Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:45

KL643

beeldaandemuur

Oftewel, they're playing hard to get...mwa, ga mischien t.z.t. ook nog maar eens bellen om op te zeggen.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07-2022
Is er eigenlijk ook ienand die op het RED-super 6GB 75% korting heeft gekregen, of is daar 50% het maximale op?
Eigenlijk zou dat voor ons allen een beter passend aanbod geweest zijn, want nu gaan we van onbeperkt naar maar 2GB, en 6GB komt iig dichter in de buurt van FUP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=42271255,noline]
Beetje frappant hoor. Mijn abonnement is al in oktober 2012 verlopen. Nooit wat van gehoord. Na de omzetting werden ze ineens wakker met een smsje en nu dan telefoontje.
Is bij mij ook zo gegaan. Waarschijnlijk standaardprocedure: eerst bellen om te kijken of je wellicht wilt overstappen naar iets anders en degenen die negatief reageren krijgen dan toch die omzettingsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Jerommie schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:27:
Is er eigenlijk ook ienand die op het RED-super 6GB 75% korting heeft gekregen, of is daar 50% het maximale op?
Eigenlijk zou dat voor ons allen een beter passend aanbod geweest zijn, want nu gaan we van onbeperkt naar maar 2GB, en 6GB komt iig dichter in de buurt van FUP...
Jij beweerde zelf van wel, maar ik heb het niet terug kunnen vinden in het forum.
Jerommie in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:52
Wil een behulpzame tweaker zijn de brief naar mij te sturen per PM of email, betreffende de 75% korting op een passend RED abonnement, mijn B+S+W 400 (FUP) kan dan ook worden omgezet in dat aanbod volgens de Loyalty afdeling.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbievb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 22:41
Is het menu van de vodafone klantenservice veranderd?
Ik kan namelijk niet meer vinden hoe ik in contact kan komen met vodafone loyalty, ik heb al gewoon naar ze gebelt ivm met blox voor vertraagd internet, maar ze konden het zogenaamd niet overzetten.
En ze vroegen of ik dan een nummer had van iemand die was overgezet, dus als iemand dat zou willen geven zou het helemaal super zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:04
danda schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:40:
Wil een behulpzame tweaker zijn de brief naar mij te sturen per PM of email, betreffende de 75% korting op een passend RED abonnement, mijn B+S+W 400 (FUP) kan dan ook worden omgezet in dat aanbod volgens de Loyalty afdeling.

Bij voorbaat mijn hartelijke dank
Raar dat je dat voorstel nog krijgt. Ik kreeg weken terug al te horen dat sommige wel 75% krijgen en andere 50%. Is maar net wat de computer melde. Dit zouden ze verder ook niet aanpassen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Heeft iedereen met een oud abonnement in Mijn Vodafone nu een nieuw abonnement staan? In mijn geval staat er nog steeds BSW en ik heb die brief nooit gehad. Ik ben sinds een paar minuten op de hoogte van dit alles nav het T-Mobile bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Nee, ik heb ook mijn oude BSW abonnement uit augustus 2010 nog...Ik heb tot op heden ook nog geen brief ontvangen van Vodafone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bovenstaande ik zou zeggen, mooi je mond houden en je van de domme houden. :P zolang zij niet gaan zeuren houd je je oude BSW abbo mooi. :) en beter nog, als dat geen problemen oplevert waardoor je ineens afgesloten word kunnen anderen misschien nog eens proberen bij VF te gaan klagen over het feit dat sommige mensen wel gewoon hun oude BSW abbo kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:26:
@bovenstaande ik zou zeggen, mooi je mond houden en je van de domme houden. :P zolang zij niet gaan zeuren houd je je oude BSW abbo mooi. :) en beter nog, als dat geen problemen oplevert waardoor je ineens afgesloten word kunnen anderen misschien nog eens proberen bij VF te gaan klagen over het feit dat sommige mensen wel gewoon hun oude BSW abbo kunnen houden.
De reden hiervan was toch juist dat de oude abonnementen niet in hun nieuwe systemen zouden gaan passen? Lijkt me dat dan iedereen om moet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
EWK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:49:
[...]

De reden hiervan was toch juist dat de oude abonnementen niet in hun nieuwe systemen zouden gaan passen? Lijkt me dat dan iedereen om moet.
Ik ging er bij het lezen van dat bericht er zelf van uit dat ze daar het hele B-S-W tarief-systeem mee bedoelde. Het zal immers toch niet gevarieerd zijn op basis van een nummertje... Niemand hier die bij Vodafone werkt en in het aansluitsysteem kan zien wat er allemaal in staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Kenju schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:06:
[...]

Ik ging er bij het lezen van dat bericht er zelf van uit dat ze daar het hele B-S-W tarief-systeem mee bedoelde. Het zal immers toch niet gevarieerd zijn op basis van een nummertje... Niemand hier die bij Vodafone werkt en in het aansluitsysteem kan zien wat er allemaal in staat?
Volgens mij ging het alleen om BSW+FUP, maar ik kan me vergissen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 11:26:
Ja inderdaad, geen slapende honden wakker maken. Anders benadeel ik mezelf er misschien nog wel mee.
EWK schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Volgens mij ging het alleen om BSW+FUP, maar ik kan me vergissen.
Ik heb een BSW abonnement met FUP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Meh...net maar even gebeld om mijn contract te laten ontbinden omdat ik ontevreden ben over het nieuwe aanbod Red 2 GB 50% korting. Konden niets voor mij doen dus maar eens kijken wat KL gaat doen, misschien via mijn werk naar T-mobile.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Hayo schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 12:46:
[...]

Ja inderdaad, geen slapende honden wakker maken. Anders benadeel ik mezelf er misschien nog wel mee.

[...]

