Daar ben ik absoluut niet bang voor. Toen ik m'n abonnement afsloot, kreeg ik een gewone SIM die zonder probleem werd vervangen door een microsim.sverzijl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:45:
[...]
Dan mag ik hopen dat het overstappen op een nano-sim straks geen 'verandering' in het abo is (lijkt me niet, 't is alleen een ander IMEI die aan het abo gekoppeld wordt).
Geeft in ieder geval goede hoop;)
Nu je het zegt, dat had ik ook voor m'n later aangeschafte iPhone 4.SnoopThaDoctor schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:49:
[...]
Daar ben ik absoluut niet bang voor. Toen ik m'n abonnement afsloot, kreeg ik een gewone SIM die zonder probleem werd vervangen door een microsim.
Ik heb gisteren nog een microsim gehaald bij VF. Kwestie van je nr geven en je ID laten zien en je hebt een nieuwe sim.
De omschakeling van je oude sim naar microsim kon/kan je zelfs met 1 telefoontje regelen.418O2 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 13:08:
Ik heb gisteren nog een microsim gehaald bij VF. Kwestie van je nr geven en je ID laten zien en je hebt een nieuwe sim.
Nee, hier geen €10 of €12 maar wel €14,50 en vanaf deze maand het dubbele.
Ik heb, gezien het beperkte belminuutverbruik, nog geïnformeerd naar een verlaging (kost je eenmalig €20) maar blijkbaar gaat m'n 1 GB databundel er dan ook aan.
Iets vaags van dat het een 'promo' is of zo, zie citaat Vodafone-reactie:
Ik heb, gezien het beperkte belminuutverbruik, nog geïnformeerd naar een verlaging (kost je eenmalig €20) maar blijkbaar gaat m'n 1 GB databundel er dan ook aan.
Iets vaags van dat het een 'promo' is of zo, zie citaat Vodafone-reactie:
Ik laat het maar staan tot het eind van de contractduur. Als de prijzen van nieuwe contracten t.z.t. nog steeds zo belachelijk hoog zijn, 'vernieuw' ik mijn contract maar niet.U ontvangt dan 300 MB in plaats van 400 MB .
De extra 1 GB die u op 22 juli 2012 als promo is toegevoegd is komt dan te vervallen. Gezien uw data verbruik is een verlaging van uw abonnement dan ook niet te adviseren.
Verwijderd
Vreemd, zie mijn mail van Vodafone van vorige maand...nobleone schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:03:
Nee, hier geen €10 of €12 maar wel €14,50 en vanaf deze maand het dubbele.
Iets vaags van dat het een 'promo' is of zo, zie citaat Vodafone
Ik zal ze eraan houden...Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:24:
Meel van vodavoon!
Geachte heer Gilmour,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over de kosten van uw abonnement.
Na het verlopen van het contract van uw abonnement, blijft het abonnement onder dezelfde voorwaarden en tegen dezelfde kosten doorlopen.
Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en zie dat u nu een Bel + SMS + Web 135 Sim Only abonnement heeft. U heeft een korting op de kosten van dit abonnement. Wanneer u uw abonnement niet verlengt, zal uw abonnement na x augustus tegen dezelfde abonnementskosten doorlopen. De korting op uw abonnement blijft daarbij behouden.
Nee dat is gewoon een administratieve handeling.sverzijl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 12:45:
[...]
Dan mag ik hopen dat het overstappen op een nano-sim straks geen 'verandering' in het abo is (lijkt me niet, 't is alleen een ander IMEI die aan het abo gekoppeld wordt).
Geeft in ieder geval goede hoop;)
Onder verandering aan het abo versta ik;
Verlengen van contract en wijzigen bel bundel (minuten meer/minder).
Wijzigen van blox, simkaart (duo sim, micro sim), adres, contractant, toestel, telefoonnummer enz doen er allemaal niet toe.
Overigens een tip als je naar micro sim gaat; ga naar de winkel en vraag om een combi duo sim. Dan krijg je een gewone sim, en een micro sim geregistreerd onder het zelfde nummer voor eenmalig 15 euro. Handig in het geval je dan een keer terug willen switchen naar een simpel telefoon voor op vakantie bijvoorbeeld. Er zitten nog meer voordelen aan. (Tegelijk twee sims gebruiken; een onder 2g en een onder 3g).
[ Voor 6% gewijzigd door Flappiewappie op 31-07-2012 10:49 ]
Hier staat wat
Ook mijn abonnement van de tvgids actie van 2 jaar geleden (SO Bel+sms+web 400 voor 2 jaar voor 11.95 per maand) is sinds 5 augustus de minimale duur voorbij. Ga er van uit dat ik vanaf volgende maand nog steeds hetzelfde moet betalen. Deze werden 2 jaar geleden rond deze periode afgesloten. Niemand hier die tot nu toe al een prijsverhoging heeft gekregen?
Ik heb de prijsverhoging gehad.Bracha25 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:08:
Ook mijn abonnement van de tvgids actie van 2 jaar geleden (SO Bel+sms+web 400 voor 2 jaar voor 11.95 per maand) is sinds 5 augustus de minimale duur voorbij. Ga er van uit dat ik vanaf volgende maand nog steeds hetzelfde moet betalen. Deze werden 2 jaar geleden rond deze periode afgesloten. Niemand hier die tot nu toe al een prijsverhoging heeft gekregen?
Hoi!
Je hebt destijds een contract afgesloten met een aangepaste prijs voor 2 jaar, doe je niets dan moet je na deze 2 jaar het normale tarief voor een SO abonnemnet betalen. Je kan na 2 jaar wel met 1 maandopzegging van je huidige contract af.Bracha25 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:08:
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik ben benieuwd, hier loopt m'n abbo af in december, dus ik mag al verlengen, maar heb nog even...
Heb een VF350 abbo met 350 minuten / 700 smsjes en onbeperkt internet: kosten €25,00 (had toentertijd 'n
HTC Legend bij het abbo genomen dus heb niet zo'n lage prijs als de €11,95 of €14,95 die hier voorbij schieten)
Als ik nu zoiets soortgelijks wil... 350 minuten, onbeperkt SMS, slechts 1GB datalimiet...
Kom ik op 'n SimOnly prijs van €26,19 per maand voor 1 jaar / €25,11 per maand voor 2 jaar
Dan heb ik meer sms, maar minder data... Dat laatste is jammer, maar met 1GB moet ik het ook wel redden..
Toch weet ik niet, wat ik vanaf januari 2013 ga betalen? Het abbo zou €46,00 moeten kosten toentertijd
En ik ga toch echt geen €46,00 betalen om onbeperkt data te behouden... Ik wacht het dus af, hoop natuurlijk
op het feit dat m'n abbo na december toch €25,00 blijft, maar zoals ik hier lees zal dat wel niet gaan gebeuren...
