Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-08 17:41

Eric_Cantona

"Au Revoir"

De eerste vriend(in) die begint te zeiken dat ik 'n bericht wel gelezen heb maar nog niet gereageerd moet ik nog tegenkomen. En als ik daar commentaar op krijgt heeft diegene 'n probleem, niet ik.

Dus laat die vinkjes maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
WhatsApp introduceert een rood vinkje om aan te duiden dat de twee blauwe vinkjes die laten zien dat een bericht is gelezen bekeken zijn door de verzender. Op die manier weet je als ontvanger zeker dat de verzender weet dat jij zijn bericht wel hebt gelezen, maar nog niet de moeite hebt genomen om te antwoorden.

Om gebruikers in staat te stellen het overzicht te bewaren, komt WhatsApp ook met drie roze vinkjes. De roze vinkjes geven aan dat het rode vinkje dat laat zien dat de blauwe vinkjes bekeken zijn, nog niet bekeken is. In dat geval ontvangen zowel verzender als ontvanger een sms.
bron :
http://bit.ly/1tDA4bX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Onzin als je het mij vraagt.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:11
Het is De Speld... natuurlijk is het dan onzin :P dat is het hele idee van die site.

Wat een gezeik overigens verder. Facebook doet dit al tijden en daar hoor je niemand over :P
Ik vind het in ieder geval prima. Zelf vind ik het heel logisch dat wanneer iemand mij iets vraagt en ik hoor/lees dat, dat ik dan ook reageer. En als ik even geen tijd heb antwoord ik dat ik even geen tijd heb. Zo moeilijk is dat toch niet?

[ Voor 66% gewijzigd door Richh op 06-11-2014 20:15 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Zou het 8)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 22:19

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Richh schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:05:

Wat een gezeik overigens verder. Facebook doet dit al tijden en daar hoor je niemand over :P
En Hangouts
En Telegram
En Line

Dit is gewoon normaal. Ophef om niets.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik stel deze vraag na een lange zoektocht op internet. Mijn vriendin heeft net een iPhone gekocht en nu wil ik haar whatsapp gesprekken overzetten van haar Android telefoon.

Ik kan echter nergens een goede oplossing hiervoor vinden; slechts een programma wat je $20 kost genaamd 'backuptrans whatsapp android to iphone'.

Iemand enig idee hoe ik dit kan bewerkstelligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Denk ook niet dat dat kan.
Android > Android kan wel, maar naar iOS overzetten is niet mogelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:35
Freakster86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:34:
Ik stel deze vraag na een lange zoektocht op internet. Mijn vriendin heeft net een iPhone gekocht en nu wil ik haar whatsapp gesprekken overzetten van haar Android telefoon.

Ik kan echter nergens een goede oplossing hiervoor vinden; slechts een programma wat je $20 kost genaamd 'backuptrans whatsapp android to iphone'.

Iemand enig idee hoe ik dit kan bewerkstelligen?
Niet die 20$ betalen is waarschijnlijk oplichting.

Zie: https://www.whatsapp.com/faq/en/general/21002842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, dat was ik ook niet van plan...

Je link zegt helaas niks over het overzetten van backups crossplatform. Bij whatsapp verwachten ze dat je altijd of bij android of bij iphone blijft... zucht. Heb whatsapp maar een mail gestuurd. Als iemand een oplossing hiervoor heeft hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
Freakster86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:45:
[...]

Ja, dat was ik ook niet van plan...

Je link zegt helaas niks over het overzetten van backups crossplatform. Bij whatsapp verwachten ze dat je altijd of bij android of bij iphone blijft... zucht. Heb whatsapp maar een mail gestuurd. Als iemand een oplossing hiervoor heeft hoor ik het graag!
Heeft meer met de technische kant te maken waarschijnlijk dat het onmogelijk is in de whatsapp infrastructuur.
Tsja als het even kan neem ik ook graag me history mee, maar eerst deed ik ook moeilijk en baalde ik dat ik het kwijt was toen het een keer mis is gegaan maar kwartier later denk je. Wanneer ga je nou whatsapp geschiendenis weer nalezen? Ik iedergeval nooit.... alleen soms deed ik wat dingen via de zoekfunctie bijvoorbeeld iemand zijn huisnummer, maar ach dan vraag ik dat wel nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Joostje123 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:39:
Niet die 20$ betalen is waarschijnlijk oplichting.
Ik heb het gewoon gebruikt (iOS 7) en het werkte perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
epias schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:55:
[...]
Ik heb het gewoon gebruikt (iOS 7) en het werkte perfect.
En je hebt er $20 voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 20:57:
[...]
En je hebt er $20 voor betaald?
Omgerekend was het ongeveer 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:25

BPP

Wel eens gedaan van iOs naar Android. Andersom is het volgens mij niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:54
Ah ja, ik kon de app ooit op mijn iPhone downloaden voor 89 cent, grappig genoeg het was 1 van de kado apps in 2012 december, dus uiteindelijk voor niks WA voor altijd en eeuwig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier wat info om alles nog wat te verduidelijken

Vinkjes zullen naast elk verzonden bericht verschijnen. Hier is een indicatie wat ze betekenen:.

1 grijs vinkje ; Bericht succesvol verzonden. .
2 grijze vinkjes ; Bericht succesvol afgeleverd op de telefoon van de ontvanger..
2 blauwe vinkjes ; De ontvanger heeft het bericht gelezen..

In een groepschat zal het tweede vinkje verschijnen als alle deelnemers in de groep het bericht hebben ontvangen. .

Als je slechts één vinkje bij je bericht ziet, is er waarschijnlijk niets mis met WhatsApp of met je telefoon. Er zijn verschillende redenen waarom je bericht afgeleverd kan zijn bij de server maar niet bij je contact.

― Zijn/haar telefoon is mogelijk uitgeschakeld..
― Hij/zij is aan het slapen, zeker als hij/zij in een andere tijdzone woont..
― Hij/zij heeft mogelijk netwerkproblemen..
― Hij/zij heeft mogelijk de melding wel op het scherm gezien maar heeft de app niet geopend (heel gebruikelijk bij gebruikers van een iPhone)..
― Hij/zij heeft je mogelijk geblokkeerd.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2014 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:09
Vinkjes kunnen ut in de nieuwe beta .444!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wat ik vaag vind:

- Mijn vrouw ziet blauwe vinkjes
- Ik zie blauwe vinkjes

Maar onderling zien we dat niet :? Of zou dat zijn om onze relatie gezond te houden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:24
maarud schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 07:34:
Vinkjes kunnen ut in de nieuwe beta .444!
Hoe kom je in aanmerking voor de Beta? Google+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Nee, de .apk van hier downloaden: http://www.whatsapp.com/android/

Dat wordt gezien als een soort beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BreadFan schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 08:41:
Wat ik vaag vind:

- Mijn vrouw ziet blauwe vinkjes
- Ik zie blauwe vinkjes

Maar onderling zien we dat niet :? Of zou dat zijn om onze relatie gezond te houden? :+
Ik heb totaal nog geen blauwe vinkjes gezien, beetje vreemd maar het boeit mij niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ik heb de beta draaien en de vinkjes gewoon aan laten staan. :+

Wat boeit het mij of men kan zien of ik iets gelezen heb of niet, ik reageer toch pas als het mij uit komt. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
http://beta.nos.nl/artikel/2003747

Ze gaan de gegevens van Facebook koppelen aan Whatsapp..
Ben zo blij dat ik telegram gebruik...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 14:32:
http://beta.nos.nl/artikel/2003747

Ze gaan de gegevens van Facebook koppelen aan Whatsapp..
Ben zo blij dat ik telegram gebruik...
Was te verwachten, maar wat er gedeeld wordt blijft nog vaag, we wachten af.

Ik vraag mij trouwens af hoe FB mijn Whatsapp denkt te gaan koppelen, ik heb in FB geen telefoonnummer opgegeven en gebruik ook de FB-app niet maar werk via de browser.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met dat als je een groepschat verlaat, Whatsapp wordt beschadigd en ineens alle berichten van die dag weg zijn? Heel vervelend....

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
Hebben andere mensen ook als ze op de "emoticon" met het symbooltje 6 drukken er een 5 komt te staan? Zijn die blauwe vierkantjes met een cijfer er in. Beetje suffe bug :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jup.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Werkt hier gewoon, versie 2.11.451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
De nieuwste, .473, heeft een extra permissie voor bluetooth nodig...heb nog niet kunnen ontdekken waarvoor maar ze zijn vast weer wat aan het voorbereiden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:18

tomk94

Developer

maarud schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 07:55:
De nieuwste, .473, heeft een extra permissie voor bluetooth nodig...heb nog niet kunnen ontdekken waarvoor maar ze zijn vast weer wat aan het voorbereiden :p
Beter kun je zo je berichten cross-platform overzetten met Bluetooth. Was een groot gemis toen ik van iOS naar Android ging.

Hebben mensen https://web.whatsapp.com trouwens al gezien? Is een Google oAuth inlogformulier, kunt helaas nog niet inloggen :( . Zit er een web interface aan te komen? :9~

[ Voor 17% gewijzigd door tomk94 op 12-12-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
tomk94 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:55:
[...]

Beter kun je zo je berichten cross-platform overzetten met Bluetooth. Was een groot gemis toen ik van iOS naar Android ging.

Hebben mensen https://web.whatsapp.com trouwens al gezien? Is een Google oAuth inlogformulier, kunt helaas nog niet inloggen :( . Zit er een web interface aan te komen? :9~
Hmm vreemd dat ze google login daar gebruiken!
Willen ze Facebook en Whatsapp toch nog gescheiden houden.

Hoe kwam je hierachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Joostje123 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:27:
[...]

Hmm vreemd dat ze google login daar gebruiken!
Willen ze Facebook en Whatsapp toch nog gescheiden houden.

Hoe kwam je hierachter?
Ik las het laatsts hier:
https://github.com/mgp25/...WhatsApp-incoming-updates

Zijn mensen die de WhatsApp applicaties controleren op nieuwe functies in de code en maken daar een API van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Is idd al paar weken bekend, kwam ook naar voren bij nieuws op de frontpage in de reacties. Ben benieuwd idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:48
Apart dat ze hier Google+ voor willen gebruiken, niet alleen omdat Facebook eigenaar is van WA, maar ook omdat Google+ ook niet zo veelgebruikt zal zijn onder IOS en WP gebruikers.

Wel top dat ze een webinterface gaan aanbieden ipv een app onder de diverse OS'en. Benieuwd of dit ook nog eens een mobile layout/responsive design krijgt

[ Voor 30% gewijzigd door mad-dog op 12-12-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Kun je met de update van gisteren de blauwe vinkjes uitzetten? Heb al even niet meer bijgewerkt dus ik wacht nog even tot ik dat kan uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 20:53

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb versie 2.11.476 die gisteren is binnen gekomen, maar hier kan ik die optie nog niet vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Floris-K schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:20:
Ik heb versie 2.11.476 die gisteren is binnen gekomen, maar hier kan ik die optie nog niet vinden helaas.
Instellingen- Account - Privacy - Leesbewijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

Steeffoon

Smartphone-nerd

In v2.11.476 kunnen inderdaad de leesbewijzen uitgeschakeld worden:) behalve voor de groepchats

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/1zgsy7p.jpg

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heel vervelend vind, is dat als ik een gesprek open heb, nieuwe berichten niet vanzelf in beeld komen maar dat ik altijd naar beneden moet scrollen... Is daar iets aan te doen? Ik mis zo constant berichten. Kan me herinneren dat dit vroeger anders was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Dat had ik alleen bij bepaalde ROMs...zoals MIUI. Toen ik naar ROMs ging die AOSP gebaseerd waren was het weer over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... ik heb een standaard systeem op m'n mobiel: oude HTC Desire HD. Zal dus aan dat systeem liggen en is weinig aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2024
Vraagje: Mijn vrouw heeft een S3 mini.
Het interne geheugen van deze telefoon staat voor meer dan 2Gb vol met Whatsapp data.
Dit loopt vol en levert problemen op.

De telefoon heeft nog een SD-kaart met voldoende ruimte.
Kan ik de Whatsapp data op de SD-kaart kwijt? Werkt de App dan nog?
Hoe stel ik dit in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ivo1976 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:01:
Vraagje: Mijn vrouw heeft een S3 mini.
Het interne geheugen van deze telefoon staat voor meer dan 2Gb vol met Whatsapp data.
Dit loopt vol en levert problemen op.

De telefoon heeft nog een SD-kaart met voldoende ruimte.
Kan ik de Whatsapp data op de SD-kaart kwijt? Werkt de App dan nog?
Hoe stel ik dit in?
Het is slimmer om cache te legen, en alle overbodige foto's te wissen.

Dat had mijn zusje op haar Galaxy Nexus, voor ze het wist was er 1,6gb aan Whatsapp data, waarvan 1,4gb puur aan foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo1976
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-07-2024
Op zich is een flinke hoeveelheid whatsapp data geen probleem.
Zo lang je dit maar op je SD-kaart kwijt kan. Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ivo1976 schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 20:21:
Op zich is een flinke hoeveelheid whatsapp data geen probleem.
Zo lang je dit maar op je SD-kaart kwijt kan. Kan dit?
Misschien is dit een optie of deze De laatste heb ik net even getest. Werkt naar behoren en UI is mooi.. ;)
Je huidige data van Whatsapp staat in: /sdcard/Whatsapp De inhoud van de dir Whatsapp zou je dan kunnen overzetten naar de extsdcard.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Foto's gewoon met de auto backup functie van G+, Mega of Dropbox opslaan en uit WhatsApp wissen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Whatsapp web lijkt er toch wel degelijk aan te komen.
http://androidworld.nl/ni...oggen-op-webversie-werkt/

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Ik vind de webversie prima werken! Wel een beetje jammer dat Firefox nog niet wordt ondersteund. Als ze nu nog eens die VoIP functie toevoegen die ze een jaar geleden aangekondigd hebben ben ik helemaal tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27
ja, gebruik het nu ook, werkt prima hoor, 1 keer inloggen en vervolgens heb je het gewoon beschikbaar in chrome, tabje open laten op je laptop en je kan gewoon makkelijk berichtjes tikken zonder telefoon uit je zak te halen. Het principe van bv hangouts is natuulijk beter, full sync over al je devices, maar in de praktijk is je telefoon ook 99% online, en werkt web.whatsapp dus ook 99% van de tijd.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Prulleman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:49:
ja, gebruik het nu ook, werkt prima hoor, 1 keer inloggen en vervolgens heb je het gewoon beschikbaar in chrome, tabje open laten op je laptop en je kan gewoon makkelijk berichtjes tikken zonder telefoon uit je zak te halen. Het principe van bv hangouts is natuulijk beter, full sync over al je devices, maar in de praktijk is je telefoon ook 99% online, en werkt web.whatsapp dus ook 99% van de tijd.
Grote nadeel is dat je toestel niet meer in slaap gaat, of als die in slaap gaat, dat Whatsapp de verbinding verbreekt. Constant aan usb lader hangen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:27
niks van gemerkt, gisteren hele dag op kantoor verbinding open gehad en toestel was nog gewoon 70% vol na werkdag (nexus 5 met 5.0.2). Heb juist het idee dat je accu langer meegaat omdat je je scherm minder gebruikt (wat vaak de grootste verbruiker is).

heb je een bron voor het niet in slaap gaan van je telefoon, of heb je dat zelf gemerkt?

Ik zie wel redelijk wat wakelocks van whatsapp, maar vergelijkbaar met andere push diensten (bv pushbullet en nine (exchange). ofwel niks geks voor een push dienst, ik zie ook nog een normale sleep/awake verhouding

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 23-01-2015 10:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zodra mijn toestel in slaap gaat verbreekt verbinding met de web versie.
Nu Whatsapp maar ge de-greenified. Kijken of dat werkt.

[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-01-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Het is nu natuurlijk wachten op een fijne chrome app zodat je niet hoeft te switchen van tab, maar je gewoon een zwevend scherm over je browser heen krijgt of op het desktop te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rubman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:14:
Het is nu natuurlijk wachten op een fijne chrome app zodat je niet hoeft te switchen van tab, maar je gewoon een zwevend scherm over je browser heen krijgt of op het desktop te zien krijgt.
Daar zijn er al meerdere van ;)

Bijvoorbeeld: https://chrome.google.com...ource=chrome-app-launcher

[ Voor 16% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-01-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Heb nog geen goede kunnen vinden en het zijn er zoveel dat er waarschijnlijk heel veel rotzooi tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rubman schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:21:
[...]

Heb nog geen goede kunnen vinden en het zijn er zoveel dat er waarschijnlijk heel veel rotzooi tussen zit.
Wat is goed? Die waarnaar ik linkte werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Beetje ninja-editen he :+

Die werkt inderdaad wel prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C6DL
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 23-05 11:13
Groot nadeel van whatsapp for web is dat je continu online staat .. ook als je in andere tabbladen zit te surfen. Hadden we maar whatsapp+ nog, dan kon je uitzetten dat je online was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

C6DL schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:31:
Groot nadeel van whatsapp for web is dat je continu online staat .. ook als je in andere tabbladen zit te surfen. Hadden we maar whatsapp+ nog, dan kon je uitzetten dat je online was :(
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar van de andere kant maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gemak dat het me oplevert belangrijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LFA schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:38:
[...]

Daar had ik nog niet over nagedacht, maar van de andere kant maakt dat niet zoveel uit. Ik vind het gemak dat het me oplevert belangrijker :)
En daarbij sta je alleen online als die tab actief is, zo bleek uit een testje dat ik vanmorgen uitgevoerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig dat Whatsapp Web zeg maar helemaal gemaakt is met Googles Material Design philosofie. En dat het alleen op Chrome browsers werkt? iig. support daarvoor geeft.
Het zou praktisch het design kunnen zijn van een tablet app van whatsapp.

Geeft ergens wel aan dat Google's design ideeën wel heel goed zijn. :) Zelfs Microsoft aapt nu veel na in Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:22:
Wel grappig dat Whatsapp Web zeg maar helemaal gemaakt is met Googles Material Design philosofie. En dat het alleen op Chrome browsers werkt? iig. support daarvoor geeft.
Het zou praktisch het design kunnen zijn van een tablet app van whatsapp.

Geeft ergens wel aan dat Google's design ideeën wel heel goed zijn. :) Zelfs Microsoft aapt nu veel na in Windows 10.
Microsoft begon dat al in Windows 8, en die kwam in 2012 uit lang voordat de MD design uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mizgala28 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Microsoft begon dat al in Windows 8, en die kwam in 2012 uit lang voordat de MD design uitkwam.
Muha, vind ik persoonlijk niet. Als je even deze website bekijkt en verschillende componenten van hun design philosofie bekijkt zie je die niet terug in Windows 8. Wel in Windows 10. En dus overgenomen.
https://www.polymer-proje...ts/demo.html#core-toolbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Muha, vind ik persoonlijk niet. Als je even deze website bekijkt en verschillende componenten van hun design philosofie bekijkt zie je die niet terug in Windows 8. Wel in Windows 10. En dus overgenomen.
Ben ik dus niet mee eens.

