Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Redondo1982
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:00
quote:
Pino112 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:23:
[...]

Het is nu de 21e, dus dit is het: nieuws: Vodafone schaft roamingkosten af voor klanten met Red- en Black-abonn...

Zelf heb ik ook zo'n Directsales-abo (via TV Gids) en heb ik ook zo'n zelfde Red 2-abo: 5GB data voor 10 euro pm (75% korting).

Ik ga er vanuit dat Vodafone mij geen aanbod kan doen waar ik hetzelfde voor ga betalen met de bundels die vandaag zijn aangekondigd, dus dan nog maar even geen roaming in het buitenland.
Heb jij toen 5gb gekregen ipv 2gb of is dat een typo?

Ik heb namelijk ook het abo voor ¤ 9.75, maar met 2gb.

I don't have dreams, I have goals!!

• Pino112
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 18:49
quote:
Redondo1982 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:30:
[...]

Heb jij toen 5gb gekregen ipv 2gb of is dat een typo?

Ik heb namelijk ook het abo voor ¤ 9.75, maar met 2gb.
5. Ik was ook in de veronderstelling dat ik 2GB kreeg, maar er zit een 3GB Extra Maandbundel bij.

Het bedrag is sinds mei trouwens 10.01 euro.

• theRedDevilNL
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 26-09 19:47
Al met al blijft het toch ongelofelijk hoe mensen voor hetzelfde abbo totaal verschillende maand bedragen kunnen betalen. Het blijft enigszins geluk of je de juiste persoon aan de lijn krijgt.
Door continu nieuwe abbo's uit te brengen (met bijbehorende voorwaarden/kosten), weet naar mijn mening de helft van de mensen bij Vodafone zelf het overzicht niet meer. Logisch ook wel; een medewerker die er minder dan een jaar werkt, weet natuurlijk niets meer over de abbo's van voor zijn tijd.

Zoals het er nu naar uit ziet zijn de Sim Only abbonementen qua prijs en bundels niets verandert sinds vandaag. Nog heel even afwachten of er vrijdag mooie aanbiedingen komen..

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

• Redondo1982
quote:
Pino112 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:06:
[...]

5. Ik was ook in de veronderstelling dat ik 2GB kreeg, maar er zit een 3GB Extra Maandbundel bij.

Het bedrag is sinds mei trouwens 10.01 euro.
Ja, nou weet ik het weer. Ik moest uiteindelijk smeken om de 2gb deal door te zeggen dat ze discrimineren.

Wel een topdeal zeg! Als ik nu 3gb erbij moet kopen dan komt mijn geheel op 20 euro.

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 21-10 00:50

Dxue

PSN:EvilDrunk

Je kan altijd proberen om een migratie uit te laten voeren. Bij mij waren de kosten 25 euro en eenmalig 4 euro nogwat om het contract af te kopen (heb nog een half jaar te gaan).

De nieuwe aanbieding van vodafone friends and family is nu 1 euro goedkoper dan 1,5 jaar geleden, ik betaal nu 27 euro en vanaf vrijdag is dat 26 euro volgens de email die ik heb gekregen en die iemand anders ook heeft gepost. (misschien ook handig om te kijken naar extra toestel, want ik heb toendertijd ook een sony Z3c erbij kunnen krijgen voor een eenmalige prijs van 100 euro zonder meerprijs van abo ten opzichte van sim only)

Het is normaal als je nu meer dan een uur moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt en ook is er kans dat je iemand krijgt die er helemaal geen verstand van heeft en alles moet navragen, omdat ze nu vanwege de drukte allerlei mensen van andere afdelingen er hebben neergezet.

Dxue wijzigde deze reactie 21-11-2016 17:01 (23%)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 20:32

JB

Cédric roelt!

quote:
Dxue schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:59:
Je kan altijd proberen om een migratie uit te laten voeren. Bij mij waren de kosten 25 euro en eenmalig 4 euro nogwat om het contract af te kopen (heb nog een half jaar te gaan).

De nieuwe aanbieding van vodafone friends and family is nu 1 euro goedkoper dan 1,5 jaar geleden, ik betaal nu 27 euro en vanaf vrijdag is dat 26 euro volgens de email die ik heb gekregen en die iemand anders ook heeft gepost. (misschien ook handig om te kijken naar extra toestel, want ik heb toendertijd ook een sony Z3c erbij kunnen krijgen voor een eenmalige prijs van 100 euro zonder meerprijs van abo ten opzichte van sim only)

Het is normaal als je nu meer dan een uur moet wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt en ook is er kans dat je iemand krijgt die er helemaal geen verstand van heeft en alles moet navragen, omdat ze nu vanwege de drukte allerlei mensen van andere afdelingen er hebben neergezet.
Dus vanaf vrijdag zijn de abbo's qua prijzen weer lager :? Ik kan vanaf donderdag mijn abbo openbreken (1 jarig abbo) zonder afkoopkosten toestel.

Mijn boefje is liev!

• Dxue

Dxue

quote:
JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:55:
[...]
Dus vanaf vrijdag zijn de abbo's qua prijzen weer lager :? Ik kan vanaf donderdag mijn abbo openbreken (1 jarig abbo) zonder afkoopkosten toestel.
Het is een Black friday /cyber Monday deal. Geen idee hoe lang het duurt. Maar ik gok nu op die 4 dagen.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
Dxue schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:
[...]

Het is een Black friday /cyber Monday deal. Geen idee hoe lang het duurt. Maar ik gok nu op die 4 dagen.
En dat is gewoon zichtbaar op de site op het moment van de "deal" :? Of werkt dat via een mail die sommigen hebben gehad.

Mijn boefje is liev!

• Dxue

Dxue

quote:
JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:34:
[...]

En dat is gewoon zichtbaar op de site op het moment van de "deal" :? Of werkt dat via een mail die sommigen hebben gehad.
Het gaat via de friends and family website. Daarvoor heb je een invite nodig om een contract af te sluiten. De prijs blijft hetzelfde ook na je contractperiode als je niet overstapt of actief verlengt. Er zijn dus zeker voordelen. Maar niet op dit moment, aangezien er vele veranderingen zijn en data goedkoper aan het worden is. Ik ken mensen die een f&f red abo hebben voor 10 euro de maand. Geen slechte deal als de prijs nooit verandert.