Vind ik ansich gek, want ik was altijd in de veronderstelling: zolang ik niks doe, verleng, verander, loopt m'n abbo stilzwijgend door en daarmee ook de prijs... Maar ik ben wel voor 24 maanden het abbo (en de prijs?) aangegaan inderdaad. En ik neem toch nog wel 'n goedkopere SimOnly als dat het wordt, 350 min heb ik toch niet nodig.
Een nieuwe telefoon heb ik ook niet nodig ansich, want er is niks interessants op de markt... Wachten maar!
Heb een VF350 abbo met 350 minuten / 700 smsjes en onbeperkt internet: kosten €25,00 (had toentertijd 'n
HTC Legend bij het abbo genomen dus heb niet zo'n lage prijs als de €11,95 of €14,95 die hier voorbij schieten)
Als ik nu zoiets soortgelijks wil... 350 minuten, onbeperkt SMS, slechts 1GB datalimiet...
Kom ik op 'n SimOnly prijs van €26,19 per maand voor 1 jaar / €25,11 per maand voor 2 jaar
Dan heb ik meer sms, maar minder data... Dat laatste is jammer, maar met 1GB moet ik het ook wel redden..
Toch weet ik niet, wat ik vanaf januari 2013 ga betalen? Het abbo zou €46,00 moeten kosten toentertijd
En ik ga toch echt geen €46,00 betalen om onbeperkt data te behouden... Ik wacht het dus af, hoop natuurlijk
op het feit dat m'n abbo na december toch €25,00 blijft, maar zoals ik hier lees zal dat wel niet gaan gebeuren...
Vind ik ansich gek, want ik was altijd in de veronderstelling: zolang ik niks doe, verleng, verander, loopt m'n abbo stilzwijgend door en daarmee ook de prijs... Maar ik ben wel voor 24 maanden het abbo (en de prijs?) aangegaan inderdaad. En ik neem toch nog wel 'n goedkopere SimOnly als dat het wordt, 350 min heb ik toch niet nodig.
Een nieuwe telefoon heb ik ook niet nodig ansich, want er is niks interessants op de markt... Wachten maar!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
FUP is toch ook maar 800Mb/1GB, dus dat zal niet heel veel uitmaken (anders dan dat de nieuwe 1GB een harde limiet is en de FUP limiet een zachte limiet. Ga je er niet te vaak overheen geen probleem, doe je dat structureel, dan wel.. Heb ik begrepen tenminste, ik heb tot nu toe altijd ruim voldoende gehad aan de FUP/1GB)CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:44:
Het contract vermeldt niet expliciet dat die korting alleen voor die twee jaar geldt. Impliciet lijkt het daar op te wijzen, maar ze moeten dergelijke zaken (in mijn ogen) expliciet vermelden. Duidelijkheid boven alles.Bullet NL schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:28:
Je hebt destijds een contract afgesloten met een aangepaste prijs voor 2 jaar, doe je niets dan moet je na deze 2 jaar het normale tarief voor een SO abonnemnet betalen. Je kan na 2 jaar wel met 1 maandopzegging van je huidige contract af.
Als het abonnement doorloopt zonder de korting is het overigens nog steeds voordeliger dan de huidige abonnementsvormen. Wel zonde van het extra voordeel wat dan wegvalt.
Ach van 'harde limieten' houd ik niet zo, als ik 'n keer een maand veel wil opstoken, wil ik dat kunnen doen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ook voor 46 euro/maand ?CLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:50:
Ach van 'harde limieten' houd ik niet zo, als ik 'n keer een maand veel wil opstoken, wil ik dat kunnen doen
Ik heb mijn abonnement 5 juli 2010 via directsales (anwb) besteld en in de bevestigingsmail staat:
Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar Sim Only Bel+SMS+Web 2 jaar
Vanaf €9,95 p.m
Sim Only vanaf 135 minuten/sms
Aantal belminuten / SMS 300
Bel + SMS + Web € 24,95
Actieprijs € 12,95
Dus ik heb 2 jaar lang 12,95 betaald en verwacht nu 24,95 te gaan betalen. Dat is ook wat Vodafone KS me aan de telefoon vertelde toen ik erom vroeg. Aangezien het abonnement op 1 september 2010 pas inging (ivm nummerbehoud) hoef ik nog maar even te wachten totdat ik het op m'n facturen kan zien.
Vanaf €9,95 p.m
Bel + SMS + Web € 24,95
Actieprijs € 12,95
Dus ik heb 2 jaar lang 12,95 betaald en verwacht nu 24,95 te gaan betalen. Dat is ook wat Vodafone KS me aan de telefoon vertelde toen ik erom vroeg. Aangezien het abonnement op 1 september 2010 pas inging (ivm nummerbehoud) hoef ik nog maar even te wachten totdat ik het op m'n facturen kan zien.
Zoek maar eens op in je contact hoelang je contractduur van je abonnement is, dan heb je expliciet een antwoord.Tackleberry schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:50:
[...]
Het contract vermeldt niet expliciet dat die korting alleen voor die twee jaar geldt. Impliciet lijkt het daar op te wijzen, maar ze moeten dergelijke zaken (in mijn ogen) expliciet vermelden. Duidelijkheid boven alles.
Als het abonnement doorloopt zonder de korting is het overigens nog steeds voordeliger dan de huidige abonnementsvormen. Wel zonde van het extra voordeel wat dan wegvalt.
Klopt helemaal, je hebt 2 jaar lang een contract tegen de actieprijs, daarnaa zul je indien je niets veranderd het normale tarief gaan betalen wat destijds bij je abonnement hoort. Dit staat overigens wel los van de huidige abonnementprijzen. Je abonnement blijft dus gewoon door lopen onder de huidige voorwaarden,jorikc schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:31:
Ik heb mijn abonnement 5 juli 2010 via directsales (anwb) besteld en in de bevestigingsmail staat:
Vanaf €9,95 p.m
Bel + SMS + Web € 24,95
Actieprijs € 12,95
Verwijderd
Deze meel heb ik 6 weken geleden gehad:
Let op: tegen dezelfde abonnementskosten doorlopen....Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:24:
Meel van vodavoon!
Geachte heer Gilmour,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over de kosten van uw abonnement.
Na het verlopen van het contract van uw abonnement, blijft het abonnement onder dezelfde voorwaarden en tegen dezelfde kosten doorlopen.
Ik heb uw gegevens voor u nagekeken en zie dat u nu een Bel + SMS + Web 135 Sim Only abonnement heeft. U heeft een korting op de kosten van dit abonnement. Wanneer u uw abonnement niet verlengt, zal uw abonnement na x augustus tegen dezelfde abonnementskosten doorlopen. De korting op uw abonnement blijft daarbij behouden.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 21:44 ]
Gek allemaal hoor, spreken elkaar nogal tegen... Wel prijsverhoging, geen prijsverhoging... Ik mail ze morgen wel
Even gechat:

Ook nog per email gevraagd, voor dubbele bevestiging... Dus verlengen doe ik waarschijnlijk (nog een tijdje) niet
Even gechat:

Ook nog per email gevraagd, voor dubbele bevestiging... Dus verlengen doe ik waarschijnlijk (nog een tijdje) niet
[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 09-08-2012 11:16 ]
30 juli 2010 Sim Only BSW 400 met fup via tv gids directsale afgesloten (2 jaar) voor 11,95 euro p.m. De factuur voor augustus staat al klaar (abbo kosten voor augustus en gesprekskosten van juli).
