Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
O-) Inmiddels heb ik ook de dubbele data gekregen en ook Ziggo Sport is succesvol geactiveerd. Wel moest ik de tv (met CI+ kaart) even opnieuw de zenders laten zoeken, anders deed Ziggo Sport het niet. O-)

offtopic:
Kreeg vanochtend nog een belletje van Vodafone of ik niet wou verlengen. Heb zo'n SO Red-3 voor € 9,81 met 2 GB data en onbeperkt bellen en sms. Bieden ze mij een abonnement aan voor € 17 met 1,5 GB data en onbeperkt bellen en sms. Ik: wat denkt u nou zelf? 8)7

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

.oisyn schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:40:
Nog altijd geen dubbele data hier. Zijn er meer mensen bij wie de wijziging nog niet is verwerkt?
Hier ook nog niks van dubbele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nValentino_
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 17-09 23:49
Nog altijd geen dubbele data hier. Zijn er meer mensen bij wie de wijziging nog niet is verwerkt?
Ik heb ook nog steeds geen verdubbeling zichtbaar. Ben hier al ruim een week op aan het wachten. Ben de hele tijd aan het twijfelen of alles wel goed staat. Adressen matchen iig. Afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Nope, hier ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:27

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mooi, goed om te weten dat ik nog niet de enige ben. Ze zeiden al dat ze het geleidelijk zouden activeren, maar ik zag tot nu toe alleen maar mensen posten bij wie het wel werkte waardoor ik begon te twijfelen :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:13

Tourniquet

Hiya, fellas!

ck2000nl schreef op maandag 10 april 2017 @ 13:43:

offtopic:
Kreeg vanochtend nog een belletje van Vodafone of ik niet wou verlengen. Heb zo'n SO Red-3 voor € 9,81 met 2 GB data en onbeperkt bellen en sms. Bieden ze mij een abonnement aan voor € 17 met 1,5 GB data en onbeperkt bellen en sms. Ik: wat denkt u nou zelf? 8)7
Ik heb hetzelfde abo, voor €10,01 en inmiddels ook de dubbele data. Ben afgelopen tijd ook regelmatig gebeld door een anoniem nummer maar niet opgenomen, zal Vodafone dan wel zijn? Wat zeiden ze toen ze je huidige abonnement zagen? :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Heb wel de dubbele data, maar mijn Ziggo zenderpakket is 1,5 uur na bevestiging weer gecanceled: U heeft het extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L als gratis extra besteld. Jammer, we kunnen het u niet aanbieden. U krijgt deze extra alleen als u op uw adres of binnen uw bedrijf abonnementen van Vodafone én Ziggo heeft.

Meer mensen dit, toch best vreemde, probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 08:04

zumba

De eAmbu is onderweg!

(jarig!)
Hier ook nog niks...

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb kort via Twitter contact gehad met VF en alle extras worden "in de loop van de maand" geactiveerd. Sommige mensen zullen dus mazzel hebben en sommige niet. Ik heb ook nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-09 21:32
Ik had op mijn ziggo dat extra pakket geactiveerd, en daarna kreeg ik binnen een paar uur ook dubbele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Tourniquet schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:20:
Ik heb hetzelfde abo, voor €10,01 en inmiddels ook de dubbele data. Ben afgelopen tijd ook regelmatig gebeld door een anoniem nummer maar niet opgenomen, zal Vodafone dan wel zijn? Wat zeiden ze toen ze je huidige abonnement zagen? :D
Dat ik veel korting kreeg en toen gaf ik aan dat ik al heeeeeel lang klant ben van Vodafone (voorheen bij Libertel dus). Ze gaven als argument voor een eventuele overstap, dat het nieuwe abonnement (de bundel) ook in de rest van de EU landen gelijk bruikbaar is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
jra2k schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:17:
Weet iemand of Vodafone/Ziggo ook van plan is om de Groepsbundel (welke nu alleen nog maar voor zakelijke klanten is) ook beschikbaar te maken voor consumenten? Vergelijkbaar met het MB's delen van KPN?

Ik weet dat Ziggo een Family abonnement heeft, maar ik zie daar (nog) niets van terug op de Vodafone website of andere berichtgeving.
Ik hoop het echt :) Dat zou namelijk heel gunstig zijn :D

Misschien een ideetje @VodafoneZiggo @Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

ck2000nl schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:15:
[...]

Dat ik veel korting kreeg en toen gaf ik aan dat ik al heeeeeel lang klant ben van Vodafone (voorheen bij Libertel dus). Ze gaven als argument voor een eventuele overstap, dat het nieuwe abonnement (de bundel) ook in de rest van de EU landen gelijk bruikbaar is. :z
Ja, want anders moet je nog een half jaar wachten! (dus als de vakanties ongeveer beginnen :p)

---

Als ik dit zo lees, ben ik één van de gelukkigen, want zowel het extra pakket van Ziggo en de dubbele data waren geactiveerd ongeveer vanaf het moment dat ik wist dat het er was...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 22:09
Tourniquet schreef op maandag 10 april 2017 @ 15:20:
[...]

Bij mij, met een SO Red-2, hebben ze ook gebeld. En ze gaven me gelijk om niets te wijzigen. Bij mij nog het voorstel dat ik wellicht wel eens een andere telefoon wilde, maar ja, die koop ik altijd los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Overigens ook een tip. (n.a.v. een mail die ik kreeg en deze keer wél eens beter doorlas); bij bijvoorbeeld CashbackXL krijg je €27 terug bij een mobiel abbonnement afgesloten bij Vodafone.

Dat is interessant als je een 1-jarig RED Essential, RED of RED super abonnement wil.
Die zijn bij VF namelijk €1 p/maand duurder dan bij VF F&F wat dus in totaal €12 scheelt.
Maar die Cashback is meer.
Zelfde geldt voor RED Black; verschil is daar €2 p/maand (totaal €24).

Bij 2 jarige abonnementen heb je dit voordeel niet meer door het grote verschil in maandprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Piet91 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:29:
Overigens ook een tip. (n.a.v. een mail die ik kreeg en deze keer wél eens beter doorlas); bij bijvoorbeeld CashbackXL krijg je €27 terug bij een mobiel abbonnement afgesloten bij Vodafone.

Dat is interessant als je een 1-jarig RED Essential, RED of RED super abonnement wil.
Die zijn bij VF namelijk €1 p/maand duurder dan bij VF F&F wat dus in totaal €12 scheelt.

