steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Abonnement loopt af op 30 mei, ik vroeg mij af of ik op belsimpel alvast een Nexus 5 bij Tele2 kan aanvragen (met nummerbehoud, en dat het ingaat NA 30 mei) of moet dat pas als mijn huidige abonnement verlopen is?
Ik heb zelf naar belsimpel gebeld en hun uitleg was, onduidelijk ze zeggen vraag het aan Vodafone en die zegt het niet te weten (en vervolgens vragen ze weer of ik wil verlengen
Iemand die mij dit even kan verduidelijken?
Huidige provider 4 maanden voor einddatum. Overstappen: 2 maanden voor einddatum. Oftewel, pas 30 maart kan je overstappen naar Tele2 oid.Mizgala28 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:22:
Ik vroeg mij iets af, ik ben gebeld door Vodafone of ik wil verlengen, ik wou dat eerst doen maar de prijzen incl toestel zijn mij te hoog (enige dat binnen mijn budget viel was de Samsung Galaxy A3 en dat is te weinig voor 21 euro per maand(normaal 23 maar ik krijg korting)).
Abonnement loopt af op 30 mei, ik vroeg mij af of ik op belsimpel alvast een Nexus 5 bij Tele2 kan aanvragen (met nummerbehoud, en dat het ingaat NA 30 mei) of moet dat pas als mijn huidige abonnement verlopen is?
Ik heb zelf naar belsimpel gebeld en hun uitleg was, onduidelijk ze zeggen vraag het aan Vodafone en die zegt het niet te weten (en vervolgens vragen ze weer of ik wil verlengen)
Iemand die mij dit even kan verduidelijken?
I don't have dreams, I have goals!!
Duidelijk, bedankt voor de uitlegRedondo1982 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:30:
[...]
Huidige provider 4 maanden voor einddatum. Overstappen: 2 maanden voor einddatum. Oftewel, pas 30 maart kan je overstappen naar Tele2 oid.
Smart 500 (150min + 500MB) voor 15/mnd
Red Essential (300min + 1GB) voor 21/mnd
Red (onbeperkt + 2GB) voor 33/mnd
Op zich niet verkeerd, vooral het feit dat ik geen jaarabonnement hoef af te sluiten. Maar ik betaal nu 15 euro en een beetje voor 400min en 1GB, alleen heb ik geen 4G. Dat is me (nog?) geen zes euro extra waard. Is toch 40% meer...
Weet je zeker dat je niet voor een bepaalde looptijd tekent?Tackleberry schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 23:01:
Deze week gebeld door Vodafone met een "speciale aanbieding" waarbij ik over kon stappen naar een ander abonnement zonder een contract aan te gaan. Ik had daarbij keuze uit:
Smart 500 (150min + 500MB) voor 15/mnd
Red Essential (300min + 1GB) voor 21/mnd
Red (onbeperkt + 2GB) voor 33/mnd
Op zich niet verkeerd, vooral het feit dat ik geen jaarabonnement hoef af te sluiten. Maar ik betaal nu 15 euro en een beetje voor 400min en 1GB, alleen heb ik geen 4G. Dat is me (nog?) geen zes euro extra waard. Is toch 40% meer...
Volgens mij kan je wel van een sim only later alsnog upgraden naar een abonnement i.c.m toestel.
PS een regulier Red abonnement 1 jaar (categorie A) kost net zo veel als een sim only 1 jaar.
Namelijk 33 per maand.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dat werd meerdere keren expliciet vermeld ja. Geen vaste looptijd, direct maandelijks opzegbaar.Megapaul schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 23:41:
Weet je zeker dat je niet voor een bepaalde looptijd tekent?
Het was niet voor iedere aanbieding een voordeliger maandbedrag inderdaad.Volgens mij kan je wel van een sim only later alsnog upgraden naar een abonnement i.c.m toestel.
PS een regulier Red abonnement 1 jaar (categorie A) kost net zo veel als een sim only 1 jaar.
Namelijk 33 per maand.
Even afwachten wat de komende tijd gaat brengen, wellicht dat het netneutraliteit en wel/niet roamen nog wat opschudding in telco-land gaat veroorzaken. Ik kan nog wel even vooruit met mijn antieke abonnement.
Maar die Sim Only-prijzen zijn echt absorbitant geworden zeg, gewoon € 33 / maand voor 2GB en bellen...
Ben even aan het koekeloeren voor een S6 en dacht eventueel aan los + Sim Only.
Kan gewoon beter 'regulier' abbo afsluiten, dan is het toestel een stuk minder aan de prijs.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Echter zonder die 2 euro korting waar ik als klant recht op had, ging via belsimpel maar was nog steeds goedkoper dan wat Vodafone zelf aanbood, en de Moto G 2nd vind ik beter dan de Samsung Galaxy A3 (die laatste ziet er luxer uit, meer niet).
