Verwijderd

zo na de controls zo goed als hersteld te hebben toch ff lekker gespeeld :)

vind dat het verdedigen moeilijk geworden is, dus dat is in ieder geval gelukt. Niet meer altijd diezelfde standaard tackle om de bal af te pakken. slide tackel is ook moeilijker nu. de wendbaarheid van de spelers tov fifa10 is ook verbeterd :)

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
De PC versie speelt echt super lekker met de Sony Dualshock 3 controller. Alsof ik achter mijn PS3 zit!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:44

Nibbz

Postmaster General

vinom schreef op donderdag 16 september 2010 @ 08:52:
De PC versie speelt echt super lekker met de Sony Dualshock 3 controller. Alsof ik achter mijn PS3 zit!
alleen dan op een stoel achter een bureau ipv lekker chil op de bank in de woonkamer? :p

13:37

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mijn bureaustoel zit chiller dan mijn bank ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 14:25
Waarom verbeterd EA die replay's nou niet wanneer je een goal maakt? Ik vindt die replay's van PES echt zoveel beter, vooral qua camera standpunten. En die onderbreking dat ze een speler laten zien met zijn stats of iets dergelijks begint mij een beetje te irriteren. Er is daarna ook altijd een wissel bij de tegenstander.

Maar voor de rest, vooral qua gameplay FIFA > PES! Houterige bende bij PES imo.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

• NickThissen
  • Laatst online: 27-09 13:36
Jamoru schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:22:
En die onderbreking dat ze een speler laten zien met zijn stats of iets dergelijks begint mij een beetje te irriteren. Er is daarna ook altijd een wissel bij de tegenstander.
Die onderbreking IS de wissel. En die duurt zo'n 20 keer korter dan het "filmpje" in FIFA10 waar je 10 seconden naar een stadion dak zat te staren... Dus duurt korter en je hebt ook nog wat te lezen: top imo.

Mijn iRacing profiel

• Jamoru
Oh zo, dat is inderdaad dan een verbetering. :P Alleen ik heb tot nu toe alleen stats gezien van een speler van de tegenstander of hoort dat zo? Zou ook wel leuk zijn als je af en toe een speler van je eigen team in beeld ziet.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
als je zelf wisselt krijg je het dan niet?

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 16:59
Ik kreeg juist bij Fifa een onwijs arcade gevoel. Mannetjes kunnen de gekste bochten maken zonder snelheid te verliezen enzo. PES typeer ik niet zozeer als houterig, maar als realistischer. Ook zijn de graphics bij PES nu echt mooier dan bij FIFA. Wie had dat ooit gedacht.
Vorig jaar FIFA en PES gespeeld maar gezien de kleine verbetering bij FIFA en de huge verbetering bij PES, ga ik dit jaar toch alleen voor PES. Master League is onovertroffen.

PSN: Sluuz

• Jamoru
418O2 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:51:
als je zelf wisselt krijg je het dan niet?
Goed punt!. Ik ga het vanavond proberen! :D

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 22:38

HenkS

Da_king alias HenkS

ik vind de demo top (ps3)
Niet meer dat flipperkast effect, niet meer blind doorpassen en de poppetjes bewegen qua lichaamshouding realistischer vind ik.

Alleen hoe maak je in vredesnaam een penalty, als bij mij het balkje in het groen stopt, scheit ik hem nog erg naast of huizenhoog over, terwijl ik de schietknop niet lang inhoud.

Iemand advies hierin?

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zou schieten in plaats van scheiten... er staat hier in dit topic een basis penalty fimpje. Vorige pagina oid.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:20
Je moet je stick niet te ver naar rechts/links doen, hoe langer je die ingedrukt houdt, hoe meer hij naar een kant schiet.

Kijk anders even hier naar: YouTube: FIFA 11: Basic Penalties Tutorial

• Wii4all
  • Niet online
Nadeeltje nog bij een sliding blijft de speler veels te lang op de grond.

Daar moet fifa nog verbetering uithalen, gewoon na een sliding als een speler net niet bij de bal kan, moet hij gewoon proberen zo snel mogelijk op te staan.

Scheidsrechters zijn niet heel strikt paar keer iemand helemaal afgeschopt zelfs toen de bal weg was en nog kreeg ik geen rood (maar dat gebeurt in fifa ook)

Ik heb nog niet kunnen ontdekken dat spelers vastgezet worden bij bijv een corner, dat zie je pas bij clubs.
Dan bedoel ik dat van te voren al bepaald is welke speler gaat koppen/schieten.

Had nog een bugje, wilde een reply zien, muziek begon te spelen (zeer goeie muziek trouwens weer) daarna ga ik terug naar de wedstrijd, bleef de muziek doorspelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Wii4all op 16-09-2010 10:08 ]

Burp

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Gister ook wedstrijd gespeeld die eindigde in penalties. Speelde op amateur met als manual. En zowel ik als de AI scoorden geloof ik 2 of 3 keer uit 12 strafschoppen :X
Toch de tutorial maar eens bekijken. :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• NickThissen
Je moet penalties gewoon even oefenen in de Arena. Als je in de 16 staat en op een pijltjes toets drukt (niet die waar je mee loopt, die andere), dan kun je een penalty nemen. Als je dan ook nog op LT (L2 voor PS3 neem ik aan) drukt dan krijg je een target te zien waar de bal naartoe gaat.
Het werkt dus niet meer zoals in FIFA10 waar je de stick gewoon of helemaal naar links of helemaal naar rechts moest houden (en het niet uitmaakte hoe lang je hem inhoudt), de target beweegt nu zolang je de stick inhebt en stopt zodra je hem loslaat. Je kunt zelfs nog een beetje 'terug' mikken als je denkt dat je te ver doorgeschoten bent geloof ik. En als je langer B inhoudt zie je de target ook groter worden om aan te geven dat je minder nauwkeurig zal schieten.