Rara wat er op staat........ tromgeroffel...tromgeroffel.... 11,95 euro!
Actietarief blijft dus gewoon doorlopen.
Rara wat er op staat........ tromgeroffel...tromgeroffel.... 11,95 euro!
Actietarief blijft dus gewoon doorlopen.
Gek dat het bij jullie abonnement met korting door blijft lopen, in mijn geval is de korting er wel degelijk komen te vervallen. Nu had ik ook geen sim-only abonnement, misschien dat dit iets uitmaakt.
Heb ik ook niet, toezegging dus wel, praktijk is pas over een paar maanden...
Mijn korting (Bel+SMS+Web 200, geen sim-only) is komen te vervallen. Mail met het verzoek deze korting te handhaven is al de deur uit, bij het aangaan van het abonnement werd er namelijk niet gesproken van een tijdelijke korting. Ook in de voorwaarden is hier niets over terug te vinden. Ik heb een abonnement afgesloten voor een bepaald tarief, dus daar mogen ze zich mooi aan blijven houden.
Volgens mij ligt de crux in het feit dat je een abonnement voor een bepaalde tijd aangaat, meestal 1 of 2 jaar, dit doe je met aangepaste voorwaarden, daarna moet je meestal het volle pond betalen.Sander-B schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 00:49:
Mijn korting (Bel+SMS+Web 200, geen sim-only) is komen te vervallen. Mail met het verzoek deze korting te handhaven is al de deur uit, bij het aangaan van het abonnement werd er namelijk niet gesproken van een tijdelijke korting. Ook in de voorwaarden is hier niets over terug te vinden. Ik heb een abonnement afgesloten voor een bepaald tarief, dus daar mogen ze zich mooi aan blijven houden.
Zoals ik schreef, ik kan me voorstellen dat het bij Sim-Only vanwege concurrentie overwegingen voor Vodafone iets anders ligt, maar wanneer je een Toestel bij je abonnement hebt genomen denk ik toch echt dat je in de voorwaarden waarbij je destijds een abonnement bent aangegaan kunt vinden dat de actie prijs geldig is zolang als het contract van 1 of 2 jaar duurt. Na deze periode ben je dus contactvrij en kan je elk moment met inachtneming van de wettelijke opzeg termijn van je abonnement af. Dit bied voor een provider totaal geen zekerheid en is veelal ook al een reden genoeg om niet extra een abonnement te sponseren.
Als voorbeeld, Dealdirect deze 100% Vodafone dochter levert abonnementen + toestellen tegen extra korting als bijvoorbeeld een Vodafone shop, je krijgt gedurende de looptijd van het contract 50% korting op je maandkosten, echter blijft dit actie tarief maar geldig tot 2 jaar na aanschaf, daarna betaal je dus het normale bedrag. .
http://www.dealdirect.nl/...ptimus-l5-vodafone35.html
Je hebt dan immers de keuze om je contract op te zeggen en opzoek te gaan naar een nieuwe actie.
Verwijderd
Ik kan bij deze bevestigen dat mijn contract in juli afliep en mijn augustusfactuur is wederom €9,95!
Waar vind je dat nog tegenwoordig: 135 bel en sms minuten en onbeperkt internet (fup) voor nog geen tientje per maand! High 5 to Vodafone!
Waar vind je dat nog tegenwoordig: 135 bel en sms minuten en onbeperkt internet (fup) voor nog geen tientje per maand! High 5 to Vodafone!
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 07:31 ]
In ieder geval niet bij Vodafone...Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 07:21:
Waar vind je dat nog tegenwoordig: 135 bel en sms minuten en onbeperkt internet (fup) voor nog geen tientje per maand!
* Stukfruit houdt voorlopig ook nog vast aan zijn oude "goedkope" abo van 20,- p/m, maar vraagt zich af hoe lang dat gaat duren...
Dat zit wel Schnorr.
Verwijderd
Het verschil zit hem dan waarschijnlijk dus in sim only, die lopen door. Overige vervallen. Wat gebeurde er overigens met de voorwaarden in september 2010?
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2012 08:17 ]
Toen verdween de FUP. Ik heb hem ergens in augustus 2010 verlengd met ingangsdatum dec 2010 (BSW 160 voor 10,95/maand) om het verliezen van de FUP te voorkomen.
[ Voor 77% gewijzigd door sverzijl op 10-08-2012 08:19 ]
Huh? Niet zomaar dingen uit je duim zuigenVerwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:14:
Het verschil zit hem dan waarschijnlijk dus in sim only, die lopen door. Overige vervallen.
Het verschil zit in het nemen van een abo in deze tijd en het behouden van een bestaand abo uit de oude tijd. Jij zit te patsen met een oud abo (en ik ook), maar daar heeft in deze tijd niemand meer iets aan. Vandaar mijn opmerking dat je bij Vodafone helemaal geen fup kan krijgen voor een tientje per maand, want dat is er alleen nog als je een van de gelukkigen bent die ooit voordat het hele gebeuren begon een abo aanschafte.
Maar hoe lang ze zich daar nog aan zullen houden... zo'n (oud) abo kan tenslotte van twee kanten worden opgezegd, afaik.
Dat zit wel Schnorr.
Wat dus niet waar is (van horen zeggen dan, maar heb het nu zwart op wit)Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 08:14:
Het verschil zit hem dan waarschijnlijk dus in sim only, die lopen door. Overige vervallen.
Wat dus gewoon een regulier abonnement is en geen SimOnlyCLB schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 21:45:
Even gechat:
[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 10-08-2012 11:22 ]
Ik mag zeer binnenkort verlengen, leuk. Heb hier en daar al rondgekeken of ik ergens een interessante aanbieding tegen kom en heb wel wat gevonden, maar die aanbiedingen zijn vaak voor nieuwe klanten. Ik weet dat de aanbieding op mijn persoonlijke pagina straks een stuk minder zijn, daarom wil ik VF eigenlijk laten weten dat ik mijn contract op zeg o.i.d. Intentie is dan natuurlijk dat er een betere aanbieding uit komt rollen, maar hoe pak ik dit het beste aan? Wordt ik doorgeschakeld als ik dit telefonisch laat weten aan VF of moet ik een mail sturen? Heeft iemand tips hoe het misschien anders moet? Zou fijn zijn
Hmm, jammer genoeg loopt mijn korting uit 2010 niet meer door. Volgens het contract klopt dat ook (korting stond expliciet voor 2 jaar op het contract) maar ik had stille hoop 
Naja, € 29,50/maand voor 150 minuten/sms (waarvan ~5 verbruik per maand) + FUP internet is nog niet verkeerd volgens mij. Zolang de SGS leeft is het wat mij betreft best zo.
