Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Wat me opviel is hoe snel Vodafone het doorvoert. Gister de aanvraag gedaan en mijn abo zou officieel 1 november 2012 verlopen. Echter ging de wijziging gister 4-10-2012 al in, dus meteen op de dag van aanvraag.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:14
Erg jammer weer dat de mensen die momenteel een abbo hebben niet meeprofiteren van de nieuwe voorwaarden. Ik heb nu ook een abbo van 47.50 maar ik mag niet gratis bellen naar vodafoneklanten of 10 GB gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wibs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 21:18
Voor mensen die zo'n F&F code zoeken. Misschien eens navragen in je omgeving of iemand zakelijk Vodafone belt. Ik heb zelf geen telefoon van de zaak maar mijn e-mailadres intikken leverde wel een code op.

Ik werk voor een healthcare multinational. En mijn adres ziet er achter het @ hetzelfde uit als bij mijn andere 117900 collega's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:08
Ik wou nog even de persoon die mij een code had gestuurd bedanken :)
Nu even wachten tot de HTC One X+ uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Negaiido schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:58:
Ik wou nog even de persoon die mij een code had gestuurd bedanken :)
Nu even wachten tot de HTC One X+ uitkomt :)
Heeft dat topic toch nog nut gehad, jammer dat ie gesloten is (maar ergens ook begrijpelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:08
Chris.nl schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:33:
[...]

Heeft dat topic toch nog nut gehad, jammer dat ie gesloten is (maar ergens ook begrijpelijk)
Zijn meerdere mensen volgens mij maar inderdaad erg jammer~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Hoezo begrijpelijk? Het zou handig zijn als we ook weten waarom het niet op deze wijze mag. Een ander voorstel zou natuurlijk een V&A advertentie kunnen zijn.

Afijn, na het nieuwsbericht op Tweakers gelezen te hebben van een mogelijk aankomende prijzenoorlog is de hoop op een goede deal nog niet helemaal vervlogen. Ik zit best prima bij Vodafone, maar ik merk toch dat ik aan 1gb niet genoeg heb per maand en de hoofdprijzen die op dit moment gelden zijn niet fijn. We wachten in spanning af...

[ Voor 7% gewijzigd door -MD- op 06-10-2012 00:43 . Reden: Bedankt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Tja, ik doe nog een poging dat topic weer open te krijgen, wordt blijkbaar lang over nagedacht achter de schermen. Je zou kunnen zeggen dat het een dubieus topic was, maar dat maakte het geen juridisch fout topic. Ik heb zelf iets van, er is een exclusieve groep mensen (tienduizenden zakelijke klanten en achtentwintighonderd medewerkers) die anderen mogen uitkiezen om te matsen. Zo'n vriendentopic voor tweakers(users) zorgt ervoor dat andere topics niet offtopic oogluikend vervuild hoeven worden met code verzoek vlagen. En zo zijn er vast nog andere betere of zwakke argumenten te bedenken.
Aan de andere kant is het ergens ook een integer besluit om zo'n topic als dubieus te blijven bestempelen.

- edit -
Op dit moment is het topic weer open oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 06-10-2012 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 11:50
Momenteel heb ik een Vodafone sim-only van 2 jaar geleden met onbeperkt fair use internet.
Laatst heb ik wat tests gedaan met de Speed Test app en mijn snelheid hangt altijd tussen 1 Mbps en 2 Mbps (een enkele keer lager). Dit is onafhankelijk van het bereik (zolang ik maar 3G heb) en de plaats (op meerdere plekken getest).
De maximale snelheid voor mijn abo is 3.6 Mbps (voor zover ik weet). Betekent dit dat als ik overstap naar een nieuw Vodafone altijd sim-only met 10GB internet dat mijn snelheid ook omhoog zal gaan? Aangezien ik nooit de 3.6 Mbps bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:59:
Momenteel heb ik een Vodafone sim-only van 2 jaar geleden met onbeperkt fair use internet.
Laatst heb ik wat tests gedaan met de Speed Test app en mijn snelheid hangt altijd tussen 1 Mbps en 2 Mbps (een enkele keer lager). Dit is onafhankelijk van het bereik (zolang ik maar 3G heb) en de plaats (op meerdere plekken getest).
De maximale snelheid voor mijn abo is 3.6 Mbps (voor zover ik weet). Betekent dit dat als ik overstap naar een nieuw Vodafone altijd sim-only met 10GB internet dat mijn snelheid ook omhoog zal gaan? Aangezien ik nooit de 3.6 Mbps bereik.
yep, 14,4 mbps 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je praat onzin.

Dat is de theoretische snelheid. In werkelijkheid zit de snelheid meestal tussen de 2 en 4 Mbps. Zie het artikel op t.net van een paar weken geleden:

nieuws: Kwart Vodafone-klanten met 14,4Mbps-abo haalt 4Mbps

[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 07-10-2012 17:17 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Idd onzin. In de voorwaarden van Vodafone staat dat je bij dus 10 GB max ergens rond de 7 Mbps mag verwachten. Alleen het duurdere "vaak"-abo zou je tot rond de 14 geven.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Stukfruit schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 18:18:
Idd onzin. In de voorwaarden van Vodafone staat dat je bij dus 10 GB max ergens rond de 7 Mbps mag verwachten. Alleen het duurdere "vaak"-abo zou je tot rond de 14 geven.
Dan nog steekt 75% van de gebruikers tussen de 2 en 4 mbps.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/1344410688.jpeg

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Daarom zei ik ook dat het een maximum is :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-10 12:42

B2

wa' seggie?

Hm, mijn 2 jaar oude sim-only abonnement van 11 euro zonder datalimiet loopt met een week af. Volgens mij is het niet handig om over te stappen op een F&F 10GB abonnement toch?

Echt minder dat op m'n werk de vodafone ontvangst zo bagger is. Heb nu ook nog een apart abonnement voor m'n iPad bij T-mobile a 27,50 per maand..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ik denk dat je met die 10 GB verder kan gaan dan met je oude "zonder" datalimiet, gezien de 1 GB-teller die bij veel mensen aan hun My Vodafone-pagina werd toegevoegd (ook bij mij).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:14

aex351

I am the one

Hoe zit het eigenlijk wanneer je na een aantal maanden je abonnement wil verhogen of verlagen. Verlies je dan de 10GB internet. Heb de website van Vodafone gekeken en wordt er niet veel wijzer van. Ze hebben het over dat je acties en kortingen verliest zodra je dat doet. Maar deze 10GB wordt naar mijn mening niet echt gepromoot als een actie. Er staat alleen dat je 10GB krijgt. Op de F&F pagina kan ik ook niets terug vinden dat dit een tijdelijke actie is.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:25:
Ik denk dat je met die 10 GB verder kan gaan dan met je oude "zonder" datalimiet, gezien de 1 GB-teller die bij veel mensen aan hun My Vodafone-pagina werd toegevoegd (ook bij mij).
Ik had een B+S+W 200 abbo. De minuten, smsjes of FUP overschreed ik nooit, dus wat dat betreft heeft het F+F 10GB abbo geen meerwaarde voor mij.

Alleen voor dat FUP abbo betaalde ik 34,50 en de komende 2 jaar zit ik geramd voor 18.90.
Dus de komende 2 jaar is het mooi besparen, maar de kans bestaat ook dat ik over 2 jaar bedenk dat ik toch dat FUP abbo had moeten houden.

Kortom ik ben overgestapt voor het prijsverschil, als je met een nieuw abbo weinig winst kan halen kan je wellicht beter je FUP abbo vasthouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 16:16

Laguna

Connaisseur

Stukfruit schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:25:
Die teller is echter niet actief bij mensen die een oud "FUP" abonnement hebben, dus die 10GB heeft geen meerwaarde (alleen misschien wat sneller internet).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Bij mij was hij actief met een oud FPU-abo.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Stukfruit schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:30:
Bij mij was hij actief met een oud FPU-abo.
Was bij mij ook actief, maar dit was meer voor de sier. Ook met 2gb bleef de fup-rekening hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kan best, maar als je na 1 GB al een dreigbrief krijgt neem ik aan dat ze je niet door laten gaan tot "onbeperkt" :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
Ben nu dan toch benieuwd naar ervaringen met de FUP, we zijn een uitstervend ras.. Nog dreigbrieven ontvangen? Nog veel data verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
EWK schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:11:
[...]

Hoe kun je dat nou zeggen?
Ik heb een tvgids bsw400 simonly ;)
tvgids vs friendsandfamily, net zoals je met een tvgids abbo de sms verdubbelaar niet aan kan zetten die iemand met een vodafone.nl abbo (zelfde abbo zou je denken) wel kan aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
danda schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:40:
en heb jij al wat van je mailtje vernomen of een schriftelijke bevestiging gehad?

[...]
Deze bevestiging heb ik inderdaad gehad. (dat huidige korting loopt tot en met september 2029)

[ Voor 9% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 08-10-2012 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:56

Niku

Alagaesii

Als je een sim-only abonnement afsluit met een 'gewone' simkaart, maar je stapt gedurende de looptijd over naar een telefoon die een micro of nano simkaart nodig heeft, kun je deze dan omzetten? Kan dat nergens duidelijk op de Vodafone site vinden.

Edit: Volgens mij kun je die gewoon laten knippen, toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Niku op 08-10-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-10 11:15
Volgens mij kun je je simkaart omwisselen bij een Vodafone winkel, mits je een abonnement hebt (dus geen prepaid).

... het staat er niet concreet maar zo kun je het interpreteren: http://help.vodafone.nl/c...=316&p_created=1216136274

[ Voor 43% gewijzigd door Canard op 08-10-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Klopt, heb het al gevonden. Toch handig, die zoekfunctie! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Stukfruit schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:26:
Kan best, maar als je na 1 GB al een dreigbrief krijgt neem ik aan dat ze je niet door laten gaan tot "onbeperkt" :P
Zoals Chris.nl al aangaf, is die teller bij FUP abonnementen voor de sier (niet actief). Er zullen dus ook geen dreigbrieven verstuurd worden als je over die 1GB heen gaat.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Laguna schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

Zoals Chris.nl al aangaf, is die teller bij FUP abonnementen voor de sier (niet actief). Er zullen dus ook geen dreigbrieven verstuurd worden als je over die 1GB heen gaat.
Teller is wel actief bij mij, heb een simonly FUP van F&F van iets meer dan 2 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Laguna schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

Misschien heb je het gemist, maar dit topic werd geopend omdat zulke brieven wel werden verstuurd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:59
Ik heb momenteel een SO Bel + SMS + Web-2 300 abonnement dat loopt tot 21 December a.s. Nu werd ik vandaag op mijn werk in de pauze gebeld door een Vodafone medewerker. Omdat ik geen zin had mijn pauze er voor op te offeren heb ik ze gevraagd morgen na werktijd terug te bellen wat ze dus gaan doen. Ik betaal nu €19,94 wat een kortingsactie was van de originele prijs €24,94 2 jaar geleden.

Nu ben ik zelf even op onderzoek gegaan deze avond en na het lezen van dit topic lijkt me het beste om deze te laten doorlopen aangezien ik er voor hetzelfde bedrag op achteruit ga en flink moet gaan betalen als ik iets vergelijkbaars wil. Ik heb ooit wel eens 350MB in een maand verbruikt maar nooit kom ik ook maar in de buurt van de limiet van 1GB die ik nu heb.

Of zie ik nu iets over het hoofd en is er wel een abonnement dat voordeliger is voor mij? ik blijf wel het liefst bij Vodafone omdat ik daar al vele jaren goede ervaringen mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als jij 24,94 wil blijven betalen voor wat je nu hebt (korting vervalt na looptijd?) dan moet je daar vrolijk bij blijven :Y

Ga in ieder geval niet in op de leuke "aanbiedingen" van de bellers, want die proberen je alleen maar iets aan te smeren wat dubbel zo duur is ("maar dan heeft u er wel 'GRATIS' een mooie nieuwe mobiele telefoon bij!!1").

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 16:13
Stukfruit schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

Misschien heb je het gemist, maar dit topic werd geopend omdat zulke brieven wel werden verstuurd.
Pas als je het echt te bond maakt. Ik kreeg een pas bij 3GB
Canard schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:58:
Volgens mij kun je je simkaart omwisselen bij een Vodafone winkel, mits je een abonnement hebt (dus geen prepaid).
In de vodafone winkel, kun je een nano/micro sim krijgen voor 0,01 cent (pin te bevestiging). Er verandert niets aan je abbo.

[ Voor 41% gewijzigd door el polini op 09-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
TWeaKLeGeND schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 01:06:
Ben nu dan toch benieuwd naar ervaringen met de FUP, we zijn een uitstervend ras.. Nog dreigbrieven ontvangen? Nog veel data verbruikt?
Ik twijfel om over te stappen. Volgens mij zijn de actievoorwaarden niet up-to-date en aangepast aan de huidige aanbiedingen.
'Geldt sinds februari 2012'
Geen vermelding 10GB
Onbeperkt VF abonnees bellen worden nergens genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:29

E-B

1shot1kill schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:52:
Ik heb momenteel een SO Bel + SMS + Web-2 300 abonnement dat loopt tot 21 December a.s. Nu werd ik vandaag op mijn werk in de pauze gebeld door een Vodafone medewerker. Omdat ik geen zin had mijn pauze er voor op te offeren heb ik ze gevraagd morgen na werktijd terug te bellen wat ze dus gaan doen. Ik betaal nu €19,94 wat een kortingsactie was van de originele prijs €24,94 2 jaar geleden.

Nu ben ik zelf even op onderzoek gegaan deze avond en na het lezen van dit topic lijkt me het beste om deze te laten doorlopen aangezien ik er voor hetzelfde bedrag op achteruit ga en flink moet gaan betalen als ik iets vergelijkbaars wil. Ik heb ooit wel eens 350MB in een maand verbruikt maar nooit kom ik ook maar in de buurt van de limiet van 1GB die ik nu heb.
Stukfruit schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:25:Ga in ieder geval niet in op de leuke "aanbiedingen" van de bellers, want die proberen je alleen maar iets aan te smeren wat dubbel zo duur is ("maar dan heeft u er wel 'GRATIS' een mooie nieuwe mobiele telefoon bij!!1").
Ben blij dat ik niet de enige ben die in het zelfde schuitje zit!

Mijn abonnement (B+S+W 200 á 27,50) loopt nog iets langer door (5 feb '13) maar kom wel in aanmerking voor een verlenging (< 4 maand).

Ik heb nu FUP internet waarbij de teller wel loopt maar waar ik zelden boven de 500M uit kom (wat mij verbaast, maar dat is een tweede). Nu een "geweldige" aanbieding gehad voor een tweejarig €42,50 abonnement (500M/140 minuten) waarbij ik de eerste 12 maanden 25% korting krijg en waar ik dan ook nog eens 155 euro moe(s)t bijlappen voor een SGS3.

Ik heb hier voorlopig maar even voor bedankt, ik heb niet het idee dat ze iets vergelijkbaars qua abonnement voor de zelfde prijs kunnen bieden. Sterker nog, het is de zelfde "aanbieding" als iedereen voorgeschoteld krijgt. Nu is het natuurlijk wel zo dat de meeste providers hun tarieven stevig verhoogd hebben maar overstappen naar een abonnement met ongeveer de helft van de specificaties en een prijs die €15,- hoger is, zou niet heel logisch zijn.
1shot1kill schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 20:52:
Of zie ik nu iets over het hoofd en is er wel een abonnement dat voordeliger is voor mij? ik blijf wel het liefst bij Vodafone omdat ik daar al vele jaren goede ervaringen mee heb.
Mocht je iets aantrekkelijks vinden dan hoor ik het graag. Ik ben ook al 5+ jaar klant bij Vodafone maar waar ik bij de vorige verlenging in ieder geval het goevoel had dat ze mij iets "speciaals" konden bieden heb ik nu het idee dat ik als klant een stuk minder gewaardeerd word. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

TWeaKLeGeND schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

Teller is wel actief bij mij, heb een simonly FUP van F&F van iets meer dan 2 jaar geleden
Wat gebeurd er dan bij jou als je boven de 1GB komt? Ik ben in het verleden daar toch ook wel eens boven geweest en niks van gemerkt.
Stukfruit schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 17:06:
[...]

FUP houdt niet in dat er geen limiet is, dus als je extreem veel data verbruikt (3GB vind ik bijvoorbeeld best veel, dan moet je toch aardig wat streamen wanneer je geen gebruik maakt van wifi) dan kan je inderdaad een brief krijgen met een waarschuwing. Dat is het principe van FUP.

Ik heb geen meldingen in het topic gezien van gebruikers die enigszins boven de 1GB kwamen en gelijk een brief kregen.

[ Voor 63% gewijzigd door Laguna op 09-10-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Volgens de klantenservice krijg je brieven vanaf 1.4-5GB en 3GB is niet veel data, dat jij denkt dat het veel data is komt door wat de telco's je aan informatie voeren. Die vertellen je namelijk dat als je je telefoon voor meer dan emailen en af en toe een website bezoeken gebruikt je de duivel bent en ze laat afstevenen op een faillissement.

Er zijn in landen om ons heen waarbij ze wel 2-3-5-10-15GB in bundels steken, en daarbij nog 1000 belminuten of zelfs opbeperkt bellen naar een kwart van de wereld en uiteraard onbeperkt sms, en dat allemaal voor 15-30 euro de maand.

Dat het nu tijdelijk bij vodafone ook zo is dat je 10GB krijgt, tjah.. we zullen zien hoe het de komenden 18 maanden vordert.

[ Voor 43% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 09-10-2012 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van een OT-post in een ander topic even het volgende: ik heb nu een abo bij Vodafone Bel+SMS+Web met 200 minuten en 1 Gb data. Kost momenteel 35,- per maand. Toen ik dat abo nam, koos ik er een HTC Desire HD bij. Nu hoef ik geen nieuw toestel en kan ik dus óf gewoon m'n abo laten doorlopen à 35,- per maand of overstappen op een sim-only abonnement. Mijn dochter heeft onlangs een nieuw abo genomen dat alles bij elkaar zo'n 55 euro per maand kost (i.v.m. 750 extra sms en 1 Gb data). Zelfs dat is al krap, vooral die 1 Gb data. Ze heeft dan natuurlijk wel een nieuwe HTC One X 'gekregen'. In ieder geval, voor zover ik wist waren de meeste prijzen van dien aard: aardig hoog.

Nu ontdek ik, tot zo kan ik wel zeggen mijn stomme verbazing, dat ik met een sim-only van Vodafone echt compleet gratis en schijnbaar ongelimiteerd (?!?) kan sms'en (waar mijn dochter per maand geld voor moet dokken...) en krijg ik zelfs 10 Gb data (belachelijk veel, maar mijn dochter schiet regelmatig over de 1 Gb en zou dus ook daarvoor nog een extra bundel bovenop die 55 euro moeten nemen want bij MTV moet je bijbetalen... Bij Vodafone wordt gewoon de snelheid afgekapt). En dan kan ik ook nog gratis bellen naar alle Vodafone klanten...!

Dit is een haast ongelooflijke deal, lijkt mij... Is er ook maar één provider die ook maar in de buurt komt hiervan? Klopt dit nou echt van die sms'jes en 10 Gb? Kan me voorstellen dat mensen met minder voordelige bundels hier stikjaloers op zijn... Zitten er geen addertjes onder het gras? Zo niet dan zou ik gek zijn om dit niet te doen. Wat een luxe...!

Ik zei al in dat andere topic dat ik er zelfs over zit na te denken om mijn dochter te laten overstappen naar Vodafone sim only omdat ze alleen al van de kosten voor extra MTV packs en bundels ze een COMPLEET sim only abo kan nemen en dan niet elke maand maar weer met angst en beven op de rekening hoeft te wachten omdat ze er steeds overheen schiet, wat bakken met geld kost. Dan moet ze wel haar huidige abo (dat net nieuw is) afkopen (wat volgens mij moet kunnen) maar dan nog komt ze zowat goedkoper uit en heeft zij (en ook ik...) geen stress meer over binnen het tegoed moeten blijven...

Eigenlijk ongelooflijk hoe groot de verschillen zijn... tenzij ik iets over het hoofd zie?

Zou helemaal top zijn als ik iemand vind die bij Vodafone werkt, want dan is de korting nog groter, heb ik begrepen. ;) Maar zelfs op de normale manier lijkt het me al een superdeal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bij het bestellen van die waanzinnige aanbieding heb ik onderstaand bevestigd gekregen.
Overzicht
Maandelijks
Bel+SMS+Web Altijd € 35 Sim Only 2 jaar € 35,00 € 18,90
Actieprijs p/mnd € 18,90

- knip -

Voorwaarden

De bundel bestaat uit 225 belminuten, onbeperkt nationaal SMS'en, 10 GB internet op je mobiel, daarna 32 kbps en onbeperkt bellen naar Vodafone klanten
Inmiddels heb ik 2 mails van vodafone gehad waarin de actieprijs van 18,90 is bevestigd.
Ik heb de actievoorwaarden niet vaker dan 1x bevestigd gekregen.

Op dit moment is mijn nieuwe abbo al ingegaan, maar ik kan blijkbaar nog even niet inloggen op MyVodafone om te checken of ik een teller heb staan van 10GB oid.
Als het overzetten van mijn abbo voltooid is en ik kan inloggen zal ik ook even contact opnemen met de klantenservice om te vragen wat er gebeurd met mijn abbo (prijs en voorwaarden) na 24 maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Laguna schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:36:
Ik heb geen meldingen in het topic gezien van gebruikers die enigszins boven de 1GB kwamen en gelijk een brief kregen.
Hoi.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ik heb nu ineens sinds vandaag Blox EU datalimit Onbeperkt 0,00 euro aanstaan. ik kan het niet via de site uitzetten. En kan er verder ook geen info over vinden.

[ Voor 3% gewijzigd door Thombias op 10-10-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:47:
Bij het bestellen van die waanzinnige aanbieding heb ik onderstaand bevestigd gekregen.

[...]

Inmiddels heb ik 2 mails van vodafone gehad waarin de actieprijs van 18,90 is bevestigd.
Ik heb de actievoorwaarden niet vaker dan 1x bevestigd gekregen.

Op dit moment is mijn nieuwe abbo al ingegaan, maar ik kan blijkbaar nog even niet inloggen op MyVodafone om te checken of ik een teller heb staan van 10GB oid.
Als het overzetten van mijn abbo voltooid is en ik kan inloggen zal ik ook even contact opnemen met de klantenservice om te vragen wat er gebeurd met mijn abbo (prijs en voorwaarden) na 24 maand.
En.... werkt alles? En weet je al wat er gebeurt na de 24 mnd? Ik ben erg benieuwd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:31:
En.... werkt alles? En weet je al wat er gebeurt na de 24 mnd? Ik ben erg benieuwd... ;)
Meh, ik kan op dit moment nog niet inloggen op MyVodafone, hierover heb ik wel contact met de klantenservice opgenomen. Zoals ik schreef als ik kan inloggen dan zal ik vragen naar de rest.
- edit -
Het abbo zal wel aan alle voorwaarden waaronder ik hem heb afgesloten zal voldoen hoor. 't Is puur de vraag wat er gebeurd met de voorwaarden van deze F&F actie. Sommige mensen die 2 jaar geleden zo'n F&F actie hebben genomen genieten blijkbaar 30jaar van dezelfde korting&voorwaarden. Waarschijnlijk is dit wishful thinking maar wel even het navragen waard.

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 10-10-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit kan ook niet inloggen, dus dat is normaal?

Wilde er al over bellen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

Meh, ik kan op dit moment nog niet inloggen op MyVodafone, hierover heb ik wel contact met de klantenservice opgenomen. Zoals ik schreef als ik kan inloggen dan zal ik vragen naar de rest.
- edit -
Het abbo zal wel aan alle voorwaarden waaronder ik hem heb afgesloten zal voldoen hoor. 't Is puur de vraag wat er gebeurd met de voorwaarden van deze F&F actie. Sommige mensen die 2 jaar geleden zo'n F&F actie hebben genomen genieten blijkbaar 30jaar van dezelfde korting&voorwaarden. Waarschijnlijk is dit wishful thinking maar wel even het navragen waard.
Hm, ok... hou ons op de hoogte... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik kan ook niet meer inloggen via de PC sinds ik de F&F Actie afgesloten heb. De app van Vodafone blijft op de oude gegevens staan, terwijl ik een bevestigingsmail heb dat het per 4-10-2012 is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-10 14:18
Same here, 4 oktober een F&F abonnement afgesloten en sindsdien is er niet meer in te loggen op My Vodafone. De klantenservice komt er niet uit en heeft het doorgezet naar de technische dienst. Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat ze het weer werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb maandag 8 oktober een F&F Sim-Only abonnement afgesloten en kan wel gewoon nog inloggen op My Vodafone. Momenteel staat daar dan ook nog steeds mijn huidige BSW 200 abonnement. Vreemd vind ik alleen dat ik nog geen bevestiging van Vodafone gekregen heb dat mijn abonnement overgezet wordt. Ik heb vandaag de micro-SIM ontvangen, maar weet dus niet wanneer ik daar gebruik van kan gaan maken.

Moet ik gewoon nog even afwachten tot Vodafone mijn abonnementswijziging bevestigd, of gaat er hier iets mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb je ook geen bevestigingsmail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
Niku schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:19:
Heb je ook geen bevestigingsmail gehad?
Wel een orderbevestiging. Daarin staat ook: "Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie." Maar die e-mail over wijziging van het abonnement heb ik nog niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmm, ik wacht nog maar even met die F&F optie... Wil wel zeker weten dat dat gaat werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Mijn bevestiging kwam 4 dagen later, op dit moment is de klantenservice aan het proberen of ze m'n My Vodafone kunnen fixen. Ik verwacht eigenlijk dat ze het doorschuiven naar de technische dienst.
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:27:
Hmmmm, ik wacht nog maar even met die F&F optie... Wil wel zeker weten dat dat gaat werken!
Tuurlijk gaat het wel werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-10 14:17

vhal

ಠ_ಠ

Chris.nl schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

- edit -
Ik heb dat dus een paar weken nagevraagd (voor 1 okt) en de helpdeskmedewerker vertelde mij dat de voorwaarden (korting e.d.) ook na je contract blijven gelden. Ook werd de termijn van 30 jaar genoemd.

Zet het dan ook in de algemene voorwaarden denk ik dan..

Maar ach, kies een Sim Only voor 2 jaar en je zit voorlopig wel goed. Tegen die tijd zijn de snelheden/prijzen/etc wel weer veranderd.

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 10-10-2012 12:38 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Minimum92 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

Wel een orderbevestiging. Daarin staat ook: "Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie." Maar die e-mail over wijziging van het abonnement heb ik nog niet gehad.
Dan heb je volgens mij precies dezelfde situatie als ik. Ik heb twee mails gehad nadat ik een F&F abo afsloot. Kan overigens nog wel gewoon inloggen. Mijn huidige abo loopt ook pas 8 december af, dus ik heb de tijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

De 'My Vodafone' app is geüpdatet en wat staat er bij data? FUP! Toppers!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik ben erg aan het twijfelen om mijn bel+sms+web 150 met fup van 29,50 om te zetten naar F&F 75 met 10Gb en onbeperkt sms sim only 2 jaar. (van 27,50 voor 14,85/mnd).

Eigenlijk wil ik een abo met erg weinig bel te goed en onbeperkt internet, voor weinig uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
Even voor de duidelijkheid, een simonly (en ook F&F) gaat in zodra je abo op de einddatum is gekomen. Voor mij is dat pas 20 dec 2012 (zie myVF einddatum contract).... dus duurt nog even, maar ik had ook 8 okt een simonly FF besteld :)

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

philipperosier schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:35:
Even voor de duidelijkheid, een simonly (en ook F&F) gaat in zodra je abo op de einddatum is gekomen. Voor mij is dat pas 20 dec 2012 (zie myVF einddatum contract).... dus duurt nog even, maar ik had ook 8 okt een simonly FF besteld :)
Wat heb jij aan bevestiging van vodafone gehad? Ook twee mails? En wat gebeurd als jij je bestelling op MyVodafone opvraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el polini
Hoe zit het met de komende frequentie veiling? Is er een kans dat Vodafone de frequenties verliest waardoor de snelheden van de nieuwe F&F abbo's onder druk komen te staan?

[ Voor 18% gewijzigd door el polini op 10-10-2012 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Voor alle (on)duidelijkheid:

4 oktober had ik F&F besteld, die dag kreeg ik 2 bevestigingsmails.

8 oktober was mijn oude abbo verlopen, die dag kreeg ik de 3e mail "Bevestiging wijziging abonnement"
In de 3e mail, stond dat mijn oude abbo op 4 oktober was omgezet (terwijl mijn oude abbo duurder was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Nu online
Na mijn contract te verlengen met F&F kreeg ik vandaag ineens een bezorger aan de deur met een hele grote doos die heel erg licht was. Ik had geen pakketje verwacht, wat zou er in zitten? Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hoUxX.jpg

Het was een normale verlenging en ik heb een half jaar geleden een nieuwe microsim gehaald voor mijn SXS. Waarom zou ik dan nu een nieuwe sim krijgen?

Er zitten trouwens geen instructies bij hoe deze te activeren of een specifieke datum dat ik de nieuwe sim bij de hand moet houden. Iemand enig idee?

[ Voor 18% gewijzigd door -MD- op 10-10-2012 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minimum92
MistaDevine schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:27:
Na mijn contract te verlengen met F&F kreeg ik vandaag ineens een bezorger aan de deur met een hele grote doos die heel erg licht was. Ik had geen pakketje verwacht, wat zou er in zitten? Dit dus:
[afbeelding]

Het was een normale verlenging en ik heb een half jaar geleden een nieuwe microsim gehaald voor mijn SXS. Waarom zou ik dan nu een nieuwe sim krijgen?

Er zitten trouwens geen instructies bij hoe deze te activeren of een specifieke datum dat ik de nieuwe sim bij de hand moet houden. Iemand enig idee?
Dit heb ik vandaag ook ontvangen. Ik wacht gewoon op de e-mail van Vodafone dat mijn abonnement overgezet is. De SIM gaat eerst even de kast in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Nu online
Thombias schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:07:
ik heb nu ineens sinds vandaag Blox EU datalimit Onbeperkt 0,00 euro aanstaan. ik kan het niet via de site uitzetten. En kan er verder ook geen info over vinden.
Dat is om de van overheidswege verplichte datalimiet uit te schakelen. Standaard moet je internet geblokkeerd worden als je boven een bepaald bedrag uit komt (dacht iets van 60 euro op de maandrekening). Als je een op reis blox inschakelt dan zet je ook die datalimiet uit, waardoor je dus niet meer automatisch geblokkeerd wordt bij overschrijding van dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 16:22
Hier ook 6 oktober F&F afgesloten, vandaag pakketje gemist met (waarschijnlijk) nieuwe simkaart, mn oude abbo was al 4 maanden verlopen.

Ook hier kan ik niet inloggen op myvodafone, en aangezien mijn abbo al is ingegaan wil ik daar eigenlijk wel eens even kijken....

Door de klantenservice is dit ook doorgezet naar de technische dienst waardoor ik dus helemaal niets ben opgeschoten...

Oude sim werkt gewoon nog en was ook al een echte microsim gewoon van vodafone uit de winkel, dus waarom een nieuwe opsturen (als dat in de doos zit) is mij een raadsel, maar dat zal wel....

Hoop dat er snel uitsluitsel over myvodafone komt!

(en keirelaxt dat de aanbieding 30 jaar doorloopt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Een maat van me kreeg ook al een nieuwe sim vandaag. Zelfde verhaal grote doos met simkaart, zonder uitleg.
Hem gevraagd of hij toevallig op dit moment een micro-sim heeft. Dit was het geval.
Nu weet ik niet of iedereen die een micro-sim heeft een nieuwe kaart opgestuurd krijgt, maar ik heb nog een 'normale' sim en geen nieuwe opgestuurd gekregen. Misschien dat dit op de één of andere ondoorgrondelijke manier iets met elkaar te maken heeft?

Wat MyVodafone betreft, ik denk dat ze met een flinke storing zitten qua verlengen van abbo's & MyVodafone. Ook mijn geval is doorgezet naar de technische dienst, heb me voorgenomen om de 48 uur even te vragen hoe het ermee staat.

Vanuit het Vodaforum heb ik vaag begrepen dat de kans bestaat dat je wanneer je eenmaal kan inloggen, je het volgende ziet: Een 1GB teller + een geactiveerde blox "Maximaal Internet" (dit zou dan betekenen dat je 10GB hebt) Dus als je dat ziet, niet gelijk gaan mekkeren dat je maar 1GB hebt...

't Lijkt koffiedik kijken op dit moment :P
Ik verwacht dat iedereen gewoon 't F&F abbo krijg wat ie afgesloten heeft (qua voorwaarden)
Maar er zullen nog wel wat verontrustende berichten rondvliegen voordat alles helder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Net maar even een chatsessie opgezet met vodafone. Mijn probleem van niet kunnen inloggen ligt nu ook bij de technische dienst. Morgen maar weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:44:
Volgens de klantenservice krijg je brieven vanaf 1.4-5GB en 3GB is niet veel data, dat jij denkt dat het veel data is komt door wat de telco's je aan informatie voeren. Die vertellen je namelijk dat als je je telefoon voor meer dan emailen en af en toe een website bezoeken gebruikt je de duivel bent en ze laat afstevenen op een faillissement.

Er zijn in landen om ons heen waarbij ze wel 2-3-5-10-15GB in bundels steken, en daarbij nog 1000 belminuten of zelfs opbeperkt bellen naar een kwart van de wereld en uiteraard onbeperkt sms, en dat allemaal voor 15-30 euro de maand.

Dat het nu tijdelijk bij vodafone ook zo is dat je 10GB krijgt, tjah.. we zullen zien hoe het de komenden 18 maanden vordert.
3GB is wel veel data, tegenwoordig heb je op de meeste plekken waar je lang verblijft wifi waar je gebruik van kan maken. Blijft over de plekken waar dat niet is en als je buiten onderweg bent en als je daarmee met mobiel data nog 3GB verbruikt dan is dat veel en in mijn ogen is een waarschuwing dan terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit heeft vandaag ook een grote doos met micro-inhoud ontvangen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Iemand een code over zodat ik binnenkort ook een berichtje kan plaatsen dat ik een grote doos heb ontvangen met micro inhoud? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:05
Nu vodafone F&F de simonly abonnementen aanbiedt met 10GB data, ga ik waarschijnlijk toch mijn t-mobile flex abonnement opzeggen. :)

De F&F korting blijf voor zover ik uit de topics kan nagaan geldig tot 2029. Geldt dat ook voor de 10GB data? Of is de 10GB data alleen de eerste 1 of 2 jaar geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
TweakersOnly schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:36:
Nu vodafone F&F de simonly abonnementen aanbiedt met 10GB data, ga ik waarschijnlijk toch mijn t-mobile flex abonnement opzeggen. :)

De F&F korting blijf voor zover ik uit de topics kan nagaan geldig tot 2029. Geldt dat ook voor de 10GB data? Of is de 10GB data alleen de eerste 1 of 2 jaar geldig?
Ik ga uit van 24 maanden en daarna 1 Gb. Iedereen weet dat 1Gb geen serieuze hoeveelheid is over twee jaar dus dan is er wel een andere aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, over twee jaar heb je (denk ik) 4G en weet ik veel wat voor nieuwigheden en datn WIL je nog geeneens deze huidige aanbieding meer... ;)

Ik heb ondertussen al een sim only abo geregeld voor mijn dochter (via F&F): komt maandag al binnen! Gaat best snel allemaal daar bij Vodafone! Gisteren online besteld, vandaag gebeld voor afspraak. Morgen kon de sim ook al afgeleverd worden, maar dan moet je de hele zaterdag thuis zitten... Ze heeft het hoogste abonnement: dan zijn we helemaal af van de zorgen voor rekeningen achteraf. (Nou ja, tenzij ze met gekke nummers belt, natuurlijk...) Misschien ging het ook wel zo snel omdat ze een nieuw telefoonnummer krijgt: nummerbehoud was niet mogelijk.

Zelf zit ik te twijfelen tussen sim only voor mijn HTC Desire HD of wachten totdat de HTC One X+ beschikbaar komt (via F&F)... Wat ik ook doe, ik ga zéker gebruik maken van de actie met 10 Gb data. Ik zit nu zelf al bij Vodafone en m'n abo is eind dit jaar afgelopen dus nummerbehoud is geen probleem en ik denk dat alles dan ook wel snel geregeld kan worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Vandaag maar even een call per email aangemaakt, want kan er nog steeds niet in MyVodafone. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:21:
Vandaag maar even een call per email aangemaakt, want kan er nog steeds niet in MyVodafone. :(
Ik ook, heb voor de klantenservice ook een webpagina met screenshots van het euvel van gemaakt.
Heb jij ook dat je een foutmelding krijgt als je probeert in te loggen, maar wanneer je dan op de link Mijn Klantenservice klikt ineens wel ingelogd blijkt te zijn? Ik kan dan namelijk zien hoeveel vragen ik gesteld heb, de knop uitloggen is ook zichtbaar en functioneel. Helaas werken de andere knoppen van MyVodafone niet.

- edit -

16 oktober storing opgelost

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 16-10-2012 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Bizar, ik dacht dat ik de enige was met problemen m.b.t. My Vodafone xD.

Mijn case is i.i.g. doorgezet naar de technische dienst meldden ze mij net via Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Laatst online: 12-10-2021
Is nummerbehoud helemaal niet mogelijk bij een overstap (van Hi) naar een F&F Simons abo? Dat zou wel erg jammer zijn, dealbreaker zelfs voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:57
Jawel je kan nummerbehoud aanvragen bij de laatste stap. Dan moet je provider en simkaartnummer invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chris.nl schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Ik ook, heb voor de klantenservice ook een webpagina met screenshots van het euvel van gemaakt.
Heb jij ook dat je een foutmelding krijgt als je probeert in te loggen, maar wanneer je dan op de link Mijn Klantenservice klikt ineens wel ingelogd blijkt te zijn? Ik kan dan namelijk zien hoeveel vragen ik gesteld heb, de knop uitloggen is ook zichtbaar en functioneel. Helaas werken de andere knoppen van MyVodafone niet.
Ja ik kan wel inloggen via de klantenservice. Maar het is niet zo dat ik bij het klikken op Mijn Klantenservice ineens ingelogd ben. Maar het blijft wel vreemd dat ik daar wel kan inloggen, maar niet in MyVodafone met dezelfde gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:36:

Dit vind ik vrij onduidelijk. Mijn abonnement heb ik ook omgezet naar de 10GB variant, echter staat er in 'My Vodafone':

Internet Maximaal Pakket € 0,00geldig tot 12-4-2031
Internet Maximaal Pakket € 9,99actief vanaf 12-4-2031

Met betrekking tot 10GB internet, geldig tot '2031', hieruit doet mij begrijpen dat de 10 Gig ook na de looptijd doorloopt? Anders had er toch wel de einddatum van het abo gestaan als 'Geldig Tot'? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Dit vind ik vrij onduidelijk. Mijn abonnement heb ik ook omgezet naar de 10GB variant, echter staat er in 'My Vodafone':

Internet Maximaal Pakket € 0,00geldig tot 12-4-2031
Internet Maximaal Pakket € 9,99actief vanaf 12-4-2031

Met betrekking tot 10GB internet, geldig tot '2031', hieruit doet mij begrijpen dat de 10 Gig ook na de looptijd doorloopt? Anders had er toch wel de einddatum van het abo gestaan als 'Geldig Tot'? 8)7
Mij werd verteld dat óók de 10GB data doorloopt tot ergens in 2031. Of dat echt waar is durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf nu een FF sim only VF abo aangevraagd maar deze gaat pas 12 nov in vanwege mijn lopende abo bij Hi. De nieuwe simkaart krijg ik maandag in de bus.

[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 12-10-2012 16:21 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vhal schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Mij werd verteld dat óók de 10GB data doorloopt tot ergens in 2031. Of dat echt waar is durf ik niet te zeggen. Ik heb zelf nu een FF sim only VF abo aangevraagd maar deze gaat pas 12 nov in vanwege mijn lopende abo bij Hi. De nieuwe simkaart krijg ik maandag in de bus.
We zullen het zien... Ik vermoed inderdaad dat die na het contract gewoon doorloopt gezien de looptijden in 'My Vodafone', heb hem vandaag iig omgezet. Had het abonnement in September aangevraagd net buiten de 10GB promotie maar mocht hem na contact met de klantenservice gelukkig nog omzetten :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DinoPK schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:51:
Is nummerbehoud helemaal niet mogelijk bij een overstap (van Hi) naar een F&F Simons abo? Dat zou wel erg jammer zijn, dealbreaker zelfs voor mij.
Mocht je dit vragen n.a.v. mijn post (waarin ik zei dat dat niet kon voor mijn dochter): het kan wel maar dan moet dat andere abonnement aflopen BINNEN twee maanden. Het abonnement van m'n dochter is nog vrij nieuw en we stappen voornamelijk over omdat deze Vodafone actie goedkoper uitkomt dan extra packs nemen (en bijbetalen voor alles buiten het tegoed) bij haar huidige abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Ik zie dat er in dit topic ook over de Friends & Family korting wordt gepraat. Hier heb ik een vraagje over waar hier iemand me misschien antwoord op kan geven.

Stel ik pak een sim-only Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only 2 jaar abonnement, dan staat € 30 p/m doorgestreept en staat er dat ik € 16,20 p/m moet betalen.
Weet iemand hoe het zit als ik na twee jaar het abonnement laat doorlopen? Gaat het dan terug naar € 30 of blijf ik € 16,20 betalen?
En wat gebeurt er als ik aan 125 min. per maand niet genoeg heb en wil opschalen naar een hoger abonnement? Krijg ik dan het nieuwe abonnement met bijbehorende korting?

Zijn er verder nog dingen waar op gelet moet worden bij het afsluiten van zo'n abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Tarin

Just plain weird.

Ik heb een kleine 3 jaar geleden een (geloof ik) tvgids 2-jarig directsales-abo afgesloten voor 22,50/2 per maand, en heb er vrij snel daarna een Zorgeloos Internet BloX bij gezet. Betaal nog steeds ~€21 per maand.

Zit te twijfelen of ik voor m'n vrouw zo'n Sim-Only ding ga regelen, haar 1-jarige abonnement van €40 p/m liep gisteren af en dan kopen we er wel een losse Galaxy Ch@t bij als die uit komt. Xperia mini pro doet het nog redelijk, en er moet een fysiek toetsenbord op... weinig keuze op de betaalbare Android-markt op het moment.

[ Voor 19% gewijzigd door Tarin op 13-10-2012 15:31 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thesystem schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 14:07:
Ik zie dat er in dit topic ook over de Friends & Family korting wordt gepraat. Hier heb ik een vraagje over waar hier iemand me misschien antwoord op kan geven.

Stel ik pak een sim-only Bel+SMS+Web Altijd € 30 Sim Only 2 jaar abonnement, dan staat € 30 p/m doorgestreept en staat er dat ik € 16,20 p/m moet betalen.
Weet iemand hoe het zit als ik na twee jaar het abonnement laat doorlopen? Gaat het dan terug naar € 30 of blijf ik € 16,20 betalen?
En wat gebeurt er als ik aan 125 min. per maand niet genoeg heb en wil opschalen naar een hoger abonnement? Krijg ik dan het nieuwe abonnement met bijbehorende korting?

Zijn er verder nog dingen waar op gelet moet worden bij het afsluiten van zo'n abonnement?
De kortingen die je krijgt vervallen automatisch na 2 (of 1) jaar. Tevens vervallen bij het veranderen van je abonnement alle kortingen en promoties, zowel bij een up- als downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Afgelopen vrijdagavond probeerde ik even buienradar te bekijken, wat voor geen meter lukte. Daarop toen even een speedtest gedaan (centrum van Den Haag) je zou toch verwachten dat je daar een beetje een normale verbinding hebt, verre van dus..

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img405/7756/screenshot2012101300311.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:57
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

De kortingen die je krijgt vervallen automatisch na 2 (of 1) jaar. Tevens vervallen bij het veranderen van je abonnement alle kortingen en promoties, zowel bij een up- als downgrade.
Dat laatste wat je zegt klopt, maar sommige beweren dat als je een F&F afsluit, dat deze korting ook na 1 of 2 jaar doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:39

Tarin

Just plain weird.

Qua snelheden zit ik hier tussen 1 en 3 Mbit, maar Vodafone-dekking is hier niet al te jofel. Thuis (R'dam noord) kon ik zonder problemen tegelijk skypen (met video) en een beetje op Youtube en iTunes trailers rondhangen.
Untouchablezz20 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:02:
[...]

Dat laatste wat je zegt klopt, maar sommige beweren dat als je een F&F afsluit, dat deze korting ook na 1 of 2 jaar doorloopt.
Het staat nergens, maar op mijn 2-jarig TVgids-abo van bijna 3 jaar geleden krijg ik zoals gezegd nog steeds 50% korting.

Ik moet nog even zoeken naar een code trouwens, ik lijk er geen een aan te kunnen maken via m'n werk (waarschijnlijk te kleine klant - geen grootzakelijk).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De korting word voor de contractsperiode opgevoerd. Zie ook de site van Friends & Family. Zo is het in ieder geval bij de abonnementen die je NU afsluit. Oude abonnementen zijn uitzonderingen.

'De beste toestellen én 25% korting op je abonnement gedurende de gehele contractperiode.'

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashaman
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 10:43
Hoe kun je aan zo'n F&F code komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Ik heb net mijn contract binnen gekregen van VF, een FF sim only voor 1 jaar maar de kosten worden gespecificeerd mét en zonder het promotiebedrag (€17.28 of €32). Overigens staat er achter het kopje [Promotie (indien van toepassing)] niks ingevuld.

Dus ja...afwachten maar na een jaar :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:59
Toen ik mijn sim only abo af sloot stond er ook dat het 2 jaar met €5,- korting was, het loopt nu bijna af en ik heb Vodafone gevraagd of ik nu €5,- meer moet betalen als ik het laat doorlopen en dat blijkt niet zo te zijn. Die €5,- korting waar toen expliciet bij stond dat het voor 2 jaar was loopt gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Ik kan weet inloggen op MyVodafone. Ook staat het nieuwe abo vermeld. Alleen de teller voor data is nog steeds max 1024MB, terwijl ik een 10GB limiet heb in mijn nieuwe abo. Maar even een vraag over gesteld via de helpdesk. Tevens zag ik dat mijn blox allemaal weer uitstaan, terwijl ik voorheen een Alles in 1 op reis bundel actief had, waarmee je voor 2€ per dag ook in het buitenland beperkt kan internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
thunder8 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:48:
Ik kan weet inloggen op MyVodafone. Ook staat het nieuwe abo vermeld. Alleen de teller voor data is nog steeds max 1024MB, terwijl ik een 10GB limiet heb in mijn nieuwe abo. Maar even een vraag over gesteld via de helpdesk. Tevens zag ik dat mijn blox allemaal weer uitstaan, terwijl ik voorheen een Alles in 1 op reis bundel actief had, waarmee je voor 2€ per dag ook in het buitenland beperkt kan internetten.
Ha, de mijne werkt ook weer. Ik zag ook een 1GB max staan en heb direct even gebeld, bleken ze wel te kunnen zien dat ik recht heb op 10GB maar die optie stond niet aan. Nu staat die 10GB wel aan natuurlijk. Onbeperkt bellen naar andere vodafone klanten gaat wel prima, uitvoerig gebruik van gemaakt maar mijn minutentegoed was niet gedaald.

Maar blijkbaar dus de moeite om even te bellen als je twijfelf of die 10GB wel aanstaat.

PS.
De blox "Internet maximaal" is zojuist in mijn MyVodafone verschenen, ook staat er nog een teller van 1GB. Maar icm met die internet maximaal blox betekend dit 10GB + daarna afgeknepen maar niet bijbetalen.
Ergens wel jammer dat er geen 10GB teller staat, nu blijft het na 1GB een beetje gokwerk hoeveel ik verbruikt heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 16-10-2012 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Chris.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Ha, de mijne werkt ook weer. Ik zag ook een 1GB max staan en heb direct even gebeld, bleken ze wel te kunnen zien dat ik recht heb op 10GB maar die optie stond niet aan. Nu staat die 10GB wel aan natuurlijk. Onbeperkt bellen naar andere vodafone klanten gaat wel prima, uitvoerig gebruik van gemaakt maar mijn minutentegoed was niet gedaald.

Maar blijkbaar dus de moeite om even te bellen als je twijfelf of die 1GB wel aanstaat.
Snap even niet hoe je dit precies bedoelt. Na het bellen staat je teller in MyVodafone nu echt op 10GB of staat de teller nog steeds op 1GB, maar heb je wel de 10GB limiet? Ipv bellen heb ik dus een toevoeging aan mijn call via de online helpdesk gedaan, gezien het feit dat de call nog open stond. En als ze niet op tijd reageren en ze komen met een hoge rekening voor data, ik heb nog altijd de bevestiging dat het nieuwe abo met 10GB per 4-10 is ingegaan, dus maak me niet zo heel veel zorgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Heb m'n post incl typo aangepast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:34
Huh... nu lees ik weer dit... (ik hoorde ook 2 x in een VF winkel dat de actieprijs tot 2029? zou blijven):

Bedankt voor uw e-mail. U vraagt om informatie over uw nieuwe abonnement.

Ik zie dat uw Sim Only Bel + SMS + Web Altijd abonnement inderdaad op 20 december 2012 ingaat. Als u overstapt van een abonnement met toestel naar een sim only abonnement, dan voeren we de wijziging altijd pas uit aan het einde van uw contract.

Na afloop van uw sim only abonnement betaalt u de gewone abonnementskosten. In uw geval is dat € 29,50 per maand. U behoudt dan wel dezelfde voorwaarden.

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
philipperosier schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:18:
Huh... nu lees ik weer dit... (ik hoorde ook 2 x in een VF winkel dat de actieprijs tot 2029? zou blijven):

Bedankt voor uw e-mail. U vraagt om informatie over uw nieuwe abonnement.

Ik zie dat uw Sim Only Bel + SMS + Web Altijd abonnement inderdaad op 20 december 2012 ingaat. Als u overstapt van een abonnement met toestel naar een sim only abonnement, dan voeren we de wijziging altijd pas uit aan het einde van uw contract.

Na afloop van uw sim only abonnement betaalt u de gewone abonnementskosten. In uw geval is dat € 29,50 per maand. U behoudt dan wel dezelfde voorwaarden.
De ene zegt dit de ander weer dat.
Die opmerkingen in die winkel zou ik graag zwart op wit willen hebben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ok, ik had beloofd dat ik mijn voorwaarden e.d. zou navragen wanneer ik weer kan inloggen op MyVodafone.

Zojuist gebeld met de klantenservice en gevraagd welk abbonement ik nu heb, wat mijn voorwaarden en kosten zijn en wat er met de voorwaarden en kosten gebeurd over 2 jaar.

Ik kreeg uitgelegd dat ik zou kunnen zeggen dat ik een overeenkomst ben aangegaan tot 2031.
Over 2 jaar kan ik die overeenkomst beëindigen.

Mijn voorwaarden tot 2031:
  • 225 minuten
  • onbeperkt sms
  • onbeperkt bellen met vodavone klanten
  • 10GB internet per maand
Mijn kosten per maand tot 2031 zijn:
  • 18 euro 90 cent (incl btw)
De beste man van de klantenservice was blij voor me, maar waarschuwde me wel. Let op!
Dit komt omdat ik mijn abbonement heb afgesloten op het moment dat die voorwaarden geldig waren.
Als ik mijn abbonement aanpas (dus verhoog of verlaag binnen of na 2 jaar) dan ga ik akkoord met de voorwaarden die op dat moment geldig zijn.
Met andere woorden: Niets meer aan doen als ik tot 2031 tevreden ben met wat ik heb :)

* Chris.nl
Ik verwacht dat ik er geen spijt van krijg dat ik mijn B+S+W200 FUP-abbo van 34.50 per maand heb ingeruild voor bovenstaand F&F geintje.
Pagina: 1 ... 15 ... 57 Laatste

Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!

Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!