Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:18
Alex) schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 20:41:
Stond die extra bundel van 3 GB genoemd in de brief die je kreeg? In mijn brief werd die bundel wel genoemd, maar stond er "voor € 7,50 per maand extra" bij.
Stond er niet bij...

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

drfruit schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:09:
Er viel niet over te praten, want volgens de loyaltymedewerker nam de computer de beslissing.
Gevalletje "computer says no"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:57
ck2000nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:50:
@Sander: jij snapt het niet helemaal. Wij willen door Vodafone gelijk worden behandeld. Klanten met een identiek abonnement kun je niet gaan benaderen met 2 verschillende aanbiedingen voor hetzelfde nieuwe product. Belgedrag analyse is een smoes van hun. Loyalty kon mij geen verklaring geven waarop de verschilende kortingen op gebaseerd werden. Het was gewoon willekeurig gedaan.
Stel jij komt bij de McDonalds en je koopt daar een Big Mac menu voor €7,50. De persoon achter je neemt hetzelfde menu, maar die hoeft maar €5 te betalen. Dan is daar toch ook wat mis?! |:(
Maar dat hou je sowieso. Want hoe staat deze "ongelijkheid" in verhouding tot vaste klanten die altijd braaf hun abonnement om de twee a drie jaar hebben verlengd met een nieuwe phone? Die betalen gewoon de volle mep, en dat is vaak het dubbele van de aanbiedingen die ik hier langs zie komen.
Ik zou graag bij Vodafone blijven maar ik moet concluderen dat er voor mijn mobiel gedrag eigenlijk geen abonnement meer is: weinig bellen en net iets meer dan 1GB data per maand. Dan word ik toch wel jaloers bij de persoonlijke aanbiedingen die ik hier langs zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 11:02

yzh

Radeoxx schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:40:
Ik heb ook een brief gekregen dat mijn abbo wordt omgezet naar Red Sim Only met 2 GB voor 9,75 per maand.

Betekent dit dat ik ook 2GB + 3GB data heb en dat voor maar 9,75?
Had jij 3GB blox al een keer eerder aangezet? ik ben benieuwd of ik die dan ook krijg.
Ik heb volgens mij dezelfde deal maar dan voor 19,50 EURO per maand. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
yzh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Had jij 3GB blox al een keer eerder aangezet? ik ben benieuwd of ik die dan ook krijg.
Ik heb volgens mij dezelfde deal maar dan voor 19,50 EURO per maand. :/
Nee heb m nooit aangezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
Nou de gevreesde brief van Vodafone is binnen. Hun "passend nieuwe abonnement" is gewoonweg lachwekkend.

Ik ga van
Bel+SMS+Web 190 (190 minuten/sms + FUP) voor € 11,13 per maand
naar
Scherp Medium (200 minuten/sms + 200 MB(!) + 200 extra minuten) voor € 13 per maand. 8)7

Das lekker als ik naar mijn verbruik van 1,6 GB van vorige maand kijk, dat had me dan buitenbundelkosten van € 210 opgeleverd!

Er staat wel bij dat ze het gebruik van juli t/m oktober 2013 hebben geanalyseerd. Dat kan best kloppen, van drie van die vier maanden was ik helemaal niet in Nederland. Hopelijk kan ik ook nog een Red abonnement met flink wat korting lospeuteren, maar hier word ik wel nijdig van. Wat nou als deze brief niet aangekomen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh

yzh

Radeoxx schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:01:
[...]

Nee heb m nooit aangezet...
Ik zie wel dat je Red-2 hebt, betekent dat je dan geen "beperkt internet" (flexibele data) kan aanzetten?
Moet me nog beetje verdiepen in de nieuwe abonnement vormen maar ik zou denk ik liever 2GB+3GB willen hebben dan 2GB + flexibele data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
yzh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:48:
[...]

Ik zie wel dat je Red-2 hebt, betekent dat je dan geen "beperkt internet" (flexibele data) kan aanzetten?
Moet me nog beetje verdiepen in de nieuwe abonnement vormen maar ik zou denk ik liever 2GB+3GB willen hebben dan 2GB + flexibele data.
Ja ik ook! Ik ga denk ik maandag maar eens bellen of ik nu 2GB heb of 2+3 en of het nog steeds dus 9.75 is..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh

yzh

Radeoxx schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:49:
[...]

Ja ik ook! Ik ga denk ik maandag maar eens bellen of ik nu 2GB heb of 2+3 en of het nog steeds dus 9.75 is..:)
Volgens mij heb je 2+3, so consider yourself lucky :) maar zo grappig zijn als je ook nog eens flexibele data blox kan aanzetten.

De kosten kan je denk ik gewoon op de website zien toch? Ik ga morgen ook een belletje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Wow @Radeox heeft wel echt de pot met goud zeg! Dat is niet slecht voor 9,75. Vast een foutje in het systeem, ik zou zeggen geen slapende honden wakker maken. Lekker zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autoreverse schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:47:
Wow @Radeox heeft wel echt de pot met goud zeg! Dat is niet slecht voor 9,75.
Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneleden voor €10,12 onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
autoreverse schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:47:
Wow @Radeox heeft wel echt de pot met goud zeg! Dat is niet slecht voor 9,75. Vast een foutje in het systeem, ik zou zeggen geen slapende honden wakker maken. Lekker zo laten.
Als ik echter kijk bij het blox overzicht + op de vodafone app dan zie ik de blox staan en staat er ook 'niet geactiveerd'. Ben benieuwd of ik het wel op de rekening zie dat ik die gratis heb...wil het graag van te voren zeker weten zodat ik anders de 2GB in de gaten houdt.

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/ha65y7arj/Knipsel.png

[ Voor 5% gewijzigd door radeoxx op 11-05-2014 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneleden voor €10,12 onbeperkt internet.
€9,50 zelfs. Inclusief btw.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:49:
[...]

Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneledenklanten voor €10,12 onbeperkt internet.
Vodafone is een commerciële partij, met klanten. Dan moet je soms afscheid nemen van verliesgevende producten.
ck2000nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:50:
@Sander: jij snapt het niet helemaal. Wij willen door Vodafone gelijk worden behandeld. Klanten met een identiek abonnement kun je niet gaan benaderen met 2 verschillende aanbiedingen voor hetzelfde nieuwe product. Belgedrag analyse is een smoes van hun. Loyalty kon mij geen verklaring geven waarop de verschilende kortingen op gebaseerd werden. Het was gewoon willekeurig gedaan.
Stel jij komt bij de McDonalds en je koopt daar een Big Mac menu voor €7,50. De persoon achter je neemt hetzelfde menu, maar die hoeft maar €5 te betalen. Dan is daar toch ook wat mis?! |:(
Ik begrijp het heel goed, ik probeer alleen aan te geven dat waar hier vooral naar gekeken wordt, namelijk welk abonnement had je en wat krijg je, voor Vodafone totaal niet relevant is. Iemand die een abonnement van 10,- heeft met onbeperkt data en er niks van gebruikt is een prima klant. Iemand die iedere maand 5GB verstookt is de verliesgevende klant.

Vandaar dat het dus op lijkt dat er niet zwart-wit gezegd is abonnement A wordt B, maar ook naar andere factoren, zoals buiten bundel gebruik etc etc. En dan nog: Vodafone is een commerciële partij in een concurrerende (/kartelvormende) markt, geen charitatieve instelling of nuts-dienst. Dus in feite staat het ze vrij om hun klanten te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Gelukkig staat het ook klanten vrij om al dan niet voor Vodafone te kiezen. En voor ons is het hooguit onhandig als we na vele jaren de relatie moeten verbreken en een andere provider moeten kiezen, maar we zullen er geen grote schade door lijden. Voor een bedrijf dat zoveel mogelijk klanten wil is het handiger om de relatie met bestaande klanten te koesteren, en dan helpt willekeur en een afstandelijke helpdesk niet.

Het lijkt me overigens niet dat een provider die een zo groot mogelijk marktaandeel wil, er bewust voor kiest om een deel van zijn klanten af te stoten. En zelfs als dat zo zou zijn, zullen ze zeker niet iemand kiezen die jarenlang trouw een vast maandbedrag aftikt en nauwelijks gebruik maakt van zijn bundel. Dit lijkt me gewoon een fout in de implementatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar waarschijnlijk heeft Vodafone niet zoveel aan bestaande klanten die veel en veel en veel minder betalen dan nieuwe klanten dat doen. Het zou niet zo moeten zijn dat er ongelijkheid is maar de meeste aanbiedingen die hier langskomen zijn echt heel heel heel riant als je vergelijkt wat andere vaste klanten moeten betalen als ze zelf verlengen. Ik ben er in elk geval jaloers op :)

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 12-05-2014 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Als ze niet zoveel aan die klanten hebben, waarom bieden ze sommigen dan zulke riante kortingen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
D-e-n schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:22:
[...]

Maar dat hou je sowieso. Want hoe staat deze "ongelijkheid" in verhouding tot vaste klanten die altijd braaf hun abonnement om de twee a drie jaar hebben verlengd met een nieuwe phone? Die betalen gewoon de volle mep, en dat is vaak het dubbele van de aanbiedingen die ik hier langs zie komen.
Zij betalen de volle mep qua maandbedrag, omdat zij niet in 1 keer de volledige aanschafprijs van een nieuw toestel kunnen of willen betalen. Dat is dus een iets andere situatie en naar mijn mening niet vergelijkbaar.
Ik koop mijn toestel los en daarbij een sim only abonnementje. O-)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Nee nee nee, ik heb het over sim only. Ik zie hier een speciale Red-aanbieding langskomen voor 19,50 met 2GB en onbeperkt bellen. Daar zou ik (als bestaande klant) 33 euro voor moeten betalen.

Ik ben verder heel tevreden over Vodafone maar dat ga ik dus niet doen. Waarschijnlijk moet ik op zoek naar een provider waar je wel voor meer data en minder belminuten kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:26
ck2000nl schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:42:
[...]...Ik koop mijn toestel los en daarbij een sim only abonnementje. O-)
Yup, ik ook. Er zit gewoon te veel tussen een sim-only + toestel en een provider aanbieding incl. toestel. Laatste jaren bijna 300 euro bij een 2 jaar lopend contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik snap niet dat iedereen dat blijft zeggen? Als je vergelijkt met andere providers klopt dat wellicht maar als ik Vodafone vergelijk met Vodafone maakt het volgens mij niet zoveel uit.

Dan kom ik voor een 2-jarige Red Essential sim only op 24x23 = 552 euro voor twee jaar. Tel daar bijvoorbeeld een LG G2 op voor 350 euro en ik reken dat terug dan kom ik op 37 euro per maand. En volgens mij kun je hem voor 40 euro sowieso gratis krijgen bij een Red Essential abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik heb dit weekend ook een brief ontvangen van Vodafone voor het omzetten van abbonement:
Van:
SuperSim (150 bel/sms + onbeperkt internet)
€27.50

Naar:
RedSuper Sim only (Onbeperkt bellen/sms + 6 GB internet)
€30.00

Ik krijg dus 50% korting op het RedSuper abonnement. Ik lees echter er ook mensen zijn die 75% korting krijgen op Red (€9,95). Ik vraag me af hoe dit te regelen valt met Vodafone. Heb zojuist even contact opgenomen maar de helpdesk zegt dat het gewoon selectief is. Beetje onzin vind ik.

