Ik geloof dat ik de volgende keer toch maar eens vertrek bij Vodafone. Ik ben inmiddels al dusdanig lang klant dat ik niet eens exact weet hoe lang (12-14 jaar denk ik?), maar het wordt nu toch echt wel vervelend dat ze geen reet om bestaande klanten geven. Ik ben al tijden aan het wachten op het afschaffen van roaming kosten omdat ik in een grensgebied woon en dan ook nog heel vaak naar het VK reis, maar daar ga ik dus van z'n leven geen €25 voor betalen.
Ik zit al op een vrij dure abonnementsvorm omdat ik in de periode dat ik moest verlengen geen zin/tijd had om te lang door te zagen wegens persoonlijke redenen. Ik betaal nu €42 voor Red-3 E met een S6: 300 minuten, 1 GB data (met 1 GB "extra", dus 2 GB totaal) en onbeperkt SMS. En dit is dan met zogenaamd €12 korting en die extra GB. Het was toentertijd wel iets goedkoper dan ik "normaal" zou kunnen bestellen, maar dat was maar iets van €4 per maand. Nu heb je voor €42 een S7 met onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 1,5 GB data en dan nog eens 20 minuten bellen naar Europa. Zonder "korting".
Om nu als trouwe klant op z'n minst uit m'n bundel te kunnen bellen en internetten zou ik m'n toestel af moeten kopen en €25 betalen om voortijdig m'n abonnement om te zetten. Toestel staat niet fatsoenlijk vermeld op de facturen, maar VF hing er toentertijd een prijskaartje van €699 aan dus 699/24 = €29,13 als ze dat letterlijk zouden nemen (wat ze niet doen bij het aansmeren, maar ik zou er nu niet raar van op kijken als dat ineens wel zo is met afkopen).
Klantenservice heeft het nogal druk, dus ik geloof dat ik niet de enige ben die zich genaaid voelt. Misschien moet ik even 7 KM rijden en op de deur van het hoofdkantoor gaan kloppen.
Edit: iemand aan de lijn gehad en het boeit ze gewoon echt geen reet. Sterker nog, de dame aan de andere kant van de lijn zei dat ik zelfs op €50 uit zou gaan komen. Helaas pindakaas Vodafone, dat wordt geen verlenging meer. Nooit problemen met het netwerk gehad, altijd goed, maar dit slaat als een tang op een varken.
[
Voor 8% gewijzigd door
Werelds op 23-11-2016 15:54
]