Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:29
ik heb hier een paar keer gelezen dat een van de redenen was dat de desire z niet meer geupgrade werd, dat hij hardwarematig beperkt zou zijn voor nieuwere software (processor/ram).

dan verbaast dit me wel:

http://www.hetmag.nl/artikel/budgettoestel-htc-nu-officieel

Andere details waren dus al gelekt, zoals het 3,5 inch scherm (480 x 320 pixels), de 600 MHz processor, de 4 GB opslaggeheugen en de 5 megapixel camera.

HTC zet met de Desire C verder hoog in op geluidskwaliteiteit: het toestel beschikt over Beats Audio-technologie. Volgens Mark Moons, directeur van HTC Benelux, is “muziek luisteren een van de meest populaire toepassingen op een telefoon.”

Erg opmerkelijk is dat de Desire C geleverd wordt met Android 4.0. Daarmee is de nieuwe HTC het eerste budgettoestel dat draait op deze nieuwste versie van het populaire besturingssysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

En toen was m'n phone helemaal kapoet. Scherm flikkert, en vertoont strepen als een malle. Binnenkort maar even langs een repairpoint. Ik had nog tot december garantie aldus HTC. Zal mij benieuwen....

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik kreeg daarnet een software update gepushed van Vodafone voor mijn Desire Z ( ik draai nu met Android 2.3.3 en Sense 2.1 ). Iemand enig idee wat er in deze update zit?

Update:

Update nu aan het installeren. Ik ben benieuwd wat er is veranderd.

[ Voor 19% gewijzigd door mkleinman op 18-05-2012 14:34 ]

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Telefoon afgegeven bij KPN Businesscenter Groningen. Rond woensdag kan ik 'm weer ophalen. Nieuwe flatcable en scherm komt erin =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de update ook geïnstalleerd. Niets nieuws erbij gekomen alleen hele kleine layout wijzigingen.

En wat is er veranderd?
mkleinman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 14:26:
Ik kreeg daarnet een software update gepushed van Vodafone voor mijn Desire Z ( ik draai nu met Android 2.3.3 en Sense 2.1 ). Iemand enig idee wat er in deze update zit?

Update:

Update nu aan het installeren. Ik ben benieuwd wat er is veranderd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Pusherman_ schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:48:
ik heb hier een paar keer gelezen dat een van de redenen was dat de desire z niet meer geupgrade werd, dat hij hardwarematig beperkt zou zijn voor nieuwere software (processor/ram).

dan verbaast dit me wel:

http://www.hetmag.nl/artikel/budgettoestel-htc-nu-officieel
Op het xda forum heeft iemand contact opgenomen met htc. De mederwerker Rob meldt daar dat het qwerty toetsenbord de reden is waarom de desire z waarschijnlijk geen update krijgt naar Android 4. :(

link: http://forum.xda-develope...read.php?t=1382776&page=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

De Desire Z gaat weg voor een One S :)

Ik heb de Desire altijd fijn gevonden, tot die update lange tijd geleden waarna alles traag is geworden...

[ Voor 65% gewijzigd door TommyGun op 21-05-2012 12:53 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik zit echt te hopen op een nieuw Desire Z achtig toestel (dus met toetsenbord), ze lopen hier erg goed op mn werk, omdat het gewoon een stuk beter werkt dan een on screen board voor veel mensen. Helaas lijkt er geen opvolger te komen :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Net gebeld, ik kan m'n telefoon weer ophalen. Mochten er dus meer mensen zijn met dit probleem. Gewoon heenbrengen! Het valt binnen de fabrieksgarantie en ze deden er totaal niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
Ik zit echt te hopen op een nieuw Desire Z achtig toestel (dus met toetsenbord), ze lopen hier erg goed op mn werk, omdat het gewoon een stuk beter werkt dan een on screen board voor veel mensen. Helaas lijkt er geen opvolger te komen :(
Het enige waar ik mee kan komen is dit: De eerste tobotelefoon van HTC kwam in oktober 2008, de G1. De Desire Z kwam precies 2 jaar daarna in oktober 2010. Logischerwijs kan ik met een beetje extrapolatie dan zeggen dat er na 2 jaar (Omdat je dan je contract verlengd) weer een tobotelefoon komt, dus oktober 2012.

Dit is pure speculatie van mijn kant en heeft geen enkele vorm van staving van de kant van HTC, just to make that clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mee eens, maar zou hij dan niet al aangekondigd zijn/gelekt zijn?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
omgwtfbbq schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:17:
[...]

Het enige waar ik mee kan komen is dit: De eerste tobotelefoon van HTC kwam in oktober 2008, de G1. De Desire Z kwam precies 2 jaar daarna in oktober 2010. Logischerwijs kan ik met een beetje extrapolatie dan zeggen dat er na 2 jaar (Omdat je dan je contract verlengd) weer een tobotelefoon komt, dus oktober 2012.