Is er een speciaal nummer om contact te krijgen met de Loyalty service? Ik wil graag blijven bij Vodafone maar dan graag met een goedkopere aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:26
Laaste keer dat ik het uitrekende was het 1300 voor de VF aanbieding op basis van iPhone 5s en 1000 icm met huidige sim only en een nieuwe iphone uit de Apple store.
Het verschil ligt een beetje wat VF wil verkopen qua hardware (en da's momenteel niet echt de iPhone en meer de androids)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Remcov250: kies optie 5 in het hoofdmenu. Dan wordt je doorverbonden met afdeling Loyalty. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
D-e-n schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:17:
Ik snap niet dat iedereen dat blijft zeggen? Als je vergelijkt met andere providers klopt dat wellicht maar als ik Vodafone vergelijk met Vodafone maakt het volgens mij niet zoveel uit.

Dan kom ik voor een 2-jarige Red Essential sim only op 24x23 = 552 euro voor twee jaar. Tel daar bijvoorbeeld een LG G2 op voor 350 euro en ik reken dat terug dan kom ik op 37 euro per maand. En volgens mij kun je hem voor 40 euro sowieso gratis krijgen bij een Red Essential abonnement.
Omdat dat de waarheid is in het geval van de iphone 5s 16gb ;) Ik ga hierbij wel uit van een friends&family situatie:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/23shh7d.jpg
Totaal bedrag over 24 maanden = 24 x €51 = €1224

Situatie alles los:
Iphone 5S 16gb €600
400 min bsw + 1gb internet (24 x 15,20) €364,80
Totaal €964,80

Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ck2000nl schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Ik ga hierbij wel uit van een friends&family situatie:
Dat is alleen voor specifieke gevallen toch?
Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.
Ik denk dat het per telefoon dus enorm verschillen kan. Maar het is dus niet zo dat sim only altijd enorm veel goedkoper is. Ik vind ze bij Vodafone, en zeker qua data, in elk geval enorm duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-07-2022
Niets met de klantenservice te beginnen.
Eerst BSW400 voor €15,-, nu RED2GB voor €19,50. Meer geld voor minder diensten.
Heb al vanalles geprobeerd om 75% korting te krijgen maar tevergeefs.
Is er dan niemand die 100% naar waarheid kan vertellen hoe ze het voor elkaar gekregen hebben?!?!
Een RED abo met 6GB voor €15,- zou beter passen als alternatief voor het oude abo. Dan klopt de tekst ook beter dat je kosten per maand gelijk uitkomen.
Het is een zeer raar verhaal waarom sommige het wel voor elkaar krijgen, en andere niet. Desnoods ga ik het hogerop zoeken.
Waar blijft de gouden tip?

[ Voor 34% gewijzigd door Jerommie op 12-05-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik heb met de afdeling loyalty gebeld.
Ik kon met 2 jaar abbonement mijn SuperSim only omzetten naar
RedSuper voor 28e
Red voor 25e.

Die 75% korting krijg je alleen als het in je aanbieding in de brief stond (zei de mevr aan de telefoon).

[ Voor 2% gewijzigd door Bexxerz op 12-05-2014 14:26 . Reden: Vergeten tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:57
Ik mag ook verlengen alleen kan er niet over uit komen wat ik moet doen.
Heb nu een SO Bel+SMS+Web-2 29.50 en betaal met F&F korting 17.50
120min,
10GB 14.4mbps hsdpa en heb ook 4G alleen ondersteund mijn toestel dat niet :(.

Wil opzich wel een nieuwe telefoon alleen heb geen zijn om meer te betalen. Of ik moet los een toestel gaan kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door aegis op 12-05-2014 14:30 ]

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
aegis schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:28:
Ik mag ook verlengen alleen kan er niet over uit komen wat ik moet doen.
Heb nu een SO Bel+SMS+Web-2 29.50 en betaal met F&F korting 17.50
120min,
10GB 14.4mbps hsdpa en heb ook 4G alleen ondersteund mijn toestel dat niet :(.

Wil opzich wel een nieuwe telefoon alleen heb geen zijn om meer te betalen. Of ik moet los een toestel gaan kopen.
Ik heb een vergelijkbaar abo ook met 10Gb maar ik zou niet verlengen en het huidige gewoon doorlaten lopen die 11 GB krijg je nooit meer voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Jerommie: de RED Super 6GB die je wilt, kost voor mensen die die brief hebben gehad €30 en geen €15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
Ck200nl, er staan toch meerdere reacties van mensen die of 8,75 voor het "gewone" RED abo betalen, of 15,- voor het "super" RED, allebei dus kortingen van 75%.

Varianten met €30,- zijn er ook, dan krijg je gewoon 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:39
gebradenkip schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:13:
Nou de gevreesde brief van Vodafone is binnen. Hun "passend nieuwe abonnement" is gewoonweg lachwekkend.

Ik ga van
Bel+SMS+Web 190 (190 minuten/sms + FUP) voor € 11,13 per maand
naar
Scherp Medium (200 minuten/sms + 200 MB(!) + 200 extra minuten) voor € 13 per maand. 8)7

Das lekker als ik naar mijn verbruik van 1,6 GB van vorige maand kijk, dat had me dan buitenbundelkosten van € 210 opgeleverd!