Ik heb een BSW abonnement met FUP...
Had ik ook Hayo, geen brief gehad en plotseling afgelopen maandag een sms dat het abonnement is omgezet. Via dit forum was ik gelukkig beetje op de hoogte en had data deze maand uitgeschakeld. Vreemde van dit alles is wel dat ik 1 maand van tevoren volledig heb betaald voor het "oude" FUP abonnement en dat ze halverwege de maand hebben omgezet en tevens geen enkele notitie van die omzetting op de factuur hebben vermeld, geen telefoontje, geen sms'je echt helemaal niks. Dus alleen een sms dat er is omgezet, klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde nog even een update geven van hoe mijn situatie is afgelopen. Ik heb contact gehad met Vodafone en de klantenservice is daar erg vriendelijk en heeft ook aangegeven dat ze het raar vonden hoe het gegaan was. Daarop ben ik twee keer doorverbonden met de verkoopafdeling. De eerste keer zeiden ze dat het al bijna tijd om naar huis te gaan was, dus dit was de link waar ik de verlengaanbiedingen kon bekijken en dat ik het de volgende dag opnieuw mocht proberen. Ik was not amused to say the least.

Vervolgens weer contact gehad en direct na de begroeting en de omschrijving van de situatie kreeg ik weer de link met de verlengaanbiedingen. Toen heb ik aangegeven dat als ik geïnteresseerd was in die aanbiedingen ik de afgelopen 3 jaar wel verlengd had. Hierop werd opnieuw behoorlijk denigrerend geantwoord en eindigde het met "dit is wat we kunnen doen, je zult het er mee moeten doen".

Ik had niet verwacht na 13 jaar van provider te wisselen, maar ik heb het toch gedaan. Niet om de prijzen, want die zijn overal ongeveer gelijk, maar de manier waarop dit gaat is gewoon schandalig. Ik heb meermalen aangegeven dat ik heus wel snap dat de prijzen wat omhoog gegaan zijn in die periode, maar dat ik het absurd vind dat ik het dubbele moet betalen voor iets wat aanzienlijk minder is dan wat ik had. Ik had BSW 300, met een FUP (die ik altijd beschouwde al 1 gig en daarna gaat het langzamer), maar bellen en smsen met 500 mb data kost 24e. Hou toch op.

Nu zal ik geen impact maken, maar ik heb collega's met abonnementen van 70/80 euro die ook tegen dezelfde situatie aanlopen en waarvan een groot aantal ook de boel heeft opgezegd. Mijn ouders zitten zakelijk met 4 abonnementen bij Vodafone en die laten het ook aflopen en gaan dan waarschijnlijk ook ergens anders heen om de manier waarop Vodafone hier mee omgaat. Het zal ze allemaal niet veel uitmaken, maar het stapelt wel op. Niet dat het mij uitmaakt of ze er iets van leren, ik zal nooit meer van een dienst van Vodafone gebruik maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 09-10 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

nou, even gekeken of dat beperkt internet goed werkte (een film op Youtube op HQ via 3G afspelen wil wel helpen 8))

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/Screenshot_2014-05-30-15-27-40.png

eerst een smsje als je nog 20% van je bundel over hebt en uiteindelijk bericht als je bundel er helemaal doorheen is.

En het klopt ... je kunt nog internetten, maar hij is niet vooruit te branden :P Een radiostream zoals die van 538 lukt nog wel, maar Youtube op low quality kun je vergeten.

Gelukkig zondag weer een nieuwe maand zodat we weer op volle snelheid door kunnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 30-05-2014 16:01 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
wow, heb paar dagen geleden een brief gevraagd aan een tweaker die red met 75% korting had gehad ivm omzetting FUP abonnement. Tot op heden nada reactie gehad. Normaal ben ik zelf behulpzaam in vergelijkbare zaken (actiecodes etc.), maar als ik geen reactie krijg laat ik het in de toekomst ook maar varen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
danda schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:09:
wow, heb paar dagen geleden een brief gevraagd aan een tweaker die red met 75% korting had gehad ivm omzetting FUP abonnement. Tot op heden nada reactie gehad. Normaal ben ik zelf behulpzaam in vergelijkbare zaken (actiecodes etc.), maar als ik geen reactie krijg laat ik het in de toekomst ook maar varen
Misschien omdat degenen die die brief hadden inmiddels helemaal dood gespamd zijn op PB en via andere kanalen door mede tweakers? Ik snap je frustratie, ik snap echter ook dat mensen geen zin hebben om 100 random tweakers een brief met hun persoonsgegevens daarop te gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daarom juist! Dus als sommigen wel aangesloten blijven blijkt dus dat dat een leugen is en VF gewoon af wil van de oude BSW abbo's. /me denkt aan een complot theorie van VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hahaha, past niet in het systeem. Wat als die oude abo's €80 per maand waren, zouden ze dan wel "passen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
danda schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:03:
[...]

Had ik ook Hayo, geen brief gehad en plotseling afgelopen maandag een sms dat het abonnement is omgezet. Via dit forum was ik gelukkig beetje op de hoogte en had data deze maand uitgeschakeld. Vreemde van dit alles is wel dat ik 1 maand van tevoren volledig heb betaald voor het "oude" FUP abonnement en dat ze halverwege de maand hebben omgezet en tevens geen enkele notitie van die omzetting op de factuur hebben vermeld, geen telefoontje, geen sms'je echt helemaal niks. Dus alleen een sms dat er is omgezet, klaar
Ik vraag me af of dat wel is toegestaan; lijkt me niet, ze moeten je toch als klant op de hoogte stellen van zoiets. Het zou al helemaal vreemd zijn als zoiets gebeurd en je gaat omhoog in je tarief. Anyways, ik houd het in de gaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Sander schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:28:
[...]
Misschien omdat degenen die die brief hadden inmiddels helemaal dood gespamd zijn op PB en via andere kanalen door mede tweakers?
Precies dit is de reden. Ik heb een eerste groepje mensen kunnen helpen met mijn brief, waarvan een enkeling me maar heeft laten weten dat het gelukt was bij VF, en later van een paar die aangaven niks meer voor elkaar te krijgen bij VF, of ik lees dat hier in dit topic terug. Van een aantal ook überhaupt niets meer gehoord.... Behalve een nickname hier op tweakers en een mail adres (soms ook duidelijk gemaild vanaf een vaag 2e mailadres) weet ik niets van die personen aan wie ik mijn gegevens heb toevertrouwd.

