Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:25
Sinds vandaag heb ik mijn abonnement veranderd naar een altijd 55. (met 10 GB)
in de my vodafone app wordt de 10 GB meter weergegeven.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaa, het is ze gelukt! Ik keek vanochtend naar m'n tegoed in de app en daar staat nu bij Blox en extra's:

Internet maximaal pakket van 10240 Mb

En daaronder staat mijn tegoed (10237,94 Mb... WAT MOET IK MET DIE 10 Gb, hahahaha! :+ ). Maar goed, het is Vodafone dus toch gelukt die 10 Gb te laten zien. Zo. Dat scheelt weer een hoop discussie. ;)

EDIT
Megapaul schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:55:
Sinds vandaag heb ik mijn abonnement veranderd naar een altijd 55. (met 10 GB)
in de my vodafone app wordt de 10 GB meter weergegeven.
O, jij had het gisteren al. Enfin, ik denk dat een boel mensen hier blij mee zijn. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je hoeft nu nooit meer wifi te gebruiken ;) m'n batterij loopt echt snel leeg als ik vergeet m'n wifi uit te zetten en ik ben onderweg ofzo dan blijft ie maar zoeken... dat heb ik bij 3g niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Als je niet gewend bent om zwaar te downloaden zou je zelfs je vaste aansluiting thuis kunnen opzeggen en daar tetheren ipv via wifi te internetten. :+ (1 persoons huishoudens dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Internet Maximaal Pakket tegoed:: 10188,71 MB

mja...:+ Duurde even maar uiteindelijk toch gelukt door VF

overigens zie ik wel een tweede meter staan

Web 1 GB tegoed:: 1024,00 MB

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:26:

overigens zie ik wel een tweede meter staan

Web 1 GB tegoed:: 1024,00 MB
Ja, dat is gewoon het basisabonnement: die 10 Gb is ene blox dus die staat apart eronder. Zo lijkt het trouwens wel alsof je dus in totaal 11 Mb hebt... zou dat zo zijn? Heb ik NOG meer data die ik niet op kan krijgen! 8)

Ik ga de komende maand toch maar eens FLINK aan de slag met internet op mijn mobiel: ben toch benieuwd hoe ver ik kom... Ik WIL gewoon die 10 (11?) Gb een keertje opkrijgen... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren kreeg ik deze mail van Vodafone

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimage.org/h3vzvddtx/3gb.png

omdat ik "pas" volgend jaar kan verlengen
( indien nog steeds onder deze voorwaarden de datalimieten wee soepel worden )

Heb ik de keuze gemaakt, en betreffende blox aangezet
gaat per 01-01-2013 in

edit : photobucket doet het even niet ....

[ Voor 17% gewijzigd door FreshMaker op 05-12-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, vreemde actie... Terwijl je nog steeds 10 Gb gratis kan krijgen bij nieuwe abo's, kan je voor 7,50 3 Gb kopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Ja, zou je denken ?

Ik heb een abbo TOT 05-06-2014, dus 10GB zit er niet in, omdat ik niet kan vernieuwen
Mijn huidige data is een limiet van 1200MB

Dan is het een relatief goede oplossing voor mijn situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, natuurlijk is het een goede oplossing voor degenen die niet nu een nieuw abonnement kunnen nemen. Maar dan nog voelt het wat vervelend dat iedereen om je heen gratis 10 Gb krijgt en jij 7,50 per maand moet betalen. Maar goed, zo gaat dat natuurlijk altijd met acties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nee hoor, voelt helemaal niet vervelend, want de mensen die die 10GB 'gratis' krijgen, mogen niet meer "binnenbundel" roamen in het buitenland

ik 'mag' nog steeds 60 dagen per jaar mijn mobiel internet gebruiken, telefoneren / sms zonder extra kosten.
Dus zo slecht is die deal niet.

4.2GB data + roaming.
en zoals ik al zei, mocht er in 2014 geen betere deal zijn, wacht ik het weer even af, er komt elk kwartaal wel een "geweldige" deal voor klantbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
FreshMaker schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:37:
Nee hoor, voelt helemaal niet vervelend, want de mensen die die 10GB 'gratis' krijgen, mogen niet meer "binnenbundel" roamen in het buitenland
Begrijp ik goed dat je internet in het buitenland (die dagbundel van € 2) normaalgesproken uit je bundel betaalt, maar dat dat niet geldt als je die 10 GB hebt ipv 1 GB?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Nee, dat begrijp je verkeerd

IK heb BSW-Smart, oude struktuur ( jun. 2012 )
Afbeeldingslocatie: http://s6.postimage.org/ge9sbgd9t/bsw.jpg

Daarin zit nog de roaming, dat werd vrij snel eruit geschrapt daarna ( logischerwijze ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-10 20:49
Bij mij hebben ze ook een 10GB-metertje in de app geknutseld! Gaan we maar eens snel proberen die richting de 0 te krijgen, omdat het kán :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:42
Ik neem aan dat dit alleen geldt voor de Android app? In mijn "My Vodafone" app op de iPhone 4S staat nog steeds 1GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 09:38

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

tha_bulldog schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:52:
Ik neem aan dat dit alleen geldt voor de Android app? In mijn "My Vodafone" app op de iPhone 4S staat nog steeds 1GB..
Bij mij staat in de android app gewoon 1 GB.

Op my.vodafone.nl staat 10GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:43
Zijn er nog mensen die aan F&F codes kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50

TMC

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:25:
Hm, vreemde actie... Terwijl je nog steeds 10 Gb gratis kan krijgen bij nieuwe abo's, kan je voor 7,50 3 Gb kopen...?
Er zijn nog ontzettend veel mensen met datalimieten hè... 200 MB, 500 MB, 1000 MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:16
Wat nog vreemder is: niet alle abonnees kunnen gebruik maken van deze bundel :(

Heb een abo van eind August, maar daar kan deze bundel blijkbaar niet op aangesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Net geporteerd van KPN naar VF en er staat dit bij mij onder My VF:

BloX
Internet Maximaal Pakket tegoed:
7267,09 MB

Extra's
Web 1 GB tegoed:
726,71 MB

O.o

ik mis een paar gb O-)

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 10-12-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ArcticWolf schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:56:

BloX
7267,09 MB

Extra's
Web 1 GB tegoed:
726,71 MB

O.o
Omdat je abbo niet op 1 dec is ingegaan, je zal ook niet voor een hele maand betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:56:

BloX
7267,09 MB

Extra's
Web 1 GB tegoed:
726,71 MB

O.o

ik mis een paar gb O-)
Nee hoor, dat komt doordat het al 10 december is.

EDIT
Chris was een paar seconden sneller... ;) Bij Vodafone krijg je altijd nieuw tegoed op de 1e van de maand. Ik vind dat trouwens ideaal. Bij andere providers gaat het tegoed vaak in op het moment dat je abo ingaat en dan zit je 'jaren' met nieuw tegoed dat ergens op een vreemde datum ingaat.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
ah! thanks, logisch XD
snelheid hier (Vianen @ werk) is wel drama zeg... 80kbit maar wel HSDPA 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door ArcticWolf op 10-12-2012 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-10 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Wat is trouwens de snelheid van de F&F sim-only acties? 2mbps of 7?

En wat wisselende antwoorden hier betreffende de actieprijs ná contract datum. Of deze nu wél of niet doorloopt aan het einde van het contract. Blijft de prijs/internetbundel nu wél hetzelfde na contractperiode voor de actieprijs of niet?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Christiano007 schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:23:
Wat is trouwens de snelheid van de F&F sim-only acties? 2mbps of 7?

En wat wisselende antwoorden hier betreffende de actieprijs ná contract datum. Of deze nu wél of niet doorloopt aan het einde van het contract. Blijft de prijs/internetbundel nu wél hetzelfde na contractperiode voor de actieprijs of niet?
14mbit

en het antwoord op je 2e vraag weet niemand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ArcticWolf schreef op maandag 10 december 2012 @ 19:43:
[...]

14mbit

en het antwoord op je 2e vraag weet niemand :p
Hehe ja ik lees het nu allemaal na tig pagina's doorgenomen te hebben :P

Wat ik dan niet kan vinden, hoe staat het met het onbeperkt bellen naar Vodafone nummers? Kun je met het abbo ook onbeperkt bellen naar Prepaid users van Vodafone? En visa versa ? (Prepaid naar sim-only onbeperkt?)

Mijn vriendin heeft namelijk prepaid met sms blox, en het heeft voor mij alleen nut als ik haar ook naar haar prepaid onbeperkt kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-10 07:03
Ik heb zojuist mijn F&F Sim only BSW Altijd 37,- voor 19,98 voor 1 jaar, heb lang getwijfeld of ik 1 of 2 jaar moest doen en heb uiteindelijk voor 1 jaar kozen maar kon het toch niet laten om nog even na te vragen of ik na 1 jaar 37,- moet gaan betalen. ;)

Via de facebook pagina van Vodafone :

Goedemiddag,

Ik heb zojuist een F&F BSW Simonly 37 voor 1 jaar afgesloten met een actie prijs van 19,98.
Nu was mijn vraag, als ik niet verleng of mijn abbo verander, blijf ik dan na die 1 jaar 19,98 betalen of word dat dan weer 37 euro?

Bij voorbaat dank

______________________________________________________________________________________

Hoi Sjors, ik heb het een en ander nagekeken. De korting loopt tot het jaar 2031 Op het moment dat je het abonnement niet veranderd of verlengt zul je gewoon €19,98 blijven betalen. Groetjes, Linda

Dus voor die mensen die het nog niet zeker wisten, dan weet je nu iets meer.
Ik ben iig nog blijer dan dat ik al met mijn abbo was :+ _/-\o_

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Die beloofde snelheid van 14 Mbp/s haal ik ik verre van, meestal stabiel ~2 Mbp/s ofzo. Dat valt dus wel tegen, ik ging van een 7,2 naar een 14,4 abbo maar in praktijk merk ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
Spekker schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:30:
KNIP
Hoi Sjors, ik heb het een en ander nagekeken. De korting loopt tot het jaar 2031 Op het moment dat je het abonnement niet veranderd of verlengt zul je gewoon €19,98 blijven betalen. Groetjes, Linda

Dus voor die mensen die het nog niet zeker wisten, dan weet je nu iets meer.
Ik ben iig nog blijer dan dat ik al met mijn abbo was :+ _/-\o_
Heel erg fijn. Heb gelijk mijn abbo ook verlengd via FF nar een 1 jarige sim only. Ook erg fijn is het onbeperkt bellen naar andere vodafone nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Laatst online: 09:38

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Cyclonist schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:14:
Die beloofde snelheid van 14 Mbp/s haal ik ik verre van, meestal stabiel ~2 Mbp/s ofzo. Dat valt dus wel tegen, ik ging van een 7,2 naar een 14,4 abbo maar in praktijk merk ik geen verschil.
Same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Cyclonist schreef op woensdag 12 december 2012 @ 17:14:
Goed om te weten. Dan mis ik dus niets met mn 2 jaar oude FUP abo met 'slechts' 3.6Mbps (in praktijk rond de 3-3.2Mbps, als er tenminste enige dekking is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds m'n nieuwe sim only abo actief is wel een betere ontvangst van bijvoorbeeld Spotity. Voorheen haperde die wel eens als ik in de auto luisterde naar streaming audio maar de laatste tijd en dus sinds m'n nieuwe abo loopt, heb ik geen enkele hapering als ik van m'n huis naar het werk rij. En ik kom langs een plek die bekend staat om z'n slechte dekking (waar ik zelfs altijd problemen lijk te krijgen met Bluetooth, maar dat is misschien verbeelding). Gewoon surfen blijft niet echt vlot gaan en zo, maar al met al lijkt er toch wel wat verbeterd.