Bij 2 jarige abonnementen heb je dit voordeel niet meer door het grote verschil in maandprijzen.
ik kreeg de mail net ook... 2 weken geleden niet aan gedacht.. |:(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:29:

Alleen bij F&F blijft de prijs hetzelfde na verloop abonnement, via VF schiet die na verloop abonnement omhoog.

Er zijn nu nog luitjes die hun F&F abonnement uit 2011/12 laten doorlopen omdat het niet voordeliger voor ze is een nieuw abonnement vast te leggen. Ze hebben nu een voordelig maandelijks opzegbaar abonnement. Via VF heb je die 'kans' sowieso niet en wordt je door de prijsverhoging na verloop abonnement vrijwel gedwongen een nieuw abonnement vast te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:00:
Alleen bij F&F blijft de prijs hetzelfde na verloop abonnement, via VF schiet die na verloop abonnement omhoog.

Er zijn nu nog luitjes die hun F&F abonnement uit 2011/12 laten doorlopen omdat het niet voordeliger voor ze is een nieuw abonnement vast te leggen. Ze hebben nu een voordelig maandelijks opzegbaar abonnement. Via VF heb je die 'kans' sowieso niet en wordt je door de prijsverhoging na verloop abonnement vrijwel gedwongen een nieuw abonnement vast te leggen.
Ik zie op hun site echter dit staan:
Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Deze is maandelijks opzegbaar. De prijs van je abonnement blijft hetzelfde, ook je korting behoud je dus.
Als je een willekeurige abonnement in winkelmandje zet staat er ook:
Nu de gehele contractduur van € 46 voor € 28
(Bij een sim-only RED Super van 1 jaar)

Lees ik dat dan compleet verkeerd of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Vandaag dan toch de dubbele data te zien. Ik heb eerst ingelogd bij Ziggo. Daar was de deal zichtbaar. Toen ingelogd op My Vodafone en daar was de dubbele data zichtbaar. Daarna naar de Vodafone-app gegaan en daar was alles ook zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 15:33:
[...]

Ik zie op hun site echter dit staan:

[...]

Als je een willekeurige abonnement in winkelmandje zet staat er ook:

[...]

(Bij een sim-only RED Super van 1 jaar)

Lees ik dat dan compleet verkeerd of?
Nee hoor, kan zijn dat ze het veranderd hebben. Dat VF nu dezelfde doorlopende voordelen heeft als F&F, eerder was dit niet zo. Ik had de huidige aanbiedingen er niet op gecheckt maar plaatse m'n reactie vanuit m'n geheugen. Wellicht zat ik er naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Zie ik het goed dat je kunt kiezen uit 3 pakketen?
Ziggo Sport, Movies L en een pakket met zenders voor kinderen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Deadsy schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:10:
Zie ik het goed dat je kunt kiezen uit 3 pakketen?
Ziggo Sport, Movies L en een pakket met zenders voor kinderen?
Klopt. Voor de F1 liefhebber is er maar 1 keuze natuurlijk, gratis vrije trainingen zien iedere GP _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
speedyjules07 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:39:
[...]En het gaat echt om RED super? Ik ben al 15+ jaar bij Vodafone. Ik heb er ook maar even een mail aan gewaagd :p
Heb je al reactie op je mail? Zo'n prijs is voor mij ook een reden om m'n f&f 11gb van 19,- om te zetten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
-MD- schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:57:
[...]

Heb je al reactie op je mail? Zo'n prijs is voor mij ook een reden om m'n f&f 11gb van 19,- om te zetten...
Ik werd na mijn mail terug gebeld, daarbij gaven ze aan dat ik alsnog contact op diende te nemen met Loyalty.

Ik gaf aan dat een bekende een korting van 10 euro op RED Super heeft weten te bedingen en gaf daarbij ook aan dat ik al 10+ jaar klant ben. Mevrouw gaf aan dat het haar sterk leek, "10 euro korting wordt nooit gegeven". Na kort overleg kwam ze terug met de boodschap dat er 8 euro korting gegeven kan worden, dan kom ik uit op 19 euro per maand bij 2 jaar RED Super, dus dat lijkt me niet verkeerd.

Er is echter wel één probleem, aangezien ik al via F&F verlengd heb dient dit eerst geannuleerd te worden en dit kan de reguliere klantenservice niet snel regelen. Men gaf aan dat er ongeveer 5 werkdagen over heen gaat, dus ik hoop dat dit voor de 18e verwerkt is. Wanneer dit doorgevoerd is kan ik via Loyalty verlengen d.m.v. de aangegeven korting :)

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
speedyjules07 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:06:
[...]

Ik werd na mijn mail terug gebeld, daarbij gaven ze aan dat ik alsnog contact op diende te nemen met Loyalty.

Ik gaf aan dat een bekende een korting van 10 euro op RED Super heeft weten te bedingen en gaf daarbij ook aan dat ik al 10+ jaar klant ben. Mevrouw gaf aan dat het haar sterk leek, "10 euro korting wordt nooit gegeven". Na kort overleg kwam ze terug met de boodschap dat er 8 euro korting gegeven kan worden, dan kom ik uit op 19 euro per maand bij 2 jaar RED Super, dus dat lijkt me niet verkeerd.

Er is echter wel één probleem, aangezien ik al via F&F verlengd heb dient dit eerst geannuleerd te worden en dit kan de reguliere klantenservice niet snel regelen. Men gaf aan dat er ongeveer 5 werkdagen over heen gaat, dus ik hoop dat dit voor de 18e verwerkt is. Wanneer dit doorgevoerd is kan ik via Loyalty verlengen d.m.v. de aangegeven korting :)
Dat klinkt als een prima aanbod. Misschien dat ik morgen ook maar eens een belletje waag.
19 euro voor Red Super is vergelijkbaar met wat ik nu betaal voor dat oude 11GB F&F (+ 4G Blox) abonnement.
Alleen dat abo komt niet in aanmerking voor de extra's met Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
speedyjules07 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:06:
[...]

Oei, dat klinkt wel erg goed... Waar heb je naar toe gemaild? Ik heb net verlengd voor Red EU met een S8 pre-order maar wil best langer wachten of wat anders doen als ik meer korting kan scoren 8)7 Ben ook al sinds juli 2009 klant dus beetje loyalty mag ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
World Eater schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:39:
[...]

