Belangrijk detail: Je hebt een iPhone 5 gekocht. Die heeft alleen 4G op 1800MHz en dus niet bij Vodafone/KPN buiten de stad.
O? Weer nieuws voor mij.tha_bulldog schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
Belangrijk detail: Je hebt een iPhone 5 gekocht. Die heeft alleen 4G op 1800MHz en dus niet bij Vodafone/KPN buiten de stad.
Dus wanneer hij geen ontvangst heeft op 4G, schakelt hij dan terug naar 3G? Net zoals nu bij geen 3G ik naar GPRS terugschakel?
Ik vind trouwens de 3G dekking buiten de stad ook al waardeloos, met name buiten de randstad.
Verstandiger dus om een abo bij T-Mobile te nemen ipv Vodafone?tha_bulldog schreef op maandag 01 december 2014 @ 10:54:
Hij schakelt terug naar 3G. Je kan het beste de dekkingskaarten vergelijken, je kan niet zeggen welke provider het beste is, is sterk afhankelijk van je woon (en/of werk) locatie. KPN gebruikt bijv. 3G900, daardoor heb je nu ook bijna overal goed 3G ontvangst. T-Mobile doet het zelfde (alleen in het omgebouwde gebied).neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:27:
[...]
O? Weer nieuws voor mij.
Dus wanneer hij geen ontvangst heeft op 4G, schakelt hij dan terug naar 3G? Net zoals nu bij geen 3G ik naar GPRS terugschakel?
Ik vind trouwens de 3G dekking buiten de stad ook al waardeloos, met name buiten de randstad.
PS Je kan je eerste post aanpassen zodat je niet nog een post hoeft te plaatsen.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Waarom laat je niet gewoon je 10GB abo doorlopen?neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:45:
Mijn 10GB abo loopt deze week af. Was eigenlijk van plan iPhone 6 te nemen met ruim abo, maar dan kom al snel richting de 60 euro. Da's zelfs meer dan ik nu betaal. Ik heb nu een 2ehands 5 gekocht (170 euro) en ga sim-only nemen.
Ik dacht zelf 2GB genoeg aan te hebben. Als ik de beschikbare sim-only abonnementen vergelijk, kom ik op Voadfone Red (75 Mb/s) uit voor 33 euro (verlengen) voor 1 jaar. Maar als ik bij T-Mobile kijk, kan dit sim-only voor 22,50 (300 min / 2gb). Staat bij vermeld 'tot 100 Mb/s'.
Enige verschil is dat bij Vodafone bellen en sms'en onbeperkt is. Wat zou er verder nog rechtvaardiging zijn voor het extra Vodafone tientje?

Verwijderd
Waarom zou je een nieuw abbo afsluiten? Kun je niet beter je 10GB abbo door laten lopen?neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:45:
Mijn 10GB abo loopt deze week af. Was eigenlijk van plan iPhone 6 te nemen met ruim abo, maar dan kom al snel richting de 60 euro. Da's zelfs meer dan ik nu betaal. Ik heb nu een 2ehands 5 gekocht (170 euro) en ga sim-only nemen.
Ik dacht zelf 2GB genoeg aan te hebben. Als ik de beschikbare sim-only abonnementen vergelijk, kom ik op Voadfone Red (75 Mb/s) uit voor 33 euro (verlengen) voor 1 jaar. Maar als ik bij T-Mobile kijk, kan dit sim-only voor 22,50 (300 min / 2gb). Staat bij vermeld 'tot 100 Mb/s'.
Enige verschil is dat bij Vodafone bellen en sms'en onbeperkt is. Wat zou er verder nog rechtvaardiging zijn voor het extra Vodafone tientje?
Blijf ik dan 55 euro in de maand betalen? Of wordt na het afbetalen van het telefoongedeelte automatisch dat gedeelte niet meer in rekening gebracht?Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:18:
[...]
Waarom zou je een nieuw abbo afsluiten? Kun je niet beter je 10GB abbo door laten lopen?
Volgens mij blijf je gewoon de originele prijs doorbetalen. In jouw geval dus 55 euro. Je betaald dan veel omdat de telefoon eigenlijk al is afbetaald.neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:36:
[...]
Blijf ik dan 55 euro in de maand betalen? Of wordt na het afbetalen van het telefoongedeelte automatisch dat gedeelte niet meer in rekening gebracht?
Als sim-only is het abonnement wel interessant om te behouden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 01-12-2014 16:41 ]
Hmm, geen sim-only dus. Dan kan je idd beter naar iets anders kijken. Zijn de sim-only's van Hi geen optie? Die zijn niet heel duur en dan heb je KPN.
Verwijderd
Oh je hebt een 10GB abbo met toestel? My mistake, dan kun je inderdaad beter een nieuw abbo afsluiten.neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 16:36:
[...]
Blijf ik dan 55 euro in de maand betalen? Of wordt na het afbetalen van het telefoongedeelte automatisch dat gedeelte niet meer in rekening gebracht?
Scheelt niet veel, maar via Friends&Family betaal €31/mnd.neanderthaler schreef op maandag 01 december 2014 @ 09:45:
Ik heb op 6 januari 2013 een contract afgesloten met F&F 11GB (i9300) en de Vodafone medewerkers vertellen me keer op keer dat ik na die 11GB gewoon moet betalen. Ook heb ik ze gewezen op de regeling dat mijn na 11GB mijn intersnelheid wordt teruggebraqcht,maar dit geldt niet voor mij (vertelden ze via de mail). Nu ben ik door 1GB heen (na 1 dag) en komende maand ga ik er zeker overheen. Is er een mogelijkheid om na 11GB je datategoed te resetten?
Na 11GB wordt je snelheid teruggebracht en hoef je niet bij te betalen. De medewerkers die je via de mail hebt gesproken zitten er naast. Als je echt een F&F 1+10 GB abonnement hebt afgesloten hoef je je geen zorgen te. maken.Yash100 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:09:
Ik heb op 6 januari 2013 een contract afgesloten met F&F 11GB (i9300) en de Vodafone medewerkers vertellen me keer op keer dat ik na die 11GB gewoon moet betalen. Ook heb ik ze gewezen op de regeling dat mijn na 11GB mijn intersnelheid wordt teruggebraqcht,maar dit geldt niet voor mij (vertelden ze via de mail). Nu ben ik door 1GB heen (na 1 dag) en komende maand ga ik er zeker overheen. Is er een mogelijkheid om na 11GB je datategoed te resetten?
Een tijdje geleden had ik een zelfde soort discussie met Vodafone. Met het erbij halen van het contract heb ik ze aan het verstand gekregen dat er niet betaald hoeft te worden na die 11GB en dat dus ook niet gaat gebeuren.Yash100 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:09:
Na die 11GB is het gewoon gratis door internetten.
Precies dezelfde ervaring. Nu konden ze meer korting geven, maar ook alleen op het maandbedrag.DancePlaza schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:00:
[...]
Ach na aanleiding van me opzegging ben ik terug gebeld en hebben ze mij een beter aan bod gedaan.
1 jaar verlenging red essential a 22 pm
iphone 64 gb - 644,95 bijbetalen.
totaal 908,95 en hij is per direct te leveren.
Een betere aanbieding kan ik op dit moment niet vinden.
Heb gekozen voor een 1-jarig VF Smart 200 a €17 pm en een i6 64GB voor €652 bijbetaling (incl. thuiskopieheffing). Moet alleen wel 1 tot 2 weken wachten op toestel.
Daarnaast heb ik gelijk een andere aansluiting verlengd met een 1-jarig VF Smart 500 a €11 pm (sim-only).
jup, ook hier loopt het door volgens de oude voorwaarden:
afgesloten in okt 2012
oktober 2014: 19,95
november 2014: 21,72 (door 0900 nummers geloof ik)
Mensen ik heb een vraag, ik heb het volgende abonnement: Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro
Eerst jaar 50% korting en ik heb 4GB data erbij. Nu is het zo dat Vodafone een inflatie correctie van 2.5% heeft toegepast wat ik nogal schofterig vind voor iemand die al meer dan 12 jaar bij Vodafone zit.
Op de voorwaarde op site staat dat ze dit mogen doen maar volgens mij zijn dit niet de zelfde voorwaarde als toen ik het contract afsloot.
Heeft iemand nog de voorwaarde waarin februari 2013 valt in de mailbox toevallig? Ik dacht dat het daar niet instond namelijk.
Alvast bedankt.
Eerst jaar 50% korting en ik heb 4GB data erbij. Nu is het zo dat Vodafone een inflatie correctie van 2.5% heeft toegepast wat ik nogal schofterig vind voor iemand die al meer dan 12 jaar bij Vodafone zit.
Op de voorwaarde op site staat dat ze dit mogen doen maar volgens mij zijn dit niet de zelfde voorwaarde als toen ik het contract afsloot.
Heeft iemand nog de voorwaarde waarin februari 2013 valt in de mailbox toevallig? Ik dacht dat het daar niet instond namelijk.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Ook ik heb in 2012 een Friends & Family abonnement genomen bij Vodafone met die extra 10G. Ik betaal 18,90 per maand ofzo. Nu is mijn abonnement afgelopen, maar ik heb niet verlengd of iets anders genomen. Zat gister op de chat met Vodafone en zij vertelde dat mijn abonnement nog wel eventjes doorliep maar ze wist niet voor hoe lang? Dat is toch ook vreemd...
net even zitten zoeken op hun eigen site en daar lees ik iets over dat ze bepaalde abonnementen kunnen uitfaseren? Zolang je niet verlengd of je niet wordt uitgefaseerd hoop ik maar dat mijn 10G gewoon blijft zoals het is.. Ik kan helaas ook geen voorwaarden meer vinden van destijds.
ik heb zo'n bel+sms+web altijd 35 abonnement sim only.
iemand ervaring met uitfasering of opheffing van die 10G extra?
net even zitten zoeken op hun eigen site en daar lees ik iets over dat ze bepaalde abonnementen kunnen uitfaseren? Zolang je niet verlengd of je niet wordt uitgefaseerd hoop ik maar dat mijn 10G gewoon blijft zoals het is.. Ik kan helaas ook geen voorwaarden meer vinden van destijds.
Ik had ook een 2012 F&F abonnement, laten aflopen, niets ondernomen en vooralsnog loopt de 10G nog gewoon door.
Verwijderd
Ben benieuwd hoe lang het goed gaat, ik doe ook maar niks... hoop niet dat ik slapende honden heb wakker gemaakt met mijn chat...;-)
Nah daar weten ze allang van.
Ze belden mij een tijdje geleden ook om een aanbieding te doen. Conclusie was snel gemaakt, alle aanbiedingen waarmee ze kwamen waren een verslechtering
Ze belden mij een tijdje geleden ook om een aanbieding te doen. Conclusie was snel gemaakt, alle aanbiedingen waarmee ze kwamen waren een verslechtering
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Ik heb hetzelfde abonnement als jou, alleen heb ik er ook de 4G blox bijgenomen voor 2,50 per maand, dus ik betaal nu 21.40 per maand. Hier kan je wel de tarieven en voorwaarden van destijds terugvinden, maar de Friends & Family voorwaarden zijn eigenlijk niet terug te vinden. Oktober 2012 had ik er onderstaand over de voorwaarden te zeggen:Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 11:28:
Ook ik heb in 2012 een Friends & Family abonnement genomen bij Vodafone met die extra 10G. Ik betaal 18,90 per maand ofzo. Nu is mijn abonnement afgelopen, maar ik heb niet verlengd of iets anders genomen. Zat gister op de chat met Vodafone en zij vertelde dat mijn abonnement nog wel eventjes doorliep maar ze wist niet voor hoe lang? Dat is toch ook vreemd...
Ik neem nog altijd aan dat ik mijn abonnement stilzwijgend kan laten doorlopen tot 2031 of totdat Vodafone besluit het abonnement niet meer te ondersteunen. Begin 2014 was Vodafone gestopt de Fair Use Policy-abonnementen te ondersteunen omdat ze zouden zijn overgestapt naar een nieuw systeem. In dit nieuwe systeem waren de 10GB abonnementen dus nog wel meegenomen.Chris.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:55:
Ok, ik had beloofd dat ik mijn voorwaarden e.d. zou navragen wanneer ik weer kan inloggen op MyVodafone.
Zojuist gebeld met de klantenservice en gevraagd welk abonnement ik nu heb, wat mijn voorwaarden en kosten zijn en wat er met de voorwaarden en kosten gebeurd over 2 jaar.
Ik kreeg uitgelegd dat ik zou kunnen zeggen dat ik een overeenkomst ben aangegaan tot 2031.
Over 2 jaar kan ik die overeenkomst beëindigen.
Mijn voorwaarden tot 2031:Mijn kosten per maand tot 2031 zijn:
- 225 minuten
- onbeperkt sms
- onbeperkt bellen met vodafone klanten
- 10GB internet per maand
De beste man van de klantenservice was blij voor me, maar waarschuwde me wel. Let op!
- 18 euro 90 cent (incl btw)
Dit komt omdat ik mijn abbonement heb afgesloten op het moment dat die voorwaarden geldig waren.
Als ik mijn abbonement aanpas (dus verhoog of verlaag binnen of na 2 jaar) dan ga ik akkoord met de voorwaarden die op dat moment geldig zijn.
Met andere woorden: Niets meer aan doen als ik tot 2031 tevreden ben met wat ik heb
Hopen dat ze geen excuus vinden om de 10GB abonnementen te stoppen voordat er een mooi alternatief beschikbaar is.
Dus omdat je al 12 jaar bij Vodafone zit, is het geld dat jij aan Vodafone betaald niet onderhevig aan inflatieMarc_87 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:18:
Mensen ik heb een vraag, ik heb het volgende abonnement: Bel+SMS+Web-2 Altijd 55 euro
Alvast bedankt.
Ik heb het contract niet voor je helaas, maar ik durf er op te wedden dat daar ook gewoon een clausule voor inflatiecorrectie inzit, dat zit al járen in alle abonnementen en dat is ook niet meer dan normaal voor meerjaren contracten.
Die clausule staat er altijd in en daar wordt nu gebruik van gemaakt. Bij KPN/Hi is het niet anders, en daar maken ze er zelfs jaarlijks gebruik van...
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Hoe gaat het met de "gratis" data bij jullie tijdens kerst? Hier inmiddels 7gb verder sinds vanochtend. Maar er worden ook mb's afgeschreven van het maandtegoed volgens de vodafone app.
Ik ben door m'n datalimiet heen en daardoor teruggezet naar snelheden uit het ISDN-tijdperk, echter scoor ik net weer 50/20Mbit. De kerstbonus lijkt dus te werken.
hier werkt de kerstbonus ook gewoon goed, al had ik nog wel 3.7GB over voor deze maand.. vandaag is er al meer door heen gegaan dan normaal in een hele maand
404 Signature not found
cctl01 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 14:16:
Hoe gaat het met de "gratis" data bij jullie tijdens kerst? Hier inmiddels 7gb verder sinds vanochtend. Maar er worden ook mb's afgeschreven van het maandtegoed volgens de vodafone app.
Wat doen jullie dan allemaal, alleen maar speedtests?SMSfreakie schreef op donderdag 25 december 2014 @ 15:27:
hier werkt de kerstbonus ook gewoon goed, al had ik nog wel 3.7GB over voor deze maand.. vandaag is er al meer door heen gegaan dan normaal in een hele maand
Films via Plex streamen
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
beetje TV kijken ( 12~15mbit HD streamMensionXL schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 11:27:
[...]
[...]
Wat doen jullie dan allemaal, alleen maar speedtests?

meer data dan ik normaal in 10 maanden zou kunnen verbruiken binnen mn bundel, so you do the math
404 Signature not found
ik heb een probleem die volgens mij tv (kassa) was gekomen.
Ik heb vorige week dinsdag mijn abo verlengd met een red super 6gb. Maar als ik dan naar my voda app kijk en via de website staat er doodleuk web 2gb en red abonnement??. Iemand ook zoiets meegemaakt en het probleem opgelost?
Ik heb vorige week dinsdag mijn abo verlengd met een red super 6gb. Maar als ik dan naar my voda app kijk en via de website staat er doodleuk web 2gb en red abonnement??. Iemand ook zoiets meegemaakt en het probleem opgelost?
Bellen met het verkoopkanaal, zij kunnen dit zonder al teveel moeite voor je corrigeren. Let er wel op dat je als je vorige week hebt verlengd je het abonnement de eerste maand naar rato krijgt.Pakhtun schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:21:
Korte vraag, mijn vriendin wilt haar abbo verlengen met een iPhone 6 toestel. Nou krijg ik deze opties:

Door het toestel deels gelijk te betalen (a €490) betaal je €27 per maand.
Bij de onderste optie betaal je elke maand €52, en niks eenmalig.
Als ik dan die 490 / 24 maanden = ~€20, dan zou het er op neerkomen dat ik voor de bovenste optie indirect €47 betaal per maand; €5 goedkoper.
Zit daar nog een of andere catch aan ofzo? Want €5 per maand is toch wel mooi meegenomen. Of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt!

Als ik dan die 490 / 24 maanden = ~€20, dan zou het er op neerkomen dat ik voor de bovenste optie indirect €47 betaal per maand; €5 goedkoper.
Zit daar nog een of andere catch aan ofzo? Want €5 per maand is toch wel mooi meegenomen. Of zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt!
Bekend met de term 'Geld lenen kost geld'? Dat effect zie je hier dusapNia schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:18:
Korte vraag, mijn vriendin wilt haar abbo verlengen met een iPhone 6 toestel. Nou krijg ik deze opties:
[afbeelding]
Alvast bedankt!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ja maar had niet verwacht dat er zo'n belachelijke marge op zou zitten, dus ik vroeg me af of er ergens anders nog een addertje onder het gras zou zitten.
Nee, wat hierboven al gezegd is, geld lenen kost geld.apNia schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:23:
Ja maar had niet verwacht dat er zo'n belachelijke marge op zou zitten, dus ik vroeg me af of er ergens anders nog een addertje onder het gras zou zitten.
Hoi!
Edit: al gevonden.
[ Voor 93% gewijzigd door smspeter op 03-01-2015 22:15 ]
Met de laagste maandprijs (en meeste bijbetalen) heb je meestal de sim-only prijs en daarbij wat korting op je toestel. Wel zo handig als je het abonnement nog even door wil laten lopen aan het einde van de looptijd.
nouja ik mag inmiddels ook verlengen.. alleen jammer dat VF op dit moment ( en de andere Telco's ook niet ) een voor mij leuke aanbieding hebben.. ik wil nl niet in leveren op mn databundel..
404 Signature not found
heb je een abo met toestel? anders gewoon laten doorlopen (wordt maandelijks verlengd) tot jij besluit om alsnog te switchen naar een ander abo.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ik ga sowiezo weg bij hun, bereik in mijn gebied is een ramp en dan doel ik op alles, GSM en 3G en ik woon toch echt in een stad met 80.000 inwoners.
Het is ook wel eens andersom geweest, lange tijd zelfs, dat je door 10 euro per maand meer te betalen op een tweejarig contract méér dan €240 extra toestelkorting kreeg. Moet zeggen dat Vodafone daarin een uitzondering is.apNia schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:23:
Dat is ook de basis van veel acties: waar je op basis van de extra abonnementskosten zou uitkomen op een restbedrag van bijvoorbeeld €60, is het toestel dan gratis. Bij de overige 'toestelbundels' geldt die extra korting dan niet. Je moet er even voor rekenen, maar het loont soms wel.
Verklaring is ook eenvoudig: een toestel kost de provider netto minder. Hogere toestelkorting aanbieden is dus voor de provider gunstig. Daarentegen is een hogere vaste maandelijkse omzet wél gunstig op de balans, zeker het tweede jaar wanneer het toestel allang intern is afgeschreven.
De andere uitzondering bij Vodafone is dat het bij RED voor de hoogte van de toestelkorting niet uitmaakt of je Essential of Super neemt. Bij andere providers is de korting hoger als je een groter abonnement neemt.
[ Voor 3% gewijzigd door Canaria op 05-01-2015 01:22 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Inmiddels opgelost na een belletje richting coolbluePakhtun schreef op maandag 29 december 2014 @ 20:21:
Kijk eens hoeveel het je gaat kosten als je de iPhone los koopt en een Sim Only afsluit? Als dat ongeveer net zoveel is, of goedkoper dan zou ik voor de Sim Only variant gaan.apNia schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 21:18:
[afbeelding]
Alvast bedankt!
Voordeel van Sim Only is, dat je zelf bepaalt hoe lang je met je telefoon wilt doen. Stel ze is er zo blij mee dat ze er 3 jaar mee wilt doen, dan hoef je na 1 of 2 jaar niet "verplicht" te verlengen.
En toestel is meteen van jou. Nu lease je het toestel. Stel ze verhuist na 9 maanden en op haar nieuwe adres blijkt ze geen netwerk te hebben met Vodafone en Vodafone constateert dit ook. Dan kan ze haar contract inleveren. Echter moet je dan ook je toestel inleveren.
Best zonde aangezien je al x maanden daarvoor hebt betaald.
Dat geintje had ik ooit met TMobile. Daarna altijd voor Sim only gegaan.
simonlyYucko schreef op maandag 05 januari 2015 @ 00:08:
heb je een abo met toestel? anders gewoon laten doorlopen (wordt maandelijks verlengd) tot jij besluit om alsnog te switchen naar een ander abo.
zeker langs de grens ofzo?Mizgala28 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 01:01:
Ik ga sowiezo weg bij hun, bereik in mijn gebied is een ramp en dan doel ik op alles, GSM en 3G en ik woon toch echt in een stad met 80.000 inwoners.
hier ( 13k inwoners ) gewoon prima dekking, bij mn schoonouders op het platte land.. nog betere dekking!!
404 Signature not found
Nee, het toestel is direct van jou. Hoogstens kan de resterende 'toestelbundel' in rekening worden gebracht, maar die is niet meer dan die 5 tot 15 euro per maand. Het is ook onzin van T-Mobile, puur klantenpesterij. Eigenlijk is het 'diefstal', omdat de toestelkorting een welkomstgeschenk is, dat ze dus niet achteraf zomaar kunnen terugvorderen.Russel88 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 16:44:
[...]
En toestel is meteen van jou. Nu lease je het toestel. Stel ze verhuist na 9 maanden en op haar nieuwe adres blijkt ze geen netwerk te hebben met Vodafone en Vodafone constateert dit ook. Dan kan ze haar contract inleveren. Echter moet je dan ook je toestel inleveren.
Best zonde aangezien je al x maanden daarvoor hebt betaald.
Dat geintje had ik ooit met TMobile. Daarna altijd voor Sim only gegaan.
Alle behalve aan de grens, ik woon in Purmerend.SMSfreakie schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:00:
[...]
simonly
[...]
zeker langs de grens ofzo?
hier ( 13k inwoners ) gewoon prima dekking, bij mn schoonouders op het platte land.. nog betere dekking!!
Grappig, ik woon ook in Purmerend en heb nergens last van, woont in Purmerend-Noord er daar is de 4G dekking echt prima, ik merk wel dat als ik bij mijn broer in Weidevenne langs ga dat het bereik wel minder wordt.Mizgala28 schreef op maandag 05 januari 2015 @ 21:55:
[...]
Alle behalve aan de grens, ik woon in Purmerend.
Zou kunnen, dat geluk heb ik niet dus in mei stap ik over.-WarAx- schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:10:
[...]
Grappig, ik woon ook in Purmerend en heb nergens last van, woont in Purmerend-Noord er daar is de 4G dekking echt prima, ik merk wel dat als ik bij mijn broer in Weidevenne langs ga dat het bereik wel minder wordt.
Even jullie mening, ik kan een Vodafone sim-only red super (onbeperkt bellen/sms/6GB data) krijgen voor 31 euro in de maand. Is dit een goede deal of is dit eigenlijk nog niet goed?