Ben trouwens gezien het nieuws over 4G toch wel blij dat ik een 1 jaar abo heb afgesloten en geen 2 jaar abo... Eind volgend jaar een nieuwe mobiel, een nieuw abo en dan heerlijk op internet met 4G! Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 17:31:
Ik heb sinds m'n nieuwe sim only abo actief is wel een betere ontvangst van bijvoorbeeld Spotity. Voorheen haperde die wel eens als ik in de auto luisterde naar streaming audio maar de laatste tijd en dus sinds m'n nieuwe abo loopt, heb ik geen enkele hapering als ik van m'n huis naar het werk rij. En ik kom langs een plek die bekend staat om z'n slechte dekking (waar ik zelfs altijd problemen lijk te krijgen met Bluetooth, maar dat is misschien verbeelding). Gewoon surfen blijft niet echt vlot gaan en zo, maar al met al lijkt er toch wel wat verbeterd.

Ben trouwens gezien het nieuws over 4G toch wel blij dat ik een 1 jaar abo heb afgesloten en geen 2 jaar abo... Eind volgend jaar een nieuwe mobiel, een nieuw abo en dan heerlijk op internet met 4G! Ik ben benieuwd.
Abo door laten lopen en het toestel los kopen is vaak stukken goedkoper hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
TMC schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:37:
Het is de vraag of je een speciaal 4G abbo moet afnemen om daar gebruik van te kunnen maken, of dat je huidige abbo dit t.z.t. automatisch krijgt zodra je een toestel koopt die dit aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-10 22:17
Mijn snelheid onder fup zat op 1a2 mbit en nu 4 tot 8, ook is VoIP en tethering etc geen probleem meer. Ben toch wel blij achteraf met mijn overstap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:37:
[...]
Chris.nl schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:19:
[...]

Het is de vraag of je een speciaal 4G abbo moet afnemen om daar gebruik van te kunnen maken, of dat je huidige abbo dit t.z.t. automatisch krijgt zodra je een toestel koopt die dit aankan.
Inderdaad. De eerste berichtgeving over 4G geeft aan dat je een nieuw abo moet nemen om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk. Ze hebben er een paar miljard voor betaald dus het zou wel apart zijn als iedereen zomaar met z'n goedkope abo'tje zomaar gebruik kan maken van 4G... Vandaar dus mijn opmerking over een nieuw abo. Maar goed, ik zal er geen bezwaar tegen maken als het NIET nodig is en je alleen een nieuw toestel nodig hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
VF heeft 1,2 miljard betaald voor alle licenties... verspreid over 17 jaar valt dat reuze mee. Ze moeten alleen wel de 4G inverstering eruit halen, alleen bijna alle zend aparatuur is al ingericht op 4G. Waarschijnlijk is het de eerste paar jaar niet eens de moeite waard om puur 4G en 3G abonnementen gescheiden aan te bieden omdat er zo weinig toestellen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:32:

Inderdaad. De eerste berichtgeving over 4G geeft aan dat je een nieuw abo moet nemen om gebruik te kunnen maken van het 4G netwerk. Ze hebben er een paar miljard voor betaald dus het zou wel apart zijn als iedereen zomaar met z'n goedkope abo'tje zomaar gebruik kan maken van 4G... Vandaar dus mijn opmerking over een nieuw abo. Maar goed, ik zal er geen bezwaar tegen maken als het NIET nodig is en je alleen een nieuw toestel nodig hebt... ;)
Ik denk zelfs dat je "professioneel opgelicht" gaat worden, en je data 'gewoon' over de 4G masten gaat, terwijl je zelf max 3G kunt gebruiken.
Elke mast die onderhoud nodig heeft nu, of vervangen / geplaatst wordt, zal al wel de aankomende zenders bevatten.
( lijkt me nl. niet dat ze nu plaatsen, en over 4 maanden weer opnieuw langsrijden.)

Het zal net als met 3G gaan.
Eerste abo's betalen een hoop ( in vergelijking) meer, omdat 'het nieuw' is.
En langzamerhand komen er meer en meer abo-vormen en balen de earlybirds omdat het ineens voordeliger blijkt te kunnen.

Ik kijk de kat uit de boom, en ga in jun '14 eens orienteren op de markt.
Ik wil veel datavoorraad, en weinig 'spraak' minuten, tegen die tijd zal dat wel mogelijk zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door FreshMaker op 17-12-2012 18:27 ]

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
(jarig!)
Als het goed is gaat mijn F&F abonnement de 29e van deze maand in. Tenminste, dat is de datum waarop mijn huidige contract verloopt. Nu zie ik op My Vodafone echter dat de einddatum van mijn contract al wel aangepast is naar 29 december 2014, maar ik heb nog geen officieel bericht ontvangen van Vodafone dat ze binnenkort mijn abonnement over gaan zetten. Ik heb nu een BSW 200 abo, maar ga naar een goedkoper Sim-Only abonnement met 10GB data. De nieuwe SIM heb ik al een tijdje, en als het goed is blijf ik mijn nummer behouden.

Wanneer neemt Vodafone normaal gesproken contact op als ze een abonnement aanpassen? Is het verstandig dat ik alvast contact met ze opneem, of kan ik nog wel even geduld hebben?

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

Niku

Alagaesii

Heb ik ook gehad, je hoeft je geen zorgen te maken, klopt allemaal en op de dag zelf krijg je bericht.
Je kunt natuurlijk wel contact opnemen om bevestiging te krijgen, maar is niet nodig als je wel bevestiging hebt gehad toen je de order plaatste.

• ArcticWolf
  • Niet online
@FreshMaker
3G kan ook weer aantrekkelijker worden na de veiling he, het ligt er helemaal aan hoe VF zijn frequentie blokken verdeeld.

Aangezien 3g nu op 1900/2100mhz zit is het ontvangst in de meeste gevallen bar slecht...

Als VF 800,900 en 1800mhz heeft gekregen dan KUNNEN ze de frequenties als volgt indelen:
800mhz 3g
900mhz gsm
1800mhz 4g

OF

800mhz 4g
900mhz gsm
1800mhz 3g

Het ligt eraan wat de strategie is. Daarnaast ondersteunen de huidige zendmodules quad 4g, quad 3g etc... Ze kunnen er ook voor kiezen om 4g "tijdelijk" op de 1800 band te zetten en 3g op de 800 band en als 4g populairder wordt, de 2 omdraaien.
GSM blijft voorlopig nog wel op de 900 band aangezien alle mobiele telefoons in europa de 900 band ondersteunen.
In Japan zat ik op de 800mhz band met 3g en dat gaat echt rap :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:42
Om het nog even te bevestigen. Het hangt, wat ik begrijp, af van de actie. Welke actie dat precies is kan ik er niet uit ophalen, maar hieronder in ieder geval de conversatie met de Vodafone helpdesk.
Goedemorgen,

Van de week heb ik een abonnement Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only (+ Extreem veel data) voor twee jaar afgesloten voor een actieprijs van €16,20 per maand. Tot wanneer is de actieprijs van €16,20 geldig? Is dat de looptijd van mijn abonnement of blijft de prijs gewoon geldig? En blijf ik die 10GB data houden?

Alvast bedankt!

Hallo Laurens,

Welkom bij Vodafone. Dit kan per actie verschillen maar ik heb goed nieuws voor je :-) Je Sim Only abonnement gaat in op 15-02-2013 en loopt dan 2 jaar. De korting die je hebt blijft in jouw geval doorlopen en zolang je het abonnement zelf niet aanpast blijft de 10GB bundel actief Deze vervalt dus ook niet automatisch na 2 jaar. Mocht je er echter voor kiezen om te verlengen, dan komt de bundel wel te vervallen. Veel plezier ermee en als je nog vragen hebt hoor ik het graag!
Wat ik wel raar vond is dat ze voor mij de gratis dienst ‘Bel+Sms naar Buitenland’ aan hebben gezet. Want volgens mij mag het in Europa sinds 01-07-2012 niet meer dan €0,09 per SMS en €0,29 per minuten koste. Hieronder staan de 'voordelen' van de bundel. Weliswaar vallen er ook een aantal landen in die niet in Europa zitten binnen de bundel dus daar zal het misschien voordeliger voor zijn.

Voordelig bellen en sms'en naar buitenlandse nummers zonder vaste maandelijkse kosten. Bellen voor € 0,79 per gesprek plus € 0,30 per minuut. Een sms'je kost € 0,30 per bericht.

Er wordt niets gezegd over een einddatum in 2031. Voorlopig zit ik dus wel gebakken bij Vodafone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Sterker nog, op de Vodafone F&F pagina staat nu ook *Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement :)

Over dat 4G verhaal, Vodafone zei indertijd hetzelfde tegen mij (bleef m'n telefoon angstvallig op 2G houden omdat ik geen 3G kosten wilde maken) maar later bleek dat ik gewoon van 3G gebruik kon maken. Verwacht nu hetzelfde alleen zal je geen gebruik kunnen maken van de LTE snelheden maar gewoon de max van je abbo (7,2Mbps dus). Nu haal je die nu al bijna nergens maar straks is dat dus wellicht een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

tha_bulldog schreef op zondag 23 december 2012 @ 19:14:
Sterker nog, op de Vodafone F&F pagina staat nu ook *Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement :)

Over dat 4G verhaal, Vodafone zei indertijd hetzelfde tegen mij (bleef m'n telefoon angstvallig op 2G houden omdat ik geen 3G kosten wilde maken) maar later bleek dat ik gewoon van 3G gebruik kon maken. Verwacht nu hetzelfde alleen zal je geen gebruik kunnen maken van de LTE snelheden maar gewoon de max van je abbo (7,2Mbps dus). Nu haal je die nu al bijna nergens maar straks is dat dus wellicht een stuk beter :)
Dat zou inderdaad kunnen. Mijn abo is 14,4 Mb, als ik dat haal met 4G ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 23:09
Even een vraagje over het overstappen:
Ik ga overmorgen van Telfort naar Vodafone, maar gaat de verbinding dan direct over naar de nieuwe provider, of zit je een tijdje zonder verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Marco schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:15:
Even een vraagje over het overstappen:
Ik ga overmorgen van Telfort naar Vodafone, maar gaat de verbinding dan direct over naar de nieuwe provider, of zit je een tijdje zonder verbinding?
Je verbinding valt plotseling weg ja... dit moet je wel zelf opmerken ;) daarna nieuwe sim erin doen en dan kan het een paar minuten duren voordat je volledig gemigreert bent, bij mij duurde het 10 min in het totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Even een korte vraag. Ik had al een VF abonnement, maar heb een nieuwe sim gekregen bij het afsluiten met F&F korting. Ik heb de oude sim (1jaar oud) er gewoon in laten zitten. Het is toch niet noodzakelijk om die nieuwe sim te gebruiken?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:06
Heb je een nieuw abo afgesloten of een bestaand abo met hetzelfde nummer verlengd?

Ik zou gewoon de oude SIM erin laten zitten en kijken wat er gebeurd op de dag van omschakelen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
ArcticWolf schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:24:
[...]

Je verbinding valt plotseling weg ja... dit moet je wel zelf opmerken ;) daarna nieuwe sim erin doen en dan kan het een paar minuten duren voordat je volledig gemigreert bent, bij mij duurde het 10 min in het totaal.
Ok, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
PaT schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:40:
Even een korte vraag. Ik had al een VF abonnement, maar heb een nieuwe sim gekregen bij het afsluiten met F&F korting. Ik heb de oude sim (1jaar oud) er gewoon in laten zitten. Het is toch niet noodzakelijk om die nieuwe sim te gebruiken?
Heb ik ook gehad, zit nog steeds in de verpakking, al een maand of 1,5 ;)

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Hier idem. Volgens een antwoord op een door mij verzonden mailtje moest ik bellen naar de klantenservice om die nieuwe simkaart te activeren. Op de vraag waarom ik een nieuwe simkaart kreeg, had ik geen antwoord gekregen.

Ik heb niet gebeld en mijn oude simkaart werkt een paar maanden later nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ok, dat dacht ik wel. Het betrof een verlenging en ik vermoedde al dat er niet iets magisch ging gebeuren met een nieuwe som. Oude simmetje doet het nog prima :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Het omschakelen naar de nieuwe sim duurt 'n half uurtje nadat je dat aangevraagd hebt bij de klantenservice, onlangs gedaan na de swap van normale naar micro sim. Maar als je daar geen behoefte aan hebt blijft je oude sim gewoon actief idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
MistaDevine schreef op donderdag 27 december 2012 @ 00:42:
Hier idem. Volgens een antwoord op een door mij verzonden mailtje moest ik bellen naar de klantenservice om die nieuwe simkaart te activeren. Op de vraag waarom ik een nieuwe simkaart kreeg, had ik geen antwoord gekregen.

Ik heb niet gebeld en mijn oude simkaart werkt een paar maanden later nog steeds.
Je krijgt een nieuwe simkaart omdat er nog steeds 'oudere' sims in omloop zijn
Mijn schooonma heeft er een, die werkte perfect in haar nokia 3310.

Nu ze overgestapt is op een andere telefoon met 3G en mogelijkheid om te internetten, was het 'even' omzetten toch wel tegengevallen.

( ze heeft via de servicedesk netjes een nieuwe gekregen btw )
Dus als de oude werkt, is er niets aan de hand, ik vermoed gewoon 'service' van VF ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
(jarig!)
Ik heb sinds dit weekend ook mijn FF BSW 75 abonnement, maar ook bij mij staat de Internet Maximaal Blox niet aan. Ik heb dus maar 1GB data in plaats van 10GB. Morgen komt mijn Galaxy Note 2 hopelijk binnen en dan moet ik toch de klantenservice bellen om mijn micro-sim te activeren.

Zal ik morgen dan meteen maar even naar die 10GB vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tuurlijk direct om vragen, als je niets doet gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
(jarig!)
Het is geregeld! Nieuwe sim in gebruik, ik heb nu Internet Maximaal aanstaan en in My Vodafone nu een meter voor 10GB en daaronder nog een voor 1GB. De Galaxy Note 2 is tot nu toe ook al geweldig. Tijd om apps te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dreigbrieven? Ik gebruik maandelijks tussen de 9 en de 12 gb. Dus beetje raar als je bij 3gb een dreigbrief krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen 30 dec ging mijn 1 jarige sim only Bel+Sms+Web Altijd € 32
1 jaar abonnemet in. Via my vodafone online en via app helaas geen melding staan van 10gb data.
Contact opgenomen met een vriendelijke dame van de VF helpdesk, deze zag dat er idd een "vinkje" vergeten was. Dit werd direct door haar aangepast. Na ong een klein uurtje zag ik het resultaat in my vodafone....nl een extra blox met ruim 9gb data.
Oftewel: bellen als je die extra blox niet ziet, want ze kunnen het nogal eens vergeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 03:51:
...deze zag dat er idd een "vinkje" vergeten was.
'Vergeten vinkjes', zoals bijvoorbeeld het verkeerde snelheidsprofiel toegewezen krijgen, is iets wat ik ze bij Telfort nooit aan hun verstand heb kunnen brengen.
Dat is voor mij de reden geweest om daar weg te gaan, en het stemt me hoopvol om te zien dat ze bij Vodafone een iets slimmere helpdesk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Desondanks is het wel heel apart dat er heel vaak naar Vodafone moet worden gebeld omdat de 10GB bundel niet aan staat.. Dit heb ik opvallend vaak gelezen in dit topic.

Ik ben benieuwd of het bij mij goed gaat, mijn abo gaat pas in op 1 april van dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Hier is per 1jan netjes een meter bijgekomen in de MyVF app, 1200MB en 3072MB
Eerst gaat het van de 'grote' lijn af, daarna van de "originele" 1200MB

( ik vermoed dat ook het roamingdeel van de kleine balk afgeschreven gaat worden straks )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
FreshMaker schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:50:
Hier is per 1jan netjes een meter bijgekomen in de MyVF app, 1200MB en 3072MB
Eerst gaat het van de 'grote' lijn af, daarna van de "originele" 1200MB

( ik vermoed dat ook het roamingdeel van de kleine balk afgeschreven gaat worden straks )
Nee, het roaming gedeelte gaat apart en wordt niet weergegeven in de My Vodafone App/website 35MB binnen de Vodafone Voordeellanden (zie: http://www.vodafone.nl/mo...en/opreis/voordeellanden/).