Mijn iRacing profiel

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Sluuz schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:52:
Ik kreeg juist bij Fifa een onwijs arcade gevoel. Mannetjes kunnen de gekste bochten maken zonder snelheid te verliezen enzo. PES typeer ik niet zozeer als houterig, maar als realistischer. Ook zijn de graphics bij PES nu echt mooier dan bij FIFA. Wie had dat ooit gedacht.
Vorig jaar FIFA en PES gespeeld maar gezien de kleine verbetering bij FIFA en de huge verbetering bij PES, ga ik dit jaar toch alleen voor PES. Master League is onovertroffen.
Ik kreeg bij Fifa juist het gevoel dat ik eerder altijd bij PES had. Een vloeiend spel, met veel duels en spectaculaire momenten. Dat maakte PES voor mij altijd het voetbalspel. Daar is nu weinig meer van over. Pes voelt stroperig en plakkering, terwijl Fifa echt een hele fijne flow in het spel heeft.

Kwa graphics is PES alleen mooier bij spelersgezichten als je het mij vraagt. Animaties enz zijn bij Fifa nog steeds beter verzorgd. Fifa heeft trouwens kwa spelersuiterlijk wel een sprong gemaakt. Bij Barca zagen de spelers er perfect uit en ook aan de spelerslengtes hebben ze bij EA beter gedacht dit jaar.

Ik vind Fifa 11 echt een grotere verbetering dan PES 2011. Dat had ik als ik de verhalen vooraf hoorde nooit gedacht. Ik ga vandaag of morgen dan ook Fifa in de pre-order zetten, waar ik tot gisteren nog dacht dat het PES ging worden dit jaar.

uhm...

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Sluuz schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:52:
Sorry, maar graphics van PES beter? Ik ben zeker geen fan-boy, maar PES is over het algemeen gezien volgens mij echt niet mooier dan fifa. De gezichten lijken soms wat beter, maar kijk eens overall.. Het stadion, het veld.. Ik vind het niet mooier, maar misschien is het persoonlijk ;)

"It's about time you showed up Fox!"

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 20:51:

Barca teleurstellend spelen, Villa valt erg tegen.
Real Madrid voor in erg sterk. Middenveld en verdediging matig, Diarra is minder geworden, in Fifa 10 had ik alle ballen met hem afgepakt.
Ik heb wel gescoord met villa steekpaas door het midden.
Iniesta jonge subliem in snelle tik aanvallen door de lucht :O

• vinom
  • Nu online
Speek schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:38:
[...]

Sorry, maar graphics van PES beter? Ik ben zeker geen fan-boy, maar PES is over het algemeen gezien volgens mij echt niet mooier dan fifa. De gezichten lijken soms wat beter, maar kijk eens overall.. Het stadion, het veld.. Ik vind het niet mooier, maar misschien is het persoonlijk ;)
Je kan hier een vergelijking bekijken: Klik

Verwijderd

Wii4all schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:09:
fifa 11 is wel heel tof hoor. Er zal denk ik minder gescoord gaan worden en het zal nog wat rommeliger worden. Maar je moet nu echt zoeken hoe je de bal erlangs gaat spelen. Voorbij spelen lijkt mij ook wat moeilijker. Heb er wel zin an! Schieten is ook wat pittiger en de lobs zijn er gelukkig ook uit.

Stastieken zijn wel grappig alleen zo;n tussenfilmpje gaat op een gegeven moment irriteren. De highlights na de wedstrijd zijn ook gaaf, die staan er meteen en zijn heel snel oproepbaar. Sommige overtredingen denk ik wel dat er te snel gefloten wordt en bij andere juist niet.
haha de lobjes zijn niet eruit;), met volle concentratie en finesse moet je gaan leren lobben als de keeper te snel uit komt ;)

Het mooiste aan fifa11 vind ik dat er echt gespeeld moet worden. Je moet opzoek naar oplossingen. Ik zie standaart goals niet zo snel meer terug komen.
Voorbeeld Arshavin voor de 16 schijnbeweging naar binne, geplaatst schieten 3kwartbalk lang de kruising in.

Ik had het gevoel dat geplaatst schiet van ver ook heel erg aan is getweaked.

• vinom
  • Nu online
Kleine demo expander: Klik
Moeilijkheidsgraad, wedstrijd lengte is aan te passen en no intro.

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 16-09-2010 10:53 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:48:
[...]

haha de lobjes zijn niet eruit;), met volle concentratie en finesse moet je gaan leren lobben als de keeper te snel uit komt ;)

Het mooiste aan fifa11 vind ik dat er echt gespeeld moet worden. Je moet opzoek naar oplossingen. Ik zie standaart goals niet zo snel meer terug komen.
Voorbeeld Arshavin voor de 16 schijnbeweging naar binne, geplaatst schieten 3kwartbalk lang de kruising in.

Ik had het gevoel dat geplaatst schiet van ver ook heel erg aan is getweaked.
Er zijn 2 verschillende lobs in FIFA 10. Die speciale werkt nu niet echt goed in match, moet hem nog proberen met kaka.

Maar in de arena werkte het nog wel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Reckoner
  • Laatst online: 07:14
Best irritant, dat fluitje van de scheids na een overtreding (wanneer je 5 korte fluittonen hoort). Zelfs bij de kleinste overtreding hoor je hem. Ik snap best dat ze wat meer fluittonen hebben toegevoegd en deze random laten afspelen. Het zou wel handig zijn geweest wanneer ze de standaard tonen wat vaker laten horen dan de 'vreemde' fluittonen.

Het commentaar irriteert me nu ook al. Gelukkig kan ik dit (later) weer gewoon uitzetten.

Daarnaast vind ik het nogal jammer dat er in Fifa dingen worden toegevoegd die in het spel zeer vaak voor komen, maar in het echt zelden tot nooit. Ik heb het dan over een scheidsrechter die in de weg loopt en de bal raakt. Ook een gele kaart na een moment dat er voordeel is gegeven en de bal stil ligt. Dit komt gerust wel eens voor, maar lang niet zo vaak als in dit spel.
Volgens mij zijn dit soort dingen toegevoegd om het spel realistischer te maken, maar het tegenovergestelde wordt in mijn ogen bereikt.

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 21:39
Wauw, wat een openbaring de demo voor de pc. Het is zo veel vloeiender dan de ps3.. Ik vind dat het wel tijd word voor de ps4 eigelijk, het verschil word nu wel erg groot.

Het enige wat wel jammer is is dat als ik het goed begrepen heb fifa 11 voor de pc (precies) hetzelfde is als fifa 10 voor de consoles, dus je hebt niet de verbeteringen van de consoles versies van fifa 11.
De ps3 controller op de pc werkt ook super met ds3 tool.
Ik zit bijna te denken of ik naast fifa 11 voor de ps3 ook fifa 11 voor de pc ga kopen, alleen dan spek ik de kas van ea wel erg, aangezien ik ook fifa world cup dit jaar heb gehaald en dan zou ik 3 spellen die op de engine van fifa 10 zijn: Fifa 10 en worldcup voor consoles en fifa 11 voor pc.
Straks ff fifa 11 op ps3 proberen.

• Mars18
t0mmiiiii schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:15:
Wauw, wat een openbaring de demo voor de pc. Het is zo veel vloeiender dan de ps3.. Ik vind dat het wel tijd word voor de ps4 eigelijk, het verschil word nu wel erg groot.

Het enige wat wel jammer is is dat als ik het goed begrepen heb fifa 11 voor de pc (precies) hetzelfde is als fifa 10 voor de consoles, dus je hebt niet de verbeteringen van de consoles versies van fifa 11.
Ik zit bijna te denken of ik naast fifa 11 voor de ps3 ook fifa 11 voor de pc ga kopen, alleen dan spek ik de kas van ea wel erg, aangezien ik ook fifa world cup dit jaar heb gehaald en dan zou ik 3 spellen die op de engine van fifa 10 zijn: Fifa 10 en worldcup voor consoles en fifa 11 voor pc.
Ik haal fifa 11 op ps3 en 360 :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:51
t0mmiiiii schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:15:

Denk jij nou echt serieus dat Fifa11 voor 100% de opties van de PS3 benut? :/

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Gisteravond 10 potjes gespeeld op de PS3. Toch wat gemengde gevoelens, het "WOW"-effect is er nog niet. De graphics zijn weer wat verbeterd, dat zit wel snor. Ik vind het publiek nog steeds heel vreemd. Je scoort een goal, luidkeels gejuich, en ik zie een paar 2D-poppetjes in het publiek op en neer springen. Niet echt realistisch.
De gameplay is weer flink op de schop gegaan en is denk ik een kwestie van wennen. Waar je in 10 nog weleens op de vleugel met de bal kon rennen, moet je nu echt naar oplossingen gaan zoeken. Dat vereist meer tactisch inzicht maar ook wat behendigheid met tricks.
Het voelt allemaal nog niet in balans. Het middenveld wordt snel een klutje en de vleugels mogen iets sterker/sneller. Maar misschien ervaar ik dit omdat ik tactisch niet zo sterk ben :P en moet nog gevoel krijgen hoe de personalities van spelers goed ingezet kunnen worden.

Dat zeg ik!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
De filmpjes werken weer op easportsfootball.co.uk!
Hier filmpje van hoe buitenspel regel erg slecht is. Bal gaat totaal andere kant op, verdediger heeft de bal en schiet hem naar voren maar als ik de bal krijg fluit de scheids omdat tegenstander geen voordeel heeft ofzo terwijl er niks aan de hand is.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36106281

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-10 21:39
Dersan schreef op donderdag 16 september 2010 @ 12:33:
[...]

Denk jij nou echt serieus dat Fifa11 voor 100% de opties van de PS3 benut? :/
100% vast niet, maar het zal toch niet onder de 90 zijn? of is de ps3 versie zwaar inefficient? Als je kijkt naar de pure kracht van de gpu van de ps3 en bijv de gtx 460 of zelfs gtx 450 is dat een wereld van verschil. Ik dacht dat de ps3 ongeveer net zo sterk was als de 7900 gs. Dan vind ik het niet onlogisch dat de ps3 versie niet constant 60 (of zelfs 40) fps op het beeld tovert. Daarom vind ik het tijd voor een krachtigere PS3 zodat je bijvoorbeeld echt full hd kan hebben, en op een mooie framerate. Ik ben niet zo'n framerate zeikerd, maar nu ik deze engine op een redelijk krachtige pc heb gespeeld is het echt smullen.

[ Voor 17% gewijzigd door t0mmiiiii op 16-09-2010 13:20 ]

Verwijderd

Zo, gister nog even bij m'n broer wat potjes gespeeld met z'n 2en. De eerste keer vergeten 'm op experienced te zetten (iets te snel op A gedrukt) en euh dat was een beetje erg eenvoudig (11-0 in 2x3 minuten, niet verkeerd). Daarna weer op experienced gespeeld en wat een verschil weer. Is dit Worldclass of Legendary? (xbox)

Wederom dezelfde bevindingen. Mannetjes krijgen de bal niet goed onder controle, middenveld is een grote chaotische zooi en de verdedigers zijn bovennatuurlijk goed. Alles gaat zo rommelig en overdreven snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 13:20 ]

• d0s
  • Laatst online: 11:11

d0s

sssst

Ik dacht dat de pc versie hetzelfde zou zijn als de ps3/xbox360 dit jaar?

Wat een grote ellende weer pfff..

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-10 14:03
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar heb de pc versie van de demo gedownload maar iedere keer als ik de controls wil veranderen dan krijg ik een popup dat ik het menu moet re-enteren met de controller waarmee ik wil configureren.. Iemand?

Verwijderd

Zanzarismo schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:33:
Ik weet niet wat ik fout heb gedaan maar heb de pc versie van de demo gedownload maar iedere keer als ik de controls wil veranderen dan krijg ik een popup dat ik het menu moet re-enteren met de controller waarmee ik wil configureren.. Iemand?
Zelfde probleem hier, tenminste als je de controlls ingame voor toetsenbord wilt veranderen. Dat lukt simpelweg niet. Kun je trouwens wel veranderen door voordat je in game gaat de instellingen te veranderen in dat pop-up scherm.

