Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-11 11:17
MartijnAbel schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:49:
[...]

ik kan je vertellen dat de prijzen van belsimpel niet noemenswaardig veel verschillen met die van Vodafone zelf.
Ik weet het niet hoor, ze hebben de prijs voor het toestel wel verhoogd nu maar nog steeds wel een groot verschil per maand:

Belsimpel met een galaxy S5 (red plus abbo) en contractverlenging = 48,00 euro per maand (moet je nog 59 euro voor de S5 betalen en dat is dus over 24 maanden 2,50 per maand extra)
Vodafone met een galaxy S5 (red plus abbo) en contractverlenging = 58,00 euro per maand

Maar ga je bijvoorbeeld voor:
Belsimpel met een galaxy S5 (red abbo) en contractverlenging = 42,00 euro per maand (moet je nog 59 euro voor de S5 betalen en dat is dus over 24 maanden 2,50 per maand extra)
Vodafone met een galaxy S5 (red abbo) en contractverlenging = 52,00 euro per maand

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kan goed kloppen,volgens mij is het aanbod bij CoolBlue tegenwoordig ook stukken voordeliger dan via de Vodafone site. Terwijl je het tegenovergestelde zou verwachten..

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xUBUerH.png

Dit is hopelijk een foutje... of een hele slechte grap 8)7 Check 'Totaal nu te voldoen' in de hoek...

Geldt overigens voor meer toestellen in het rijtje zie ik.

[ Voor 16% gewijzigd door yinx84 op 24-07-2014 22:29 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Wat denk je zelf?

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 18:59

Leejow(saait)

Blater

magrec schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 21:41:
[...]

Ik weet het niet hoor, ze hebben de prijs voor het toestel wel verhoogd nu maar nog steeds wel een groot verschil per maand:

Belsimpel met een galaxy S5 (red plus abbo) en contractverlenging = 48,00 euro per maand (moet je nog 59 euro voor de S5 betalen en dat is dus over 24 maanden 2,50 per maand extra)
Vodafone met een galaxy S5 (red plus abbo) en contractverlenging = 58,00 euro per maand

Maar ga je bijvoorbeeld voor:
Belsimpel met een galaxy S5 (red abbo) en contractverlenging = 42,00 euro per maand (moet je nog 59 euro voor de S5 betalen en dat is dus over 24 maanden 2,50 per maand extra)
Vodafone met een galaxy S5 (red abbo) en contractverlenging = 52,00 euro per maand
Heeft er mee te maken dat er bij Vodafone zelf nog de actie geldt met de Galaxy Gear Sport welke alleen geldig is met de Red categorie E. Deze is overigens ook bij Cool Blue te verkrijgen.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11 19:49
Tip voor de mensen die willen verlengen: ga een gesprek aan met zo'n chat-adviseur die op popped als je online wil verlengen... die heeft me een leuke aanbieding kunnen doen. Zelfs in de Vodafone winkel deden ze dat niet!

Zou in de winkel namelijk 75 euro moeten betalen voor een S4 icm Basic 500 á 26 euro per maand. Dat vond ik net iets te gortig, dus wilde ik ter plekke in de winkel een HTC One nemen, die gratis zou zijn icm dat abonnement. Omdat hij die achteraf niet op voorraad had moest ik het via de site bestellen, waar de One weer niet bij stond. Vandaar dat ik de chat had geopend met zo'n medewerker.

Die deed na m'n verhaal aangehoord te hebben het volgende aanbod: Basic 500 met 2 euro korting (24 ipv 26 p/m) met een gratis(!) S4. Scheelt me dus 75 euro + die 24 maanden x 2 euro = in totaal 123.

Achteraf dus maar blij dat de winkel de HTC One niet op voorraad had...

Edit: basic 500 = smart 500

• magrec
  • Laatst online: 12-11 11:17
Leejow(saait) schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 10:44:
[...]

Heeft er mee te maken dat er bij Vodafone zelf nog de actie geldt met de Galaxy Gear Sport welke alleen geldig is met de Red categorie E. Deze is overigens ook bij Cool Blue te verkrijgen.
Nee ik vergelijk de S5 zonder de gear fit. Anders is het inderdaad appels met peren vergelijken.

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Ik zit dus nog steeds op een BSW150 abonnement uit 2010. Ik betaal 22,50 voor 150 minuten en internet met FUP. De actie die destijds liep was gratis mobiel internet. Ik heb tot op heden niets gehoord van Vodafone dat ik over zou gaan naar een nieuw Red-abonnement... Ik heb vandaag echter het volgende smsje ontvangen:
De afgelopen 24 maanden heb je een korting op jouw Vodafone abonnement ontvangen. Per 06-08-2014 betaal je het normale tarief voor je abonnement. Voor een overzicht van jouw rekeningen, tegoed en verbruik kan je terecht op My Vodafone. Met vriendelijke groet, Vodafone.
Ik weet niet zeker of de actie die liep ten tijde dat ik mijn contract afsloot (augustus 2010) zou lopen voor onbepaalde tijd (dit staat vast ergens in mijn contract, maar ik kan die niet zo één, twee, drie vinden). Wat ik me dus afvraag is of Vodafone deze korting dus zomaar eenzijdig kan beeindigen?

Verwijderd

Hayo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:46:
Ik zit dus nog steeds op een BSW150 abonnement uit 2010. Ik betaal 22,50 voor 150 minuten en internet met FUP. De actie die destijds liep was gratis mobiel internet. Ik heb tot op heden niets gehoord van Vodafone dat ik over zou gaan naar een nieuw Red-abonnement... Ik heb vandaag echter het volgende smsje ontvangen:

[...]

Ik weet niet zeker of de actie die liep ten tijde dat ik mijn contract afsloot (augustus 2010) zou lopen voor onbepaalde tijd (dit staat vast ergens in mijn contract, maar ik kan die niet zo één, twee, drie vinden). Wat ik me dus afvraag is of Vodafone deze korting dus zomaar eenzijdig kan beeindigen?
Ze konden de hele abbo's ook zomaar eenzijdig eindigen, dus dan zal de korting ook wel kunnen. :P maar ik dacht dat alle FUP abbo's eruit MOESTEN? Dus hoe heb jij je FUP abbo kunnen behouden dan? :O

• Hayo
Ik heb simpelweg nog niets gehoord van Vodafone over overzetting naar een nieuw abonnement...Ik heb niets gedaan om hem te behouden :p

Verwijderd

Als je tevreden bent: je mond houden. Zo niet: proberen een leuke deal te krijgen.

• EdVe
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:25
Heb ook nog een BSW150 abo. En ook nog niks gehoord van Vodafone.
Ben ook geen grote data verslinder, dus misschien dat het daar aan ligt.

• Hayo
Hayo schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 18:46:

[...]