Dit is pure speculatie van mijn kant en heeft geen enkele vorm van staving van de kant van HTC, just to make that clear.
De eerste Tobotelefoon van HTC is al veel ouder.. G1 is wel de eerste Android tobotelefoon ;)
maar ik wacht ook op de opvolger!!!! typ nu paar weken met de touchscreen en het is zo zwaar irritant!!

iemand die weet hoe die de htc uit elkaar haalt? ik denk dat de flatcabel niet goed zit..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:38

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

lanerios schreef op maandag 21 mei 2012 @ 15:04:
Het toetsenbord van de Touch Pro2 destijds heb ik erg vaak gebruikt, maar die van de Desire Z maar een enkele keer... dat komt mede door de minder fijne opzet (rij toetsen minder). Dus dan maar een toestel zonder toetsenbord, zo erg zal ik het niet gaan missen.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:52:
[...]

Het toetsenbord van de Touch Pro2 destijds heb ik erg vaak gebruikt, maar die van de Desire Z maar een enkele keer... dat komt mede door de minder fijne opzet (rij toetsen minder). Dus dan maar een toestel zonder toetsenbord, zo erg zal ik het niet gaan missen.
moet toegeven, Touch Pro2 was de baas... maar deze is ook best fijn... nu ik zonder zit merk ik pas hoe erg ik het mis pfff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: HTC geeft oudere toestellen deze zomer update naar Android 4.0

Dat was weer te denken: De Desire Z krijgt geen update terwijl de Desire HD die diezelfde periode gelanceerd werd er wel een krijgt. Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:56:
nieuws: HTC geeft oudere toestellen deze zomer update naar Android 4.0

Dat was weer te denken: De Desire Z krijgt geen update terwijl de Desire HD die diezelfde periode gelanceerd werd er wel een krijgt. Jammer...
Ik weet niks van de hardware in de toestellen, maar misschien heeft de HD betere hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 23:07
Binnenkort toch maar eens verdiepen in de custom roms dan. Al ben ik bang dat ik door de bomen het bos niet meer ga zien. Weet iemand misschien een handige guide of overzicht met alle roms met voordelen en nadelen? Ik heb wel eens op xda gekeken, maar het is gewoon zo moeilijk om daar de juiste tussen al die topics te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Ik heb er gewoon Cyanogenmod opgezet, één van de grotere en eigenlijk nooit verder gekeken. Je kunt ook aan de gang blijven. Ik ben er zeer happy mee, ik zit alleen wel te wachten op CM9.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jegorex schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:18:
[...]

Ik weet niks van de hardware in de toestellen, maar misschien heeft de HD betere hardware?
De Desire HD heeft wat meer RAM.

pricewatch: HTC Desire HD Bruin

pricewatch: HTC Desire Z Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niksie1981
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-05 11:13
Waffle schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:35:
Binnenkort toch maar eens verdiepen in de custom roms dan. Al ben ik bang dat ik door de bomen het bos niet meer ga zien. Weet iemand misschien een handige guide of overzicht met alle roms met voordelen en nadelen? Ik heb wel eens op xda gekeken, maar het is gewoon zo moeilijk om daar de juiste tussen al die topics te vinden.
Net wat JeroenH zegt. Tot dat CM9 stabiel is, lekker CM7 draaien. Veel sneller, geen geheugenproblemen en, met een beetje tweaken (CPU en schermhelderheid), veel betere batterijduur. Maar daar hebben we een mooi eigen topic voor om dit te bespreken..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 19:21
http://androidandme.com/2...m-qwerty-keyboard-phones/

Als je de update onderaan het artikel leest zie je dat Claude Zellweger nog wat uitspraken heeft gedaan. Dit geeft me iig hoop op een opvolger voor de Desire Z, de vraag is alleen, wanneer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Waffle schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:35:
Als je alle voorbereiding al hebt getroffen, dus opengezet met de htc tool ofwel s-off/root/clockwork recovery, dan is er niets dat je tegenhoud om HIER te kijken, staat netjes opgesomd wat er beschikbaar is. Persoonlijk denk ik dat je, indien je sense niet mist, de keuze moet maken tussen ICS (Andromadus Audacity roms of de AOKP builds) of Gingebread (CM7 veruit de beste).

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier een oplossing voor het volgende:

Eens in de zoveel tijd lijkt het alsof sommige letters op de qwerty een bepaalde functie toegewezen krijgen, zit ik lekker te whatsappen bijvoorbeeld, en ik druk op de G en plotseling komt Gmail te voorschijn, waardoor chatten onmogelijk wordt.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:19:

Eens in de zoveel tijd lijkt het alsof sommige letters op de qwerty een bepaalde functie toegewezen krijgen, zit ik lekker te whatsappen bijvoorbeeld, en ik druk op de G en plotseling komt Gmail te voorschijn, waardoor chatten onmogelijk wordt.

Iemand een oplossing?
Ik heb er ook wel eens last van ja, ik reboot de telefoon dan, en als ik daar geen tijd/zin in heb typ ik maar on screen.
Het probleem is trouwens nog steeds af en toe aanwezig met een custom rom er op.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styxz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2012 @ 17:19:

Iemand een oplossing?
Had ik ook last van. Kan je omzeilen door in je settings menu->applications->quick launch de bindingen met de shortcuts te verwijderen (via longpress geloof ik)

Het leven is hard...een stoeprand ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• passat_v5
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-06 12:08
Hoi, ff een vraagje, heeft iemand een idee waarom ik niets kan streamen van telefoon naar tv met Imediashare.
Ik heb t ook op me htc one x staan en daar werkt ie wel.
Bij de desire Z geeft ie konstant verkeerd bestandstype aan, foto is jpeg....video idem..doet ie ook niet, uitgang 3gp

iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Laatst online: 22:29
styxz schreef op maandag 04 juni 2012 @ 23:04:
[...]

Had ik ook last van. Kan je omzeilen door in je settings menu->applications->quick launch de bindingen met de shortcuts te verwijderen (via longpress geloof ik)
dat is veel te moeilijk... het komt omdat je per ongeluk op het zoekglas icoontje drukt (touch icoontje rechtsonderaan) als je er nog een keer op drukt, staat het weer uit en kan je weer gewoon typen.

verder lijkt mijn desire z helaas op z'n eind te zijn. Als ik een spatie typ, krijg ik de helft van de keer een punt en spatie.

Mijn tekst. Komt er. Dus. Zo uit te. Zien :P

hoe lang zit er garantie op die dingen? sowieso heb ik 'm verzekerd, dus ik ga hem maar even opsturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Pusherman_ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:51:
Hoe lang zit er garantie op die dingen?
Twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 23:04
Pusherman_ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 08:51:
[...]

verder lijkt mijn desire z helaas op z'n eind te zijn. Als ik een spatie typ, krijg ik de helft van de keer een punt en spatie.

Mijn tekst. Komt er. Dus. Zo uit te. Zien :P
Je kan sowieso uitzetten dat hij bij 2 spaties een punt erachter zet, dan krijg je alleen soms 2 spaties tussen de woorden in. Ik heb dat nu al een jaar en het heeft een beetje te maken waar je die spatietoets raakt. Probeer maar eens met je andere duim, dan gaat het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie van hier omgeving eindhoven heeft de desire Z ooit uit elkaar gehaald?
of heeft de tools om hem uit elkaar te halen??

na de val werken er een aantal toetsen niet meer.. denk dat de flatcable scheef erin zit ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Wie kan me hier uit ervaring vertellen wat een goede houder voor in de auto is?
Ik zoek iets waarmee ik de Z zowel op kan laden als de 3.5" uitgang kan gebruiken.
Ik heb gemerkt dat het gros van de universele houders ofwel de USB ingang blokkeert, ofwel zo hard klemt dat het volume steeds word ingedrukt (met als gevolg constant trillen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik gebruik gewoon een los snoertje+universele houder. Werkt perfect en goedkoper ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:57
Los snoertje heb ik al gehaald. Zoek alleen nog de houder nu. Linkje zou fijn zijn :)
Edit: zelf nog wat gezocht, welke van deze raden jullie aan, met mijn 'eisen' in gedachte:
Marktplaats 1
Marktplaats 2
PDA-Shop
HTC Site Als je op de afb. klikt dan verandert het plaatje in een houder waarvan ik vermoed dat ie de volumeknop zal indrukken, roept vraagtekens op i.i.g.

[ Voor 78% gewijzigd door Pyr0_ op 26-06-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:05:
Ik gebruik gewoon een los snoertje+universele houder. Werkt perfect en goedkoper ook nog.
Idd zo heb ik het ook opgelost. Heb wat foam weggesneden zodat volumeknop niet wordt ingedrukt (er valt altijd wat te tweaken ;) )

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Over deze HTC Desire Z. Klopt het dat dit de laatst uitgebrachte Androidphone is met een hardware toetsenbord? Of is dat de Xperia Mini Pro X 10 (ofzoiets?)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

GS88 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:23:
Over deze HTC Desire Z. Klopt het dat dit de laatst uitgebrachte Androidphone is met een hardware toetsenbord? Of is dat de Xperia Mini Pro X 10 (ofzoiets?)
Motorola Milestone is later uitgebracht denk ik.

en qua houder, ik heb er 1 gekocht via dealextreme, beetje foam wegsnijden en stukje weg halen voor de lader, werkt perfect. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
@GS88, klopt. En in mijn ogen ook gelijk de beste. Sony kan gewoon geen goede producten leven op mobiele telefonie gebied (TV e.d. zijn wel goed), en de service is ook belabberd. Zelfde met Motorola :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Kunnen meer mensen Google Maps niet upgraden naar 6.9.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ja het lijkt bij mij ook problemen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, zelfde probleem hier. -O-

Als ik de foutmelding door Google haal, dan lijkt het er sterk op dat de servers het even niet aan kunnen. Soortgelijke errors in het verleden losten zichzelf automatisch op.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

ignitem schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:37:
Kunnen meer mensen Google Maps niet upgraden naar 6.9.0?
Onder CM 7 werkt het in iedergeval wel ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32

TVL

Onder de standaard Android bij mij werkt het ook gewoon. Zag overigens wel iets vreemds, er stond 2 x Maps en 2 x Streetview (1 maal met een Android icoontje). Na een herstart is het weer normaal. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bij mij is de update van google maps goed gegaan.
Zoals eerder aangegeven is, gewoon later nog eens proberen als het niet wil lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:24
Weet iemand of de nieuwe HTC media link HD werkt voor de Desire Z. M.a.w. kan ik het telefoonscherm op mijn tv projecteren om er spelletjes mee te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:25
Ik heb laatst een T-Mobile G2 uit China gekocht. Helaas staat er geen fm radio app op. Iemand enig idee waar ik die kan downloaden? Google Play heeft zover ik weet alleen maar internetradio-apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
je kan dit proberen http://www.mediafire.com/?70xc0gkv2u3tdm5

[ Voor 78% gewijzigd door Rohit op 26-07-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Laatst online: 29-08 13:55
Mijn HTC Desire Z heeft vandaag bijna 700 MB data verstookt, terwijl ik niets bijzonders heb gedaan. Vanmorgen kwam mijn mail niet door en blijkbaar is er wel een verbinding open blijven staan en nu dus 700 MB data verstookt. Gelukkig nog binnen mijn Vodafone bundel en aan het eind van de maand, maar dit is niet grappig. Iemand een idee voor een oplossing? Draai gewoon Sense, toestel is niet geroot. Heb de netwerkverbindingen al dichtgegooid, maar dat is niet de juiste oplossing denk ik.
Ik wilde al een een ander toestel, maar blijkbaar moet ik wat sneller mijn keuze maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:47

Sorcerer8472

Mens sana?

Uitgaande mail met attachments die bleef retryen? Dat was bij iOS altijd de reden voor extreem gebruik :P Denk niet dat het telefoon-specifiek is verder hoor.

Ik erger me nu vooral aan de accuduur op dagen dat ik hem veel gebruik + aan het feit dat hij regelmatig ineens uitvalt, nu net buiten garantie. Alleen in mijn broekzak. En soms doet hji het weken niet, dan weer meerdere keren op een dag.

Oh, en het is irritant dat het lijkt alsof het netwerk m'n telefoon soms niet hoort. Alsof hij veel beter kan ontvangen dan zenden. Met 2 streepjes GPRS of EDGE komt er bijna niets door. Bij 3G speelt het probleem minder.

Dus tijd voor een nieuwe. Als er geen toetsenbord-foon uitkomt moet ik toch maar voor een ander model gaan, zonder... *brr*

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
Sorcerer8472 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:47:
Uitgaande mail met attachments die bleef retryen? Dat was bij iOS altijd de reden voor extreem gebruik :P Denk niet dat het telefoon-specifiek is verder hoor.

Ik erger me nu vooral aan de accuduur op dagen dat ik hem veel gebruik + aan het feit dat hij regelmatig ineens uitvalt, nu net buiten garantie. Alleen in mijn broekzak. En soms doet hji het weken niet, dan weer meerdere keren op een dag.
Nee, er stond geen uitgaande mail in. Vreemd genoeg kwam mijn mail vanmorgen over wifi al niet binnen en ben toen van huis weggegaan zonder er verder op te letten.

Ja accuduur is ook droevig, ik heb inmiddels 2 Mugen accu's en doe een halve dag op 1 lading. Na de lunch gaat de telefoon op mijn werk aan de lader tot ik naar huis ga en dan voor het slapen wederom aan de lader.

Denk dat ik een Sony Ericsson Xperia Pro ga aanschaffen. Die is normaal verkrijgbaar nog en is na de Desire Z uitgekomen. Heeft helaas weinig aandacht gekregen, dus ik twijfel nog een klein beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:14
Juronymous schreef op maandag 30 juli 2012 @ 15:48:
[...]

Ja accuduur is ook droevig, ik heb inmiddels 2 Mugen accu's en doe een halve dag op 1 lading. Na de lunch gaat de telefoon op mijn werk aan de lader tot ik naar huis ga en dan voor het slapen wederom aan de lader.
Ik doe met 1 lading anderhalve dag (CM7 en weinig achtergrond applicaties).

Denk je dat een wipe en evt een nieuwere custom rom je problemen niet zouden kunnen oplossen? Afstand doen van mijn Desire Z zou echt het laatste zijn wat ik zou doen. They'll have to pry it from my cold dead hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dan gebruik je hem niet genoeg :P
Het is echt de verlichting geloof ik. Als hij op de donkerste stand gaat gaat hij duidelijk langer mee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
SlaadjeBla schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:42:
They'll have to pry it from my cold dead hands.
Grappig dat veel Z-bezitters zo gehecht zijn aan hun toestel (including me). Als de mijne nu stuk zou gaan en niet gerepareerd zou kunnen worden weet ik wel wat ik koop: een andere Z.

Hoewel ik moet zeggen dat de Motorola Droid 4 qua hardware ook wel :9 is (5-row toetsenbord, yay!) maar die is vooralsnog alleen in de VS verkrijgbaar. Ik weet niet eens of hij ooit naar NL gaat komen.

-edit-

Lamaar, Gingerbread... Je zou op een nieuw toestel toch minimaal ICS verwachten :(

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenH op 30-07-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

JeroenH schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:50:
[...]

Grappig dat veel Z-bezitters zo gehecht zijn aan hun toestel (including me). Als de mijne nu stuk zou gaan en niet gerepareerd zou kunnen worden weet ik wel wat ik koop: een andere Z.

Hoewel ik moet zeggen dat de Motorola Droid 4 qua hardware ook wel :9 is (5-row toetsenbord, yay!) maar die is vooralsnog alleen in de VS verkrijgbaar. Ik weet niet eens of hij ooit naar NL gaat komen.

-edit-

Lamaar, Gingerbread... Je zou op een nieuw toestel toch minimaal ICS verwachten :(
Klik onderaan eens op de knop 'More features'. :+

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Dubbeldrank schreef op maandag 30 juli 2012 @ 17:04:
Klik onderaan eens op de knop 'More features'. :+
Yay!
ANDROID 4.0 (ICS) UPGRADEABLE: WE ALL SCREAM!
Maar eerst maar eens zien of hij überhaupt wel naar Nederland komt, en of mijn Z tegen die tijd aan vervanging toe is. Hij is nu anderhalf jaar oud en nu ik de accu vervangen heb zie ik voorlopig geen reden hem te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
SlaadjeBla schreef op maandag 30 juli 2012 @ 16:42:
[...]

Ik doe met 1 lading anderhalve dag (CM7 en weinig achtergrond applicaties).

Denk je dat een wipe en evt een nieuwere custom rom je problemen niet zouden kunnen oplossen? Afstand doen van mijn Desire Z zou echt het laatste zijn wat ik zou doen. They'll have to pry it from my cold dead hands.
Mijn Z is al 2 maal ter reparatie weg geweest en na de eerste keer loopt mijn accu razend snel leeg en dat dus met de standaard instellingen. Ik vermoed dat er ergens kortsluiting zit waardoor de accu zo snel leeg loopt, toestel wordt ook behoorlijk warm. Hij moet het nog maar even volhouden tot ik een nieuw toestel heb gekocht. Ware het niet dat ik zo'n slechte ervaringen heb met de duurzaamheid van mijn huidige Z, dan had ik zeker een nieuwe Z aangeschaft, maar twee reparaties (met niet al te beste ervaringen daarbij ook) en nog altijd behoorlijk wat problemen met mijn huidige Z zeggen mij dat een andere fabrikant aan de beurt is om mij van een nieuw toestel te voorzien. Ik heb van ellende al enkele malen getracht het toestel te rooten en er een custom rom op te zetten, maar ik krijg het iedere keer niet voor elkaar. Ik ben niet heel dom, maar dat hele adb gebeuren kom ik echt niet uit, hoeveel handleiding er ook over zijn geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
JeroenH schreef op maandag 30 juli 2012 @ 19:01:
[...]

Yay!

[...]

Maar eerst maar eens zien of hij überhaupt wel naar Nederland komt, en of mijn Z tegen die tijd aan vervanging toe is. Hij is nu anderhalf jaar oud en nu ik de accu vervangen heb zie ik voorlopig geen reden hem te vervangen.
Ja, totdat HTC de update na 4 maanden alsnog afblaast...
Zoals bij de Desire HD.
Ik zie geen enkele reden waarom de Desire Z wel ICS krijgt en de Desire HD niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

yannickie111 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:05:
[...]

Ja, totdat HTC de update na 4 maanden alsnog afblaast...
Zoals bij de Desire HD.
Ik zie geen enkele reden waarom de Desire Z wel ICS krijgt en de Desire HD niet :z
Dit ging over de Motorola Droid 4, er is nooit sprake geweest van een ICS update voor de Desire Z.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
Dubbeldrank schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:38:
Dit ging over de Motorola Droid 4, er is nooit sprake geweest van een ICS update voor de Desire Z.
Inderdaad, ICS op je Z zul je met een custom ROM moeten doen. Ik moet nog even prutsen, ik krijg geen nieuwe ROM meer geïnstalleerd (ik draai nu CM7 en wil naar CM9RC2). Moet ik nog even wat tijd in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:29

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

JeroenH schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:42:
[...]

Inderdaad, ICS op je Z zul je met een custom ROM moeten doen. Ik moet nog even prutsen, ik krijg geen nieuwe ROM meer geïnstalleerd (ik draai nu CM7 en wil naar CM9RC2). Moet ik nog even wat tijd in steken.
Als je een CM9 rom zoekt, deze kun je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1492461 wel niet officieel supported, maar werkt goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Darkraver8 op 30-07-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
Dubbeldrank schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:38:
[...]

Sorry. My bad. Ik vond het al vreemd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mijn scherm is helaas gisteravond overleden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Dan zet je er toch een nieuw scherm in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje: ik heb sinds kort een paar vage strepen over het scherm lopen, alsof er iets teveel druk oid op is gezet. Is hier wat makkelijk aan te doen? Of is het vervangen van het scherm de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

De Droid4 komt niet naar Europa (ook niet als Milestone 4). Las ik laatst op een forum waar Motorola een officiële reactie + excuses naar iemand stuurde.

Ik wacht nog steeds op een waardige vervanger, maar het is vrij lastig om zelfs een niet-qwerty te vinden die niet te groot is en wel aan de rest van mijn wensen voldoet. One X komt nog het meest in de buurt, maar eigenlijk ben ik wel een beetje klaar met HTC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb het laten nakijken door HTC kenner. Het scherm is op de lagen eronder gedrukt oid. Ow well, op zoek naar een vervanger. Zucht.. natuurlijk geen motorola.

Maar ja waarom zou je moeite doen voor de mensen die zo'n toetsenbordje willen, zou teveel energie kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Samsung heeft in de VS 3 modellen lopen met toetsenbord die allemaal geen radiochips hebben die 100% geschikt zijn voor hier. Zo'n grote moeite is het ook weer niet om gewoon het topmodel daarvan hier ook uit te brengen. Maarja, Europa is een "modegevoelige" markt waar toetsenbordjes niet hip zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:54
Mijn Z loopt op zn laatste benen,

3 mailaccounts waarbij er dagelijks 100-300 mailtjes binnenkomen
dagelijks bellen, whatsappen en smsen
beetje internetten (geen fb etc).
manga lezen
fotos en filmpjes maken

mn Z kan het bijna niet meer aan, verslikt zich vaak, crasht, en is traag.. (was al niet de snelste, vaak wachten op apps etc, maar tis nu gewoon zielig traag :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
KaWaReZ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 14:21:
3 mailaccounts waarbij er dagelijks 100-300 mailtjes binnenkomen
Goeie genade, hoe hou je dat bij? Of zijn het statusmails waarop je alleen een blik hoeft te werpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
veel is "delete" (vraag en aanbod), 10-50 mailtjes op een dag zijn
"echte" mails. Maar ik wil die mails wel zien (hoogte houden van de markt)

(En dan heb ik me nog voor vrij veel spul afgemeld doals linkedin troep etc)

Desalniettemin hoef ik niet teveel over 3g te doen, trekt zo mn databundel dicht :/

edit: ik sync de boxen ook met mn laptop, maar dat ding heb je niet overal altijd bij, en de Z wel

[ Voor 14% gewijzigd door KaWaReZ op 15-08-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:06

SomerenV

It's something!

Ik lees hier een hoop klachten over de Desire Z, maar heb de mijne nu sinds de release en werkt nog steeds super :) Is één keertje een weekje weggeweest om dat de 3,5mm input geen goed contact maakte met m'n koptelefoon, maar verder werkt ie top. De Z Hinge doet het nog goed, en met EliteMOD ICS erop is ie een heel pak sneller dan met de standaard Android 2.3 versie die erop stond. Wel moet ik zeggen dat ik niet kan wachten tot ik een One X/Galaxy S3 kan bestellen. De DZ is m'n eerste smartphone en een 4" scherm leek me toen nog veel te groot, iets waar ik inmiddels wel op teruggekomen ben :+ Maar goed, nog geen moment spijt gehad van de aanschaf!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

SomerenV: hoe is de accutijd sinds je ICS gebruikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
Leuk Someren, maar niet iedereen root zn tel.
Wat jij doet is een scheve vergelijking trekken, net als de trommelremmen van een auto vervangen door schijfremmen en vervolgens verkondigen dat je niet snapt waarom men klaagt over slechte remmerij ;)

Ik verwacht van een telefoon (net als vroegah, toen je nog voor een halve gulden smste) dat ie t gewoon doet en blijft doen, zonder dat je moet rooten, flashen, tweaken, herinstalleren etc etc etc.

hier ook ivm tijd (en wat interessegebrek) niet aan het rooten geslagen.

edit: iemand al een qwerty opvolger op t oog? Desnoods import :+

[ Voor 6% gewijzigd door KaWaReZ op 15-08-2012 20:48 ]

• SomerenV
  • Laatst online: 01:06

SomerenV

It's something!

KaWaReZ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:47:
Leuk Someren, maar niet iedereen root zn tel.
Wat jij doet is een scheve vergelijking trekken, net als de trommelremmen van een auto vervangen door schijfremmen en vervolgens verkondigen dat je niet snapt waarom men klaagt over slechte remmerij ;)

Ik verwacht van een telefoon (net als vroegah, toen je nog voor een halve gulden smste) dat ie t gewoon doet en blijft doen, zonder dat je moet rooten, flashen, tweaken, herinstalleren etc etc etc.

hier ook ivm tijd (en wat interessegebrek) niet aan het rooten geslagen.
Ik heb ook echt heel lang gewacht voordat ik begon met het rooten van m'n telefoon omdat het me moeilijk leek en bang was dat het fout zou gaan of enorm veel tijd zou kosten. Uiteindelijk is ie ter reparatie even weggeweest en kreeg ik in feite een telefoon terug met factory reset. Al m'n data was al opgeslagen dus heb ik besloten een root uit te voeren. Stelde achteraf niks voor en je krijgt er een hoop voor terug. Overigens deed m'n Desire Z het ook prima met de stock rom van HTC hoor, alleen Sense was iets te zwaar had ik het idee, vandaar dat ik Launcher Pro gebruikte toen. Dus ook zónder root werkte ie prima en zelfs met Sense werkte het oke, maar zo nu en dan liep het geheugen vol ofzo waardoor Sense een force close deed.
Sorcerer8472 schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:12:
SomerenV: hoe is de accutijd sinds je ICS gebruikt? :)
Niet verkeerd :) Ik gebruik Spotify, Instagram, Twitter, Facebook, internet, buienalarm en VLC op dagelijkse basis en kom er gemakkelijk de dag mee door. Ook het toetsenbord werkt naar behoren en crashes zijn er nagenoeg niet. Opstarten is daarnaast veel sneller en de telefoon in het algemeen voelt behoorlijk wat soepeler en sneller aan.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Zo heb voor mezelf weer een nieuwe Z gekocht...
wereld van verschil met mijn oude...

ik had de Z sinds de release, denk 1 van de 1e toestellen.. merk toch echt een duidelijk verschil met deze nieuwe van Vodafone.. Beeld is veel helderder en hij reageert ook sneller.. (tuurlijk met een schone instal...)
maar het beeld is echt mooi!!

[ Voor 75% gewijzigd door Rohit op 17-08-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:43
Helaas is de digitizer van mijn Desire Z gebroken na een val. Het lijkt me dat dit niet onder garantie gerepareerd kan worden daar het mijn eigen schuld is. Zodoende ben ik dus op zoek naar een (vertrouwd!) adres waar ik dit kan laten doen. Ik heb filmpjes zitten kijken op Youtube hoe je dit DIY kan doen, maar daar wil ik me niet aan wagen.

Iemand met goede ervaringen of ideeën? Omgeving Den Bosch zou helemaal ideaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Bij mij deed het hele scherm het niet meer na een val; opgestuurd en gewoon gerepareerd door htc.
Je kunt het proberen en €40,- (onderzoekskosten) extra verlies nemen als ie niet onder garantie wordt gerepareerd.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:43
HTC zegt dat scheuren in de digitizer niet onder de garantie vallen, daar dit onder externe druk gebeurd moet zijn. Iemand goede ervaringen met Larsa Telecom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Meer mensen met het probleem van vlammende USB Kabels? Na 5 minuten mijn telefoon opgeladen te hebben met de originele HTC kabel kwam er een mooie blauwe vlam uit de kabel en sloegen alle stoppen uit.

Ik zal morgen HTC contacteren en afwachten wat zij te zeggen hebben, maar gevaarlijk was het wel.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Waarom heb ik een vodafone Z met Android 2.2.1 ???
ik had eerst een unbranded die volgens mij naar 2.3 kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:24
Yorin schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:22:
Meer mensen met het probleem van vlammende USB Kabels? Na 5 minuten mijn telefoon opgeladen te hebben met de originele HTC kabel kwam er een mooie blauwe vlam uit de kabel en sloegen alle stoppen uit.

Ik zal morgen HTC contacteren en afwachten wat zij te zeggen hebben, maar gevaarlijk was het wel.
Jeetje een vlammende USB kabel? Hoe is het afgelopen?

offtopic:
Ik gebruik nu Google Play music met mijn Desire Z, ideaal al mijn playlists en >7000 liedjes vanuit Itunes altijd bij me (daar waar mobiel internet/wifi bereik is natuurlijk) Een aanrader.

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Mijn proximity sensor is volgens mij kapot, normaliter zet deze het scherm uit als ik met m'n toestel bel helaas doet die het niet meer, stock rom maakt geen verschil. Iemand een snelle suggestie hoe dit op te lossen of moet ik 'm opsturen en 5 weken kwijt zijn :'( ?

Edit : Busje perslucht deed wonderen, op xda waren er ook meldingen dat deze niet meer werkte, even goed links van de oorspeaker lucht er in spuiten en deze werkt weer voortreffelijk, hopelijk gaat m'n batterij nu weer wat langer mee (daaraan merkte ik dat hij wel erg snel leegliep na gesprekken van 20 minuten)

[ Voor 37% gewijzigd door netblade op 19-09-2012 13:36 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1605016
CM10 met Jelly Bean en laatste Radio update er opgezet.

Het blijven nu nog wel test builds, maar het werkt fantastisch en redelijk stabiel.

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:33
Een klein half jaar geleden had ik het probleem dat mijn desire Z (na 7x trillen) uitviel en vervolgens niet meer aan te krijgen was.

Ik heb de telefoon toen opgestuurd ter reparatie toen is het mainboard vervangen en de telefoon werkte weer.

Sinsdien valt mij op dat af en toe het mobiel internet geen verbinding had terwijl dit wel aanstond, even uit en weer aan zetten zorgde weer voor een internet verbinding.

Ik heb me hier nooit erg druk over gemaakt omdat het slecht zeer sporadisch voorkwam, maar de laatste tijd begint het vaker voor te komen.

Na dit een beetje in de gaten te zijn gaan houden ben ik erachter gekomen dat de mobiele internetverbinding wegvalt zodra ik GPS ga gebruiken. GPS aanzetten is geen probleem maar zodra ik een programma start welk GPS gaat gebruiken valt de data verbinding weg.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik lees op verscheidene websites dat de GPS en GPRS module problemen met elkaar kunnen veroorzaken, mag ik dus concluderen dat mijn telefoon wederom kandidaat is voor een mainboard swap?

Edit: Uiteindelijk heeft een hard reset het probleem opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Laank op 19-11-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 17-09 12:14

Niku

Alagaesii

rohit schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:53:
Waarom heb ik een vodafone Z met Android 2.2.1 ???
ik had eerst een unbranded die volgens mij naar 2.3 kon...
Als ik het goed heb moet elke Z naar 2.3.3 kunnen. Zonder te rooten of andere trucjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Mijn desire Z valt helaas regelmatig uit :(

Ik draai er MIUI op, maar hoe kan ik achterhalen waarom de Z uitvalt :?

Kan gebeuren in m'n broekzak, maar ook als deze gewoon op tafel ligt.

Gebeurt zo'n 3 a 4 keer per dag.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Makkelijkste manier is wegbrengen naar een repair center en het daar laten checken. Geen idee of dat duur is, maar dan weet je het wel meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Grolsch schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:07:

De mijne valt niet meer uit sinds ik hem een keer flink heb laten vallen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De mijne valt niet meer uit sinds ik hem een keer flink heb laten vallen :')
Goede tip :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:57
Mijn DZ valt ook vaak uit. Soms wel 10x op een dag, soms gaat het maanden goed. Maar nu begint hij weer vreemd te doen, gisteren al 3x uitgevallen. Maar vandaag gaat het weer goed :?

Rare telefoon. Zou graag een andere willen, maar ik kan het hardwaretoetsenbord niet missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
maarud schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:01:
Mijn DZ valt ook vaak uit. Soms wel 10x op een dag, soms gaat het maanden goed. Maar nu begint hij weer vreemd te doen, gisteren al 3x uitgevallen. Maar vandaag gaat het weer goed :?

Rare telefoon. Zou graag een andere willen, maar ik kan het hardwaretoetsenbord niet missen :+
De droid 4 ;)
ik ben van de DZ naar de Sony Xperia S gegaan, maar ik mis nog steeds het fysieke bord :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

maarud schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:01:

Je zou de Nokia E7 eens kunnen overwegen. Compleet andere ervaring, maar met fysiek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:36
Spontaan crashen kan liggen aan een rotte emmc chip. Op XDA is er wel wat over te vinden.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Hmm.. de Droid 4 heeft inderdaad nog wel een beetje hardware van deze tijd. T liefst wil ik zoiets als een Nexus of S3, maar mijn vingers houden niet van on-screen tobo's ;)

En het moet Android zijn.. iOS erger ik mij aan en Symbian erger ik mij aan :P WP7 ken ik nog niet.

[ Voor 22% gewijzigd door maarud op 01-10-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

De Droid 4 is inderdaad qua toestel interessant. Is alleen moeilijk aan te komen, en je moet nog de nodige moeite doen om 'm gebruiksklaar te maken voor een Nederlands netwerk. Alleen USA release geloof ik.

correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ik zag het inderdaad... dat wordt dus even wachten op nieuwe qwerty modellen (zit er wat aan te komen?) of toch maar OSK gaan gebruiken in de toekomst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Niku schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:39:
De Droid 4 is inderdaad qua toestel interessant. Is alleen moeilijk aan te komen, en je moet nog de nodige moeite doen om 'm gebruiksklaar te maken voor een Nederlands netwerk. Alleen USA release geloof ik.

correct me if I'm wrong.
http://www.gadgetsu4sz.co...4-xt894-gsm-unlocked.html (betrouwbaar voor zover ik uit het tweakers topic kan halen)

Motorola Droid 4

in het tweakers topic staat ook hoe je alles aan de praat krijgt, je kan volgens mij zelfs OTA updates ontvangen.

er komen alleen zelden tot geen qwerty toestellen uit... er zijn wel wat japanse modellen maar die zijn nog duurder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Je kunt natuurlijk ook gewoon je Z laten maken of zelfs een nieuwe kopen. Want het blijft een heerlijk qwerty toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:42

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Grolsch schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:07:

Ik heb dit ook gehad, volgens mij was dat in april/mei, en het werd bij mij steeds erger. Een uptime van een uur was een unicum geworden.
Toen ik dit kreeg had ik de telefoon net een week terug van RMA.
Je kunt nog een anders SIMkaart proberen, ik heb destijd de kaart van mijn vriendin geprobeerd maar dat verhielp het probleem niet.

Een telefoon die in de broekzak of stilliggend op tafel uitvalt heb ik niks aan.
Dus heb ik de telefoon destijds met begeleidend schrijven, incl verzoek voor een specifiek type eMMC, weer RMA gedaan.
Vervolgens heb ik de telefoon keurig gerepareerd teruggekregen.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-09 19:03
TMPJ schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 17:23:
HTC zegt dat scheuren in de digitizer niet onder de garantie vallen, daar dit onder externe druk gebeurd moet zijn. Iemand goede ervaringen met Larsa Telecom?
Daar heb ik best wel negatieve ervaringen mee, ook al ging het niet om een Z maar om Sensation.

Ze hebben mij geen Gorilla Glass gegeven, (scherm was kapot) maar een of ander goedkoop LCD'tje. En lampjes aan de onderkant werken niet meer. Tevens kon ik de camera niet meer opstarten. En ik kreeg geen reacties meer op mijn mail en telefoontjes.
Pagina: 1 ... 46 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!