Waarom is trouwens het penalty nemen op de PC niet hezelfde als op de consoles? Vind dat wel een tegenvaller.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:19:
Zo, gister nog even bij m'n broer wat potjes gespeeld met z'n 2en. De eerste keer vergeten 'm op experienced te zetten (iets te snel op A gedrukt) en euh dat was een beetje erg eenvoudig (11-0 in 2x3 minuten, niet verkeerd). Daarna weer op experienced gespeeld en wat een verschil weer. Is dit Worldclass of Legendary? (xbox)

Wederom dezelfde bevindingen. Mannetjes krijgen de bal niet goed onder controle, middenveld is een grote chaotische zooi en de verdedigers zijn bovennatuurlijk goed. Alles gaat zo rommelig en overdreven snel.
tja ik denk toch dat vooral mensen die in fifa10 het flipperkast voetbal gebruikten, dit nu zo ervaren.

Ik vind het heel realistisch, want in het echt moet je een bal ook onder controle nemen, of je kan in 1x passen maar wel met een beperking welk poppetje je gebruikt en in welke richting je kaatst.

in fifa10 kon je een pass in een hoek van 90 graden altijd goed doorspelen, nu kan dat niet meer, logisch.. in het echt is dat ook niet makkelijk!

ik ben blij dat het zo werkt, je kan echt nog wel kaatsen zonder aan te nemen, alleen ff nadenken welke kant op.

Verwijderd

HenkS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 13:47:
[...]

tja ik denk toch dat vooral mensen die in fifa10 het flipperkast voetbal gebruikten, dit nu zo ervaren.

Ik vind het heel realistisch, want in het echt moet je een bal ook onder controle nemen, of je kan in 1x passen maar wel met een beperking welk poppetje je gebruikt en in welke richting je kaatst.

in fifa10 kon je een pass in een hoek van 90 graden altijd goed doorspelen, nu kan dat niet meer, logisch.. in het echt is dat ook niet makkelijk!

ik ben blij dat het zo werkt, je kan echt nog wel kaatsen zonder aan te nemen, alleen ff nadenken welke kant op.
Neenee, dat is niet wat ik bedoel. In FIFA 10 gebruikte ik zelden flipperkastvoetbal, ik probeerde waar mogelijk ook de bal aan te nemen en te controleren. Nu gaat dit een stuk knulliger. Als je dat dan combineert met het feit dat je 'm ook niet snel weg kan spelen dan is het een lastig geheel. Dan komt daar ook nog eens bij de dat computer nog sneller op je af komt rennen en iedereen nog dichter op elkaar staat. Dat allemaal bij elkaar is mijns insziens een beetje een vervelende combi.

Maar nogmaals, dat is wel allemaal op experienced, op beginner had ik geen last van al dat - dat was ook wel belachelijk simpel meteen

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ja ik begrijp wel wat je bedoeld, al vond ik het toch wel lekker spelen gisteren op experienced.

Met fifa 10 kon je ook makkelijk door het middenveld combineren, denk dat je met fifa 11 de zijkanten meer moet benutten en dan met langere strakke passen de aanvallers bereiken.

veel mensen spelen veel korte passen, als de computer dan snel op je afrent trek je het veld nooit uit elkaar en wordt het een zooitje

misschien meer lange passen (ook over de grond) gebruiken en meer de zijkanten. ik ga vanavond nog s spelen! gisteren wel een wereldgoal gemaakt vanaf een metertje of 35 :)

Verwijderd

Fifa 11 is meer hardcore geworden voorheen kon je willekeurig knopjes inrammen en je was zo voor de goal, maar nu kan dat niet meer of je hebt verdomd veel geluk nodig om zomaar voor de goal te verschijnen.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:11:
Fifa 11 is meer hardcore geworden voorheen kon je willekeurig knopjes inrammen en je was zo voor de goal, maar nu kan dat niet meer of je hebt verdomd veel geluk nodig om zomaar voor de goal te verschijnen.
mee eens, meer nadenken welke kant je opspeelt, lang of kort, welke speler je bediend, met welke voet je de bal speelt enz..

heerlijk!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
NickThissen schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:40:
[...]

Die onderbreking IS de wissel. En die duurt zo'n 20 keer korter dan het "filmpje" in FIFA10 waar je 10 seconden naar een stadion dak zat te staren... Dus duurt korter en je hebt ook nog wat te lezen: top imo.
Bij mij duurt het maar een paar seconden tenzij hij vast zit en deze duurt wel degelijk langer, veel langer zelfs.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Verwijderd

Is Fifa 11 demo ook te downloaden voor mac? kan het niet vinden namelijk dus zal wel neit zo zijn...

• vinom
  • Nu online
Nop, niet voor de Mac.

Verwijderd

HenkS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:12:
[...]

mee eens, meer nadenken welke kant je opspeelt, lang of kort, welke speler je bediend, met welke voet je de bal speelt enz..

heerlijk!
Hmz ik denk dat het voornaamste voor mij is dat ik het FIFA 10 gevoel eruit moet spelen, ik heb zo veel potjes tegen de computer gedaan dat ik zowat kan dromen wat 'ie zou doen. Dat is nu natuurlijk allemaal net iets anders. Ik ga er in ieder geval niet van uit dat op lange duur de gameplay me niet aan zal staan.

• Mars18
Wat bedoelen jullie dan precies met flipperkastvoetbal in fifa 10?

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Mars18 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:51:
Wat bedoelen jullie dan precies met flipperkastvoetbal in fifa 10?
je kan blind passen, als je 10x op de pass knop drukt komt de bal altijd aan bij een medespeler, zonder ook maar echt te hoeven richten, aan te nemen of te kijken, gaat altijd goed.

kort om, je kan tikken wat je wilt, ook al ben je een fifa beginner, komt net over als een flipperkast hoe sommige spelers dat gebruiken (misbruiken)

• Mars18
HenkS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 14:55:
[...]

je kan blind passen, als je 10x op de pass knop drukt komt de bal altijd aan bij een medespeler, zonder ook maar echt te hoeven richten, aan te nemen of te kijken, gaat altijd goed.

kort om, je kan tikken wat je wilt, ook al ben je een fifa beginner, komt net over als een flipperkast hoe sommige spelers dat gebruiken (misbruiken)
Daar was ik er wel 1 van ja ;)
Zeker met me 4 spitsen opstelling :o

Ben toch benieuwd hoe die opstelling in 11 is.

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-10 16:59
Speek schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:38:
[...]

PES is nooit mooier geweest dat FIFA maar ik denk dat we het anders bekijken. Ik vind de spelersmodellen van FIFA vrij lelijk. Ze staan zo raar voorovergebogen. Daarnaast kijken ze als een stelletje zombies uit hun ogen. In de 2011 versie zijn ze wel wat opgepoetst moet ik zeggen maar bij PES ziet dat er beter uit. Stadions vind ik bij PES mooier. Het ziet er wat strakker uit allemaal. Publiek is bij allebei bagger.

Het grootste punt vind ik nog de tenue's van spelers. Bij FIFA zijn ze wazig en rekken ze heel raar uit als de speler beweegt (kijk maar naar de spelersnaam op de rug). Dit ziet er bij PES veel beter uit.

Het is maar waar je het zwaartepunt legt, maar ik vind de spelers belangrijker dan dat er iemand met een vlag staat te zwaaien in het publiek.

PSN: Sluuz

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

hehe ja, van ver is FIFA mooier, van dichtbij PES.... wel jammer dat 11 toch qua graphics echt erg op 10 lijkt, alsof ze al hun tijd in de gameplay hebben gestopt die niet eens zo revolutionair veranderd is.. weird..

[ Voor 60% gewijzigd door Freshnezz op 16-09-2010 16:02 ]

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Demo nu behoorlijk wat potjes gespeeld, zowel tegen vrienden als tegen de AI.
Het valt me 100% mee. Je moet er nu echt wat voor doen en dat bevalt me wel. One-touch passes lukken nog steeds, alleen je moet niet te ver bij elkaar vandaan staan en elkaar zien (na elkaar toe gedraaid staan, meer dan 90 graden passes gaan nu vaker mis). Ik vind de balans van Pro Passing zo wel goed, het is nu meer voetbal. Je moet een stuk creatiever en geduldig zijn.

Alleen jammer van de hoge pressure die de AI nog steeds toepast. Ik merk wel dat het toepassen van skills nu veel vaker lukt. Net die ene beweging kan je de tijd geven om een medespeler te vinden of om een schot te plaatsen. Nu maar hopen dat EA het Pro Passing niet te veel gaat aanpassen voor de uiteindelijke versie, want er zijn al weer genoeg idioten die schreeuwen op het EA forum dat het te moeilijk is. Vorig jaar was het uiteindelijke spel bijvoorbeeld ook sneller dan de demo, dus dat wordt afwachten.

[ Voor 4% gewijzigd door SR8 op 16-09-2010 16:11 ]

• vinom
  • Nu online
I don't agree. Als je dit kijkt zie je toch duidelijk dat FIFA er beter uitziet.

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Freshnezz schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:01:
hehe ja, van ver is FIFA mooier, van dichtbij PES.... wel jammer dat 11 toch qua graphics echt erg op 10 lijkt, alsof ze al hun tijd in de gameplay hebben gestopt die niet eens zo revolutionair veranderd is.. weird..
dan moet je je ogen open doen want het ziet er wel degelijk een stuk beter uit. Zeg dan ook meteen dat PES 11 op 10 lijkt.. ;w

wat ik wel beetje vreemd vond is dat bij penalty's de speler die 'm neemt soms uit glijdt :X En dat er gewoon over de keeper heen geschoten kan worden als die stil blijft staan (die vervolgens ook achterover valt)

Buiten dat ben ik nog niet teleur gesteld :)

PSN ID: Enzyme-NL

• CLB
  • Niet online

CLB

Wie heeft vandaag de PC-demo gedownloadet en heeft net als mij een Logitech Rumblepad II?
Hij onthoud die knoppen gewoon niet.. Ik wil als laatste instellen: Sliding tackle wordt knop 6..
Heb ik dat gedaan dan wisselen Lob Pass/Cross/ Header en Finesse Shot Modifier automatisch om..
Lob Pass/Cross/Header moet knop 3 worden en die Finesse Shot Modifier, maakt me geen reet uit..

Maar ik krijg m'n knoppen gewoon niet ingesteld zoals ik het wil..
Of de sliding knop wordt een andere knop of die Lob Pass/Cross/Header veranderd in iets wat ik niet wil..

Uhm? Zodoende heb ik ook maar vaag een paar potjes kunnen spelen, speelt wel heel lekker imho..
Maar dit wil ik wel opgelost hebben.. any ideas?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

De PC versie mist wel een aantal dingen t.o.v PS3/Xbox..

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
De demo is wel echt vet, alleen zijn de instellingen echt kut!
Heb eerst de hele besturing om moeten gooien en ik weet echt niet wat de xbox besturingen zijn voor bijvoorbeeld trucjes te doen vind het maar onhandig gedaan van FIFA die instellingen, hopelijk is dit niet zo bij de echte versie of er moet in het boekje duidelijk iets van besturing bij staan! Dat hoop ik dan toch.

• CLB
  • Niet online

CLB

EnzymeNL schreef op donderdag 16 september 2010 @ 17:53:
De PC versie mist wel een aantal dingen t.o.v PS3/Xbox..
Achja dat maakt me persoonlijk niet uit, als ik maar gewoon kan raggen met m'n RumblePad II >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mars18
P-aul schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:06:
Heb eerst de hele besturing om moeten gooien en ik weet echt niet wat de xbox besturingen zijn voor bijvoorbeeld trucjes te doen vind het maar onhandig gedaan van FIFA die instellingen, hopelijk is dit niet zo bij de echte versie of er moet in het boekje duidelijk iets van besturing bij staan! Dat hoop ik dan toch.
zijn gewoon de zelfde controls als fifa 10

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
P-aul schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:06:
Als ik me niet vergis doe je truckjes met LT ingedrukt en het rechter pookje.
Er staan legio filmpjes op youtube wat dat betreft zoals onderstaande en die zijn niet veranderd in Fifa11.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MNyVeGcw66g]

Only fools are enslaved by time and space.

• Mars18
Waar ik bang voor was is weer gebeurd. Ik weet zeker dat FIFA 08 , FIFA 09 en FIFA 10 mooier waren op de 360 dan op de PS3.

En dat is nu met FIFA 11 ook zo.
Heb er 2 foto's van gemaakt met de zelfde setting.

PS 3 versie is echt waziger.

FIFA 11 op 360

Afbeeldingslocatie: http://web1.twitpic.com/img/162931934-7b46c776a048c9acc0e8fce81311a5f9.4c924d10-full.jpg

FIFA 11 op PS3

Afbeeldingslocatie: http://web16.twitpic.com/img/162933207-f4d9eda9a12bdd735e46af38a29f20c8.4c924d10-full.jpg

Het is wat slecht te zien helaas.

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
ik vind op de ps3 beter

• Ganondorf_875
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik heb nu ook de FIFA 11 PC demo gespeeld. Mijn eerste potje was Chelsea - Barcelona op amateur moeilijkheidsgraad. Eindstand was daar 9-0. Nu de moeilijkheid verhoogd naar professioneel, en nu win ik met 5-0 van Real Madrid, terwijl ik echt niet zo goed ben in FIFA. :D
Ik vind het spel echt een enorme vooruitgang op de PC, maar ik vind wel dat ik af en toe (veel) te makkelijk kan scoren, omdat bijvoorbeeld de keeper blunders maakt: bij Chelsea - Real liep de keeper van Real bij een corner de bal in zijn eigen doel. |:(
Ik ga deze FIFA zeker kopen zodra die uitkomt. :9~

Als ik vezels moet eten dan vreet ik mijn trui wel op...

• Mars18
Jullie moeten eens tegen echte mensen de demo spelen, dan is het veel beter om te oordelen.

• P-aul
LoneRanger schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:41:
[...]

Als ik me niet vergis doe je truckjes met LT ingedrukt en het rechter pookje.
Er staan legio filmpjes op youtube wat dat betreft zoals onderstaande en die zijn niet veranderd in Fifa11.

[video]
Het gaat overigens om de demo op de PC.
Alle besturingen zijn Xbox afbeeldingen bijvoorbeeld A is passen etc. Echt te belachelijk voor woorden dit.
Kom er totaal niet wijs uit..

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
nou nog maar even mijn ervaringen: het voelde in het begin stroperig aan, dat wordt beter maar ik heb wel meer het gevoel dat de bal langzamer beweegt in 11, verder wel goede game, het passsysteem is wel beter maar zeker niet perfect. Het commentaar is bovendien ook weer niet goed, komen er statistieken van schoten onder het scorebord en de commentatoren hebben het over de statistieken van balbezit (PS3). Al met al zeker een verbetering.

• NickThissen
Het commentaar is altijd al slecht geweest, dat verbeteren ze gewoon nooit. Vanaf 2005 hoor ik af en toe al enthousiast uit m'n speakers dat bijv Rooney zijn tweede goal maakt! Allemaal leuk en aardig maar het staat toch echt 1-0 8)7
Zoiets snap ik nou niet... Is het nou zo moeilijk om dat even aan te pakken? Er staat vast gewoon een bestandje op de foute plek of heeft de foute naam of zoiets, kan toch niet veel moeite kosten...

Mijn iRacing profiel

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wat mij wel opvalt is dat bij de pc versie wel heel vallen ballen op de paal gaan. Ik schiet heel vaak op de paal wanneer ik vanaf de zijkant op de keeper af ga en dan de bal in de korte hoe probeer te schieten.

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Demo gedownload en eens een paar potjes gespeeld: wat een heerlijke voetbalgame! FIFA 10 heb ik overgeslagen, dus ik zie wel veel verbetering tegenover FIFA 09 die ik hiervoor altijd speelde. Groot verschil is de manier hoe aanvallers nu meedoen aan het spel als jij de bal hebt, in FIFA 09 liepen ze altijd in de dekking maar nu zijn ze goed aanspeelbaar. Heerlijk.

Hier een lekker goaltje uit één van mijn potjes:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36328436 :)

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 17:51
ik heb hem net ook gedownload op de xbox360. vond het eigenlijk maar schokkerig, in het eindfilmpje loopt het niet soepeltjes en af en toe in het veld warped een speler ff een cm naar rechts/links om zo ff in de juiste positie te komen voor de animatie :s

• P-aul
blueice85 schreef op donderdag 16 september 2010 @ 22:19:
ik heb hem net ook gedownload op de xbox360. vond het eigenlijk maar schokkerig, in het eindfilmpje loopt het niet soepeltjes en af en toe in het veld warped een speler ff een cm naar rechts/links om zo ff in de juiste positie te komen voor de animatie :s
Het is en blijft een demo, het echte spel zal zeker merkbaar beter zijn dat kan ik uit ervaring zeggen van de vorige demo's ten opzichte van het echte spel. Zeker de PC versie is echt goed zelfs de demo nu al ik kijk echt uit naar het echte spel!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Het valt mij op dat de bal bij een doelpunt verdacht hard terug komt rollen/stuiteren uit het doel. Niet heel erg realistisch...

[ Voor 22% gewijzigd door JBS op 16-09-2010 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JBS schreef op donderdag 16 september 2010 @ 23:21:
Het valt mij op dat de bal bij een doelpunt verdacht hard terug komt rollen/stuiteren uit het doel. Niet heel erg realistisch...
Je kunt de tension van het net veranderen in de opties ergens, misschien dat eens aanpassen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 06:51
Ok, de game begint mij nu wat te frustreren.

In voorgaande versies (fifa09, pes10, fifa10, fifa world cup) versla ik de CPU echt vaak makkelijk op pro en als ik maar even gewend ben aan de game ook wel op worldclass.

Het probleem alleen in de demo iig is dat de CPU ongeveer nooit op mijn helft komt, ik >90% passing heb en veel meer balbezit, desondanks kom ik echt weinig tot scoren. Ok, de helften zijn kort, maar ik denk dat ik de helft van de potten 0-0 speel ofzo. Verdedigt de CPU nou zou goed of ligt het aan mij?

Naar mijn idee verdedigt de CPU steekpasses veel en veel beter. Elke keer als ik er 1 geef aan een vrije man die 1 op 1 staat loop ik toch weer tegen een verdediger op. Of nja, ok alleen bij Ronaldo valt het mee maar de rest van de spelers....

Verder mislukken echt ontzettend veel passes in het 16 meter gebied. Bij bijvoorbeeld world cup had ik daar echt weinig moeite mee, en die game lijkt er toch wel een beetje op, al is deze misschien qua passing wel iets makkelijker?

Tot slot begint het mij ook te irriteren dat verdedigers soms even naar voren komen rennen en dan 360's gaan draaien op het middenveld, ik bedoel kom op :').

Owja, valt het jullie ook op dat als je met de bal in de voorste linie loopt dat de spitsen vaak breed gaan lopen ipv het gat in de duiken?

[ Voor 5% gewijzigd door Dersan op 17-09-2010 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dersan schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 01:34:
Ok, de game begint mij nu wat te frustreren.

In voorgaande versies (fifa09, pes10, fifa10, fifa world cup) versla ik de CPU echt vaak makkelijk op pro en als ik maar even gewend ben aan de game ook wel op worldclass.

Het probleem alleen in de demo iig is dat de CPU ongeveer nooit op mijn helft komt, ik >90% passing heb en veel meer balbezit, desondanks kom ik echt weinig tot scoren. Ok, de helften zijn kort, maar ik denk dat ik de helft van de potten 0-0 speel ofzo. Verdedigt de CPU nou zou goed of ligt het aan mij?

Naar mijn idee verdedigt de CPU steekpasses veel en veel beter. Elke keer als ik er 1 geef aan een vrije man die 1 op 1 staat loop ik toch weer tegen een verdediger op. Of nja, ok alleen bij Ronaldo valt het mee maar de rest van de spelers....

Verder mislukken echt ontzettend veel passes in het 16 meter gebied. Bij bijvoorbeeld world cup had ik daar echt weinig moeite mee, en die game lijkt er toch wel een beetje op, al is deze misschien qua passing wel iets makkelijker?

Tot slot begint het mij ook te irriteren dat verdedigers soms even naar voren komen rennen en dan 360's gaan draaien op het middenveld, ik bedoel kom op :').

Owja, valt het jullie ook op dat als je met de bal in de voorste linie loopt dat de spitsen vaak breed gaan lopen ipv het gat in de duiken?
een steekpass geven lukt haast niet meer, ook niet tegen een echt iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Amras schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:58:
Demo gedownload en eens een paar potjes gespeeld: wat een heerlijke voetbalgame! FIFA 10 heb ik overgeslagen, dus ik zie wel veel verbetering tegenover FIFA 09 die ik hiervoor altijd speelde. Groot verschil is de manier hoe aanvallers nu meedoen aan het spel als jij de bal hebt, in FIFA 09 liepen ze altijd in de dekking maar nu zijn ze goed aanspeelbaar. Heerlijk.

Mooie goal zeg!

Ik speel nu op semi pro, en ik merk wel dat je veel verschil ziet tussen spelers onderling in verschillende linies.
Zo'n drogba is bijv. fysiek sterk maar technisch is tie niet echt (met snel draaien etc bedoel ik)

Gistern de hele avond met chelsea gespeeld binnenkort ook eens proberen met barca om te kijken wat de verschillen zijn.

Scoren is ongeloofelijk moeilijk met scoren bedoel ik eigenlijk schieten buiten de 16, het lukt mij niet eens om de bal goed op goal te schieten. De ene keer is het een rolletje de andere keer gaat ie hoog over. Ik heb nog geen schot gehad wat richting de goal op de lat of paal is gegaan. Flink oefenen nog dus.

Nog tips mbt. het schieten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:44:
[...]

Scoren is ongeloofelijk moeilijk met scoren bedoel ik eigenlijk schieten buiten de 16, het lukt mij niet eens om de bal goed op goal te schieten. De ene keer is het een rolletje de andere keer gaat ie hoog over. Ik heb nog geen schot gehad wat richting de goal op de lat of paal is gegaan. Flink oefenen nog dus.

het schieten is niet echt anders dan in fifa10. je moet wel veel meer opletten met wie je schiet. een speler met een matig tot redelijk goed schot, zal niet van ver kunnen scoren. en ook voor welke voet de bal ligt. het is echt bewuster bezig zijn met je speler (wie/welke voet) voordat je schiet.

ik heb een goed met Essien gemaakt vanaf 35 meter (echt schitterend al zeg ik het zelf) en ik schoot niet anders dan in fifa10.

Ook wel leuk om nu bij de speler eigenschappen te kijken, daar staan soms icoontjes bij waar ze goed in zijn. (ik vind de icoontjes wel erg klein, je moet er op klikken om te zien wat ze voorstellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik schoot met lampard dat is toch geen slechte schieter?

Maar zelfs met kaka in de arena.
Als je schiet van buiten de 16 zeilt de bal vaak huizehoog over of naast.
Je zou toch tenminste een bal op het doel verwachten van een ster ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:56:

dat klopt, daarmee zou je toch goed moeten kunnen schieten

misschien had ik geluk :)

ach het heeft wel zijn charme dat t allemaal wat meer moeite kost dan gewoon knallen en hij vliegt bijna altijd tussen de palen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 09:56:

Het zal je eens verbazen hoeveel ballen van sterspelers naast de doel belandelen. Dat je een ster bent betekent vaak niet dat je een ster bent in scoren, maar een ster bent in snelheid, overzicht, strategie, speelwijze etc ;) Kaka is een sterspeler omdat het een geniale speler a la Zidane (Zidane is natuurlijk van een heel ander niveau :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleggen hoe je succesvol een vrijetrap neemt met de pc?
want snap er echt geen hol van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 08:44:
[...]

Mooie goal zeg!

Ik speel nu op semi pro, en ik merk wel dat je veel verschil ziet tussen spelers onderling in verschillende linies.
Zo'n drogba is bijv. fysiek sterk maar technisch is tie niet echt (met snel draaien etc bedoel ik)

Gistern de hele avond met chelsea gespeeld binnenkort ook eens proberen met barca om te kijken wat de verschillen zijn.

Hm, dat is apart. De ene pot die ik per ongeluk op een lager niveau speelde ging het scoren juist belachelijk simpel. Ballen die onder de keeper doorgingen, harde schoten waar ie gewoon naar stond te kijken etc. Maargoed dat zal wel met de FIFA 10 ervaring te maken hebben dan.
Ik zou zeggen probeer in de arena eens het een en ander uit met schiettechnieken. Probeer de knop eens korter, of langer (over het algemeen hoef je maar heel kort te drukken). Probeer eens te rennen en van daaruit te schieten, probeer eens met RB (finesse) de hoek in de schieten. Beetje het gevoel ervoor krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 03-10 14:51
je moet gewoon goed timen met schieten (nu heb ik het niet over de vrije trap, daarbij moet je naar het verlengde van de bal kijken en of het een links of rechtspoot is; welke kant hij op draait), dus timen met dribbelen en als de bal precies goed is uithalen en richten. het is vooral veel oefenen en ook een beetje geluk hebben. en weten welke spelers een goed schot hebben :)

edit: geplaatst schieten wil ook wel eens helpen ja :)

[ Voor 7% gewijzigd door El_V op 17-09-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
En gewoon veel RB gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Laatst online: 03-10 14:51
[b][message=34700265,noline]

damn dat is wel een hele lekkere goal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
ik merk trouwens ook dat het koppen verbeterd is.

Als je bij een corner te vroeg drukt, zie je de speler tevroeg springen ;)
Bij fifa 10, kon je de knop ingedrukt houden waarna de bal gekopt werd.

Nu moet je wat beter timen, heel goed gedaan.

Ook met doelteappen wegkoppen moet er beter getimed worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Tis niet heel goed te horen in dit filmpje, maar dat paalgeluid is echt vreselijk... korte demonstratie na een geinig schot dat er van mij best in mocht: http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/36473152

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Hebben jullie ook last van de nieuwe buitenspel regeling ? Bijvoorbeeld Je speler loopt net buitenspel maar hij krijgt de bal niet en wanneer een ander speler van je team dus de bal krijgt word je alsnog uitgefloten...

[ Voor 5% gewijzigd door Aslanboy1905 op 17-09-2010 13:28 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bejit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 14:50

Bejit

Svenska Faderland

Zo ff FIFA 2011 gespeeld. Speelt heeerlijk en veel beter dan FIFA 2010 World Cup. Nu kun je gelukkig gewoon door goed te passen weer intikkertjes maken. :)

Systeempje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Striptease schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:27:
Hebben jullie ook last van de nieuwe buitenspel regeling ? Bijvoorbeeld Je speler loopt net buitenspel maar hij krijgt de bal niet en wanneer een ander speler van je team dus de bal krijgt word je alsnog uitgefloten...
yups

Gebeurt met zo'n verkeerde pass, ipv dat de bal naar de zijkant gaat (waar de speler buitenspel staat) gaat de bal naar het midden en wordt je buitenspel gegeven.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan de moeilijkheid niet aanpassen =/
ookal heb ik die tweak in de juiste folder gezet naar mijn weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wii4all schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 13:00:
ik merk trouwens ook dat het koppen verbeterd is.

Als je bij een corner te vroeg drukt, zie je de speler tevroeg springen ;)
Bij fifa 10, kon je de knop ingedrukt houden waarna de bal gekopt werd.

Nu moet je wat beter timen, heel goed gedaan.

Ook met doelteappen wegkoppen moet er beter getimed worden.
Ik vind koppen zo lastig, in fifa 10 ook, speel nooit op voorzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan geeneen aanval opzetten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Zijn er meer mensen waar de FIFA11 demo het niet doet op de PC? Ik krijg het laadscherm van Kaka erop en vervolgens gaat hij terug naar Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Metalbuster schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:07:
Zijn er meer mensen waar de FIFA11 demo het niet doet op de PC? Ik krijg het laadscherm van Kaka erop en vervolgens gaat hij terug naar Vista.
wellicht als administrator uitvoeren aanzetten?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Elke keer als ik een goaltje maak, loopt m'n speler zo hoppa het goal in..
Een halve seconde later zie je dan z'n overwinning die gevierd wordt ergens midden op het veld..

Wordt na 20 goaltjes toch wel irrant.. Filmpjes matchen niet met wat de speler doet na het scoren.. lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannzyx
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-06 16:05
CLB schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:58:
Elke keer als ik een goaltje maak, loopt m'n speler zo hoppa het goal in..
Een halve seconde later zie je dan z'n overwinning die gevierd wordt ergens midden op het veld..

Wordt na 20 goaltjes toch wel irrant.. Filmpjes matchen niet met wat de speler doet na het scoren.. lomp
Dat was in 10 ook al zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

10 heb ik nooit gespeeld, dat was zo fugly op de PC =) Fifa 11 kan er wel mee door imho..
Ik vind het lekker spelen, maar momenteel zijn alle steekpass'jes geniaal en scoor ik bijna elke actie..
Je kan niet meer zo heel makkelijk kappen? Bal springt dan 1,5 meter van m'n voet en is weer weg...

Ik ga nog even wat demo'en.. Je kan niet oefenen op vrije trappen / corners / penalties heh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
CLB schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 18:13:
Ik ga nog even wat demo'en.. Je kan niet oefenen op vrije trappen / corners / penalties heh?
Vrije trappen en penalties wel, corners weet ik niet. Je moet in de arena gewoon op een van de pijltjes toetsen drukken (niet die waar je mee loopt, die andere) en dan kun je van die plek een vrije trap nemen (of een penalty als het binnen de 16 is natuurlijk).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Kaka en Ronaldo kunnen dat speciale lobje nog wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

wow PS3/Xbox versie is best wel geniaal geworden. Personality + en Pro passing werkt als een tiet imo.
Als de wedstrijd is afgelopen mogelijkheid om de hoogtepunten nog is rustig terug te bekijken / uploaden _/-\o_
En we kunnen nu als het goed is Lukaku kopen in career :*)
Kom maar op d:)b

Oh en voor de mensen die online is wat anders willen dan al die 5-sterren teams voeg me gerust toe 8)

Speel vooral met FC Utrecht *O*

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.