Oei, dat klinkt wel erg goed... Waar heb je naar toe gemaild? Ik heb net verlengd voor Red EU met een S8 pre-order maar wil best langer wachten of wat anders doen als ik meer korting kan scoren 8)7 Ben ook al sinds juli 2009 klant dus beetje loyalty mag ook wel...
Gewoon via hier:

https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Maar het uiteindelijke resultaat was alsnog dat ik met de klantenservice diende te bellen.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:19:
Nee hoor, kan zijn dat ze het veranderd hebben. Dat VF nu dezelfde doorlopende voordelen heeft als F&F, eerder was dit niet zo. Ik had de huidige aanbiedingen er niet op gecheckt maar plaatse m'n reactie vanuit m'n geheugen. Wellicht zat ik er naast.
Eerst dan maar contact opnemen met Vodafone of die korting dus écht blijft gelden na 1 jaar.
Best kans dat ik een andere abonnement neem over een jaar - wie weet wat prijzen en voorwaarden dan zijn als het EU-gebeuren al een tijdje ingeburgerd is - maar in een klap naar €40 of €46 p/maand gaan is ook niet leuk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
speedyjules07 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:08:
[...]

Gewoon via hier:

https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/

Maar het uiteindelijke resultaat was alsnog dat ik met de klantenservice diende te bellen.
Ah, natuurlijk.

Zat net op de website het keuzemenu te bekijken van hun klantenservice (weet ik welke optie ik morgen moet indrukken) maar zag loyalty er niet tussen staan, welke afdeling ben jij mee verbonden toen je belde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 11:28

Wailing_Banshee

You're Next

alwaysleft schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 18:26:
[...]

Klopt. Voor de F1 liefhebber is er maar 1 keuze natuurlijk, gratis vrije trainingen zien iedere GP _/-\o_
Of als je al alles-in-één hebt, dan heb je maar keuze uit 1 (Movies&Series XL daar al onderdeel van en dat kinder pakket zit er ook al volledig in). Maar mijn partner vindt die F1 wel leuk inderdaad :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:58
Chris.nl schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 17:19:
[...]

Dit is nu al ongeveer twee jaar zo. Sinds Red-3 sowieso en mogelijk sinds Red-2. Kortingen blijven doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Hier vorige week Vodafone Red met 3 maanden onbeperkt data afgesloten, nu heeft mijn vriendin gisteren Red Essential sim only afgesloten. Klopt het dat zij ook die 3 maanden krijgt ?

Lees in de voorwaarden:
Bestel een Smart, Red of Black abonnement en krijg de eerste 3 maanden onbeperkt data binnen heel Nederland.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
je beantwoordt je eigen vraag ;)

Als extra bevestiging:
Mijn Red Essential is afgelopen vrijdag in gegaan en ook ik heb 3 maanden onbeperkt data.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
P.K. schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:54:
[...]

Dat klinkt als een prima aanbod. Misschien dat ik morgen ook maar eens een belletje waag.
19 euro voor Red Super is vergelijkbaar met wat ik nu betaal voor dat oude 11GB F&F (+ 4G Blox) abonnement.
Alleen dat abo komt niet in aanmerking voor de extra's met Ziggo.
Let wel op de roaming kosten dan, de nieuwe abonnementen zijn gunstiger voor de EU, echter de oude F&F abonnementen hebben gunstigere wereldtarieven (buiten EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
ArcticWolf schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:23:
[...]

Let wel op de roaming kosten dan, de nieuwe abonnementen zijn gunstiger voor de EU, echter de oude F&F abonnementen hebben gunstigere wereldtarieven (buiten EU).
Buiten Europa haal ik wel een lokaal simkaartje, dat is meestal toch veel goedkoper.

Wat is precies het verschil eigenlijk? Zag dat jij(?) dit al eerder had gepost hier. Had er toen al even op gegoogeld maar kon het zo snel niet vinden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
P.K. schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:44:
[...]

Buiten Europa haal ik wel een lokaal simkaartje, dat is meestal toch veel goedkoper.

Wat is precies het verschil eigenlijk? Zag dat jij(?) dit al eerder had gepost hier. Had er toen al even op gegoogeld maar kon het zo snel niet vinden. :)
Voornamelijk dat Japan, Australië en Nieuw Zeeland geen apart "VF Paspoort" tarief meer hebben en ik dacht dat de kosten per minuut ook waren gestegen.

Nieuwe tarieven:
https://www.vodafone.nl/_..._red_21_november_2016.pdf

Oude tarieven: https://www.vodafone.nl/s...n-in-het-buitenland.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
Net maar even een mail gestuurd naar de VF klantenservice met de vraag of ik in contact kan komen met afdeling loyalty. "gehoord van kennissen" dat er toch wel met korting gestrooid wordt en ik dit jaar 8 jaar klant ben en voor de 4e keer met 2 jaar wil verlengen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Laatst online: 13-09 19:24
Ik denk niet dat je rechtstreeks naar de afdeling loyalty kan bellen. Je belt de klantenservice, doet je verhaal en dan word je doorgeschakeld naar de afdeling die meer bevoegdheden heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Eater
Mail terug:
"Hartelijk dank voor het invullen van het feedbackformulier over je preorder en een bestelling via de afdeling Loyalty.

Vodafone heeft inderdaad een speciale afdeling die wat meer voor bestaande klant mag betekenen aqua kortingen geven.
Deze afdeling is bereikbaar via het gratis nummer 0800-0094.
Ik adviseer je om met deze afdeling contact op te nemen wat zij jou te bieden hebben, je kan nog voordat het toestel wordt uitgestuurd je order van Friends&Family laten annuleren."

Morgenochtend even bellen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:32

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

World Eater schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:08:
Mail terug:
"Hartelijk dank voor het invullen van het feedbackformulier over je preorder en een bestelling via de afdeling Loyalty.

Vodafone heeft inderdaad een speciale afdeling die wat meer voor bestaande klant mag betekenen aqua kortingen geven.
Ik adviseer je om met deze afdeling contact op te nemen wat zij jou te bieden hebben, je kan nog voordat het toestel wordt uitgestuurd je order van Friends&Family laten annuleren."

Hmm toevallig vorige week verlengt met een F&F Red Super abo a 26 euro per maand (sim only dus)..

Kan ik dat dan nog terugdraaien en dan via loyalty verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
Je hebt in principe 14 dagen bedenktijd. Of dat alleen op verlenging met telefoon of ook op sim only geldt weet ik niet, moet je even zoeken in hun voorwaarden, afdeling herroepingsrecht.

Wel fijn dat VF echt direct toe geeft aan loyalty te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
World Eater schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:08:
Mail terug:

Ga dat nummer ook eens bellen. Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail van Ziggo:

Je krijgt iedere maand twee keer zoveel data bij Vodafone abonnementen op jouw adres. Dat is twee keer zo lang muziek streamen of online tv-kijken. Vodafone heeft hierover al een sms'je gestuurd.

Hebben jullie een Smsje gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:10:
Mail van Ziggo:

Je krijgt iedere maand twee keer zoveel data bij Vodafone abonnementen op jouw adres. Dat is twee keer zo lang muziek streamen of online tv-kijken. Vodafone heeft hierover al een sms'je gestuurd.

Hebben jullie een Smsje gehad?
yes, kreeg gisteren een sms, was vorige week al te zien in my vodafone app trouwens.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 17:16
@ een paar luitjes hierboven:

Ben alleen bang dat nu Loyalty gebruikt gaat worden als argument om te annuleren door mensen die al besteld hadden zonder goed na te denken ze minder gaan strooien met kortingen zoals sommigen zeggen en iedereen daar straks onder lijdt

[ Voor 3% gewijzigd door wimpie007 op 13-04-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
Net gebeld met Loyalty.

2 jaar abonnement Galaxy S8 met Red 5GB voor 43 euro gekregen.

van 53,50 naar 43. Is toch netjes :)

Als je Ziggo thuis hebt, dan krijg je nog extra korting. Wel erbij vermelden.

[ Voor 32% gewijzigd door IceZero op 13-04-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gebeld met de afdeling Loyalty.

5GB Red, met onbeperkt bellen ( wat dus nu 10 GB wordt door Ziggo) voor 1 jaar verlengd voor 19 euro per maand! Toch weer 2,50 korting in vergelijking met Friends and Family en over een jaar misschien andere provider want de telecommarkt is dynamisch op dit moment.

19 euro per maand voor onbeperkt bellen plus 10GB is een lekkere deal! _/-\o_

Bedankt voor de tip met de afdeling loyalty _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 13-04-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

ocn schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:05:
[...]

Hmm toevallig vorige week verlengt met een F&F Red Super abo a 26 euro per maand (sim only dus)..

Kan ik dat dan nog terugdraaien en dan via loyalty verlengen?
Gelukt. 20 euro per maand voor Red Super 2 jaar.
Daarna gaat het abo wel naar 27 euro per maand, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapoor
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-06 14:47
ocn schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:28:
[...]

Gelukt. 20 euro per maand voor Red Super 2 jaar.
Daarna gaat het abo wel naar 27 euro per maand, maar dat zien we tegen die tijd wel weer.
ik heb precies dezelfde deal gekregen ook 20 euro per maand voor red super sim only 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:23
Haha, ook maar even gebeld. Ik weet niet welke keuzemenu jullie hebben gevolgd, maar ik heb de opzeggingslijn genomen. Mevrouw gaf aan dat zij niet lager dan 19 euro per maand kon gaan voor Red Super (2 jaar). Of ik dat moet geloven, weet ik niet. Maar ik ben wél blij met mijn nieuwe abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAEN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-03 13:01
cypher21 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:16:
[...]

yes, kreeg gisteren een sms, was vorige week al te zien in my vodafone app trouwens.
Ik heb wel het tv-pakket van Ziggo gekregen, maar nog niet de dubbele bundel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
IceZero schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:12:
Net gebeld met Loyalty.

2 jaar abonnement Galaxy S8 met Red 5GB voor 43 euro gekregen.

van 53,50 naar 43. Is toch netjes :)

Als je Ziggo thuis hebt, dan krijg je nog extra korting. Wel erbij vermelden.
Heb je daar nog geld bij moeten betalen of helemaal inclusief toestel? Nette prijs! Ik ga zo even bellen. Hopen dat Loyalty ook tot 20:00 bereikbaar is...
oohh schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:03:
Haha, ook maar even gebeld. Ik weet niet welke keuzemenu jullie hebben gevolgd, maar ik heb de opzeggingslijn genomen. Mevrouw gaf aan dat zij niet lager dan 19 euro per maand kon gaan voor Red Super (2 jaar). Of ik dat moet geloven, weet ik niet. Maar ik ben wél blij met mijn nieuwe abonnement.
Zojuist de lijn gebeld en optie 'verlengen' gekozen in het menu. Deze meneer was zeer vriendelijk maar kon me niet helpen en gaf aan dat de enige korting die ik kon krijgen via F&F ging. Mocht ik het willen proberen kon ik afdeling opzeggen bellen en daar doen alsof ik weg wil tenzij ik korting krijg. Hij gaf wel aan dat ik 'zeer binnenkort' verdubbeling van mijn bundel via Ziggo zou krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door World Eater op 13-04-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mag ik vragen waarom jullie allemaal voor 24 maanden zijn gegaan in plaats van 12?

Ik denk dat over een jaar de gehele telecommarkt er weer anders uitziet, zeker Tele2 die bij de simonly markt nu onder druk staat. Ben er benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04:23
alwaysleft schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:17:
Mag ik vragen waarom jullie allemaal voor 24 maanden zijn gegaan in plaats van 12?

Ik denk dat over een jaar de gehele telecommarkt er weer anders uitziet, zeker Tele2 die bij de simonly markt nu onder druk staat. Ben er benieuwd naar!
Ik wil zelf graag de zekerheid van een laag termijnbedrag + een grote internetbundel. Dit is op dit moment gewoon veel bang for the buck, en ik verwacht niet dat ik binnen twee jaar voor deze prijs een vergelijkbare bundel ga krijgen. Het is natuurlijk altijd wel een gokje, want je weet het nooit.

Ik ben nog steeds wel benieuwd wat voor abonnementen er volgende week gaan komen. Hoop dat het niet veel beter wordt, anders moet ik deze maar weer opzeggen. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
oohh schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:39:
[...]

Ik wil zelf graag de zekerheid van een laag termijnbedrag + een grote internetbundel. Dit is op dit moment gewoon veel bang for the buck, en ik verwacht niet dat ik binnen twee jaar voor deze prijs een vergelijkbare bundel ga krijgen. Het is natuurlijk altijd wel een gokje, want je weet het nooit.

Ik ben nog steeds wel benieuwd wat voor abonnementen er volgende week gaan komen. Hoop dat het niet veel beter wordt, anders moet ik deze maar weer opzeggen. >:)
Ik verwacht dat het komende jaar de prijzen nog meer gaan dalen. Waarom? Tele2 moet uiteindelijk de 4G frequenties gaan terug verdienen, en hebben de onderkant in het simonly segment qua prijs niet meer in handen.

Die zullen dus nog meer gaan stunten, en vanaf mei bij abo met toestel moet je al je inkomensgegevens op tafel leggen dus sim only wordt de norm. Prijzenslag wordt nog heftiger, en de prijzen dalen verder. Daarom een jaar genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceZero
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-08 10:25
World Eater schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:15:
[...]

Heb je daar nog geld bij moeten betalen of helemaal inclusief toestel? Nette prijs! Ik ga zo even bellen. Hopen dat Loyalty ook tot 20:00 bereikbaar is...

[...]

Zojuist de lijn gebeld en optie 'verlengen' gekozen in het menu. Deze meneer was zeer vriendelijk maar kon me niet helpen en gaf aan dat de enige korting die ik kon krijgen via F&F ging. Mocht ik het willen proberen kon ik afdeling opzeggen bellen en daar doen alsof ik weg wil tenzij ik korting krijg. Hij gaf wel aan dat ik 'zeer binnenkort' verdubbeling van mijn bundel via Ziggo zou krijgen.
Dit was inclusief toestel zonder bij te betalen. Gewoon bellen met vodafone en vragen om door verbonden te worden met afdeling Loyalty / Safedesk en aangeven dat je graag een persoonlijk aanbod wilt. Ook aangeven of je Ziggo Internet + TV afneemt om extra korting te krijgen vanwege de vodafone samenwerking met Ziggo.

Je kunt het beste niet je verhaal doen bij de afdeling verlengen, want die hebben mij ook twee keer proberen af te poeieren met een lulverhaal. Feit is dat afdeling Loyalty / Safedesk betere aanbiedingen heeft dan F&F.

Succes met je verlenging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Hmm, dan ook maar eens gaan bellen. Ik ben inmiddels al een jaar of 6 "lid", daarvoor twee jaar een uitstapje naar Hi en daarvoor ook al Vodafone.

Alleen, ik wil graag de iPhone 8 t.z.t.

Nogmaals de vraag, iemand ervaring met Vodafone Next?
Ik zou namelijk tot eind dit jaar wel eens een Samsung S8 willen proberen (afgelopen 6 jaar iPhone) en dan eind dit jaar (bij niet bevallen S8) de telefoon omruilen voor een nieuwe iPhone. Ben alleen bang dat ik dan een schandalig laag bod voor de Samsung ga krijgen.

Overigens nog geen enkel teken bij Mijn Ziggo over het extra zenderpakket, terwijl de data verdubbelingen bij Vodafone al een weekje aanstaat. Geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nValentino_
B-Real schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:59:
Hmm, dan ook maar eens gaan bellen. Ik ben inmiddels al een jaar of 6 "lid", daarvoor twee jaar een uitstapje naar Hi en daarvoor ook al Vodafone.

Alleen, ik wil graag de iPhone 8 t.z.t.

Nogmaals de vraag, iemand ervaring met Vodafone Next?
Ik zou namelijk tot eind dit jaar wel eens een Samsung S8 willen proberen (afgelopen 6 jaar iPhone) en dan eind dit jaar (bij niet bevallen S8) de telefoon omruilen voor een nieuwe iPhone. Ben alleen bang dat ik dan een schandalig laag bod voor de Samsung ga krijgen.

Overigens nog geen enkel teken bij Mijn Ziggo over het extra zenderpakket, terwijl de data verdubbelingen bij Vodafone al een weekje aanstaat. Geduld :)
Vandaag stond het in mijn ziggo, maar nog geen resultaat in My Vodafone. Net andersom dus. Afwachten idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online

Zo denk ik er ook over. Ik durf niet te zeggen dat over een jaar de voorwaarden voor de consument een stuk beter zijn, maar ik ga het er ook niet op wagen.

Het verschil is €1 p/maand tussen een 1-jarig of 2-jarig abonnement. Kost me dus €12 p/jaar meer.
Dat heb ik wel over voor dat ik over een jaar er niet aan vast zit.

Daarnaast blijft de korting bij zowel F&F en VF zélf dus geldig zolang je abonnement loopt dus de lage prijs behoudt je alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Piet91 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 22:05:
[...]

Zo denk ik er ook over. Ik durf niet te zeggen dat over een jaar de voorwaarden voor de consument een stuk beter zijn, maar ik ga het er ook niet op wagen.

Het verschil is €1 p/maand tussen een 1-jarig of 2-jarig abonnement. Kost me dus €12 p/jaar meer.
Dat heb ik wel over voor dat ik over een jaar er niet aan vast zit.

Daarnaast blijft de korting bij zowel F&F en VF zélf dus geldig zolang je abonnement loopt dus de lage prijs behoudt je alsnog.
Ja, als je verlengd bij Vodafone zelf blijft het die actieprijs? In mijn bevestiging staat maar voor 12 maanden, och dat zie ik dan wel.

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 14-04-2017 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
alwaysleft schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 23:40:
Ja, als je verlengd bij Vodafone zelf blijft het die actieprijs? In mijn bevestiging staat maar voor 12 maanden, och dat zie ik dan wel.
Als je niets aan je abonnement veranderd, behoudt je je maandprijs inclusief eventuele korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Piet91 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 00:44:
[...]

Als je niets aan je abonnement veranderd, behoudt je je maandprijs inclusief eventuele korting.
Mmmmm, ik kreeg dit smsje.

Beste alwaysleft, Zojuist heeft u een nieuw abonnement afgesloten. Hierbij bevestigen wij uw korting van 4,50 per maand voor de duur van 12 maanden op uw nieuwe abonnement. Hierdoor komt uw maandbedrag uit op 19 ,- , Met vriendelijke groet, Vodafone

Dus na 12 maanden 4,50 duurder ;)

Klopt dus niet wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Friends&Family korting blijft ook na de minimale contractstermijn geldig. Het deel "voor de duur van 12 maanden" slaat op de contractstermijn, niet op de kortingsduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
robertwebbe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:02:
Friends&Family korting blijft ook na de minimale contractstermijn geldig. Het deel "voor de duur van 12 maanden" slaat op de contractstermijn, niet op de kortingsduur.
Maar ik heb geen Friends and Family korting. Via Loyalty verlengd.

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 15-04-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Bizarre ervaring gehad bij mijn overstap van KPN naar Vodafone die ik even met jullie wil delen. Mijn sim only bij KPN loopt 14 mei af, dus ik ben half maart op zoek gegaan naar een nieuw abonnement. Uiteindelijk ben ik uitgekomen bij Vodafone (Red; 2 jaar; €20,50 via Friends & Family).

