Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:53
Freakster86 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:38:
[...]

Om nog maar wat olie op het vuur te gooien :+

[...]

Je moet hieruit afleiden dat je dus na je nieuwe contract de extra maanden nog moet uitzitten (tegen het dan geldende tarief, al dan niet met/zonder korting). Het staat nergens letterlijk vermeld. Deze constructie is in mijn optiek dan ook vermomd als een geste richting de klant, maar is enkel een verlengingsconstructie ten voordelen van Vodafone.
Ik heb 21 juni mijn abbo 4 maanden van te voren verlengd, en als ik kijk in my vodafone is de nieuwe einddatum van het contract 21 juni 2016.

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/c0442c1d5b5c5ce24a396bd9bb5c9176.png

Edit: Na wat verder teruglezen begrijp ik de situatie...wel vreemd dan dat ze deze einddatum neer zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Dersan op 02-07-2015 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dersan schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:09:
[...]

Ik heb 21 juni mijn abbo 4 maanden van te voren verlengd, en als ik kijk in my vodafone is de nieuwe einddatum van het contract 21 juni 2016.

[afbeelding]

Edit: Na wat verder teruglezen begrijp ik de situatie...wel vreemd dan dat ze deze einddatum neer zetten.
Of Vodafone doet tegenwoordig simpelweg wat het zegt. Je hebt een contract voor bepaalde tijd maar mag eventueel 4 maand voor de einddatum verlengen, ga je door die verlenging meer betalen dan gaat hij direct in, anders zit je eerst je oude contact uit. Niets meer, niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat je een Red abonnement dat je via Friends & Family hebt aangevraagd, tussentijds kunt verhogen naar een Red Super abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:36:
Weet iemand of dat je een Red abonnement dat je via Friends & Family hebt aangevraagd, tussentijds kunt verhogen naar een Red Super abonnement?
Bel 1201 en vraag het ze :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:09

FreakNL

Well do ya punk?

Tackleberry schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:00:
[...]

Ook al voor €22,50 het Red abonnement... Hmmm, ik moet ook echt eens gaan bellen. Kan ik eindelijk van 400 min of sms + 1 GB data (3G only) voor €15,00 afstappen...
Tja, is toch weer 7,50 x 12 = 90 euro per jaar extra. Ik weet wel, 4g is echt een stuk sneller, maar ik zit 90% van de tijd op WiFi. Ik zit zelf ook in zo'n "gouden" kooi, 225 min/1gb/3g voor 11,25 per maand. Ik heb genoeg aan die minuten en meestal genoeg aan die 1gb. Met het 22,50 abbo zou ik dus 135 euro per jaar meer gaan betalen, schiet niet op. Enige jammer is dat als ik door die 1gb heen ben ik direct bij ga betalen (ipv dat het langzamer wordt). Die blox kan ik niet aanzetten, is eigenlijk het enige wat ik mis. Ja, en 4g, maarja, ik heb dat nooit eerder gehad dus ik "mis" dat ook nog niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
FreakNL schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:31:
Tja, is toch weer 7,50 x 12 = 90 euro per jaar extra. Ik weet wel, 4g is echt een stuk sneller, maar ik zit 90% van de tijd op WiFi. Ik zit zelf ook in zo'n "gouden" kooi, 225 min/1gb/3g voor 11,25 per maand. Ik heb genoeg aan die minuten en meestal genoeg aan die 1gb. Met het 22,50 abbo zou ik dus 135 euro per jaar meer gaan betalen, schiet niet op. Enige jammer is dat als ik door die 1gb heen ben ik direct bij ga betalen (ipv dat het langzamer wordt). Die blox kan ik niet aanzetten, is eigenlijk het enige wat ik mis. Ja, en 4g, maarja, ik heb dat nooit eerder gehad dus ik "mis" dat ook nog niet echt :)
Dat blijft ook een beetje mijn dilemma. Ondertussen een paar keer heel dicht in de buurt van die 1GB gekomen. Nu ben ik vaak terughoudend in het gebruiken van data.

Voor die 7,50 per maand heb ik dus onbeperkt bellen ipv 400 minuten én 2GB meer data. Geen slechte deal lijkt me. Mits ik dat voor elkaar krijg uiteraard... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje off-topic, maar hoeveel MB is 1 GB bij Vodafone?
De ene provider geeft je 1000 MB en de andere 1024 MB. Ik zou het graag willen weten voor de data counter op m'n telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:45:
Misschien een beetje off-topic, maar hoeveel MB is 1 GB bij Vodafone?
De ene provider geeft je 1000 MB en de andere 1024 MB. Ik zou het graag willen weten voor de data counter op m'n telefoon ;)
Als ze adverteren met 1GB, dan is het 1024MB. Als ze adverteren met 1000MB... tja, dan is het 1000MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Werd vandaag gebeld door Vodafone, maar kwam helaas niet uit. Ben benieuwd wat ze me morgen aan gaan smeren. Gok dat ze niet uit zichzelf met 2 jaar Red sim-only voor 22,50 komen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Aangezien Vodafone niet zelf belde (leuk die beloftes) heb ik vandaag zelf contact opgenomen. Uiteraard deed de afdeling Verkoop mij het standaard aanbod. Toen noemde ik de bedragen die ik hier voorbij heb zien komen en werd ik doorverwezen naar de Loyalty Desk. Wederom het verhaal verteld en na kort intern overleg kreeg ik bovenstaande aanbod ook. Nou ja, naar beneden afgerond, dus 22 euro/mnd voor 2 jaar VF Red 2+1GB.

Dezelfde dag nog is het omgezet, dus 4G is ook al meteen beschikbaar voor me. Ook My Vodafone is (zo goed als) bijgewerkt. Dat had slechter gekund! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouja15
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 00:45
Ik heb via friends and family een aanbieding gekregen voor lg g4 i.c.m. een red abbo ( onb.bellen en 2+1 GB 2 jaar ). Dit betekent dat ik €15 bijbetaal voor het toestel. Vinden jullie dit een goede aanbieding? Ik betaal op dit moment € 33 euro voor sim only red met 2 GB en onb. bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 14:34
Valt er als nieuwe klant nog iets te bereiken met een belletje? Zit te kijken naar een Samsung galaxy s6 icm red essential en iets bijbetalen. Zie dat bijbetalen bij coolblue €50 minder is echter hebben ze daar niet de topaz blauwe telefoon.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Bo0bz schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:11:
Valt er als nieuwe klant nog iets te bereiken met een belletje? Zit te kijken naar een Samsung galaxy s6 icm red essential en iets bijbetalen. Zie dat bijbetalen bij coolblue €50 minder is echter hebben ze daar niet de topaz blauwe telefoon.
Proberen kan altijd toch? Laat je het weten of er wat uit kwam?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Bo0bz schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:11:
Luxeprobleem.... de kleur van de telefoon afwegen tegen de beste prijs van de telefoon...

Zelf zat ik 2 jaar met smart te wachten op de HTC One (M7). Onverwacht liep ik toen tegen een hele scherpe aanbieding aan, helaas was alleen de zilveren versie beschikbaar. Ik wilde eigenlijk een zwarte, maar gezien de aanbieding vond ik de zwarte de prijs niet waard. Uiteindelijk zit ie meestal toch in een case of hoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hoe groot schatten jullie de kans om als nieuwe klant Vodafone Red 2+1GB voor 2 jaar af te sluiten voor 22 euro?

Ik bel morgen anders zelf even, maar ben benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Bartjeee schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:34:
Hoe groot schatten jullie de kans om als nieuwe klant Vodafone Red 2+1GB voor 2 jaar af te sluiten voor 22 euro?

