• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Napsju schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:57:
Is de 4G blox van €2,50 pmnd dan niks voor jou?
Die kan ik met geen mogelijkheid vinden.
Niet via myvodafone enz...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Raar, heb ik hier ook gedaan hoor. BSW-2 Altijd (47,50 standaard), Was voor 35 euro met F&F, inclusief 10GB extra. Paar weken geleden 4G blox geactiveerd, betaal nu 37,50 voor 140/11GB/4G tot 75Mbps.

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:19
Sms 4G AAN naar 4000.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 07:02
funk-e schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:10:
Beste klant, omdat je al 2 jaar klant bent hebben we een speciale aanbieding voor jou: 200 euro EXTRA korting op een nieuw toestel als je verlengt met een Red Super abonnement. Ga naar http://voda.fo/ne/extra voor meer informatie en gebruik je unieke code: xxxxxxx om gebruik te maken van dit aanbod. Geen info per sms? Log in bij My Vodafone

Ik kreeg vandaag bovenstaande sms. Iemand enig idee of dit ook te gebruiken is voor de aankoop van een iPhone 6(+)
Geldt dus niet voor de Iphone, waar sommige op hoopten. Zelf heb ik de code niet gekregen, dus is er iemand die van zijn code af wil? Geef je er wel een kleine vergoeding voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:45
Sheva schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:24:
Iemand nog meer die SMS met unieke code gehad voor een RED Super met 200,- korting? Is dat alleen voor klanten die nu twee jaar bij Vodafone zij of hebben andere hem ook gehad?

Wil hem ook :(
Zit al bij Vodafone, al jaar of 10, maar geen sms. Op basis van wat worden ze verstuurd? Alleen 2 jaar klanten? Rest pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Pannekoek81 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:20:
[...]

Zit al bij Vodafone, al jaar of 10, maar geen sms. Op basis van wat worden ze verstuurd? Alleen 2 jaar klanten? Rest pech?
Idd... ik ook al 11 jaar. Geen SMS gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Na wikken en wegen en het doornemen van andere abonnementen (Sim-only) heb ik twee dagen geleden het Vodofone Red Super één jaar abonnement voor €39 per maand. Ik had geen zin in het overstappen en welke eventuele gevolgen dat zal hebben. Ik ben ruim tevreden over het bereik van Vodafone en klantenservice en vanaf oktober is 4G dekking in heel Nederland.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Keffie schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:38:
Ik ben ruim tevreden over het bereik van Vodafone en klantenservice en vanaf oktober is 4G dekking in heel Nederland.
Fijn dat je tevreden bent, wel ben je in de marketing van Vodafone getrapt. Er gaat over zes weken echt geen landelijk volledig dekkend (alsin, vergelijkbare dekking met 2G) zijn. Zet voor de grap eens op het dekkingsoverzicht alleen 2G (geel) en 4G (incl iphone5 4G) (blauw) aan. Dan moeten ze nog zeker 20-30% van Nederland. In zes weken.

* EWK is ook een tevreden klant, maar dat 4G netwerk en hun marketing, bah :X

[ Voor 7% gewijzigd door EWK op 19-09-2014 09:43 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
EWK schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:42:
[...]

Fijn dat je tevreden bent, wel ben je in de marketing van Vodafone getrapt. Er gaat over zes weken echt geen landelijk volledig dekkend (alsin, vergelijkbare dekking met 2G) zijn. Zet voor de grap eens op het dekkingsoverzicht alleen 2G (geel) en 4G (incl iphone5 4G) (blauw) aan. Dan moeten ze nog zeker 20-30% van Nederland. In zes weken.

* EWK is ook een tevreden klant, maar dat 4G netwerk en hun marketing, bah :X
Ja, ik ben er al jaren klant en eigenlijk was de keuze snel gemaakt. Mijn werk bevind zich voornamelijk in de randstad af waar het ruimschoots aanwezig is.

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
cypher21 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:32:
[...]

Idd... ik ook al 11 jaar. Geen SMS gehad
Ah joh, ik zit al bij Vodafone vanaf het moment dat het Libertel was. Ook geen SMS, en waarom zouden ze me die moeten sturen? Laatste 2 jaar heb ik een abonnement van twee tientjes per maand gehad, zo'n grote marge hebben we niet op mij gepakt dat ik nu 200euro extra korting waard ben. Daarbij, een klant die al zolang klant is blijft waarschijnlijk klant. Ik kan me indenken dat Vodafone dan eerder probeert een relatief nieuwe klant binnen te houden. Kortom; volgens mij ligt niet iedereen er wakker van dat ie geen sms krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Chris.nl schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:49:
[...]

Ah joh, ik zit al bij Vodafone vanaf het moment dat het Libertel was. Ook geen SMS, en waarom zouden ze me die moeten sturen? Laatste 2 jaar heb ik een abonnement van twee tientjes per maand gehad, zo'n grote marge hebben we niet op mij gepakt dat ik nu 200euro extra korting waard ben. Daarbij, een klant die al zolang klant is blijft waarschijnlijk klant. Ik kan me indenken dat Vodafone dan eerder probeert een relatief nieuwe klant binnen te houden. Kortom; volgens mij ligt niet iedereen er wakker van dat ie geen sms krijgt.
Oh lig er ook niet wakker van, maar ik wil eigenlijk een goedkoper abonnement. Heb al jaren sim only en vind €35 per maand voor een sim only eigenlijk belachelijk veel geld.
Laat voorlopig het abonnement gewoon doorlopen en kijk wel ff of ze met andere abonnementen komen waar er meer data bij zit.
pff, dit werkt idd wel ja.

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 19-09-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 10:45
[...]

Wakker lig ik er niet van, maar goed korting is korting. Al zijn de nieuwe abonnementen erg prijzig geworden, dus denk dat huidige maar door laat lopen en een toestel ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Klopt, ik hou de (F&F) aanbiedingen ook ik de gaten maar verwacht niet snel (elders) iets tegen te komen beter dan voor 21,40 225belminuten, onbeperkt sms, onbeperkt bellen met Vodafone klanten en 11GB data (daarna afgeknepen). De huidige aanbiedingen zijn het overwegen gewoon niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

scorpie

Supra Addict

Pfft weer lekker aan het twijfelen geslagen.. Al 10+ jaar sponsor van Vodafone's vrijmibo's (:+), maar ik heb het gevoel dat alle telco's alle klanten altijd naaien.. In mei liep m'n 2 jarige red abo af, en werd ik gebeld of ik niet het goedkopere sim-only abo wilde. Ja, prima, laten we dat regelen dan. Alles doorgenomen, alles opgenomen op bandje, en vervolgens toch het hogere abo geld innen.. Ik bellen, maar nee hoor, bij alle 4 de sales + special sales + weet ik watvoor afdeling nog meer was niks van een opname gevonden.

Nu dus aan het twijfelen of ik nog wel voor multiveel geld een iPhone 6 wil bestellen, die uiteraard alleen maar een hoger abonnementsprijs gaat betekenen voor mij.. De 2,- korting per maand 'omdat ik zo'n goede klant ben' zit er nieteens bij, want ja.. we maken natuurlijk wel weinig winst op je abo.. pfft.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 07:49

Niku

Alagaesii

Klopt het dat als je twee jaar gelden een F&F code hebt gebruikt, je nu geen gebruik kunt maken van huidige F&F aanbiedingen? Vreemd eigenlijk, want je bent en blijft toch een 'Friend' van VF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-06 22:26
@Niku klopt, je hebt een nieuwe code nodig, pm me maar, ik heb er nog wel een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Niet nodig, want ga de mijne stilzwijgend verlengen, maar raar is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 23:00
Op dit moment lijkt het goedkoper om via Typhone voor een Red abonnement te gaan, tenminste in combinatie met een iPhone 6. Abonnementsprijs ligt rond de simonly prijs en je krijgt dan nog korting op het toestel. Zelfs goedkoper dan met een Friends & Family code.

Twijfel, twijfel, twijfel... :)

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-06 07:02
Pannekoek81 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:20:
[...]

Ik had het via de telefoon gevraagd, daar hadden ze geen antwoord op. Ze zeiden alleen dat veel meer klanten die code zouden ontvangen in de loop van de week, ik 'wss ook'. Maar uiteindelijk niets gehad helaas.

Anders had ik al verlengd, scheelt voor mij persoonlijk nogal.

• Thombias
  • Niet online
Tackleberry schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:06:
Op dit moment lijkt het goedkoper om via Typhone voor een Red abonnement te gaan, tenminste in combinatie met een iPhone 6. Abonnementsprijs ligt rond de simonly prijs en je krijgt dan nog korting op het toestel. Zelfs goedkoper dan met een Friends & Family code.

Het lijkt erop dat de Friends & Family geen meer waarde meer heeft in vergelijk met een aantal jaren terug.

• ivo-nl
Bellen om een opzegging kan ook wonderen opleveren...

• Maaark
  • Laatst online: 14-06 14:03
Tackleberry schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 21:06:

Het is goedkoper per maand omdat het om smartphone A abo gaat ipv B wat vodafone standaard op hun site bied

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Wat zijn je rechten wanneer Vodafone wilt terugkomen op een telefonisch afgesloten verlenging?

Vodafone heeft mij namelijk telefonisch voor een scherpe prijs laten verlengen, maar nu blijkt zowel de toestelprijs als het maandbedrag niet te kloppen (20% te weinig dus niet onrealistisch). Het geheel is telefonisch allemaal vastgelegd, maar nu hebben ze de order met de 'normale' tarieven doorgevoerd. Ik heb al contact gehad en ze gaan er een onderzoek naar doen, maar ik ben bang dat daar zonder argumenten van mijn kant, weinig gaat uitkomen.

• EWK
  • Niet online

EWK

Muthas schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 20:51:
Wat zijn je rechten wanneer Vodafone wilt terugkomen op een telefonisch afgesloten verlenging?

Vodafone heeft mij namelijk telefonisch voor een scherpe prijs laten verlengen, maar nu blijkt zowel de toestelprijs als het maandbedrag niet te kloppen (20% te weinig dus niet onrealistisch). Het geheel is telefonisch allemaal vastgelegd, maar nu hebben ze de order met de 'normale' tarieven doorgevoerd. Ik heb al contact gehad en ze gaan er een onderzoek naar doen, maar ik ben bang dat daar zonder argumenten van mijn kant, weinig gaat uitkomen.
Je recht is dat je mondeling een een overeenkomst hebt gesloten. VF moet dat naleveren of je moet er kosteloos vanaf kunnen, als ik het goed heb. Bewijzen is alleen wat lastig als je het gesprek niet hebt opgenomen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Tijdens het gesprek wordt een opname ingezet om het geheel te bevestigen, Vodafone kan het dus terughalen. Ik ben benieuwd hoe eerlijk ze het gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

scorpie

Supra Addict

Ja leuk allemaal, maar in mei heb ik ook telefonisch een verlenging doorgegeven, is ook opgenomen, maar toen ze de rekening eenmaal stuurden was het alsnog het oude abo. En uiteraard nergens die opnames te vinden.. :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Heeft iemand ervaring met het feit dat je meer in een keer wilt betalen, en dan het hele toestel afkoopt?

Nu zie ik:
Eenmalig € 0,00 en € 20,00 extra p.mnd.
Eenmalig € 94,99 en € 15,00 extra p.mnd.
Eenmalig € 179,99 en € 10,00 extra p.mnd.

Dat ik dan in een keer zeg 250 betaal en niks per maand extra...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 23:00
meermarco schreef op maandag 22 september 2014 @ 14:01:
Heeft iemand ervaring met het feit dat je meer in een keer wilt betalen, en dan het hele toestel afkoopt?

Nu zie ik:
Eenmalig € 0,00 en € 20,00 extra p.mnd.
Eenmalig € 94,99 en € 15,00 extra p.mnd.
Eenmalig € 179,99 en € 10,00 extra p.mnd.

Dat ik dan in een keer zeg 250 betaal en niks per maand extra...
Als ik op de Verlengen site van Vodafone zit, kan ik het abonnement aanpassen en dan (bijvoorbeeld) van Red F switchen naar Red A. Dan wordt de maandprijs 32 euro en het bij te betalen bedrag 585 voor een iPhone 6 64GB.

In dit geval is dat een euro goedkoper dan de simonly variant en dan nog toestelkorting... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:36

The Executer

Lekker belangrijk!

Vandaag naar aanleiding van de uitzending van Radar een terugkoppeling van Vodafone gehad. Ze belden mij voor onterecht in rekening gebrachte kosten voor datagebruik. Gelukkig klein bedrag, maar de SMS is volgens hun systeem nooit aangekomen. Nu gratis gemigreerd naar een Vodafone Red Essentials:
Van 100 minuten naar 300 minuten
Van 500 MB naar 1000MB
Van 3G naar 4G
Zelfde einddatum en zelfde kosten.

Prima opgelost zo, flinke vooruitgang.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wat een honden onaardige gasten zeg. Ik ben eigenlijk nooit eerder boven de GB uit gekomen, terwijl ik er 10 mag verbruiken volgens de overeenkomst (F&F). Heb ik een keer meer nodig, krijg ik meteen een mailtje dat ik bijna moet betalen omdat ik spoedig over de 1 GB heen zal gaan :')

Gelukkig is dit topic er nog. Ik kan mij herinneren dat hier toen ook veel over deze "trap" gesproken werd, dus ik ga even heel veel pagina's doorlezen :)

Bah, Vodafone. Waarom niet gewoon doen wat je belooft? Altijd die oplichtingspraktijken weer...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Eh, das normaal bij deze bundel, die krijg je altijd bij dat abo. Eerste 1GB gaan er door, krijg je sms, en je begint vrolijk aan de volgende 10. Niks aan de hand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 15:34

GeNiTaLiX

Naapje

Ik sta op het punt om de note 4 opnieuw te pre-orderen middels de FF website van Vodafone. Ik heb al een paar keer gedreigd met opzeggen, maar volgens mij kan ik er niet meer korting uit halen dan deze (ben al geruime tijd klant bij Vodafone).

[sub]Vodafone kon mij niet vertellen wanneer zij deze telefoon leveren. Ik twijfel nu alleen tussen:
€45.- 300 1gb (red essential)
€50 - onb. 2gb (red)

Weet iemand of je hier bij overschrijden van data je ook gewoon wordt afgeknepen en dus geen extra kosten hoeft te betalen? Zover ik heb kunnen lezen, kun je dit later aanzetten?[/sub]

Ah sorry. Ik dacht dat ik het nergens kon vinden, maar heb het toch gevonden in de FF brochure.

Blox beperkt internet
Als deze Blox geactiveerd is geldt na 100% verbruik van de reguliere
en eventuele extra data bundel(s) een tarief van €0 per MB. De
snelheid van de dataverbinding wordt na 100% verbruik van de
reguliere en eventuele extra databundels verlaagd naar 64 Kbps
(download snelheid ) en 32 Kbps (upload snelheid). Met deze
snelheid is gebruik van bepaalde diensten niet meer mogelijk, zoals
het streamen van video. Alleen voor gebruik in Nederland.
€0,00

Het zal toch Red essential worden dan denk ik. Met het beperkt internet blox zit ik dan redelijk safe. Ben benieuwd of Vodafone de telefoon ook rond 17 oktober kan leveren, want medewerkers geven verschillende antwoorden.

[ Voor 42% gewijzigd door GeNiTaLiX op 23-09-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:18:
Eh, das normaal bij deze bundel, die krijg je altijd bij dat abo. Eerste 1GB gaan er door, krijg je sms, en je begint vrolijk aan de volgende 10. Niks aan de hand. ;)
Ah :) Ik zei toch dat ik me er *iets* over kon herinneren? :P
Ik wist alleen niet meer wat :$

Het zal mij benieuwen..

Dat zit wel Schnorr.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 13:44
UltraSub schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 20:18:
Nouja, het was niet normaal. ;) Tot ergens rond juni (?) ging het verbruik altijd eerst af van de 10GB, op de een of andere manier hebben ze dat nu omgedraaid waardoor je die irritante waarschuwingen krijgt.

Van die waarschuwingen klopt overigens ook niks, ze zijn ten onrechte, ze komen te laat, en ik krijg er alleen een als ik nog 250mb heb, als die 1GB eraan is krijg ik weer niks...

Maargoed, Vodafone en administratie. :+

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:38
Zojuist via de chat wederom gesproken met de verkoopafdeling van VF. Ik krijg ook geen vouchercode voor loyaliteit waarmee je via de link https://directsales.vodafone.nl/verlengen2 extra korting kan krijgen. Deze codes worden/zijn willekeurig aan klanten gegeven. Ik ben zelf 2 jaar klant, krijg deze code niet terwijl anderen die korter dan 2 jaar klant zijn de code wel krijgen. Ook zijn er klanten die al 10 jaar lang bij VF zitten maar ook niets krijgen. Jammer dat VF in mijn geval voor een verschil van € 112 mij naar een andere provider laat overstappen.

• cypher21
P.K. schreef op woensdag 24 september 2014 @ 00:02:
[...]

Nouja, het was niet normaal. ;) Tot ergens rond juni (?) ging het verbruik altijd eerst af van de 10GB, op de een of andere manier hebben ze dat nu omgedraaid waardoor je die irritante waarschuwingen krijgt.

Van die waarschuwingen klopt overigens ook niks, ze zijn ten onrechte, ze komen te laat, en ik krijg er alleen een als ik nog 250mb heb, als die 1GB eraan is krijg ik weer niks...

Maargoed, Vodafone en administratie. :+
Klopt, viel mij ook al op.

• ivo-nl
bernie2009 schreef op woensdag 24 september 2014 @ 10:52:
Zojuist via de chat wederom gesproken met de verkoopafdeling van VF. Ik krijg ook geen vouchercode voor loyaliteit waarmee je via de link https://directsales.vodafone.nl/verlengen2 extra korting kan krijgen. Deze codes worden/zijn willekeurig aan klanten gegeven. Ik ben zelf 2 jaar klant, krijg deze code niet terwijl anderen die korter dan 2 jaar klant zijn de code wel krijgen. Ook zijn er klanten die al 10 jaar lang bij VF zitten maar ook niets krijgen. Jammer dat VF in mijn geval voor een verschil van € 112 mij naar een andere provider laat overstappen.
Ik zou gewoon bellen voor een opzegging, dan kan het waarschijnlijk wel.

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-06 15:34

GeNiTaLiX

Naapje

^ Dat verlengen2 lijkt mij ook interessant! Laat me weten of het lukte. .. ik heb via de chat ook al meerdere malen gedreigd met opzeggen maar zij konden niet meer doen dan de ff code geven.

Ik twijfel ook of ik nog wel bij Vodafone wil blijven maar zou graag de note 4 snel willen hebben. Enige dat me tegenhoud. Anders moet ik tot dec wachten met opzeggen.

Ben nu al een jaar of 8 klant.

[ Voor 8% gewijzigd door GeNiTaLiX op 24-09-2014 12:56 ]

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-04 13:38
ivo-nl schreef op woensdag 24 september 2014 @ 12:49:
[...]

Ik heb gezegd dat ik op zou gaan zeggen maar zelfs dan zeggen ze niets voor je te kunnen doen.
Vreemd omdat andere klanten wel van de aanbieding op verlengen2 gebruik hebben gemaakt.
Volstrekte willekeur. VF leest ook mee op de topics. Misschien komt het omdat mijn contract 28 oktober afloopt en ze daarom niets extra's willen doen

Ik zou gewoon bellen voor een opzegging, dan kan het waarschijnlijk wel.

• ivo-nl
Goedemiddag,
Heeft iemand ervaring met Vodafone Garant verzekering? Klinkt allemaal heel sympatiek, maar werkt het in de praktijk ook zo? 10 euro per maand

edit: voorwaarden... toch paar eigenaardigheden..
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rqkphs.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door ivo-nl op 25-09-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Laatst online: 22-05 07:33
Het is niet de bedoeling dat er hier om codes gebedeld wordt

[ Voor 127% gewijzigd door PaT op 02-10-2014 07:10 ]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Oke, to be sure: hoe weet ik zeker dat ik bij mijn december 2012 F&F abonnement met 10g data, die 10g ook behoud bij stilzwijgend verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Niku schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:50:
Oke, to be sure: hoe weet ik zeker dat ik bij mijn december 2012 F&F abonnement met 10g data, die 10g ook behoud bij stilzwijgend verlengen?
Door dit topic door de spitten, en diegenen die melding hebben gemaakt dat kun abonnementen met 10gb data behouden blijft op hun woord te geloven.

Mijn abonnement zal ik per 7 oktober stilzwijgend verlengen, als mijn 10gb bundel plots verdwijnt zal ik daar melding van maken. Maar reken daar maar niet op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonVH
  • Laatst online: 01-05-2020
Niku schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 00:50:
Wellicht gekke gedachte maar zou Vodafone bellen niet het antwoord opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvdnberg
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-06 12:29
Chris.nl schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 04:18:
[...]

Door dit topic door de spitten, en diegenen die melding hebben gemaakt dat kun abonnementen met 10gb data behouden blijft op hun woord te geloven.

Mijn abonnement zal ik per 7 oktober stilzwijgend verlengen, als mijn 10gb bundel plots verdwijnt zal ik daar melding van maken. Maar reken daar maar niet op ;)
Kun je bevestigen dat je 10 GB bundel nog beschikbaar is voor je? Neem aan dat door het "niet" verlengen van je abonnement je de korting kwijt bent en je het normale tarief gaat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:04

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

ha dit precies,ik zit er ook al sinds libertel (een oude bosch telefoon toen) en ik zit nu met bsw-190 1GB voor 11 euro/m waar ik het gewoon nog steeds mee haal en het een mooie lage prijs vind ;)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03 13:26
Ik heb zojuist mijn abbonement verlengd. 2 maal telefonisch en 3 x via de chat werd bevestigd dat de bestaande 10gb aanbieding voor de 2 jarige looptijd van het toen der tijds afgesloten contract was. Dit gaat niet mee naar een ander abbonement noch mee met stilzwijgende verlenging.

Helaas dus ook maar de "Beperkt internet" blox aanzetten.

Van de levertijden klopt ook niks trouwens, op de site staat dat de S5 direct leverbaar is, bij mijn 1e 2 chats en gesprek werd dit bevestigd. Toen ik moest bellen vanwege mijn adres werdt het opeens 5-10 werkdagen.
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Kun je bevestigen dat je 10 GB bundel nog beschikbaar is voor je? Neem aan dat door het "niet" verlengen van je abonnement je de korting kwijt bent en je het normale tarief gaat betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dr.Snuggles schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:42:
Ik heb zojuist mijn abbonement verlengd. 2 maal telefonisch en 3 x via de chat werd bevestigd dat de bestaande 10gb aanbieding voor de 2 jarige looptijd van het toen der tijds afgesloten contract was. Dit gaat niet mee naar een ander abbonement noch mee met stilzwijgende verlenging.

Helaas dus ook maar de "Beperkt internet" blox aanzetten.

Van de levertijden klopt ook niks trouwens, op de site staat dat de S5 direct leverbaar is, bij mijn 1e 2 chats en gesprek werd dit bevestigd. Toen ik moest bellen vanwege mijn adres werdt het opeens 5-10 werkdagen.

[...]
Verlengen = nieuw abo = nieuwe voorwaarden, je gaat het dus inderdaad niet voor mekaar krijgen die 10GB mee te nemen. Als je niets had gedaan, had je die 10GB wel gehouden lijkt mij, in ieder geval als je je vorige abo via f&f had afgesloten. Zoek in het topic maar eens op 2031.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik kreeg zojuist via de chat wel bevestiging dat ik de 10GB behoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:08

Gaitman

The Real One

Iedereen (ook niet F&F) met een 10GB bundel behoud die toch als hij of zij het abonnement niet veranderd?

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 14-10-2014 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
jeroenvdnberg schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:23:
[...]

Ja, ik heb de 10 GB bundel nog. Ik behoud de korting, dit omdat het een F&F abonnement is.

DAAR zit het verschil, een F&F abonnement behoud korting en 10 GB na verloop contract & stilzwijgend verlengen. De niet F&F abonnementen met 10 GB bundel behouden die niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Chris.nl op 14-10-2014 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203535

Chris.nl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:10:
[...]

Ja, ik heb de 10 GB bundel nog. Ik behoud de korting, dit omdat het een F&F abonnement is.

DAAR zit het verschil, een F&F abonnement behoud korting en 10 GB na verloop contract & stilzwijgend verlengen. De niet F&F abonnementen met 10 GB bundel behouden die niet.
Mag ik vragen wat je abonnement was/is en wat je nu, nadat je jouw contract stilzwijgend hebt verlengd, betaalt?

Vodafone chat zegt dat de korting + 10 GB bundel namelijk vervalt bij F&F. Indien we hetzelfde abonnement gebruiken zal ik, de kat uit de boom kijkend, mijn abonnement 1 maand stilzwijgend verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Anoniem: 203535 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Mag ik vragen wat je abonnement was/is en wat je nu, nadat je jouw contract stilzwijgend hebt verlengd, betaalt?

Vodafone chat zegt dat de korting + 10 GB bundel namelijk vervalt bij F&F. Indien we hetzelfde abonnement gebruiken zal ik, de kat uit de boom kijkend, mijn abonnement 1 maand stilzwijgend verlengen.
Dat hebben ze niet goed bij de chat.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Anoniem: 203535 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:52:
[...]

Mijn abonnement was/is 18,90 plus 2,50 voor de 4G blox = 21,40 per maand

Ik zal pas volgende maand kunnen "bewijzen" dat mijn rekening hetzelfde blijft, maar er zijn er al meer die aangegeven hebben dat hun rekening hetzelfde blijft. Daarnaast zijn dat simpelweg de voorwaarden waaronder ik dit abonnement afgesloten heb.

De persoon die je via de chat had gesproken zat er simpelweg naast, zoals EWK ook zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:39
Ben al 3 maanden contractvrij, en heb nog steeds 10GB bundel met dezelfde kosten als tijdens mijn contractperiode. Dus geen zorgen, alles blijft doorlopen zolang jij maar niet verlengd. Toentertijd ook via F&F besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Ik heb ook 1+10gb box gehad alleen met iphone5 erbij, nou gehad ik betaal er extra voor. Nu deze binnenkort eindigt blijf ik dan 42 euro betalen pm of haalt men de toestelprijs van de maandabo af?

€42 of €22 is nogal een verschil.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Neen, abonnementen met toestel worden na afloop van 't contract geen sim-only's, je blijft dus voor 't toestel betalen. Vandaar dat gewoon laten doorlopen meestal alleen voordelig is bij een sim-only, tenzij je echt een heel goedkoop abo met toestel hebt.
Je zult dus moeten overwegen, of 't behoud van die 10GB je de meerprijs waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-06 11:36

DancePlaza

ninja

Ik heb op dit moment een Vodafone Red Essential A abbo 12 maanden. Blijkbaar als ik op de verlengings site kijk van VF blijkt dat dit abbo niet meer bestaat. Het liefst wil ik zo'n zelfde abbo met een Iphone 6 maar die kan ik niet vinden. iemand ie mij hiermee kan helpen?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb je al via vindabo.nl gekeken? Selectiemogelijkheden voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203535

Chris.nl schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:49:
[...]

Mijn abonnement was/is 18,90 plus 2,50 voor de 4G blox = 21,40 per maand

Ik zal pas volgende maand kunnen "bewijzen" dat mijn rekening hetzelfde blijft, maar er zijn er al meer die aangegeven hebben dat hun rekening hetzelfde blijft. Daarnaast zijn dat simpelweg de voorwaarden waaronder ik dit abonnement afgesloten heb.

De persoon die je via de chat had gesproken zat er simpelweg naast, zoals EWK ook zegt.
Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 06:34
Michel8 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:46:
Geweldige tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RzrBck
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-06 21:51
Michel8 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:46:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Laatst online: 09-02 12:17
Kreeg net een update melding voor "Aanpassingen" op m'n HTC One (M7). Na onderzoek blijkt dit van Vodafone te zijn. Ik heb een unbranded toestel en wil dit graag zo houden. Ik vind het hoogst merkwaardig dat Vodafone dergelijke bloatware via een systeem update pusht. Heeft iemand anders dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:43
t!n0 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:28:
Kreeg net een update melding voor "Aanpassingen" op m'n HTC One (M7). Na onderzoek blijkt dit van Vodafone te zijn. Ik heb een unbranded toestel en wil dit graag zo houden. Ik vind het hoogst merkwaardig dat Vodafone dergelijke bloatware via een systeem update pusht. Heeft iemand anders dit al eens gehad?
Waarschijnlijk een carrier update met bijvoorbeeld een bijgewerkt APN. Relatief onschuldig maar wel essentieel met alle veranderingen in het netwerk (4G etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Laatst online: 09-02 12:17
"Als dank voor het kiezen van Vodafone geven wij jou graag toegang tot een aantal diensten speciaal ontworpen om het meeste uit je telefoon te halen. Download deze app om te beginnen."

Lijkt me dus spam van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-06 06:34
t!n0 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:34:
"Als dank voor het kiezen van Vodafone geven wij jou graag toegang tot een aantal diensten speciaal ontworpen om het meeste uit je telefoon te halen. Download deze app om te beginnen."

Lijkt me dus spam van Vodafone?
Die kreeg ik gisteren ook te zien. Ik beschouw het ook als spam en heb het niet geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34
Mijn F&F met totaal 11GB is vorig jaar afgelopen en ik merk er niets van (lees: alles is nog steeds zoals het was) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34
Is er nog enig voordeel om voor F&F te kiezen voor dit abo:

iPhone 6 64GB + RED Super
F&F: 51 per maand + 279,99 eenmalig
Typhone: 40 per maand + 545 eenmalig

11 euro (Verschil) * 24 maanden + 279,99 = 544 euro, kortom, even duur.

Wellicht is er nog een reden om juist wel F&F te doen anders doe ik het gewoon via Typhone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Niet online
Via belsimpel betaal je 40 euro pm en eenmalig 526. Als het een verlenging betreft 38 pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 07:59
maarud schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:49:
Is er nog enig voordeel om voor F&F te kiezen voor dit abo:

iPhone 6 64GB + RED Super
F&F: 51 per maand + 279,99 eenmalig
Typhone: 40 per maand + 545 eenmalig

11 euro (Verschil) * 24 maanden + 279,99 = 544 euro, kortom, even duur.

Wellicht is er nog een reden om juist wel F&F te doen anders doe ik het gewoon via Typhone :P
F&F kortingen etc. blijft hetzelfde na contractsduur... die moet je nemen op het moment als er een aktie is bijvoorbeeld gratis data of extra korting want dat geldt dan ook na contractsduur. Aanbiedingen en kortingen van webshops zijn gedurende contractsduur en vervallen daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

danda schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:37:
[...]

F&F kortingen etc. blijft hetzelfde na contractsduur... die moet je nemen op het moment als er een aktie is bijvoorbeeld gratis data of extra korting want dat geldt dan ook na contractsduur. Aanbiedingen en kortingen van webshops zijn gedurende contractsduur en vervallen daarna
dat laatste klopt niet ... want bij mijn abo (via de webshop destijds verlengd) stond toch echt
* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement
:)

* Yucko heeft screenshots gemaakt mocht Vodafone na de 2 jaar anders besluiten :P

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 28-10-2014 16:38 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
De ervaring leert dat je bij verlengen beter kan bellen voor een opzegging, speciale aanbiedingen zijn er dan wel te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Niet online
zo maar uit het niets na 1,5 week in een dood topic. :-)

Wat heb je precies ervaren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceduck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-05 05:46
zojuist gebeld met loyalty en hun aanbod is nog slechter dan verlengen via de optie in my vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel8
  • Niet online
tot nu toe is verlengen een betere optie dan F&F en via coolblue nog het allerbeste. Zeker voor een jaar. Voor 673 euro een 5S en Red Essential voor 1 jaar. Dan heb je de telefoon voor 450 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Michel8 schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:06:
zo maar uit het niets na 1,5 week in een dood topic. :-)

Wat heb je precies ervaren dan?
lang verhaal kort: iPhone 6 voor €179 icm Red Super €43 p/mnd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 08:32
ivo-nl schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:29:
[...]

lang verhaal kort: iPhone 6 voor €179 icm Red Super €43 p/mnd
Hoeveel gb?

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Nvm

[ Voor 100% gewijzigd door Swift92 op 11-11-2014 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Volgens mij is dat 6 GB bij red super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Thombias schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:41:
[...]