De oude abo had een iPhone 4 maar die vloog na paar maanden de deur uit door iOS7 destijds (traag) en ik kocht los een Nexus 4 erbij.
Dat terzijde, vooral het feit dat ik maar €17 p/m ga betalen met een toestel en zit er maar 1 jaar aan vast is de reden voor directe verlening, anders was ik van plan om over te stappen.
Heb al meerdere keren gezien dat abonnement met toestel eigenlijk gewoon de sim only prijs is voor het abonnement plus bijbetalen. Moet je wel even de variant kiezen dat je het toesteldeel volledig betaalt.CLB schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 11:33:
Hier (dus) ook een bijna afgelopen abonnement, waardoor ik al kan verlengen...
Maar die Sim Only-prijzen zijn echt absorbitant geworden zeg, gewoon € 33 / maand voor 2GB en bellen...
Ben even aan het koekeloeren voor een S6 en dacht eventueel aan los + Sim Only.
Kan gewoon beter 'regulier' abbo afsluiten, dan is het toestel een stuk minder aan de prijs.
Nou heb ik mijn verlenging niet via Vodafone zelf maar Belsimpel, net gekeken en de toestel zit in de prijs van 17 euro per maand ingegrepen, en dat terwijl die abonnement als sim only net zo veel kost.Tackleberry schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:45:
[...]
Heb al meerdere keren gezien dat abonnement met toestel eigenlijk gewoon de sim only prijs is voor het abonnement plus bijbetalen. Moet je wel even de variant kiezen dat je het toesteldeel volledig betaalt.
Goedkoper kan niet volgens mij. wil er nu 4G van maken wat € 2,50 extra per maand kost.
[ Voor 8% gewijzigd door dirk38 op 08-03-2015 11:29 ]
Nee, goedkoper kan op dit moment inderdaad niet. Je kan de 4G blox niet meer uitschakelen, maar daar krijg je vast geen spijt van (als je telefoon 4G ondersteund). Je weet dat je met jou abonnement ook onbeperkt met andere vodafone klanten kan bellen hé? Die belminuten gaan niet van je 75 minuten per maand af.dirk38 schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:25:
Heb nogsteeds een SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 29,50 euro abbo, waar ik € 15,94 per maand voor betaal, ism friends and family abbo, waar ik ooit via dit forum een code voor gehad heb. wordt gewoon ieder jaar stilzwijgend verlengd, dit is 75 bel min + 11Gb databundel.
Goedkoper kan niet volgens mij. wil er nu 4G van maken wat € 2,50 extra per maand kost.
Ik heb destijds 250 belminuten gekozen en betaal icl blox nu 21,41 per maand.
[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 08-03-2015 11:43 ]
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 08-03-2015 12:54 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vraag me vooral af of je dan gewoon je huidige abonnement stil zet en een nieuwe neemt, of dat je ook nog korting op de nieuwe krijgt. Heb nu overigens een F&F-abonnement.
Ik heb vrijdag al in de wacht gestaan bij Vodafone, maar dit duurde erg lang. Vandaar mijn vraag hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Peter_Aragorn op 08-03-2015 16:46 ]
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ik heb nu al 2x verlengingsaanvraag ingediend maar nog steeds niets binnen. Ik had me paps 1 dag later verlengd na mijn 1e aanvraag en die is al verlengd. Begin echt beetje rood aan te lopen en te denken wegwezen bij deze toko. Sorry kan het geduld niet opbrengen. De eerste aanvraag was maand geleden.AnthonyR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:40:
Zaterdag verlengd via F&F. Iemand enig idee hoelang ze er over doen om dat te verwerken? Geen bevestigingsmail gezien nog.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Dan bel je toch even? Of tweet even de webcare en het is binnen no time geregeld. Tot slot heb je op de F&F pagina ook nog eens een chat mogelijkheid. Maar als jij liever in je kooitje wilt blijven wachten, dan kan het nog weleens lang gaan duren. Hier klagen op het forum duurt langer dan tweeten naar Vodafone.itsalex schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:37:
[...]
Ik heb nu al 2x verlengingsaanvraag ingediend maar nog steeds niets binnen. Ik had me paps 1 dag later verlengd na mijn 1e aanvraag en die is al verlengd. Begin echt beetje rood aan te lopen en te denken wegwezen bij deze toko. Sorry kan het geduld niet opbrengen. De eerste aanvraag was maand geleden.

Gisteren mijn moeder geholpen met een verlenging via friends and family.AnthonyR schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:40:
Zaterdag verlengd via F&F. Iemand enig idee hoelang ze er over doen om dat te verwerken? Geen bevestigingsmail gezien nog.
Zij kreeg na de bestelling gelijk een bevestigingsmail.
Er lijkt dus iets fout te zijn gegaan bij jouw bestelling.
ff contact opnemen met vodafone.
Ik heb al diverse keren met ze gebeld maar ze kunnen mijn aanvraag voor de verlenging niet vinden. De eerste aanvraag ging door een migratie van het oude systeem naar het nieuwe systeem niet goed en waarschijnlijk is mijn aanvraag ergens wel actief maar als ik nu verleng dan doet die het niet. Ik ga nog wel via tweet of andere weg proberen.Redondo1982 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:45:
[...]
Dan bel je toch even? Of tweet even de webcare en het is binnen no time geregeld. Tot slot heb je op de F&F pagina ook nog eens een chat mogelijkheid. Maar als jij liever in je kooitje wilt blijven wachten, dan kan het nog weleens lang gaan duren. Hier klagen op het forum duurt langer dan tweeten naar Vodafone.
Om maar wat te noemen, een HTC M8 met 2gb 4G, 120min/onbeperkt sms voor 30euro p/m met 60euro bijbetalen.
Bij VF komt zoiets pas vanaf rond de 40euro?
Of mis ik hier nu iets
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Na wat onderzoek erachter gekomen dat het bij die aanbieding om de G901F S5 PLUS variant gaat (de gewone S5 heeft geen 4G+ ondersteuning) in plaats van de gewone G900F S5. Ook via de chat bevestigd gekregen.
Vanochtend zelf ook van deze deal gebruik gemaakt, de S6 was zijn meerprijs voor mij uiteindelijk niet waard.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
[ Voor 3% gewijzigd door Swift92 op 11-03-2015 17:36 ]
Mijn Vodafone bws naar scherp 500 via belsimpel verlengt, toestel en contract via belsimpel al binnen maar niks direct van Vodafone zelf, of doen ze dat niet?
Destijds via belcompany abonnement genomen bij vodafone, en toen kreeg ik wel een mail direct van Vodafone.
Meestal per post. Kan een paar dagen duren.Mizgala28 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:34:
Hmm, krijg je een mail ofzo bij Vodafone verlening via een externe website?
Mijn Vodafone bws naar scherp 500 via belsimpel verlengt, toestel en contract via belsimpel al binnen maar niks direct van Vodafone zelf, of doen ze dat niet?
Destijds via belcompany abonnement genomen bij vodafone, en toen kreeg ik wel een mail direct van Vodafone.
Dat is wel erg goedkoop. 2-jarig abonnement?Swift92 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:33:
Ik ben ook vandaag gebeld over mijn verlopen abonnement. Ik betaalde nog 33,81 voor een bws 47,50 abo met 1gb 140 bel/sms. Dat is nu omgezet naar een red essentials sim only voor 18 euro pm. Ik zit nergens aan vast dus nu rustig wachten op een goede aanbieding. Dat was ik al aan het doen maar 15 euro pm minder + 4g is natuurlijk beter.Top!
Mooi, toch nog gefixed, nu nog afwachten of de rest een beetje vlot gaat
[ Voor 17% gewijzigd door Trouble op 13-03-2015 13:40 ]
| 17 December 1991 | De Nerdette |
AnthonyR schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:28:
Afgelopen woensdag na bellen eindelijk een bevestiging gekregen. Nu vrijdag en nog geen nieuwe telefoon. Wel opmerkelijk dat het om een normale verlenging gaat en je dan zo lang moet wachten. Dat doen de belsimpels e.d. toch een stuk vlotter. Telefoon is gewoon op voorraad.
Dinsdag 10 maart verlenging gedaan via friends and family.Megapaul schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 00:04:
[...]Gisteren mijn moeder geholpen met een verlenging via friends and family.
Zij kreeg na de bestelling gelijk een bevestigingsmail.
Er lijkt dus iets fout te zijn gegaan bij jouw bestelling.
ff contact opnemen met vodafone.
Gelijk bevestigingsmail gehad.
Donderdag 12 maart in de middag een bevestigingsmail met ordernummer gehad, donderdagavond verzendbevestiging. Vandaag is het toestel geleverd.
Me moeder wilde het toestel nog niet gebruiken want het beschermhoesje was nog niet binnen

Verwijderd
Momenteel zit ik bij KPN, maar deze hebben waar ik woon (Utrecht-Centrum) regelmatig last van wegvallende gesprekken. Dit al vaker aangekaart, maar helaas kunnen/willen ze hier niets aan doen. Ook de 4G snelheden zijn vaak teleurstellend. Waar ik in het begin zo'n 30 á 40 Mbit haalde, zit ik nu vaak nog maar op 4 á 5 Mbit.
Vodafone heeft hier in Utrecht wél flink aan de weg getimmerd (ervaring met telefoon van de zaak), dus wil begin deze zomer gaan overstappen.
Hopelijk dat ze de datalimieten van de Red abonnementen nog voor de zomer (willen) verhogen, dan heb ik een leuke deal met m'n Vodafone F&F code (36 euro per maand voor Red Super SO).
In vrijwel alle gevallen bij een verlenging van Vodafone:itsalex schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 23:28:
Ik heb uiteindelijk toch mijn VF Red Business verlengd maar via Belsimpel want F&F aanvraag werkte simpelweg niet na meerdere aanvragen. Stiekem gezegd, gelukkig geen Iphone 6 maar een Iphone 5S met 1 jarig abo genomen (was even duur als de Iphone 6 maar dan moest ik een 2 jarig abo nemen en nu heb ik maar 1 jaar). Het enige nadeel is dat je abo niet direct ingaat (al klacht ingediend bij VF en kijken wat ze zeggen) dus ik moet nu 3 maanden wachten totdat mijn goedkopere abo in gaat.
Van hoog naar laag, nieuwe abonnement gaat in op oude einddatum.
Van laag naar hoog, nieuwe abonnement gaat gelijk in.
Dat is niet zo. Ik heb hetzelfde voor mijn pa gedaan dus van Red Business Super naar Red Business en deze ging gelijk in. Deze was via f&f verlengd. Ik heb dus niet via Vodafone verlengd dus ik mag wachten tot einde contractsdatum.Megapaul schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:30:
[...]
In vrijwel alle gevallen bij een verlenging van Vodafone:
Van hoog naar laag, nieuwe abonnement gaat in op oude einddatum.
Van laag naar hoog, nieuwe abonnement gaat gelijk in.
Pakket (prijzen incl. btw)Señor Sjon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:36:
S5 30/maand RED en 99 euro bijbetalen is op dit moment wel een goede aanbieding bij F&F.
Je bestelling voor
mobiel nummer:
Maandbedrag
Eenmalig
Samsung Galaxy S5 4G+ Wit € 0,00 € 94,99
Wettelijke Thuiskopieheffing € 4,24
Red A 2 jaar
Promotie: van € 44,00 voor € 30,00 gedurende looptijd contract
€ 30,00
Ingangsdatum nieuw abonnement: 18-03-2015
Nieuwe contract einddatum: 18-03-2017
Niet
Ben al 4 dagen aan het bellen en het is nog steeds niet geregeld.

Verwijderd
Gewoon even langs de winkel gaan? Daar kunnen ze je SIM vast wel swappen.AnthonyR schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 12:50:
Na 6 dagen mijn bestelling binnen. Op zich prima maar de nano simkaart werkt niet.
Ben al 4 dagen aan het bellen en het is nog steeds niet geregeld.
Lekker!
Je huidige sim even op maat knippen is geen optie? Ik neem aan dat die het nog wel doet?AnthonyR schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:04:
Is een verlenging.
Lekker!
Ja, gewoon bruikbaar voor simpele tekstberichtjes en standaard mails. Foto's en video's sturen duren een eeuwigheid.datadevil schreef op zondag 22 maart 2015 @ 09:09:
Ik heb enorm gedoe met bizar veel hoger dataverbruik bij Vodafone dan mijn data verbruik app (niet vodafone) meet. Nu kan ik misschien over op een andere abbo (huidige loopt nog tot half 2016). Heeft iemand goede ervaringen met zo'n internet beperken blox ding zodat je in ieder geval er nooit over heen gaat? Is dan je Internet nog bruikbaar voor mail, whatsapp e.d.?
Vodafone is inderdaad koning in dataverbruik noteren die niet verbruikt is. Ik gebruikte soms in nachten ongeveer 500 mb op tijdstippen zoals 04:00 etc. Vodafone zegt dan doodleuk dat ik een paar uur de radio aan heb gehad.

Wel aankaarten voor de dossiervorming he?!
Ik heb 1 keer iets soortgelijks gehad, maar toen bleek dat de Youtube app op mijn tablet (die via Tethering van op de 3G van mijn telefoon was aangesloten) al mijn subscription video's aan het downloaden/bufferen was. Zover ik weet was de verbruikte data op mijn telefoon ook niet goed traceerbaar toen, dus er kan door zoiets best een fors verschil in metingen ontstaan.Redondo1982 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:20:
[...]
Ja, gewoon bruikbaar voor simpele tekstberichtjes en standaard mails. Foto's en video's sturen duren een eeuwigheid.
Vodafone is inderdaad koning in dataverbruik noteren die niet verbruikt is. Ik gebruikte soms in nachten ongeveer 500 mb op tijdstippen zoals 04:00 etc. Vodafone zegt dan doodleuk dat ik een paar uur de radio aan heb gehad.![]()
Wel aankaarten voor de dossiervorming he?!
Kortom, grote kans dat het een app of instelling is die ongewenst gedrag vertoond. Zet desnoods 's nachts de Airplane modus aan, mocht het dan niet meer gebeuren is het zeker een app of iets op de telefoon zelf. Het kan natuurlijk ook een fout bij Vodafone zijn, maar vaak is de oorzaak eenvoudiger (zoals een app).
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Daarnaast werkten de afgelopen maanden mijn waarschuwings sms'jes niet, en daar heb ik nu al een aantal maanden van gecrediteerd gekregen, laatste stukje moet ik nog over bakkeleien met hen.
Hopelijk kan ik over op een niet al te veel duurder abbo met 1 gig en die 64kb regeling, klinkt prima dan, maar blijft een ramp systeem die afronding. Simyo lijkt het bv. niet te doen.
Ik heb het ook gehad, van die gekke tijdstippen 's ochtends. Bleek dat mijn telefoon "Diagnostics" verstuurde (dat gebeuren van "wilt u meehelpen onze service te verbeteren door anoniem technische data van uw toestel naar ons te sturen"). Dat uitgezet en sindsdien nooit meer last van gehad.datadevil schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:49:
Ik heb een datateller 'My data', en die zit nu op 320Mb, Vodafone zegt dat ik alweer over de 500 zit. Blijkbaar afrondingsproblemen, zij zien veel korte sessies. Ik vind het waardeloos dat een kb niet een kb is..
Daarnaast werkten de afgelopen maanden mijn waarschuwings sms'jes niet, en daar heb ik nu al een aantal maanden van gecrediteerd gekregen, laatste stukje moet ik nog over bakkeleien met hen.
Hopelijk kan ik over op een niet al te veel duurder abbo met 1 gig en die 64kb regeling, klinkt prima dan, maar blijft een ramp systeem die afronding. Simyo lijkt het bv. niet te doen.
OT:
Ik vind de prijzen idd ook vrij bizar. Waar je vroeger voor 25euro nog n telefoon erbij kreeg, heb je nu alleen n SO
[ Voor 6% gewijzigd door RzrBck op 23-03-2015 10:01 ]
Kan ik dus voor 500Mb met beperkt internet optie 22,50 gaan betalen, belachelijk duur voor zo'n klein beetje data.
Vast wel, medewerkers die ik sprak lieten ook weten dat er veel meer mensen hoopten dat er bundels kwamen met veel data en weinig belminuten. Persoonlijk kijk ik ook naar KPN met 5GB en 200 / onbeperkt minuten en sms'en, gewoonweg stukken goedkoper. Vodafone zit ik dan wel weer jaren en bevalt gewoonweg prima.Robehr schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:04:
Verwachten jullie op korte termijn nieuwe abonnementen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
zo net nog even gekeken, maar volgens My Vodafone nog 645,07 MB over van mijn 1GB bundel (=354,93 MB gebruikt), en android zegt 364 MB gebruikt dus dat komt redelijk overeen.datadevil schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:49:
Ik heb een datateller 'My data', en die zit nu op 320Mb, Vodafone zegt dat ik alweer over de 500 zit. Blijkbaar afrondingsproblemen, zij zien veel korte sessies. Ik vind het waardeloos dat een kb niet een kb is..
Gegevens waren bijgewerkt tot 24 Maart en volgens android heb ik vandaag pas 1,01 MB verstookt via 4G
Ik heb volgens mij bijna altijd dat My Vodafone een lager verbruik aangeeft dan mijn toestel.
[ Voor 10% gewijzigd door Yucko op 24-03-2015 13:30 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
zo vaag dan, volgens mijn Android zit ik op 144Yucko schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:28:
[...]
zo net nog even gekeken, maar volgens vodafone nog 645,07 MB over van mijn 1GB bundel (354,93 MB gebruikt), en android zegt 364 MB gebruikt dus dat komt redelijk overeen.

Gekke is ook, dit is sinds eind 2014, en veel mensen op een radar forum melden hetzelfde in die periode:
http://www.radartv.nl/uit...tx-comments-comments-2902
[ Voor 28% gewijzigd door datadevil op 24-03-2015 13:39 ]
Ook op abonnementen met onbeperkt bellen/smsen + 5GB is KPN goedkoper. Ik heb getracht om meer korting te bedingen op een Galaxy S6 pre-order met verlenging (2 jaar) bij Vodafone met 6GB onbeperkt/onbeperkt, normaal komt dit abonnement uit op 65 euro per maand, zij boden het aan voor 63 euro per maand. KPN biedt het 5GB onbeperkt/onbeperkt abbo aan voor 49 euro per maand. Dat lijkt mij dan toch echt de betere keuze.CLB schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:17:
[...]
