SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb
Verwijderd
Gevalletje "computer says no"....drfruit schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:09:
Er viel niet over te praten, want volgens de loyaltymedewerker nam de computer de beslissing.
Maar dat hou je sowieso. Want hoe staat deze "ongelijkheid" in verhouding tot vaste klanten die altijd braaf hun abonnement om de twee a drie jaar hebben verlengd met een nieuwe phone? Die betalen gewoon de volle mep, en dat is vaak het dubbele van de aanbiedingen die ik hier langs zie komen.ck2000nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:50:
@Sander: jij snapt het niet helemaal. Wij willen door Vodafone gelijk worden behandeld. Klanten met een identiek abonnement kun je niet gaan benaderen met 2 verschillende aanbiedingen voor hetzelfde nieuwe product. Belgedrag analyse is een smoes van hun. Loyalty kon mij geen verklaring geven waarop de verschilende kortingen op gebaseerd werden. Het was gewoon willekeurig gedaan.
Stel jij komt bij de McDonalds en je koopt daar een Big Mac menu voor €7,50. De persoon achter je neemt hetzelfde menu, maar die hoeft maar €5 te betalen. Dan is daar toch ook wat mis?!
Ik zou graag bij Vodafone blijven maar ik moet concluderen dat er voor mijn mobiel gedrag eigenlijk geen abonnement meer is: weinig bellen en net iets meer dan 1GB data per maand. Dan word ik toch wel jaloers bij de persoonlijke aanbiedingen die ik hier langs zie komen.
Had jij 3GB blox al een keer eerder aangezet? ik ben benieuwd of ik die dan ook krijg.Radeoxx schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 19:40:
Ik heb ook een brief gekregen dat mijn abbo wordt omgezet naar Red Sim Only met 2 GB voor 9,75 per maand.
Betekent dit dat ik ook 2GB + 3GB data heb en dat voor maar 9,75?
Ik heb volgens mij dezelfde deal maar dan voor 19,50 EURO per maand.

Nee heb m nooit aangezet...yzh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:42:
[...]
Had jij 3GB blox al een keer eerder aangezet? ik ben benieuwd of ik die dan ook krijg.
Ik heb volgens mij dezelfde deal maar dan voor 19,50 EURO per maand.
Ik ga van
Bel+SMS+Web 190 (190 minuten/sms + FUP) voor € 11,13 per maand
naar
Scherp Medium (200 minuten/sms + 200 MB(!) + 200 extra minuten) voor € 13 per maand.

Das lekker als ik naar mijn verbruik van 1,6 GB van vorige maand kijk, dat had me dan buitenbundelkosten van € 210 opgeleverd!
Er staat wel bij dat ze het gebruik van juli t/m oktober 2013 hebben geanalyseerd. Dat kan best kloppen, van drie van die vier maanden was ik helemaal niet in Nederland. Hopelijk kan ik ook nog een Red abonnement met flink wat korting lospeuteren, maar hier word ik wel nijdig van. Wat nou als deze brief niet aangekomen was?
Ik zie wel dat je Red-2 hebt, betekent dat je dan geen "beperkt internet" (flexibele data) kan aanzetten?
Moet me nog beetje verdiepen in de nieuwe abonnement vormen maar ik zou denk ik liever 2GB+3GB willen hebben dan 2GB + flexibele data.
Ja ik ook! Ik ga denk ik maandag maar eens bellen of ik nu 2GB heb of 2+3 en of het nog steeds dus 9.75 is..:)yzh schreef op zondag 11 mei 2014 @ 18:48:
[...]
Ik zie wel dat je Red-2 hebt, betekent dat je dan geen "beperkt internet" (flexibele data) kan aanzetten?
Moet me nog beetje verdiepen in de nieuwe abonnement vormen maar ik zou denk ik liever 2GB+3GB willen hebben dan 2GB + flexibele data.
Volgens mij heb je 2+3, so consider yourself luckyRadeoxx schreef op zondag 11 mei 2014 @ 19:49:
[...]
Ja ik ook! Ik ga denk ik maandag maar eens bellen of ik nu 2GB heb of 2+3 en of het nog steeds dus 9.75 is..:)
De kosten kan je denk ik gewoon op de website zien toch? Ik ga morgen ook een belletje wagen.
Verwijderd
Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneleden voor €10,12 onbeperkt internet.autoreverse schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:47:
Wow @Radeox heeft wel echt de pot met goud zeg! Dat is niet slecht voor 9,75.
Als ik echter kijk bij het blox overzicht + op de vodafone app dan zie ik de blox staan en staat er ook 'niet geactiveerd'. Ben benieuwd of ik het wel op de rekening zie dat ik die gratis heb...wil het graag van te voren zeker weten zodat ik anders de 2GB in de gaten houdt.autoreverse schreef op zondag 11 mei 2014 @ 21:47:
Wow @Radeox heeft wel echt de pot met goud zeg! Dat is niet slecht voor 9,75. Vast een foutje in het systeem, ik zou zeggen geen slapende honden wakker maken. Lekker zo laten.

[ Voor 5% gewijzigd door radeoxx op 11-05-2014 22:52 ]
€9,50 zelfs. Inclusief btw.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneleden voor €10,12 onbeperkt internet.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Vodafone is een commerciële partij, met klanten. Dan moet je soms afscheid nemen van verliesgevende producten.Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Ach tot een week geleden hadden tienduizenden vodafoneledenklanten voor €10,12 onbeperkt internet.
Ik begrijp het heel goed, ik probeer alleen aan te geven dat waar hier vooral naar gekeken wordt, namelijk welk abonnement had je en wat krijg je, voor Vodafone totaal niet relevant is. Iemand die een abonnement van 10,- heeft met onbeperkt data en er niks van gebruikt is een prima klant. Iemand die iedere maand 5GB verstookt is de verliesgevende klant.ck2000nl schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:50:
@Sander: jij snapt het niet helemaal. Wij willen door Vodafone gelijk worden behandeld. Klanten met een identiek abonnement kun je niet gaan benaderen met 2 verschillende aanbiedingen voor hetzelfde nieuwe product. Belgedrag analyse is een smoes van hun. Loyalty kon mij geen verklaring geven waarop de verschilende kortingen op gebaseerd werden. Het was gewoon willekeurig gedaan.
Stel jij komt bij de McDonalds en je koopt daar een Big Mac menu voor €7,50. De persoon achter je neemt hetzelfde menu, maar die hoeft maar €5 te betalen. Dan is daar toch ook wat mis?!
Vandaar dat het dus op lijkt dat er niet zwart-wit gezegd is abonnement A wordt B, maar ook naar andere factoren, zoals buiten bundel gebruik etc etc. En dan nog: Vodafone is een commerciële partij in een concurrerende (/kartelvormende) markt, geen charitatieve instelling of nuts-dienst. Dus in feite staat het ze vrij om hun klanten te kiezen.
Het lijkt me overigens niet dat een provider die een zo groot mogelijk marktaandeel wil, er bewust voor kiest om een deel van zijn klanten af te stoten. En zelfs als dat zo zou zijn, zullen ze zeker niet iemand kiezen die jarenlang trouw een vast maandbedrag aftikt en nauwelijks gebruik maakt van zijn bundel. Dit lijkt me gewoon een fout in de implementatie.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 12-05-2014 10:06 ]
Zij betalen de volle mep qua maandbedrag, omdat zij niet in 1 keer de volledige aanschafprijs van een nieuw toestel kunnen of willen betalen. Dat is dus een iets andere situatie en naar mijn mening niet vergelijkbaar.D-e-n schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:22:
[...]
Maar dat hou je sowieso. Want hoe staat deze "ongelijkheid" in verhouding tot vaste klanten die altijd braaf hun abonnement om de twee a drie jaar hebben verlengd met een nieuwe phone? Die betalen gewoon de volle mep, en dat is vaak het dubbele van de aanbiedingen die ik hier langs zie komen.
Ik koop mijn toestel los en daarbij een sim only abonnementje.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik ben verder heel tevreden over Vodafone maar dat ga ik dus niet doen. Waarschijnlijk moet ik op zoek naar een provider waar je wel voor meer data en minder belminuten kunt kiezen.
Yup, ik ook. Er zit gewoon te veel tussen een sim-only + toestel en een provider aanbieding incl. toestel. Laatste jaren bijna 300 euro bij een 2 jaar lopend contract.ck2000nl schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:42:
[...]...Ik koop mijn toestel los en daarbij een sim only abonnementje.
Dan kom ik voor een 2-jarige Red Essential sim only op 24x23 = 552 euro voor twee jaar. Tel daar bijvoorbeeld een LG G2 op voor 350 euro en ik reken dat terug dan kom ik op 37 euro per maand. En volgens mij kun je hem voor 40 euro sowieso gratis krijgen bij een Red Essential abonnement.
Van:
SuperSim (150 bel/sms + onbeperkt internet)
€27.50
Naar:
RedSuper Sim only (Onbeperkt bellen/sms + 6 GB internet)
€30.00
Ik krijg dus 50% korting op het RedSuper abonnement. Ik lees echter er ook mensen zijn die 75% korting krijgen op Red (€9,95). Ik vraag me af hoe dit te regelen valt met Vodafone. Heb zojuist even contact opgenomen maar de helpdesk zegt dat het gewoon selectief is. Beetje onzin vind ik.
Is er een speciaal nummer om contact te krijgen met de Loyalty service? Ik wil graag blijven bij Vodafone maar dan graag met een goedkopere aanbieding.
Het verschil ligt een beetje wat VF wil verkopen qua hardware (en da's momenteel niet echt de iPhone en meer de androids)
Omdat dat de waarheid is in het geval van de iphone 5s 16gbD-e-n schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:17:
Ik snap niet dat iedereen dat blijft zeggen? Als je vergelijkt met andere providers klopt dat wellicht maar als ik Vodafone vergelijk met Vodafone maakt het volgens mij niet zoveel uit.
Dan kom ik voor een 2-jarige Red Essential sim only op 24x23 = 552 euro voor twee jaar. Tel daar bijvoorbeeld een LG G2 op voor 350 euro en ik reken dat terug dan kom ik op 37 euro per maand. En volgens mij kun je hem voor 40 euro sowieso gratis krijgen bij een Red Essential abonnement.

Totaal bedrag over 24 maanden = 24 x €51 = €1224
Situatie alles los:
Iphone 5S 16gb €600
400 min bsw + 1gb internet (24 x 15,20) €364,80
Totaal €964,80
Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.
Dat is alleen voor specifieke gevallen toch?ck2000nl schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Ik ga hierbij wel uit van een friends&family situatie:
Ik denk dat het per telefoon dus enorm verschillen kan. Maar het is dus niet zo dat sim only altijd enorm veel goedkoper is. Ik vind ze bij Vodafone, en zeker qua data, in elk geval enorm duur.Ook al ga ik niet uit van een bestaand bsw abonnement, dan zou het me nog totaal €120 schelen.
Eerst BSW400 voor €15,-, nu RED2GB voor €19,50. Meer geld voor minder diensten.
Heb al vanalles geprobeerd om 75% korting te krijgen maar tevergeefs.
Is er dan niemand die 100% naar waarheid kan vertellen hoe ze het voor elkaar gekregen hebben?!?!
Een RED abo met 6GB voor €15,- zou beter passen als alternatief voor het oude abo. Dan klopt de tekst ook beter dat je kosten per maand gelijk uitkomen.
Het is een zeer raar verhaal waarom sommige het wel voor elkaar krijgen, en andere niet. Desnoods ga ik het hogerop zoeken.
Waar blijft de gouden tip?
[ Voor 34% gewijzigd door Jerommie op 12-05-2014 14:20 ]
Ik kon met 2 jaar abbonement mijn SuperSim only omzetten naar
RedSuper voor 28e
Red voor 25e.
Die 75% korting krijg je alleen als het in je aanbieding in de brief stond (zei de mevr aan de telefoon).
[ Voor 2% gewijzigd door Bexxerz op 12-05-2014 14:26 . Reden: Vergeten tekst ]
Heb nu een SO Bel+SMS+Web-2 29.50 en betaal met F&F korting 17.50
120min,
10GB 14.4mbps hsdpa en heb ook 4G alleen ondersteund mijn toestel dat niet
Wil opzich wel een nieuwe telefoon alleen heb geen zijn om meer te betalen. Of ik moet los een toestel gaan kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door aegis op 12-05-2014 14:30 ]
Ik heb een vergelijkbaar abo ook met 10Gb maar ik zou niet verlengen en het huidige gewoon doorlaten lopen die 11 GB krijg je nooit meer voor dat geld.aegis schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:28:
Ik mag ook verlengen alleen kan er niet over uit komen wat ik moet doen.
Heb nu een SO Bel+SMS+Web-2 29.50 en betaal met F&F korting 17.50
120min,
10GB 14.4mbps hsdpa en heb ook 4G alleen ondersteund mijn toestel dat niet.
Wil opzich wel een nieuwe telefoon alleen heb geen zijn om meer te betalen. Of ik moet los een toestel gaan kopen.
Varianten met €30,- zijn er ook, dan krijg je gewoon 50% korting.
Gebeld, en de klantenservice kan (lees: wil) niets voor mij doen en de Loyalty ook niet. Ja ik mag een nieuw 1- of 2-jarig contract afsluiten met dezelfde "korting" die je op de website krijgt.gebradenkip schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:13:
Nou de gevreesde brief van Vodafone is binnen. Hun "passend nieuwe abonnement" is gewoonweg lachwekkend.
Ik ga van
Bel+SMS+Web 190 (190 minuten/sms + FUP) voor € 11,13 per maand
naar
Scherp Medium (200 minuten/sms + 200 MB(!) + 200 extra minuten) voor € 13 per maand.
Das lekker als ik naar mijn verbruik van 1,6 GB van vorige maand kijk, dat had me dan buitenbundelkosten van € 210 opgeleverd!
Er staat wel bij dat ze het gebruik van juli t/m oktober 2013 hebben geanalyseerd. Dat kan best kloppen, van drie van die vier maanden was ik helemaal niet in Nederland. Hopelijk kan ik ook nog een Red abonnement met flink wat korting lospeuteren, maar hier word ik wel nijdig van. Wat nou als deze brief niet aangekomen was?
Oud: SO Basis 21,35 + Blox Zorgeloos Internet 9,66 = 31,01
Nieuw: SO Smart 500: 22,50
Frappant detail: Op de VF website kun je de smart 500 nu krijgen voor 19 euro!
Ik ga ze maar eens bellen om een redsuper voor 30 bij elkaar te praten..
Alleen maar voor de 6GB.
Er is op genoeg plekken WIFi, en wordt steeds meer. Die grote databundels worden in de toekomst steeds zeldzamer denk ik.
Bij normaal gebruik kan je beter voor €19,50 het gewone RED abo nemen, das al geld zat!
22,50 is zonder verlenging, maar alleen omzetting van abo. Ergo, je zou in principe de maand erna meteen weer kunnen opzeggen.Danfoss schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:08:
Ik heb ook een "aanbieding" gehad.
Oud: SO Basis 21,35 + Blox Zorgeloos Internet 9,66 = 31,01
Nieuw: SO Smart 500: 22,50
Frappant detail: Op de VF website kun je de smart 500 nu krijgen voor 19 euro!
Ik ga ze maar eens bellen om een redsuper voor 30 bij elkaar te praten..
19,- is bij verlenging, je zit dan weer 2 jaar eraan vast.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Snelheid is bij de smart abonnementen 25 Mbps zowel als bij nieuw als bij verlenging.D-e-n schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:12:
Ik zag vandaag iets vreemds. Wanneer je vanuit my vodafone naar de sim only aanbiedingen (verlenging) kijkt dan is de snelheid van de Smart abonnementen 7,2 Mbps, wanneer je een nieuw abonnement op de website selecteert dan is de snelheid 25 Mbps. En dat voor één eurootje meer. Vreemd toch?
Zal een foutje op de site zijn.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Samengevat: Ik ben nu meer dan 12 jaar klant van Vodafone. Ik ben geen grootverbruiker, ik heb ook geen groot abonnement, maar ik verbruik dan ook bijna niets. Ik bel zelden, smsen doe ik helemaal niet en ik heb nog nooit meer dan 1000 mb verbruikt in m'n leven. Ik zit de laatste maanden zo rond de 800 mb per minuut. Ik betaal middels automatische incasso en ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een betaling gemist. Afgezien van dat ze een keer besloten 400e af te schrijven in plaats van de 200e die het was (voor werk in buitenland, afhankelijk van telefoon) heb ik ook nog nooit geklaagd of wat dan ook. Ik zie mezelf als een voorbeeldige klant.
Nu krijgen we de brief, ik zat er al op te wachten. Ze hebben mijn verbruik in de periode juli t/m augustus vorig jaar geanalyseerd en zijn met het volgende voorstel gekomen. Ik betaal nu €13,16 per maand. Ik ga na analyse €13,00 betalen. Daarvoor krijg ik:
200 belminuten/smsjes
200 mb data.
Mijn dataverbruik in die periode was als volgt:
Juli: 407,510 mb
Augustus: 480,370 mb
September: 422,850 mb
Oktober: 824,960 mb
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? Ik ben echt heel boos. Ze zeggen in feite: We geven er geen fuck om dat je klant bent. Sodemieter op of ga meer betalen. Ik wilde jullie dat hier alvast even laten weten, ik zal eens vragen wie die analyses doet bij Vodafone, want die heeft volgens mij z'n opleiding 'tellen' niet afgerond. Wat een flutbedrijf, gadverdamme. Ik had meer verwacht van dit bedrijf, maar ik had misschien gewoon beter moeten weten.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hoi!
Bij jou klopt t tenminste met de opzegtermijn.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:27:
Ik heb hem inmiddels binnen en ik kan oprecht zeggen dat ik flink over de zeik ben van Vodafone. Voor wie de brief nog niet gezien heeft, hier is de brief: http://i62.tinypic.com/auz1ia.jpg
Samengevat: Ik ben nu meer dan 12 jaar klant van Vodafone. Ik ben geen grootverbruiker, ik heb ook geen groot abonnement, maar ik verbruik dan ook bijna niets. Ik bel zelden, smsen doe ik helemaal niet en ik heb nog nooit meer dan 1000 mb verbruikt in m'n leven. Ik zit de laatste maanden zo rond de 800 mb per minuut. Ik betaal middels automatische incasso en ik heb nog nooit, maar dan ook nooit een betaling gemist. Afgezien van dat ze een keer besloten 400e af te schrijven in plaats van de 200e die het was (voor werk in buitenland, afhankelijk van telefoon) heb ik ook nog nooit geklaagd of wat dan ook. Ik zie mezelf als een voorbeeldige klant.
Nu krijgen we de brief, ik zat er al op te wachten. Ze hebben mijn verbruik in de periode juli t/m augustus vorig jaar geanalyseerd en zijn met het volgende voorstel gekomen. Ik betaal nu €13,16 per maand. Ik ga na analyse €13,00 betalen. Daarvoor krijg ik:
200 belminuten/smsjes
200 mb data.
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt? Ik ben echt heel boos. Ze zeggen in feite: We geven er geen fuck om dat je klant bent. Sodemieter op of ga meer betalen. Ik wilde jullie dat hier alvast even laten weten, ik zal eens vragen wie die analyses doet bij Vodafone, want die heeft volgens mij z'n opleiding 'tellen' niet afgerond. Wat een flutbedrijf, gadverdamme. Ik had meer verwacht van dit bedrijf, maar ik had misschien gewoon beter moeten weten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
Dat was ook ongeveer mijn verbruik. Ik betaal nu € 9,75 met onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 2GB internet. Hiervoor had ik 130 minuten bel + sms voor €10,12.Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:27:
Ik heb hem inmiddels binnen en ik kan oprecht zeggen dat ik flink over de zeik ben van Vodafone. Voor wie de brief nog niet gezien heeft, hier is de brief: http://i62.tinypic.com/auz1ia.jpg
200 mb als geadviseerde data bundel is wel erg karig... Het maakt ze geen reet uit hoe lang je klant bent, ook de criteria waarmee ze de selectie/aanbeveling doen is volstrekt non transparant.
Verwijderd
Ja shit, in de haast vergeten. Naja goed, ik vertrouw jullie wel ;-)EWK schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 19:37:
06nr nog even uit de brief? ;-)
Het ligt inmiddels ook bij Vodafone op de Facebook pagina, ze hebben aangegeven er naar te gaan kijken en met een beter aanbod te komen.
Ik wil best wat meer betalen, want ik snap ook wel dat na 4 jaar hetzelfde abonnement de prijzen wat omhoog gaan, maar dat ik dan wel een aanbod wil wat aansluit bij hoe ik mijn telefoon gebruik.
Edit. Wel mooi hoe Tinypic zelf de tags 'Fuck' en 'Vodafone' toevoegd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 21:51 ]
Verwijderd
Zodra je over je data heen gaat moet je €0,15 per mb betalen of €2 per 100 mb. Houd dat dus goed in de gaten, want bij veel abonnementen krijg je maar 200 of 500 mb data.Bracha25 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:07:
Hm, zou ook deze week omgezet worden. Blijkbaar wacht Vodafone tot het laatst. Benieuwd of alles conform afspraak is, of dat er evt nog een extra databundel bij komt...
Lekker!

... uiteraard meteen contact opgenomen met 1200 optie 5. Er wordt aan gewerkt en ik zal een bevestiging krijgen als het abo om gaat naar Red-3. Er werd wel bevestigd dat ook deze Red-3, € 9,75 p/mnd zou gaan kosten.
[ Voor 18% gewijzigd door Napsju op 16-05-2014 18:53 . Reden: Fixed upload screenshot ]
Lekker!
Ik ben niet blij.
edit: Bij de BloX staat de 3 GB extra-BloX er weliswaar bij, maar als prijs staat € 19,99 genoemd. In de brief stond dat dit € 7,50 zou zijn.
[ Voor 29% gewijzigd door Alex) op 16-05-2014 18:47 ]
We are shaping the future
Bij mij is het inmiddels ook aangepast door het webcareteam.Napsju schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:48:
Even bellen dus. Bij mij is de omzetting naar Red-3 er nu ook door:
[afbeelding]
Verwijderd
Mijn abonnement is nu omgezet naar Red. Alleen had ik begrepen dat je een Blox kon aanzetten zodat je bij overschrijding van de 2GB limiet door kunt gaan op een lagere snelheid en zonder aanvullende kosten.
Ik vind alleen niets wat hier op lijkt in de lijst met Blox. Kijk ik verkeerd????
Verwijderd
Ik zou een Super Red met 6GB voor 30 euro dus wel een redelijk aanbod vinden. Echter, ik krijg 19,50 aangeboden voor 2GB.
Dame van de helpdesk vond het ook heel vreemd omdat uit mijn verbruik blijkt dat 2GB echt te weinig is. Maar ja, de computer oordeelt en daar kan echt niets aan veranderd worden. Vreemd verhaal.
Slechte beoordeling van helpdesk gesprek gegeven en werd daardoor wel teruggebeld. Deze dame kon ook niets voor me betekenen.
Ik begrijp hier dat sommige mensen succes hebben met de afdeling Loyalty. Maar ik kom nergens duidelijk tegen hoe ik die aan de lijn krijg. Ik lees hier wel over optie 5, maar die is er helemaal niet als ik met de klantenservice bel. Iemand hier enig idee welk nummer je moet bellen voor Loyalty?
Hmm ik heb hier via twitter over geklaagd maar volgens de medewerker die toen achter de toetsen zat kon het abonnement niet geupgrade worden naar nieuwe red. Wel heeft hij me geholpen met een extra data bundel voor net prijsje omdat 2GB te weinig was.tha_bulldog schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 21:37:
Is al eerder besproken, maar dat kan alleen bij een Red-3. Dus bel even met de klantenservice om je abbo om te laten zetten (kost niets) en dan kan jij het ook aanzetten
Post hierboven: Kijk eens in de eerdere posts boven je, even bellen en dan wordt het geregeld
Verwijderd
Ik ben dus omgezet maag kan de Blox "Beperkt Internetten" niet aanzetten. Dus bellen met de Helpdesk:
Medewerker 1: "Dat kan niet via de website, alleen via een SMS. Maar het is niet echt nuttig want heeft U wel enig idee hoe enorm veel 2GB is?". Zo gezegd, zo gedaan. Blijkt niet te werken. Dus opnieuw bellen.
Medewerker 2: "Ik ken het probleem. Makkelijkste oplossing is dit abonnement te beëindigen en dan een nieuwe te nemen".
Ik: "Ik vrees (bedoel weet wel zeker) dat het dan fout gaat qua kosten. Lijkt mij beter dat U even een knop om laat zetten"
Medewerker 2: "Maar dat kan ik niet. Ik zet u over naar Loyalty".
Medewerker 3: "U bent de zoveelste. Migratie heeft heel veel naar het oude Red i.p.v. het nieuwe Red omgezet. "In de loop van de dag krijgt u een SMS dat het omgezet is en u die optie heeft".
Nu maar afwachten. Hoe kan ik op de site zien of daar het juiste tarief is ingesteld? Of is dat een kwestie van afwachten tot de rekening binnen is.
Hieronder een korte samenvatting van het gesprek. Eerste medewerker: "Kan ik niet regelen. Ik zal u doorverbinden met andere medewerker." Tweede medewerker: "dat kan deze maand niet meer en kost u 20 euro." Ik: "Het kan wel, zie twitter." Medewerker: "Wij kunnen dit niet." Ik: "Dan wil ik mijn contract opzeggen." Mdw: "Ik verbind u door met Loyaty." Afdeling Loyalty: "Ik zal het kosteloos voor u wijzigen met behoud van kortingen, u kunt het binnen een uur zien. Zal ik gelijk de blox beperkt internet aanzetten?" Ik: "Dankuwel.". Jammer dat ik me eerst zo op moet winden voordat het ineens wel geregeld kan worden.

Nu zie ik op My Vodafone, dat ik mijn internettegoed voor deze maand heb gebruikt. Terwijl dat niet zo is, want ik heb nog niets gebruikt. Zou dat nieuwigheid zijn?
Verwijderd
Kortom, je kunt altijd even bellen en vragen of ze red2 omzetten naar red3? No catch? Red3 = Red2 met mogelijheid om na 2gb snelheid op 64kbs te zetten?Alex) schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 22:59:
Verwijs naar mijn tweets. Ik had ook Red-2 maar dat is binnen een uur aangepast naar Red-3.
Edit: 20 minuten aan de lijn met klantenservice, verkoop, migratie. Gaat niet lukken meneer gilmour.
Hahaha, wat een onnozelen daar.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2014 14:13 ]
Verwijderd
Ik ben het stadium van boos worden allang voorbij. Ben alleen nog maar moedeloos. Is het nu allemaal zo moeilijk of doen ze dit in het kader van hun eigen tijdsbesteding.
Bij mij staat die tekst er namelijk ook, maar een willekeurige pagina met aardig wat plaatjes stond vrijwel meteen op het scherm van mijn smartphone (met wifi uit). De gekozen tekst is erg ongelukkig, een betere optie zou zijn: "Wanneer je over je datalimiet gaat wordt je snelheid teruggebracht naar 64 Kbps."
Verwijderd
Met de tips hierboven gelijk voicemail weer uitgezet en de datalimiet aangezet.
Ligt echt heeeeel erg aan wie je spreekt gister keurig te woord gestaan, denk dat je het meeste kans maakt via loyalty, die mogen volgens mij kortingen uitdelen.
Asus G501
Ze hebben een ontevreden klant, weer tevreden gemaakt.
De snelheid met 4G is wel erg "awesome"!! Nadeel is wel dat je weer snel door je data gaat.....
Blijkbaar hangt het dus erg af van wie je aan de lijn krijgt.
Ik zei dat ze het maar moest laten zitten dan, en absoluut niets aan mijn abonnement moest wijzigen. Veel te bang dat ik straks die 75% korting niet meer heb

(Dus de korting blijft behouden)
[ Voor 12% gewijzigd door ck2000nl op 20-05-2014 14:57 ]
Omzetten van de oude voorwaarden (Scherp L) naar de nieuwe was geen probleem. Geen wijzigingen verder dus alleen maar positief.
Verwijderd
Mij hoor je nu niet meer klagen. Heb wel geleerd direct naar Loyalty te stappen want daar kunnen/mogen ze aan de knop draaien.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2014 19:48 ]
Edit: ik had trouwens een SO Bel + SMS + Web 300 abbo.
Edit 2 : even weer een paar pagina's door lopen spitten (liep wat achter).
De beste deal die ik in de laatste paar pagina's terug heb kunnen vinden is die van Radeoxx
2+3 GB data voor €9.75
Radeoxx in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Daarna komt de Vodafone red 3 voor €9.75
ck2000nl in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"
Mocht er nog iemand wat beters hebben gevonden, dan hoor ik het graag
[ Voor 61% gewijzigd door KL643 op 21-05-2014 23:09 ]
V: Ja meneer, goed nieuws.. U mag verlengen!
K: Dat wil ik niet. Ik wil niets veranderen, alles moet zo blijven als het is
V: Even kijken welke u nu heeft
(waarom doe je dat niet voor het bellen? lekker voorbereid dus)
V: Ah, Red Sim Only
K: Dat klopt.
V: U weet dat uw tarief is gewijzigd?
(Ja, in mijn voordeel voor de verandering!)
K: Dat weet ik. Maar ik wil alles zo houden.
V: Prima, dan maak ik daar een aantekening van en krijgt u nu het "bel me niet register" bandje.
Die vervolgens niet kwam. Doodse stilte. Maar dat belmeniet register is een wassen neus want (ex-)klanten mag je altijd blijven bellen afaik.
Beetje frappant hoor. Mijn abonnement is al in oktober 2012 verlopen. Nooit wat van gehoord. Na de omzetting werden ze ineens wakker met een smsje en nu dan telefoontje.
Edit: Nee.
http://www.telecompaper.c...ceert-red-bundels--928203
Hoe heb je dat gedaan dan?
[ Voor 39% gewijzigd door EWK op 22-05-2014 13:37 ]
Hoi!
Mijn BSW abo is - net als velen anderen met mij - deze maand overgezet naar Red. Weinig keus, dat was het aanbod en anders mocht je ophoepelen van ze. Feitelijk zijn alleen de contractvoorwaarden aangepast maar niet de termijn.EWK schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:33:
Maar red simonly bestond toch helemaal niet op (okt 2012 minus minstens 1 jaar) oktober 2011?
Edit: Nee.
http://www.telecompaper.c...ceert-red-bundels--928203
Hoe heb je dat gedaan dan?
Aangezien die van mij reeds verlopen was, zit ik met een maandelijkse opzegtermijn en behoud van kortingen tot ergens in 2030. Zal wel gek zijn daar iets mee te gaan doen, wat denken ze wel.
Totdat ze weer een manier vinden om het te wijzigen...Sypher schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 13:45:
[...]
Aangezien die van mij reeds verlopen was, zit ik met een maandelijkse opzegtermijn en behoud van kortingen tot ergens in 2030. Zal wel gek zijn daar iets mee te gaan doen, wat denken ze wel.
Hier loopt nog steeds een BSW150 uit 2010, nog geen brief of iets anders ontvangen over de omzetting...
Heb ook een oud BSW abo, 400, maar dan mét datalimiet (1GB). Afgesloten eind 2010. Die blijven ze voorlopig wel aanbieden, dus geen aanbieding. Jammer.Hayo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 16:22:
Het lijkt wel alsof ik hier nog de enige ben die nog op een oude abo zit.
Hier loopt nog steeds een BSW150 uit 2010, nog geen brief of iets anders ontvangen over de omzetting...
Ik heb BSW150, met FUP, deze zal er wel uit gaan...Tackleberry schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Heb ook een oud BSW abo, 400, maar dan mét datalimiet (1GB). Afgesloten eind 2010. Die blijven ze voorlopig wel aanbieden, dus geen aanbieding. Jammer.
Juist wel, je krijgt een brief dat je in week x omgezet word omdat je abonnement niet meer gevoerd word. Wil je dit niet, wat dus neerkomt op opzeggen, kan je er vanaf. Juist omdat het hier gaat over abonnementen die al voorbij de einddatum van het contract zijn.danda schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:42:
Er is niemand nav die aanbiedingsbrief automatisch omgezet (mag wettelijk niet via opting-in), tenzij je hebt gereageerd, ze hebben gewoon de oude FUP groep kleiner gemaakt.
Asus G501
De brief is hier meerdere keren gepost, daar staat precies het tegenovergestelde in. En ik kan je (als iemand die de brief en overzetting gehad heeft) met 100% zekerheid vertellen dat er bij mij zonder enige actie omgezet is.danda schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:42:
Er is niemand nav die aanbiedingsbrief automatisch omgezet (mag wettelijk niet via opting-in), tenzij je hebt gereageerd, ze hebben gewoon de oude FUP groep kleiner gemaakt.
Daarnaast is de opting-in waaraan jij refereert irrelevant. Dit gaat om een wijziging van je abonnementsvoorwaarden en mocht je besluiten daar geen gebruik van te maken is het je goed recht, en kon je per direct opzeggen.
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!