En wat het overnemen betreft, ik vind dat sowieso een onzin stelling, iedereen neemt iets over en daar is niks mis mee, alle 3 Apple, Google en Microsoft geven een eigen twist aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 22:46

HaTe

haat niet

Helemaal geen app voor nodig, Chrome kan elke website al als app draaien:
1. Open WhatsApp web in Chrome
2. Menu
3. Meer hulpprogramma's...
4. Snelkoppelingen
5. Kies of je op het Bureaublad, in de taakbalk of allebei wilt en druk op Maken

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Heb WhatsApp call aan de praat gekregen. Via deze tutorial:

http://forum.xda-develope...app-call-feature-t3019489

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B9NDaYk.png

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:55
Heb je ook geprobeerd om te bellen? Een oudere hack kreeg dit ook voor elkaar, maar t werd serverside tegen gehouden om daadwerkelijk te bellen.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je kunt de call UI activeren, maar voor daadwerkelijk bellen heb je een 'invite' a la OnePlus nodig.
Dat wordt server side geregeld.
Dankzij een hulpzaam iemand op XDA ben ik door diegene gebeld, en dan is de feature voor mij ook geactivieerd. Alleen hebben ze die invites server side nu weer dichtgegooid en is het afwachten op de volgende periode dat je weer kunt 'inviten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
Nee, server zorgt ervoor dat er direct wordt opgehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

dutchgio schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:42:
Je kunt de call UI activeren, maar voor daadwerkelijk bellen heb je een 'invite' a la OnePlus nodig.
Dat wordt server side geregeld.
Dankzij een hulpzaam iemand op XDA ben ik door diegene gebeld, en dan is de feature voor mij ook geactivieerd. Alleen hebben ze die invites server side nu weer dichtgegooid en is het afwachten op de volgende periode dat je weer kunt 'inviten'.
Dus als ik het goed begrijp kun je nu ook alleen maar mensen bellen bij wie de belfunctie ook geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Je moet eerst die call UI zoals hierboven activeren door een root-tooltje.
Dan wachten tot de server open is en gebeld worden door iemand die de invite al binnen heeft, dat zorgt er dan voor dag jij de feature ook hebt.
Maar server is nu down dus kun je niet inviten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Dan hoef je de call UI toch niet te activeren? Ik had m niet geactiveerd, alleen de laatste whatsapp geinstalleerd en gebeld geworden door iemand van XDA. Had gelijk de Call functie in mn scherm, daarna wat andere nummers gebeld met een non-rooted telefoon. Ging goed totdat de servers dicht werden gezet.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Kan ook, de eerdere tutorials vereisten dat je eerst handmatig die call UI aanzet, maar dat hoeft dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Als ik die site bekijk zie ik gewoon outlook.com style.

En die is er al wat langer dan Windows 10...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
Voor diegenen die geinteresseerd zijn in de WhatsApp bel mogelijkheid: de servers zijn weer online voor zolang het duurt. Eerst updaten naar 2.11.552 via de WhatsApp website en dan moet je gebeld worden door iemand die de bel mogeljikheid al heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Heb het gemerkt :P Kwaliteit is soms slecht (echo via wifi/3G) en soms ook goed. We zullen zien hoe het zich ontwikkelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Whatsapp bellen getest met reserve telefoon, werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Voor iedereen nu beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamVerb
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08-2015
Is er iemand hier die invites 'uitdeelt'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvermeul
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-03 16:32
@JamVerb: Op dit moment is niet meer mogelijk om geactiveerd te worden. Als WhatsApp de mogelijkheid weer biedt kun je dat hier aanvragen: https://www.droidapp.nl/n...oor-iedereen-beschikbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamVerb
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08-2015
dvermeul schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 08:57:
@JamVerb: Op dit moment is niet meer mogelijk om geactiveerd te worden. Als WhatsApp de mogelijkheid weer biedt kun je dat hier aanvragen: https://www.droidapp.nl/n...oor-iedereen-beschikbaar/
Ah, ik lees het... Jammer maar ik houd die site in de gaten. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 23:29
Inmiddels zijn de invites weer mogelijk, deze zouden wel alleen werken via de 561 versie, te verkrijgen via *knip* Linken naar APK files is niet toegestaan. ik heb niet geprobeerd of het ook werkt via 560 van de whatstapp site zelf (whatstapp.com/android) Ik heb zelf de 561 geinstalleerd, ben gebeld, en heb weer de versie van google play er opgezet. Het bellen werkt nog steeds. Je kan me je nummer PM'en dan dan bel ik wel even via whatsapp. Of je kan een van de nummers gebruiken die op een van de xda topics staan. zoals bijvoorbeeld deze : http://forum.xda-develope...app-calling-root-t3035740

overigens hang ik meteen weer op, want ben zelf op de universiteit druk bezig, maar even snel opnemen lukt nog wel.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 25-10-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:36
Dat klinkt erg interessant. Had via de store blijkbaar versie 561 staan. Via de site wordt je ook naar de playstore geduwd. Dus denk dat er geen andere zijn.

Heb je iig een bericht gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Via whatsapp.com > desktopversie aanvragen en dan de .apk downloaden, dat is altijd de nieuwste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vaag, want via google play is dat 561, via de site is dat 560.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

Ik heb via de Playstore ook gewoon 561. Heb je ook een bericht gestuurd, ben wel benieuwd naar de belfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4RS
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-09 23:29
Heb LFA, Arunia en Cypher21 gebeld via WA. Wellicht kunnen jullie ook mensen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Denk dat er echt opgenomen moet worden. Krijg geen extra functies iig.

Mijn telefoon logde in op het werknetwerk, blijkbaar komen berichten dan heel laat pas binnen. Echt apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
Arunia schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:30:
Vaag, want via google play is dat 561, via de site is dat 560.
Niet altijd. Ik heb het vaker meegemaakt dat de Google Play versie ineens voor loopt op de website versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94

tomk94

Developer

Mensen kunnen mij nu ook het komende uur hun nummer (PM) sturen als je de befunctie wilt.

Heb rest van de dag college, dus heb geen tijd meer helaas

[ Voor 27% gewijzigd door tomk94 op 11-03-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Arunia schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:54:
Denk dat er echt opgenomen moet worden. Krijg geen extra functies iig.

Mijn telefoon logde in op het werknetwerk, blijkbaar komen berichten dan heel laat pas binnen. Echt apart.
Je moet idd opnemen anders werkt het niet
S4RS schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:46:
Heb LFA, Arunia en Cypher21 gebeld via WA. Wellicht kunnen jullie ook mensen helpen?
Idd, nogmaals bedankt.

Kan mij ook een PM sturen, ben aan het werk, maar kan in de lunch wel ff een paar nummers toevoegen en bellen

[ Voor 33% gewijzigd door cypher21 op 11-03-2015 11:13 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Call reject door ontvangende partij schijnt ook te werken; tenminste dat heb ik bij de 2e wave gehad.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:45

Geckoo

Good news, everyone!

is 5.0 perse nodig?

[edit]hieronder, top ff kijken of het werkt dan :)

[ Voor 59% gewijzigd door Geckoo op 11-03-2015 11:55 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 22:41
Je moet de 561 apk van Whatsapp hebben!
code:
1
if < 561 then ERROR, WERKT NIET

Download de 561 apk hier *knip*. Linken naar APK File is niet toegestaan.

1:Apk installeren.
2:Stuur mij een whatsapp berichtje, ik bel je terug.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

;)
3:PROFIT!

Al $infinite tweakers geactiveerd. 8)

[ Voor 67% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Hier inmiddels ook geactiveerd, eerste keer ging het mis met de versie van whatsapp site, 2e keer met andere versie gewoon gelukt. Thx Dacuuu en cypher21.

Kan tussen nu en half 2 ook nog wel een paar tweakers helpen.
DM met je nr en ik zal je bellen.

Pagina: 1 ... 39 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android