Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nu je het zegt..oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:36:
@B-Real Heb je niet 3 maanden onbeperkt data omdat je recent een nieuw abo hebt afgesloten? Dan gaat er niets van de teller af.
[...]
Antwoord van Vodafone: Zijn deze adressen niet gelijk? ^DB
Ik heb mijn abonnement al dik twee jaar. Hij is begin dit jaar wel automatisch overgezet naar een gelijkwaardig abo (zelfde prijs, iets meer data). Hier had ik zelf niet om gevraagd. Het zou best kunnen dat ik daardoor idd. 3 maanden onbeperkt data heb, maar volgens mij deed de app het ook vorig jaar al niet optimaal.
Anyway, ik stoor mij er verder niet zo heel erg aan had voorheen aan 2GB al genoeg en nu aan 5GB ook wel. Als het met de nieuwe Ziggo/Vodafone fusie 10GB heb ik helemaal ruimschoots genoeg
Zoals gezegd ging het aanpassen van mijn adres echt super makkelijk.
Blijkbaar krijg je 1.000.000 MiB (= 976.56GiB)
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 14:54 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Nee, het geldt alleen voor de standaard bundel.Kwandoerie schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:19:
Als je standaard een '1 GB Extra NL' BloX aan hebt staan, zal deze dan ook verdubbelt worden naar 2 GB als je in aanmerking komt met de Ziggo deal?
Dubbele data
Combineer je een geselecteerd Vodafone abonnement met de geselecteerde abonnementen van Ziggo, dan wordt de standaard mobiele
databundel voor het geselecteerde Vodafone abonnement automatisch gratis verdubbeld. Eerst gebruik je je gewone databundel, daarna
de extra databundel. Eventueel resterend tegoed in deze extra databundel vervalt aan het eind van de kalendermaand, overgebleven
data kun je dus niet meenemen naar de volgende maand. De gratis dubbele data geldt voor een maximum van 10 geselecteerde
mobiele abonnementen. Dubbele data is alleen van toepassing op de databundel die bij het oorspronkelijk geselecteerde
mobiele abonnement hoort en geldt niet voor extra tegoed uit bijvoorbeeld een andere actie of een aanvullende bundel.
Heb je standaard geen data in je basisabonnement, dan ontvang je ook geen dubbele data.
https://www.vodafone.nl/_...on-stop_gratis-extras.pdf
[ Voor 4% gewijzigd door Thom2289 op 03-04-2017 15:31 ]
Geen probleem dan toch? Ze kijken alleen naar de overeenkomende leveringsadressen van Vodafone en Ziggo.zeef schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:33:
Crikey, onze Ziggo staat op naam van de Mrs en die heeft KPN. Ik heb Vodafone.
In dat geval...Thom2289 schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:35:
[...]
Geen probleem dan toch? Ze kijken alleen naar de overeenkomende leveringsadressen van Vodafone en Ziggo.
Je krijgt een sms bericht zodra het voor je is geactiveerd. Je merkt het dus vanzelfChris.nl schreef op maandag 3 april 2017 @ 15:58:
Ben benieuwd wanneer de berichten komen dat mensen ook daadwerkelijk dubbele data gekregen hebben. 'k Heb de adresgegevens net op elkaar afgestemd, wellicht duurt het even voordat dit verwerkt is, zal bericht geven als ik dubbele data heb.
Ik heb even gekeken, Vodafone hanteert 3 verschillende typen adressen:
• Woonadres
• Postadres
• Rekeningadres
Ik ben benieuwd waar ze naar kijken voor deze actie. Postadres waarschijnlijk niet. Maar het rekeningadres moet denk ik wel overeenkomen met die van je bankrekening, en is als zodanig dus niet makkelijk te wijzigen (althans, ik ben niet van plan mijn bank voor te liegen dat ik ergens anders woon
.edit: Ik heb maar even aan VF gevraagd naar welk adres ze kijken
Het gaat om het postadres!
Gaat het ze dan toch lukken om me weer aan een contract van minimaal een jaar te binden??? Heb geen Ziggo meer (toevallig vorige maand opgezegd) maar het adres is al sinds ik klant ben al dat van mijn ouders, met Ziggo...
Zonder vaste lijn is 24GB toch een stuk prettiger dan 11GB...
Keuzes...
Die heb ik ook nog-MD- schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:46:
Hmm, dan val ik buiten de boot met mijn 'oude' SO Bel+SMS+Web-2 Altijd, ben ik bang...
Gaat het ze dan toch lukken om me weer aan een contract van minimaal een jaar te binden??? Heb geen Ziggo meer (toevallig vorige maand opgezegd) maar het adres is al sinds ik klant ben al dat van mijn ouders, met Ziggo...
Keuzes...
Weet niet eens meer waar SO voor staat hehHeb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Smart, Scherp, Red, of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s!
SimOnly ?ArcticWolf schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:08:
[...]
Die heb ik ook nog![]()
[...]
Weet niet eens meer waar SO voor staat heh
2250 WP Zuid PVoutput
Kan je niet even kijken in hun mijnziggo-accountWorld Eater schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:12:
Ik heb een Red abonnement (en net verlengd naar een nieuwe, eentje van 1,5gb met het plan die te verhogen naar 5 oid zodra de 3 maanden gratis data over zijn) en dat staat nog op het adres van m'n ouders, die ziggo alles in 1 hebben. Ik geloof ook dat ze minstens 30mbps hebben, anders zou het erg jammer zijn... Hebben iig allemaal nog geen bericht gehad.
2250 WP Zuid PVoutput
Die loggen daar nooit in, wachtwoord ligt ergens diep in een laMdO82 schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:14:
[...]
Kan je niet even kijken in hun mijnziggo-account

[ Voor 23% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 21:34 ]
"Als je nog een redelijke prijs betaalt, dan krijg je geen extra korting.".oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:33:
Elk ziggo AIO- of internet abo is sowieso minstens 40Mbps, dus ik snap die eis niet zo goed...
Zoiets?
Wellicht nog voor oude Alles in 1 abonnementen die minimaal 30Mbps zijn ?.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:33:
Elk ziggo AIO- of internet abo is sowieso minstens 40Mbps, dus ik snap die eis niet zo goed...
Maar inderdaad ze hadden kunnen zeggen als je internet of Alles in 1 hebt
2250 WP Zuid PVoutput
consolefreak in 'nieuws: Klanten van Vodafone en Ziggo krijgen dubbele data e....oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:33:
budjepaul in 'nieuws: Klanten van Vodafone en Ziggo krijgen dubbele data en e...
In het verleden bood Ziggo ook een instap abonnement aan van 25Mbit voor €10.
Ik denk om die reden dat ze het specifiek vermelden
2250 WP Zuid PVoutput
Oude abbo (F&F Bel + SMS + Web SO) 500min + 1GB + 10GB voor €26,80 p/m.
2 dagen geleden afgesloten: onbeperkt EU + 12GB + 12GB (24GB) voor €26,00 p/m.
Nu mogelijk: onbeperkt EU + 5GB + 5GB Ziggo (10GB) voor €21,50 p/m.
Oude abbo moet sws weg, daar Vodafone daar vast en zeker binnen een bepaalde periode vanaf wil stappen. Wil een 1-jarig contract, niet langer.
Besparing na 1 jaar dus €54,00.
24GB is erg overdreven voor mij, 10GB geen overbodige luxe met huidig gemiddeld gebruik (5-8GB). Gebruik wisselt sterk per maand. Twijfel er nu wel aan om m'n bestelling maar even te annuleren, en opnieuw te bestellen. Moet ik wel weer een F&F code aanvragen etc. Luxeproblemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Royeboi op 03-04-2017 23:08 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dit staat wel een beetje los van de actie, maar ik moet toch even klagen modus???Royeboi schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:07:
Balen dit, twee dagen geleden nog gebruik gemaakt van het ''nog 2 DAGEN!!!@" beschikbare F&F actietarief. Nu opeens actie verlengd tot en met 18 april ''wegens succes'' (uhuh) en nu kon ik eigenlijk €4,50 per maand besparen.
Oude abbo (F&F Bel + SMS + Web SO) 500min + 1GB + 10GB voor €26,80 p/m.
2 dagen geleden afgesloten: onbeperkt EU + 12GB + 12GB (24GB) voor €26,00 p/m.
Nu mogelijk: onbeperkt EU + 5GB + 5GB Ziggo (10GB) voor €21,50 p/m.
Oude abbo moet sws weg, daar Vodafone daar vast en zeker binnen een bepaalde periode vanaf wil stappen. Wil een 1-jarig contract, niet langer.
Besparing na 1 jaar dus €54,00.
24GB is erg overdreven voor mij, 10GB geen overbodige luxe met huidig gemiddeld gebruik (5-8GB). Gebruik wisselt sterk per maand. Twijfel er nu wel aan om m'n bestelling maar even te annuleren, en opnieuw te bestellen. Moet ik wel weer een F&F code aanvragen etc. Luxeproblemen.
Achteraf is het gras bij de buren ook groener dan het was. En volgens mij mag je na 3 maanden bij vodafone je bundel aanpassen, daar maken ze reclame voor. 3 maanden onbeperkt en daarna evt aanpassing naar je gebruik, neem aan nog steeds voor het toen geldende actie tarief, maar dat moet je navragen.
En inplaats van hier te klagen helpt gewoon een telefoontje naar Vodafone beter
Je mag wel upgraden naar een hogere familie maar niet downgraden.
[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 04-04-2017 11:36 ]
Dan heeft hij daar dus geen moeite mee want hij wil van Red Super terug naar Redrobertwebbe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:16:
Het is inderdaad zo dat je na 3 maanden gratis je abonnement mag wijzigen. Dit is wel binnen de "familie" zoals dat bij Vodafone intern genoemd wordt. De families zijn: alle Start abonnementen, alle Smart abonnementen en de Red abonnementen (en Black hoort bij de Red familie). Je kunt gratis omhoog en omlaag binnen een familie. Dus als je bijvoorbeeld Red Super hebt gekozen mag je naar Red Essential.
Hoe staat het er los van? Er staat een timer op de site die aftelde, natuurlijk om gebruikers over de streep te trekken. Dan blijkt vervolgens dat die timer eigenlijk quatsch is (want de actie is verlengd) en als klap op de vuurpijl komt er ook nog eens een Ziggo deal bij.bvbal79 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:02:
[...]
Dit staat wel een beetje los van de actie, maar ik moet toch even klagen modus???
Ik kan me voorstellen dat dat wat zuur voelt als je op de valreep een abo hebt afgesloten. Maar dat maakt niet uit, want je hebt gewoon het recht om je binnen 14 dagen te bedenken, zonder opgaaf van reden. Waarom zou je dan die 3 maanden extra betalen? Kwa data heb je totaal geen voordeel, want die is de eerste 3 maanden toch ongelimiteerd.
Wat dat betreft kun je altijd gewoon beter met Red Essential beginnen, genieten van 3 maanden ongelimiteerde data en lage abo kosten, om na die 3 maanden vervolgens over te stappen op het Red abo dat je eigenlijk wilde hebben

Hmm, hier staat wat anders.robertwebbe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:16:
Het is inderdaad zo dat je na 3 maanden gratis je abonnement mag wijzigen. Dit is wel binnen de "familie" zoals dat bij Vodafone intern genoemd wordt. De families zijn: alle Start abonnementen, alle Smart abonnementen en de Red abonnementen (en Black hoort bij de Red familie). Je kunt gratis omhoog en omlaag binnen een familie. Dus als je bijvoorbeeld Red Super hebt gekozen mag je naar Red Essential. Eventuele kortingen blijven gewoon geldig.
