Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 15:51
Carlos0_0 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:08:
Ik ben benieuwd of ik die brief ook krijg, ik heb een B/S/W abbo vorig jaar maart afgesloten.
Je kon toen nog net kiezen nu is het met telefoon alleen nog maar red, ik wil best over naar red maar met fikse korting aangezien ik het anders veel te duur vind.

Ik heb toen 90min en 1gb data genomen waarvan ik er 3 bij kreeg, ik verstook ook elke maand die 4Gb dan ook(Ja ik krijg het waarom geen gebruik van maken :P).

Ik ben benieuwd als ik die brief krijg wat ze mij dan aanbieden.
Als ze daadwerkelijk naar verbruik kijken zullen ze je vast de Red Super aanbieden voor 30 euro want daar zit 6GB data bij en de stap lager is 2GB. Maar dat is maar de vraag want vooralsnog lijkt het dat alleen FUP'pers worden aangeschreven?

Trouwens sowieso apart dat - als deze abonnementen er binnenkort uit gaan - Vodafone nog steeds B+S+W verkopen op de website. Of is deze actie alleen voor (of tegen :+) FUPpers gericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:13
Ik heb de brief al gekregen op 7 maart jl. en ik gebruikte rond de 2300 mb en 200 min per maand met mijn ANWB abo uit 2010 met FUP. Ik kreeg een aanbod van Scherp XL met 1000 min bellen en 200mb internet. Is niet echt vergelijkbaar. Heb per telefoon Vodafone gesproken en 50% korting gekregen op mijn Red abo, maar dan moest ik dan wel erg om zeuren. Nu krijgen andere mensen 75% korting vanuit het niets en dat vind ik echt niet kunnen. De mensen gun ik het van harte, maar Vodafone moet eens leren om mensen gelijk te behandelen. Dit is nu dus een principe kwestie voor mij en dat ga ik aankaarten bij Vodafone. Desnoods zoek ik het hogerop, want dit is geen gelijke behandeling.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Sypher schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 18:17:
[...]

Als ze daadwerkelijk naar verbruik kijken zullen ze je vast de Red Super aanbieden voor 30 euro want daar zit 6GB data bij en de stap lager is 2GB. Maar dat is maar de vraag want vooralsnog lijkt het dat alleen FUP'pers worden aangeschreven?

Trouwens sowieso apart dat - als deze abonnementen er binnenkort uit gaan - Vodafone nog steeds B+S+W verkopen op de website. Of is deze actie alleen voor (of tegen :+) FUPpers gericht?
Heel vreemd dat ze dan wel B+S+W abo's blijven aanbieden, ja. Dit heb ik rond 10 maart ook aangegeven en de mensen van Vodafone gaven mij gewoon gelijk dat er in die brief eigenlijk staat dat ze niet genoeg aan je verdienen, want alle redenen zijn makkelijk te verwerpen.

Alsof 200 mb toekomstbestendig is :?

Ik denk dat ik één van de eerste was die deze brief heeft gehad en dat daar zoveel repliek op is gekomen dat ze het nu aangepast hebben naar een veel beter aanbod. Dan hadden ze mij dat ook wel mogen aanbieden!!

[ Voor 11% gewijzigd door Redondo1982 op 04-04-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-10 12:06

Yucko

One clown to rule them all !

sowieso was mijn BSW 170 een abo met 1GB harde limiet, dus waarom dat die er uit moet ;(
Ik denk dat ik één van de eerste was die deze brief heeft gehad en dat daar zoveel repliek op is gekomen dat ze het nu aangepast hebben naar een veel beter aanbod. Dan hadden ze mij dat ook wel mogen aanbieden!!
heb je dan al gereageerd op je brief of niet ? want de omzetting zou in week 17 gebeuren dus er is anders nog tijd.
Ik was in ieder geval wel zo dom om zelf een ander abo te pakken omdat ik perse die 1GB wilde, dus zit weer vast aan 2 jaar Red Essential SO voor 24 euro p/maand. Wel zuur dat anderen een veel beter aanbod krijgen (minder dan de helft betalen, ongelimiteerd bellen/sms en 2GB tegen de 300 min + ongelimiteerd sms + 1GB die ik nu heb)

maar die 50% of 75%, is dat zolang je abo loopt of voor 1 of 2 jaar?

[ Voor 91% gewijzigd door Yucko op 04-04-2014 19:17 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:31
Yucko schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:10:
sowieso was mijn BSW 170 een abo met 1GB harde limiet, dus waarom dat die er uit moet ;(

[...]

heb je dan al gereageerd op je brief of niet ? want de omzetting zou in week 17 gebeuren dus er is anders nog tijd.
Ik was in ieder geval wel zo dom om zelf een ander abo te pakken omdat ik perse die 1GB wilde, dus zit weer vast aan 2 jaar Red Essential SO voor 24 euro p/maand. Wel zuur dat anderen een veel beter aanbod krijgen (minder dan de helft betalen, ongelimiteerd bellen/sms en 2GB tegen de 300 min + ongelimiteerd sms + 1GB die ik nu heb)

maar die 50% of 75%, is dat zolang je abo loopt of voor 1 of 2 jaar?
Bij mij is de aangeboden 75% zolang je abo loopt. Tenminste, dit gaf de medewerker aan de telefoon aan. :9~

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

breinonline

Are you afraid to be known?

Ik heb ook een brief gehad. Huidige sim-only loopt een jaar of 7-8. Aanbieding om naar een Red Sim Only 75% korting te gaan. Want ze hebben bedacht dat dit bij mijn gebruik past en ik dan niet meer ga betalen. Right, van 5,03EUR naar 9,75EUR en van 0GB naar 2GB.... Verder bel of sms ik bijna nooit dus eigenlijk ga ik bij 50% meer betalen voor verbruik 0,0. Aan de andere kant moet ik dan maar de huistelefoon laten staan en lekker alles mobiel gaan bellen. Ik denk dat ik maar op de aanbieding in ga.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 22:00
Ik wil de "gedwongen"overstappers wel even waarschuwen.
Met een Red abonnement heb je de mogelijkheid om 4G te gebruiken, hierbij is een datalimiet van meerdere GB echt geen overbodige luxe!
Ik ben zelf 1 jaar geleden overgestapt van het BSW-FUP abbo naar een F&F met 10GB.
Met sinds eind februari nu ook 4G ging mijn verbruik hierbij van 500MB naar 4GB per maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Waarom dan? Ik zie het verband niet tussen een hogere snelheid dus meer gaan verbruiken?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:49

netblade

Sunrise

breinonline schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:43:
Waarom dan? Ik zie het verband niet tussen een hogere snelheid dus meer gaan verbruiken?
Nouja als enkel even youtube als voorbeeld mag gebruiken, Youtube doet op 3G alles nog op sd low res kwaliteit standaard, met 4G gaat die direct naar HQ en heb je de keus om HD te kiezen. Het verschil tussen lage kwaliteit en hoge kwaliteit scheelt per filmpje al snel tientallen mb's (afhankelijk van het filmpje) dus ik begrijp het wel. Plus dat de verbinding sneller aanvoelt en je dus sneller zaken zou doen die je normaal thuis over je wifi netwerk zou doen, ik update nu ook vrolijk apps onderweg omdat dit toch met 3Mb/s binnen komt zetten.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Klein voorbeeld: bij 4G krijg je de optie "HD" in YouTube, met 3G niet. Ook zit je nu wellicht op sommige dingen te wachten (bijv. 9GAG in de trein o.i.d.), waarbij je meer plaatje kan zien (ik kijk die redelijk snel door) dan op een tragere verbinding.

Het kan raar klinken dat je meer zou gebruiken, maar geloof me, het kan hard gaan. Tevens ben ik mijn 4G als Wi-Fi gaan gebruiken en zat ik op 31 GB in februari (10 GB abbo).

[ Voor 3% gewijzigd door BDHowner op 04-04-2014 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

BDHowner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:49:
[...]

Klein voorbeeld: bij 4G krijg je de optie "HD" in YouTube, met 3G niet. Ook zit je nu wellicht op sommige dingen te wachten (bijv. 9GAG in de trein o.i.d.), waarbij je meer plaatje kan zien (ik kijk die redelijk snel door) dan op een tragere verbinding.

Het klinkt raar sneller dus minder data, maar geloof me, het kan hard gaan. Tevens ben ik mijn 4G als Wi-Fi gaan gebruiken en zat ik op 31 GB in februari (10 GB abbo).
Dat laatste herken ik, misschien niet zo extreem als jij (dat laat mijn abo zonder flink wat bundelresetjes aan te vragen niet toe) maar ik ben er ook makkelijker in geworden. Op mijn werk hebben ze ook leuk wifi, maar baggertraag als ik de 8Mbit een keer aan mag tikken is het feest. Dan maar liever over 4G zodat ik me niet zit te ergeren aan vage policy's van dingen die wel en niet mogen en een snelheid die behalve instabiel ook nog eens traag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
netblade schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:51:
[...]

Dat laatste herken ik, misschien niet zo extreem als jij (dat laat mijn abo zonder flink wat bundelresetjes aan te vragen niet toe) maar ik ben er ook makkelijker in geworden. Op mijn werk hebben ze ook leuk wifi, maar baggertraag als ik de 8Mbit een keer aan mag tikken is het feest. Dan maar liever over 4G zodat ik me niet zit te ergeren aan vage policy's van dingen die wel en niet mogen en een snelheid die behalve instabiel ook nog eens traag is.
+ de Wi-Fi bug in WhatsApp die elke keer je berichtjes 15 sec. ophoud :).

Ik hoop dat ik aan de dans ontsnap, maar aan de andere kant, die kortingen zijn niet mis hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

BDHowner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:49:
[...]

Het kan raar klinken dat je meer zou gebruiken, maar geloof me, het kan hard gaan. Tevens ben ik mijn 4G als Wi-Fi gaan gebruiken en zat ik op 31 GB in februari (10 GB abbo).
Ik kijk nauwelijks youtube en al helemaal niet onderweg (ook niet verstandig achter het stuur). Kortom: ik maak me geen zorgen ;) Maar voor OV-ers is het wel een goede waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 20:43

BreeeZe

Devt

Heb je ook de mogelijkheid om een blox toe te voegen of een extra bundel te kopen als je over je limiet heen bent bij een Red abbonement?
Als ik bij de tarieven kijk zie ik dat je buiten je bundel 10ct per mb moet gaan betalen?

Ben benieuwd of, als je een brief gehad hebt, ze ook 75% korting geven op een Red Super als je ze belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

BDHowner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:53:
[...]

+ de Wi-Fi bug in WhatsApp die elke keer je berichtjes 15 sec. ophoud :).

Ik hoop dat ik aan de dans ontsnap, maar aan de andere kant, die kortingen zijn niet mis hoor!
Dat van Whatsapp herken ik ook! Blijkbaar werkt netgear er wel goed mee want thuis heb ik er nooit zo'n last van, nu ben ik ook de enige die op mijn eigen wifi zit en misschien maakt dat ook wel uit. Maar op mijn werk kreeg ik inderdaad pas als ik de deur uitliep gmail/pop3 binnen en een berg whatsapp berichtjes. Telegram doet het overigens wel goed, maar dat wil mijn omgeving niet gebruiken :'(

Ik hoop het ook voor je, ik vind dit niet zo netjes van Vodafone, alhoewel ze natuurlijk in hun recht staan als je contract inmiddels is afgelopen. Huidige contracten open breken vind ik een vreemde zaak, en om het onder de noemer 'het systeem kan de oude bundels niet aan' te gooien vind ik lariekoek.

[ Voor 18% gewijzigd door netblade op 04-04-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Buiten alles vind ik het wel een onwijs slechte smoes, we gaan verhuizen en hebben geen zin om de abbos mee te nemen. Je kan toch gewoon een paar oude templates maken wat betreft snelheden etc. Dit is puur een kwestie van niet willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 15:49
Nog ik zit nogal in lastig pakket! Me einddatum van me contract is 27 December 2011.
Toen der tijd via direct sales aangeschaft.
Hieronder staat welk abonnement dat was:

Basis-2 € 35,00 Actie betaal 29.41
BloX Zorgeloos Internet betaal 7.98
Creditering van Basis-2 € 35,00 Actie korting 14.70
Totaal: 22.69

Na BTW van 21 procent op 27.45 euro

BloX Zorgeloos Internet is op fair use policy

*hoop dat deze vraag mag, het is namelijk nogal een vreemde situatie.
*morgen bel ik VF om het zelf te vragen maar misschien is er iemand die het antwoord al weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:42
breinonline schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 20:21:
Ik heb ook een brief gehad. Huidige sim-only loopt een jaar of 7-8. Aanbieding om naar een Red Sim Only 75% korting te gaan. Want ze hebben bedacht dat dit bij mijn gebruik past en ik dan niet meer ga betalen. Right, van 5,03EUR naar 9,75EUR en van 0GB naar 2GB.... Verder bel of sms ik bijna nooit dus eigenlijk ga ik bij 50% meer betalen voor verbruik 0,0. Aan de andere kant moet ik dan maar de huistelefoon laten staan en lekker alles mobiel gaan bellen. Ik denk dat ik maar op de aanbieding in ga.
Mag ik vragen waarom je al een abbo heb en geen prepaid ?, je internet je belt amper neem dan gewoon prepaid kaart ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
breinonline schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 21:53:
[...]
Ik kijk nauwelijks youtube en al helemaal niet onderweg (ook niet verstandig achter het stuur). Kortom: ik maak me geen zorgen ;) Maar voor OV-ers is het wel een goede waarschuwing.
Ik ga wel dagelijks met de trein na me werk maar het blijft toch je eigen schuld, je moet niet constant streamen je weet dat je dan door je data heen vliegt.
Dus ja met plekken waar je wifi heb sommige bussen in steden,treinen,stations,thuis enzo pak de wifi, het is nog altijd je eigen verantwoordelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline

breinonline

Carlos0_0 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:00:
[...]

Mag ik vragen waarom je al een abbo heb en geen prepaid ?, je internet je belt amper neem dan gewoon prepaid kaart ?
Vroeger belde ik meer en vond het prettig om een laag vast bedrag te moeten betalen. Prepaid wel overwogen een paar maanden terug, maar voor 5 euro in de maand geen zin in uitzoekerij. Ik zal nu nog eens kijken, terechte opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Carlos0_0 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:03:
[...]

Ik ga wel dagelijks met de trein na me werk maar het blijft toch je eigen schuld, je moet niet constant streamen je weet dat je dan door je data heen vliegt.
Dus ja met plekken waar je wifi heb sommige bussen in steden,treinen,stations,thuis enzo pak de wifi, het is nog altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Je kan het ook zo gek maken als je zelf wilt :).

Je kan alles op HD streamen, of gewoon HQ (of nog lager). Je kan zoals mij regelmatig hoge kwaliteit Eredivisie streams bekijken, of alleen appjes versturen.

Kijk naar mij: 31 GB in februari, kijk naar m'n ma: honderd MB? in dezelfde maand.

Ik vind het ook gewoon een prettig idee dat ik gebruik waarvoor ik betaal, en dat mijn telefoon extra zaken zoals Wi-Fi kan vergeten.

Als je UPC hebt is Wi-Fi bijv. een prima aanvulling met de 500k Wi-Fi Spots.

[ Voor 13% gewijzigd door BDHowner op 04-04-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
BDHowner schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 22:06:
[...]

Je kan het ook zo gek maken als je zelf wilt :).

Je kan alles op HD streamen, of gewoon HQ (of nog lager). Je kan zoals mij regelmatig hoge kwaliteit Eredivisie streams bekijken, of alleen appjes versturen.

Kijk naar mij: 31 GB in februari, kijk naar m'n ma: honderd MB? in dezelfde maand.

Ik vind het ook gewoon een prettig idee dat ik gebruik waarvoor ik betaal, en dat mijn telefoon extra zaken zoals Wi-Fi kan vergeten.

Als je UPC hebt is Wi-Fi bijv. een prima aanvulling met de 500k Wi-Fi Spots.
Ja dat is waar je maakt het zo gek als je wil, ik hoef zelf geen eredivisie enzo onderweg te kijken.(Sowieso geen sport fan ook voetbal niet).
Als ik zulke dingen wil kijken doe ik dat thuis wel pak ik de wifi, maar ja zo doet iedereen hoe die het wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 11:55
Ik heb een Vodafone abbo met onbeperkt internet blox dienst erbij. Kan ik er vanuit gaan dat als ik geen brief ontvang, deze actie van Vodafone niet voor mij zal gelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

"tvgids.nl" actie-abonnement hier nog van september 2010 en ik heb ook de brief gekregen. Ik ga van SO Bel+sms+web 400 (met FUP) voor €12,15 naar de Red Sim Only 75% korting voor €9,75. Opzich niet verkeerd omdat nu idd 4G mogelijkheid erbij komt wat bij mijn oude abo niet mogelijk was. Mijn dataverbruik ligt nu op 500-700 MB per maand dus hopelijk is 2 GB net voldoende op 4G snelheid bij hetzelfde surf-gedrag.

Ik zag in dit topic veel vragen langskomen die gewoon in het tarievenoverzicht staan: https://www.vodafone.nl/_...ne_red_6_januari_2014.pdf

Bijvoorbeeld dat 4G inderdaad beschikbaar is bij alle Red-varianten. Je kunt volgens mij geen extra databundel aanschaffen. Data buiten bundel is €0,10 per MB dus dat kan wel hard gaan. Je kunt wel een BloX aanzetten "BloX Zorgeloos Internet 50 MB":
Als de data bundel van je abonnement op is, betaal je €2,00 en krijg je 50 MB. Verbruik je meer dan 50 MB, dan wordt automatisch een nieuwe bundel van 50 MB voor €2,00 toegevoegd. Ga je niet buiten je bundel, dan betaal je ook geen extra kosten.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

*zucht* ben ik 2 maanden geleden uit mezelf overgestapt van een Bel SMS Web abbo met 10GB data naar Red Essentials met 2GB had ik als ik had gewacht 75% korting gehad. Aangezien ik tijdens mijn 2 jarig contract ben overgestapt. :(

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:39
Heeft iemand Vodafone al gebeld met de vraag of hij/zij i.p.v. het aangeboden Red abonnement, Red Super voor 75% korting mag? Ik ben van plan er maandag even een belletje aan te wagen, aangezien ik bang ben zo door m'n 2GB heen te zijn die bij het aangeboden abonnement zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ben benieuwd wat er gebeurt met mijn 10GB bundel van een jaar oud nu als ze straks 4G voor de meeste abbo's activeren.
En caching is gevaarlijk. Zit je nu met een baggerverbinding naar een youtube te kijken, maar besluit door gestotter of niet interessant om te stoppen. Er zal waarschijnlijk nog niet veel gecached zijn. Met een goede 4G verbinding is het filmpje al compleet gecached en ook nog eens op een hogere bitrate. Behoorlijk meer data dus. ;)

[ Voor 69% gewijzigd door UltraSub op 05-04-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

UltraSub schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:05:
Ben benieuwd wat er gebeurt met mijn 10GB bundel van een jaar oud nu als ze straks 4G voor de meeste abbo's activeren.
Volgens mij heb je niet goed gelezen. 4G komt op (bijna?) alle nieuwe abo's. Als jij niets doet, krijg je ook geen 4G. Je moet gewoon je 4G blox aanzetten, a 2,50, er wordt niets voor je geactiveerd. Ook ik ben benieuwd, heb ook de 10GB bundel, maar ik heb nog een contract tm oktober 2014, dus voorlopig zit ik nog goed ;-).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
EWK schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:16:
[...]

Volgens mij heb je niet goed gelezen. 4G komt op (bijna?) alle nieuwe abo's. Als jij niets doet, krijg je ook geen 4G. Je moet gewoon je 4G blox aanzetten, a 2,50, er wordt niets voor je geactiveerd. Ook ik ben benieuwd, heb ook de 10GB bundel, maar ik heb nog een contract tm oktober 2014, dus voorlopig zit ik nog goed ;-).
Huh? Ik was in de veronderstelling dat je gewoon op bijna alle abbo's gewoon automagisch 4G zou krijgen. Die blox kan ik al maanden aanzetten. Gaat echt noway gebeuren hier. Tenzij ze me wel fatsoenlijke dekking voor 4G kunnen garanderen ga ik daar echt niet meer voor betalen, en al helemaal niet als ik die blox daarna niet meer kan uitzetten. Dat vind ik overigens wel bullshit. Laat mensen dan ff proberen of zo.

/edit
Ff opgezocht, en inderdaad.. you're right :)

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 05-04-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:06:

Bijvoorbeeld dat 4G inderdaad beschikbaar is bij alle Red-varianten. Je kunt volgens mij geen extra databundel aanschaffen. Data buiten bundel is €0,10 per MB dus dat kan wel hard gaan. Je kunt wel een BloX aanzetten "BloX Zorgeloos Internet 50 MB":
Kijk, daar zit die verdomde adder! Ik had een FUP, dus nooit gedoe/gezeik met bijbetalen. En nu dus wel. Ik wil niks bijbetalen, laten ze me maar lekker op 56 kb/s zetten na 2GB maar niks met hun fokking 10 cent per MB! Dat is € 100 per GB! Stelletje 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:24:
[...]

Kijk, daar zit die verdomde adder! Ik had een FUP, dus nooit gedoe/gezeik met bijbetalen. En nu dus wel. Ik wil niks bijbetalen, laten ze me maar lekker op 56 kb/s zetten na 2GB maar niks met hun fokking 10 cent per MB! Dat is € 100 per GB! Stelletje 8)7 :(
:+ maar je hebt geen roamingkosten meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 09:54:
[...]

:+ maar je hebt geen roamingkosten meer ;)
Want?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-10 15:51
Tourniquet schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 01:06:
Mijn dataverbruik ligt nu op 500-700 MB per maand dus hopelijk is 2 GB net voldoende op 4G snelheid bij hetzelfde surf-gedrag.
Eh. Bij hetzelfde surfgedrag (onder surfen versta ik puur je webbrowser) heb je toch hetzelfde verbruik van data? Of ben ik nou 8)7?
endness schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 08:45:
Heeft iemand Vodafone al gebeld met de vraag of hij/zij i.p.v. het aangeboden Red abonnement, Red Super voor 75% korting mag? Ik ben van plan er maandag even een belletje aan te wagen, aangezien ik bang ben zo door m'n 2GB heen te zijn die bij het aangeboden abonnement zit..
Op Red Super geven ze geen 75% maar 50% korting (dus kost je dan €30)
Logisch ook, want anders zou je voor nog een paar euro meer 3x zoveel data en een hogere snelheid krijgen.

Als ik het goed begrepen heb knijpen ze je verbinding af (64kbit, genoeg voor berichtjes) als je over het limiet heen gaat en kan je voor een bedrag je lijn weer unrestricted krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:40

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand met een 11GB F&F abo al een brief gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digimusic
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-08 20:09
Ik heb een brief ontvangen op 13 maart.

Ik had SO Bel + SMS + Web voor EUR 20,78 per maand.

Ik krijg een aanbod voor 100 belminuten, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nog?) en 200MB Internet voor EUR 19,00.

Uiteraard gebeld dat dit aanbod niet ok is. Maar de medewerker van vodafone migratiedesk (ja, echt, zo nemen ze de telefoon op) kwam in het gesprek niet verder dan dat hij geen ander aanbod mocht doen. Fijn, die beleidskeuzes. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
nieuws: Europees parlement stemt voor 'Nederlandse' netneutraliteit en einde roaming

Of denk je werkelijk dat het afschaffen van de roamingkosten kado gedaan worden naar de gebruikers ?

[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 05-04-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
[...]

"Inmiddels zijn alle abonnementen van Vodafone over op een harde datalimiet. Als abonnees die overschrijden, kunnen ze tegen extra betaling data op volle snelheid bijkopen of de rest van de maand gebruikmaken van internet op 64kbit/s." (Vodafone beëindigt oude abonnementen met onbeperkt internet -update, 4 april 2014, Tweakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

ocn schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:02:
Deze gebruikers zijn vaak nog niet contractvrij denk ik.
FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:03:
[...]

nieuws: Europees parlement stemt voor 'Nederlandse' netneutraliteit en einde roaming

Of denk je werkelijk dat het afschaffen van de roamingkosten kado gedaan worden naar de gebruikers ?
Maar het is niet zo dat hij geen roaming hoeft te betalen en ik wel. De opmerking is dus wat scheef.
Ben benieuwd wat er nu in Oostenrijk gaat gebeuren, als ze daar de prijzen wel laag kunnen houden, dan zie ik het verband niet tussen roaming en hogere prijzen in Nederland. Behalve meer winst en nog meer winst.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:11
Digimusic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:03:

Ik krijg een aanbod voor 100 belminuten, onbeperkt sms (wie gebruikt dat nog?) en 200MB Internet voor EUR 19,00.

