Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Nu online
quote:
TheFlexos schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Inderdaad komen ze binnenkort met deals: http://www.emerce.nl/nieu...aart-geconvergeerd-aanbod Ik zit er ook aan te denken. Ik hoop dat ik niet duurder uit en ben en in ieder geval een extra zenderpakket krijg.
Ik neus per toeval weer eens in dit topic en zie deze link voorbij komen, dat is wel een interessante.

Abo van Vodafone is net vorige maand afgelopen en is nu omgezet naar onbeperkt bellen/smsen en 5GB voor 24eu per maand, vind ik opzich wel prima. Ziggo alles-in-1 is inmiddels ook maandelijks opzegbaar, dus laat maar komen die gecombineerde aanbieding :)

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:37
quote:
TheFlexos schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 15:17:
[...]

Inderdaad komen ze binnenkort met deals: http://www.emerce.nl/nieu...aart-geconvergeerd-aanbod Ik zit er ook aan te denken. Ik hoop dat ik niet duurder uit en ben en in ieder geval een extra zenderpakket krijg.
nja, die extra zenderpakketten kunnen me eigenlijk gestolen worden :P ik kijk nagenoeg geen tv

Maar ik wacht denk ik ook maar op die nieuwe deals

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Lekker Ventje
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 12:53
Ik moet voor 1 maart kiezen, komt beroerd uit zo als VF en Ziggo pas volgende maand met hun plannen komen. Zou voor VF willen gaan vanwege de extra simkaart die in mijn iPad kan maar ik zit enorm tegen die 12GB aan te hikken, dat jaag ik er soms in twee weken doorheen.

Switch - XBox One - PS4- Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-08 14:05

AnthonyR

Xbox One: MiachiRS | Forza 6

Ik kreeg van de week een mail dat mijn abonnement voor volgens mij voor 1 euro meer wordt omgezet naar een RED super met 12gb en het eu verhaal. Volgens mij is dat precies tijdens mijn einde contractdatum, niet echt vervelend. Verdubbeling van GB's voor 1 euro extra.

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Voor wie Red Super heeft afgesloten, je kunt via My Vodafone gratis een 2e SIM aanvragen, die je dan bijv. in je iPad kan stoppen. Je krijgt er dan tevens 1GB extra data bij. Dus je zit dan op 13GB in totaal ipv 12GB. :)

Maar even gedaan. ;)

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

quote:
Derice schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 16:42:
Voor wie Red Super heeft afgesloten, je kunt via My Vodafone gratis een 2e SIM aanvragen, die je dan bijv. in je iPad kan stoppen. Je krijgt er dan tevens 1GB extra data bij. Dus je zit dan op 13GB in totaal ipv 12GB. :)

Maar even gedaan. ;)
Oe, doe 1gb erbij wist ik nog niet. Dan vraag ik sowieso zo'n sim aan als m'n Red Super abonnement ingaat.

• Swift92
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 10:13
1gb krijg je er alleen bij als je voor de multi data sim moet betalen. Dus bij een Red Super krijg je dat niet. Bij bijv. Een normaal red abonnement wel.

Bron:
https://www.vodafone.nl/s...ties/multi-data-sim.shtml

Swift92 wijzigde deze reactie 18-02-2017 17:06 (22%)

quote:
Swift92 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 17:02:
1gb krijg je er alleen bij als je voor de multi data sim moet betalen. Dus bij een Red Super krijg je dat niet. Bij bijv. Een normaal red abonnement wel.
Aha....

Chris.nl wijzigde deze reactie 18-02-2017 17:58 (13%)

• Derice
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Oh... dat is jammer. Nou ja, die sim is altijd wel handig. Wel jammer dat je geen extra GB krijgt.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• davidgilmour
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 09:11
quote:
vdiermen schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 16:14:
[...]

Is wel een gratis blox die je aan moet zetten
Dit is niet voor iedereen te doen. Zo proberen ze je te naaien.

• P107
  • Registratie: januari 2017
  • Nu online
Iemand enig idee hoelang die well hello actie van vodafone blijft?

Klinkt zeer aantrekkelijk, maar wil eigen wachten op de LG G6 of volgende samsung s-telefoon met nieuwe abo, maar mijn LG G3 begint erg raar te doen (batterij gaat vaak van 40% direct naar 0% en simkaart blijft in en uitgaan). Nieuwe batterij helpt niet, dus het ligt aan de telefoon.

Kan evt. ook simonly abonnement via dat well hello doen en later een telefoon er bij kopen.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16-08 23:58

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

2 april is hier eerder genoemd. En vergeet friends & family niet voor extra korting ;)

.oisyn wijzigde deze reactie 19-02-2017 11:36 (13%)

In the game of chess, you can never let your adversary see your pieces.

• joco
  • Registratie: juli 2002
Wat ik hier zo lees is dat ze pas in april de vodafone/ziggo merge echt gaan gebruiken?
Dus ik moet nog 1.5 maand wachten totdat ik misschien een interessante verlengen kan doen? (ik kan al heel lang verlengen maar vodafone bied totaal geen interessante dingen tov wat ik nu heb)

Ik heb ziggo thuis, daar ben ik zeer over tevreden, maar over Vodafone ben ik totaal niet meer tevreden, wanneer reageren ze nu op TMobile? Hun Red Super (maar 12G dat is te weinig) tov van de unlimitted kan gewoon niet, mensen moeten toch met bosjes weg lopen? (daar ook TMobile een stuk beter netwerk heeft al op heel veel plekken gewoon 3CA terwijl vodafone nog niet eens zo veel 2CA sites heeft...)

Als de Vodafone/Ziggo combinatie niet boven ons hoofd hing was ik al lang weg gegaan bij Vodafone en meteen naar T-Mobile overgestapt.. Maar nu zit ik steeds nog heel erg in dubio. Waar zullen ze mee komen..

Als Vodafone nu die Red Super voor de prijs van 28 euro ook de data bundel nu ook even verdubbeld naar 24G dan ging ik daar wel voor, 12G is echt te weining

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
joco schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:20:
mensen moeten toch met bosjes weg lopen?
Alsof iedereen zit te wachten op ongelimiteerde data. Ik denk dat het voor veel mensen belangrijker is dat ze niet ¤35 per maand willen betalen.

Ik heb nu de red super (voor ¤26 met f&f), maar ik kom van red essential af met 1.5GB per maand die ik amper opmaakte. Ik ga echt niet nog eens 10 euro extra betalen voor data die ik toch niet ga gebruiken. Met ook nog eens het risico dat abo's een jaar later een stuk duurder zijn (en die prijs is alleen voor de duur van je abo, daarna kost het ¤50)

• cypher21
quote:
joco schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:20:

Als Vodafone nu die Red Super voor de prijs van 28 euro ook de data bundel nu ook even verdubbeld naar 24G dan ging ik daar wel voor, 12G is echt te weining
Wat doe je in hemelsnaam met je telefoon dat je aan 12gb niet genoeg hebt :S

Ik dacht dat ik veel data verbruikte, kijk nergens na qua apps updaten oid en de kids kijken hier vaak netflix in de auto en ik kom zelden boven de 6-7gb per maand uit

• alwaysleft
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 13:18
quote:
cypher21 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 10:38:
[...]

Ik dacht dat ik veel data verbruikte, kijk nergens na qua apps updaten oid en de kids kijken hier vaak netflix in de auto en ik kom zelden boven de 6-7gb per maand uit
Dit ;)

• joco
quote:

ik zal je wat een vertellen, ik heb op dit moment maar 1.7GB en daar heb ik met mijn huidige verbruik gewoon genoeg aan. Alles hoger eigenlijk alles wat vodafone aanbied is het net niet (of wordt me veel te duur)
ik betaal nu maar 20. Maar ik wil best tot 35 euro betalen als het dan onbeperkt wordt.

12GB gaat echt niet lukken, dant moet ik nog weer gaan opletten, ik een aantal dagen per week zeker 2 uur in de trein, nu youtube ik niet, netflix ik niet en stream eigenlijk nagenoeg nooit, das prima op zich kan ik mee leven voor 20 euro in de maand.

Maar als ik dan meer moet gaan betalen dan wil ik ook nergens meer aan denken en moet wat ik ook doe altijd lukken, en 12GB gaat dan echt niet lukken
1 voorbeeld, het gebeurd met nog wel eens dat ik onder ben (of onder weg moet onder druk van vriending ;) ) als Max de kwalificatie of race heeft, tja dat wil ik dus absoluut niet missen, dus wat ik wel eens heb gedaan is in de auto gewoon met de Ziggo GO app zitten streamen, in 1 uur, 1GB weg...
Stomme is dat op de Ziggo GO app heb je nu een setting kwa kwaliteit, maar die is er alleen maar op de telefoon, op mijn tablet kan ik die setting nergens vinden en krijg je zeker 1GB/u binnen

Doe je dat een paar keer per maand bv 1x een complete race met na en voor beschouwing dat is dan snel 3 uur dan ben e alleen voor dat al 3GB kwijt dat is dus al een kwart van de 12GB.

Als je gewoon niet na wilt denken en alles wilt streamen en ook constant alle app updates (of systeem updates) wilt doen zonder na te denken, zonder te wachten op wifi (ja updates kun je uitstellen). Dan gaat dat mij niet lukken voor 12GB

Ik zit dus echt in de mode, ik betaal maar 20 en dan kan ik prima dit en dat doen maar de rest niet, als ik dan 10 euro+ meer moet gaan betalen dan wil ik ook geen zorgen meer, geen gezeur.

Kijk voor alle kleinere pakketten weet ik het zo niet, maar als ik gewoon de huidige red super vergelijk met unlimitted van tmobile dan zou ik altijd gewoon voor dat laatste keizen. Ook omdat tmobile echt nu wel een betere 4g netwerk heeft dan vodafone (dat meer en meer achter op dreigt te lopen)
zie: http://4gmasten.nl/dekking/4g-dekking

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
quote:
joco schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:44:
[...]

ik zal je wat een vertellen, ik heb op dit moment maar 1.7GB en daar heb ik met mijn huidige verbruik gewoon genoeg aan. Alles hoger eigenlijk alles wat vodafone aanbied is het net niet (of wordt me veel te duur)
ik betaal nu maar 20. Maar ik wil best tot 35 euro betalen als het dan onbeperkt wordt.

12GB gaat echt niet lukken, dant moet ik nog weer gaan opletten, ik een aantal dagen per week zeker 2 uur in de trein, nu youtube ik niet, netflix ik niet en stream eigenlijk nagenoeg nooit, das prima op zich kan ik mee leven voor 20 euro in de maand.

Maar als ik dan meer moet gaan betalen dan wil ik ook nergens meer aan denken en moet wat ik ook doe altijd lukken, en 12GB gaat dan echt niet lukken
1 voorbeeld, het gebeurd met nog wel eens dat ik onder ben (of onder weg moet onder druk van vriending ;) ) als Max de kwalificatie of race heeft, tja dat wil ik dus absoluut niet missen, dus wat ik wel eens heb gedaan is in de auto gewoon met de Ziggo GO app zitten streamen, in 1 uur, 1GB weg...
Stomme is dat op de Ziggo GO app heb je nu een setting kwa kwaliteit, maar die is er alleen maar op de telefoon, op mijn tablet kan ik die setting nergens vinden en krijg je zeker 1GB/u binnen

Doe je dat een paar keer per maand bv 1x een complete race met na en voor beschouwing dat is dan snel 3 uur dan ben e alleen voor dat al 3GB kwijt dat is dus al een kwart van de 12GB.

Als je gewoon niet na wilt denken en alles wilt streamen en ook constant alle app updates (of systeem updates) wilt doen zonder na te denken, zonder te wachten op wifi (ja updates kun je uitstellen). Dan gaat dat mij niet lukken voor 12GB

Ik zit dus echt in de mode, ik betaal maar 20 en dan kan ik prima dit en dat doen maar de rest niet, als ik dan 10 euro+ meer moet gaan betalen dan wil ik ook geen zorgen meer, geen gezeur.

Kijk voor alle kleinere pakketten weet ik het zo niet, maar als ik gewoon de huidige red super vergelijk met unlimitted van tmobile dan zou ik altijd gewoon voor dat laatste keizen. Ook omdat tmobile echt nu wel een betere 4g netwerk heeft dan vodafone (dat meer en meer achter op dreigt te lopen)
zie: http://4gmasten.nl/dekking/4g-dekking
Waarom kies je niet voor een Red abonnement met 5GB data? Dit is er al voor 20.50 met onbeperkt bellen/sms of 17 euro met 150 min (of 1 euro duurder per maand voor 1 jarig)

• Clavis
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:50
Kan over 2 weken ook verlengen. Ga denk ik voor het Smart L abbo, 5GB data en 150 minuten bellen. Dat voor ¤18,- :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• joco
quote:
Purehz schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 14:44:
[...]

Waarom kies je niet voor een Red abonnement met 5GB data? Dit is er al voor 20.50 met onbeperkt bellen/sms of 17 euro met 150 min (of 1 euro duurder per maand voor 1 jarig)
het gaat me niet om die 20 euro. Lees mijn verhaal, ik kan als ik wil en ik gewoon dingen laat (eigenlijk niks streamen en geen app updates doen) prima met de 2G die ik nu heb.
Maar als ik meer ga betalen (wat ik prima vind) dan wil ik ook echt gewoon alles kunnen, niet meer ergens voor op te hoeven letten. en dat kan echt niet met de 5G.. Als ik echt vol los ga dan ben ik daar in 1 week denk ik wel door heen.