Leuke prijs wel, mits je er een high-end toestel bijkrijgt ja
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nope niets... normaal is die 38 euro sim-only. Meneer van de klantenservice wilt niet echt meewerken verder.CLB schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:26:
Leuke prijs wel, mits je er een high-end toestel bijkrijgt ja
Is natuurlijk ook onzinnig. Je krijgt nergens 6GB + leuk toestel voor €31 per maand, nergens. Ik vind de deal okay.Marc_87 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:28:
Nope niets... normaal is die 38 euro sim-only. Meneer van de klantenservice wilt niet echt meewerken verder.
Nickname does not reflect reality
Ik betaal 35,00 voor onbeperkt/onbeperkt/4GB en kreeg een HTC One (M7)
In een actieperiode ja, maar die zijn er regelmatig, daar heb ik nu ook m'n zinnen weer op gezet.
In een actieperiode ja, maar die zijn er regelmatig, daar heb ik nu ook m'n zinnen weer op gezet.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dus is op dit moment het aanbod dat 'ie heeft gekregen gewoon prima want (vrijwel) nergens (veel) goedkoper te vinden. Wat er over twee maanden is zien we dan wel weer.
Ik ben een echte Nederlander, ik ga nog even verder onderhandelen.
Gewoon 31 Euro bieden incl. een Note4. moet kunnen blijkbaarMarc_87 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:36:
Ik ben een echte Nederlander, ik ga nog even verder onderhandelen.
een onbeperkt/onbeperkt/2GB voor 2 jaar kost al 33 euro per maand op de vodafone site en jij krijgt nu 6GB voor een ietswat lagere prijs? Ik zou het meteen doen!
Ik wou 25 euro/maand, dat is heel reëel en moet te doen zijn. Zometeen de Vodafone Facebook proberen.
Ben benieuwd, Vodafone werkt laatste tijd heel weinig mee. Ik heb in September mijn abo nog goedkoop kunnen verlengen, daarna mijn familie en vrienden dezelfde methode uitgelegd(via Loyalty), zonder resultaat.Marc_87 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:40:
Ik wou 25 euro/maand, dat is heel reëel en moet te doen zijn. Zometeen de Vodafone Facebook proberen.
Een Vodafone RED Super met toestel is er al vanaf €40 per maand.
Bijvoorbeeld bij Coolblue (http://www.pdashop.nl/abo.../vodafone-abonnement.html). Daar loopt de toestelkorting op naarmate het toestel duurder is. Een Nokia Lumia 630 is bijvoorbeeld gratis, maar een iPhone 6 16GB kost €535. Dan is de toestelkorting al €164, dus €13,66 per maand. Dat is dus goedkoper
Bijvoorbeeld bij Coolblue (http://www.pdashop.nl/abo.../vodafone-abonnement.html). Daar loopt de toestelkorting op naarmate het toestel duurder is. Een Nokia Lumia 630 is bijvoorbeeld gratis, maar een iPhone 6 16GB kost €535. Dan is de toestelkorting al €164, dus €13,66 per maand. Dat is dus goedkoper
Hoezo moet dit kunnen?Brad Pitt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:38:
[...]
Gewoon 31 Euro bieden incl. een Note4. moet kunnen blijkbaar
Is hierboven gezegd hè. Ik vond de 31 Euro zonder toestel al okay maar met high-end toestel kan blijkbaar ook.G33st schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:02:
Hoezo moet dit kunnen?
Lijkt me sterk, met de huidige prijzen zijn veel sim only's al duurder.Brad Pitt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 16:08:
[...]
Is hierboven gezegd hè. Ik vond de 31 Euro zonder toestel al okay maar met high-end toestel kan blijkbaar ook.
Hier willen ze niet lager gaan dan 39 euro, helaas!Brad Pitt schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:31:
[...]
Is natuurlijk ook onzinnig. Je krijgt nergens 6GB + leuk toestel voor €31 per maand, nergens. Ik vind de deal okay.
Met welk toestel?Spookie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:05:
[...]
Hier willen ze niet lager gaan dan 39 euro, helaas!
39 voor red super???
Dat is nog een euro duurder dan dat je het via internet zelf besteld...
Klopt! en mijn huidige abonnement betaal ik MAAR 41 euro dit was een jaar terugcypher21 schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:35:
[...]
39 voor red super???
Dat is nog een euro duurder dan dat je het via internet zelf besteld...
4GB, Onbeperkt/Onbeperkt + iphone toen
Dus tja, dat is redelijk duur, stap daarom voorlopig ook (nog) niet over tot een beter aanbod.
Edit: ik zal gaan naar 6GB, Onbeperkt/Onbeperkt zonder telefoon.
[ Voor 6% gewijzigd door Spookie op 07-01-2015 11:38 ]
Dit is dan in iedergeval al voordeliger:Spookie schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:38:
[...]
Klopt! en mijn huidige abonnement betaal ik MAAR 41 euro dit was een jaar terug
4GB, Onbeperkt/Onbeperkt + iphone toen
Dus tja, dat is redelijk duur, stap daarom voorlopig ook (nog) niet over tot een beter aanbod.
Edit: ik zal gaan naar 6GB, Onbeperkt/Onbeperkt zonder telefoon.
https://directsales.vodafone.nl/orderform/10168/4296
36 euro per maand voor het abonnement waar je anders 39 euro voor moet betalen, en een zo goed als gratis telefoon (39 euro).
Het lijkt erop dat ze dit jaar wel weer fatsoenlijke f&f aanbiedingen hebben
Dat was vorig jaar duurder dan bij Studentmobiel of anderen

Mijn boefje is liev!
Waaruit blijkt dat? Het huidige F&F sim only aanbod kan bijvoorbeeld de 10GB actie van destijds nog echt niet tippen.JB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:59:
Het lijkt erop dat ze dit jaar wel weer fatsoenlijke f&f aanbiedingen hebbenDat was vorig jaar duurder dan bij Studentmobiel of anderen
Wat heb je aan 10GBChris.nl schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:11:
[...]
Waaruit blijkt dat? Het huidige F&F sim only aanbod kan bijvoorbeeld de 10GB actie van destijds nog echt niet tippen.