Na een eerste 'lichting' van een groepje vond ik dat ik mijn 'deel' gedaan had, en heb verder 'nee' moeten verkopen nadien. Verder wilde ik eerst even afwachten of VF hier misschien nog iets mee ging richting mij (aangezien er specifiek om tel.nr. + NAW en zelfs geboortedatum van mij werd gevraagd om op te geven - alsof VF zelf niet in hun computer hebben staan wie er bij mijn nummer hoort!)

Nou je wilt niet weten wat ik voor reacties krijg in mijn PM box, waaruit soms de ware aard blijkt van sommige mede tweakers (?) dan naar boven komt. Of bijv niet effe netjes vragen maar gewoon in de trant van gast pass mij die brief ook effe dan, ook een enkeling die niet begreep / wilde accepteren dat ik verdere aanvullende gegevens zoals mijn geb.dat. niet wilde geven... :r . Ik heb m'n PB dus voorlopig ook maar uit gezet.

Dus inderdaad - dank voor het begrip, als dat lukt! :) (n.b. dit is dus geen huilie / rant, maar gewoon een bevestiging en onderbouwing van het vermoeden dat @Sander uitspreekt)

[ Voor 22% gewijzigd door autoreverse op 01-06-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@autoreverse: bij mij is het wel gelukt hoor! Nogmaals bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Sinds ik ben overgezet van mijn oude BSW190 naar RED merk ik dat op veel plekken de kwaliteit van mijn dataverbinding achteruit lijkt te zijn gegaan. Op sommige plaatsen krijg ik slechts GPRS i.p.v. HSDPA en op andere plekken heb ik wel vol bereik maar stroomt er alsnog geen byte door mijn bundel. Vodafone Webcare heeft mijn SIM zich al eens 'opnieuw laten aanmelden' (wat dat ook moge betekenen), maar ik heb nog geen verbetering kunnen constateren.

Herkennen meer mensen deze situatie?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 09:42
@autoreverse: ook bij mij is het gelukt. Maar had je al via de mail laten weten dat ik die toezegging vanuit Vodafone ook heb gehad. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

danda schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 13:03:
[...]

Je betaalt alleen met pre-paid vantevoren. Post-paid is, zoals de naam impliceert, betalen achteraf. Als je abo halverwege de maand wordt opgezegd betaal je dus ook een halve maand dat abo en de rest van de maand het nieuwe abo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik kreeg net een sms van vf dat ik nu ook na overschrijding van mijn databundsel(11GB) in snelheid beperkt wordt. Dus geen extra kosten. Top service van VF!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Het leuke is alleen dat dit bij de 11GB abo's altijd al zo was. Niets nieuws onder de zon dus. Ik was redelijk verrast door deze SMS.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:43
Alex) schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:43:
Sinds ik ben overgezet van mijn oude BSW190 naar RED merk ik dat op veel plekken de kwaliteit van mijn dataverbinding achteruit lijkt te zijn gegaan. Op sommige plaatsen krijg ik slechts GPRS i.p.v. HSDPA en op andere plekken heb ik wel vol bereik maar stroomt er alsnog geen byte door mijn bundel. Vodafone Webcare heeft mijn SIM zich al eens 'opnieuw laten aanmelden' (wat dat ook moge betekenen), maar ik heb nog geen verbetering kunnen constateren.

Herkennen meer mensen deze situatie?
Ik had dit ook. Slecht bereik en vaak wegvallende verbinding. Ik heb Vodafone hierover gebeld en die hebben een instelling veranderd, waarna ik mijn telefoon opnieuw moest opstarten en nu is het beter, maar volgens mij nog steeds niet zo goed als het was. Zou dit te maken hebben met dat we nu 4G beschikbaar hebben ofzo? Mijn telefoon ondersteund helaas geen 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jassy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:10:
Het leuke is alleen dat dit bij de 11GB abo's altijd al zo was. Niets nieuws onder de zon dus. Ik was redelijk verrast door deze SMS.
Ik had de sms ook
Je hebt een databundel van 10GB per maand en bij het bereiken van 10GB wordt de internetsnelheid teruggebracht naar 64Kbps download en 32Kbps upload tot het einde van de maand. Deze snelheid is voldoende voor bijv. Whatsapp en hierdoor heb je geen onverwachte kosten. Wil je op hoge snelheid blijven internetten? Dan heeft Vodafone iets nieuws: zet "beperkt internet" uit in My Vodafone, waardoor je na het bereiken van 10GB kunt blijven internetten voor slechts €0,02 per MB. Met vriendelijke groet, Vodafone
maar die optie om beperkt internet uit te schakelen staat niet in My Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 09-10 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Chris.nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:58:
[...]

Ik had de sms ook
[...]
maar die optie om beperkt internet uit te schakelen staat niet in My Vodafone.
ook niet onder je verbruikpagina ? Je zou verwachten dat het onder BloX te vinden is, maar dat is dus niet zo :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Yucko schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:04:
[...]

ook niet onder je verbruikpagina ? Je zou verwachten dat het onder BloX te vinden is, maar dat is dus niet zo :)
Nee nergens.

- edit -
Op het Vodafone forum heb ik ze gevraagd wat ze nu bedoelen met die sms. link
Ben benieuwd wat ze ervan weten te breien.

- edit -
Het blijkt dus inderdaad de bedoeling dat we beperkt internet kunnen (de)activeren, al werkt die optie nog niet bij mij.