Uiteraard gebeld dat dit aanbod niet ok is. Maar de medewerker van vodafone migratiedesk (ja, echt, zo nemen ze de telefoon op) kwam in het gesprek niet verder dan dat hij geen ander aanbod mocht doen. Fijn, die beleidskeuzes. |:(
Als je nog niet overgestapt bent zou ik nog een keer bellen nu dit nieuwe aanbod bekend is. Lijkt erop dat ze de 2e batch van SO+SMS+Web abonnees die ze gaan omzetten een veel beter aanbod doen nu (waarschijnlijk omdat er teveel klanten wegliepen?)
Ik zat helaas ook bij de 1e batch van 13 maart en kreeg ook een lousy aanbod (en ook toen kon geen alternatief aanbod gegeven worden). Per maandag ben ik weg bij VF, dus voor mij sowieso te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
EWK schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:13:
[...]

Ben benieuwd wat er nu in Oostenrijk gaat gebeuren, als ze daar de prijzen wel laag kunnen houden, dan zie ik het verband niet tussen roaming en hogere prijzen in Nederland. Behalve meer winst en nog meer winst.
Als de roaming kosten wegvallen kan het misschien zelfs interessant worden om over te stappen op een andere provider in de EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digimusic
sverzijl schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:16:
[...]
Als je nog niet overgestapt bent zou ik nog een keer bellen nu dit nieuwe aanbod bekend is. Lijkt erop dat ze de 2e batch van SO+SMS+Web abonnees die ze gaan omzetten een veel beter aanbod doen nu (waarschijnlijk omdat er teveel klanten wegliepen?)
Ik zat helaas ook bij de 1e batch van 13 maart en kreeg ook een lousy aanbod (en ook toen kon geen alternatief aanbod gegeven worden). Per maandag ben ik weg bij VF, dus voor mij sowieso te laat.
Met dat in gedachte heb ik inderdaad vanochtend gebeld. Maar nee, er viel niets te regelen. Ik heb er even een tweet na webcare op los gelaten. Want dit is met twee maten meten.

Sterker nog, degene aan de telefoon zei dat ik misschien nog een brief kreeg. Maar misschien ook niet. Nee, dat schiet op :/

[ Voor 7% gewijzigd door Digimusic op 05-04-2014 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 18:36
Vreemd dat ik nog geen brief heb gehad. Ik heb een "tvgids.nl" abonnement uit 2010: SO Bel + SMS + Web-2 400 (1GB) voor 15 euro. Maar even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 14:17
ocn schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:02:
Lijkt mij niet dat we als 11GB F&F gebruikers een brief krijgen. Wij hebben toch geen FUP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Digimusic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:20:
[...]

Met dat in gedachte heb ik inderdaad vanochtend gebeld. Maar nee, er viel niets te regelen. Ik heb er even een tweet na webcare op los gelaten. Want dit is met twee maten meten.

Sterker nog, degene aan de telefoon zei dat ik misschien nog een brief kreeg. Maar misschien ook niet. Nee, dat schiet op :/
Had je op je originele abbo een data limiet, of was dat ook fair use?

Ik heb een SO Bel+Sms+Web 300 van €13,16 p/m met fair use en om die prijs te evenaren doen ze nu het 75% kortings aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digimusic
BreeeZe schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:36:
[...]

Had je op je originele abbo een data limiet, of was dat ook fair use?

Ik heb een SO Bel+Sms+Web 300 van €13,16 p/m met fair use en om die prijs te evenaren doen ze nu het 75% kortings aanbod.
Fair use. Verlengen zou goedkoper zijn (met 2x meer belminuten en 2,5 meer data) dan het aanbod dat ze me nu doen. Somebody shoot me. Ik begrijp het niet. En de onsympathieke medewerker van vodafone al helemaal niet. Toch nog maar een keer bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een medewerker aan de telefoon gehad en het gaat om abonnementen die voor 2009 afgesloten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

Digimusic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:39:
[...]

Fair use. Verlengen zou goedkoper zijn (met 2x meer belminuten en 2,5 meer data) dan het aanbod dat ze me nu doen. Somebody shoot me. Ik begrijp het niet. En de onsympathieke medewerker van vodafone al helemaal niet. Toch nog maar een keer bellen?
Dan is dit aanbod puur voor de aller goedkoopste SO B+S+W abbo's blijkt, dus goedkoper dan wat ze je nu bieden ga je niet voor elkaar krijgen denk ik.
Of het eerlijk is, is natuurlijk een andere vraag.

Ik vind het überhaupt naar dat ze je voor hetzelfde product meer geld gaan vragen, alleen maar omdat ze het anders gaan noemen.
4G is leuk, maar aangezien ik alleen maar 320kb/s spotify in de auto stream is 3G voor mij voldoende en heb ik liever geen datalimiet omdat ik onbeperkt muziek wil kunnen luisteren, daarom heb ik ook nooit een ander abbo genomen..
Waarschijnlijk ga ik het met die 2Gb per maand meestal wel redden, maar €0,10 per MB is natuurlijk debiel duur, dan betaal ik buiten m'n bundel aan vodafone €0,24 per minuut voor audio die zij niet eens geproduceerd hebben 8)7 ( http://www.audiomountain.com/tech/audio-file-size.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 11:29
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:26:
[...]

Lijkt mij niet dat we als 11GB F&F gebruikers een brief krijgen. Wij hebben toch geen FUP?
jij snapt het niet he!
Wat er in je contract staat, doet er na contractsduur niet meer toe. Vodafone mag doen wat ze wil en jij mag oprotten of akkoord gaan met slechtere tarieven/voorwaarden, daar gaat het om!

Dus Vodafone is een onbetrouwbare provider geworden, want ze mogen eenzijdig binnen en buiten je contractstermijn de tarieven en voorwaarden veranderen.... al staat er in je contract "promotie geldig tot 2050"

[ Voor 4% gewijzigd door danda op 05-04-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digimusic
BreeeZe schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:51:
[...]

Dan is dit aanbod puur voor de aller goedkoopste SO B+S+W abbo's blijkt, dus goedkoper dan wat ze je nu bieden ga je niet voor elkaar krijgen denk ik.
Of het eerlijk is, is natuurlijk een andere vraag.
Nou, nee. Ik heb hier een brief van een vriend diet SO Bel + Sms + Web 300 had voor 13,16 per maand. Hij krijgt een aanbod voor onbeperkt bellen, sms en 2GB Data voor 9,75.

Ik krijg een aanbod voor veel minder verbruik, maar meer kosten. Wanneer dan ook nog eens zie dat je online meer krijgt voor minder geld bij vodafone, dan is dat is toch vragen om een overstap naar een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
danda schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:57:
[...]

jij snapt het niet he!
Wat er in je contract staat, doet er na contractsduur niet meer toe. Vodafone mag doen wat ze wil en jij mag oprotten of akkoord gaan met slechtere tarieven/voorwaarden, daar gaat het om!

Dus Vodafone is een onbetrouwbare provider geworden, want ze mogen eenzijdig binnen en buiten je contractstermijn de tarieven en voorwaarden veranderen.
Geloof dat er bij jou iets mis gaat! Men zegt toch dat Vodafone de contracten met een FUP gaan aanpakken. 11GB heeft GEEN FUP! Dat ze eenzijdig mogen opzeggen is bekend. Het gaat ze niet om de 11GB abonnement. Capiche?
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:48:
Net een medewerker aan de telefoon gehad en het gaat om abonnementen die voor 2009 afgesloten waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Untouchablezz20 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:00:
[...]

Geloof dat er bij jou iets mis gaat! Men zegt toch dat Vodafone de contracten met een FUP gaan aanpakken. 11GB heeft GEEN FUP! Dat ze eenzijdig mogen opzeggen is bekend. Het gaat ze (nog) niet om de 11GB abonnement. Capiche?

[...]
Fixed that for you.
Maarja, dat gaan we dan wel weer beleven ;).

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Digimusic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:58:
[...]