Naja, € 29,50/maand voor 150 minuten/sms (waarvan ~5 verbruik per maand) + FUP internet is nog niet verkeerd volgens mij. Zolang de SGS leeft is het wat mij betreft best zo.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
@ Shefkee: Hier staat nog wel wat leuks bij misschien https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Had ik naar gekeken, maar die aanbiedingen kunnen niet tippen aan bijv. een abbo nemen bij GSMWijzer of Studentmobiel. Alleen is het jammer dat je daar een nieuwe klant moet worden voor een scherpe aanbieding(Raar beleid vind ik, maargoed). Toch bedankt voor je input!
Bij friends and family maakt het niet uit of het om een nieuw abonnement gaat of om een verlenging.Sheva schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:28:
Had ik naar gekeken, maar die aanbiedingen kunnen niet tippen aan bijv. een abbo nemen bij GSMWijzer of Studentmobiel. Alleen is het jammer dat je daar een nieuwe klant moet worden voor een scherpe aanbieding(Raar beleid vind ik, maargoed). Toch bedankt voor je input!
Bij vele webshops is er een aanzienlijk prijsverschil tussen nieuw en verlenging.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Ik heb nieuws.
Hele verhaal kun je wel in mijn posts terug vinden.
Miniverhaal: BSW400 uit aug 2010 tvgids €11,95, nu €28 ofzo maar staat niet op contract dat actieprijs komt te vervallen.
Brief gestuurd naar vf ssv drie weken geleden.
Vandaag gebeld, mevrouw gaf toe dat het niet al te duidelijk was, maar dat dit wel de normale gang van zaken was. Ze stelde voor dat ik voor één jaar de €11,95 blijf betalen.
Daarna zou de korting komen te vervallen. Gezien vf het abo ook op had kunnen zeggen natuurlijk heb ik mn poot niet stijf gehouden en ben ik akkoord gegaan.
Miniverhaal: BSW400 uit aug 2010 tvgids €11,95, nu €28 ofzo maar staat niet op contract dat actieprijs komt te vervallen.
Vandaag gebeld, mevrouw gaf toe dat het niet al te duidelijk was, maar dat dit wel de normale gang van zaken was. Ze stelde voor dat ik voor één jaar de €11,95 blijf betalen.
Daarna zou de korting komen te vervallen. Gezien vf het abo ook op had kunnen zeggen natuurlijk heb ik mn poot niet stijf gehouden en ben ik akkoord gegaan.
Hoi!
Klopt, was niet helemaal duidelijk, maar dat is ook wat ik min of meer aangeef. Bij verlenging via F&F scheelt het niet zo erg veel als bij bijv. verlengen via een andere aanbieder. Daarom hoop ik eigenlijk nog op een tip die me nog wat euro's kan besparen.Megapaul schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:59:
[...]
Bij friends and family maakt het niet uit of het om een nieuw abonnement gaat of om een verlenging.
Bij vele webshops is er een aanzienlijk prijsverschil tussen nieuw en verlenging.
Komt die niet, dan ga ik eens bellen en anders gebruik maken van Friends&Family.
Stond er geen einddatum promotie op je contract?EWK schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 00:48:
Ik heb nieuws.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Het scheelt mij 100 euro als ik een abonnement neem met een iPhone 4S 1 jr. via F&F dan als ik via gsmwijzer hetzelfde abonnement en toestel neem. Over welke actie heb jij het dan, waar F&F niet aan kan tippen?Sheva schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 23:28:
Verwijderd
Toch vreemd dat de een wel zijn korting behoudt en de ander niet.
Ik had in juli 2010 een anwb vodafone abo voor 9,95 en die loopt gewoon door. Anderen hebben een van 11,95 en die vervalt. Zou het kunnen zijn dat Vodafone stiekem kijkt naar het dataverbruik van je in de afgelopen twee jaar, dat was bij mij namelijk erg laag. Dat iedereen die minder van 50% van de FUP het behoudt of zo?
Ik had in juli 2010 een anwb vodafone abo voor 9,95 en die loopt gewoon door. Anderen hebben een van 11,95 en die vervalt. Zou het kunnen zijn dat Vodafone stiekem kijkt naar het dataverbruik van je in de afgelopen twee jaar, dat was bij mij namelijk erg laag. Dat iedereen die minder van 50% van de FUP het behoudt of zo?
Vraagje, staat bij jullie op het contract van de Vodafone Friends & Family actie de korting vermeld?
Nee, alleen contractduur: 2 jaar. Maar dat zegt natuurlijk niets over het maandbedrag.Megapaul schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:01:
[...]
Stond er geen einddatum promotie op je contract?
Hoi!
Ik zei dat F&F wel iets goedkoper was, maar niet dusdanig. Alleen zag ik dat ik niet helemaal goed had gekeken.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 01:05:
[...]
Het scheelt mij 100 euro als ik een abonnement neem met een iPhone 4S 1 jr. via F&F dan als ik via gsmwijzer hetzelfde abonnement en toestel neem. Over welke actie heb jij het dan, waar F&F niet aan kan tippen?
Bij een S3 (1 jaar, 1GB, 47,50) zou ik bij F&F 680 kwijt zijn, geloof ik. Bij GSMWijzer zou dat 50 euro meer zijn, maar daar zaten meer minuten bij. Ik was dus in de veronderstelling dat het eigenlijk op hetzelfde neer zou komen, maar uiteindelijk heb je bij beide abbonementen evenveel minuten(Verkeerde gekeken) en is F&F goedkoper. Excuus.
Vergeet niet dat je bij F&F geen aansluitkosten en geen verzendkosten betaalt ...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
alleen helaas geen bekenden die bij vodafone werken...
Lees ff de laatste pagina. Ze worden uitgedeeld.
Hoi!
Dan moet je even Googlen voor 'n code!
Doorgaan op het eerste bericht via de chat over het behouden van de prijs van m'n abonnement:
Ik zie dat u gebruik maakt van een actie abonnement een
Bel + SMS + Web 350. Hiervan is de einddatum inderdaad 1 december 2012.
Als u geen wijzigingen laat doorvoeren blijft het abonnement
in de huidige vorm en met het huidige actie tarief doorlopen
.Dekorting op het abonnement komt niet te vervallen.
Doorgaan op het eerste bericht via de chat over het behouden van de prijs van m'n abonnement:
Ook per email de bevestiging dat het dezelfde prijs blijft:
Ik zie dat u gebruik maakt van een actie abonnement een
Bel + SMS + Web 350. Hiervan is de einddatum inderdaad 1 december 2012.
Als u geen wijzigingen laat doorvoeren blijft het abonnement
in de huidige vorm en met het huidige actie tarief doorlopen
.Dekorting op het abonnement komt niet te vervallen.