Ophogen mag altijd en ook buiten de familie, maar kortingen en acties op je huidige abonnement vervallen (al kan ik me niet voorstellen dat ze je ineens €46 gaan rekenen als je bijvoorbeeld naar Red Super over wilt stappen, ik gok dus dat ze bedoelen dat alleen de huidige korting vervalt, maar dat je wel weer de op dat moment geldende korting voor je nieuwe abo krijgt)
Verlagen kan alleen binnen de familie, en pas na 6 maanden. Het kost je bovendien €25.
@Royeboi Waardeloos alternatief dus, beter ontbindt je gewoon je contract en vraag je een nieuwe aan
[ Voor 52% gewijzigd door .oisyn op 04-04-2017 11:53 ]
.oisyn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:42:
[...]
Hmm, hier staat wat anders.
Ophogen mag altijd en ook buiten de familie, maar kortingen en acties op je huidige abonnement vervallen (al kan ik me niet voorstellen dat ze je ineens €46 gaan rekenen als je bijvoorbeeld naar Red Super over wilt stappen, ik gok dus dat ze bedoelen dat alleen de huidige korting vervalt, maar dat je wel weer de op dat moment geldende korting voor je nieuwe abo krijgt)
Verlagen kan alleen binnen de familie, en pas na 6 maanden. Het kost je bovendien €25.
@Royeboi Waardeloos alternatief dus, beter ontbindt je gewoon je contract en vraag je een nieuwe aan
En dit staat in de voorwaarden van Red. Beetje verwarrend zo.Wijzigen abonnement naar een abonnement met
een lager maandbedrag.
Kosteloos mogelijk vanaf 3 maanden na aanvang of verlenging van het contract. Onbeperkt
toegestaan naar een abonnement met dezelfde abonnementsnaam (Red (incl. Black)) dat op dat
moment nog commercieel wordt aangeboden door Vodafone. Maximaal één wijziging per maand.
Wijzigen abonnement naar een abonnement met
een hoger maandbedrag.
Kosteloos mogelijk vanaf 3 maanden na aanvang of verlenging van het contract. Onbeperkt
toegestaan naar een abonnement dat op dat moment nog commercieel wordt aangeboden door
Vodafone. Maximaal één wijziging per maand
https://www.vodafone.nl/_..._red_21_november_2016.pdf
Weet niet waar je dit hebt gevonden maar dat zou ik dan graag willen weten, heb op het moment red essential en ik zou na de 3 maanden 5gb bundel willen, omdat ik ook ziggo heb dan zou ik 10gb krijgen wat voor mij genoeg isrobertwebbe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:16:
Je kunt gratis omhoog en omlaag binnen een familie. Dus als je bijvoorbeeld Red Super hebt gekozen mag je naar Red Essential. Eventuele kortingen blijven gewoon geldig
Dit is altijd al zo geweest.
Wil je je huidige contract aanpassen, doe dit dan vòòr 18 april!
Kijk naar de post boven jenilsson1234 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:46:
[...]
Weet niet waar je dit hebt gevonden maar dat zou ik dan graag willen weten

Dat klopt niet (meer), ik heb het al doorgegeven dat die informatie niet klopt..oisyn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:42:
[...]
Hmm, hier staat wat anders.
[...]
Wijzigingen kun je telefonisch doorgeven via 0800-0200 976. Als je me niet gelooft, bel zelf en verifieer het.
Good to know!Josvdv schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:42:
Over 3 maanden zijn de huidige kortingen en wellicht ook de contractvormen niet meer beschikbaar. Je kan dan dus niet meer upgraden/ downgraden met dezelfde voorwaarden als die nu gelden.
Dit is altijd al zo geweest.
Wil je je huidige contract aanpassen, doe dit dan vòòr 18 april!
Nou nou, zo resoluut hoeft het nou ook weer nietrobertwebbe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:18:
Als je me niet gelooft, bel zelf en verifieer het.
Laatste 45 min weer in de wacht. Je krijgt niet te horen hoeveel wachtenden voor je is
Dat abbo heb ik ook nog steeds lopen incl 4gb data (F&F actie).-MD- schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:46:
Hmm, dan val ik buiten de boot met mijn 'oude' SO Bel+SMS+Web-2 Altijd, ben ik bang...
Keuzes...
Heb de 4g blox geactiveerd. Met de "nieuwe" F&F aanbieding ga ik niet heel veel meer betalen. Tevens krijg ik dan alle ziggo sport kanalen, ik ga van de week mijn abbo maar eens omzetten.
Cons:::BB4E
Vaak bu'j te bang!
Ik mag inmiddels al weer twee maanden verlengen, dus maar eens kijken of het beter/goedkoper kan want met die automatische verdubbeling is een goedkoper abo misschien ook wel passend.
Nog even over het binnen 3 maanden wijzigen van je abonnement.
Op blz 2 van de voorwaarden staat "als het abonnement nog commercieel word aangeboden" dit is na 18 april niet meer het geval.
Dus vòòr die datum wijzigen!
Toegegeven, de huidige prijzen zijn lager, maar echt niet dat ze dat weer substantieel omhoog doen met de hete adem van hun concurrenten in de nek.
Precies dit. Kijk uiteraard heb ik de marketing course 101 ook gevolgd, en is zo'n timer niets meer dan een incentive om nog wat mensen last-minute over de streep te trekken en te converteren naar daadwerkelijke klanten. Maar ik ging er echt eventjes vanuit dat deze deal echt ging ophouden eind maart, en dat ik er dus 'op tijd' bij moest zijn. Daarnaast vind ik na een paar maanden iets wijzigen altijd een beetje tricky tenzij dit uitdrukkelijk te zien is in een reclame-uiting. Ook al zou de normale korting niet vervallen, dan nog kan het zijn dat m'n F&F korting weer opeens niet toegevoegd zal worden zul je altijd zien. Daarom maar gewoon geannuleerd en volgende week nieuwe rondes nieuwe kansen..oisyn schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:42:
[...]