Half maart mijn bestelling geplaatst in de F&F webshop. In mijn bestelling heb ik aangegeven dat ik mijn nummer wou meenemen en heb ik netjes de einddatum van het contract opgevoerd (14 mei 2017). Kort na mijn bestelling zag ik in de orderstatus dat mijn nummerbehoud was afgewezen. De Vodafone webcare gaf aan niet te kunnen zien waarom deze afgewezen was, en dat ik contact moest zoeken met KPN. Zo gezegd zo gedaan, en al snel was ik er achter dat KPN geen nummers porteert in het weekend (is dat zo bij alle providers?). Mijn order moest dus geannuleerd worden. Gelukkig kon ik een nieuwe Friends & Family code krijgen van de webcare.

Vervolgens direct een nieuwe bestelling geplaats waarbij ik de einddatum van het contract heb opgevoerd als de eerste werkdag na het verlopen van het contract. Dit zou volgens de KPN en Vodafone webcare wel goed moeten gaan. Bestelling geplaatst en pas na vier dagen een orderbevestiging ontvangen. Anderhalve week na mijn bestelling had mijn order nog steeds de status 'Ontvangen'. Navraag bij de webcare leerde mij dat er een fout zat in mijn order niet alleen opgelost kon worden door te bellen met de klantenservice. Zij wisten mij vervolgens te vertellen dat er iets mis was met het simkaartnummer, maar dat het relatief makkelijk te verhelpen was. Dit zou alleen tot vijf werkdagen kunnen duren doordat dit door de back-office gedaan moest worden. Na vijf werkdagen nog geen statuswijziging gezien, dus nog maar eens gebeld met de klantenservice. De medewerkers was kort en krachtig en zei dat het annuleren van de order en opnieuw bestellen waarschijnlijk sneller was dan het laten corrigeren van de fout. Wederom heb ik mijn order dus moeten laten annuleren. Gelukkig liep de 50% kortingsactie nog, anders had ik de fout laten rechtzetten. De webcare heeft mij wederom een nieuwe actiecode gegeven voor Friends & Family.

Die avond opnieuw een bestelling geplaatst. Tot mijn verbazing was deze de volgende dag (gisteren) al verwerkt en bevestigd en kon ik mijn abonnement vandaag laten bezorgen. Best bizar dat mijn order twee keer mislukt is en het de derde poging pas goed is gegaan. Vodafone heeft aangegeven mij wel te willen compenseren voor dit ongemak, dus dat is een geluk bij een ongeluk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

robertwebbe schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 09:02:
Die zin is absoluut niet ambigu. Het onderwerp is de korting, de duur kan dus ook op niets anders slaan dan die korting. Het strookt ook met andere berichten hier - de loyaliteitsbonus blijft niet doorlopen na het contract (itt de F&F en "reguliere" korting die VF geeft)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
.oisyn schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 12:13:
[...]

Die zin is absoluut niet ambigu. Het onderwerp is de korting, de duur kan dus ook op niets anders slaan dan die korting. Het strookt ook met andere berichten hier - de loyaliteitsbonus blijft niet doorlopen na het contract (itt de F&F en "reguliere" korting die VF geeft)
Juist ja. Ik heb gewoon 12 maanden korting, dus zorgen dat ik of verleng of overstap naar andere provider binnen 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nValentino_
Even een vraagje aan de mensen die verlengd hebben via FF. Wat zien jullie bij korting? Bij mij staat er expliciet: nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Bij mijn vorige FF abonnement stond er ook bij dat de de korting na afloop contract zou gelden.
Hoe staat dit bij jullie FF bevestiging/contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
nValentino_ schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:26:
Even een vraagje aan de mensen die verlengd hebben via FF. Wat zien jullie bij korting? Bij mij staat er expliciet: nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Bij mijn vorige FF abonnement stond er ook bij dat de de korting na afloop contract zou gelden.
Hoe staat dit bij jullie FF bevestiging/contract?
Bij Friends and Family blijft altijd de korting doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 13:48
Ik meende bij mijn verlenging 2 week terug voordat de actie werd verlengd door Vodafone het ook gelezen te hebben dat korting blijft doorlopen na afloop van contractdatum.

Nu staat het er dus anders en in mijn bevestigings email staat verder ook niks. Dus heb het net maar nagevraagd via chat.

"Ah! Ze heeft het voor je nagekeken, en je hebt korting zolang je abonnement duurt. Dus laat je na je einddatum je abonnement doorlopen en wijzig je niet, dan blijft je huidige korting van kracht.

Op oude abonnementen was nog wel eens '24 maanden korting' of '12 maanden korting', en dan stopt je korting inderdaad na je contractperiode. Maar jij hebt doorlopende korting :)"

Bovenstaande kreeg ik als antwoord terug dus chat heb ik toch maar opgeslagen omdat huidige prijs van een Red Super simonly toch een zeer mooie prijs is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ben eigenlijk wel bijzonder tevreden met Vodafone zo.

Afgelopen jaren 22,48 per maand betaald voor 11GB data per maand, en nu de komende twee jaar maar 20 euro voor 24GB data. En dan krijg ik ook nog eens een extra zenderpakket en gratis multi datasim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ocn schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:06:

Afgelopen jaren 22,48 per maand betaald voor 11GB data per maand, en nu de komende twee jaar maar 20 euro voor 24GB data. En dan krijg ik ook nog eens een extra zenderpakket en gratis multi datasim.
Wat kan je met die gratis multi datasim? Alleen in tablet of ook in smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

alwaysleft schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:55:
[...]

Is volgens mij alleen voor data (vandaar ook datasim), hij zit in mijn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 13:48
ocn schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:06:

Ben benieuwd hoe je dit hebt geregeld in combinatie met Red Super :)....., toen ik erom vroeg kreeg ik antwoord terug van dat huidige actie al superieur was en er kon dus geen cent vanaf :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Omdat ik dan 24*6 euro korting heb in plaats van 12*6 euro korting. Ik verwacht dat de loyalty kortingen binnenkort verleden tijd zullen zijn (mede door dit topic :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ocn

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

beezjeh schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:15:
[...]

Ben benieuwd hoe je dit hebt geregeld in combinatie met Red Super :)....., toen ik erom vroeg kreeg ik antwoord terug van dat huidige actie al superieur was en er kon dus geen cent vanaf :).
Ik had toevallig al via F&F verlengd. Toen las ik in dit topic dat er dus toch nog extra loyaliteitskorting verkregen kon worden. Heb toen mijn F&F verlenging geannuleerd en gebeld naar het nummer dat in dit topic stond: 0800-0094. Hier moet je in het menu de optie kiezen voor Opzeggen (dus niet Verlengen!). Dan krijg je iemand aan de lijn die korting mag geven. Ik heb gewoon eerlijk gezegd dat ik wel wil verlengen, maar dat ik al 8+ jaar klant ben en via via had begrepen dat ik via dit telefoonnummer extra korting kon krijgen op mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
Enkele dagen geleden ook gebeld.
Eerst aangegeven mijn contract op te willen zeggen tenzij hun met een goed voorstel komen. Nu 2 jaar €4 korting per maand bij so red super.
Ik ben er al 15 jaar onafgebroken klant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Voor alle duidelijkheid; als je bij Vodafone of VF F&F besteld, blijft je korting doorlopen nadat je 12/24 maanden afgelopen zijn; zolang je dus niet actief verlengd of aanpast.

Vodafone:
Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Deze is maandelijks opzegbaar. De prijs van je abonnement blijft hetzelfde, ook je korting behoud je dus. Aan het einde van je contractperiode stop je automatisch met betalen voor het toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Vodafone Friends & Family:
Korting zolang je abonnement loopt

De korting die je krijgt via Friends & Family is niet eenmalig. Sluit je een abonnement af via Friends & Family dan blijft je korting namelijk doorlopen totdat je gaat verlengen met een van onze nieuwe deals.
ocn schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 19:16:

Omdat ik dan 24*6 euro korting heb in plaats van 12*6 euro korting. Ik verwacht dat de loyalty kortingen binnenkort verleden tijd zullen zijn (mede door dit topic :P)
Maar niet iedereen kan het natuurlijk op loyaliteitskorting gooien hè. ;)
Ik ga juist over van KPN naar VF met min of meer zelfde korting-constructie. (Nu bij KPN korting wegens meerdere abonnementen; straks met Vodafone en Ziggo ook korting); of in dit geval dubbel data)

Als je nieuwe klant bent bij Vodafone kan het zeker een interessante optie zijn om 1 jaar te nemen i.p.v. 2 jaar. Het extra voordeel dat je bij VF krijgt door 2 jaar te nemen i.p.v. 1 (d.m.v. lager maandbedrag) kun je weer deels compenseren bij CashbackXL als je bij VF zélf afsluit i.p.v. F&F.
alwaysleft schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:55:
Alleen data inderdaad dus inderdaad goed geschikt voor laptops of tablets.
De vorige keer dat ik bij VF zat had ik er 2; nooit tegelijk kunnen gebruiken eigenlijk. :+

Ik wou hier zeggen dat het dus interessant zou zijn als VF ook USB-dongles aanbood zodat je de sim kunt gebruiken met je laptop met die €50 die cadeau krijgt om te spenderen aan accessoires; maar ik zie die actie niet meer staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Piet91 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:11:
Voor alle duidelijkheid; als je bij Vodafone of VF F&F besteld, blijft je korting doorlopen nadat je 12/24 maanden afgelopen zijn; zolang je dus niet actief verlengd of aanpast.

Vodafone:

[...]

Vodafone Friends & Family:

[...]

[...]

Maar niet iedereen kan het natuurlijk op loyaliteitskorting gooien hè. ;)
Ik ga juist over van KPN naar VF met min of meer zelfde korting-constructie. (Nu bij KPN korting wegens meerdere abonnementen; straks met Vodafone en Ziggo ook korting); of in dit geval dubbel data)

Als je nieuwe klant bent bij Vodafone kan het zeker een interessante optie zijn om 1 jaar te nemen i.p.v. 2 jaar. Het extra voordeel dat je bij VF krijgt door 2 jaar te nemen i.p.v. 1 (d.m.v. lager maandbedrag) kun je weer deels compenseren bij CashbackXL als je bij VF zélf afsluit i.p.v. F&F.

[...]

Alleen data inderdaad dus inderdaad goed geschikt voor laptops of tablets.
De vorige keer dat ik bij VF zat had ik er 2; nooit tegelijk kunnen gebruiken dus.

Ik wou hier zeggen dat het dus interessant zou zijn als VF ook USB-dongles aanbood zodat je de sim kunt gebruiken met je laptop met die €50 die cadeau krijgt om te spenderen aan accessoires; maar ik zie die actie niet meer staan.
Goede post. Mijn complimenten.
Dan heb ik de komende jaren met Red dus 10 GB ( Ziggo op vader's adres) en onbeperkt bellen voor 19 euro per maand. En Ziggo Sport totaal. Prima deal :9~ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-12-2022
zakelijk
|
Shop
Support
My Vodafone
p
Status van je bestelling
Status
Ontvangen:
We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.

Hmm via mijn vodafone heb ik nog steeds de melding dat ik kan verlengen terwijl ik al op de aankondigingsdag het contract heb verlengd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Voor de goede order; de aanbiedingen gelden nog 6 uur!

Zelf nu maar even bij VF een RED of RED Super (blijft lastig kiezen) afsluiten voor een jaar.
Bij VF zélf i.p.v. bij VF F&F wegens CashbackXL die bij VF €27 cashback geeft wat meer is dan het voordeel van F&F t.o.v. VF zelf.

EDIT: wat raar. Op de site van VF staat telkens €22.50 p/maand voor RED en €27 voor RED Super maar dat is alleen bij 2-jarig. Bij 1-jarig komt er een euro bij p/maand. En dat staat alleen rechts op het scherm, niet in de rij abbo's...

Dat hebben ze daar ook wel aardig misleiden staan...

EDIT #2: hmm, alleen RED Super krijg je een multi Data sim bij dat niets per maand kost. Bij RED kost het €5 p/maand extra. Dat wordt dus RED Super 1 jaar bij VF en CashbackXL.

[ Voor 48% gewijzigd door Piet91 op 17-04-2017 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
Bij gewoon Red krijg je ook meer mb's als je een tweede sim besteld toch, of is dat inmiddels veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

World Eater schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:40:
Bij gewoon Red krijg je ook meer mb's als je een tweede sim besteld toch, of is dat inmiddels veranderd?
Dan krijg je 1GB extra ja, behalve bij Red Super (die de extra sim inbegrepen heeft)

.edit: hmm kan mijn tegoeden momenteel niet opvragen via de site. Foutcode: BSL-14001

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2017 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/d99f108537a992cd54abdb826131c057.png

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/20ac3796afb0b496dcbd0e4db49e54ae.png

Ik wil me abo verlengen, 1 jaar red super voor 28 euro pm. Klik ik vervolgens op verder, word het opeens 35 8)7
Dat word morgen maar weer eens even bellen.

