Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Wat een gore oplichters bij Vodafone. Zat op BSW 120 met onbeperkte databundel. Nu stellen ze voor BSW 100 met een databundel van 200 MB, en dit terwijl ik per maand gemiddels 700 MB verbruik. Net voor het eerst boos geworden aan de lijn met een medewerker. Vodafone heeft alle respect verloren, ik ga naar SimYo, dat ziet er nog wel degelijk uit. Alle providers zijn één grote maffia die allemaal prijsafspraken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
Plato112 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:58:
[...]

Je zit waarschijnlijk nog gewoon in je contractperiode of niet?
Sorry, maar als dat zo is kun je niet verwachten dat ze je contract aan gaan passen in hun nadeel. Omgekeerd zou je dat ook niet op prijs stellen.

Bovendien geldt dit alles alleen voor oude abonnementen, een Red is daarmee vergeleken splinternieuw. Mijn abo komt bijv. nog uit ong. 2009.
Al een jaar of 5 klant op zelfde abo, daarvoor een andere ook bij vodafone. Als ik nog in contractperiode zou zitten mogen ze het niet eens omzetten :)

[ Voor 6% gewijzigd door r.elu op 08-04-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:00:
[...]

Al een jaar of 5 klant op zelfde abo, daarvoor een andere ook bij vodafone. Als ik nog in contractperiode zou zitten mogen ze het niet eens omzetten :)
Maar Red bestaat toch pas sinds 2013?

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Plato112 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 15:03:
[...]

Maar Red bestaat toch pas sinds 2013?
Ik heb nu geen red, ik heb nu een oud abo met onbeperkt (FUP) internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 12:06

Yucko

One clown to rule them all !

doordat ik zo snel gereageerd had op die brief van ze (ik had 'm media maart al in de bus), had ik dus voor een Red Essentials SO-2 abo gekozen ipv voor de door hun aangeboden optie. Omdat de ingangsdatum <7 april was kon ik die nieuwe blox (toch internet, maar op lagere snelheid wanneer bundel verbruikt) niet gebruiken.

Gisteren de toezegging gekregen dat ze mij zouden gaan omzetten naar Red Essentials SO-3 abo waardoor dat wel mogelijk zou zijn en vandaag lijkt die verandering doorgevoerd. Op het einde van de maand even testen :P

Geen 50% of 75% korting, maar allang blij dat die optie nu alsnog beschikbaar is voor me. En na 2 jaar zie ik wel weer

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:34

w0w

Zou iemand mij een DM willen sturen die een aanbod heeft gekregen voor Red 2GB met 75% korting? Wellicht dat het met wat extra informatie wel gaat lukken om ook 75% korting te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Hmm, net aan de telefoon gehangen met de klantenservice en op mijn vraag waarom ik 50% korting krijg en bepaalde anderen 75%, kreeg ik het antwoord: "het is net een loterij, sommigen krijgen helemaal geen korting".
Ja prima Vodafone, lekkere argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

Plato112 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 16:33:
Hmm, net aan de telefoon gehangen met de klantenservice en op mijn vraag waarom ik 50% korting krijg en bepaalde anderen 75%, kreeg ik het antwoord: "het is net een loterij, sommigen krijgen helemaal geen korting".
Ja prima Vodafone, lekkere argumentatie.
mij werd net verteld dat het gebaseerd is op je gebruik en dat mensen die meer bellen minder korting krijgen (ik bel echt neit zoveel en met het overzetten naar een abonnement met onbeperkt bellen is dat ook geen issue lijkt me). nadat ik aangaf dat andere mensen wel van 50 naar 75% korting zijn gegaan kreeg ik als antwoord dat dat onmogelijk is en dat zij niet over de kortingspercentages gaan.
dus ik zeg: kan je me dan doorverbinden met de mensen die er wel over gaan; zegt ie: "nee, niemand gaat daar over" que?
zou het helpen om later nog eens te bellen?

[ Voor 6% gewijzigd door superwashandje op 08-04-2014 17:05 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:03:
[...]

mij werd net verteld dat het gebaseerd is op je gebruik en dat mensen die meer bellen minder korting krijgen.
Ja dat zag ik ook wel aankomen. Die kosten minder, anders maken ze er verlies op.
dus ik zeg: kan je me dan doorverbinden met de mensen die er wel over gaan; zegt ie: "nee, niemand gaat daar over" que?
Vragen om de afdeling loyalty of retentie.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
@superwashandje: gem. bel ik misschien 100 minuten per maand, krijg hier 0% korting. 50% korting zou ik mee kunnen leven, maar tot nu toe 2x iemand gesproken (1x van loyalty) en beide wilden niks voor me doen.

[ Voor 4% gewijzigd door r.elu op 08-04-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:05:
[...]

Ja dat zag ik ook wel aankomen. Die kosten minder, anders maken ze er verlies op.
maar dat maakt toch helemaal niets uit als je sowieso word overgezet naar een abonnement met onbeperkt bellen?
Vragen om de afdeling loyalty of retentie.
bestaan die? misschien dat nog maar proberen. als het niet lukt om het over te zetten naar 75 ipv 50% korting ga ik voor het eerst sinds ik een mobiel heb wel naar een andere provider. wat een belachelijke regeling zeg zo.

ik kon namelijk ook nog wel een ander abonnement krijgen voor 10 euro per maand: 300 minuten/smsjes en 500 mb internet. dus van onbeperkt internet naar 500 mb...dus niet!
rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:06:
@superwashandje: gem. bel ik misschien 100 minuten per maand, krijg hier 0% korting. 50% korting zou ik mee kunnen leven, maar tot nu toe 2x iemand gesproken (1x van loyalty) en beide wilden niks voor me doen.
nouja als iedereen 50% korting zou krijgen zou ik er ook mee kunnen leven waarschijnlijk (hoewel ik eigenlijk zeker niet van plan ben MEER te gaan betalen voor minder) maar als andere mensen van hetzelfde abonnement komen en wel 75% korting kunnen krijgen dan ga ik er zeker niet mee akkoord. dan zoek ik wel een andere provider.

[ Voor 29% gewijzigd door superwashandje op 08-04-2014 17:16 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
BreeeZe schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:22:
[...]

Ik heb een Red (2GB) met 75% korting aangeboden gekregen. Ik heb ze gister gebeld en gevraagd of ze me ook een Red Super (6GB) konden aanbieden met 75% korting maar dat kon niet.
Ah meen je dat nu? Wilde net zelf met hun contact gaan opnemen om hetzelfde te gaan bewerkstelligen :P
Heb zelf een paar dagen geleden ook een brief gehad met dezelfde aanbieding en kom af van een SO Bel + SMS + web 190 af. Heb eens gekeken naar mij verbruik en ook al zou ik wel uit de voeten kunnen met 2gb lijkt 6Gb met 75% me wel wat, en ook natuurlijk de snellere verbinding die met dat abo gepaard gaat. Misschien toch maar gewoon proberen >:)

EDIT: ik had hiervoor wel friends & family korting dus dat kan meegespeeld hebben in die 75%. Maar als ik dat hier lees is er niet echt een pijl te trekken waarom sommige mensen bepaalde percentages krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Obvious op 08-04-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:13:
[...]

ja maar dat maakt toch helemaal niets uit als je sowieso word overgezet naar een abonnement met onbeperkt bellen?
Jawel. Dat onbeperkt bellen is berekend op bepaalde kosten per maand bij bepaald belgedrag. Met die korting gaan ze daar onder zitten en dat kan natuurlijk alleen als je met je belgedrag qua kosten (voor vodafone) niet over de inkomsten (abonnementsgeld) heen gaat.

Als jij belt kost dat vodafone nog steeds geld, ze berekenen 't alleen niet zozeer door; ze gaan er van uit dat gemiddeld de abonnementsinkomsten de kosten ervoor dekken.
bestaan die? misschien dat nog maar proberen. als het niet lukt om het over te zetten naar 75 ipv 50% korting ga ik voor het eerst sinds ik een mobiel heb wel naar een andere provider. wat een belachelijke regeling zeg zo.
Die bestaan bij dit soort bedrijven ja. Meestal is 't er een die de een of de andere naam heeft overigens. Als jij veel belt echter gaat die afdeling niet veel voor je kunnen doen; ze gaan geen verlies op je maken. Die afdeling werkt een beetje op het principe dat minder aan een klant verdienen, beter is dan de klant niet hebben. Maar tegelijkertijd ook dat een klant niet hebben, beter is dan er verlies op lijden.

[ Voor 8% gewijzigd door CyBeR op 08-04-2014 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:17:
[...]

Jawel. Dat onbeperkt bellen is berekend op bepaalde kosten per maand bij bepaald belgedrag. Met die korting gaan ze daar onder zitten en dat kan natuurlijk alleen als je met je belgedrag qua kosten (voor vodafone) niet over de inkomsten (abonnementsgeld) heen gaat.

Als jij belt kost dat vodafone nog steeds geld, ze berekenen 't alleen niet zozeer door; ze gaan er van uit dat gemiddeld de abonnementsinkomsten de kosten ervoor dekken.

[...]

Die bestaan bij dit soort bedrijven ja. Meestal is 't er een die de een of de andere naam heeft overigens. Als jij veel belt echter gaat die afdeling niet veel voor je kunnen doen; ze gaan geen verlies op je maken.
ik heb geen idee of ik (volgens vodafone) veel bel (ik vind van niet). ik blijf in ieder geval altijd binnen de bundel die ik nu heb. maar het lijkt me logisch dat belgedrag van een klant gerelateerd is aan de bundel die betreffende klant heeft afgesloten in een abonnement.
ik vind het op zijn zachtst gezegd een beetje raar dat ze iedereen een onbeperkt bellen bundel aan gaan bieden maar de klanten dan wel verschillende prijzen gaan doorrekenen voor datzelfde onbeperkte bellen.
en nee tuurlijk gaan ze geen verlies op me draaien dat hoeft ook helemaal niet maar het hele telefoon netwerk ligt er al, daar zullen ze de kosten niet op maken lijkt me.
ze mogen me in ieder geval ook wel een abonnement aanbieden met maar 150 minuten en 2 of meer gb data voor hetzelfde geld. maar dat doen ze ook niet; het gaat meteen naar 500 mb of veel meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Zou iemand mij een kopie van zijn/haar brief met 75% korting op willen sturen?
Ik zou je dan zeer erkentelijk zijn.

Vraag even om mijn mail in een DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:26:
[...]

ik heb geen idee of ik (volgens vodafone) veel bel (ik vind van niet). ik blijf in ieder geval altijd binnen de bundel die ik nu heb. maar het lijkt me logisch dat belgedrag van een klant gerelateerd is aan de bundel die betreffende klant heeft afgesloten in een abonnement.
Niet persee, hoewel je het aan de kant van de klant zou verwachten want dat is het voordeligst. Voor Vodafone echter ligt dat anders ;)
ik vind het op zijn zachtst gezegd een beetje raar dat ze iedereen een onbeperkt bellen bundel aan gaan bieden maar de klanten dan wel verschillende prijzen gaan doorrekenen voor datzelfde onbeperkte bellen.
en nee tuurlijk gaan ze geen verlies op me draaien dat hoeft ook helemaal niet maar het hele telefoon netwerk ligt er al, daar zullen ze de kosten niet op maken lijkt me.
Vodafone maakt inderdaad geen of nauwelijks kosten als jij alleen binnen het netwerk van Vodafone belt. Maar statistisch gezien doe je dat niet, en bel je ook naar abonnees van KPN (al dan niet mobiel) en T-Mobile. En dat wordt gewoon onderling verrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Folkwin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:34:
Zou iemand mij een kopie van zijn/haar brief met 75% korting op willen sturen?
Ik zou je dan zeer erkentelijk zijn.

Vraag even om mijn mail in een DM svp.
Klikkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Bij mij vroegen ze naar het 06-nummer van iemand die zo'n aanbieding gekregen had van 75%. Dus als iemand dit alsjeblieft zou willen dm'en scheelt me dit waarschijnlijk heel veel geld _/-\o_ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

w0w schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:40:
[...]

Bij mij vroegen ze naar het 06-nummer van iemand die zo'n aanbieding gekregen had van 75%. Dus als iemand dit alsjeblieft zou willen dm'en scheelt me dit waarschijnlijk heel veel geld _/-\o_ O-)
ja bij mij ook inderdaad. dit had ik natuurlijk niet maar mocht iemand hier niet bang zijn om zijn/haar 06 nummer ook naar mij te dm'en zou ik net zoals w0w erg dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Ik denk wel dat ze inderdaad de NAW gegevens erop willen hebben.. vandaar dat ik het ook bij iemand in zijn eigen beheer wil laten of deze hem wil geven via de DM :).

Hoop dat er lieve Tweakers zijn _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Folkwin op 08-04-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Laatst online: 16-03-2023
Nou heb ook net gebeld met de afdeling "loyalty", waarom ik maar 50% korting krijg op een red so en geen 75% zoals velen hier. Kom van een SO basis abonnement met internet blox fup.
Antwoord was dat ik die verhalen niet moest geloven, als ik zo'n 75% aanbiedingsbrief met nummer kon laten zien zou ze wat voor me kunnen doen.
Direct aangegeven dat zo'n brief op de FrontPage van Tweakers stond bij het nieuws van vrijdag, maar daar had ze nog nooit van gehoord en bovendien zei ze wordt er veel onzin op internet gepost.
Op mijn vraag of ze dan zelf niet wisten wat voor brieven ze versturen kreeg ik geen antwoord.
Was ook al niet mogelijk om de leidinggevende aan de lijn te krijgen ondanks herhaaldelijk aandringen, ze zei wel dat ik direct op kon zeggen. Was geen prettig gesprek dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Inderdaad via Loyalty Vodafone een mevrouw gesproken, en als ik de brief met enkel het 06 nummer door kan mailen met die 75% korting erin dan gaan ze het regelen daar!
Kan iemand mij ook helpen? :) NAW-gegevens mag je weghalen! Thanks!

Voor degene die het mailadres willen hebben waar het naar toe gestuurd mag worden: Loyaltyservices.nl@vodafone.com

[ Voor 21% gewijzigd door ck2000nl op 08-04-2014 17:47 ]

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iSpaceman
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-10 15:41
Ik heb abbo BSW 190 uit 2010 maar zonder FUP (net uitgefaseerd). Is het iemand gelukt om Red aanbieding te krijgen zonder FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

iSpaceman schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:53:
Ik heb abbo BSW 190 uit 2010 maar zonder FUP (net uitgefaseerd). Is het iemand gelukt om Red aanbieding te krijgen zonder FUP?
die bestaan niet naar mijn weten (als je het over data hebt)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Niborit schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:45:
Nou heb ook net gebeld met de afdeling "loyalty", waarom ik maar 50% korting krijg op een red so en geen 75% zoals velen hier. Kom van een SO basis abonnement met internet blox fup.
Antwoord was dat ik die verhalen niet moest geloven, als ik zo'n 75% aanbiedingsbrief met nummer kon laten zien zou ze wat voor me kunnen doen.
Direct aangegeven dat zo'n brief op de FrontPage van Tweakers stond bij het nieuws van vrijdag, maar daar had ze nog nooit van gehoord en bovendien zei ze wordt er veel onzin op internet gepost.
Op mijn vraag of ze dan zelf niet wisten wat voor brieven ze versturen kreeg ik geen antwoord.
Was ook al niet mogelijk om de leidinggevende aan de lijn te krijgen ondanks herhaaldelijk aandringen, ze zei wel dat ik direct op kon zeggen. Was geen prettig gesprek dit.
Haha dat vind ik dan weer mooi, die vrouw heeft blijkbaar niet veel besef van wat ze zelf eigenlijk aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Captain Obvious schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:56:
[...]

Haha dat vind ik dan weer mooi, die vrouw heeft blijkbaar niet veel besef van wat ze zelf eigenlijk aanbieden.
Ik wil niet de hele helpdesk/klantenservice zwart maken, maar volgens mij hebben de meesten daar geen idee van wat er werkelijk naar hun klanten verstuurd/gecommuniceerd is.
superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:03:
[...]

mij werd net verteld dat het gebaseerd is op je gebruik en dat mensen die meer bellen minder korting krijgen (ik bel echt neit zoveel en met het overzetten naar een abonnement met onbeperkt bellen is dat ook geen issue lijkt me). nadat ik aangaf dat andere mensen wel van 50 naar 75% korting zijn gegaan kreeg ik als antwoord dat dat onmogelijk is en dat zij niet over de kortingspercentages gaan.
Ikzelf bel en sms erg weinig. Ik heb 150 minuten/smsjes maar ik gebruik ongeveer 1/3 daar maar van. Dus ik snap niet waarom ik dan in de 50% zou vallen.

[ Voor 50% gewijzigd door Plato112 op 08-04-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
Captain Obvious schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:56:
[...]

Kreeg net een smsje of ik naar wens geholpen was en of ik nog vragen had.
Heb een berichtje terug gestuurd en nu zeggen ze dat ze me gaan bellen.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Folkwin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 17:44:
[...]

Ik denk wel dat ze inderdaad de NAW gegevens erop willen hebben.. vandaar dat ik het ook bij iemand in zijn eigen beheer wil laten of deze hem wil geven via de DM :).

Hoop dat er lieve Tweakers zijn _/-\o_
waarom moeten NAW gegevens erop staan :? Dat kunnen ze opzoeken aan de hand van het Vodafone mobiele nummer in hun systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
De mevrouw van Loyalty gaf aan dat enkel het Vodafone 06 nummer voor hun voldoende is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Dan maar hopen dat ze zich daar aan houden en iemand bereid is dit per DM op te sturen. Ik sta in de rij ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:14:
Dan maar hopen dat ze zich daar aan houden en iemand bereid is dit per DM op te sturen. Ik sta in de rij ieder geval :)
*Sluit heel snel achteraan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:14:
Naar mijn mening is het gewoon een tactiek om je af te poeieren. Ze weten dondersgoed welke aanbiedingen ze versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Yucko schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:02:
[...]

waarom moeten NAW gegevens erop staan :? Dat kunnen ze opzoeken aan de hand van het Vodafone mobiele nummer in hun systeem
Zit wat in.. maar bij mij werd om een brief gevraagd, niet om een 06.
Vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 16:57
Niborit schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:19:
[...]

Naar mijn mening is het gewoon een tactiek om je af te poeieren. Ze weten dondersgoed welke aanbiedingen ze versturen.
Hier ook een brief gekregen voor 50% korting, ga van BSW400 voor 15,20 p/m naar een Red voor 19,5. Idioot want ik heb gemiddeld ontzettend weinig gebruik gemaakt van mijn abbonement. Ga morgen ook wel eens bellen en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op en ga ik wel naar een concurrent, vind het echt te idioot voor woorden dat 1. vodafone dit zomaar om kan zetten en dan geen gelijkmatige prijs geven en 2. dat er onderling zoveel verschil is qua kortingen, bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
Schrammy89 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:21:
[...]

Hier ook een brief gekregen voor 50% korting, ga van BSW400 voor 15,20 p/m naar een Red voor 19,5. Idioot want ik heb gemiddeld ontzettend weinig gebruik gemaakt van mijn abbonement. Ga morgen ook wel eens bellen en anders kunnen ze wat mij betreft de pot op en ga ik wel naar een concurrent, vind het echt te idioot voor woorden dat 1. vodafone dit zomaar om kan zetten en dan geen gelijkmatige prijs geven en 2. dat er onderling zoveel verschil is qua kortingen, bizar.
Het is vooral punt twee waar ik moeite mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Niborit schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:23:
[...]

