Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:58
Als ik nu mijn RED abo verleng (loopt af in feb) naar RED essential dan ga ik van ruim 30 naar 24 euro. Op basis van mijn verbruik is RED essential in principe voldoende. Ligt het in de lijn der verwachting dat er in de komende 4 maanden een abo verandering aan zit te komen bij vodafone? Anders verleng ik het alvast een jaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
virtualjoe schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:22:
Ligt het in de lijn der verwachting dat er in de komende 4 maanden een abo verandering aan zit te komen bij vodafone?
* ralph075 pakt z'n glazen bol erbij...
Sh*t, zal je altijd zien, als je hem nodig hebt, zijn de batterijen leeg... :+

Geen idee, ik denk dat niemand dat kan voorspellen. Je kan ook simpelweg wachten en eind januari met een sim-only verlengen. Als er al prijzen wijzigen, dan zal het in de F&F sim-only hooguit enkele euro's schelen, gok ik.
Je kan ook nu de zekerheid van €24p/m pakken, maar dan ben je in het nadeel als er een prijsverlaging komt...

Oftewel, alles kan, maar niemand die het voorspellen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 17:58
ralph075 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:43:
[...]

* ralph075 pakt z'n glazen bol erbij...
Sh*t, zal je altijd zien, als je hem nodig hebt, zijn de batterijen leeg... :+

Geen idee, ik denk dat niemand dat kan voorspellen. Je kan ook simpelweg wachten en eind januari met een sim-only verlengen. Als er al prijzen wijzigen, dan zal het in de F&F sim-only hooguit enkele euro's schelen, gok ik.
Je kan ook nu de zekerheid van €24p/m pakken, maar dan ben je in het nadeel als er een prijsverlaging komt...

Oftewel, alles kan, maar niemand die het voorspellen kan.
Yeah I know. Is ook maar in de marge allemaal natuurlijk :+ Maar dacht misschien heeft er iemand wat inside info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Weet iemand of Vodafone ook huisgenoten deals heeft zoals KPN? Kan er namelijk niks over vinden.

Wil mijn oude F&F abonnement (400min, 1gb voor 15€) vernieuwen omdat ik toch wel 4G wil maar kan nog geen andere goede deal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

Je krijgt tegenwoordig 3Gb extra data als je een Red abbo hebt én een glasvezel aansluiting thuis. That's it.
KPN heeft dat beter voor elkaar imo.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:51
pinda powerrr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:07:
Je krijgt tegenwoordig 3Gb extra data als je een Red abbo hebt én een glasvezel aansluiting thuis. That's it.
KPN heeft dat beter voor elkaar imo.
Ja, alleen vergeet iedereen dat Ziggo mijlenver voorligt op KPN. Dat is toch een partij trage baggerzooi dat KPN, dus ze moesten dat een beetje compenseren met extra's die er niet toe doen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:39
3raser schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:30:
[...]

Goed gezien! Ik ga met Vodafone bellen om opheldering te vragen.

Edit: Zojuist gebeld en volgens de medewerker blijft na afloop van het contract de prijs hetzelfde. Dit schijn je ook terug te kunnen zien op My Vodafone. Ik heb echter geen idee waar dit zou moeten staan. Iemand een idee?
Als er staat tot einde contract loopt het door, anders staat er 12 of 24 maanden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Redondo1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:15:
[...]

Ja, alleen vergeet iedereen dat Ziggo mijlenver voorligt op KPN. Dat is toch een partij trage baggerzooi dat KPN, dus ze moesten dat een beetje compenseren met extra's die er niet toe doen.
:?
Sorry, ik snap em ff niet.
Het gaat hier toch over de vergelijking VF en KPN? Ziggo heeft hier niks mee te maken.

Als je KPN "compleet" hebt, dan krijg je €5 korting op alle mobiele abonnementen (alle soorten!) en alle tegoeden worden verdubbeld. Dat afgezet tegen Vodafone die "alleen" 3Gb data geeft en ook nog eens alleen bij de RED abbo's, dan is het mager imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
pinda powerrr schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 21:28:
[...]

:?
Sorry, ik snap em ff niet.
Het gaat hier toch over de vergelijking VF en KPN? Ziggo heeft hier niks mee te maken.

Als je KPN "compleet" hebt, dan krijg je €5 korting op alle mobiele abonnementen (alle soorten!) en alle tegoeden worden verdubbeld. Dat afgezet tegen Vodafone die "alleen" 3Gb data geeft en ook nog eens alleen bij de RED abbo's, dan is het mager imo.
Heel veel mensen hebben zo'n Kpn compleet abonnement (tv, internet etc) thuis en prijzen zich gelukkig dat ze nu wat extra korting krijgen op hun mobiele abo en een dataverdubbelaar. Echter betaal je voor het thuispakket eigenlijk al teveel wat je ervoor terugkrijgt en daarom compenseren ze de mobiele abo afnemers. Ik bedoel ermee te zeggen dat het leuk is dat je achteraf wat terugkrijgt van een in eerste instantie rukpakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de Vodafone kenners hier:
Ik wil mijn Vodafone abonnement verlengen i.c.m. een Sony Z5 Compact. Heb nu een Smart 500 abbonement en ga vrijwel nooit over mijn databundel heen. De keuze gaat nu tussen een Smart 200 (met 700MB) voor 21 euro p/m of een Red essential (2GB) voor 27 euro p/m

Wat ik zo vreemd vind is dat ik bij het Smart abonnement 379 euro moet bijbetalen en bij het Red essential abbonement 419.
Ik zou verwachten dat ik bij een duur abonement minder zou hoeven bijbetalen..

Op de website zie ik op de databundel en het aantal belminuten (en een klein beetje snelheidswinst) geen verschil tussen Red essential en Smart 200..

Zie ik iets over het hoofd? of moet ik gewoon voor het smart abbonement gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 20:32
Redondo1982 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 23:31:
[...]

Heel veel mensen hebben zo'n Kpn compleet abonnement (tv, internet etc) thuis en prijzen zich gelukkig dat ze nu wat extra korting krijgen op hun mobiele abo en een dataverdubbelaar. Echter betaal je voor het thuispakket eigenlijk al teveel wat je ervoor terugkrijgt en daarom compenseren ze de mobiele abo afnemers. Ik bedoel ermee te zeggen dat het leuk is dat je achteraf wat terugkrijgt van een in eerste instantie rukpakket.
Redelijk off-topic, maar dat ligt er nogal aan, als de keuze is tussen dsl of kabel, is de keuze duidelijk, maar vergeet niet dat kpn ook eigenaar is van zo goed als alle ftth-netwerken in Nederland, en daar kan Ziggo zowel qua ping als qua upload natuurlijk niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
FrankRicard schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:33:
[...]

Redelijk off-topic, maar dat ligt er nogal aan, als de keuze is tussen dsl of kabel, is de keuze duidelijk, maar vergeet niet dat kpn ook eigenaar is van zo goed als alle ftth-netwerken in Nederland, en daar kan Ziggo zowel qua ping als qua upload natuurlijk niet aan tippen.
Ja inderdaad off topic, maar indirect kan het leidend zijn voor de keus KPN of niet. Maar we weten allebei wel dat de meeste het KPN pakket hebben met een 40mbit lijntje of zoiets. En vanaf de modem gaat daar vaak nog de helft vanaf. Dat is toch ruk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
En bij KPN "betaal" je met de vaste aansluiting thuis voor de "korting / voordelen" die je op het mobiele abonnement kan krijgen. Ik zit op Telfort 50/50MB/s glasvezel voor 45 euro p/m en heb nog zo'n 11GB abonnement van Vodafone F&F van 21,40 p/m, dat is bij KPN echt niet voordeliger te combineren in mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dick schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:10:
[...]

Bedankt voor de tips. De volgende keer ga ik dat inderdaad direct maar proberen. De vrij onvriendelijke dame van de klantenservice kon mij enkel vertellen dat ik maar een mailtje moest versturen naar betalen.nl@vodafone.nl. Wat de kosten van de (ongevraagd beëindigde) gesprekken betreft moest ik maar een aparte klacht indien.

Nog 16 dagen en dan ben ik van ze af *O*

Edit: En het gaat lekker verder.... het e-mailadres dat ik aan de telefoon heb gekregen blijkt niet te kloppen of ik heb het verkeerd genoteerd. In plaats van betalen.nl@vodafone.nl moet dit betalen.nl@vodafone.com zijn. Ik zag vandaag een mailtje binnen komen van Vodafone, vol verwachting direct de mail geopend: leeg. Ze hebben kennelijk enkel op 'reply' en 'versturen' geklikt. De inhoud zijn ze voor het gemak vergeten :').
Dacht ik eindelijk van ze af te zijn... kreeg ik vorige week ineens een betalingsherinnering op de mat. Of ik even een flink bedrag aan achterstallige rekeningen wilde voldoen. Kennelijk is Vodafone na de beëindiging van mijn abonnement vrolijk doorgegaan met facturen in het systeem plaatsen. Factureren die van geen kant kloppen en waar ik ook nooit bericht van heb ontvangen :'). Na een e-mail van mijn kant een brief ontvangen met het verzoek om telefonisch contact op te nemen aangezien. Aan de telefoon een heel warrig verhaal te horen gekregen, waarbij het woord 'systeemfout' bijna iedere zin wel genoemd werd. Kennelijk waren er echter vorige week al creditfacturen aangemaakt waardoor alles min of meer afgehandeld moest zijn. Die creditfacturen heb ik natuurlijk nooit ontvangen en staan ook niet in 'MyVodafone. Uiteraard was ook dit weer een systeemfout :+.

Uiteindelijk afgesproken dat ze mij de betreffende facturen per e-mail én per post toe gaat sturen. Dit zou direct gebeuren. Inmiddels bijna twee uur later heb ik uiteraard nog niets ontvangen. Wat ben ik blij als dit zometeen helemaal afgehandeld is en ik eindelijk echt weg ben bij Vodafone om nooit meer terug te keren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:41
Heb het hele forum doorgespit, maar onderstaande niet kunnen vinden.

Ik heb een zakelijk abonnement van Vodafone (geen idee welke) en een prive abonnement van T-Mobile. Beide hebben een bundel erop met onbeperkt bellen (overbodig, ik weet het).

Nu zou ik echter graag tijdens werktijd mijn privetoestel willen uitzetten en thuis laten en instellen dat deze wordt doorgeschakeld naar de zakelijke. Ik ben er al achtergekomen dat deze doorschakelkosten keurig binnen de bundel vallen.

Nu wil ik omgekeerd hetzelfde doen met het Vodafone abonnement buiten werktijd. Ik heb echter geen inzage in het verbruik. Weet iemand of doorschakelkosten ook binnen de bundel vallen bij Vodafone als er een onbeperkt bellen bundel op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Het hangt een beetje af van het type zakelijk abonnement, omdat een zakelijke klant specifieke afspraken kan maken met de accountmanager (uiteraard afhankelijk van de grootte van de portefeuille). Bij particuliere abonnementen van Vodafone gaan doorgeschakelde gesprekken in ieder geval niet uit de bundel.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 22:41
Dank voor je reactie, ik heb me weten te registreren voor My Vodafone en daarin is te zien dat het een One Mobile abonnement is. In de tarieflijst daarvan staat dat doorschakelen gratis is in geval van onbeperkt bellen, dus het zou binnen de bundel moeten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Frozenhands schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:13:
Onlangs mijn Vodafone sim-only abonnement van €39 naar €29 per maand voor één jaar. Hierbij heb ik het volgende abonnement: 6GB+1GB 4G, onbeperkt bellen, sms + 2e simkaart (ik moet hierbij wel vermelden dat ik dit telefonisch heb afgesloten).
Met welke afdeling van Vodafone bel je dan? Afdeling voor normaal verlengen geeft aan dat ze geen korting mogen geven namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
KappuhH schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:17:
[...]

Met welke afdeling van Vodafone bel je dan? Afdeling voor normaal verlengen geeft aan dat ze geen korting mogen geven namelijk.
Loyalty desk / retentie. Afdeling verkoop kan alleen de reguliere aanbiedingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Tackleberry schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:39:
[...]

Loyalty desk / retentie. Afdeling verkoop kan alleen de reguliere aanbiedingen verkopen.
Retentie gaf aan geen kortingen te mogen geven. Via opzeggen een aanbieding gehad voor Red Super voor 28€ 1 jarig contract of 27€ twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 22:49
Heeft er iemand ervaring met het eerder (5.5 maanden) van te voren verlengen van een contract? Mijn telefoon is nu kapot, en ik heb een simonly maar wil graag een abonnement met toestel, want dat is makkelijker declareren.

Ik heb een Vodafone Red Super abonnement a 39 euro en gemiddeld 75 euro per maand buiten de bundel gezien het vele reizen, dus ik verwacht dat Vodafone mij wel tegemoet wil komen mits ik de juiste persoon te pakken krijg en ik heb geen telefoon af te betalen.
Tackleberry schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:39:
Is dit ook op mij van toepassing? Hoe bereik ik die (vanuit het buitenland)?

[ Voor 26% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2015 16:16 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:28
ph4ge schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:14:
Heeft er iemand ervaring met het eerder (5.5 maanden) van te voren verlengen van een contract? Mijn telefoon is nu kapot, en ik heb een simonly maar wil graag een abonnement met toestel, want dat is makkelijker declareren.

Ik heb een Vodafone Red Super abonnement a 39 euro en gemiddeld 75 euro per maand buiten de bundel gezien het vele reizen, dus ik verwacht dat Vodafone mij wel tegemoet wil komen mits ik de juiste persoon te pakken krijg en ik heb geen telefoon af te betalen.
Dan kom je in aanmerking voor een smartphone optie. Check even hier; https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/voordelen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:17:
Dan kom je in aanmerking voor een smartphone optie. Check even hier; https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/voordelen/
Dankjewel, maar ik snap het niet. Op mijn Vodafone kan ik op verlengen drukken, maar dan staat er het kan nog niet, en er staat nergens iets om het om te zetten naar een abonnement met smartphone. Toch maar bellen dus?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
ph4ge schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:45:
[...]

Dankjewel, maar ik snap het niet. Op mijn Vodafone kan ik op verlengen drukken, maar dan staat er het kan nog niet, en er staat nergens iets om het om te zetten naar een abonnement met smartphone. Toch maar bellen dus?
Als je gebruik maakt van de smartphone optie, moeten ze jouw commitment openbreken. Dit gaat inderdaad niet via my vodafone. In de winkel kan dit namelijk wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Untouchablezz20 op 04-11-2015 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:50:
Als je gebruik maakt van de smartphone optie, moeten ze jouw commitment openbreken. Dit gaat inderdaad niet via my vodafone. In de winkel kan dit namelijk wel.
Kan dat op afstand? Ik weet niet wanneer ik in Nederland ben en als ik in Nederland ben heb ik het meestal razend druk en dat geduld heb ik ook niet. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
ph4ge schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:42:
[...]

Kan dat op afstand? Ik weet niet wanneer ik in Nederland ben en als ik in Nederland ben heb ik het meestal razend druk en dat geduld heb ik ook niet. :'(
Lijkt me wel. Staat ook een nummer bij die je kunt bellen. Tevens is de klantenservice van Vodafone sinds 1 Oktober gratis te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Untouchablezz20 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:44:
[...]

Lijkt me wel. Staat ook een nummer bij die je kunt bellen. Tevens is de klantenservice van Vodafone sinds 1 Oktober gratis te bereiken.
Oke, hartstikke bedankt voor je hulp. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
Ik heb zojuist mijn contract verlengd via de volgende manier:

Ik heb 1201 (of 0800-0094) gebeld. Daar aangegeven dat ik m'n contract wou stopzetten, met als reden dat ik het te duur vond. Daarin vroeg hij of hij een goedkoper abonnement mocht aanbieden. Hij stelde toen voor een Red Essential Sim Only (waarschijnlijk voor 2 jaar) voor € 23,- voor. Ik zei dat ik € 21,- al een soortgelijk contract gezien heb (friends and family). Toen is ie even wezen praten met zijn leidinggevende en kwam met de volgende aanbiedingen:

Red Essential Sim Only (1 jaar: € 20,-. 2 jaar € 19,-)
Red Sim Only (1 jaar: € 25,-. 2 jaar € 24,-)
Red Super Sim Only (1 jaar: € 28,-. 2 jaar € 27,-) (bron: KappuhH in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic")

friends and family: https://directsales.vodaf...ndsfamily/orderform/11382

Kortom hierbij een kleine handleiding, wil je een goedkoop Vodafone abonnement, mits je al klant bent en je geen zin hebt om je simkaart te wijzigen.

edit: Waarschijnlijk leest Vodafone ook mee en ik moet ze nog even complimenteren, de beste man stond me namelijk heel erg aardig te woord :). (ben dan ook een tevreden Vodafone klant op een paar details na).

edit2: Bij Vodafone zijn ze "per ongeluk" vergeten om de extra korting door te voeren en mocht ik er vervolgens weer zelf achteraan. Dus let even goed op of je de korting ook echt krijgt :(.

[ Voor 23% gewijzigd door kami124 op 26-11-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tja, nieuwsbericht van vandaag is dat je bij Simpel voor 15 euro 2gb + onbeperkt bellen en sms koopt. Ik heb momenteel een goed Vodafone abonnement die ik laat doorlopen, maar bij verlengen verwacht ik toch dat ze met iets beters over de brug komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Chris.nl schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:57:
bij Simpel voor 15 euro 2gb + onbeperkt bellen en sms koopt
wel slechts 3G, geen 4G...
(voor zover je daar waarde aan hecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dat is waar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kami124
Chris.nl schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:57:
Tja, nieuwsbericht van vandaag is dat je bij Simpel voor 15 euro 2gb + onbeperkt bellen en sms koopt. Ik heb momenteel een goed Vodafone abonnement die ik laat doorlopen, maar bij verlengen verwacht ik toch dat ze met iets beters over de brug komen.
Dat had ik vanochtend ook gezien. Maar 4G was gewoon één van m'n eisen en ik kan niet meer zonder plus daar komen ook nog eens aansluitkosten bij, het redelijk slechte T-mobile netwerk en ik heb niet de mogelijkheid om na 2 maanden mijn abonnement om te zetten naar een abonnement met smartphone (aka de "smartphone optie" van Vodafone). En oohja ik kan een bundel(blox) aanschaffen dat als ik over m'n datalimiet ga, ik onbeperkt gratis traag internet krijg daarna. Dus ik ga nooit over m'n bundel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
De actievoorwaarden van het huidige F&F aanbod lopen tot 1 april 2016, ik kan rustig afwachten wat ze na die datum aanbieden. Hoop dan een goede keuze te kunnen maken met bundels die richting de 22gb gaan.

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 07:16
Ik heb de laatste paar dagen af en toe last van traag ladende pagina's / inloggen met de bank enzo.
Hebben hier nog meer Tweakers last van ?

Regio Twente: Enschede, Haaksbergen, Hengelo
Vodafone Red particulier

• ralph075
  • Niet online
kmichael schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:00:
Ik heb de laatste paar dagen af en toe last van traag ladende pagina's / inloggen met de bank enzo.
Hebben hier nog meer Tweakers last van ?

Regio Twente: Enschede, Haaksbergen, Hengelo
Vodafone Red particulier
Sinds deze week ook met regelmaat trage 4G (VF Red). Haaglanden, dus andere kant van het land.

Verwijderd

ralph075 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:20:
[...]

Sinds deze week ook met regelmaat trage 4G (VF Red). Haaglanden, dus andere kant van het land.
Hier dezelfde klachten (Arnhem-Zuid). Twee weken geleden was de snelheid nog 110Mb down en 47Mb up. Sinds enkele dagen is de download minder dan 1Mb en de upload gewoon rond de 45-47Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hier in Groningen ook. 1mb download, 15mb upload. Zojuist via Twitter bericht van gedaan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Ik heb nog steeds last van traag en dan weer normale snelheid. Me vader heeft Vodafone zakelijk die heeft er ook last van...
Net speedtest gedaan 3 down 5 up

[ Voor 12% gewijzigd door kmichael op 27-11-2015 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Switchen naar 3G helpt bij mij een beetje. Van 1mb naar 13mb.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Laatst online: 22:40
Hmm net een deal gekregen voor Vodafone Red Super (7gb+onb+onb) voor 29 euro voor 2 jaar met een Vodafone Prime toestel. (ik ben niet echt op zoek naar een nieuw toestel, maar moest er perse eentje bijnemen)

Mijn andere keuze was de LG G4, maar die werd dan opeens best duur (abonnement). Wel jammer..... De G4 is best nice, maar misschien later kopen.

Is dit een goede deal? Kom nu van een zakelijk abonnement af wat echt mega duur was, dus niet te vergelijken (2gb onb onb voor 65 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zeker een goede deal, als je het mij vraagt. Heb 1 jaar sim-only, 2gb en betaal 'maar' €5 minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
-Splash- schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:01:
Hmm net een deal gekregen voor Vodafone Red Super (7gb+onb+onb) voor 29 euro voor 2 jaar met een Vodafone Prime toestel. (ik ben niet echt op zoek naar een nieuw toestel, maar moest er perse eentje bijnemen)

Mijn andere keuze was de LG G4, maar die werd dan opeens best duur (abonnement). Wel jammer..... De G4 is best nice, maar misschien later kopen.

Is dit een goede deal? Kom nu van een zakelijk abonnement af wat echt mega duur was, dus niet te vergelijken (2gb onb onb voor 65 euro).
Zal wel met dat laatste te maken hebben (duur zakelijk abonnement).

Ik kreeg dit als sim-only aangeboden voor 1 jaar voor €32 of €33 per maand.
Geen wonder dat ik nu dus weg ben bij VF, sinds vandaag bij KPN.
(kan vreemd genoeg alleen nog niet gebeld worden met de nieuwe simkaart, wel bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Net gebeld met Vodafone, er is een storing bekend.
Ze zei tegen mij hoe meer mensen er bellen hoe hogere prioriteit het krijgt.

Telefoonnummer 1201 > keuze menu 5

Het is erg druk ik heb 20 minuten in de wacht gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Splash-
  • Laatst online: 22:40
Piet91 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:15:
[...]

Zal wel met dat laatste te maken hebben (duur zakelijk abonnement).

Ik kreeg dit als sim-only aangeboden voor 1 jaar voor €32 of €33 per maand.
Geen wonder dat ik nu dus weg ben bij VF, sinds vandaag bij KPN.
(kan vreemd genoeg alleen nog niet gebeld worden met de nieuwe simkaart, wel bellen)
Ik mag ook helemaal geen sim-only omdat ik dan 4 maanden veel geld moet betalen. Maar goede deal dus. Fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Verlengd bij Vodafone en kreeg deze sms:
Je Vodafone blox eenmalige kosten sim kaart is aangesloten. bedankt voor je melding.
Vroeg me af wat dat betekenen kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ikpakacties schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:41:
Verlengd bij Vodafone en kreeg deze sms:
Je Vodafone blox eenmalige kosten sim kaart is aangesloten. bedankt voor je melding.
Vroeg me af wat dat betekenen kon.
Ben je van micro naar nano sim gegaan? Kreeg deze ook toen ik een nieuwe simkaart had aangevraagd, toen mijn knipactie van de micro was mislukt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:51:
[...]

Ben je van micro naar nano sim gegaan? Kreeg deze ook toen ik een nieuwe simkaart had aangevraagd, toen mijn knipactie van de micro was mislukt :P
ja, ik krijg een 3 in1 simkaart met nfc opgestuurd door verlenging.
Waren er extra kosten aan verbonden bij jou?
(Als tweaker hoor je dat minstens 1 maal geprobeerd te hebben (simkaart knippen);)

[ Voor 9% gewijzigd door Ikpakacties op 07-12-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ikpakacties schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:54:
[...]

ja, ik krijg een 3 in1 simkaart met nfc opgestuurd door verlenging.
Waren er extra kosten aan verbonden bij jou?
(Als tweaker hoor je dat minstens 1 maal geprobeerd te hebben (simkaart knippen);)
Nee, ik kreeg door verlenging gewoon een nieuwe simkaart, moest het wel apart aangeven dat ik een nano had, maar dacht ook diezelfde melding te hebben gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Omnivore
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 11:20
kami124 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:31:

(....)

edit: Waarschijnlijk leest Vodafone ook mee en ik moet ze nog even complimenteren, de beste man stond me namelijk heel erg aardig te woord :). (ben dan ook een tevreden Vodafone klant op een paar details na).

edit2: Bij Vodafone zijn ze "per ongeluk" vergeten om de extra korting door te voeren en mocht ik er vervolgens weer zelf achteraan. Dus let even goed op of je de korting ook echt krijgt :(.
N.a.v. je "edit2"; dat gebeurt bij mij nu al 2 jaar achter elkaar. Vorig jaar heb ik mijn abo op die manier omgezet naar SO Red Essential 12 maanden voor € 15, maar bleek het gesprek met loyalty achteraf niet goed geregistreerd en moest ik meermaals terugbellen om het abo en de extra korting correct te laten invoeren.