Hoe staat het er los van? Er staat een timer op de site die aftelde, natuurlijk om gebruikers over de streep te trekken. Dan blijkt vervolgens dat die timer eigenlijk quatsch is (want de actie is verlengd) en als klap op de vuurpijl komt er ook nog eens een Ziggo deal bij.
Ik kan me voorstellen dat dat wat zuur voelt als je op de valreep een abo hebt afgesloten. Maar dat maakt niet uit, want je hebt gewoon het recht om je binnen 14 dagen te bedenken, zonder opgaaf van reden. Waarom zou je dan die 3 maanden extra betalen? Kwa data heb je totaal geen voordeel, want die is de eerste 3 maanden toch ongelimiteerd.
[...]
Had destijds ook 'mazzel' met die 11GB bundel. Die hebben ook heel veel mensen gemist die achteraf deze deal ook wel wilde hebben. Dan kijk ik niet naar de up-to-date Tweakers natuurlijk, maar in mijn omgeving kan ik zo 5/6 mensen opnoemen die allemaal vier jaar geleden wel 11GB voor €26 wilde hebben.
Enfin, het kartonnen doosje met daarin een glimmende nieuwe iPhone vandaag geweigerd aan de deur.. Pijnlijk moment. Ik hoorde hem krijsen dat ie graag bij me wilde komen maar helaas.
Als ze nou gewoon m'n abbo een stapje lager hadden gezet hadden ze die koerierskosten ook niet dubbel hoeven maken maar goed. 5GB + 5GB it is. 1GB minder dan wat ik eerst had, maar dat is te overzien voor dit bedrag en wat korting op m'n toestel. En over drie maanden zien we wel weer, Vodafone Next inschakelen wanneer eventueel de iPhone 8 z'n verwachtingen waar maakt.
Van het keuzemenu klopt trouwens ook niet veel bij F&F. Om een bestelling te wijzigen/annuleren, moet je ergens halverwege een optie kiezen die daar echt niet onder valt. Kan het even zo niet uit m'n hoofd opnoemen, maar heb het menu tweemaal geluisterd en mijn keuze klopte echt niet bij het keuzemenu.
Of, zouden ze wegens enoooorm succes, toch nog één keer verlengen?Josvdv schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:29:
http://www.vodafone.nl/_a...verzicht_vodafone_red.pdf
Nog even over het binnen 3 maanden wijzigen van je abonnement.
Op blz 2 van de voorwaarden staat "als het abonnement nog commercieel word aangeboden" dit is na 18 april niet meer het geval.
Dus vòòr die datum wijzigen!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Waar zie dat staan als je inlogd?B-Real schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:42:
Net ingelogd bij Ziggo en daar kon ik het extra zenderpakket al kiezen. Bij Vodafone is het nog niet verwerkt, maar dat zal een dezer dagen ook wel komen.
Ik mag inmiddels al weer twee maanden verlengen, dus maar eens kijken of het beter/goedkoper kan want met die automatische verdubbeling is een goedkoper abo misschien ook wel passend.
Hier is het ook zichtbaar
Mijn ziggo > producten > Wijzig televisiepakket
Komt iig ruim op tijd voor GoT weer begint
[ Voor 9% gewijzigd door cypher21 op 05-04-2017 10:29 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb de optie wijzig televisiepakket niet, wel beheer je televisiediensten en wijzig abonnement. Beide kan ik niets extra's aanvinken helaas.cypher21 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:27:
[...]
Hier is het ook zichtbaar
Mijn ziggo > producten > Wijzig televisiepakket
Komt iig ruim op tijd voor GoT weer begint
ik heb deze optiebvbal79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:32:
[...]
Ik heb de optie wijzig televisiepakket niet, wel beheer je televisiediensten en wijzig abonnement. Beide kan ik niets extra's aanvinken helaas.

Waarschijnlijk is mijn adreswijziging van Vodafone van afgelopen maandag of dinsdag nog niet verwerkt. Nog even gedulde hebben dus.
Het kiezen van het zenderpakket zoals hierboven kon al wel gewoon.
Iemand enig idee op wat voor termijn die zenders dan actief worden? Altijd handig te weten met F1 weekend in aantocht
Ik had het gisteren ook nog niet. Nu staat het er wel in. O.a. op het beginscherm, als je net ingelogd bent.Clavis schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:31:
Bij mij staat er nog niets bij, of ik kijk verkeerd.
alwaysleft schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:48:
[...]
Iemand enig idee op wat voor termijn die zenders dan actief worden? Altijd handig te weten met F1 weekend in aantocht
Let op: je keuze wordt meestal binnen een paar uur geactiveerd. Als het drukker is kan het wat langer duren. Je keuze geldt altijd voor een termijn van minstens 30 dagen. Wil je binnen die termijn kiezen voor een ander pakket? Dat kan! Zodra de periode van 30 dagen afloopt geniet je van je nieuw gekozen pakket.
Hmm, dan wacht ik nog wel even. Zie daar niets staan, maar kom wel in aanmerking gelukkig.oohh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:53:
[...]
Ik had het gisteren ook nog niet. Nu staat het er wel in. O.a. op het beginscherm, als je net ingelogd bent.
[...]
[...]
Dat is sneloohh schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:53:
[...]
Ik had het gisteren ook nog niet. Nu staat het er wel in. O.a. op het beginscherm, als je net ingelogd bent.
[...]
[...]
Want mijn scherm ziet er totaal anders uit als ik naar producten ga dan de foto hier geplaatst. Altijd fijn dat at random aansluiten van mensen door ziggo. Daar zijn ze niet in veranderd helaas.
