Mmm, ik geloof niet dat ik ooit een contract gezien heb. Ooit in 2005 een abbo genomen en daarna verlengd en verlengd en verlengd... 
Eens zoeken....
Eens zoeken....
Tomorrow is not today!
Verwijderd
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
[ Voor 61% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2013 00:23 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Untouchablezz20 op 12-09-2013 15:57 ]
Bij F&F blijf je hetzelfde betalen.FreakNL schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 21:27:
Voor ieders info, ben hetzelfde blijven betalen.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Bij de vroegere 'direct sales' aanbiedingen van een jaar of 3 geleden ook. Ik betaal ook nog steeds 11,13euro voor "SO Bel+SMS+Web190 actie" met FUP. Zou volgens de Vodafone helpdesk nog tot 2029(of iets in die buurt) geldig zijn.PinokkioTV schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:17:
[...]
Bij F&F blijf je hetzelfde betalen.
Verwijderd
Dat soort berichten waren mij ook ter ore gekomen, was benieuwd of er inmiddels al meer duidelijkheid was.Chris.nl schreef op woensdag 25 september 2013 @ 12:35:
Volgens de voorwaarden wordt je afgeknepen zonder extra kosten. Ik kan me herinneren dat sommigen melding deden van "niet afgeknepen worden"... Je zal in ieder geval kunnen blijven internetten en niet meer betalen.
Waiting on the world to change
Verwijderd
Wat voor toestel zit hierbij dan?pinda powerrr schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:56:
Afgelopen week een brief ontvangen van VF met de volgende aanbieding:
"Stap nu kosteloos over op Vodafone Red Super. Dan ben je voor €65 supersnel klaar"
Voordelen:
-Onbeperkt bellen en sms-en in NL
-4G internet
-Databundel van 4GB
-Gratis multisim
-Vervangend toestel bij reparatie
Nu heb ik al een abbo van €65 p/m (200 belminuten 1 Gb data) en deze loopt in mei 2014 af. Dus eigenlijk verandert er voor mij qua kosten niks natuurlijk.
Wie kan mij vertellen wat het addertje is (nieuwe voorwaarden, volledige openheid voor de NSA...), of ben ik gewoon te paranoia
Geen. Het is geen verlenging van 1 of 2 jaar maar puur een aanpassing van het abonnement omdat je voor dezelfde maandlasten (of iets meer) een veel groter pakket krijgt.
ik zou het doen, gratis upgradeLeejow(saait) schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:53:
[...]
Geen. Het is geen verlenging van 1 of 2 jaar maar puur een aanpassing van het abonnement omdat je voor dezelfde maandlasten (of iets meer) een veel groter pakket krijgt.
oef, prijzig dan. Maar als je veel meer belt dan 200min en veel meer nodig denkt te hebben dan 1GB misschien wel een goede deal.Leejow(saait) schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:53:
[...]
Red Super sim only kost maar €39 per maand (mits de korting inderdaad 2 jaar is). De €65 euro variant, waar nu ook korting op is, is met toestel. Dus ik zou goed uitkijken voordat je daarmee akkoord gaat!Leejow(saait) schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 21:53:
[...]
Trouwens een tip voor de mensen die in 2012 in het najaar een F&F abonnement met 10GB (en daarna 32kbps) dataverkeer hebben afgesloten -> je kan nu voor 2,50 euro in de maand extra je abonnement opwaarderen naar een 4G abonnement middels de 4G Netwerktoegang Blox! :-)PinokkioTV schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:17:
[...]
Bij F&F blijf je hetzelfde betalen.
Het is zelfs 11GB! Hier een bericht van iemand die pas na 35GB werd afgeknepen naar 64kB/sbarcawinner schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:21:
[...]
Trouwens een tip voor de mensen die in 2012 in het najaar een F&F abonnement met 10GB (en daarna 32kbps) dataverkeer hebben afgesloten -> je kan nu voor 2,50 euro in de maand extra je abonnement opwaarderen naar een 4G abonnement middels de 4G Netwerktoegang Blox! :-)
Ik heb nu 225 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten met 4G voor maar 22,50 per maand![]()
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Jamesbond007uk
Nee, het 3G netwerk blijft natuurlijk nog bestaan. Maar wat de echte reden is geven ze niet aan, omdat die er natuurlijk niet is, anders dan het kunnen aansmeren van een duurder abonnement.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:58:
En dat kunnen ze zomaar doen? Daar zou ik ook niet blij van worden! Het 3G netwerk opgeheven?!?! Staat dat daar letterlijk? Zal het een kwestie van tijd zijn dan voordat ze de F&F van 11GB gaan aanpakken?
- edit -tha_bulldog schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 18:27:
Misschien dat ze alle "oude contracten" aan het opschonen zijn. Wel balen, dat zal inderdaad betekenen dat de 10GB abbo's op een gegeven moment ook geruimd gaan worden...
[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 11-03-2014 19:21 ]
Mijn contract zou ook tot 2029 duren volgens eerdere correspondentie hierover, dus dat zegt niets.Chris.nl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:06:
[...]
In 2032 zou dat kunnen gebeuren.. Tenminste ik kreeg dat destijds te horen.
Het niet meer ondersteunen lijkt me een smoes. Misschien dat ze het FUP systeem willen afschaffen? Dan zouden ze dat technisch gezien niet meer ondersteunen.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:07:
Maar als ze het niet meer ondersteunen, kun je vrij weinig lijkt me? Of ingaan op de aanbieding die ze doen of opzeggen. Hoop dat de 11GB bundels gewoon blijven, vooral nu met 4G.
[ Voor 18% gewijzigd door Chris.nl op 11-03-2014 19:25 ]
Klopt, hoe oud was je contract onderhand?sverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:18:
[...]
Mijn contract zou ook tot 2029 duren volgens eerdere correspondentie hierover, dus dat zegt niets.
Dat zie je verkeerd, een abonnement mag nooit langer dan een termijn van 2 jaar duren.sverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:18:
[...]
Mijn contract zou ook tot 2029 duren volgens eerdere correspondentie hierover, dus dat zegt niets.
uit eind 2010
Niets doen betekent dat ik automatisch overga naar het nieuwe dure abonement, dus daar heb ik alleen mezelf mee.Cyclonist schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:33:
Ik zou gewoon niets doen, en afwachten. Ze kunnen het je allicht voorschotelen en hopen dat je toehapt, maar misschien kun je wel gewoon stilzwijgend gebruik blijven maken van je abonnement ook al willen ze dat liever niet.
Ach, gaan we semantisch doen, dan noemen we het een contract ipv abo. En dan heeft alsnog de Vodafone klantenservice mij verkeerd voorgelicht met de uitspraak dat de korting op dit contract tot 2029 zou duren (tot 2 maal in een telefonisch gesprek verteld toen ze me weer eens een ander abo aan wilde proberen te smeren. Beide keren tot de conclusie komend dat ze mee geen goedkoper abo konden verkopen)FreshMaker schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:54:
[...]
zie je verkeerd, een abonnement mag nooit langer dan een termijn van 2 jaar duren.
[ Voor 96% gewijzigd door sverzijl op 11-03-2014 20:10 ]
Ja, je hebt gelijk dat de kalntenservice je ( wellicht ) verkeerd voorgelicht heeft, maar ik mag aannemen dat je zelf ook onderzoek doet, en daaruit kan concluderen dat een klantenservice niet echt DE plek voor goede info is ?sverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:57:
[...]
Ach, gaan we semantisch doen, dan noemen we het een contract ipv abo. En dan heeft alsnog de Vodafone klantenservice mij verkeerd voorgelicht met de uitspraak dat de korting op dit contract tot 2029 zou duren (tot 2 maal in een telefonisch gesprek verteld toen ze me weer eens een ander abo aan wilde proberen te smeren. Beide keren tot de conclusie komend dat ze mee geen goedkoper abo konden verkopen)
Ik ga maar eens zoeken naar alternatieven, al vrees ik het ergste dat het inmiddels bij alle providers hetzelfde verhaal is.
[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 11-03-2014 22:44 ]
hmmm dat abbo heb ik ook,zal ik die brief vast en zeker ook krijgen binnenkortsverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 17:52:
WTF, ik had een lekker goedkoop abo van 9,20/maand voor Bel+SMS+Web 190, inclusief FUP datalimiet (1GB).
Krijg nu een brief dat 'Door vernieuwingen in het netwerk kunnen we uw huidige abonnement binnenkort niet meer aanbieden blablabla'. (Blijkbaar wordt het 3G netwerk opgeheven...wat een BS)
Nu wordt mijn abo omgezet naar een _vergelijkbaar_ abonnement 'Scherp XL' met slechts 200MB dataverbruik (en wel 1000 belminuten waar ik niets mee kan).