Er staat wel bij dat ze het gebruik van juli t/m oktober 2013 hebben geanalyseerd. Dat kan best kloppen, van drie van die vier maanden was ik helemaal niet in Nederland. Hopelijk kan ik ook nog een Red abonnement met flink wat korting lospeuteren, maar hier word ik wel nijdig van. Wat nou als deze brief niet aangekomen was?
Gebeld, en de klantenservice kan (lees: wil) niets voor mij doen en de Loyalty ook niet. Ja ik mag een nieuw 1- of 2-jarig contract afsluiten met dezelfde "korting" die je op de website krijgt. :'). Laatste optie is een klachtenbrief sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Laatst online: 23:24

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ik heb ook een "aanbieding" gehad.
Oud: SO Basis 21,35 + Blox Zorgeloos Internet 9,66 = 31,01
Nieuw: SO Smart 500: 22,50

Frappant detail: Op de VF website kun je de smart 500 nu krijgen voor 19 euro!
Ik ga ze maar eens bellen om een redsuper voor 30 bij elkaar te praten..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
Vind €30,- toch heel veel geld voor sim only.
Alleen maar voor de 6GB.
Er is op genoeg plekken WIFi, en wordt steeds meer. Die grote databundels worden in de toekomst steeds zeldzamer denk ik.
Bij normaal gebruik kan je beter voor €19,50 het gewone RED abo nemen, das al geld zat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Danfoss schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:08:
Ik heb ook een "aanbieding" gehad.
Oud: SO Basis 21,35 + Blox Zorgeloos Internet 9,66 = 31,01
Nieuw: SO Smart 500: 22,50

Frappant detail: Op de VF website kun je de smart 500 nu krijgen voor 19 euro!
Ik ga ze maar eens bellen om een redsuper voor 30 bij elkaar te praten..
22,50 is zonder verlenging, maar alleen omzetting van abo. Ergo, je zou in principe de maand erna meteen weer kunnen opzeggen.

19,- is bij verlenging, je zit dan weer 2 jaar eraan vast.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
Ben benieuwd of er nog iemand iets klaar krijgt bij Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zag vandaag iets vreemds. Wanneer je vanuit my vodafone naar de sim only aanbiedingen (verlenging) kijkt dan is de snelheid van de Smart abonnementen 7,2 Mbps, wanneer je een nieuw abonnement op de website selecteert dan is de snelheid 25 Mbps. En dat voor één eurootje meer. Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:57
D-e-n schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:12:
Ik zag vandaag iets vreemds. Wanneer je vanuit my vodafone naar de sim only aanbiedingen (verlenging) kijkt dan is de snelheid van de Smart abonnementen 7,2 Mbps, wanneer je een nieuw abonnement op de website selecteert dan is de snelheid 25 Mbps. En dat voor één eurootje meer. Vreemd toch?
Snelheid is bij de smart abonnementen 25 Mbps zowel als bij nieuw als bij verlenging.
Zal een foutje op de site zijn.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:45
Week 20 is bijna door midden. Iemand met brief voor week 20 al omgezet naar nieuw abo?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nope nog niet. Zodra het zo ver is, wil ik het ook gelijk omzetten naar een RED-3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels binnen en ik kan oprecht zeggen dat ik flink over de zeik ben van Vodafone. Voor wie de brief nog niet gezien heeft, hier is de brief: <link verwijderd>

Samengevat: Ik ben nu meer dan 12 jaar klant van Vodafone. Ik ben geen grootverbruiker, ik heb ook geen groot abonnement, maar ik verbruik dan ook bijna niets. Ik bel zelden, smsen doe ik helemaal niet en ik heb nog nooit meer dan 1000 mb verbruikt in m'n leven. Ik zit de laatste maanden zo rond de 800 mb per minuut. Ik betaal middels automatische incasso en ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een betaling gemist. Afgezien van dat ze een keer besloten 400e af te schrijven in plaats van de 200e die het was (voor werk in buitenland, afhankelijk van telefoon) heb ik ook nog nooit geklaagd of wat dan ook. Ik zie mezelf als een voorbeeldige klant.

Nu krijgen we de brief, ik zat er al op te wachten. Ze hebben mijn verbruik in de periode juli t/m augustus vorig jaar geanalyseerd en zijn met het volgende voorstel gekomen. Ik betaal nu €13,16 per maand. Ik ga na analyse €13,00 betalen. Daarvoor krijg ik:

200 belminuten/smsjes
200 mb data.

Mijn dataverbruik in die periode was als volgt:

Juli: 407,510 mb
Augustus: 480,370 mb
September: 422,850 mb
Oktober: 824,960 mb

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? Ik ben echt heel boos. Ze zeggen in feite: We geven er geen fuck om dat je klant bent. Sodemieter op of ga meer betalen. Ik wilde jullie dat hier alvast even laten weten, ik zal eens vragen wie die analyses doet bij Vodafone, want die heeft volgens mij z'n opleiding 'tellen' niet afgerond. Wat een flutbedrijf, gadverdamme. Ik had meer verwacht van dit bedrijf, maar ik had misschien gewoon beter moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je weet toch ook wel dat dit template mailtjes zijn? Niet dat iemand specifiek jouw account heeft bekeken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

06nr nog even uit de brief? ;-)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:27:
Ik heb hem inmiddels binnen en ik kan oprecht zeggen dat ik flink over de zeik ben van Vodafone. Voor wie de brief nog niet gezien heeft, hier is de brief: http://i62.tinypic.com/auz1ia.jpg

Samengevat: Ik ben nu meer dan 12 jaar klant van Vodafone. Ik ben geen grootverbruiker, ik heb ook geen groot abonnement, maar ik verbruik dan ook bijna niets. Ik bel zelden, smsen doe ik helemaal niet en ik heb nog nooit meer dan 1000 mb verbruikt in m'n leven. Ik zit de laatste maanden zo rond de 800 mb per minuut. Ik betaal middels automatische incasso en ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een betaling gemist. Afgezien van dat ze een keer besloten 400e af te schrijven in plaats van de 200e die het was (voor werk in buitenland, afhankelijk van telefoon) heb ik ook nog nooit geklaagd of wat dan ook. Ik zie mezelf als een voorbeeldige klant.

