Ik erger me niet aan een RAIDcontroller, je moet die aaien!l3p schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:50:
Hij is bijna net zo groot als een ati 5970, dus dat wordt hem niet
Maar lang niet zo zwaar (en zo mooil3p schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:50:
Hij is bijna net zo groot als een ati 5970, dus dat wordt hem niet
Ik wil kier a.k.a. Richard van Highflow heel erg bedanken voor zijn hulp hiermee en de shop waarvan ik een leuke korting kreeg !
Deze strip is normaal bedoeld voor in/op auto's trouwens
2 x 1.20m Blauw
1 x 1.20m UV
1 x 0.60m UV
3 x 0.30m UV
cK Leds
-- All science is either physics or stamp collecting
Zo laat ik mijn loop leeglopen
Strippen !
En weer opbouwen, heb cpu block omgedraaid.
Dit omdat ik er toen niet bij stil gestaan heb dat mijn flow nu vanaf de andere kant komt
Randjes afplakken om het geheel even wat netter te maken totdat hij gecoat wordt
Dit was hoe mijn raidkaart er uit zag
En zo ziet hij er nu uit
Bitspower blokkie
Rubber tape lijkt met flitser aan grijs, maar het is pikzwart
Toch maar besloten om het coaten na de bevalling van mijn vrouw te doen ivm het vele werk dat ik eerst nog wil doen.
Daarom heb ik de randen afgeplakt zodat het wat netter lijkt.
Tot de volgende kleine update
En ten2de die highpoint is er wel mooier op geworden, mooi werk!
Goed koper is duurder dan slecht koper
Telkens als ik hier weer eens een kijkje kom nemen ziet je mod er weer beter uit!
Ik wist niet dat Highflow tegen woordig ook in de lolly business zat
Ik had trouwens een heel andere voorstelling van de Bitspower Black Freezer HD koelers. Ik dacht namelijk dat je daar een hardeschijf in moest plaatsen
Zoals ik het op deze foto kan zien koelt het koelblok alleen maar 1 zijkant van een hardeschijf of vergis ik mij hierin?
Je HDDs hebben inprincipe al airflow van een Scythe fan aan de rechter zijde. Was het misschien niet beter geweest om een set van 3 HDD's onder elkaar te plaatsen (voor de middelste fan) ipv van achter elkaar zodat elke fan maar 3 HDD's hoeft koel te houden? Je kan uiteraard de Bitspower koelblokken erop laten voor de bling bling en misschien dat net klein beetje meer koelprestatie
Keep up the good work en alvast heel veel succes gewenst met de aankomende bevalling van je vrouw!
Man - a being in search of meaning
gefeliciteerd met de kleine en sterkte toegewenst aan de vrouw
Elements of Fortune ... waarom is er toch zoveel werk voor school! grrr
Een harde schijf met water koelen is ook alleen voor de looks, als mijn hdd maar onder de 45 graden blijft vind ik het primaBaBy-G schreef op maandag 20 september 2010 @ 01:12:
Hoi l3p,
Telkens als ik hier weer eens een kijkje kom nemen ziet je mod er weer beter uit!helemaal top!
Ik wist niet dat Highflow tegen woordig ook in de lolly business zat
Ik had trouwens een heel andere voorstelling van de Bitspower Black Freezer HD koelers. Ik dacht namelijk dat je daar een hardeschijf in moest plaatsenwat eigenlijk veel beter qua koeling en logischer lijkt. Hebben deze HD koelers wel enig meer waarde, los van het feit dat ze er erg gelikt uit zien natuurlijk, wat betreft het koelen van je harddisks?
Zoals ik het op deze foto kan zien koelt het koelblok alleen maar 1 zijkant van een hardeschijf of vergis ik mij hierin?
Je HDDs hebben inprincipe al airflow van een Scythe fan aan de rechter zijde. Was het misschien niet beter geweest om een set van 3 HDD's onder elkaar te plaatsen (voor de middelste fan) ipv van achter elkaar zodat elke fan maar 3 HDD's hoeft koel te houden? Je kan uiteraard de Bitspower koelblokken erop laten voor de bling bling en misschien dat net klein beetje meer koelprestatie
Keep up the good work en alvast heel veel succes gewenst met de aankomende bevalling van je vrouw!
Probleem was dat ik met 3 fans op 400 rpm al richting de 50 graden ga.
Daarom aan sponsor gevraagd om 4 blokken voor de hdd's.
Ik wilde dus 2 blokken voor 3 hhd's grbuiken en ze dan op de zijkanten monteren.
Maar vond deze manier veel mooier staan, en denk dat dit de hdd's ook wel een paar graden laat zakken.
Nee geen fullcover blocks, een klein blokje voor op de intelchip moet wel te vinden zijn, dat zijn de kosten ook niet.M2M schreef op maandag 20 september 2010 @ 08:58:
Eigenlijk zou het wel cool zijn om een standaard southbridge WC blokje op de raid kaart te schroeven. Gewoon, omdat het kan. Of zijn daar ook full cover blocks voor te krijgen ?
Alleen de 5 uur werk die ik er aan heb, de 8 koppelingen a €12,- p/s en de 2 sli verbindingen a €8,- p/s zie ik wat tegen op
Mij klinkt het niet duidelijk in de oren. 8 koppelingen voor 1 blokje.... Volgens mij een stuk of 4 om het tussen de waterloop te zetten. Ik kan me de kosten wel voorstellen maar je wordt toch gesponsord?M2M schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 15:00:
8 koppelingen voor 1 extra blokje?!? ja, nu je het zegt, is het eigenlijk ook wel logisch
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Waarschijnlijk is die sponsor ook niet helemaal gek...GNOOM172 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:37:
[...]
Mij klinkt het niet duidelijk in de oren. 8 koppelingen voor 1 blokje.... Volgens mij een stuk of 4 om het tussen de waterloop te zetten. Ik kan me de kosten wel voorstellen maar je wordt toch gesponsord?
Zoals ik al eerder vermeldde, ik gebruik geen slang, alles is met koppelingen en sli verbindingen, dus dan kom je gauw op 8 koppelingenGNOOM172 schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 17:37:
[...]
Mij klinkt het niet duidelijk in de oren. 8 koppelingen voor 1 blokje.... Volgens mij een stuk of 4 om het tussen de waterloop te zetten. Ik kan me de kosten wel voorstellen maar je wordt toch gesponsord?
Precies, ze blijven niet schuivenbeugeldop schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:47:
[...]
Waarschijnlijk is die sponsor ook niet helemaal gek...
Pompen dus terug geplaatst, wat een werk weer
En wat gespeeld met de SMD ledstrips van http://www.wiinds360.nl/ Awesome !
Ik ga dus zeker ook rood smd ledstrip bestellen., kan je gewoon kleuren mengen
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door sticx op 22-09-2010 09:12 ]
Vooral de koeling ziet er vet uit!
Dat idee is idd al een paar keer voorbij gekomenVerwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 08:03:
wow. dit ziet er echt imposant uit. Heb je je erop voorbereid dat de kleine op je desk verschoont kan worden?

If water polo was easy, it would be called football
Grtz.
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Heel erg bedankt !wâldpyk schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:08:
ik heb nog groene sleeving liggen van mdpc-x ongeveer 1m kan ik je wel opsturen tegen verzend kosten
[afbeelding]
Maar als ik eenmaal begin met sleeven (bijv van de sata kabels)
Dan wil ik het liefst alles hetzelfde qua merk en kleur houden.
En als het even meezit heb ik daar een sponsor voor.
Ik hoop dat je er dan iemand anders mee blij kan maken.
iig bedankt.
Dat is een oude Dell 17" ik geloof 1703FP 1280x1024drumstickNL schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:12:
Ik weet niet of het al gevraagd is of dat ik er misschien overheen kijk maar wat is de naam van dat kleinere scherm naast je 24"?
Tof, ik ga er ook eentje kopen nav jouw setup.l3p schreef op woensdag 22 september 2010 @ 18:16:
[...]
Heel erg bedankt !![]()
Maar als ik eenmaal begin met sleeven (bijv van de sata kabels)
Dan wil ik het liefst alles hetzelfde qua merk en kleur houden.
En als het even meezit heb ik daar een sponsor voor.
Ik hoop dat je er dan iemand anders mee blij kan maken.
iig bedankt.
[...]
Dat is een oude Dell 17" ik geloof 1703FP 1280x1024
[ Voor 9% gewijzigd door ArmouredSPony op 22-09-2010 19:39 ]
eigenlijk zou je er nog 1 voor aan de linkerkant moeten kopenl3p schreef op woensdag 22 september 2010 @ 20:30:
Sorry het is de Dell 1703 FPt ^^
en keep it up, ziet er echt super nice uit
PS: I can haz panorama foto?
[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 23-09-2010 21:12 ]
[EDIT]
Maar heb je eigenlijk geen 'last' van dat licht wat van onder je toetsenbord omhoog schijnt? Bedenk ik me net.
[ Voor 65% gewijzigd door AzzKickah op 23-09-2010 21:14 . Reden: toevoeging ]

Nee zeker niet, het licht schijnt op de hardware, en dat reflecteert amper naar boven, ik moet echt met mijn hoofd tegen het scherm aan leunen om de leds te kunnen zienAzzKickah schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:12:
Briljant idee met geniale uitvoering.
[EDIT]
Maar heb je eigenlijk geen 'last' van dat licht wat van onder je toetsenbord omhoog schijnt? Bedenk ik me net.
Wat bedoel je precies, moet ik daar een speciale foto voor maken ?
Dan doe ik dat namelijk even
Dat is inderdaad het scherm, het is ook geen breedbeeld scherm, het is een gewoon 4:3 schermpje en dan verticaal.drumstickNL schreef op donderdag 23 september 2010 @ 21:51:
Is dit hem? [afbeelding] dit lijkt mij veel vierkanter namelijk. Ik zoek een scherm die net zoals op de foto's van jou meer op een extensie van mijn hoofdscherm lijkt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Panoramafotografiel3p schreef op donderdag 23 september 2010 @ 23:15:
[...]
Wat bedoel je precies, moet ik daar een speciale foto voor maken ?
Dan doe ik dat namelijk even
Eentje van de volledige breedte van de desk, zou heel gaaf zijn
groeten wessel
KUTGW!
Casemod: Cubeleon
Een sponsor krijgen gaat natuurlijk niet zomaar.wessel145 schreef op zondag 26 september 2010 @ 18:24:
hoe heb je t voor mekaar gekregen dat highflow je wou sponsoren, ik ga dit namelijk ook in de winter doen (iets kleinere schaal) maar zou een sponsor zoals highflow, voor waterkoeling wel leuk vinden. je kan me eventueel pm.
Normaal gesproken moet je al heel wat projecten op je naam hebben welke veel bezoekers getrokken hebben op meerdere fora.
En dan stuur je mails naar meerdere shops/bedrijven met je volgende plan.
Ze kunnen natuurlijk niet zomaar iedereen gaan sponsoren anders bestonden ze niet
Verwijderd
Ik ga de datum niet redden qua poedercoaten.
Ik wil het ons niet aandoen om de hele pc uit elkaar te gaan pakken, te poedercoaten en weer in elkaar te gaan zetten terwijl we met 3 weken een kleine verwachten
Daarom nu wat kleine updates die ik nog wel kan doen.
Ben dus bezig geweest met verschillende kleuren led verlichting,
wat overclocken en heb de pompen terug gebouwd van 1x dual top naar 2x single top.
Zoiets moet het gaan worden qua coaten.

Wat spulletjes van Highflow
Ander geheugen setje om wat meer te kunnen spelen met de fsb voor een 24/7 OC
Hier draai ik nu al anderhalve week op zonder problemen.
Hier ook wat OC results
http://hwbot.org/communit...u_z_core_i7_980x_4900_mhz
http://hwbot.org/communit...adeon_hd_5970_35184_marks

Ik vond de pompen zo toch mooier staan met de bitspower mods naar voren gericht
Deze knop ga ik gebruiken als reset switch.
Diegene die ik dan overhoud ga ik dan gebruiken voor de pompen of om de verlichting te kunnen schakelen.
En een zijknippertje voor thuis gebruik (I love knipex
En hier het spelen met SMD Led strip
Ik had dus al blauw en UV, maar dacht dat rood, groen en amber ook wel leuk zouden zijn.
Ben er dus achter gekomen dat rood en groen niet mijn smaak zijn
Ik ga dus ook gewoon terug naar 3 soorten licht, te schakelen dmv 3 knoppen
Knop A - 2 x 120cm blauw
Knop B - 3 x 120 cm UV
Knop C - 1 x 120 cm Amber (Sfeerverlichting)
Allereerst wil ik http://www.wiinds360.nl/ en Richard weer hartelijk bedanken voor de sponsoring !
Groen 1 x 120 cm SMD Led
Amber 1 x 120 cm SMD Led
Rood 1 x 120 cm SMD Led
Rood 1 x 120 cm SMD Led + UV 3 x 120 cm SMD Led
Het klaarmaken van de strips voor in het bureau, ben er dus al achter dat rood en groen er niet in komen
480 leds in volle glorie
Amber 1 x 120 cm SMD Led + UV 3 x 120 cm SMD Led
UV 3 x 120 cm SMD Led
Blauw 2 x 120 cm SMD Led + UV 3 x 120 cm SMD Led
Persoonlijk vind ik dit nog het mooist
Het nieuwe setje Corsair mem
Tot de volgende kleine update
Mooi om te zien dat alles zo goed op zijn plek valt
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Verwijderd
Ik wel
#honger
Jouw mod, jouw tijd
Casemod: Cubeleon
ik kan niet wachten tot ik de afbeeldingen kan zien van dit puik stukje werk
Heb je ook nog eens meer kleuren tot je beschikking.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verder schitterende pc-bureau
Leeg
ik heb thuis een controller liggen die 3x 12v op zijn uitgang heeft. origineel voor RGB strip, maar moet je ook een enkele LED strip op kunnen aansluiten, dan kun je hem dimmen/mengen enzo. en allemaal op IRafstandbediening.
[ Voor 107% gewijzigd door Sandertje03 op 13-10-2010 13:49 ]
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
[ Voor 69% gewijzigd door Fedde op 14-10-2010 22:04 ]
Verwijderd
Dah... lezen
l3p schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 19:25:
Ik ga de datum niet redden qua poedercoaten.
Ik wil het ons niet aandoen om de hele pc uit elkaar te gaan pakken, te poedercoaten en weer in elkaar te gaan zetten terwijl we met 3 weken een kleine verwachten
KutgW!
Die 3 dingen op 2e plaatje zijn gewoon in de gamma te halen ;>CDA441 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:22:
W00T W00T! wait, what? Wat is dat ding in het eerste plaatje? Die 3 dingen in het 2de plaatje zijn zeker van die hydraulische armen?
Hebben we hier op de ramen zitten om die open te houden
De eerste foto is een oude electrokast deur uit de stuurhut van een sleepboot,
daar heb ik de veren gevonden
Ik had dit idee al eerder in mijn hoofd, maar nu kan ik er een beetje mee passen/meten/spelen
[ Voor 23% gewijzigd door l3p op 20-10-2010 20:56 ]
Heb echt Respect voor wat je tot nu toe gemaakt hebt! Echt geweldig mooi!l3p schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:55:
Het zijn idd uittrekbare 'soort-van-gas veren'
De eerste foto is een oude electrokast deur uit de stuurhut van een sleepboot,
daar heb ik de veren gevonden
Ik had dit idee al eerder in mijn hoofd, maar nu kan ik er een beetje mee passen/meten/spelen
Alleen even mijn bescheiden mening,... de veren die je nu wilt gaan gebruiken zouden echt een afbreuk zijn op je totaal plaatje! Wat weegt je glasplaat?
Er zijn namelijk voor een paar tientjes gasveren te koop. Deze zijn een stuk slanker, chroom/zwart en behoorlijk sterk. Ook worden deze standaard met kogelgewrichten geleverd wat een stuk eenvoudiger te monteren is. Zie eventueel hier.
In ieder geval succes en ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat!
ps mocht je willen kijken of je iets met zo'n gasveer kunt, heb nog wel een oude voor je liggen. Alleen denk ik dat de druk van deze aan de hoge kant is (motorkap lifter). PM me maar als je hem wilt hebben!
[ Voor 44% gewijzigd door UgotHeinzzd op 20-10-2010 22:47 ]
Deze die ik nu heb zijn eigenlijk wel heel makkelijk in gebruik, alles is ook scharnierend.
Daarbij komt dat ik deze gratis heb en nog in alle kleuren te modden zijn.
Maar ik heb deze veren idd eigenlijk alleen om te kijken hoe ik dat nu precies ga laten werken.
Later kan ik dan nog altijd gasdrukveren op maat/gewicht bestellen
iig bedankt !
Je kan ook eens kijken naar lineaire actuatoren, zitten vaak onder verstelbare bedrijfs bureaus gemonteerd.
Wat ik me alleen wel afvraag is... hoe zit het met de trillingen? Ik vind het namelijk al vervelend als m'n computer tegen m'n bureau aan staat aangezien je het dan door je bureau heen voelt gaan. Heb je daar wat demping voor of is het geheel zo zwaar dat je daar geen last van hebt?
Verwijderd
hydraulisch is niet gelijk aan gasveer. Sterker nog, het is compleet iets anders.CDA441 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 20:22:
W00T W00T! wait, what? Wat is dat ding in het eerste plaatje? Die 3 dingen in het 2de plaatje zijn zeker van die hydraulische armen?
Die zouden inderdaad een stuk mooier, en praktischer zijn. Met de juiste veerkracht kun je dan de klep openen en sluiten alsof de plaat niets weegtUgotHeinzzd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:05:
[...]
Heb echt Respect voor wat je tot nu toe gemaakt hebt! Echt geweldig mooi!
Alleen even mijn bescheiden mening,... de veren die je nu wilt gaan gebruiken zouden echt een afbreuk zijn op je totaal plaatje! Wat weegt je glasplaat?
Er zijn namelijk voor een paar tientjes gasveren te koop. Deze zijn een stuk slanker, chroom/zwart en behoorlijk sterk. Ook worden deze standaard met kogelgewrichten geleverd wat een stuk eenvoudiger te monteren is. Zie eventueel hier.
In ieder geval succes en ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat!
ps mocht je willen kijken of je iets met zo'n gasveer kunt, heb nog wel een oude voor je liggen. Alleen denk ik dat de druk van deze aan de hoge kant is (motorkap lifter). PM me maar als je hem wilt hebben!
Nee hoor totaal geen last vanWolfboy schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 02:31:
Geweldige case/deskmod![]()
Wat ik me alleen wel afvraag is... hoe zit het met de trillingen? Ik vind het namelijk al vervelend als m'n computer tegen m'n bureau aan staat aangezien je het dan door je bureau heen voelt gaan. Heb je daar wat demping voor of is het geheel zo zwaar dat je daar geen last van hebt?
De 2 pompen draaien nu op standje 2 en de fans draaien op 600 rpm dus die hoor je amper (of je moet je oor ernaast leggen) en resoneren ook niet.
Het bureau zelf kan niet gaan trillen omdat het een vierkante gelaste 3mm dikke bak is, die ook nog eens precies in een beugel past die met 10x m8x70 in de muur vast zit
wel super netjes voor de rest, kan niet vaak genoeg gezegd worden
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Gelijk vanmorgen even gefaked met waterkoeling, dit omdat ik voor het eerst geen tijd heb om de hdd's in de loop toe te voegen.
Heb dus gewoon vloeistof in hdd blocks laten lopen en stopje erin gedraaid
Blue off
Blue on
[ Voor 5% gewijzigd door l3p op 23-10-2010 13:37 ]
Coole update!
Ik doe dat nietl3p schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:56:
Ach, elke week ff een doekje eroverheen, doe je met een normaal bureau ook
Ik zandstraal m'n bureau liever even eens in de twee maandenCDA441 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:59:
[...]
Ik doe dat niet, ik stofzuig mijn bureau liever.
Blue-Tiger schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:38:
[...]
Ik zandstraal m'n bureau liever even eens in de twee maanden
Verwijderd
kijk maar uit dat je niet teveel tijdt in je pc
gaat steken hoewel ik die bijna netzo mooi vind
nice build

Heel hartelijk gefeliciteerd (ook je vrouw)

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Beste L3p,l3p schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:20:
Ik moet het gewoon even kwijt![]()
Dit geweldige wonder gaat mijn build vertraging laten oplopen.
En Terecht !![]()
[afbeelding]
Ze heet Mardien, weegt 3270 gram en is kerngezond.
De moeder maakt het ook uitstekend.
Mag ik jou en je vrouwtje van harte gefeliciteren met jullie nieuwe kroost!

Helemaal top om te horen dat zowel de kleine als je vrouwtje helemaal gezond zijn!
Man - a being in search of meaning
[gemengde gevoelens] neem maar lekker een maand vrij [/gemengde gevoelens]
De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.
Build ziet er btw ook gigatastisch uit!!!
Het is bedoening, niet bedoeling
ROFL!!!GNOOM172 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:47:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel hartelijk gefeliciteerd (ook je vrouw). Had je je desk toch zo moeten bouwen dat je hem in hoogte zou kunnen verstellen. Ik zou ook niet weten hoe dan een blauw verlichte poepluier eruit zou zien.... de geur is wel hetzelfde...

Van harte gefeliciteerd! Nauwelijks een week oud en nu al bekend op internet
Ligt ze nu in je mod?l3p schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:20:
En Terecht !![]()
[afbeelding]
Dat is de nieuwe kamode(?) daar mag ze op worden verschoont

Zonder grappen gefeliciteerd!
(die verlichte comode is idd een goed idee

↓ volgende bericht hieronder ↓
l3p schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:20:
En Terecht !![]()
[afbeelding]

Gefeliciteerd

...
Verwijderd
Boh dat lijkt wel een kern-centrale. Maar ik vindt het wel uber gaafl3p schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:36:
Het was eigenlijk ook gewoon ff om te spelen met plexi, de ssd zit trouwens tussen de 2 plexi plaatjes
Gelijk vanmorgen even gefaked met waterkoeling, dit omdat ik voor het eerst geen tijd heb om de hdd's in de loop toe te voegen.
Heb dus gewoon vloeistof in hdd blocks laten lopen en stopje erin gedraaid
[afbeelding]
Blue off
[afbeelding]
Blue on
[afbeelding]