Hangt er sterk vanaf hoe die valt, ik ken mensen die hebben hun iphone 4 al keer op keer laten "barten" en mensen die nooit een scheurtje gehad hebben. Ik heb de HTC meerdere malen laten vallen maar nog geen significante beschadiging te zien.
living on the edge?maarud schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:58:
Ik heb hem in 3 weken tijd al 7x laten vallen, 1x in het water gestuiterd en nog doet ie het (zelfs het slide mechanisme) wat dat betreft een supertelefoon
Vanmiddag toen ik op mijn Desire Z de Dolphin Browser HD wou starten leek het toestel vast te zijn gelopen. Ik kreeg een volledig wit scherm, en geen enkele functie werkte meer.
Haalde vanwege dit probleem de accu eruit en dacht met het terugstoppen van de accu het probleem wel te hebben verholpen. Echter kreeg ik daarna de telefoon ook niet meer aan. Geen enkele reactie geeft het toestel. Ook niet de trilling dat het toestel aan gaat.
Thuis geprobeerd om doormiddel van de oplader het nogmaals te proberen, maar toestel merkt ook niet dat het wordt opgeladen. Altans ik zie geen rood lampje bovenin. Mij lijkt dus het toestel volledig dood te zijn.
Zijn er nog opties die ik kan / moet proberen of kan ik het best direct het toestel aanmelden voor garantie bij HTC?
Haalde vanwege dit probleem de accu eruit en dacht met het terugstoppen van de accu het probleem wel te hebben verholpen. Echter kreeg ik daarna de telefoon ook niet meer aan. Geen enkele reactie geeft het toestel. Ook niet de trilling dat het toestel aan gaat.
Thuis geprobeerd om doormiddel van de oplader het nogmaals te proberen, maar toestel merkt ook niet dat het wordt opgeladen. Altans ik zie geen rood lampje bovenin. Mij lijkt dus het toestel volledig dood te zijn.
Zijn er nog opties die ik kan / moet proberen of kan ik het best direct het toestel aanmelden voor garantie bij HTC?
LOETKE
Accu er ook al wat langer uit gehad?
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Een dikke twee uur voldoende? Geen resultaat..Sorcerer8472 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:28:
Accu er ook al wat langer uit gehad?
LOETKE
van den Berg bedankt voor je feedback over Larsa.
Gorilla Glass anyone??
Gorilla Glass anyone??
Haha, helaas niet expres. Nog nooit een nieuwe telefoon zo vaak laten vallen. Vast omdat hij zo groot en zwaar is ,haha
Verwijderd
En die van mij is voor de 2de keer terug uit herstelling... met exact zelfde defect waarvoor ik em de eerste keer opstuurde. Scherm reageert niet op aanrakingen. Kan toch niet moeilijk zijn om te ondervinden tijdens het testen.
Gelukkig heb ik m'n hero nog. En ben volop aan 't verbouwen dus ben ergens wel blij dat m'n hero in 't stof bijt en niet m'n desire
.
Dan zou je denken dat ze bij htc of media markt een nieuwe aanbieden, nee moet nog es opgestuurd worden voor herstelling
. Bij htc wilden ze op aandringen wel proberen aankaarten om in aanmerking te komen voor een nieuwe maar de persoon aan de lijn vermoed dat dit toch niet doorgaat en er eerst nog een herstelpoging moet volgen.
Htc support steekt 't op een slechte omschrijving bij de 2de herstelling die via mediamarkt ging (en dezelfde omschrijving + verduidelijking was van de eerste herstelling direct via htc?) en mediamarkt steekt het op htc. Ik zit ondertussen met een onbruikbare gsm van bijna 500 EUR die nu en dan es 3 weken weg is naar NL. 't Is dat ik zo graag een keyboard wil, anders was ik al lang overgestapt.
Gelukkig heb ik m'n hero nog. En ben volop aan 't verbouwen dus ben ergens wel blij dat m'n hero in 't stof bijt en niet m'n desire
Dan zou je denken dat ze bij htc of media markt een nieuwe aanbieden, nee moet nog es opgestuurd worden voor herstelling
Htc support steekt 't op een slechte omschrijving bij de 2de herstelling die via mediamarkt ging (en dezelfde omschrijving + verduidelijking was van de eerste herstelling direct via htc?) en mediamarkt steekt het op htc. Ik zit ondertussen met een onbruikbare gsm van bijna 500 EUR die nu en dan es 3 weken weg is naar NL. 't Is dat ik zo graag een keyboard wil, anders was ik al lang overgestapt.
Trouwens, waar ik na al die crashes en het in het water vallen last van heb, is het volgende:
Als ik een smsje wil typen, en ik klap het tobo open, en ik begin met typen, dan gaat tijdens het beeld omhoog scrollen. Elke seconde één stapje, dus niet smooth ofzo. Het gebeurt niet altijd, maar wel zo vaak dat het irritant is. Ook komt er dan een nieuwe scherm waarmee ik individuele smsjes uit een sms-thread kan verwijderen (die optie kan ik nooit reproduceren, wist niet eens dat dat bestond, maar dat komt dus steeds zomaar in beeld).
Komt dit vaker voor? Is dit een bug of zit er nog ergens kortsluiting in mijn toetsenbord door het water?
en @ hierboven
500 euro? Reken maar op de helft.. zo duur is hij niet meer
Als ik een smsje wil typen, en ik klap het tobo open, en ik begin met typen, dan gaat tijdens het beeld omhoog scrollen. Elke seconde één stapje, dus niet smooth ofzo. Het gebeurt niet altijd, maar wel zo vaak dat het irritant is. Ook komt er dan een nieuwe scherm waarmee ik individuele smsjes uit een sms-thread kan verwijderen (die optie kan ik nooit reproduceren, wist niet eens dat dat bestond, maar dat komt dus steeds zomaar in beeld).
Komt dit vaker voor? Is dit een bug of zit er nog ergens kortsluiting in mijn toetsenbord door het water?
en @ hierboven
[ Voor 6% gewijzigd door maarud op 07-09-2011 12:45 ]
@maarud, ik heb hetzelfde probleem (gehad), en had het ook maar opgegeven omdat ik het niet kon reproduceren. Nu ik geroot en geflashed heb, heb ik nog niet zo heel veel sms'jes gestuurd. Ik kan dus nog niet zeggen of het probleem bij Cyanogen niet speelt.
Meteen even schaamteloos mijn vraag van hier opnieuw stellen:
Werkt bij een standaard HTC ROM en het Swype software toetsenbord de woordsuggestie als je typt met het hardware toetsenbord?
Werkt bij een standaard HTC ROM en het Swype software toetsenbord de woordsuggestie als je typt met het hardware toetsenbord?
[ Voor 34% gewijzigd door Arie- op 07-09-2011 15:30 ]
Verwijderd
Daar ben ik vet mee. Als ik em kocht was em nog maar net uit en heb toen toch de volle pot betaald. Heb de bon hier liggen met die perikelen, dus om exact te zijn 489,99 EUR.maarud schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:44:en @ hierboven
Voor dat geld heb ik em iets van 4 maand kunnen gebruiken en zit ik nu met een defecte smartphone die ze niet hersteld krijgen.
hmm, aan de ene kant een geruststelling, ligt het vast niet aan de waterschadeArie- schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:26:
@maarud, ik heb hetzelfde probleem (gehad), en had het ook maar opgegeven omdat ik het niet kon reproduceren. Nu ik geroot en geflashed heb, heb ik nog niet zo heel veel sms'jes gestuurd. Ik kan dus nog niet zeggen of het probleem bij Cyanogen niet speelt.
maar @ hierboven, wel lelijk inderdaad dat ze zo doen. zolang het nog in de garantie valt vind ik dat ze best wat meoten doen. Al direct via HTC geprobeerd?
Op een gegeven moment Media Markt voor het blok zetten he. Zij hebben jou het toestel verkocht, en zij hebben de verantwoording voor de garantieafhandeling. Dat ze dit bij HTC doen is hun keus, maar dat moet niet jouw probleem zijn. Je staat redelijk sterk als consument, en als je iets van een rechtsbijstandverzekering hebt kunnen die je wel voorbeeldbrieven leveren. Zijn vast ook wel vindbaar op het internet.
Hoewel ik totaal geen fan ben van die club helpt wapperen met een lidmaatschap van de consumentenbond ook nog wel eens, als je dat hebt.
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant
Verwijderd
@maarud: Eerste herstelling was via htc direct, 2de via media markt omdat ik niet meteen afspraak via htc kon regelen en vlak bij MM werk.
@JeroenH: Geloof me dat heb ik die bediende in de media markt ook allemaal verteld hoor. Hij is uiteindelijk naar zijn manager gestapt en is terug gekomen met zelfde verhaal als htc zelf. Nog eens opsturen voor herstel. Ik had ondertss htc ook al gebeld en die waren aan het zien om te wisselen ipv herstellen. Nu net telefoon gehad dat wissel goedgekeurd is en em dus opgehaald wordt.
Ik heb nog geen werkende gsm hoor, dus mij hoor je nog niet roepen van plezier of opscheppen over de htc service. Ben benieuwd. Voor hetzelfde geld sturen ze em hersteld terug. Als em dan ook echt hersteld is en werkt voor mij geen probleem.
Op ticket staat nu "3rd RR <90days. FRU swap approved by ***". Daar maak ik uit op dat ze na 3de herstelling binnen 90 dagen pas wisselen. Nogal zwak imho. Ik zou kunnen leven met 1 mislukte herstelpoging gevolgd door een wissel. Dat zou ik normaal vinden.
Perfecte service imho is bij defect direct komen wisselen aan je deur of in de winkel. Dan heb je tenminste iets wat werkt in je handen. Dat mag dan nog een herstelde zijn van een ander defect. Kost volgens mij ook veel minder voor de fabrikant als ze enkel een afspraak moeten maken om te wisselen. Al wat binnenkomt herstellen ze dan op het gemak, geen logistiek meer nodig voor retour of 2de of 3de herstelling.
Leveren ze producten die weinig defecten vertonen dan moeten ze mss een deel van productie opleveren voor die paar die toch defect gaan. Fabriceren ze veel brol dan hebben ze genoeg voorraad van andere defecten om de stortvloed aan incidenten om te ruilen.
@JeroenH: Geloof me dat heb ik die bediende in de media markt ook allemaal verteld hoor. Hij is uiteindelijk naar zijn manager gestapt en is terug gekomen met zelfde verhaal als htc zelf. Nog eens opsturen voor herstel. Ik had ondertss htc ook al gebeld en die waren aan het zien om te wisselen ipv herstellen. Nu net telefoon gehad dat wissel goedgekeurd is en em dus opgehaald wordt.
Ik heb nog geen werkende gsm hoor, dus mij hoor je nog niet roepen van plezier of opscheppen over de htc service. Ben benieuwd. Voor hetzelfde geld sturen ze em hersteld terug. Als em dan ook echt hersteld is en werkt voor mij geen probleem.
Op ticket staat nu "3rd RR <90days. FRU swap approved by ***". Daar maak ik uit op dat ze na 3de herstelling binnen 90 dagen pas wisselen. Nogal zwak imho. Ik zou kunnen leven met 1 mislukte herstelpoging gevolgd door een wissel. Dat zou ik normaal vinden.
Perfecte service imho is bij defect direct komen wisselen aan je deur of in de winkel. Dan heb je tenminste iets wat werkt in je handen. Dat mag dan nog een herstelde zijn van een ander defect. Kost volgens mij ook veel minder voor de fabrikant als ze enkel een afspraak moeten maken om te wisselen. Al wat binnenkomt herstellen ze dan op het gemak, geen logistiek meer nodig voor retour of 2de of 3de herstelling.
Leveren ze producten die weinig defecten vertonen dan moeten ze mss een deel van productie opleveren voor die paar die toch defect gaan. Fabriceren ze veel brol dan hebben ze genoeg voorraad van andere defecten om de stortvloed aan incidenten om te ruilen.
Ik heb mijn toestel gister retour ontvangen van HTC repair.
1 of ander "board" is vervangen. Ik heb ook het idee dat er een nieuw display is gemonteerd.
Al met al ben ik dus (vooralsnog) tevreden over deze service!
1 of ander "board" is vervangen. Ik heb ook het idee dat er een nieuw display is gemonteerd.
Al met al ben ik dus (vooralsnog) tevreden over deze service!
Update: mijn toestel ligt inmiddels bij Dynafix ter reparatie na de Gingerbread update ( GPS werkt niet ).
Dynafix is nu in afwachting van HTC hoe nu verder te handelen, en de status staat al zo sinds 30-08. Ik vrees dat ik mijn telefoon nog wel even kwijt ben
Dynafix is nu in afwachting van HTC hoe nu verder te handelen, en de status staat al zo sinds 30-08. Ik vrees dat ik mijn telefoon nog wel even kwijt ben
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Hoe lang odet men hier met zijn of haar stock accu op de desire Z? Haal nu een dag niet verschrikkelijk maar vind het nog niet ideaal. Staat nog android versie 2.2.1 op is upgrade aan te raden?
Zijn de verschillende accu's op ebay aan te raden, 1500mah voor een paar dollar klinkt mooi maar is het dat ook?
Zijn de verschillende accu's op ebay aan te raden, 1500mah voor een paar dollar klinkt mooi maar is het dat ook?
Who wants to life forever anyway...
er is geen peil op te trekken, soms maar een halve dag, maar meestal wel ruim een dag.RC2 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:21:
Hoe lang odet men hier met zijn of haar stock accu op de desire Z? Haal nu een dag niet verschrikkelijk maar vind het nog niet ideaal. Staat nog android versie 2.2.1 op is upgrade aan te raden?
Ik heb 2 reserve accu's van dealextreme en die zijn net zo goed als de originele accu.. zeker een aanrader als je bv ergens heen moet navigeren (wat vaak al een halve accu kost) of als je een hele dag onderweg bent en je phone veel gebruikt (zoals bij een festival ofzo)
Ojee, ik heb hem eergister laten ophalen door HTC vanwege zelfde probleem en hij ligt nu ook bij Dynafix. Geen GPS meer na 2.3.3 update. Had gehoopt dat een eenvoudige 'update' het zou doen (zoals bij de Desire HD's wel het geval was).flitspaal.nl schreef op donderdag 08 september 2011 @ 10:04:
Update: mijn toestel ligt inmiddels bij Dynafix ter reparatie na de Gingerbread update ( GPS werkt niet ).
[ Voor 3% gewijzigd door Krekky op 10-09-2011 14:49 ]
Verwijderd
Hallo,
Sinds de laatste update hoor ik niemand meer praten als ik gebeld word, enkel als ik hem op hands free zet. Mischien is het antwoord al ergens gegeven maar om nu 165 p door te gaan zoeken;) bedankt alvast
Sinds de laatste update hoor ik niemand meer praten als ik gebeld word, enkel als ik hem op hands free zet. Mischien is het antwoord al ergens gegeven maar om nu 165 p door te gaan zoeken;) bedankt alvast
De fysieke volumeknop op het toestel doet ook niets meer? Laat die wel het balkje zien van dat hij harder/zachter wordt gezet?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 12:33:
Hallo,
Is dat irritante foto's-zijn-opeens-weg-probleem nog aanwezig als je cyanogenmod draait?
Cunning linguist.
Nee, Cyanogen heeft daar sowieso nooit problemen mee gehad..Bart ® schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:23:
Is dat irritante foto's-zijn-opeens-weg-probleem nog aanwezig als je cyanogenmod draait?
Volgens mij is het probleem ook al op te lossen door een andere pic-browser te installeren. (En dacht dat de bug eruit was gehaald bij Gingerbread upgrade?)
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Nee bug zit er nog steeds in bij Gingerbread.JamesB009 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:43:
[...]
Nee, Cyanogen heeft daar sowieso nooit problemen mee gehad..
Volgens mij is het probleem ook al op te lossen door een andere pic-browser te installeren. (En dacht dat de bug eruit was gehaald bij Gingerbread upgrade?)
Aap!
Verwijderd
ja board en display zijn bij mij ook vervangen geweest. Touch bleef echter niet werken. En dan kun je met deze telefoon niet veel meer doen. Nu ja ondertussen weer opgehaald voor een swap. Heeft 2 foute ophaalboekingen gekost maar is dit weekend dan toch gelukt
. Ben benieuwd of ik iets werkends terug krijg nu.
Ik heb een andere picbrowser maar dat helpt dus niet...JamesB009 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 08:43:
[...]
Nee, Cyanogen heeft daar sowieso nooit problemen mee gehad..
Cunning linguist.
Zijn hier ook mensen die gemerkt hebben dat hun desire Z extreem luid trilt (erg goed hoorbaar dus)?
In vergaderingen kunnen mensen een paar meter verderop nog duidelijk horen als ik een sms/email krijg en dat stoort mij nogal. het nut van de trilfunctie is er dus eigenlijk af. Ik heb mijn telefoon al laten opsturen voor reparatie naar dynafix. Kreeg te horen dat ze ''onderdeel vervangen'' hebben. Staat alleen nergens welk onderdeel dat ik, al gok ik de trilmotor.
Ik heb in mijn omgeving nog een aantal mensen met een desire Z, en die van hun trillen niet zo luid.
Na reparatie hoor en voel ik echter geen verschil dan voorafgaand aan de reparatie.
Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben? of is dit een gevalletje van : working as intended?
In vergaderingen kunnen mensen een paar meter verderop nog duidelijk horen als ik een sms/email krijg en dat stoort mij nogal. het nut van de trilfunctie is er dus eigenlijk af. Ik heb mijn telefoon al laten opsturen voor reparatie naar dynafix. Kreeg te horen dat ze ''onderdeel vervangen'' hebben. Staat alleen nergens welk onderdeel dat ik, al gok ik de trilmotor.
Ik heb in mijn omgeving nog een aantal mensen met een desire Z, en die van hun trillen niet zo luid.
Na reparatie hoor en voel ik echter geen verschil dan voorafgaand aan de reparatie.
Zijn er hier meer mensen die dit probleem hebben? of is dit een gevalletje van : working as intended?
Rescan media installeren: https://market.android.com/details?id=com.addz.mediascanner
Werkt bij mij uitstekend. Ik merk weinig van de app en mijn media is vrijwel altijd up to date zichtbaar en wanneer niet ff Rescan media openen en het is snel alsnog up to date.
Werkt bij mij uitstekend. Ik merk weinig van de app en mijn media is vrijwel altijd up to date zichtbaar en wanneer niet ff Rescan media openen en het is snel alsnog up to date.
In november loopt mijn 1 jarig contract af bij Vodafone en zou dan het liefst weer een nieuwe telefoon halen, maar tot heden zie ik nog geen goede vervanger voor mijn Desire Z die ook een fysiek toetsenbordje heeft, ik vind dat namelijk erg fijn typen zo. Er zijn wel genoeg mooie andere telefoons maar dan is het allemaal met een digitaal toetsenbordje en ik weet niet of ik er aan kan wennen als ik de Desire Z tobo gewend ben. Weet iemand nog een goede vervanger voor de Desire Z?
Ik heb een klein halfjaartje deze telefoon en ik heb wat issues met het toetsenbord.
Zowel de T als de spatiebalk binnen wat kuren te geven (reageren niet) hebben meer mensen daar last van na zo'n korte tijd?
Ik gebruik heb zowel zakelijk als privé dus het toetsenbordje komt redelijk vaak tevoorschijn.
Anders zal ik hem helaas weer op moeten sturen dus misschien hebben jullie een oplossing (perslucht bv)
Zowel de T als de spatiebalk binnen wat kuren te geven (reageren niet) hebben meer mensen daar last van na zo'n korte tijd?
Ik gebruik heb zowel zakelijk als privé dus het toetsenbordje komt redelijk vaak tevoorschijn.
Anders zal ik hem helaas weer op moeten sturen dus misschien hebben jullie een oplossing (perslucht bv)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Mij lijkt zelf de Sony Ericson Pro een heel mooi alternatief voor de HTC Desire Z: http://www.pdashop.nl/pro...peria-mini-pro-white.htmldisturbedmind schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:41:
In november loopt mijn 1 jarig contract af bij Vodafone en zou dan het liefst weer een nieuwe telefoon halen, maar tot heden zie ik nog geen goede vervanger voor mijn Desire Z die ook een fysiek toetsenbordje heeft, ik vind dat namelijk erg fijn typen zo. Er zijn wel genoeg mooie andere telefoons maar dan is het allemaal met een digitaal toetsenbordje en ik weet niet of ik er aan kan wennen als ik de Desire Z tobo gewend ben. Weet iemand nog een goede vervanger voor de Desire Z?
Alleen HTC blijft wel het beste met regelmatige updates voor zijn toestellen.
Te klein, en toetsen zitten verkeerd (de A moet niet onder de Q zitten maar meer rechts eronder)...Joen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:38:
[...]
Mij lijkt zelf de Sony Ericson Pro een heel mooi alternatief voor de HTC Desire Z: http://www.pdashop.nl/pro...peria-mini-pro-white.html
Motorola Milestone 2 is een optie, maarja, die is ook al wat ouder nu. Jammer dat er geen goede alternatieven zijn
Ik zit vanwege de specs wel een beetje te lurken naar de SGS 2. Met het wat grotere scherm zal het onscreen toetsenbord wellicht niet zo veel slechter zijn dan dat van de Desire Z wat toch al niet geweldig is (zeker niet vergeleken met de Touch Pro 2, dat was echt een heel goed toetsenbord, verademing als ik dat ding nu nog eens uit het stof haal!)
[ Voor 23% gewijzigd door Sorcerer8472 op 13-09-2011 12:47 ]
Als dit nou het enige probleem met de standaard firmware was, dan kon ik daar nog mee leven. Maar ik heb er een beetje genoeg van eigenlijk, dus binnenkort Cyanogenmod maar eens proberen.Joen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:36:
Rescan media installeren: https://market.android.com/details?id=com.addz.mediascanner
Cunning linguist.
Ik zoek eigenlijk meer toekomst proof telefoon met minimaal een dual core proc, dus ik ben bang dat de Xperia mini pro geen optie is. Desire z v2.0 met een dual core op 1,5 ghz en verbeterde tobo (voor zover dat kan) en sense 3.x. Of een Google telefoon lekker kaal met een fysiek tobo zou ook erg leuk zijn.Joen schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 12:38:
[...]
Mij lijkt zelf de Sony Ericson Pro een heel mooi alternatief voor de HTC Desire Z: http://www.pdashop.nl/pro...peria-mini-pro-white.html
Zeer irritant inderdaad. Doet hij al vanaf dag 1 (heb hem vanaf introductiedatum). Trilfunctie maakt net zoveel herrie als het daadwerkelijk afgaan van de beltoon. Zou niet weten wat ik eraan kan doen...MrRobin schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:35:
Zijn hier ook mensen die gemerkt hebben dat hun desire Z extreem luid trilt (erg goed hoorbaar dus)?
Het trillen stoort mij niet, is het geen optie (die de specifieke app heeft) om hem maar 1 keer kort te laten trillen? Vziw is er geen mogelijkheid voor zachte en harde tril.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Ik dus ook niet. repareren heeft niets geholpen.Bard1982 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:21:
[...]
Zeer irritant inderdaad. Doet hij al vanaf dag 1 (heb hem vanaf introductiedatum). Trilfunctie maakt net zoveel herrie als het daadwerkelijk afgaan van de beltoon. Zou niet weten wat ik eraan kan doen...
Het rare eraan is dat er wel toestellen zijn die hier totaal geen last van hebben, die hoor je op een halve meter afstand nog niet eens trillen(ik heb het over andere desire z's)
Nu vraag ik me af: horen ze zo luid te zijn? Of horen ze juist echt stil te zijn en mankeert er iets aan die van ons? of mogelijk andersom en hebben mensen met een stille desire z gewoon geluk dat er iets aan ''mankeert''
Die van mij is ook knetterhard.. maar dat was bij mijn MDA Vario ook zo dus ik denk dat het een HTC-iets is
Mijn HTC Desire Z is inmiddels ook opgehaald door de koerier namens HTC. De telefoon deed van het ene op het andere moment helemaal niets meer, altijd netjes in een Valenta pouch bewaard.
Daar gaat mijn net geflashte Unity firmware...
Verwijderd
Zijn er meer mensen die last ervan hebben dat de Z steeds vanzelf uitvalt. In het begin gebeurde dit heel soms maar nu gewoon 3 a 4 keer op een dag
Heb al een keer hard reset gedaan maar dat helpt niet helaas.. iemand tips??
Ik had dat ook sinds de stock-ROM update naar Gingerbread. Daarom heb ik de Z geroot en ben vervolgens overgestapt naar Virtuous Unity: nergens meer last van gehad. Het lijkt dus een bug in de ROM van HTC te zijn...Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:27:
Zijn er meer mensen die last ervan hebben dat de Z steeds vanzelf uitvalt. In het begin gebeurde dit heel soms maar nu gewoon 3 a 4 keer op een dag![]()
[ Voor 3% gewijzigd door maroesjk op 14-09-2011 19:34 ]
There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.
Hoi, probeerde vanmorgen m'n telefoon aan te zetten maar deze zet zichzelf na enkele seconde weer uit en de led knippert oranje groen oranje groen...
Vond allerlei verschillende meningen over wat dit zou kunnen zijn.
Iemand soort gelijke problemen gehad?
Haalde de batterij er al een uurtje uit en probeerde al een andere lader.
Thanks.
Thanks.
Een vriend van me heeft ook problemen met de T. Zijn Z is gisteren opgehaald, maar deze vertoonde nog 2 mankementen. Waaronder trilfunctie die niet meer werkte (ook niet na herhaaldelijke hart resets) en nog een probleem die ik even vergeten ben.netblade schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:56:
Ik heb een klein halfjaartje deze telefoon en ik heb wat issues met het toetsenbord.
Aap!
Vraagje, ik heb een tijdje applanet op mijn telefoon gehad, maar aangezien dat niet meer werkt heb ik deze er af gegooid. Kan iemand mij vertellen hoe ik die "beveiliging" die ik uit moest zetten om deze te installeren er weer aan kan zetten?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Menu > Settings > Applications > Unknown Sources (vinkje weghalen).ye-roon schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:45:
Vraagje, ik heb een tijdje applanet op mijn telefoon gehad, maar aangezien dat niet meer werkt heb ik deze er af gegooid. Kan iemand mij vertellen hoe ik die "beveiliging" die ik uit moest zetten om deze te installeren er weer aan kan zetten?
Indien je Nederlandse versie hebt even vertalen uiteraard
Aap!
Thanks!harmageddon schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:16:
[...]
Menu > Settings > Applications > Unknown Sources (vinkje weghalen).
Indien je Nederlandse versie hebt even vertalen uiteraard
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik denk een defecte accu.Asprine schreef op donderdag 15 september 2011 @ 07:56:
Hoi, probeerde vanmorgen m'n telefoon aan te zetten maar deze zet zichzelf na enkele seconde weer uit en de led knippert oranje groen oranje groen...
Thanks.
Mijne is ruim een week geleden ook dusdanig overleden. Uiteraard precies toen ik onderweg was naar het vliegveld voor 8 dagen vakantie... Op Schiphol nog 1 keer aan weten te krijgen na regelmatig de accu (Mugen) te verwijderen en terug plaatsen. Uiteraard voor vlucht telefoon uitgezet en daarna weer met geen mogelijkheid meer aan te krijgen... Eenmaal thuis de originele accu geprobeerd en toen werkte de telefoon weer (gisteren). Echter die accu liep als een idioot leeg, dus gisterenavond telefoonuitgezet op 4% accu en nu krijg ik hem weer met geen mogelijkheid aan...TMPJ schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 19:21:
Mijn HTC Desire Z is inmiddels ook opgehaald door de koerier namens HTC. De telefoon deed van het ene op het andere moment helemaal niets meer, altijd netjes in een Valenta pouch bewaard.
Ik zal de telefoon dus ook moeten laten maken, mag ik vragen hoe jij (TMPJ) dit geregeld hebt?
En is er iemand die weet of ik nu al mijn data kwijt raak? Ik heb namelijk geen back-up programma's draaien en wil eigenlijk mijn contacten en agenda wel behouden... Draaide overigens originele rom, nooit geroot of andere rom geprobeerd.
Als je je Contacten en Agenda hebt gesynched met je Google-account (of met Outlook bijvoorbeeld), dan zou dat daar in ieder geval aanwezig moeten zijn.Juronymous schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:51:
[...]
Mijne is ruim een week geleden ook dusdanig overleden. Uiteraard precies toen ik onderweg was naar het vliegveld voor 8 dagen vakantie... Op Schiphol nog 1 keer aan weten te krijgen na regelmatig de accu (Mugen) te verwijderen en terug plaatsen. Uiteraard voor vlucht telefoon uitgezet en daarna weer met geen mogelijkheid meer aan te krijgen... Eenmaal thuis de originele accu geprobeerd en toen werkte de telefoon weer (gisteren). Echter die accu liep als een idioot leeg, dus gisterenavond telefoonuitgezet op 4% accu en nu krijg ik hem weer met geen mogelijkheid aan...
Ik zal de telefoon dus ook moeten laten maken, mag ik vragen hoe jij (TMPJ) dit geregeld hebt?
En is er iemand die weet of ik nu al mijn data kwijt raak? Ik heb namelijk geen back-up programma's draaien en wil eigenlijk mijn contacten en agenda wel behouden... Draaide overigens originele rom, nooit geroot of andere rom geprobeerd.
Mocht je dat niet hebben gedaan, dan zou ik het ook niet zo gauw weten. Als je je toestel weer een keertje aan kan krijgen, dan zou ik gelijk je contacten en agenda synchen.
Heb je trouwens nog wel garantie op je toestel? Zal waarschijnlijk wel, want het bestaat nog geen jaar. Dan kan je het beste gelijk contact opnemen met HTC, kijken wat zij voor je kunnen betekenen.
PSN-ID : Cenzer
Gebeurt het wel eens vaker dat een Desire Z plotseling supersupertraag wordt? Als ik op de uit knop druk om hem opnieuw op te starten verschijnt dat pas na 10 sec.. het afsluiten eduurt dan ook een minuut ofzo en dan is hij weer als nieuw.
Een virus of wat anders? Ik vond geen gekke programma's in DroidWall en een virus zou er toch wel moeten tussen staan?
Een virus of wat anders? Ik vond geen gekke programma's in DroidWall en een virus zou er toch wel moeten tussen staan?
@Juronymous
Je kunt, zoals Gopal al aangeeft, het best contact opnemen met de support van HTC, zeker omdat je nog gewoon garantie hebt. Ik heb de chat gebruikt, en dit ging hartstikke goed!
Je kunt, zoals Gopal al aangeeft, het best contact opnemen met de support van HTC, zeker omdat je nog gewoon garantie hebt. Ik heb de chat gebruikt, en dit ging hartstikke goed!
Bedankt, ik had mijn contacten en agenda gesynched met mijn Outlook op het werk, maar daar ben ik recent ontslagen, dus stonden nu alleen nog op mijn telefoon, omdat ik het op 1 of andere manier niet voor elkaar kreeg om met mijn pc thuis te synchroniseren... Ik zal kijken of ik hem nog een keer aan de praat krijg en dan inderdaad synchroniseren.Gopal schreef op zondag 18 september 2011 @ 13:10:
[...]
Als je je Contacten en Agenda hebt gesynched met je Google-account (of met Outlook bijvoorbeeld), dan zou dat daar in ieder geval aanwezig moeten zijn.
Mocht je dat niet hebben gedaan, dan zou ik het ook niet zo gauw weten. Als je je toestel weer een keertje aan kan krijgen, dan zou ik gelijk je contacten en agenda synchen.
Heb je trouwens nog wel garantie op je toestel? Zal waarschijnlijk wel, want het bestaat nog geen jaar. Dan kan je het beste gelijk contact opnemen met HTC, kijken wat zij voor je kunnen betekenen.
Ok, hartelijk bedankt! Moet nog even opzoeken hoe lang ik hem al heb. (november 2010 dus)TMPJ schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:15:
@Juronymous
[ Voor 0% gewijzigd door Juronymous op 19-09-2011 00:28 . Reden: factuur gevonden ]
Het lijkt mij logisch dat je gegevens welke met een zakelijk exchange server gesynct worden niet kunt "backuppen" naar je privé computer.Juronymous schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:25:
[...]
Bedankt, ik had mijn contacten en agenda gesynched met mijn Outlook op het werk, maar daar ben ik recent ontslagen, dus stonden nu alleen nog op mijn telefoon, omdat ik het op 1 of andere manier niet voor elkaar kreeg om met mijn pc thuis te synchroniseren... Ik zal kijken of ik hem nog een keer aan de praat krijg en dan inderdaad synchroniseren.
[...]
Ok, hartelijk bedankt! Moet nog even opzoeken hoe lang ik hem al heb. (november 2010 dus)
Hmm nouja hij werkt nog, als die geheel wegvalt zal ik hem wel opsturen. Hij is al een keer voor de speaker weggeweest die het na regenval niet meer deedharmageddon schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:25:
[...]
Een vriend van me heeft ook problemen met de T. Zijn Z is gisteren opgehaald, maar deze vertoonde nog 2 mankementen. Waaronder trilfunctie die niet meer werkte (ook niet na herhaaldelijke hart resets) en nog een probleem die ik even vergeten ben.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Met mijn vorige mobiel gaf dat anders geen problemen. En het enige wat ik gesynched had waren mijn agenda en contacten. Echter met mijn HTC Desire Z kreeg ik het niet voor elkaar om er voor te zorgen dat mijn pc de HTC herkende en wilde synchen. De laptop van mijn vriendin lukte het wel zonder problemen op.Grolsch schreef op maandag 19 september 2011 @ 08:35:
[...]
Het lijkt mij logisch dat je gegevens welke met een zakelijk exchange server gesynct worden niet kunt "backuppen" naar je privé computer.
Kreeg net te horen dat de erg luide vibrate van de desire Z zo hoort... Lekker dan 3 weken zonder telefoon voor niets. Mevrouw aan de telefoon hoopte voor mij dat de trilmotor snel wat zou gaan afnemen in trilluidheid.
Is dit te regelen? kun je de trilmotor van je telefoon ''inspelen'' of beter gezegd: ''intrillen''? (denk aan het inspelen van nieuwe koptelefoons).
Is dit te regelen? kun je de trilmotor van je telefoon ''inspelen'' of beter gezegd: ''intrillen''? (denk aan het inspelen van nieuwe koptelefoons).
Yep, heb ik ook. Het is niet de "sleep of death" die ik overal tegenkom, ik kan hem iig gewoon weer aanzetten. Super storend, dat dan weer welVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2011 @ 19:27:
Zijn er meer mensen die last ervan hebben dat de Z steeds vanzelf uitvalt. In het begin gebeurde dit heel soms maar nu gewoon 3 a 4 keer op een dag![]()
Hmm ik heb dat dus ook, soms een paar weken niet, dan 4 keer op een middag. Mijn vermoeden was dat de accu ergens niet goed contact maakt, maar deze reacties doen mij geloven dat het misschien iets anders is. Ruim een maand geleden had ik tijdens een lomp momentje het plan om te testen of mijn accu geen contact maakte, door mijn telefoon te laten stuteren op een korte zijde heb ik op die manier inderdaad mijn telefoon een keert uit weten te zetten. Vandaar dat ik dacht dat het aan een niet contact makende accu aan lag.
Ik heb nét de boel terug gezet naar fabrieksinstellingen, ik houd u op de hoogte 
Edit: Na het opnieuw instellen van de hele zaak, het terugzetten van mn backup en meer van dat soort zaken kom ik net thuis met een toestel dat uit is. Fabrieksinstellingen halen dus niets uit.
Edit: Na het opnieuw instellen van de hele zaak, het terugzetten van mn backup en meer van dat soort zaken kom ik net thuis met een toestel dat uit is. Fabrieksinstellingen halen dus niets uit.
[ Voor 55% gewijzigd door Bokmaaa op 20-09-2011 17:44 ]
Mijnes is van de week in ieder geval ook opgehaald ter reparatie na een live chat met de HTC support. Jammer dat ik mijn agenda en contacten kwijt ben, maar het is niet anders. Mis hem in ieder geval verschrikkelijk!
[ Voor 0% gewijzigd door Juronymous op 23-09-2011 20:31 . Reden: typo ]
Ik heb mybackup gedownload, gratis app, waarmee je allerlei zaken als smsjes, belgeschiedenis, enzo kan backuppen. Werkte prima! Maar hij valt dus nog wel uit. Ik heb hem gekocht bij de Media Markt, maar de garantie zal via HTC gespeeld moeten worden waarschijnlijk?
Verwijderd
Hebben er nog mensen last van een foon die zeer gemakkelijk openklapt? Op internet staat dit probleem bekend als het "hinge probleem". Ik merk het nu pas (heb de foon ongeveer een maand) nu dat de foon al wat ingelopen is.
Ik ben in ieder geval niet bij de pakken blijven zitten en sta nu op het punt om de veer te vervangen. Er staat online een mooie tutorial met video hoe je dat dien te doen.
Nog mensen hier ervaring mee?
Ik ben in ieder geval niet bij de pakken blijven zitten en sta nu op het punt om de veer te vervangen. Er staat online een mooie tutorial met video hoe je dat dien te doen.
Nog mensen hier ervaring mee?
Gewoon via de live chat van HTC Support, werkt ideaal! Wanneer je telefoon wordt opgehaald, dien je een kopie van de aankoopbon bij te sluiten.Bokmaaa schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 17:56:
Ik heb mybackup gedownload, gratis app, waarmee je allerlei zaken als smsjes, belgeschiedenis, enzo kan backuppen. Werkte prima! Maar hij valt dus nog wel uit. Ik heb hem gekocht bij de Media Markt, maar de garantie zal via HTC gespeeld moeten worden waarschijnlijk?
oeh, dat wordt nog even zoeken
Maar ik heb het ding vast nog wel ergens.
Verwijderd
En na de gebruikelijke 3 weken (ook al is het de 3de keer) is m'n Z weer terug. Eindelijk weer werkend. Is gewoon omgewisseld en dat mocht ook wel na 2 mislukte herstellingen. Ik kan nog altijd moeilijk begrijpen dat ze de eerste 2x niet door hadden dat touch screen gewoon nog altijd niet werkte... zoiets valt toch op bij testen!?
Nu ja is terug. Zit zelfs een nieuw backplate bij. Die dingen krassen zo snel dus mocht ook wel
. Paar zaken die precies toch anders zijn dan m'n eerste. Bij het toeklappen hoor ik een klik geluidje. De trilfunctie is veeeeeel harder. En de on/off knop bovenaan is dan weer veel zachter te bedienen.
Maar touch werkt dus ik ben blij. Koop wel geen HTC meer. Spijtig dat er nog altijd geen deftige keyboard varianten op de markt zijn die ook iets meer te bieden hebben dan deze. Anders was ik al overgeschakeld.
Nu ja is terug. Zit zelfs een nieuw backplate bij. Die dingen krassen zo snel dus mocht ook wel
Maar touch werkt dus ik ben blij. Koop wel geen HTC meer. Spijtig dat er nog altijd geen deftige keyboard varianten op de markt zijn die ook iets meer te bieden hebben dan deze. Anders was ik al overgeschakeld.
Grrr irritant, dat ding ziet voortaan elke toets-aanraking voor een sneltoets ofzo.
Geen idee waar 't ineens door komt maar er staat niets van FN of Shift vast ofzo. Sms'en gaat dus niet meer want dat sluit 'ie telkens af (een S indrukken resulteert in "concept opgeslagen" en een G opent ie vanuit sms ineens Gmail). 
Paar keer het toestel herstart maar het gaat maar niet weg.
Iemand enig idee wat 't kan zijn?

Paar keer het toestel herstart maar het gaat maar niet weg.

@ Bart-Willem, zie Verwijderd in "HTC Desire Z"
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik zie 't, mijn dank is groot!
3 weken? Ik kreeg gisteren bericht dat mijn telefoon weer mijn kant op komt. Heb hem natuurlijk nog niet, maar ben hem nu circa anderhalve week kwijt.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:06:
En na de gebruikelijke 3 weken (ook al is het de 3de keer) is m'n Z weer terug.
Verwijderd
Is wel vanuit BE naar NL natuurlijk maar is elke keer 3 weken weg geweest. Zelfs voor de omruil was em 3 weken weg...Juronymous schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:50:
[...]
3 weken? Ik kreeg gisteren bericht dat mijn telefoon weer mijn kant op komt. Heb hem natuurlijk nog niet, maar ben hem nu circa anderhalve week kwijt.
Er schijnt al een tijdje (sinds juli ofzo) een vernieuwde market app te zijn, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Ben ik daar de enige in, of is de uitrol gewoon zo langzaam dat we die hier ook niet nog kunnen verwachten?
Ik heb versie 2.3.4 van de Market applicatie, welke versie heb jij?
Er is zelfs een topic over- peter - schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:34:
Er schijnt al een tijdje (sinds juli ofzo) een vernieuwde market app te zijn, maar ik heb hem nog steeds niet binnen. Ben ik daar de enige in, of is de uitrol gewoon zo langzaam dat we die hier ook niet nog kunnen verwachten?
Gevonden via de search functie hier rechts bovenin.
Android Market-versie 3.1.5, wat vinden we ervan?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
De link naar de nieuwe market heeft een tijd geleden ergens op de Tweakers frontpage gestaan, ik had hem toen gedownload.- peter - schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:34:
Verwijderd
Heb inmiddels de veer vervangen door een sterkere en het moet gezegd: nu is het echt een toptelefoon! Hij klapt nu even lekker open en dicht als mijn vorige foon, de nokia n97. Echt een aanrader voor mensen wiens foon ook telkens openvalt...
Heb je een linkje naar de tutorial?Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 17:17:
Heb inmiddels de veer vervangen door een sterkere en het moet gezegd: nu is het echt een toptelefoon! Hij klapt nu even lekker open en dicht als mijn vorige foon, de nokia n97. Echt een aanrader voor mensen wiens foon ook telkens openvalt...
Verwijderd
YouTube: HTC G2 disassembly/assembly spring replacement tutorial pt.1
- YouTube
Ook deel 2 vind je daar. Echt schitterend gefilmd, kan gewoon niet mislopen!
Succes!
Succes!
Tnx! maar dat gaat me net wat te ver haha. Vond het als spannend toen ik em aan het rooten was. Misschien als mn Z wat ouder isVerwijderd schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:57:
YouTube: HTC G2 disassembly/assembly spring replacement tutorial pt.1 - YouTube
Succes!
Verwijderd
Tja, rooten durf ik dus bvb. niet te doen 
Ik ga normaal ook nooit aan hardware klooien, maar dat openvallen van die foon hing mij echt de keel uit dus ik heb het toch aangedurfd en eigenlijk is het niet moeilijker dan bvb. een harde schijf uit een pc vervangen. Enkel dat alle onderdeeltjes wat kleiner zijn
Vind het alleen zielig van HTC dat ze niet toegeven dat dat echt een constructiefout is. Nu is mijn htc pas zoals ie had moeten zijn bij aankoop.
Ik ga normaal ook nooit aan hardware klooien, maar dat openvallen van die foon hing mij echt de keel uit dus ik heb het toch aangedurfd en eigenlijk is het niet moeilijker dan bvb. een harde schijf uit een pc vervangen. Enkel dat alle onderdeeltjes wat kleiner zijn
Vind het alleen zielig van HTC dat ze niet toegeven dat dat echt een constructiefout is. Nu is mijn htc pas zoals ie had moeten zijn bij aankoop.
Waar heb je het veertje vandaan dan?
En rooten kan ik niet veel bij misgaan trouwens.. maar ik zou het alleen doen als je het ook echt nodig hebt. Anders is 't een beetje nutteloos
En rooten kan ik niet veel bij misgaan trouwens.. maar ik zou het alleen doen als je het ook echt nodig hebt. Anders is 't een beetje nutteloos
Verwijderd
En voila, gisteren mijn Desire Z binnengekregen en er vandaag Miui op geflasht. Wat een heerlijk toestel! Ik had hiervoor een HTC Tattoo (Android 1.6, maar CM7 op geflasht) maar ik ben echt onder de indruk van het scherm. Het verschil tussen een capacitief en resistief scherm is echt gigantisch. Ook de resolutie van 480*800 ipv 240*320 is een enorme aanpassing. Dan tenslotte nog het toetsenbordje, dé reden waarvoor ik dit toestel gekocht heb.
Verwijderd
Heb een beetje rondgeneusd op allerhande fora en heb er uiteindelijk in Duitsland besteld. Was niet zo goedkoop ivm verzendingskosten, dus heb er maar direct 4 besteld voor 25 euro.maarud schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:32:
Waar heb je het veertje vandaan dan?
Vraagje: waarom zou ik het nodig hebben om hem te rooten? Zijn er speciale dingen waarvoor hij geroot dient te worden?
Eeuh eens kijken.. ik had het nodig voor een app geloof ik.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:37:
[...]
Heb een beetje rondgeneusd op allerhande fora en heb er uiteindelijk in Duitsland besteld. Was niet zo goedkoop ivm verzendingskosten, dus heb er maar direct 4 besteld voor 25 euro.
Vraagje: waarom zou ik het nodig hebben om hem te rooten? Zijn er speciale dingen waarvoor hij geroot dient te worden?
De verzending heeft blijkbaar wat meer tijd gekost, want ik kreeg gisteren mijn telefoon pas weer thuis... Wel mooi verpakt, met een pen en een poetsdoekje van HTC. Volgens de documentatie heeft de telefoon een boardswap ondergaan. Nu alles weer instellen zoals het was...Juronymous schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 08:50:
[...]
3 weken? Ik kreeg gisteren bericht dat mijn telefoon weer mijn kant op komt. Heb hem natuurlijk nog niet, maar ben hem nu circa anderhalve week kwijt.
Ik heb al meer mensen gevonden met hetzelfde probleem en HTC support gebeld, zonder resultaat:
Bovenin blijf ik de melding "Suggestie voor gevonden contacten" krijgen, met steeds dezelfde contactpersoon. Soms staat er enkel de Google entry, meestal staat er als suggestie om Google te koppelen met Whatsapp.
Ik kan de melding extra snel terug laten komen door naar de Whatsapp contact lijst te gaan, en te kiezen die te updaten (dat doet die a.d.h.v. je normale telefoonboek). Dan krijg ik binnen een paar tellen weer het verzoek dat ene contact te koppelen.
Waarom blijft hij dit herhalen? Ik kan niets bijzonders ontdekken aan dit contact, naam bevat geen speciale karakters en het is een Google contact, net zoals al mijn andere contacten. Ik draai de laatste 2.3 Android (die met HTC update binnenkwam).
Bovenin blijf ik de melding "Suggestie voor gevonden contacten" krijgen, met steeds dezelfde contactpersoon. Soms staat er enkel de Google entry, meestal staat er als suggestie om Google te koppelen met Whatsapp.
Ik kan de melding extra snel terug laten komen door naar de Whatsapp contact lijst te gaan, en te kiezen die te updaten (dat doet die a.d.h.v. je normale telefoonboek). Dan krijg ik binnen een paar tellen weer het verzoek dat ene contact te koppelen.
Waarom blijft hij dit herhalen? Ik kan niets bijzonders ontdekken aan dit contact, naam bevat geen speciale karakters en het is een Google contact, net zoals al mijn andere contacten. Ik draai de laatste 2.3 Android (die met HTC update binnenkwam).
Klinkt alsof het veroorzaakt zou kunnen worden door Whatsapp. Ik heb er namelijk geen last van (en geen Whatsapp)...
Hoe 'antwoord' je op dat verzoek om het contact te koppelen?
edit @hieronder:
bij mij werkt het (tot nu toe) prima
edit @hieronder:
[ Voor 32% gewijzigd door Sherlock op 07-10-2011 15:49 ]
Meer lui die last hebben van een brakke Pushverbinding met GMail? Mailtjes komen soms een dag later binnen ipv direct... gruwelijk vervelend
Professioneel Heftruck Syndroom
Heel af en toe ook van die vreemde problemen gehad. een mailtje wat op zich laat wachten, of een whatsapp berichten die opeens pas binnenkomen als whatsapp geopend is. Een reboot lost die problemen tot nu to altijd op.
Verwijderd
Heb je bij 3G verbinding aangevinkt dat deze altijd actief mag blijven? Ik heb die ooit es afgezet in de hoop energie te besparen maar toen bleef ik ook niet online bij de chat en kwamen mails niet altijd meteen binnen.NeFoRcE schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:48:
Meer lui die last hebben van een brakke Pushverbinding met GMail? Mailtjes komen soms een dag later binnen ipv direct... gruwelijk vervelend
Ik heb zowel negeren geprobeerd, als het daadwerkelijk koppelen. Maakt niet uit, blijft terugkomen... ook contactnaam veranderd en opgeslagen, melding blijft komen!Sherlock schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:14:
Hoe 'antwoord' je op dat verzoek om het contact te koppelen?
edit @hieronder:
Klopt idd, dat bespaart wel energie maar heeft ook negatieve gevolgen, zeker bij bijv. Whatsapp.Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:17:
[...]
Heb je bij 3G verbinding aangevinkt dat deze altijd actief mag blijven? Ik heb die ooit es afgezet in de hoop energie te besparen maar toen bleef ik ook niet online bij de chat en kwamen mails niet altijd meteen binnen.
Gebruiken mensen hier custom roms?
Weet iemand hier hoe je het domein van een exchange mail kunt achterhalen?
Heb een werkmail gekregen die via internet te bereiken is, wil deze graag op mijn telfoon hebben!
Heb een werkmail gekregen die via internet te bereiken is, wil deze graag op mijn telfoon hebben!
Verwijderd
Jup. Laatste nieuwe MIUIDenthis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:34:
Gebruiken mensen hier custom roms?
oke, geen bugs en werkt die fijn?
nog altijd op xda?
ik wil ook een andere want die orginele is crap.
trillen krijg je niet eens uitgezet en van die stomme foutjes allemaal
Vragen aan je ICT service-desk? Probeer anders je Windows-/AD-domeinnaam eens, de DNS-naam uit je mailadres of je bedrijfsnaam. Bij ons is het een beetje een rommeltje, daar zijn deze alledrie een beetje anders, nl.Denthis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 18:34:
Verwijderd
Ik heb mijn toestel nu een week en heb er op de 2e dag MIUI op geflasht. Tot nu toe heb ik nog niet echt een bug ondervonden. Ik heb wel de standaardlauncher vervangen door GO Launcher Ex omdat de standaard launcher geen scrollable widgets en landscape-mode ondersteunt. Voor de rest ben ik er zeer tevreden over!Denthis schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 20:31:
[...]
oke, geen bugs en werkt die fijn?
nog altijd op xda?
ik wil ook een andere want die orginele is crap.
trillen krijg je niet eens uitgezet en van die stomme foutjes allemaal
Het mooie is dat er elke week een update van verschijnt die gewoon OTA binnengetrokken wordt.
Ik heb de ROM gewoon gedownload op miui.us
Oke is er een makkelijke manier om dit te testen?BeF-Bacchus schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:10:
[...]
Vragen aan je ICT service-desk? Probeer anders je Windows-/AD-domeinnaam eens, de DNS-naam uit je mailadres of je bedrijfsnaam. Bij ons is het een beetje een rommeltje, daar zijn deze alledrie een beetje anders, nl.
of gewoon elke keer een nieuw mail adres aanmaken op de telefoon?
Oke dankje,Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:13:
[...]
Ik heb mijn toestel nu een week en heb er op de 2e dag MIUI op geflasht. Tot nu toe heb ik nog niet echt een bug ondervonden. Ik heb wel de standaardlauncher vervangen door GO Launcher Ex omdat de standaard launcher geen scrollable widgets en landscape-mode ondersteunt. Voor de rest ben ik er zeer tevreden over!
Het mooie is dat er elke week een update van verschijnt die gewoon OTA binnengetrokken wordt.
Ik heb de ROM gewoon gedownload op miui.us
Moet ik daar eens gaan kijken
Hm, het scherm van mijn Desire Z is overleden. Telefoon gaat wel aan (trilt), maar scherm geeft niets weer. Koerier van HTC. komt hem woensdagochtend ophalen...
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.
Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's
Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.
Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's
Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!