Het is vooral punt twee waar ik moeite mee heb.
indeed, want er zijn er ook die totaal geen korting gekregen hebben zoals ikzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik snap niet waarom jullie dat zo raar vinden. Vodafone is geen liefdadigheidsinstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:41:
Ik snap niet waarom jullie dat zo raar vinden. Vodafone is geen liefdadigheidsinstelling.
Een prijsverhoging van factor 2.5 mag ik toch best raar noemen? Ben zelf ook ondernemer, dus begrijp prima hoe dit soort dingen werken en dat dit gewoon een manier is om meer marge te draaien. Dat wil niet zeggen dat je trouwe klanten gewoon kan negeren/afschepen, een nette aanbieding is het minste wat men kan doen. 50% korting op 2/6GB red pakket zou meer dan voldoende zijn, maar helemaal geen aanbieding (zoals bij mij) is niet uit te leggen aan mensen die al zo lang klant zijn.

edit: overigens krijgen nieuwe klanten (en verlengers) ook gewoon kortingen, is niet zo dat je dan de helft minder zal betalen dan de rest.

[ Voor 15% gewijzigd door r.elu op 08-04-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongerenchaos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 18:31
Ik vraag me af of dit juridisch wel mag....

Mag je de éne klant wel een korting aanbieden van 75% en de ander niets. Dit lijkt me toch een vorm van discriminatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:41:
Ik denk dat we gewoon op zoek zijn naar een beetje transparantie. Dat heeft niks met liefdadigheid te maken.
Ik wil gewoon weten waarom ik meer (of minder) moet betalen dan een ander en niet een verhaal horen van een loterij zoals mij verteld werd door de klantenservice.

Ik weet dat ze in hun recht staan om mijn contract op te zeggen want de termijn is al jaren geleden verlopen, dat neemt niet weg dat ik zomaar genoegen neem met een willekeurige aanbieding die in mijn geval totaal niet aansluit bij mijn verbruik. Ze zetten nota bene in hun brief dat je contact op kunt nemen voor een ander abonnement, dan ga ik er niet vanuit dat ze totaal geen alternatieven te bieden hebben.
Daarnaast verwacht ik gewoon een fatsoenlijke behandeling door de klantenservice. Nu was het duidelijk mijn probleem en enig begrip/meedenken was totaal niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-07 22:16

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ik heb ook zojuist de brief van 50% ontvangen. Volgens mij komt dat omdat ik toevallig vorige maand flink over mijn bundel van 400 minuten heen was gegaan. Normaal blijf ik altijd netjes binnen mijn bundel maar was een bijzondere situatie.

Ik snap nog wel dat vodafone mensen die veel bellen minder makkelijk een onbeperkt abonnement willen geven maar dit heeft wel het effect dat mensen die veel winst hebben opgeleverd minder korting krijgen en dat is niet direct klantvriendelijk.

Ik zou ook graag een 06 nummer ontvangen. Als ik het geregeld heb voor 75% zal ik mijn nummer ook beschikbaar stellen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 17:08
Hier ook 50% korting. Van B+S+W 300 a 13,75 naar 19,50. Dus 50% hogere abonnementskosten. Desondanks een redelijke deal maar ik had liever mijn oude abootje gehouden.

Die 75% korting heb ik niet kunnen krijgen via de klantenservice ondanks dat ik alles uit de kast heb getrokken. Vodafoneverkoper vertelde dat klanten die 75% korting kregen meer klantwaarde hadden (dus meer bellen of ja-ren-lang klant waren

Buiten de bundel internetten kost je de hoofdprijs en kun je niet laten afknijpen of anderzijds. Althans volgens de verkoper

[ Voor 4% gewijzigd door Plankton op 08-04-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Plankton schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:55:
Hier ook 50% korting. Van B+S+W 300 a 13,75 naar 19,50. Dus 50% hogere abonnementskosten. Desondanks een redelijke deal maar ik had liever mijn oude abootje gehouden.

Die 75% korting heb ik niet kunnen krijgen via de klantenservice ondanks dat ik alles uit de kast heb getrokken. Vodafoneverkoper vertelde dat klanten die 75% korting kregen meer klantwaarde hadden.

Buiten de bundel internetten kost je de hoofdprijs en kun je niet laten afknijpen of anderzijds. Althans volgens de verkoper
Kun je wel af laten knijpen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Plato112 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:53:
[...]

Ik denk dat we gewoon op zoek zijn naar een beetje transparantie. Dat heeft niks met liefdadigheid te maken.
Ik wil gewoon weten waarom ik meer (of minder) moet betalen dan een ander en niet een verhaal horen van een loterij zoals mij verteld werd door de klantenservice.
[...]
Daarnaast verwacht ik gewoon een fatsoenlijke behandeling door de klantenservice. Nu was het duidelijk mijn probleem en enig begrip/meedenken was totaal niet aan de orde.
Die miepen van de klantenservice weten gewoon niet meer. D'r is ergens een computerprogramma gedraaid wat een uitkomst heeft gegeven, en dat is alles wat ze weten. Voor hen ís 't ook een soort loterij, want zij hebben ook je bel/internetgedrag niet zo even in kaart.
rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:50:
[...]

Een prijsverhoging van factor 2.5 mag ik toch best raar noemen? Ben zelf ook ondernemer, dus begrijp prima hoe dit soort dingen werken en dat dit gewoon een manier is om meer marge te draaien. Dat wil niet zeggen dat je trouwe klanten gewoon kan negeren/afschepen, een nette aanbieding is het minste wat men kan doen. 50% korting op 2/6GB red pakket zou meer dan voldoende zijn, maar helemaal geen aanbieding (zoals bij mij) is niet uit te leggen aan mensen die al zo lang klant zijn.
Een dergelijke prijsverhoging is zeker raar en niet uit te leggen. Maar: reken je wel eventueel buitenbundelgedrag mee? Volgens de brief zou je rekening uiteindelijk op hetzelfde neer moeten komen, dus als jij nu een duurder abonnement hebt omdat je normaal gesproken altijd vier keer zoveel betaalt is 't opeens een ander verhaal. (Wij hier hebben ook het hele plaatje niet natuurlijk.)

[ Voor 37% gewijzigd door CyBeR op 08-04-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

CyBeR schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:00:
[...]

