Ok, de game begint mij nu wat te frustreren.
In voorgaande versies (fifa09, pes10, fifa10, fifa world cup) versla ik de CPU echt vaak makkelijk op pro en als ik maar even gewend ben aan de game ook wel op worldclass.
Het probleem alleen in de demo iig is dat de CPU ongeveer nooit op mijn helft komt, ik >90% passing heb en veel meer balbezit, desondanks kom ik echt weinig tot scoren. Ok, de helften zijn kort, maar ik denk dat ik de helft van de potten 0-0 speel ofzo. Verdedigt de CPU nou zou goed of ligt het aan mij?
Naar mijn idee verdedigt de CPU steekpasses veel en veel beter. Elke keer als ik er 1 geef aan een vrije man die 1 op 1 staat loop ik toch weer tegen een verdediger op. Of nja, ok alleen bij Ronaldo valt het mee maar de rest van de spelers....
Verder mislukken echt ontzettend veel passes in het 16 meter gebied. Bij bijvoorbeeld world cup had ik daar echt weinig moeite mee, en die game lijkt er toch wel een beetje op, al is deze misschien qua passing wel iets makkelijker?
Tot slot begint het mij ook te irriteren dat verdedigers soms even naar voren komen rennen en dan 360's gaan draaien op het middenveld, ik bedoel kom op

.
Owja, valt het jullie ook op dat als je met de bal in de voorste linie loopt dat de spitsen vaak breed gaan lopen ipv het gat in de duiken?
[
Voor 5% gewijzigd door
Dersan op 17-09-2010 01:36
]