Hier hetzelfde helaas.. Op internet ook niks te vinden. Dus het mag dan wel goedkoper zijn, je moet maar net iemand kennen die bij Vodafone werkt. Van de week maar eens langs de Phonehouse om te kijken of ze nog een mooie aanbieding hebben. Zal wel niet want het is overal hetzelfde, Samsung Galaxy S3 2j 140 min/sms 1GB data voor 23,75E 1e 12 mnd, daarna 47,50E p/m.semitweakert schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:53:
alleen helaas geen bekenden die bij vodafone werken...
(betaalde 22,50E 2j voor 150 min/sms+onbeperkt internet+gratis Samsung Galaxy S1, die 22,50E wordt helaas 29,50E na 9 september. Anders had ik het abo laten doorlopen.)
[ Voor 6% gewijzigd door Swift92 op 14-08-2012 23:22 ]
En als je nou eerst 'vrienden' wordt met Vodafone op een sociaal media platform waarop jullie beiden zitten?
Ik vraag me af wat ik ga betalen, eind juli 2010 had ik ook gebruik gemaakt van die tvgids actie B+S+W 400. Mijn einddatum bij My Vodafone staat op eind augustus. Halverwege september zal ik wel zien wat ze mij dan in rekening brengen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
volgens mij kun je dat nu al zien op je myvodafone omdat er een maand vooruit betaald moet worden...Laguna schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 12:33:
Ik vraag me af wat ik ga betalen, eind juli 2010 had ik ook gebruik gemaakt van die tvgids actie B+S+W 400. Mijn einddatum bij My Vodafone staat op eind augustus. Halverwege september zal ik wel zien wat ze mij dan in rekening brengen.
Ik heb ook 2 weken geleden telefonisch contact opgenomen met vodafone n.a.v mijn aflopende 620min/sms + FUP internet a 19,95 per maand wat er na einde contract zou gebeuren, hij wist me toen te vertellen dat mijn korting tot september 2029 door zou lopen. Ik heb hem gevraagd of er nog inflatiecorrectie zou worden berekend, ook dit werd positief beantwoord met nee daar doen wij niet aan.
Nu voor in het archief toch even een mailtje verzonden voor een schriftelijke bevestiging dat dezelfde voorwaarden en tarieven tot 2029 blijven gelden
Ook een simonly overigens.
Nu voor in het archief toch even een mailtje verzonden voor een schriftelijke bevestiging dat dezelfde voorwaarden en tarieven tot 2029 blijven gelden
[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 21-08-2012 17:44 ]
Niet helemaal.. de rekening voor augustus betaal je halverwege augustus, dus vandaar dat ik het pas halverwege september zal weten.Bracha25 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:37:
[...]
volgens mij kun je dat nu al zien op je myvodafone omdat er een maand vooruit betaald moet worden...
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Heb jij even mazzel!TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:21:
Ik heb ook 2 weken geleden telefonisch contact opgenomen met vodafone n.a.v mijn aflopende 620min/sms + FUP internet a 19,95 per maand wat er na einde contract zou gebeuren, hij wist me toen te vertellen dat mijn korting tot september 2029 door zou lopen. Ik heb hem gevraagd of er nog inflatiecorrectie zou worden berekend, ook dit werd positief beantwoord met nee daar doen wij niet aan.
Wel gek dat VF met twee maten meet, dan wel er verschil zit tussen de abonnementen.
Hoi!
Heeft niks te maken met twee maten, het zijn gewoon twee aparte producten, een simonly is vrijwel altijd een kortingsproduct waarbij de korting ook na de contractsduur behouden blijft, daar zal het aan liggen.
Wel vraag ik me het volgende af:
Ik heb al geruime tijd TOCH een datateller van 1024MB waarvan ik er nu nog zo'n 600 heb. Ik verbruik niet extreem veel maar vind het idee van een FUP die ik kan aanspreken als ik toch een keer extra verbruik nodig heb altijd goed.
Dit is waar ik mee akkoord ben gegaan:
FUP van 10x gemiddelde, maximaal 3 maanden per jaar te overschrijden zonder consequenties, gemiddelde van 2 jaar geleden was 80mb en de fup zat als gevolg rond 800MB
Afgelopen jaar hebben we keer op keer van alle providers te hogen gekregen dat het verkeer explosief is gestegen, het gemiddelde ook, ik verwacht redelijkerwijs dat dit inmiddels minimaal het dubbele is en ik nu dus ook 1.6GB mag verstoken zonder een brief te krijgen en dat ik 3 brieven per jaar mag negeren zonder afsluiting of snelheidscap volgt.
Zo verwacht ik het naar mijn contract, maar hoe is de werkelijkheid die Vodafone momenteel hanteerd?
Wel vraag ik me het volgende af:
Ik heb al geruime tijd TOCH een datateller van 1024MB waarvan ik er nu nog zo'n 600 heb. Ik verbruik niet extreem veel maar vind het idee van een FUP die ik kan aanspreken als ik toch een keer extra verbruik nodig heb altijd goed.
Dit is waar ik mee akkoord ben gegaan:
FUP van 10x gemiddelde, maximaal 3 maanden per jaar te overschrijden zonder consequenties, gemiddelde van 2 jaar geleden was 80mb en de fup zat als gevolg rond 800MB
Afgelopen jaar hebben we keer op keer van alle providers te hogen gekregen dat het verkeer explosief is gestegen, het gemiddelde ook, ik verwacht redelijkerwijs dat dit inmiddels minimaal het dubbele is en ik nu dus ook 1.6GB mag verstoken zonder een brief te krijgen en dat ik 3 brieven per jaar mag negeren zonder afsluiting of snelheidscap volgt.
Zo verwacht ik het naar mijn contract, maar hoe is de werkelijkheid die Vodafone momenteel hanteerd?
Die teller staat op de website bij iedereen, maar telt niet bij FUPpers
Ah ok, dus als ik er overheen ga, krijg ik geen extra kosten EN geen brief? Of komen de brieven nog wel, en zo ja enig idee vanaf welk niveau ongeveer? (oftwel hoe hoog zeggen ze dat de FUP momenteel is)
De FUP groeit niet mee met het gemiddelde verbruik van heden. Deze staat volgens mij nog steeds op ~800 MB per maand terwijl dat inderdaad niet meer de 10x gemiddeld verbruik is waarvan ze zeggen dat dat de FUP-limiet is.
Zie ook vanaf el polini in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten". Nog niet zo lang geleden gepost.
Zie ook vanaf el polini in "Vodafone datalimieten (250MB/1GB) en bestaande klanten". Nog niet zo lang geleden gepost.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ok, het contract stelt dus dat de FUP inmiddels ongeveer 1.6GB is en vodafone stelt dat je 'onder de 1.5GB moet blijven wil je geen brieven krijgen' en dat 'de FUP niet eindeloos meegaat met het gemiddelde verbruik' (oh ja? waar staat dat dan in mijn contract?)
Maargoed, voor mij werkt dat wel OK, 1.5GB is voldoende voorlopig, en 2x per jaar de mogelijkheid hebben toch 3-4GB te doen indien nodig is ook wel goed.
Maargoed, voor mij werkt dat wel OK, 1.5GB is voldoende voorlopig, en 2x per jaar de mogelijkheid hebben toch 3-4GB te doen indien nodig is ook wel goed.
Ze meten wel met twee maten, aangezien EWK ook een simonly abonnement heeft en bij hem de korting niet wordt behouden, in tegenstelling tot anderen.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:22:
Heeft niks te maken met twee maten, het zijn gewoon twee aparte producten, een simonly is vrijwel altijd een kortingsproduct waarbij de korting ook na de contractsduur behouden blijft, daar zal het aan liggen.
*knip*
Nee, als jouw contract zo'n 2 jaar geleden is ingegaan geldt een FUP van +/- 800MB, want de FUP 'groeit' niet mee. Zie eerder aangehaalde bericht.TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:34:
Ok, het contract stelt dus dat de FUP inmiddels ongeveer 1.6GB is en vodafone stelt dat je 'onder de 1.5GB moet blijven wil je geen brieven krijgen' en dat 'de FUP niet eindeloos meegaat met het gemiddelde verbruik' (oh ja? waar staat dat dan in mijn contract?)
Hoe kun je dat nou zeggen?TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:22:
Ik heb een tvgids bsw400 simonly
Hoi!
Verwijderd
Het kan te maken hebben dat EWK een of meerdere keren een brief heeft gehad, dus te veel heeft verbruikt?Laguna schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:26:
[...]
Ze meten wel met twee maten, aangezien EWK ook een simonly abonnement heeft en bij hem de korting niet wordt behouden, in tegenstelling tot anderen.
Zal het verschil worden bemaakt door VF tussen peronen die nooit de FUP hebben overschreden en personen die dat regelmatig hebben gedaan?
Nee, dat kan het niet zijn.
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Even in dubio:
Zit heel erg te twijfelen om een sim-only te nemen met een datalimiet van 500mb of 1gb. Het prijsverschil is 4 euro p.m. Daarvoor krijg ik wel het dubbele aantal data, plus dat het sneller zou zijn (7,2 vs 14.4 Mbps). Nu gebruik ik momenteel, met een 2 jaar oude smartphone, tussen de 250 en 350mb per maand. Dus wat dat betreft zou ik voldoende moeten hebben aan de 500mb. Echter, de komende twee jaar zal het verbruik natuurlijk niet minder worden, eerder meer. Misschien dat een mogelijke nieuwe smartphone daaraan ook meehelpt, geen flauw idee. Kom ik uiteindelijk nooit over die 500mb, dan vind ik het ook weer zonde van die 100 euro die ik ook weer ergens anders in had kunnen stoppen, zoals misschien over een tijdje een nieuwe smartphone.
Dus enig advies gevraagd. Ik weet dat ik uiteindelijk zelf zal moeten beslissen, maar desondanks kunnen andere meningen de moeite waard zijn.
Zit heel erg te twijfelen om een sim-only te nemen met een datalimiet van 500mb of 1gb. Het prijsverschil is 4 euro p.m. Daarvoor krijg ik wel het dubbele aantal data, plus dat het sneller zou zijn (7,2 vs 14.4 Mbps). Nu gebruik ik momenteel, met een 2 jaar oude smartphone, tussen de 250 en 350mb per maand. Dus wat dat betreft zou ik voldoende moeten hebben aan de 500mb. Echter, de komende twee jaar zal het verbruik natuurlijk niet minder worden, eerder meer. Misschien dat een mogelijke nieuwe smartphone daaraan ook meehelpt, geen flauw idee. Kom ik uiteindelijk nooit over die 500mb, dan vind ik het ook weer zonde van die 100 euro die ik ook weer ergens anders in had kunnen stoppen, zoals misschien over een tijdje een nieuwe smartphone.
Dus enig advies gevraagd. Ik weet dat ik uiteindelijk zelf zal moeten beslissen, maar desondanks kunnen andere meningen de moeite waard zijn.
Ik vraag me ook af wat ik het beste kan doen, op dit moment betaal ik 22,50 of 25 euro p/m voor 350bel/350smsjes1GB data (FUP). En vergeleken met nu dan zou ik voor een vergelijkbaar abbo 300bel/300sms/1GB de eerste 12 maanden 32,50 betalen en daarna 65 euro per maand. Dat is toch best een hoop.
Nu heb ik nog een HTC Desire HD (Android 4.03) en sinds deze update heeft deze telefoon gewoon een 2de leven gekregen ookal zou ik toch graag een HTC-One S willen (unibody alu etc, voelt zeer degelijk).
Als ik het zo uitreken. (uitgegaan van 25 euro p/m) Huidige abbo.
2 jaar abbo nu : 300 euro per jaar/600 euro per 2 jaar en hier zat mijn Desire HD bij in.
Verleng ik dus incl nieuwe telefoon nieuwe abbo 300bel/sms/1GB data.
1ste jaar 390 euro. (32.50 p/m)
2de jaar 780 euro. (65.00 p/m)
Wat er op neer komt dat ik 1170 euro kwijt zou zijn over 2 jaar.
1170 - 600 = 570 dus als ik nu een los toestel zou kopen voor 570 euro euro dan sta ik 'kiet' vergeleken met een 2 jarige looptijd van een nieuw abbo. Een HTC One S heb je los voor ~425 euro dus dan zou ik goedkoper uit zijn.
Als ik een veel goedkoper abbo zou nemen, b.v. 90bel/sms/500MB
Kosten HTC One S 59.99(Prijs 539)
HTC One X 129.99 (Prijs 629)
(Leuk dat de Sony Experia P Black ook 539 moet kosten maar dat je dan geen extra kosten hebt voor het toestel.)
1ste jaar 225 (50% korting)
2de jaar 450
Totaal kom ik dan op 734.99 euro over 2 jaar. Er van uitgaande dat ik dan nooit buiten mijn bundel zou komen.
Aangezien ik 2 werk telefoons heb, en eigenlijk alleen maar prive gebeld wordt, bel zelf bijna nooit zou een lager abbo eventueel kunnen maar dan ben ik alsnog duurder uit dan mijn huidige abbo. Schiet mij maar lek.
Nu heb ik nog een HTC Desire HD (Android 4.03) en sinds deze update heeft deze telefoon gewoon een 2de leven gekregen ookal zou ik toch graag een HTC-One S willen (unibody alu etc, voelt zeer degelijk).
Als ik het zo uitreken. (uitgegaan van 25 euro p/m) Huidige abbo.
2 jaar abbo nu : 300 euro per jaar/600 euro per 2 jaar en hier zat mijn Desire HD bij in.
Verleng ik dus incl nieuwe telefoon nieuwe abbo 300bel/sms/1GB data.
1ste jaar 390 euro. (32.50 p/m)
2de jaar 780 euro. (65.00 p/m)
Wat er op neer komt dat ik 1170 euro kwijt zou zijn over 2 jaar.
1170 - 600 = 570 dus als ik nu een los toestel zou kopen voor 570 euro euro dan sta ik 'kiet' vergeleken met een 2 jarige looptijd van een nieuw abbo. Een HTC One S heb je los voor ~425 euro dus dan zou ik goedkoper uit zijn.
Als ik een veel goedkoper abbo zou nemen, b.v. 90bel/sms/500MB
Kosten HTC One S 59.99(Prijs 539)
HTC One X 129.99 (Prijs 629)
(Leuk dat de Sony Experia P Black ook 539 moet kosten maar dat je dan geen extra kosten hebt voor het toestel.)
1ste jaar 225 (50% korting)
2de jaar 450
Totaal kom ik dan op 734.99 euro over 2 jaar. Er van uitgaande dat ik dan nooit buiten mijn bundel zou komen.
Aangezien ik 2 werk telefoons heb, en eigenlijk alleen maar prive gebeld wordt, bel zelf bijna nooit zou een lager abbo eventueel kunnen maar dan ben ik alsnog duurder uit dan mijn huidige abbo. Schiet mij maar lek.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Oplichters die VF!
Ik had een Bel+SMS+WEB 450 voor 55 per maand. Onbeperkt internet
Ik had nog een aardig aantal belminuten staan
Heb 1 sept in de winkel mijn abbo verlengd want had nieuwe tel nodig en werd een BEL, SMS, WEB 60.
Alles zou verder hetzelfde blijven.
Wat blijkt nu:
Resterend aantal is verdampt! Ook blijkt er met die nieuwe abbo's helemaal nooit meer wat naar een volgende maand te worden meegenomen!!
Ben al vanaf 2000 klant....
Ik had een Bel+SMS+WEB 450 voor 55 per maand. Onbeperkt internet
Ik had nog een aardig aantal belminuten staan
Heb 1 sept in de winkel mijn abbo verlengd want had nieuwe tel nodig en werd een BEL, SMS, WEB 60.
Alles zou verder hetzelfde blijven.
Wat blijkt nu:
Resterend aantal is verdampt! Ook blijkt er met die nieuwe abbo's helemaal nooit meer wat naar een volgende maand te worden meegenomen!!
Ben al vanaf 2000 klant....
Mja, ik zat ook te kijken voor een verlenging met sim-only (koop zelf m'n smartphone wel, contracten van twee jaar heb ik geen zin meer in) maar vind het niet interessant meer. Eerst een lokkertje "15,50" maar dat geld maar voor 7 maanden bij een jaar contract:
Tarieven Maandelijkse kosten € 31,00
Aantal belminuten binnen bundel 75
Aantal sms binnen bundel Onbeperkt
Mobiel internet 1 GB
In principe zou dat genoeg zijn maar dan wel graag het hele jaar 15,50 en zonder vervallen van belminuten/data
Nu betaal ik voor Bel + SMS + Web 150 (fup) 29,50 dus ik kijk wel ff verder.
Tarieven Maandelijkse kosten € 31,00
Aantal belminuten binnen bundel 75
Aantal sms binnen bundel Onbeperkt
Mobiel internet 1 GB
In principe zou dat genoeg zijn maar dan wel graag het hele jaar 15,50 en zonder vervallen van belminuten/data
Nu betaal ik voor Bel + SMS + Web 150 (fup) 29,50 dus ik kijk wel ff verder.
[ Voor 4% gewijzigd door bite op 03-09-2012 12:16 ]
Ik ga mijn ABO beëindigen zo gauw het kan. Ik heb nu een mobiel van de zaak en er is overal wifi.
Een eigen ABO is gewoonweg te duur geworden. Zeker data is veel te duur geworden.
Een eigen ABO is gewoonweg te duur geworden. Zeker data is veel te duur geworden.
Bij mij wordt de korting dus ook behouden
sim only B+S+W 400 met onbeperkt internet voor 14,95 p/m. Voor hetzelfde abonnement betaal je nu gewoon 3x zoveel..
Ik koop m'n toestellen voortaan wel los, ander abo voorlopig geen behoefte aan
Ik koop m'n toestellen voortaan wel los, ander abo voorlopig geen behoefte aan
Verwijderd
Lijkt erop dat mijn Bel + SMS + Web 150 actie (met fup) gehandhaafd blijft voor 22,50 (geen sim only)
Ik had begin sept 2010 (met gratis htc desire) afgesloten, en sept 2012 voor 22,50 staat al klaar.
Ik had begin sept 2010 (met gratis htc desire) afgesloten, en sept 2012 voor 22,50 staat al klaar.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 10:58 ]
Bij mij niet! Betaal nu 29,50 ipv 22,50, zelfde abbonement 14-08-2010 afgesloten. Mail is net de deur uit, ben benieuwd!Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:57:
Lijkt erop dat mijn Bel + SMS + Web 150 actie (met fup) gehandhaafd blijft voor 22,50 (geen sim only)
Ligt er inderdaad compleet aan wat je van plan bent te doen met je nieuwe smartphone. Ik heb zelf ook heel even over hetzelfde probleem getwijfeld, maar ik gebruik vaak meer dan 500mb en het zal inderdaad alleen maar meer worden. Je moet je afvragen wat vervelender is: je neemt 1gb en je komt nooit over de 500mb of je neemt 500mb en je hebt het halverwege de maand al verbruikt. Aangezien je niet precies weet wat je dataverbruik de komende twee jaar is zijn dat de twee 'risico's'.Chevalley schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 15:40:
Even in dubio:
en heb jij al wat van je mailtje vernomen of een schriftelijke bevestiging gehad?
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:21:
Bel + SMS + Web vodafone family and friends biedt nu de 10gb datalimiet aan zoals eerder aangekondigd.
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434
Leuk, maar wat is de snelheid voordat je die 10GB gehaald hebt?_Richie_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Bel + SMS + Web vodafone family and friends biedt nu de 10gb datalimiet aan zoals eerder aangekondigd.
14,4 Mb/sLaguna schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:26:
[...]
Leuk, maar wat is de snelheid voordat je die 10GB gehaald hebt?
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Mooie aanbieding, voor 10gb per maand wil ik mijn huidige FUP-abbo wel 'opgeven'._Richie_ schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:38:
Maar hoe kom ik aan zo'n actiecode?
Ik ken geen vodafone medewerkers, in de voda-store zullen medewerkers ook niet met codes strooien..
@Hieronder, thnx voor de tip maar die persoon zegt dat ze op zijn en ze ook niet weer krijgt...
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 03-10-2012 22:44 ]
Wel zo netjes om dat met die persoon te overleggen
[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 03-10-2012 22:25 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Edit: laat maarChris.nl schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:40:
[...]
Mooie aanbieding, voor 10gb per maand wil ik mijn huidige FUP-abbo wel 'opgeven'.
Maar hoe kom ik aan zo'n actiecode?
Ik ken geen vodafone medewerkers, in de voda-store zullen medewerkers ook niet met codes strooien..