Die miepen van de klantenservice weten gewoon niet meer. D'r is ergens een computerprogramma gedraaid wat een uitkomst heeft gegeven, en dat is alles wat ze weten. Voor hen ís 't ook een soort loterij, want zij hebben ook je bel/internetgedrag niet zo even in kaart.
Dat laatste klopt niet want ze wisten precies hoeveel ik de afgelopen maanden verbruikt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Plato112 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:00:
[...]

Dat laatste klopt niet want ze wisten precies hoeveel ik de afgelopen maanden verbruikt had.
Ah dat valt dan al weer mee. Maar dan nog is niet gezegd dat dat het enige is waar dat computerprogramma rekening mee heeft gehouden.

[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 08-04-2014 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

cosmoOo schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 18:54:
Ik heb ook zojuist de brief van 50% ontvangen. Volgens mij komt dat omdat ik toevallig vorige maand flink over mijn bundel van 400 minuten heen was gegaan. Normaal blijf ik altijd netjes binnen mijn bundel maar was een bijzondere situatie.
Volgens de brief zijn de kosten en gebruik van juli t/m oktober 2013 geanalyseerd.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Tourniquet schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:14:
[...]

Volgens de brief zijn de kosten en gebruik van juli t/m oktober 2013 geanalyseerd.
Fijn, zo tijdens de vakantie.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Inderdaad Juli t/m oktober 2013, ik ging er automatisch van uit dat ze de laatste paar maanden zouden hebben gepakt.

Mijn gedrag over die periode:
okt-13 € 15,20 77 min 1 sms 131 mb
sep-13 € 17,64 324 min 6 sms 183 mb
aug-13 € 15,20 263 min 1 sms 211 mb
jul-13 € 15,20 372 min 7 sms 242 mb

Dit geeft bij mij dus 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Maar even voor de duidelijkheid, heeft iemand überhaupt een aanbod gekregen van Vodafone voor een RED 6Gb abo met 75% korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Captain Obvious schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:28:
Maar even voor de duidelijkheid, heeft iemand überhaupt een aanbod gekregen van Vodafone voor een RED 6Gb abo met 75% korting?
Er is een Blox van 3GB voor 7,50, hiervoor moet je wel bellen.
Dit is niet opgenomen in de aanbieding in de brief.

Als ik een brief van een 75%-aanbieding kan regelen dan zou deze meneer deze Blox er ook opzetten.
Weet niet of dit ook een aanbieding betreft of een standaard prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Laatst online: 08-10 19:06
Helaas hier ook het aanbod van Red Sim Only met 50% korting (€19,50) gekregen. Huidig abonnement is SO BSW 400 (€15,20).

Mijn gedrag over de genoemde periode:
Okt '13 €15,20 39min 4 sms 173 mb
Sept '13 €17,39 64min 9 sms 349 mb
Aug '13 €27,35 84min 8 sms 504 mb
Juli '13 €17,41 51min 2 sms 164 mb

In juli en augustus 7 weken in het buitenland geweest, daar buiten een normale student qua gebruik.

Ik hou me ook aanbevolen voor een telefoonnummer die wel 75% korting aangeboden heeft gekregen.

Edit: ik ben trouwens benieuwd naar het gebruik van anderen die 75% korting hebben gekregen!

[ Voor 8% gewijzigd door SFRtje op 08-04-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SFRtje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 19:49:
Helaas hier ook het aanbod van Red Sim Only met 50% korting (€19,50) gekregen. Huidig abonnement is SO BSW 400 (€15,20).

Mijn gedrag over de genoemde periode:
Okt '13 €15,20 39min 4 sms 173 mb
Sept '13 €17,39 64min 9 sms 349 mb
Aug '13 €27,35 84min 8 sms 504 mb
Juli '13 €17,41 51min 2 sms 164 mb

In juli en augustus 7 weken in het buitenland geweest, daar buiten een normale student qua gebruik.

Ik hou me ook aanbevolen voor een telefoonnummer die wel 75% korting aangeboden heeft gekregen.

Edit: ik ben trouwens benieuwd naar het gebruik van anderen die 75% korting hebben gekregen!
Ik ben ook student maar ik pomp toch mooi iedere maand bijna 4GB over mijn 3g connectie. Ik heb een data limiet van 4GB dus ik blijf momenteel nog mooi buiten schot. Ik betaal overigens 15,95 pm Bel Web SMS smart 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Okt '13 €13,44 2min 8sms 331 MB (3 weken vakantie in buitenland)
Sep '13 €15,05 19min 5sms 838 MB
Aug '13 €13,76 21min 4sms 822 MB
Jul '13 €20,74 9min 10sms 523 MB (+ 4 dagen "alles-in-1 op reis bundel)

Ik bel zo te zien vrij weinig met dit nummer. ;)
Nu Red Sim Only met 75% korting aangeboden gekregen, maar ga mijn telnummer niet delen, sorry. Ben sinds september 2010 klant bij Vodafone met SO BSW 400 abo ("tvgids.nl" actiekorting met huidige abokosten €12,15 p/m)

[ Voor 4% gewijzigd door Tourniquet op 08-04-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Waar halen jullie dat vebruik vandaan?
Ik heb alleen een lelijk grafiekje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Folkwin schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:12:
Waar halen jullie dat vebruik vandaan?
Ik heb alleen een lelijk grafiekje..
PDF's van je rekeningen op My Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Tourniquet schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:07:
Nu Red Sim Only met 75% korting aangeboden gekregen, maar ga mijn telnummer niet delen, sorry. Ben sinds september 2010 klant bij Vodafone met SO BSW 400 abo ("tvgids.nl" actiekorting met huidige abokosten €12,15 p/m)
Is dat geen abonnement mét een databundel van 1GB ipv FUP? Ik dacht dat het alleen geen om de oude abonnementen met FUP. Heb zelf namelijk een tvgids.nl 400 min/sms abo met 1GB data...

[ Voor 22% gewijzigd door Tackleberry op 08-04-2014 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:46
Heb met een SO Bel+SMS+Web 400 (FUP) abo ook de 50% aanbieding gehad. Mijn verbruik in de gemeten periode:

07/13 €15,79 34min 9sms 226,97MB
08/13 €15,49 94min 2sms 385,95MB
09/13 €15,49 84min 6sms 474,08MB
10/13 €15,20 43min 30sms 390,48MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb vandaag ook een brief mogen ontvangen van Vodafone. Op dit moment heb ik een Bel+Sms+Web 190-abonnement (€ 22,87 per maand), Vodafone biedt mij een Vodafone Red SO aan (onbeperkt bellen + sms, 4G, 2 GB data) met 50% korting waardoor ik € 19,50 per maand zou betalen. Mijn gemiddelde maandelijkse dataverbruik zit op 3 GB, dus voor mij zou dit niet goed uitpakken. In de brief staat genoemd dat ik voor € 7,50 per maand een Blox kan nemen die me 3 GB extra data geeft.

Wat mij niet duidelijk is geworden is hoe lang die 50% korting geldt. In de brief wordt alleen verwezen naar www.vodafone.nl/voorwaarden, daar zie ik de normale voorwaarden staan maar geen variant met 50% korting.

Hoeveel onderhandelruimte is er? Ik heb op zich wel interesse in het aanbod van Vodafone, maar als ik 50% korting kan krijgen op die Blox zou dat mooi meegenomen zijn.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-10 13:14
w0w schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:35:
[...]

Heb dezelfde brief gekregen (oud BSW 400 €15,20, nieuw red 2GB €19,50). Natuurlijk niet tevreden met aanbod en klantenservice gebeld.Heb 20 minuten aan de lijn gehangen maar de vrouw bleef volhouden dat het echt niet mogelijk was om 75% korting te bieden.
Vreemd, ik heb ook het oude BSW 400 abonnement van €15,20 per maand nu, en kreeg wel een de 75% korting onbeperkt bel/sms en 2GB data, voor €9,75 p/mnd?

Aangezien ik nauwelijks data verstook en nauwelijks bel of sms, en nog met een iPhone 4S werk, heb ik echter niets aan 4G toegang. Soit. De prijs lijkt me mooi. :9

Wat de prijs buiten de bundel betreft voor data, kom ik idd ook uit op 10 cent per MB. Zie deze pagina van Vodafone zelf, en kies dan voor 'afgesloten na 1 oktober 2012'. https://www.vodafone.nl/s...ml?categorie=abonnementen het abonnement is nog van voor die datum aangesloten, al in 2010 geloof ik.....

In de brief staat dat het omzetten van het abonnement in mijn geval in week 19 gebeurt, dus vanaf 5 mei 2014. Zou dat betekenen dat de voorwaarden 'vanaf 7 april 2014' gewoon gaan gelden?

[ Voor 41% gewijzigd door autoreverse op 08-04-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
@Alex): de helpdesk zei dat tot 2032 of zo zou doorlopen... Toen zei ik: dat zeiden jullie bij mijn huidige abonnement ook dat ie tot 2029 zou lopen.....

@autoreverse: zou je de Tweakers kunnen helpen door de brief te PM'en zonder je NAW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
ck2000nl schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:00:

@autoreverse: zou je de Tweakers kunnen helpen door de brief te PM'en zonder je NAW?
Ja, dat kan ik wel. Via iPhoneclub forum kreeg ik dergelijke verzoeken ook al binnen.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik vermoed dat Vodafone gewoon uit de losse hand een aantal mensen hebben gegrabbeld of zo voor die 75% korting....

Kan je mij dan een PM sturen met je aangepaste PDF?

Kreeg overigens een sms van Vodafone Loyalty vrouw, dat indien ik nog vragen heb...dat ik haar dan kan smsen....

Bedankt alvast autoreverse! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Ik denk dat het meer is dat vodafone kijkt naar wat je voor het abonnement over hebt. Als je veel belt/internet ben je eerder bereid 20 euro pm te betalen. Als je erg weinig gebruik maakt is 20 euro teveel maar voor 10 euro zou je het wel nemen.

Het lijkt er tenminste op dat de mensen met 75% korting aanbieding juist weinig verbruiken en mensen die 50% korting krijgen wat meer.

@autoreverse ik zou ook graag 75% korting willen proberen te krijgen van vondafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Laatst online: 08-10 19:06
autoreverse schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:01:
[...]

Ja, dat kan ik wel. Via iPhoneclub forum kreeg ik dergelijke verzoeken ook al binnen.... :*)
Ik meld me graag aan bij de lijst van verzoeken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Tackleberry schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 20:40:
[...]

Is dat geen abonnement mét een databundel van 1GB ipv FUP? Ik dacht dat het alleen geen om de oude abonnementen met FUP. Heb zelf namelijk een tvgids.nl 400 min/sms abo met 1GB data...
Nope, met FUP. Afgesloten in juli 2010 en geactiveerd in september 2010 met de voorwaarden van voor 6 september 2010, waarna het datalimiet werd geïntroduceerd.

Ik heb toen nog pdf's met de voorwaarden enz. gemaakt van de bestelpagina:P

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/1E3E2B042G2T152K1H0r/Screen%20Shot%202014-04-08%20at%2021.09.09.png
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2p461V453l3H1o0z113p/Screen%20Shot%202014-04-08%20at%2021.10.33.png

En ja, die van 400 minuten was goedkoper dan die van 300 minuten. 8)7 Is een aantal weken zo geweest waarna het 400 minuten abo €14,95 is geworden. De actiekorting is tot op de dag van vandaag doorberekend, dus ook na de contractperiode van 2 jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 08-04-2014 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Nou ik bel ook heel weinig (heb 400 BSW) en mijn gemiddelde dataverbruik was in die geanalyseerde maanden 300 MB of zo. (Sinds medio vorig jaar wifi op werk) Toch smeren ze mij die €19,50 abo aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MathijsJH
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:11
Ik verbaas me over de aanbiedingen die ik hier voorbij zie komen en snap de logica van Vodafone echt niet meer.

Op dit moment heb ik een Bel + SMS + Web 190 abonnement (€22,87) en kreeg het aanbod voor BSW 100 met 200MB data (€19,-). Mijn verbruik in de door Vodafone gemeten periode lag inderdaad laag, als ik naar het hele jaar kijk kom ik echter op een gemiddelde van 1,6GB/maand.

Aardig duur grapje dus met een abbo van 200MB. Even gebeld met Vodafone maar het Red abbo werd alleen voor de de normale prijs van €39,-/maand aangeboden..

Zijn er anderen die tegen hetzelfde probleem aanlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Heeft er iemand hier een brief gekregen die net als ik een Bel+Sms+Web Smart abbo heeft?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Rrrrigt.... de verzoeken voor een scan van mijn brief stromen met bosjes binnen nu. En het lijkt erop dat ik mijn 06 nummer niet uit dien te vlakken, als ik de verzoeken zo lees.

Ik voel me daar toch niet helemaal comfortabel bij, ik wil zelf ook geen gezeik met VF krijgen.... :X Waarom is het per-se nodig dat mijn 06 nummer toonbaar moet zijn? VF weet toch zelf ook wel welke klanten ze welk aanbod hebben gedaan? Kan iemand me dat uitleggen? :?

Verzoeken worden indien ingewilligd, later morgen verwerkt (bij daglicht een goede foto maken 8) )

[ Voor 14% gewijzigd door autoreverse op 08-04-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

de klantenlijn zegt dat de kortingspercentages automatisch zijn bepaald en dat ze het ook niet weten of kunnen aanpassen. :S er werd mij vanmiddag zelfs verteld dat het onmogelijk zou zijn om de 50 naar 75% om te zetten hoewel de vele verhalen online wat anders vertellen. er werd mij inderdaad ook gevraagd naar een 06 nummer van iemand die het om had weten te zetten.

[ Voor 15% gewijzigd door superwashandje op 08-04-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Tourniquet schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 21:13:
Nope, met FUP. Afgesloten in juli 2010 en geactiveerd in september 2010 met de voorwaarden van voor 6 september 2010, waarna het datalimiet werd geïntroduceerd.

[..]
De actiekorting is tot op de dag van vandaag doorberekend, dus ook na de contractperiode van 2 jaar.
Ah, dat verklaart het. Mijn abonnement is van november 2010. Nu maar hopen dat ik alsnog die aanbieding krijg. Zou best bereid zijn om een paar euro bij te leggen voor Red SO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
Ik had ook 75% brief en vriend van me 50% . Zelfde ABO , zelfde moment afgesloten en zelfde gebruik ongeveer. Hij belde op en dacht dat hij mijn nummer moest doorgeven maar dat was niet eens nodig. Hij zei gewoon dat een vriend van hem 75 had gekregen . Letterlijk telefoontje van 3 min. Ook gaf de persoon aan dat straks een 3gb blox beschikbaar is voor 7,50 euro en dat de korting onbeperkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje

superwashandje

grofheid alom

waar heeft je vriend heen gebeld dan? ik heb met het nummer uit de brief gebeld maar ze konden me daar dus alleen vertellen dat het onmogelijk was om aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Het is me ook niet gelukt. Want het werd me verteld dat de computer heeft bepaald!? :?
superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:23:
waar heeft je vriend heen gebeld dan? ik heb met het nummer uit de brief gebeld maar ze konden me daar dus alleen vertellen dat het onmogelijk was om aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou tweakers, wat voor module hebben ze geprogrammeerd bij vodafone om de korting te bepalen?

If customer calls less than 30 minutes per month and data is less than 300 mb per month and old price < 14 € then 75% korting else 50%.

Zoiets?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2014 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:37
superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:23:
1200 en dan optie 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet echt snap: ik zie allemaal goedkope aanbiedingen voorbij komen: 10 euro voor onbeperkt bellen en sms'en en 2 GB data. Mijn dochter is aan het kijken naar een nieuw abo maar die moet minstens iets van 30 tot 35 euro dokken voor dezelfde hoeveelheid...? (Dat is dan wel een nieuw abo met mobiel: totaalprijs wordt dan 54). Is dit dan niet een heel aardige en klantvriendelijke actie (want ik lees ook gemopper erover)? Maar is dit tegelijkertijd ook niet nogal vreemd voor nieuwe klanten...? Want meestal krijgen die juist korting.

Beetje vreemd en onoverzichtelijke beleid, lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 20:43

BreeeZe

Devt

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:43:
[...]

Ik zou het wel navragen bij VF zelf, dat je onder de nieuwe voorwaarden aangesloten wordt, en niet 'per ongeluk' op die van januari
( vanaf maandag of later in laten gaan denk ik dan )

[...]

VF gebruikt al jaren de dag van ingaan nieuwe tarieven als bestandsnaam in de link
Dus even aanpassen naar de juiste datum, geeft je vaak al en week of 2 eerder de juiste info
( in dit geval 6 januari naar 7 april veranderd )
Voor de geintereseerden : Ik heb het nagevraagd bij Vodafone en volgens het webcare team zijn de voorwaarden van VOOR 7 April van toepassing op de mensen die een brief hebben gehad :
https://twitter.com/vodafoneNL/status/453789076484018176

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 08-10 16:13
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
Wat ik niet echt snap: ik zie allemaal goedkope aanbiedingen voorbij komen: 10 euro voor onbeperkt bellen en sms'en en 2 GB data. Mijn dochter is aan het kijken naar een nieuw abo maar die moet minstens iets van 30 tot 35 euro dokken voor dezelfde hoeveelheid...? (Dat is dan wel een nieuw abo met mobiel: totaalprijs wordt dan 54). Is dit dan niet een heel aardige en klantvriendelijke actie (want ik lees ook gemopper erover)? Maar is dit tegelijkertijd ook niet nogal vreemd voor nieuwe klanten...? Want meestal krijgen die juist korting.

Beetje vreemd en onoverzichtelijke beleid, lijkt me...
Dit is een coulance actie voor voor een selecte groep klanten waarvan de hele oude abo's worden uitgefaseerd en dus geldt deze actie niet voor verlengende klanten en nieuwe klanten.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-10 09:30
Ook ik heb maar de 50% korting actie gekregen. Waardoor ik ook meer moet gaan betalen.

(Nu 400BSW, eerst voor €11,95, maar later €14,95 omdat het een typefout bleek te zijn. Nu €15,20 door inflatie verhoging van Vodafone)

Verbruik:

07-2013 52min, 8sms, 430MB
08-2013 41min, 3sms, 481MB
09-2013 22min, 9sms, 420MB
10-2013 40min, 16sms, 441MB

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
BreeeZe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
[...]

Voor de geintereseerden : Ik heb het nagevraagd bij Vodafone en volgens het webcare team zijn de voorwaarden van VOOR 7 April van toepassing op de mensen die een brief hebben gehad :
Da's dan weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-10 16:57
Ook een paar keer gebeld met Vodafone, eerste paar gesprekken kreeg ik te horen dat er echt niets aan te doen was, automatische kortingen etc. Toen uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die (na aangegeven te hebben dat ik dan maar zou overstappen) met een leidingevende zou gaan praten. Kwam erop neer dat als ik een brief kon voorleggen met 75% korting dat ze dan dit voor mij ook konden gaan regelen.
Nu dus de vraag of iemand mij een kopie zou willen sturen van zijn of haar brief met 75% korting? Zou je erg dankbaar zijn...ik denk niet dat de brief van tweakers zelf zonder gegevens geaccepteerd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Wat een rare gang van zaken.