Eerder kon ik meer dan 10GB verbruiken zonder afgeknepen te worden, dat lijkt nu toch echt verleden tijd. Begrijpelijk dat Vodafone nu die throtteling daadwerkelijk gaat toepassen. Ik vind het eigenlijk goed nieuws dat we mogelijkheid krijgen tot het (de)activeren van de blox, evenals de abonnementen die vanaf april 2014 worden afgesloten. Ik hoop dat de 10GB abonnementen op deze manier nog jaaaaaaaaaaaren ondersteund blijven worden :)

[ Voor 114% gewijzigd door Chris.nl op 06-06-2014 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
CyBeR schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Je betaalt alleen met pre-paid vantevoren. Post-paid is, zoals de naam impliceert, betalen achteraf. Als je abo halverwege de maand wordt opgezegd betaal je dus ook een halve maand dat abo en de rest van de maand het nieuwe abo.
Abonnementskosten 1 maand vooraf, gebruikskosten achteraf, check je factuur maar. Factuur van deze maand staan worden de abonnemenskosten van 1 juni-30 juni al in rekening gebracht, die betaal je dus vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Nou mooi is dat. Krijg ik verdorie een factuur van 40 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
haaibaa2 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:36:
Nou mooi is dat. Krijg ik verdorie een factuur van 40 euro!
Als het goed is betaal je de kosten van de afgelopen maand en de komende maand in 1 keer. Daarom de hogere kosten? Check de periodes eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
Nou het was toch een fout van Vodafone. Gelukkig hoefte ik het verhaal maar aan 4 medewerkers uit te leggen 8)7. Ze gaan het nu corrigeren, bij de volgende factuur wordt het verrekend. Ik weet niet zo goed of ik het nu wel moet vertrouwen, maar ik geef ze nog 1 maand. Als het volgende maand weer niet goed is, dan zeg ik het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10 13:51
Volgens mij zijn ze mij vergeten. Ik moest al in week 20 worden omgezet naar een nieuw abbo maar tot op heden (week 24 inmiddels) is niks gebeurd. Nou ja, als ik maar verder mijn goedkoop abbotje kan blijven houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07-2022
Dat dacht ik ook dat ze mij waren vergeten. Ik had van 't weekend nog ff 'n mailtje weggedaan voor te vragen of ze konden aangeven wanneer mijn abo omgezet zou worden. En plots vanmiddag rond 12.00u een sms dat mijn abo is omgezet naar een RED-3 voor 9,75. Meteen maar ff de buiten-data-blox aangezet, want staat standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoNiE
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 19:39

YoNiE

prei

Opmerkelijk hoe lang deze migratie duurt. Blijkbaar wordt het flink gethrottled aangezien het nogal veel impact op de servicedesk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:56
Ik ben inmiddels ook omgezet voor 19.50. Heb ook meteen RED-3 gekregen, dus daar hoef ik in ieder geval niet meer voor te knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Zag vandaag 4G tevoorschijn komen op mijn toestel, ingelogd en hier ook een Red-3 abonnement. Het sms van Vodafone moet nog komen.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

danda schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:55:
[...]

Abonnementskosten 1 maand vooraf, gebruikskosten achteraf, check je factuur maar. Factuur van deze maand staan worden de abonnemenskosten van 1 juni-30 juni al in rekening gebracht, die betaal je dus vooraf.
Sorry maar die betaal ik toch echt achteraf hoor. Op mijn factuur over mei, te betalen eind mei/begin juni, staat 01/05 tot en met 31/05. Ik heb ook helemaal geen abonnementskosten betaald op het moment dat ik mijn abonnement afsloot dus dat kan ook niet anders.

Het is wel zo dat gebruikskosten nóg een maand later komen.

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeR op 11-06-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
@CyBeR, ik betaal bij Vf ook abonnement vooraf, en gebruikskosten achteraf.
Staat op mijn huidige factuur van 11 juni '14 bijv.
- abonnementskosten t/m juni 2014 (de maand is dus nog niet om, kortom wordt begin v/d mnd gefactureerd voor de komende / rest v/d maand)
- gebruikskosten t/m mei 2014

[ Voor 23% gewijzigd door autoreverse op 15-06-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvandaelen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 09:47
Goedemiddag,

Na een verhitte discussie met de eerste helpdesk medewerker doorgezet naar de coulanceregeling afdeling.

Wat ik daar kreeg te horen deed me aardig verbazen maar om het kort te houden:

U kunt het beste een klachten brief schrijven want wij weten het ook niet meer :(

Pardon.......strekking was dat de helpdesk geen enig inzicht heeft in wat voor brieven en wat voor regelingen per klant worden bepaalt. het kan dus zijn dat iemand die voorheen 16,75 betaalde met FUP nu 9,95 betaalt met 75% korting voor een RED abbo.

Het is complete willekeur en het is te schandalig voor woorden.

Hierboven bijv: van Leroy staat ik betaal 19,95 voor RED3....is dat het 6 GiB abbo?

Dank!

Aanvulling ik heb sinds gisteren een Red 3 (6GiB, onbeperkt bellen en sms) voor 30 euro, mijn vorige FUP abbo was 27,50 en tot vandaag geen SMS mogen ontvangen.

Ben niet happy met vooral de willekeur en onduidelijkheid en hoe je als klant na 6 jaar behandeld wordt.

[ Voor 16% gewijzigd door hansvandaelen op 15-06-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 10:15
KL643 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 19:43:
Zag vandaag 4G tevoorschijn komen op mijn toestel, ingelogd en hier ook een Red-3 abonnement. Het sms van Vodafone moet nog komen.
Ik zag gisteren het 4G symbool, mijn wereld stortte in haha. By the way nog geen officieel smsje of wat dan ook gehad. Sinds afgelopen zaterdag het 4G symbool. Ik had de BSW 450 Abbo

Voor de mensen die zich afvragen wat Red catogorie B is, als het klopt heb je de sim only varriant van Red
-------------------------------------------------------
2 GB internetten
30,0 Mbps downloadsnelheid
Onbeperkt bellen
Onbeperkt sms'en
Flexibele Data
Inclusief Red servicepakket
Selecteer
Vergelijk
van € 39 p.mnd.
voor € 33
-------------------------------------------------------

Dus geen Super met 6gb...