[ Voor 3% gewijzigd door rolandos582 op 17-04-2017 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
Ik zou de bestelling toch afronden, over een uur is de actie afgelopen. Morgen even bellen en anders binnen 14 dagen annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nieuwe prijzen F&F Sim Only

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fDCXApUZGz8eOOf3lcDSkq7Y/full.png

Nieuwe prijzen Vodafone Sim Only.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gOz4ukJs3EE8qjz9t9uTinr5/full.png

[ Voor 134% gewijzigd door Chris.nl op 18-04-2017 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Laatst online: 18-09 22:21
^
Als je nu verlengt met een smart, Red of Red Plus en je hebt Ziggo thuis dan krijg je nog 5 euro korting. https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Swift92 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 02:39:
^
Als je nu verlengt met een smart, Red of Red Plus en je hebt Ziggo thuis dan krijg je nog 5 euro korting. https://directsales.vodafone.nl/gratis-extras
Dus als je Ziggo hebt blijft Friends and Family prijs hetzelfde. :) Want 5 euro per maand zijn de abo's duurder geworden daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Mooi, dan ga ik lekker mijn SO-RED 3 houden voor €10 p/m. Heb genoeg aan die 4 GB. (incl. dubbele data)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zojuist smsje gehad dat ik nu ook dubbele data heb. Kan iig bevestigen dat het rekeningadres niet relevant is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
.oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:03:
Zojuist smsje gehad dat ik nu ook dubbele data heb. Kan iig bevestigen dat het rekeningadres niet relevant is :).
Wat dus wel dan relevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Dat weet ik nog niet, ik heb nu contact- en postadres overeenkomstig met dat van een Ziggo abo. Had het zekere voor het onzekere genomen omdat ik volgende week in Spanje zit. Als ik terugkom ga ik mijn contactadres terugzetten, kijken of het klopt wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Hehe, was te verwachten maar toch jammer:
de € 5 korting geldt alleen op Smart, Red en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017
Als ik het goed zie, liggen de abonnementsprijzen eigenlijk gewoon €5 hoger dan dat ze tijdens de afgelopen 'kortingsactie' waren, en krijg je die nu dus weer terug mits je bij Ziggo zit :P

Daarmee blijft Vodafone toch behoorlijk duur imho.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Swift92 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 02:39:
^
Wegens de Multi Data Sim bleef voor mij RED Super over en ik wilde dus 1 jaar.
Bij F&F betaalde je dan gemiddeld €26 p/maand. Bij VF zelf inclusief cashback €25.75 p/maand.

Nu bij F&F (€32-5) * 12) = €27 p/maand en bij VF (€34-5) * 12 - €27) = €26.75 p/maand.

Blij dus dat ik gisteravond op de valreep nog even heb afgesloten bij VF. :+
Nu nog even kijken hoe ik die Multi Data Sim erbij kan krijgen.

En dan vanaf 17 mei 24GB 4G data en onbeperkt min/sms erdoor stoken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Richh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:26:

[...]

Als ik het goed zie, liggen de abonnementsprijzen eigenlijk gewoon €5 hoger dan dat ze tijdens de afgelopen 'kortingsactie' waren, en krijg je die nu dus weer terug mits je bij Ziggo zit :P

Daarmee blijft Vodafone toch behoorlijk duur imho.
Wel mazzel hier. Vorige week besteld, met de kortingsactie, maar nog niet geleverd. Daardoor wordt pas deze week getekend voor verlenging en valt de kortingsactie mogelijk toch samen met de €5 extra korting.... Ben benieuwd of dat zo gaat werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
ralph075 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
[...]

Wel mazzel hier. Vorige week besteld, met de kortingsactie, maar nog niet geleverd. Daardoor wordt pas deze week getekend voor verlenging en valt de kortingsactie mogelijk toch samen met de €5 extra korting.... Ben benieuwd of dat zo gaat werken...
Dat zou zeker een leuke combi zijn :) Vodafone zal vast z'n best gaan doen om dat te voorkomen, maar ik ga voor je duimen!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
Lol, dat zou wat zijn (die van mij wordt morgen geleverd en dus over een maand over van KPN naar VF)

Maar er staat toch echt:
Sluit je op of na 18 april 2017 een nieuw Smart, Red of Black abonnement aan, of verleng je er een?
Dat gaat dus niet werken. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 18-04-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:43:
[...]

Lol, dat zou wat zijn (die van mij wordt morgen geleverd en dus over een maand over van KPN naar VF)

Maar er staat toch echt:

[...]

Dat gaat dus niet werken. :P
Nou ja, ik heb besteld, nog niet daadwerkelijk verlengd. Officieel verleng ik pas zodra ik aan de deur de papieren onderteken.... O-)

Ik ga het vanzelf merken, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Richh schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:26:

[...]

Als ik het goed zie, liggen de abonnementsprijzen eigenlijk gewoon €5 hoger dan dat ze tijdens de afgelopen
'kortingsactie' waren
Ze zijn idd weer nagenoeg op het oude niveau.
Piet91 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:39:
En dan vanaf 17 mei 24GB 4G data en onbeperkt min/sms erdoor stoken. :9
Als je verlengt gaan de nieuwe voorwaarden al meteen in, niet pas als je oude contract verloopt (maar de duur telt wel pas vanaf die datum). Bovendien geniet je de komende 3 maanden van onbeperkt data ;)

[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 18-04-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:49:
Nou ja, ik heb besteld, nog niet daadwerkelijk verlengd. Officieel verleng ik pas zodra ik aan de deur de papieren onderteken.... O-)

Ik ga het vanzelf merken, we zullen zien.
Denk niet dat het gaat werken maar ik hoop het voor je (en dus ook voor mij).

Zou van €25.75 naar €20.75 gaan per maand; niet gek. :P
.oisyn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:54:
Als je verlengt gaan de nieuwe voorwaarden al meteen in, niet pas als je oude contract verloopt (maar de duur telt wel pas vanaf die datum). Bovendien geniet je de komende 3 maanden van onbeperkt data ;)
Ik ga over van KPN naar Vodafone. ;)

Eerste SMS dat ik van VF kreeg was dat ze KPN zouden vragen om per 25 april over te gaan, maar na goedkeuring van nummerbehoud werd dat dus gewoon een maand na aanvraag; ofwel 17 mei.

[ Voor 28% gewijzigd door Piet91 op 18-04-2017 13:05 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!