Vodafone weet dat enkele klanten een brief hebben gekregen met die 75% aanbieding. Waarom ga je klanten die dezelfde aanbieding willen dan verplichten om een kopie van die brief te overhandigen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Om het je lastig te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-10 10:06
Ik heb een BSW 150 abbo maar geen brief gehad... wat nu? Bellen of afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Even afwachten nog, mijn brief lag gisteren in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05:30
Gisteren werd ik weer eens gebeld door Vodafone met de vraag of ik geen nieuw abbo wil. Ik heb nog een bel - sms - web abbo van 300min/300sms en 1 gig data, voor 26 euro per maand.
Nu wilden ze mij een abbo aansmeren van 300min, onbeperkt sms en 1 gig data voor 24euro per maand.
Zijn redenatie was: 2 euro goedkoper, geen sms limiet en 4g netwerk. Even los van dat mijn telefoon toch geen 4g aankan vroeg ik mij het volgende af:
Het nieuwe abbo dat hij aanraadde is het Sim Only Red Essential 2 jaar abbo. Daar staat op de website het volgende over:
€ 24,00 Per maand
Nu de gehele contractduur van € 34 voor € 24
Ik vroeg hem dus of ik na die 2 jaar 34 euro ga betalen ipv 24 euro. Dit omdat ik met mijn huidige abbo ook eerst 50% korting kreeg (op internet dacht ik), welke na die 2 jaar verviel en de abonnementskosten van 20 euro naar 26 euro gingen.
Hij gaf aan dat het niet het geval was en het abbo gewoon ook na die 2 jaar 24 euro per maand zou kosten.

Dus, wat is de definitie van contractuur? Heb ik na die 2 jaar nog steeds een contract? Mij lijkt namelijk van niet. Je gaat een contract aan voor 2 jaar, dus na die 2 jaar is er geen contract meer, enkel nog een abonnement. Als gevolg daarvan is ook die kortingactie van 34 naar 24 euro afgelopen en ga je de 34 euro per maand betalen.

Ervaringsdeskundigen hier, enlighten me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Je gaat een contract aan voor onbepaalde tijd doch met een minimumduur van X jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112

Plato112

Da is toch nie normaal!

Ik heb mijn korting ook na de contractduur van twee jaar behouden, dus wat CyBeR zegt klinkt zeer aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
CyBeR schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:27:
Je gaat een contract aan voor onbepaalde tijd doch met een minimumduur van X jaar.
Plato112 schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:39:
Ik heb mijn korting ook na de contractduur van twee jaar behouden, dus wat CyBeR zegt klinkt zeer aannemelijk.
Bij mijn huidig abonnement is mijn korting juist na 2 jaar vervallen, maar wat ik dus niet meer weet is of er bij het afsluiten van dat abbo stond dat die korting voor 2 jaar was, of echt voor de contractduur.

Ik word altijd een beetje achterdochtig als een provider mij een ander abbo gaat aanbieden waarbij ik meer krijg voor 2 euro minder. Het eerste wat ik dan denk is: what's the catch? Hij zal toch niet zo barmhartig zijn om mij meer te geven voor minder ten koste van Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w

w0w

Ze willen af van de BSW abonnementen, is dus niet zo gek. Zie ook nieuws: Vodafone maakt details bekend van nieuwe Smart-abonnementen

[ Voor 126% gewijzigd door w0w op 09-04-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

benchMarc schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:56:
[...]

Bij mijn huidig abonnement is mijn korting juist na 2 jaar vervallen, maar wat ik dus niet meer weet is of er bij het afsluiten van dat abbo stond dat die korting voor 2 jaar was, of echt voor de contractduur.
Je moet daarvoor je contract doorkijken. Daar staat namelijk precies in wat je betaalt. Er zijn heel veel abonnementen verkocht met bijvoorbeeld de eerste zes maanden de helft korting maar ook een minimumduur van een jaar.
Ik word altijd een beetje achterdochtig als een provider mij een ander abbo gaat aanbieden waarbij ik meer krijg voor 2 euro minder. Het eerste wat ik dan denk is: what's the catch? Hij zal toch niet zo barmhartig zijn om mij meer te geven voor minder ten koste van Vodafone?
Je moet niet vergeten dat als jij een oud abo hebt, dat je daarmee steeds lastiger en lastiger wordt. Op een gegeven moment doe je vodafone juist een plezier door over te schakelen. Die paar euro nemen ze dan op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
Kijk ook even of je niet per minuut gaat afrekenen ipv seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50

TMC

benchMarc schreef op woensdag 09 april 2014 @ 14:56:
[...]

[...]

Er is geen catch. Waarom moet er een catch zijn? Jij hebt nu een relatief duur abonnement, niet zo heel vreemd dat het dan middels sim-only goedkoper blijkt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
TMC schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:24:
[...]
Er is geen catch. Waarom moet er een catch zijn? Jij hebt nu een relatief duur abonnement, niet zo heel vreemd dat het dan middels sim-only goedkoper blijkt te kunnen.
Catch omdat ze mij vorig jaar ook al eens hebben gebeld. Toen heb ik gevraagd of er een abbo was gelijk aan wat ik heb voor minder kosten. Dat was er toen niet. Aangezien dat je elk jaar minder lijkt te krijgen voor hetzelfde of meer geld wekt dat bij mij argwaan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50

TMC

benchMarc schreef op woensdag 09 april 2014 @ 15:27:
[...]

Catch omdat ze mij vorig jaar ook al eens hebben gebeld. Toen heb ik gevraagd of er een abbo was gelijk aan wat ik heb voor minder kosten. Dat was er toen niet. Aangezien dat je elk jaar minder lijkt te krijgen voor hetzelfde of meer geld wekt dat bij mij argwaan op.
Tja, abonnementen veranderen vaak en het maakt ook nogal wat uit of jij wel of geen toestel erbij wilt. Misschien nam de medewerker onterecht aan dat jij een abonnement met toestel wilde, dan liggen de prijzen automatisch alweer hoger. Hoe dan ook, dit is wat nu de prijzen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Ja, of zo'n doos snapt het weer niet.

Ik had alvast ter voorbereiding mijn abbo voor de einddatum opgezegd, word ik door Vodafone opgebeld of ik toch niet wil blijven. Ik zou minder data krijgen, maar wel onbeperkt SMS voor iets meer geld. Dit terwijl de medewerker 10 sec. geleden zelf nog zei: "ik zie dat u niet zoveel SMS't. Toen kwam even later ineens de 10 GB zooi voorbij, en heb ik die met liefde afgesloten (ik ben trouwens benieuwd, zullen ze die ook afkappen met de tijd?) :).

[ Voor 6% gewijzigd door BDHowner op 09-04-2014 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Nou, dan zal ik de overstap maar maken van BSW naar Red Essential. Scheelt me toch maarliefst 2 euro in de maand :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreeeZe schreef op woensdag 09 april 2014 @ 09:04:
[...]

Wat is het verschil met de voorwaarden van NA 7 april?
Pagina: 1 ... 22 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!