• MrVegeta
  • Registratie: september 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een bel+sms+web-2 abonnement voor 33,63 euro - 16,35 korting zolang mijn abonnement loopt + 2,50 voor 4G. Dus ik betaal ~20 euro voor 125 min/sms + 1gb data, en daarbij heb ik een 10gb maximaal pakket voor 0,00. Is er nog een goede reden om te kijken om over te stappen? Ik verbruik vrij veel data. Dus ik denk niet dat het beter voor mij wordt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Dxue

Dxue

quote:
MrVegeta schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:42:
Ik heb een bel+sms+web-2 abonnement voor 33,63 euro - 16,35 korting zolang mijn abonnement loopt + 2,50 voor 4G. Dus ik betaal ~20 euro voor 125 min/sms + 1gb data, en daarbij heb ik een 10gb maximaal pakket voor 0,00. Is er nog een goede reden om te kijken om over te stappen? Ik verbruik vrij veel data. Dus ik denk niet dat het beter voor mij wordt.
Als je niet meer dan die 125 min/sms nodig hebt, zie ik geen reden om over te stappen. Zolang die 10gb gratis blijft, zou ik lekker bij je huidige pakket blijven. Roaming zou toch voor alle abonnementen in 2017 'gratis' worden, alhoewel ik geen idee heb hoe ze dat doen met al die oude abonnementen.

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
Dxue schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:40:
[...]

Het gaat via de friends and family website. Daarvoor heb je een invite nodig om een contract af te sluiten. De prijs blijft hetzelfde ook na je contractperiode als je niet overstapt of actief verlengt. Er zijn dus zeker voordelen. Maar niet op dit moment, aangezien er vele veranderingen zijn en data goedkoper aan het worden is. Ik ken mensen die een f&f red abo hebben voor 10 euro de maand. Geen slechte deal als de prijs nooit verandert.
Ja die korting en site snap ik :) Sluit elk jaar af via F&F. Dus de aanbiedingen gaan vanaf vrijdag live :) Goed om te weten, dan wacht ik nog een dag :P

Mijn boefje is liev!

• MrVegeta
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
Dxue schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:46:
[...]

Als je niet meer dan die 125 min/sms nodig hebt, zie ik geen reden om over te stappen. Zolang die 10gb gratis blijft, zou ik lekker bij je huidige pakket blijven. Roaming zou toch voor alle abonnementen in 2017 'gratis' worden, alhoewel ik geen idee heb hoe ze dat doen met al die oude abonnementen.
Zou op zich wel meer belminuten willen, maar niet ten koste van minder data of een hogere prijs :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
P.K. schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:30:
Wellicht interessant als je twijfelt over verlengen:

Waar komt dit vandaan? Uit een mailtje ofzo? Ik zie het nergens terug op de sites van Vodafone/F&F (alleen in de UK).

Mijn boefje is liev!

• Clavis
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 15:18
quote:
JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:18:
[...]
Waar komt dit vandaan? Uit een mailtje ofzo? Ik zie het nergens terug op de sites van Vodafone/F&F (alleen in de UK).
https://nl.pepper.com/aan...fone-friends-family-31682
Komt aan de linker kant een popup met een add over black friday/cyber monday.

Clavis wijzigde deze reactie 22-11-2016 13:23 (10%)

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22-10 09:20
Dat is uit een mail idd.
quote:
MrVegeta schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:42:
Heb hetzelfde abo als jij denk ik.
Tenzij er vrijdag/maandag een hele scherpe aanbieding komt voor Red Super laat ik dat oude abo lekker doorlopen.

• Shefkee
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 22-10 23:08
quote:
JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:18:
[...]
Ja, directsales mailtje (Dus F&F inderdaad).

• theHoff
  • Registratie: april 2006
  • Niet online
Met het oog op m'n verlenging van afgelopen week en de black friday van deze week, vandaag m'n verlenging geannuleerd. Nu kreeg ik te horen dat het zou kunnen dat mijn annulering niet op tijd verwerkt is om vrijdag mee te kunnen doen met de verlenging. Ben benieuwd. Ben al 10 jaar klant, ze zullen vast niet zo moeilijk gaan doen dat het "niet kan".

• MrVegeta
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

quote:
P.K. schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:33:
Dat is uit een mail idd.

[...]

Heb hetzelfde abo als jij denk ik.
Tenzij er vrijdag/maandag een hele scherpe aanbieding komt voor Red Super laat ik dat oude abo lekker doorlopen.
Misschien dat ik wel voor 200 + minuten bellen wil, 5gb data +4g voor 15 euro. Maar ff zien of er wat te halen valt.

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
theHoff schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:38:
Met het oog op m'n verlenging van afgelopen week en de black friday van deze week, vandaag m'n verlenging geannuleerd. Nu kreeg ik te horen dat het zou kunnen dat mijn annulering niet op tijd verwerkt is om vrijdag mee te kunnen doen met de verlenging. Ben benieuwd. Ben al 10 jaar klant, ze zullen vast niet zo moeilijk gaan doen dat het "niet kan".
Ben echt benieuwd naar die "aanbiedingen". Het zal wel weer geen reet voorstellen maar inderdaad ik had hetzelfde gedaan.

Mijn boefje is liev!

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:05

DaMarcus

Moderator Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by 

Een paar weken geleden ben ik ook door Vodafone gebeld en kreeg ik het aanbod van Red Super voor 37,50 per maand. Nadat ik had uitgelegd waarom KPN voor mij goedkoper is (verdubbelaar, korting en Spotify) kreeg ik geen tegenaanbod.

Zodoende klom ik de boom in en heb afdeling Loyalty 2 weken terug gecontacteerd. Situatie nogmaals uitgelegd en kreeg een voorstel van 27,50 voor Red Super, 12 maanden lang. Aangezien ik graag wilde roamen moest ik dit op z'n vroegst op 21 november afsluiten.

Gisteren heb ik weer eens met Vodafone gebeld en binnen 10 minuten had ik mijn abonnement verlengd. Deze week reis ik voor mijn werk door Europa en vind ik het prettig dat ik kan doen wat ik wil met mijn smartphone zonder op mijn bundel te hoeven letten; de eerste 3 maanden is alles ook nog eens onbeperkt :P

• theRedDevilNL
Ik zie nu dat je voor F&F een zakelijk Vodafone e-mail adres nodig hebt.. Of iemand moet kennen met eentje. Dat eerste is bij mij niet het geval, toevallig hier iemand aanwezig die mij aan een F&F mail kan helpen?

• Swift92
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:15
Heb je toevallig die mail van Black friday ontvangen? Daarin staat "vraag hier een actiecode aan". Daarmee kan je voor 4 emailadressen (inclusief van jezelf) een code aanvragen :).
quote:
theRedDevilNL schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:35:
Ik zie nu dat je voor F&F een zakelijk Vodafone e-mail adres nodig hebt.. Of iemand moet kennen met eentje. Dat eerste is bij mij niet het geval, toevallig hier iemand aanwezig die mij aan een F&F mail kan helpen?
Ik neem aan dat dit nog altijd werkt.

Ik ben al een paar maand tevreden bij Tele2, maar ga vrijdag de F&F site wel even checken. Ben benieuwd of ze met een leuke Sim Only aanbieding komen of het net zo'n desillusie wordt als afgelopen december.

• Draicon
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 22-10 00:47
quote:
DaMarcus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:02:
Een paar weken geleden ben ik ook door Vodafone gebeld en kreeg ik het aanbod van Red Super voor 37,50 per maand. Nadat ik had uitgelegd waarom KPN voor mij goedkoper is (verdubbelaar, korting en Spotify) kreeg ik geen tegenaanbod.

