[2D/3D] GFX Contest 5: Character Design Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31
windwarrior schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:57:
Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb in den beginnen wat geprobeerd te maken, maar kreeg het toen druk (studie enzo), als het een contest van 2 weken was, dan zou het kunnen dat er meer druk op de ketel zou staan, en mensen meer hun best doen iets snel te maken, waaruit dan meer finals zouden komen.

Just my 2 cents...
Dat zie jij van tevoren aankomen, Die druk op de ketel is er dus al. In plaats daarvan laat je de boel liggen, dat heeft niks met de duur van de contest te maken volgens mij.

Voor de duidelijkheid, ik heb voor aanvang van deze contest gevraagd of het een goed idee was een korte (mini)contest te doen omdat het vakantie was. Daar werd negatief op gereageerd, iedereen wilde een gewone contest. Was er toen een contest van 6 weken gestart, dan hadden de mensen die op vakantie waren nog zo'n 4 weken overgehad na terugkomst. Dat leek weinig en daarom is voorgesteld hem 2 weken langer te maken. Daar had niemand kritiek op. En nu wordt er geklaagd dat de contests te lang zijn... ;(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Even voor de duidelijkheid, ik liet met pijn in mijn hart deze contest liggen, ik vind het super leuk om mee te doen aan zo'n contest, gewoon omdat ik werken met 3ds max leuk vind. Behalve dat levert een contest uitdaging op, wat voor iedereen leuk is. Ook was ik absoluut nog van plan verder te gaan met mijn concept, alleen, de tijdsdruk van de studie, enzovoort gaf mij eigenlijk alleen tijd op zaterdagen, die weer opgingen aan andere dingen. (overigens had ik het in augustus al druk, want ik had op 18 augustus het begin van mijn introductie, en had niet gerealiseerd dat ik daarna direct op maandag naar college moest)

Verder was ik persoonlijk erg voor een mini contest, stel nou eens dat we een 2 weken contest doen, met een heel specifieke opdracht (in de trend van: maak een .....), zouden er dan meer deelnemers zijn, ik denk het wel.

Als laatste wil ik graag dat men begrijpt dat ik hier niet ben voor ruzie, ik baal persoonlijk ook dat ik geen final in heb kunnen leveren, en heb geprobeerd na te denken over hoe we zo'n contest leuk maken voor iedereen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat als je veel deelnames hebt, er een leuke contest ontstaat. Zie de sprookjescontest.

Het rare is alleen, er is van alles geprobeerd om de contest leuk te maken, langer maken, een titel toevoegen, enzovoort. Maar niets schijnt te helpen, wat ik echt spijtig vind :S, ik verlang gewoon naar een leuke contest!

Ik stel trouwens voor deze discussie in het discussietopic door te zetten, er moet toch iets zijn om deze contest levendig en supercool te maken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Begrijp mij ook niet verkeerd; mijn vorige antwoord bevatte wel een quote van jou, Windwarrior, maar was niet in zijn geheel aan jou gericht hoor. Niemand is gebaat bij ruzie en dat is zeker niet wat ik wil uitlokken. Ik ben het helemaal met je eens dat het frustrerend is te zien dat er zo weinig helpt om contests aantrekkelijk te maken.

Ik ben zelf niet roomser dan de paus, ik had verwacht dat ik zelf kon deelnemen aan deze contest maar het is er gewoon echt niet van gekomen. Zelf reserveer ik de weekenden voor tijd met mijn vriendin omdat ik de hele week al achter de computer zit (ook voor werk). Als ik aan de contest wil werken moet ik dat (van mezelf dus vooral) door de week doen maar ik ben op het moment meestal zo laat thuis dat ik niet meer sport, 3D of televisie kijk en als ik dan al een keer tijd heb ontspan ik me liever met een computerspel dan dat ik ga stressen voor een deadline. Hoe leuk ik het ook vind, het schiet er gewoon bij in.

Ik denk heus niet dat dat anderen niet kan overkomen en mij wel.

Wat echter wel opvalt is dat er bij iedere contest heel veel enthousiaste reacties zijn naar aanleiding van de discussie over het onderwerp of de aankondiging van de start, maar dat bijna iedereen afhaakt. Blijkbaar is er een lage voor het meediscussieren en een hoge drempel voor deelnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280269

Ik ga me niet mengen met de disucssie langer /korter enz.
Ik heb deze contest meegedaan omdat ik het (net als snoeikoei) ook druk heb. vroeg weg laat thuis. verhuizing. en dan ook een aantal 3d opdrachten die ik er dan nog bij doe. zorgt ervoor dat ik echt weinig tijd ervoor heb om mee te doen en de tijd die ik heb liever besteed aan mijn social life.

Dit zal waarschijnlijk nog wel even zo blijven. dus ik doe waarschijnlijk ook niet mee met de volgende contest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-06 20:12

RoyK

Hobby tekenaar

ik ben nog met het karakter bezig. Echter is mijn karakter verwikkeld in een opdracht voor een klant, en daar zijn een tal van wijzigingen ontstaan qua levering. Nu komt het op een gummetje te staan, waardoor ik alles weer om moest gooien. Ik ben alles nu aan het vectorizeren.

Ik denk dat er gewoon te weinig mensen grafisch bezig zijn om een contest levendig te houden. Het zijn een 6 tal mensen (??) die lekker sparren met elkaar..en dat is het volgens mij wel.Als er 4 stil komen te liggen door tijd gebrek (werk / studie) loopt het draadje meteen op zijn gat.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoAG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
RoyK schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 19:52:
Ik denk dat er gewoon te weinig mensen grafisch bezig zijn om een contest levendig te houden. Het zijn een 6 tal mensen (??) die lekker sparren met elkaar..en dat is het volgens mij wel.Als er 4 stil komen te liggen door tijd gebrek (werk / studie) loopt het draadje meteen op zijn gat.
Ik denk niet dat het aan het aantal mensen ligt die op grafisch gebied bezig zijn, ik denk eerder dat er gewoon erg weinig mensen zijn die de tijd op kunnen brengen om,
toch wel vrij uitgebreide opdrachten af kunnen maken,
binnen een bepaalde tijd,
voor de lol,
ik denk dat je een groter publiek aan zou kunnen spreken als je de opdrachten aanpast ;)

Incompl te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ArnoAG schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:17:
[...]

Ik denk niet dat het aan het aantal mensen ligt die op grafisch gebied bezig zijn, ik denk eerder dat er gewoon erg weinig mensen zijn die de tijd op kunnen brengen om,
toch wel vrij uitgebreide opdrachten af kunnen maken,
binnen een bepaalde tijd,
voor de lol,
Dat denk ik ook.
Simpelere opdrachten zouden zeker schelen.

Wat doen we nu? Een nieuwe contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
Discussie verder in Hét GFX contest thematopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-06 20:12

RoyK

Hobby tekenaar

Beter laat dan nooit, hier is ie dan (wilde hem in ieder geval delen)

Afbeeldingslocatie: http://www.roykorpel.nl/images/stories/portfolio_projecten/980_schiedamse_leeuw.jpg

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heel goed.
Ik heb het zo'n beetje gevolgd, en vind het ook jammer dat de animo afzwakt. Maar ook heel begrijpelijk. De één heeft er een baan naast, de ander kids, sommigen allebei, en sommigen niet maar haken ook af.

Laten we de contest-molen in ieder geval draaiende houden, dan springen er vanzelf (nieuwe) mensen op in.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1 2 3 Laatste