Nu krijgen we de brief, ik zat er al op te wachten. Ze hebben mijn verbruik in de periode juli t/m augustus vorig jaar geanalyseerd en zijn met het volgende voorstel gekomen. Ik betaal nu €13,16 per maand. Ik ga na analyse €13,00 betalen. Daarvoor krijg ik:

200 belminuten/smsjes
200 mb data.

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? Ik ben echt heel boos. Ze zeggen in feite: We geven er geen fuck om dat je klant bent. Sodemieter op of ga meer betalen. Ik wilde jullie dat hier alvast even laten weten, ik zal eens vragen wie die analyses doet bij Vodafone, want die heeft volgens mij z'n opleiding 'tellen' niet afgerond. Wat een flutbedrijf, gadverdamme. Ik had meer verwacht van dit bedrijf, maar ik had misschien gewoon beter moeten weten.
Bij jou klopt t tenminste met de opzegtermijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:27:
Ik heb hem inmiddels binnen en ik kan oprecht zeggen dat ik flink over de zeik ben van Vodafone. Voor wie de brief nog niet gezien heeft, hier is de brief: http://i62.tinypic.com/auz1ia.jpg

Dat was ook ongeveer mijn verbruik. Ik betaal nu € 9,75 met onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 2GB internet. Hiervoor had ik 130 minuten bel + sms voor €10,12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Misschien hadden ze KPMG wel ingehuurd voor de analyse, die zijn echt experts op het gebied van het manipuleren van cijfers in hun eigen voordeel!
200 mb als geadviseerde data bundel is wel erg karig... Het maakt ze geen reet uit hoe lang je klant bent, ook de criteria waarmee ze de selectie/aanbeveling doen is volstrekt non transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EWK schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:37:
06nr nog even uit de brief? ;-)
Ja shit, in de haast vergeten. Naja goed, ik vertrouw jullie wel ;-)

Het ligt inmiddels ook bij Vodafone op de Facebook pagina, ze hebben aangegeven er naar te gaan kijken en met een beter aanbod te komen.
Ik wil best wat meer betalen, want ik snap ook wel dat na 4 jaar hetzelfde abonnement de prijzen wat omhoog gaan, maar dat ik dan wel een aanbod wil wat aansluit bij hoe ik mijn telefoon gebruik.

Edit. Wel mooi hoe Tinypic zelf de tags 'Fuck' en 'Vodafone' toevoegd ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 09:42
Hm, zou ook deze week omgezet worden. Blijkbaar wacht Vodafone tot het laatst. Benieuwd of alles conform afspraak is, of dat er evt nog een extra databundel bij komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bracha25 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:07:
Hm, zou ook deze week omgezet worden. Blijkbaar wacht Vodafone tot het laatst. Benieuwd of alles conform afspraak is, of dat er evt nog een extra databundel bij komt...
Zodra je over je data heen gaat moet je €0,15 per mb betalen of €2 per 100 mb. Houd dat dus goed in de gaten, want bij veel abonnementen krijg je maar 200 of 500 mb data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Ik denk dat Bracha25 die 3GB blox bedoelt. Mijn abo is trouwens ook aan de beurt deze week, maar ook hier nog steeds geen omzetting.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
Mijne ook nie. Trouwens nog vanalles geprobeert voor aanpassing van abo. Ze blijven stug volhouden, er is absoluut niets mogelijk. Ik ga het iig hogerop zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Omzetting is er door! Helaas wel naar SO Vodafone Red-2:

Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/m8ekepzit/Screen_Shot_2014_05_16_at_18_23_48.png

... uiteraard meteen contact opgenomen met 1200 optie 5. Er wordt aan gewerkt en ik zal een bevestiging krijgen als het abo om gaat naar Red-3. Er werd wel bevestigd dat ook deze Red-3, € 9,75 p/mnd zou gaan kosten.

[ Voor 18% gewijzigd door Napsju op 16-05-2014 18:53 . Reden: Fixed upload screenshot ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ook bij mij is het abonnement inmiddels omgezet, en ook naar Red-2. Dit in tegenstelling tot meerdere eerdere toezeggingen dat het om Red-3 zou gaan.

Ik ben niet blij.

edit: Bij de BloX staat de 3 GB extra-BloX er weliswaar bij, maar als prijs staat € 19,99 genoemd. In de brief stond dat dit € 7,50 zou zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Alex) op 16-05-2014 18:47 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Even bellen dus. Bij mij is de omzetting naar Red-3 er nu ook door:
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/ybjoyohbl/Screen_Shot_2014_05_16_at_18_44_09.png

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
En vergeet niet om na omzetting je voicemail weer uit te zetten via 12330!!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Napsju schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:48:
Even bellen dus. Bij mij is de omzetting naar Red-3 er nu ook door:
[afbeelding]
Bij mij is het inmiddels ook aangepast door het webcareteam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht weet iemand hier het antwoord.

Mijn abonnement is nu omgezet naar Red. Alleen had ik begrepen dat je een Blox kon aanzetten zodat je bij overschrijding van de 2GB limiet door kunt gaan op een lagere snelheid en zonder aanvullende kosten.

Ik vind alleen niets wat hier op lijkt in de lijst met Blox. Kijk ik verkeerd????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 16:45
Is al eerder besproken, maar dat kan alleen bij een Red-3. Dus bel even met de klantenservice om je abbo om te laten zetten (kost niets) en dan kan jij het ook aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik doen. Nog een vraag: zitten er geen nadelen aan die omzetting want op de site zie ik alleen maar Red staan en geen nummer er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johndoe73
  • Laatst online: 05-10 20:02
Wat een ballentent dat Vodafone. Had een oud abbo van 17,95 met een tientje voor onbeperkt internet Blox. Verbruik in afgelopen 12 maanden tien keer boven de 2GB en regelmatig rond de 5GB.
Ik zou een Super Red met 6GB voor 30 euro dus wel een redelijk aanbod vinden. Echter, ik krijg 19,50 aangeboden voor 2GB.
Dame van de helpdesk vond het ook heel vreemd omdat uit mijn verbruik blijkt dat 2GB echt te weinig is. Maar ja, de computer oordeelt en daar kan echt niets aan veranderd worden. Vreemd verhaal.
Slechte beoordeling van helpdesk gesprek gegeven en werd daardoor wel teruggebeld. Deze dame kon ook niets voor me betekenen.

Ik begrijp hier dat sommige mensen succes hebben met de afdeling Loyalty. Maar ik kom nergens duidelijk tegen hoe ik die aan de lijn krijg. Ik lees hier wel over optie 5, maar die is er helemaal niet als ik met de klantenservice bel. Iemand hier enig idee welk nummer je moet bellen voor Loyalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 12:38
tha_bulldog schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:37:
Is al eerder besproken, maar dat kan alleen bij een Red-3. Dus bel even met de klantenservice om je abbo om te laten zetten (kost niets) en dan kan jij het ook aanzetten :)
Hmm ik heb hier via twitter over geklaagd maar volgens de medewerker die toen achter de toetsen zat kon het abonnement niet geupgrade worden naar nieuwe red. Wel heeft hij me geholpen met een extra data bundel voor net prijsje omdat 2GB te weinig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-10 16:45
Twee posts hierboven: 1201 optie 5

Post hierboven: Kijk eens in de eerdere posts boven je, even bellen en dan wordt het geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerommie
Is nu gesloten, maar ik moet zeggen dat ik al hemel en aarde bewogen heb, maar krijg niets aangepast bij klantenservice, hoe kan het toch dat anderen dat wel voor elkaar krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijs naar mijn tweets. Ik had ook Red-2 maar dat is binnen een uur aangepast naar Red-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd weer lachen met "de boys en girls van de Helpdesk".

Ik ben dus omgezet maag kan de Blox "Beperkt Internetten" niet aanzetten. Dus bellen met de Helpdesk:

Medewerker 1: "Dat kan niet via de website, alleen via een SMS. Maar het is niet echt nuttig want heeft U wel enig idee hoe enorm veel 2GB is?". Zo gezegd, zo gedaan. Blijkt niet te werken. Dus opnieuw bellen.

Medewerker 2: "Ik ken het probleem. Makkelijkste oplossing is dit abonnement te beëindigen en dan een nieuwe te nemen".
Ik: "Ik vrees (bedoel weet wel zeker) dat het dan fout gaat qua kosten. Lijkt mij beter dat U even een knop om laat zetten"
Medewerker 2: "Maar dat kan ik niet. Ik zet u over naar Loyalty".

Medewerker 3: "U bent de zoveelste. Migratie heeft heel veel naar het oude Red i.p.v. het nieuwe Red omgezet. "In de loop van de dag krijgt u een SMS dat het omgezet is en u die optie heeft".

Nu maar afwachten. Hoe kan ik op de site zien of daar het juiste tarief is ingesteld? Of is dat een kwestie van afwachten tot de rekening binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:33
Heb zelf net ook met de Vodafone helpdesk gebeld.

Hieronder een korte samenvatting van het gesprek. Eerste medewerker: "Kan ik niet regelen. Ik zal u doorverbinden met andere medewerker." Tweede medewerker: "dat kan deze maand niet meer en kost u 20 euro." Ik: "Het kan wel, zie twitter." Medewerker: "Wij kunnen dit niet." Ik: "Dan wil ik mijn contract opzeggen." Mdw: "Ik verbind u door met Loyaty." Afdeling Loyalty: "Ik zal het kosteloos voor u wijzigen met behoud van kortingen, u kunt het binnen een uur zien. Zal ik gelijk de blox beperkt internet aanzetten?" Ik: "Dankuwel.". Jammer dat ik me eerst zo op moet winden voordat het ineens wel geregeld kan worden. 8)7

Nu zie ik op My Vodafone, dat ik mijn internettegoed voor deze maand heb gebruikt. Terwijl dat niet zo is, want ik heb nog niets gebruikt. Zou dat nieuwigheid zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:59:
Verwijs naar mijn tweets. Ik had ook Red-2 maar dat is binnen een uur aangepast naar Red-3.
Kortom, je kunt altijd even bellen en vragen of ze red2 omzetten naar red3? No catch? Red3 = Red2 met mogelijheid om na 2gb snelheid op 64kbs te zetten?

Edit: 20 minuten aan de lijn met klantenservice, verkoop, migratie. Gaat niet lukken meneer gilmour.
Hahaha, wat een onnozelen daar.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:33
Bij red 3 kun je volgens mij niet meer gratis een duosim gebruiken. Dat kost wat ik zo snel even kon vinden iets van vijf euro per apparaat en dan krijg je 300 mb per maand extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook maar even gekeken en ja hoor. Beperkt Internet staat aan en ook bij mij blijkt opeens mijn hele Data verbruikt te zijn. Dus maar weer bellen.

Ik ben het stadium van boos worden allang voorbij. Ben alleen nog maar moedeloos. Is het nu allemaal zo moeilijk of doen ze dit in het kader van hun eigen tijdsbesteding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik denk dat jullie het hebben over het volgende blok dat verschijnt in My Vodafone?

Afbeeldingslocatie: http://xkcd.nl/2Go/s-d23a4a994edc

Bij mij staat die tekst er namelijk ook, maar een willekeurige pagina met aardig wat plaatjes stond vrijwel meteen op het scherm van mijn smartphone (met wifi uit). De gekozen tekst is erg ongelukkig, een betere optie zou zijn: "Wanneer je over je datalimiet gaat wordt je snelheid teruggebracht naar 64 Kbps."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook, ondanks die melding, een perfecte downloadsnelheid. Vele malen hoger dan ik ooit bij Vodafone gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10 16:04
Gister ineens 4G in mn scherm, ik dacht het zal toch niet... Jawel hoor na een maand wekelijks bellen en mailen ben ik omgezet. Ik had het al opgegeven want telefonisch kom je nergens die werken niet mee. Van het weekend een laatste mailtje naar loyalty gestuurd als laatste poging. Eindelijk omgezet. Telefonisch nog even gecheckt wat ik betaal: eigenlijk 39 maar u krijgt 75% korting.

Met de tips hierboven gelijk voicemail weer uitgezet en de datalimiet aangezet.

Ligt echt heeeeel erg aan wie je spreekt gister keurig te woord gestaan, denk dat je het meeste kans maakt via loyalty, die mogen volgens mij kortingen uitdelen.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ook ik ben overgezet van RED-2 naar RED-3, na een prettig gesprek met een medewerker van de Loyalty afdeling. Ze hebben een interne mailing waarin staat dat als een klant er om vraagt, het abonnement omgezet kan worden.
Ze hebben een ontevreden klant, weer tevreden gemaakt.

De snelheid met 4G is wel erg "awesome"!! Nadeel is wel dat je weer snel door je data gaat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Hmm, net ook gebeld met Loyalty. Zou geen probleem zijn om mijn Red2 om te zetten naar een Red3. Maar toen ik vroeg of ik mijn korting (75%) dan ook behield, werd me verteld dat die dan automatisch komt te vervallen. Toen ik vroeg of dat wel klopte, omdat ik anders had gehoord, heeft ze het nagevraagd bij een collega, ook die bevestigde het.
Blijkbaar hangt het dus erg af van wie je aan de lijn krijgt.
Ik zei dat ze het maar moest laten zitten dan, en absoluut niets aan mijn abonnement moest wijzigen. Veel te bang dat ik straks die 75% korting niet meer heb ;) Gemiddeld zit ik op nog geen 500MB verbruik per maand, dus zal niet zo snel zijn dat ik bij die 2GB in de buurt kom. En anders heb ik altijd die waarschuwings-smsjes nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb na de omzetting van Red-2 naar Red-3 nog even via Twitter aan Vodafone gevraagd wat nou precies mijn maandbedrag zou worden ("Volgens mij zou dat € 19,50 + € 7,50 moeten zijn, klopt dat?") en dat werd bevestigd. De 50% korting die ik heb op VF Red is dus behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Bracha25: dankzij "autoreverse" van GoT 75% korting krijgen, dus ik doe graag wat terug ->

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/25aoz2d.jpg

(Dus de korting blijft behouden)

[ Voor 12% gewijzigd door ck2000nl op 20-05-2014 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Thx! Heb ze nog maar eens een bericht via Twitter gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:13
Zijn er verder nog nadelen aan SO-3 ipv SO-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:52
Zojuist zelf ook weer contact gehad met VF. Eerste keer was erg moeilijk: na half uur in de wacht was ik het zat. Vervolgens contact gehad met de verkoopafdeling voor nieuwe klanten welke mijn verwees naar een andere optie in het keuze-menu. Net uitgevoerd en kreeg vrijwel gelijk iemand te pakken *jeej!*.

Omzetten van de oude voorwaarden (Scherp L) naar de nieuwe was geen probleem. Geen wijzigingen verder dus alleen maar positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe. Heel veel telefoontjes (breek me de bek niet open over alle tegenstrijdige uitspraken) maar eindelijk is alles geregeld: Red -> onbeperkt bellen + 2GB + beperkt bij overschrijding = 9,75/maand voor de duur dat dit contract loopt (oftewel totdat VF het besluit te veranderen). Heb wel gezorgd dat ik e.e.a. vast heb gelegd.

Mij hoor je nu niet meer klagen. Heb wel geleerd direct naar Loyalty te stappen want daar kunnen/mogen ze aan de knop draaien. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:45

KL643

beeldaandemuur

@hierboven, kom net terug van vakantie en zie de verwachte Vodafone brief op de mat liggen. Aanbieding, red 2 GB, onbeperkt bellen en sms voor €19,50 per maand. Heb jij nu hetzelfde maar dan voor €9,75 per maand, inclusief beperkt??

Edit: ik had trouwens een SO Bel + SMS + Web 300 abbo.

Edit 2 : even weer een paar pagina's door lopen spitten (liep wat achter).

De beste deal die ik in de laatste paar pagina's terug heb kunnen vinden is die van Radeoxx

2+3 GB data voor €9.75 _/-\o_

Radeoxx in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Daarna komt de Vodafone red 3 voor €9.75

ck2000nl in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

Mocht er nog iemand wat beters hebben gevonden, dan hoor ik het graag :) Dan kan ga ik t.z.t. VF loyalty maar eens bellen.

[ Voor 61% gewijzigd door KL643 op 21-05-2014 23:09 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:38
Werd net gebeld door VF.

V: Ja meneer, goed nieuws.. U mag verlengen!
K: Dat wil ik niet. Ik wil niets veranderen, alles moet zo blijven als het is
V: Even kijken welke u nu heeft
(waarom doe je dat niet voor het bellen? lekker voorbereid dus)
V: Ah, Red Sim Only
K: Dat klopt.
V: U weet dat uw tarief is gewijzigd?
(Ja, in mijn voordeel voor de verandering!)
K: Dat weet ik. Maar ik wil alles zo houden.
V: Prima, dan maak ik daar een aantekening van en krijgt u nu het "bel me niet register" bandje.

Die vervolgens niet kwam. Doodse stilte. Maar dat belmeniet register is een wassen neus want (ex-)klanten mag je altijd blijven bellen afaik.

Beetje frappant hoor. Mijn abonnement is al in oktober 2012 verlopen. Nooit wat van gehoord. Na de omzetting werden ze ineens wakker met een smsje en nu dan telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Maar red simonly bestond toch helemaal niet op (okt 2012 minus minstens 1 jaar) oktober 2011?

Edit: Nee.
http://www.telecompaper.c...ceert-red-bundels--928203
Hoe heb je dat gedaan dan?

[ Voor 39% gewijzigd door EWK op 22-05-2014 13:37 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Net even gebeld met loyalty en daar gaven ze aan niets te kunnen doen...Op mijn vraag van waarom het voor de ene persoon wel kan (75% korting, +3 GB data extra) en voor de andere niet kreeg ik het antwoord dat dit te maken heeft met de analyse die ze gemaakt hebben van klanten (wat heeft de klant opgeleverd, hoe lang is men al bij VF etc).

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03:38
EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:33:
Maar red simonly bestond toch helemaal niet op (okt 2012 minus minstens 1 jaar) oktober 2011?

Edit: Nee.
http://www.telecompaper.c...ceert-red-bundels--928203
Hoe heb je dat gedaan dan?
Mijn BSW abo is - net als velen anderen met mij - deze maand overgezet naar Red. Weinig keus, dat was het aanbod en anders mocht je ophoepelen van ze. Feitelijk zijn alleen de contractvoorwaarden aangepast maar niet de termijn.

Aangezien die van mij reeds verlopen was, zit ik met een maandelijkse opzegtermijn en behoud van kortingen tot ergens in 2030. Zal wel gek zijn daar iets mee te gaan doen, wat denken ze wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Sypher schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:45:
[...]

Aangezien die van mij reeds verlopen was, zit ik met een maandelijkse opzegtermijn en behoud van kortingen tot ergens in 2030. Zal wel gek zijn daar iets mee te gaan doen, wat denken ze wel. :+
Totdat ze weer een manier vinden om het te wijzigen...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik snap sowieso niet wat de logica achter die aanbiedingen is. Als ik het goed begrijp gaat het hier om mensen met oude niet meer bestaande abonnementen? Maar als je een abonnement afsluit en het nooit verandert zit je op den duur toch met relatief hele lage internetsnelheden? Nu bieden ze mensen dus spotgoedkope Red-abonnementen aan als vervanging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Wat vind je laag? Persoonlijk vind ik onbeperkt data met een download snelheid van 7 Mb voorlopig wel voldoende...Dat had van mij niet hoeven te wijzigen.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Voor 7MB heb je daar wel gelijk in. Op den duur ga je wel uit de pas lopen natuurlijk. Maar als je tevreden bent met die snelheid kun je het overstappen inderdaad wel beter zo lang mogelijk uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Dat heb ik ook gedaan...Ik heb dit abonnement sinds Mei 2010. Nadat het was uitgediend hebben ze nog een paar keer gebeld of ik het wou omzetten naar een goedkoper abonnement met beperkt data (wat ik natuurlijk niet wou).

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Het lijkt wel alsof ik hier nog de enige ben die nog op een oude abo zit.
Hier loopt nog steeds een BSW150 uit 2010, nog geen brief of iets anders ontvangen over de omzetting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Die gaat echt wel komen...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Hayo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:22:
Het lijkt wel alsof ik hier nog de enige ben die nog op een oude abo zit.
Hier loopt nog steeds een BSW150 uit 2010, nog geen brief of iets anders ontvangen over de omzetting...
Heb ook een oud BSW abo, 400, maar dan mét datalimiet (1GB). Afgesloten eind 2010. Die blijven ze voorlopig wel aanbieden, dus geen aanbieding. Jammer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Tackleberry schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:36:
[...]

Heb ook een oud BSW abo, 400, maar dan mét datalimiet (1GB). Afgesloten eind 2010. Die blijven ze voorlopig wel aanbieden, dus geen aanbieding. Jammer. :P
Ik heb BSW150, met FUP, deze zal er wel uit gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
Er is niemand nav die aanbiedingsbrief automatisch omgezet (mag wettelijk niet via opting-in), tenzij je hebt gereageerd, ze hebben gewoon de oude FUP groep kleiner gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10 16:04
danda schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:42:
Er is niemand nav die aanbiedingsbrief automatisch omgezet (mag wettelijk niet via opting-in), tenzij je hebt gereageerd, ze hebben gewoon de oude FUP groep kleiner gemaakt.
Juist wel, je krijgt een brief dat je in week x omgezet word omdat je abonnement niet meer gevoerd word. Wil je dit niet, wat dus neerkomt op opzeggen, kan je er vanaf. Juist omdat het hier gaat over abonnementen die al voorbij de einddatum van het contract zijn.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
danda schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:42:
De brief is hier meerdere keren gepost, daar staat precies het tegenovergestelde in. En ik kan je (als iemand die de brief en overzetting gehad heeft) met 100% zekerheid vertellen dat er bij mij zonder enige actie omgezet is.

Daarnaast is de opting-in waaraan jij refereert irrelevant. Dit gaat om een wijziging van je abonnementsvoorwaarden en mocht je besluiten daar geen gebruik van te maken is het je goed recht, en kon je per direct opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Inderdaad, het einddoel is niet de FUP groep kleiner te maken maar in zijn geheel uit te faseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johndoe73
  • Laatst online: 05-10 20:02
Klagen bij telefonische helpdesk, twitter en Vodafone forum leverde allemaal niets op. Daarnet toch nog maar een keer gebeld en nu met de afdeling om op te zeggen. Zonder al te veel discussie kreeg ik nu nog extra korting op Red Super 6GB abbo en dus aangeboden voor 28 euro. Dat vond ik geen slechte deal en dus maar akkoord gegaan. Vreemd dat daar zo veel moeite voor nodig is.
Pagina: 1 ... 25 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!