gewoon op de website van Vodafone:Marc_87 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:16:
[...]
Ik kan het niet terug vinden, waar staat dit?
https://www.vodafone.nl/
gewoon op de website van Vodafone:Marc_87 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:16:
[...]
Ik kan het niet terug vinden, waar staat dit?
Vaak vervalt de korting, zie je contract.Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:20:
Mijn red abonnement verloopt over 3 weken. Hoe zit dat eigenlijk ik had toen zoon 50% kortingsactie. Ik kan nergens vinden of ik straks gewoon 29,50 per maand blijf betalen of dat de prijs omhoog gaat. Mijn telefoon voldoet nog prima en ik wacht nog wel even 6-8 maanden op de volgende iPhone.
[ Voor 3% gewijzigd door Arno90 op 07-04-2015 15:13 ]
Verwijderd
Die 'stugge bende' ha ik net ook aan de lijn omdat ik mag verlengen. Er kan geen euro van af. Ik heb nu een red abonnement á €54,00 per maand met onbeperkt bellen en 2GB data. Wilde graag een Lumia 930 maar dan kost het abonnement alsnog €39,00 per maand. Dat wil ik er niet meer voor betalen aangezien ik nog een in nieuwstaat verkerende Blackberry Z10 heb die mij erg bevalt.CLB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:35:
Gaat omhoog ja, even opletten dus
Net even met Vodafone gechat over verlengen en dergelijke, wat een stugge bende (weer) zeg![]()
Geen enkele euro extra / korting ofzo, met andere webshops / providers niks te maken, jammer.
[ Voor 39% gewijzigd door haakjesluiten op 07-04-2015 20:29 ]
Dat is vrij duur! Ik heb hem voor 34 per maand ook 1jr en mocht voor 32 per maand naar 2jr maarkronolith schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:04:
Ik werd vanmiddag gebeld door Vodafone met een leuke aanbieding om te verlengen: Sim Only Red Super 1 jaar (6 gb data, onbeperkt bellen, onbeperkt sms) voor EUR 37,- per maand. Ik kan er weer een jaartje tegenaan
Verwijderd
Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga kijken bij een ander. Ik heb nog vier maanden de tijd, misschien verandert er wat maar ik gok op niet.Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:21:
Kijk eens naar KPN of Ziggo.
Ben nu zelf aan het rondkijken nadat vodafone me een abonnement van 54 euro probeerde aan te smerenKPN is wel interesant als je al Spotify hebt. Als je dat via KPN afsluit krijg je 1,5GB extra. Of je neemt het premium abbo met 10GB inet voor 37,50 inclusief spotify.
Vodafone is inderdaad erg duur tegenover kpn abo's. Mocht mijn abo verlopen(of de nu lopende korting) dan is een keus voor overstap snel gemaakt.Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:33:
[...]
Ik denk dat ik inderdaad maar eens ga kijken bij een ander. Ik heb nog vier maanden de tijd, misschien verandert er wat maar ik gok op niet.
Dan ben je het SIM nummer kwijt wat erop staat. Daarnaast moet Vodafone gewoon een nieuwe SIM kaart leveren als dat bij de bestelling staat.Napsju schreef op woensdag 08 april 2015 @ 19:58:
Even zelf de simkaart op maat knippen is geen optie? Heeft bij mij nog altijd gewerkt.
Lekker!
[ Voor 10% gewijzigd door Trouble op 09-04-2015 14:02 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Op zich een goeie tip, omdat ik sowieso al Spotify heb.Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:21:
Kijk eens naar KPN of Ziggo.
Ben nu zelf aan het rondkijken nadat vodafone me een abonnement van 54 euro probeerde aan te smerenKPN is wel interesant als je al Spotify hebt. Als je dat via KPN afsluit krijg je 1,5GB extra. Of je neemt het premium abbo met 10GB inet voor 37,50 inclusief spotify.
Ja leuk, voor nieuwe klanten.
jpg97 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:30:
[...]
Ja leuk, voor nieuwe klanten.
Bestaande klanten hebben weer eens pech...
Klopt, wel dubbel zuur dat ik nu ( heb vorige week verlengd ) voor minder geld per maand ook nog meer data had kunnen hebben.Crazyanz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:30:
Nogal logisch als je een contract aangaat he. Op dat moment heb jij de overweging gemaakt of dat een goede deal was. In het geval van een verhoging had je ook geen ander tarief gekregen.
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 16-04-2015 12:55 ]
Watskebeurt? Ik ben ook al lid sinds Liberteljpg97 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:32:
Potver!
Wat is dat ook een lekker bedrijf zeg.
Mooi dat ik volgend jaar in elk geval ga overstappen.
Voel me langs alle kanten genaaid door VF
En ik ben al klant sinds 1999 ( toen nog Libertel).
Dat klopt en is volgens mij ook al paar keer aangegevenTigerblood schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:15:
Net gebeld over einddatum van m'n contract en toen gevraagd naar mogelijkheden verlengen. Je wordt dan gewoon weer teruggestuurd naar de verkoopafdeling die je dezelfde shit aanbiedingen doen als iedere willekeurige webshop.
Punt van dit verhaal: het lijkt er dus op dat je expliciet proces van opzegging moet inzetten, wil je een betere aanbieding worden aangeboden.
Heb het nog een keer geprobeerd. Nu gelukt. 20 euro voor Red met 300 min en 2 GB (1+1).Tomba schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:19:
[...]
Dat klopt en is volgens mij ook al paar keer aangegeven(1200, optie 5 == opzeggingslijn)
je kunt ook vragen naar de afdeling Loyalty maar het is vandaag erg druk dus de kans dat ze je doorverbinden schat ik niet zo hoog in....
Nou ja, gaat meer over het feit dat ik onlangs heb verlengd, en een werkdag later de abonnementen gunstiger zijn geprijs en meer data en als ik dan ook nog lees dat er mensen zijn die wél extra korting krijgen op de koop toe dan ben ik natuurlijk als rasechte Nederlander "not amused".Tomba schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:41:
[...]
Watskebeurt? Ik ben ook al lid sinds Libertel
Bij mij vroegen ze wat de prijs van KPN dan is, welke ik niet kon geven aangezien ik mijn spreadsheet niet had. Dus gingen ze zelf even kijken, vervolgens zijn ze 1 euro onder het totaalplaatje van KPN gaan zitten.ralph075 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:24:
Binnenkort mag ik ook weer gaan zeuren bij ze. Wat ik vooral heel jammer vind is dat je als loyale klant (sinds 1998 bij Libertel) zelf moet gaan leuren en zeuren voor een beetje korting.
Zou het wel sjiek vinden als ze je loyalty belonen met een korting gelijk aan het aantal jaren dat je ononderbroken bij Libertel/Vodafone zit...![]()
Psst Vodafone verandert echt elk jaar in april zijn abonnementen. Maar goed, niet altijd is het een verbetering; Red was bv enorm veel duurder dan de abonnementen die ze daarvoor hadden. Mijn vriendin heeft bijvoorbeeld voor iets maar dan 18 euro 11GB (!) 3G Data, 210 minuten naar non Vodafone en onbeperkt bellen naar Vodafone. Toen ik dus voor 4GB en 150 minuten 32 euro moest betalen was ik ook zuur dus ik kan je gevoel begrijpen.jpg97 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:40:
[...]
Nou ja, gaat meer over het feit dat ik onlangs heb verlengd, en een werkdag later de abonnementen gunstiger zijn geprijs en meer data en als ik dan ook nog lees dat er mensen zijn die wél extra korting krijgen op de koop toe dan ben ik natuurlijk als rasechte Nederlander "not amused".
Gevalletje pech gehad, zo sportief ben ik dan wel, maar zal volgend jaar toch echt wel overstappen.
Dit is namelijk niet de eerste keer dat zoiets gebeurd bij Vodafone.
Das vreemd, je had wel een aanbieding van KPN paraat met verzoek die te matchen? Misschien ook even bluffen dat je ook andere KPN diensten afneemt en daardoor extra korting krijgt.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:24:
Zojuist Vodafone loyalty gebeld, na 45 minuten in de wacht werd mij RED essential SO (1 jr, 300 min/1+1GB) aangeboden voor €24 pm. Via F&F is hetzelfde abo €22 pm. Advies was om het via F&F te bestellen. Ik neig steeds meer naar een overstap naar KPN, blijkbaar geeft Vodafone weinig om trouwe klanten die al jaren klant zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 17-04-2015 11:36 ]
45 minuten in de wachtDj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:24:
Zojuist Vodafone loyalty gebeld, na 45 minuten in de wacht werd mij RED essential SO (1 jr, 300 min/1+1GB) aangeboden voor €24 pm. Via F&F is hetzelfde abo €22 pm. Advies was om het via F&F te bestellen. Ik neig steeds meer naar een overstap naar KPN, blijkbaar geeft Vodafone weinig om trouwe klanten die al jaren klant zijn.
Bij KPN/Hi is dat niet veel anders hoor. Ik heb nu een SIM only en ben erg tevreden over mijn huidige toestel. Ik wil graag weer een 1-jarige SIM only verlenging, maar ze bleven me maar naar een nieuw 2 jarig abonnement praten met 4G toestel. Ik heb nu ook al een 4G toestel, krijg meer korting en wil niet 2 jaar vast zitten. Daarna heb ik de vrouw aan de lijn vriendelijk bedankt en verzocht mij niet meer te bellen, elke maand bellen ze weer namelijk met hetzelfde aanbod wat ik telkens af sla. Ze begrijpen dat niet, want het is echt een topaanbiedingDj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:24:
Ik heb het verder niet over de aanbieding van KPN gehad, daarom ga ik binnenkort nog maar eens bellen. Bij KPN kan ik inderdaad extra korting krijgen, vanwege KPN compleet. Dat is voor mij een van de redenen dat ik neig over te stappen. Hoe lang ik al klant ben bij Vodafone weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar toch zeker al > 7 jaar.Tomba schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:34:
[...]
Das vreemd, je had wel een aanbieding van KPN paraat met verzoek die te matchen? Misschien ook even bluffen dat je ook andere KPN diensten afneemt en daardoor extra korting krijgt.
(Weet ook niet hoe lang je al bij Vodafone zit. Ik al meer dan 15 jaar dus wellicht dat er daarom meer mogelijk was) Ik kreeg in ieder geval eerst ook 35 euro aangeboden (wat ook 2 euro duurder is dan F&F), maar na aandringen en verwijzen naar prijzen van KPN was het toch mogelijk om 6 euro korting per maand los te peuteren (35 -->29euro pm)
PS top service van Vodafone. Gisteren verlengd, om 19.30u had ik al 4G en vandaag wordt de telefoon + MultiSim al bezorgd.
45 cent per gesprek.. Anders was ik ook allang afgehaakt.Carfanatic schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:50:
[...]
45 minuten in de wachtik was na 5 minuten al afgehaakt.
zat zelf ook al naar kpn te kijken, 5Gb voor €25 is best aantrekkelijk.Cashbackxl geeft ook nog eens €70 cashback bij een 2-jarige SO.
Zoals hierboven al beschreven wordt proberen ze KPN te matchen, zeker als je al langer klant bent, dus het kan dus wel degelijk de moeite zijn.Dj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:18:
[...]
Ik heb het verder niet over de aanbieding van KPN gehad, daarom ga ik binnenkort nog maar eens bellen. Bij KPN kan ik inderdaad extra korting krijgen, vanwege KPN compleet. Dat is voor mij een van de redenen dat ik neig over te stappen. Hoe lang ik al klant ben bij Vodafone weet ik zo uit m'n hoofd niet, maar toch zeker al > 7 jaar.
[...]
45 cent per gesprek.. Anders was ik ook allang afgehaakt.
Ik ga ze eerst eens via Twitter benaderen, mocht er niets uitkomen dan ga ik weer bellen.Tomba schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:52:
[...]
Zoals hierboven al beschreven wordt proberen ze KPN te matchen, zeker als je al langer klant bent, dus het kan dus wel degelijk de moeite zijn.
Overigens; 1200 kost alleen 45 ct/min als je een scherp abo hebt, voor Web+Sms en Red klanten zou het dus helemaal gratis moeten zijn.
1201 is inderdaad niet gratis, 1200 daarentegen welDj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:06:
[...]
Ik ga ze eerst eens via Twitter benaderen, mocht er niets uitkomen dan ga ik weer bellen.
Ik heb geen scherp abonnement, maar als ik 1201 bel wordt er gezegd dat het gesprek €0,45 kost.
Via de VF chat werd ik verwezen naar 1201, optie 2, optie 3.Tomba schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:42:
[...]
1201 is inderdaad niet gratis, 1200 daarentegen wel(optie 5 is opzeggen, niet voor optie 2 verlengen gaan dus
)
Zie https://www.vodafone.nl/s...enu-1200-abonnement.shtml
Uiteraard, want daar verdienen ze nog aanDj-sannieboy schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:06:
[...]
Via de VF chat werd ik verwezen naar 1201, optie 2, optie 3.
Normaal gesproken bel ik altijd 1200.
Verwijderd
Verwijderd
Mensen die minder goed nadenken, wat vergelijken in principe is, worden altijd genaaid in deze maatschappij.Cyclonic schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 04:50:
Vriendin heeft ook vandaag een brief gekregen of ze wil verlengen, met een aanbieding van 1 +1 gig gratis en 300 min voor 48 per maand... en dan ook nog een 129 bijbetalen voor het toestel. Maar ze geven wel 105 euro voor haar S4...
Als ik op pdashop en andere sites kijken dan krijg ik het veel goedkoper en meer mb en onbeperkt bellen. Wat een vieze manier om mensen die niet vergelijken te naaien zeg.
Ja, en zorgen er indirect voor dat wij voordeel kunnen behalen. Prima toch!Robehr schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:01:
[...]
Mensen die minder goed nadenken, wat vergelijken in principe is, worden altijd genaaid in deze maatschappij.
I don't have dreams, I have goals!!
Wellicht denken ze beter na (carrière), waardoor ze niet over hun abo's & dat soort kosten meer hoeven na te denken ("Doe mij maar alles onbeperkt").Robehr schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 10:01:
[...]
Mensen die minder goed nadenken, wat vergelijken in principe is, worden altijd genaaid in deze maatschappij.
An sich een goede deal. Vodafone netwerk is prima, en de accessoires zijn een leuke extra. Let wel, daar betaal je (indirect) voor. Kijk maar eens hier: http://vindabo.nl/abonnementen/nokia/lumia-930Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:27:
Nu zit ik op die PDA shop te kijken voor een verlening van mijn abonnement Red B, en ik kan dus bijna €20,00 per maand goedkoper met een Essential abonnement (300 min bellen/2GB data) wat voor mij voldoende is, i.c.m. een Lumia 930 (wat ik een heel mooi toestel vind en eerder de 920 en 925 gehad) voor €37,00 per maand 2 jaar.
Nu lees ik dat ik bij die PDA shop ook nog de volgende accesoires erbij kan krijgen voor nop. Lumia 930 + Screenprotector + Case + Autolader + Autohouder zonder bijkomende kosten. Alleen al de accesoires zijn bijna €100,00 en voor nop erbij.
Lijkt mij wel een goede deal. Of misschien niet?
ook bij coolblue:RzrBck schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:32:
[...]
An sich een goede deal. Vodafone netwerk is prima, en de accessoires zijn een leuke extra. Let wel, daar betaal je (indirect) voor. Kijk maar eens hier: http://vindabo.nl/abonnementen/nokia/lumia-930
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een beetje mijn hick-up. Ik moet binnen nu en twee weken verlengen omdat mijn 24 maanden korting komt te vervallen. Maar de huidige toestellen zijn vrij duur en ik wil niet meer dan 30/maand betalen. Ga ik dus voor een jaartje sim-only, dan betaal ik alsnog twee maanden de volle mep totdat een SO omgezet wordt. Idem voor het overstappen naar een andere provider. Enig escape is met toestel verlengen bij Vodafone...DaMarcus schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:26:
Gisteren met Vodafone gebeld, aangegeven dat ik wilde verlengen maar niet blij was met mijn 'persoonlijke aanbiedingen'. Daar kreeg ik 7GB data inclusief onbeperkt bellen en SMS'en voor € 36,- voorgeschoteld. Aangegeven dat ik wilde verlengen maar met dit aanbod liever naar KPN ging vanwege Spotify.
Vervolgens werd ik doorgeschakeld naar afdeling Loyalty, verhaal opnieuw uitgelegd en boden ze mij € 5,- per maand aan, hetzelfde abonnement kan ik nu voor € 31,- per maand krijgen voor de periode van 12 maanden. Tijdens het gesprek gaf de medewerker aan dat mijn abonnement pas in augustus werd omgezet omdat het een sim-only betrof. Om die reden heb ik nog niet verlengd - je weet niet wat er in de tussentijd voor leuks voorbijkomt - maar staat de aanbieding in het systeem.
Enniewee, € 31,- betalen voor 7GB en onbeperkt bellen en SMS'en kan ik prima mee leven
Je kan de Alles-in-1 op Reis blox gebruiken in alle voordeellandenFlyEragon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:27:
Ik kan nergens vinden wat de "Alles-in-1 op Reis" blox precies inhoud, en dan met name het 20 minuten bellen. Er staat niet of dat geld voor nummers in het betreffende land, of kan je daarmee als je op vakantie bent ook weer naar Nederland bellen? Of dat je ook weer andere landen zou kunnen bellen?
[ Voor 26% gewijzigd door Megapaul op 20-04-2015 10:51 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
As far as I know zijn er ook maandelijks opzegbare SO's bij Vodafone hoor, dat wordt het hier ook maar denk.Señor Sjon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:37:
Dat is een beetje mijn hick-up. Ik moet binnen nu en twee weken verlengen omdat mijn 24 maanden korting komt te vervallen. Maar de huidige toestellen zijn vrij duur en ik wil niet meer dan 30/maand betalen. Ga ik dus voor een jaartje sim-only, dan betaal ik alsnog twee maanden de volle mep totdat een SO omgezet wordt. Idem voor het overstappen naar een andere provider. Enig escape is met toestel verlengen bij Vodafone...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
^Dit^Señor Sjon schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:37:
[...]
Dat is een beetje mijn hick-up. Ik moet binnen nu en twee weken verlengen omdat mijn 24 maanden korting komt te vervallen. Maar de huidige toestellen zijn vrij duur en ik wil niet meer dan 30/maand betalen. Ga ik dus voor een jaartje sim-only, dan betaal ik alsnog twee maanden de volle mep totdat een SO omgezet wordt. Idem voor het overstappen naar een andere provider. Enig escape is met toestel verlengen bij Vodafone...
motorola moto x? leuke specs, €110 goedkoper dan bij coolblue.Señor Sjon schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:53:
Of een 1 jarig VF Red abo met goedkoop toestel ergens opvissen. Dat zou het andere alternatief zijn.
Van dit rijtje wordt je ook niet heel vrolijk: https://www.studentmobiel...nging/442/vodafone-1-jaar
[ Voor 21% gewijzigd door Señor Sjon op 20-04-2015 12:23 ]
Zou ik via die route dan de laatste 4 dure maanden tot mijn einddatum contract kunnen omzeilen, ook (of misschien wel juist) als ik dat via een externe webshop regel?Señor Sjon schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:53:
Of een 1 jarig VF Red abo met goedkoop toestel ergens opvissen. Dat zou het andere alternatief zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 20-04-2015 12:46 ]
Dat kan pas nadat het nieuwe contract is ingegaan. Mijn abo loopt af in augustus en ik zou hier pas in oktober gebruik van kunnen maken. Ditzelfde heb ik afgelopen zaterdag ook besproken met Vodafone.CLB schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:18:
Hmm je kunt inderdaad zo'n SO-afsluiten, maar dat moet een RED-SO zijn die je na twee maanden kunt omzetten in een abonnement met toestel. Dat kan niet via externe partijen en kan alleen via Vodafone zelf.
In theorie wel. Vertel je als het gelukt is?ralph075 schreef op maandag 20 april 2015 @ 12:32:
[...]
Zou ik via die route dan de laatste 4 dure maanden tot mijn einddatum contract kunnen omzeilen, ook (of misschien wel juist) als ik dat via een externe webshop regel?
Sterk? Waarschijnlijk is dat dan afhankelijk van je gekozen abonnement (en vooral of je thuis ook KPN hebt), maar in een voorbeeld wat ik hier noem is KPN toch flink duurder.DaMarcus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:57:
De prijsstrategie van KPN is sterk waardoor Vodafone, T-Mobile en consorten hierop een antwoord moeten geven om hierin mee te kunnen gaan. Ik verwacht niet Vodafone binnen 3 maanden haar propositie weer gaat omgooien.
Vind je? Alleen als je andere KPN producten hebt, maar dat is hier een nogo met een suf ADSL lijntje vs snelle kabel.DaMarcus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:57:
De prijsstrategie van KPN is sterk waardoor Vodafone, T-Mobile en consorten hierop een antwoord moeten geven om hierin mee te kunnen gaan. Ik verwacht niet Vodafone binnen 3 maanden haar propositie weer gaat omgooien.
4G kan ik wel mee uitbreiden maar dat kost me 2,50 extra per maand. Ik heb al een 4G prepaid geprobeerd maar in de regio waar ik voornamelijk vertoef is dit nog geen echte verbetering tov 3G.eborn schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:16:
Ik verwacht overigens niet dat Vodafone snel iedereen op 4G zet. Ik heb nog een SO van een paar jaar geleden: 300 minuten, 1GB data voor €12,50 per maand. Elke 1GB extra kost 10 euro. Ik word nu ongeveer elke maand gebeld met een 'geweldige aanbieding', maar zodra ik mijn huidige bedrag noem is het al snel 'dan wens ik u een prettige dag verder!'4G is dan eigenlijk nog de enige reden dat ze het uberhaubt proberen om me over te krijgen.
Oftewel altijd de klos. Dat is een beter onderhandelingspunt dan de laatste euro korting denk ik.Als je je abonnement verlengt krijg je een bevestiging met daarin de ingangsdatum van je nieuwe abonnement.
Kies je voor een nieuw abonnement en is je contract nog niet afgelopen, dan gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden direct in. Tenzij er sprake is van een verlaging van de abonnementsprijs. In dat geval gaan je nieuwe abonnement en voorwaarden in na afloop van je huidige contract.
Vanaf deze datum worden de nieuwe abonnementskosten in rekening gebracht. Je oude en nieuwe abonnement overlappen elkaar niet. Je betaalt dus geen dubbele kosten.
De betaalwijze van je maandelijkse kosten blijft gelijk na verlenging van je abonnement. Als je eenmalige kosten hebt worden deze verrekend via de eerste rekening.
Als je abonnement wijzigt, vervalt het overgebleven tegoed. Je krijgt een nieuw evenredig tegoed, berekend op basis van je nieuwe abonnement en de ingangsdatum.