Ik bel morgen anders zelf even, maar ben benieuwd naar de ervaringen.
Afdeling verkoop zal je in principe alleen de aanbieding kunnen doen je ook op de website kunt vinden. Ik heb het voor elkaar gekregen, als bestaande klant, via de loyalty desk. Dus of dat ook lukt als nieuwe klant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 14:34
EWK schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Proberen kan altijd toch? Laat je het weten of er wat uit kwam?
Heb gebeld en krijg de aansluitkosten vergoed. Scheelt toch weer €30 voor een nieuwe klant. Maar kwam iets anderS tegen: Heb gekozen voor de blauwe variant via friends&family. Ook geen aansluitkosten en scheelt 4€ p maand. Altijd mooi meegenomen als je heb abo toch al wilde.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:36:
Ja dit kan, stap hoger kan altijd. Is dan wel een migratie binnen je contracts duur. Wat het met je korting doet ligt aan je abbo en promoties die zijn afgesloten. Als je dat wilt weten kun je even bellen. Een horizontale migratie mag ook naar een nieuwe vorm van een abbo alleen kost je dat eenmalig 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouja15
Vodafone is echt flut. Ik heb weleens last gehad van spookfacturen en een slechte klantenservice maar dit is toch echt de druppel. Heb via friends en family mijn abbo verlengd. Ik kreeg netjes een bevestig dat de bestelling was geplaatst. Maar 5 dagen later..geen ordernummer is geen bestelling en is dus niet zichtbaar bij die klungels. Je wordt gewoon als trouwe klant in de kou gelaten..die actie liep namelijk tot en met zondag. Ik snap echt wel waarom men overstapt naar t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:51
bouja15 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:35:
Vodafone is echt flut. Ik heb weleens last gehad van spookfacturen en een slechte klantenservice maar dit is toch echt de druppel. Heb via friends en family mijn abbo verlengd. Ik kreeg netjes een bevestig dat de bestelling was geplaatst. Maar 5 dagen later..geen ordernummer is geen bestelling en is dus niet zichtbaar bij die klungels. Je wordt gewoon als trouwe klant in de kou gelaten..die actie liep namelijk tot en met zondag. Ik snap echt wel waarom men overstapt naar t-mobile.
Elk netwerk heeft z'n gebrek. Je hoort vaak dat het betreft acties bij Vodafone verkeerd gaat, maar over T-mobile hoor je vaak netwerkissues. Het is maar waar je prioriteit ligt.

Stuur gewoon een tweet naar Vodafone Webcare met een screenshot van de bevestiging. Dan komt het vast goed. Die hebben ook geen zin in negatieve reclame. Bovendien heb je het toch zwart-op-wit.

Maar dit had je zelf ook kunnen verzinnen en is een beetje bashen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Het gaat met verlengingen e.d. inderdaad wel erg vaak mis is mijn ervaring.
Hier ook per 1-7 verlengd en een korting van €7 afgesproken, eerste factuur werd de normale prijs in rekening gebracht.
Helpdesk was nagenoeg niet te bereiken i.v.m. drukte, via een tweet na drie dagen een correctie gekregen.
Tsja, het is vakantietijd, kan druk zijn. Kan me er niet zo heel erg druk om maken, als het uiteindelijk maar geregeld is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Vandaag de bevestiging gekregen dat mijn Friend or Foe abo is verwerkt. Sim only had ik en dat is het gebleven. Keurig in 3 werkdagen geregeld. Had vanmorgen ineens geen verbinding meer, reboot van de foon gaf keurig LTE ipv 3G.

Enkel klopt My Vodafone nog niet echt. Even nog aankijken en anders maar contact zoeken. Staat nog Scherp L bij telefonie en data 500 MB. Daarbij 468 MB extra (is 500 maar gecorrigeerd voor 2 dagen geen abo klopt dat wel). Het hoort smart 500 te zijn (+500). Blox kan ik nog niet instellen, dataverbruik bescherming (o.i.d.) ook nog niet. Dus we zijn al een heel eind maar nog net niet helemaal. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Bij mij geeft My Vodafone aan dat ik 2GB data heb, terwijl dat 3GB moet zijn. Geen groot probleem, heb toch een data manager op mijn telefoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouja15
Redondo1982 schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 08:26:
[...]

Elk netwerk heeft z'n gebrek. Je hoort vaak dat het betreft acties bij Vodafone verkeerd gaat, maar over T-mobile hoor je vaak netwerkissues. Het is maar waar je prioriteit ligt.

Stuur gewoon een tweet naar Vodafone Webcare met een screenshot van de bevestiging. Dan komt het vast goed. Die hebben ook geen zin in negatieve reclame. Bovendien heb je het toch zwart-op-wit.

Maar dit had je zelf ook kunnen verzinnen en is een beetje bashen.
Is echt geen bashen. Een bevestiging van de bestelling is bij vodafone niets waard. In de bevestiging staat namelijk niets over wat je besteld hebt en is dus ook niet zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:03
Wat is dat voor kolder met Vodafone en hun 1gb + 1gb abonnementen? Is het de bedoeling dat je die extra 1gb steeds aanzet als blox? Waarom adverteren ze niet met 2gb en laten ze die bloxonzin achterwege?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
Ik ben geswitcht naar Tele2 (SO - onbeperkt bellen, 500MB, maandelijks opzegbaar, 16 euro/maand). 9 september moet het nummer overgaan, ben benieuwd gezien de horrorverhalen hier.

Toestelprijzen bij F&F blijven hoog, aanbod via Loyalty was niet zo goed, dus ik ga maar even SO wachten tot er weer fatsoenlijke toestellen op de markt komen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Eindelijk had ik een beslissing gemaakt om 1 particulier abonnement te nemen en 1 zakelijk. Dus de Red Super en de Red Business. Ik schakel regelmatig door naar 1 mobiel zodat ik maar 1 hoef mee te nemen. Jaren goed gegaan en met VF ook besproken of dat kosteloos gaat. Het Red particulier en zakelijk is exact hetzelfde werd zowel in de winkel, telefoon, technische dienst etc verteld. Ik geloof dan VF wel. Nou nee dus want particulier moet je dus gaan betalen voor doorschakelen want dat valt buiten je bundel. Nou wel ik heb lopen vloeken want ik kreeg 2 rekeningen met buiten de bundel kosten van € 50 per maand. Dus goedkoop is duurkoop en ga de volgende keer wel weer naar Galaxy of zo want dit voelt als een n**istreek aan. Ik heb al met VF contact gehad en het klachtenformulier ingevuld.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Señor Sjon schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:41:
Ik ben geswitcht naar Tele2 (SO - onbeperkt bellen, 500MB, maandelijks opzegbaar, 16 euro/maand). 9 september moet het nummer overgaan, ben benieuwd gezien de horrorverhalen hier.

Toestelprijzen bij F&F blijven hoog, aanbod via Loyalty was niet zo goed, dus ik ga maar even SO wachten tot er weer fatsoenlijke toestellen op de markt komen.
En ook ik ben weg. Betaal bij vf voor 125 belminuten en 11GB 4g €18,94 ofzo. Nu naar kpn. Deal kon ik niet laten liggen, €20 voor 10GB en 400 belminuten (icm compleet). 18 september moet mijn nummer over gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 19-08-2015 12:41 ]

Hoi!

• M3leee
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-09 15:48
Contact gehad met Vodafone over een verlenging. De volgende prijzen konden geregeld worden via de loyalty desk (1201, optie 4, optie 3)

Sim only:
Red 1 jaar - 2 GB - 300 min bellen - € 20
Red 1 jaar - 3 GB - onbeperkt bellen - € 25
Red 1 jaar - 7 GB - onbeperkt bellen - € 28

Helaas konden de eerder genoemde tarieven niet meer aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Hmm.. Bedankt voor het lijstje. Ben nu contractvrij en 1 GB is gewoon veels te weinig. Sinds ik 4G heb lijkt het alsof ik er zo snel doorheen ga. Zit te twijfelen tussen 7 GB 1 jaar bij Vodafone of overstappen naar KPN 5 GB 2 jaar. Lastig lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 00:23
M3leee schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 15:57:
Contact gehad met Vodafone over een verlenging. De volgende prijzen konden geregeld worden via de loyalty desk (1201, optie 4, optie 3)

Sim only:
Red 1 jaar - 2 GB - 300 min bellen - € 20
Red 1 jaar - 3 GB - onbeperkt bellen - € 25
Red 1 jaar - 7 GB - onbeperkt bellen - € 28

Helaas konden de eerder genoemde tarieven niet meer aangeboden worden.
Toch grappig dat ik dat hier nu lees. Ik ben inmiddels ook bijna contractvrij en wil iig overstappen op een SIM-only. Heb momenteel een Red abo.

De aanbiedingen die ik voor een verlenging kreeg of via de website heb bekeken waren echt heel erg mager en relatief duur ivm bijv KPN. Misschien dit nog maar eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooimens
  • Laatst online: 03-07 10:10
Hallo allen.

Ik heb sinds 2012 een sim-only abbo bij Vodafone F&F met 10gb internet en ik dacht 100 smsjes/100 belminuten. Nu blijkt dat Vodafone zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld doodleuk de 10gb databundel naar 1gb heeft teruggebracht. Dat alles nog steeds tegen de toenmalige maandelijkse abbo prijs van 16,20€.

Op myvodafone zie ik SO Bel+SMS+Web-2 Altijd €30 met blox/extras:
- internet maximaal pakket-2
- alles-in-1 op reis dagbundel

Ik nog geen vergelijkbare gevallen kunnen vinden op dit forum. Iemand een idee of dit bewust is gedaan, omdat ze deze abbo's graag uitfaseren (klinkt aannemelijk vanuit Vodafone perspectief)? Of is hier gewoon iets fout gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
kooimens schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:48:
Hallo allen.

Ik heb sinds 2012 een sim-only abbo bij Vodafone F&F met 10gb internet en ik dacht 100 smsjes/100 belminuten. Nu blijkt dat Vodafone zonder dat ik hiervan op de hoogte ben gesteld doodleuk de 10gb databundel naar 1gb heeft teruggebracht. Dat alles nog steeds tegen de toenmalige maandelijkse abbo prijs van 16,20€.

Ik nog geen vergelijkbare gevallen kunnen vinden op dit forum. Iemand een idee of dit bewust is gedaan, omdat ze deze abbo's graag uitfaseren (klinkt aannemelijk vanuit Vodafone perspectief)? Of is hier gewoon iets fout gegaan?
Als je 10gb bundel daadwerkelijk is verwijderd, is er iets fout gegaan. Die 10gb bundel moet er altijd op blijven zitten, dat waren / zijn de F&F voorwaarden. Mijn 10+1gb bundel is in ieder geval sinds 2012 onveranderd gebleven.

In myvodafone is die 10gb bundel niet duidelijk terug te vinden, ik zie onderstaand in myvodafone.

Afbeeldingslocatie: http://ayt.nl/chris/vd.jpg

In de android app zie ik wel duidelijk:

Afbeeldingslocatie: http://ayt.nl/chris/vd2.jpg

Internet maximaal pakket-2 betekend dat je de 10gb bundel hebt.

Trouwens, om precies te zijn heb jij volgens mij het abonnement:
10+1gb internet (daarna afgeknepen zonder extra kosten)
onbeperkt bellen met vodafone klanten, 100 belminuten met de rest
onbeperkt sms (ipv 100 heb je er 5000)

[ Voor 37% gewijzigd door Chris.nl op 21-08-2015 12:47 . Reden: om precies te zijn.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
kooimens schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:48:
Hallo allen.

Het internet maximaal pakket-2 is de 10GB buundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSt@rter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 17:04
EWK schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:40:
[...]

En ook ik ben weg. Betaal bij vf voor 125 belminuten en 11GB 4g €18,94 ofzo. Nu naar kpn. Deal kon ik niet laten liggen, €20 voor 10GB en 400 belminuten (icm compleet). 18 september moet mijn nummer over gaan.
Dat is een hele interessante aanbieding van KPN heb je wellicht een bron/linkje voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Thombias schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:33:
[...]

Het internet maximaal pakket-2 is de 10GB buundel
Je hebt gelijk, heb mijn reactie erop aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

FireSt@rter schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:35:
[...]

Dat is een hele interessante aanbieding van KPN heb je wellicht een bron/linkje voor mij?
Ik heb gereageerd op je dm met een wat langere uitleg dan de post van mij hierboven.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
EWK schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:40:
[...]

Dit heb ik ook gedaan. Ik ben rond 14 september over naar kpn met hetzelfde pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:32

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Thombias schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:44:
[...]

Dit heb ik ook gedaan. Ik ben rond 14 september over naar kpn met hetzelfde pakket.
Als ik op zoek ga naar dit abonnement dan kom ik echt niet aan deze prijs.
Hoe komen jullie hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
WishmasterNL schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:55:
[...]

Als ik op zoek ga naar dit abonnement dan kom ik echt niet aan deze prijs.
Hoe komen jullie hieraan?
Nope, ik ook niet. Ben wel geinteresseerd. Hebben ze ook een onbeperkt bellen variant? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Laatst online: 12-05-2023
Dit is geen KPN topic. Maar om het even duidelijk te maken. Een 200min/bel 5gb abo is 25 euro bij KPN. Heb je ook KPN alles in 1 pakket thuis. Dan kan je dit pakket verdubbelen naar 400 bel/sms 10gb. En je krijgt ook nog eens 5 euro korting als je 2 kpn mobiele abonnementen hebt. Dit maakt het dan 20 euro. Laatste post over KPN in dit topic. Meer informatie zie KPN compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jup, bij KPN betaal de de hoofdprijs voor de glasvezel aansluiting om voordeliger uit te kunnen zijn met je mobiele abonnement. Voor mij is Telfort glasvezel icm m'n bestaande F&F abonnement het voordeligste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pabz
net even contact gehad met de chat van sales, die komen niet verder dan €34/mnd voor een Sim Only Red Super bij 1 jaar. Misschien dan toch eens met de loyalty desk bellen of idd naar KPN kijken. Wilde misschien toch ook voor tv en internet overstappen en dan is het combi-voordeel wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 21:22
Chris.nl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 14:24:
Jup, bij KPN betaal de de hoofdprijs voor de glasvezel aansluiting om voordeliger uit te kunnen zijn met je mobiele abonnement. Voor mij is Telfort glasvezel icm m'n bestaande F&F abonnement het voordeligste.
Ik kan niet goedkoper uit zijn dan bij KPN met glasvezel, dus dat is gewoon onzin in mijn ogen. En als je de totale prijs (dus inclusief mobiel) vergelijkt met andere providers dan durf ik zelfs te beweren dat KPN de goedkoopste is.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jassy schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:36:
[...]

Ik kan niet goedkoper uit zijn dan bij KPN met glasvezel, dus dat is gewoon onzin in mijn ogen. En als je de totale prijs (dus inclusief mobiel) vergelijkt met andere providers dan durf ik zelfs te beweren dat KPN de goedkoopste is.
Ik ken jou (gezins)situatie niet, maar over het algemeen is Telfort glasvezel, zelfs het eerste jaar, goedkoper dan KPN glasvezel (incl. de 1e 6 maand KPN korting). Na de eerste 6 maand zou ik 15 euro per maand weggooien bij KPN. Dus de 15 euro die ik teveel betaal bij KPN zie ik dan als investering in 'combi voordeel'. Dit is geen onzin in mijn ogen.

Ik betaal 45 voor mijn Telfort glasvezel +TV lijn en 21,40 voor 11gb mobiele Vodafone data 4G. Je bent van harte welkom om mij voor te rekenen hoe ik hierop kan besparen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooimens
  • Laatst online: 03-07 10:10
Chris.nl schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:21:
[...]

Als je 10gb bundel daadwerkelijk is verwijderd, is er iets fout gegaan. Die 10gb bundel moet er altijd op blijven zitten, dat waren / zijn de F&F voorwaarden. Mijn 10+1gb bundel is in ieder geval sinds 2012 onveranderd gebleven.
...
Trouwens, om precies te zijn heb jij volgens mij het abonnement:
10+1gb internet (daarna afgeknepen zonder extra kosten)
onbeperkt bellen met vodafone klanten, 100 belminuten met de rest
onbeperkt sms (ipv 100 heb je er 5000)
Top, bedankt voor je uitleg. De verwarring was ontstaan omdat ik ineens sms'jes van Vodafone kreeg (aan het begin van de maand) met de mededeling dat ik minder dan 250 MB van mijn datategoed over had. Deze sms'jes slaan echter op de 1gb bundel (die er blijkbaar ook op zit). Na het verbruik v.d. 1 gb bundel ga je, aldus de Vodafone medewerkster, automatisch over op de 10gb. Niets aan de hand dus. Noem het loos alarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

kooimens schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 16:17:
[...]

Top, bedankt voor je uitleg. De verwarring was ontstaan omdat ik ineens sms'jes van Vodafone kreeg (aan het begin van de maand) met de mededeling dat ik minder dan 250 MB van mijn datategoed over had. Deze sms'jes slaan echter op de 1gb bundel (die er blijkbaar ook op zit). Na het verbruik v.d. 1 gb bundel ga je, aldus de Vodafone medewerkster, automatisch over op de 10gb. Niets aan de hand dus. Noem het loos alarm :P
Bij de 10GB bundels hebben ze een 1GB bundel toegevoegd, en als door die eerste 1GB door heen bent krijg je een sms je dat je door je data heen bent. Alsof ze die 1GB doneren in de hoop dat je de andere 10 niet gebruikt.

Hoi!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mijn 2-jarig Vodafone Red Super C is afgelopen.
Gekocht tijdens die gekkigheid in Kampen i.c.m. een toestel waarbij abonnementsprijs gedurende deze 2 jaar gehalveerd was.
Onbeperkt bellen en SMS, 4GB 4G data en 2 extra simkaarten voor data.

En nu dus weer de heisa van het zoeken naar iets nieuws.
Een nieuwe telefoon hoef ik niet; mijn huidige HTC One (M7) voldoet nog prima en ik zie mezelf eerder een nieuwe China-phone o.i.d. kopen dan een nieuwe high-end.
Daarom sim-only en het liefst 1-jarig of maandelijks opzegbaar.

Nou heb ik een tijdje geleden allerlei sim-only vergeleken en onder de streep kwamen Simyo, KPN en Vodafone het interessants naar boven. Veel belminuten/sms heb ik niet nodig, data graag wat meer; liefst 2GB of meer. Sowieso 4G.

Voordeel van Simyo is dat het maandelijks opzegbaar is en elke maand kan aanpassen. Maar wel relatief duur hierdoor. Iets interessants van hen is bijv. 100 min/sms, 1 of 2GB 4G data voor €19/€24 p/maand, maar met 4GB data komt het uit op €24 p/maand.
KPN biedt 200 min/sms, 5GB 4G data voor €30. (We zitten bij Ziggo dus we kunnen niet zo'n KPN compleet nemen)
Vodafone weer onbeperkt min/sms, 7GB 4G data voor €36 (als ik op hun site bij verlengen kijk; bij F&F €34). Dat is ook met extra simkaart voor data.

Nou zit hier natuurlijk wel groot verschil tussen de hoeveelheid data (en prijzen) maar ik weet zo ook niet wat de komende tijd voor mij gaat brengen wat qua data uit kan maken.
Ik weet niet meer of ik hiervoor ook nog bij Vodafone zat maar zou bellen nog wat uithalen?
Dat ik bijvoorbeeld RED Super onder de €30 kan krijgen zoals hier?
cypher21 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Of iets ander slims want ik ben de weg aan het kwijtraken hier...

• EWK
  • Niet online

EWK

Piet91 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:22:
Mijn 2-jarig Vodafone Red Super C is afgelopen.
Gekocht tijdens die gekkigheid in Kampen i.c.m. een toestel waarbij abonnementsprijs gedurende deze 2 jaar gehalveerd was.
Onbeperkt bellen en SMS, 4GB 4G data en 2 extra simkaarten voor data.

En nu dus weer de heisa van het zoeken naar iets nieuws.
Een nieuwe telefoon hoef ik niet; mijn huidige HTC One (M7) voldoet nog prima en ik zie mezelf eerder een nieuwe China-phone o.i.d. kopen dan een nieuwe high-end.
Daarom sim-only en het liefst 1-jarig of maandelijks opzegbaar.

Nou heb ik een tijdje geleden allerlei sim-only vergeleken en onder de streep kwamen Simyo, KPN en Vodafone het interessants naar boven. Veel belminuten/sms heb ik niet nodig, data graag wat meer; liefst 2GB of meer. Sowieso 4G.

Voordeel van Simyo is dat het maandelijks opzegbaar is en elke maand kan aanpassen. Maar wel relatief duur hierdoor. Iets interessants van hen is bijv. 100 min/sms, 1 of 2GB 4G data voor €19/€24 p/maand, maar met 4GB data komt het uit op €24 p/maand.
KPN biedt 200 min/sms, 5GB 4G data voor €30. (We zitten bij Ziggo dus we kunnen niet zo'n KPN compleet nemen)
Vodafone weer onbeperkt min/sms, 7GB 4G data voor €36 (als ik op hun site bij verlengen kijk; bij F&F €34). Dat is ook met extra simkaart voor data.

Nou zit hier natuurlijk wel groot verschil tussen de hoeveelheid data (en prijzen) maar ik weet zo ook niet wat de komende tijd voor mij gaat brengen wat qua data uit kan maken.
Ik weet niet meer of ik hiervoor ook nog bij Vodafone zat maar zou bellen nog wat uithalen?
Dat ik bijvoorbeeld RED Super onder de €30 kan krijgen zoals hier?
cypher21 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Of iets ander slims want ik ben de weg aan het kwijtraken hier...
Dat kpn-abo kost €25 bij 2 jaar. Dan kun je volgend jaar (als je m7 aan vervanging toe is) toch een nieuwe telefoon los kopen? Dan heb je volgens mij een goede prijs voor de hoeveelheid bundel. Als ik dat vergelijk met je andere opties die je aandraagt.
https://mobiel.kpn.com/si...al-internet-instap/2-jaar

Hoi!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Probeer al dagen de klantenservice van VF te bereiken ivm een eventuele verlenging. Hoor al dagen: op dit moment is het bijzonder druk bladiebladiebla en de verbinding word verbroken. Ben eens wat vergelijkend onderzoek aan het doen maar vind de aanbiedingen van vodafone op het moment nou ook niet super. Ik heb een onbeperkt aantal min/sms op m'n red essential maar is er nou een mogelijkheid om te kijken hoeveel ik echt bel? SMS gebruik ik bijna niet en zou toch wel willen weten of ik nou onbeperkt bellen wel nodig heb.
Maar op m'n rekening staat bar weinig.
Zal eens kijken voor een gespecificeerde rekening anders.

• EWK
  • Niet online

EWK

mike30 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:06:
Probeer al dagen de klantenservice van VF te bereiken ivm een eventuele verlenging. Hoor al dagen: op dit moment is het bijzonder druk bladiebladiebla en de verbinding word verbroken. Ben eens wat vergelijkend onderzoek aan het doen maar vind de aanbiedingen van vodafone op het moment nou ook niet super. Ik heb een onbeperkt aantal min/sms op m'n red essential maar is er nou een mogelijkheid om te kijken hoeveel ik echt bel? SMS gebruik ik bijna niet en zou toch wel willen weten of ik nou onbeperkt bellen wel nodig heb.
Maar op m'n rekening staat bar weinig.
Zal eens kijken voor een gespecificeerde rekening anders.
Als je je rekening upload naar een site als bellen.com kun je het precies zien. Ik snap niet dat vf niet zoiets aanbied, maar bellen.com geeft wel veel inzicht.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
EWK schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:57:
Dat kpn-abo kost €25 bij 2 jaar. Dan kun je volgend jaar (als je m7 aan vervanging toe is) toch een nieuwe telefoon los kopen? Dan heb je volgens mij een goede prijs voor de hoeveelheid bundel. Als ik dat vergelijk met je andere opties die je aandraagt.
https://mobiel.kpn.com/si...al-internet-instap/2-jaar
Dat is op zich niet zo duur nee maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin om 2 jaar aan een sim-only vast te zitten...

Misschien toch eens bellen of VF dat RED Super voordeliger kan aanbieden. Want die extra simkaart lijkt me ook wel nice. (Heb er nu namelijk ook 2 extra)
Maar ik gok dat ik daar niet veel van hoef te verwachten of wel?

[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 28-08-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Piet91 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Dat is op zich niet zo duur nee maar eigenlijk heb ik niet zo'n zin om 2 jaar aan een sim-only vast te zitten...

Misschien toch eens bellen of VF dat RED Super voordeliger kan aanbieden. Want die extra simkaart lijkt me ook wel nice. (Heb er nu namelijk ook 2 extra)
Maar ik gok dat ik daar niet veel van hoef te verwachten of wel?
Heb je verhuisplannen naar het buitenland?
Waarom zou je niet twee jaar vast willen zitten aan een simonly? Ik zou vf bellen en en vragen. Je weet maar nooit.

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
EWK schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:49:
Heb je verhuisplannen naar het buitenland?
Waarom zou je niet twee jaar vast willen zitten aan een simonly?
Nee, maar ik vind nu 2 jaar vastzitten aan abonnement lang, gezien evt. persoonlijke situatie, de gebeurtenissen in de telecomwereld en eventuele deals.
Ik heb al eerder een mooi sim-only moeten laten schieten omdat ik nog vast zat aan een abonnement.
Ik zou vf bellen en en vragen. Je weet maar nooit.
Dat morgen sowieso maar eens doen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
Piet91 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:41:
Dat morgen sowieso maar eens doen. :Y
Afdeling verkoop kan alleen de reguliere deals regelen. Enige optie is te bellen met de loyalty desk (1201, optie 4, optie 3). Die mogen wel onder de normale prijzen aanbieden. Maar ook dat is geen garantie op een echt goede deal.

[ Voor 32% gewijzigd door Tackleberry op 29-08-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaydreamBelieve
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 21:55
Volgens mij loopt de napster deal (2 +1 GB) nog tot 6 september (link voorwaarden). Is er al bekend wat / of er een volgende actie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johanvdv38
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-08 12:40
Ik zit met het volgende: mijn abbo bij vodafone loopt 15 december dit jaar af, dus ik mag nu verlengen. Ik heb nu (uit mijn hoofd) een smart 200 abbo met 500 mb aan data voor 22,50 per maand. Dit was altijd genoeg, maar de laatste tijd is 500mb te weinig per maand (zwaardere apps etc.). Ik verstook de 200 minuten per maand eigenlijk niet, maar 300 minuten zou ik net wat prettiger vinden. Via de verlengingsoptie van vodafone kreeg ik de aanbieding van red essential (300 minuten + 2 gig aan data) voor 23 euro per maand. Uit dit topic begrijp ik dat je door te bellen zelfs nog wel een beter aanbod kan krijgen.

Nu heb ik een 3g toestel van 1 jaar oud (asus zenfone 5) die nog prima voldoet. Echter het 3g bereik bij vodafone is om te huilen. Ik zit elke dag in de trein tussen Leeuwarden en Groningen, en op die lijn zijn flinke stukken waar het bereik zelfs compleet wegvalt.

Van vrienden/collega's hoor ik dat het 3g bereik bij kpn stukken beter is. Nu zit ik met de volgende vragen:

- Is het 3g bereik bij kpn inderdaad beter dan bij vodafone? (De dekkingskaarten kan ik weinig wijs uit worden tbh, misschien is er hier iemand met ervaringen);

- Heeft er iemand ervaringen met het bellen van de loyalty helpdesk voor een korting op een abbo icm een toestel? Als de aanbieding heel scherp is wil ik evt. nog wel aan een nieuw toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Tackleberry schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:02:
Afdeling verkoop kan alleen de reguliere deals regelen. Enige optie is te bellen met de loyalty desk (1201, optie 4, optie 3). Die mogen wel onder de normale prijzen aanbieden. Maar ook dat is geen garantie op een echt goede deal.
Net even gebeld. Ze kon mij een 1-jarig Red Super sim-only aanbieden voor €33 p/maand.
Ik kan zo niet vinden of het normaal is maar ze bood ook een 2e multisim erbij aan. (naast de 1e dus).
Heb zelf verder niet heel erg zitten zeuren ofzo; dat is gewoon niet een skill dat ik heb. :+

Een vergelijking met wat ik 2 jaar geleden heb afgesloten:
- onbeperkt min/sms, 4GB 4G data en 2 extra data-simkaarten voor €33.50 p/maand, inclusief HTC ONE.

Het nieuwe:
- onbeperkt min/sms, 7GB 4G data en 2 extra data-simkaarten voor €34 p/maand.

Onder de streep betaal ik dan dus €0.50 meer p/maand voor 3GB meer data.
Al moet ik wel bij vertellen dat die actie van 2 jaar geleden dan ook een erg goede actie was (die gekte hebben jullie vast wel meegekregen).

Toch twijfelachtig. KPN biedt voor €30 p/maand 200 min/sms (op zich ook zat) en 5GB data.
Geen extra simkaarten en ook €20 aansluitkosten. Maar bijv. met CashbackXL toch weer €30 korting.

Niet echt goede aanbieding aangeboden gekregen dus; zeker niet als je het vergelijkt met wat ik hier bijv. heb gezien voor hetzelfde abonnement €28 p/maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyGT
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-09 15:39
Zojuist heb ik deze maand (schrik niet) 12GB verbruikt. Dit ivm te laat opleveren van de vast internet verbinding thuis.

Ik heb een oude abonnement van Vodafone afgesloten in 2012: Bel + SMS + Web 2 Altijd €37 nu zit hier een Internet Maximaal pakket/Blox op van 10GB bovenop de 1GB die in het abonnement zit.

Nu is het zo dat ik een Blox Dubbel Internet heb aangezet. Maar nu blijkt dat ik maar 1GB extra heb gekregen. In de Blox staan de volgende voorwaarden:

Met Dubbel Internet verdubbel je je databundel. €15 per maand.

Vraag op elk moment de status van je tegoed op
• Via My Vodafone of door de klantenservice te bellen (1200) kun je de status van je tegoed opvragen. Je ziet wat je al hebt verbruikt en of je ook kosten buiten je bundel hebt gemaakt.
• In My Vodafone zie je de verdubbelaar als 2 losse tegoedbundels. De bundels zijn even groot.
• Je gebruikt eerst het tegoed van de verdubbelaar, daarna de bundel die onderdeel is van je abonnement.

BloX algemeen
• De BloX is 1 maand geldig.
• Je kunt meerdere BloX tegelijkertijd aansluiten, zolang ze niet binnen dezelfde categorie (bellen, sms of internet) vallen. Je kunt dus een Zorgeloos Internet 50 MB en een Zorgeloos 15 min Bellen tegelijk gebruiken. Maar je kunt een Zorgeloos Internet 50 MB BloX niet combineren met Dubbel Internet BloX.
• Aan het einde van de maand vervalt het oude BloX tegoed en ontvang je een nieuw BloX tegoed.

Dubbel Internet
• Deze BloX geldt alleen voor gebruik in Nederland.
• Het datagebruik van deze BloX wordt bijgehouden.
• Deze BloX kan alleen worden aangesloten als je al een databundel hebt.

Hierin staat niet duidelijk omschreven dat het alleen gaat om die enkele 1GB.

Nu ben ik ook nog eens op de snelheid gekapt (64kbps) terwijl in de voorwaarden van de maximaal pakket (10GB) staat dat 250MB €2,50 kost buiten de bundel. Maar het lijkt erop dat ze de voorwaarden hebben aangepast en mij op een beperkt internet voorwaarden hebben overgezet...

Heeft iemand tips voor mij hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en ze gaan een onderzoek hiervoor instellen. Maar dat neemt niet weg dat ik nu nog steeds gekapt ben op mijn snelheid. Ze proberen mij een nieuwere abbo aan te smeren. Maar daar pas ik voor. Momenteel betaal ik €22,48 daar kan niks tegen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Wat betreft mijn eerdere posts hierboven; ik ga denk ik maar voor een Simyo Sim-only dat maandelijks is op te zeggen. Kan ik maandelijks aanpassen aan mijn gebruik en is relatief goedkoop (wel ruk dat ze €5 p/maand extra vragen voor 4G).
Op deze manier kijk ik het wel even aan wat op mijn pad komt.

Dit lijkt ook wel interessant (100 min/sms, 1GB data, 3G maar hoge snelheid? voor €15 p/maand) maar ik heb niet zo'n zin om dat elke maand opnieuw te gaan verlengen.

[ Voor 29% gewijzigd door Piet91 op 14-09-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 14 september 2015 @ 15:54:
Wat betreft mijn eerdere posts hierboven; ik ga denk ik maar voor een Simyo Sim-only dat maandelijks is op te zeggen. Kan ik maandelijks aanpassen aan mijn gebruik en is relatief goedkoop (wel ruk dat ze €5 p/maand extra vragen voor 4G).
Op deze manier kijk ik het wel even aan wat op mijn pad komt.

Dit lijkt ook wel interessant (100 min/sms, 1GB data, 3G maar hoge snelheid? voor €15 p/maand) maar ik heb niet zo'n zin om dat elke maand opnieuw te gaan verlengen.
Enkele maanden geleden ben ik ook van Vodafone overgestapt naar Simyo. Bij Vodafone had ik een abonnement met 300 minuten en 4GB data (1GB + 3GB, 4G). De laatste tijd zat ik steeds dichter tegen de limiet van mijn bundel aan en af en toe er zelfs overheen. Ik stream niet en zit wanneer het kan op Wifi, dus voor mij was het volstrekt onduidelijk waar mijn data aan op ging. Vodafone kwam met vage verklaringen over apps die wellicht aan het updaten waren en met gigantisch verbruik in zeer korte tijd. Zelfs op momenten waarvan ik wist dat ik op kantoor zat, waar ik blij mag zijn als ik een GPRS verbinding heb :').

Bij Simyo heb ik nu een bundel met 2GB data, en wat denk je? Mijn hoogste maandverbruik in de afgelopen maanden is een goede 1500MB geweest. Ik heb nog hetzelfde toestel waar, behalve het omwisselen van de simkaart, niets aan gewijzigd is. Voor mij is dat reden genoeg om voortaan met een grote boog om Vodafone heen te lopen. Waar het spookverbruik vandaan is gekomen zullen we wel nooit weten, dat er niets van klopt en dat het iets te toevallig is dat iedere maand mijn bundel er nagenoeg precies doorheen ging staat voor mij in ieder geval vast.

Simyo bevalt overigens verder ook perfect. De App is een verademing ten opzichte van die van Vodafone en het bereik is ook nog eens beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Dick schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:18:
[...]

Enkele maanden geleden ben ik ook van Vodafone overgestapt naar Simyo. Bij Vodafone had ik een abonnement met 300 minuten en 4GB data (1GB + 3GB, 4G). De laatste tijd zat ik steeds dichter tegen de limiet van mijn bundel aan en af en toe er zelfs overheen. Ik stream niet en zit wanneer het kan op Wifi, dus voor mij was het volstrekt onduidelijk waar mijn data aan op ging. Vodafone kwam met vage verklaringen over apps die wellicht aan het updaten waren en met gigantisch verbruik in zeer korte tijd. Zelfs op momenten waarvan ik wist dat ik op kantoor zat, waar ik blij mag zijn als ik een GPRS verbinding heb :').

Bij Simyo heb ik nu een bundel met 2GB data, en wat denk je? Mijn hoogste maandverbruik in de afgelopen maanden is een goede 1500MB geweest. Ik heb nog hetzelfde toestel waar, behalve het omwisselen van de simkaart, niets aan gewijzigd is. Voor mij is dat reden genoeg om voortaan met een grote boog om Vodafone heen te lopen. Waar het spookverbruik vandaan is gekomen zullen we wel nooit weten, dat er niets van klopt en dat het iets te toevallig is dat iedere maand mijn bundel er nagenoeg precies doorheen ging staat voor mij in ieder geval vast.

Simyo bevalt overigens verder ook perfect. De App is een verademing ten opzichte van die van Vodafone en het bereik is ook nog eens beter :).
Ik had een 11 GB bundel bij Vodafone en ben over naar kpn ivm KPN Compleet en heb nu 10GB bundel en heb nog geen eens 1 GB(Edit: 554 MB) verbruikt terwijl ik bij Vodafone vaak al op 5 GB verbruik rond deze tijd.
Dus er zal wel wat mis zijn met de dataverbruik-berekenings-applicatie bij vodafone.

Tevens had ik 3G. Alsik 4G wilde was ik 2,50 extra kwijt. Heb nu een abo waar het gewoon in de prijs zit en ben nu ook nog eens goedkoper uit plus dat het per 1 oktober nogmaals 5 euro goedkoper wordt(zie nieuws bericht).

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 15-09-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Daarover gesproken; mijn broer heeft gisteren een nieuw KPN abonnement afgesloten i.c.m. toestel en ik lees net dat als er een 2e abonnement op hetzelfde adres komt elk abbo €5 korting krijgt per maand.
Dan wordt een 1-jarig KPN abbo ook interessant; 2 jaar is mij te lang maar 1 jaar kan nog wel.
Dan is dat voordeliger dan Simyo.
(bijv. 200 min/sms, 5GB 4G voor €25 bij KPN / 200 min/sms, 4GB 4G voor €35)

Ik kreeg bij m'n telefoontje naar VF retentie dat ze mij onbeperkt min/sms, 7GB data en 2 datasimkaarten voor €34.
Ik zie dat dit op hun site nu €37 p/maand is; is dit soms verhoogd want ik dacht dat dit eerst iets van €35 was.

Helaas bij KPN dus niet die 2 extra simkaarten (handig voor een tablet o.i.d.) maar €9 p/maand korting is ook interessant en ik gok dat een nieuw belletje naar VF retentie geen extra korting (t.o.v. eerder genoemde €34) gaat opleveren.

[ Voor 45% gewijzigd door Piet91 op 15-09-2015 13:24 ]

• sheepdog
  • Laatst online: 17-09 12:13
Bij de Phonehouse heb je nu een iPhone 6 voor 37,- per maand bij een 2-jarig Vodafone Red abonnement (verlenging, 2GB 300min). Dit is best een goeie deal toch?

Ik heb nu een super goedkoop sim only abo van ongeveer 11,- met 1GB data. Wel zonde om die kwijt te raken.. maar 4g lijkt me wel behoorlijke vooruitgang.

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ben paar dagen geleden benaderd door de verkoop/verleng team van vodafone. Denk omdat mijn abbo over twee maanden verloop. Ze deden mij een aanbod aan van 35 eu p maand voor een Red Super 6+1gb 1-jarig sim-only. Toen ik ze vertelde dat ik via friends and family de zelfde sim-only kon krijgen voor 33,- deden ze mij deze aanbod: Nog steeds 35,- eu p maand voor een Red Super maarr met een gratis Vodafone Prime 6 en nu al de nieuwe maandelijkse contract prijs. Ik betaal dus nu al 35,- terwijl ik eigenlijk nog twee maanden aan de oude abbo vast zit(red super 65.- p maand). Ga de Prime 6 verkopen voor 100 eu ofzo en dan ben ik best tevreden.

• Piet91
  • Niet online
FlipFlink schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:57:
Ben paar dagen geleden benaderd door de verkoop/verleng team van vodafone. Denk omdat mijn abbo over twee maanden verloop. Ze deden mij een aanbod aan van 35 eu p maand voor een Red Super 6+1gb 1-jarig sim-only.
Toen ik ze vertelde dat ik via friend and family de zelfde sim-only kon krijgen voor 33,-
Bij F&F is het €34 p/maand bij 1 jaar; het is €33 p/maand bij 2 jaar. ;)
Toch geinig. Mij boden ze voor €33 p/maand aan toen ik retentie belde.

De 7GB data en mogelijk 2 extra data-simkaarten is erg aantrekkelijk; maar als het abonnement van m'n broer ingaat kan ik bij KPN voor €25 p/maand 200 min/sms en 5GB data krijgen.
Die onbeperkte belminuten/sms van VF heb ik totaal niet nodig, 5GB is ook voldoende dus mij ziet VF waarschijnlijk niet terug.
Jammer van de extra data-simkaarten die ik misloop maar dit scheelt mooi €8 p/maand.

Ik ga ook daar voor 1 jaar maar als ik de 2 jarige abonnementen zou vergelijken scheelt KPN €13 p/maand t.o.v. VF F&F.

Zou als het abonnement van m'n broer ingaat bij KPN nog even VF kunnen bellen of ze mij wat kunnen bieden (nu ik kan dit van KPN kan aangeven) maar dan zullen ze het wel gooien op het verschillen tussen de min/sms/data/simkaarten i.p.v. prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednax2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:16
Ik ben ook weg bij Vodafone. Qua databundels en hun prijzen daarvoor kunnen ze niet meekomen met de concurrentie. Vodafone is al gauw enkele euro's duurder dan vergelijkbare bundels bij andere aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
Zelf ben ik bij Simyo. Maar toch een vraag over Vodafone. Is jullie bekend of Vodafone weleens acties snachts doet? Iemand vertelde me dat hij tussen 00.00 en 02.00 uur moest bellen en dan een megastunt aanbieding kon krijgen. Wel gezocht op internet oa site van Vodafone maar kan er niets over vinden.
Is het een broodje aap verhaal of heeft iemand ook weleens snachts moeten bellen om een aanbieding te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Fopstra schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:04:
Zelf ben ik bij Simyo. Maar toch een vraag over Vodafone. Is jullie bekend of Vodafone weleens acties snachts doet? Iemand vertelde me dat hij tussen 00.00 en 02.00 uur moest bellen en dan een megastunt aanbieding kon krijgen. Wel gezocht op internet oa site van Vodafone maar kan er niets over vinden.
Is het een broodje aap verhaal of heeft iemand ook weleens snachts moeten bellen om een aanbieding te krijgen?
je krijg pas echt stunt aanbiedingen op woensdag tussen 03:00 en 04:00 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

je krijg pas echt stunt aanbiedingen op woensdag tussen 03:00 en 04:00 :+
Klopt, toevallig vorige maand verlengd tijdens een woensdagnacht. Onbeperkt bellen en sms-en, 10GB 4G data in een contract van 2 jaar. Eerste maand kost €1 en gedurende de 2 jaar contract ga ik elke maand €1 extra betalen. In maand 24 kost dit abo me dus €25. Daarna loopt het voor deze prijs maandelijks opzegbaar door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:53:
[...]

Klopt, toevallig vorige maand verlengd tijdens een woensdagnacht. Onbeperkt bellen en sms-en, 10GB 4G data in een contract van 2 jaar. Eerste maand kost €1 en gedurende de 2 jaar contract ga ik elke maand €1 extra betalen. In maand 24 kost dit abo me dus €25. Daarna loopt het voor deze prijs maandelijks opzegbaar door...
Ik kreeg tijdens koopavond in de Vodafone store nog 10% extra korting omdat ik een half uurtje de macarena danste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fopstra
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-07 13:44
☺ het is me duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:37
Had afgelopen nacht de iphone 6s 64gb besteld met de launch, 60 euro per maand en 140 bijbetalen voor de Red Super (7GB en onb bel en sms).
Omdat er op het moment dat ik bestelde een andere prijs op de website stond (55 euro per maand en 140 bijbetalen) net gebeld om aan te geven dat ik die prijs wel verwachtte. Dit was niet mogelijk, dus heb ik me laten doorverbinden met de opzeggingen afdeling.
Nu heb ik de iPhone 6s 64GB icm de Red Super voor 52 per maand en 140 bijbetalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik zit een beetje in een vreemde situatie met VF. Mijn huidige Sim-Only loopt al bijna een jaar stilzwijgend door. Bijna drie jaar geleden sloot ik voor 14,85 pm een F&F abonnement af met 75 belminuten, onbeperkt sms en 1GB + 10GB data.

Voor die prijs kon ik vorig jaar geen vergelijkbaar abonnement krijgen met ongeveer 2GB data, dus heb ik besloten om stilzwijgend door te laten lopen. Nu ben ik echter zover dat ik mijn Note II wil vervangen, en moet ik dus mijn huidige micro-sim vervangen of bijknippen tot nano-sim formaat.

Ik ga er niet vanuit dat VF mij een nieuwe sim gaat sturen als ik *eigenlijk* geen lopend abonnement meer heb. Ik heb ook al rondgekeken bij andere providers of ik voor onder de 20 euro een leuk abonnement kan vinden met minstens 2GB data, maar dat valt tegen.

Is de sim bijknippen een goede oplossing? Of zou ik VF wel zo verkunnen krijgen dat ze mij een nano-sim sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ga gewoon naar een VF shop, vraag om een nieuwe sim, betaal een tientje of zo en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemie
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-05 10:31
Bij de meeste/alle providers kan je volgens mij een nieuwe sim aanvragen.
Lijkt me ook niet meer dan logisch dat ze dit aanbieden.
Echter kunnen hier wel kosten aan verbonden zijn, ik geloof €5 of iets dergelijks.

Gewoon even contact opnemen of de winkel in lopen.

Edit: Er was me iemand voor :')

[ Voor 6% gewijzigd door Chemie op 04-10-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Als het zo simpel gaat, dan loop ik inderdaad gewoon even een winkel in! Ik had verwacht dat ze bij het checken van mijn nummer wel bezwaar zouden hebben eigenlijk, maar anders moet ik het er maar op wagen.

Bedankt voor de reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Minimum92 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:41:
Als het zo simpel gaat, dan loop ik inderdaad gewoon even een winkel in! Ik had verwacht dat ze bij het checken van mijn nummer wel bezwaar zouden hebben eigenlijk, maar anders moet ik het er maar op wagen.

Nee hoor, ze zullen hooguit vragen of je wilt verlengen en dat ze iets 'speciaals' kunnen aanbieden. Daar kun je gewoon voor bedanken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024

Mijn ervaring is dat je zelfs een niet geactiveerde nanosim mee kunt krijgen als je zegt dat deze voor je vriendin/vrouw/weet ik veel wie is, dan kan je de simkaart zelf activeren. Geen moeilijke vragen en vooral geen geze*k met knippen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:48

Geckoo

Good news, everyone!

[...]

Nog iets speciaals gedaan of gewoon op goed geluk bellen? En kan ik ook als niet vf klant bellen?

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Geckoo schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:29:
[...]

Nog iets speciaals gedaan of gewoon op goed geluk bellen? En kan ik ook als niet vf klant bellen?
Je weet dat dat een grap / sarcasme was? Dat abonnement bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:48

Geckoo

Good news, everyone!

Chris.nl schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 07:58:
[...]

Je weet dat dat een grap / sarcasme was? Dat abonnement bestaat niet.
nope had hem gemist ;)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn bestelling via vodafone geannuleerd want wat een stel stumpers man die daar werken en is de eerste en laatste keer dat ik iets zo bestel bij hun op de site... in 1 woord: DRAMA! Nu via coolblue besteld en hoop zo nog gebeld te worden over de levering maar in ieder geval deze week nog ipv van de 12de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik heb vorige week donderdag (1/10) mijn telefoon besteld bij Vodafone. Vrijdagochtend (2/10) gebeld om een afleveradreswijziging door te geven, toen zei de klantenservice dat de telefoon binnen twee weken geleverd wordt.

Vrijdagavond (2/10) werd de status van mijn bestelling echter opeens "bestelling is verstuurd". Ik heb echter nog geen T&T code (of telefoon) ontvangen.

Klopt het dat de Vodafone site gewoon voor geen meter klopt, of gaat hier iets fout? Heeft iemand anders hier al ervaring mee gehad bij Vodafone?

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Ik had een F&F abonnement waarbij in de bevestigingsmail werd vermeld:
* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement
Nu heb ik zojuist mijn abonnement verlengd met opnieuw een F&F code omdat ik dan 500MB per maand extra kreeg. De bestelling is zojuist bevestigd, maar dit keer met:
Promotie: van € 22,50 voor € 14,00 gedurende looptijd contract
Ik neem aan dat dit inhoud dat ik over 1 jaar € 22,50 mag gaan betalen? Weet iemand waarom dit plotseling veranderd is voor F&F abonnementen? Komt dat door de actie met de extra MB's of is dit de nieuwe policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32

Ik moest ook een Nano Simkaart hebben toen ik afgelopen vrijdag mijn iPhone 6s had gekocht. Gewoon naar de Vodafone winkel gelopen en na het melden van mijn telefoonnummer en het tonen van mijn legitimatie kreeg ik gratis de geactiveerde nanosim mee.
Gewoon standaard service, volgens mij is dit bij elke (grote) provider zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 16:14
3raser schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:15:
Ik had een F&F abonnement waarbij in de bevestigingsmail werd vermeld:

[...]

Nu heb ik zojuist mijn abonnement verlengd met opnieuw een F&F code omdat ik dan 500MB per maand extra kreeg. De bestelling is zojuist bevestigd, maar dit keer met:

[...]

Ik neem aan dat dit inhoud dat ik over 1 jaar € 22,50 mag gaan betalen? Weet iemand waarom dit plotseling veranderd is voor F&F abonnementen? Komt dat door de actie met de extra MB's of is dit de nieuwe policy?
Bij de site staat er dit bij de telefoonabonnementen:
* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 09:03

3raser

⚜️ Premium member

Señor Sjon schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Bij de site staat er dit bij de telefoonabonnementen:
[...]
Goed gezien! Ik ga met Vodafone bellen om opheldering te vragen.

Edit: Zojuist gebeld en volgens de medewerker blijft na afloop van het contract de prijs hetzelfde. Dit schijn je ook terug te kunnen zien op My Vodafone. Ik heb echter geen idee waar dit zou moeten staan. Iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door 3raser op 13-10-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:51
Ik wil alle forumleden wel even meegegeven dat ze een paar keer na moeten denken voordat ze kiezen voor Vodafone. Ik zit als zakelijke klant nu al meer dan drie maanden te wachten op creditering van teveel betaalde en gefactureerde rekeningen. Heb al drie keer gebeld, twee keer webcare gesproken en 2 keer een vraag en verzoek ingediend in my vodafone. Het zou begin oktober uitgezocht worden door de hoogste manager bla bla bla en tot op heden radiostilte. De klantenservice is keihard achteruit gegaan en ik zou nu absoluut niet opnieuw instappen bij Vodafone. Ik raad het ook niet aan in mijn eigen netwerk.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Onlangs mijn Vodafone sim-only abonnement van €39 naar €29 per maand voor één jaar. Hierbij heb ik het volgende abonnement: 6GB+1GB 4G, onbeperkt bellen, sms + 2e simkaart (ik moet hierbij wel vermelden dat ik dit telefonisch heb afgesloten).

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Frozenhands schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:13:
Onlangs mijn Vodafone sim-only abonnement van €39 naar €29 per maand voor één jaar. Hierbij heb ik het volgende abonnement: 6GB+1GB 4G, onbeperkt bellen, sms + 2e simkaart (ik moet hierbij wel vermelden dat ik dit telefonisch heb afgesloten).
Dat is een beste deal... Ik betaal sim-only €22 per maand voor 1+1GB met beperkt bellen en sms.

Heb bewust niet de 2+1GB genomen voor €6 extra, maar voor €7 extra had ik wel 6+1GB gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe kom je er achter wanneer zo'n actie is?
Kan er niks over terug vinden op Google...
Naar zo'n abo heb ik ook wel oren.
Heb nu nog F&F van 2012 (11GB, 225m, 4G), best leuk alleen die beperkte belminuten zijn wat lastig(er) aan het worden. Voor €25 (uiteindelijk) vind ik dat een schappelijke upgrade van de €21,50 p/m die ik nu betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Heb nu nog F&F van 2012 (11GB, 225m, 4G), best leuk alleen die beperkte belminuten zijn wat lastig(er) aan het worden. Voor €25 (uiteindelijk) vind ik dat een schappelijke upgrade van de €21,50 p/m die ik nu betaal.
Sorry, die hele post had tussen [sarcasme] & [/sarcasme] moeten staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:32:
[...]

Gewoon af en toe even proberen, als het iemand lukt zullen ze het hier die nacht gelijk neerzetten, dat is in het verleden ook wel eens gebeurd. Tot die tijd gewoon regelmatig even zelf doen.

offtopic:
Come on ralph075, don't spoil the fun!

[ Voor 4% gewijzigd door Sander op 15-10-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:33:
[...]

Sorry, die hele post had tussen [sarcasme] & [/sarcasme] moeten staan....
't is dus onzin begrijp ik?

/me feels like Sheldon. Don't get sarcasme... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Sander schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:33:
[...]

Gewoon af en toe even proberen, als het iemand lukt zullen ze het hier die nacht gelijk neerzetten, dat is in het verleden ook wel eens gebeurd. Tot die tijd gewoon regelmatig even zelf doen.
Sorry, had hem al verklapt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Is het bereik op het 4G netwerk beter? Ik heb op het 3G netwerk regelmatig dat het hele netwerk wegvalt.. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar op vakantie met een andere simkaart heb ik het geen enkele keer meegemaakt.

Ik betaal trouwens 15,95 voor 75min onbeperkt sms en 4Gb internet en heb verder nog een x dagen binnen de bundel bellen en smsen in Vodafone voordeellanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Brilsmurfffje schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:28:
[...]

Is het bereik op het 4G netwerk beter? Ik heb op het 3G netwerk regelmatig dat het hele netwerk wegvalt.. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar op vakantie met een andere simkaart heb ik het geen enkele keer meegemaakt.

Ik betaal trouwens 15,95 voor 75min onbeperkt sms en 4Gb internet en heb verder nog een x dagen binnen de bundel bellen en smsen in Vodafone voordeellanden.
Ja, het genoemde abonnement had ik in principe al, heb een verlenging gedaan en daaruit een goede aanbieding gehad.

In de regio's waar ik kom is de 4G dekking voldoende.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Erg netjes. Kost bij nieuw €37 p/maand, als ik inlog en kijk als ik wil verlengen kost het €36.
Tijdje geleden met VF gebeld (retentie) en daar kreeg ik het voor €33 p/maand (inclusief 2 extra simkaarten).

Hier in huis iemand die sinds vandaag sim-only bij KPN heeft en ik ga denk ik maar verhuizen naar KPN:
heb ik voor €25* p/maand 5GB data + 200 min/sms. Niet onbeperkt min/sms, 2GB data minder en geen extra simkaarten zoals bij VF maar ook minstens €8 p/maand goedkoper en €11 goedkoper als ik van verlengen uit ga.

Die min/sms boeit me niet, 2GB merk ik ook niet; alleen die simkaarten zou ik wel eens kunnen gaan missen (voor tablet enzo)

* Wij krijgen beiden €5 p/maand korting omdat je dan 2 abonnementen hebt op 1 adres.
Pagina: 1 ... 34 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!