Relax, je bent niet de enige. Hier is ook nog niks te zien, terwijl ik 100% zeker ben dat mijn adres in aanmerking komt.bvbal79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:08:
Zou er nog een verschil zitten tussen de oude alles-in-1 abbo's en de nieuwe ziggo complete abbo's
Want mijn scherm ziet er totaal anders uit als ik naar producten ga dan de foto hier geplaatst. Altijd fijn dat at random aansluiten van mensen door ziggo. Daar zijn ze niet in veranderd helaas.
Patience is a virtue
Ach jah, geduld is een schone zaak..bvbal79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:08:
Zou er nog een verschil zitten tussen de oude alles-in-1 abbo's en de nieuwe ziggo complete abbo's
Sinds dat het nieuws met de "extra's" bekend is geworden kan ik helemaal niet meer naar het wijziging scherm van mijn TV abonnementen... Krijg dan de volgende melding:
"Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment. Neem contact op met onze klantenservice om je abonnement aan te passen: 0900-0730 (gebruikelijke belkosten.) "
Ik heb; Connect Max en Play Max
€ 77,95
- Kabel TV
- TV Standard
- Movies and Series XL
- Movies and Series
- Mediabox XL
- Internet Max
- Internetbeveiliging Basis
- Vast Bellen
- Eerste 12 maanden Connect en Play 59,95 pm (Geldig t/m30 januari 2018) € -18,00
En als overige abonnementen;
- Fox Sports Compleet € 10,46
- Eerste 6 mnd 50% korting Fox Sports Compleet € -5,23
Ziggo Digitale TV
- Ziggo Sport Totaal € 14,95
- Fox Sports Compleet € 24,95
- Extra Mediabox XL € 5,00
Ziggo Digitale TV
- Eerste 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal € -14,95
- Eerste 6 mnd 50% korting Fox Sports Compleet € -12,48
Ziggo Bellen
- Van telefoonnummer xxxxxxxxxxx
- Volop Bellen
Vermoedelijk omdat ik al extrapakketten heb tegen een voordelig tarief loopt het systeem bij mij vast,
Bij Vodafone heb ik 2 Abonnementen lopen,
Geen van de portals (Zowel Vodafone als Ziggo) geeft behalve de aankondiging dat er Extra's zijn mij inzicht in mijn extra's.... Zal wel goed komen....
edit: en idd, is inmiddels ook goed gekomen.....
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 09-04-2017 15:22 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
kennelijk hebben ze de boel nog niet lekker op orde:
Beste mevrouw, meneer XXX,
U heeft het extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L als gratis extra besteld. Jammer, we kunnen het u niet aanbieden. U krijgt deze extra alleen als u op uw adres of binnen uw bedrijf abonnementen van Vodafone én Ziggo heeft.
Wel gratis extra's krijgen?
Dat kan. Op onze site staat wanneer u ze wel krijgt en wat u dan moet doen. Of neem even contact met ons op, dan nemen we het samen door.
Nog een andere vraag?
Wij staan online dag en nacht open. Komt u er niet uit of wilt u iets anders weten? Bekijk onze contactgegevens.
Ik snap heel goed dat men tijd nodig heeft alvorens alles in goede orde in systemen staan.
Maar moet je dan niet eerst zorgen dat de systemen goed zijn aangepast alvorens je een bericht naar buiten doet.
2250 WP Zuid PVoutput
Volkomen mee eens. Dit is lachwekkend slecht.MdO82 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:35:
Eerlijk gezegd blijft het altijd wat slordig zulke dingen bij bedrijven.
Ik snap heel goed dat men tijd nodig heeft alvorens alles in goede orde in systemen staan.
Maar moet je dan niet eerst zorgen dat de systemen goed zijn aangepast alvorens je een bericht naar buiten doet.
Hierop de stoute schoenen aangetrokken en gewoon even gebeld met de klantenservice, lang verhaal kort..
Ik heb nu de komende 2 jaar een Red Super abonnement, inclusief de Ziggo aanbieding voor 17 euro per maand
Erg netjes al zeg ik het zelf van Vodafone!
Wtf? Toen ik belde konden ze niets voor mij betekenendropkikker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:40:
Ik heb nu de komende 2 jaar een Red Super abonnement, inclusief de Ziggo aanbieding voor 17 euro per maand
Het werkte bij ons gelijk. Beide vodafone abonnementen zijn verdubbeld en het extra ziggo pakket is geactiveerd (heb het nog niet op de TV gekeken, wel via de app).MdO82 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:35:
Eerlijk gezegd blijft het altijd wat slordig zulke dingen bij bedrijven.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ondertussen zag ik dat een gemiste oproep had van een onbekend nummer, aangezien ik wel dacht dat dit Vodafone was heb ik ze teruggebeld en toen kwamen ze met deze aanbieding.
Die man had het ervan dat de aanbiedingen welke je persoonlijk worden gegeven als je verlengt automatisch gegenereerd word en dat het daarin wel eens mis kan gaan. Wel vreemd dat ze voor jou niets konden betekenen?
3-4 een aanvraag gedaan voor een nieuw abbo met nummerbehoud van Ziggo naar Vodafone.
Zie ik vanmorgen dat de aanvraag is afgewezen

Dus dan maar even in de telefoon geklommen.
Wat blijkt als je via het vodafone-systeem een aanvraag doet en als datum z.s.m. opgeeft gaat het in het systeem dus mis
Bij ziggo kan je per maand opzeggen, maar het systeem van Vodafone snapt dat niet.
Die had dus doorgegeven portering op 7 dagen na aanvraag (10-4 dus) maar dat kan niet want dan loopt de maand nog door bij Ziggo.
Nu is het als het goed is wel goed gezet
2250 WP Zuid PVoutput
Hoe lang ben jij al klant? Ik geloof ik een jaar of 4 a 5. Maar nee, dit speelde in januari, twee weken voor de prijsverlagingen. Ze probeerde me eerst met veel moeite te bereiken voor een verlenging (ik heb 'm een paar keer gewoon over laten gaan omdat ik me eerst wilde inlezen in wat andere providers te bieden hadden). Toen ze me uiteindelijk te pakken hadden was ik dus serieus van plan om over te stappen naar Tele2, aangezien zij veel meer data voor veel minder geld boden. Tenzij ze iets voor me konden doen. Maar nee, dat kon dus niet.dropkikker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:49:
Die man had het ervan dat de aanbiedingen welke je persoonlijk worden gegeven als je verlengt automatisch gegenereerd word en dat het daarin wel eens mis kan gaan. Wel vreemd dat ze voor jou niets konden betekenen?
Blijkbaar vonden ze het niet belangrijk om een klant te houden. "Ja meneer, wij zijn nou eenmaal niet de goedkoopste". En ook geen woord reppen over F&F korting of überhaupt de aanstaande abo kortingen. Ik heb gezegd dat dan hier onze wegen scheiden. En dat was ik ook echt van plan. Maar toen kwam de kortingsactie en leerde ik van de F&F korting, dus nu zit ik nog steeds bij VF
Maar ik betaal dus €26 voor Red Super (1 jaar), terwijl jij dus slechts €17 betaalt (2 jaar). Schandalig

[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 05-04-2017 15:48 ]
Keer een slechte review gegeven missc,haha, nee das wel rot idd, maar er zal vast wel iets zijn waardoor hij het wel zo kreeg..oisyn schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:46:
[...]
Hoe lang ben jij al klant? Ik geloof ik een jaar of 4 a 5. Maar nee, dit speelde in januari, twee weken voor de prijsverlagingen. Ze probeerde me eerst met veel moeite te bereiken voor een verlenging (ik heb 'm een paar keer gewoon over laten gaan omdat ik me eerst wilde inlezen in wat andere providers te bieden hadden). Toen ze me uiteindelijk te pakken hadden was ik dus serieus van plan om over te stappen naar Tele2, aangezien zij veel meer data voor veel minder geld boden. Tenzij ze iets voor me konden doen. Maar nee, dat kon dus niet.
Blijkbaar vonden ze het niet belangrijk om een klant te houden. "Ja meneer, wij zijn nou eenmaal niet de goedkoopste". En ook geen woord reppen over F&F korting of überhaupt de aanstaande abo kortingen. Ik heb gezegd dat dan hier onze wegen scheiden. En dat was ik ook echt van plan. Maar toen kwam de kortingsactie en leerde ik van de F&F korting, dus nu zit ik nog steeds bij VF. En blij toe, gezien de Ziggo aanbieding van nu.
Maar ik betaal dus €26 voor Red Super (1 jaar), terwijl jij dus slechts €17 betaalt (2 jaar). Schandalig
Maar idd ik heb ook wel eens een 'goedkoper dan mogelijk was' abbo gehad.
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik ben bij Vodafone sinds de Galaxy S2 dus zo'n 6 jaar ongeveer, wel iets langer dan jou, maar ook weer niet zoveel langer om tot zo'n verschil te komen.
Een maat van mij heeft hetzelfde abonnement als mij en kan nu ook verlengen. Ik ben benieuwd of hij hetzelfde aanbod krijgt als ik.
Het enige wat ik heb laten vallen in mijn email naar de klantenservice is dat de concurrerende bedrijven concurrerende prijzen worden gehanteerd. Verder heb ik nooit ergens een positief of negatief bericht achtergelaten wat van invloed kan zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door dropkikker op 05-04-2017 16:44 ]
En het gaat echt om RED super? Ik ben al 15+ jaar bij Vodafone. Ik heb er ook maar even een mail aan gewaagddropkikker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:03:
Inderdaad.. Best schandalig te noemen.
Ik ben bij Vodafone sinds de Galaxy S2 dus zo'n 6 jaar ongeveer, wel iets langer dan jou, maar ook weer niet zoveel langer om tot zo'n verschil te komen.
Een maat van mij heeft hetzelfde abonnement als mij en kan nu ook verlengen. Ik ben benieuwd of hij hetzelfde aanbod krijgt als ik.
Het enige wat ik heb laten vallen in mijn email naar de klantenservice is dat de concurrerende bedrijven concurrerende prijzen worden gehanteerd. Verder heb ik nooit ergens een positief of negatief bericht achtergelaten wat van invloed kan zijn.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
speedyjules07 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 18:39:
[...]
En het gaat echt om RED super? Ik ben al 15+ jaar bij Vodafone. Ik heb er ook maar even een mail aan gewaagd
Lijkt me interessant als een loyalty deal nog wel blijkt te werken en als meer tweakers daar voordeel uit kunnen halen.
Alhoewel 25/mnd voor 12 24GB een prima deal is, klinkt 17/mnd natuurlijk nog veel beter. Wow.dropkikker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 20:01:
Inderdaad, Red Super 2 jaar normaal 27 euro en nu voor mij dus 17
Bij mijn vorige verlenging had ik meer geluk, dit keer kreeg ik er ook alleen maar de F&F deal uitgesleept.
Ik ben nog eens terug gaan zoeken. De vroegste mail van Vodafone in mijn mailbox was in maart 2011, bij het aanmelden van My Vodafone. Toen had ik dus al een abo. Zit er dus minstens 6 jaardropkikker schreef op woensdag 5 april 2017 @ 16:03:
.edit: ja denk ik ook rond die tijd afgesloten, want ik heb van oktober 2010 nog een email van T-mobile.
[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 07-04-2017 00:36 ]
Kan je een screenshot van de MyVodavone app plaatsen waarin die dubbele blox te zien zijn? Ben benieuwd hoe ze dat "vormgeven". Bij mij is 't iig nog niet geactiveerd.Wailing_Banshee schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:48:
[...]
Het werkte bij ons gelijk. Beide vodafone abonnementen zijn verdubbeld en het extra ziggo pakket is geactiveerd (heb het nog niet op de TV gekeken, wel via de app).
Ik ook wel benieuwd.Chris.nl schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:25:
[...]
Kan je een screenshot van de MyVodavone app plaatsen waarin die dubbele blox te zien zijn? Ben benieuwd hoe ze dat "vormgeven". Bij mij is 't iig nog niet geactiveerd.
Ziet er als volgt uit bij mij (Smart L abonnement met 5GB data en 150 min) klikChris.nl schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:25:
[...]
Kan je een screenshot van de MyVodavone app plaatsen waarin die dubbele blox te zien zijn? Ben benieuwd hoe ze dat "vormgeven". Bij mij is 't iig nog niet geactiveerd.
Thnx, duidelijk! Voor 't gemak van anderen hier die afbeelding.Fixer schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:09:
[...]
Ziet er als volgt uit bij mij (Smart L abonnement met 5GB data en 150 min) klik

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor de discussie over bestaande abonnementen en verleningen.
Ik heb zojuist even zitten zoeken op GoT, maar zie dat er geen centraal Vodafone Ervaringen en Disctussie (of iets in die trant) bestaat.
Ik was aan het zoeken omdat ik met een vraag zat waar ik zo gauw geen antwoord op kon vinden, maar ook niet past in dit topic.
Vandaar mijn vraag, ben benieuwd hoe de meningen hierover in dit topic zijn
Al heb ik nog geen ervaringen met Vodafone ben ik wel bereid om een start te maken, neem aan dat we een topic van 6 jaar niet om gaan gooien
2250 WP Zuid PVoutput
Ik zou je deze willen aanraden [Ervaringen] Vodafone 4G netwerkMdO82 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:20:
Ik wil een balletje opgooien in dit topic
Dit topic is voornamelijk bedoelt voor de discussie over bestaande abonnementen en verleningen.
Ik heb zojuist even zitten zoeken op GoT, maar zie dat er geen centraal Vodafone Ervaringen en Disctussie (of iets in die trant) bestaat.
Ik was aan het zoeken omdat ik met een vraag zat waar ik zo gauw geen antwoord op kon vinden, maar ook niet past in dit topic.
Vandaar mijn vraag, ben benieuwd hoe de meningen hierover in dit topic zijn
Al heb ik nog geen ervaringen met Vodafone ben ik wel bereid om een start te maken, neem aan dat we een topic van 6 jaar niet om gaan gooien
Kijk daar kunnen we wat meeKwandoerie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:46:
[...]
Ik zou je deze willen aanraden [Ervaringen] Vodafone 4G netwerk
2250 WP Zuid PVoutput

De verdubbelaar is nu ook ingezet bij mij. Ik heb een Red Super 3.
Ze hebben de promotiebundel meegenomen in de verdubbeling.
De voorwaarden zouden hetzelfde blijven, dus ja.Fryskmantsje schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 23:12:
Geld die verdubbeling ook voor in het buitenland? Kon het zo niet 123 vinden. Zou wel mooi wezen. Zit op dit moment in Italië en gaat best rap die 12gieg met 8uur p/d muziek streamen en beetje netflixen
Vraagje, heb mijn abonnement verlengd via Friends & Family. Nu heb ik het contract binnen en staat er bij kortingsactie: Nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Dit terwijl er op de website expliciet staat: korting blijft geldig na afloop contract. Het contract impliceert dat de korting alleen zou gelden tijdens de 24 maanden. Dit is voor mij dus onduidelijk. Zijn er meer mensen met dit vraagstuk?
Dit klopt, in tegenstelling tot de reguliere website. Blijft de prijs ook na verloopt abonnement hetzelfde. Daarom zijn er ook nog steeds mensen met die gruwelijk goede deal uit bv 2010.nValentino_ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:25:
Heb mijn verdubbeling helaas nog niet zichtbaar.
Vraagje, heb mijn abonnement verlengd via Friends & Family. Nu heb ik het contract binnen en staat er bij kortingsactie: Nu de gehele contractduur van 46 voor 25 euro. Dit terwijl er op de website expliciet staat: korting blijft geldig na afloop contract. Het contract impliceert dat de korting alleen zou gelden tijdens de 24 maanden. Dit is voor mij dus onduidelijk. Zijn er meer mensen met dit vraagstuk?
He Chris,Chris.nl schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:36:
[...]
Dit klopt, in tegenstelling tot de reguliere website. Blijft de prijs ook na verloopt abonnement hetzelfde. Daarom zijn er ook nog steeds mensen met die gruwelijk goede deal uit bv 2010.
Bedankt voor je reactie. Welke gruwelijk deal bedoel je? 11GB of onbeperkt internet?
De reden voor mijn bovenstaande vraag is dat ik bij de vorige FF verlenging WEL een bevestiging kreeg met: je korting blijft ook geldig na afloop contract.
Fijn weekend!
Tja, de F&F site is niet aangepast:nValentino_ schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:39:
[...]
He Chris,
Bedankt voor je reactie. Welke gruwelijk deal bedoel je? 11GB of onbeperkt internet?
De reden voor mijn bovenstaande vraag is dat ik bij de vorige FF verlenging WEL een bevestiging kreeg met: je korting blijft ook geldig na afloop contract.
Fijn weekend!
Maandelijkse kosten
Red Super 2 jaar € 46,00 € 25,00 *
* Korting blijft geldig na afloop van abonnement
Ik maak mij geen zorgen.
En ja, ik bedoelde die 11gb deal.
haha oke! Die is namelijk zn kracht verloren met deze nieuwe verdubbelingsdealChris.nl schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:43:
[...]