Nou, nee. Ik heb hier een brief van een vriend diet SO Bel + Sms + Web 300 had voor 13,16 per maand. Hij krijgt een aanbod voor onbeperkt bellen, sms en 2GB Data voor 9,75.

Ik krijg een aanbod voor veel minder verbruik, maar meer kosten. Wanneer dan ook nog eens zie dat je online meer krijgt voor minder geld bij vodafone, dan is dat is toch vragen om een overstap naar een andere provider?
Krijg een beetje het idee dat ze eerst een kleinere groep SO+SMS+Web abonnees hebben aangeschreven met aanbod X en er nu achter zijn gekomen dat dat ze klanten ging kosten. En nu dus toch een beter aanbod doen aan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
EWK schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:02:
[...]

Fixed that for you.
Maarja, dat gaan we dan wel weer beleven ;).
Dat is inderdaad een zorg voor later. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:48:
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:00:
[...]

Men zegt toch dat Vodafone de contracten met een FUP gaan aanpakken. 11GB heeft GEEN FUP! ... Het gaat ze niet om de 11GB abonnement.

[...]
Blij om dat te horen: begon me al zorgen te maken, ook al had ik nog geen brief gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

sverzijl schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:03:
[...]

Krijg een beetje het idee dat ze eerst een kleinere groep SO+SMS+Web abonnees hebben aangeschreven met aanbod X en er nu achter zijn gekomen dat dat ze klanten ging kosten. En nu dus toch een beter aanbod doen aan de rest.
Volgens mij niet, hij zegt namelijk dat hij een SO B+S+W abbo had van +/ €20,- per maand en deze mensen hebben begin maart een brief gehad.
Mijn abbo is een SO B+S+W abbo van €13,- per maand en ik hoor bij de groep die nu een brief hebben gehad.
Het zijn dus abbonementen met andere voorwaarden.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat ons (de 2e groep) aanbod een stuk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
BreeeZe schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:10:
[...]

Volgens mij niet, hij zegt namelijk dat hij een SO B+S+W abbo had van +/ €20,- per maand en deze mensen hebben begin maart een brief gehad.
Mijn SO B+S+W 190 abo was 10,95 euro/maand en ik heb ook 13 maart een brief gehad. Zo 'ken' ik inmiddels al een stuk of 3 anderen.
Nu was ik wel een zakelijke gebruiker, misschien speelde dat nog mee.

[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 05-04-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Sypher schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:59:
[...]

Eh. Bij hetzelfde surfgedrag (onder surfen versta ik puur je webbrowser) heb je toch hetzelfde verbruik van data? Of ben ik nou 8)7?
"surfen" was misschien niet helemaal de goede term, bedoelde gewoon algemeen datagebruik op een smartphone, dus ook andere apps.

Zie meerdere posts in dit topic waarom je hoogstwaarschijnlijk meer data gaat gebruiken als je eenmaal op 4G zit, bijv:
Josvdv in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"
netblade in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"
BDHowner in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"
UltraSub in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten"
laserboy schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:04:
[...]
"Inmiddels zijn alle abonnementen van Vodafone over op een harde datalimiet. Als abonnees die overschrijden, kunnen ze tegen extra betaling data op volle snelheid bijkopen of de rest van de maand gebruikmaken van internet op 64kbit/s." (Vodafone beëindigt oude abonnementen met onbeperkt internet -update, 4 april 2014, Tweakers)
Ik weet niet hoe Arnoud Wokke daarbij komt, kan dat terugvallen op lage snelheid nergens terugvinden op de Vodafone site. Bij het tarievenoverzicht staat alleen dit:

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3D0A1V3b2u022g2c300j/Screen%20Shot%202014-04-05%20at%2012.14.02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Tourniquet schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:17:
[...]
Ik weet niet hoe Arnoud Wokke daarbij komt, kan dat terugvallen op lage snelheid nergens terugvinden op de Vodafone site. Bij het tarievenoverzicht staat alleen dit:

[afbeelding]
nieuws: Vodafone maakt details bekend van nieuwe Smart-abonnementen

Persbericht van 04-04-2014

jouw screenshot is van de oude voorwaarden, en niet van die na 7 april

Verder valt het me op dat de discussie aardig escaleert zonder dat men de juiste gegevens heeft.
iedereen praat langs elkaar heen, en neemt uitspraken van anderen als waarheid aan.
( Davidgilmoure met 100€ per GB, wat als hij gewoon had gekeken na de 2GB teruggezet wordt naar 64/64kb )

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 05-04-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sypher schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:59:
[...]

Als ik het goed begrepen heb knijpen ze je verbinding af (64kbit, genoeg voor berichtjes) als je over het limiet heen gaat en kan je voor een bedrag je lijn weer unrestricted krijgen.
Nee, ze gaan je daarna 100 (JA, HONDERD!) euro per GB in rekening brengen, niks afknijpen. Gewoon afrekenen , 10 eurocent per MB!
FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:23:
[...]

Verder valt het me op dat de discussie aardig escaleert zonder dat men de juiste gegevens heeft.
iedereen praat langs elkaar heen, en neemt uitspraken van anderen als waarheid aan.
( Davidgilmoure met 100€ per GB, wat als hij gewoon had gekeken na de 2GB teruggezet wordt naar 64/64kb )
Goh, ik heb het aan vodafone gevraagd en die hebben me netjes beantwoord dat er niks afgeknepen wordt maar dat het 10 cent per mb wordt....

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:33:
[...]

Nee, ze gaan je daarna 100 (JA, HONDERD!) euro per GB in rekening brengen, niks afknijpen. Gewoon afrekenen , 10 eurocent per MB!
Wees aub niet zo'n dramaqueen ....
Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/Naamloos.jpg

https://www.vodafone.nl/_...fone_red_7_april_2014.pdf

de blox "beperkt internet" aanzetten, OF kiezen voor de andere optie's, niets bijbetalen, gewoon regelen en ZELF onderzoek doen ipv aanname's roepen
Goh, ik heb het aan vodafone gevraagd en die hebben me netjes beantwoord dat er niks afgeknepen wordt maar dat het 10 cent per mb wordt....
Dat ligt helemaal aan de vraagstelling !
Als jij vraagt "wat kost 1 mb buiten mijn bundel, dan is het antwoord inderdaad 10ct
Maar als jij vraagt "kan ik onbeperkt doorgaan op een lagere snelheid ...."
Dan krijg je de keuze ...

[ Voor 36% gewijzigd door FreshMaker op 05-04-2014 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:23:
[...]

Persbericht van 04-04-2014

jouw screenshot is van de oude voorwaarden, en niet van die na 7 april

Oke, dan is dat zeer verwarrend in de brief ik van Vodafone heb gekregen, want daar staat: " de tarieven en voorwaarden vindt u op www.vodafone.nl/voorwaarden " waarbij er niet gerept wordt over wijzigingen die blijkbaar per 7 april ingaan en nog niet op de site staan! Hoe kom jij aan die link van de tarieven per 7 april, want die kon ik dus niet vinden. :/

Diep weggestopt op de Vodafone-site heb ik nu het persbericht gevonden over de wijzigingen per 7 april:
http://over.vodafone.nl/n...ten-de-bundel?from_search

Je krijgt dus 3 opties hoe er wordt omgegaan bij data buiten de bundel:
Drie opties bij datadroogte

Is je data op, dan biedt Vodafone drie opties onder de naam ‘Flexibele data’.
1. Hoge snelheid zonder bundel: voor het verlaagde tarief van 2 euro per 100 MB behoud je dezelfde snelheid als binnen de bundel.
2. Hoge snelheid, extra bundel: voor wie elke maand uit de (data)band springt, is er keuze uit diverse extra databundels. Dit kan eenmalig zijn, maar je kunt deze ook maandelijks automatisch verlengen zodat je nooit meer om extra data verlegen zit, maar wel altijd duidelijkheid vooraf hebt over je kosten.
3. Gratis, langzaam internet: wil je liever geen extra kosten maken, dan sta je niet plotseling voor een dichte datadeur, maar kun je kiezen voor gratis, langzaam internet (64 kb/s) onder de naam Beperkt Internet. Hiermee kun je nog steeds gebruikmaken van messaging apps en e-mail, maar maak je in ieder geval geen kosten buiten de maandelijkse bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:36:
[...]

Wees aub niet zo'n dramaqueen ....
[afbeelding]

https://www.vodafone.nl/_...fone_red_7_april_2014.pdf

de blox "beperkt internet" aanzetten, OF kiezen voor de andere optie's, niets bijbetalen, gewoon regelen en ZELF onderzoek doen ipv aanname's roepen
Bedankt voor de link, dat stukje van de blox was ik nog niet tegen gekomen, de sectie over blox op hun website zegt hier niets over : https://www.vodafone.nl/s...nement/extra-opties/blox/
Onder deze voorwaarden stap ik wel over op een Red voor €9,75 per maand, als ik dan soms over de 2GB ga, dan valt het nog wel te overzien qua kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Buitenbundeltatief wordt 2 euro per 100MB, tenzij je een nieuwe bundel aanschaft. Hoe kom ik daarbij? klik Tijdens het testen van de nieuwe app zag ik dat tarief voorbij komen, prijzen van de nieuwe bundels waren/zijn nog afgeschermd. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om kosteloos met beperkte snelheid door te appen.

Niets is natuurlijk zeker totdat Vodafone zelf een buitenbundeltarief communiceert, maar het idee dat je 100 euro per GB moet betalen verwerp ik dus.

- edit -

Die 2 euro per 100MB staat trouwens ook in de pdf die FreshMaker linkte. De nieuwe bundels staan daar trouwens ook in:

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/tweaktopic/div/Clipboard01.jpg

Alleen dan snap ik het buitenbundeltarief van 2 euro per 100MB weer niet. Een blox van 100MB kost meer en wanneer je de 400MB blox afsluit kost je dat ook 8 euro. Ik zou verwachten dat het buitenbundeltarief duurder is, dan eventuele extra blox aanschaffen.

[ Voor 28% gewijzigd door Chris.nl op 05-04-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
BreeeZe schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:41:
[...]

Bedankt voor de link, dat stukje van de blox was ik nog niet tegen gekomen, de sectie over blox op hun website zegt hier niets over : https://www.vodafone.nl/s...nement/extra-opties/blox/
Onder deze voorwaarden stap ik wel over op een Red voor €9,75 per maand, als ik dan soms over de 2GB ga, dan valt het nog wel te overzien qua kosten.
Ik zou het wel navragen bij VF zelf, dat je onder de nieuwe voorwaarden aangesloten wordt, en niet 'per ongeluk' op die van januari
( vanaf maandag of later in laten gaan denk ik dan )
Tourniquet schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:38:
[...]
Hoe kom jij aan die link van de tarieven per 7 april, want die kon ik dus niet vinden. :/
VF gebruikt al jaren de dag van ingaan nieuwe tarieven als bestandsnaam in de link
Dus even aanpassen naar de juiste datum, geeft je vaak al en week of 2 eerder de juiste info
( in dit geval 6 januari naar 7 april veranderd )

[ Voor 25% gewijzigd door FreshMaker op 05-04-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:43:
[...]

Ik zou het wel navragen bij VF zelf, dat je onder de nieuwe voorwaarden aangesloten wordt, en niet 'per ongeluk' op die van januari
( vanaf maandag of later in laten gaan denk ik dan )
Volgens de brief wordt m'n abbo week 19 (5 mei) omgezet naar een Red, maar kan geen kwaad om het even na te vragen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 12:43:
[...]

VF gebruikt al jaren de dag van ingaan nieuwe tarieven als bestandsnaam in de link
Dus even aanpassen naar de juiste datum, geeft je vaak al en week of 2 eerder de juiste info
( in dit geval 6 januari naar 7 april veranderd )
Slim :)
Maar dit is communicatief niet sterk van Vodafone. Het is dat ik nu in dit topic lees dat blijkbaar de tarieven en voorwaarden per 7 april gaan veranderen, maar de wellicht paar duizend andere klanten lezen in de brief dat ze op de Vodafone-site moeten kijken en zien daar dus nu foutieve informatie. Vind je het gek dat er (ook hier) verwarring ontstaat?

Die structuur per 7 april vind ik prima trouwens, Ik verwacht wel binnen de 2 GB te blijven maar mocht dat incidenteel te weinig zijn, zijn er voldoende BloX-mogelijkheden dit op te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ik ga sowieso over naar Hi, dat terzijde .... mijn keuze
Verder heeft VF zijn blox best goed op orde, tot nog tot altijd de 250MB extra blox gehad, alleen nooit gebruikt.

Ik denk alleen dat in de nieuwe voorwaarden, bij bv zo'n 400MB blox het automatisch verlengd word.
Dus na de 400MB de volgende á 6,50€ nog een keer 6,50.
Noodzakelijk dus om je verbruik in de gaten te houden, en tijdig te switchen ( op 350MB naar het lagere snelheidsgedeelte )

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 05-04-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
FreshMaker schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:09:
Ik ga sowieso over naar Hi, dat terzijde .... mijn keuze
Verder heeft VF zijn blox best goed op orde, tot nog tot altijd de 250MB blox gehad

Ik denk alleen dat in de nieuwe voorwaarden, bij bv zo'n 400MB blox het automatisch verlengd word.
Dus na de 400MB de volgende á 6,50€ nog een keer 6,50.
Noodzakelijk dus om je verbruik in de gaten te houden, en tijdig te switchen ( op 350MB naar het lagere snelheidsgedeelte )
Op dit moment is het systeem zo ingericht dat je na verloop van de bundel automatisch doorschiet in het buitenbundeltarief, tenzij je aangeeft dat je kosteloos beperkt internet of nieuwe bundel wil. 'k Heb al aangegeven dat het me klantvriendelijker lijkt de boel automatisch over te zetten naar beperkt internet, met daarbij een info SMS. Om zo eventueel onbedoelde kosten te vervangen met bedoelde klantvriendelijkheid.

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 05-04-2014 15:16 . Reden: Mits tenzij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:48

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 20:48
moet ook nog brief krijgen ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

stelletje naaiers bij Vodafone.

Van al die nieuwe Blox zijn alleen diegene die extra geld kosten beschikbaar voor de abo's afgesloten voor 7 april (aldus de mensen van de helpdesk/smartcrew op FB).

Dwz, ik kan wel de extra bundels afsluiten van 400 MB, 1GB en 3GB tegen bijbetaling, maar het laten terugschakelen in snelheid wanneer je je databundel verbruikt hebt kan ik (met mijn 3 weken geleden verlenging/omzetting naar Red Essential SO abo) vergeten :(

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/vodafone_antwoord.png

Als dit de behandeling is voor bestaande klanten dan is dit de laatste keer dat ik voor Vodafone gegaan ben. Dan ga ik wel over naar KPN of 1 van zijn dochters de volgende keer, ongeacht of het meer gaat kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door Yucko op 07-04-2014 11:16 . Reden: even plaatje toevoegen ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Geloof je nou zelf dat de 3 niet samen afspreken hoe ze het gaan aanpakken? Is toch al jaren zo. Wat de een doet, doet de ander paar maanden later. Daarnaast, ik snap niet zo goed waarom mensen hier zo afgeven en roepen contractbreuk enz. Dat onbeperkt abbo is al lang afgelopen. VF staat op dat punt volledig in zijn recht om de contractvoorwaarden aan te passen, of eenzijdig op te zeggen het aflopen van het originele contract. Dat weten jullie heel goed.
Je kunt toch naar een andere provider? Maar goed, die gaan toch hetzelfde doen :)

Met bovenstaande wil ik natuurlijk niet zeggen dat het niet kut is, maar het is volledig legaal wat ze doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

waar lees jij iets terug van contractbreuk in mijn reactie hierboven?

Ik vind het alleen absurd dat er zo'n onderscheid gemaakt wordt tov bestaande klanten en nieuwe klanten mbt afsluiten van blox. In mijn geval word ik, doordat ik meteen actie ondernomen heb na het onvangen van de brief, benadeeld. Had ik even gewacht (ik had tijd tot week 17 om een beslissing te nemen) dan had ik dat ene kleine voordeeltje bij een eventuele overschrijding van mijn bundel kunnen meenemen.

En nee, ik kan niet over naar een andere provider .. in ieder geval niet meteen omdat ik, zoals ik al aangaf, heel snel na het ontvangen van de brief (ik heb deze al in 2e week van maart in de bus liggen) tot actie besloten. Ik zit hier nu niet mijn gal te spugen over het feit dat ik totaal geen korting aangeboden kreeg bij de overstap naar een Red abo (tot 75% krijgen anderen) omdat ik nl. nagenoeg dezelfde prijs betaalde als voorheen en daar heb ik vrede mee. Alleen dat blox verhaal zoals hierboven in mijn post van 10:56 zit me wel heel erg dwars.

In het artikel op de Frontpage staat nl. hetvolgende:
...
Naast de 4g-toegang voor alle abonnementen wijzigt Vodafone ook de voorwaarden voor het gebruik van data boven de datalimiet. Nu moeten klanten extra betalen, vanaf 7 april kunnen klanten kiezen uit drie opties: 2 euro per 100MB extra betalen, een extra bundel aanvragen van bijvoorbeeld 1GB voor 10 euro of de snelheid terug laten zetten naar 64kbit/s
alle abonnementen, en niet alleen maar voor de nieuwe.

In het stukje daarboven waar het over de snelheden gaat bij 3G en 4G wordt nl. wel onderscheid gemaakt tussen bestaande en nieuwe abonnee's:
Gebruikers van Vodafone Red-abonnementen hadden standaard al toegang tot 4g, maar gebruikers van Smart, de nieuwe naam van Vodafone voor Bel+SMS+Web, krijgen nu ook toegang tot het 4g-netwerk van de provider. De wijziging geldt alleen voor nieuwe klanten; zij krijgen een maximale downloadsnelheid van 25Mbit/s. Huidige klanten met een BSW-abonnement krijgen wel een snelheidsverhoging op 3g, van 7,2Mbit/s naar 14,4Mbit/s.
...
Dus tenzij Tweakers de info verkeerd op de FP vermeld (wat natuurlijk ook kan), klopt hetgene nu lijkt te gebeuren niet te stroken met het artikel/de aankondiging. Maar ook al is de info op de FP fout, ik vind het zeer fout om een dergelijk onderscheid te gaan maken bij het blox-verhaal.

Edit:
DEZE pagina lijkt het verhaal van de Vodafone medewerker te bevestigen :(

[ Voor 45% gewijzigd door Yucko op 07-04-2014 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Yucko schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:29:

Ik vind het alleen absurd dat er zo'n onderscheid gemaakt wordt tov bestaande klanten en nieuwe klanten mbt afsluiten van blox. In mijn geval word ik, doordat ik meteen actie ondernomen heb na het onvangen van de brief, benadeeld. Had ik even gewacht (ik had tijd tot week 17 om een beslissing te nemen) dan had ik dat ene kleine voordeeltje bij een eventuele overschrijding van mijn bundel kunnen meenemen.

En nee, ik kan niet over naar een andere provider .. in ieder geval niet meteen omdat ik, zoals ik al aangaf, heel snel na het ontvangen van de brief (ik heb deze al in 2e week van maart in de bus liggen) tot actie besloten. Ik zit hier nu niet mijn gal te spugen over het feit dat ik totaal geen korting aangeboden kreeg bij de overstap naar een Red abo (tot 75% krijgen anderen) omdat ik nl. nagenoeg dezelfde prijs betaalde als voorheen en daar heb ik vrede mee. Alleen dat blox verhaal zoals hierboven in mijn post van 10:56 zit me wel heel erg dwars.

In het artikel op de Frontpage staat nl. hetvolgende:

[...]

alle abonnementen, en niet alleen maar voor de nieuwe.

In het stukje daarboven waar het over de snelheden gaat bij 3G en 4G wordt nl. wel onderscheid gemaakt tussen bestaande en nieuwe abonnee's:

[...]

Dus tenzij Tweakers de info verkeerd op de FP vermeld (wat natuurlijk ook kan), klopt hetgene nu lijkt te gebeuren niet te stroken met het artikel/de aankondiging. Maar ook al is de info op de FP fout, ik vind het zeer fout om een dergelijk onderscheid te gaan maken bij het blox-verhaal.

Edit:
DEZE pagina lijkt het verhaal van de Vodafone medewerker te bevestigen :(
Inderdaad schandalig. Past deze diversheid aan keuzes -terwijl het qua naam hetzelfde abo (RED) blijft- wel in de nieuwe IT systemen?

Vodafone en communicatie, het blijft een slechte combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yucko schreef op maandag 07 april 2014 @ 11:29:
Had misschien iets duidelijker moeten zijn, was niet naar jou gericht, maar meer generiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Redondo1982 schreef op maandag 07 april 2014 @ 12:31:
[...]

Inderdaad schandalig. Past deze diversheid aan keuzes -terwijl het qua naam hetzelfde abo (RED) blijft- wel in de nieuwe IT systemen?

...
het is volgens mij niet zozeer dat het nieuwe systeem het niet aankan die oude abo's te vermelden ... Vodafone maakt er blijkbaar niet genoeg winst op om het 'rendabel' te maken om de moeite te doen om ze in het nieuwe systeem in te voeren. Blijkbaar is tot 75% korting geven (in sommige gevallen in ieder geval) voordeliger.

Dat wat ze nu doen is blijkbaar geen probleem want oude BSW-abo's kunnen geen 4G krijgen, maar de nieuwe Smart abo's (wat nieuwe naam voor BSW is) weer wel. Schijnbaar is beschikbaar maken van bepaalde opties een kwestie van een vinkje zetten icm met een ingangsdatum invullen

[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 07-04-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Yucko schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:26:
[...]

het is volgens mij niet zozeer dat het nieuwe systeem het niet aankan die oude abo's te vermelden ... Vodafone maakt er blijkbaar niet genoeg winst op om het 'rendabel' te maken om de moeite te doen om ze in het nieuwe systeem in te voeren. Blijkbaar is tot 75% korting geven (in sommige gevallen in ieder geval) voordeliger.

Dat wat ze nu doen is blijkbaar geen probleem want oude BSW-abo's kunnen geen 4G krijgen, maar de nieuwe Smart abo's (wat nieuwe naam voor BSW is) weer wel. Schijnbaar is beschikbaar maken van bepaalde opties een kwestie van een vinkje zetten icm met een ingangsdatum invullen
Het was ook sarcastisch bedoeld hoor! Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat ze niet genoeg verdienen aan de oude FUP abbonementen. Dat geweldige Red aanbod is ook een hernieuwd aanbod op de eerder verstuurde brieven met een héél slecht aanbod, namelijk naar een Scherp XL met maar liefst 200mb internet. Echter schijnt deze wel meer toekomstbestendig te zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Laatst online: 08-10 11:29
Zijn er klanten die een tweede brief met een hernieuwde aanbod hebben gekregen?

[ Voor 22% gewijzigd door danda op 08-04-2014 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:33
Mijn moeder heeft een brief gehad met het volgende aanbod:
Voorheen betaalde 6,05€ voor 22,50€ aan bellen en sms'en
Aanbod nu: onbeperkt bellen en sms'en + 2gb internet voor 9,75€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

M.C. schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:36:
Mijn moeder heeft een brief gehad met het volgende aanbod:
Voorheen betaalde 6,05€ voor 22,50€ aan bellen en sms'en
Het lijkt haast alsof ze nu gewoon iedereen datzelfde aanbod sturen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Zakelijk nog niets gehoord..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
M.C. schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 09:36:
Ik moet toch zeggen dat, hoewel het aanbod misschien wat eenduidiger had kunnen zijn, het in dit geval toch een zeer genereuze aanbieding is. Voor dat geld onbeperkt bellen en 2GB internet... ik zou willen dat ik nog een vodafone abonnement had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben een Vodafone Scherp 250 € abonnement voor € 10/maand. Nu wordt door Vodafone de abonnement omgezet naar Scherp Small voor € 8/maand. € 2 goedkoper. Mooi meegenomen. Maar dat is niet zo. Bij Scherp 250 heb je 250 belminuten en 75 sms per maand en het wordt per sec. afgerekend. Bij Small krijg je 200 bel of sms eenheden, want je wordt per min. afgerekend. En bij Scherp 250 is de bundel 2 maanden geldig terwijl Scherp Small maar 1 maand.
De reden die Vodafone geeft is dat de abonnement zo oud is dat ze technisch niet meer kunnen aanbieden.

Mijn vraag is kan dat zomaar?
Het vreemde hiervan is dat we nog een andere Scherp 250 abonnement hebben en die wordt omgezet naar Red Sim Only. Bij navraag bij klantenservice zeggen ze dat de voorstellen wordt door de computer bepaald en dat ze daar niet kunnen/willen vanaf wijken. 2 abonnementen maar verschillende voorstellen, waarvan de 1 ongunstig uitpakt. :( Je zou verwachten dat we gewoon de zelfde voorstellen krijgen. Ik zie het probleem ook niet voor Vodafone om hetzelfde te aanbieden aan ons als ze dat willen.

Zijn er nog meer mensen met zelfde ervaring?
Digimusic schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 11:03:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:32:
[..]
De reden die Vodafone geeft is dat de abonnement zo oud is dat ze technisch niet meer kunnen aanbieden.

[..]
Mijn vraag is kan dat zomaar?
Ja.. Contracttermijn waar in de voorwaarden golden is al lang verlopen. Zij zeggen het contract nu van hun kant op, net zoals jij het ook mag opzeggen nadat die termijn verlopen is. En doen je daarbij een in hun ogen een vergelijkbare aanbieding. Als je dat niets vind, dan ben je vrij te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Rare topic titel: "Het Vodafone bestaande abonnementen & verleningstopic
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Laatst online: 08-10 08:00
Mijn vrouw heeft ook een SO B&S&W 300 met 'zorgeloos' FUP internet, maar nog altijd geen brief gezien. Ook in de MyVodafone omgeving is niks te zien, dus ik vraag me af of die brief nog komt of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingFreak
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 17:53
De 'aanbieding' die ik ontvangen heb is Red Sim Only (2GB) met 50% korting voor 19,50. Ik ben al mijn hele volwassen leven (10 jaar) klant bij vodafone met een 17,50 contract (betaal 10,67 per maand) met onbeperkt internet.

De aanbieding voor een Red Sim Only (2GB) met 50% korting valt mij erg tegen, dit gezien ik hier regelmatig niet mee uit zal komen.

Zijn er mensen die een Red Super Sim Only (6GB) aangeboden hebben gekregen? Of zijn er inderdaad mensen die 75% procent korting hebben gekregen in plaats van maar 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.
Ik heb nu Scherp 250 wordt Reb Sim Only met 75% korting, maar vriendin ook Scherp 250 krijgt nog slechter aanbieding Sherp Small. 200 bel/sms en ipv per sec afrekenen wordt nu per min. Het bundel is maar 1 mnd geldig. Voorheen 2 mnd.
Waarom Vodafone zo ingewikkeld doet is niet duidelijk.
FlyingFreak schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:52:
De 'aanbieding' die ik ontvangen heb is Red Sim Only (2GB) met 50% korting voor 19,50. Ik ben al mijn hele volwassen leven (10 jaar) klant bij vodafone met een 17,50 contract (betaal 10,67 per maand) met onbeperkt internet.

De aanbieding voor een Red Sim Only (2GB) met 50% korting valt mij erg tegen, dit gezien ik hier regelmatig niet mee uit zal komen.

Zijn er mensen die een Red Super Sim Only (6GB) aangeboden hebben gekregen? Of zijn er inderdaad mensen die 75% procent korting hebben gekregen in plaats van maar 50%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

FlyingFreak schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:52:

Ik heb een Red (2GB) met 75% korting aangeboden gekregen. Ik heb ze gister gebeld en gevraagd of ze me ook een Red Super (6GB) konden aanbieden met 75% korting maar dat kon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
Hier ook de brief binnen van So BSW 400 naar Red (onbep, 2GB) voor 19,50 per maand. Na even met de klantenservice gesproken te hebben krijg ook ik Red voor 9,75 p mnd. 3GB extra blox zou 7,50 kosten. Heel fijn!

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb het voorstel tot omzetten naar een Red €9,75 abo vorige week ook gehad en ben er eigenlijk wel blij mee. Die 2GB kom ik nu ook nooit aan en het onbeperkt bellen vind ik wel handig (kwam van 300).

Wat ik vreemd vind: Mijn vrouw heeft hetzelfde abonnement als ik ook had en nog geen voorstel gehad.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolapa
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:34
Napsju schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 13:28:
Hier ook de brief binnen van So BSW 400 naar Red (onbep, 2GB) voor 19,50 per maand. Na even met de klantenservice gesproken te hebben krijg ook ik Red voor 9,75 p mnd. 3GB extra blox zou 7,50 kosten. Heel fijn!
Hoe, via welke afdeling heb je dit geregeld? Heb precies zelfde abo en zelfde voorstel gehad, maar aanpassen naar 75% korting zeggen ze dat onmogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:05
1200, optie 5. Gesproken met iemand van de afd. Loyalty.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

heb hetzelfde abonnement maar nog geen brief ontvangen. Heb je die 3gb extra blox er zelf bij moeten regelen? of geld dit voor iedereen die vanaf dit abonnement komt?

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Laatst online: 23:34

w0w

Heb dezelfde brief gekregen (oud BSW 400 €15,20, nieuw red 2GB €19,50). Natuurlijk niet tevreden met aanbod en klantenservice gebeld.Heb 20 minuten aan de lijn gehangen maar de vrouw bleef volhouden dat het echt niet mogelijk was om 75% korting te bieden. Het was ook niet mogelijk om haar manager te spreken. Haar tip was om bij feedback ergens op de site een klacht in te dienen en misschien dat er dan gereageerd zou worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

superwashandje schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:22:
[...]

heb hetzelfde abonnement maar nog geen brief ontvangen. Heb je die 3gb extra blox er zelf bij moeten regelen? of geld dit voor iedereen die vanaf dit abonnement komt?
Ik ben ook wel benieuwd hoe de prijs van €7,50 voor 3GB tot stand is gekomen want in het tarievenoverzicht van Red Sim-only staat een prijs van €20,- zie: https://www.vodafone.nl/_...fone_red_7_april_2014.pdf

Ik ga overigens ook maar proberen een goedkopere optie van €9,75 te krijgen. Ik had mijn abonnement ook voor het onbeperkte internet. Nu zou ik meer gaan betalen voor onbeperkt bellen en smsen, en beperkt internet terwijl ik het omgekeerde nodig heb want ik bel of sms bijna niet en gebruik veel data...

Speed limits are like herpes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 20:06
Krijg je dan ook 75% korting op Blox Extra Data? Volgens de nieuwe voorwaarden kost deze 20 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.elu
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-09 12:46
w0w schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:35:
[...]

Heb dezelfde brief gekregen (oud BSW 400 €15,20, nieuw red 2GB €19,50). Natuurlijk niet tevreden met aanbod en klantenservice gebeld.Heb 20 minuten aan de lijn gehangen maar de vrouw bleef volhouden dat het echt niet mogelijk was om 75% korting te bieden. Het was ook niet mogelijk om haar manager te spreken. Haar tip was om bij feedback ergens op de site een klacht in te dienen en misschien dat er dan gereageerd zou worden....
Zelfde verhaal hier, al heb ik helemaal geen persoonlijke aanbieding gekregen. Red business essential, 2gb / onbeperkt bellen en sms a 39 euro per maand. Dacht niet niet. Klacht is ingediend maar denk niet dat het wat gaat uitmaken. Nu eens kijken waar men wel op een normale manier kan omgaan met hun trouwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-08 01:56

Plato112

Da is toch nie normaal!

rensariens schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 14:56:
[...]

Zelfde verhaal hier, al heb ik helemaal geen persoonlijke aanbieding gekregen. Red business essential, 2gb / onbeperkt bellen en sms a 39 euro per maand. Dacht niet niet. Klacht is ingediend maar denk niet dat het wat gaat uitmaken. Nu eens kijken waar men wel op een normale manier kan omgaan met hun trouwe klanten.
Je zit waarschijnlijk nog gewoon in je contractperiode of niet?
Sorry, maar als dat zo is kun je niet verwachten dat ze je contract aan gaan passen in hun nadeel. Omgekeerd zou je dat ook niet op prijs stellen.

Bovendien geldt dit alles alleen voor oude abonnementen, een Red is daarmee vergeleken splinternieuw. Mijn abo komt bijv. nog uit ong. 2009.

[ Voor 9% gewijzigd door Plato112 op 08-04-2014 14:59 ]

Speed limits are like herpes.

Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!