Zodoende klom ik de boom in en heb afdeling Loyalty 2 weken terug gecontacteerd. Situatie nogmaals uitgelegd en kreeg een voorstel van 27,50 voor Red Super, 12 maanden lang. Aangezien ik graag wilde roamen moest ik dit op z'n vroegst op 21 november afsluiten.

Gisteren heb ik weer eens met Vodafone gebeld en binnen 10 minuten had ik mijn abonnement verlengd. Deze week reis ik voor mijn werk door Europa en vind ik het prettig dat ik kan doen wat ik wil met mijn smartphone zonder op mijn bundel te hoeven letten; de eerste 3 maanden is alles ook nog eens onbeperkt :P
Mooie deal! Let er wel op dat drie maanden onbeperkt data enkel in Nederland van toepassing is en niet in het buitenland. Daar gebruik je je reguliere Red Super databundel.

• theRedDevilNL
quote:
Chris.nl schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:21:
[...]

Ik neem aan dat dit nog altijd werkt.

Ik ben al een paar maand tevreden bij Tele2, maar ga vrijdag de F&F site wel even checken. Ben benieuwd of ze met een leuke Sim Only aanbieding komen of het net zo'n desillusie wordt als afgelopen december.
Thanks, werkt nog steeds! :D

• Werelds
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 21-10 14:39
Ik geloof dat ik de volgende keer toch maar eens vertrek bij Vodafone. Ik ben inmiddels al dusdanig lang klant dat ik niet eens exact weet hoe lang (12-14 jaar denk ik?), maar het wordt nu toch echt wel vervelend dat ze geen reet om bestaande klanten geven. Ik ben al tijden aan het wachten op het afschaffen van roaming kosten omdat ik in een grensgebied woon en dan ook nog heel vaak naar het VK reis, maar daar ga ik dus van z'n leven geen ¤25 voor betalen.

Ik zit al op een vrij dure abonnementsvorm omdat ik in de periode dat ik moest verlengen geen zin/tijd had om te lang door te zagen wegens persoonlijke redenen. Ik betaal nu ¤42 voor Red-3 E met een S6: 300 minuten, 1 GB data (met 1 GB "extra", dus 2 GB totaal) en onbeperkt SMS. En dit is dan met zogenaamd ¤12 korting en die extra GB. Het was toentertijd wel iets goedkoper dan ik "normaal" zou kunnen bestellen, maar dat was maar iets van ¤4 per maand. Nu heb je voor ¤42 een S7 met onbeperkt bellen, onbeperkt SMS, 1,5 GB data en dan nog eens 20 minuten bellen naar Europa. Zonder "korting".

Om nu als trouwe klant op z'n minst uit m'n bundel te kunnen bellen en internetten zou ik m'n toestel af moeten kopen en ¤25 betalen om voortijdig m'n abonnement om te zetten. Toestel staat niet fatsoenlijk vermeld op de facturen, maar VF hing er toentertijd een prijskaartje van ¤699 aan dus 699/24 = ¤29,13 als ze dat letterlijk zouden nemen (wat ze niet doen bij het aansmeren, maar ik zou er nu niet raar van op kijken als dat ineens wel zo is met afkopen).

Klantenservice heeft het nogal druk, dus ik geloof dat ik niet de enige ben die zich genaaid voelt. Misschien moet ik even 7 KM rijden en op de deur van het hoofdkantoor gaan kloppen.

Edit: iemand aan de lijn gehad en het boeit ze gewoon echt geen reet. Sterker nog, de dame aan de andere kant van de lijn zei dat ik zelfs op ¤50 uit zou gaan komen. Helaas pindakaas Vodafone, dat wordt geen verlenging meer. Nooit problemen met het netwerk gehad, altijd goed, maar dit slaat als een tang op een varken.

Werelds wijzigde deze reactie 23-11-2016 15:54 (8%)

• Redondo1982
Vodafone heeft altijd al onderscheid gemaakt. Het had Vodafone gesierd als ze alle abonnementen automatisch hadden overgezet naar de nieuwe norm (zonder roaming).

Maar nee hoor, ze willen je een nieuw abo aansmeren om gebruik te mogen maken van iets dat over een paar maanden de standaard is. Ook zijn de blox nu een stuk duurder per extra gb. Dus je betaald gewoon deze mooie nieuwe actie uit je eigen zak zodat je ook je tegoed kan gebruiken in het buitenland.

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

quote:
Redondo1982 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 17:56:
Maar nee hoor, ze willen je een nieuw abo aansmeren om gebruik te mogen maken van iets dat over een paar maanden de standaard is. Ook zijn de blox nu een stuk duurder per extra gb. Dus je betaald gewoon deze mooie nieuwe actie uit je eigen zak zodat je ook je tegoed kan gebruiken in het buitenland.
Tja... dat heet nou marketing. ;)
Wellicht dat je er wel 'winst' bij hebt als je veelvuldig in 't buitenland zit. En dan kan zo'n 'aanbod' best aantrekkelijk zijn.
Ik sla het af en wacht wel tot het bij wet geregeld is over een paar maanden.
Of ze moeten met Black Friday met een super toff deal komen.

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Redondo1982
quote:
Derice schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:04:
[...]

Tja... dat heet nou marketing. ;)
Wellicht dat je er wel 'winst' bij hebt als je veelvuldig in 't buitenland zit. En dan kan zo'n 'aanbod' best aantrekkelijk zijn.
Ik sla het af en wacht wel tot het bij wet geregeld is over een paar maanden.
Of ze moeten met Black Friday met een super toff deal komen.
Het leidt alleen maar tot meer onduidelijkheid en ontevredenheid.

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by 

quote:
Draicon schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:22:
[...]

Mooie deal! Let er wel op dat drie maanden onbeperkt data enkel in Nederland van toepassing is en niet in het buitenland. Daar gebruik je je reguliere Red Super databundel.
Mij was anders verteld tijdens het verkoopgesprek. Heb expliciet aangegeven dat ik deze week op reis ging door de EU en of ik uit mijn bundel mocht internetten of dat dat ook onbeperkt was. Mij is het laatste verteld en zodoende stond ik vrolijk te Facetimen op de kerstmarkt, was ik mijn app onderweg aan het updaten en staat heb ik ondertussen alles op Spotify beluisterd :P

De keerzijde van het verhaal was dat ik ineens 60 euro buiten mijn bundel zat en dat ik ben misleid. Heb vandaag Vodafone gebeld, verhaal uitgelegd en een hele mooie tegemoetkoming er voor teruggekregen :) Niet dat dat alles dekt, alleen werd er in ieder geval geluisterd en naar een oplossing gezocht voor mijn gevoel.

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
DaMarcus schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:36:
[...]

