Dat zie jij van tevoren aankomen, Die druk op de ketel is er dus al. In plaats daarvan laat je de boel liggen, dat heeft niks met de duur van de contest te maken volgens mij.windwarrior schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 08:57:
Dat weet ik eigenlijk niet, ik heb in den beginnen wat geprobeerd te maken, maar kreeg het toen druk (studie enzo), als het een contest van 2 weken was, dan zou het kunnen dat er meer druk op de ketel zou staan, en mensen meer hun best doen iets snel te maken, waaruit dan meer finals zouden komen.
Just my 2 cents...
Voor de duidelijkheid, ik heb voor aanvang van deze contest gevraagd of het een goed idee was een korte (mini)contest te doen omdat het vakantie was. Daar werd negatief op gereageerd, iedereen wilde een gewone contest. Was er toen een contest van 6 weken gestart, dan hadden de mensen die op vakantie waren nog zo'n 4 weken overgehad na terugkomst. Dat leek weinig en daarom is voorgesteld hem 2 weken langer te maken. Daar had niemand kritiek op. En nu wordt er geklaagd dat de contests te lang zijn...
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"