De Alles-in-1 op Reis BloX geeft je voor € 2 per dag het volgende binnen de Vodafone Voordeellanden:
- Vanuit de Voordeellanden kun je 20 minuten bellen naar Nederlandse nummers
- 20 minuten gebeld worden
- 20 sms'jes verzenden
- 35 MB databundel voor internet, e-mail enz.
- Je ontvangt een gratis sms'je als je 80% en 100% van je databundel hebt verbruikt
- Je betaalt alleen voor de dagen dat je de bundel gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Mijn BSW-smart is voorzien van roaming IN de bundel, voor 60dagen.
Voorheen ging het uit mijn standaard tegoed, al zit er schijnbaar een max aan, van 500MB p/m buitenland

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_VWBSW_zpsfb4fcf9e.png - Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_roamingbsw_zpsc1ec6c33.png

Op de rekening uiteindelijk staan ze al 0,00 omschreven

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_inetbuiten_zpsd2af9ab3.png Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_dataraoming_zps146a62b2.png

Over de (Vodafone)grens krijg ik deze sms'jes, en na een dag 'roaming' krijg ik <af en toe> een status met nog beschikbare dagen via sms

Afbeeldingslocatie: http://i1052.photobucket.com/albums/s441/sgx71/online/th_VFsmart_zps37cf2997.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Dat is volgens mij tegenwoordig niet meer, die feature hebben ze heel snel geschrapt naar mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Gelukkig werkt dat zo niet in de contracten, de nieuwe klanten krijgen idd geen roaming internet meer 'erbij'
Maar de voorwaarden mogen niet zomaar aangepast worden.
na aug. 2012 was het ook niet meer terug te vinden in die nieuwe opzet
jan. tot jul 2012 klanten hebben dat wel gekregen, en nog steeds gewoon actief )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
FreshMaker schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:51:
Mijn BSW-smart is voorzien van roaming IN de bundel, voor 60dagen.
Voorheen ging het uit mijn standaard tegoed, al zit er schijnbaar een max aan, van 500MB p/m buitenland

[afbeelding] - [afbeelding]

Op de rekening uiteindelijk staan ze al 0,00 omschreven

[afbeelding] [afbeelding]

Over de (Vodafone)grens krijg ik deze sms'jes, en na een dag 'roaming' krijg ik <af en toe> een status met nog beschikbare dagen via sms

[afbeelding]
Aha, kijk ik begreep niet dat je het over het Smart abonnement had. Maar de 500MB geldt dan niet, maar de 1000MB wel. Want de Smart abonnementen hebben een gratis data verdubbelaar waardoor je 1000MB krijg ipv 500MB. Dus de 1000MB databundel mag je dan in de 42 Vodafone Paspoort landen verbruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
FreshMaker schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:19:
Gelukkig werkt dat zo niet in de contracten, de nieuwe klanten krijgen idd geen roaming internet meer 'erbij'
Maar de voorwaarden mogen niet zomaar aangepast worden.
na aug. 2012 was het ook niet meer terug te vinden in die nieuwe opzet
jan. tot jul 2012 klanten hebben dat wel gekregen, en nog steeds gewoon actief )
Klopt inderdaad. Vodafone (en wat voor provider dan ook) mag de voorwaarden wel aanpassen maar dan is het contractbreuk en mag de klant per direct zijn/haar abonnement opzeggen. Dit zal dus geen enkel bedrijf zomaar doen omdat de klanten dan weg mogen gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Rowinio op 06-01-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Goudvis12 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:54:
[...]

Aha, kijk ik begreep niet dat je het over het Smart abonnement had. Maar de 500MB geldt dan niet, maar de 1000MB wel. Want de Smart abonnementen hebben een gratis data verdubbelaar waardoor je 1000MB krijg ipv 500MB. Dus de 1000MB databundel mag je dan in de 42 Vodafone Paspoort landen verbruiken. ;)
Ik heb dat ooit nagevraagd, maar de limiet was dus 500MB p/m

Is voldoende, aangezien ik in heel veel plekken ook profiteer van mijn fon-accespoint, waardoor ik ( in België zeker ) bijna 80% dekking in de steden heb, dankzij Belgacom ....
In Frankrijk waren er ook vele te vinden, al wat minder helaas, maar ruim voldoende iig naast mijn 3G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
FreshMaker schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:15:
[...]

Ik heb dat ooit nagevraagd, maar de limiet was dus 500MB p/m

Is voldoende, aangezien ik in heel veel plekken ook profiteer van mijn fon-accespoint, waardoor ik ( in België zeker ) bijna 80% dekking in de steden heb, dankzij Belgacom ....
In Frankrijk waren er ook vele te vinden, al wat minder helaas, maar ruim voldoende iig naast mijn 3G
Nee het Bel-SMS-Web-Smart / iPhone Smart abonnement wat tot mei 2012 aangeboden werd door Vodafone had minimaal 1000MB in de bundel (500MB, en een gratis verdubbelaar zat standaard in elke aansluiting) dus totaal 1000MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Vanaf vandaag bij een BSW Altijd geen 10GB data meer, maar 4GB totaal.

[ Voor 15% gewijzigd door MTT op 07-01-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
MTT schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:45:
Klopt, de 10gb actie liep tot 6 jan 2013.
Volgens de actievoorwaarden loopt de 4gb aanbieding tot 1 apr 2013, ben benieuwd wat daarna komt.

Wanneer het 4G netwerk er ligt en de capaciteit is beschikbaar verwacht ik dat alle mobiele providers, na een tijdje uitmelken, zullen gaan concurreren met de vaste internet aansluitingen. Dan krijg je aanbiedingen als: Onbeperkt internet met 4G snelheden voor ongeveer 17 euro p/m + wat bel en sms euro's.
'k Denk niet dat we zulke stuntaabiedingen 2013 al gaan meemaken...

[ Voor 0% gewijzigd door Chris.nl op 07-01-2013 14:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
MTT schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:45:
ook netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
Chris.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Klopt, de 10gb actie liep tot 6 feb 2013.
Volgens de actievoorwaarden loopt de 4gb aanbieding tot 1 apr 2013, ben benieuwd wat daarna komt.

Wanneer het 4G netwerk er ligt en de capaciteit is beschikbaar verwacht ik dat alle mobiele providers, na een tijdje uitmelken, zullen gaan concurreren met de vaste internet aansluitingen. Dan krijg je aanbiedingen als: Onbeperkt internet met 4G snelheden voor ongeveer 17 euro p/m + wat bel en sms euro's.
Kan ik daar nu alvast voor tekenen AUB? Onbeperkt LTE voor dat bedrag, nou dan gaat de vaste internet verbinding eruit!

Ik denk dat je iets te positief bent ingesteld over onze providers, je maakt mij niet wijs dat we dat gaan meemaken. Op mijn minst duurder als wat we nu betalen voor een redelijk dataplan.

Het zou wel mooi zijn, ik hoop met je mee!

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Chris.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:10:
[...]

Klopt, de 10gb actie liep tot 6 feb 2013.

6 januari mag ik aannemen? ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Vanaf vandaag krijgen alle nieuwe klanten/verlengingen 4GB data tegoed bij de Bel-SMS-Web Altijd / iPhone altijd abonnementen.

Let op: na de 4GB betaal je €0,10 per MB, de snelheid wordt dus niet na 10GB verlaagd naar 32kbps zoals bij de 10GB bundel de actie was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Jup, was idd typo van me.
Bunta schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:39:
Ik denk dat je iets te positief bent ingesteld over onze providers, je maakt mij niet wijs dat we dat gaan meemaken. Op mijn minst duurder als wat we nu betalen voor een redelijk dataplan.

Het zou wel mooi zijn, ik hoop met je mee!
Ik ben idd redelijk positief, draadloos internet wordt volgens mij qua capaciteit/kwaliteit straks gelijkwaardig aan de vaste aansluitingen. Het lijkt me realistisch om aan te nemen dat er geconcurreerd zal worden. De prijs heb ik een beetje uit de lucht gegrepen, maar is vergelijkbaar met de prijs van mijn huidige Ziggo Z1 abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
De Sim Only variant lijkt echter nog wel onbeperkt met in totaal 4GB data, daarna 32kbps:

Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/ca00dba386dfbd963fa8e88044bf1fcb.jpg

1GB in de bundel, 3GB extra

Ook in combinatie met de Note 2 heb ik 4GB en daarna 32kbps:
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/0cb1785efaf88d981c9ed7f9f813028e.jpg

De Abo's van Friends & Family hebben dit ook, waarbij ik geen concrete aanwijzing vind dat je na 4GB moet gaan betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
Jassy schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:24:
De Sim Only variant lijkt echter nog wel onbeperkt met in totaal 4GB data, daarna 32kbps:

[afbeelding]

1GB in de bundel, 3GB extra

Ook in combinatie met de Note 2 heb ik 4GB en daarna 32kbps:
[afbeelding]

De Abo's van Friends & Family hebben dit ook, waarbij ik geen concrete aanwijzing vind dat je na 4GB moet gaan betalen..
Heel apart, dit zou niet moeten horen, want er staat duidelijk in de voorwaarden dat je na 4GB moet betalen van 0,10 per MB. Anders had er bij de Friends&Family alsnog gestaan: "Na 4GB, onbeperkt met 32kbps" zoals met de 10GB ook het geval was. Raar inderdaad want bij Phonehouse.nl / BelCompany.nl staat inderdaad dat je na de 4GB alleen maar in snelheid naar beneden gaat, heel raar!

BelCompany site:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/f751238dc7fc3b060a2f8b481c39fb83.png

Belsimpel site:
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/26cc9815a491890b00b89fce88b40c53.png

Laten we het Vodafone eens navragen morgenochtend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 16:28
Ik ben benieuwd wat eruit komt, met name die bij belsimpel is heel goedkoop in combinatie met een smsrtphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Chris.nl schreef op maandag 07 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Jup, was idd typo van me.
[...]

Ik ben idd redelijk positief, draadloos internet wordt volgens mij qua capaciteit/kwaliteit straks gelijkwaardig aan de vaste aansluitingen. Het lijkt me realistisch om aan te nemen dat er geconcurreerd zal worden. De prijs heb ik een beetje uit de lucht gegrepen, maar is vergelijkbaar met de prijs van mijn huidige Ziggo Z1 abbo.
Als het net zo gelijkwaardig wordt als de huidige 3G/3.5G netwerk blijf ik mijn vaste aansluiting even houden. Ik heb een 10GB abo maar de genoemde snelheden haal ik zelden. Bij mijn ouders kom ik binnenshuis niet verder dan edge wat gewoon retetraag is. :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:54:
[...]

Als het net zo gelijkwaardig wordt als de huidige 3G/3.5G netwerk blijf ik mijn vaste aansluiting even houden. Ik heb een 10GB abo maar de genoemde snelheden haal ik zelden. Bij mijn ouders kom ik binnenshuis niet verder dan edge wat gewoon retetraag is. :X
ik haal hier 5~6mbit single threaded 8)7 in Vianen (waar ik werk) is het wel drama ook al heb ik daar een H'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Laatst online: 07-10 22:26

filthy rich

löp wa los

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434

ik zit er aan te denken de goedkoopste 4GB te nemen voor 1 jaar.. (volgens mij vind je ze haast niet goedkoper?)