Mij was anders verteld tijdens het verkoopgesprek. Heb expliciet aangegeven dat ik deze week op reis ging door de EU en of ik uit mijn bundel mocht internetten of dat dat ook onbeperkt was. Mij is het laatste verteld en zodoende stond ik vrolijk te Facetimen op de kerstmarkt, was ik mijn app onderweg aan het updaten en staat heb ik ondertussen alles op Spotify beluisterd :P

De keerzijde van het verhaal was dat ik ineens 60 euro buiten mijn bundel zat en dat ik ben misleid. Heb vandaag Vodafone gebeld, verhaal uitgelegd en een hele mooie tegemoetkoming er voor teruggekregen :) Niet dat dat alles dekt, alleen werd er in ieder geval geluisterd en naar een oplossing gezocht voor mijn gevoel.
Kreeg je ook geen melding dat je (bijna) door die eigenlijke bundel heen zat :? Of gaat dat nu mis omdat er tijdelijk onbeperkte data op zit.

Ik ga morgen mijn contract laten openbreken. Ga er vanuit dat als de black friday deals goed zijn, ik hier dan ook gebruik van kan maken.

JB wijzigde deze reactie 24-11-2016 11:41 (6%)

Mijn boefje is liev!

• JB

JB

Cédric roelt!

Nou nou, dikke Black Friday deals hoor...! :z :X

JB wijzigde deze reactie 25-11-2016 08:45 (8%)

Mijn boefje is liev!

quote:
JB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:43:
Nou nou, dikke Black Friday deals hoor...! :z :X
Tja, abonnementen met toestel kunnen mij gestolen worden. Er zijn geen Sim Only Black Friday Deals. Geen reden voor mij om terug te gaan naar Vodafone dus, prima.

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
Chris.nl schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:54:
[...]

Tja, abonnementen met toestel kunnen mij gestolen worden. Er zijn geen Sim Only Black Friday Deals. Geen reden voor mij om terug te gaan naar Vodafone dus, prima.
Het is welgeteld 1 actie en die is inderdaad met toestel. Of zie ik iets over het hoofd?

Mijn boefje is liev!

quote:
JB schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:01:
[...]
Het is welgeteld 1 actie en die is inderdaad met toestel. Of zie ik iets over het hoofd?
Lijkt er inderdaad op dat alleen de iPhone6s 32gb als deal over de toonbank gaat :')

• theHoff
  • Niet online
quote:
JB schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:04:
[...]

Ben echt benieuwd naar die "aanbiedingen". Het zal wel weer geen reet voorstellen maar inderdaad ik had hetzelfde gedaan.
Black Friday was een grap in ieder geval, maandag nog even afwachten.

• givow
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08-10 11:19
quote:
theHoff schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:45:
[...]

Het lijkt dat ze maandag dezelfde actie hebben maar dan met een Galaxy S6 in plaats van een iPhone 6s. Zie hier: https://directsales.vodafone.nl/cybermonday

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
theHoff schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:45:
[...]

Ik doe geen moeite meer...

Mijn boefje is liev!

• P1nGu1n
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:36

P1nGu1n

Developer

quote:
givow schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:50:
[...]

Het lijkt dat ze maandag dezelfde actie hebben maar dan met een Galaxy S6 in plaats van een iPhone 6s. Zie hier: https://directsales.vodafone.nl/cybermonday
Wederom een 'megadeal' _O-

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• jooproo
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 20-10 12:59
Was vorig jaar hetzelfde. Ik blijf ook maar bij mijn oeroude abbo met 11 gb en 125minuten voor 18.70 per maand. Ik vind dat al duur zat! Als ik een beetje mijn best doe kan ik met 1gb uit per maand, maar de luxe dat ik er niet over na hoef te denken en daarmee elke maand alsnog 6gb overhoud is wel prettig

• Pino112
  • Registratie: november 2007
quote:
Redondo1982 schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:18:
[...]

Ja, nou weet ik het weer. Ik moest uiteindelijk smeken om de 2gb deal door te zeggen dat ze discrimineren.

Wel een topdeal zeg! Als ik nu 3gb erbij moet kopen dan komt mijn geheel op 20 euro.
Net gebeld, 5GB data, onbeperkt bel/sms zou 22 euro worden voor een 1-jarig contract.

Ik blijf wel bij mijn 10 euro, hij verbaasde zich ook over de 75% korting en vroeg zelfs waarom dat was. :+

• Redondo1982
quote:
Pino112 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 18:54:
[...]

Net gebeld, 5GB data, onbeperkt bel/sms zou 22 euro worden voor een 1-jarig contract.

Ik blijf wel bij mijn 10 euro, hij verbaasde zich ook over de 75% korting en vroeg zelfs waarom dat was. :+
Haha, ik schakel ook niet over. Als ik meer data nodig heb dan schakel ik wel even tijdelijk een blox in. Die eu internet overleven we nog wel een half jaartje. Dikke middelvinger voor Vodafone

• GforceNL
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

Tot zover probeer ik al sinds maandag mijn abo goed gezet te krijgen. Ik heb een Red super maar de migratie schijnt bij een hoop klanten niet te lukken. Behoorlijk vervelend aangezien ik maandag naar engelnad ga voor ene paar dagen. :(

<Zinloze tekst hier>

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
GforceNL schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:46:
Tot zover probeer ik al sinds maandag mijn abo goed gezet te krijgen. Ik heb een Red super maar de migratie schijnt bij een hoop klanten niet te lukken. Behoorlijk vervelend aangezien ik maandag naar engelnad ga voor ene paar dagen. :(
Vreemd. Ik heb uiteindelijk vrijdag alsnog verlengt en mijn abbo is sinds vanmorgen helemaal overgezet. Kwam mij ook erg goed uit aangezien ik de hele dag in Duitsland zat :)

Mijn boefje is liev!

• GforceNL
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

Gisteren in de winkel hebben ze me verteld dat ik pas 8 dec over gezet kan worden. Eventuele kosten die ik maak tot die tijd worden achteraf gecrediteerd...

<Zinloze tekst hier>

• B4tman_DH
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22-10 19:20

B4tman_DH

To the Bat.....

quote:
GforceNL schreef op zondag 27 november 2016 @ 20:06:
Gisteren in de winkel hebben ze me verteld dat ik pas 8 dec over gezet kan worden. Eventuele kosten die ik maak tot die tijd worden achteraf gecrediteerd...
Dat is wel weer netjes! :)

• theHoff
  • Niet online
quote:
givow schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:50:
[...]

Het is een S7 geworden. Best aardige aanbieding als ik naar de per maand prijs kijk t.o.v. de normale sim only prijs (9 euro per maand meer voor deze actie + S7, ¤35 tov ¤26)

theHoff wijzigde deze reactie 28-11-2016 09:27 (20%)

• DaMarcus

DaMarcus

Powered by 

quote:
JB schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:39:
[...]
Kreeg je ook geen melding dat je (bijna) door die eigenlijke bundel heen zat :? Of gaat dat nu mis omdat er tijdelijk onbeperkte data op zit.
Ik kreeg - met een flinke vertraging - een melding dat ik door mijn bundel heen was. Maar zodra je de app opent, zie je dat de onbeperkt bundel ook was ingeschakeld. Dat maakte het voor mij verwarrend.
quote:
theHoff schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:26:
[...]

Het is een S7 geworden. Best aardige aanbieding als ik naar de per maand prijs kijk t.o.v. de normale sim only prijs (9 euro per maand meer voor deze actie + S7, ¤35 tov ¤26)
Inderdaad niet verkeerd, maar hopelijk komt er ooit nog een SimOnly stunt.

• J0YR1D3R
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online
quote:
Chris.nl schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:31:
[...]

Inderdaad niet verkeerd, maar hopelijk komt er ooit nog een SimOnly stunt.
Het toestel verkopen kan toch ook gewoon? Op die manier heb je voor iets van 17 euro 5GB en onbeperkt bellen in combinatie met de Cyber Monday aanbieding. Lijkt mij een prima deal.

Website

• ThijsM
  • Laatst online: 17:38
Zojuist ook maar is gebeld, aangezien ik de komende maanden wel wat kosten in het buitenland ga maken. ¤25,- betalen om mijn contract om te zetten naar een contract met de nieuwe voorwaarden. Ondanks dat ik dit waardeloos vind, kan het voor mij wel uit en ben ik bereid om dit te betalen.
Vervolgens kreeg ik de keus wat voor abonnement ik wil. Red Essential of gewoon Red. 1.5gb of 5gb is eigenlijk de vraag. Ik verbruik gemiddeld ongeveer 2gb en nu een abo met 2gb.
Opzich bereid om over te gaan op naar een 5GB abo. Maar dan wel met behoud van de Friends & Family korting. Dit was niet mogelijk. Waardoor ik toch aardig wat meer moet betalen. Dit vind ik ronduit waardeloos.

Is het iemand gelukt om over te gaan met behoud van de Friend & Family korting?

• JB

JB

Cédric roelt!

Wat een kakzooi bij Vodafone. Mijn verlenging is keurig geregeld maar nu is mijn iPhone 7 half DOA (volume UP knop is defect). Ik kan alleen mijn bestelling annuleren zodat er een nieuwe bestelling wordt gedaan 8)7

Los van het feit dat ik bang ben dat dit helemaal mis gaat (06 nummer kwijt enz enz), snap ik niet waarom ik niet gewoon een SWAP kan doen in een van de VF winkels. Apple kan me alleen een refurb aanbieden omdat het toestel niet bij Apple is gekocht. Anders zouden zij het probleemloos omruilen voor een nieuwe.

JB wijzigde deze reactie 29-11-2016 09:24 (6%)

Mijn boefje is liev!

• jooproo
quote:
JB schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:24:
Wat een kakzooi bij Vodafone. Mijn verlenging is keurig geregeld maar nu is mijn iPhone 7 half DOA (volume UP knop is defect). Ik kan alleen mijn bestelling annuleren zodat er een nieuwe bestelling wordt gedaan 8)7

Los van het feit dat ik bang ben dat dit helemaal mis gaat (06 nummer kwijt enz enz), snap ik niet waarom ik niet gewoon een SWAP kan doen in een van de VF winkels. Apple kan me alleen een refurb aanbieden omdat het toestel niet bij Apple is gekocht. Anders zouden zij het probleemloos omruilen voor een nieuwe.
En als je gewoon een store binnenloopt? Inc bon en datum levering. Dit doet soms wonderen! Zo kwam ik aan een gratis simkaart swap :). Volgens de chat&klantenservice zou me dit een euro of 15 kosten

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-10 22:21
Vrijdag een bestelling geplaatst bij Vodafone (iPhone 6s 32GB)

Onbeperkt bellen
1,5GB internet

Beide in Nederland en Europa voor ¤35,- samen bij elkaar..
Kon het niet laten liggen. Vooral omdat mijn huidige abonnement afliep :)

• JB

JB

Cédric roelt!

quote:
jooproo schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:58:
[...]

En als je gewoon een store binnenloopt? Inc bon en datum levering. Dit doet soms wonderen! Zo kwam ik aan een gratis simkaart swap :). Volgens de chat&klantenservice zou me dit een euro of 15 kosten
Een SIM swap die noodzakelijk is? Moet niet gekker worden met die gasten...

Mijn boefje is liev!

• Draicon
quote:
JB schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 09:24:

Had je een nieuw nummer genomen of je contract verlengd? Als je je contract verlengd hebt dan blijft je nummer gewoon bestaan. Toestel afgeven in de winkel om op te sturen kan wel, maar niet om het om te ruilen. Voorlopig is 't zo dat als je online en/of telefonisch besteld hebt dat je dan niet in de winkel kan ruilen en vice versa.

• Zondagskindje
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 30-09 09:00

Zondagskindje

Harley Davidson Fat Bob 2014

Zelfs ik wordt moe van Vodafone. Ik heb met Black Friday een sim only abbo besteld.
De red super voor ¤33.- p/m voor 12 mnd.
Kreeg ik zojuist een bevestigingsmailtje: bedankt voor je bestelling ¤34,50 per maand. -O-
Morgen maar ff bellen met ze :/

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• GforceNL
  • Nu online

GforceNL

Out of memory....

quote:
ik hoop dat ze het ook waarmaken, zit aardig wat mb's te verstoken hier in de UK :)

<Zinloze tekst hier>

• jooproo
quote:
JB schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:14:
[...]
Een SIM swap die noodzakelijk is? Moet niet gekker worden met die gasten...
Neej, ik had een los toestel gekocht met nano-simkaartslot. Dus noodzakelijk niet door verlenging, maar wel fijn dat de winkel het gratis deed :)

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 18:50

pinda powerrr

Slow down...

quote:
Zondagskindje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:54:
Zelfs ik wordt moe van Vodafone. Ik heb met Black Friday een sim only abbo besteld.
Kreeg ik zojuist een bevestigingsmailtje: bedankt voor je bestelling ¤34,50 per maand. -O-
Succes!
Ik ben er vier maanden mee bezig geweest om mijn F&F abbo goed te krijgen.
Oude abbo was ¤38/m incl toestelbijdrage
Nieuwe abbo was 1 jarig sim only ¤28/m maar ze rekenden telkens ¤40/m 8)7 En dan kostte het nog moeite om het uit te leggen aan de klantenservicemedewerkers...

Ach, eind goed, al goed... ik wacht T-Mobile straks wel af, als ze de glasvezeltak helemaal hebben overgenomen ;) Hoeft niet te zeggen dat dat beter is, maar dat gedoe telkens }:|

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

• Phusebox
  • Niet online
quote:
Zondagskindje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:54:
Er waren toch helemaal geen black friday deals op sim only abo's?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox

• Solax
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 20-10 08:14
Zoveel mensen in dit topic maken gebruik van friends and family, hoe komen jullie aan die codes? Hebben jullie allemaal familie daar werken ofzo? (Ik ben niet op zoek naar een code maar gewoon nieuwsgierig)

• Redondo1982
In het verleden was hier een trucje voor, maar dat was nog in de tijd dat er echt spetterende aanbiedingen waren.

Nu kan je zelfs in de chat vragen om een code, omdat het gewoon een soort van extra aanbieding-site is geworden van Vodafone. Niks bijzonders dus.

• Zondagskindje
  • Laatst online: 30-09 09:00

Zondagskindje

Harley Davidson Fat Bob 2014

quote:
pinda powerrr schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:08:
[...]

Succes!
Ik ben er vier maanden mee bezig geweest om mijn F&F abbo goed te krijgen.
Oude abbo was ¤38/m incl toestelbijdrage
Nieuwe abbo was 1 jarig sim only ¤28/m maar ze rekenden telkens ¤40/m 8)7 En dan kostte het nog moeite om het uit te leggen aan de klantenservicemedewerkers...

Ach, eind goed, al goed... ik wacht T-Mobile straks wel af, als ze de glasvezeltak helemaal hebben overgenomen ;) Hoeft niet te zeggen dat dat beter is, maar dat gedoe telkens }:|
Vandaag een medewerker van Vodafone aan de telefoon gehad.
Bleef volhouden dat het echt ¤34,50 was.
Gelukkig had ik het zwart op wit, dus heb ik dat door gemaild en bevestiging terug gekregen dat het toch ¤33,- p/m is.

Nu nog een ander probleempje met ze oplossen... wordt vervolgd hoop ik

"I've always been mad.
I know I've been mad, like the most of us are.
Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Spekkies

• red bull
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:30

red bull

Keeps me awake !

quote:
ThijsM schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:13:
Zojuist ook maar is gebeld, aangezien ik de komende maanden wel wat kosten in het buitenland ga maken. ¤25,- betalen om mijn contract om te zetten naar een contract met de nieuwe voorwaarden. Ondanks dat ik dit waardeloos vind, kan het voor mij wel uit en ben ik bereid om dit te betalen.
Vervolgens kreeg ik de keus wat voor abonnement ik wil. Red Essential of gewoon Red. 1.5gb of 5gb is eigenlijk de vraag. Ik verbruik gemiddeld ongeveer 2gb en nu een abo met 2gb.
Opzich bereid om over te gaan op naar een 5GB abo. Maar dan wel met behoud van de Friends & Family korting. Dit was niet mogelijk. Waardoor ik toch aardig wat meer moet betalen. Dit vind ik ronduit waardeloos.

Is het iemand gelukt om over te gaan met behoud van de Friend & Family korting?
Ja was geen probleem over naar 12gb voor 33,50 naar reg 4g super

• Redondo1982
quote:
red bull schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:09:
[...]

Ja was geen probleem over naar 12gb voor 33,50 naar reg 4g super
Ja, dat is niet wat hij bedoeld. Jij betaald gewoon de volle mep nu.

• red bull
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 20:30

red bull

Keeps me awake !

quote:
Redondo1982 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:44:
[...]

Ja, dat is niet wat hij bedoeld. Jij betaald gewoon de volle mep nu.
dat lijkt me niet toch?

ik zie dit abo aangeboden worden voor dit bedrag op:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/details/14475?filter=simonly voor 33,50

en op

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/?duration=2 voor 37,50

chatlog:

*****: Huidig abonnement:
*****: Red-3 Super D 50 euro
*****: Nieuw abonnement: Red-4 Super EU 33.50 euro
*****: Migratiekosten: 25 euro

• Redondo1982
quote:
red bull schreef op donderdag 1 december 2016 @ 08:41:
[...]

dat lijkt me niet toch?

ik zie dit abo aangeboden worden voor dit bedrag op:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/details/14475?filter=simonly voor 33,50

en op

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/?duration=2 voor 37,50

chatlog:

*****: Huidig abonnement:
*****: Red-3 Super D 50 euro
*****: Nieuw abonnement: Red-4 Super EU 33.50 euro
*****: Migratiekosten: 25 euro
Als je kijkt naar de website en de adviesprijzen dan niet nee. Maar er zijn er al meerdere die via Loyalty het abo hebben gekregen voor een paar euro onder de ¤ 30,-. Even uit m'n hoofd iets van ¤ 26,- of ¤ 28,-.

• CuttingStorm
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 17-10 00:44
Afgelopen maandag de cybermonday deal besteld, waarbij ik koos voor het Red Super abbonement, dus dit zou betekenen 33 euro pm voor abbonement en de Galaxy S7 voor ¤192. Bevestiging gekregen, maar die was tamelijk leeg, dus dacht laat ik eens even bellen.
Blijkt de bestelling inderdaad niet goed te zijn gegaan, en mevrouw van de klantenservice gaf aan dat ze me zou door verbinden met de verkoopafdeling om te kijken of ze een nieuwe aanbieding konden doen. Ik zag de bui al hangen dat het natuurlijk niet zou lukken om deze korting makkelijk nogmaals te krijgen, maar niets bleek minder waar.
Nieuwe aanbieding was namelijk 38.50 als maandprijs, waarbij normaal nog een bedrag van 124 (incl. thuiskopieheffing) voor betaald zou moeten worden, maar ze bood daarop zelf direct hardwarekorting a 120 euro aan en een maandelijkse korting van 8 euro op de abbonementskosten. Al met al levert dit half uurtje aan de telefoon over een mislukte order me zowaar ¤250 korting over de looptijd op, nu afkloppen..

edit: ah alsof de duivel ermee speelt, maandelijke korting niet verwerkt in de bevestiging.. dat wordt weer bellen :)

edit2: blijkbaar had ik even het topic door moeten lezen, maar de afgesproken maandelijkse korting zou zichtbaar moeten zijn op de eerste factuur. Ben benieuwd hoe vaak ik nog aan de telefoon ga hangen, maar voor nu ben ik zeer tevreden :)

CuttingStorm wijzigde deze reactie 01-12-2016 16:43 (14%)

• AnthonyR
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 20:27

AnthonyR

Xbox One: MiachiRS | Forza 6

Mensen hier ervaring met aflopen van F&F abonnement, wat gebeurd er als je niks doet? Vervalt de korting dan?

• fredgroes
  • Registratie: juli 2001
Korting loopt hier nog door, mag al verlengen sinds begin dit jaar maar er is niks beter te krijgen voor de prijs die ik betaal. +-18 euro pm voor 75 min bellen, onbeperkt sms en en de klapper waarvoor ik dit abbo heb afgesloten 11gb data in de maand.

• jooproo
quote:
AnthonyR schreef op donderdag 15 december 2016 @ 21:06:
Mensen hier ervaring met aflopen van F&F abonnement, wat gebeurd er als je niks doet? Vervalt de korting dan?
Ik ben verlengbaar per maart 2015. Mijn abbo loopt gewoon nogsteeds door (met korting!), is maandelijks opzegbaar mocht er iets goeds langskomen, maar zolang vodafone het niet stopzet, zet ik het ook niet stop (125min, onbeperkt sms, 11gb, 4g voor 18,71 per maand, en onbeperkt bellen met andere vf klanten, dus ouders e.d. hebben een prepaid vodafonekaartje waarop ik ze kan bereiken). Hoewel mijn abo overkill is (ik bel misschien 40 minuten per maand, en gebruik 6gb per maand) is er niks passenders te vinden op dit moment.

Het staat ook al heel lang bij de F&F site, bijvoorbeeld:
quote:
Smart M 2 jaar ¤ 26,00 ¤ 17,50 *
* Korting blijft geldig na afloop van abonnement

• Jordyz
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20-10 22:21
quote:
CuttingStorm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:13:
Afgelopen maandag de cybermonday deal besteld, waarbij ik koos voor het Red Super abbonement, dus dit zou betekenen 33 euro pm voor abbonement en de Galaxy S7 voor ¤192. Bevestiging gekregen, maar die was tamelijk leeg, dus dacht laat ik eens even bellen.
Blijkt de bestelling inderdaad niet goed te zijn gegaan, en mevrouw van de klantenservice gaf aan dat ze me zou door verbinden met de verkoopafdeling om te kijken of ze een nieuwe aanbieding konden doen. Ik zag de bui al hangen dat het natuurlijk niet zou lukken om deze korting makkelijk nogmaals te krijgen, maar niets bleek minder waar.
Nieuwe aanbieding was namelijk 38.50 als maandprijs, waarbij normaal nog een bedrag van 124 (incl. thuiskopieheffing) voor betaald zou moeten worden, maar ze bood daarop zelf direct hardwarekorting a 120 euro aan en een maandelijkse korting van 8 euro op de abbonementskosten. Al met al levert dit half uurtje aan de telefoon over een mislukte order me zowaar ¤250 korting over de looptijd op, nu afkloppen..

edit: ah alsof de duivel ermee speelt, maandelijke korting niet verwerkt in de bevestiging.. dat wordt weer bellen :)

edit2: blijkbaar had ik even het topic door moeten lezen, maar de afgesproken maandelijkse korting zou zichtbaar moeten zijn op de eerste factuur. Ben benieuwd hoe vaak ik nog aan de telefoon ga hangen, maar voor nu ben ik zeer tevreden :)
Gelukkig ben ik niet de enigste die er problemen mee heeft gehad.. Manman wat is het op dit moment toch kansloos bij Vodafone. Altijd tevreden en goedbetalende klant geweest met verschillende nummers en toestellen.

Ik heb gebruik gemaakt van de Black Fryday, besteld maar na een week geen ordernummer en bevestiging gekregen. Ik gebeld of dat de order goed doorgekomen was en wat blijkt dat hij niet goed is het systeem staat. Vervolgens doorgestuurd naar een andere afdeling en die konden de order niet opnieuw erin zetten. Ik moest maar via de chat op de website vragen om een nieuwe order.

Nogmaals gebeld met de vraag of dat Vodafone graag nieuwe klanten erbij wilde hebben, gevraag of dat ze de order er weer in konden zetten en dat ging bij deze. Ik zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen of dat alles gelukt is. Geen reactie en ook weer geen order die in het systeem staat. Voor de laatste keer gebeld met de vraag of dat ze het nu eens gaan oplossen. Ik blijf niet aan het bellen om daar klant te worden. Het is te gek voor woorden dat ik zoveel moeite moet doen om een bestelling te plaatsen. Normaal nooit geen problemen gehad bij Vodafone altijd goed geholpen maar dit valt me zwaar tegen. Als ik nu weer niks hoor van de Backoffice afdeling dan trek ik alle abonnementen eruit en ga ik naar iets anders.

Het probleem bij Vodafone is dat je telkens doorgestuurd wordt omdat ze zelf niks kunnen in het systeem. Alleen notities maken van het gesprek zodat de volgende college die je eraan krijgt terug kan lezen wat er allemaal gezegd is.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:47

HKLM_

Edit: was Downloader_NL

quote:
jooproo schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:58:
[...]

afgelopen jaar twee x zonder problemen een simkaart swap kunnen aanvragen via de chat zonder kosten.

Mijn PC: Gigabyte GA-B250M-D3H • Intel Core i7-7700 • 32GB DDR4 Crucial Ballistix Sport 2400 • Samsung 960 EVO 250GB • WD Blue 1TB • Windows 10 Pro • Sophos Home • HyperV virtualization

• Brooky
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 19:53
quote:
Redondo1982 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:18:
[...]

Als je kijkt naar de website en de adviesprijzen dan niet nee. Maar er zijn er al meerdere die via Loyalty het abo hebben gekregen voor een paar euro onder de ¤ 30,-. Even uit m'n hoofd iets van ¤ 26,- of ¤ 28,-.
Gistermiddag gebeld dat ik mijn abo bij VF wilde "opzeggen", doorgeschakeld naar de persoon welke de opzegging zou regelen en daar aangegeven dat VF mij alleen kon behouden door een goede aanbieding te doen. Hij kwam meteen met ¤ 10 korting op het Red Super 1 jaar (12GB) abonnement, dus uiteindelijk ¤ 26,50 per maand kwijt voor komend jaar.

• MrDucky
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:35
Ik lees hier redelijk wat klachten en foute bevindingen bij een verlenging, nu heb ik zelf sinds maandag mijn abbonement verlengt en heb sindsdien mega traag internet via zowel 3G als 4G. ik heb al meerdere malen aan de telefoon gehangen met de klanten service wat begon met de telefoon opnieuw uit en aan zetten. iets wat ik zelf al geprobeerd had. vervolgens opnieuw gebeld toen zou het aan mijn Data blox liggen die ervoor zorgt dat ik buiten mijn bundel wel kan blijven whatsappen. Die uitgeschakeld nogsteeds hetzelfde probleem. Weer gebeld toen zou het een APN instelling zijn. netjes geluisterd en gevolgd wat ik moest invullen. vervolgens is het probleem er nogsteeds. ik wordt er nu een beetje moe van. Andere vodafone gebruikers ook hetzelfde probleem na verlenging en eventueel een oplossing?

Ook heb ik al verschillende toestellen geprobeerd. ook op 3G is het probleem aanwezig het lijkt alsof mijn snelheid gecappt is zoals bij de blox normaal ook wordt gedaan.

2600K @ 4.6 GHz, 2x4 GB Corsair Vengeance 1600MHZ DDR3, Asus P8P67 Rev. 3.0, PowerColor HD5870 1024MB, 1x Crucial C300 256 GB, 2x WD Black Caviar 640GB Raid 0, 1x Samsung 250gb, 1x Maxtor 500GB IDE, Antec 900, Corsair TX-750.