Volgens mij is dat 6 GB bij red super
Dat klopt, maar het gaat me om de iPhone. Ik verwacht namelijk de 16gb voor die combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Klopt, de 16GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:16

3raser

⚜️ Premium member

Ik heb momenteel een abonnement met telefoon. Mijn abonnement loopt binnen 4 maanden af, dus ik mag verlengen. Ik wil overstappen naar sim-only maar dit abonnement gaat pas in nadat mijn huidige abonnement verlopen is. Als ik een nieuw abonnement neem met toestel gaat het abonnement wel per direct in, is mij uitgelegd door een medewerker.

Hoe zit het als je een sim-only abonnement hebt en je wilt verlengen? Moet je dan ook wachten tot het einde van je abonnement of gaat je nieuwe abonnement dan per direct in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Ik heb vanochtend gebeld met Vodafone om te vragen hoe het zit met mijn abonnement. Mijn huidige sim only Bel/SMS/Web abonnement met 11GB data en 4G Blox loopt tot begin januari 2015 en ik was wel benieuwd of dit door kon lopen. Zo niet, dan zou ik eventueel kijken naar een van de huidige aanbiedingen (ik meen 6GB data (4G), oneindig bellen/smsen en nog wat extra goodies voor iets van 38 euro).

Wat blijkt: als ik niet doe loopt mijn huidige abonnement vrolijk door onder dezelfde voorwaarden (tot 2032). Oftewel: 11GB data met 4G voor (ik meen) iets van 32 euro per maand. Gezien de prijzen van tegenwoordig teken ik daar wel voor hoor :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Moi_in_actie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:14:
Ik heb vanochtend gebeld met Vodafone om te vragen hoe het zit met mijn abonnement. Mijn huidige sim only Bel/SMS/Web abonnement met 11GB data en 4G Blox loopt tot begin januari 2015 en ik was wel benieuwd of dit door kon lopen. Zo niet, dan zou ik eventueel kijken naar een van de huidige aanbiedingen (ik meen 6GB data (4G), oneindig bellen/smsen en nog wat extra goodies voor iets van 38 euro).

Wat blijkt: als ik niet doe loopt mijn huidige abonnement vrolijk door onder dezelfde voorwaarden (tot 2032). Oftewel: 11GB data met 4G voor (ik meen) iets van 32 euro per maand. Gezien de prijzen van tegenwoordig teken ik daar wel voor hoor :)
Zit in de zelfde situatie.
Mochten ze in januari met betere abonnementen komen dan zie ik het wel.

Zou liever zo'n red essential abonnement nemen van 2 tientjes, maar niet met maar 1 gb data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59
Naja ik kan de hoeveelheid data goed gebruiken. Gemiddeld gebruikte ik het laatste jaar zo'n 3.5 tot 4GB per maand, de laatste tijd is dat nog flink wat toegenomen (al 2.5GB sinds 1 november :o ).
Voor mij is 5 of 6GB wel het minimum wat ik wil hebben om zonder zorgen (ook de komende jaren) mijn ding te kunnen doen. Alleen zijn de huidige abonnementen vaak maximaal 6GB en daarbij (veel) duurder. Op dit moment is die aanbieding van 6GB voor iets van 38 euro, maar datzelfde abonnement is normaal gesproken tegen de 60 euro per maand 8)7

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Moi_in_actie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:14:

Bedankt voor het melden. Dit is pas zo'n tien keer eerder al aan bod gekomen. De F&F abbo's met 10GB blijven de prijs en inhoud behouden na verloop contract. Nu weten we het toch wel mag ik hopen. :P

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Ik heb ook zo'n F&F 11GB abo, 11GB internet en daarna 32kbps, tenminste dat waren de voorwaarden.
Nou had ik vorig weekend nogal veel zitten streamen over 4G, nu is het voor het eerst dat ik richting de 10GB ga.
Heb nog 2GB over voor de rest van de maand, dus ik kreeg een waarschuwingssms'je. In dat smsje staat dat na die 11GB het buitenbundeltarief gaat gelden! Wat dus niet klopt, via twitter nu bezig om opheldering te krijgen, maar volgens hun moest ik (vooralsnog) na die 11GB dus betalen. Na het aanhalen van de voorwaarden bleek dat het sms'je slechts automatisch gegenereerd was en die niet telde.

Af en toe word ik echt moe van Vodafone. :N

[ Voor 9% gewijzigd door P.K. op 17-11-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Zo ver ik weet moet je ook gewoon betalen na die 1GB, al heb ik zo geen bron bij de hand

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
EWK schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:25:
Zo ver ik weet moet je ook gewoon betalen na die 1GB, al heb ik zo geen bron bij de hand
Nee, ik heb het contract afgesloten met de voorwaarde dat na die 11GB de snelheid omlaag gaat naar 32kbps, maar geen buitenbundel kosten. Had het voor de zekerheid nog opgezocht en het staat gewoon bij de voorwaarden.

Wellicht dat er verschillende voorwaarden gehanteerd zijn via andere kanalen. (dit was via F&F)

• Redondo1982
Ik heb vanmorgen even met Vodafone Loyalty gebeld met de vraag voor zo'n vouchercode (verlengen2), maar die worden selectief uitgedeeld. Is natuurlijk weer bullshit en dan word je weer zogenaamd in de wacht gezet, omdat een medewerkster daar niets vanaf weet. Dus je werkt bij de afdeling Loyalty en je weet niets van extra kortingen jaja... |:(

Hierna werd mij verteld dat er geen kortingen meer mogen worden uitgedeeld aan particuliere abonnementen en dit komt van bovenaf (lekker makkelijk). Echter als ik toch een scherpere aanbieding weet te vinden van KPN en co, dan mag ik alsnog terugbellen en dan gaan ze kijken of ze die kunnen overtreffen. 8)7

What a mess! Vodafone moeten ze nomineren voor de meest discriminerende partij van NL met hun selectief gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

pff ook met loyalty gebeld, slecht gesprek en uiteindelijk mijn abbo opgezegd, dan ga ik me centen ergens anders wel uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:58

Michelli

LL.M

Even een vraagje..

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met Red Essential (of hoe het ook heet) voor €21 per maand. Ook op de orderbevestiging staat dat deze prijs inclusief BTW is. Echter op mijn eerste rekening staat nu doodleuk vermeld dat de prijs exclusief BTW is.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11241932/Screen%20Shot%202014-11-23%20at%2015.36.47.png

[ Voor 8% gewijzigd door Michelli op 23-11-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 21:02

Leejow(saait)

Blater

Michelli schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:40:
Even een vraagje..

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met Red Essential (of hoe het ook heet) voor €21 per maand. Ook op de orderbevestiging staat dat deze prijs inclusief BTW is. Echter op mijn eerste rekening staat nu doodleuk vermeld dat de prijs exclusief BTW is.

[afbeelding]
Hij hoort ook 21 euro per maand te zijn met korting. Ik denk dat je niet de juiste promo hebt gekregen. Waar heb je hem aangeschaft? Je kan dan het beste contact opnemen met het verkoopkanaal en ze je contract laten zien, dan kunnen zij via de klantenservice van vodafone de correcte korting laten toekennen en een creditering voor de teveel gemaakte kosten.

[edit]
Het kan overigens ook zo zijn dat je een deel van je oude + een deel van het nieuwe abonnement moet betalen. Beter is het om het bovenste deel van de 2e pagina van je factuur te laten zien (waar de abonnementen + evt kortingen worden getoond).

[ Voor 12% gewijzigd door Leejow(saait) op 23-11-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

DancePlaza schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:13:
pff ook met loyalty gebeld, slecht gesprek en uiteindelijk mijn abbo opgezegd, dan ga ik me centen ergens anders wel uitgeven.
Ach na aanleiding van me opzegging ben ik terug gebeld en hebben ze mij een beter aan bod gedaan.

1 jaar verlenging red essential a 22 pm
iphone 64 gb - 644,95 bijbetalen.

totaal 908,95 en hij is per direct te leveren.

Een betere aanbieding kan ik op dit moment niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
DancePlaza schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
[...]

Ach na aanleiding van me opzegging ben ik terug gebeld en hebben ze mij een beter aan bod gedaan.

- dubbel

[ Voor 36% gewijzigd door Redondo1982 op 25-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
DancePlaza schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
[...]

Nee, qua totaalprijs wel een goede deal. Al zou ik dan eerder voor een sim-only gaan van € 18,- en dan voortaan mn toestel los kopen. Ben je nu duurder uit, maar hoef je straks niet meer te onderhandelen over de abo-prijs en heb je vrijheid waar je je toestel koopt.

Ik vind Vodafone voor dit soort dingen namelijk echt ruk. Op de Loyalty-afdeling kan de één wel wat doen en de ander niet en de smoesjes die worden verzonnen zijn ook om te huilen. Alsof je een klein kind bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Net nog maar even gechat met Vodafone, maar het wordt steeds gekker. Ik vroeg ze waarom webshops goedkoper zijn dan Vodafone en hierin kreeg ik het volgende antwoord:

Webshops kunnen goedkoper aanbieden door hun grijze import uit Azië en vaak zitten deze toestellen dan ook vol met virussen.

Vodafone begint wel een lachertje te worden zo met hun afwimpelingstactieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

Mijn 10GB abo loopt deze week af. Was eigenlijk van plan iPhone 6 te nemen met ruim abo, maar dan kom al snel richting de 60 euro. Da's zelfs meer dan ik nu betaal. Ik heb nu een 2ehands 5 gekocht (170 euro _O_ ) en ga sim-only nemen.

Ik dacht zelf 2GB genoeg aan te hebben. Als ik de beschikbare sim-only abonnementen vergelijk, kom ik op Voadfone Red (75 Mb/s) uit voor 33 euro (verlengen) voor 1 jaar. Maar als ik bij T-Mobile kijk, kan dit sim-only voor 22,50 (300 min / 2gb). Staat bij vermeld 'tot 100 Mb/s'.

Enige verschil is dat bij Vodafone bellen en sms'en onbeperkt is. Wat zou er verder nog rechtvaardiging zijn voor het extra Vodafone tientje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Laatst online: 11:32
neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:45:
Enige verschil is dat bij Vodafone bellen en sms'en onbeperkt is. Wat zou er verder nog rechtvaardiging zijn voor het extra Vodafone tientje?
Vodafone werkt op voornamelijk 800MHz, T-mobile op 1800MHz. De kans dat je met Vodafone verbinding hebt binnen gebouwen is daardoor 2x zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-04 21:40

neanderthaler

Are friends electric?

jadjong schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:08:
[...]

Vodafone werkt op voornamelijk 800MHz, T-mobile op 1800MHz. De kans dat je met Vodafone verbinding hebt binnen gebouwen is daardoor 2x zo groot.
Aha, dat wist ik niet. Bedankt voor de info.

Hoe zit het met de snelheid van 4G tussen T-Mobile en Vodafone? En de dekking?
Pagina: 1 ... 28 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!