Klopt mijn gedachtegang nu, dat ik het beter 1 jaar kan nemen en dat ik na dit ene jaar het per maand op kan zeggen en de zelfde prijs per maand houd en er dus niet 2 jaar aan vast zit.

Hoewel op zich 2 jaar ook geen straf is, lijkt me.

[ Voor 7% gewijzigd door filthy rich op 09-01-2013 18:23 ]

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
Of zou het zo zijn dat je na je contract (dus na 1 jaar) maandelijks het volle tarief betaalt ipv. het aftietarief?
Het actietarief is volgens mij wel gedurende de hele contractperiode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Laatst online: 07-10 22:26

filthy rich

löp wa los

nino_070 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 18:18:
Of zou het zo zijn dat je na je contract (dus na 1 jaar) maandelijks het volle tarief betaalt ipv. het aftietarief?
Het actietarief is volgens mij wel gedurende de hele contractperiode.
* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement.

Staat er, dus ik neem aan dat het actietarief ook geldt na het aflopen?

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Zelf heb ik gewoon gekozen voor een 2 jarig simonly. Want als het bevalt, is de kans dat ik een ander pakket neem héél klein. En met 2 jaar scheelt het weer een klein bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
En is dat Vodafone Friends&Family gewoon voor iedereen te bestellen? Want je ziet het niet vanaf de homepage van vodafone en je krijgt ipv 50% van de termijn heel de termijn lang korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Meh, je hebt er een actiecode voor nodig. Het is een relatief kleine club mensen die dus gebruik kan maken van die aanbiedingen, zoals je zei: "Het is niet vanaf de homepage te vinden"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
vhal schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:54:
[...]

Waarom zou je denken dat je het gelijkwaardig is ?
Mobiel netwerk is een stukje anders ingericht dan de adsl of kabelnetwerken 'thuis'

Op deze manier is de handreiking snel voorbij, als iedereen "massaal" overstapt naar mobiel ipv thuis aansluitingen
( sowieso is het niet handig, aangezien het een per device verbinding is, mobiele routers daargelaten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
Chris.nl schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 00:47:
Meh, je hebt er een actiecode voor nodig. Het is een relatief kleine club mensen die dus gebruik kan maken van die aanbiedingen, zoals je zei: "Het is niet vanaf de homepage te vinden"...
Iemand bij vodafone leren kennen. Zij mogen jaarlijks 10 mensen een code opsturen. Een post op fb helpt al vaak. Heb zo veel codes gekregen voor mijn familie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
serdadu schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:41:
[...]

Iemand bij vodafone leren kennen. Zij mogen jaarlijks 10 mensen een code opsturen. Een post op fb helpt al vaak. Heb zo veel codes gekregen voor mijn familie.
Als zakelijk klant kan je ze ook uit je mouw schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Chris.nl schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:16:
[...]

Als zakelijk klant kan je ze ook uit je mouw schudden.
Iemand die een beetje kan Googlen schudt ze ook zo uit zijn mouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:23
Kan iemand mij vertellen wat er na 12 maaden gebeurd als je nu een 1 jarig Friends and Family abonnement afsluit met 4GB?

Krijg je vanaf dat moment nog maar 1GB of blijf je 4GB houden?

Misschien dat iemand die de afgelopen dagen een abonnement heeft afgesloten op zijn MyVodafone kan kijken? Ik ben bang dat het als een Blox vermeld staat die dan maar 1jr geldig is.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:42
-JB- schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 17:06:
Kan iemand mij vertellen wat er na 12 maaden gebeurd als je nu een 1 jarig Friends and Family abonnement afsluit met 4GB?

Krijg je vanaf dat moment nog maar 1GB of blijf je 4GB houden?

Misschien dat iemand die de afgelopen dagen een abonnement heeft afgesloten op zijn MyVodafone kan kijken? Ik ben bang dat het als een Blox vermeld staat die dan maar 1jr geldig is.
Het is per abonnement verschillend. Heb de vraag gesteld aan Vodafone op Facebook en ze gingen het voor mij uitzoeken. Uiteindelijk blijft mijn aanbieding actief na aflopen van mijn abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag is mijn nieuwe contract ingegaan. F&F 75min, 10 GB, en onbeperkt sms voor €14,85
Echter staat mijn data op 1 Gb. Direct maar ff gebeld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het op 10 GB staat of dat ik er weer achteraan moet bellen.

EDIT:
Binnen halve week opgelost. klasse!

[ Voor 8% gewijzigd door Thombias op 07-02-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Gaat vast niet gelden voor oude-FUP gebruikers als ik, heb nog nooit hoger dan 3,5Mbps gehaald. Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat ik er mee moet. Zolang er maar goede dekking is (en die is er helaas lang niet altijd) ben ik al meer dan tevreden met 1Mbps. Downloaden doe ik wel als ik op Wifi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

Niku

Alagaesii

Thombias schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 19:45:
Vandaag is mijn nieuwe contract ingegaan. F&F 75min, 10 GB, en onbeperkt sms voor €14,85
Echter staat mijn data op 1 Gb. Direct maar ff gebeld. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor het op 10 GB staat of dat ik er weer achteraan moet bellen.

EDIT:
Binnen halve week opgelost. klasse!
Een halve week? Bij mij was dat binnen 1 uur verholpen na een belletje. Stond er ook van te kijken hoe snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Bij mij thuis is het 3x zo snel! Ik haalde eerste ca. 500 KB/s en nu 1500 KB/s. Buiten haal ik zelfs 1900 KB/s. Hulde! :)

Ik heb het hier dus over bytes hè, geen bits. :P

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 09-02-2013 10:25 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!