Ik heb de 3810T gisteren binnengekregen
Eerste indrukken zijn gewoon goed. Ziet er zeer schön uit. Hij is nu met installeren bezig, waar die wel heel veel zooi mee installeert, maar dat is te verhelpen.
Wat mij betreft ook een mooi toetsenbord. Gewoon redelijk grote toetsen. Scherm is wel erg glossy ja, maar daar kan ik mee leven. Alleen naast het glossy-gebeuren is de inkijkhoek (of hoe je dat ook noemt) wel een beetje belabberd. Je ziet de kleuren enzo al veranderen als je even met je hoofd beweegt.
Ik moest alleen wel een stuk of 5 van die security-stickers kapot maken voordat ik bij de daadwerkelijke laptop was.
Edit! Groot nieuws!
Zeg, ik ging zo even de systeemspecificaties af en ik zag dat er nu een HD4330 in zat
Dus naast de standaard 4500MHD ook nog deze.
Ik scoor ook veel hogere punten bij het Windows classificatie systeem.
De HD4330 is alleen actief wanneer je hem op netstroom hebt. Wanneer je op de accu overgaat dan knippert het beeld ook even en vervolgens als je dan met GPU-z gaat kijken is die weg (en zie je alleen de 4500).
Is dit een gelukje? Of is dit standaard zo?
Hierbij wat screenshots:
Ik heb het even opgezocht: Ik heb typenummer 3810T-354G32nss gekregen.
Er zijn dus twee verschillende versies;
Aspire Timeline 3810T-354G32N (1 GHz, 320 GB, 4 GB en ATI Mobility Radeon HD4330),
Aspire Timeline 3810T-944G32N (1 GHz, 320 GB, 4 GB en Intel GMA 4500MHD ),
Ik ben blij
Er staat helemaal nergens dat die ATI er in zit. Niet op de site, niet op de doos
Wat mij betreft ook een mooi toetsenbord. Gewoon redelijk grote toetsen. Scherm is wel erg glossy ja, maar daar kan ik mee leven. Alleen naast het glossy-gebeuren is de inkijkhoek (of hoe je dat ook noemt) wel een beetje belabberd. Je ziet de kleuren enzo al veranderen als je even met je hoofd beweegt.
Ik moest alleen wel een stuk of 5 van die security-stickers kapot maken voordat ik bij de daadwerkelijke laptop was.
Edit! Groot nieuws!
Zeg, ik ging zo even de systeemspecificaties af en ik zag dat er nu een HD4330 in zat
Dus naast de standaard 4500MHD ook nog deze.
Ik scoor ook veel hogere punten bij het Windows classificatie systeem.
De HD4330 is alleen actief wanneer je hem op netstroom hebt. Wanneer je op de accu overgaat dan knippert het beeld ook even en vervolgens als je dan met GPU-z gaat kijken is die weg (en zie je alleen de 4500).
Is dit een gelukje? Of is dit standaard zo?
Hierbij wat screenshots:
3810T | ||
![]() | ![]() | ![]() |
Ik heb het even opgezocht: Ik heb typenummer 3810T-354G32nss gekregen.
Er zijn dus twee verschillende versies;
Aspire Timeline 3810T-354G32N (1 GHz, 320 GB, 4 GB en ATI Mobility Radeon HD4330),
Aspire Timeline 3810T-944G32N (1 GHz, 320 GB, 4 GB en Intel GMA 4500MHD ),
Ik ben blij
Er staat helemaal nergens dat die ATI er in zit. Niet op de site, niet op de doos
[ Voor 59% gewijzigd door Bolletje op 11-08-2010 19:29 ]