Dat heb ik nu met al die bundels, ik kan al maanden lang verlengen, 2x heeft vodafone me gebeld, beide keren was de conclusie "ja jij kunt beter blijven zitten waar je nu op zit". Dit komt om dat al die extra bundels die kosten flink wat meer maar dan kun je nog niet onbezorgd alles doen, dat kan pas denk ik vanaf 25GB of meer

1x op mijn tablet met de Ziggo Go app Max training of een wedstrijd kijken wanneer ik niet thuis ben (zeg maar 2 tot 3 uur) dat is 3GB.. (op mijn tablet kan ik in die app op 1 of andere manier niet zeggen dat ik wel wat lager kwaliteit wil wat op de telefoon wel kan...)

Maar goed het is nu 1 maart en mijn geduld met vodafone/ziggo is aan het opraken. Nog steeds niks gehoord wat ze gezamenlijk nu gaan doen, en vodafone heeft ook nog steeds niet echt gereageerd op tmobile, nu na 2 maanden.. echt bizar in mijn ogen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• B-Real
  • Nu online
Tja, als je geen geduld hebt, Vodafone nog niets passends heeft, T-Mobile dat wel heeft, het netwerk van T-Mobile volgens jou ook nog beter is dan is de keuze toch al wel gemaakt?

Ik vind niet dat je jouw data verbruik als representatief kunt beschouwen en dus kan Vodafone daar ook weinig aan doen.

• P107
  • Nu online
*mag weggehaald worden.

Fout gepost.

P107 wijzigde deze reactie 01-03-2017 17:10 (96%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
joco schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 16:48:
[...]

het gaat me niet om die 20 euro. Lees mijn verhaal
Misschien moet jij de andere reacties juist lezen. Niemand zegt dat jou verhaal onzin is. Er komt alleen een tegengeluid dat jouw verhaal niet voor iedereen geldt :)

Het is gewoon zo dat niet iedereen zit te wachten op het betalen van 35 euro in de maand, ookal geeft dat ongelimiteerde data. Jij blijkbaar wel, en dat is je goed recht ;). Het zal Vodafone misschien een paar klanten kosten, maar dat is wellicht (sterker nog, je kunt erop rekenen dat ze de financiele doorrekening echt wel hebben gemaakt) een stuk minder dan het geld dat ze verliezen / kosten die ze maken als ze het wel aan zouden bieden.

Ik vind het dus niet bizar dat er nog geen antwoord is, en ik zal er niet raar van staan te kijken dat dat antwoord ook uitblijft.

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Nu online
quote:
[...]

het gaat me niet om die 20 euro. Lees mijn verhaal, ik kan als ik wil en ik gewoon dingen laat (eigenlijk niks streamen en geen app updates doen) prima met de 2G die ik nu heb.
Maar als ik meer ga betalen (wat ik prima vind) dan wil ik ook echt gewoon alles kunnen, niet meer ergens voor op te hoeven letten. en dat kan echt niet met de 5G.. Als ik echt vol los ga dan ben ik daar in 1 week denk ik wel door heen.

Dat heb ik nu met al die bundels, ik kan al maanden lang verlengen, 2x heeft vodafone me gebeld, beide keren was de conclusie "ja jij kunt beter blijven zitten waar je nu op zit". Dit komt om dat al die extra bundels die kosten flink wat meer maar dan kun je nog niet onbezorgd alles doen, dat kan pas denk ik vanaf 25GB of meer

1x op mijn tablet met de Ziggo Go app Max training of een wedstrijd kijken wanneer ik niet thuis ben (zeg maar 2 tot 3 uur) dat is 3GB.. (op mijn tablet kan ik in die app op 1 of andere manier niet zeggen dat ik wel wat lager kwaliteit wil wat op de telefoon wel kan...)

Maar goed het is nu 1 maart en mijn geduld met vodafone/ziggo is aan het opraken. Nog steeds niks gehoord wat ze gezamenlijk nu gaan doen, en vodafone heeft ook nog steeds niet echt gereageerd op tmobile, nu na 2 maanden.. echt bizar in mijn ogen.
Bedoel ook meer, dat je voor hetzelfde wat je nu betaalt, je heb het telkens over 20 euro, je ook meer data kunt krijgen. Dan ga je dus niet meer betalen en heb je toch extra data.

Komt op mij over alsof je bang bent om over de limiet te gaan omdat je dan ineens zoveel zou gaan gebruiken. Nu moet je toch ook rekening houden met je max 1,5 - 2GB? Of je dat nu moet met je huidige data of evt met 5GB voor hetzelfde geld.. Ik zou het wel weten. :P

Ook geef ik aan dat het dus goedkoper kan dan die 20 euro afhankelijk van hoeveel minuten je wil.
Vermeld anders eens je abonnements vorm, wellicht weet iemand iets passends ;)

• joco
quote:
.oisyn schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 17:29:
[...]

Misschien moet jij de andere reacties juist lezen. Niemand zegt dat jou verhaal onzin is. Er komt alleen een tegengeluid dat jouw verhaal niet voor iedereen geldt :)
wat is dit voor rare reactie met "andere reacties juist lezen"?

Ik reageer puur op een quote dat helemaal aan mij gericht is (dat ik dus voor 20 euro ook iets anders kan krijgen). Dit heeft totaal niks te maken met dingen die voor "iedereen" geld
Mijn reactie heeft niks met anderen te maken, was puur persoonlijk (want het was ook echt aan mij gericht)

Kijk in de lagere abonnementen valt het verschil allemaal nog wel mee tussen de providers (zeg maar de 10-25 euro abo's). Maar je kunt toch niet ontkennen dat alles daar boven dus zeg maar rond 30 euro en hoger totaal irrelevant zijn gemaakt door TMobile als je niet in de buurt komt van onbeperkt?

Ja de red super van voda zit tegen het randje aan voor mij daar kun je nu voor 25 euro dus 12GB krijgen, das op zich voor die prijs range een best goeie deal (5 euro duurder en hij was echt niet interessant meer)

Maar bv die black van vodafone wat kun je daar nu mee? En tussen red super en black zit een enorm gat kwa prijs en kwa bundel..

Waarom ik tot nu toe bij vodafone blijf is maar om 1 reden: De fusie met Ziggo.. Wat zal het resultaat van dat zijn? Want ja Vodafone heeft flinke concurrentie op mobiel gebied, Ziggo totaal niet, daar heb ik hier in Zwolle totaal geen andere keuze.

Daarnaast ben jij dus van mening dat Vodafone misschien totaal niet met een reactie komt?
Lijkt me toch erg sterk, volgens mij is het nieuws nu steeds "Vodafone verliest klanten.." en het andere nieuws bv van vandaag "TMobile krijgt er flink wat bij".
Als ik bv ook weer overstap volgt mij vriendin ook dus dat is weer 2 minder.. Dat komt ook door dat TMobile die "Samen" korting heeft van 2.50 wat ik ook totaal niet kan vinden bij Vodafone

joco wijzigde deze reactie 02-03-2017 10:17 (12%)

• joco
quote:
Ook geef ik aan dat het dus goedkoper kan dan die 20 euro afhankelijk van hoeveel minuten je wil.
Vermeld anders eens je abonnements vorm, wellicht weet iemand iets passends ;)
Smart 200 met multi sim (en die 200 was + 500 + 1GB van multi sim is totaal 1.7GB)

Maar het gaat niet om passend, ik weet precies wat ik wil.
het is gewoon

Of ik doe wat ik nu doe en dat is een beetje op letten en niet echt streamen
Of ik wil gewoon nergens aan denken

Daar tussen in zit niks voor me, dat is allemaal geneuzel
bv als ik 5GB zou doen ja dan zou ik wat kunnen streamen iets meer kunnen doen, maar dan is het goed mogelijk dat ik na een halve maand plotseling weer moet gaan zitten op letten...
Ik zou dan echt niet langer op een fusie actie gaan zitten wachten, maar meteen naar T-Mobile unlimited over stappen. Zelfs de acties met toestel zijn op dit moment best nog gunstig. Alleen als vele klanten stemmen met hun voeten en dus overstappen, dan komt de concurrentie weer verder op gang.

En trouwens: de huidige verlaagde Vodafone prijzen zijn al de Vodafone reactie op T-Mobile.

• Durazno
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 11-08 12:58
quote:
[...]

Je geduld kan wel opraken, maar het is zo goed als standaard dat de telco's elke eerste maandag van de maand nieuwe prijzen/bundels hanteren. Hopelijk krijgen we dus maandag meer info.

Mocht je geduld echt opraken kun je het beste langs een telefoonwinkel; die weten (99% zeker) al wat de nieuwe tarieven en acties worden, dus wellicht ook wat de combi aanbieding gaat worden.

Persoonlijk hoop ik op dezelfde voordelen als bij KPN, 5 eu korting in de maand en een verdubbeling van mijn databundel _/-\o_

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11:00
quote:
Durazno schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:17:
[...]

Je geduld kan wel opraken, maar het is zo goed als standaard dat de telco's elke eerste maandag van de maand nieuwe prijzen/bundels hanteren. Hopelijk krijgen we dus maandag meer info.

Mocht je geduld echt opraken kun je het beste langs een telefoonwinkel; die weten (99% zeker) al wat de nieuwe tarieven en acties worden, dus wellicht ook wat de combi aanbieding gaat worden.

Persoonlijk hoop ik op dezelfde voordelen als bij KPN, 5 eu korting in de maand en een verdubbeling van mijn databundel _/-\o_
Ik hoop het inderdaad ook, dat je gewoon een leuke korting krijgt en een verdubbeling op de bundels. Medewerkers van de klantenservice weten nog niks inhoudelijks over de bundels, dát er iets staat te gebeuren is wel zeker.
Na een half jaartje bij de concurrent te hebben gezeten is vandaag mijn telefoonnr weer overgezet naar Vodafone. 'k Heb ook een Friends and Family onbeperkt bel/sms & 12Gb voor ¤25 abonnement gekozen, ik verwacht daar de komende 2 jaar genoeg aan te hebben.

VoLTE en bellen via WiFi werken perfect. 'k Heb een tijd OnePlus en andere exotische toestellen gebruikt, maar om de genoemde belopties te kunnen gebruiken nu een door Vodafone ondersteunde mobiel.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16-08 21:32
Niet meer nodig :)

Rebel-Rebel wijzigde deze reactie 04-03-2017 17:59 (84%)

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Rebel-Rebel schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:41:
Iemand hier nog een FF code beschikbaar? Scheelt toch wat vergeleken met mijn normale verlenging
Of je maakt hem zelf aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharule
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 07:08
Binnenkort loopt mijn abo af. Kan ik niet bellen en hen een speciale korting van 10euro pm vragen anders loop ik naar t-mobile toe?
Bij ziggo lukte het en ze boden 6m alles in 1 aan voor 18.70euro ipv 59,95;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
Sharule schreef op zondag 5 maart 2017 @ 10:23:
Binnenkort loopt mijn abo af. Kan ik niet bellen en hen een speciale korting van 10euro pm vragen anders loop ik naar t-mobile toe?
probeer het uit zou ik zeggen

We nominate you to find out and report back.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marco
  • Laatst online: 14-08 09:23
quote:
Veel plezier bij T-Mobile.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Natuurlijk kan je bellen en om korting vragen. Maar wat ga je ze vertellen als ze je geen korting willen geven? "Je meneer, maar op GoT zeiden ze dat ik wel korting zou krijgen hoor!" Gewoon proberen dus. Als je al jaren trouwe klant bent zullen ze je zeker tegemoet komen. Als je elk jaar naar de goedkoopste aanbieder hobbelt moet je dat vooral weer doen :p

fsfikke wijzigde deze reactie 05-03-2017 12:03 (14%)

DUT Racing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharule
quote:
Marco schreef op zondag 5 maart 2017 @ 11:55:
[...]

Veel plezier bij T-Mobile.
Waarom direct zo pessimistisch? Vooral nu wil Vodafone zoveel mogelijk klanten behouden. Gaan ze voor een tientje per maand me laten gaan? Zoals ik al zei voor mn int/tv had ik al opgezegd en naar tele2 vertrokken. Dan kreeg ik een mail van ziggo met dat ze me graag willen spreken. Dus ik bel om te horen wat ze te zegen hebben. Eerst kwam ze van jaa bij ons heb je dit en dat blabla. Maar ik hield vol, het is gwn te duur..uur later belt ze terug. Alsk blijf is t voor 6 maanden 18.70 ipv 59.95. Is een besparing van 247euro op jaar!!

Waarom zou dit bij een mobiel provider niet lukken? Ja ala iedereen zoals jou denkt en niet eens probeerd dan blijven die prijzen hoog ja.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharule
quote:
fsfikke schreef op zondag 5 maart 2017 @ 12:02:
[...]

Natuurlijk kan je bellen en om korting vragen. Maar wat ga je ze vertellen als ze je geen korting willen geven? "Je meneer, maar op GoT zeiden ze dat ik wel korting zou krijgen hoor!" Gewoon proberen dus. Als je al jaren trouwe klant bent zullen ze je zeker tegemoet komen. Als je elk jaar naar de goedkoopste aanbieder hobbelt moet je dat vooral weer doen :p
Je hoort zo vaak van mensen die al jaaaten klant zijn bij dezelfde provider dat ze geen korting krijgen en dat nieuwe klanten betere aanbiedingen krijgen. Maar als je niet afdingt en "dreigt" krijg je ook niet meer..
En waarom zou ik blijven als het elder voor dezelfde kwaliteit en data,belminuten enzo goedkoper kan?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

@Sharule Je krijgt niets. Ze houden een slap lulverhaal dat ze nou eenmaal niet de goedkoopste zijn maar dat je ook moet kijken naar netwerk en service.

Geloof me, ik heb het al 2 jaar op rij geprobeerd. In januari probeerde ze ook weer een verlenging aan te smeren, twee weken voor ze de prijsverlaging van onlangs doorvoerde. Ze zijn zelfs te beroerd om je te wijzen op de friends & family korting.

Vragen staat altijd vrij, maar ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je bot gaat vangen. Ik heb gezegd dat ik zou overstappen naar Tele2, en ze "begrepen mijn keuze".

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sharule
quote:
.oisyn schreef op zondag 5 maart 2017 @ 13:55:
@Sharule Je krijgt niets. Ze houden een slap lulverhaal dat ze nou eenmaal niet de goedkoopste zijn maar dat je ook moet kijken naar netwerk en service.

Geloof me, ik heb het al 2 jaar op rij geprobeerd. In januari probeerde ze ook weer een verlenging aan te smeren, twee weken voor ze de prijsverlaging van onlangs doorvoerde. Ze zijn zelfs te beroerd om je te wijzen op de friends & family korting.

Vragen staat altijd vrij, maar ik kan je op een presenteerblaadje geven dat je bot gaat vangen. Ik heb gezegd dat ik zou overstappen naar Tele2, en ze "begrepen mijn keuze".
bedankt om het mee te delen, dan snap ik dat mensen overstappen. Ze doen ook geen moeite om klanten te behouden.
Als ze in mei goeie aanbiedingen hebben (bv samen met ziggo) dan blijf ik. Alleen dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P107
  • Nu online
quote:
Sharule schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:35:
[...]

bedankt om het mee te delen, dan snap ik dat mensen overstappen. Ze doen ook geen moeite om klanten te behouden.
Als ze in mei goeie aanbiedingen hebben (bv samen met ziggo) dan blijf ik. Alleen dan.
Ziggo en Vodafone komen in maart toch al met een een actie?
Of bedoel je dat je in mei kan verlengen etc? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• antidote
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online
quote:
Sharule schreef op zondag 5 maart 2017 @ 14:35:
[...]

Vodafone komt toch in april met nieuwe abo's? Dan loopt de 50% kortingsactie af. Wat betreft kortingen bij verlengen zit de markt voor vaste aansluitingen denk ik anders in elkaar dat die voor mobiele. Voorbeeld daarvan is NL energie, die triple play voor 10 ŕ 15 euro minder per maand kan aanbieden dan KPN of Ziggo. In de mobiele markt zitten prijzen van verschillende providers veel dichter tegen elkaar aan, en is er blijkbaar minder ruimte voor korting.
In eigen ervaring kwam ik bij Vodafone (mobiel) niet onder de normale prijs bij verlenging. Bij m'n ADSL aansluiting heb ik na een prijsverhoging opgebeld, en werd die direct teruggedraaid -weliswaar via een creditnota, maar dan voor omgerekend 24 maanden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Clavis
Iemand interesse in een accessoire kortingscoupon? Gekregen na verlenging, maar zit niets naar m'n zin bij.

Stuur maar een dm bij interesse!

• Sharule
quote:
P107 schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:01:
[...]

Ziggo en Vodafone komen in maart toch al met een een actie?
Of bedoel je dat je in mei kan verlengen etc? :)
Inderdaad dan kan ik verlengen :)

• ocn
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39
quote:
Durazno schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:17:
[...]

Helaas, geen nieuws.

• cypher21
quote:
nee... hoopte er ook op vandaag :(
Die 50% acties zijn op zich best aantrekkelijk maar als ik nu verleng en er komt een goede combi met ziggo ga ik daar spijt van krijgen... keuzeskeuzes

Acties:
  • +1Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

Ik heb onlangs juist mijn internet+telefonie bij ziggo eruit geflikkerd (ik had al alternatief internet via glasvezel), en ben voor telefonie overgestapt naar CheapConnect, een voip aanbieder. Kost me ¤10 per jaar, en de belkosten liggen een stuk lager dan bij Ziggo. Ik betwijfel of enige combodeal tussen Ziggo en Vodafone daar tegenop kan ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Clavis
quote:
.oisyn schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:04:
Ik heb onlangs juist mijn internet+telefonie bij ziggo eruit geflikkerd (ik had al alternatief internet via glasvezel), en ben voor telefonie overgestapt naar CheapConnect, een voip aanbieder. Kost me ¤10 per jaar, en de belkosten liggen een stuk lager dan bij Ziggo. Ik betwijfel of enige combo deal tussen Ziggo en Vodafone daar tegenop kan ;)
Toevallig pas ook overgestapt van Ziggo naar Cheapconnect. Hier op T.net 2de hands (nieuw in doos) ATA gekocht. Werkt zonder problemen, scheelde me bijna ¤20,- per maand!

• ocn
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-08 20:39
quote:
.oisyn schreef op maandag 6 maart 2017 @ 12:04:
Ik heb onlangs juist mijn internet+telefonie bij ziggo eruit geflikkerd (ik had al alternatief internet via glasvezel), en ben voor telefonie overgestapt naar CheapConnect, een voip aanbieder. Kost me ¤10 per jaar, en de belkosten liggen een stuk lager dan bij Ziggo. Ik betwijfel of enige combodeal tussen Ziggo en Vodafone daar tegenop kan ;)
Vaste telefonie.. bestaat dat nog dan??

Acties:
  • +1Henk 'm!

• cypher21
Werd net gebeld door Vodafone die me een verleningsaanbod deden.

Lang verhaal kort, als ik wil verlengen doe ik dat zelf wel via Friends en Family

Maar goed, hij garandeerde me dat zodra ze met combinatie akties komen met Ziggo dat alle bestaande klanten direct dat voordeel krijgen.
Hij had het over extra zenders, dataverdubbelaars en dergelijke. Klinkt leuk natuurlijk maar helaas niets concreets.

aangezien ze zo pro actief bellen (mag pas een week verlengen) lijkt het me toch verstandig te wachten op nieuwe aanbiedingen :P

• Apoca
  • Laatst online: 16-08 23:57

Apoca

Array Technology Industry

Ik ben even aan het kijken maar werkt de Friends and Family nog wel? Ik krijg geen email meer met een code.

[ Workstation ] [HTPC ]

• cypher21
quote:
Apoca schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:00:
Ik ben even aan het kijken maar werkt de Friends and Family nog wel? Ik krijg geen email meer met een code.
Ik heb 2 weken geleden nog een mail met code gekregen

• Jordyz
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 13:09:
Werd net gebeld door Vodafone die me een verleningsaanbod deden.

Lang verhaal kort, als ik wil verlengen doe ik dat zelf wel via Friends en Family

Maar goed, hij garandeerde me dat zodra ze met combinatie akties komen met Ziggo dat alle bestaande klanten direct dat voordeel krijgen.
Hij had het over extra zenders, dataverdubbelaars en dergelijke. Klinkt leuk natuurlijk maar helaas niets concreets.

aangezien ze zo pro actief bellen (mag pas een week verlengen) lijkt het me toch verstandig te wachten op nieuwe aanbiedingen :P
Inderdaad, niks concreets maar ze kunnen wel zeggen dat bestaande klanten ook voordeel hebben. Dat heeft me doen besluiten om het abonnement te verlengen bij Vodafone met die 50% actie deals.
quote:
Apoca schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:00:
Check je spambox eens? Kan een kwartiertje duren voordat je um krijgt trouwens.

Chris.nl wijzigde deze reactie 07-03-2017 15:25 (10%)

• Apoca

Apoca

quote:
Chris.nl schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:25:
[...]

Check je spambox eens? Kan een kwartiertje duren voordat je um krijgt trouwens.
Vanochtend verwerkt, misschien dat het adres van de andere gebruiker niet in het systeem staat maar dat het corporate adres destijds bij het afsluiten is gebruikt, kan dat ook een oorzaak zijn? Gezien er ook geen foutmelding kwam of iets dergelijks.

[ Workstation ] [HTPC ]

• cypher21
quote:
Jordyz schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:22:
[...]

Inderdaad, niks concreets maar ze kunnen wel zeggen dat bestaande klanten ook voordeel hebben. Dat heeft me doen besluiten om het abonnement te verlengen bij Vodafone met die 50% actie deals.
Klopt... daarom zit ik nu ook een beetje in dubio :P

Die Red super met 50% deal is echt wel een prima deal.

• Jordyz
quote:
cypher21 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Klopt... daarom zit ik nu ook een beetje in dubio :P

Die Red super met 50% deal is echt wel een prima deal.
Mijn advies, ik zou nu gewoon een abonnement nemen.

Ik heb ook met Ziggo gebeld en die zeiden dat er inderdaad combinatiedeals komen, nu heb ik mijn Ziggo pakket niet verlengd want dat doe ik liever wanneer ze een gecombineerd pakket hebben met de telefonie van Vodafone. Ik kreeg de indruk dat het alleen gaat om het thuisabonnement die je dadelijk moet verlengen bij Ziggo om voordelen te krijgen, de mobiele nummers staan daar los van.

Je kan bij KPN toch ook eerst mobiel nemen en later besluiten om thuis ook erbij te nemen dan pas die gecombineerde korting in.
quote:
Apoca schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:34:
[...]

Vanochtend verwerkt, misschien dat het adres van de andere gebruiker niet in het systeem staat maar dat het corporate adres destijds bij het afsluiten is gebruikt, kan dat ook een oorzaak zijn? Gezien er ook geen foutmelding kwam of iets dergelijks.
Probeer het eens op deze manier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Apoca

Apoca

quote:
Chris.nl schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Probeer het eens op deze manier.
Werkt perfect nog die optie merk ik :) Tevens was ik op de live chat ook reeds geholpen door een medewerker. Iedereen bedankt voor het meedenken :)

[ Workstation ] [HTPC ]

• cypher21
quote:
Jordyz schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Mijn advies, ik zou nu gewoon een abonnement nemen.

Ik heb ook met Ziggo gebeld en die zeiden dat er inderdaad combinatiedeals komen, nu heb ik mijn Ziggo pakket niet verlengd want dat doe ik liever wanneer ze een gecombineerd pakket hebben met de telefonie van Vodafone. Ik kreeg de indruk dat het alleen gaat om het thuisabonnement die je dadelijk moet verlengen bij Ziggo om voordelen te krijgen, de mobiele nummers staan daar los van.

Je kan bij KPN toch ook eerst mobiel nemen en later besluiten om thuis ook erbij te nemen dan pas die gecombineerde korting in.
Ik wacht nog ff tot 31 maart, dan verlengen via friends en family en mochten de nieuwe aanbiedingen beter zijn annuleren en die pakken (14 dagen bedenktijd ;) )

• maarud
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15-08 12:24
Ook ik zit even te twijfelen of ik nu al moet verlengen of dat ik moet wachten op de Ziggo deals of na 15 juni i.v.m. roaming.

Ik heb nu een 11GB Bel+SMS+web abonnement van 3-4 jaar geleden waar ik 27,88 voor betaal. RED Super is maar ¤ 26 voor meer internet (12GB) en onbeperkt bellen. Al denk dat ik aan 5GB ook wel genoeg zou hebben (spant er om).

Dus verlengen is sowieso geldbesparend, maar zou ik nog meer kunnen besparen door te wachten? Blijft glazen bol kijken natuurlijk. Mijn gevoel zegt dat het niet veel zou uitmaken.

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 16-08 14:05

AnthonyR

Xbox One: MiachiRS | Forza 6

Bij mij is mijn abonnement sowieso omgezet naar een RED Super met dubbel zoveel internet voor hetzelfde geld door de afloop van mijn huidige abonnement, ik kan dus nog even uitzitten tot de deals van Ziggo.

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
Zag dit voorbij komen op Pepper. Via deze link kun je gratis zes maanden Blendle Premium en drie maanden gratis Netflix claimen :)

https://offers.vodafone.com/new/nl/offers

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
Waarom is dat iets om op te wachten?

• maarud
quote:
.oisyn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 11:58:
[...]

Waarom is dat iets om op te wachten?
Omdat ik het nog wel zie gebeuren dat er een of andere uitzondering komt waardoor je toch in het buitenland niet onbeperkt je bundel kan gebruiken, aangezien providers elkaar wel kosten in rekening mogen brengen. Maar als het 100% zeker is dat het buitenlandgebruik van een Smart abo vanaf 15 juni hetzelfde is als RED nu, dan hoef ik daar in ieder geval niet op te wachten en kan ik nu al Smart nemen (ik ga toch pas vanaf de zomer op vakantie).

• alwaysleft
quote:
oohh schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:45:
Zag dit voorbij komen op Pepper. Via deze link kun je gratis zes maanden Blendle Premium en drie maanden gratis Netflix claimen :)

Hier alleen 1 maand Netflix, is per abo klant verschillend. 6 maanden Blendle krijgt iedereen.

• cypher21
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:08:
[...]

Hier alleen 1 maand Netflix, is per abo klant verschillend. 6 maanden Blendle krijgt iedereen.
hier
6 maanden blendle
3 maanden netflix
3 maanden napster
3 maanden tv anywhere

Mja... heb al een Netfix Premium abo, gaat die korting daar ook op werken?

de rest kan me gestolen worden :P

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
maarud schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:06:
[...]

Omdat ik het nog wel zie gebeuren dat er een of andere uitzondering komt waardoor je toch in het buitenland niet onbeperkt je bundel kan gebruiken, aangezien providers elkaar wel kosten in rekening mogen brengen.
Die regels zijn allang vastgesteld :). Je mag tot 2x de wholesale prijs van data gecovered door je abonnement gebruiken. Dat is ¤7,70 per GB. Als jij een abonnement hebt van ¤20, mag je dus max ¤20 / 1.21 (btw) / ¤7,70 * 2 = 4.29GB gebruiken. Versimpelde rekenregel: je abonnementskosten delen door 7,70*1.21/2 =~ 4,7

http://ec.europa.eu/newsroom/dae/document.cfm?doc_id=40673
nieuws: Europese Commissie verlaagt onderlinge roamingtarieven voor providers
quote:
Maar als het 100% zeker is dat het buitenlandgebruik van een Smart abo vanaf 15 juni hetzelfde is als RED nu
Het is dus nu al 100% zeker dat het dat niet is.

.oisyn wijzigde deze reactie 09-03-2017 12:22 (13%)

• maarud
quote:
.oisyn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Die regels zijn allang vastgesteld :). Je mag tot 2x de wholesale prijs van data gecovered door je abonnement gebruiken. Dat is ¤7,70 per GB. Als jij een abonnement hebt van ¤20, mag je dus max ¤20 / 1.21 (btw) / ¤7,70 * 2 = 4.29GB gebruiken. Versimpelde rekenregel: je abonnementskosten delen door 7,70*1.21/2 =~ 4,7

[...]

Het is dus nu al 100% zeker dat het dat niet is.
Interesting. Dus met RED kan ik sowieso de hele bundel gebruiken, met Smart een groot deel er van maar niet alles?

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
maarud schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:20:
[...]

Interesting. Dus met RED kan ik sowieso de hele bundel gebruiken, met Smart een groot deel er van maar niet alles?
Ja. Al neemt de hoeveelheid die je mag gebruiken wel toe naarnate de wholesalekosten afbouwen (zie hier voor een tabelletje). Een ander verschil is dat je met een nieuw RED abonnement nú al gratis mag roamen, en dus niet hoeft te wachten op 15 juni :)

quote:
oohh schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:45:

Thnx... Daar had ik zelf niet eens op gelet :') Via jou link toch mooi ¤ 29,97 gekregen als Netflix tegoed (op bestaande Netflix account).

• alwaysleft
quote:
cypher21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:13:
[...]

hier
6 maanden blendle
3 maanden netflix
3 maanden napster
3 maanden tv anywhere

Mja... heb al een Netfix Premium abo, gaat die korting daar ook op werken?

de rest kan me gestolen worden :P
Nee, je moet nieuw account aanmaken met nieuw email adres. Geprobeerd met 1 maand...

alwaysleft wijzigde deze reactie 09-03-2017 12:51 (4%)

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

quote:
Chris.nl schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:34:
[...]

Thnx... Daar had ik zelf niet eens op gelet :') Via jou link toch mooi ¤ 29,97 gekregen als Netflix tegoed (op bestaande Netflix account).
Ah werkt dat gewoon? Ik vroeg me al af hoe dat zat met een bestaand abonnement :)
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Nee, je moet nieuw account aanmaken met nieuw email adres. Geprobeerd met 1 maand gratis namelijk.
Leuk hoe deze post de vorige tegenspreekt 8)7

.oisyn wijzigde deze reactie 09-03-2017 12:51 (28%)

• alwaysleft
quote:
.oisyn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Ah werkt dat gewoon? Ik vroeg me al af hoe dat zat met een bestaand abonnement :)

[...]

Leuk hoe deze post de vorige tegenspreekt 8)7
Dan zal het bij 1 maand wel niet kunnen, ik heb maar 1 maand Netflix tegoed gratis ;)

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

Nou ik ben mijn offer dus kwijt. Ik drukte op "activeer nu", vervolgens zie ik rechtsbovenin een knop "aanmelden", dus dat deed ik en kwam ik gewoon op de standaard Netflix website. Kan ook niet de backknop gebruiken. En ik kan 'm ook niet opnieuw activeren |:(

.edit: oh ik zie 'm eronder staan als geactiveerd.
Waar kun je je Netflix tegoed zien?

.oisyn wijzigde deze reactie 09-03-2017 12:57 (14%)

• alwaysleft
quote:
.oisyn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:54:
Nou ik ben mijn offer dus kwijt. Ik drukte op "activeer nu", vervolgens zie ik rechtsbovenin een knop "aanmelden", dus dat deed ik en kwam ik gewoon op de standaard Netflix website. Kan ook niet de backknop gebruiken. En ik kan 'm ook niet opnieuw activeren |:(

Ik net gedaan en ook hetzelfde, werkt dus niet echt goed. Had het denk ik in incognito modus moeten doen ;) Zie ook dus geen 10 euro extra Netflix tegoed.

alwaysleft wijzigde deze reactie 09-03-2017 13:01 (9%)

quote:
.oisyn schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:54:

Bij "Mijn account" en "Factureringsgegevens".

Wellicht ging het bij mij zo makkelijk, omdat ik hetzelfde emailadres heb gebruikt voor de registratie bij Vodafone én Netflix.

• .oisyn

.oisyn

Moderator DevschuurŽ

Demotivational Speaker

Staat er bij mij niet bij.

• alwaysleft
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:02:
[...]

Bij "Mijn account" en "Factureringsgegevens".

[afbeelding]

Wellicht ging het bij mij zo makkelijk, omdat ik hetzelfde emailadres heb gebruikt voor de registratie bij Vodafone én Netflix.
Mij ook niet, staat aanbieding geactiveerd maar nergens terug te vinden :D

• cypher21
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 12:50:
[...]

Nee, je moet nieuw account aanmaken met nieuw email adres. Geprobeerd met 1 maand...
Nee, heb na Chris melding het ook geactiveerd, kreeg ¤29.97 tegoed op mijn bestaande account _/-\o_

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
cypher21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Nee, heb na Chris melding het ook geactiveerd, kreeg ¤29.97 tegoed op mijn bestaande account _/-\o_
Ik zie het nog nergens terug. Heb je toevallig een tip waar je tegoed kan terugzien?

• oohh
  • Registratie: oktober 2009
quote:
alwaysleft schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:04:
[...]

Mij ook niet, staat aanbieding geactiveerd maar nergens terug te vinden :D
Meh. Hier ook niet. Zal dus wel alleen werken als je drie maanden krijgt...

• alwaysleft
quote:
oohh schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Meh. Hier ook niet. Zal dus wel alleen werken als je drie maanden krijgt...
Ja incognito modus zonder Netflix ingelogd was de truc geweest denk ik ;)

• cypher21
quote:
ralph075 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:12:
[...]

Ik zie het nog nergens terug. Heb je toevallig een tip waar je tegoed kan terugzien?
in "mijn account"
https://www.netflix.com/YourAccount

"Je tegoed van ¤ 29,97 zal worden toegepast op de factuur van volgende maand."

• ralph075
  • Niet online
quote:
cypher21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:14:
[...]

in "mijn account"
https://www.netflix.com/YourAccount

"Je tegoed van ¤ 29,97 zal worden toegepast op de factuur van volgende maand."
Dank. Daar staat niks over tegoed bij mij. Volgens mij heb ik vorig jaar al gebruik gemaakt van 3 maanden gratis Netflix via Vodafone. Ik kan me zo voorstellen dat het geen tweede keer meer lukt :)

• evjatar
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:40
Topper! Tegoed van 29,97 via Vodafone door deze thread, thanx!

• joeris49
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16-08 09:30
quote:
evjatar schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 13:37:
Topper! Tegoed van 29,97 via Vodafone door deze thread, thanx!
Ook voor mij werkt dit met een bestaand account. _/-\o_

• ArieR
  • Laatst online: 13:16
Degene die ook tegoed op hun Netflix account hebben gekregen. Hebben jullie de actie allemaal uitgevoerd met de Incognito modus of vergelijkbare modus in een andere browser?

• cypher21
quote:
ArieR schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:41:
Degene die ook tegoed op hun Netflix account hebben gekregen. Hebben jullie de actie allemaal uitgevoerd met de Incognito modus of vergelijkbare modus in een andere browser?
nee, waarom?

quote:
ArieR schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:41:
Ik heb de actie uitgevoerd terwijl ik ingelogd zat bij Netflix. Vodafone zette de actie automatisch op 't juiste mailadres. Misschien werkte het vlekkeloos omdat ik hetzelfde mailadres heb gebruikt voor registratie bij Vodafone én Netflix.

• cypher21
quote:
Chris.nl schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb de actie uitgevoerd terwijl ik ingelogd zat bij Netflix. Vodafone zette de actie automatisch op 't juiste mailadres. Misschien werkte het vlekkeloos omdat ik hetzelfde mailadres heb gebruikt voor registratie bij Vodafone én Netflix.
Ik heb vodafone op een ander e-mail adres.

Na inloggen met mobiele nummer + SMS code en netflix activeren werd ik naar netflix doorverwezen.
daar inloggen met mn netflix account en kreeg het tegoed erbij.

• ArieR
  • Laatst online: 13:16
quote:
cypher21 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:57:
[...]

Ik heb vodafone op een ander e-mail adres.

Na inloggen met mobiele nummer + SMS code en netflix activeren werd ik naar netflix doorverwezen.
daar inloggen met mn netflix account en kreeg het tegoed erbij.
Dan ga ik die nog proberen. Mijn vrouw zit ook bij Vodafone en ik ben met mijn e-mailadres geregistreerd bij zowel Vodafone als Netflix. En anders pech!

• B-Real
  • Nu online
Ik kan alleen kiezen voor Blendle of TV anywhere, waarom geen Netflix? |:(

• evjatar
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 12:40
Mijn vriendin heeft hetzelfde mobiele abonnement, maar we hebben 1 Netflix account. Dus de komende 6 maanden kijken we gratis Netflix, wel zo fijn!

De browser stond in "normaal" en ik heb handmatig ingelogd met mijn Netflix gebruikers email. 2 keer zelfs, en beide keren geen probleem. Cookies wel even wissen als je op hetzelfde apparaat de actie 2 keer wilt uitvoeren. Het duurde overigens een tijd voordat het "erbij" werd geschreven.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01:06
Zelf heb ik maar 1 maand gekregen en geen 3 maanden zoals hierboven is beschreven
quote:
Pukson schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:36:
Zelf heb ik maar 1 maand gekregen en geen 3 maanden zoals hierboven is beschreven
Wat voor abonnement had je genomen dan? Wellicht zit daar het verschil. Ik Red Super voor 2 jaar.

• Pukson
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 01:06
Red super 1 jaar

• tobitronics
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16-08 23:44
Vorig jaar half april een 1jarig Red abbo via F&F met een S7 besteld voor 25¤p/m excl. toestelafbetaling. Doordat ik het toestel direct verkocht heb betaal ik effectief maar 12¤ p/m abbo kosten, wat voor 3GB Red ik zeer aantrekkelijk vond.

Echter loopt dit abbo nu ten einde (einddatum 2-05-17) en zijn de vergelijkbare sim-only's op dit moment vanaf 18¤ te krijgen. Ik gok erop dat ik met de launch van de S8 een soortgelijke truc kan uithalen om weer een jaar lekker goedkoop te internetten en bellen. Weet iemand hier of vodafone F&F normaal gesproken pre-orders ondersteunt (en met galaxy launches meedoet) en of deze direct ingaan of dat je te maken hebt met een opzegtermijn?

Alvast bedankt!

Specs I Samsung Galaxy Note 4 I

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 22-07 11:54

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Heeft iemand al meer informatie over de Smart L en Smart M abonnementen en de verandering per 15 juni 2017. Vanaf die datum komen de roamingtarieven binnen de EU definitief te vervallen en gaat bellen, sms'en en mobiel internetten in andere EU landen uit de thuisbundel of wordt afgerekend tegen dezelfde tarieven als waarvoor je in Nederland kunt bellen, sms'en en internetten.Dit laat nog steeds 2 mogelijkheden open. Het kan dus zijn dat er dan een verrekening via de bundel komt of toch nog apart betalen maar dan wel tegen NL tarief. Bij de RED abonnement is het al zeker dat dit uit de bundel komt maar bij de andere abonnement doet Vodafone nog steeds vaag??

Bart1983 wijzigde deze reactie 11-03-2017 11:15 (4%)

TF2: [GoT]Netherlands

• ralph075
  • Niet online
quote:
Bart1983 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 11:14:
Bij de RED abonnement is het al zeker dat dit uit de bundel komt maar bij de andere abonnement doet Vodafone nog steeds vaag??
Uiteraard doet Vodafone vaag. Ze proberen geld te verdienen en voor de nieuwe regelgeving nog zoveel mogelijk klanten te laten verlengen of een nieuw abonnement af te laten sluiten.

Regelgeving is duidelijk: Vanaf 15 juni kan je met elk (bestaand of nieuw) Europees abonnement in elk Europees land vanuit jouw bundel bellen, internetten en sms'en. (<= punt ;) )

Dat het met de Red's nu al kan is enkel een verkooptrucje.

Dit is al meermaals langs gekomen in het topic, dus was best te vinden geweest :Y

ralph075 wijzigde deze reactie 11-03-2017 11:43 (7%)

Pagina: 1 ... 44 ... 52 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*