Tja, de F&F site is niet aangepast:
Maandelijkse kosten
Red Super 2 jaar € 46,00 € 25,00 *
* Korting blijft geldig na afloop van abonnement
Ik maak mij geen zorgen.
En ja, ik bedoelde die 11gb deal.
Ik heb geen app (is er niet voor mijn telefoon), dus ik heb het alleen gezien op de website..oisyn schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 22:49:
Zien jullie het alleen in de app of ook bij my.vodafone.nl?
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Rationeel gedacht zou je denken dat de smart M voor 14 euro genoeg zou moeten zijn (1,5GB + verdubbeling). (F&F)
Het idee dat ik semi-onbeperkt kan gaan internetten en niet meer hoef te schipperen met youtube en andere video spreekt me echter ook wel aan.
Klopt het dat de voordelen van de red super (25 euro, 12GB x 2) dit zijn:
- heel veel data
- onbeperkt bellen (eigenlijk niet nodig)
- nu al onbeperkt data in buitenland
- gratis multidata sim. Kan ik deze dan in een oude telefoon stoppen en als hotspot voor het gezin gebruiken op vakantie?
Of is het slimmer om toch eerst een goedkoper (red) abonnement te nemen. Eerste drie maanden onbeperkt internet en als ik daarna alsnog voor die 25 kan instappen op de red super dan kan ik het eens aankijken. Of geldt dan weer de volle prijs?
- Heel veel data klopt, na verdubbeling 24GB te gebruiken in de hele EUmaxtrash schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:15:
heb nu ziggo mobiel en na mijn nieuwe telefoon en vaker hotspot gebruik kom ik opeens niet meer toe met mijn 1,5 GB per maand. Ik heb geconstateerd dat de vodafone abonnementen erg interessant zijn.
Rationeel gedacht zou je denken dat de smart M voor 14 euro genoeg zou moeten zijn (1,5GB + verdubbeling). (F&F)
Het idee dat ik semi-onbeperkt kan gaan internetten en niet meer hoef te schipperen met youtube en andere video spreekt me echter ook wel aan.
Klopt het dat de voordelen van de red super (25 euro, 12GB x 2) dit zijn:
- heel veel data
- onbeperkt bellen (eigenlijk niet nodig)
- nu al onbeperkt data in buitenland
- gratis multidata sim. Kan ik deze dan in een oude telefoon stoppen en als hotspot voor het gezin gebruiken op vakantie?
Of is het slimmer om toch eerst een goedkoper (red) abonnement te nemen. Eerste drie maanden onbeperkt internet en als ik daarna alsnog voor die 25 kan instappen op de red super dan kan ik het eens aankijken. Of geldt dan weer de volle prijs?
- Onbeperkt bellen klopt deels, onbeperkt in NL en onbeperkt in de EU naar EU landen bellen. Maar vanuit NL 60 minuten naar EU landen bellen.
- De gratis afgeknepen internet blox werkt alleen in NL, zit je in het buitenland door je bundel heen dan zal je een EU bundel bij moeten kopen.
- Gratis multidata sim kan je inderdaad in een oud toestel stoppen voor hotspot.
Ik heb nu niet al je vragen beantwoord, wellicht dat een ander de rest oppakt.
- edit -
De eerste 3 maand onbeperkt internet is alleen voor in NL, dus denk niet dat je 3 maand ongelimiteerd EU data hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 08-04-2017 16:11 ]
Ja Chris.nl, je hebt helemaal gelijk. Voorwaarden van de 3 maanden bundel zijn:
* De 3 maanden onbeperkt data bundel is alleen geldig in Nederland.
* De 3 maanden onbeperkt data bundel is 3 maanden geldig en kan op ieder tijdstip ingaan. Dus ook halverwege de maand.
* Wanneer de 3 maanden onbeperkt data bundel op is gaat de databundel van je abonnement in.
* De 3 maanden onbeperkt data bundel is alleen geldig met een consumenten abonnement dat is aangegaan op of na 4 april 2016.
Ze zijn nog niet zover dat ze daadwerkelijk de Ziggo mobiel abonnementen om kunnen zetten naar Vodafone abonnementen, als ze dat al ooit gaan doen.
[ Voor 6% gewijzigd door maxtrash op 08-04-2017 18:29 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Kravh op 09-04-2017 18:08 . Reden: Verkeerde topic ]
Ik weet dat Ziggo een Family abonnement heeft, maar ik zie daar (nog) niets van terug op de Vodafone website of andere berichtgeving.
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Mijn abonnement kan ik inmiddels verlengen en de aanbiedingen is t/m 18 april redelijk gunstig.
Echter wil ik graag de iPhone 8 welke eind dit jaar uit komt. Als ik nu gewoon een sim only neem kan ik dan eind dit jaar gewoon een iPhone 8 op afroep krijgen?
Aan de andere kant wil ik na een jaar of 7 iPhones eigenlijk ook wel eens een Samsung S8 uitproberen. Die zou ik nu gelijk kunnen nemen ipv een sim only en dan eind dit jaar deze (indien ik dat wil) omruilen voor een iPhone. Alleen zullen de inruilwaardes vast niet heel erg gunstig zijn vrees ik. Iemand ervaring daarmee?
In de Vodafone app zie ik bij "te goed" inmiddels een extra cirkel met "dubbele data", bij mij is het dus geactiveerd..oisyn schreef op maandag 10 april 2017 @ 12:40:
Nog altijd geen dubbele data hier. Zijn er meer mensen bij wie de wijziging nog niet is verwerkt?
Ik zit echter nog wel te wachten op de wijzigingen bij Ziggo. Ik kon daar vorige week al wel het extra zenderpakket selecteren (kreeg echter een mailtje dat de verwerking niet goed ging), maar zie die optie nu niet meer en heb geen extra zenders. Nog even geduld hebben dus.
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!