Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:09:
[...]

Wat is het verschil met de voorwaarden van NA 7 april?
Belangrijkste verschil is dat je de optie hebt indien je over je datalimiet heen gaat automatisch je snelheid beperkt wordt op down 64kbit/s / up 32kbit/s ipv dat er €2 per 100MB (afgerond per 10KB) in rekening wordt gebracht.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:15:
[...]

Belangrijkste verschil is dat je de optie hebt indien je over je datalimiet heen gaat automatisch je snelheid beperkt wordt op down 64kbit/s / up 32kbit/s ipv dat er €2 per 100MB (afgerond per 10KB) in rekening wordt gebracht.
Dat gebeurt dus automatisch bij de oude of de nieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:19:
[...]

Dat gebeurt dus automatisch bij de oude of de nieuwe?
Nee het is een optie (BloX) bij de nieuwe, het staat standaard niet geactiveerd.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:20:
[...]

Nee het is een optie (BloX) bij de nieuwe, het staat standaard niet geactiveerd.
Dus toch? --> Verwijderd in "Het Vodafone bestaande abonnementen & verlengingstopic"

100 euro / 220 gulden per maand voor 1 Gb extra?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Klopt, behalve als je Red Super hebt dan is het €2 per 200MB. Overigens kan je in jouw geval beter gebruik maken van BloX Zorgeloos Internet 50 MB, ben je 60 euro goedkoper uit bij 1GB extra ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 09 april 2014 @ 18:36:
[...]

Klopt, behalve als je Red Super hebt dan is het €2 per 200MB. Overigens kan je in jouw geval beter gebruik maken van BloX Zorgeloos Internet 50 MB, ben je 60 euro goedkoper uit bij 1GB extra ;)
Het probleem is dat vodafone dit niet meldt in de brief. Ik had onbeperkt internet en nu beperkt internet. Kan ik mee leven prima. Maar als je er over heen gaat dan ga je dus 220 gulden per maand per Gb betalen op een abo van minder dan 10 euro per maand!

Vroeger heette dit flessentrekkerij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Omrekenen naar guldens? Seriously?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Het is tenslotte nog maar twaalf jaar geleden dat we overgeschakeld zijn en in die tijd is er ook geen inflatie geweest zodat die vergelijking 100% stand houdt.

Nog altijd geen brief hier trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 09-04-2014 18:50 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:13
Ik heb op 1 april (helaas geen grap) een brief gehad van vodafone. Mijn verbruik in de periode juli t/m oktober 2013 was

JuliAugustusSeptemberOktober
Bellen00:06:0000:29:0000:15:0000:24:00
SMS010311
Internet9.354,6307.339,9102.361,0708.375,580

Dit is wel gemiddeld (soms een uitschieter van 15GB).

Mijn oude abonnement is Sim Only Bel + SMS + Web 190 voor inmiddels €22,87 p/m. Heb nu een aanbieding gekregen van Red Super Sim Only (bel/sms onbeperkt, internet 6GB) voor 30 euro p/m dus 50% korting.

Aangezien ik begonnen ben met dit abonnement rond de 13 euro wil ik graag minder ipv meer betalen. Het liefst zou ik de Red SO hebben met 75% korting (2GB dus). Zou iemand die dat heeft zijn brief en/of telnr willen DM'en aan mij? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 16:14
Nou net vodafone aan de lijn gehad. Werken totaal niet mee. Ben klant vanaf 2007. Ook ik had een FUP abbo SO Basis. Verteld van de brief van 75% korting. Wist er vanaf maar ik mocht blij zijn met een BSW 200 voor 22.50. Geen korting want dat word bekeken per klant en zijn verbruik.

Trouwens gesproken met Loyalty optie 2->4.

[ Voor 7% gewijzigd door RemcoINC08 op 09-04-2014 20:45 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

terwijl andere mensen zeggen dat ze het wel voor elkaar hebben gekregen om van 50 naar 75% korting te gaan. erg onhandig dat ze vanuit vodafone de ene keer niet mee willen werken en de andere keer wel

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Ja Ik heb de brief trouwens al een tijd in huis in week dus behoor wel tot de eerste groep. Maar er zit gewoon totaal geen logica in. Ik voel me nu gewoon afgezet met een 200 abbo voor 22.50.

Ik word daar echt pislink van ze weten prima wat er aan de hand is met die brieven. Ga nog maar een gokje wagen voor 45 cent per gesprek haha.

-edit-

Nu wel een aardig persoon aan de lijn, ik mag hem mailen met mijn brief en de brief van een vriend van me met de goede aanbieding ( die 75% brief van het forum ) en dan word het recht gezet. Alleen wil hij ook de naam weten en het nummer ;( Ga het eerst zonder proberen kijken wat dat opleverd.

[ Voor 58% gewijzigd door RemcoINC08 op 09-04-2014 19:45 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:22

w0w

Als er iets belangrijk is bij welke servicedienst of helpdesk dan ook is het wel vriendelijkheid en gelijke behandeling (en als dat niet mogelijk is duidelijk uitleggen waarom het niet mogelijk is). Als ik de leidinggevende van die toko was daar zou ik mezelf toch echt eens even heel erg hard achter m'n oren krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Lijkt er op dat ik trouwens omgezet ben naar een abonnement wat nu al? niet meer bestaat.
Een BSW 200 Sim only. Dat is toch een oude Bel sms web? Die staat niet eens meer op de site?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

superwashandje schreef op woensdag 09 april 2014 @ 19:25:
terwijl andere mensen zeggen dat ze het wel voor elkaar hebben gekregen om van 50 naar 75% korting te gaan. erg onhandig dat ze vanuit vodafone de ene keer niet mee willen werken en de andere keer wel
Dat valt nog te bezien. Tot nu toe waren er 2 gebruikers (waarvan 1 indirect) die hebben gemeld dat Vodafone het zal aanpassen van 50% naar 75%. Echter een telefonische toezegging garandeert natuurlijk nog niets. Pas als je dit op schrift hebt, heb je enige garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Laguna schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:54:
[...]

Dat valt nog te bezien. Tot nu toe waren er 2 gebruikers (waarvan 1 indirect) die hebben gemeld dat Vodafone het zal aanpassen van 50% naar 75%. Echter een telefonische toezegging garandeert natuurlijk nog niets. Pas als je dit op schrift hebt, heb je enige garantie.
Ik kan bevestigen dat het mij aangepast is na het opsturen van een brief met 75% aanbieding.
Ook de 3GB 7,50 EUR blox erbij genomen.

Bevestiging van VF zelfde dag nog in mijn mailbox, week 20 wordt deze omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

Folkwin schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:39:
[...]

Ik kan bevestigen dat het mij aangepast is na het opsturen van een brief met 75% aanbieding.

en zou je ook eventueel bereid zijn om (gesloten) je 06 nummer te delen? bij vodafone vragen ze in een meewerkende bui om 06 nummers die geholpen zijn. op andere momenten kunnen ze helemaal niets voor je regelen.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Folkwin schreef op donderdag 10 april 2014 @ 08:39:
[...]

Dat is dan een maandelijkse internet Blox die bestaat sinds de nieuwe voorwaarden? Valt jouw abonnement dan ook onder de nieuwe voorwaarden?

[ Voor 6% gewijzigd door laserboy op 10-04-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Net weer gebeld en dezelfde persoon gesproken als met wie ik dinsdag had afgesproken als ik een 06-nummer kon vertellen die wel 75% korting kreeg, dat hij de brief kon opzoeken en dat het ook voor mij zou gelden. Nu opeens weer een ander verhaal te horen gekregen dat ik de brief moet opsturen naar weer een andere afdeling. Ze zijn echt helemaal de weg kwijt daar.

Net reactie terug:
Beste mail(st)er,

U krijgt van ons binnen 10 werkdagen een antwoord. We doen ons best om u zo snel mogelijk te antwoorden!

[ Voor 18% gewijzigd door w0w op 10-04-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
laserboy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:21:
[...]
Dat is dan een maandelijkse internet Blox die bestaat sinds de nieuwe voorwaarden? Valt jouw abonnement dan ook onder de nieuwe voorwaarden?
Ik heb eerlijke gezegd geen idee, ik heb daar niet naar gevraagd.
5GB is meer dan voldoende voor mij, hoef me dan nergens zorgen om te maken.

Ik zit nu vaak onder de 1GB, maar met het oog op de toekomst (4G) lijkt me 5GB rustgevender.

Wat zijn de verschillen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik lees hier dat Vodafone bij een paar mensen heeft toegezegd om de korting te verhogen van 50% naar 75%. Is hierbij ook het product veranderd (bijvoorbeeld van VF Red SO naar VF Red Super SO)?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Alex) schreef op donderdag 10 april 2014 @ 10:43:
Ik lees hier dat Vodafone bij een paar mensen heeft toegezegd om de korting te verhogen van 50% naar 75%. Is hierbij ook het product veranderd (bijvoorbeeld van VF Red SO naar VF Red Super SO)?
Bij mij niet, volgens mij zijn er sowieso geen 75% korting op de VF SUPER SO gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geprobeerd om via 1201 2 4 de omzetting te veranderen, maar helaas zonder reusltaat. Is dit omdat een onwillig medewerker is of is het beleid veranderd. w0w waar moet je je brief sturen? ik ga ook maar middels een brief proberen.
w0w schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:53:
Net weer gebeld en dezelfde persoon gesproken als met wie ik dinsdag had afgesproken als ik een 06-nummer kon vertellen die wel 75% korting kreeg, dat hij de brief kon opzoeken en dat het ook voor mij zou gelden. Nu opeens weer een ander verhaal te horen gekregen dat ik de brief moet opsturen naar weer een andere afdeling. Ze zijn echt helemaal de weg kwijt daar.

Net reactie terug:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvad
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 13:13
Ook gebeld met nummer op de brief en 1200 optie 5 maar beide keren niet gelukt. Wil graag van Super Red Sim Only (6GB) 50% naar Red Sim Only (2GB) 75% maar is volgens hen niet mogelijk omdat ze volgens het beleid niet mogen afwijken van de brief, ookal heeft een 'vriend' een andere aanbieding gekregen. Sraks maar nog een keer proberen, misschien wil een andere medewerker wel meewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:20
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
Wat ik niet echt snap: ik zie allemaal goedkope aanbiedingen voorbij komen: 10 euro voor onbeperkt bellen en sms'en en 2 GB data. Mijn dochter is aan het kijken naar een nieuw abo maar die moet minstens iets van 30 tot 35 euro dokken voor dezelfde hoeveelheid...? (Dat is dan wel een nieuw abo met mobiel: totaalprijs wordt dan 54). Is dit dan niet een heel aardige en klantvriendelijke actie (want ik lees ook gemopper erover)? Maar is dit tegelijkertijd ook niet nogal vreemd voor nieuwe klanten...? Want meestal krijgen die juist korting.

Beetje vreemd en onoverzichtelijke beleid, lijkt me...
Bestaande klanten korting geven lijkt mij een beter beleid eigenlijk. Klanten aan je binden heeft op de langere termijn meer zin dan telkens nieuwe klanten aansluiten die na 1 of 2 jaar weer vertrekken...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Sorcerer8472 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:41:
[...]

Bestaande klanten korting geven lijkt mij een beter beleid eigenlijk. Klanten aan je binden heeft op de langere termijn meer zin dan telkens nieuwe klanten aansluiten die na 1 of 2 jaar weer vertrekken...
Daarnaast is er gekeken naar het gebruikersprofiel, de meeste krijgen die korting omdat ze een groot deel van het nieuwe abonnement helemaal niet zullen benutten als hun gebruik ongeveer gelijk blijft. Het abo is dus zwaar overkill voor de meesten vooral op het gebied van bellen en smsen, data willen de meesten juist meer hebben.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03-2023
Laguna schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:54:
[...]

Ook ik kan bevestigen dat ik ben omgezet naar red SO 75% korting.
Bij het eerste gesprek konden ze me niet helpen, alleen als ik zo'n brief met 06 nummer kon overleggen, na het gesprek kreeg ik een smsje of ik wilde vertellen hoe ik het gesprek verlopen vond en of ik eventueel teruggebeld wilde worden, natuurlijk aangegeven dat ik niet tevreden was en dat ze me mochten bellen.
Volgende dag werd ik inderdaad gebeld met de vraag hoe ze het op konden lossen, nu kreeg ik zonder slag of stoot 75% korting met onmiddellijke ingang, kon ook de blox aanzetten dat na 2 gb de snelheid omlaag gaat.
Ik krijg hier geen nieuwe brief ter bevestiging van overigens want dat heb ik nog gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je dat voor elkaar. Het lukt gewoon me niet om te veranderen. Vandaag ook sms ontvangen. Ze hebben terug gebeld, maar met 0 resultaat. Het is wilekeur, of je hebt een overtuigend stem 8)
Niborit schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:45:
[...]

Ook ik kan bevestigen dat ik ben omgezet naar red SO 75% korting.
Bij het eerste gesprek konden ze me niet helpen, alleen als ik zo'n brief met 06 nummer kon overleggen, na het gesprek kreeg ik een smsje of ik wilde vertellen hoe ik het gesprek verlopen vond en of ik eventueel teruggebeld wilde worden, natuurlijk aangegeven dat ik niet tevreden was en dat ze me mochten bellen.
Volgende dag werd ik inderdaad gebeld met de vraag hoe ze het op konden lossen, nu kreeg ik zonder slag of stoot 75% korting met onmiddellijke ingang, kon ook de blox aanzetten dat na 2 gb de snelheid omlaag gaat.
Ik krijg hier geen nieuwe brief ter bevestiging van overigens want dat heb ik nog gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Wat ik ook opvallend vind is dat hij de blox voor snelheidsbeperking buiten de databundel kan aanzetten en dus onder de nieuwe voorwaarden valt. Terwijl volgens dit bericht iedere gebruiker met een vergelijkbaar Sim Only kortingsabonnenent nog onder de oude voorwaarden valt. Daarom heb ik ook nog stilletjes hoop dat het niet klopt. Abonnement wordt ook pas in week 19 omgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03-2023
laserboy schreef op donderdag 10 april 2014 @ 17:36:
Wat ik ook opvallend vind is dat hij de blox voor snelheidsbeperking buiten de databundel kan aanzetten en dus onder de nieuwe voorwaarden valt. Terwijl volgens dit bericht iedere gebruiker met een vergelijkbaar Sim Only kortingsabonnenent nog onder de oude voorwaarden valt. Daarom heb ik ook nog stilletjes hoop dat het niet klopt. Abonnement wordt ook pas in week 19 omgezet.
Bij mij heeft hij direct tijdens ons gesprek gisteren direct mijn abonnement omgezet, ik was ook blij verrast dat ik die buiten de bundel blox kon activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00
Toch nog even met 1200, optie 5 gesproken. Zie hier "schriftelijke" bevestiging:

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/6qbhhrbl9/photo.png

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Plato112 schreef op donderdag 10 april 2014 @ 15:56:
[...]

Daarnaast is er gekeken naar het gebruikersprofiel, de meeste krijgen die korting omdat ze een groot deel van het nieuwe abonnement helemaal niet zullen benutten als hun gebruik ongeveer gelijk blijft. Het abo is dus zwaar overkill voor de meesten vooral op het gebied van bellen en smsen, data willen de meesten juist meer hebben.
Onzin, dit is reeds onderuit gehaald door mensen die ook amper hun abonnement gebruikten en toch geen 75% korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-09 13:39
http://forum.vodafone.nl/...door-Vodafone/td-p/148311

http://forum.vodafone.nl/...-door-Vodafone/m-p/151021

Op het forum van Vodafone wordt door gebruikers aangegeven dat zij 75% korting krijgen en sommige zowel 50% als 75%. Dit wordt niet tegengesproken door de mods.

Ik heb zeer recentelijk een brief ontvangen met 50% korting Red SO en ben ook niet blij dat sommige 75% korting krijgen.
Alsof je bij het tankstation te horen krijgt dat jij een euro per liter meer mag betalen voor hetzelfde product.

Verbruiken (MB)
518
610
840
613

[ Voor 2% gewijzigd door Yammie74 op 10-04-2014 19:52 . Reden: Aanvullen verstookte MB's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even tussendoor: zijn er nog anderen die nog geen brief ontvangen hebben (SO basis 2008)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hiero. Zelfde trouwens, SO Basis 22,50 uit 2008, met zorgeloos internet blox.

[ Voor 85% gewijzigd door CyBeR op 10-04-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Laguna schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:42:
[...]

Onzin, dit is reeds onderuit gehaald door mensen die ook amper hun abonnement gebruikten en toch geen 75% korting krijgen.
Ik denk dat het gewoon met je waarde als klant te maken hebt. Ondanks mijn ultra lage abonnement pak ik gemiddeld paar dagen per maand de 2,- per dag buitenland blox. Relatief veel belletjes naar buitenlandse nummers en andersom en ook regelmatig buiten EU gebruik. Al met al een gemiddelde rekening van 30/40,- p/m waarvan13,- mijn abonnementsgeld is. Denk dat het dus makkelijk is om dan korting te geven, aangezien ze toch wel aan me verdienen (en er niet echt een goedkopere optie is dan VOIP/Skype voor dit soort gebruik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 10 april 2014 @ 20:01:
Hiero. Zelfde trouwens, SO Basis 22,50 uit 2008, met zorgeloos internet blox.
Ik heb de 17,50, met zorgeloos internet blox. Blijkbaar mogen wij nog even geduld hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niborit schreef op donderdag 10 april 2014 @ 16:45:
[...]

, kon ook de blox aanzetten dat na 2 gb de snelheid omlaag gaat
Kan iedereen dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Als ik het antwoord van Vodafone op Twitter goed begrijp hebben ze vooral geprobeerd om ervoor te zorgen dat mensen een nieuw abonnement krijgen dat niet duurder is dan het abonnement dat ze hadden. Dat zou verklaren waarom sommige mensen 75% korting krijgen en anderen 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

dat is ze bij veel mensen dan niet gelukt. ik ben nu 15 euro per maand kwijt en na de aangeboden 50% korting 20 euro (33% meer!) als ze me 75% hadden aangeboden was het 10 euro geworden. het had van mij ook 15 euro mogen blijven maar ik ben eigenlijk zeker niet van plan om meer te gaan betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgen we verschillende abonnementen ( RSO en Scherp S )aangeboden terwijl wij dezelfde SO 250 hebben en ook qua belgedrag niet van elkaar verschillen. Beide zijn goedkoper dan SO 250, maar bij Sherp S ben je uiteindelijk duurder uit.
Alex) schreef op donderdag 10 april 2014 @ 22:42:
Als ik het antwoord van Vodafone op Twitter goed begrijp hebben ze vooral geprobeerd om ervoor te zorgen dat mensen een nieuw abonnement krijgen dat niet duurder is dan het abonnement dat ze hadden. Dat zou verklaren waarom sommige mensen 75% korting krijgen en anderen 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Op Twitter heb ik via DM wat vragen gesteld aan Vodafone n.a.v. het aanbod dat ik heb gehad, VF wist mij het volgende te vertellen:

- 3 GB extra kost € 7,50 pm (wist ik al)
- Het nieuwe abonnement valt onder de voorwaarden van na 7 april, dus met mogelijkheid om teruggezet te worden in snelheid i.p.v. bijbetalen
- Er is geen minimale contractduur (had ik niet verwacht, want ik ga geen nieuw contract aan)
- De 50% korting blijft gelden tot ik mijn contract verleng (met een ander abonnement) of opzeg.

Ik denk dat ik wel akkoord ga met het aanbod van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

MrBlueEyes schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:37:
Ook ik heb maar de 50% korting actie gekregen. Waardoor ik ook meer moet gaan betalen.

(Nu 400BSW, eerst voor €11,95, maar later €14,95 omdat het een typefout bleek te zijn. Nu €15,20 door inflatie verhoging van Vodafone)

Verbruik:

07-2013 52min, 8sms, 430MB
08-2013 41min, 3sms, 481MB
09-2013 22min, 9sms, 420MB
10-2013 40min, 16sms, 441MB
Ik zit in precies dezelfde situatie, BSW 400 sinds augustus 2010 tegen €11,95. Al stond er €14,95 op mijn eerste rekening terwijl in de email van de bevestiging van mijn bestelling €11,95 stond als maandbedrag. In plaats van het te corrigeren hadden ze toen een kortingsactie toegepast die dus onterecht na 2 jaar stopte, waarna ik €14,95 moest gaan betalen (momenteel €15,20). Dit toen maar laten gaan.

Echter nu heb ik dus een paar dagen geleden ook een brief gehad waarin er een aanbieding wordt gedaan met 50% korting op het Red Sim Only abonnement. Terwijl mijn gebruik en hoe lang ik klant ben bij Vodafone weinig afwijkt van Tourniquet hieronder (al zijn zijn belminuten wel erg laag), die wel 75% korting heeft aangeboden gekregen (scheelt toch ruim 100 euro op jaarbasis).
Maandag ook maar eens verhaal halen bij Vodafone, lijkt mij geen gelijke behandeling van klanten.

Spraak90 min67 min47 min76 min
SMS13520
Data180 MB297 MB818 MB284 MB
Tourniquet schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:07:
Okt '13 €13,44 2min 8sms 331 MB (3 weken vakantie in buitenland)
Sep '13 €15,05 19min 5sms 838 MB
Aug '13 €13,76 21min 4sms 822 MB
Jul '13 €20,74 9min 10sms 523 MB (+ 4 dagen "alles-in-1 op reis bundel)

Ik bel zo te zien vrij weinig met dit nummer. ;)
Nu Red Sim Only met 75% korting aangeboden gekregen, maar ga mijn telnummer niet delen, sorry. Ben sinds september 2010 klant bij Vodafone met SO BSW 400 abo ("tvgids.nl" actiekorting met huidige abokosten €12,15 p/m)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
Alex) schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:00:
Op Twitter heb ik via DM wat vragen gesteld aan Vodafone n.a.v. het aanbod dat ik heb gehad, VF wist mij het volgende te vertellen:

[...]
Met 'het aanbod' bedoel je de brief van Vodafone met het Red Sim Only 75% kortingsabonnement? Of heb je dit aanbod via de klantenservice kunnen afdwingen? De antwoorden van Vodafone op je vragen zijn voor mij zeer interessant. Dat kan dan ook voor mij en andere die dat 75% kortingsaanbod hebben gehad ook gelden. Daar is/was nog best wat verwarring over...

[ Voor 3% gewijzigd door laserboy op 11-04-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb het 50%-aanbod gekregen voor VF Red Sim Only, via Twitter is het in ieder geval niet gelukt om dit naar 75% verhoogd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

Laguna schreef op donderdag 10 april 2014 @ 18:42:
[...]

Zou je een concreet voorbeeld kunnen geven, want dit heb ik dan toch gemist.
Laguna schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:35:
[...]

Ik zit in precies dezelfde situatie, BSW 400 sinds augustus 2010 tegen €11,95. Al stond er €14,95 op mijn eerste rekening terwijl in de email van de bevestiging van mijn bestelling €11,95 stond als maandbedrag. In plaats van het te corrigeren hadden ze toen een kortingsactie toegepast die dus onterecht na 2 jaar stopte, waarna ik €14,95 moest gaan betalen (momenteel €15,20). Dit toen maar laten gaan.

Echter nu heb ik dus een paar dagen geleden ook een brief gehad waarin er een aanbieding wordt gedaan met 50% korting op het Red Sim Only abonnement. Terwijl mijn gebruik en hoe lang ik klant ben bij Vodafone weinig afwijkt van Tourniquet hieronder (al zijn zijn belminuten wel erg laag), die wel 75% korting heeft aangeboden gekregen (scheelt toch ruim 100 euro op jaarbasis).
Maandag ook maar eens verhaal halen bij Vodafone, lijkt mij geen gelijke behandeling van klanten.

Spraak90 min67 min47 min76 min
SMS13520
Data180 MB297 MB818 MB284 MB

[...]
Als ik jouw belgedrag vergelijk met dat van Tourniquet, dan bel/sms je al gauw 4x zoveel terwijl je datagebruik nog steeds meer dan de helft van Tourniquet is. Dus om nu te zeggen dat het echt vergelijkbaar is gaat niet helemaal op.

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 09:30
Plato112 schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 14:17:
[...]

Zou je een concreet voorbeeld kunnen geven, want dit heb ik dan toch gemist.

[...]

Als ik jouw belgedrag vergelijk met dat van Tourniquet, dan bel/sms je al gauw 4x zoveel terwijl je datagebruik nog steeds meer dan de helft van Tourniquet is. Dus om nu te zeggen dat het echt vergelijkbaar is gaat niet helemaal op.
Die van mij zit wel al een stuk dichterbij.
MrBlueEyes schreef op woensdag 09 april 2014 @ 10:37:
Ook ik heb maar de 50% korting actie gekregen. Waardoor ik ook meer moet gaan betalen.

(Nu 400BSW, eerst voor €11,95, maar later €14,95 omdat het een typefout bleek te zijn. Nu €15,20 door inflatie verhoging van Vodafone)

Verbruik:

07-2013 52min, 8sms, 430MB
08-2013 41min, 3sms, 481MB
09-2013 22min, 9sms, 420MB
10-2013 40min, 16sms, 441MB

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Folkwin schreef op donderdag 10 april 2014 @ 12:55:
[...]

Bij mij niet, volgens mij zijn er sowieso geen 75% korting op de VF SUPER SO gegeven.
Er heeft een tweaker voor gebeld, die heeft ook in dit forum gereageerd.
Hij kreeg ook ''nee'' als antwoord. Heb zelf inderdaad nog niemand gezien die 75% op een RED Super abo heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
UserBSWNuRSOStraksVerschilKorting
Alex19022,8719,50-3,3715%50
autoreverse40015,209,75-5,4536%75
BreeeZe30013,169,75-3,4126%75
breinonline5,039,754,72-94%75
ck2000nl40019,5050
CrashOne3009,7575
davidgilmour13510,129,75-0,374%75
Digimusic30013,169,75-3,4126%75
enzoronald19,5050->75
FlyingFreak10,6719,508,83-83%50
Folkwin40015,2019,504,30-28%50->75
hapSnap40019,5050
Laguna40015,2019,504,30-28%50
M.C.6,059,753,70-61%75
MrBlueEyes40015,2019,504,30-28%50
Napsju40015,2019,504,30-28%50->75
Niborit19,5050->75
Plato11219,5050
Sander30013,759,75-4,0029%75
Schrammy8940015,2019,504,30-28%50
SFRtje40015,2019,504,30-28%50
superwashandje19,5050
Tourniquet40012,159,75-2,4020%75
w0w40015,2019,504,30-28%50
Yammie7419022,8719,50-3,3715%50

Voor zover bekend in dit topic heb ik alle gegevens bij elkaar gezet om te kunnen vergelijken.
Het lijkt erop dat de korting bepaald wordt hoeveel je nu betaald voor je abonnement.

Oftewel, ikzelf als Alex zullen nooit 75% korting krijgen, anders verliest VF teveel inkomsten aan ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Bedankt voor het verzamelen, Yammie74. Het lijkt erop dat Vodafone inderdaad heeft geprobeerd om mensen zoveel mogelijk onder hun huidige maandbedrag te krijgen (om zo te voorkomen dat ze weglopen?). Dat lijkt niet in alle gevallen te zijn gelukt, waarschijnlijk omdat sommige abonnementen destijds zo goedkoop zijn afgesloten (kortingspropositie? F&F?) dat Vodafone er op dit moment geen passend aanbod voor kan geven, zelfs niet met 75% korting, zonder dat mensen flink achteruitgaan in belminuten of data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Aan de samenvatting van Yammi74 kan ik nog wel eens geluk gaan hebben. Betaal nu op een paar cent na 30,- per maand en bel/sms zo goed als niet. Data ligt gemiddeld tussen de 5gb en 7gb (met hier en daar een uitschieter naar 13gb oeps).
Ik ga proberen er de Red Super met extra blox van 3gb uit te krijgen voor minder dan de prijs van t-mobile (34,- voor 10gb en 90 minuten/sms).

Nu nog wachten op de brief...

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Voor de volledigheid:
Folkwin 19,50 50 ->75

Ik heb een BSW 400 - 15,20 EUR
Ik had eerst inderdaad de 50% variant, maar nu heb ik de 75%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
Folkwin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:23:
Voor de volledigheid:
Folkwin 19,50 50 ->75

Op basis van de verzamelde gegevens ben ik van mening dat een BSW-400 abonnement het meest kansrijk is voor het krijgen van 75% korting!

BSW-300 krijgt schijnbaar altijd 75% korting.

Volgens mij is de korting niet gebasseerd op verbruik, maar op wat men nu betaald.
En bij mij wringt daar de schoen, want het product is bij iedereen gelijk, maar toch moet iemand er schijnbaar 10 Euro meer voor betalen :(

P.s. ik zal voor de volledigheid nakomende gegevens aanvullen in de tabel

P.p.s. Ik ga er geen weddenschap van maken maar:
ck2000nl
hapSnap
Laguna
MrBlueEyes
Schrammy89
SFRtje
w0w

Succes ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Yammie74 op 12-04-2014 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Maar wat ik me nou afvraag: ze willen die onbeperkte abbo's eruit, maar mijn 10 GB abbo is ook gewoon onbeperkt. Die snelheidsverlaging kickt nooit in, en zit ik zat februari bijv. op 31 GB. Nu zijn alle databalkjes alweer leeg (14 GB aan balkjes in totaal, 10 GB + 3 GB + 1 GB) in My Vodafone, en de snelheid is nog steeds maximaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00
Voor de volledigheid:
Folkwin 19,50 50 ->75

Identiek.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Voor de volledigheid:
Folkwin 19,50 50 ->75

Jammer dat je DM uit hebt staan, dus maar even zo.. zou je mij die brief kunnen doorsturen die je gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
BDHowner schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:44:
Maar wat ik me nou afvraag: ze willen die onbeperkte abbo's eruit, maar mijn 10 GB abbo is ook gewoon onbeperkt. Die snelheidsverlaging kickt nooit in, en zit ik zat februari bijv. op 31 GB. Nu zijn alle databalkjes alweer leeg (14 GB aan balkjes in totaal, 10 GB + 3 GB + 1 GB) in My Vodafone, en de snelheid is nog steeds maximaal!
Dat die snelheidsverlaging niet inzet fixen ze vast wel eens.
Per 7 april kunnen alle nieuwe abonnementen een gratis snelheidsverlaging krijgen dus wat dat betreft liep je voor op de rest, in tegenstelling tot de verouderde FUP abonnementen waar ze vanaf willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Laatst online: 08-10 19:06
Yammie74 schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 14:34:
[...]

Op basis van de verzamelde gegevens ben ik van mening dat een BSW-400 abonnement het meest kansrijk is voor het krijgen van 75% korting!

BSW-300 krijgt schijnbaar altijd 75% korting.

Volgens mij is de korting niet gebasseerd op verbruik, maar op wat men nu betaald.
En bij mij wringt daar de schoen, want het product is bij iedereen gelijk, maar toch moet iemand er schijnbaar 10 Euro meer voor betalen :(

P.s. ik zal voor de volledigheid nakomende gegevens aanvullen in de tabel

P.p.s. Ik ga er geen weddenschap van maken maar:
ck2000nl
hapSnap
Laguna
MrBlueEyes
Schrammy89
SFRtje
w0w

Succes ;)
Ik ga maandag even bellen en hopen dat je theorie klopt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:46
SFRtje schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:54:
[...]

Ik ga maandag even bellen en hopen dat je theorie klopt ;).
Ik heb enkele dagen geleden gebeld, en niet voor elkaar gekregen om 75% te krijgen. Overigens ook geen tevredenheids SMS gekregen na het gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Laguna schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 15:03:
[...]

Jammer dat je DM uit hebt staan, dus maar even zo.. zou je mij die brief kunnen doorsturen die je gebruikt hebt?
Ik heb degene van wie ik de brief gekregen heb beloofd deze niet door te geven; dit zal ik dus ook niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Folkwin schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:35:
[...]

Ik heb degene van wie ik de brief gekregen heb beloofd deze niet door te geven; dit zal ik dus ook niet doen.
Geen probleem dan benader ik die persoon zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Laguna schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:38:
[...]

Geen probleem dan benader ik die persoon zelf wel.
Zou eerst de topic warning even lezen, ik heb zelf ook een aantal verzoeken ontvangen en stuur ze inmiddels door naar een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Sander schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 16:41:
[...]

Zou eerst de topic warning even lezen, ik heb zelf ook een aantal verzoeken ontvangen en stuur ze inmiddels door naar een mod.
Topic warning heeft daar niks mee te maken (die heeft namelijk betrekking op F&F), het gaat hier om ongelijke behandeling van klanten (mijn abonnement was 2 jaar geleden al onterecht verhoogd, mogelijk als dat niet was gebeurd had ik al die 75% gehad).

[ Voor 11% gewijzigd door Laguna op 12-04-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik denk niet dat je veel voor elkaar gaat krijgen als je mensen die verzoeken ontvangen op zo'n manier toespreekt ;)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Ik heb een enkel een sms terug gekregen dat mijn verzoek in behandeling is bij Vodafone. Tegelijkertijd heb ik dus ook een mail gestuurd met de pdf als bijlage. Wel heb ik in de mail gezegd dat ik deze week cursus heb en dus niet op kan nemen. Hopelijk krijg ik volgende week een belletje/smsje! Ik betaal nu inderdaad zoals velen €15,20.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacespider
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:09
Ik heb vorige week ook een brief ontvangen. Heb in 2010 via F&F een SO BSW620 met FUP afgesloten waar ik inmiddels €20,28 per maand voor betaal. Vodafone heeft mij een aanbieding gedaan voor een Red Sim Only met 50% korting. Ga er dus in kosten een euro op vooruit, krijg nu onbeperkt bellen en smsen, maar baal wel dat ik nu mijn FUP kwijt ben.

Heb nog contact gehad via Twitter omdat ik ook wel 75% korting zou willen, maar Webcare geeft aan:
Nee, we willen je abonnementskosten vergelijkbaar houden met je huidige kosten. Ik heb helaas geen ander aanbod.
Als ik trouwens kijk naar mijn gemiddelde verbruik per jaar, hadden ze mij makkelijk op een lager abbo (Red Essential) kunnen zetten, dus denk dat ze ook kijken naar wat je nu betaald.

Gemiddeld verbruik per maand van afgelopen jaar: 66 min / 3 sms / 578 mb
Gemiddeld verbruik per maand van juli t/m oktober 2013 (VF analyse): 53 min / 2 sms / 661 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik kreeg een aanbod om van Scherp 75/25 zonder data à € 5,03 over te stappen naar Scherp S voor € 8. Dat is 60% duurder zonder enige verbetering of uitbreiding.

Iemand anders in dezelfde situatie kreeg Red onbeperkt bellen met 2 GB data aangeboden voor € 9,75, maar volgens de medewerker die ik net sprak was de computer verantwoordelijk en kon hij niets voor mij doen. Ik moest gelijk denken aan Little Brittain ("computer says no").

Denk dat ik maar voor € 3 naar Tele2 ga. Die medewerker raadde dat overigens sterk af. "Tele2 beschouwen we niet eens als een concurrent, weet u wel wat voor risico u daarmee neemt? Straks bent u misschien niet bereikbaar." Dat ik vrijwel nooit mobiel bel of gebeld word, vond hij opeens geen argument meer, al was het blijkbaar wel de reden om mij een waardeloze aanbieding te doen.

Haha, en dan een sms sturen dat ze erop vertrouwen dat ik naar wens ben geholpen. Loyalty volgens VF. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:18
Afgelopen week kreeg ik te horen dat ik enkel 75% korting zou kunnen krijgen wanneer ik een brief kon overleggen met dezelfde korting en vergelijkbaar abonnement(zelf 50% aangeboden gekregen waardoor €5 in de maand duurder uit)
Dus ik had een mail gestuurd met een brief, maar niets meer van gehoord. Ook gereageerd op de sms, niets van gehoord. Daarom vandaag nogmaals gebeld en het verhaal voorgelegd aan een andere werknemer. In eerste instantie kon dit niet en dergelijke maar ze ging het navragen bij haar leidinggevende. Normaal kon dit niet maar omdat een medewerker dit vorige week al had toegezegd zou ze het bij wijze van hoge uitzondering toepassen. Ze heeft direct mijn abonnement aangepast naar RED SO (kan ik nu ook zien op mijn vodafone) en de korting zou toegepast worden vanaf de volgende factuur...ik ben benieuwd.
Verder beweerde ze dat de mensen met 75% korting al minder betaalden voor hun abbo en daardoor meer korting kregen, waarna ik haar erop wees dat mijn abonnement en het abonnement uit de brief exact hetzelfde waren zei ze dat dat dan een computerfout was bij die ander...right.

Al met al lijkt het er dus op dat het erg moeilijk begint te worden om de 75% korting te krijgen, nu maar hopen dat dit inderdaad doorgevoerd is bij mij (vertrouw vodafone niet meer echt met hun driedubbele verschillende en gewoonweg onjuiste uitspraken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
De laatste 2 posts laten goed zien hoe Vodafone hier qua communicatie en beleid een zooitje van maakt. @drfruit krijgt de horen dat 'de computer bepaalt' en er helaas echt niets aan veranderd kan worden, bij anderen zoals @Schrammy87 wordt meteen het abonnement aangepast, handmatig.

Volstrekte willekeur dit, niet alleen de uitgedeelde kortingen, maar ook in ieder geval qua loyalty / tegemoetkoming....

[ Voor 28% gewijzigd door autoreverse op 14-04-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik ben vandaag terug gebeld, nadat ik opnieuw een sms had gestuurd. Ze hadden mijn mail niet gekregen... Daarna tijdens het gesprek zelf nog 2 x doorgestuurd en toen kregen ze het ineens wel binnen :O Daarna volgde er eens stilte....kreeg de opmerking waarom het adres er niet op staat. Gaf toen aan dat het 06 nummer er toch op staat, en jullie kunnen hopelijk toch wel zoeken op het 06 nummer?! Of kan dat nieuwe IT-systeem dat niet? 8)7 Of wilt u zeggen dat de brief nep is? Dat was volgens haar niet het geval en ze ging het voorleggen aan degene die ik bij het 1e gesprek had gesproken en ik zou deze week teruggebeld worden.
Conclusie: ze proberen je het zo lastig mogelijk te maken |:(

@autoreverse: ze liet een beetje doorschemeren dat ze heel misschien jou gaat bellen om de brief te verifiëren. Je hebt mijn naam mochten ze dat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:20
Zijn er nog mensen met een BSW-Smart-abo (met buitenlandbellen) die een brief hebben gekregen trouwens?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Vandaag nog eens gebeld met Vodafone Sales. Volgens de medewerkster hebben klanten die de 75% korting ontvangen gewoon geluk gehad en "de jackpot gewonnen".

Kijk ik ben ook heel blij voor die klanten maar dit lijkt op willekeur. Nergens geeft Vodafone helder weer waar die kortingen op zijn gebaseerd. Ja, op je belgedrag afgelopen zomer en op welke abonnementsvorm het beste bij je past, maar wat dat in concreto in houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet dat we aan de VF-loterij meededen O-) .
Plankton schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:20:
Vandaag nog eens gebeld met Vodafone Sales. Volgens de medewerkster hebben klanten die de 75% korting ontvangen gewoon geluk gehad en "de jackpot gewonnen".

Kijk ik ben ook heel blij voor die klanten maar dit lijkt op willekeur. Nergens geeft Vodafone helder weer waar die kortingen op zijn gebaseerd. Ja, op je belgedrag afgelopen zomer en op welke abonnementsvorm het beste bij je past, maar wat dat in concreto in houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Hier geen brief gehad maar ze hadden me plots op scherp 200MB gezet. Dat met > 1GB per maand met enige regelmaat. Moest er achter komen doordat ik al 30 euro over m'n 200MB heen zat en daar sms over kreeg. Vervolgens ongelofelijk onbeschoft behandeld aan de telefoon, totdat ik iemand bij loyalty aan de telefoon kreeg die mij RED 2GB met 50% korting heeft aangeboden (19.50pm). Dit icm credit op gemaakte kosten was voor nu even voldoende. Kan ik rustig eens gaan zoeken voor iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
rensariens schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:28:
Dit icm credit op gemaakte kosten was voor nu even voldoende. Kan ik rustig eens gaan zoeken voor iets anders.
Heb je een open contract gekregen dan ?

Want ik ben bang dat die aanbiedingen toch allemaal ( minimaal ) 1jaars contracten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Wordt gewoon omgezet zonder verdere verplichtingen. Dit is overigens bij alle aanbiedingen het geval, iedereen zit al jaren bij VF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Ongeveer een uurtje geleden gebeld door Vodafone. Heb wel de aanbieding voor sim only Red Super gehad, is geen percentage genoemd, maar zou uitkomen op 38,-/maand.
Gevraagd op basis waarvan de aanbieding gedaan is, en dat zou volgens de medewerker gedaan zijn op basis van gebruik en de 'aanbieding' is voor loyale klanten. Mijn gebruik blijft onder de 90 minuten bellen/sms, alleen data ligt tussen de 6 en 8 gb met hier en daar een uitschieter naar bv 13gb.

Nog niet direct ja op gezegd, omdat dit in vergelijking met een sim only voor nieuwe klanten 1,-/maand zou schelen (sim only Red Super is op de website af te sluiten voor 39,-) wat zou uitkomen op een verschil van nog niet eens een kratje bier per jaar. Aangegeven dat als voor de geboden prijs (38,-/maand) de blox voor 3gb exta erbij zou komen ik direct zou tekenen gezien je bij T-Mobile 90 minuten/sms + 10gb data (daarna ook 64kbit/s) kunt krijgen voor 34,-/maand.
Hier konden ze niet direct ja op zeggen, is wel een aantekening van gemaakt en ik wordt er volgende week over teruggebeld, dus wordt vervolgt ;)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Werd de afgelopen dagen ook al gebeld door een "prive-nummer", dacht al meteen: welk bedrijf moet me nu weer hebben? VF met een "aanbieding". Ik heb een BSW 190 bel/sms 1GB data sim only abo'tje sinds een jaartje of 3, eerste jaar 10,95, toen 21,95 en na de BTW verhoging 22,87 euro. Mevrouw aan de telefoon zegt zo: u belt weinig, maar uw data varieert nog al (zit meestal tussen de 250-800MB) wilt u naar Red Essential met 300 belminuten, onbeperkt sms en 1 GB data voor 23 euro... Wat een aanbieding! Maar dan bent u 4G ready! Leuk.. maar m'n telefoon (S3) die ik het komende jaar iig nog niet wil vervangen kan geen 4G.

Maar ja als ik dit lees
Nee, we willen je abonnementskosten vergelijkbaar houden met je huidige kosten. Ik heb helaas geen ander aanbod.
Snap ik ook wel waarom ze vooral willen dat ik rond die 23 euro blijf hangen. Ik zei dat ik er over na ging denken, wilde ze me volgende week terug bellen. Ik zei dat ik het dan nog niet zou weten wat ik wil doen en ik zelf wel zou bellen (ik haat gemiste oproepen van prive nummers tijdens m'n werk). Maar ja, als ik de quote dus boven lees, ga ik er ook geen leuke deal uit slaan, jammer, want bij andere aanbieders, die ik na dit telefoontje ook eens heb bekeken, heb ik rond de 15 euro hetzelfde abo.
drfruit schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:46:
Straks bent u misschien niet bereikbaar." Dat ik vrijwel nooit mobiel bel of gebeld word, vond hij opeens geen argument meer, al was het blijkbaar wel de reden om mij een waardeloze aanbieding te doen.
Was laatst weer in het gat Doorn waar tot zo'n 10 jaar geleden maar 2 providers bereik hadden: KPN en Vodafone. Bellen boeit nu niet meer zo, maar tegenwoordig voor internet in Doorn is het alleen KPN voor goed internet (met 4G NB) terwijl Vodafone nog hapert op 3G... Dus misschien moet Vodafone eerst naar zichzelf kijken voordat het Tele2 slecht noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

AppieNL schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 19:54:
Werd de afgelopen dagen ook al gebeld door een "prive-nummer".
Oh spannend. Ik ook vanochtend maar ik stond onder de douche. Heb nog altijd geen brief gehad namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Vandaag ook gebeld door Vodafone, maar het aanbod is niet echt interessant te noemen. Heb nu B+S+W 400 + 1GB voor 15/mnd. Red Essential (300 min + 1 GB) zou 23/mnd kosten. Red (2GB) zou 32/mnd kosten.