@Hieronder, thnx voor de tip maar die persoon zegt dat ze op zijn en ze ook niet weer krijgt...
[ Voor 5% gewijzigd door chrissis op 04-10-2012 09:35 ]
Bron?
http://www.iphoneclub.nl/...-smartphone-abonnementen/
http://www.belsimpel.nl/s...m=71886&cntd=1#aanb_10692
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
http://www.belsimpel.nl/s...m=71886&cntd=1#aanb_10692
https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs
ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD
Ik zit er ook aan te denken me FUP over te zetten naar de 10gb aanbieding. Alleen heb ik ook een vodafone F&F code nodig. Er was een mooi topic voor maar deze hebben de mods gesloten.
De gewone abonnementen op de website van Vodafone hebben nu ook de 10GB bundel.itarix schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:19:
Ik zit er ook aan te denken me FUP over te zetten naar de 10gb aanbieding. Alleen heb ik ook een vodafone F&F code nodig. Er was een mooi topic voor maar deze hebben de mods gesloten.
Vodafone Bel+Sms+Web Altijd € 42,50 2 jaar
** 10GB, daarna 32 kbp/s
- 90 belminuten
- Gratis sms/mms
- Gratis bellen naar Vodafone nummers
- Nu extreem veel data **
- 12 maanden 25% korting
- Hoge korting op je telefoon
Bron: http://www.vodafone.nl/mo..._met_toestel/bel_sms_web/
Maar daar krijg je slechts de helft van je contractduur korting op.edwin90 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:23:
[...]
De gewone abonnementen op de website van Vodafone hebben nu ook de 10GB bundel.
[...]
Tuurlijk zijn die er ook, maar via F&F heb je 25% korting op je abonnement, de gehele looptijd
Klopt, was zelfs 30%. Die heb ik 20 september afgesloten.. Keihard balen, anders had ik 10 GB gehad, nu 1 GBCLB schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:26:
Tuurlijk zijn die er ook, maar via F&F heb je 25% korting op je abonnement, de gehele looptijd
Hmmm, zo'n simonly met 10GB per maand is erg interessant voor deze prijzen. Echter heb ik geen actiecode.... Hoe kom ik daaraan? Ken zo ook niemand met een zakelijk abo bij VF. Een verlenging met iPhone5 is toch te duur, dus een goedkoop simonly met veel data is perfect voor mij.
Edit: Heb een code en intussen me abo al overgezet naar een sim only met 75 minuten, 10GB en onbeperkt SMS per 1 november. Helemaal happy!
Codeleverancier: Thanks a lot!
Edit: Heb een code en intussen me abo al overgezet naar een sim only met 75 minuten, 10GB en onbeperkt SMS per 1 november. Helemaal happy!

Codeleverancier: Thanks a lot!
[ Voor 26% gewijzigd door thunder8 op 04-10-2012 15:30 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik ben ook een heel blij mens. 24 maand 50% korting op zo'n sim only 10gb abbo.Codeleverancier: Thanks a lot!
Fijn dat sommige tweakers elkaar dit gunnen
[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 04-10-2012 16:09 ]
ziet er inderdaad leuk uit,over niet al te lange tijd loopt mijn abbo ook af en wilde al mijn abbo door laten lopen. eens even checken of ik ergens een code vandaan kan regelen
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik ben in vrij gevorderd stadium van overleg met de mods, of ik hiervoor een apart topic mag aanmaken. Dus die aanbiedingen bespreken, en codes schaamteloos aanvragen. Zoals het lijkt willen ze zo'n topic een kans geven.Als alles goed gaat dan heb ik rond een uurtje of 01:00 zo'n topic aangemaakt en hoeven we dit topic er niet verder mee te vervuilen...
LeukChris.nl schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:32:
Ik ben in vrij gevorderd stadium van overleg met de mods, of ik hiervoor een apart topic mag aanmaken. Dus die aanbiedingen bespreken, en codes schaamteloos aanvragen. Zoals het lijkt willen ze zo'n topic een kans geven.Als alles goed gaat dan heb ik rond een uurtje of 01:00 zo'n topic aangemaakt en hoeven we dit topic er niet verder mee te vervuilen...
dat topic was er al,maar was een beetje een puinhoop,en gesloten omdat men ook niet wist of dit wel kon vanuit regels vodafone
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Tja, mijn insteek is dat sommige tweakers medetweakers best een vriendschappelijke dienst mogen gunnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Chris.nl op 04-10-2012 18:31 ]
Dat zijn nog eens mooie aanbiedingen. Ik kan verlengen bij Vodafone dus ben erg geïnteresseerd in de Bel+SMS+Web Altijd € 32 Sim Only 1 jaar van € 32,00 voor €17,28.
Ik bel vrij weinig, maar ik ga toch regelmatig over mijn 1gb heen die ik nu heb. 10gb is ruimschoots voldoende om ook met regelmaat te tetheren met laptop/tablet.
Ik bel vrij weinig, maar ik ga toch regelmatig over mijn 1gb heen die ik nu heb. 10gb is ruimschoots voldoende om ook met regelmaat te tetheren met laptop/tablet.
[ Voor 15% gewijzigd door -MD- op 06-10-2012 00:44 ]
Verwijderd
Leuke aanbiedingen. Zo is het nog wel te doen om zoiets te bestellen. Helaas niemand in de vrienden kring. Danmaar wachten op een mooie aanbieding i.c.m een wp8 toestel.
Helaas zegt dat nog steeds niets. Ik kan er ook niets over vinden op de Vodafone website. De snelheid bij SIM Only abonnementen wijkt namelijk vaak af van de abonnementen die icm een toestel worden aangeboden.
Hier dan het topic.
Wat de snelheid betreft het gaat om een Altijd abbo.
In de voorwaarden staat o.a. Maximale downloadsnelheid bij Vaak: 7,2 Mbps en bij Altijd: 14,4 Mbps.
Er staat ook Extreem veel data loopt gedurende contractstermijn. Daarmee neem ik aan dat ik over twee jaar teruggezet wordt op een 1gb abbo, misschien krijg ik dan toch spijt dat ik mijn FUP abbo ervoor opgegeven heb
maar die gok neem ik.
Wat de snelheid betreft het gaat om een Altijd abbo.
In de voorwaarden staat o.a. Maximale downloadsnelheid bij Vaak: 7,2 Mbps en bij Altijd: 14,4 Mbps.
Er staat ook Extreem veel data loopt gedurende contractstermijn. Daarmee neem ik aan dat ik over twee jaar teruggezet wordt op een 1gb abbo, misschien krijg ik dan toch spijt dat ik mijn FUP abbo ervoor opgegeven heb
Let op:
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!
Vodafone heeft haar tariefstructuur op de website staan, iedereen kan dus heel gemakkelijk na gaan wat je voor welk bedrag krijgt. Berichten met vragen wat "ik" voor welke prijs krijg worden verwijderd!
Gelieve de DM van andere mensen op het forum niet meer te gebruiken voor Friends and Family verzoeken!