Om even terug te komen op mijn eerdere (bovenstaande bericht):

Ik heb contact opgenomen met Vodafone via Twitter, zij vertelden me dat er een twee-jarige korting (gratis mobiel internet) op mijn abonnement zat, vanaf 2012 (terwijl ik mijn contract heb afgesloten in augustus 2010). Dit kwam volgens hun doordat ik in 2012 een nieuw klantnummer heb gekregen (ik heb destijds het contract laten overzetten op mijn naam, maar ze hebben mij hierbij niet geinformeerd over het feit dat ik een nieuw klantnummer zou krijgen). Vodafone wil nu het originele contract (van 4 jaar geleden) inzien om te bepalen of mijn korting levenslang loopt. Aangezien het contract via Coolblue is afgesloten kunnen ze dat (het contract) op een of andere manier niet inzien in hun interne systemen (erg vreemd, vind ik). Daarop heb ik dus Coolblue gecontact, ze hadden het contract niet een, twee, drie liggen maar zouden voor me op zoek gaan. Vrijdag een belletje gehad van ze, praktisch gezien is het te duur om het contract op te zoeken aangezien ze na het verlopen van de contractduur (die in 2012 afliep) niet verplicht zijn om het fysiek op locatie te bewaren. Dat hebben ze uitbesteed aan een bedrijf, echter die contracten zijn nergens op geordend. Het is dus zoeken naar een speld (mijn contract) in een hooiberg (alle contracten). Gevolg: ik kan het oude contract niet verkrijgen en mijn korting van €7,50 op mijn abonnement van €22,50 vervalt dus.

Best vreemd, naar mijn mening, dat Vodafone daar nu mee komt. Als de korting (op mijn originele abo (2010)) twee jaar had gelopen had die al lang gestopt moeten zijn. Dan vind ik het vreemd dat de looptijd van mijn korting "gereset" is toen ik het contract over heb laten zetten op mijn eigen naam. Volgens mij was de looptijd van die korting toch echt levenslang. De mevrouw van Coolblue zei dat ik er misschien nog wel iets uit kon slepen, wanneer ik zou klagen via social media. Ik twijfel echter nu een beetje of ik full frontal zal gaan via Facebook of het eerst zal proberen via mijn DM conversatie met Vodafone op Twitter. Daarnaast weet ik niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. Hebben jullie toevallig advies?

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb nu al een tijd een Vodafone F&F abonnement, en krijg zojuist mail dat ik aan 5 vrienden een F&F actiecode mag uitdelen en ik een bol waardebon krijg.
Dus mocht iemand een F&F code nodig hebben? Ik deel ze met liefde uit :P

• asndrag0n
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-11 19:58
ik zit te twijfelen tussen een sim-only bij simyo en die van Vodafone. Ik ben al klant bij Vodafone, maar simyo bespaart mij een paar euro per maand. ik gebruik gemiddeld 1gb per maand.

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:32
Dan zou ik lekker naar Simyo gaan. KPN heeft nou eenmaal een veel beter netwerk ;)

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:23
tha_bulldog schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:58:
Dan zou ik lekker naar Simyo gaan. KPN heeft nou eenmaal een veel beter netwerk ;)
En dat baseer je op ?. Al jaren bij VF en nooit problemen mee. Nu met 4G ook super snel.

Alles hangt af waar je woont/werkt en waar je regelmatig verblijft.
Dit kun je checken via internet hoe de dekking is en dan weet je welke er voldoen.

• anandus
  • Niet online
Indien iemand geïnteresseerd is, ik heb vijf Friends & Family-codes te vergeven. Aanvraag via DM :)

Allemaal vergeven

[ Voor 12% gewijzigd door anandus op 12-08-2014 21:03 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

DM gestuurd :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Dat rode vak boven het reactie veld staat er niet voor niets. Geen F&F codes aanbieden hier

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 14:24
PaT schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:04:
[modbreak]Dat rode vak boven het reactie veld staat er niet voor niets. Geen F&F codes aanbieden hier[/modbreak]
Mag je hier ook niet aangeven dat je vijf mensen mag uitnodigen voor F&F?

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
MikeOO schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

En dat baseer je op ?. Al jaren bij VF en nooit problemen mee. Nu met 4G ook super snel.

Dit kun je checken via internet hoe de dekking is en dan weet je welke er voldoen.
Ik zit ook al jaren bij Vodafone en door de verloedering van het netwerk ben ik per einde contract weg. Ik baseer het op het feit dat Vodafone geen 3G900 aanbiedt, het 2G/EDGE netwerk niet vooruit te branden is door hele zware QoS voor M2M spul en te weinig bandbreedte. Daarnaast de idioot vele straalverbindingen i.p.v. glasverbindingen waardoor laatst tijdens die hoosbui zowat alles tussen Utrecht en Harderwijk er uit lag, etc, etc ;)

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:46
MikeOO schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:02:
[...]

- KPN heeft veel meer 3G-masten
- KPN heeft veel meer 4G-masten (ongeveer 6x zoveel)
- KPN heeft veel meer glasvezelverbindingen
- KPN heeft 3G900
- KPN heeft een 2G-verbinding die tenminste iets doorlaat

Resultaat: betere 3G-dekking, betere 4G-dekking, betere indoordekking. Mijn appartement net over de Erasmusbrug midden in Rotterdam heeft nauwelijks 3G-bereik met Vodafone }:|. Ook als ik een willekeurige winkel binnenstap in Rotterdam is de kans ongeveer 80% dat ik terugval naar GPRS, wat (in tegenstelling tot KPN en T-Mobile) resulteert in een internetverbinding die simpelweg niet werkt.

Vodafone ligt objectief gezien zwaar achter op KPN, en wellicht ook op T-Mobile.

[ Voor 4% gewijzigd door MarcoC op 13-08-2014 13:22 ]

Verwijderd

Zit ook nog steeds te wachten op wat Vodafone me gaat aanbieden. Ben benieuwd!

Voor liefhebbers, heb 5 codes te vergeven; stuur me een DM !

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 14:24
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:33:
Zit ook nog steeds te wachten op wat Vodafone me gaat aanbieden. Ben benieuwd!

Voor liefhebbers, heb 5 codes te vergeven; stuur me een DM !
Ik heb er ook vijf, DM me maar.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-11 16:21

Niku

Alagaesii

Ik heb bijna twee jaar geleden een F&F abonnement afgesloten, zat net eens te kijken om mijn abo te verlengen, maar dat is echt (belachelijk) duur allemaal. Kan ik mijn F&F ook gewoon door laten lopen? Ben er even helemaal uit, dus vroeg me dat af.

• Chris.nl
  • Niet online
Niku schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 13:22:
Ik heb bijna twee jaar geleden een F&F abonnement afgesloten, zat net eens te kijken om mijn abo te verlengen, maar dat is echt (belachelijk) duur allemaal. Kan ik mijn F&F ook gewoon door laten lopen? Ben er even helemaal uit, dus vroeg me dat af.
Kan je gewoon laten doorlopen, prijs blijft hetzelfde.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ideaal.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Chris.nl schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 14:39:
[...]

Kan je gewoon laten doorlopen, prijs blijft hetzelfde.
Niet perse, er zijn later in de F&F periode ook abonnementen afgesloten waarbij je 24 maanden korting kreeg. Verschil is dus of er bij staat dat je X maanden korting krijgt, of dat je gewoon een prijs ziet zonder specifiek aantal maanden op je contract.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Precies. In mijn F&F contract stond destijds, dat de korting 24 maanden geldig was.

• Chris.nl
  • Niet online
O sorry, in de mijne stond dat de prijs hetzelfde bleef na verloopt abonnement.
Was een F&F sim only abonnement, volgens mij is dat altijd zo geweest (zoals nu ook is)

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:37:
Was een F&F sim only abonnement, volgens mij is dat altijd zo geweest (zoals nu ook is)
Bij mij hetzelfde. Ik heb nu een SO met 11gb voor weinig dus dat wil ik niet kwijt.
Mocht vodafone het contract ontbinden dan stap ik over naar een andere provider.

• wimpie007
  • Laatst online: 17:12
PaT schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:04:
[modbreak]Dat rode vak boven het reactie veld staat er niet voor niets. Geen F&F codes aanbieden hier[/modbreak]
Hoezo er staat: Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Familiy verzoeken!

Als ik als neutrale lezer dat zo lees mag aanbieden toch wel? Alleen mensen DM-en en bedelen voor code toch niet?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Chris.nl schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 15:37:
Mijn F&F abo was met toestel, vandaar mogelijk 't verschil.
Overigens was 't toch nog voordeliger, dan sommige niet-F&F sim-only's, dus had ik 't waarschijnlijk gewoon door laten lopen, als de prijs na 24 maanden gelijk was gebleven :). Maar dat was bij mij dus niet 't geval.

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
EdVe schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:16:
Heb ook nog een BSW150 abo. En ook nog niks gehoord van Vodafone.
Ben ook geen grote data verslinder, dus misschien dat het daar aan ligt.
Vodafone-woordvoerder Jasper Koek bevestigt dat de provider alle abonnementen met een fup beëindigt. "We gaan dit jaar over op een nieuw it-systeem en daarin staan die oude abonnementen niet meer. Het zou kostbaar zijn al die abonnementen, die we niet meer verkopen, daarin weer te ondersteunen. We zien het als een verhuizing, en voor je verhuist ruim je alles op wat je niet mee wilt nemen."

Hoe is het dan mogelijk dat er nog BSW abbo's in het nieuwe systeem zitten :+ ?
Ik heb zelf ook niets gehoord (BSW 100 15euro april2010)
Gemiddeld 10GB per maand met pieken van 20/30 GB (Gebruik nooit Wifi)
Ik zou een Vodafone red 2GB onbeperkt bellen niet erg vinden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ikpakacties op 24-08-2014 23:33 ]

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Je verbruikt 10 GB per maand, maar je zou het niet erg vinden als je er maar 1/5e voor terugkrijgt? :?

We are shaping the future

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Alex) schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 23:31:
Je verbruikt 10 GB per maand, maar je zou het niet erg vinden als je er maar 1/5e voor terugkrijgt? :?
Ik keek altijd streams in de bus/trein + Wifi thuis nooit aangedaan.
Tegenwoordig heb ik geen behoefte meer aan die streams en door het gebruiken van wifi thuis (bijv. tomtom europe van 2Gb via 3G downloaden) kom ik wel onder de 2Gb uit. Vooral het onbeperkt bellen spreekt mij aan:)

[ Voor 5% gewijzigd door Ikpakacties op 24-08-2014 23:38 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Tja, ben zelf maar voor 6gb gegaan. Was een tientje duurder o.i.d., zit zelf meestal wel onder de 2gb maar nu ik toch 6 heb gebruik ik het ook wel vaker (muziek streamen, af en toe Netflix in de trein). Kom nu vaak wel aan 3 á 4gb. Blijft fijn om wat speling te hebben en te weten dat je moeilijk over je abbo heengaat.

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
Als iemand nog een F&F-code wil, ik heb er nog een aantal, DM. Bedelen mag niet, leuren ermee doe ik ook niet... we zijn er om elkaar te helpen niet waar :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
Sinds twee weken ben ik gemigreerd van T-Mobile naar Vodafone Scherp L voor een jaar. Nu woon ik net buiten de randstad, maar ik verlang nu alweer ernaar om terug te gaan naar T-Mobile. Met T-Mobile had ik bijna overal 3G of 4G, met Vodafone Scherp is zelf het 3G matig. Allebei de abonnementen hadden zo'n 300 minuten. Een kennis bij mij in de buurt heeft Vodafone Red, maar ook zij kampt met dezelfde problemen. Vodafone zal best beter 2G bereik hebben (zeker vaak op festivals), maar mijn prioriteit gaat tegenwoordig naar een stabiele mobiele Internet verbinding. Ik vind het personeel en snelheid waarmee ze je helpen in de Vodafone winkels wel echt een compliment waard. Mijn SIM deed het niet op de dag van migreren, telefonisch nergens uitgekomen, maar in de winkel duurde het nog geen twee minuten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Thombias
  • Niet online
De snelheid en bereikbaarheid van 3G is inderdaad niet overal optimaal. Vooral op het traject Deventer Amersfoort. Daar is het echt om te huilen. Voordat traject heb ik een andere provider.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Jumpman schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:08:
Sinds twee weken ben ik gemigreerd van T-Mobile naar Vodafone Scherp L voor een jaar. Nu woon ik net buiten de randstad, maar ik verlang nu alweer ernaar om terug te gaan naar T-Mobile. Met T-Mobile had ik bijna overal 3G of 4G, met Vodafone Scherp is zelf het 3G matig. Allebei de abonnementen hadden zo'n 300 minuten. Een kennis bij mij in de buurt heeft Vodafone Red, maar ook zij kampt met dezelfde problemen. Vodafone zal best beter 2G bereik hebben (zeker vaak op festivals), maar mijn prioriteit gaat tegenwoordig naar een stabiele mobiele Internet verbinding. Ik vind het personeel en snelheid waarmee ze je helpen in de Vodafone winkels wel echt een compliment waard. Mijn SIM deed het niet op de dag van migreren, telefonisch nergens uitgekomen, maar in de winkel duurde het nog geen twee minuten.
Bij Scherp L heb je geen 4G ...

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 10:57
Interessant, krijg ik vanmorgen dit mailtje:
Tegenwoordig doe je steeds meer met je smartphone. Dan is het wel zo prettig dat je dataverbinding snel genoeg is.
Daarom hebben we goed nieuws, want vanaf vandaag biedt Vodafone jou de hoogst mogelijke 4G-snelheid. Tot wel 75 Mbps (praktische snelheid 10-25 Mbps)*.

Bovendien hebben we vanaf eind september een landelijk dekkend 4G-netwerk.
Heb die family aanbieding van 2 jaar geleden, met 10+1GB. Blox van 4G nooit geactiveerd, wil ik ook niet, kost me 2,50 per maand extra :) Maar nu krijg ik dus deze mail, ik denk hah, mooi 4G op de 11GB bundel :P
Maar ik zie in mijn settings nog steeds "4G Blox > niet actief".
Meer mensen die deze mail hebben gehad? Interpreteer ik het nu fout, om te denken dat ik nu ook gewoon 4G zonder een extra blox te activeren zou krijgen?

• Brad Pitt
  • Laatst online: 12-11 13:39
UltraSub schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:43:
Heb die family aanbieding van 2 jaar geleden, met 10+1GB.
Hier de 4GB versie van dat abo.
Blox van 4G nooit geactiveerd, wil ik ook niet, kost me 2,50 per maand extra :)
Ik helaas wel. Kon je opzeggen stond er tijdens het instellen maar dat bleek pure onzin. Eenmaal aan kon het nooit meer uit. Baalde ik van aangezien ik nooit hogere snelheden haalde dan met 3G (beiden 14.4Mbit).
Meer mensen die deze mail hebben gehad? Interpreteer ik het nu fout, om te denken dat ik nu ook gewoon 4G zonder een extra blox te activeren zou krijgen?
Mag toch hopen van niet, voel ik mij dubbel genaaid :P

Trouwens wel vanaf vandaag inderdaad een snellere verbinding, dit net binnenshuis (geen super signaal hier):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-09-01-10-36-37_dAyg320140901_103657s.png

Nickname does not reflect reality

• UltraSub

• Brad Pitt

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Het is weer tijd om te verlengen aangezien mijn bundel gaat vervallen per 20 okt...
Wat was ik blij met mijn 10gb data bundel. Ik bel amper, maar data verbruik ik wel redelijk.
Helaas nog niet echt een goede actie tegengekomen, jullie wel?

Hoor / lees het wel. ;)

• UltraSub
Nee, niet onlogisch. Maar als je zo'n mail krijgt denk je toch even, zou het dan toch? :)
Over die 10GB bundel, 3G dekking van VF is abominabel te noemen, en snelheden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Wat dat betreft had ik beter bij TM kunnen blijven. Het grote voordeel wat VF heeft is dat ze femtocellen hebben wat bereik binnen top notch maakt. Voor zover ik weet hebben de concurrenten dat niet, en thuis goede kwaliteit voor spraak hebben is veel waard. Daarnaast ook gratis bellen naar andere vodafoners.
Ik moet ook even zien wat ik ga doen. Als die 10GB bundel blijft doorlopen straks loont het misschien de moeite om toch die €2,50 per maand extra af te tikken en een los toestel aan te schaffen.

• Security

Security

it's just me

UltraSub schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:33:
[...]

Nee, niet onlogisch. Maar als je zo'n mail krijgt denk je toch even, zou het dan toch? :)
Over die 10GB bundel, 3G dekking van VF is abominabel te noemen, en snelheden zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Wat dat betreft had ik beter bij TM kunnen blijven. Het grote voordeel wat VF heeft is dat ze femtocellen hebben wat bereik binnen top notch maakt. Voor zover ik weet hebben de concurrenten dat niet, en thuis goede kwaliteit voor spraak hebben is veel waard. Daarnaast ook gratis bellen naar andere vodafoners.
Ik moet ook even zien wat ik ga doen. Als die 10GB bundel blijft doorlopen straks loont het misschien de moeite om toch die €2,50 per maand extra af te tikken en een los toestel aan te schaffen.
Naar mijn weten loopt die 10GB af bij afloop van je vaste contractperiode....
Verlengen was volgens online sales geen optie, tenzij jij andere informatie hebt ontvangen?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03
PinokkioTV schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 21:16:
[...]

Bij Scherp L heb je geen 4G ...
Dat weet ik, waar zeg ik dat dan?

Ik doel erop dat zelfs de 3G van Vodafone belabberd is, waar ik goede 3G of zelfs 4G van T-Mobile had.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Security schreef op maandag 01 september 2014 @ 18:38:
[...]

Verlengen was volgens online sales geen optie, tenzij jij andere informatie hebt ontvangen?
Naar mijn weten hou je dat gewoon hoor.

Hoi!

• UltraSub
[...]

Dat is wat ik in het verleden in dit topic niet zo heb begrepen. Bij stilzwijgend verlengen (gewoon door laten lopen dus) zou die 10GB blijven. Maar goed, ook toen waren de meningen al verdeeld, en Vodafone zo vaag.

Interessant:
Chris.nl in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
en hier:
Chris.nl in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Maar in de nieuwe app zie ik dat mijn contract ergens in december afloopt, maar als ik door klik op de internet-maximaal-2 blox staat daar: "Dit pakket blijft geldig tot het einde van je contract". Tsja. Is dat tot ik het contract opzeg/aanpas/verleng, of tot die datum in december. :?
Vaag vaag. :(

[ Voor 33% gewijzigd door UltraSub op 01-09-2014 19:49 ]

• flipje1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-05-2023
Hoe lang is de actie van 10GB internet op je mobiel geldig?De duur van deze actie is geldig tot het moment dat het contract word beeindingd of het contract verlengd. In het geval van een verlenging gelden de actievoorwaarden die voor het nieuwe contract van toepassing zijn en daarmee vervalt de 10GB databundel.

Als 'friend' van Vodafone profiteer je van exclusieve Vodafone aanbiedingen. Je betaalt geen aansluitkosten en ontvangt fikse korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode! Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud.Onderstaand vind je een voorbeeld van de besparing waar je als Vodafone friend van kunt genieten.

Toestel i.c.m. tweejarig abonnement

Vodafone Friends & Family

Abonnement iPhone Vaak € 50,- iPhone Vaak € 50,-
Korting 25% korting 25% korting
Looptijd korting 12 maanden Gehele looptijd
Aansluitkosten € 30,- €0,-
Totale kosten € 1080,- € 900,-

Uw voordeel € 150,- € 330,-

Volgens mij zijn en waren de voorwaarden duidelijk toch!!!

Verwijderd

Ikpakacties schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 22:52:
[...]

Vodafone-woordvoerder Jasper Koek bevestigt dat de provider alle abonnementen met een fup beëindigt. "We gaan dit jaar over op een nieuw it-systeem en daarin staan die oude abonnementen niet meer. Het zou kostbaar zijn al die abonnementen, die we niet meer verkopen, daarin weer te ondersteunen. We zien het als een verhuizing, en voor je verhuist ruim je alles op wat je niet mee wilt nemen."

Hoe is het dan mogelijk dat er nog BSW abbo's in het nieuwe systeem zitten :+ ?
Blijkbaar omdat meneer Jasper Koek een grote jokkebrok is.