Blijf nog wel even op 3G hangen voor 15 euro/mnd. Hopelijk komt mijn abonnement ook te vervallen over een tijdje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Hilarisch begint dit te worden :

- vf vraagt NAv telefoontje per sms of het naar wens was. Ik gaf aan van niet . Geen reactie
- na 2 dagen nog maar eens gesmst. Geen reactie
- getweet richting webcare. Geen reactie
- nog maar eens tweet gedaan een dag later
Eindelijk reactie !

En nu wordt ie leuk :
U kan geen blox van 3gb krijgen.
- Waarom niet?
Nou, kan niet bij uw huidige ABO.
- Dat snap ik, maar t gaat om het nieuwe ABO .
Oh, maar dan gaat het denk ik om de nieuwe voorwaarden?
- hoezo denk ik? Nieuwe of oud?
Dat kan ik niet zien, maar welk ABO krijgt u precies dan ?
- Huh? Je hebt zojuist mijn klantnr etc etc gekregen en je kan niet zien wat mijn nieuwe ABO gaat worden ???

Het moet niet gekker worden bij vodafone .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@enzoronald:

Naar welk nummer stuur je die SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Hm, ik heb dus wél een brief gekregen op 13 maart.

Behalve de naam van het abonnement verandert er voor mij niets. Het nieuwe abonnement heet nu "Ondernemer 2 €35,00 SIMOnly 2j". Ik betaal hetzelfde en heb nog steeds "Mobiel Online Nationaal" bundel. Als ik de brief mag geloven. "De inhoud van uw abonnement en de bijbehorende tarieven en abonnementskosten blijven ongewijzigd".

Het gaat om een zakelijk abonnement..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2014 @ 10:14:
@enzoronald:

Naar welk nummer stuur je die SMS?
Kreeg de sms vanuit 1201 om aan te geven wat ik van de service vond. Daar op geantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:43
Vandaag er nog eens over zitten nadenken en ik ga ze niet eens meer bellen voor een "betere aanbieding". Al het gezeik meegenomen van het afgelopen jaar met internet dat uit valt, nu weer het proxy geneuzel (waar ik ook last van heb). Nog steeds steden waar ik regelmatig kom die geen fatsoenlijke 3G ontvangst hebben (en volgens hun dekkingskaart voor april 2015 ook niet gaan krijgen) terwijl KPN het er wel voor elkaar heeft. En dan als spreekwoordelijke druppel: de "aanbieding" van gister die niet eens goedkoper is dan mijn huidige abonnement.

Zelfs al had ik het voor elkaar gekregen om 50% korting (of de 75% van een enkeling hier) op een Red Sim Only als aanbieding te krijgen, zit ik nog op een netwerk dat niet vooruit lijkt te gaan. Toch jammer, KPN en Vodafone stonden vroeger aan de top, lijkt nu alleen maar KPN.

Ik was al meer dan 8 jaar klant bij Vodafone, misschien wel 10, maar ik ben er nu wel klaar mee. Vandaag wat rond gekeken bij andere providers en Hi kwam als beste voor mij uit de bus, grappig genoeg zat ik daar ook bij voor Vodafone, dus weer terug op het "oude nest" :)

[ Voor 24% gewijzigd door AppieNL op 16-04-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
Kennelijk is VF nu van het brieven versturen afgestapt en gaan nu over op bellen? Klanten met 75% korting brieven steken anderen maar aan tot rebellie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

One clown to rule them all !

autoreverse schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:51:
Kennelijk is VF nu van het brieven versturen afgestapt en gaan nu over op bellen? Klanten met 75% korting brieven steken anderen maar aan tot rebellie!
zijn ze zelf schuld als ik hoor dat mensen met eenzelfde abo en eenzelfde verbruik toch 2 verschillende aanbiedingen krijgen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Idd, die kat is uit de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yammie74
autoreverse schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:51:
Ik reageer vrijwel standaard niet op onderdrukte (privé) nummers.
Dus als je nooit opneemt moet VF je wel schriftelijk een aanbod doen, anders kunnen ze jouw abonnement niet wijzigen.

Verder om jullie even te informeren.
Ik heb via twee kanalen een klacht ingediend over het ontvangen van een aanbod tegen een financieel ongunstigere prijs. Daar heb ik zowel eergisteren als zojuist per e-mail een reactie op ontvangen.
Reactie #1:
U ontving een brief van Vodafone. We legden u hierin uit dat we uw abonnement wijzigen zodat u klaar bent voor de toekomst. In uw e-mail geeft u aan dat u het niet eens bent met de wijziging.

We bieden u een nieuw abonnement dat vergelijkbaar is met uw oude abonnement. Het is dus mogelijk dat u mensen kent die een ander aanbod kregen dan u. Wilt u het abonnement liever wijzigen naar een ander abonnement dan u is aangeboden? Neem contact op met 1201, optie 2, optie 3. We bespreken graag de mogelijkheden met u.

Reactie #2:
U ontving een brief van Vodafone. We legden u hierin uit dat we uw abonnement wijzigen zodat u klaar bent voor de toekomst. In uw e-mail geeft u aan dat u het niet eens bent met de wijziging. Ik begrijp dat u graag uw oude abonnement wilt behouden. Dit is helaas niet mogelijk.

Algemene Voorwaarden
In Artikel 1 van onze Algemene Voorwaarden staat dat we de overeenkomst eenzijdig mogen wijzigen. Dit geeft u dan het recht om uw abonnement per direct kosteloos op te zeggen.

Nieuw abonnement
We bieden u een nieuw abonnement dat vergelijkbaar is met uw oude abonnement. Het is dus mogelijk dat u mensen kent die een ander aanbod kregen dan u. Wilt u het abonnement liever wijzigen naar een ander abonnement dan u is aangeboden? Neem contact op met het telefoonnummer dat in de brief vermeld staat. We bespreken graag de mogelijkheden met u.

Opzegging
Zegt u liever uw abonnement op? Dat mag kosteloos. Ik kan dit direct voor u in orde maken.
Jammer dat VF de inhoud van mijn klacht niet goed heeft begrepen, want de strekking ging over hetzelfde product aanbieden tegen verschillende prijzen. Nooit dat ik een ander abonnement wil hebben, of dat ik mijn huidige abonnement wil behouden.
Op gebied van het serieus nemen en luisteren naar de klant scoort VF wat mij betreft een zware onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Heel veel klantenservices hebben problemen met het goed begrijpen van het probleem dat een klant voorschotelt, jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-10 15:51

World Citizen

FreeReef.nl

Toevallig heb ik toch net een perfecte ervaring met de helpdesk van Vodafone gehad.

Ik heb maar een 200mb internet bundel en daar was ik voor het eerst eens een keer doorheen.

Dus ik bel Vodafone en vraag of ik niet wat mb bij kan kopen voor deze maand.
Waarop de medewerker even gaat kijken en terug komt met de boodschap dat hij er wel even 200mb bij zet. "Je bent al zoveel jaar klant bij ons... Geen probleem meneer "

Nou . Wat wil je nog meer.

Thanks Vodafone!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 08-10 16:13
Ik zou de eerstvolgende factuur goed in de gaten houden..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Ik heb het topic een klein beetje doorgespit, maar 92 pagina's is wel erg veel... daarom vraag ik hier om advies. Op dit moment studeer ik en dat houdt tevens in dat mijn bestedigingspatroon de laatste jaren is veranderd. Daarnaast ben ik er qua inkomen op achteruit gegaan.

Mijn vodafone abonnement die ik 2 jaar geleden heb afgesloten verloopt over een paar weken en mijn huidige S3 vertoont ernstige kuren met opladen. De connector is echt helemaal af. Niet zo vreemd aangezien ik hem elke dag aan de oplader moet hangen en die connectoren tegenwoordig erg klein zijn. Op het moment betaal ik zo'n 43 euro per maand voor onbeperkt bellen, smsen en 1GB data (3G)

Daarom mijn volgende vragen:
1) Stel, ik zeg mijn abonnement op voordat de contractdatum verloopt, geldt dan alsnog die opzegtermijn van 1 maand of wordt het abonnement dan netjes op de einddatum stopgezet?Voorwaarden vermelden voor alle gevallen een opzegtermijn van 1 maand

2) Hoewel ik geen enkel probleem heb met de dienst die Vodafone mij de afgelopen 2 jaar heeft geleverd, bieden ze mij op dit moment alleen maar aanbiedingen die ook gelden voor nieuwe klanten (Vodafone schildert ze af als persoonlijke aanbiedingen voor bestaande klanten, yeah right). Dat betekent ook dat ik er fors op achteruit ga. Ik betaal dan meer voor veel minder. Hoewel dat onbeperkt bellen en smsen voor mij totaal niet hoeft (die aanbieding was 2 jaar geleden ook daadwerkelijk een aanbieding.) betaal ik dan alsnog veel meer voor de data en een nieuwe telefoon. Heeft het zin om ze persoonlijk te benaderen om met een échte aanbieding te komen die tevens beter is dan de concurrent (ik overwoog om naar Hi te gaan)

3) Heeft iemand enig idee hoe je die connectors van je mobiel eenvoudig kunt repareren? Ik ga er zelf maar van uit dat mijn S3 is afgeschreven, maar het een nieuw leven geven is nooit verkeerd.

N.B: met een aanbieding zoek ik meer in de richting van 30-35 euro per maand voor ten minste 2GB data op 4G en een nieuwe mobiel (S5 zal wel onmogelijk worden voor die prijs, maar S4 zeker niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

One clown to rule them all !

ik heb al 2,5 jaar de Note 1 en die gaat ook elke avond aan de lader en ik heb totaal geen problemen met mijn connector, dus dat zo'n onderdeel na 1 of 2 jaar per definitie volledig afgeschreven zou zijn gaat er bij mij niet in :)

ter info, de S1 t/m S4 gebruiken allemaal de micro-usb connector, evenals de Note 1 en Note 2. Alleen de Note 3 en S5 hebben een micro-usb3 connector. Mijn vriendin heeft haar S1 destijds doorgeschoven naar haar zoontje (voor spelletjes e.d. + bediening chromecast :P) en die gaat soms meerdere keren per dag aan de lader o.a. omdat de accu eigenlijk op is .. maar totaal geen problemen met de usb-connector op dat toestel.

usb connector op de S3 is volgens mij gewoon te vervangen. Zie ook

[ Voor 38% gewijzigd door Yucko op 23-04-2014 18:47 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:48
usb connector vervangen van s3 bij officiel servicepunt 45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 20:10
Allovich schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:47:
N.B: met een aanbieding zoek ik meer in de richting van 30-35 euro per maand voor ten minste 2GB data op 4G en een nieuwe mobiel (S5 zal wel onmogelijk worden voor die prijs, maar S4 zeker niet)
Ten eerste zou ik eens contact opnemen met Vodafone om te vragen wat jouw opties zijn, wellicht dat ze een aanbieding kunnen maken voor jou. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Lukt dit niet, dan kun je altijd nog de onderstaande 2 opties bekijken. Of je neemt een telefoon die inbegrepen zit bij een abonnement, of je neemt een sim-only en haalt zelf, eventueel hier uit het V&A gedeelte, een leuke telefoon.

Qua abonnementen met telefoon heb je rond de 35 euro per maand redelijk wat keuze qua devices, alhoewel je vaak wel iets moet aanbetalen. Zo heb je bijvoorbeeld bij een Vodafone Red 2GB abo:
- LG Nexus 5 16GB
- Sony Xperia Z1
- LG G2
- HTC One M7

Als derde optie kan je nog gaan voor een sim-only abonnement. Op dit moment kost een Red Sim-Only abonnement 33 euro per maand, waarbij je 2GB data hebt met 4G en onbeperkt bellen/smsen (hetzelfde abonnement als bij de abonnementen+telefoons hierboven). Wellicht dat je dit kunt combineren met een nieuw toestel of een uit het V&A gedeelte, maar tenzij het een erg goede deal is denk ik dat het netto niet heel veel zal schelen met een telefoon+abo combinatie.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allovich
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 00:43
Dankje voor de adviezen :) dat mijn connector nu al aan gort is, begrijp ik ook niet echt. Ik ga er niet bijzonder ruig mee om of wat dan ook. En een connector vervangen voor 45 euro?! Dat is 40 euro servicekosten :') ik overweeg dan wel zelf het te vervangen

Op dit moment zie ik een goede aanbieding voor een S4 met sim only bij Hi... morgen zal ik bij een Vodafone winkel langs gaan, maar ze zullen wel heel wat van hun prijzen af moeten schrapen. Hopelijk gaan ze hier in mee en anders, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Vanmiddag heeft de afdeling Loyalty mij eindelijk geinformeerd dat ze hebben besloten om mijn abonnement ook om te zetten naar het RED abo met 75% korting voor € 9,75! Ik blijf dan natuurlijk bij Vodafone :)

Bedankt autoreverse voor de hulp! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door ck2000nl op 25-04-2014 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:46
Vraagje, op dit moment niet in de gelegenheid helpdesk te bellen.

Heb een sms gekregen dat mijn databundel er bijna door is. Ik kijken in de verbruiksapp, heb ik 900mb van de 1gb verbruikt. Maargoed, ik heb een vodafone red abbo met 1gb en heb er zoals iedereen geloof ik een gratis 1gb blox bijgekregen een tijd terug. Is dit een foutje of??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Op 10 april had ik een mail gestuurd met daarin de twee brieven (50% korting van mij en 75% korting van iemand anders) en ik zou binnen 10 werkdagen reactie krijgen. Vandaag maar weer eens gebeld met de loyalty afdeling want ik had nog steeds geen reactie maar de loyalty afdeling kan dus blijkbaar niet communiceren naar de afdeling die de e-mails ontvangt. De afdeling van de emails kon ik natuurlijk ook niet telefonisch bereiken, dus ik kon maar beter weer een mailtje sturen.

Net voor de allerlaatste keer contact opgezocht dmv een mailtje of ik alsjeblieft nog een reactie mag op m'n eerdere mail. De volgende keer dat ik contact moet opzoeken is om mijn contract op te zeggen. Wat een bende daar :(
Pagina: 1 ... 23 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!