[ Voor 94% gewijzigd door Señor Sjon op 30-04-2015 18:50 ]
Ja idd, als ik had opgezegd had ik nog een maand à 60euro mogen dokken. Op een jaar is dat (30-60/12) 2.5 p/m dus daar gaan ze geen extra korting meer weggeven. Verlengen was mn beste optie - gelukkig had ik van vroeger ooit nog zo'n F&F code die ik kon gebruikenSeñor Sjon schreef op donderdag 30 april 2015 @ 18:44:
Die SO gaat toch niet gelijk in?
Edit
Ik had een Red Super:
[...]
Oftewel altijd de klos. Dat is een beter onderhandelingspunt dan de laatste euro korting denk ik.
Dat heb ik uiteindelijk ook maar gedaan inderdaad...RzrBck schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:35:
Mooie van de huidige SO's vind ik wel dat je kan overstappen naar n abo met telefoon na 2 maanden.
Mocht er dus wat leuks voorbij komen - is de flexibiliteit er iig
Mijn abo liep af per 01-05-2015. Dus volgens mij zou het precies moeten aansluiten/voorkom ik nu dat ik een maand 60euro moet dokken.. (In de orderbevestiging staat iig ingangsdatum contract 01-05-2015 / einddatum 01-05-2016).Señor Sjon schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 13:50:
Maar ze hebben dus wel de boel gelijk omgezet in tegenstelling tot het bericht op hun site?
Ja contract verliep vandaag, bevestiging heeft het over einddatum contract 1 mei 2016...RzrBck schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 16:38:
@CLB, de een heeft meer geluk dan de ander blijkt maar weer ;)!
Zat je ook IN (maw moest je verlengen/opzeggen) je laatste contract-maand?
Verwijderd
Ik heb er geen last van, maar het verbruik wordt inderdaad niet best weergegeven. Maar voor 11GB voor dat prijsje lig ik daar niet wakker van, datateller op mijn telefoon is ook betrouwbaar genoeg en boven de 11GB kom ik vooralsnog niet.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 17:35:
Wie heeft er nog meer een F&F abo van 2012 met zo'n 10GB bundel.
Ik kan mijn hele verbruik (bundel, blox, etc) niet meer bekijken in My Vodafone.
Bel ik met de klantenservice, ja uw abonnement is niet compatible met ons (nieuwe?) systeem.
Seriously? Wtf?
- Nee, daar is geen oplossing voor.
Oke... en nu dan?
- Ja u kunt altijd een ander abonnement nemen.
Nou, kijk eens naar mijn abonnement en de maandelijkse kosten daarvan. Wat kun je me aanbieden wat daarbij in de buurt komt.
- Red Super SO, maar dan heeft u 7GB ipv 11GB, maar wel onbeperkt bellen.
Ja en voor 1,5x de prijs die ik nu betaal... zou jij die deal maken? Nee toch...
- Ik kan u niets anders aanbieden.
W....T....F....?
't is dat het zo'n voordelig abonnement is... want voor de service/support zou ik hierom al niet meer bij VF blijven. Heel raar dat hun eigen systeem hun eigen abonnementen niet (meer) begrijpt. Rare zaak.
Nog meer F&F 10GB mensen hier last van?
[ Voor 7% gewijzigd door Chris.nl op 03-05-2015 22:26 ]
Verwijderd
Waarom had je je oude sim kaartjes dan niet laten verknippen naar het nano formaatVerwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 09:32:
Ik vertrek deze week bij Vodafone. Ze hebben echt letterlijk geen enkele interessante aanbieding, ook niet op f&f. De druppel was dat ik m'n dual sim kwijt was bij inruil voor een nano, moest ik weer 30 euro betalen voor een dual.
Mocht niet baten dat ik dan zou vertrekken, ben als klant dus nog geen 30 euro waard. De latere klacht online wordt geeneens op gereageerd.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Lekker!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq