Problemen zijn:
1. Camera werkt niet (krijg wit camera icoontje en dan is het scherm zwart)
2. Toetsenbord reageerd niet goed meer (soms bij het intoetsen niets op het scherm, soms 3 keer dezelfde letter)
3. Sense geeft problemen (bekend probleem bij HTC maar ze doen er niets mee/aan, bij het afsluiten van apps start Sense opnieuw op)
4. Telefoon valt soms spontaan uit of start opnieuw op
Inmiddels bericht van Dynafix: dat het vochtschade zou zijn en of ik 36 euro wil betalen voor onderzoekskosten of anders wordt m'n telefoon vernietigd. Mijn telefoon is NOOIT nat geweest. Dus dan moet er een defect zijn geweest aan het toestel waardoor dit bij normaal gebruik heeft kunnen ontstaan.
Foto's van Dynafix laten vervuiling/beschadiging(?) zien op de beschermplaat. Maar daarnaast is alles schoon. Beetje vreemd als het vochtschade is. Dat ontstaat niet ergens middenin het toestel. Dat moet vanuit een opening/kier zijn gekomen. Dus waarom is de rest dan niet smerig/beschadigd? Plus geen foto's van de electronica onder de beschermplaat dus daar hebben ze volgens mij verder niet eens naar gekeken. Ik heb HTC maar een mail gestuurd met mijn verhaal. Benieuwd wat voor reactie ik daarop ga krijgen.
Geen idee overigens of het geluid opgevoerd kan worden. Ik heb nooit problemen gehad met het volume.
edit: inmiddels mail gehad van HTC waarop ze totaal niet inhoudelijk ingaan op m'n mail. Alleen een reactie dat vochtschade niet onder garantie valt
[
Voor 5% gewijzigd door
Leona1981 op 25-10-2012 12:56
]