Voor de geinteresseerden, er is nu ook een Sony S13M, 13,3", Core i3, GT310m, 4gb, 500gb, max 5 uur accuduur (denk dat je daar redelijk dicht bij in de buurt komt, ik typ nu op een S11 met ook een i3 en zelfde accu en 4 uur is no problemos, dat weet ik zeker zonder dat ik het ooit heb bijgehouden dus zou nog langer kunnen zijn), drive. Advies 999 euro, imho te duur in vergelijking met de concurrentie, zeker als je kijkt naar de Q330. Maar hij is er iig wel 
Denk niet dat het ondoenlijk traag wordt.
Tnx
Heb vandaag bericht gekregen van Amazon dat de Asus morgen zou worden afgeleverd. Als m'n vriendin morgen niet thuis is wanneer de bezorger langs komt dan zal je trouwens helaas even af moeten wachten tot zaterdag; Vrijdagochtend ga ik weg tot zaterdagavond
Ik denk dat je met een SU7300 + (hybride) SSD prima kan fotoshoppenFreakster86 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:17:
Een SU7300 vs een i3... die laatste zou leuk zijn, maar vaak dikke overkill als je enkel simpele taken op je laptop uitvoert. (geen photoshop/autocad etc.) Met de C2D heb je geen irritante piep (kans) en je batterij gaat veel langer mee. (2+ uur). Gooi er een SSD in (120GB vertex 2) en je heb gegarandeerd een snellere laptop.
Just my 2 cents!
WoeiFreakster86 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:19:
@ JT
Ik hoorde gister van een duitser op notebookcheck dat hij ook de VT van Amazon.DE had besteld. Hij heeft dus wel de grote batterij gekregen. Dat geeft dus goede hoop dat die van jou 'm ook heeft.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning