Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:29
ralph075 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Uiteraard doet Vodafone vaag. Ze proberen geld te verdienen en voor de nieuwe regelgeving nog zoveel mogelijk klanten te laten verlengen of een nieuw abonnement af te laten sluiten.

Regelgeving is duidelijk: Vanaf 15 juni kan je met elk (bestaand of nieuw) Europees abonnement in elk Europees land vanuit jouw bundel bellen, internetten en sms'en. (<= punt ;) )

Dat het met de Red's nu al kan is enkel een verkooptrucje.

Dit is al meermaals langs gekomen in het topic, dus was best te vinden geweest :Y
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar volgens mij is de regel dat er geen roaming meer mag zijn. Dit zou betekenen dat ze nog steeds een nationaal tarief mogen doorberekenen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ja, maar pas nadat jouw bundel is opgebruikt, zoals dat nu ook al werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Maar ik snap die twijfel wel. Ik heb ook zo'n F&F bundel met 11GB voor 19,- pm en de huidige F&F deals lijken erg aantrekkelijk. 26,- euro pm voor een 1-jarige contract.
Volgende week weer vier dagen over de grens en wat een luxe zou het zijn. Maar ik moet geduld hebben en gewoon deze tijd even overbruggen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
-MD- schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:32:
Maar ik snap die twijfel wel. Ik heb ook zo'n F&F bundel met 11GB voor 19,- pm en de huidige F&F deals lijken erg aantrekkelijk. 26,- euro pm voor een 1-jarige contract.
Volgende week weer vier dagen over de grens en wat een luxe zou het zijn. Maar ik moet geduld hebben en gewoon deze tijd even overbruggen :p
Zie het anders zo: Overstappen kost je minimaal 1 jaar 7 euro p/m extra (= €84,-).
Voor dat bedrag kan je aardig wat dagbundels of lokale simkaartjes kopen tot 15 juni. :P
Bart1983 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:44:
[...]

Dat dacht ik in eerste instantie ook maar volgens mij is de regel dat er geen roaming meer mag zijn. Dit zou betekenen dat ze nog steeds een nationaal tarief mogen doorberekenen toch?
Nee. Als je een maandelijkse bundel hebt, is dat je nationale tarief.
Vanaf 15 juni is elke nationale bundel gewoon geldig in de hele EU.
Kunnen we daar nu eens over ophouden? :P Het is gewoon wetgeving, waar providers niet onder uit kunnen. Wat ze zelf ook zeggen.

De enige mogelijke beperking geldt voor 'extreme' of onbeperkte bundels, waarbij het van je maandbedrag afhangt hoeveel data je krijgt. Zoals .oivsn al duidelijk uitgelegd heeft:
.oisyn in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Waarbij het ook nog de vraag is of Vodafone gebruik gaat maken van die mogelijkheid.

[ Voor 29% gewijzigd door P.K. op 11-03-2017 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-09 22:58
Vandaag weer maandag geweest, helaas geen nieuws over de pakketten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:55
Ik gok dat het nieuws bekend wordt gemaakt zodra de huidige acties (bijna) verlopen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
Ja inderdaad, met een beetje geluk volgende week anders de week daarop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
Afgelopen donderdagavond abbo van mij en mijn vrouw verlengd met een iphone 7 plus jet black en rose gold erbij. Beiden zouden op voorraad zijn. Tot op dit moment nog steeds melding in postnl track and trace dat pakket is aangemeld maar nog niet ontvangen door postnl. Er staat wel dat beide pakketten morgen tussen 09:30 uur en 13;00 geleverd gaan worden. iemand een idee of ik mijn enthousiasme hierover moet laten varen? Want ik heb het vermoeden dat Vodafone beide telefoons nog niet aan PostNL gegeven heeft...
Wat mij betreft mogen ze de melding in email die ik kreeg van 'binnen 1 tot 2 dagen geleverd' weglaten want dat klopt dus niet... :(

[ Voor 16% gewijzigd door austin_77 op 13-03-2017 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

austin_77 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:28:
Afgelopen donderdagavond abbo van mij en mijn vrouw verlengd met een iphone 7 plus jet black en rose gold erbij. Beiden zouden op voorraad zijn [........]
Vervelend. Heb je de telefoons inmiddels geleverd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:18
Update:
PostNL heeft pakketten met 2x iphone 7 plus 128gb niet gekregen van Vodafone en Vodafone geeft nu via klantenservice aan dat ze een 'lost item' 2x gaan opstarten.
Concreet: allebei onze nieuwe abonnementen worden teruggedraaid, kosten gecrediteerd en nu dus 5 tot 10 werkdagen wachten totdat we weer nieuwe bestelling mogen plaatsen of in winkel zaken kunnen regelen. Blegh! Heb het vermoeden dat de twee telefoons gewoon gejat zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

P.K. schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:34:

De enige mogelijke beperking geldt voor 'extreme' of onbeperkte bundels
Voorzichtig met die woorden. 5GB is bijvoorbeeld niet extreem veel. Voor een Smart L 2 jaar sim only betaal je €18 per maand. Dat impliceert dat je minimaal recht hebt op net iets minder dan 4GB in het buitenland, maar dus niet je hele bundel. Voor prijsvechters als Tele2 is dit nog veel relevanter, omdat het verschil tussen je bundel en je rechten nog veel groter ligt. Het gaat uiteindelijk om de prijs per GB, ligt die onder de €4,66 per GB dan moet je rekening houden dat je niet alles kunt gebruiken, tenzij de provider expliciet zegt van wel.
Waarbij het ook nog de vraag is of Vodafone gebruik gaat maken van die mogelijkheid.
Maar je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat Vodafone je niet je hele bundel geeft bij de Smart abo's, de Reds worden niet voor niets in de markt gezet als EU abo's.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-09 16:16
oohh schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:45:
Zag dit voorbij komen op Pepper. Via deze link kun je gratis zes maanden Blendle Premium en drie maanden gratis Netflix claimen :)

https://offers.vodafone.com/new/nl/offers
Bedankt voor het sharen! Ik had de alle opties maar interesse in Blendle. Had een account aangemaakt, echter krijg ik de zes maanden tegoed helaas er niet op, na het activeren van de link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
.oisyn schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 23:52:
[...]

Voorzichtig met die woorden. 5GB is bijvoorbeeld niet extreem veel. Voor een Smart L 2 jaar sim only betaal je €18 per maand. Dat impliceert dat je minimaal recht hebt op net iets minder dan 4GB in het buitenland, maar dus niet je hele bundel. Voor prijsvechters als Tele2 is dit nog veel relevanter, omdat het verschil tussen je bundel en je rechten nog veel groter ligt. Het gaat uiteindelijk om de prijs per GB, ligt die onder de €4,66 per GB dan moet je rekening houden dat je niet alles kunt gebruiken, tenzij de provider expliciet zegt van wel.

[...]

Maar je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat Vodafone je niet je hele bundel geeft bij de Smart abo's, de Reds worden niet voor niets in de markt gezet als EU abo's.
5GB is denk ik best ver boven het gemiddelde hoor. ;)
Maar, laten we niet gaan bakkeleien over terminologie van de bundels die meer GB's hebben dan de roaming pricecap :+

Is het echt zo dat dit expliciet moet worden toegestaan? Volgens mij geeft de wet de mogelijkheid aan providers om grenzen te stellen obv de pricecap. Niet de verplichting dat te doen?

Van Vodafone vraag ik het mij af of ze het gaan doen, zo heel veel bundels die er voor in aanmerking komen zijn er denk ik niet? Van wat er momenteel verkocht wordt alleen Smart L.
De overige grote bundels (Red), worden al verkocht met de voorwaarde dat ze in heel Europa geldig zijn.
Je kan er donder op zeggen dat het portfolio aangepast wordt tussen nu en 15 juni. Dan zal het verkooppunt van "geldig in de hele EU" bij Red sowieso vervallen. ;)

We gaan het zien uiterlijk 15 juni. :)

[ Voor 4% gewijzigd door P.K. op 15-03-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-08-2024
Goed, ik mag sinds een week weer verlengen. Met die 50% kortings actie en F&F code (thanks voor de tip, Tweakers! Loonde om een paar pagina's terug te bladeren) maakt het de boel wel erg aantrekkelijk. Van momenteel 3 tientjes voor Red 2GB+1GB 'gratis' naar Red Super voor €25 of Red 5GB voor €20.

Ook meteen 3 maanden gratis Netflix gepakt (wederom thanks Tweakers). Kan ik als ik een nieuw abbo heb gekozen meteen onderweg gaan streamen... Alleen, hoeveel verbruikt dat streamen? Ik ben nu met m'n 3GB totaal redelijk zuinig. Verbruik rond de 2,5gb met browsen, facebook, email, instagram, beetje de standaard zaken. Stel dat ik 2-3x per week een uurtje Netflix kijk in de trein, is 5GB dan toereikend of geeft 12gb me toch wat meer ademruimte? Als ik eenmaal de kans heb gaan de remmen vaak ook goed los... Kan ik meteen beginnen met m'n muziekcollectie van Bandcamp streamen (ben ik nogal zuinig mee normaal, die 3GB zit je dan zo doorheen).

Als ik alles zo lees denk ik ook dat het voor mij als enkel mobiele klant weinig uitmaakt of ik nu een goede deal pak of wacht tot de Ziggo combi?

Ik overwoog nog m'n abbo te vervangen door een zakelijke omdat ik tegenwoordig als zpper werk, maar hun particuliere aanbood ziet er een stuk aanlokkelijker uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
World Eater schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:34:
Ook meteen 3 maanden gratis Netflix gepakt (wederom thanks Tweakers). Kan ik als ik een nieuw abbo heb gekozen meteen onderweg gaan streamen... Alleen, hoeveel verbruikt dat streamen? Ik ben nu met m'n 3GB totaal redelijk zuinig. Verbruik rond de 2,5gb met browsen, facebook, email, instagram, beetje de standaard zaken. Stel dat ik 2-3x per week een uurtje Netflix kijk in de trein, is 5GB dan toereikend of geeft 12gb me toch wat meer ademruimte? Als ik eenmaal de kans heb gaan de remmen vaak ook goed los...
Dit zegt de Netflix app instelling over het verbruik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I8aT1GPLCpF8qvK0cqrfaQ2Q/full.png

2-3x per week een uurtje x 4,3 week per maand + kans dat de remmen los gaan = 12gb abonnement kiezen in mijn ogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 13:44
Je mag je databundel eerst 3 maanden testen. Je mag de eerste 3 maanden voor je maandbedrag onbeperkt internet gebruiken en daarna mag je je bundel aanpassen. Hoe dat in zijn werk gaat en wat de maandbedragen bij het upgraden of downgragen van je bundel zijn weet ik niet. Mogelijk kunnen anderen die daar wel al ervaring mee hebben er iets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
ucsdcom schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 00:21:
Je mag je databundel eerst 3 maanden testen. Je mag de eerste 3 maanden voor je maandbedrag onbeperkt internet gebruiken en daarna mag je je bundel aanpassen. Hoe dat in zijn werk gaat en wat de maandbedragen bij het upgraden of downgragen van je bundel zijn weet ik niet. Mogelijk kunnen anderen die daar wel al ervaring mee hebben er iets over zeggen.
Je kan wel altijd omhoog upgraden maar omlaag gaat volgens mij niet.
Als je omhoog gaat kan je wel weer terug naar het abonnement waar je eerst bent begonnen, zoiets was het geloof ik.

Heb er toentertijd wel gebruik van gemaakt maar weet niet of dat inmiddels veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
World Eater schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 23:34:
Ook meteen 3 maanden gratis Netflix gepakt (wederom thanks Tweakers). Kan ik als ik een nieuw abbo heb gekozen meteen onderweg gaan streamen... Alleen, hoeveel verbruikt dat streamen? Ik ben nu met m'n 3GB totaal redelijk zuinig. Verbruik rond de 2,5gb met browsen, facebook, email, instagram, beetje de standaard zaken. Stel dat ik 2-3x per week een uurtje Netflix kijk in de trein, is 5GB dan toereikend of geeft 12gb me toch wat meer ademruimte? Als ik eenmaal de kans heb gaan de remmen vaak ook goed los... Kan ik meteen beginnen met m'n muziekcollectie van Bandcamp streamen (ben ik nogal zuinig mee normaal, die 3GB zit je dan zo doorheen).
Als je dat allemaal gaat streamen dan zou ik zeker 12GB nemen.

Het vervelende aan die drie maanden onbeperkt internet is ook dat je (waarschijnlijk) in die drie maanden helemaal uit de pas gaat lopen. In die drie maanden zal je waarschijnlijk veel meer data gebruiken dan je normaal doet - want gratis. Zo had mijn vriendin voorheen 4GB data (voor haar te weinig) en is zij nu naar 5GB gegaan (i.v.m. de snelheidslimiet na 5GB). En deze maand heeft zij welgeteld al 32GB aan data verbruikt... :X

Verder is het allemaal een beetje koffiedik kijken. Begin april worden ook nieuwe abonnementen gelanceerd, waarschijnlijk ook met bepaalde voordeeltjes voor Ziggo klanten. Als je dan na die drie maanden nog wilt upgraden, weet ik niet of je uit gunstige abonnementen kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
oohh schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:14:
[...]

Als je dat allemaal gaat streamen dan zou ik zeker 12GB nemen.

Het vervelende aan die drie maanden onbeperkt internet is ook dat je (waarschijnlijk) in die drie maanden helemaal uit de pas gaat lopen. In die drie maanden zal je waarschijnlijk veel meer data gebruiken dan je normaal doet - want gratis. Zo had mijn vriendin voorheen 4GB data (voor haar te weinig) en is zij nu naar 5GB gegaan (i.v.m. de snelheidslimiet na 5GB). En deze maand heeft zij welgeteld al 32GB aan data verbruikt... :X

Verder is het allemaal een beetje koffiedik kijken. Begin april worden ook nieuwe abonnementen gelanceerd, waarschijnlijk ook met bepaalde voordeeltjes voor Ziggo klanten. Als je dan na die drie maanden nog wilt upgraden, weet ik niet of je uit gunstige abonnementen kunt kiezen.
Ja inderdaad, je merkt gewoon dat wanneer je drie maanden los hebt kunnen gaan ook echt weer even terug moet gaan indimmen :P Natuurlijk heel slim van Vodafone.

Wat ik begreep van Ziggo is dat alle abonnementen van mobiel (Vodafone) dadelijk gebruik kunnen maken van leuke acties. Het maakt dus principe niks uit of je een ''oud'' abonnement hebt of een nieuw abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Misschien heb ik er overheen gelezen, excuses daarvoor.

Hoe zit het nu met de 1e 3mnd onbeperkt data verbruik, is dit alleen in NL of ook in EU?
Ik vraag dit voor mijn man, hij heeft Red Essential in Februari afgesloten.

Nevermind, al gevonden. Alleen in NL.

[ Voor 9% gewijzigd door Zondagskindje op 20-03-2017 16:41 ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zondagskindje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:13:
Misschien heb ik er overheen gelezen, excuses daarvoor.

Hoe zit het nu met de 1e 3mnd onbeperkt data verbruik, is dit alleen in NL of ook in EU?
Ik vraag dit voor mijn man, hij heeft Red Essential in Februari afgesloten.
Voorwaarden 3 maanden onbeperkt data

De 3 maanden onbeperkt data bundel is alleen geldig in Nederland
De 3 maanden onbeperkt data bundel is 3 maanden geldig en kan op ieder tijdstip ingaan. Dus ook halverwege de maand.
Wanneer de 3 maanden onbeperkt data bundel op is gaat de databundel van je abonnement in. Bron

- edit -

Bij een essential abonnement krijg je sowieso géén 3 maand onbeperkt. Dus je hebt niets aan die info.

[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 20-03-2017 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:20

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Chris.nl schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:40:
[...]

Voorwaarden 3 maanden onbeperkt data

De 3 maanden onbeperkt data bundel is alleen geldig in Nederland
De 3 maanden onbeperkt data bundel is 3 maanden geldig en kan op ieder tijdstip ingaan. Dus ook halverwege de maand.
Wanneer de 3 maanden onbeperkt data bundel op is gaat de databundel van je abonnement in. Bron

- edit -

Bij een essential abonnement krijg je sowieso géén 3 maand onbeperkt. Dus je hebt niets aan die info.
Dat laatste is niet helemaal waar:
de eerste 3 maanden is het wel onbeperkt internetten. Maar het is alleen in NL.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Zondagskindje schreef op maandag 20 maart 2017 @ 16:48:
[...]

Dat laatste is niet helemaal waar:
de eerste 3 maanden is het wel onbeperkt internetten. Maar het is alleen in NL.
Oooo je hebt gelijk. Essential valt onder de RED reeks, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfuse
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 11:48
Hier een beetje voorwaarden-technisch verhaal waar ik graag jullie mening over hoor.

Ik heb onlangs een Red super 12gb afgesloten, maar vind de voorwaarden een beetje verwarrend. Er staat in:
1. In Nederland: Je krijgt 60 minuten waarmee je kunt bellen naar nummers in de EU
2. In de EU: Je kunt onbeperkt bellen vanuit de EU naar nummers in Nederland en de EU

Allereerst, volgens mij is het technisch (juridisch?) onjuist want Nederland is onderdeel van de EU, dus regel 2 zou regel 1 moeten overrulen.

Maar als ik er van uitga dat ze met 'EU' bedoelen: 'alle EU-landen behalve Nederland', dan betekent het dus dat als ik in Nederland ben ik ik minder mogelijkheden heb om naar de EU te bellen dan als ik buiten Nederland ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
redfuse schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:37:
Hier een beetje voorwaarden-technisch verhaal waar ik graag jullie mening over hoor.

Ik heb onlangs een Red super 12gb afgesloten, maar vind de voorwaarden een beetje verwarrend. Er staat in:
1. In Nederland: Je krijgt 60 minuten waarmee je kunt bellen naar nummers in de EU
2. In de EU: Je kunt onbeperkt bellen vanuit de EU naar nummers in Nederland en de EU

Allereerst, volgens mij is het technisch (juridisch?) onjuist want Nederland is onderdeel van de EU, dus regel 2 zou regel 1 moeten overrulen.

Maar als ik er van uitga dat ze met 'EU' bedoelen: 'alle EU-landen behalve Nederland', dan betekent het dus dat als ik in Nederland ben ik ik minder mogelijkheden heb om naar de EU te bellen dan als ik buiten Nederland ben?
Juist, schijnt een maas in de wet te zijn. Hier meer info, eerder gegeven in dit topic door ASW1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-09 09:44
redfuse schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Is inderdaad wel gek, is hier al eens eerder besproken trouwens, toen was de conclusie ook:
P.K. schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 12:57:
Net even bij KPN gekeken, ook daar valt het bellen van buitenlandse nummers vanuit NL buiten de onbeperkt bundel.

Lijkt erop dat dit een soort maas is de nieuwe roam-like-home regeling. Alles wat je in het buitenland doet, moet uit je bundel gaan, maar buitenlandse nummers bellen vanuit je eigen land kunnen de providers mee doen wat ze willen.

Druist mijns inziens wel een beetje in tegen de Europese eenwording. :p

[...]
Verder ben ik het ook wel eens met je dat de regels zichzelf tegenspreken hoor, maar in de officiële voorwaarden zal het wel wat uitgebreider uit zijn geschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Eater
Boel reacties, bedankt allemaal! Ik zal even selectief reageren, ander word het zo'n zooitje en lap tekst...
Jordyz schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 07:49:
[...]

Je kan wel altijd omhoog upgraden maar omlaag gaat volgens mij niet.
Als je omhoog gaat kan je wel weer terug naar het abonnement waar je eerst bent begonnen, zoiets was het geloof ik.

Heb er toentertijd wel gebruik van gemaakt maar weet niet of dat inmiddels veranderd is.
volgens https://www.vodafone.nl/3maanden-onbeperkt-data/
"Heb je een Red abonnement? Dan kun je overstappen naar een ander Red abonnement met hogere of lagere databundel. Heb je een Smart abonnement? dan kun je switchen naar een ander Smart abonnement. Of stap over naar een Red of Black abonnement. Het is niet mogelijk om van Red naar Smart over te stappen."

Hier vanuit gaande kan ik dus gewoon de eerste 3 maanden een goedkopere Red pakken, kijken hoeveel ik verbruik en mits nodig doorgaan naar een 12gb bundel. Als er euros te besparen vallen ben ik er als de kippen bij :P

Nu nog besluiten of ik sim-only wil of met een telefoon en zo ja, welke. Het aanbod op de Vodafone website is momenteel wat mager en als ik zo'n F&F code wil gebruiken moet ik volgens mij sowieso via hun website verlengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilsson1234
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 19:52
Na 1,5 week wachten wegens fouten in het nummerbehoud aanvragen heb ik vandaag besloten om toch een nieuwe nummer aan te vragen, werd er toch een beetje gek van ^_^ , weten iemand hier misschien als ik na 3 maanden besluit om een hogere data bundel te nemen dat mijn huidige "Well hello!" Not geldig is of niet? Zou wel geniaal zijn en heel veel euro's schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

nilsson1234 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:31:
weten iemand hier misschien als ik na 3 maanden besluit om een hogere data bundel te nemen dat mijn huidige "Well hello!" Not geldig is of niet? Zou wel geniaal zijn en heel veel euro's schelen
Die hele korting is een wassen neus. De "oude" prijzen waar ze mee schermen hebben ze nooit eerder gevraagd voor een abonnement, en ik kan me niet voorstellen dat het na april ineens weer een stuk duurder is met de huidige concurrentie.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
.oisyn schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:39:
[...]

Die hele korting is een wassen neus. De "oude" prijzen waar ze mee schermen hebben ze nooit eerder gevraagd voor een abonnement, en ik kan me niet voorstellen dat het na april ineens weer een stuk duurder is met de huidige concurrentie.
Het zal inderdaad niet ineens duurder worden maar voor sommige pakketten zijn de oude prijzen ook daadwerkelijk de oude prijzen hoor. Ik ken nog iemand die net voor de actie een abonnement heeft besteld en die betaald het tarief wat op de website staat van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Eater
Vanmiddag had ik een uurtje vrij in Utrecht dus ben maar even de Vodafone winkel binnen gelopen. Verkoper probeerde me niet eens een mega-abbonement of grootst iPhone aan te smeren. Sympathiek!

Voor een boel mensen waarschijnlijk bekend, maar: dankzij dat nieuwe VF next gedoe kan je nu gewoon verlengen met een sim only en op elk moment (minstens 2 maanden na afsluiting van je nieuwe contract, had iets met wijzigingen te maken) besluiten er wel een telefoon bij te nemen. Verkoper vroeg of m'n huidige telefoon nog oké was en toen ik zei dat ik er misschien nog wel een half jaar oid mee kon doen was dit z'n advies. Helaas was het niet mogelijk een Friends&Family code in de winkel te gebruiken. Had op zich wel graag in de winkel wat afgesloten maar zijn reactie toen ik zei dat de F&F codes je nog eens €2 p/m korting gaven was "oh, ja, als je zo'n code hebt zou ik online verlengen".

Hij kon me (zoals verwacht) weinig vertellen over de aankomende deals met Ziggo maar bevestigde wat al eerder gezegd is, dat alle deals waarschijnlijk voor alle bestaande klanten van VF/Ziggo gaan gelden. Zelf denken ze dat 't zoiets wordt als mensen met een mobiel én thuis abbo van VF/Ziggo krijgen een extra kanalenpakket en/of een paar GB data erbij. Ook ging het waarschijnlijk op postadres dus als je nog bij je moeder woont en zij heeft Ziggo dan heb je mazzel ;)

edit: advies van het winkelpersoneel was ook om nu te verlengen want dikke kans dat alles na 3 (?) april weer duurder of anders wordt. Tot in hoeverre dát geen verkooppraat was, tja :+

Heb de Huawei P10 ook even snel vastgehouden en vind het vooral jammer dat ze 'm alleen in zwart en goud leveren bij VF momenteel. Die groen lijkt me ook wel wat...

[ Voor 5% gewijzigd door World Eater op 27-03-2017 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleurieus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-07 15:50
Is het met VF Next niet zo, dat je een nieuwe abonnementsperiode afsluit? En is dat dan niet tegen de op dat moment geldende abonnementsprijs? Dat zou weleens niet zo voordelig kunnen zijn als je nu een goede sim only deal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fleurieus schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:19:
Is het met VF Next niet zo, dat je een nieuwe abonnementsperiode afsluit? En is dat dan niet tegen de op dat moment geldende abonnementsprijs? Dat zou weleens niet zo voordelig kunnen zijn als je nu een goede sim only deal hebt.
Je gaat inderdaad een nieuwe abonnementsperiode in. In dat opzicht heel erg gunstig voor Vodafone. Maar de resterende abonnementsmaanden worden kwijtgescholden, wat gunstig is voor de klant. Je betaalt alleen je toestelbetaling af.

Dat voordeel zou je alleen hebben als je een enorm interessant abonnement hebt. Dan is Next niet gunstig. Maar in de praktijk levert iedere verlenging je een voordeel op. Afgelopen tijd zijn de bundels vergroot en de prijzen verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:55
Vandaag ook maar de F&F aanbieding gebruikt voor Red Super 12GB / 2 jaar voor 25 euro/mnd.

De medewerker gaf overigens aan dat als je Ziggo én Vodafone klant bent, je automatisch in aanmerking zult komen voor combi deals. Meer informatie was er uiteraard nog niet.

Voor €2,50 extra per maand van 3GB naar 12GB. Prima hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Eater
Ik ga straks van 3GB voor +/- €30 naar 5 of 12 voor €20/25. Geen slechte verlenging inderdaad.

Mijn ervaring met verlengen bij VF is wisselend - m'n eerste abbo met smartphone (zo'n Samsung die Symbian draaide...) was 25 of 30 p/m en toen 'onbeperkt' 3g data. Abbo daarna was zelfde prijs maar slechts 500mb... Dat 4 jaar vol gehouden en 2 jaar terug eindelijk omhoog naar 3GB.

Nu met de S8 aankondiging wacht ik wel tot zaterdag met verlengen.
Fleurieus schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:19:
Ik was iig onder de indruk dat je wel je huidige abbonement behield maar ken de details niet. Of althans, de verkoper gaf de indruk dat 't zo zat. Van de voorwaarden op de website word ik niet wijzer maar misschien een ander wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Tackleberry schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:39:
Vandaag ook maar de F&F aanbieding gebruikt voor Red Super 12GB / 2 jaar voor 25 euro/mnd.

De medewerker gaf overigens aan dat als je Ziggo én Vodafone klant bent, je automatisch in aanmerking zult komen voor combi deals. Meer informatie was er uiteraard nog niet.

Voor €2,50 extra per maand van 3GB naar 12GB. Prima hoor. :)
Ik denk dat ik hetzelfde abbo neem voor 1 jaar à €26 p/maand.
Betaal ik €0.85 meer p/maand dan nu bij KPN maar heb ik ook onbeperkt min/sms (i.p.v 200 min/sms) en 25GB 12GB data i.p.v. 5GB. Oh, en een extra simkaart.

We hebben hier Ziggo thuis (thuiswonend) dus op zich lijkt het ergens interessant om te wachten maar dat is ook maar de vraag wat er komt, wat het gaat kosten en of het interessant wordt.
(Daarnaast wil ik Ziggo abbo ook niet veranderen i.v.m. huidige TV-gebeuren)

Daarom dan ook maar 1 jaar doen en dan over een jaar maar weer 'ns kijken wat de providers bieden omdat dan het EU-gebeuren alweer een tijdje duurt.

Gebruik maken van bedenktijd zal toch wel niet kunnen want de nieuwe abbo's zullen vast niet direct na de oude ingaan. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Piet91 op 30-03-2017 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:46
Piet91 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 23:44:
[...]

Ik denk dat ik hetzelfde abbo neem voor 1 jaar à €26 p/maand.
Betaal ik €0.85 meer p/maand dan nu bij KPN maar heb ik ook onbeperkt min/sms (i.p.v 200 min/sms) en 25GB data i.p.v. 5GB. Oh, en een extra simkaart.

We hebben hier Ziggo thuis (thuiswonend) dus op zich lijkt het ergens interessant om te wachten maar dat is ook maar de vraag wat er komt, wat het gaat kosten en of het interessant wordt.
(Daarnaast wil ik Ziggo abbo ook niet veranderen i.v.m. huidige TV-gebeuren)

Daarom dan ook maar 1 jaar doen en dan over een jaar maar weer 'ns kijken wat de providers bieden omdat dan het EU-gebeuren alweer een tijdje duurt.

Gebruik maken van bedenktijd zal toch wel niet kunnen want de nieuwe abbo's zullen vast niet direct na de oude ingaan. :P
Je bedoeld 12GB ipv 25 ;)
Ik zal ook van KPN naar VF gaan, omdat de prijzen dermate hoger zijn bij KPN.
Toevallig heb ik afgelopen maandag via de F&F chat "gesproken" bedenktijd van 14 dgn is wel geldig en is het een kwestie van bellen naar VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Laatst online: 12-09 16:53
Ik heb Ziggo en Vodafone eens vergeleken. Beide bedrijven werken met (fictieve?) brutoprijzen en kortingsprijzen. Ziggo verlaagt de prijs en biedt 50% extra data in zijn kortingsaanbod (Bv. 200 MB voor € 14 wordt 300 MB voor € 9, beide met 75 minuten.) Vodafone geeft alleen “korting”, en voor de duurdere abonnementen daarbovenop nog een of twee euro extra korting en “zonder aansluitkosten” via Friends & Family.

Volgens mij is uiteindelijk in de grotere budgetten (boven 2000 MB / mnd) Vodafone veel goedkoper dan Ziggo. (Ziggo: 4500 MB voor € 27,50 – Voda: 5000 MB voor € 20,50) Mensen hebben het op dit forum dan ook veel over de 12 GB met onbeperkt bellen voor € 25 bij Vodafone. Bij Ziggo heb je dit nog niet voor € 45, al krijg je dan wel twee of drie SIM-kaarten, zodat je je data met familieleden kan delen. Met zijn drieën is Ziggo dan dus weer voordeliger.

In de beperkte budgetten is Ziggo iets voordeliger. 300 MB en 75 minuten voor € 9.- bij Ziggo is een geschikt compromis tussen Vodafone’s 150 minuten voor € 7,50 of 500 MB plus 150 minuten voor € 10.-.
Voor de veelbellers: Bij Vodafone F&F krijg je vanaf € 16.- per maand onbeperkt bellen. Bij Ziggo krijg je vanaf € 15.- per maand 500 minuten en pas vanaf € 25 per maand onbeperkt bellen.

Conclusie: Als je 2000 GB of minder wilt en minder dan € 17,50 wilt uitgeven dan kan je ook bij Ziggo kijken. Maar dat geldt alleen als je ook TV afneemt bij Ziggo, want alleen onder die voorwaarde krijg je de kortingstarieven aangeboden. Voor de grotere gebruikers is tot op heden Vodafone de voordeligste provider, en ook als je geen TV van Ziggo hebt is Vodafone verreweg de goedkoopste optie. Ziggo is voor mobiel internetten en bellen vrij duur.

Het is afwachten wat Ziggo en Vodafone zullen gaan doen als de fusie verder wordt uitgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRevan
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-09 10:09
Net een Red abbo afgesloten met F&F korting. Sim Only dus €20,50 p/m. Daarbij pas een OnePlus 3T besteld. M'n abbo bij T-mobile loopt op 30 mei af - krijg ik dan de Vodafone sim eerder dan die datum? Verder hebben wij hier ook Ziggo dus dat is even zien welke voordelen aangeboden worden :)

Nu effe zien of ik iets leuks kan vinden met die voucher maar ik betwijvel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

DutchRevan schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:45:
Nu effe zien of ik iets leuks kan vinden met die voucher maar ik betwijvel het.
Powerbanks zijn altijd handig, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRevan
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-09 10:09
.oisyn schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:56:
[...]

Powerbanks zijn altijd handig, toch? :)
Toevallig vorige week al een Xiaomi Powerbank 2 besteld via banggood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
Ha, ik zit ook met die voucher. Misschien toch maar een drone of een draadloze headset? Wel jammer dat de prijzen structureel 15-20 duurder zijn. Ik zoek echt een bang-for-my-buck.

Philips Bluetooth headphones on-ear black SHB6250 is bij Vodafone €59,99, dus €10 bijbetalen, terwijl je deze ook voor €39,99 ergens anders kunt halen.
Maargoed, als ik niet iets anders vind, toch maar €10 bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
RobinFoot schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:29:
Ha, ik zit ook met die voucher. Misschien toch maar een drone of een draadloze headset? Wel jammer dat de prijzen structureel 15-20 duurder zijn. Ik zoek echt een bang-for-my-buck.

Philips Bluetooth headphones on-ear black SHB6250 is bij Vodafone €59,99, dus €10 bijbetalen, terwijl je deze ook voor €39,99 ergens anders kunt halen.
Maargoed, als ik niet iets anders vind, toch maar €10 bijbetalen?
Dan heb je gewoon alsnog 29,99 euro verdient toch?!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 18:07
CrazY1985 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:36:
[...]

Dan heb je gewoon alsnog 29,99 euro verdient toch?!
Uiteindelijk klopt dit natuurlijk, ik had eigenlijk stilletjes gehoopt op een Wifi dongel voor de data-sim die bij mijn abonnement hoort. Enige tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Daar heb ik geen ervaring mee.

Sorry.

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Een medewerker van Vodafone op Facebook geeft trouwens aan dat de actie verlengd gaat worden tot 18 april
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/Knipsel%2836%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 11:59:
Een medewerker van Vodafone op Facebook geeft trouwens aan dat de actie verlengd gaat worden tot 18 april
[afbeelding]
Op de vodafone site loopt de teller nog vrolijk door/af

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jtzaGlKkXWbTCoIA4o0sScOO/full.jpg

Natuurlijk prima als ze de actie verlengen, maar ik heb al gebruik gemaakt van die actie en ben benieuwd of ik daar goed aan heb gedaan of dat ze straks nog beter gaan stunten met de prijzen (wat ik ergens toch niet verwacht). 'k Ben ook benieuwd welk combinatievoordeel er straks te halen valt, bijvoorbeeld 3GB erbij of zouden ze alle bundels verdubbelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Of ze verlengen de actie bewust om de personen die gebruik willen maken van de 14 dagen regeling (kopen op afstand) een hak te zetten... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Oh, crap. Verloopt vandaag al.

Dan toch maar de knoop doorhakken en die 1-jarig Red Super afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:45:
[...]

Op de vodafone site loopt de teller nog vrolijk door/af

[afbeelding]

Natuurlijk prima als ze de actie verlengen, maar ik heb al gebruik gemaakt van die actie en ben benieuwd of ik daar goed aan heb gedaan of dat ze straks nog beter gaan stunten met de prijzen (wat ik ergens toch niet verwacht). 'k Ben ook benieuwd welk combinatievoordeel er straks te halen valt, bijvoorbeeld 3GB erbij of zouden ze alle bundels verdubbelen?
Ik verwacht eerder ze nog niet helder hebben hoe ze de voordelen van Vodafone-Ziggo gaan presenteren en welke voordelen dat zijn. Een dataverdubbeling van de databundel verwacht ik ook niet.
Piet91 schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:18:
Oh, crap. Verloopt vandaag al.

Dan toch maar de knoop doorhakken en die 1-jarig Red Super afsluiten.
Actie loopt nog twee weken door (tot de 18e). Dus haasten hoeft niet.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:03:
Actie loopt nog twee weken door (tot de 18e). Dus haasten hoeft niet.
Op zowel de Vodafone site als de F&F site (waar ik wil bestellen) houdt de teller gewoon vanavond op.
Dat bericht op Facebook kan ik nergens vinden en als ik ga rondzoeken op internet kan ik hier ook niets over vinden.

Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de volgende actie maar eerlijk gezegd zouden slechts 2 zaken het interessant maken voor mij. Simpelweg goedkopere prijzen of flink meer data.

En om nou (eventueel) 2 keer gebruik te gaan maken van bedenktijd is ook weer wat. :+
Vandaag bestellen; mocht de actie nog 2 weken duren annuleren. Dan weer rond 18 april bestellen en weer evt. bedenktijd gebruiken mochten de nieuwe acties bekend zijn.
Dat moet wel problemen opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:22
Ik kom er net achter dat de accessoire-vouchers maar 2 weken geldig zijn...
€80,- weggegooid. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piet91 schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:27:
[...]

Op zowel de Vodafone site als de F&F site (waar ik wil bestellen) houdt de teller gewoon vanavond op.
Dat bericht op Facebook kan ik nergens vinden en als ik ga rondzoeken op internet kan ik hier ook niets over vinden.

..

..
Zal waarschijnlijk morgenvroeg veranderd worden. Ik kan niet verwijzen naar een bron, die ben ik namelijk zelf. :+

Edit: wel gevonden op Facebook. Als je de berichten van bezoekers doorbladert, dan kom je al snel een reactie op een bericht tegen: ''Hoi Dilara, op dit moment zijn er werkzaamheden, zie ook http://voda.fo/ne/hon7c. De actie waarbij je tot wel 50% korting op abonnementskosten krijgt is gelukkig verlengd tot 18 april. Je kunt dus gewoon maandag weer bellen of een van onze winkels bezoeken. Groeten, Marc''

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Marco schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:31:
Ik kom er net achter dat de accessoire-vouchers maar 2 weken geldig zijn...
€80,- weggegooid. :(
Wat?! Ik heb de mijne ook nog niet gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
.oisyn schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:44:
[...]

Wat?! Ik heb de mijne ook nog niet gebruikt :(
Ik kwam hier ook laatst achter, heb voor mijn vriendin een maandje geleden nieuw abo afgesloten. De klantenservice zei dit:
Hoi oohh, de code dient eigenlijk verzilvert te worden binnen 14 dagen nadat je de e-mail hebt ontvangen. Ik raad je aan om even te bellen naar 071 – 203 21 62 of stuur een e-mail naar accessoire.vodafone@mconomy.nl. Dan kan een specialist het voor je nakijken. Groetjes, Rachelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 23:05
Actie is inderdaad verlengd tot (en met) 18 april 2017, vanwege groot succes. Later op de dag zal je zien dat de huidige kortingen er nog steeds zijn op de website van Vodafone.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:09
Voordelen als je ook Ziggo hebt zijn bekend! Je krijgt een dataverdubbelaar en een gratis TV pakket als je klant bent bij zowel Ziggo als Vodafone!

https://www.vodafone.nl/z...p=meer-info-gratis-extras

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z7ztWV4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat is mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Ziet er goed uit.... Ben zowel Ziggo als Vodafone klant (Red 12Gb + Ziggo Connect en Play Max), heb daarnaast Fox-Sports en Ziggo Sport)

Als ik het bovenstaande mag geloven ga ik van 12Gb naar 24Gb data, bovendien krijg ik een gratis zenderpakket van 15 euro....

Dat is al met al niet verkeerd......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
Lekker zeg! Ik zie de verdubbeling alleen nog niet in mn account. Ik heb nu wel via ff verlengd naar een RED super, zou nu eigenlijk best een stap omlaag kunnen qua data. 24gb is overdreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 09:31
Invincible! Super actie zeg!

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Moeten eigenlijk beide abonnementen (Ziggo en Vodafone) op dezelfde naam staan, of is hetzelfde adres al voldoende? Het Ziggo abonnement staat thuis namelijk op naam van mijn ouders en mijn Vodafone abo op mijn eigen naam. Zie in de "voorwaarden" alleen "hetzelfde adres" steeds terug komen.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Hmm, net verlengt met een 1 jaar Red Super sim only. Maar met die verdubbeling had een Red abo wss ook al genoeg geweest. Incl de 3 maanden gratis onbeperkt...

Twijfel om hem nog aan te gaan passen... hmmmzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Nu online
mis ik nu de boot met mijn bel, sms en web abbo voor deze verdubbelaar? Moet ik ook maar even nadenken over verlengen.

edit van mijn kant. deze oude abbo's vallen buiten deze actie. Verlengen dus

[ Voor 25% gewijzigd door fredgroes op 03-04-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ck2000nl schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:03:
Moeten eigenlijk beide abonnementen (Ziggo en Vodafone) op dezelfde naam staan, of is hetzelfde adres al voldoende? Het Ziggo abonnement staat thuis namelijk op naam van mijn ouders en mijn Vodafone abo op mijn eigen naam. Zie in de "voorwaarden" alleen "hetzelfde adres" steeds terug komen.
Ik denk dat ze de toch echt "hetzelfde adres" bedoelen. In de MyVodafone app kan je makkelijk je adres veranderen. Waarschijnlijk gaan er ook heel wat mensen even met de buurman praten die wel Ziggo of Vodafone heeft en zal Vodafone/Ziggo dit oogluikend gedogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:21
Mooie deal van FVZ!

Na een korte uitstap naar Tele2 via F&F toch maar terug naar Vodafone met Red voor 1 jaar. Vergeleken met onbepaalde tijd bij Tele2 is Vodafone daarmee € 0,50 goedkoper en biedt het 1GB meer, nog afgezien van de verdubbelaar...

Weet iemand wat dat Safe Online XL inhoudt? Bij Ziggo bieden ze F-Secure, maar ik zie nergens meer uitleg.

Edit: nu lees ik pas de nieuwspagina waarop staat dat het wel van F-Secure is...

[ Voor 10% gewijzigd door Omnivore op 03-04-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Zo, nu hanteert Vodafone eindelijk normale tarieven. 25 euro voor 12GB was natuurlijk al te bizar voor woorden in een land waarin je onbeperkt kan internetten voor 30 euro :P Tele2 was al tijden goedkoper.

Zeker als je al een extra Ziggo zenderpakket hebt, is het wel interessant.

Mocht je nu overwegen om te gaan verlengen, maak dan gebruik van de Directsales (Friends & Family) https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily. Scheelt een hoop.
Wil je er een nieuw toestel bij, kijk dan ook even op Mobiel.nl, Belsimpel of GSMWeb of iets dergelijks: deze aanbieders zijn vaak goedkoper dan Vodafone zelf.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

fredgroes schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:17:
mis ik nu de boot met mijn bel, sms en web abbo voor deze verdubbelaar? Moet ik ook maar even nadenken over verlengen.

edit van mijn kant. deze oude abbo's vallen buiten deze actie. Verlengen dus
Ik had ook zo'n Bel+sms+web abo (uit 2010) maar deze is rond 2014 omgezet naar Sim Only Red-3 (2GB data, onbeperkt bellen en onbeperkt sms) omdat ze die abo's gingen uitfaseren. Zat jij nog niet op Red dan?

Ik zie overigens de dubbele bundel nog niet terug in de app, zou die nu al zichtbaar moeten zijn?

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:37
Even vlug gekeken, maar het lijkt wel een goede aanbieding. Dubbele data zorgt ervoor dat ik een goedkoper Vodafone abo kan nemen en Ziggo Sport Totaal is ook een fijne aanvulling, kan ik eindelijk de Australian V8 Supercars gewoon op tv kijken :)

Nu alleen het dilemma of ik mijn abo omzet naar een sim-only of toch voor een nieuwe telefoon ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Volgens de Ziggo chat (had toevallig een nieuwe mediabox nodig) gaat het vandaag al live, maar kan het 2 werkdagen duren voordat alles "rond" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Nu online
Tourniquet schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:10:
[...]

Ik had ook zo'n Bel+sms+web abo (uit 2010) maar deze is rond 2014 omgezet naar Sim Only Red-3 (2GB data, onbeperkt bellen en onbeperkt sms) omdat ze die abo's gingen uitfaseren. Zat jij nog niet op Red dan?

Ik zie overigens de dubbele bundel nog niet terug in de app, zou die nu al zichtbaar moeten zijn?
nee ik was nog niet overgezet. Niks over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Hier staat de info over het Movies & Series L pakket. Dit is dus eigenlijk het XL-pakket maar zonder de extra zenders:

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l/

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
CaseyWHO heeft in het nieuwsbericht op de frontpage gereageerd:
Mooie 'actie' dit van VodafoneZiggo.

Een paar vragen die ik zelf had, en intussen (grotendeels) antwoord op heb gekregen van Vodafone Customer Service zal ik hier even delen:

Geld de 'dubbele data' voor alle abonnementen op hetzelfde adres?
Ja, alle gekwalificeerde abonnementen op hetzelfde adres als het Ziggo abonnement komen in aanmerking voor de dubbele data. Het is dus niet relevant op wiens naam de abonnementen staan.

Ik heb een Alles-in-1 abonnement, komt dat ook in aanmerking?
Ja, wanneer je een combinatie van digitale tv én internet met een snelheid van minstens 30mbps hebt kom je in aanmerking.

Ik zie het nog niet staan, is het wel toegevoegd?
Er is nog géén specifeke datum bekend wanneer het toegevoegd moet zijn. Het is een automatisch proces en zal stapsgewijs uitgerold worden. Hiervoor staat momenteel 'april'. Zie je het ná april nog niet en weet je zeker dat je in aanmerking hoort te komen. Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb al een hoog aantal GB's, wordt dit echt allemaal verdubbeld?
Ja! Het basis aantal GB's dat voor jouw abonnement staat wordt verdubbeld!

Is het gebruik van de 'dubbele data' onder dezelfde voorwaarden als die van je abonnement?
De dubbele data is te gebruiken onder dezelfde voorwaarden als die van je abonnement.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 03-04-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Kijk eens aan, dat zijn wel leuke deals.
Door dubbele data nu wel twijfelen tussen Red en Red Super. :P

Dat extra TV-pakket en online pakket is niet erg interessant. Geen van de drie TV-pakketten zijn interessant voor ons.

Ook was er iets waarom ik ons Ziggo pakket niet wilde veranderen.
We hebben nog een 'oud' pakket van Alles-in-1 Basis met TV Extra en Volop Bellen en 2 smartcards (in TV en los gekochte Humax).
Kan alleen even niet opkomen waarom ik destijds pertinent NIET wijzigingen wilde maken aan ons Ziggo abonnement. :S Misschien iets met die smartcards o.i.d. denk ik.
Vraag me af of dergelijke TV-pakketten dan ook onder wijzigingen vallen.

Wel apart trouwens dat Vodafone nu deze nieuwe deals bekend heeft gemaakt terwijl ze de oude 50% deal ook nog hebben laten lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 03-04-2017 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verdomme, ik heb dus geen internet van Ziggo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 19:56
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:12:
Verdomme, ik heb dus geen internet van Ziggo :(
En ik geen digitale TV ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kunnen we samen niet iets regelen? :P

Ik kan natuurlijk wel gewoon het adres van mijn telefoonabonnement op die van mijn ouders zetten.

Ik kwam er een paar weken geleden toevallig achter dat mijn adres sowieso nog op een huis stond waar ik al 3 jaar niet meer woon. Ik heb mijn verhuizing telefonisch doorgegeven toen ik een nieuw abonnement afsloot destijds. Blijkbaar hebben ze alleen het postadres aangepast 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
Net verlengd, kreeg een F&F code.
Heb nu voor €25 24GB en de rest onbeperkt.

Ik was aan het twijfelen om naar T-Mobile over te stappen, maar onbeperkt gebruik ik niet (zit nu op 20-22GB, inclusief wifi ex updaten apps) en zo bespaar ik mooi €10 per maand en heb ik genoeg van alles.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-09 19:56
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:18:
[...]

Haha misschien! Adres wijzigen bij Vodafone is heel makkelijk via de app.. Als je die overschrijft op een adres dat wel DigiTV + Internet heeft..

Ik heb trouwens net hetzelfde gedaan als jij. Adres overgeschreven naar dat van mijn ouders. Ik weet zeker dat het gaat werken ;)

[ Voor 18% gewijzigd door omgwtfbbq op 03-04-2017 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Ik kan natuurlijk wel gewoon het adres van mijn telefoonabonnement op die van mijn ouders zetten.

Ik kwam er een paar weken geleden toevallig achter dat mijn adres sowieso nog op een huis stond waar ik al 3 jaar niet meer woon. Ik heb mijn verhuizing telefonisch doorgegeven toen ik een nieuw abonnement afsloot destijds. Blijkbaar hebben ze alleen het postadres aangepast 8)7
Ik heb al 2 mensen met Ziggo thuis bereid gevonden om mij m'n Vodafone abonnement op hun adres te laten zetten. Eens kijken of dat automatisch goed gaat, toch de moeite waard om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

idd, je kan tot 10 abbos uit breiden op een bestaand adres!

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Hmm, vind die zenderaanbiedingen niet zo spannend..
Movies en series L voor mij niet nodig ivm mediacenter. + ik heb al Movies & Series icm de horizon box, de extra zenders daarintegen had ik wel op prijs gesteld.

Kids heb ik niet en sport geef ik niets om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb even gekeken, Vodafone hanteert 3 verschillende typen adressen:
• Woonadres
• Postadres
• Rekeningadres

Ik ben benieuwd waar ze naar kijken voor deze actie. Postadres waarschijnlijk niet. Maar het rekeningadres moet denk ik wel overeenkomen met die van je bankrekening, en is als zodanig dus niet makkelijk te wijzigen (althans, ik ben niet van plan mijn bank voor te liegen dat ik ergens anders woon :P).

.edit: Ik heb maar even aan VF gevraagd naar welk adres ze kijken :)
Chris.nl schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:21:
[...]

Ik heb al 2 mensen met Ziggo thuis bereid gevonden om mij m'n Vodafone abonnement op hun adres te laten zetten. Eens kijken of dat automatisch goed gaat, toch de moeite waard om te proberen.
Ik ben benieuwd :). Als je het nou binnen 2 weken regelt, want ik ga eind april een weekje naar Spanje en dan kan ik mijn dochter die 12GB extra goed gebruiken :P

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:25:
Maar het rekeningadres moet denk ik wel overeenkomen met die van je bankrekening, en is als zodanig dus niet makkelijk te wijzigen (althans, ik ben niet van plan mijn bank voor te liegen dat ik ergens anders woon :P).
Volgens mij kan VF niet weten op welk adres mijn bankrekening staat geregistreerd, dus dat kan dan ook geen check zijn in hun systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ralph075 schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:34:
[...]

Volgens mij kan VF niet weten op welk adres mijn bankrekening staat geregistreerd, dus dat kan dan ook geen check zijn in hun systemen.
Het lijkt me eerder dat de bank dat controleert bij de automatische incasso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Betekend dat je die Friends and Family ook gewoon die data verdubbeling krijgt als je Ziggo hebt?

Of verlies je dan de korting?

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 03-04-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:39:
Betekend dat je die Friends and Family ook gewoon die data verdubbeling krijgt als je Ziggo hebt?

Zou gewoon de verdubbeling moeten krijgen, voorwaarden blijven hetzelfde.
[...]
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:35:
[...]

Het lijkt me eerder dat de bank dat controleert bij de automatische incasso.
Je zegt net zelf dat je 3 jaar een verkeerd adres hebt gehad, en de afschrijvingen gingen goed neem ik aan?

Ach, ik ga het gewoon proberen. Alle adressen aangepast, rekeningnr blijft hetzelfde. Als ik bericht krijg dat de automatische incasso mislukt is dan is dat zo.
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:25:
Ik ben benieuwd :). Als je het nou binnen 2 weken regelt, want ik ga eind april een weekje naar Spanje en dan kan ik mijn dochter die 12GB extra goed gebruiken :P
Geregeld.. Als het niet goed loopt dan laat ik het wel weten.

[ Voor 74% gewijzigd door Chris.nl op 03-04-2017 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

alwaysleft schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:39:

Het hangt gewoon van je abonnement af. Met F&F heb je hetzelfde abonnement, maar dan met extra korting. Zou dus niets uit moeten maken.
oohh schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:02:
[...]

Ik kwam hier ook laatst achter, heb voor mijn vriendin een maandje geleden nieuw abo afgesloten. De klantenservice zei dit:

[...]
Heb jij al contact opgenomen? Wat zeiden ze?

[ Voor 30% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mooi zeg, dan heb je 10GB en onbeperkt bellen voor 21,50 een jaar!

Plus gratis Ziggo Sport totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Chris.nl schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:42:
Je zegt net zelf dat je 3 jaar een verkeerd adres hebt gehad, en de afschrijvingen gingen goed neem ik aan?
Mja, ik zei postadres, maar volgens mij was het nou juist precies het rekeningadres dat goed stond. Maar dat weet ik dus niet goed meer. Eens kijken of ik het terug kan vinden op mijn facturen :)

Een ander punt is is dat dat foute adres nog wel in dezelfde stad was, en op een adres waar ook mijn rekeningnummer ooit stond.

Goed, nou stond mijn rekeningnummer ook wel ooit op het adres van mijn ouders, maar dat is ook alweer 13 jaar geleden :)

[ Voor 26% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:49:
[...]

Mja, ik zei postadres, maar volgens mij was het nou juist precies het rekeningadres dat goed stond. Maar dat weet ik dus niet goed meer. Eens kijken of ik het terug kan vinden op mijn facturen :)

Een ander punt is is dat dat foute adres nog wel in dezelfde stad was, en op een adres waar ook mijn rekeningnummer ooit stond.

Goed, nou stond mijn rekeningnummer ook wel ooit op het adres van mijn ouders, maar dat is ook alweer 13 jaar geleden :)
Ik heb een andere stad, maar er wordt wel meer goed afgeschreven bij mij op een verkeerde plaatsnaam, dus ik gok dat het goed gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Chris.nl Laten we het hopen :). Ik ga het gewoon aanpassen, ik zie wel waar het schip strandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Nu online
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:43:
[...]

Heb jij al contact opgenomen? Wat zeiden ze?
Nee, heb nog geen contact opgenomen. Ik heb eigenlijk geen zin meer om moeite te doen voor een ~5 dollar oplader die ik ook van Aliexpress kan halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Moet het bankrekeningnummer bij Vodafone ook op hetzelfde rekeningnummer staan dan het Ziggo abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

oohh schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:58:
[...]

Nee, heb nog geen contact opgenomen. Ik heb eigenlijk geen zin meer om moeite te doen voor een ~5 dollar oplader die ik ook van Aliexpress kan halen :P
Ah ok :). Ik heb een €50 voucher die ik wilde gebruiken voor een powerbank, dus ik zou graag zien dat ze dat alsnog toekennen :P
alwaysleft schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:58:
Moet het bankrekeningnummer bij Vodafone ook op hetzelfde rekeningnummer staan dan het Ziggo abo?
Nee, het gaat om het adres. Over welk adres precies is nog een beetje onduidelijkheid.

[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2017 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
.oisyn schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:59:
[...]

Ah ok :). Ik heb een €50 voucher die ik wilde gebruiken voor een powerbank, dus ik zou graag zien dat ze dat alsnog toekennen :P

[...]

Nee, het gaat om het adres. Over welk adres precies is nog een beetje onduidelijkheid.
Ow top. En naam hoeft ook niet hetzelfde te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Ik vind de Vodafone app echt een draak van een app, mijn actuele verbruik lijkt nooit bijgewerkt te worden maar het aanpassen van mijn adresgegevens was echt peanuts.

Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg dat ik extra zenders/data heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Mijn actuele verbruik in de app is wel redelijk up to date, heb je de helpdesk al eens daarover gebeld?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Neuh, zo vervelend vind ik het ook weer niet. Krijg vrijwel nooit bericht dat ik door mijn bundel heen ben, maar uit nieuwsgierigheid kijk ik er af en toe wel eens naar. Hij blijft echter altijd op 5GB staan, het verbruik buiten de bundel is (met een dag vertraging) wel altijd actueel.
Pagina: 1 ... 45 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!