|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
En ja, er worden ook nieuwelingen geboren, waar dat was vroeger wss ook gewoon zo hoor
Haha heel tof, hier zijn ze inmiddels 3 en bijna 2l3p schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:07:
Dank jullie wel allemaal![]()
![]()
![]()
En ja het is mijn eerste, wat geweldig zeg
Ik zal me verder koest houden tot je je mod weer oppakt
Ehm... ik zit hier sinds 2002 ... dat is toch wel een redelijke periodeCarpento schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:43:
Ik denk dat het je beleving is, toen je hier net was kende je niemand (of bijna niemand) van de Tweakers, dus ook weinig Tweakers met kids. Nu je wat langer hier rondhangt leer je er steeds meer beter kennen, en daar zitten er ook weleens Tweakers met kindertjes bij
En ja, er worden ook nieuwelingen geboren, waar dat was vroeger wss ook gewoon zo hoor
Maar in de afgelopen week zijn er 2 kiddo's bij gekomen. Dat bedoelde ik meer. Maar goed...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Gefeliciteerd L3p, en geniet ervan. Ze zijn groot voor je er erg in hebt (zegt de vader van 2 meiden van 1,5 jaar en 1 maand oud).
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
l3p schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:20:
Ik moet het gewoon even kwijt![]()
Dit geweldige wonder gaat mijn build vertraging laten oplopen.
En Terecht !![]()
[afbeelding]
Ze heet Mardien, weegt 3270 gram en is kerngezond.
De moeder maakt het ook uitstekend.
Ik zou zeggen het is je eerste, hou haar zelfIk moet het gewoon even kwijt
Maar gefeliciteerd.
straks heb je alleen nog maar geld voor een oud computertje... en de rest gaat op aan pampers...
http://www.arjan-swets.com
Pakje kwam vanmorgen binnen.
Heb een Corsair Dominator GT 2000mhz CL7 elpida setje op de kop kunnen tikken.
Lijkt easy, maar is prutsen
Oude en nieuwe set
Ook nog een UV ledstripje van 30 cm achter logo gedaan, nu licht het wat beter op door het plexi.
Zonder UV Led
Met UV LED
Zonder UV Led
Met UV LED
Ik zal weer wat koffie en taart boven brengen
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Jou achternaam klopt helemaal want je zwetst lekker.swets schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 00:30:
kinderen tja... je sla met je eigen lul je hobby van tafel.... :-)
straks heb je alleen nog maar geld voor een oud computertje... en de rest gaat op aan pampers...

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

En succes met je baby'tje.
Ehm ik heb echt geen idee, bij mij is het echt puur toeval denk ik, ik kreeg dit scherm van een neef, en heb hem er gelijk naast gehangendrumstickNL schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 11:42:
Over schermen gesproken, ik kan het scherm dat je toen vermeldde wel vinden maar het is totaal de verkeerde maat. Hoe kan het dat hij zo goed past naast jouw grotere scherm?
Kan je 's nachts verder modden!l3p schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 01:03:
Het gaat helemaal geweldig met onze dochter, en snachts slaapt ze goed![]()
![]()
Maar uhh nice!

Overigens natuurlijk weer uberstrak alles!
[ Voor 9% gewijzigd door GNOOM172 op 31-10-2010 23:47 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Mardien steeks haar hand op: juf geeft haar het woord.
Mijn pappa is afgevoerd doordat ik men flessien pap in pappa's flow gegooid heb.
Ik wou hem alleen al helpen toen pappa nor de wc moest.
Pappa had een nieuw systeem gekocht en ik had niet netjes gevuld wou hem alleen maar vullen
Pappa zit nu in Raalte op vakantie en komt pas over een jaar terug
Signature
En dank jullie wel
Nee nog niet, maak eerdaags wel een picVerwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:54:
Al een keer verschoond op de radioactieve commode?
Blijft trouwens een mooie build waar ik jaloers op ben. Als ik de 10e nou is iets zou winnen...

Wat is trouwens het verschil tussen je oude en je nieuwe mem?
Corsair Dominator GT TR3X6G2000C8GTF
Elpida chips, geweldig met OC-en, maar dit was rev.1, waarvan bekend was dat ze stuk konden gaan
Dat overkwam mij toen ook, via RMA geld terug gekregen, maar uit nood toen de Corsair Dominator TR3X6G1600C8D gekocht.
Maar was me eigenlijk niet naar de zin.
Ben een maand terug overgestapt op de Corsair Dominator GT CMT6GX3M3A2000C8 met PSC chips
Werkte prima, maar niet zoals mijn allereerste set.
En toen bood iemand mij deze set aan voor een leuk prijsje, Corsair Dominator GT CMG6GX3M3A2000C7 rev. 2.1 met Elpida Chips.
Kon het gewoon niet laten, en niet dat ik een Diehard OC-er ben, maar vind het wel leuk
Draai nu op 1800 Mhz 6-7-6-20 1T terwijl ik er nog maar een kwartier mee gespeeld heb
[ Voor 7% gewijzigd door l3p op 02-11-2010 06:28 ]
Nog gefeliciteerd trouwens.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb nog meerdere punten op het lijstje staan.
Moet nog sowieso gepoedercoat worden.
Krijg eind deze week een 3e D5 pomp binnen. (Weet nog niet of ik hem kan gebruiken)
Moeten nog andere schermen aan de muur komen.
En wil uiteraard nog een 2e videokaart ooit
Verwijderd
haha nice, wat is je wattage verbruik totaal nu? al krachstroom aangevraagd?l3p schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:13:
Het is nog (lang) niet af he
Heb nog meerdere punten op het lijstje staan.
Moet nog sowieso gepoedercoat worden.
Krijg eind deze week een 3e D5 pomp binnen. (Weet nog niet of ik hem kan gebruiken)
Moeten nog andere schermen aan de muur komen.
En wil uiteraard nog een 2e videokaart ooit
nuon zal wel je hoofdsponsor zijn onderhand of niet?
maar damn de mooiste en meest bruikbare mod ever op mijn lijstje.
maak je ze ook op bestelling?
Verwijderd

Maar ja: die Pampers hé!En wil uiteraard nog een 2e videokaart ooit
Kan mijn "Energy Check" al 2 maanden niet vinden, maar denk rond de 300-400W idle, 600-700W als ik gameVerwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:18:
[...]
haha nice, wat is je wattage verbruik totaal nu? al krachstroom aangevraagd?:)
nuon zal wel je hoofdsponsor zijn onderhand of niet?![]()
maar damn de mooiste en meest bruikbare mod ever op mijn lijstje.
Oh jawel hoor, neem ik gewoon een maandje of 3 vrij van werk, hoeveel wil je er ?maak je ze ook op bestelling?
Zitten momenteel 6 hdd's en 2 ssd's op, meer heb ik momenteel ff niet nodigVerwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 14:24:
Hoeveel liter / uur stroomt er nu ongeveer door jouw systeem heen? En is er een rede dan je nog 'maar' 8 xsata paarten gebruikt van je nieuwe (monster) kaart. Jouw oude HighPoint 3520 kaart ben ik nog zeer tevreden over bedankt nog daarvoor
Oh de Google sketchups mag je zo hebbenEn komen er nog blueprints beschikbaar van het design of is dat classified
Haha thanks ! :
[ Voor 43% gewijzigd door l3p op 02-11-2010 15:05 ]
Signature
Je hebt toch ook een reserve wiel achterin je autoBGB4rn schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:32:
_uche_ heb ik iets verkeerds gegeten waardoor ik wat dubbel zie of zie ik daar echt 3x d5 pompjes met BP modkit ?
Mooie build en gefeliciteerd met de kleine.Ik kan het niet laten en begin morgen met een nieuwe build van de CrackHo desktop .Heb een heleboel dingen kunnen verbeteren door het gebruik van de eerste versie.Deze wordt een hele speciale.
Greetz Pascal
Als ik de Leds uit zet moet het bureau gewoon zwart zijn.
Zet ik de leds aan moet het gewoon licht doorlatend zijn.
Dit is wel het verkeerde folie want het houdt van beide kanten licht tegen.
Zondag krijg ik wat samples van een bekende om het wat beter te proberen.
Setje blokjes overgenomen van een Collega
Kan je ook geen drinken in de pc laten vallen... Wel andersom natuurlijk

Wereldberoemd nu ook buiten Nederland

[ Voor 5% gewijzigd door GNOOM172 op 14-11-2010 01:59 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Lol, leuke woordspeling
Maar kudo's man! Heb je echt wel verdiend met dit werk!
Tja zijn prive omstandigheden laten het echte mod werk eventjes nog niet toe.
Verwijderd
Paar leuke fotootjes en ik ben al tevreden
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 00:38 ]
Dit glas kun je aan en uit zetten als het ware, het laat of wel licht door of geen licht door.
Maar dat is in deze specifieke maat waarschijnlijk erg duur...
Verwijderd
Best een rare situatie je moet wachten totdat je de deur helemaal dicht ivm de stroom die er op moet staan.
Echt VET!
Beterschap met je knie!
Life is meant to be experienced
Succes en beterschap!l3p schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:02:
..
Ik wordt vandaag geopereerd aan mijn knie, vandaar dat er even niets gebeurd
Verwijderd
Nog beterschap! Woeil3p schreef op woensdag 17 november 2010 @ 09:02:
Ik wordt vandaag geopereerd aan mijn knie, vandaar dat er even niets gebeurd
Ontopic, mooi projectje! Ziet er heeel strak uit. Had ik maar de money om mn eigen b33fh4z4dd3sk te maken:p
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Steeds ook weer een bende om die lijm er af te krijgen
Heb wat extra fittingen van een bekende overgenomen zodat ik straks niet tekort kom voor de extra pomp, mosfet blokjes en hdd's in loop opnemen.
Heb gelijk mijn restanten ook maar eens goed schoongemaakt
[ Voor 10% gewijzigd door l3p op 20-11-2010 18:55 ]
Uit niks zien, aan wel zien? Als dat het geval is kun je het beste een folie nemen welke een "aluminium" look heeft, licht spiegelend dus. Je moet iig iets hebben wat licht van buitenaf reflecteert anders gaat je dat amper lukken. Of je blijft een donker effect houden als alles aan staat.
Je kan trouwens bijna bij elke leverancier van dit soort folie staaltjes aanvragen, neem anders eens contact op met deze.
[ Voor 9% gewijzigd door UgotHeinzzd op 21-11-2010 18:42 ]
Dat is idd wat me wel leuk lijkt, of het nou overdag is of 's avonds
- Verlichting in desk uit - Glasplaat gewoon zwart (spiegelend) en ondoorzichtig.
- Verlichting in desk aan - Glasplaat iets verduisterd maar wel volop doorzichtig.
En al die jaren dacht ik er steeds aan om een site te maken, maar het kwam er maar nooit van.
Nu ik 2 weken thuis ben ivm een knie operatie heb ik toch eens de stoute schoenen aangetrokken
Met behulp van Fedde en mijn neefje Jacob Ras heb ik het hele website designen iets kunnen leren.

Ik hoop dat jullie even een kijkje wagen, ik sta helemaal open voor suggesties, tips, tricks etc.
Feel free to leave a message
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Ja, nou... Laat dat l3p plaatje daar ook staanl3p schreef op maandag 22 november 2010 @ 21:06:
Ik heb al een jaar of 6 het domein l3p.nl.
En al die jaren dacht ik er steeds aan om een site te maken, maar het kwam er maar nooit van.
Nu ik 2 weken thuis ben ivm een knie operatie heb ik toch eens de stoute schoenen aangetrokken
Met behulp van Fedde en mijn neefje Jacob Ras heb ik het hele website designen iets kunnen leren.
[afbeelding]
Ik hoop dat jullie even een kijkje wagen, ik sta helemaal open voor suggesties, tips, tricks etc.
Feel free to leave a message
[ Voor 3% gewijzigd door brinkdinges op 23-11-2010 11:19 ]
Casemod: Cubeleon
Is dit een voorzetwand met ruimte erachter?
Ik moet namelijk ook dringend kabels wegwerken, maar het is overal puur baksteen
Een beetje zagen in een zachte muur kan ik ook nog wel..
Ligt er aan welke kabels je precies bedoelt.painkill schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:50:
Even over je kabels wegwerken in de muur..
Is dit een voorzetwand met ruimte erachter?
Ik moet namelijk ook dringend kabels wegwerken, maar het is overal puur baksteen
Een beetje zagen in een zachte muur kan ik ook nog wel..
De kabels bij de TV in de woonkamer zijn in een betonnen muur gefreesd met een Muursleuvenzaag en is ideaal voor gebruik in steen- of betonmuren

De kabels bij de TV op de slaapkamer zijn in een "Gibo" wand gefreesd (lijkt wel krijt) met een Muursleuvenfrees, deze is niet geschikt voor harde materialen, zoals beton en harde bakstenen

Volgens mij gewoon te huur bij elke bouwmarkt of bedrijven zoals Boels
[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 23-11-2010 12:40 ]
Je l3p d3sk logol3p schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:35:
Welk plaatje zou je daar willen zien Blue-Tiger ?
@ Brink, dat klopt, alleen heb ik best veel dingen gewijzigd

[ Voor 31% gewijzigd door Fid3lity op 23-11-2010 16:13 ]
To Do list vandaag :

- Temps registreren van gelapte 980x @ 4.5 Ghz met MX-4.
Even 1 tip. Tenzij je glooiende bochten moet kunnen maken, neem dan de dubbele slijptol (bovenste plaatje). Deze geeft een stuk minder zooi (stof) dan die frees. De frees hakt zelf alles weg, de dubbele slijptol maakt alleen de sleufjes, daarna ben je zo klaar met een hamer en bijtel om de restanten te verwijderen. Frees is ook veel zwaarder werken en meteen geschikt voor alle soorten steen die je kan tegenkomen. Ik praat hier uit ervaring. Eerst met frees geprobeerd, bad idea, moest boven mijn hoofd werken. Met de dubbele slijptol wast het een fluitje van een cent.l3p schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:39:
[...]
Ligt er aan welke kabels je precies bedoelt.
De kabels bij de TV in de woonkamer zijn in een betonnen muur gefreesd met een Muursleuvenzaag en is ideaal voor gebruik in steen- of betonmuren
[afbeelding]
De kabels bij de TV op de slaapkamer zijn in een "Gibo" wand gefreesd (lijkt wel krijt) met een Muursleuvenfrees, deze is niet geschikt voor harde materialen, zoals beton en harde bakstenen
[afbeelding]
Volgens mij gewoon te huur bij elke bouwmarkt of bedrijven zoals Boels
Owja en ps. Vergeet er geen puinzuiger op aan te sluiten scheelt je 2 dagen stofscheppen.
[ Voor 3% gewijzigd door Gizzy op 24-11-2010 17:02 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Signature
Tja als je al behoorlijk wat cpu gelapt hebt weet je wat je doet en dan alleen uitkijken dat je niet te laks wordt.
Ik zou het niet als oefen project proberen
Ik durf het nog niet eens met me htpc cpu amd 3800+
Hiervoor al een Q9550, i7 940 en i7 950 gelapped
Ik ben nu aan het schuren met P400, maar ongelofelijk hoe bol de HS staat ....
Misschien dat dat ook de rare temp verschillen van de cores verklaart.
En dat met zo'n dure cpu, zou je zeggen dat ze daar wel wat aandacht aan mogen hadden besteden.l3p schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:51:
[...]
Hiervoor al een Q9550, i7 940 en i7 950 gelapped
Ik ben nu aan het schuren met P400, maar ongelofelijk hoe bol de HS staat ....
Misschien dat dat ook de rare temp verschillen van de cores verklaart.
Signature
Gister eerst een uurtje geboend met Sticker remover (Werkte niet), Spiritus (Werkte niet) en vervolgens Terpentine (Werkte een beetje)
En hij is weer lekker schoon.
Afbreken.
Gelijk de oude ledstrips weggehaald.
Ohhh nee toch !
Oh toch niet..
Anderhalf uur gepuzzeld voordat ik deze combinatie van koppelingen had, moet namelijk op de halve millimeter nauwkeurig zijn.
Cleaning time.
Dirt !
En dan de Cpu l3ppen
Wtf MX-4, heb ik dat besteld ?!
Thanks voor de MX-4 Freddy !! :Freddy: <---- smiley die nog niet bestaat op HF maar wel gaat komen
Na 30 seconden @ P400 was ik al moe
5 Minuten P400 - Totaal 5 Minuten
5 Minuten P400 - Totaal 10 Minuten
10 Minuten P400 - Totaal 20 Minuten
10 Minuten P400 - Totaal 30 Minuten
15 Minuten P400 - Totaal 45 Minuten
10 Minuten P600 - Totaal 55 Minuten
10 Minuten P800 - Totaal 1 uur en 5 Minuten
10 Minuten P1000 - Totaal 1 uur en 15 Minuten
10 Minuten P1500 - Totaal 1 uur en 25 Minuten
15 Minuten P2000 - Totaal 1 uur en 40 Minuten
20 Minuten P2500 - [COLOR="red"]Totaal 2 uur[/COLOR]
Kon het niet laten om even met fototoestel te spelen
Zoek de verschillen !
Results
Idle

Stressed

And finally ...
Als de mieter weer inbouwen
En wat pics.
Ik hoop dat het genoeg pics waren
Dat is toch zichbaar in de 2 verschillende screenshots? Kleine 5 à 7 graden daling!UgotHeinzzd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 01:50:
Hoeveel heeft het nou in de temperatuur daling opgeleverd?
Verwijderd
Ik zie tussen de 5 en 9 graden (stressed, want idle is niet het belangrijkste). Flink indrukwekkend, daar betaal je op iedere andere manier flink voor.karstnl schreef op donderdag 25 november 2010 @ 02:03:
Dat is toch zichbaar in de 2 verschillende screenshots? Kleine 5 à 7 graden daling!
Ik was het al aan het overwegen, maar dit maakt het wel interessanter om de 4800+ nog eens te lappen voor een leuke overclock.
Zijn trouwens de CPU én de koeling gelapt, of alleen de CPU?
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz