Wat voor systeem heb je nu?
Cooler Master CM 690 II Advanced
Seasonic X-750 750W
Gigabyte GA-P55-UD6
Intel Core i7 860
Kingston HyperX 4GB DDR3-1600 CL9 XMP kit
Sapphire Radeon HD 5870 Vapor-X 1GB
Welk OS gebruik je?
Windows 7 Professional SP1 x64
Welke software gebruik je of liever gezegd, wat doe je of wil je gaan doen met je systeem?
Ik gebruik me pc voor allerdaags werk zoals internetten, school -> virtueel werken met vmware workstation (ict-opleiding), gamen, cod4, maar ook de nieuwere games.
Wat mag je nieuwe SSD kosten?
ongeveer €200.- voor 120GB
Ik heb zelf ook al een beetje rondgekeken, en de OCZ Vertex 3 Max IOPS SATA III 2.5" SSD 120GB leek mij wel wat, deze is wel sata-600, en dat ondersteund mijn mobo niet, dus dan zou ik nog een pci-x(?) kaartje erbij moeten hebben, hebben jullie hier nog tips voor, aangezien ik ook gezien had dat sommige van deze kaartjes een slome chip hebben ofzo.
Of kan ik beter gaan voor de sata-300 ssd die rechtstreeks op mijn mobo kan?
Ik ben niet van plan om binnenkort een nieuw mobo te kopen, aangezien deze nog vrij nieuw is
Cooler Master CM 690 II Advanced
Seasonic X-750 750W
Gigabyte GA-P55-UD6
Intel Core i7 860
Kingston HyperX 4GB DDR3-1600 CL9 XMP kit
Sapphire Radeon HD 5870 Vapor-X 1GB
Welk OS gebruik je?
Windows 7 Professional SP1 x64
Welke software gebruik je of liever gezegd, wat doe je of wil je gaan doen met je systeem?
Ik gebruik me pc voor allerdaags werk zoals internetten, school -> virtueel werken met vmware workstation (ict-opleiding), gamen, cod4, maar ook de nieuwere games.
Wat mag je nieuwe SSD kosten?
ongeveer €200.- voor 120GB
Ik heb zelf ook al een beetje rondgekeken, en de OCZ Vertex 3 Max IOPS SATA III 2.5" SSD 120GB leek mij wel wat, deze is wel sata-600, en dat ondersteund mijn mobo niet, dus dan zou ik nog een pci-x(?) kaartje erbij moeten hebben, hebben jullie hier nog tips voor, aangezien ik ook gezien had dat sommige van deze kaartjes een slome chip hebben ofzo.
Of kan ik beter gaan voor de sata-300 ssd die rechtstreeks op mijn mobo kan?
Ik ben niet van plan om binnenkort een nieuw mobo te kopen, aangezien deze nog vrij nieuw is