Vast wel, medewerkers die ik sprak lieten ook weten dat er veel meer mensen hoopten dat er bundels kwamen met veel data en weinig belminuten. Persoonlijk kijk ik ook naar KPN met 5GB en 200 / onbeperkt minuten en sms'en, gewoonweg stukken goedkoper. Vodafone zit ik dan wel weer jaren en bevalt gewoonweg prima.
Wel gehoopt dat er meer korting mogelijk was als klant van 10+ jaar, maar helaas.
De medewerkster gaf aan dat dit voornamelijk komt omdat het een pre-order is, er valt dan weinig met de prijs te doen. Ze adviseerde later, rond 25 april te kijken naar andere aanbiedingen, mogelijk "dat er dan wat leuks tussen zit". Ik denk dat ze rond die tijd mogelijk dan nieuwe abonnementen kunnen presenteren.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Goed om te weten, vanaf half april kan ik mijn abo verlengen. Ik ben aan het kijken naar een sim-only abo en de prijzen van KPN spreken mij meer aan dan van Vodafone op dit moment. Ook omdat ik Spotify gebruikspeedyjules07 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:51:
[...]
Ook op abonnementen met onbeperkt bellen/smsen + 5GB is KPN goedkoper. Ik heb getracht om meer korting te bedingen op een Galaxy S6 pre-order met verlenging (2 jaar) bij Vodafone met 6GB onbeperkt/onbeperkt, normaal komt dit abonnement uit op 65 euro per maand, zij boden het aan voor 63 euro per maand. KPN biedt het 5GB onbeperkt/onbeperkt abbo aan voor 49 euro per maand. Dat lijkt mij dan toch echt de betere keuze.
Wel gehoopt dat er meer korting mogelijk was als klant van 10+ jaar, maar helaas.
De medewerkster gaf aan dat dit voornamelijk komt omdat het een pre-order is, er valt dan weinig met de prijs te doen. Ze adviseerde later, rond 25 april te kijken naar andere aanbiedingen, mogelijk "dat er dan wat leuks tussen zit". Ik denk dat ze rond die tijd mogelijk dan nieuwe abonnementen kunnen presenteren.
Nou, eigenlijk weet je dus nog helemaal niets. Even sec: Iemand van de klantenservice suggereert om over een maand nog maar eens te kijken, en de klant die dat te horen heeft gekregen, denkt dat dat zou kunnen betekenen dat er dan misschien nieuwe abo's geïntroduceerd gaan worden.DaMarcus schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:41:
[...] Goed om te weten. [...]
Dat kan straks best waar blijken te zijn, maar ik vind het nogal jumping to conclusions. Kan ook zijn dat ze bedoelde dat dan de (Vodafone advies-)prijs van de S6 wel wat gedaald is naar de reële marktprijs.
Ik heb nu een VF sim only, nog de oude bel+sms+web met 4GB data, en kan ook verlengen. Maar een nieuwe VF Sim Only is totaal niet interessant. Wil ik minimaal dezelfde databundel, dan kom ik op Red Super, dus €38/mnd. Bij KPN kan ik 5GB data krijgen voor €25/mnd.
Red Super sim only is sowieso niet interessant, omdat je voor hetzelfde maandbedrag en €100.- bijbetaling bij Vodafone datzelfde abonnement met een Galaxy S5 kunt krijgen...
Als je dan gaat kijken naar abo's van >4GB met toestel, dan betaal je bij Vodafone €38/mnd + €499 voor een Galaxy S6 (of €399 via pdashop). Bij KPN krijg je een 5GB abo voor €37.50, met €263 bijbetaling voor de S6 (ook weer via pdashop)...
Ik heb dat ook even voorgelegd aan hun klantenservice/sales chat, maar de enige reactie was dat ze niets aan de prijzen konden doen. Geen woord over mogelijke toekomstige abonnements-aanpassingen, en evenmin aanbiedingen voor "verlengers". €2 korting/mnd op de standaardprijzen vind ik namelijk niet echt een aanbieding, en toen ze begon over dat Red Super al 25 €/mnd korting had (want "standaardprijs" €75) had ik het wel gehad.
Eigenlijk wilde ik multisim nemen (tweede sim voor in tablet) bij mijn volgende abo. Maar als Vodafone de komende weken niets aan hun abonemmentsprijzen doet, dan ga ik toch overstappen naar KPN, en gebruik ik wel tethering voor m'n tablet.
Klopt inderdaad, het was een aanname, daarom gaf ik ook al aan "ik denk". Het klinkt in ieder geval wel reëel, ik snap alleen niet dat ze het inzicht hebben dat als dit niet snel op het niveau van KPN gebracht wordt, dit ze klanten gaat kosten. Jammer dat ik nog tot afloop abonnement moet wachten, anders zat ik ook al lang bij KPN.tympie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:43:
[...]
Nou, eigenlijk weet je dus nog helemaal niets.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
150min, 500mb / 64kbit internet + s4 active, 12 maanden voor 28 p/m (tot 30maart).
Maar hoop stiekem op wat grotere abo's voor een zelfde prijs. Als is die "onbeperkt" met maar 12 maanden ook niet slecht..
[ Voor 12% gewijzigd door Napsju op 27-03-2015 20:29 ]
Lekker!
[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 03-04-2015 23:55 ]
404 Signature not found
Alleen bij directsales blijft de prijs na verloop van het abonnement hetzelfde, dus schiet ie niet omhoog zodat je vrijwel gedwongen wordt een nieuw abonnement af te sluiten.Napsju schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:28:
Die is bij directsales een euro goedkoper de zelfde prijs. Niet echt een goede deal dus, meer een standaard iets. 2 jaar is een euro goedkoper.
Desalniettemin mogen de directsales aanbiedingen van mij wel meer echte stuntprijzen krijgen.
Ik heb nog steeds een F&F simonly abonnement met de 10GB blox. Ik zal niet zo snel overstappen denk ik als je de huidige abonnementen bij alle providers ziet.
Daarvoor hebben ze Verlengen2, defacto het oude F&F. De codes voor F&F zijn nu zo openbaar, dat de aanbiedingen ook niet zo sterk meer zijn. 2 euro op 24 maanden is 48 euro korting. Jeee.Chris.nl schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:38:
[...]
Alleen bij directsales blijft de prijs na verloop van het abonnement hetzelfde, dus schiet ie niet omhoog zodat je vrijwel gedwongen wordt een nieuw abonnement af te sluiten.
Desalniettemin mogen de directsales aanbiedingen van mij wel meer echte stuntprijzen krijgen.
Heb je meer informatie hierover? Pas de eerste keer dat ik over verlengen2 hoor.Señor Sjon schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:45:
[...]
Daarvoor hebben ze Verlengen2, defacto het oude F&F. De codes voor F&F zijn nu zo openbaar, dat de aanbiedingen ook niet zo sterk meer zijn. 2 euro op 24 maanden is 48 euro korting. Jeee.
https://www.gsmwijzer.nl/...im-only-verlenging-2-jaar
[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 05-04-2015 17:34 ]
[ Voor 91% gewijzigd door PaT op 05-04-2015 17:34 ]
Hoi!
Het zou mooi zijn als ze ook de databundel verhogen van bestaande Red klanten. Bij de vorige verhoging van de databundel deden ze dat iig wel.Robehr schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:19:
Nieuwe prijzen en extra data? Op de Vodafone site staan ze niet maar gsm wijzer en studentmobiel zijn wel legitieme sites.
https://www.gsmwijzer.nl/...im-only-verlenging-2-jaar
Ook niet bij iedereen, hier nog steeds 4GB, geen 6GB...Megapaul schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:07:
Bij de vorige verhoging van de databundel deden ze dat iig wel.
Volgens mij heeft dat te maken of je een 1e generatie Red of een 2e generatie Red abonnement heb. Correct me if I'm wrong.CLB schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:11:
[...]
Ook niet bij iedereen, hier nog steeds 4GB, geen 6GB...
Nu in de running voor een nieuw abonnement...
Vodafone bevalt me prima (met de buitenlandbloxes enzo) maar KPN is ook erg 'voordelig' geprijsd.
Ow, hier is hetzelfde abo met 10GB al ruim 1,5 jaar op zijn einde en ik heb sowieso niks gehoord van VF.Waffle schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 21:00:
Mijn abonnement is inmiddels alweer een maand afgelopen en nog niks gehoord.
Ik heb nog steeds een F&F simonly abonnement met de 10GB blox. Ik zal niet zo snel overstappen denk ik als je de huidige abonnementen bij alle providers ziet.
Zit te denken om over te stappen naar KPN daar ik momenteel geen 4G heb, weer eens wat anders wil dan een N4 (maar geen zin heb om een groot gedrag ineens af te tikken) en de dekking van VF soms te wensen overlaat. Met 5GB kan ik leven, al helemaal als ik de dataverdubbelaar activeer icm mijn alles-in-1 glasvezelpakket van KPN. Heb ik ook weer 10GB tot mijn beschikking.
Momenteel betaal ik 17,50€ p/m voor 10GB en wat belminuten. 4G zou 2,50€ extra kosten maar dit heeft toch geen zin met mijn N4
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 05-04-2015 18:58 ]
Denk dat ik tot november ga wachten wat er qua nieuwe telefoons uit gaat komen en wat de providers doen. Elke maand maar geld op zij leggen wat ik anders aan duurdere maand lasten had gehad.
Nu ben ik mogelijk wat verwend of kijk ik teveel naar eerdere tarieven. Toen betaalde ik 18.95 voor een vergelijkbare SO en 32.50 met een nieuwe iPhone erbij. Dat soort tarieven lijken nooit meer terug te komen
De flexibiliteit van maandelijks aanpassen en opzeggen bij Tele2 lijkt me ook wel interessant. Mocht het toch tegenvallen dan kan ik altijd nog terug naar Vodafone F&F met slechts 48 euro schade t.o.v. het huidige voorstel.
Ik zie voor € 29 bijvoorbeeld 3GB internet en onbeperkt bellen / sms'en en dergelijke.
Maar sinds gisteren hebben ze de kortingen eraf gehaald. Nu betaal ik 27euro voor red ess. En straks 39 plus bedrag mobiel.
Mijn vraag is weet iemand of die kortingen terug komen?
Heb nu sony zr plus red ess
En wil niet meer maandelijks betalen eigenlijk dan 30 eurie.. Maar als ik een verbeterde telefoon wil dan mijn huidige moet ik 200 euro bij betalen plus maandelijkse 10 euro meer. Beetje veel...
"Bestel of verleng een Red, Red Essential of Red Super abonnement en ontvang tijdelijk 1 GB extra! Bij een Red of Smart abonnement krijg je nu ook nog 6 maanden Napster cadeau. Onbeperkt muziek luisteren, waar je ook bent."
over achter het net vissen gesproken ....
Telletje wachten pakt duurder uit. Wel een GB erbij en lagere maand prijzen maar de prijzen van de iPhones zijn fors gestegen (ruim 90 euro) dus in totaal ben je bijna een euro duurder uit per maand. Niet veel maar toch, je zou verwachten dat het goedkoper zou worden.CLB schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:26:
Even 'n telletje wachten, Vodafone is bezig met de uitrol van nieuwe abbo's / prijzen.
Ik zie voor € 29 bijvoorbeeld 3GB internet en onbeperkt bellen / sms'en en dergelijke.
Ligt aan allerlei persoonlijke dingen, ik ben weer (stukken) voordeliger uit..fabulaus schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:16:
Telletje wachten pakt duurder uit.
Die iPhones bij elke telecomwinkel of alleen bij Vodafone zelf zo omhoog gegaan?
Ik kan het niet terug vinden, waar staat dit?jpg97 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:22:
Oh dat is lekker, vrijdag mijn abonnement verlengd met RED super en dan lees ik vandaag dit:
"Bestel of verleng een Red, Red Essential of Red Super abonnement en ontvang tijdelijk 1 GB extra! Bij een Red of Smart abonnement krijg je nu ook nog 6 maanden Napster cadeau. Onbeperkt muziek luisteren, waar je ook bent."
over achter het net vissen gesproken ....
wat staat er in je contract?Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:20:
Mijn red abonnement verloopt over 3 weken. Hoe zit dat eigenlijk ik had toen zoon 50% kortingsactie. Ik kan nergens vinden of ik straks gewoon 29,50 per maand blijf betalen of dat de prijs omhoog gaat. Mijn telefoon voldoet nog prima en ik wacht nog wel even 6-8 maanden op de volgende iPhone.
ofKlanten die bij eerdere acties het abonnement hebben afgesloten, hebben gewoon nog steeds 24 maanden korting.
http://www.iculture.nl/vo...-naar-12-maanden-korting/
24 maanden actietarief als ik het zo lees.Klanten krijgen niet langer 24 maar 12 maanden 50% korting op een Vodafone Red of Red Super abonnement.
Vodafone stopt actie 24 maanden 50% korting
Net even met Vodafone gechat over verlengen en dergelijke, wat een stugge bende (weer) zeg
Geen enkele euro extra / korting ofzo, met andere webshops / providers niks te maken, jammer.
Dan betaal je 5-7 maanden het volle pond, dus 59 euro per maand. Als je verlengt met toestel gaat het nieuwe bedrag gelijk in. Bij nummerbehoud of SO pas op einddatum contract, dus het ligt eraan hoe lang je contract nog te gaan had voordat je aan die actie meedeed.Crazyanz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:20:
Mijn red abonnement verloopt over 3 weken. Hoe zit dat eigenlijk ik had toen zoon 50% kortingsactie. Ik kan nergens vinden of ik straks gewoon 29,50 per maand blijf betalen of dat de prijs omhoog gaat. Mijn telefoon voldoet nog prima en ik wacht nog wel even 6-8 maanden op de volgende iPhone.
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!