Ja, dat heb ik ook een paar keer gehad. Ik denk dat het met het draaien naar landscape misgaat. Het inputvlak is dan vaak al kleiner dan het hoort (naar boven gescrollt).RLHSniper schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:25:
heb nu een aantal keren gemerkt dat ik tijdens het typen van een sms in het beantwoord scherm opeens het scherm naar boven scrolt en het typ veld uit beeld gaat en typen niet meer lukt. Moet vervolgens naar beneden scrollen, typ veld aantikken en weer verder gaan. Vaak gebeurd het na een aantal toetsaanslagen opnieuw. Een bepaald patroon hoe dit gebeurd heb ik nog niet kunnen achterhalen.
Zijn er meer mensen met dit probleem en evt. een oplossing? Of hoe het probleem wordt veroorzaakt?
Verder moet geregeld Home opnieuw starten, waarbij de zeven thuisschermen geheel opnieuw opgebouwd worden. Maar het vervelendste is voor mij ook de accuduur. Gisteren om 23:00 op 60 procent laten liggen zonder oplader, vanochtend om tien uur nog 5 procent over en na een kwartier schakelde het toestel uit.
Bij Accuduur staat echter niets abnormaals wat betreft accugebruik, voornamelijk het scherm met 70 procent. Gaat het scherm niet geheel uit misschien?
Verder een toptoestel.