Mijn 2-jarig Vodafone Red Super C is afgelopen.
Gekocht tijdens die gekkigheid in Kampen i.c.m. een toestel waarbij abonnementsprijs gedurende deze 2 jaar gehalveerd was.
Onbeperkt bellen en SMS, 4GB 4G data en 2 extra simkaarten voor data.
En nu dus weer de heisa van het zoeken naar iets nieuws.
Een nieuwe telefoon hoef ik niet; mijn huidige HTC One (M7) voldoet nog prima en ik zie mezelf eerder een nieuwe China-phone o.i.d. kopen dan een nieuwe high-end.
Daarom sim-only en het liefst 1-jarig of maandelijks opzegbaar.
Nou heb ik een tijdje geleden allerlei sim-only vergeleken en onder de streep kwamen Simyo, KPN en Vodafone het interessants naar boven. Veel belminuten/sms heb ik niet nodig, data graag wat meer; liefst 2GB of meer. Sowieso 4G.
Voordeel van Simyo is dat het maandelijks opzegbaar is en elke maand kan aanpassen. Maar wel relatief duur hierdoor. Iets interessants van hen is bijv. 100 min/sms, 1 of 2GB 4G data voor €19/€24 p/maand, maar met 4GB data komt het uit op €24 p/maand.
KPN biedt 200 min/sms, 5GB 4G data voor €30. (We zitten bij Ziggo dus we kunnen niet zo'n KPN compleet nemen)
Vodafone weer onbeperkt min/sms, 7GB 4G data voor €36 (als ik op hun site bij verlengen kijk; bij F&F €34). Dat is ook met extra simkaart voor data.
Nou zit hier natuurlijk wel groot verschil tussen de hoeveelheid data (en prijzen) maar ik weet zo ook niet wat de komende tijd voor mij gaat brengen wat qua data uit kan maken.
Ik weet niet meer of ik hiervoor ook nog bij Vodafone zat maar zou bellen nog wat uithalen?
Dat ik bijvoorbeeld RED Super onder de €30 kan krijgen zoals hier?
cypher21 in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Of iets ander slims want ik ben de weg aan het kwijtraken hier...