Dit jaar eind oktober exact hetzelfde probleem, nu SO Red Essential 12 maanden voor € 20, vanwege 1GB extra natuurlijk. Opnieuw blijkt de overeenkomst niet juist ingevoerd, internetbundel op, verschillende correcties en meerdere mensen die de abonnementregistratie in het systeem van VF nu volledig ver***** hebben. Na een klacht hierover kreeg ik al 25% dus € 5 eenmalige korting, maar ondanks deze korting bedroeg mijn factuur voor december vanwege circa 20 mutaties ineens € 41,15... let wel: zonder gebruikskosten! 8)7

Ik vind de meeste medewerkers van VF erg welwillend, aardig en correct aan de telefoon, maar wat ze er administratief allemaal van bakken... Heb 9 december een nieuwe klacht ingediend bij betalen.nl@vodafone.com en o.a. verzocht de overduidelijk onjuiste factuur niet af te schrijven. Voorlopig ontving ik nog geen antwoord, maar de factuur blijkt vandaag wel geïncasseerd. Heb al aangegeven dat ik die uiteraard ga storneren want ik wil niet wachten op een correctie in januari.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, heb ze namelijk een leuk tegenvoorstel gedaan om mij tevreden te houden. Lukt dat, dan hoor je hier niets meer van, anders zal ik eens kijken of ik die mail op Tweakers kan plakken, dan is het natuurlijk ook meteen einde VF voor mij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Nu bij pdashop.nl RED super 7GB 2 jaar sim only van 36 p/m voor 12 p/m de gehele looptijd! Ook de andere 1 en 2 jarige RED sim only abonnementen zijn zwaar afgeprijsd en verlengen is nog voordeliger.

Klinkt als een foutje ook omdat de Vodafone site gewoon nog normale prijzen vraagt maar ik heb twee helpdesk medewerkers gesproken en die bevestigden beide de prijs. Aangezien ik toch mocht verlengen heb ik gelijk besteld.
2 jaar van 35p/m voor 10p/m. Ik verwacht eigenlijk nog steeds een contract voor 35p/m toegestuurd te krijgen en te horen dat de prijzen op de site onder voorbehoud van fouten zijn maar als dat niet zo is heb ik dit jaar een goede kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Sharkey1802 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:03:
Nu bij pdashop.nl RED super 7GB 2 jaar sim only van 36 p/m voor 12 p/m de gehele looptijd! Ook de andere 1 en 2 jarige RED sim only abonnementen zijn zwaar afgeprijsd en verlengen is nog voordeliger.

Klinkt als een foutje ook omdat de Vodafone site gewoon nog normale prijzen vraagt maar ik heb twee helpdesk medewerkers gesproken en die bevestigden beide de prijs. Aangezien ik toch mocht verlengen heb ik gelijk besteld.
2 jaar van 35p/m voor 10p/m. Ik verwacht eigenlijk nog steeds een contract voor 35p/m toegestuurd te krijgen en te horen dat de prijzen op de site onder voorbehoud van fouten zijn maar als dat niet zo is heb ik dit jaar een goede kerst.
Helaas, ik kan niet bestellen, hij komt niet in het mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Bij mij ook niet meer. Ik ben bang dat het feest dan niet doorgaat. Was ook wel te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rage corp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18

rage corp

omdat ik het zeg :)

net de klanten service gesproken, maar ze hebben een storing bij vodafone, dus het is niet meer mogelijk de simonly te bestellen...

jammer het leek me ook te goed om waar te zijn

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=86689&sid=76873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Stond ook al klaar om in te loggen, helaas...

Zou wel een super aanbieding zijn zeg! Ff als grote provider Tele2 achterna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
Ik heb dan nog net op tijd 2 nr's verlengd. Hopen dat het doorgaat. Mooie aanbieding wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Op de Friends and Family site wordt wel een eindejaarsactie aangekondigd van 28 t/m 31 dec. Hopelijk heeft dat er iets mee te maken?

Als ze voor 10 euro pm 7gb en onbeperkt bel&sms gaan aanbieden, plus dat de prijs na 2 jaar hetzelfde blijft (zoals gewoonlijk op de f&f site). Dan stap ik over vanaf mijn f&f abonnement uit 2012 met 11gb en 225min & onbeperkt sms voor 21,40 pm (incl 4G blox)

Alvast een beetje hoopvol vooruitlopend op de zaken; hier kan je je eigen f&f actiecode aanmaken. Gewoon 2x je eigen mailadres invullen en KSU als bedrijfsactiecode gebruiken. Let op, kans bestaat dat de mail met actiecode in je spambox terrecht komt.

[ Voor 26% gewijzigd door Chris.nl op 23-12-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Chris.nl schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:37:
Als ze voor 10 euro pm 7gb en onbeperkt bel&sms gaan aanbieden, plus dat de prijs na 2 jaar hetzelfde blijft (zoals gewoonlijk op de f&f site).
Bij pdashop.nl stond wel dat het abonnement 35 per maand was maar 24x10,- dus dan loopt de prijs na twee jaar niet door.

Nu zijn alle RED sim only abonnementen verdwenen op pdashop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb net een Red Essential afgesloten via F&F voor €22,- 1 jaar. Kan ik die beter annuleren met de deals van 28 december in het achterhoofd? Of is er een kans dat ik nog om kan laten zetten tzt? Het abbo gaat eind januari in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

denuz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:17:
Ik heb dan nog net op tijd 2 nr's verlengd. Hopen dat het doorgaat. Mooie aanbieding wel.
Hou ons dan op de hoogte, dat zou een goede indicator zijn of VF daadwerkelijk gaat stunten ;)
Ik hoop voor je dat het lukt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bartjeee schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:07:
Heb net een Red Essential afgesloten via F&F voor €22,- 1 jaar. Kan ik die beter annuleren met de deals van 28 december in het achterhoofd? Of is er een kans dat ik nog om kan laten zetten tzt? Het abbo gaat eind januari in.
Het blijft koffiedik kijken, maar ik zou voor de zekerheid annuleren en alvast een nieuwe actiecode voor mijzelf aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
Ah helaas. Werd zojuist gebeld door CB dat prijs onjuist was en dat zij dit niet kunnen bieden. Was ook te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
denuz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:46:
Ah helaas. Werd zojuist gebeld door CB dat prijs onjuist was en dat zij dit niet kunnen bieden. Was ook te mooi om waar te zijn.
Ai, dat is jammer. Nou ja, toch hopen dat Vodafone 28 dec iets soortgelijks op de F&F site aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
denuz schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:46:
Hier hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:59
Chris.nl schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:34:
[...]

Ai, dat is jammer. Nou ja, toch hopen dat Vodafone 28 dec iets soortgelijks op de F&F site aanbied.
nou zoiets gaat het echt niet worden hoor.
ZO'n prijs zou niet eerlijk zijn tegenover de andere klanten.

denk eerst dat het een actie is met toestel of een paar euro extra korting per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:47:
[...]

nou zoiets gaat het echt niet worden hoor.
ZO'n prijs zou niet eerlijk zijn tegenover de andere klanten.

denk eerst dat het een actie is met toestel of een paar euro extra korting per maand
Grote kans dat je gelijk hebt, alleen omdat pdashop.nl korte tijd die aanbieding online had staan durf ik te hopen dat zoiets in de pijplijn zit. Het gaat ook om een actie van slechts 4 dagen, dus waarom dat niet even een superstunt uithalen? Maar goed, waarschijnlijk heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is de F&F deal van 28-31 december:

Samsung Galaxy S6, 7GB data, 4G, onbeperkt bellen & sms'en = €38p/m
Samsung Galaxy S5 Neo, 7GB data, 4G, onbeperkt bellen & sms'en = €33p/m
(Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:06
Jammer dat ze geen leuke Sim Only hebben.

Lekker!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:29
Napsju schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:10:
Jammer dat ze geen leuke Sim Only hebben.
Jammer idd, laat mijn abbo (de 11 gb variant) nog maar weer doorlopen. Blijft toch een koopje voor €17 in de maand inclusief 4g

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Inderdaad jammer dat ze niet even stunten met de sim only's... Ik laat het abonnement uit 2012 ook vrolijk doorlopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Chris.nl op 28-12-2015 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, geen sim only. Nou, dan niet vodafone,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Dochter teleurgesteld, helaas, anders had ze een abonnement gekregen, nu zal ze minimaal nog een half jaartje moeten wachten.
Ik hoop dat de komst van Tele2 de markt enigszins opschud qua tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

Mijn abonnement uit 2011 loopt ook nog steeds door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:48
Komt Typhone/gsmeasy dit jaar niet met een eindejaarsactie? Meestel deden ze dat om nog even een bonus te kunnen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Niku schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:13:
Mijn abonnement uit 2011 loopt ook nog steeds door :+
De mijne uit 2012 ook nog. Ik ben toendertijd van m'n eerste abo bij Vodafone overgestapt naar een sim only via FF. Ik was laatst in een Vodafone winkel om een nieuwe simkaart te regelen (had een micro nodig voor m'n nieuwe S6) en de man achter de balie zei meteen 'O, u heeft een oud abonnement, u kunt allang verlengen! Ik heb wellicht een interessante aanbieding voor u!' waarop ik zei: 'Ik denk niet dat je mij nu voor een maandbedrag van 17,50 o.a. 11 GB internet per maand kan bieden, wel...?' waarop hij lichtelijk verbouwereerd mompelde 'Eh, hm, ik zie het, nee, zo'n deal heb ik niet...' om vervolgens een nieuwe sim voor mij te halen. ;)

Ik snap trouwens niet dat zoveel mensen nog steeds trappen in dat 'verleng' truukje. Dat is helemaal niet verlengen: dat is een nieuw abonnement aangaan. Echt verlengen doe je door NIETS te doen: je houdt dan gewoon wat je hebt totdat je alsnog wat anders regelt. Dat is pas echt verlengen. En voorlopig hou ik mijn oude abo. Ik heb wel G4 als Blox erbij genomen, natuurlijk, wat met mijn deal ook nog steeds kon (gelukkig). Die 11 GB is echt heerlijk, helemaal nu ik G4 heb en ook nog eens compleet van MP3 ben overgestapt naar Spotify: allemaal geen probleem, lukt makkelijk met 11 GB! 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2015 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

kami124 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:31:
...

Red Essential Sim Only (1 jaar: € 20,-. 2 jaar € 19,-)
Red Sim Only (1 jaar: € 25,-. 2 jaar € 24,-)
Red Super Sim Only (1 jaar: € 28,-. 2 jaar € 27,-) (bron: KappuhH in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic")

...
humz, ik kreeg bovenstaande aanbod (1GB + 1GB voor 20 euro bij 1 jaar) ook.
Zouden ze nog vatbaar zijn voor wat meer "tegenstribbelen" zodat ze er nog een euro of 2 vanaf halen? :)

[ Voor 50% gewijzigd door Yucko op 28-12-2015 19:34 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:10:
[...]
Echt verlengen doe je door NIETS te doen: je houdt dan gewoon wat je hebt totdat je alsnog wat anders regelt. Dat is pas echt verlengen. En voorlopig hou ik mijn oude abo.
't Klopt dat bij F&F (sim only) abonnementen de prijs hetzelfde blijft. Kanttekening hierbij is dat een abonnement, afgesloten via een andere site, na verloop van de 1 of 2 jaar omhoogschiet van bijvoorbeeld 36 naar 60 euro. Dan is 'verlengen' een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Waarom zijn de sim only prijzen zo ongunstig t.o.v. prijzen met toestel?

F&F RED 1 jaar sim only: 28p/m

F&F RED 1 jaar met toestel: 27p/m (en dat is inclusief 5 euro toestelbijdrage volgens de prijsopgave)

Dan zou je toch zeggen dat sim only 22p/m zou moeten zijn. Natuurlijk verdienen ze nog iets op de telefoon maar volgens mij zijn die marges ook niet al te hoog.

Ik ben niet zo onder de indruk van het huidige aanbod telefoons en wilde een jaar sim only nemen en dan een telefoon los kopen op het moment dat er een interessante uitkwam. Maar dat is zwaar onvoordelig kom ik nu helaas achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:25
Sharkey1802 schreef op maandag 28 december 2015 @ 23:13:
Waarom zijn de sim only prijzen zo ongunstig t.o.v. prijzen met toestel?

F&F RED 1 jaar sim only: 28p/m

F&F RED 1 jaar met toestel: 27p/m (en dat is inclusief 5 euro toestelbijdrage volgens de prijsopgave)

Dan zou je toch zeggen dat sim only 22p/m zou moeten zijn. Natuurlijk verdienen ze nog iets op de telefoon maar volgens mij zijn die marges ook niet al te hoog.

Ik ben niet zo onder de indruk van het huidige aanbod telefoons en wilde een jaar sim only nemen en dan een telefoon los kopen op het moment dat er een interessante uitkwam. Maar dat is zwaar onvoordelig kom ik nu helaas achter.
Zo onvoordelig hoeft dat dan toch niet te zijn? Neem een F&F Red met een courant toestel en verkoop dat. Uiteindelijk komt je maandbedrag dan ook laag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Yucko schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:34:
[...]

humz, ik kreeg bovenstaande aanbod (1GB + 1GB voor 20 euro bij 1 jaar) ook.
Zouden ze nog vatbaar zijn voor wat meer "tegenstribbelen" zodat ze er nog een euro of 2 vanaf halen? :)
Ik denk persoonlijk niet dat je er nog meer vanaf kan praten. Maar als je het gaat proberen, hoor ik graag het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
Omnivore schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:23:
[...]

N.a.v. je "edit2"; dat gebeurt bij mij nu al 2 jaar achter elkaar. Vorig jaar heb ik mijn abo op die manier omgezet naar SO Red Essential 12 maanden voor € 15, maar bleek het gesprek met loyalty achteraf niet goed geregistreerd en moest ik meermaals terugbellen om het abo en de extra korting correct te laten invoeren.

Dit jaar eind oktober exact hetzelfde probleem, nu SO Red Essential 12 maanden voor € 20, vanwege 1GB extra natuurlijk. Opnieuw blijkt de overeenkomst niet juist ingevoerd, internetbundel op, verschillende correcties en meerdere mensen die de abonnementregistratie in het systeem van VF nu volledig ver***** hebben. Na een klacht hierover kreeg ik al 25% dus € 5 eenmalige korting, maar ondanks deze korting bedroeg mijn factuur voor december vanwege circa 20 mutaties ineens € 41,15... let wel: zonder gebruikskosten! 8)7

Ik vind de meeste medewerkers van VF erg welwillend, aardig en correct aan de telefoon, maar wat ze er administratief allemaal van bakken... Heb 9 december een nieuwe klacht ingediend bij betalen.nl@vodafone.com en o.a. verzocht de overduidelijk onjuiste factuur niet af te schrijven. Voorlopig ontving ik nog geen antwoord, maar de factuur blijkt vandaag wel geïncasseerd. Heb al aangegeven dat ik die uiteraard ga storneren want ik wil niet wachten op een correctie in januari.

Ben benieuwd hoe dit afloopt, heb ze namelijk een leuk tegenvoorstel gedaan om mij tevreden te houden. Lukt dat, dan hoor je hier niets meer van, anders zal ik eens kijken of ik die mail op Tweakers kan plakken, dan is het natuurlijk ook meteen einde VF voor mij 8)
Ik heb nu al meermaals met VF gebeld over de foute rekening. Ik zou eigenlijk dus 24,- euro/maand moeten betalen, maar heb ineens een rekening van 39 euro/maand (en nog buitenbundel kosten van 0,12 euro, maar die kloppen). Maar nadat ik zeer vriendelijk geholpen ben, hoor ik vervolgens helaas niks meer van ze :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 15:10:
[...]

De mijne uit 2012 ook nog. 17,50 o.a. 11 GB internet per maand
Welk abo heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, geen idee hoe het heet...? Het was een sim only en daarnaast hadden ze een tijdelijke aanbieding voor heel veel internet. Het was volgens mij nog voordat je Red had. Moet er wel bij zeggen dat ik (t.o.v. anderen) weinig belminuten heb (150 minuten of zo, weet het nog geeneens zeker) maar ik bel heel weinig dus voor mij is dat genoeg (als ik 10 minuten bel in een maand, is het veel). Sms is wel onbeperkt. Internet is voor mij verreweg het belangrijkste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 10:29
Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:02:
[...]

Hm, geen idee hoe het heet...? Het was een sim only en daarnaast hadden ze een tijdelijke aanbieding voor heel veel internet. Het was volgens mij nog voordat je Red had. Moet er wel bij zeggen dat ik (t.o.v. anderen) weinig belminuten heb (150 minuten of zo, weet het nog geeneens zeker) maar ik bel heel weinig dus voor mij is dat genoeg (als ik 10 minuten bel in een maand, is het veel). Sms is wel onbeperkt. Internet is voor mij verreweg het belangrijkste.
SO Bel sms en web 2 altijd toevallig de naam? Heb deze variant ook alleen dan de 75 minuten variant met 11gb aan data. Was gelukkig in de gelegenheid toen der tijd om te mogen te verlengen. Met een f&f code €14.35 in de maand. Nu €17.35 ivm 4g blox. Laat dit lekker doorlopen. Niks beters te vinden voor deze prijs. Als ik een nieuwe telefoon wil koop ik deze gewoon los.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik ben mooi voor de actie van Vodafone gegaan met de Samsung S6 met onbeperkt bellen, SMSen en 7GB 4G internet voor €33,- / per maand met telefoon. Ik had nog een oud abonnement en Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro (met 50% korting het eerste jaar).

Maar daar ging ik natuurlijk na het afloop van het abonnement het normale tarief van €55,- voor betalen plus inflatie. Dat werd dus €60,-

Na veel gezeur met loyalty lijkt me dit een mooie actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Laatst online: 17:39
Gisteren verlengd via F&F voor een iPhone 6s 64GB. Hoor wel dat er een achterstand is met de leveringen van de iPhone 6s. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:23

sphere

Debian abuser

Super handig, 6 maand na uitporteren nummer staat er een rekening voor me klaar bij Vodafone. Kan hem alleen niet bekijken. Iemand anders spooksms ontvangen?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:22

Yucko

One clown to rule them all !

fiftyfive schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:26:
Gisteren verlengd via F&F voor een iPhone 6s 64GB. Hoor wel dat er een achterstand is met de leveringen van de iPhone 6s. Ben benieuwd hoe lang ik moet wachten.
ik hoop dat je een andere kleur dan de zwarte besteld hebt, want die is slecht leverbaar :P (levertijd onbekend aldus mijn vriendin die werkt bij het bedrijf wat de uitleveringen verzorgd voor Vodafone)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Laatst online: 17:39
Yucko schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:40:
[...]

ik hoop dat je een andere kleur dan de zwarte besteld hebt, want die is slecht leverbaar :P (levertijd onbekend aldus mijn vriendin die werkt bij het bedrijf wat de uitleveringen verzorgd voor Vodafone)
Pff laat het nou net de zwarte zijn die ik heb besteld ;( . Ach ik wacht het deze week nog even af en anders probeer ik het bij een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

fiftyfive schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:26:
Welk abbo heb je gepakt en waarom bij F&F? Ik ga voor hetzelfde toestel. Heb nu een iPhone 6 16GB maar dat is te krap. Heb ook nog 2 codes maar de aanbiedingen zijn niet om naar huis te schrijven...

Mag over 2 weken weer verlengen.

[ Voor 8% gewijzigd door JB op 11-01-2016 20:00 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Laatst online: 03-02 14:57
Whoop whoop; Vodafone houdt mij als trouwe klant.
Even de deal delen voor de medetweakers die nog willen gaan verlengen: Ik heb via Loyalty (1201->4->3) verlengd naar 1 jaar Sim Only Red Super (onb minuten, onb SMS, 7GB data) voor 25 euro per maand. Scheelt aardig wat vergeleken met de 36,- per maand listprijs :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

JB

Cédric roelt!

DarthPlastic schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:43:
Even de deal delen voor de medetweakers die nog willen gaan verlengen: Ik heb via Loyalty (1201->4->3) verlengd naar 1 jaar Sim Only Red Super (onb minuten, onb SMS, 7GB data) voor 25 euro per maand. Scheelt aardig wat vergeleken met de 36,- per maand listprijs :)
Werkt dat ook incl toestel of enkel voor sim only?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Wat voor abo had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Laatst online: 03-02 14:57
JB schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Werkt dat ook incl toestel of enkel voor sim only?
Geen idee; niet gevraagd. Al verwacht ik van wel, aangezien ik mijn belletje heb geprobeerd op basis van de ervaringen die eerder in dit topic zijn gepost (met succes, zowel met als zonder telefoon)
Ik had hiervoor ook al een Red Simonly abbo, met 300 minuten en 1GB. Ik heb wel enkele maanden flink buiten de bundel gebeld, dus dat kan aanleiding voor de soepele korting zijn. Of gewoon een combinatie van goed lullen en veel geluk :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hier al klant bij Vodafone toen het nog Libertel was.

Echter grote kans dat ik over 2 maanden (einde contact) overstap naar KPN. Heb nl al tv en internet via KPN, neem je daar een mobiel abbo bij krijg je 5,- korting, dubbele databundel en t HBO pakket er allemaal bij.

Eens kijken wat die loyalty afdeling nog voor mij kan betekenen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

DarthPlastic schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:02:
.... Of gewoon een combinatie van goed lullen en veel geluk :)
Wat ik mij dan altijd afvraag, wat heb je dan gezegd?
"Goedemiddag, mijn abbo loopt bijna af, geef me korting, anders stap ik over naar KPN" ?

Over twee maanden misschien zelf ook even namens mijn vrouw bellen naar Loyalty, voorbereidend werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
pinda powerrr schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:28:
[...]

[...]

"Goedemiddag, mijn abbo loopt bijna af, geef me korting, anders stap ik over naar KPN" ?

Over twee maanden misschien zelf ook even namens mijn vrouw bellen naar Loyalty, voorbereidend werk ;)
Had laatst gebeld. Ben al 10+ jaar klant, met altijd dure abo.
Nu heb ik Red Super Multisim 6GB.

Hij bood me Red Super 7GB aan, zonder multi sim, voor €33 p/m.
Euro goedkoper dan directsales...

;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tigerblood
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-01 13:55
pinda powerrr schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:28:
[...]

[...]

Als je belt om je abonnement te verlengen/wijzigen, word je doorverbonden naar de Sales afdeling. Zij geven het standaard "waanzinnige aanbod" van €1 korting op de normale prijs. Dan zeg je dat je niet onder de indruk bent van het "aanbod". Dan komen ze met wat andere abonnementen etc, maar zeg gewoon dat je daar geen interesse in hebt. Uiteindelijk zeg je dat je geen aantrekkelijk aanbod hebt gehad en dat je dus maar op wilt zeggen. Dan verbinden ze je meestal door naar Loyalty. Die stellen je dan vragen waarom je weg wilt etc. Zeg je gewoon dat je geen serieus aanbod hebt gekregen van Sales en dat je je als loyale klant niet op waarde geschat voelt, je noemt wat tarieven bij concurrenten etc. Dan komen ze meestal met een lagere prijs dan die je bij Sales hebt gehoord. Daar moet je dan niet te enthousiast over doen, en een redelijk tegenbod op doen. Meestal gaan ze daar wel op in.

Klantenretentie is gewoon erg belangrijk omdat het Vodafone administratieve rompslomp, en daarmee kosten scheelt, vooral als je een klant bent waarvan ze weten dat je altijd netjes op tijd betaald. Makkelijkste klant om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:48
Zijn hier toevallig mensen die bij Vodafone werken? Ik ben nu zo ver om maar helemaal over te stappen naar een andere provider... Ik heb begin januari m'n Vodafone abo verlengd via Vodafone F&F icm een iPhone 5s. We zijn nu een maand verder, helaas het toestel nog steeds niet ontvangen. Verschillende malen gebeld met Vodafone maar ze hebben geen idee wanneer het toestel geleverd kan worden. Het vreemde is: mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde toestel besteld (ook via F&F) en deze inmiddels al ontvangen! Communicatie vanuit Vodafone is ook dramatisch, geen enkel mailtje oid over een verwachte leverdatum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Geen optie om de bestelling te annuleren? En daarna nog een keer te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Over ongeveer een maand mag ik mijn abonnement verlengen. Vorig jaar rond deze tijd Red met 6GB internet en onbeperkt bellen en sms'en genomen. Maar een paar dagen later kreeg iedereen ineens 7GB internet.

Om dit te voorkomen wil ik nu even de kat uit de boom kijken alvorens ik ga verlengen. Iemand een idee of er binnenkort wellicht nieuwe abonnementsvormen aankomen?
Pagina: 1 ... 35 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!