Wat ik niet begrijp is dat sommige mensen 50% korting krijgen en sommige 75%

In de brief die op tweakers stond er 75% van iemand die hem geupload had: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1396621879.jpeg (39 / 4 = 9,75)

En bijvoorbeeld leroy heeft 50% (39 / 2 = 19,50)
Leroy schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:50:
Ik ben inmiddels ook omgezet voor 19.50. Heb ook meteen RED-3 gekregen, dus daar hoef ik in ieder geval niet meer voor te knokken.
Waar zit die logica....

@ Leroy

Welke B.S.W abbo had jij?

Mischien dat er gekeken word hoe hoog je eerst zat. Als je onder de 20 euro per maand krijg je 75% en andere 50% of iets in die lijn...

/Edit

Heb maar een aantal paginas terug gelezen zag dat daar ook geen logica was
Zijn er meer mensen die red 3 hebben gekregen voor 19,50 die omgezet hebben gekregen naar 9,75?

En hoe zijn er mensen aan de 3gb addon gekomen voor 7,50?

Want als je de 19,50 aanbieding krijgt (50%) en je zou de blox van 3gb voor 20 euro bijpakken kan je nog beter de vodafone red super sim only pakken 39 euro voor 6gb zonder korting en speciale aanbiedingen ivm omzetting... Wat logica weer..

[ Voor 32% gewijzigd door ninoxps op 15-06-2014 17:05 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

autoreverse schreef op zondag 15 juni 2014 @ 10:20:
@CyBeR, ik betaal bij Vf ook abonnement vooraf, en gebruikskosten achteraf.
Staat op mijn huidige factuur van 11 juni '14 bijv.
- abonnementskosten t/m juni 2014 (de maand is dus nog niet om, kortom wordt begin v/d mnd gefactureerd voor de komende / rest v/d maand)
- gebruikskosten t/m mei 2014
Hm, ja jij krijgt je factuur aan het begin van de maand. De mijne komt aan het eind van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Dan zal dat ermee te maken hebben, wellicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:53
Ik heb ook die brief gekregen en mijn abbonement is omgezet. Eerste factuur is ook binnen en alles klopt. De +3GB Data extra bundel stond 'aan' maar is ook gecrediteerd....bijna te mooi om waar te zijn!! :)

Dus nu heb ik
1. Red Sim only 2 met 75% korting: 9,75 per maand dus incl BTW.
2. Extra databundel + 3GB voor gratis

Dus totaal 5GB data, onbeperkt bellen en sms'en voor 9,75 :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/rvx1sm.png

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvandaelen
@ Radeoxx,

Hoe krijg je dat voor elkaar ?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
hansvandaelen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 17:17:
@ Radeoxx,

Hoe krijg je dat voor elkaar ?

Dank
Niets gedaan, alleen deze brief gekregen :)

http://ic.tweakimg.net/ext/i/1396621879.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvandaelen
Gisteren met de helpdesk gebeld en ook daar snappen ze niet waarop de 75 % regeling gebaseerd is en dat er een happy few zijn.....................

Jij bent er een.

Wat een frut bedrijf (niet voor jou natuurlijk;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Tja, ik moest opeens 8 euro gaan betalen (ipv 5 euro) voor alleen bellen en sms'en zonder datagebruik. Ik werk thuis en heb dus genoeg aan wifi, maar ik had best 9,75 willen betalen voor die enkele keer dat ik misschien iets buiten de deur zou willen opzoeken. Daar viel niet eens over te praten.

Nu zit ik bij Tele2 en betaal 3 euro voor alleen bellen en sms'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10 16:04
haaibaa2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:07:
Nou het was toch een fout van Vodafone. Gelukkig hoefte ik het verhaal maar aan 4 medewerkers uit te leggen 8)7. Ze gaan het nu corrigeren, bij de volgende factuur wordt het verrekend. Ik weet niet zo goed of ik het nu wel moet vertrouwen, maar ik geef ze nog 1 maand. Als het volgende maand weer niet goed is, dan zeg ik het op.
Ook ik heb vandaag een factuur gekregen van 52 euro. Een paar berichten terug goed kunnen zien hoe ze de korting crediteren. Helaas niet op mijn factuur. :( Oftewel morgen ook weer bellen ben benieuwd hoeveel medewerkers ik nodig heb.

Trouwens gelijk na de omzetting nog gebeld en toen te horen gekregen, meneer hier staat red abbo 39 euro maar u krijgt 75% korting dus u gaat 9.75 betalen.

Het is dat het zon mooie aanbieding is anders had ik er al lang geen moeite meer in gestoken.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Laatst online: 12:56
Omzetten naar 75% korting is mij 5x bellen nog steeds niet gelukt. Ben ook nog teruggebeld later n.a.v. mijn respons op de survey, maar ook zij kon niets doen. De terugbelster gaf aan dat ik op vodafone.nl/feedback m'n klacht kon achterlaten. Tevens vertelde ze dat alle verhalen over omzetting van 50% naar 75% korting lulkoek waren.

@ninoxps ik had nog een oude SO Basis met Zorgeloos Mobiel Internet Blox (uit 2009); dit is een abo van voordat BSW bestond. Betaalde iets van 21 euro per maand, maar dit was incl. de internet-blox van 9 euro nogwat. In de brief stond dat ik 13 euro per maand betaalde. Volgens de brief zou ik dus nu meer (19,50) gaan betalen dan mijn basis-abonnement.

@hansvandaelen nee, is een normaal RED-abonnement met 2GB data. Bij RED-3 kun je instellen dat je snelheid geknepen wordt naar 64kbit/s als je over je databundel heen gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Leroy op 15-06-2014 19:54 . Reden: lulkoek-claim toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvandaelen
@Leroy,

Die 75 % is mij ook niet gelukt, zelfde verhaal schrijf maar een klacht.

Maar wat is dat nu met Radeoxx, 5 GiB voor 14,00, hier gaat toch iets helemaal mis?

Dank voor je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10 16:04
Nou heb maar 1 medewerker nodig gehad om het recht te zetten. Het is eigenlijk erg dat ik als klant er tegenop zie om de KLANTenservice te bellen...

De 75% korting ging pas in in juli, en niet gelijk. Dit klopte uiteraard niet. Probleem is alleen dat ik nu de volle mep ga betalen deze maand en dat dat niet meer teruggedraaid kan worden. Oftewel dit zou verrekend worden met de komende facturen. Ik zou dan een aantal maanden geen automatische incasso krijgen.

Ik was er al bang voor maar dit was geen enkel probleem en zou helemaal goed komen.

Word vervolgd..... :z

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
RemcoINC08 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:33:
Nou heb maar 1 medewerker nodig gehad om het recht te zetten. Het is eigenlijk erg dat ik als klant er tegenop zie om de KLANTenservice te bellen...

De 75% korting ging pas in in juli, en niet gelijk. Dit klopte uiteraard niet. Probleem is alleen dat ik nu de volle mep ga betalen deze maand en dat dat niet meer teruggedraaid kan worden. Oftewel dit zou verrekend worden met de komende facturen. Ik zou dan een aantal maanden geen automatische incasso krijgen.

Ik was er al bang voor maar dit was geen enkel probleem en zou helemaal goed komen.

Jij hebt tenminste 75% korting straks. De meeste zitten vast vaan 50%. Want 75% is geluk hebben kreeg ik te horen. Daar is niets aan te veranderen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
hansvandaelen schreef op zondag 15 juni 2014 @ 20:01:
@Leroy,

Die 75 % is mij ook niet gelukt, zelfde verhaal schrijf maar een klacht.

Maar wat is dat nu met Radeoxx, 5 GiB voor 14,00, hier gaat toch iets helemaal mis?

Dank voor je antwoord.
Nee, € 9,75 per maand.

De factuur komt uit op 14,00 vanwege 1 maand + 3 weken (ivm omzetting vorige maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
Medetweakers ter info

Ik heb vodafone ook gebeld voor wat ik nu precies had omdat ik dus dat 4G symbool in mijn scherm zag komen

Ik heb vodafone Red cat3 (met flexibele data) met 75% korting voor 9,75 per maand
En heb de 3GB extra data blox iedere maand aagesloten gekregen voor 7,50 per maand

Dus Onbeperkt bellen + smsen + 5gb (2+3gb) met mogelijkheid tot afknijpen na 5gb zonder bijkomende kosten voor 17.25 :-)

Kom redelijk in de buurt van de goede aanbieding van Radeoxx :D

/edit

Zie ook niet mijn app 3gb data.. Maar volgens klantenservice heb ik hem wel...

[ Voor 72% gewijzigd door ninoxps op 16-06-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 03:58
RemcoINC08 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:33:

Heb ook een keer zo'n akkefietje gehad met Vodafone, alleen ging het toen om 300 (!) euro wat ze niet terug wilden storten, maar verrekenen...
Heb toen het volledige bedrag terug laten storten door de bank.
Dan krijg je vervolgens een factuur van Vodafone met het openstaande bedrag. (het teveel betaalde kan dan opeens wel verrekend worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
Radeoxx schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:40:
Ik heb ook een brief gekregen dat mijn abbo wordt omgezet naar Red Sim Only met 2 GB voor 9,75 per maand.

Dit is inmiddels gebeurd en ik zie nu het volgende in het overzicht:

[afbeelding]

Betekent dit dat ik ook 2GB + 3GB data heb en dat voor maar 9,75?
/Update

Heb ook niks bij die 3GB staan, staat ook niet aan in de app maar zie hem netals Radeoxx wel erbij staan, Alleen bij Radeoxx is het een SO Red type 2 en bij mij SO Red type 3...

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/8vuu1e.jpg

En hij staat ook niet aan..

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ljly4x.jpg

Of ik hem gratis heb durf ik geen uitspraken over te doen, de klantenservice zei dat die ''7,50'' zou kosten alleen in de app is die dus ook niet zichtbaar en in my vodafone ook niet

[ Voor 3% gewijzigd door ninoxps op 16-06-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
ninoxps schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:56:
[...]

/Update

Heb ook niks bij die 3GB staan, staat ook niet aan in de app maar zie hem netals Radeoxx wel erbij staan, Alleen bij Radeoxx is het een SO Red type 2 en bij mij SO Red type 3...

[afbeelding]

En hij staat ook niet aan..

[afbeelding]

Of ik hem gratis heb durf ik geen uitspraken over te doen, de klantenservice zei dat die ''7,50'' zou kosten alleen in de app is die dus ook niet zichtbaar en in my vodafone ook niet
Ik had dus uiteindelijk die ook gratis. Ik denk dat hij voor jou ook gratis is :) (ik had het in ieder geval..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Damn, en ik was al blij met mn 19,50 aanbieding na 10+ jaar trouwe klant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 11:02

yzh

Radeoxx schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:37:
[...]

Ik had dus uiteindelijk die ook gratis. Ik denk dat hij voor jou ook gratis is :) (ik had het in ieder geval..)
Weet je zeker dat dit niet eenmalig was? en of hij ook echt gratis is?

EDIT: oh ik zie nu pas je factuur afschrift.. you are so lucky!

[ Voor 10% gewijzigd door yzh op 18-06-2014 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Bij mij wordt er wel gewoon € 7,50 gerekend voor de 3 GB Blox, die stond overigens al by default aan. Ik kan die € 7,50-Blox niet uitzetten vanaf de Blox-beheerpagina, maar ik kan wel een extra 3 GB Blox erbij nemen voor € 19,99.

Dit is een beetje een raar verhaal, zo :{

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
RemcoINC08 schreef op zondag 15 juni 2014 @ 18:43:
[...]

Ook ik heb vandaag een factuur gekregen van 52 euro. Een paar berichten terug goed kunnen zien hoe ze de korting crediteren. Helaas niet op mijn factuur. :( Oftewel morgen ook weer bellen ben benieuwd hoeveel medewerkers ik nodig heb.

Trouwens gelijk na de omzetting nog gebeld en toen te horen gekregen, meneer hier staat red abbo 39 euro maar u krijgt 75% korting dus u gaat 9.75 betalen.

Het is dat het zon mooie aanbieding is anders had ik er al lang geen moeite meer in gestoken.
Vorige week voor de zekerheid er weer eens achteraan gebeld, "het is nog niet geregeld, maar we gaan het regelen". Het heeft anderhalve week geduurd en er heeft iemand naar gekeken. Ik krijg net een SMS-je, dat ze het hebben aangepast, naar 28 euro :(. Toch maar weer gebeld en weer een medewerker gesproken, die snapte er ook niks van, gaat contact opnemen met die medewerker die het aangepast heeft. We zijn nu anderhalve maand bezig en het klopt nog steeds niet. Hoe moeilijk kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb een probleempje, op de één of andere manier schrijft Vodafone namelijk nooit meer zelf rekeningen af van mijn rekening (automatische incasso dus), terwijl er altijd genoeg geld op staat. Dit zorgt er voor dat ik elke keer weer 4 euro administratiekosten moet betalen als ik het via iDeal betaal, weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Rekeningnummer klopt, misschien ergens in My Vodafone een optie om het aan te zetten (Vodafone staat namelijk ook niet geblokkeerd of iets dergelijks op mijn ING, dus het lijkt me niet dat het fout gaat bij de bank). Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:57
Even de klantenservice bellen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zat daar ook al aan te denken ja, misschien een goed idee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben het allemaal goed voor elkaar. Ik kon geen cent korting krijgen ten opzichte van wat ik zou krijgen als ik normaal zou verlengen. Ik zal wel een kutklant zijn door altijd op tijd te betalen en nog niet de helft van m'n belminuten te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Chris.nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 17:22:
[...]

Nee nergens.

- edit -
Op het Vodafone forum heb ik ze gevraagd wat ze nu bedoelen met die sms. link
Ben benieuwd wat ze ervan weten te breien.

- edit -
Het blijkt dus inderdaad de bedoeling dat we beperkt internet kunnen (de)activeren, al werkt die optie nog niet bij mij.

Eerder kon ik meer dan 10GB verbruiken zonder afgeknepen te worden, dat lijkt nu toch echt verleden tijd. Begrijpelijk dat Vodafone nu die throtteling daadwerkelijk gaat toepassen. Ik vind het eigenlijk goed nieuws dat we mogelijkheid krijgen tot het (de)activeren van de blox, evenals de abonnementen die vanaf april 2014 worden afgesloten. Ik hoop dat de 10GB abonnementen op deze manier nog jaaaaaaaaaaaren ondersteund blijven worden :)
Vanaf vandaag heef Vodafone het functioneel. Via een "Beperkt internet aan/uit" SMS naar 4000 kon ik dit de-activeren. Volgens mij goed nieuws voor wie een 1+10GB abonnement heeft. Omdat deze dezelfde optie heeft gekregen als de abonnementen per 7 april 2014, heb ik de indruk dat ook de 1+10GB abonnementen nog lang ondersteunt worden.

Vooralsnog kan ik voor hetzelfde geld geen beter abonnement vinden, dus laat ik hem mooi doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 23:18
Is ergens nog een leuke VF-aanbieding? Ik heb VF FF, maar dat valt ook wat tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Weet niet of deze al verlopen is of niet: Vodafone/T-mobile studentmobiel aanbieding €4/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Al heel lang ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Kan iemand mij misschien helpen met het zoeken van een nieuwe abonnement.
Op dit moment heb ik een ondernemers bundel web 35 euro. Hier heb ik 2048 mb internet, 53,78 euro te goed 200 belminuten en onbeperkt smsen. Nou zou ik graag dit abonnement behouden en verlengen maar deze is er helaas niet meer. Ik heb op dit moment nog een S3 waar ik tevreden mee ben maar ik weet niet hoelang hij nog naar behoren functioneert dus ik denk dat ik bij mijn nieuwe abo direct een mobiel erbij koop.
Ik zelf had de BUSINESS BASIC 100 en BUSINESS BASIC 275 al op het oog. Nadeel is dat ik hierbij drastisch omlaag ga met mijn internetbundel.
Ik heb ook al contact gezocht met de klantenservice en het alternatief dat zij mij aanbieden is er eentje van 70 euro per maand.

[ Voor 9% gewijzigd door OptiBenz1 op 07-07-2014 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:57
Lekker door laten lopen en zelf een toestelletje kopen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Napsju schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:08:
Lekker door laten lopen en zelf een toestelletje kopen?
Dus als mijn abonnement na 2 jaar verloopt kan ik hem door laten lopen zonder iets te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:16
Ja hoor, geen probleem.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Maar dan krijg ik vast geen mobiel uitdezelfde klasse die ik hiervoor had erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
EmilioFLR schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:24:
Maar dan krijg ik vast geen mobiel uitdezelfde klasse die ik hiervoor had erbij?
Dan krijg je helemaal geen telefoon. Alleen je abonnement blijft voor dezelfde prijs doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Alternatief idee: neem een Vodafone Red. Zelfde internet, onbeperkt bellen en onbeperkt sms voor €33/mnd sim-only. (€39 met toestel)

Als je dat onbeperkt bellen niet boeit kun je 'm ook gewoon door laten lopen zoals je 'm nu hebt inderdaad. Moet je gewoon zelf een telefoon kopen mocht je S3 dood gaan. Maar Red is goedkoper dus; ik neem tenminste aan dat die €35 nog ex btw is ook.

[ Voor 58% gewijzigd door CyBeR op 07-07-2014 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OptiBenz1
Hartelijk bedankt iedereen ik ga nu richting de vodafone winkel om nog evt korting te kunnen regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Laatst online: 15:56

vhal

ಠ_ಠ

EmilioFLR schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:31:
[...]

Dus als mijn abonnement na 2 jaar verloopt kan ik hem door laten lopen zonder iets te doen?
Precies, zo blijf ik nog wel even met mijn oude SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 32 euro - 50% FFkorting = €17.50 inclusief 10GB data.

Zag op mijn telefoon wel op de meest gekke tijdstippen gemiste oproepen, ws. van Vodafone die mij een nieuw abonnement probeert aan te smeren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:15
Ik heb een abonnement met 1+10GB data. Ik merkte vandaag dat ik eerst gebruik maak van de 1GB, maar was het niet zo dat gebruikte data eerst van 10GB afging en daarna van 1GB? Of herinner ik me dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:14
Klopt. Heeft te maken met het feit dat nu na 10GB de cap wel actief wordt in plaats van andersom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

XAEROCOOL schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:19:
Ik heb een abonnement met 1+10GB data. Ik merkte vandaag dat ik eerst gebruik maak van de 1GB, maar was het niet zo dat gebruikte data eerst van 10GB afging en daarna van 1GB? Of herinner ik me dit verkeerd?
Maakt dat uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Laatst online: 15:15
Bedankt, maakt in principe niet uit, maar mijn contract is eigenlijk al afgelopen en ik vroeg me af of ze de 10GB hadden uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor VF blijkbaar wel. Kreeg vandaag al een SMS dat ik nog maar 250MB over heb voor de rest van de maand. Nou nee... niet... tel daar nog maar even 10240MB bij op en stop met SMSjes sturen waar ik niks aan heb. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
vhal schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:56:
[...]

Precies, zo blijf ik nog wel even met mijn oude SO Bel+SMS+Web-2 Altijd 32 euro - 50% FFkorting = €17.50 inclusief 10GB data.

Zag op mijn telefoon wel op de meest gekke tijdstippen gemiste oproepen, ws. van Vodafone die mij een nieuw abonnement probeert aan te smeren.
Ze kunnen je alsnog overzetten he, dat is waar dit topic over gegaan is de laatste maanden ;-) Maar dan komt Vodafone zelf met een brief met aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 23:18
Hier nog paar WK-aanbiedingen van VF F&F: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily?CMPID=120786

wel code nodig, pm

[ Voor 47% gewijzigd door ivo-nl op 11-07-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 08-10 19:58
Ik zit even te kijken op de site wat ik ga doen met m'n verlenging.. maar het is wederom minder voor meer, niet te geloven.

Anyway, de aanbiedingen op de site is één ding... maar heeft het misschien nut om eens langs een Vodafonewinkel te gaan? Doen ze daar ook wel eens andere interessante aanbiedingen die je alleen daar krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik heb hetzelfde probleem mag ook verlengen maar heb nu het FF abbo uit 2012, 1+10 gig. Als ik daar nu in de buurt wil komen ga ik zo 20 euro per jaar meer betalen en daar heb ik geen zin in. Telefonische verkoop hoef ik niet te proberen die doen geen aanbiedingen die interessant zijn en de nieuwe FF kortingen zijn lang niet zo interessant als 2 jaar geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 20:28:
[...]

Voor VF blijkbaar wel. Kreeg vandaag al een SMS dat ik nog maar 250MB over heb voor de rest van de maand. Nou nee... niet... tel daar nog maar even 10240MB bij op en stop met SMSjes sturen waar ik niks aan heb. ;-)
Het lijkt erop dat de manier waarop de databundels worden aangesproken omgedraaid is, dus éérst de 1GB en daarna de 10GB...

Hier is dat ook sinds een maand ongeveer het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:25
Maar het blijft onbeperkt he.. Na 10+1 wordt als het goed is de snelheid gecapt.
Ik heb afgelopen maand meer gebruikt, is netjes gecrediteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:11
denuz schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 00:05:
Maar het blijft onbeperkt he.. Na 10+1 wordt als het goed is de snelheid gecapt.
Ik heb afgelopen maand meer gebruikt, is netjes gecrediteerd.
En door volk zoals jij worden deze abonnementen binnenkort ook gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:14
Nee dat is onzin ;) Vodafone krijgt het klaarblijkelijk nog steeds niet voor elkaar om de cap er op te zetten. Dat is niet ons probleem, het staat simpelweg zo in ons contract, geen bijkomende kosten, na 10GB de snelheid omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magrec
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:45
yinx84 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 15:11:
Ik zit even te kijken op de site wat ik ga doen met m'n verlenging.. maar het is wederom minder voor meer, niet te geloven.

Anyway, de aanbiedingen op de site is één ding... maar heeft het misschien nut om eens langs een Vodafonewinkel te gaan? Doen ze daar ook wel eens andere interessante aanbiedingen die je alleen daar krijgt?
Ik zie net dat je via belsimpel.nl je contract ook kunt verlengen tegen veel betere prijzen (10 euro minder p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-10 19:44
magrec schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 09:33:
[...]

Ik zie net dat je via belsimpel.nl je contract ook kunt verlengen tegen veel betere prijzen (10 euro minder p/m)
ik kan je vertellen dat de prijzen van belsimpel niet noemenswaardig veel verschillen met die van Vodafone zelf.
Pagina: 1 ... 26 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!