• flipje1
Heb 21 augustus gechat met Vodafone en alles opgeslagen zie chat:

danny: Ik heb een web2 Friends&Family inclusief 10 GB. Die korting blijft ook geldig nadat mijn contract afloopt in november toch?
Vf: Heeft geen effect op je korting inderdaad.Je korting loopt ook na november door idd.
danny: OOk de 10GB bundel staat in de voorwaarden toch?
VF: Yes, die loopt gewoon door. Geen zorgen.
danny: Ik heb op tweakers gelezen dat mensen met zo'n abonnment hebben als ik dus f&f web2 voor 2,50 Euro 4G erbij hebben gekregen inclusief behoud kortingen na het contract klopt dit
VF: Je kunt de 4g BloX aansluiten inderdaad. Met die toevoeging heb je voor 2,50 euro per maand extra toegang tot 4g. De kortingen op je abonnement blijven gewoon geldig.
VF: Hetzelfde principe als de Alles-in-1 die we net verwijderd hebben.
danny: Zien jullie dit niet als wijziging dus vervalt de korting die ik nu via F&F ontvang niet?
VF: Nee, het is geen wijziging. BloX (zoals de toevoegingen heten) zijn maandelijks aanpasbaar. Deze hebben geen effect op je abonnementsvoorwaarden of kortingen.
danny: Ok dat heb ik nu dus zwart op wit dat de korting wanneer ik mijn 4g Blox aanzet gewoon door blijft lopen tot na contract.Inclusief 10GB internet, ja toch?
VF: Jazeker.

• Security

Security

it's just me

Lekker tegenstrijdige informatie.... Eerst zegt VF het kan niet, maar nu weer wel...
Bijgaande mijn gesprekje met de VF online sales medewerker. Ik heb i.v.m privacy zijn naam uit het logje gehaald, dit ook omdat hij niet wist of er toestemming was om dit soort gesprekken te delen met anderen.

VF: Welkom bij de Vodafone chat, je chat met VF van de verkoopafdeling. Ik help je graag met de online aanbiedingen. Gaat het om een verlenging van je huidige abonnement of om een nieuwe aansluiting?
Richard: Hoi VF, ik ben F&F klant en wil graag e.e.a controleren mag dat?
VF: Hoe bedoel je controleren?
Richard: Nou mijn contract loopt binnenkort af voor zowel mijzelf als voor mijn vrouw. Ik ben aan het bekijken wat voor ons de beste optie is. Op dit moment heb ik de volgende bundel:
SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 29,50 euro waarbij we 50% korting op de factuur krijgen + een 10 GB databundel, mochten we besluiten om ons contract te verlengen vervalt dan die bundel?
VF: Ja helaas wel.
Richard: Oké want ik hoor tegenstrijdige informatie..
Op tweakers las ik bijvoorbeeld dat de bundel gewoon door bleef lopen..
Het lijkt erop alsof VF medewerkers tegenstrijdige informatie doorgeven...
VF: Dat is vervelend om te horen Richard.
Richard: Ja, het maakt de keuze nog lastiger...
VF: Verbruik je ook zoveel GB dan?
Richard: Soms wel soms niet, maar ik vind het prettig om veilig te zijn en de 10GB bundel was daarvoor ideaal... Er is dus geen constructie mogelijk om die bundel alsnog aan te houden?>
VF: Nee sorry.
Richard: vervelend...

:(

[ Voor 83% gewijzigd door Security op 01-09-2014 20:39 ]

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-11 17:53

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

zelf gebruik ik web altijd met 75 bel minuten + 4G, totaal 30,xx euro's per maand.

DIt heeft Vodafone al eerder op 29 mei 2013 getwitterd:

Mr xxxxxxx
@vodafoneNL Op VF Forum staat dat de 10GB bundle geldig is tot ergens in het jaar 2031. Ik zie dat niet terug op mijn VF. Hoe zit dat? Thx

Vodafone Webcare Vodafone Webcare
@vodafoneNL
@Mrxxxxxxxx Van extra toevoegingen staat de einddatum niet in My Vodafone. Kan het voor je nakijken in het systeem. ^CF

Op 7 juni 2013:

Vodafone Webcare Vodafone Webcare
@vodafoneNL
In het systeem staat ook geen einddatum. Dat betekend dat je deze toevoeging houdt, totdat je je abonnement weer wijzigt. ^AH
10:46 AM - 31 May 13

Jamesbond007uk

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Bij de F&F abonnementen blijft de 10gb doorlopen na afloop van de contractperiode.
Ook via de reguliere site/shop zijn een tijdje 10gb bundels verkocht, volgens mij komen die wel te vervallen. Grote kans dat het er dus aan ligt hoe je aan die bundel gekomen bent.

• Security

Security

it's just me

Chris.nl schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:47:
[...]

Bij de F&F abonnementen blijft de 10gb doorlopen na afloop van de contractperiode.
Ook via de reguliere site/shop zijn een tijdje 10gb bundels verkocht, volgens mij komen die wel te vervallen. Grote kans dat het er dus aan ligt hoe je aan die bundel gekomen bent.
Dat maakt het er nog onduidelijker op.
Mijn bundel is namelijk aangesloten via VF (F&F directsales)

• flipje1
Dit zijn de eigen Friends&Family contract voorwaarden: Korting blijven geldig zelfs na contract einde, dus gewoon door laten lopen. Tevens blijf je gewoon 10GB internet houden inclusief de korting:

Hoe lang is de actie van 10GB internet op je mobiel geldig?De duur van deze actie is geldig tot het moment dat het contract word beeindingd of het contract verlengd. In het geval van een verlenging gelden de actievoorwaarden die voor het nieuwe contract van toepassing zijn en daarmee vervalt de 10GB databundel.

Als 'friend' van Vodafone profiteer je van exclusieve Vodafone aanbiedingen. Je betaalt geen aansluitkosten en ontvangt fikse korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode! Daarnaast is de korting ALTIJD geldig, dit houdt in dat je bij verlenging van je abonnement dezelfde korting behoud

• UltraSub
Lol, dat betekent dus, stilzwijgend laten verlengen en zien wat er de eerste maand gebeurt :P

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb een F&F abbo met de 10Gb extra voor gratis. Mijn contractperiode is al lang verlopen, maar ik heb toch echt nog de 11Gb in totaal. No worries dus. En met de 4G bundel sinds vandaar retesnel internet. Met 40/30 blaast die mijn ADSL er uit!

Zodra je je abonnement gaat veranderen, bijvoorbeeld verlengen voor een RED abonnement, dan ben je pas je extra Gb's kwijt.

Zolang jij niets verandert, blijft je 10Gb extra. Zo simpel is het

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 02-09-2014 14:12 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Brad Pitt
PaT schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:06:
Klopt, net ook even gekeken wat de "einddatum" van het contract was, welnu, verlopen maar nog steeds actief :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-09-02-09-02-35_fszg320140902_090251s.png

• UltraSub
Net toch maar ff 4G blox geactiveerd. Misschien wel betere dekking dan 3G hoop ik :P
Is eerste 3 maanden gratis staat er, dus tegen die tijd zie ik wel of ik dit abbo door laat lopen (als prijs en bundel gelijk blijft na stilzwijgend verlengen), of dat ik iets anders ga doen.
Krijg via Twitter ook geen sluitend antwoord.

Ook handig, vaagheid overal bij VF op de site. Hier weer een, in 1 scherm zeggen ze dat het blijft tot het einde van het abbo en onderin dat je het maandelijks kunt opzeggen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q75Mw2Q.png

• Brad Pitt
UltraSub schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:56:
Ook handig, vaagheid overal bij VF op de site. Hier weer een, in 1 scherm zeggen ze dat het blijft tot het einde van het abbo en onderin dat je het maandelijks kunt opzeggen :)

[afbeelding]
Zo'n screenshot had ik ook al gestuurd naar VF omdat ik het wilde opzeggen (was, hier, niets sneller dan 3G) maar dat was uiteraard ommogelijk. Eenmaal aan blijft aan. Ik had verder geen zin om er werk van te maken.

• UltraSub
Hier aangezet omdat ik gewoon niet meer met blox wil klooien als de einddatum van het contract straks is geweest. In de hoop dat alles gelijk blijft en ik een 11GB bundel voor 4G heb :P

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:31
UltraSub schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 13:56:
Net toch maar ff 4G blox geactiveerd. Misschien wel betere dekking dan 3G hoop ik :P
Is eerste 3 maanden gratis staat er, dus tegen die tijd zie ik wel of ik dit abbo door laat lopen (als prijs en bundel gelijk blijft na stilzwijgend verlengen), of dat ik iets anders ga doen.
Krijg via Twitter ook geen sluitend antwoord.

[afbeelding]
Ik heb het ook aangezet die G4 Blox maar ik denk dat ik de klantenservice moet gaan bellen want zie op mijn telefoonrekening dat het deze maand gewoon in rekening wordt gebracht 8)7

Dus ik zou zeggen hou je eerstvolgende telefoon rekening even goed in de gaten!!

• Niku

Niku

Alagaesii

PaT schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:06:
Ik heb een F&F abbo met de 10Gb extra voor gratis. Mijn contractperiode is al lang verlopen, maar ik heb toch echt nog de 11Gb in totaal. No worries dus. En met de 4G bundel sinds vandaar retesnel internet. Met 40/30 blaast die mijn ADSL er uit!

Zodra je je abonnement gaat veranderen, bijvoorbeeld verlengen voor een RED abonnement, dan ben je pas je extra Gb's kwijt.

Oke mooi. Dan ga ik nu niets veranderen :) Die verlengings 'aanbiedingen' zijn trouwens toch om van te huilen.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:57
Security schreef op maandag 01 september 2014 @ 20:22:
Lekker tegenstrijdige informatie.... Eerst zegt VF het kan niet, maar nu weer wel...
Bijgaande mijn gesprekje met de VF online sales medewerker. Ik heb i.v.m privacy zijn naam uit het logje gehaald, dit ook omdat hij niet wist of er toestemming was om dit soort gesprekken te delen met anderen.

VF: Welkom bij de Vodafone chat, je chat met VF van de verkoopafdeling. Ik help je graag met de online aanbiedingen. Gaat het om een verlenging van je huidige abonnement of om een nieuwe aansluiting?
Richard: Hoi VF, ik ben F&F klant en wil graag e.e.a controleren mag dat?
VF: Hoe bedoel je controleren?
Richard: Nou mijn contract loopt binnenkort af voor zowel mijzelf als voor mijn vrouw. Ik ben aan het bekijken wat voor ons de beste optie is. Op dit moment heb ik de volgende bundel:
SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 29,50 euro waarbij we 50% korting op de factuur krijgen + een 10 GB databundel, mochten we besluiten om ons contract te verlengen vervalt dan die bundel?
VF: Ja helaas wel.
Richard: Oké want ik hoor tegenstrijdige informatie..
Op tweakers las ik bijvoorbeeld dat de bundel gewoon door bleef lopen..
Het lijkt erop alsof VF medewerkers tegenstrijdige informatie doorgeven...
VF: Dat is vervelend om te horen Richard.
Richard: Ja, het maakt de keuze nog lastiger...
VF: Verbruik je ook zoveel GB dan?
Richard: Soms wel soms niet, maar ik vind het prettig om veilig te zijn en de 10GB bundel was daarvoor ideaal... Er is dus geen constructie mogelijk om die bundel alsnog aan te houden?>
VF: Nee sorry.
Richard: vervelend...

:(
Ik denk dat de verwarring hier komt doordat je het hebt over "besluiten te verlengen". Dat klinkt in de oren van medewerkers wss alsof je voor een nieuw abonnement kiest, met bijbehorende nieuwe voorwaarden. In dat geval komt het oude contract volledig te vervallen en dus ook je 10GB bundel.

Als je niks doet en gewoon je abo door laat lopen (stilzwijgende verlenging), blijft je F&F contract zo als het is, je houdt dan gewoon die 10GB bundel.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Inderdaad hoe moeilijk is dit. Je contract is voor onbepaalde tijd met een minimumduur van een of twee jaar. Als je niet verlengt (wat een nieuw abo afsluiten is, je verlengt helemaal niks) verandert er normaal gesproken niks. (Sommige kortingen lopen slechts voor een bepaalde, in je contract terug te vinden, tijd.)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• ivo-nl
Nu nog een mooie iPhone 6-aanbieding...

• Thombias
  • Niet online
ivo-nl schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:47:
Nu nog een mooie iPhone 6-aanbieding...
Of iets moderners zoals een Samsung Galaxy S5 of Note 4 want ik wel een hoog resolutiescherm hebben. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Thombias op 13-09-2014 21:38 ]

• ivo-nl
Friends&Family in de gaten houden... of andere webwinkels, want Vodafone zelf is 3 x niks met hun verlengingsaanbiedingen.

@Thombias: zoiets? https://directsales.vodaf...oice&manufacturer=Samsung

[ Voor 26% gewijzigd door ivo-nl op 14-09-2014 13:00 ]

• UltraSub
Pff, ff gekeken, dat zal geen verlengen worden. Een Red Super (6GB) is 195 euro betalen voor toestel (5S 32GB) en dan 56 euro per maand. Zet dat af tegen 37,50 per maand voor 11GB en dan is verlengen geen optie. Gewoon los toestel kopen dus. Ik ga er niet vanuit dat het er dadelijk beter op wordt als de 6+ 64GB daar bestelbaar is met een F&F code.

Verwijderd

Mijn huidige Vodafone abo heb ik al een jaar of 4. Betreft het Bel+SMS+Web450 abo. Deze was bij afsluiten met onbeperkt data. Nu ik inlog zie ik dat ik een datalimiet heb van 1Gb. Ik was in de veronderstelling dat wanneer ik deze niet zou verlengen o.i.d. het gewoon onbeperkt zou blijven. Iemand hier meer info over?

• UltraSub
Geen mails gemist? Want het loopt inderdaad door, maar het is wederzijds opzegbaar na aflopen van je contract. Het is niet dat je er recht op hebt, omdat je het ooit zo hebt afgesloten, ze kunnen het ten alle tijde opzeggen. Ze doen je een ander aanbod, take it or leave it.
Lijkt me sterk dat dat zomaar is aangepast zonder communicatie?

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:06

Yucko

One clown to rule them all !

De naam van je abo, zoals zichtbaar in Mijn Vodafone, zal dan ook anders zijn dan BSW-450 of niet dan?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Geen mails ontvangen. Kan ook niet op Mijn Vodafone controleren welk mailadres ik destijds heb opgegeven, maar denk dat dit gewoon mijn normale mailadres is. Mailadres op Mijn Vodafone klopt gewoon.

Daarnaast zie ik op Mijn Vodafone nog steeds BSW450 staan... :(

Ga maar eens op zoek naar een nieuw SIM-Only abo. ;w Voor €30/maand was een abo met onbeperkte data wel interessant, maar voor 1Gb zijn er betere alternatieven

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2014 19:35 ]

• carnage6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11 09:11
Afgelopen week abbo verlengd, van red super (4GB), naar red super 6GB + 6 maanden Netflix(zonder toestel uiteraard) en betaal hetzelfde als voorheen, kan niet anders concluderen dan dat het voor "mij" een goede deal is.

• swasoe
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:30
Ik heb zelf 4 jaar lang bij VF gezeten met een Bel+SMS+Web Altijd 42,50 euro abbonement (dat was met toestel). Nu wil ik graag verlengen, maar zijn er alleen die Super Red en dat soort gevallen. Is het mogelijk om bij de winkel, net zoals vroeger, zelf samen te stellen wat je wilt? En kan ik dan ook de FF gebruiken die ik al in bezit heb?

• Chris.nl
  • Niet online
swasoe schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:12:
Ik heb zelf 4 jaar lang bij VF gezeten met een Bel+SMS+Web Altijd 42,50 euro abbonement (dat was met toestel). Nu wil ik graag verlengen, maar zijn er alleen die Super Red en dat soort gevallen. Is het mogelijk om bij de winkel, net zoals vroeger, zelf samen te stellen wat je wilt? En kan ik dan ook de FF gebruiken die ik al in bezit heb?
Nee

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:31
Ook mijn abonnement loopt bijna af. Ik heb bijna 2 jaar geleden een F&F abonnement afgesloten i.c.m. een iPhone 5, ik betaal nu 38,14 per maand voor 140 belmin, onbeperkt sms, en 11GB internet + 4G.

Nu baal ik een beetje want een vriend van me heeft ditzelfde abonnement 2 jaar geleden sim only besteld via F&F, en die betaald nog geen 20 euro (ik geloof iets van 18). (dat ga je never nooit meer vinden...)

Nu twijfel ik een beetje wat ik het beste kan doen, ik gebruik zo'n 1,5 - 3GB internet dit verschilt natuurlijk per maand. Nu weet ik nog niet of ik over wil stappen naar de iPhone 6, of nog een jaartje wil doen met de 5. Maar qua abonnement ga ik er in de meeste gevallen niet op vooruit (zelfs maar weinig met sim only...)

De nieuwe abonnementen van VF zijn inderdaad vervelend, zelf heb ik genoeg aan +/- 100 belminuten, maar ik heb graag een grote internetbundel. Is er niet een mogelijkheid om een goedkoop abonnement te nemen en daar iets van een internet blox aan toe te voegen? Of werkt dit niet meer zo?

• Zondagskindje
  • Laatst online: 21:30

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Heeft iemand gisteravond Radar gezien?
Het ging over het plots hoge dataverbruik met daarbij hoge rekeningen.
Is hier iemand die het zelfde heeft meegemaakt?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:39
Zondagskindje schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:43:
Heeft iemand gisteravond Radar gezien?
Het ging over het plots hoge dataverbruik met daarbij hoge rekeningen.
Is hier iemand die het zelfde heeft meegemaakt?
Linkje voor diegenen die het gemist hebben:

http://www.trosradar.nl/u...uik-vodafone-het-vervolg/

[ Voor 15% gewijzigd door Sypher op 16-09-2014 11:51 ]

• Thombias
  • Niet online
Igor92 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:37:
Ook mijn abonnement loopt bijna af. Ik heb bijna 2 jaar geleden een F&F abonnement afgesloten i.c.m. een iPhone 5, ik betaal nu 38,14 per maand voor 140 belmin, onbeperkt sms, en 11GB internet + 4G.

Nu baal ik een beetje want een vriend van me heeft ditzelfde abonnement 2 jaar geleden sim only besteld via F&F, en die betaald nog geen 20 euro (ik geloof iets van 18). (dat ga je never nooit meer vinden...)

Nu twijfel ik een beetje wat ik het beste kan doen, ik gebruik zo'n 1,5 - 3GB internet dit verschilt natuurlijk per maand. Nu weet ik nog niet of ik over wil stappen naar de iPhone 6, of nog een jaartje wil doen met de 5. Maar qua abonnement ga ik er in de meeste gevallen niet op vooruit (zelfs maar weinig met sim only...)

De nieuwe abonnementen van VF zijn inderdaad vervelend, zelf heb ik genoeg aan +/- 100 belminuten, maar ik heb graag een grote internetbundel. Is er niet een mogelijkheid om een goedkoop abonnement te nemen en daar iets van een internet blox aan toe te voegen? Of werkt dit niet meer zo?
Klopt. Ik heb bijna twee jaar terug ook zo'n f&f simonly abo afgesloten met 75 min/onbeperkt sms/11Gb voor 14,85 met een los tweedehands/zgan note2 toestel. Ik gebruik vooral data dus die bel minuten zal me zorg zijn.
Dus mij hoor je niet klagen. Ik ga dus echt niet verlengen want zo'n abo krijg ik nooit weer.

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-11 09:46
Net op de Frontpage: nieuws: Vodafone laat klanten abonnement wijzigen na klachten

Heeft er iemand naar aanleiding van dit bericht al gekeken wat ze aanbieden? Ik ben voorlopig erg tevreden met mijn oude abbonement, maar die buitenbundel opties zouden best wel eens handig kunnen zijn. Bovendien zijn er misschien nog wel andere blox die je bij een Red wel kan gebruiken maar bij een oud abbo niet.

Als ze mij echt voor een ongeveer zelfde prijs dezelfde beltegoeden en databundel aan willen bieden, maar dan met Red-voordelen zou ik wel geinterreseerd zijn.

• Nick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
MaffeMaarten schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:05:
Net op de Frontpage: nieuws: Vodafone laat klanten abonnement wijzigen na klachten

Heeft er iemand naar aanleiding van dit bericht al gekeken wat ze aanbieden? Ik ben voorlopig erg tevreden met mijn oude abbonement, maar die buitenbundel opties zouden best wel eens handig kunnen zijn. Bovendien zijn er misschien nog wel andere blox die je bij een Red wel kan gebruiken maar bij een oud abbo niet.

Als ze mij echt voor een ongeveer zelfde prijs dezelfde beltegoeden en databundel aan willen bieden, maar dan met Red-voordelen zou ik wel geinterreseerd zijn.
Ik zou gewoon bellen en vragen wat ze aanbieden.
Ik heb gisteren gebeld en ze kunnen dezelfde prijs de vernieuwde Red Super aanbieden bij mij.

Je kunt hun aanbieding altijd nog annuleren binnen 14 kalenderdagen.

• MaffeMaarten
Nick schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:10:
[...]

Ik zou gewoon bellen en vragen wat ze aanbieden.
Ik heb gisteren gebeld en ze kunnen dezelfde prijs de vernieuwde Red Super aanbieden bij mij.

Je kunt hun aanbieding altijd nog annuleren binnen 14 kalenderdagen.
Goed om te weten, ik ga ze vanavond eens even bellen. (Ze hebben hele redelijke openingstijden trouwens, valt niks tegen.)
Ik heb nog zo'n oud abbonement waarbij de halve prijs korting gewoon blijft doorwerken voor onbepaalde tijd, dus ik ben heel benieuwd wat ze me aan mogen bieden.

• P.K.
Igor92 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:37:

Er was een optie van 3GB extra voor 7,50 p/m, weet niet of die mogelijkheid er nog is...
Anders zou ik kijken naar een simonly bij Hi bijvoorbeeld. :)

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-11 20:32
MaffeMaarten schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:03:
[...]

Goed om te weten, ik ga ze vanavond eens even bellen. (Ze hebben hele redelijke openingstijden trouwens, valt niks tegen.)
Ik heb nog zo'n oud abbonement waarbij de halve prijs korting gewoon blijft doorwerken voor onbepaalde tijd, dus ik ben heel benieuwd wat ze me aan mogen bieden.
Wil je dan laten weten wat ze je hebben aangeboden? Heb nog een bsw 11gb, maar blox beperkt internet en multisim lijkt me wel wat.

• P.K.
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:08:
[...]

Wil je dan laten weten wat ze je hebben aangeboden? Heb nog een bsw 11gb, maar blox beperkt internet en multisim lijkt me wel wat.
Ben hier ook wel benieuwd naar, ze mogen mij wel omzetten naar Red Super tegen dezelfde kosten als nu. :+

Die 11GB abo's hebben al beperkt internet toch? Meen dat ik die van mij afgesloten heb met een cap van 32kbps als de data op is. (nog nooit over de 11GB gegaan)

• MaffeMaarten
Untouchablezz20 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:08:
[...]

Ze hebben me een smart 500 aangeboden, maar me wel verzekerd dat ik er niet op achteruit zou gaan kwa belminuten en MB's, (dat zou wel zijn als ik de normale waardes van smart 500 bekijk). En ook niet kwa kosten. Ik kon niet uit de telefooniste halen hoe dat zat of hoeveel ik dan ging betalen. Uiteindelijk toch maar ja gezegd en ik lees in de brief wel wat het precies is geworden.

Ik heb het waarschijnlijk niet heel slim gedaan, maar ik ben dus maar blij dat ik binnen 14 dagen weer terhg kan draaien.

Ik laat nog wel weten als er meer duidelijk is...

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-11 04:30
Iemand nog meer die SMS met unieke code gehad voor een RED Super met 200,- korting? Is dat alleen voor klanten die nu twee jaar bij Vodafone zij of hebben andere hem ook gehad?

Wil hem ook :(

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-11 18:42
(jarig!)
Ik heb zojuist gebeld maar het aanbod was absoluut niet interessant.
Ze konden me een Red Essential (1GB) abo aanbieden voor € 44,-. Ik heb nu een BSW450 met 11GB van € 32,50. Uitgemaakte zaak.
... Dit betekent dat je abonnementsbedrag ongeveer gelijk blijft en je contract einddatum hetzelfde blijft...
... dus niet als je nu korting hebt op je abo, die kon ik ook niet meenemen.

Volgende maand kan ik verlengen, dan maar eens verder kijken. Denk dat er veel andere abonnementen van andere providers interessanter zijn voor mij dan die van Vodafone... (ik bel weinig, internet tot 1 GB)

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:30
Heb zelf gebeld om te vragen wat ze tegenover mijn huidige B+S+W 400min/SMS en 1GB (+/- €15/mnd) konden zetten. Het aanbod van Vodafone was Scherp L 300min/sms en 500MB voor €15.

Halvering van data, halvering van snelheid, kwart minder min/sms. Niet interessant dus. Een andere medewerker zal nog terugbellen voor een eventueel ander aanbod, want deze persoon zat er alleen voor "migraties". Die had verder ook geen inzicht in exacte eigenschappen van het aanbod. Erg handig ook. "Dit is ons aanbod, maar ik kan helaas niet alle details van het abonnement noemen".

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:51
P.K. schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:06:
[...]

Er was een optie van 3GB extra voor 7,50 p/m, weet niet of die mogelijkheid er nog is...
Anders zou ik kijken naar een simonly bij Hi bijvoorbeeld. :)
Deze is er niet meer, ze bieden nog wel een blox aan van 3 GB echter deze kost € 20,- 8)7

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-10 15:32
Die 3 GB extra voor € 7,50 per maand was een extraatje voor mensen die nog abonnementen met FUP hadden en veel data gebruikten. Ik had destijds een BSW-abo en een dataverbruik van 2,5 GB per maand.

Door mij destijds Vodafone RED (2 GB) met 50% korting + 3 GB extra data à € 7,50 per maand te bieden, bleef mijn abonnementsbedrag enigszins in de buurt van het oude. Uiteindelijk ben ik € 4,13 meer gaan betalen per maand, maar ik heb nu wel toegang tot het 4G-netwerk en heb ik onbeperkt bellen + sms'en.

De normale prijs van die 3 GB-Blox is inderdaad € 20.

We are shaping the future

• MaffeMaarten
Tackleberry schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:09:
... Die had verder ook geen inzicht in exacte eigenschappen van het aanbod. Erg handig ook. "Dit is ons aanbod, maar ik kan helaas niet alle details van het abonnement noemen".
Ja dat was bij mij inderdaad ook. Ik heb (stom) toch ja gezegd, maar er is voorlopig nog niks veranderd aan mijn abbonement (volgens de vodafone app).

Al ik nou ook nog geen brief heb gehad binnen de opzegtermijn moet ik toch nog maar even bellen denk ik, dat ik graag op wil zeggen waarvan ik niet eens zeker weet of het bestellen wel goed is gegaan.... 8)7

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
hmm, lees beroerde verhalen hier over verlening, en kamp met het zelfde "probleem"

Ik heb al jaren sim only en was ook van plan te verlengen (of door laten lopen)

Nu een BSW300 + 11gb data voor €32,50 per maand (helaas geen 4g).

Alternatief zou een Red Esential voor €20 per maand zijn. Maar 1gb data is me te weinig.
Die red abonnementen met onbeperkt bellen zijn me te duur.

Helaas zit ik vast aan vodafone omdat bij mij thuis andere providers een slecht signaal hebben...
volgende week maar eens bellen of ze wat voor me kunnen betekenen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:11
Is de 4G blox van €2,50 pmnd dan niks voor jou?

[ Voor 18% gewijzigd door Napsju op 18-09-2014 14:57 ]

Lekker!

Pagina: 1 ... 27 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!