• GroeneThee
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 18:54

GroeneThee

Uplay : SmoothPapa

Net mijn abo met 1 jar verlengd (31 euro voor 12GB rest onbeperkt) maar heb geen verandering gemerkt qua snelheid.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Brooky schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:31:
[...]

Gistermiddag gebeld dat ik mijn abo bij VF wilde "opzeggen", doorgeschakeld naar de persoon welke de opzegging zou regelen en daar aangegeven dat VF mij alleen kon behouden door een goede aanbieding te doen. Hij kwam meteen met ¤ 10 korting op het Red Super 1 jaar (12GB) abonnement, dus uiteindelijk ¤ 26,50 per maand kwijt voor komend jaar.
Nice! Ik heb net ook verlengt, ¤24/maand voor 12 maanden Red normaal (5GB + 3GB Thuisvoordeel) :)

DUT Racing

• Draicon
quote:
fsfikke schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:00:
[...]

Nice! Ik heb net ook verlengt, ¤24/maand voor 12 maanden Red normaal (5GB + 3GB Thuisvoordeel) :)
Als je net verlengd hebt, zal je geen Thuisvoordeel meer hebben. Sinds 't officieel is goedgekeurd dat Vodafone Thuis aan T-Mobile is verkocht, krijgen klanten die hun contract verlengen de extra databundel niet meer tot hun beschikking. Als 't goed is, zie je deze bundel na een paar dagen ook niet meer in My Vodafone staan nadat je abonnement is omgezet. Wel mooi dat je je contract met extra korting hebt kunnen regelen. d:)b

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Draicon schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:33:
[...]

Als je net verlengd hebt, zal je geen Thuisvoordeel meer hebben. Sinds 't officieel is goedgekeurd dat Vodafone Thuis aan T-Mobile is verkocht, krijgen klanten die hun contract verlengen de extra databundel niet meer tot hun beschikking. Als 't goed is, zie je deze bundel na een paar dagen ook niet meer in My Vodafone staan nadat je abonnement is omgezet. Wel mooi dat je je contract met extra korting hebt kunnen regelen. d:)b
Gelukkig heb ik op band de toezegging dat het thuisvoordeel gewoon doorloopt ;)
De man van Vodafone heeft het iig nagevraagd bij zijn collega's en zei dat bestaande klanten nog steeds de voordelen krijgen. Dat was een van de voorwaarden voor mij om te verlengen dus ik hoop dat ze zich er aan houden.

fsfikke wijzigde deze reactie 29-12-2016 20:42 (14%)

DUT Racing

• vw23a
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 20-10 13:47
Ik heb net verlengd bij Vodafone F&F, en nu melden ze terug dat nu ook de bloxen "Alles-in-1 op reis Dagbundel" en "Internet op Reis 30 MB Wereld" zijn ingeschakeld.
Mar dat wil ik niet. Als ik in het buitenland internet dan is het hoogstens 10 MB, en met de nieuwe EU regels voor roaming zal dat me maar ¤ 0,60 kosten. Terwijl de Alles-in-1 bundel me in één klap ¤ 2.- kost.

Ik heb het geprobeerd, maar deze bloxen "kan je niet uit zetten". Heeft Vodafone zo de EU-regels niet mooi bij de neus genomen?

• Draicon
quote:
fsfikke schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:39:
[...]

Gelukkig heb ik op band de toezegging dat het thuisvoordeel gewoon doorloopt ;)
De man van Vodafone heeft het iig nagevraagd bij zijn collega's en zei dat bestaande klanten nog steeds de voordelen krijgen. Dat was een van de voorwaarden voor mij om te verlengen dus ik hoop dat ze zich er aan houden.
Mooi alleen maar beter dat je dit op band hebt en hebt laten controleren. Dan moet 't zeker goedkomen mocht de bundel toch opeens weggaan.
quote:
vw23a schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 14:54:
Ik heb net verlengd bij Vodafone F&F, en nu melden ze terug dat nu ook de bloxen "Alles-in-1 op reis Dagbundel" en "Internet op Reis 30 MB Wereld" zijn ingeschakeld.
Mar dat wil ik niet. Als ik in het buitenland internet dan is het hoogstens 10 MB, en met de nieuwe EU regels voor roaming zal dat me maar ¤ 0,60 kosten. Terwijl de Alles-in-1 bundel me in één klap ¤ 2.- kost.

Ik heb het geprobeerd, maar deze bloxen "kan je niet uit zetten". Heeft Vodafone zo de EU-regels niet mooi bij de neus genomen?
Welk abonnement hebt je gekozen? Vanaf een Red Essential krijg je er de Alles-in-1 op reis wereldbundel erbij. Die zou je moeten kunnen uitzetten via My Vodafone als je abonnement is omgezet naar de nieuwe voorwaarden.

Als je met een Start of een Smart hebt verlengd dan krijg je inderdaad die bundels die je aangaf. Óók die kan je uitzetten. Europa regelgeving is nog niet ingegaan dus op dit moment doet Vodafone niks verkeerd. Ze zetten die bundels aan omdat 90% van de klanten daarmee goedkoper uit is op het moment dat ze bellen en data gebruiken in 't buitenland.

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Draicon schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:38:
[...]

Mooi alleen maar beter dat je dit op band hebt en hebt laten controleren. Dan moet 't zeker goedkomen mocht de bundel toch opeens weggaan.
Je had helaas gelijk, de extra bundel verscheen maar niet dus gisteren via Twitter nagevraagd hoe het zat. Daar kwam het gevreesde antwoord dat verlengingen na 16 december geen thuisvoordeel meer krijgen. Aangezien de verkoopmedewerker me dit wel toegezegd had hebben ze een case gestart om hun tapes terug te luisteren. Vanmorgen werd ik gebeld door de klantenservice dat ze het in orde hebben gemaakt :D

Ik heb dus even mooi geluk gehad dat de verkoopmedewerker (en zijn collega's schijnbaar) niet goed geinformeerd waren. Al met al netjes en supersnel opgelost van Vodafone _/-\o_

DUT Racing

• Swift92
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 20:15
Goedenavond,

Even een vraagje aan de mensen die via het bellen 9 of 10 euro korting heeft gekregen. Ik heb 9 euro korting gekregen op 1 jaar Red Super. Deze meneer vertelde mij dat ik een foutief mailtje zou krijgen met een bedrag van 36,50. Echter kreeg ik vandaag een aantal dagen na afsluiten een smsje dat ik 9 euro korting krijg en het nieuwe bedrag pm 37,50 is!! Dit klopt natuurlijk niet. Hebben jullie dit ook gehad? Is dit toch goed gegaan? Vodafone heeft een case aangemaakt want de chat vertelde mij dat ik 36,50 ga betalen..

• jooproo
Klinkt als een typfoutje, dat het 27,50 had moeten zijn.

• DaMarcus

DaMarcus