Die indruk heb ik inderdaad ook. Whatsapp update hier echt heel vaak (soms om de paar dagen heb ik het idee.janvanduschoten schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:21:
. Ik heb ook de indruk dat de bèta versies (die ik draai) veel sneller (en uiteraard vaker) een update ontvangen.
Dus. Er zijn sinds een tijdje nieuwe Emoji in Whatsapp verschenen. En wat zijn ze afgrijselijk lelijk.
Iemand die een tipje heeft hoe ik deze kan rollbacken naar de standaard die systemwide gebruikt worden? Ik heb de iOS 11.1 Emoji systemwide geïnstalleerd via root en alle apps (o.a. webbrowser, Snapchat e.d.) pakken die ook gewoon behalve dus Whatsapp met zijn eigen foeilelijke troep. Zelfs SwiftKey kan het niet overriden.
Iemand die een tipje heeft hoe ik deze kan rollbacken naar de standaard die systemwide gebruikt worden? Ik heb de iOS 11.1 Emoji systemwide geïnstalleerd via root en alle apps (o.a. webbrowser, Snapchat e.d.) pakken die ook gewoon behalve dus Whatsapp met zijn eigen foeilelijke troep. Zelfs SwiftKey kan het niet overriden.
Welkom in het Android topic.Zorian schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:41:
Ik heb de iOS 11.1 Emoji systemwide geïnstalleerd via root en alle apps (o.a. webbrowser, Snapchat e.d.) pakken die ook gewoon behalve dus Whatsapp met zijn eigen foeilelijke troep. Zelfs SwiftKey kan het niet overriden.
Ik heb een Samsung Galaxy S8, ik denk dat je confused werd doordat ik zei dat ik de (Samsung) emoji's heb vervangen door die van iOS 11.1.
Ah, my badZorian schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:46:
[...]
Ik heb een Samsung Galaxy S8, ik denk dat je confused werd doordat ik zei dat ik de (Samsung) emoji's heb vervangen door die van iOS 11.1.

Nee heb Xposed niet meer geïnstalleerd momenteel omdat dan SafetyNet begint te ouwehoeren. Maar goed om te weten dat het een eventuele optie is om het via die weg te doen.Ryan_ schreef op donderdag 16 november 2017 @ 13:54:
[...]
Ah, my badHeb je Xposed geïnstalleerd? Dan zou je de module http://repo.xposed.info/module/com.amansd.whatsappoldemoji kunnen installeren. Zijn de emoj's van 2 versies terug. Bijna geen verschil met de vorige versie.
[afbeelding]
Whatsapp had altijd al eigen emoji. In principe gebruikten ze de iOS emoji, maar ze gebruikten in ieder geval niet de emoji van je je OS.
Nu heeft Whatsapp dus een eigen emoji-set, en gebruiken ze nog steeds niet de OS emoji.
Nu heeft Whatsapp dus een eigen emoji-set, en gebruiken ze nog steeds niet de OS emoji.
Hmmm, ik ben een beetje verward.
Laatst geüpdatet naar de stabiele versie (2.18.9) op 15 januari via APKMirror. Ik merk echter geen 1 verschil. Vind het ook jammer dat WhatsApp hun changelog bijna nooit bijwerkt (behalve dat er zo nu en dan een blog verschijnt op blog.whatsapp.com), terwijl er maar 1 keer per maand een WhatsApp-update komt. Nu ben ik qua versienummer namelijk best wel wat omhoog gegaan. Naja, in ieder geval.. Ik zie geen verschil, en nu kan het natuurlijk zijn dat die functies disabled zijn en WhatsApp het op afstand activeert, zoals ze vaker doen. Nu zit ik alleen met het volgende:
Vandaag heeft WhatsApp opnieuw een nieuwe stable uitgebracht, zo lijkt het. Echter is de buildnummer met 1 versie gedaald, maar heeft het wel een nieuwere uploaddatum. Alles is hetzelfde, en degene die voor het laatst is geüpload is ook 1MB minder qua grootte.
Wat zou het verschil kunnen zijn dan?
(gaat om de bovenste 2).
Laatst geüpdatet naar de stabiele versie (2.18.9) op 15 januari via APKMirror. Ik merk echter geen 1 verschil. Vind het ook jammer dat WhatsApp hun changelog bijna nooit bijwerkt (behalve dat er zo nu en dan een blog verschijnt op blog.whatsapp.com), terwijl er maar 1 keer per maand een WhatsApp-update komt. Nu ben ik qua versienummer namelijk best wel wat omhoog gegaan. Naja, in ieder geval.. Ik zie geen verschil, en nu kan het natuurlijk zijn dat die functies disabled zijn en WhatsApp het op afstand activeert, zoals ze vaker doen. Nu zit ik alleen met het volgende:
Vandaag heeft WhatsApp opnieuw een nieuwe stable uitgebracht, zo lijkt het. Echter is de buildnummer met 1 versie gedaald, maar heeft het wel een nieuwere uploaddatum. Alles is hetzelfde, en degene die voor het laatst is geüpload is ook 1MB minder qua grootte.
Wat zou het verschil kunnen zijn dan?

[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-01-2018 10:26 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Wellicht zat er een foutje in de laatste versie en hebben ze de een oudere build opnieuw klaar gezet, of de buildnummers kloppen niet.
Maar we kunnen met zijn alle 100 dingen verzinnen, ik denk niet dat we er ooit achter gaan komen, sommige developers zijn heel open over changes, andere alleen over nieuwe features, andere melden helemaal niks. Ik denk dat WA een beetje in het midden zit, maar dat betekend dus dat alleen grote changes bekend gemaakt worden. Een foutje in een buildnummer en ff iets terug draaien valt daar dus niet onder.
Maar we kunnen met zijn alle 100 dingen verzinnen, ik denk niet dat we er ooit achter gaan komen, sommige developers zijn heel open over changes, andere alleen over nieuwe features, andere melden helemaal niks. Ik denk dat WA een beetje in het midden zit, maar dat betekend dus dat alleen grote changes bekend gemaakt worden. Een foutje in een buildnummer en ff iets terug draaien valt daar dus niet onder.
Ik heb een aparte telefoon die ik op de werk laat, maar soms wil ik even de WhatsApp daarvan openen. web.whatsapp.com werkte gewoon op mijn mobiel in desktop versie, maar dit werkte alleen goed in Firefox. In Chrome werkte het nooit echt goed, maar nu merk ik dat het in de Firefox app ook niet meer betrouwbaar werkt.
Als ik naar web.whatsapp.com ga wordt ik automatisch doorverwezen naar de normale site. Soms werkt het wel even (vaak na cookies clearen of in incognito modus), maar ik blijf niet meer ingelogd zoals eerst. Opnieuw inloggen gaat dus vaak ook niet, aangezien ik die andere mobiel nooit bij heb. Iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe dit opgelost kan worden?
Zag wel een paar WhatsApp web apps in de play store, weet niet of die een beetje te vertouwen zijn. Misschien werkt dat wel.
Als ik naar web.whatsapp.com ga wordt ik automatisch doorverwezen naar de normale site. Soms werkt het wel even (vaak na cookies clearen of in incognito modus), maar ik blijf niet meer ingelogd zoals eerst. Opnieuw inloggen gaat dus vaak ook niet, aangezien ik die andere mobiel nooit bij heb. Iemand enig idee waar dit aan ligt en hoe dit opgelost kan worden?
Zag wel een paar WhatsApp web apps in de play store, weet niet of die een beetje te vertouwen zijn. Misschien werkt dat wel.
Ik denk dat WhatsApp bewust dit eruit gesloopt heeft. Dergelijke apps in de Play Store zou ik zelf nooit vertrouwen. Je weet nooit wat ze van je bekijken/gebruiken.xileS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:12:
Ik heb een aparte telefoon die ik op de werk laat, maar soms wil ik even de WhatsApp daarvan openen. web.whatsapp.com werkte gewoon op mijn mobiel in desktop versie, maar dit werkte alleen goed in Firefox. In Chrome werkte het nooit echt goed, maar nu merk ik dat het in de Firefox app ook niet meer betrouwbaar werkt.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Dat is idd ook de reden dat ik Firefox hiervoor gebruikte. Dit werkte voor een jaar prima, maar nu dus niet meer. Wellicht dat het lukt met een andere browser.Steeffoon schreef op zondag 27 mei 2018 @ 16:46:
[...]
Ik denk dat WhatsApp bewust dit eruit gesloopt heeft. Dergelijke apps in de Play Store zou ik zelf nooit vertrouwen. Je weet nooit wat ze van je bekijken/gebruiken.
Ik blijf nog het probleem ondervinden dat Whatsapp niet een backup wilt maken tot ik wifi uit en aan zet. Ik heb het ook over mobiele internet gedaan en zelfs dan blijf ik last krijgen. Wat is de oplossing hiervoor?
Een support mail sturen. Zie hier: https://www.whatsapp.com/contact.Phntm schreef op zondag 3 juni 2018 @ 10:06:
Ik blijf nog het probleem ondervinden dat Whatsapp niet een backup wilt maken tot ik wifi uit en aan zet. Ik heb het ook over mobiele internet gedaan en zelfs dan blijf ik last krijgen. Wat is de oplossing hiervoor?
Je kunt ook WhatsApp Business gebruiken op je privé telefoon.xileS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:12:
Thanks. Ik heb even in de Play store gekeken en ik begrijp hieruit dat dit ongeveer dezelfde is als de normale WhatsApp app. En dus los kan installeren, maar dat is het probleem niet. Ik kan op mijn huidige telefoon ook gewoon dual apps draaien.HerZon schreef op zondag 3 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Je kunt ook WhatsApp Business gebruiken op je privé telefoon.
Ik neem aan als ik de business app installeer, dat die het dan niet meer doet op de andere telefoon die op werk ligt (zoals de normale WhatsApp app).
WhatsApp moet wel op die telefoon blijven namelijk. Daarom dat ik gebruik maakte van web WhatsApp om soms toch even te kunnen kijken. Het is niet de bedoeling dat ik buiten werktijd alles op mijn privé telefoon ontvang.
Ik wilde vandaag mijn profielfoto veranderen met een meer recente foto. Echter merk ik dat de foto in het klein (zoals hij in de gesprekken-lijst weergegeven wordt) bijzonder blurry is. Ik had dit probleem niet met eerdere foto's en zie het ook niet terug bij foto's van andere contacten.
Ik heb inmiddels een uur op google lopen zoeken, maar ik kom niet tot een oplossing of uitleg waarom het gebeurd. Ik heb inmiddels ook diverse formaten (1080x1080, 640x640, 400x400 en 192x192) en diverse bestandsformaten (jpg, png) geprobeerd, maar zonder resultaat.
Kan iemand van jullie me helpen?
Dit is wat ik bedoel:
Ik heb inmiddels een uur op google lopen zoeken, maar ik kom niet tot een oplossing of uitleg waarom het gebeurd. Ik heb inmiddels ook diverse formaten (1080x1080, 640x640, 400x400 en 192x192) en diverse bestandsformaten (jpg, png) geprobeerd, maar zonder resultaat.
Dit is wat ik bedoel:

Welke versie van WhatsApp?LA-384 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:38:
Ik wilde vandaag mijn profielfoto veranderen met een meer recente foto. Echter merk ik dat de foto in het klein (zoals hij in de gesprekken-lijst weergegeven wordt) bijzonder blurry is. Ik had dit probleem niet met eerdere foto's en zie het ook niet terug bij foto's van andere contacten.
Dit is wat ik bedoel:
[afbeelding]
@Anonymoussaurus versie 2.18.177 Dat zou de meest recente moeten zijn.
Download anders even 181. Ikzelf download ook de web versies namelijk en dat zijn 'aanbevolen' versies: https://www.whatsapp.com/androidLA-384 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:55:
@Anonymoussaurus versie 2.18.177 Dat zou de meest recente moeten zijn.
Dat heeft het niet opgelost helaas.Anonymoussaurus schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Download anders even 181. Ikzelf download ook de web versies namelijk en dat zijn 'aanbevolen' versies: https://www.whatsapp.com/android
Ik zal morgen eens kijken hoe m'n foto er op een ander toestel uitziet. Ik weet niet of het kan, maar misschien ligt het probleem wel bij m'n telefoon.
[ Voor 20% gewijzigd door LA-384 op 18-06-2018 22:11 ]
Ik heb na jaren iPhones te hebben gehad, nu een Oneplus 6. Waar ik met IOS de inhoud van Whatsapp berichten kon verbergen bij een notificatie, krijg ik dit niet werkende in Android. Heeft iemand de gouden tip om notificatiepopups te krijgen zonder een preview van het bericht?
@Tjommer ga naar "Instellingen". Dan onder het kopje "apparaat" zie je "Meldingen".
In de lijst van apps ga je naar "Whatsapp" (uiteraard) en daar staan heel veel opties. Wellicht dat het daar bij staat.
In de lijst van apps ga je naar "Whatsapp" (uiteraard) en daar staan heel veel opties. Wellicht dat het daar bij staat.
@Arunia Ik had daar inderdaad gekeken, maar om de een of andere reden worden die instellingen daar telkens weer gereset. Ik heb het idee dat de WhatsApp instellingen niet goed samen werken met de systeeminstellingen.
Hiervoor moet je in Android zelf zijn.Tjommer schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:22:
@Arunia Ik had daar inderdaad gekeken, maar om de een of andere reden worden die instellingen daar telkens weer gereset. Ik heb het idee dat de WhatsApp instellingen niet goed samen werken met de systeeminstellingen.
@Ryan_ Top! Dit werkt precies zoals ik wil. Gewoon een melding dat er een WhatsApp bericht is, zonder weer te geven van wie en wat diegene stuurt. Dank je wel!
in de laatste beta staat opeens laats gezien in het engels. iemand anders hier ook last van? taal en landinstellingen staan gewoon op nederlands
Ja, heb het ook! Zal in de volgende beta wel weer gefixed worden.fredgroes schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 19:04:
in de laatste beta staat opeens laats gezien in het engels. iemand anders hier ook last van? taal en landinstellingen staan gewoon op nederlands
[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 19-06-2018 19:53 ]
Even een update hierover. Had net een 5tal verschillende browsers uit de play store getest. Maar elke browser verwijst web.whatsapp.com naar de hoofd site.xileS schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 18:12:
Net probeerde ik ipv direct naar web.whatsapp.com te gaan dit via Google te doen en kwam op https://web.whatsapp.com/🌐/nl uit en wonderbaarlijk zorgt dit er wel voor dat je op de web WhatsApp blijft (als je in desktop mode zit). Zonet even in meerdere browsers geprobeerd en lijkt gewoon te werken.
Volgens mij reageer je op mij. Dat WhatsApp web bestaat, weten we denk ik allemaal. Alleen ik gebruikte het ook af en toe op mijn mobiele browser. Firefox werkte voorheen wel prima (in Chrome bleef ik niet ingelogd), maar sinds een tijdje werkte dit dus ook niet meer omdat ik automatisch naar de hoofd site wordt gestuurd ipv web.whatsapp.com. Kwam net per toeval achter dat https://web.whatsapp.com/🌐/nl of https://web.whatsapp.com/%F0%9F%8C%90/nl wel gewoon werkt en op de juiste site blijft.S_Chief schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 21:51:
Klopt, bestaat al een tijd. Gebruikte het vroeger op m'n tablet.
Ja, ik reageerde op jou. En je begrijpt mij niet. Op een (Android) tablet wordt je ook automatisch doorgestuurd. Via die link kon ik Whatsapp web gebruiken op m'n tablet.xileS schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 00:25:
[...]
Volgens mij reageer je op mij. Dat WhatsApp web bestaat, weten we denk ik allemaal. Alleen ik gebruikte het ook af en toe op mijn mobiele browser. Firefox werkte voorheen wel prima (in Chrome bleef ik niet ingelogd), maar sinds een tijdje werkte dit dus ook niet meer omdat ik automatisch naar de hoofd site wordt gestuurd ipv web.whatsapp.com. Kwam net per toeval achter dat https://web.whatsapp.com/🌐/nl of https://web.whatsapp.com/%F0%9F%8C%90/nl wel gewoon werkt en op de juiste site blijft.
Ah ok helemaal duidelijk. Alleen ik heb er langer over gedaan om achter deze link te komen ;p. Beetje tijd verspild met andere browsers.S_Chief schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 01:23:
[...]
Ja, ik reageerde op jou. En je begrijpt mij niet. Op een (Android) tablet wordt je ook automatisch doorgestuurd. Via die link kon ik Whatsapp web gebruiken op m'n tablet.
Weet iemand of het mogelijk is om de berichten van de beheerders in een groepschat standaard, of per bericht een andere kleur te geven, zodat ze opvallen voor alle andere gebruikers?
Ik ben samen met iemand anders klassenouder op school en dus ook beheerder van de groepschat. Op dit moment is de groep nog maar een paar dagen oud, dus staan er weinig berichten in, maar soms kan het natuurlijk handig zijn om bepaalde berichten op te laten vallen. Is er zoiets mogelijk?
Ik kan het op de helppagina's / FAQ van WA in elk geval niet vinden en ook andere sites geven mij geen info hierover.
Ik ben samen met iemand anders klassenouder op school en dus ook beheerder van de groepschat. Op dit moment is de groep nog maar een paar dagen oud, dus staan er weinig berichten in, maar soms kan het natuurlijk handig zijn om bepaalde berichten op te laten vallen. Is er zoiets mogelijk?
Ik kan het op de helppagina's / FAQ van WA in elk geval niet vinden en ook andere sites geven mij geen info hierover.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kleur veranderen kan niet, maar wat dacht je van je tekst tussen sterretjes plaatsen voor dikgedrukte tekst? *Tekst* wordt Tekst 👍Jorgen schreef op zondag 23 september 2018 @ 22:34:
Weet iemand of het mogelijk is om de berichten van de beheerders in een groepschat standaard, of per bericht een andere kleur te geven, zodat ze opvallen voor alle andere gebruikers?
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
@Alexo Dat dat kan, weet ik inderdaad. Daar had ik alleen nog niet aan gedacht. Jammer eigenlijk dat je de tekstkleur, of de kleur vd tekstballon niet kunt veranderen. Dat had handig kunnen zijn voor belangrijke boodschappen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Al maanden ervaar ik 't feit dat wanneer je een afbeelding deelt (bijvoorbeeld vanuit de Google Photos, Gallery of Camera app), daaraan tekst toevoegt en dit verstuurt, dit niet daadwerkelijk gebeurt maar de betreffende app weer geopend wordt. Meer mensen die hier tegenaan lopen? Gebruik nu Android 8 op een Galaxy S8, ook na een volledige herinstallatie (niet om deze reden overigens) blijft dit gebeuren.
[ Voor 18% gewijzigd door JBS op 08-10-2018 09:48 ]
Sinds vandaag staat er bij Whatsapp een andere tijdsaanduiding.
Mijn Android staat op 12 uurs klok. Dus AM en PM aanduiding. Nu geeft Whatsapp geen AM en PM meer aan, maar 'sochtends en 'savonds. Als ik de tijdsaanduiding in Android verander naar 24 uurs klok is het in Whatsapp ook een 24 uurs aanduiding.
Is het alsnog mogelijk om AM/PM terug te krijgen?
Mijn Android staat op 12 uurs klok. Dus AM en PM aanduiding. Nu geeft Whatsapp geen AM en PM meer aan, maar 'sochtends en 'savonds. Als ik de tijdsaanduiding in Android verander naar 24 uurs klok is het in Whatsapp ook een 24 uurs aanduiding.
Is het alsnog mogelijk om AM/PM terug te krijgen?
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |
Heeft iemand sinds de Android Pie update ook last van die enorm vervelende chat heads? Net zoals
facebook messenger krijg je zo'n bubbel op je scherm met de chat van iemand die je een berichtje stuurt.. dit wil ik totaal niet, heb al uren verspild aan de optie te zoeken om dit uit te zetten maar helaas niet gevonden.
*knip* Betalen voor advies hebben we de V&A voor.
facebook messenger krijg je zo'n bubbel op je scherm met de chat van iemand die je een berichtje stuurt.. dit wil ik totaal niet, heb al uren verspild aan de optie te zoeken om dit uit te zetten maar helaas niet gevonden.
*knip* Betalen voor advies hebben we de V&A voor.
[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 07-01-2019 20:46 ]
Whatsapp - Settings - Notifications - 'Use high priority notifications'Rawkzr schreef op maandag 7 januari 2019 @ 19:58:
Heeft iemand sinds de Android Pie update ook last van die enorm vervelende chat heads? Net zoals
facebook messenger krijg je zo'n bubbel op je scherm met de chat van iemand die je een berichtje stuurt.. dit wil ik totaal niet, heb al uren verspild aan de optie te zoeken om dit uit te zetten maar helaas niet gevonden. *knip*.
Voor zowel losse als groepsgesprekken.
*knip*.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 07-01-2019 20:46 ]
Sinds de vorige beta-update werkt de GIF-knop bij mij niet meer (ik heb nu versie 2.19.8). Ik klik op smiley, ik klik op GIF en dan gebeurt er helemaal niets. Nu valt deze update samen met een Pie-update op mijn Xiaomi A1, dus een-en-ander kan ik niet helemaal uitsluiten. Maar het lijkt erop dat het daar niet door komt.
Iemand een idee hoe ik dat weer werkend kan krijgen?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Is een bekende bug. Wordt bij de volgende bèta opgelost.pven schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:17:
Sinds de vorige beta-update werkt de GIF-knop bij mij niet meer (ik heb nu versie 2.19.8). Ik klik op smiley, ik klik op GIF en dan gebeurt er helemaal niets. Nu valt deze update samen met een Pie-update op mijn Xiaomi A1, dus een-en-ander kan ik niet helemaal uitsluiten. Maar het lijkt erop dat het daar niet door komt.
Dank!Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:26:
[...]
Is een bekende bug. Wordt bij de volgende bèta opgelost.
Uit nieuwsgierigheid: hoe weet je dat? Ik heb gezocht, maar kan er verder niets over vinden.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Ik ben moderator van de Discord-server van WaBetaInfo, dus heb nauw contact met hem: https://twitter.com/wabetainfopven schreef op dinsdag 15 januari 2019 @ 09:33:
[...]
Dank!
Uit nieuwsgierigheid: hoe weet je dat? Ik heb gezocht, maar kan er verder niets over vinden.
https://wabetainfo.com/
The GIF bug persists in the 2.19.8 Android beta.
— WABetaInfo (@WABetaInfo) 15 januari 2019
Please wait, again, the next beta update.
Misschien een stomme vraag maar: ik ga morgen op reis naar Iran en heb voor de zekerheid een oude telefoon geregeld om mee te nemen. Als ik daar mijn simkaart in doe en Whatsapp installeer, raak ik niet de bestanden op mijn primaire telefoon kwijt toch? Dus als ik dan na een paar weken de simkaart terugstop in die telefoon kan ik gewoon verder waar ik was gebleven, of raak ik dan gespreksgeschiedenis en foto's kwijt?
gesprek geschiedenis en media slaat whatsapp lokaal op je telefoon op.DennisCle schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:18:
Misschien een stomme vraag maar: ik ga morgen op reis naar Iran en heb voor de zekerheid een oude telefoon geregeld om mee te nemen. Als ik daar mijn simkaart in doe en Whatsapp installeer, raak ik niet de bestanden op mijn primaire telefoon kwijt toch? Dus als ik dan na een paar weken de simkaart terugstop in die telefoon kan ik gewoon verder waar ik was gebleven, of raak ik dan gespreksgeschiedenis en foto's kwijt?
Zover ik weet kan je wel een backup maken vanuit whatsapp, vervolgens je sim eruit halen in het andere toestel doen, whatsapp installeren, daarna de backup restoren. Dit na de vakantie weer maar dan naar de andere telefoon.
De gesprekken staan lokaal opgeslagen op je telefoon.
Als je de simkaart in een andere telefoon doet, maakt hij daar nieuwe gespreksgeschiedenis aan.
Berichten worden onderling niet gesynchroniseerd.
Als je de simkaart in een andere telefoon doet, maakt hij daar nieuwe gespreksgeschiedenis aan.
Berichten worden onderling niet gesynchroniseerd.
Dit hangt er volgens mij vanaf hoelang deze periode is. Daarnaast ben je natuurlijk wel de geschiedenis kwijt van alles wat je op je oude telefoon hebt gedaan.DennisCle schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:18:
Is het geen idee om WhatsApp te installeren op de oude telefoon en dan de backup terug te zetten en vervolgens bij het switchen dat ook weer te doen.
Het handigste is om een backup te maken op je huidige telefoon (in whatsapp rechtsboven op de 3 puntjes tappen> instellingen >chats >chat backup en stel daar ook in dat de backup op je Google drive komt,daarna de backup maken.DennisCle schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 13:18:
Sim kaart uit je telefoon en in de andere en whatsapp installeren. Hij zal aangeven dat er een backup is en klik dan op herstellen. Dan is alles exact zoals op je huidige telefoon.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Weinig activiteit hier, dat zal op zich gunstig zijn verwacht ik? 
Vandaag ineens geconfronteerd met het niet kunnen laden van de lokale berichten, en het terugzetten van iedere lokale backup gaat mis (zegt Whatsapp, maar dan op zijn Nederlands).

Restore werkt echter niet en nu zit ik met een overzicht van de contacten, maar alle berichten zijn zomaar ineens foetsie? Gelukkig is er ook nog een Google Drive backup (die ik nu op 1x per week heb staan, dat gaan we dan maar veranderen naar 1x per dag).
De drive backup is zo'n +500MB groot, en het herstellen duurt onzettend lang (voor mijn gevoel), al zo'n 20 min. is dit normaal? Ik zit op wifi met een prima verbinding, toestel is een Pixel2 (Android 10) met 128GB opslag en nog ruim voldoende vrij.
Nog niet eerder zoiets meegemaakt. Dan kom je van een vrij probleemloos werkende Windows Mobile versie af, en na zo'n 3 maanden Android gaat het ineens mis
Zou wel zuur zijn als ik nu ineens al mijn oude berichten krijt zou zijn, daar heb ik nogal moeite voor gedaan om niet te laten gebeuren.
Iemand die kan zeggen dit eerder meegemaakt te hebben en zo ja, wat zou ik allemaal kunnen proberen om het e.e.a. terug te halen aan berichten? Dit werkt iig niet: https://faq.whatsapp.com/en/android/20887921/
Edit: Google drive backup lijkt ook al te mislukken. Wat is er aan de hand?
Edit2: van alles geprobeerd op de Pixel2, maar niets mocht baten. Daarop een ander Android toestel genomen en daarmee kon de Drive backup probleemloos worden teruggezet. Ik mis nu van enkele dagen berichten maar dit is niet zo'n ramp. Drive backup heb ik nu op dagelijks gezet en op de Pixel2 zal ik nu het e.e.a. moeten verwijderen aan lokale backups verwacht ik, wil ik de handel daarop weer draaiende krijgen.
Edit3: laatste lokale backup op Pixel2 hernoemt, backup op Drive bijgewerkt via andere telefoon. Whatsapp opnieuw geïnstalleerd en deze ging toen direct met de Drive backup aan de slag. Alles weer terug (buiten die enkele dagen).
Steady as she goes....[fingers crossed]
Edit4: dit heeft niet lang mogen duren, weer is het vandaag misgegaan. Omdat ik mijn Drive backup nu op dagelijks heb staan, is ook deze naar de vaantjes
Zo heb je een dikke 5 jaar geen enkel probleem met een achterhaalde versie op een Windows mobiel, en dan gaat het nu in zo'n 3 maanden al 2 keer mis met mijn Pixel 2. Fijn zo'n overstap
Vandaag ineens geconfronteerd met het niet kunnen laden van de lokale berichten, en het terugzetten van iedere lokale backup gaat mis (zegt Whatsapp, maar dan op zijn Nederlands).

Restore werkt echter niet en nu zit ik met een overzicht van de contacten, maar alle berichten zijn zomaar ineens foetsie? Gelukkig is er ook nog een Google Drive backup (die ik nu op 1x per week heb staan, dat gaan we dan maar veranderen naar 1x per dag).
De drive backup is zo'n +500MB groot, en het herstellen duurt onzettend lang (voor mijn gevoel), al zo'n 20 min. is dit normaal? Ik zit op wifi met een prima verbinding, toestel is een Pixel2 (Android 10) met 128GB opslag en nog ruim voldoende vrij.
Nog niet eerder zoiets meegemaakt. Dan kom je van een vrij probleemloos werkende Windows Mobile versie af, en na zo'n 3 maanden Android gaat het ineens mis
Iemand die kan zeggen dit eerder meegemaakt te hebben en zo ja, wat zou ik allemaal kunnen proberen om het e.e.a. terug te halen aan berichten? Dit werkt iig niet: https://faq.whatsapp.com/en/android/20887921/
Edit: Google drive backup lijkt ook al te mislukken. Wat is er aan de hand?
Edit2: van alles geprobeerd op de Pixel2, maar niets mocht baten. Daarop een ander Android toestel genomen en daarmee kon de Drive backup probleemloos worden teruggezet. Ik mis nu van enkele dagen berichten maar dit is niet zo'n ramp. Drive backup heb ik nu op dagelijks gezet en op de Pixel2 zal ik nu het e.e.a. moeten verwijderen aan lokale backups verwacht ik, wil ik de handel daarop weer draaiende krijgen.
Edit3: laatste lokale backup op Pixel2 hernoemt, backup op Drive bijgewerkt via andere telefoon. Whatsapp opnieuw geïnstalleerd en deze ging toen direct met de Drive backup aan de slag. Alles weer terug (buiten die enkele dagen).
Steady as she goes....[fingers crossed]
Edit4: dit heeft niet lang mogen duren, weer is het vandaag misgegaan. Omdat ik mijn Drive backup nu op dagelijks heb staan, is ook deze naar de vaantjes

[ Voor 36% gewijzigd door hardware-lover op 20-03-2020 22:11 ]
Testing, one, two ...
Heel rustig hier
.
Heb sinds een jaar of 2 een telkens terugkerend probleem met Whatsapp.
De back-button brengt me vanuit een conversatie niet altijd direct terug naar het overzichtsscherm, maar ik blijf in dezelfde conversatie of ga weer terug naar andere conversaties die ik eerder heb gehad. Moet soms wel 20 keer op de back-button drukken voordat ik het overzichtsscherm weer heb.
Enige workaround is het volledig afsluiten en weer opstarten van Whatsapp. Op zich niet zo'n grote moeite en het is dan ook een methode die ik nu gebruik, maar praktisch is het niet.
Een zoektocht op Google leert me dat ik niet de enige ben met dit probleem. Telefoon is een Pixel 3, met de 4 had ik het ook.
Herkent iemand dit gedrag?
Heb sinds een jaar of 2 een telkens terugkerend probleem met Whatsapp.
De back-button brengt me vanuit een conversatie niet altijd direct terug naar het overzichtsscherm, maar ik blijf in dezelfde conversatie of ga weer terug naar andere conversaties die ik eerder heb gehad. Moet soms wel 20 keer op de back-button drukken voordat ik het overzichtsscherm weer heb.
Enige workaround is het volledig afsluiten en weer opstarten van Whatsapp. Op zich niet zo'n grote moeite en het is dan ook een methode die ik nu gebruik, maar praktisch is het niet.
Een zoektocht op Google leert me dat ik niet de enige ben met dit probleem. Telefoon is een Pixel 3, met de 4 had ik het ook.
Herkent iemand dit gedrag?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Knip. Heb er door de inactiviteit hier een apart topic van gemaakt. JBS in "Ongemerkt GIF's verstuurd vanuit Whatsapp, malware of virus?"
[ Voor 82% gewijzigd door JBS op 19-07-2020 22:33 ]
Sinds vannacht ben ik uit alle Whatsapp groepen gegooid? Terwijl mijn vrouw mij nog wel in alle groepen zit zitten, zelf m zie ik staan dat ik geen lid van de groep ben.
Ikzelf ontvang geen berichten meer van die groepen, en kan ook niks meer versturen.
Storing? Kan er nog niks over vinden.
Ikzelf ontvang geen berichten meer van die groepen, en kan ook niks meer versturen.
Storing? Kan er nog niks over vinden.
Dat lijkt idd te werken.Smultie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 07:54:
Zelfde hier.
De groep openen en naar Group Info gaan helpt, maar verre van optimaal...
Als je de groepsinformatie aanklikt, lijkt het weer alsof de orginele beheerder (niet ik) alle mensen weer opnieuw heeft toegevoegd. Net even voor een paar groepen gedaan. Grappig genoeg zien de anderen in de groep niks gebeuren
Ik zit ook in de Beta. Maar ik zie dat ik nog 1 update heb. 14 sept. voor laatst geupdate. Mogelijk dat de laatste update hiervoor zorgt? ik wacht iig even met updaten :-)
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Hier hetzelfde, ik gebruik ook de beta. Ik zit op versie 2.20.200.7, die is van gisteren en in de Playstore staat al weer een nieuwe update klaar.
Update geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. NU dus alle groepen maar handmatig af gaan...
Ben wel benieuwd of andere groepsleden ook die melding zien.
Update geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. NU dus alle groepen maar handmatig af gaan...
Ben wel benieuwd of andere groepsleden ook die melding zien.
[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 15-09-2020 08:31 ]
Ik had de update van vandaag nog niet geïnstalleerd, en heb er dus ook last van.
Net de update geïnstalleerd, en dat veranderde verder niks
Net de update geïnstalleerd, en dat veranderde verder niks
Het heeft dus niet per se te maken met update 2.20.200.8
Overigens viel me de laatste tijd al meer op dat m'n 'favoriete smiley'-tab na elke update weer leeg was, ook vrij irritant.
Overigens viel me de laatste tijd al meer op dat m'n 'favoriete smiley'-tab na elke update weer leeg was, ook vrij irritant.
Geen problemen met de reguliere versie van WA hier. 't is niet omdat je techsavvy bent dat je van alles de bèta gaat installerenSmultie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:10:
[...]
Mogelijk. Heb iig nog niks gehoord van minder techsavvy vrienden.
Dat heb ik ook, is best irritant inderdaad.Smultie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:59:
Dat zeg ik ook nergens....Smartphonetips schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 09:50:
[...]
Geen problemen met de reguliere versie van WA hier. 't is niet omdat je techsavvy bent dat je van alles de bèta gaat installeren
Niet alleen per update, maar ook nog eens elke keer dat ik vanuit een gesprek naar een andere app ging of zelfs naar een ander gesprek binnen Whatsapp.Smultie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:59:
Het heeft dus niet per se te maken met update 2.20.200.8
Met 2.20.200.8 is dat voorbij
who put a "stop payment" on my reality check
Hier ook, uit alle groepen verwijderd. En favo smiley's weg. v2.20.200.8
Ik en alle deelnemers in mijn groep zijn automatisch opnieuw toegevoegd in de groepen die ik heb. Kan alleen iets verzenden als iemand anders eerst iets plaatst.
Versie 2.20.200.7
Versie 2.20.200.7
Als die restrictie voor iedereen geldt wordt het in ieder geval mooi rustigGarret1410 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:19:
Ik en alle deelnemers in mijn groep zijn automatisch opnieuw toegevoegd in de groepen die ik heb. Kan alleen iets verzenden als iemand anders eerst iets plaatst.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Zit op 2.20.200.6 en nog geen last van gehad. Mogelijk dat ze het probleem al opgepakt hebben en een nieuwe update hebben geplaatst in de playstore?Smultie schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 08:16:
Je hebt er nu nog geen last van?
Lijkt me dan toch wel een handige study case... do it for science!
Tevens had ik inderdaad ook dat mijn favo smiley's verdwenen waren steeds. Ik update eigenlijk altijd netjes elke dag zo onderhand alles...
Haha, zou je wel denken maar ik ben de enige in de groep die er last van had. Zal door de beta versie komen denk ikalexbl69 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 13:20:
[...]
Als die restrictie voor iedereen geldt wordt het in ieder geval mooi rustig
Nieuwe update lijkt geholpen te hebben (2.20.200.9). Ik ga het beta programma maar verlaten.
Na het debacle, wat ik eerder na de overstap naar Android tot 2x toe heb meegemaakt, was dat één van de eerste dingen die ik deed.Lightning89 schreef op woensdag 16 september 2020 @ 08:46:
Nieuwe update lijkt geholpen te hebben (2.20.200.9). Ik ga het beta programma maar verlaten.
Jaren met een bèta versie gedraaid om zo toch maar eerder van "vernieuwingen" gebruik te kunnen maken op een Windows Mobile, maar bij Android komen ze toch al veel rapper, dus zoveel als mogelijk het risico maar uit de weg gaan 😏
Testing, one, two ...
https://wabetainfo.com/a-...-of-whatsapp-for-android/
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar hier nog wat info
Een beetje mosterd na de maaltijd, maar hier nog wat info
Goeie site!
Ik heb de update met groepen toevallig overgeslagen en nu dus deze versie erop die de problemen met recent emoticons verhelpt:
https://wabetainfo.com/wh...id-2-20-200-10-whats-new/
Ik heb de update met groepen toevallig overgeslagen en nu dus deze versie erop die de problemen met recent emoticons verhelpt:
https://wabetainfo.com/wh...id-2-20-200-10-whats-new/
De "multiple devices feature" is bijna klaar: https://wabetainfo.com/wh...multiple-devices-feature/
Mijn telefoon moest ter reparatie even weg, en gedurende die periode heb ik een tijdelijke telefoon gebruikt. De vollege WhatsApp back-up heb ik na installatie van WhatsApp op die telefoon laten terugzeggen.
Door de behoorlijke hoeveelheid foto's zat de opslag van deze tijdelijke telefoon zo goed als vol. Daarom heb ik de complete map 'WhatsApp Images' naar mijn PC gekopieerd. Nu mijn telefoon terug is van reparatie heb ik de inhoud van die map weer terug gezet, maar WhatsApp blijft in de gespreksgeschiedenis aangeven dat deze foto's niet meer aanwezig zijn.
Ik had verwacht/gehoopt dat deze methode zou werken, kennelijk niet. Klopt dat?
Door de behoorlijke hoeveelheid foto's zat de opslag van deze tijdelijke telefoon zo goed als vol. Daarom heb ik de complete map 'WhatsApp Images' naar mijn PC gekopieerd. Nu mijn telefoon terug is van reparatie heb ik de inhoud van die map weer terug gezet, maar WhatsApp blijft in de gespreksgeschiedenis aangeven dat deze foto's niet meer aanwezig zijn.
Ik had verwacht/gehoopt dat deze methode zou werken, kennelijk niet. Klopt dat?
Ik weet niet zeker of dit aan whatsapp ligt of mogelijk aan de ontvangende telefoon.
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe smartphone(oneplus nord), mijn moeder heeft een oude telefoon(Acer liquid Zest).
Nu stuur ik heel vaak kortere maar ook wat langere video's via whatsapp naar mijn moeder.
Maar nu zegt ze dat ze sinds ik de oneplus nord gebruik grijze strepen krijgt in beeld.
De video's worden verstuurd in 1080x1920 resolutie welke door beide telefoons worden ondersteund. Maar toch krijgt moeder grijze strepen in beeld.
Als ik het verstuurde filmpje in onze chat bekijk zie ik hem wel normaal zonder de strepen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe smartphone(oneplus nord), mijn moeder heeft een oude telefoon(Acer liquid Zest).
Nu stuur ik heel vaak kortere maar ook wat langere video's via whatsapp naar mijn moeder.
Maar nu zegt ze dat ze sinds ik de oneplus nord gebruik grijze strepen krijgt in beeld.
De video's worden verstuurd in 1080x1920 resolutie welke door beide telefoons worden ondersteund. Maar toch krijgt moeder grijze strepen in beeld.
Als ik het verstuurde filmpje in onze chat bekijk zie ik hem wel normaal zonder de strepen.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Sinds kort krijg ik ook status updates van Whatsapp in mijn lijst. Enig idee hoe ik die kan uitschakelen? Bij ander contacten kan ik er ze verbergen maar Whatsapp niet
Kan volgens mij niet, omdat WhatsApp desinformatie wilt voorkomen. Zie https://wabetainfo.com/ne...erms-of-service-and-more/. Zal vast binnenkort weer verdwijnen. Zo'n ramp is het toch niet?MxD schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:55:
Sinds kort krijg ik ook status updates van Whatsapp in mijn lijst. Enig idee hoe ik die kan uitschakelen? Bij ander contacten kan ik er ze verbergen maar Whatsapp niet
Damage controlAnonymoussaurus schreef op zondag 31 januari 2021 @ 02:05:
[...]
Kan volgens mij niet, omdat WhatsApp desinformatie wilt voorkomen.
💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻♂️
Omdat er toen voornamelijk onzin werd verspreid in die landen. Mensen roepen maar wat op basis van onderbuikgevoelens in plaats van feiten.Bananenplant schreef op zondag 31 januari 2021 @ 08:01:
[...]
Damage control. Maar in dat artikel gaat het over India en Mexico...?
Als ik een bericht verstuur via WhatsApp, naar welke server wordt mijn bericht gestuurd en waar staat die server?
Ik denk niet dat je vraag zo makkelijk te beantwoorden valt.handoff schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:16:
Als ik een bericht verstuur via WhatsApp, naar welke server wordt mijn bericht gestuurd en waar staat die server?
Neem aan dat whatsapp heel veel servers heeft, verspreid over meerdere locaties. Als ze dit al openbaar gemaakt hebben is het vast vrij simpel te vinden op het internet.
Vanwaar je vraag?
Hoogstwaarschijnlijk meerdere locaties in Europa, net zoals dat Facebook waarschijnlijk een datacenter heeft in elk land.
Ik was gewoon benieuwd naar de fysieke route van mijn berichtjes die ik elke dag verstuur.TripleQ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Ik denk niet dat je vraag zo makkelijk te beantwoorden valt.
Neem aan dat whatsapp heel veel servers heeft, verspreid over meerdere locaties. Als ze dit al openbaar gemaakt hebben is het vast vrij simpel te vinden op het internet.
Vanwaar je vraag?
Dit is geen betrouwbare methode maar, als ik whatsapp.com ping krijg ik ip-adres 31.13.64.51 via https://www.whatismyip.com/ip-address-lookup/ kom je dan uit op locatie: Amsterdam / ISP: Facebook Ireland.handoff schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:16:
Eerste simpele check zegt dus binnen NL, onder de hoed van de EU. Maar ik zou er geen vergif op innemen.
...
[ Voor 98% gewijzigd door Whatagwaan op 08-04-2021 21:48 ]
Iemand toevallig de nieuwe archive functie al in gebruik kunnen nemen buiten de bèta om?
Hiermee kun je een gesprek archiveren zonder dat deze weer verschijnt wanneer er een nieuw bericht gestuurd wordt.
https://lifehacker.com/ho...-conversations-1846935623
Hiermee kun je een gesprek archiveren zonder dat deze weer verschijnt wanneer er een nieuw bericht gestuurd wordt.
Heb 'm sinds gisteren. Werkt goed, jammer wel dat de link naar gearchiveerde chats nu standaard en altijd bovenaan getoond wordt.JBS schreef op zondag 27 juni 2021 @ 21:08:
Iemand toevallig de nieuwe archive functie al in gebruik kunnen nemen buiten de bèta om?
Dat mocht wel tijd wordenJBS schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:37:
[...]
Heb 'm sinds gisteren. Werkt goed, jammer wel dat de link naar gearchiveerde chats nu standaard en altijd bovenaan getoond wordt.
Ik heb nu opeens een raar verschijnsel dat in verschillende chats ik berichten ouder dan een paar dagen niet meer terug kan lezen. Whatsapp opnieuw geïnstalleerd backup van google drive terug gezet. Chats zijn weer terug voor ongeveer 1 minuut en daarna weer weg

Dit is was met de beta versie van whatsapp, de gewone versie lijkt het wel goed te doen (voorlopig?)
Maar facebook kennende is dit geen enkele garantie.
Zou dit te maken kunnen hebben dat ik de nieuwe voorwaarden nog steeds niet heb geaccepteerd?
Whatsapp dreigde tijdje geleden al dat ze functies gingen beperken voor wie de voorwaarde niet zou accepteren. Best wel schofterig eigenlijk, in feite chanteert facebook hiermee zijn gebruikers.
Overigens zou ik al lang zijn vertrokken van whatsapp als meer van mijn contactpersonen een alternatief zouden gebruiken maar denk dat nog geen 1% van mijn contacten met whatsapp een andere app gebruiken
Iemand bekend met dit verschijnsel?
Dit is was met de beta versie van whatsapp, de gewone versie lijkt het wel goed te doen (voorlopig?)
Zou dit te maken kunnen hebben dat ik de nieuwe voorwaarden nog steeds niet heb geaccepteerd?
Whatsapp dreigde tijdje geleden al dat ze functies gingen beperken voor wie de voorwaarde niet zou accepteren. Best wel schofterig eigenlijk, in feite chanteert facebook hiermee zijn gebruikers.
Overigens zou ik al lang zijn vertrokken van whatsapp als meer van mijn contactpersonen een alternatief zouden gebruiken maar denk dat nog geen 1% van mijn contacten met whatsapp een andere app gebruiken

Toet3r schreef op vrijdag 6 augustus 2021 @ 06:28:
Ik heb nu opeens een raar verschijnsel dat in verschillende chats ik berichten ouder dan een paar dagen niet meer terug kan lezen. Whatsapp opnieuw geïnstalleerd backup van google drive terug gezet. Chats zijn weer terug voor ongeveer 1 minuut en daarna weer weg![]()
Overigens zou ik al lang zijn vertrokken van whatsapp als meer van mijn contactpersonen een alternatief zouden gebruiken maar denk dat nog geen 1% van mijn contacten met whatsapp een andere app gebruiken![]()
Some users are experiencing an issue where older messages aren't loaded, on WhatsApp beta for Android 2.21.16.9. https://t.co/ZeypBoTStl
— WABetaInfo (@WABetaInfo) 5 augustus 2021
Can confirm that! Had ook beta, nu official en werkt weer.
Vraag over WhatsApp groepen wat mijn hoofd al enige tijd bezig houd :
Zit er een logica in de weergave van de groepsleden?
Eerst natuurlijk alle mensen die ook in je contacten staan en wat is het systeem daarna?
Nieuwe groepsleden komen niet alle onderaan de lijst is mijn idee maar welke sortering zit er wel achter?
Zit er een logica in de weergave van de groepsleden?
Eerst natuurlijk alle mensen die ook in je contacten staan en wat is het systeem daarna?
Nieuwe groepsleden komen niet alle onderaan de lijst is mijn idee maar welke sortering zit er wel achter?
Jezus ik moet echt beter leren kijken.. Nu ben ik normaal wel erg georiënteerd op de laatste 3 cijfers van telefoonnummers en nooit op de eerste.H92! schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 16:09:
Telefoonnummer van laag naar hoog als ik in mijn groepschats kijk.
Sinds ik de beta met multi device gebruik, blijft er in het tabblad van WhatsApp web een aantal ongelezen berichten zichtbaar, deze komt niet overeen met het daadwerkelijk aantal ongelezen berichten (namelijk 0). Herkent iemand dit toevallig?
:fill(white):strip_exif()/f/image/2NXXzxyXJjy76zpmcUpx6bOz.png?f=user_large)
Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android