Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
@w0w: je moet de afdeling Loyalty hebben (optie 5). De gewone helpdesk zijn studentjes die alles volgens een script doen. Waar heb je de mail naar toe gestuurd? Mijn mail konden ze de 1e keer ook niet vinden in hun mailbox. De mevrouw van de afdeling Loyalty kon zelf in de mailbox kijken, waarschijnlijk de normale helpdesk niet.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben ik de enige die nog altijd niks ontvangen of gehoord heeft?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:50

KL643

beeldaandemuur

Nee hoor....ik heb ook nog niets vernomen van Vodafone.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22

w0w

ck2000nl schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:23:
@w0w: je moet de afdeling Loyalty hebben (optie 5). De gewone helpdesk zijn studentjes die alles volgens een script doen. Waar heb je de mail naar toe gestuurd? Mijn mail konden ze de 1e keer ook niet vinden in hun mailbox. De mevrouw van de afdeling Loyalty kon zelf in de mailbox kijken, waarschijnlijk de normale helpdesk niet.
ik had hem gestuurd naar formulieren.nl@vodafone.com en heb een ontvangstbevestiging gehad. Heb inderdaad met de loyalty afdeling gebeld (optie 5) en niet met helpdesk (excuses voor onduidelijkheid), maar het meisje van loyalty zei gisteren dat ze er echt helemaal niks mee kon en niet de mails kon bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Vergeet niet je my vodafone contract status in de gaten te houden. Ik heb ook niks gehad en zat plots al aan 20-30 euro extra kosten omdat ze m'n contract om hadden gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@w0w: hun email is loyaltyservices.nl@vodafone.com Het sms nummer van hun is "1221". Vraag bijvoorbeeld naar Gloria van Loyalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik heb dus ook BSW 400 gehad waarvan ik 14,95 betaalde (nu 15,20). Aanbod gekregen met 75% korting dus ik ga 9,75 betalen.

Er staat echter dat het abbo in week 19 wordt omgezet..vanaf wanneer kan ik dan onbeperkt bellen/gebruik maken van 4g??

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Week 19 lijkt me.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verder kun je het ook zien als je in week 19 even kijkt op My Vodafone ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ck2000nl op 29-04-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:28
Gisteren voor een jaar verlengd naar Smart 200 voor 17 per maand.

Echter gisteren direct SMS'jes dat ik op 80% en even later op 100% van mijn data zat.
Wat blijkt, omdat het de laatste dag van de maand is rekenen ze het naar ratio terug.
Dus 200MB/30 dagen is 6,66MB en ik heb gisteren dus zo'n 7M verbruikt.

Dat wordt direct dus bijbetalen.... :(
Lekker dat verlengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yucko schreef op woensdag 23 april 2014 @ 18:17:
ik heb al 2,5 jaar de Note 1 en die gaat ook elke avond aan de lader en ik heb totaal geen problemen met mijn connector, dus dat zo'n onderdeel na 1 of 2 jaar per definitie volledig afgeschreven zou zijn gaat er bij mij niet in :)

ter info, de S1 t/m S4 gebruiken allemaal de micro-usb connector, evenals de Note 1 en Note 2. Alleen de Note 3 en S5 hebben een micro-usb3 connector. Mijn vriendin heeft haar S1 destijds doorgeschoven naar haar zoontje (voor spelletjes e.d. + bediening chromecast :P) en die gaat soms meerdere keren per dag aan de lader o.a. omdat de accu eigenlijk op is .. maar totaal geen problemen met de usb-connector op dat toestel.

usb connector op de S3 is volgens mij gewoon te vervangen. Zie ook [video]
Ik heb ook een Note 1 en m'n vriendin heeft een Galaxy S2. De Note 1 had problemen maar werd onder garantie vervangen. De S2 heeft ook problemen nu en wordt binnenkort onder garantie vervangen. Samsung doet er niet eens moeilijk over. Ze weten dat dit een zwak punt was op die generatie toestellen en ze vervangen ze dus regelmatig. Mocht je er niet mee naar de winkel willen dan kun je het ook zelf doen. Maximaal een kwartiertje werk. Is allemaal plug&play werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 10:30:
Ben ik de enige die nog altijd niks ontvangen of gehoord heeft?
Ik ook nog niet. Ook al contact opgenomen met Vodafone, maar daar zeggen ze dat ik gewoon moet afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Yohost! schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:59:Echter gisteren direct SMS'jes dat ik op 80% en even later op 100% van mijn data zat.
Wat blijkt, omdat het de laatste dag van de maand is rekenen ze het naar ratio terug.
Dus 200MB/30 dagen is 6,66MB en ik heb gisteren dus zo'n 7M verbruikt.
Dat is een goede herinnering aan gebruikers die in week 19 overgaan op een nieuw abonnement. Waarschijnlijk krijgen zij dan ook een databundel naar ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:22
Helaas ook ik krijg alleen 50%. De personen met 75% hebben gewoon geluk gehad werd mij verteld.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Volgens mij heb je ook geluk wanneer je 50% krijgt hoor.
Ik heb helemaal geen korting gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Yohost! schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:56:
Volgens mij heb je ook geluk wanneer je 50% krijgt hoor.
Ik heb helemaal geen korting gekregen.
Wat voor abonnement heb je dan nu?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MkGrnd
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Dus.. zojuist een brief ontvangen dat de kosten voor internet van 75 cent per 15 minuten naar 15 cent per mb. Zonder iets te noemen over mijn zorgeloos internet blox op mijn basis abbo 17,50 per maand.

Ik heb ze daarom gebeld en al snel werd ik doorverbonden met de afdeling verkoop die me een standaard abbo wilt geven en geen voorstel kon doen zoals meerdere tweakers hebben mogen ontvangen.

Ik vindt het waardeloos dat ze onderscheid maken tussen de gebruikers ook al staan ze daar in hun recht. Ik ben altijd tevreden geweest bij Vodafone maar nu voel me wel regelrecht genaaid. Had ik niets gedaan, had ik in juni een rekening gehad van 50~100 euro omdat de zorgeloos internet blox er zomaar af was gegaan zonder enige vermelding.

Overigens: Er waren blijkbaar te veel klachten gekomen vanuit oudere mensen die z'n voorstel (rond 4 april) helemaal niet willen en daarom worden die voorstellen niet meer gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
MrBlueEyes schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:41:
[...]

Wat voor abonnement heb je dan nu?
Smart 200 voor 17 per maand. (jaarcontract)

[ Voor 3% gewijzigd door Yohost! op 02-05-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Yohost! schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:17:
[...]

Smart 200 voor 17 per maand. (jaarcontract)
Heel ander soort abonnement dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 20:43

BreeeZe

Devt

Is er iemand van de "week 19 brief" al omgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:26
Nee, nog niet. Gisteren gebeld met VF echter deze kunnen ook geen exacte datum afgeven.
Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Nee hier ook nog niet. Gisteravond was wel het MyVodafone verhaal gek aan het doen ("uw abo kan niet weergegeven worden" ,etc.) Maar vanochtend deed ie t weer en niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Ik heb van Vodafone een brief ontvangen dd 29 april 2014 waarin voor mijn Basis €22,50 abonnement het tarief voor datagebruik €0,15 per MB wordt per 2 juni 2014, wat daarvoor €0,75 per 15 minuten was. En dat terwijl ik ook nog een Zorgeloos Internet Blox (met FUP) heb.
Als ik het goed begrepen heb kan ik dus mijn abonnement met FUP behouden. Nergens in de brief is er melding van een ander abonnement of het beëindigen van mijn Basis abonnement met Zorgeloos Internet Blox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 08-10 11:55
Wat een flut bedrijf, dat VF. Gisteren ook een brief gekregen. Ik heb nu een nog een oude SO Basis abonnement van 17,50 (ik betaal 12 euro) en voor 8,99 BloX Zorgeloos Internet. Totaal 21 euro. Ik krijg een "aanbieding" voor een Scherp Medium voor iets van 13 euro... 200 min bellen/sms + 200 mb data. Wat een lachertje.

Ik bel voor opheldering... krijg te horen dat ik voortaan per minuut moet gaan betalen, was eerst per seconde. En ze kunnen niet zeggen wat de extra kosten worden als ik meer dan 200 mb data verbruik. Vervolgens naar 2 andere afdelingen doorgezet, kom ik terecht bij de Loyalty afdeling... ja meneer, wij kunnen ook niets veranderen aan de aanbieding... maar misschien kunnen we wel korting geven op dit (insert-veel-te-dure) abonnement met een jaarcontract...
Ik wil geen jaarcontract, ik wil houden wat nu ook heb, godver.

Vervolgens lees ik in de brief (gisteren ontvangen, week 19) dat volgende week (week 20) de omzetting al gaat plaats vinden. Dat mag toch helemaal niet? Volgens mij moet je minimaal 1 maand van te voren bericht krijgen. Ik weer gebeld naar vf... "sorry meneer wat vervelend, maar ik zie dat de migratie al ingezet is, dus die week kan ik niet meer wijzigen"... toen ontplofte ik zowat aan de telefoon en heel duidelijk gemaakt wat ik ervan vond.... gevolg is dat ze nu intern een klacht gaan indienen over de gang van zaken en morgen hierop terug komen.

Ruk bedrijf, kan het niet anders verwoorden... ben je al iets van 5 jaar klant, krijg je dit.

Update: naast mijn frustratie :) een paar vraagjes:

1. Gisteren brief ontvangen dat volgende week omzetting gaat plaats vinden. Mag dat wettelijk? Volgens mij heeft VF 1 maand opzegtermijn.
2. Zijn jullie aanbiedingen allemaal contractloos? Want gisteren sprak ik die dame van Loyalty en ze zei dat ze mij kon omzetten naar een Red abbo, maar dat werd dan wel min. 1 jaar abbo. Is dit bij jullie ook gebeurd?

[ Voor 12% gewijzigd door segil op 07-05-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag aan jou: werd jou een korting aangeboden op dat Red abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:50:
Even een vraag aan jou: werd jou een korting aangeboden op dat Red abbo?
De dame v/d loyalty afdeling zei dat ze wellicht korting kon geven, maar dat het wel een jaarabbo werd. Toen zei ik dat ik daar vooralsnog geen oren naar heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

segil schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:52:
[...]

De dame v/d loyalty afdeling zei dat ze wellicht korting kon geven, maar dat het wel een jaarabbo werd. Toen zei ik dat ik daar vooralsnog geen oren naar heb.
Ik heb hetzelfde abonnement, maar betaal daar 18,55 voor, incl blox. En ik kreeg hetzelfde aanbod als jij. Dat niet helemaal aansluit bij mijn data-gebruik, behalve in juli t/m oktober, als ik vaak in het buitenland zit...
Gisteren met loyalty gebeld, en gevraagd of ik niet een Red abbo kon krijgen voor 19,50. Er werd eigenlijk meteen positief gereageerd, vandaag hoor ik of het inderdaad kan.
Ik had natuurlijk liever helemaal geen verandering, maar dat is blijkbaar niet tegen te houden. En zo'n eerste aanbod is dan niet bijzonder. Het was zeker netter geweest als ze gewoon iedereen hetzelfde goede aanbod hadden gedaan. Of iets voor dezelfde prijs. Maar als ze hierin met mij mee kunnen gaan ben ik tevreden: 4G en onbeperkt bellen voor 1 euro extra. Die 2GB haal ik toch niet.
Ben benieuwd waar ze bij jou nog mee gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:20

scorpie

Supra Addict

Omdat de 2-jarige termijn van mijn (red) abo gisteren afliep, ben ik al vanaf januari de sjaak, want ze belden me zowat iedere week vanuit de loyalty afdeling om te vragen wat ik hierna van plan was. (Blijkbaar genereer ik gigantisch veel geld voor ze, want ze bleven me bellen..). Ik zei dat ik wellicht naar het buitenland ga voor lange tijd, en dat ik dus nieteens zeker weet of ik wel klant blijf. Toen kreeg ik ineens te horen dat ik in aanmerking zou komen voor een "Red Smart" abonnement. Werd alleen via de telefoon aangeboden en was niet op internet te vinden. Maar kwam wel neer op multiveel geld per maand, contractperiode van 2 jaar, en shitty voorwaarden..

Heel die telefoonbusiness is mafia..

Puntje bij paaltje betaal ik gewoon iedere maand nog steeds m'n red abo en zodra de iphone 6 wordt aangekondigd ga ik die wel nemen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:15:
[...]

Ik heb hetzelfde abonnement, maar betaal daar 18,55 voor, incl blox. En ik kreeg hetzelfde aanbod als jij. Dat niet helemaal aansluit bij mijn data-gebruik, behalve in juli t/m oktober, als ik vaak in het buitenland zit...
Gisteren met loyalty gebeld, en gevraagd of ik niet een Red abbo kon krijgen voor 19,50. Er werd eigenlijk meteen positief gereageerd, vandaag hoor ik of het inderdaad kan.
Ik had natuurlijk liever helemaal geen verandering, maar dat is blijkbaar niet tegen te houden. En zo'n eerste aanbod is dan niet bijzonder. Het was zeker netter geweest als ze gewoon iedereen hetzelfde goede aanbod hadden gedaan. Of iets voor dezelfde prijs. Maar als ze hierin met mij mee kunnen gaan ben ik tevreden: 4G en onbeperkt bellen voor 1 euro extra. Die 2GB haal ik toch niet.
Ben benieuwd waar ze bij jou nog mee gaan komen.
Is dat voorstel een jaar abbo? Of gewoon een verlenging van wat je nu hebt, zonder een jaarcontract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

segil schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Is dat voorstel een jaar abbo? Of gewoon een verlenging van wat je nu hebt, zonder een jaarcontract?
Net gebeld met de mededeling dat ze akkoord gaan met een Red abbo voor 19,50, dus 50% korting op de officiële prijs. Ben ik tevreden mee.
Spontaan werd gezegd dat dit een verlenging betreft en dus geen nieuw contract, en dat dat ook gold voor de aanbieding in de brief. Nog eens nadrukkelijk nagevraagd, en je zit er dus geen jaar of twee jaar aan vast. Wanneer het niet bevalt kan ik weer iets anders nemen, werd gezegd.
Bijzonder is wel dat ik eerst wordt overgezet naar dat scherpmedium abonnement in week 24, want dat was niet meer tegen te houden, maar aan het eind van die week wordt ik dan per direct omgezet naar een Red.
O ja: er werd wel bij gezegd dat het met hoge uitzondering was dat ze dit deden, want eigenlijk was de computer die het nieuwe abonnement bepaald had leidend. Maar goed...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:00
Een abonnement omzetten is iets anders dan eenzijdig veranderen van voorwaarden of tarieven, dat zegt de juridische afdeling van de consumentenbond...

Het eerste mag namelijk niet zonder je uitdrukkelijke toestemming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
danda schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 14:08:
Een abonnement omzetten is iets anders dan eenzijdig veranderen van voorwaarden of tarieven, dat zegt de juridische afdeling van de consumentenbond...

Het eerste mag namelijk niet zonder je uitdrukkelijke toestemming
Klopt, zonet ook gebeld met de consumentenbond (wist niet dat ik ook geholpen wordt als mijn ouders lid zijn :))
Stel dat de brief niet aangekomen is, kan het toch niet zo zijn dat je ineens een ander, duurdere dienst gaat afnemen zonder je goedkeuring.

Helaas is er geen termijn dat VF deze actie kenbaar moet maken. Dus ze mogen zeggen: morgen gaan we jouw abbo omzetten, tenzij je vandaag opzegt. Helaas, maar waar. Het is echter totaal geen stijl om dit 3 dagen van te voren te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Ik heb officieel nog geen SMS bevestiging van Vodafone gehad. Heb zojuist wel geconstateerd dat ik een 4g-verbinding heb. Tegoeden en abonnement info in MyVodafone zijn niet opvraagbaar. Dus de overgang naar Red SO lijkt in werking gezet...

Edit 09:15: Ik ben over. Onbeperkt bellen en SMS. 1652 MB voor de resterende maand mei. Daarna gewoon weer 2gb.

Edit 09:20: "Een maand geleden heeft u een brief ontvangen over de omzetting van uw abonnement. Deze omzetting is zojuist uitgevoerd. Met vriendelijk groet, Vodafone"

[ Voor 37% gewijzigd door laserboy op 08-05-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Nou, mijn abo is omgezet. MAAR :

- geen beperkte internet (64kb) blox mogelijk. Volgens klantenservice heeft dit te maken dat ik onder de oude voorwaarden zou vallen. Op mijn vodafone staat dat ik red so 2 heb. Nieuwe voorwaarden heet t red so 3...
- en de 3gb blox voor 7,50 kan ik ook niet aanzetten gezien deze actie is afgelopen op 21 april j.l.

Met andere woorden : wel 2gb dataverkeer maar als ik er overheen ga, ben ik de lul qua kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Ik ben ook omgezet. Dat zou in week 19 gebeuren (deze week dus)

Kreeg zojuist een SMS en op My Vodafone staat SO Vodafone Red-2.
Gelukkig heb ik nog bijna 3 weken totdat de bundel vernieuwd wordt, anders had ik vast kosten buiten de bundel gemaakt (toevallig veel gebeld en internet gebruikt onderweg afgelopen dagen...)

Ik kan geen Blox/voordeelbundels bekijken of activeren, ik krijg dan een melding dat mijn abonnement onderdeel uit maakt van een zakelijk contract? :?

[ Voor 36% gewijzigd door autoreverse op 08-05-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
autoreverse schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:33:
Ik ben ook omgezet. Kreeg zojuist een SMS en op My Vodafone staat SO Vodafone Red-2.
Gelukkig heb ik nog bijna 3 weken totdat de bundel vernieuwd wordt, anders had ik vast kosten buiten de bundel gemaakt (toevallig veel gebeld en internet gebruikt onderweg afgelopen dagen...)

Ik kan geen Blox/voordeelbundels bekijken of activeren, ik krijg dan een melding dat mijn abonnement onderdeel uit maakt van een zakelijk contract? :?
Dat van dat zakelijke had ik ook, toen deed ie t wel gewoon maar nu net ook weer die melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik ben benieuwd. Volgens de brief di ik heb gehad ga ik volgende week worden omgezet naar het nieuwe abonnement. Ik heb een paar weken terug via Twitter contact gehad met Vodafone en gevraagd onder welke voorwaarden ik zou komen te vallen, daar werd mij het volgende verteld:
Volgens mijn info zul je naar een van de huidige abonnementen omgezet worden dus dat zouden de voorwaarden van na 7 april moeten zijn.
Ik ben benieuwd hoe het volgende week in My VF komt te staan.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
[message=42199102,noline]. MAAR :

- geen beperkte internet (64kb) blox mogelijk. Volgens klantenservice heeft dit te maken dat ik onder de oude voorwaarden zou vallen. Op mijn vodafone staat dat ik red so 2 heb. Nieuwe voorwaarden heet t red so 3...
Oei dat geldt dus ook voor mij. Precies wat ik niet wilde. Niet dat ik snel aan die 2GB zit, ik blijf ruim onder de 1GB tot nog toe. Maar ja je zal maar een keer een vastlopende app hebben die continue data aan het trekken is oid.... Is er een mogelijkheid om een melding te krijgen als je bundel(s) bijna op is (zijn)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
enzoronald schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:17:
Nou, mijn abo is omgezet. MAAR :

Ik moet er zo nog even naar kijken. Maar wel vreemd. Is dit dan een speciaal samengesteld abonnement?

"@VodadoneNL: Hoi Laserboy, deze is aangesloten ná 7 april. De nieuwe voorwaarden zijn van toepassing ;) Gr ^MM"
https://twitter.com/Laserboy/status/464312969175003136

[ Voor 12% gewijzigd door laserboy op 08-05-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Laatst online: 19:32

Yucko

One clown to rule them all !

Nee dat is geen speciaal samengesteld abo, maar gewoon het Red abo (Red-2) van VOOR 7 april. Die beperkt internet optie (terug in snelheid wanneer databundel verbruikt) is alleen beschikbaar bij abonnementen afgesloten VANAF 7 april (de abo's heten dan ook Red-3.

Alleen vindt je die optie niet onder je BloX maar onder je verbruik tabje.
Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/vodafone_data.png

Doordat ik trouwens zo snel actie ondernomen had na het ontvangen van die brief (ik besloot te verlengen ipv in te gaan op hun ruk-aanbod) kreeg ik ook een Red-2 Essential abo. Ik heb toen even gezeurd bij de mensen van Vodafone op FB en die hebben mijn abo omgezet naar een Red-3 abo waardoor ik die beperkt internet optie wel tot mijn beschikking heb _/-\o_

Zo heej, toch al 2 min, verbeld deze maand :')

Wat betreft verbruik ... je krijgt volgens mij automatisch een sms-je als je op 80% van je databundel zit. Maar anders heb je (iig onder android 4.x) nog de optie om een limiet op je mobiele dataverbruik te zetten. Bij mij staat een waarschuwing op 850 MB en limiet op 1.1GB (express hoger dan de 1GB die ik bij Vodafone heb omdat ik die beperkt internet optie eens wil gaan testen deze maand >:) )

[ Voor 22% gewijzigd door Yucko op 08-05-2014 10:59 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar je beperkt internet bevindingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Ik heb dat knopje 'meer info en wijzigen' niet op mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
autoreverse schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:26:
Ik heb dat knopje 'meer info en wijzigen' niet op mijn scherm.
Ik ook niet. Dat komt waarschijnlijk doordat Yucko een ander abonnement heeft, namelijk So Vodafone Red-3 essential.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

zoals ik al zei .. even zeuren bij Vodafone op FB of twitter. Zo heb ik mijn Red-2 ook naar Red-3 omgezet gekregen :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Hm ik denk niet dat Vodafone daar gevoelig voor is. EDIT: of had jij ook een BSW abbo @Yucko?

Ik zie nu dat er wel een Blox 50 MB Zorgeloos Internet is, maandelijkse kosten 0,- en mocht je boven je bundel uit komen dan betaal je ipv per kB (was het 0,35 per MB?) 'slechts' 2 euro per 50 MB. Mocht je een paar honderd MB boven je bundel uit komen, zit je op nog geen tientje eenmalige extra kosten. Die heb ik maar geactiveerd.

[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 08-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Excuses als dit al eerder gevraagd/beantwoord is (kon het niet vinden..) maar worden álle BSW abonnementen omgezet naar nieuwe abonnementen of alleen die met bepaalde (onbeperkte) internetbundels? Want ik heb op dit moment een 1-jarig BSW100 en zou die willen verhogen, echter kan dat op dit moment niet omdat die abo-vorm niet meer wordt aangeboden. Moet dus wachten tot 4 maanden voor het einde van m'n contract tot ik iets zou kunnen aanpassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Geen idee. Die van mij stamde uit 2009 geloof ik. 2010 en heb ik nooit opgezegd of verlengd met een ander nieuw abonnement.

[ Voor 46% gewijzigd door autoreverse op 08-05-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:42
Ook lekker, mijn vrouw had ook een BSW400 a 11 euro nog wat. Toen ik de brief met mijn aanbieding kreeg, keken we al uit naar haar aanbieding. Maar die heeft ze nooit gekregen.
Vandaag krijgt ze ineens bericht dat haar abonnement zoals afgesproken is omgezet. Hmpff.
Zag op myvodafone dat ze een So red 2 heeft gekregen. Ze moet er nog achteraan bellen wat ze daarvoor moet betalen, want dat zag ik zo snel niet op myvodafone.
Mijne zou volgende week omgezet worden. Zal vast ook wel een So red 2 ipv 3 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

autoreverse schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:15:
Hm ik denk niet dat Vodafone daar gevoelig voor is. EDIT: of had jij ook een BSW abbo @Yucko?

...
ik had een BSW 170 abo en zou (uit mijn hoofd) omgezet worden naar een Smart 500 abo. Daar was ik het niet mee eens (1GB --> 500MB) dus heb ik ervoor gekozen om een 2-jarig Red(-2) Essentials abo af te sluiten. Dit was echter < 7 april en dus zonder die beperkt internet optie. Even zeuren op FB en voila! omgezet naar Red-3 vorm.

Ik zou het gewoon proberen ... nee heb je .. ja kun je krijgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yucko op 08-05-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Mij is het gelukt om de Red So-2 naar een Red SO - 3 te krijgen. Maar dit kwam ook omdat ik vanuit twitter al 3x een bevestiging had gekregen via verschillende personen dat ik onder de nieuwe voorwaarden zou vallen en dus ook de beperkte internetblox kon aanzetten nadat ik overgezet zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Yucko schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:45:
[...]
ik had een BSW 170 abo en zou (uit mijn hoofd) omgezet worden naar een Smart 500 abo. Daar was ik het niet mee eens (1GB --> 500MB) dus heb ik ervoor gekozen om een 2-jarig Red(-2) Essentials abo af te sluiten.
Oke, jij hebt dus idd je abonnement zelf verlengd. Dat heb ik niet gedaan. Ik heb wel gebruik gemaakt van het verlengingsvoorstel van Vodafone, en mijn oude abonnementsvoorwaarden gelden dus nog (einddatum abonnement staat bijv. nog steeds op augustus 2012)

Ik heb via Facebook gevraagd waarom ik de Beperkt Internet Blox niet kan krijgen, en het antwoord was dat dat wel kon, maar dat ik dan een ander abonnement moet kiezen en dan dus mijn huidige abonnementsprijs met korting komt te vervallen.

Ik vind dat ik er al behoorlijk warmpjes bij zit met dit abonnement, dus ik laat het nu zo. Ik hoef niet het onderste uit de kan te halen. Met die 50MB boven de bundel Blox en een waarschuwingen-sms moet het goed gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nou, ook eindelijk zo'n brief binnen. Ze bieden een Scherp Large abo aan. Dat gaat niet door natuurlijk dus ik heb bij de klantenservice maar een SO Vodafone Red-3 met 50% korting (75% wilde 'ie helaas echt niet aan beginnen) abo losgepeuterd.

Een paar euro duurder dan Scherp Large weliswaar, maar allicht nog minder per maand dan m'n huidige abo en met betere voorwaarden dus we laten 't maar zo.

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 08-05-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Een andere Vodafone'er heeft op Twitter zojuist tegen me gezegd dat ik onder de voorwaarden van voor 7 april kom te vallen. Heb gezegd dat dat strijdig is met wat eerder tegen me is gezegd, eens even zien hoe dit verder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph
  • Laatst online: 21-05 19:18
Zo te merken ben ik ondertussen ook over gegaan. Telefoon geeft 4g aan maar nog geen SMS ontvangen.

De gegeven bij tegoed & verbruik vind ik echter vreem. Zoals anderen heb ik ook een SO Vodafone Red-2 gekregen. Er staat echter ook een 3 GB Extra Data Bundel bij waar ik tot nog toe niks van heb gehoord. Aangezien ik deze niet heb aangevraagt ga ik er voorlopig van uit dat ik hier niet voor hoef te betalen maar ik ga mijn eerste rekening goed in de gaten houden.

Volgens het overzicht heb ik dus de volgende bundels:

SO Vodafone Red-2
Web 2 GB
4G Netwerktoegang
3 GB Extra Data Bundel
Red onbeperkt bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:44
Bij een Red-2 kost een 3GB databundel normaal € 7.50 per maand.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die omzetting is dus een grote naai-actie van vodafone. Voorheen had je ONBEPERKT internet en nu dus 2GB. Ga je er oveheen en heb je geen blox aan betaal je 100 euro (!) voor een GB! 220 gulden! Voor het kijken van 20 youtube filmpjes! Waarom kun je niet gewoon naar 56kbs na verbruik van die 2GB.

Is dus gewoon een 'trap' waar ze je in willen luizen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

weer iemand die met guldens aan komt. Ik ben het met je eens dat het belachelijk duur is, maar door guldens te roepen kan ik je niet echt serieus nemen

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 06:24:
Die omzetting is dus een grote naai-actie van vodafone. Voorheen had je ONBEPERKT internet en nu dus 2GB. Ga je er oveheen en heb je geen blox aan betaal je 100 euro (!) voor een GB! 220 gulden! Voor het kijken van 20 youtube filmpjes! Waarom kun je niet gewoon naar 56kbs na verbruik van die 2GB.

Een buitenbundeltarief van 100 euro voor 1GB geloof ik niet. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00

Tourniquet

Hiya, fellas!

Chris.nl schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:37:
[...]

Een buitenbundeltarief van 100 euro voor 1GB geloof ik niet. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt?
Het buiten bundel datatarief volgens de voorwaarden voor 7 april is €0,10 per MB.

De schade kun je trouwens wel beperken door de BloX Zorgeloos Internet 50 MB aan te zetten, dan betaal je €2 per 50MB buiten bundel.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
Gisteren langdurig gebeld met VF over 2 lopende zaken:

1. Beter voorstel. Eerste dame van loyalty was niet meewerkend en wilde alleen maar 25% korting geven op een Red abbo, maar dan moest ik wel een jaar contract afsluiten. Daarna opnieuw gebeld en een man aan de lijn gekregen die meer kon regelen. Hij vertelde ook dat extra korting geven altijd gepaard gaat met een jaar abbo en nooit contractloos. Gelukkig kon hij wel een Scherp of Smart abbo geven met internet beperking en dat contractloos. Misschien doe ik dat wel.

2. Mijn klacht over het feit dat ik 3 dagen voor de switch pas de brief ontvang loopt nog steeds. Daar hebben ze niet meer info over dan nu. Wel zegt iedereen die ik sprak, dat het niet hoort dat ik de brief zo kortdag gekregen heb. Dit had 1 maand van te voren moeten zijn.
Sowieso mag deze hele actie wettelijk niet eens, maar om daarvoor nu naar de rechter te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

EWK schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:57:
weer iemand die met guldens aan komt. Ik ben het met je eens dat het belachelijk duur is, maar door guldens te roepen kan ik je niet echt serieus nemen
D'r is nog maar één iemand op het hele Internet die nog naar guldens omrekent. Die persoon slaat dus zulke zaken als inflatie compleet over en is dus niet echt serieus te nemen.
segil schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:27:
Gisteren langdurig gebeld met VF over 2 lopende zaken:

1. Beter voorstel. Eerste dame van loyalty was niet meewerkend en wilde alleen maar 25% korting geven op een Red abbo, maar dan moest ik wel een jaar contract afsluiten. Daarna opnieuw gebeld en een man aan de lijn gekregen die meer kon regelen. Hij vertelde ook dat extra korting geven altijd gepaard gaat met een jaar abbo en nooit contractloos. Gelukkig kon hij wel een Scherp of Smart abbo geven met internet beperking en dat contractloos. Misschien doe ik dat wel.
Die 50% bij mij is contractloos; in mijn 'my vodafone' staat de einddatum van mijn contract nog steeds op 2009.

[ Voor 45% gewijzigd door CyBeR op 09-05-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:08:
[...]
D'r is nog maar één iemand op het hele Internet die nog naar guldens omrekent. Die persoon slaat dus zulke zaken als inflatie compleet over en is dus niet echt serieus te nemen.
Er zijn heus nog wel meer mensen die de omrekening maken. Heeft ook niets met wel of niet serieus te maken hooguit voor hen die het verleden en ontstaan van dingen onbelangrijk vinden.

Inflatie is nog steeds geen factor in electronicaland. Fout die nogal eens gemaakt wordt is tarieven van vroeger en nu te vergelijken en te concluderen dat het dus duurder is geworden door inflatie. Het tegendeel is waar als je kijkt op basis prestatie en dan kom je tot de conclusie dat e.e.a. vrijwel altijd goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Mensen, het gaat om een omzetting ivm het vervallen van bepaalde abo-vormen en niet om verlenging wanneer je ingaat op de aanbieding van Vodafone.
Je oude einddatum (2010, 2011, 2012, etc) blijft derhalve gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 06:24:

Eindelijk iemand die het begrijpt en de meesten zijn er gewoon ingestonken, hoewel red met 75% korting niet slecht is, maar voor hoe lang, 1 jaar , 2 jaar, paar maanden? Wat in die zogenaamde brief staat mag wettelijk niet, het is gewoon een verkapte aanbieding. En contractloos moet je helemaal niet gaan, want dan kan je volgende maand misschien weer zo'n brief verwachten..... Maar hoe dan ook het doel is behaald en je oude FUP is foetsie, want je hebt vrijwillig toestemming gegeven voor een omzetting of opgezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door danda op 09-05-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:19:
[...]

Er zijn heus nog wel meer mensen die de omrekening maken. Heeft ook niets met wel of niet serieus te maken hooguit voor hen die het verleden en ontstaan van dingen onbelangrijk vinden.
Sorry maar we betalen al sinds begin 2002, dat is meer dan twaalf jaar geleden, met de Euro. Die omrekening van 2.20371 was toen accuraat maar is nu, twaalf jaar inflatie later, gewoon niet meer correct om een goede vergelijking te maken. Iemand die dus nú nog omrekent naar guldens is niet serieus te nemen.
Inflatie is nog steeds geen factor in electronicaland. Fout die nogal eens gemaakt wordt is tarieven van vroeger en nu te vergelijken en te concluderen dat het dus duurder is geworden door inflatie. Het tegendeel is waar als je kijkt op basis prestatie en dan kom je tot de conclusie dat e.e.a. vrijwel altijd goedkoper geworden.
Inflatie is een factor bij élke prijs. Als je die meerekent zie je juist pas écht of zaken/presaties wel of niet duurder geworden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Een sim only heeft een minimale looptijd van 1 jaar, echter de korting blijft doorlopen ook na de looptijd.
Voorheen had je 6/8/12 mnd korting en daarna betaalde je de reguliere prijs nu al een tijdje de korting lifetime*. bij abonnementen.

*tot max 2032

[ Voor 195% gewijzigd door Megapaul op 09-05-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Megapaul schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:00:
Een sim only heeft een minimale looptijd van 1 jaar, echter de korting blijft doorlopen ook na de looptijd.
Voorheen had je 6/8/12 mnd korting en daarna betaalde je de reguliere prijs nu al een tijdje de korting lifetime*. bij abonnementen.

*tot max 2032
Echt waar? Begrijp je wel waar het dit topic om draait?Sommige oude abonneehouders die zo een brief hebben gehad hebben een abonnement met de aktievoorwaarde korting zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractsduur. Het vrijwillig omzetten houdt dus ook in dat je die korting verliest en met nieuwe voorwaarden te maken hebt

[ Voor 24% gewijzigd door danda op 09-05-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Net even gebeld met de klantenservice (1201), daar werd weer tegen me gezegd dat mijn abonnement onder de voorwaarden komt te vallen zoals ze van toepassing zijn in de week van de omzetting. Onder de nieuwe voorwaarden dus (Red 3 SO).

Schiet mij maar lek. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Alex) schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:28:
Net even gebeld met de klantenservice (1201), daar werd weer tegen me gezegd dat mijn abonnement onder de voorwaarden komt te vallen zoals ze van toepassing zijn in de week van de omzetting. Onder de nieuwe voorwaarden dus (Red 3 SO).

Schiet mij maar lek. :D
Via de klantenservice heb ik dit ook meerdere keren gehoord in het verleden. Vervolgens gisteren, na omzetting, kreeg ik te horen dat dit niet zo was. Als ik dit wel zou willen, moesten ze m'n abo verlengen voor een jaar en dan zelfs voor 30 euro per maand .... 8)7

Uiteindelijk via twitter de webcare laten inzien (obv berichten die ze toen zelf naar mij toegestuurd hebben op Twitter) dat ik onder de nieuwe voorwaarden zou moeten vallen. Ze hebben toen excuses aangeboden en mijn abo omgezet naar de nieuwe voorwaarden (Red 3 SO).

Ik ben dus een blij man : minder betalen (9,75 euro per maand ipv 14 euro) voor onbeperkt bellen/sms en 2gb op volle snelheid (ook 4G nu) en daarna naar 64 kbps. Dus eigenlijk ook nog steeds onbeperkt internet.

[ Voor 5% gewijzigd door enzoronald op 09-05-2014 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tourniquet schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:04:
[...]

Het buiten bundel datatarief volgens de voorwaarden voor 7 april is €0,10 per MB.

De schade kun je trouwens wel beperken door de BloX Zorgeloos Internet 50 MB aan te zetten, dan betaal je €2 per 50MB buiten bundel.
Je hebt gelijk... Dat had ik niet verwacht... Dan maar die blox aanzetten, ga je niet boven je 2GB betaal je die blox ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
danda schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:11:
[...]

Echt waar? Begrijp je wel waar het dit topic om draait?Sommige oude abonneehouders die zo een brief hebben gehad hebben een abonnement met de aktievoorwaarde korting zolang het abonnement loopt, dus ook na de contractsduur. Het vrijwillig omzetten houdt dus ook in dat je die korting verliest en met nieuwe voorwaarden te maken hebt
Ik begrijp wel waar het over gaat hoor, al laat je het omzetten dan ga je akkoord met nieuwe voorwaarden en daar zit ook weer een korting op. Deze korting loopt ook door (na je looptijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
enzoronald schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Via de klantenservice heb ik dit ook meerdere keren gehoord in het verleden. Vervolgens gisteren, na omzetting, kreeg ik te horen dat dit niet zo was. Als ik dit wel zou willen, moesten ze m'n abo verlengen voor een jaar en dan zelfs voor 30 euro per maand .... 8)7
WTF _O-
Uiteindelijk via twitter de webcare laten inzien (obv berichten die ze toen zelf naar mij toegestuurd hebben op Twitter) dat ik onder de nieuwe voorwaarden zou moeten vallen. Ze hebben toen excuses aangeboden en mijn abo omgezet naar de nieuwe voorwaarden (Red 3 SO).

Ik ben dus een blij man : minder betalen (9,75 euro per maand ipv 14 euro) voor onbeperkt bellen/sms en 2gb op volle snelheid (ook 4G nu) en daarna naar 64 kbps. Dus eigenlijk ook nog steeds onbeperkt internet.
Op zich is dat best een redelijke deal.

Mijn abonnement wordt volgende week omgezet, als blijkt dat mijn abonnement dan tóch onder de voorwaarden van voor 7 april valt ga ik op zoek naar een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
  • Laatst online: 03-10 16:13
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2rylpvb.png

Inmiddels overgezet naar Red-2 Super met een voor mij onbekende 3 GB Extra Data Bundel.
Moet er voor de 3 GB Extra Data Bundel betaald worden als geen gebruik van wordt gemaakt?

Edit:\\
Na contact met de klantenservice blijkt dat de '3 GB Extra Data Bundel' is inbegrepen in het abonnement en een gratis actie is tot 2032.

Mw vodafone: De blox van 3G is inderdaad inbegrepen in je abonnement
Mw vodafone: de kosten waar wij het over hadden (die 7,50) gaan pas in na 2032...
el polini: Ok, duidelijker. Is mijn databundel dan 6GB + 3GB? zonder extra 7,50 bij te betalen?
Mw vodafone: Zo duidelijker voor je?
Mw vodafone: Yep
Mw vodafone: Die blox is een actie
Mw vodafone: En die actie ( gratis 3GB ter waarde van 7,50) loopt tot 2032

[ Voor 77% gewijzigd door el polini op 09-05-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
Misschien een domme opmerkingen over Red-2 & Red-3 van mijn kant.

In de originele brief staat niets genoemd genoemd over specifieke voorwaarden/functionaliteiten van RED sim only (75% korting).
De dagtekening van de brief is 1 April maar er word aangegeven dat er (in mijn geval) week 19 word gemigreerd; de datum waarop de nieuwe abbonementsvorm in gaat is dan toch de datum van de werkelijke migratie aangezien VF? Dat is ook wat je ziet in myVF.

Ik vind de blox die er voor zorgt dat je bandbreedte geknepen word wel fijn maar is helaas alleen bij de RED-3 variant.
Wat zijn de andere voordelen van de RED-3 tov RED-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:13
Ik heb hetzelfde scherm als el polini

Ik wist dat dus niet eens van die actie. Ik heb dus blijkbaar een Red Super SO-2 abbo met 9 gb data voor 30 euro pm

Ik vraag me alleen af hoe 6GB = 4558MB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
De maand mei duurt al 9 dagen...

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Volgens mijn vriendin is er bij mij thuis (zit nog op werk) ook een brief van Voda binnen gekomen, ben benieuwd of mijn Bel+Sms+Web Smart 150 dus ook gaat vervallen of dat het komt omdat ik 4 maanden voor het einde van mijn abbo zit (en dus een "dure" verlenging aangeboden krijg.
Ik gok niet dat ze me een Red Plus gaan aanbieden voor hetzelfde wat ik nu betaal. Dus netto ga ik er altijd op achteruit, maar echt vaak ben ik nu ook weer niet in het buitenland. Die 2 euro kan ik dan wel declaren, alleen is 35 MB per dag wel heel erg karig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

danda schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Eindelijk iemand die het begrijpt en de meesten zijn er gewoon ingestonken, hoewel red met 75% korting niet slecht is, maar voor hoe lang, 1 jaar , 2 jaar, paar maanden? Wat in die zogenaamde brief staat mag wettelijk niet, het is gewoon een verkapte aanbieding. En contractloos moet je helemaal niet gaan, want dan kan je volgende maand misschien weer zo'n brief verwachten..... Maar hoe dan ook het doel is behaald en je oude FUP is foetsie, want je hebt vrijwillig toestemming gegeven voor een omzetting of opgezegd.
Juist ja, want noem mij een goeie reden waarom wij die 56kbs niet kunnen instellen? Het is gewoon een tactiek om die paar sukkels die teveel downloaden even flink op kosten te jagen.

Dus ONBEPERKT bellen + ONBEPERKT smssen + 2GB kost 10 euro.

Let je een maandje niet op en pak je 2 Gb extra krijg je een rekening van 200 euro Oftewel 440 gulden! Voor 40 youtube filmpjes extra kijken, dat is dus even een uurtje op youtube surfen.....

Echt schandalig dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 16:57:
[...]

Juist ja, want noem mij een goeie reden waarom wij die 56kbs niet kunnen instellen? Het is gewoon een tactiek om die paar sukkels die teveel downloaden even flink op kosten te jagen.

Dus ONBEPERKT bellen + ONBEPERKT smssen + 2GB kost 10 euro.

Let je een maandje niet op en pak je 2 Gb extra krijg je een rekening van 200 euro Oftewel 440 gulden! Voor 40 youtube filmpjes extra kijken, dat is dus even een uurtje op youtube surfen.....

Echt schandalig dit!
Zeur niet zo, je krijgt keurig een SMS bij 80% en 100% van je bundel. En anders zet je de 50MB blox aan. En daarnaast hebben alle toestellen ook mogelijkheden tot waarschuwen en is Vodafone de beroerdste niet als het aan komt op coulance in dit soort gevallen.

En terwijl jij klaagt betaald de rest van NL voor een vergelijkbaar abonnement rustig het 3 dubbele, en als die hem voor 7 april hebben afgesloten hebben ze precies dezelfde situatie. Wees blij dat Vodafone zo netjes is geweest voor je. Ze hadden (alle recht om) je ook eenzijdig op kunnen zeggen.

[ Voor 24% gewijzigd door Sander op 09-05-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:37
Ik begrijp niet zo goed hoe jullie aan die 75% en 50% aanbiedingen komen. Hebben jullie allemaal een BSW abo gehad de afgelopen tijd en veel data verstookt dat jullie nu die brief krijgen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik vraag ernaar omdat ik aan het kijken ben voor verlenging, maar als ik een leuke aanbieding kan krijgen binnenkort dan wacht ik nog even met afsluiten, maar de voorwaarde voor wanneer jullie die aanbieding krijgen me niet duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
omgwtfbbq schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:54:
Ik begrijp niet zo goed hoe jullie aan die 75% en 50% aanbiedingen komen. Hebben jullie allemaal een BSW abo gehad de afgelopen tijd en veel data verstookt dat jullie nu die brief krijgen? Of begrijp ik dat verkeerd?

Ik vraag ernaar omdat ik aan het kijken ben voor verlenging, maar als ik een leuke aanbieding kan krijgen binnenkort dan wacht ik nog even met afsluiten, maar de voorwaarde voor wanneer jullie die aanbieding krijgen me niet duidelijk is.
Oud BSW abo via Friends&Family uit ~2009 met unlimited data, 300 mins/sms voor 13.75. Mijn gebruik was relatief weinig, normaliter tussen 500 en 800MB per maand data, soms uitschieters naar 1.4GB, maar dat was maar zelfden. Wel wat buitenland kosten (elke maand gemiddeld voor 5,- naar buitenlandse nummers en 10'je buitenland gebruik). Ik was erg verbaasd en blij toen ik dit aanbod kreeg. Ik had nooit verwacht dat het eigenlijk nog beter kon worden met nogmaals 4 euro per maand eraf, en daarvoor in de plaats eigenlijk niets minder (voor mij dan).

Reden: Ik weet het niet, de logica ontgaat me. Ik houd net als de afgelopen 5 jaar, weer keurig mijn mond en laat hem lopen zolang er niks beters voor bij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op deze link --> https://www.vodafone.nl/s...ox/beperkt-internet.shtml <-- staat

Ben je door je internetbundel heen? Met BloX Beperkt Internet gaat je internetsnelheid omlaag naar maximaal 64 Kbps en betaal je geen buiten bundelkosten.

Activeer door

Sms BLOX BEPERKT INTERNET AAN naar 4000 te smssen.

Dat doe ik dus.

En dan krijg ik deze sms terug:

U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden. Bel 1201 en vraag naar een adviseur. (1 gulden per gesprek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:21:
Op deze link --> https://www.vodafone.nl/s...ox/beperkt-internet.shtml <-- staat

Ben je door je internetbundel heen? Met BloX Beperkt Internet gaat je internetsnelheid omlaag naar maximaal 64 Kbps en betaal je geen buiten bundelkosten.

Activeer door

Sms BLOX BEPERKT INTERNET AAN naar 4000 te smssen.

Dat doe ik dus.

En dan krijg ik deze sms terug:

U kunt zich voor deze Vodafone Blox niet aanmelden. Bel 1201 en vraag naar een adviseur. (1 gulden per gesprek).
Dan heb je geen red 3 ABO maar een red 2 ABO oid.

Ps : Die melding is serieus van 1 gulden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:00

Tourniquet

Hiya, fellas!

enzoronald schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 20:35:
[...]

Dan heb je geen red 3 ABO maar een red 2 ABO oid.

Ps : Die melding is serieus van 1 gulden ??
Is natuurlijk een grapje van davidgilmour, er staat 0,45 euro ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
  • Laatst online: 03-10 16:13
Tarievenoverzicht RED-2 vs RED-3

RED-2 SORED-3 SO
Tarievenper 6 Januari 2014per 7 April 2014
Bundel notificatieAls het datategoed voor ongeveer 75% is verbruikt wordt een melding per sms verstuurd.
In het Vodafone Red Super prijsplan wordt een melding vertuurd bij ongeveer 90% verbruik van de
data-bundel.
Als het datategoed voor 80% en 100% is verbruikt wordt een melding per sms verstuurd.
Standaard buitenbundeltarief€ 0,10 per MB. (Red Super € 2 per 200MB)€ 2 per 100 MB
Data snelheidRed Essential 30/15Mbps, Red 30/15Mbps, Red Super 50/25 MbpsRed Essential 30/15Mbps, Red 30/15Mbps, Red Super 50/25 Mbps
Blox beperkt internetNeeJa Als deze Blox geactiveerd is geldt na 100% verbruik van de reguliere en eventuele extra data bundel(s) een tarief van €0 per MB. De snelheid van de dataverbinding wordt na 100% verbruik van de reguliere en eventuele extra databundels verlaagd naar 64 Kbps (download snelheid ) en 32 Kbps (upload snelheid).
Blox extra data 400 MB*€ 6,50 p/m
Blox extra data 1 GB*€ 10,- p/m
Blox extra data 3 GB*€ 20,- p/m
Bellen naar EU land€ 0,29 p/min€ 0,29 p/min
Gebeld worden, EU€ 0,08 p/min€ 0,08 p/min
Data per MB, EU€ 0,54€ 0,54

* Niet terug te vinden in de voorwaarden. Ik zie de blox wel er tussen staan bij mijn RED-2 SO voor dezelfde tarieven als RED-3 SO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:16
Blijft belachelijk dat Vodafone onder het excuus van "oude abonnementen opruimen" ons ... oude abonnementen (of in ieder geval oude voorwaarden) door de strot duwt. Kom op zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
@el polini Dank je wel voor dit overzicht.
Ik ga straks 1201 maar even bellen aangezien ik nu de melding krijg op myVF dat mijn nummer een zakelijke aansluiting is en ik niks kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 22:54
Ik heb gisteren ook de brief ontvangen. Ik had:

SO Bel SMS Web 400 met FUP (einddatum 10-10-2012)
Huidige abonnementskosten €30,18 (dat was bij aanvang €24 per maand)
Gemiddeld internetverbruik 700mb per maand

Het voorstel van Vodafone is:

Red Super Sim Only voor 30 euro per maand.

Is geen slechte deal toch of wel? Zelfde kosten. Onbeperkt bellen. Vooralsnog acht ik de kans klein dat ik over die 6gb heen ga (zelfs met 4g). Daarnaast zal ik wel de blox beperkt internet activeren om niet voor verassingen te komen.

Ik krijg de indruk dat veel mensen hier ontevreden zijn over het aanbod van Vodafone, maar volgens mij pakt het in mijn geval niet verkeerd uit.... Of zie ik ergens wat adders onder het gras over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
vandenhende schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:29:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier ontevreden zijn over het aanbod van Vodafone, maar volgens mij pakt het in mijn geval niet verkeerd uit.... Of zie ik ergens wat adders onder het gras over het hoofd?
Deze mensen klagen (in mijn ogen) om het klagen. Ze weten zelf dat het niet realistisch om 5 jaar later krampachtig vast te houden aan abonnementen die nog niet eens voor een derde van de prijs die ze betalen geleverd kunnen worden. Vodafone biedt ze wat anders aan dat dicht in de buurt komt, met flinke kortingen, maar toch moet er meer komen. Waarom? Ik weet het niet, ik had het vervelend, maar begrijpelijk gevonden als Vodafone eenzijdig had opgezegd en ben dus eigenlijk blij dat ik een aanbieding kreeg. Dat die goedkoper is, is helemaal mooi meegenomen, maar ook bij een stukje hoger had je mij niet horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Ja, scheer iedereen maar over een kam.

Ik kreeg een "aanbod" om voor hetzelfde pakket opeens 60 procent meer te gaan betalen. Er viel niet over te praten, want volgens de loyaltymedewerker nam de computer de beslissing. Dat iemand anders in precies dezelfde situatie een veel uitgebreide pakket kon krijgen met 75 procent korting, was pech voor mij.

Binnenkort ga ik dus na vele jaren over naar een andere provider, waar ik 40 procent minder ga betalen in plaats van 60 procent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
drfruit schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:09:
Ja, scheer iedereen maar over een kam.

Ik kreeg een "aanbod" om voor hetzelfde pakket opeens 60 procent meer te gaan betalen. Er viel niet over te praten, want volgens de loyaltymedewerker nam de computer de beslissing. Dat iemand anders in precies dezelfde situatie een veel uitgebreide pakket kon krijgen met 75 procent korting, was pech voor mij.

Binnenkort ga ik dus na vele jaren over naar een andere provider, waar ik 40 procent minder ga betalen in plaats van 60 procent meer.
40% minder dan wat je voorheen bij vodafone betaalde? waarom ben je dan niet eerder overgestapt?

En "zelfde situatie" heb je het belgedrag, internetgedrag, buitenbundel-gebruik, helpdesk-calls etc ook allemaal vergeleken? Hoe vodafone bepaald welke klanten ze willen behouden (want dat is het gewoon), dat weet niemand precies. Van de andere hadden die klanten ook gewoon eenzijdig kunnen opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalBM
ik vind ook dat VF dit netjes oplost en over het algemeen vergelijkbare abbo's tegen een aantrekkelijke prijs tov de huidige shop prijzen.
Ook de doelgroep is redelijk duidelijk namelijk klanten die al zeker 2 jaar geen ander abbo uit eigen initiatief hebben genomen en ook niet overgestapt zijn naar een andere provider.

VF had inderdaad eenzijdig kunnen opzeggen echter in de huidige markt kampen de providers toch al met teruglopende marges en klant aantallen. De marges gaat naar de klantkorting & het aantal klanten blijft redelijk gelijk.

Persoonlijk vind ik het nog steeds goed van VF dat ze zo'n actie met focus op de bestaande klanten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Niet online
Sander schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:12:
[...]

40% minder dan wat je voorheen bij vodafone betaalde? waarom ben je dan niet eerder overgestapt?

En "zelfde situatie" heb je het belgedrag, internetgedrag, buitenbundel-gebruik, helpdesk-calls etc ook allemaal vergeleken? Hoe vodafone bepaald welke klanten ze willen behouden (want dat is het gewoon), dat weet niemand precies. Van de andere hadden die klanten ook gewoon eenzijdig kunnen opzeggen.
Ik ben niet eerder overgestapt omdat daar nooit aanleiding voor was.

En ja, ik heb dat gedrag met elkaar vergeleken. Vandaar dat ik ook schreef "in precies dezelfde situatie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:58:
[...]
Deze mensen klagen (in mijn ogen) om het klagen. Ze weten zelf dat het niet realistisch om 5 jaar later krampachtig vast te houden aan abonnementen die nog niet eens voor een derde van de prijs die ze betalen geleverd kunnen worden. Vodafone biedt ze wat anders aan dat dicht in de buurt komt, met flinke kortingen, maar toch moet er meer komen. Waarom? Ik weet het niet, ik had het vervelend, maar begrijpelijk gevonden als Vodafone eenzijdig had opgezegd en ben dus eigenlijk blij dat ik een aanbieding kreeg. Dat die goedkoper is, is helemaal mooi meegenomen, maar ook bij een stukje hoger had je mij niet horen klagen.
Sorry, maar dat is toch echt kolder. Ik (en ook anderen) hadden een abo met ruim voldoende belminuten en onbeperkt Data.

Vervolgens krijgen we een aanbod (volgens Vodafone 'genereus want 50% korting') waar bij we (1) meer gaan betalen en (b) geen onbeperkt Internet meer hebben.

Vervolgens blijkt dat veel anderen in dezelfde situatie een aanbod met 75% krijgen.

Noem jij dat dan "klagen omwille klagen". Kom op zeg. Als Vodafone niet kan leveren voor de originele prijs dan hadden ze de abonnementen gewoon eenzijdig moeten en kunnen opzeggen. Maar niet de een 50, een ander 75% en weer een ander een ander type abonnement moeten aanbieden.

Vodafone heeft verkeerd gegokt. Ze hadden niet verwacht dat deze afhandeling zo publiekelijk bekend zou worden.

En dat jij vindt dat jouw aanbod uitsteken was is fijn maar mogen anderen er a.u.b. anders over denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Sander: jij snapt het niet helemaal. Wij willen door Vodafone gelijk worden behandeld. Klanten met een identiek abonnement kun je niet gaan benaderen met 2 verschillende aanbiedingen voor hetzelfde nieuwe product. Belgedrag analyse is een smoes van hun. Loyalty kon mij geen verklaring geven waarop de verschilende kortingen op gebaseerd werden. Het was gewoon willekeurig gedaan.
Stel jij komt bij de McDonalds en je koopt daar een Big Mac menu voor €7,50. De persoon achter je neemt hetzelfde menu, maar die hoeft maar €5 te betalen. Dan is daar toch ook wat mis?! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07
Ik heb ook een brief gekregen dat mijn abbo wordt omgezet naar Red Sim Only met 2 GB voor 9,75 per maand.

Dit is inmiddels gebeurd en ik zie nu het volgende in het overzicht:

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/gmotqehcz/Knipsel.png

Betekent dit dat ik ook 2GB + 3GB data heb en dat voor maar 9,75?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Stond die extra bundel van 3 GB genoemd in de brief die je kreeg? In mijn brief werd die bundel wel genoemd, maar stond er "voor € 7,50 per maand extra" bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzh
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-02 11:02

yzh

Heb inmiddels ook een brief gekregen, mijn Super SIM 27,50 die ik in begin 2010 heb afgesloten wordt omgezet naar een "exclusieve Red Sim Only" abonnement in week 20.

Ik betaal op dit moment €25.68 per maand voor:
  • Onbeperkt internet
  • Ongeveer 55 EURO aan tegoed voor sms en bellen.
De aanbieding die ik krijg voor €19,50 per maand is:
  • Onbeperkt bellen en sms'en binnen Nederland
  • Databundel van 2GB + flexible data
Nu ben ik opzich best wel tevreden omdat ik iets minder ga betalen. Maar ik zie dat sommige mensen dezelfde abonnement hebben gekregen voor €9,50 per maand of is dat zonder flexible data?

Heeft iemand anders ook een Super SIM abonnement die een brief heeft gehad? Ik ben benieuwd welk aanbieding je hebt gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door yzh op 10-05-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oud:
150 bellen, 150 sms, obeperkt internet.Ik bel amper, sms raakt ook nooit op en data is variabel. Ene maand 100MB, andere maand 7GB. 22 Euro per maand met startdatum ergens in 2007.
Nieuw:
Red Sim Only
Onbeperkt bellen&sms, 2GB internet. Voor mij een achteruitgang :P Nieuwe prijs wordt 19.- met startdatum ergens in mei 2014.
Pagina: 1 ... 24 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!