Mijn boefje is liev!
Als je kijkt naar sim only's is Vodafone vele malen duurder dan Hi?JB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Wat heb je aan 10GBIk bedoel dat de abbo's hetzelfde zijn maar de prijs lager dan bij andere aanbieders.
Als 4G sneller is dan een budget ADSL lijntje wil je WIFI best uit laten staan, dan komt 10GB wel uit.JB schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:14:
[...]
Wat heb je aan 10GBIk bedoel dat de abbo's hetzelfde zijn maar de prijs lager dan bij andere aanbieders.
Verder snap ik je punt, mooi dat ze met F&F weer echte aanbiedingen hebben qua toestellen. Ik zit zelf alleen meer te loeren naar SIM-Only knallers.
Dat is gewoon een Vodafone branded toestelletje. Niet echt een aanbieding imo. Ook het prijsverschil tussen regulier en F&F is niet meer zo hoog als vroeger. Daarvoor hebben ze nu verlengen2 in het leven geroepen. Jammer genoeg kan je daar de prijzen niet van zien.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat bedoel je met Vodafone branded? Een iPhone is niet branded?Señor Sjon schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:20:
Dat is gewoon een Vodafone branded toestelletje. Niet echt een aanbieding imo. Ook het prijsverschil tussen regulier en F&F is niet meer zo hoog als vroeger. Daarvoor hebben ze nu verlengen2 in het leven geroepen. Jammer genoeg kan je daar de prijzen niet van zien.
Verlengen2 ken ik ook niet? Ik moet eind januari verlengen namelijk
Mijn boefje is liev!
Ik krijg bij de link van G33st een Vodafone Smart 4 Power apparaat en geen iPhone?
In het F&F topic in AK staat het e.e.a. over Verlengen2.
Doelde er meer op dat een abonnement met dat toestel goedkoper is dan hetzelfde abonnement in sim-only vorm.Señor Sjon schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:28:
Ik krijg bij de link van G33st een Vodafone Smart 4 Power apparaat en geen iPhone?
Nog even een update, aan de telefoon konden ze al helemaal niets betekenen voor mij. Wat een bagger bedrijf is het toch aan het worden.
Ik heb twee jaar geleden een Vodafone Friends and Family abonnement afgesloten met 200 minuten,onbeperkt sms en 10GB (+1GB). Ik denk dat ik de komende maanden me ga oriënteren ( = afwachten op nieuwe telefoons). Ik betaal nu 41,25 .Kan ik dit omzetten naar een maandelijkse opzegbare sim only met dezelfde bundels?
Nee, dat kan helaas niet. Toestelbijdrage blijft.Yash100 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 12:44:
Ik heb twee jaar geleden een Vodafone Friends and Family abonnement afgesloten met 200 minuten,onbeperkt sms en 10GB (+1GB). Ik denk dat ik de komende maanden me ga oriënteren ( = afwachten op nieuwe telefoons). Ik betaal nu 41,25 .Kan ik dit omzetten naar een maandelijkse opzegbare sim only met dezelfde bundels?
Nee, dat wordt een nieuw contract voor minimaal een jaar.
Hmm. Werd net gebeld door vodafone om mijn abonnement te verlengen.
Ze konden weinig voor me betekenen, 2 jarig contract voor 38 euro per maand voor onbepert+onbeperkt+6gb internet.
Zit de afgelopen tijd al rond te kijken. Via friends/family aktie kun je het zelfde abonnement voor €36 per maand krijgen.
Sterker nog, je kunt ook een iphone 6 (16gb) erbij krijgen voor 494 euro.
Dat lijkt me dan eigenlijk nog de beste deal. 36 per maand, 494 uitgeven en die iphone voor 600-620 verkopen.
Hij gaf aan dat er binnenkort (kon niet zeggen wanneer) wel nieuwe abonnementen aan komen
Ze konden weinig voor me betekenen, 2 jarig contract voor 38 euro per maand voor onbepert+onbeperkt+6gb internet.
Zit de afgelopen tijd al rond te kijken. Via friends/family aktie kun je het zelfde abonnement voor €36 per maand krijgen.
Sterker nog, je kunt ook een iphone 6 (16gb) erbij krijgen voor 494 euro.
Dat lijkt me dan eigenlijk nog de beste deal. 36 per maand, 494 uitgeven en die iphone voor 600-620 verkopen.
Hij gaf aan dat er binnenkort (kon niet zeggen wanneer) wel nieuwe abonnementen aan komen
die voelen de hete adem van Tele2 al aankomen natuurlijk..cypher21 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:21:
Hmm. Werd net gebeld door vodafone om mijn abonnement te verlengen.
Maar goed laat maar komen wat nieuwe scherpe deals
moet toch wel weer kunnen handje vol bel minuutjes onbeperkt SMS, 10GB Data + speedcap na overschrijding voor een schappelijk prijsje..
404 Signature not found
Verwijderd
beste mensen kleine vraagje,
- Ik mag eindelijk gaan verlengen bij vodafone, en ik heb begrepen bij bestaande klant krijgt je dan standaard 2 euro korting p/m? Klopt dat want momenteel kan ik het niet checken via my vodafone.nl...
- Moet je per se verlengen via vodafone winkel, of kan ik dat ook doen met coolblue/studentmobiel/etc...
- En wat is wijsheid nu verlengen of denken jullie dat vodafone, ook t-mobile achterna gaan met wat goedkopere abonnementen...
- Ik mag eindelijk gaan verlengen bij vodafone, en ik heb begrepen bij bestaande klant krijgt je dan standaard 2 euro korting p/m? Klopt dat want momenteel kan ik het niet checken via my vodafone.nl...
- Moet je per se verlengen via vodafone winkel, of kan ik dat ook doen met coolblue/studentmobiel/etc...
- En wat is wijsheid nu verlengen of denken jullie dat vodafone, ook t-mobile achterna gaan met wat goedkopere abonnementen...
nog nooit gehoord dat je als bestaande klant standaard 2 euro korting zou krijgen (bij verlengen)Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:29:
....
en ik heb begrepen bij bestaande klant krijgt je dan standaard 2 euro korting p/m? Klopt dat want momenteel kan ik het niet checken via my vodafone.nl...
....
....
meh, volgens mij zal het nog wel even duren voordat Vodafone reageert op het Tele2 / T-mobile verhaal.- En wat is wijsheid nu verlengen of denken jullie dat vodafone, ook t-mobile achterna gaan met wat goedkopere abonnementen...
Die €2 korting krijg je alleen via friends and family akties, niet standaard.
Daarvoor hoef je inderdaad niet persé bij de Vodafone winkel of site te wezen, dat kan ook via de andere wegen die je noemt.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 23:29:
Dat zeiden ze bij mij dus wel dat dit voor bestaande klanten was die verlengen... Nja ik geloof er niets van.cypher21 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:00:
Die €2 korting krijg je alleen via friends and family akties, niet standaard.

Ik dacht zozo dat beloofd wat... Wat krijg ik aangeboden, standaardprijzen van Vodafone.nl haha

Abbo is inderdaad bijna verlopen en spring dan naar € 70 per maand, omdat ik nu 50% korting heb.
Vind Vodafone wel een prima provider, ook met buitenlandbundels en dergelijke, maar de prijzen zijn hoog.
Zo betaal ik bij T-mobile en Vodafone voor nagenoeg hetzelfde abbo nog € 200 bij voor 'n LG G3 bij VF, tsjaa.
Tevens heb ik geen onbeperkt bellen en sms'en nodig, misschien toch maar eens naar de concurrent...

Ook in de rij gestaan twee jaar terug? 
Dat is het addertje ook. Het nieuwe abo gaat direct in, ook al verleng je op de uiterlijke termijn van 4 maanden van tevoren. Als je 50% korting had, is het mogelijk dat je straks nog 4 maanden de volle mep betaalt voor je abonnement als je niks doet.
In maart kan ik ook weer verlengen, maar dat moet dus bij Vodafone om te voorkomen dat ik me nog 4 maanden scheel betaal aan Red Super.
Dat is het addertje ook. Het nieuwe abo gaat direct in, ook al verleng je op de uiterlijke termijn van 4 maanden van tevoren. Als je 50% korting had, is het mogelijk dat je straks nog 4 maanden de volle mep betaalt voor je abonnement als je niks doet.
In maart kan ik ook weer verlengen, maar dat moet dus bij Vodafone om te voorkomen dat ik me nog 4 maanden scheel betaal aan Red Super.
Ik heb denk ik een aardige prijs gekregen bij Vodafone voor mijn verlengingen, ik zat op een Red D met extra GB (dus 3 totaal) plus 300min/sms en zit nu op een Red 3 Super D met 6GB data met onbeperkt bellen/sms, per saldo 3 euro in de maand minder dan de Red D, van 57 naar 53 euro in de maand.
Beide waren incl een telefoon (920 en nu 830), ben tevreden. Tijd van de 10+GB is al weer over, 3GB had ik net genoeg aan, dus met 6GB ruim voldoende. (mijn 4G is sneller dan mijn thuis-lijntje..).
Beide waren incl een telefoon (920 en nu 830), ben tevreden. Tijd van de 10+GB is al weer over, 3GB had ik net genoeg aan, dus met 6GB ruim voldoende. (mijn 4G is sneller dan mijn thuis-lijntje..).
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 14-01-2015 11:37 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Hoe kom je aan die 'vier maanden volle pond' dan, lijkt me niet.Dat is het addertje ook. Het nieuwe abo gaat direct in, ook al verleng je op de uiterlijke termijn van 4 maanden van tevoren. Als je 50% korting had, is het mogelijk dat je straks nog 4 maanden de volle mep betaalt voor je abonnement als je niks doet.
M'n abbo loopt tot en met mei, dus ik mag nu al verlengen. Als ik nu verleng, betaal ik 4x 50%
van € 70 neem ik aan en daarna nog eens 12x of 24x het nieuwe afgesloten maandbedrag, vanaf mei dus.
Verlengen kan vier maanden van te voren, ik kan nu nog niet naar KPN / Hi of T-mobile denk ik zo.In maart kan ik ook weer verlengen, maar dat moet dus bij Vodafone
om te voorkomen dat ik me nog 4 maanden scheel betaal aan Red Super.
Ik wil ansich best bij Vodafone blijven, wil zelfs een stapje terug naar 2GB, maar wel in combi met 'n mooie smartphone. Daarnaast heb ik ook nog € 40 tegoed bij Typhone, wat je kunt besteden voor een smartphone
en ik heb ook nog een voucher van € 100 voor de PhoneHouse, maakt het allemaal wat lastiger qua uitzoek.
Prijzen van toestellen bijvoorbeeld blijven gewoon hetzelfde bij Red Essential en Red Super-abbo's, vaag.
En ik wil even uitzoeken of ik zoiets kan nemen met 300 minuten, maar dan met meer dan 1GB aan data.
Tevens wacht ik wel op de nieuwe HTC, Sony en LG-smartphones, kom maar op Vodafone met 'n nieuwe 50%-actie!
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 14-01-2015 11:51 ]
Een nieuw abo gaat gelijk in. Tenzij ze dat (weer) veranderd hebben, maar dat is rond de actie toen kenbaar gemaakt. Dus je oude abo wordt ingeruild voor het nieuwe (verleng)abonnement, maar de oude looptijd + 2 jaar blijft gehandhaafd. Dus je hebt maximaal 28 maanden een abonnement als je een oud abonnement 4 maanden van tevoren hebt verlengt.CLB schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 11:46:
[...]
![]()
[...]
Hoe kom je aan die 'vier maanden volle pond' dan, lijkt me niet.
M'n abbo loopt tot en met mei, dus ik mag nu al verlengen. Als ik nu verleng, betaal ik 4x 50%
van € 70 neem ik aan en daarna nog eens 12x of 24x het nieuwe afgesloten maandbedrag, vanaf mei dus.
De korting van 24 maanden gaat ook gelijk in, dus in het slechtste geval betaal je 4 maanden de volle mep als je van provider wisselt. In geval van de Red Super toen, betaal je zomaar 35x4=140 euro extra die 4 maanden. Als je toentertijd nieuw bij VF kwam of je had een abonnement dat al ouder was dan je contractperiode, dan gaat dit verhaal natuurlijk nauwelijks op. Dit zou dan maximaal een maand zijn als je opzegging/verlenging te laat is.
Vorig jaar zijn er geen acties geweest, alleen rond de introductie van nieuwe flagship toestellen, maar in de regel was dit met T-Mobile.[...]
Verlengen kan vier maanden van te voren, ik kan nu nog niet naar KPN / Hi of T-mobile denk ik zo.
Ik wil ansich best bij Vodafone blijven, wil zelfs een stapje terug naar 2GB, maar wel in combi met 'n mooie smartphone. Daarnaast heb ik ook nog € 40 tegoed bij Typhone, wat je kunt besteden voor een smartphone
en ik heb ook nog een voucher van € 100 voor de PhoneHouse, maakt het allemaal wat lastiger qua uitzoek.
Prijzen van toestellen bijvoorbeeld blijven gewoon hetzelfde bij Red Essential en Red Super-abbo's, vaag.
En ik wil even uitzoeken of ik zoiets kan nemen met 300 minuten, maar dan met meer dan 1GB aan data.
Tevens wacht ik wel op de nieuwe HTC, Sony en LG-smartphones, kom maar op Vodafone met 'n nieuwe 50%-actie!
Verlengingen:
4 maanden van tevoren bij VF online of shops (Belcompany is ook van Vodafone, weet niet of zij dat ook mogen).
3 maanden van tevoren bij alle winkels die VF aanbieden.
60 dagen van tevoren is nummerportatie beschikbaar om te switchen naar elke andere aanbieder. Let hierbij op dat je ook een opzegtermijn hebt bij Vodafone, dus je kan een extra maand moeten betalen als je in de laatste maand van je abonnement naar een andere provider gaat.
Abonnementen met veel bellen en weinig data bestaan helaas niet. Qua data heb ik aan 250-500MB meer dan zat, maar met meer dan 300 min/maand bellen hang je gelijk aan de dure abonnementen.
Red Essential is 300 min + 1gb. Vrij goedkoop abonnement als sim only
Ik heb het juist andersom
bel max 180-200 min per maand maar verstook wel 3gb data
Zonde om voor onbeperkt bellen te gaan betalen
Ik heb het juist andersom
Dat heb ik dus precies het zelfde, heb nu 200 minuten plus 4GB en dat is toereikend. Moet ik naar Red super voor 38 euro of naar veel zeuren voor 31 euro. Mijn huidige abonnement was ook met Sony Xperia Z toen deze uit kwam. Over twee jaar kostte mij dat 990 euro. Dat vind ik nog te doen... Dat is €41.25 per maand met de nieuwste telefoon toen.cypher21 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 12:18:
Red Essential is 300 min + 1gb. Vrij goedkoop abonnement als sim only
Ik heb het juist andersombel max 180-200 min per maand maar verstook wel 3gb data
gister een brief gehad dat ik 2 euro per maand korting krijg op mijn abbo.
ik betaal nu 32 euro voor 2gb + onbp bellen en sms.
grappige is dat als ik ga verlengen niet 2 euro korting krijg op wat ik nu betaal, maar op de list price. dat zou 37 euro worden.
log ik in op my voda word er weer die 32 euro gevraagd voor sim only.
via typhone krijg ik echter een mooiere aanbieding dan dat vodafone dat zelf doet
dan heb ik voor 32 euro per maand plus 1x 531 een iphone 6 64GB of voor 32 per maand + 399 een note 4.
ik betaal nu 32 euro voor 2gb + onbp bellen en sms.
grappige is dat als ik ga verlengen niet 2 euro korting krijg op wat ik nu betaal, maar op de list price. dat zou 37 euro worden.
log ik in op my voda word er weer die 32 euro gevraagd voor sim only.
via typhone krijg ik echter een mooiere aanbieding dan dat vodafone dat zelf doet

dan heb ik voor 32 euro per maand plus 1x 531 een iphone 6 64GB of voor 32 per maand + 399 een note 4.
Bears and Bulls
aantal weken geleden abbo bij vodafone verlengt.
Red Essentials, nieuwe klant 22, verlenging 21.
Na telefoontje naar afdeling klantenbinding werd het 17 per maand als aanbod, na 2 weken gebeld om op het aanbod in te gaan kreeg ik hetzelfde abbo voor 15e per maand.. meteen afgesloten!
Nu belt me vriendin vandaag voor hetzelfde, wordt gezegd 23 euro, het is 24e voor nieuwe klanten, afdeling klantenbinding zei ook 23 euro per maand knip.
2 exact dezelfde abbo's op hetzelfde adres, 1 van 15e per maand en de ander 23e per maand, scheelt 24x8= 192 euro over 2 jaar.. Knip, hou het even netjes, het is een commercieel bedrijf, ze mogen aanbieden aan de klanten wat ze willen. De één krijgt wel (flinke) korting, de ander niet, heeft vaak ook te maken met het verbruik van de klant, etc.
Red Essentials, nieuwe klant 22, verlenging 21.
Na telefoontje naar afdeling klantenbinding werd het 17 per maand als aanbod, na 2 weken gebeld om op het aanbod in te gaan kreeg ik hetzelfde abbo voor 15e per maand.. meteen afgesloten!
Nu belt me vriendin vandaag voor hetzelfde, wordt gezegd 23 euro, het is 24e voor nieuwe klanten, afdeling klantenbinding zei ook 23 euro per maand knip.
2 exact dezelfde abbo's op hetzelfde adres, 1 van 15e per maand en de ander 23e per maand, scheelt 24x8= 192 euro over 2 jaar.. Knip, hou het even netjes, het is een commercieel bedrijf, ze mogen aanbieden aan de klanten wat ze willen. De één krijgt wel (flinke) korting, de ander niet, heeft vaak ook te maken met het verbruik van de klant, etc.
[ Voor 18% gewijzigd door The Wizard op 15-01-2015 07:48 ]
Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!