Prijsverschil -> van 9,20/maand naar 20,66/maand.
Dag Vodafone!
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik heb ook al van anderen gehoord deze brief gekregen te hebben.mrsar schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 20:38:
[...]
hmmm dat abbo heb ik ook,zal ik die brief vast en zeker ook krijgen binnenkortdat zou voor mij betekenen dat ik voor het eerst naar een andere provider zal overstappen sinds 96 ofzo.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waar baseer je dit op?Chris.nl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:38:
Ik verwacht nog wel een aantal jaren safe te zitten met eigen 11GB abonnement, maar daarna is het inderdaad geen vanzelfsprekendheid om bij Vodafone te blijven.
Heb je al met Vodafone contact gehad? Geef gewoon aan dat je hier niet mee akkoord gaat en dat ze met een beter alternatief moeten komen. Denk dat ze wel wat voor je kunnen doen.sverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 19:57:
[...]
uit eind 2010
[...]
Niets doen betekent dat ik automatisch overga naar het nieuwe dure abonement, dus daar heb ik alleen mezelf mee.
Dat ze het abonnement niet meer voeren is 1 ding, maar de reden die gegeven wordt (technische vernieuwing) slaat natuurlijk helemaal nergens op. En zeker de termijn waarop dit wordt aangegeven (1 maand) is uitermate onhandig en klantonvriendelijk.
Reken maar dat dit over 1-2 jaar ook gaat gebeuren met de 10GB abonnementen. Zodra ze te weinig opbrengen voor Vodafone zullen ze worden geschrapt.
[...]
Ach, gaan we semantisch doen, dan noemen we het een contract ipv abo. En dan heeft alsnog de Vodafone klantenservice mij verkeerd voorgelicht met de uitspraak dat de korting op dit contract tot 2029 zou duren (tot 2 maal in een telefonisch gesprek verteld toen ze me weer eens een ander abo aan wilde proberen te smeren. Beide keren tot de conclusie komend dat ze mee geen goedkoper abo konden verkopen)
Ik ga maar eens zoeken naar alternatieven, al vrees ik het ergste dat het inmiddels bij alle providers hetzelfde verhaal is.
Dat doe ik morgen, maar eerlijk gezegd verwacht ik daar weinig van.TMC schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:10:
[...]
Heb je al met Vodafone contact gehad? Geef gewoon aan dat je hier niet mee akkoord gaat en dat ze met een beter alternatief moeten komen. Denk dat ze wel wat voor je kunnen doen.
Zou het gewoon proberen. Je hebt nu een automatisch gegenereerde brief gehad, denk dat ze zelf ook wel inzien dat dit geen fatsoenlijk alternatief is.sverzijl schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:39:
[...]
Dat doe ik morgen, maar eerlijk gezegd verwacht ik daar weinig van.
Uiteindelijk baseer ik het op lucht en gevoel. Harde uitspraken als 2031kunnen immers teruggenomen worden. De voorwaarden van F&F abonnementen is dat deze hetzelfde blijft na verloop van het 1 of 2 jarig contract. De 1jarige 11GB contracten die inmiddels zijn verlopen blijven vooralsnog binnen die kaders stilzwijgend doorlopen. Dat biedt perspectief voor mijn 2jarige.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 21:58:
[...]
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waar baseer je dit op?
Inderdaad.. Proberen ze te pakken op eigen woorden, bijvoorbeeld: "FUP wordt niet meer ondersteunt? Gelukkig ondersteunen jullie nog wel de 11GB bundels die een jaar geleden afgesloten werden, dat lijkt een passend alternatief"TMC schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:
[...]
Zou het gewoon proberen. Je hebt nu een automatisch gegenereerde brief gehad, denk dat ze zelf ook wel inzien dat dit geen fatsoenlijk alternatief is.
Vanmorgen gebeld met zakelijke sales. Abonnement gaat eruit omdat er 'nog relatief zeer weinig klanten gebruik van maken en er op de achtergrond nog allerlei processen voor onderhouden moeten worden. En dit kost simpelweg teveel geld'.TMC schreef op dinsdag 11 maart 2014 @ 22:44:
[...]
Zou het gewoon proberen. Je hebt nu een automatisch gegenereerde brief gehad, denk dat ze zelf ook wel inzien dat dit geen fatsoenlijk alternatief is.
Wat probeer je te zeggen? Je maakt een simpel verhaal ingewikkeld.SafariFlow schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 07:34:
Ten eerste een Contract is geen Abonnement. Een Abonnement is geen Contract...
De datum 2029 en 2031 en dergelijke is niet de einddatum van je abonnement, maar een manier van Vodafone om ervoor te zorgen dat je na je contract periode nog altijd dezelfde korting hebt lopen. Hier moet systeem technisch gewoon een datum voor ingesteld worden, van daar dat dit zo door de klantenservice genoemd wordt. Wat ze eigenlijk horen te zeggen is dat de korting na contract periode door blijft lopen...
Je vraag bij de klantenservice was volgens mij: Tot wanneer loopt mijn korting? Niet: Tot wanneer loopt mijn contract?
Als je in My Vodafone kijkt naar "einddatum contract" zie je ook geen 2029 staan...
Zoals boven vermeldt kan een abonnement NA contractperiode wederzijds beëindigd worden.
(De technische wijzigingen zullen waarschijnlijk de wijzigingen in de interne systemen zijn)
Ik vraag me in hoeverre ze zomaar jouw abonnement eenzijdig kunnen ontbinden. Wat nou als jij weigert de nieuwe voorwaarden te ondertekenen?sverzijl schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:00:
[...]
Vanmorgen gebeld met zakelijke sales. Abonnement gaat eruit omdat er 'nog relatief zeer weinig klanten gebruik van maken en er op de achtergrond nog allerlei processen voor onderhouden moeten worden. En dit kost simpelweg teveel geld'.
Prima, dat het abo eruit gaat ga ik toch niet tegenhouden, het levert ze te weinig op. Zeg dat dan ook gewoon eerlijk in de brief, dat wekt (bij mij in ieder geval) meer begrip.
Maar vervolgens gevraagd om een scherpe aanbieding om mij als klant te behouden (de huidige aanbieding was lachwekkend, ruim 2x zo duur met 5x minder dataverbruik). Enige wat ze me konden aanbieden was een VF RED 300min/1GB a 24 (ex BTW) euro/maand (dat zou 10 euro korting zijn, volgens mij gewoon de standaard korting). Geen extra korting? Nee, niet mogelijk.
Dan maar naar T-mobile voor 14 euro/maand voor 150min/1GB.
[ Voor 34% gewijzigd door MarcoC op 12-03-2014 09:42 ]
Je hoeft niets te ondertekenen, de brief was ter kennisgeving. Je gaat automatisch over naar het nieuwe contract danwel abonnement (de mierenneukers hier mogen kiezen wat ze willen lezenMarcoC schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 09:40:
Ik vraag me in hoeverre ze zomaar jouw abonnement eenzijdig kunnen ontbinden. Wat nou als jij weigert de nieuwe voorwaarden te ondertekenen?
Voorlopig veranderd er niets aan. Aan de andere kant, als er over 2 jaar een 50GB abo komt voor de helft van de prijs dan denk je daar ook anders over lijkt mij.Jassy schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 11:41:
Dan kunnen de 10GB abonnees het ergste gaan vrezen de komende jaren, want die zullen de brief ook gaan krijgen. Helaas, ik had gehoopt dat ik nog een paar jaar langer mocht met dit abo.
[ Voor 16% gewijzigd door el polini op 04-04-2014 00:28 ]
Interessant. FUPpers kunnen hoge kortingen verwachten.enzoronald schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:38:
Nou, ondertussen ook de brief ontvangen. Nieuwe voorstel is red sim only met 75% korting. Hierdoor ga ik minder per maand betalen (9,75 ipv 15 nu) en het enige verschil is dat ik de nieuwe situatie 2gb heb ipv fup. Kijkend naar men gebruik, heb ik in de afgelopen paar jaar maar 1 keer daar boven gezeten.
Feitelijk ga ik dus minder betalen voor t zelfde :-)
Ja en ik denk dus dat ik 75% korting krijg omdat ik weinig gebruik oid. Want ik heb even naar die maanden gekeken (juli t/m okt) en daar is het meeste wat ik gebruikt heb 800 mb. Misschien dat dat weer een extra factor is om 75% te geven. Want ik zie ook veel 50% kortingen.el polini schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:49:
[...]
Interessant. FUPpers kunnen hoge kortingen verwachten.
Vodafone doet een gericht aanbod n.a.v. een analyse over enkele maanden.
Bij mij was dat juli 6.8GB, aug 12.6GB sept 4.8GB en okt 4.7GB.
Het is niet alsof je een keuze hebt om het FUP abo te behouden. Het SO Bel+SMS+Web abo wordt simpelweg niet meer aangeboden/voortgezet.danda schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:24:
je bent gek als je je FUP abonnement omzet, in welke Vodafone abonnement dan ook!
Je abonnement en de voorwaarden mogen volgens mij gewijzigd worden mits je hiervan op de hoogte wordt gesteld en de mogelijkheid krijgt kostenloos op te zeggen. Niet leuk maar volgens mij wettig.danda schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:24:
automatisch een abonnement omzetten mag wettelijk niet (daar is goedkeuring dus een handtekening voor nodig)
Tarieven (AV) wijzigen is GEEN abonnementwijziging
En die brief is verder onzin, want de mobiele ervaring met FUP is uitstekend;)
Is dat zo? Bron?sverzijl schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:44:
[...]
Het is niet alsof je een keuze hebt om het FUP abo te behouden.
Dat is zo. Ieder bedrijf mag abonnementen schrappen. Altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. Enige voorwaarde is dat ze je dan wel de mogelijkheid bieden om per direct te ontbinden. (staat ook gewoon in de contractsvoorwaarden overigens als het goed is)
[ Voor 10% gewijzigd door sverzijl op 04-04-2014 14:51 ]
Geen leugens vertellen onder het mom van de wet. Ze mogen doen wat ze willen, zolang jij maar de optie krijgt om kosteloos op te zeggen als gevolg van die wijzigingen. En die optie geven ze je keurig, sterker nog het is overstappen of opzouten, je kost ze namelijk geld ipv dat je geld oplevert :-)danda schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:24:
je bent gek als je je FUP abonnement omzet, in welke Vodafone abonnement dan ook!
automatisch een abonnement omzetten mag wettelijk niet (daar is goedkeuring dus een handtekening voor nodig)
Tarieven (AV) wijzigen is GEEN abonnementwijziging
En die brief is verder onzin, want de mobiele ervaring met FUP is uitstekend;)
FUP data is goud waard en bij geen enkele provider meer beschikbaar!
[ Voor 6% gewijzigd door Sander op 04-04-2014 14:58 ]
Ik heb verkeerd gelezen, my badsverzijl schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:50:
[...]
Dat is zo. Ieder bedrijf mag abonnementen schrappen. Altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. Enige voorwaarde is dat ze je dan wel de mogelijkheid bieden om per direct te ontbinden. (staat ook gewoon in de contractsvoorwaarden overigens als het goed is)
Nee, ik was volgens mij geen grootverbruiker met gem. 700MB/maand en ik was hier volgens mij de 1e die deze brief kreeg, met ook nog eens een draak van een aanbod als alternatief. Ze zullen het niet allemaal in eens doen, dat geeft teveel administratieve rompslomp.Sander schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:52:
[...]
Ik heb gelukkig nog niet zo'n bericht ontvangen, maar heb wel mensen om me heen gehoord die hem wel kregen. Nou heb ik ook het idee dat dat wel mensen zijn die excessief veel verstoken, dus misschien dat ze in 1e instantie alleen van de grootverbruikers af willen?
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeR op 04-04-2014 15:01 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Sander schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:52:
[...]
Geen leugens vertellen onder het mom van de wet. Ze mogen doen wat ze willen, zolang jij maar de optie krijgt om kosteloos op te zeggen als gevolg van die wijzigingen. En die optie geven ze je keurig, sterker nog het is overstappen of opzouten, je kost ze namelijk geld ipv dat je geld oplevert :-)
Overigens heeft de wet daar weinig mee te maken, in de AV van Vodafone staan keurig de opzegtermijnen binnen en na het contract. Daaraan houden ze zich gewoon.
Ik heb gelukkig nog niet zo'n bericht ontvangen, maar heb wel mensen om me heen gehoord die hem wel kregen. Nou heb ik ook het idee dat dat wel mensen zijn die excessief veel verstoken, dus misschien dat ze in 1e instantie alleen van de grootverbruikers af willen? Ik heb overigens wel vrij hoge rekeningen normaliter door veel buitenland (ook buiten EU dus Red abo's zijn useless) verbruik, misschien dat ik daarom nog een interessante klant ben?
Idem, maar dan de zakelijke variant. Nog geen brief gehad btw.CyBeR schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:59:
Spannend. Ik heb een abo uit 2008 (SIM-Only basis met zorgeloos internet blox; dus nog ouder dan die Bel+SMS+Web meuk) en volgens mij heb ik al 's een ronde van dit soort brieven overleefd. We zullen 't zien.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hoi!
doe je goed.enzoronald schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:54:
[...]
Ja en ik denk dus dat ik 75% korting krijg omdat ik weinig gebruik oid. Want ik heb even naar die maanden gekeken (juli t/m okt) en daar is het meeste wat ik gebruikt heb 800 mb. Misschien dat dat weer een extra factor is om 75% te geven. Want ik zie ook veel 50% kortingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 04-04-2014 17:02 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Iets met jaloezie en afgunst?Joostje123 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:45:
Of 1gb datalimiet met fair use policy oftewel onbperkt data nog fair is.
Vodafone heeft alle recht toe deze profiteurs ook gewoon een abonnemnt van deze tijd te geven is wel zo fair naar alle andere gebruikers toe.
An a day keeps the doctor away.
[ Voor 85% gewijzigd door laredo op 04-04-2014 17:28 . Reden: Link ]
Ga er maar wel vanuit.EWK schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:53:
Zal t dan ook een kwestie van tijd (maanden?) zijn voordat de 10GB abo's er ook aan moeten geloven?
Postbode is geweest, heb ook BSW300 en krijg idd ook 9.75 voor Red SO. Ik ben er wel blij mee. Betaalde 13.75 en gebruikte eigenlijk nooit meer dan 1GB per maand dus dit is wel prima, toch ruim een kwart omlaag in kosten en betere voorwaarden voor bellen + SMS'en.laredo schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:17:
Brief staat op de FP van tweakers http://ic.tweakimg.net/ext/i/1396621879.jpeg
Ik heb zelf een bel-sms-web-2-300 uit 2011. Was een van de laatste die dit abonnement afsloot op 31 juli voor de nieuwe abonnementen kwamen per 1 augustus. Ben benieuwd of ik ook een brief ga krijgen. Zo'n 9,75€ red abonnement lijkt me wel wat
Jawel hoor, dat wordt keurig tussen providers afgerekend.=beefstick schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:29:
Ergens lijkt het mij nog steeds dat het best mogelijk moet zijn voor een nieuw bedrijf om zich op de nederlandse telecom markt in de kijker te spelen met een abbo waarin je ook binnen je normale kosten naar het buitenland kunt bellen desnoods alleen op vaste lijnen, dat gaat vanaf de provider toch over het internet en kost dus nagenoeg niets.
[ Voor 31% gewijzigd door Sander op 04-04-2014 17:32 ]
Verwijderd
Idem dito, hier ook, onbeperkt bellen, onbeperkt sms-sen en 2gb voor €9,75. Redelijkenzoronald schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:38:
Nou, ondertussen ook de brief ontvangen. Nieuwe voorstel is red sim only met 75% korting. Hierdoor ga ik minder per maand betalen (9,75 ipv 15 nu) en het enige verschil is dat ik de nieuwe situatie 2gb heb ipv fup. Kijkend naar men gebruik, heb ik in de afgelopen paar jaar maar 1 keer daar boven gezeten.
Feitelijk ga ik dus minder betalen voor t zelfde :-)
wow echt?Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:30:
[...]
Idem dito, hier ook, onbeperkt bellen, onbeperkt sms-sen en 2gb voor €9,75. Redelijk
Verwijderd
Zeer redelijk mijn inziens. Ik ook van SO Bel + Web + SMS 400 van 15,20 (incl FUP) wordt omgezet naar Red Sim Only voor 9,75 met onbeperkt bellen, sms'en + 2GB data. Maar dan mogen we wel 4G gebruiken!Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:49:
Een ANWB abo met 135 bel/sms voor € 10,12 per maand (voorheen € 9,95). Maar wel met onbeperkt oneindig veel ongelimiteerd internet, FUP. Dat is nu weg.
Maar minder dan €10 per maand voor onbeperkt bellen/smssen en 2 GB internet is wel redelijk, toch?
SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - Tibber uitnodiging x34450jb
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq