als programmeur lijkt mij een US tobo wel aan te raden, gezien de frequintie waarmee je {, [ en > gebruikt.
en trouwens, zo moeilijk/duur is zo'n tobo niet. Ik heb mijn tobo (zie sig) ook vervangen door een blacklit variant
Verwijderd
Inderdaad waar GENETX zegt.Icyzer schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:28:
[...]
Waar heb je die gevonden? Zou je wat meer informatie kunnen geven zoals de bouwkwaliteit en de accuduur. Want die HD5650 in een 13,3' vind ik echt heel interessant!
hoi
Oke, nice. Klopt het dat er inderdaad geen dvd station in zit?SamPatterson schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 01:46:
[...]
Inderdaad waar GENETX zegt.
Geen probleem. Bouwkwaliteit is goed. Het geheel ziet er solide en strak uit. Voorheen vond ik Acers altijd oerlelijk, maar deze 3820 vind ik wel mooi. Erg plat ook. Mijn oude laptop (een 12,1" PB) is twee keer zo dik.
De accuduur is natuurlijk afhankelijk van wat je ermee doet. Naast de 5650 zit de IGP in de i5 ingebouwd.
Het switchable graphics principe hoef ik denk ik niet uit te leggen, maar je kunt er ook voor kiezen om de 5650 in te schakelen als je op de accu werkt. In Win7 kun je je wifi verbruik ook aanpassen en als je alles op minimum zet geeft mobiltycenter aan dat ie zo'n 8 uur meegaat. Hoogste wat ik heb gezien is 9 uur en 3 minuten. Maar dat was geloof ik met wifi uit, ik heb het allemaal nog niet getest. Ik denk dat 6 uur zeker haalbaar moet zijn.
Qua warmteontwikkeling valt het ook reuze mee. Bij normaal gebruik is het geheel koel. Na een half uurtje GTA IV was de onderkant nauwelijks warmer dan die van mijn oude notebook. De lucht die uit de ventilatiegaten komt is natuurlijk wel warm, maar ook niks schokkends.
Ik heb verder geen stresstesten gedaan, dus daar kan ik je ook geen info over geven. Als je daar meer over wilt weten kun je dat wel in dit topic vinden.
Ik vond ook de 5650 in een 13,3" erg interessant. Thin en lights met een vergelijkbare grafische kaart zijn de Alienware 11x en de Sony Vaio Z, die een GT 335 M respectievelijk GT 330 M hebben. De Alienware vind ik lelijk qua model en 11,6" is denk ik net te klein en de Vaio Z vind ik veel te duur en de schijfruimte vind ik te klein. Toen ik op notebookreview las dat de 5650 zich prima kan meten met de GT 330M was voor mij de keuze snel gemaakt. Ik heb er dan ook nog geen spijt van.
De 1830T is nog wel te krijgen, hij is alleen wat duurder geworden.Mielmania schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:42:
Waarom is de 1830T nergens meer te verkrijgen? Komt er een nieuwe versie aan, want die i3 versie's lijken me nou niet heel erg veroudert?
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 17-09-2010 15:50 ]
Verwijderd
Ja.Icyzer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:43:
[...]
Oke, nice. Klopt het dat er inderdaad geen dvd station in zit?
Dat klopt inderdaad. Maar je kunt eventueel de normale hard disk vervangen door een SATA II SSD. Die haal je er makkelijk uit.Icyzer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:43:
[...]
Oke, nice. Klopt het dat er inderdaad geen dvd station in zit?
En een Hybride schijf? Is wel niet zo snel als een echte ssd, maar als je geen andere optie hebt.GENETX schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 11:32:
Dat kan zolang je weinig opslagruimte nodig hebt idd. Voor velen is enkel een SSD toch iets te mager.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
[ Voor 10% gewijzigd door Philflow op 18-09-2010 14:20 ]
Met mijn motoriek kan ik beter een kant en klare kopenVerwijderd schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 14:54:
je kan ook een 15" versie kopen en op maat snijden.
Verwijderd
Dat is zeker een goede optie inderdaad.mhr-zip schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:10:
[...]
En een Hybride schijf? Is wel niet zo snel als een echte ssd, maar als je geen andere optie hebt.
Volgens mij niet. Ik vind 13" iets fijner op de bank, ik werk zelf met een 11.6" en dat went goed.wtfman86 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:50:
Zijn er momenteel geen "cheap" versies van Thin & Light ( max 400euro )?
[ Voor 7% gewijzigd door wtfman86 op 18-09-2010 17:11 ]
Thx voor de info, ik heb deze besteld:GENETX schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:40:
En ja, gewoon 13,3" folie halen. Let echter wel even op het formaat. Je hebt namelijk 1280x800 en 1366x768 in 13,3". Ik kan me voorstellen dat er ook veel folies voor de 1280x800 resolutie zijn op oa de macbooks.
Een atom op 2.3 ghz maakt nog steeds geen snelle processor, een SU4100 zoals in de 3810 zat is vele malen sneller. De ION is dan wel grafisch een stuk sterker dan de intel gma modellen. Maar puur op mhz'en vergelijken gaat dus niet.wtfman86 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:05:
Hmmm was van plan de 3810 te kopen maar twijfelde omdat de CPU wat trager was ... Over de Mini 311 van HP lees ik goeie dingen ( men kan bios hacken en dan overclocken tot 2.3ghz , men kan er een WWAN insteken , het speelt dankzij ION FULL HD degelijk af ). ( bron: http://myhpmini.com/guides/hp-mini-311/ )
Maar had zoals gezegd , graag een iets grotere scherm , zal mss maar meer geld reserveren voor een thin & Light ( rond de 550euro ).
Bedankt!
Nu heb ik spijt dat ik die 3810 toen niet gekocht hadSick Nick schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:51:
[...]
Een atom op 2.3 ghz maakt nog steeds geen snelle processor, een SU4100 zoals in de 3810 zat is vele malen sneller. De ION is dan wel grafisch een stuk sterker dan de intel gma modellen. Maar puur op mhz'en vergelijken gaat dus niet.
[ Voor 44% gewijzigd door GENETX op 18-09-2010 19:52 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 18-09-2010 21:03 ]
Dat importeren stelt weinig voor.DingK schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 19:32:
Heb weinig zin om met toetsenborden en import te klooien.
Verwijderd
Zou je aub een 'review' hier neer willen zetten. Hoeft niet veel te zijn, gewoon of het werkt, hoe fel het de brightness verminderd etc.mhr-zip schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:44:
[...]
Thx voor de info, ik heb deze besteld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...BSA:NL:1123#ht_1614wt_932
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Philflow op 19-09-2010 20:05 ]
Is er iemand die daar ervaring mee heeft toevallig?Philflow schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:00:
Overigens denk ik dat teken software prima zal lopen op Intel HD 55 graphics.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
Dat zegt vaak weinig. Aan de ene kant gaat met qua cpu vaak veel te laag zitten, aan de andere kant is het ook moeilijk eisen voor de videokaart aan te gevenStefanvanGelder schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:21:
Zoek de systeemeisen voor de software op en je weet vaak wel hoe het er voor staat.
Verwijderd
Een voorbeeld van de (vage) systeemeisen voor een voorbeeld 3D CAD software pakket.Graphic Adapter:
A graphic adapter with 3D OpenGL accelerator is required. OpenGL 2.1 is required for Shader
capabilities (Vertex shader & Pixel shader).
Note that graphic performance on local transformations (panning, zooming, rotating model) will
depend on the selected graphic adapter. When selecting a graphic adapter, hardware texturing
capability is strongly recommended when using CATIA Version 6 products that use texture
mapping, in which case the amount of RAM has to be adequate for the number and complexity of
textures to be used.
The graphic adapter should have the following capabilities:
• 32 bits, true color, double buffered visual
• minimum video memory is 128 MB but it is recommended to have 512 MB
• 24 bits Z-buffer
• 8-bit Stencil buffer
Autocad? Ik maak af en toe wel eens een simpel tekeningetje op autocad in 2D. Maar de voorbeeld 3d modellen draaien prima op Intel gfxVerwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:42:
[...]
Een voorbeeld van de (vage) systeemeisen voor een voorbeeld 3D CAD software pakket.
Ik vind echter nergens gegevens van die Intel HD55 ivm het grafische gedeelte.
Verwijderd
Mooie deal!wtfman86 schreef op zondag 19 september 2010 @ 22:02:
Net de knoop doorgehakt en een ideapad u350 besteld! http://www.cyberport.de/n...2520GB%2520RAM%2520zbild0
424incl verzending , leek me een koopje voor die specs ... Heb geen betere gevonden en past perfect in mijn budget. Speelt normaal degelijk 1080 films af ...
[ Voor 34% gewijzigd door wtfman86 op 19-09-2010 22:26 ]
[ Voor 34% gewijzigd door wtfman86 op 19-09-2010 23:23 ]
Dat wil ik uiteraard doen, maar moet ik het wel eerst allemaal binnen hebben,Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 13:22:
[...]
Zou je aub een 'review' hier neer willen zetten. Hoeft niet veel te zijn, gewoon of het werkt, hoe fel het de brightness verminderd etc.
Ik zou het zeer appreciëren.
- Minder snelle processorCcc schreef op maandag 20 september 2010 @ 22:50:
Ik lees dat een aantal de Asus U30JC in duitsland hebben gekocht. Waarom kopen jullie geen Asus U35Jc. Nagenoeg dezelfde specs en wel in Nederland verkrijgbaar.
Is er iets dat ik over het hoofd zie?
[ Voor 19% gewijzigd door wtfman86 op 21-09-2010 00:19 ]
Verwijderd
Tsja ach, hij bestaat wel zo te zienGENETX schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:32:
Dat niet, alleen is je 14-14,5" eis een hele vreemde... Het zit net tussen de gangbare 13,3" en 15,6" in. De Nederlandse markt is eigenlijk te klein voor die grootte.
.
Verwijderd
Ik had hem op maandagavond besteld. Betaald per overschrijving, hadden hun het geld op donderdag binnen, hebben ze hem ook gelijk verstuurd met DHL. Had ik hem op maandag binnen (DHL duurt altijd minimaal 3 dagen volgens mij).wtfman86 schreef op maandag 20 september 2010 @ 23:24:
Vraagje over cyberport : Ik heb ze zondag dus besteld en er stond bij dat ze binnen de 24u verzonden worden ... Maar als ik nu kijk naar mijn bestelling , staat er achter "Status:" , helemaal niets ...
Hoelang duurt het voor het arriveert? Hopelijk morgen al
Ben er nu toch achter gekomen dat ik redelijk wat power wil hebben. In ieder geval een laptoppie waar ik op kan gamen. Een i5 450 + GT330 is eigenlijk wel minimaal (liever een i5 520 + GT335 of HD5650).Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:11:
[...]
Tsja ach, hij bestaat wel zo te zienhttp://www.asus.com/product.aspx?P_ID=YtyWLBbVhiFcalx6
@KoffieNT: Grappig, ik twijfel ook nog tussen een Samsung Q330 (i3 350M met G310M) of deze Asus K42JV (i5 450M met GT335M). In de pricewatch in de specs viel met die QWERTZ meteen al op. Maar goed, hij staat er nog niet zo lang in, wellicht komt ie nog wel eerdaags met QWERTY...
Daarnaast overweeg ik nu nog een andere, de MSI X360 maar die heeft GMA 4500MHD graphics en volgens mij is die processor ook veel langzamer. Aan de andere kant, ik speel bijna geen spelletjes en de accu zal veel langer meegaan (9 uur is erg lekker). Ik zou wel eens willen weten hoe die GMA4500MHD, GT310M en GT335M zich ten opzichte van elkaar verhouden. En hoeveel die i5 520UM 1,06 Ghz langzamer is dan de i5 450M 2,4Ghz.Volgens mij mag je dat niet gewoon delen door elkaar dus zeg 2x zo langzaam mag je niet zomaar zeggen?
:D
Even gegoogled, ik zie inderdaad dat het met een relief is. De touchpad op mijn 1201N is ook met een soort van relief en ik moet zeggen dat ik dat best fijn vind.SamPatterson schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 09:58:
Heb je die K42 al eens in het echt gevoeld? Ik heb hem namelijk in Frankrijk bij de Fnac o.i.d. gevoeld en wat mij erg stoorde was dat dat Touchpad niet glad was, maar met relief. Je kunt dat ook zien op die 4e foto in de gallery. Het navigeren met een touchpad met relief beviel mij totaal niet. Dit ter info.
Als je hem al in het echt hebt gevoeld en hij bevalt jou wel, kun je deze post negeren.
:D
Yep geen probleem hoorFreeShooter schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 13:09:
Vervalt eigenlijk je garantie als je het toetsenbord vervangt?
Wtfman86, ik zit ook te kijken naar die Lenovo IdeaPad U350, vanuit Duitsland echt een hele mooie aanbieding.
Kan je laten weten of het bevalt?
Nee hoor, is gewoon plastic.Ccc schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 14:18:
Kan iemand mij iets over de toetsen van de Asus U30Jc vertellen?
Ze zien er op foto's namelijk rubberachtig uit? Is dit ook zo?
Verwijderd
Hoewel het niet mijn reactie was waar je op reageerde ben ik benieuwd wat je bedoeld. Misschien begrijp ik je wel gewoon verkeerd. Je quote:Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 02:11:
[...]
Tsja ach, hij bestaat wel zo te zienhttp://www.asus.com/product.aspx?P_ID=YtyWLBbVhiFcalx6
Maar in de reactie van GENETX staat verder:Dat niet, alleen is je 14-14,5" eis een hele vreemde... Het zit net tussen de gangbare 13,3" en 15,6" in. De Nederlandse markt is eigenlijk te klein voor die grootte.
Dat de Asus K42JV (waar je naar linkt) bestaat, wist GENETX. Dus gewoon uit nieuwsgierigheid wat bedoel je precies als ik vragen mag?Je ziet dat ze in Duitsland wel de Acer Aspire TimeLineX 4820TG en Asus K42Jv hebben die qua specs (let even niet op de prijs, maar is volgens mij min of meer in het budget, of iig niet ver er af) voldoen. Maarja, dan bekommst du ein tolles QWERTZ tastatür. In Nederland hebben we nog de Vaio E 14", maar weet niet of die ook met losse videochip komt.
Verwijderd
Ik schat die kans zeer nihil in. De K42 en ook de N82 (beide 14") zijn al een hele tijd op de markt, maar ik heb ze hier nog nooit gezien. Hetzelfde geldt eigenlijk voor alle andere laptops. De laatste keer dat een 14" model van Asus populair was was zo'n 4 jaar geleden met de Asus A8. Sowieso is bijna elke 14"-er in de pricewatch een zakelijk model. Consumentennotebooks, op de Vaio E (met piep) en een Acer TimeLine na, kom ik niet tegen...Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:11:
Anyway, die Asus K42JV wordt heus nog wel leverbaar in NL met een Qwerty toetsenbord...
[ Voor 9% gewijzigd door GENETX op 21-09-2010 21:36 ]
Verwijderd
De 2e zin snap ik niet, want de G310M is krachtiger dan de GMA van de i3/i5/i7. In je 3e zin zeg je dit zelf ook...GENETX schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 13:06:
De GMA van de Core i3/i5/i7 serie is behoorlijk krachtig. De G 310M daarentegen is heel erg zwak. De G 310M zal het nog altijd wel winnen, maar is het in mijn ogen niet waard. De G 310M is evenmin gemaakt om echt op te gamen en simpelere spellen als Fifa draaien wel goed. Ook Photoshop zou weinig verschil moeten merken. Ik las ooit een review waarbij de GeForce 8500 GT al ruim voldoende was.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 21:54 ]
Heel herkenbaar idd. De accuduur schijnt ook waardeloos te zijn overigens.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:53:
Ja inderdaad, die 14" Vaio was ook mijn eerste keus alleen door die piep ga ik het echt niet doen! Erg jammer!
[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 21-09-2010 21:56 ]
Ah ok, maar dan ben je toch echt het verkeerde stukje aan het quoten.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:11:
@ Regeneration: Nou, het is duidelijk te lezen in de tekst/quotes. Dat hij bestaat weet hij/ik, maar hij zegt "dan bekommst du ein tolles QWERTZ tastatür". Ik laat met dat linkje zien dat hij ook met QWERTY bestaat. That's it.
Ik volg dit en heb oude (non-BBG) Thin and light topic serie gevolgd en er wordt er vooral over 11,6" en 13.x" gesproken. Ook als je vergelijkt dat de goedkopere (< ~€1000) 14.x" notebooks eenzelfde 1366 x 768 resolutie heeft als een 13.x" en 11,6" terwijl een 13.x" en helemaal een 11.6" lichter en compacter is, kan ik me daar wel wat bij voorstellen. (Overigens heb ik zelf ook een 14" pricewatch: Acer Aspire Timeline 4810TZG-414G50MN thin and light)Daarnaast vind ik zijn opmerking een hele rare met dat 13,3" meer gangbaar is dan 14". Ik ken zo 3 mensen met 14" naast ikzelf, maar niemand met een 13,3". Maar goed, als ik het mag geloven zijn er dus veel meer 13,3" dan 14", weer wat geleerd.
Nou je weet nooit met Asus echt niet.Anyway, die Asus K42JV wordt heus nog wel leverbaar in NL met een Qwerty toetsenbord, denk/hoop ik.
Ik heb inderdaad daar lang op gewacht, maar ik heb inmiddels de eigenlijk hoop opgegeven. Toen de Acer Timeline 4810TZG voor € 550 te koop was en ik vermoedde dat er voorlopig niets veel beters zou komen heb ik hem maar gekocht en achteraf was dat zeker geen slechte gok, vind ik. De PL80 / UL80 is overigens ook verouderd. De U45 is min of meer de opvolger, maar deze is niet verkrijgbaar in Nederland en voorlopig zit ik met de Acer Aspire Timeline 4810TZG goed. Nu kan je dus net zo goed de pricewatch: Samsung Q330 JS01 (die wel slecht leverbaar is) halen of de U30 importeren uit Duitsland. De PL80 heeft wel als voordeel de non-glossy scherm; daar zijn echt heel weinig nieuwe en betaalbare notebooks nog mee te vinden. Toegeven je krijgt mooiere kleuren met een glossy scherm, maar als ik het niet kan zien wat op het scherm staat heb ik weinig aan "mooie" kleuren. Een hogere resolutie dan 1366 x 768 is ook wat je nog weinig ziet bij 14" scherm. De Sony Viao EA is inderdaad de enige in een betaalbare prijsklasse met een 1600 x 900 resolutie, maar de piep, korte accuduur en relatief hoge gewicht 2,35 kg is dat ook een geen optie voor mij. Nooit gedacht een Acer te kopen, maar voorlopig in ieder geval nog tevreden daarmee.GENETX schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:27:
[...]
Regeneration zit ook al eeuwen te wachten op een PL80 notebook.
[ Voor 8% gewijzigd door Regeneration op 21-09-2010 22:13 ]
Ja, je zit wel goed idd. Voor gamen is een losse videokaart op zich wel aan te raden nog. De 310M stelt echter niet al te veel voor. Bedenk dat voor photoshop de 8500GT al overkill was. Dat is de reden waarom ik stel dat zelfs de igp van Intel al volstaat, maar dat komt eerder door het feit dat alle moderne videokaarten wel volstaan voor photoshop.Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 21:50:
[...]
De 2e zin snap ik niet, want de G310M is krachtiger dan de GMA van de i3/i5/i7. In je 3e zin zeg je dit zelf ook...
Zelf heb ik toevallig in mijn huidige desktop PC een 8500GT zitten. Die vind ik zelf goed genoeg om af en toe een spelletje te spelen zoals Operation Flashpoint of COD MW2. Ik ben dus zelf maar een simpele gamer zoals gezegd, dus niet allemaal over me heen vallen.
Als ik op notebookcheck.nl kijk dan is die 8500GT nagenoeg te vergelijken met de ietsjepietsje langzamere 8400M GT. Het rijtje van de prestaties van de genoemde videokaarten wordt dan (bovenaan de beste):
G310M
8400M GT (bijna zelfde als 8500GT)
ION2 (ter vergelijk erbij gezet)
Intel HD Graphics
Intel GMA 4500 MHD
Dus die G310M is zowel beter als de 8500GT die op zijn beurt weer beter is als de GMA van de Core i3/i5/i7. Zelfs een ION2 is al beter dan.
Dit klopt toch allemaal? Dan ga ik maar eens serieus kijken voor zo'n Asus U30JC met G310M... Op qplaza.nl staat er eentje voor € 899,- maar is niet op voorraad. En ook staat er eerst 6GB en daaronder 4GB, raar...
[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 21-09-2010 22:11 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Jfwiet op 21-09-2010 23:07 . Reden: Mening over het vervangende toetsenbord toegevoegd. ]
Thx. Ik heb me U30JC net een paar dagen binnen, maar ik moet het toetsenbord nog even wisselen. Dit scheelt een hoop zoeken/tobben.Jfwiet schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 22:58:
Een nieuwe U30JC:
[afbeelding]
Met een kleine schroevendraaier duw je in de gaatjes een veer terug de notebook in (naar boven) en met een nagel haal je dan het toetsenbord naar boven:
[afbeelding]
Dan pak je een nieuwe toetsenbordje:
[afbeelding]
Bij zat er een stukje tape over de aansluiting van het toetsenbord:
[afbeelding]
Dan komt de sluiting van het toetsenbord tevoorschijn:
Before:
[afbeelding]
After:
[afbeelding]
En dan heb je QWERTY i.p.v. QWERTZ:
[afbeelding]
Wat ik hier uit op maak is dat het toetsenbord namaak is, klopt dat?[b][message=34726612,noline]
Heb netjes het toetsenbord vervangen. Heb toch wel gemerkt dat er wel kwaliteit verschil zit tussen het toetsenbord wat ik eruit gehaald heb en degene met QWERTY. Die past net niet niet lekker erin. De haakjes aan de onderkant missen een kleine verhoging waardoor daar een rand net een half mm uitsteekt.
[ Voor 6% gewijzigd door Ccc op 21-09-2010 23:49 ]
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
[ Voor 42% gewijzigd door GENETX op 22-09-2010 09:10 ]
Verwijderd
Met zo'n accu eronder geef je het begrip 'Thin & light' wel een hele nieuwe wending
[ Voor 113% gewijzigd door Philflow op 22-09-2010 09:45 ]
Ja, daar gaat duidelijk iets mis.Kabelbreukje ofzo? Daar zou ik, zodra je je laptop kwijt kan, Acer toch even naar laten kijken.Philflow schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:33:
Als ik het scherm van mijn Acer 1830T iets buig wordt het groen.
[video]
Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?
Of misschien toch maar voor de Ideapad gaan van Lenovo... Nog maar eens even goed kijken.Met zo'n accu eronder geef je het begrip 'Thin & light' wel een hele nieuwe wending
Verwijderd
Ik heb hier ook een soort van ervaring mee gehad met mijn vorige laptop. Daar kreeg ik groene lijntjes.Philflow schreef op woensdag 22 september 2010 @ 09:33:
Als ik het scherm van mijn Acer 1830T iets buig wordt het groen.
[video]
Is dit iets waar ik me zorgen om moet maken?
[...]
Met zo'n accu eronder geef je het begrip 'Thin & light' wel een hele nieuwe wending
We hebben nu een nieuw topic speciaal voor alle U30JC toestenbord perikelen:
[Ervaringen] Asus U30JC Toetsenbord vervangen
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2010 14:06 ]
Ik ga het denk ik maar ff aankijken. Thanks.GENETX schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:46:
Daar kan weinig mee gebeuren zou ik zeggen. Het lijkt me geen soldering, dus op zich is de kabel wel geisoleerd van alle andere kabels zoals 12V of andere sporen op een printje of whatever. Dus nee, het is niet schadelijk en je kan er nog wel even verder mee. Noteer iig wel in de agenda wanneer je garantie afloopt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq