Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:05
Ik kreeg een mail van WhatsApp of ik weer bepaalde dingen naar het Nederlands wilde vertalen (ik zit bij die Translate-groep). Daarin stond ook de string: 'call not answered'.

Dus...wie weet binnenkort bellen met WhatsApp! Was al aangekondigd, maar nu neemt het duidelijkere vormen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 19:26
maarud schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:56:
Ik kreeg een mail van WhatsApp of ik weer bepaalde dingen naar het Nederlands wilde vertalen (ik zit bij die Translate-groep). Daarin stond ook de string: 'call not answered'.

Dus...wie weet binnenkort bellen met WhatsApp! Was al aangekondigd, maar nu neemt het duidelijkere vormen aan :P
Mooie ontwikkeling.. maar ik heb toch nog liever dat ze een desktop client maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DoubleYouPee1 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Mooie ontwikkeling.. maar ik heb toch nog liever dat ze een desktop client maken..
Een desktop-client zou beteken dat er een vorm van cloudopslag moet worden gebruikt
Anders kan je nooit je telefoon & desktop in sync houden ( mijn desktop staat geen 24/24 aan )

kan je je indenken hoe hard de gemeenschap weer gaat lopen huilen over "privacy" en "gebruik van mijn data" ?

Ik denk dus niet dat er enigzins snel zo'n client komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Telegram kan het ook, en dat is nog wel enigszins gericht op security...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 19:29:
Telegram kan het ook, en dat is nog wel enigszins gericht op security...
Telegram doet het dus met een cloud-opslag, waar velen ook al over vielen, ivm hun gewaardeerde privacy
( om vervolgens wel via een externe partij hun chat's te voeren, maar terzijde )

Ik heb vandaag mijn phone opnieuw van een schone rom voorzien, en mijn telegrammetjes kwamen netjes terug, maar mijn WA-tjes liggen in de digitale vuilnisbakken ... ( wel eenbackup in mijn mailbox )

[ Voor 21% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 22:19:
[...]

Telegram doet het dus met een cloud-opslag, waar velen ook al over vielen, ivm hun gewaardeerde privacy
( om vervolgens wel via een externe partij hun chat's te voeren, maar terzijde )

Ik heb vandaag mijn phone opnieuw van een schone rom voorzien, en mijn telegrammetjes kwamen netjes terug, maar mijn WA-tjes liggen in de digitale vuilnisbakken ... ( wel eenbackup in mijn mailbox )
Toch heeft Whatsapp ook cloud-opslag, anders zouden berichten niet aankomen op het moment dat je telefoon uit staat of geen bereik heeft. Het gaat er alleen om hoe lang. Bij Telegram wordt het (ook) voor beperkte duur opgeslagen.
En de "geheime" berichten van Telegram kun je trouwens niet ontvangen met de desktop-client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Is het mogelijk om via een omweg een oude versie van Whatsapp te blijven gebruiken? Op dit moment gebruik ik Whatsapp ook op mijn backup HTC Touch Pro en de laatste versies zijn erg traag daarop. De oude apk's heb ik nog op mijn sd staan.. Datum veranderen werkt niet, waarschijnlijk door een controle vanaf de server bij WA.. iemand een handige tip?? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Misschien Whatsapp+ proberen? Geen idee of die snel of langzaam is op je Touch Pro alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 23:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

+ heb ik geprobeerd, maar draait helaas niet op de TP. Heeft waarschijnlijk te maken met de trucs die gebruitk zijn om de rom werken dte krijgen op een oude Windows Mobile telefoon :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:09

Quad

Doof

Koop een cheapass Chinaphone. :p

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Een nieuwe functie die ik tegengekomen ben (in ieder geval in versie .204) is de mogelijkheid om notificaties uit te schakelen voor groepsgesprekken (in het Dempen-venster).

Da's ook wel een handige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een maandje Whatsremote uitgevonden; heerlijk! Root is wel vereist en na 3 dagen betaal je een habbekrats voor een half jaartje gebruik, maar dat is het mij meer dan waard.

Nadeel: je kunt wel media ontvangen, maar niet op je PC verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:27:
Een nieuwe functie die ik tegengekomen ben (in ieder geval in versie .204) is de mogelijkheid om notificaties uit te schakelen voor groepsgesprekken (in het Dempen-venster).

Da's ook wel een handige :)
Bedoel je de functie om notificaties uit te schakelen voor 8 uur, 1 dag of 1 week? Deze functie zit er al jaren in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
contrast schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:01:
[...]

Bedoel je de functie om notificaties uit te schakelen voor 8 uur, 1 dag of 1 week? Deze functie zit er al jaren in :)
Nee, dat zit er inderdaad al een tijd in. Maar onder de drie mogelijkheden kan je nu een vinkje zetten bij ´Show notifications´.

Normaal gesproken trilde hij niet - maakte geen geluid als je hem hebt gedempt, maar ontving je wel een (silent) notifcation in beeld. Zelfs die kan je nu uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Nee, dat zit er inderdaad al een tijd in. Maar onder de drie mogelijkheden kan je nu een vinkje zetten bij ´Show notifications´.

Normaal gesproken trilde hij niet - maakte geen geluid als je hem hebt gedempt, maar ontving je wel een (silent) notifcation in beeld. Zelfs die kan je nu uitzetten :)
Dat is inderdaad een goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
maarud schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:04:
[...]

Versie 204? Is zeker de versie die via de site kan downloaden niet via de playstore?
Kan dat dan ook voor specifieke groepen uitgezet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:58
Joostje123 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:44:
[...]

Versie 204? Is zeker de versie die via de site kan downloaden niet via de playstore?
De versie waar dat in zit is inderdaad nog niet in de Play Store te vinden. Wel hier!
Kan dat dan ook voor specifieke groepen uitgezet worden?
Jazeker, je kan bij het dempen van een groep gewoon het vinkje weghalen voor 'Show notifications' en dit geldt dan puur voor die groep :)

[ Voor 18% gewijzigd door 4WardNL op 31-03-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:08
4WardNL schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:55:
[...]

De versie waar dat in zit is inderdaad nog niet in de Play Store te vinden. Wel hier!

[...]

Jazeker, je kan bij het dempen van een groep gewoon het vinkje weghalen voor 'Show notifications' en dit geldt dan puur voor die groep :)
Oh dat is echt ideaal want bepaalde groepen heel leuk, om af en toe eens te lezen maar iedere keer die notificaties hoeft van mij ook niet. Maar andere groepen wil ik toch echt niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLuXo
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-01-2024
Heb ik i.v.m. de Facebook overname automatisch updaten van Whatsapp uitgezet, zet ik een paar dagen later "Onbekende Bronnen" aan om een andere app te installeren, gaat Whatsapp updaten...

Sneaky bastards. :(

Mogen apps zich zomaar automagisch updaten wanneer je "Onbekende Bronnen" aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 20:04

The_Worst

Unox

Nadat Google de nieuwe Developer Guidelines heeft geplaatst mogen apps dit inderdaad niet doen. Apps mogen geen apps installeren na uitdrukkelijke toestemming.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Heb zo'n idee dat in .205 de smileys ook naar beneden zijn geschaald qua grootte (heb tekst altijd op 'Klein' staan). Of ben ik nu gek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bizar: vandaag heb ik Whatsapp opnieuw moeten installeren. Ik hoorde whatsappgeluid, zag de notificatie, opende whatsapp, geen nieuw bericht. Na reinstall alles weer prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik gok eerder dat dat te maken heeft met dit:

nieuws: WhatsApp kampt met storing

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

DeLuXo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:13:
Heb ik i.v.m. de Facebook overname automatisch updaten van Whatsapp uitgezet, zet ik een paar dagen later "Onbekende Bronnen" aan om een andere app te installeren, gaat Whatsapp updaten...

Sneaky bastards. :(

Mogen apps zich zomaar automagisch updaten wanneer je "Onbekende Bronnen" aan zet?
Lijkt me wel een heel raar verhaal.
Volgens mij hoor je als gebruiker zelf controle te hebben over je phone.

Mij is het in 5 jaar androids nooit overkomen (dat ik gemerkt heb)

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Whatsapp update zich enkel bij via de PlayStore, en als je die op automatisch bijwerken hebt staan kan ik mij er wat bij voorstellen. Anders update hij niet automatisch.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, als mijn vriendin me appte zag ze twee vinkjes en whatsapp werkte tegen die tijd weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Heuj, in .209 is het camera icoontje (naast de microfoon van je input-veld) weer terug! Die had ik al sinds .147 niet meer :)

En ik kreeg ook een mailtje om strings voor BlackBerry te vertalen waarin werd gesproken over gemiste whatsapp calls e.d. dus ze maken wel werk van dat bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bellen met Whatsapp komt er nu wel snel aan http://blog.gsmarena.com/...orner-for-whatsapp-users/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Precies wat ik net zei (en paar weken terug :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
maarud schreef op woensdag 09 april 2014 @ 22:25:
Precies wat ik net zei (en paar weken terug :P )
Denk dat het nog wel weken duurt, maar hopelijk zo snel mogelijk _/-\o_ Jan Kloum ( CEO Whatsapp) gaf aan Q2-2014. Kan dus nog 2 maanden duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Is iemand dit al opgevallen (.212)? :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wDSG5qsPW7yDRMogoeU8rIbT/full.jpg

Buiten dat het hartje veel groter is dan andere emoticons beweegt het ook nog :)
Geen idee of ik dit goed moet vinden, 't doet me meteen denken aan Facebook stickers :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
filenox schreef op woensdag 16 april 2014 @ 17:37:
Is iemand dit al opgevallen (.212)? :)

[afbeelding]

Buiten dat het hartje veel groter is dan andere emoticons beweegt het ook nog :)
Geen idee of ik dit goed moet vinden, 't doet me meteen denken aan Facebook stickers :O
Zelf ook 1 keer eerder gezien, daarna niet meer tegengekomen. Bij de ontvangende partij was de smiley echter normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Jep, zie paar posts terug :) is al paar weken zo. Bij elk los hartje die ik verstuur is dat zo. Heel apart :p vast een test emoticon ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
maarud schreef op woensdag 16 april 2014 @ 22:41:
Jep, zie paar posts terug :) is al paar weken zo. Bij elk los hartje die ik verstuur is dat zo. Heel apart :p vast een test emoticon ofzo
Ze mogen wel eens opschieten met die VoiP functie, zullen de servers wel nog niet aankunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Nieuwe functie is nu dat je groepsgesprekken ook voor een maand, jaar of zelfs eeuw kunt dempen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
maarud schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:53:
Nieuwe functie is nu dat je groepsgesprekken ook voor een maand, jaar of zelfs eeuw kunt dempen :+
Voip ondersteuning duurt langer dan gedacht, jammer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
alwaysleft schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:21:
[...]

Voip ondersteuning duurt langer dan gedacht, jammer :/
Zou zo maar eens kunnen komen hoor. Heb ook wel eens een update gehad met nieuwe functies die een update later weer verdwenen waren, ik denk als een soort van test. Dus blijven wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dacht dat ze nu echt over waren op betaald? Kreeg er gisteren voor de derde keer een jaar bij. Gebruik het de laatste tijd overigens nauwelijks, ben over op Telegram maar heb het alleen nog staan omdat een paar mensen het nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sambalbaj schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:25:
dacht dat ze nu echt over waren op betaald? Kreeg er gisteren voor de derde keer een jaar bij. Gebruik het de laatste tijd overigens nauwelijks, ben over op Telegram maar heb het alleen nog staan omdat een paar mensen het nog gebruiken.
Had laatst een interview gelezen met Jan Kloum ( CEO Whatsapp), Nederlanders hoeven de komende tijd nog niet te betalen omdat we volgens hun geen creditcard land zijn.

Fijn dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 21-04-2014 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
VoiP bellen met Whatsapp gaat nog maanden duren eer het kan, laat Whatsapp baas Kloum weten vandaag in interview. Jammer.

http://recode.net/2014/04...-jan-koum-preaches-focus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
alwaysleft schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:21:
VoiP bellen met Whatsapp gaat nog maanden duren eer het kan, laat Whatsapp baas Kloum weten vandaag in interview. Jammer.

http://recode.net/2014/04...-jan-koum-preaches-focus/
Heb liever dat ze een desktop client maken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op maandag 21 april 2014 @ 16:45:
[...]
Had laatst een interview gelezen met Jan Kloum ( CEO Whatsapp), Nederlanders hoeven de komende tijd nog niet te betalen omdat we volgens hun geen creditcard land zijn.

Fijn dus :)
Hier ook net een berichtje dat het verlengt is tot 29 mei 2015, ik vind het prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:27

timovd

Voorsprong door techniek

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 23:06:
[...]

Hangouts dus

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Nope..
Moet je Chrome voor gebruiken.. en ook nog een google plus account voor hebben :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Kan je Telegram gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:12:
[...]
Nope..
Moet je Chrome voor gebruiken.. en ook nog een google plus account voor hebben :')
Nope, Chrome is nergens voor nodig en ook een Google+ acc niet. Ik log gewoon middels IE in met mijn Gmail-acc en heb dan ook Hangouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:28:
[...]

Nope, Chrome is nergens voor nodig en ook een Google+ acc niet. Ik log gewoon middels IE in met mijn Gmail-acc en heb dan ook Hangouts.
Ja alleen kan ik niet typen in mn hangouts in gmail (read only)... dus heb je niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:10
Google Talk werkt ook gewoon met Hangouts hè (Desktop Client), alleen dan niet de groepsgesprekken en bestandsoverdracht etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Exception schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:47:
Google Talk werkt ook gewoon met Hangouts hè (Desktop Client), alleen dan niet de groepsgesprekken en bestandsoverdracht etc.
Tja gaat me juist om groepsgesprekken... :(... daar typ je het meest (en wordt meest gespammed) dus is een desktop client het handigst...

[ Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 29-04-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Zoals al eerder gezegd: telegram

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
reyals schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:35:
Zoals al eerder gezegd: telegram
Tja, die 'hype' is inmiddels wel voorbij. Bijna niemand die ik ken gebruik telegram nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
DoubleYouPee1 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:48:
[...]

Tja, die 'hype' is inmiddels wel voorbij. Bijna niemand die ik ken gebruik telegram nog.
Inderdaad, iedereen wou het gebruiken maar niemand die eigenlijk echt iets mee deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Oh ik gebruik het wel, met wie maar wil! Het is alleen niet echt doorgestoten naar de meerderheid, nee: de meeste mensen gebruiken nog Whatsapp.

[ Voor 16% gewijzigd door Cerberus_tm op 01-05-2014 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vandaag een melding ... -O-

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jSlr8SkBryRhAIMSpdWsFzev/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 01-05-2014 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25
Dat snap je toch wel?! Die Mark Zuckerberg heeft nog niet genoeg of wij zijn zakken verder willen vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ze verkopen al je shit aan facebook en reclame bedrijven.

Maar ik mag op mijn blote knietjes dankbaar zijn dat ze mijn gratis whatsapp gebruik verlengd hebben.
Eigenlijk zou ik er natuurlijk voor moeten betalen, maar die keuze laten ze geheel aan mij, verder suggereren ze ook niks }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is 2 dagen geleden met een jaar verlengd, maar niet met deze tekst, want volgens mij heb je die zelf verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
Ik heb gisteren ook een melding gehad. Maar dacht in eerste instantie dat ze me mededeelden dat 31 mei mijn gratis periode af liep. Blijkbaar niet. :P

Maar die melding stond er iig niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
[...]

Als er iets is wat ik niet wil, is het wel een desktop client :P Als er zo'n client is heb je - imho - hetzelfde probleem als bij Facebook Messenger en Hangouts, mensen beginnen dan gewoon een heel gesprek te voeren terwijl ik whatsapp meer bekijk als sms-alternatief; alles moet kort en krachtig zijn. Indien ik een gesprek wil voeren moet ik een fullsize keyboard hebben en geen gsm-keyboard van 4 cm breed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Laatst online: 16-09 15:50
Ik heb de mijne 1,5 jaar geleden gekocht, destijds op de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
filenox schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:52:
[...]

Indien ik een gesprek wil voeren moet ik een fullsize keyboard hebben en geen gsm-keyboard van 4 cm breed. :)
Dat zeg ik.. Desktop client :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:47:
[...]

Die van mij is 2 dagen geleden met een jaar verlengd, maar niet met deze tekst, want volgens mij heb je die zelf verzonnen.
Ik kreeg een paar maanden terug precies dezelfde melding als Viper, dus dat hij deze verzonnen zou hebben klopt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4WardNL schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:03:
[...]
Ik kreeg een paar maanden terug precies dezelfde melding als Viper, dus dat hij deze verzonnen zou hebben klopt niet ;)
Dan is die tekst zeker aangepast of ze gebruiken random teksten, Arunia kreeg die tekst ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn google account veranderd op mijn telefoon. nu ik whatsapp wil gebruiken laad die mijn contacten niet...

ik heb alles gesynchroniseert etc en mijn contacten zijn wel gewoon in mijn contacten lijst te vinden alleen niet on de whatsapp lijst.

als ik via mijn contacten lijst op een persoon klik en dan op whatsapp klik kan ik gewoon een chat starten alleen krijg ik boven in hin 06 te zien ipv hun naam.

mijn vraag is of iemand een idee heeft waardoor dit komt (switchen van google account??) en hoe ik dit kan oplossen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
WhatsApp even opnieuw installeren? Als je eerst een backup maakt raak je je gesprekken niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarud schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:00:
WhatsApp even opnieuw installeren? Als je eerst een backup maakt raak je je gesprekken niet kwijt.
bedankt voor je snelle reactie :)

na het reinstalleren van whatsapp raakte ik om een of andere reden al mijn contacten kwijt ;( maar gelukkig had ik nog een vcard op mn pc staan en die heb ik snel geexporteerd naar mijn telefoon en nu laad whatsapp wel mijn contacten :D

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Op mijn whatsapp staat verloopt: Nooit.
Kan dit komen omdat ik hiervoor een iPhone had en daar Whatsapp op heb gekocht ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Ja, dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxDePinguïn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-08 11:13
MEGATRON schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 10:03:
Dat snap je toch wel?! Die Mark Zuckerberg heeft nog niet genoeg of wij zijn zakken verder willen vullen.
Mark Suikerberg heeft een salaris van $1,- per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
TuxDePinguïn schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:45:
[...]

Mark Suikerberg heeft een salaris van $1,- per jaar.
Zou ik ook hebben met tig miljard op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
MEGATRON schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:59:
[...]

Zou ik ook hebben met tig miljard op de bank.
En nog een paar miljard in aandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
In .238 was de camera optie naast het tekstinvoervak en de optie omgroeoen voor een eeuw te dempen verdwenen, maar in .240 zijn ze weer terug en hebben profielpagina's (informatie over een persoon) nu meer een card-based uiterlijk, smooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Laatste versie geïnstalleerd, nadeel is dat trilstand voor groepchat niet uit te schakelen is en het dus handmatig per groep moet doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
Quad schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:44:
Laatste versie geïnstalleerd, nadeel is dat trilstand voor groepchat niet uit te schakelen is en het dus handmatig per groep moet doen.
Deze is (in ieder geval bij mij) wel uit te schakelen! :)

Ga naar Instellingen > Meldingen en tik vervolgens onder het kopje 'Groepsberichten' op 'Trillen: .....'
Hier kun je als het goed is onder andere kiezen voor 'Uit'.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JqpT9DTl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat klopt, staat op uit maar nog trilt hij bij de groepsgesprekken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die 'dempen' opties gaan ook wel wat ver. Oplopend vanaf 8 tot 12 uur, tot een dag, een week, een maand, een jaar, en ja, het kan echt: een eeuw. 8)7
Na de optie een maand 'altijd' was blijkbaar niet mogelijk :? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 09-05-2014 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zie 'een eeuw' als soort sarcasme, ik vind het wat humor van de developers. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:15
Waar ik (en eigenlijk iedereen in mijn directe omgeving) me aan stoor is dat alle afbeeldingen die ik binnen krijg ook weer automatisch worden geüpload naar Google+.

Wanneer ik nu mijn foto's in de cloud wil bekijken kom ik een hoop schunnige afbeeldingen tegen.

Lees net dat het makkelijk op te lossen is door een bestandje met de naam ".nomedia" in de mappen te zetten welke je niet gesynchroniseerd wil hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door nielsn op 16-05-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon de upload functie van Google+ uitzetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:11
Meer mensen die last hebben van berichten die pas veel later binnen komen sinds de laatste update in de play store? Ik heb dit nooit gehad, maar volgens mij is het sinds de laatste update uit de play store gekomen.
Nexus 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
Ik merk wel dat het nu vaak 10 tot 15 minuten duurt voor bericht verzonden is. Ik zie nu eerst het klokje en na een tijdje pas het vinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

cordonbleu schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:10:
Meer mensen die last hebben van berichten die pas veel later binnen komen sinds de laatste update in de play store? Ik heb dit nooit gehad, maar volgens mij is het sinds de laatste update uit de play store gekomen.
Nexus 5
Ik krijg berichten soms later binnen sinds 1-2 weken. Pas als ik WhatsApp open stromen alle berichten (intens populair 8) ) binnen. Het maakt niet uit of ik op WiFi zit of niet, maar dit gebeurd regelmatig.
(HTC One M7).

Ik heb bij energiebesparing al uitgezet dat Dataverbinding naar slaapstand gaat als het scherm is uitgeschakeld, maar het probleem doet zich nog steeds voor. Mocht iemand een idee hebben dan hoor ik het heel graag, want het is regelmatig nogal hinderlijk.

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
MisterChaoSs schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:36:
[...]

Ik krijg berichten soms later binnen sinds 1-2 weken. Pas als ik WhatsApp open stromen alle berichten (intens populair 8) ) binnen. Het maakt niet uit of ik op WiFi zit of niet, maar dit gebeurd regelmatig.
(HTC One M7).

Ik heb bij energiebesparing al uitgezet dat Dataverbinding naar slaapstand gaat als het scherm is uitgeschakeld, maar het probleem doet zich nog steeds voor. Mocht iemand een idee hebben dan hoor ik het heel graag, want het is regelmatig nogal hinderlijk.
Ah, ben ik toch niet de enige. Zat al hele tijd bij mijn instellingen te kijken, maar kon niks vinden. Ene keer krijg ik wel berichten gelijk binnen, andere keer duurt het gewoon een paar uur voordat de berichten binnen komen. Gebruik zelf Whatsapp+ (dus dacht eigenlijk dat het daaraan lag, maar blijkbaar hebben mensen met gewone Whatsapp er ook last van)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterChaoSs
  • Laatst online: 01-09 15:57

MisterChaoSs

I Love Creating Chaos (ILCC)

Timocos schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:39:
[...]

Ah, ben ik toch niet de enige. Zat al hele tijd bij mijn instellingen te kijken, maar kon niks vinden. Ene keer krijg ik wel berichten gelijk binnen, andere keer duurt het gewoon een paar uur voordat de berichten binnen komen. Gebruik zelf Whatsapp+ (dus dacht eigenlijk dat het daaraan lag, maar blijkbaar hebben mensen met gewone Whatsapp er ook last van)
Ja precies, het ene moment werkt het prima en het andere moment niet. Het lijkt zelfs alsof na een periode van een "x-tal" minuten de dataverbinding in slaapstand gaat als het scherm in de tussentijd niet unlocked is. Ik heb het probleem sinds ik terug uit London ben gekomen (11 mei). het lijkt mij toeval, maar misschien dat dit er toch mee te maken heeft?

If I can't see the enemy, the enemy can't se *DEAD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
Doordat ik mijn telefoon geroot heb, is deze "per ongeluk" gewist
Ik had gelukkig nog een aantal backups gemaakt van de whatsapp database
Echter het terugzetten van deze databases lukt niet

Aangezien ik regelmatig een nieuwe/andere versie van whatsapp installeer heb ik geen idee welke versie exact op mijn telefoon stond.

Als ik nu whatsapp installeer uit de play store ziet deze helemaal geen backup bestanden.
En als ik whatsapp via "alternatieve wegen " installeer, ziet deze wel een backup, maar tijdens het terugzetten geeft deze een fout "Sorry we kunnen je gespreksgeschiedenis niet herstellen"
Heb 4 verschillende backups geprobeerd, zonder resultaat

Ik heb gelezen dat je exact dezelfde whatsapp versie moet gebruiken om je berichten terug te zetten, maar na 10 versies geprobeerd te hebben zakt de moed mij in de schoenen

Kan ik aan die backup bestanden op een of andere manier zien, welke whatsapp versie ik nodig heb om deze te openen / hoe ik dit probleem oplos

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Hij werkt even niet op mn nexus.
En ook bij mn collega's niet.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Nu online
Er schijnt een storing te zijn met Whatsapp. Bron: Fok.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kun je ook zien bij instellingen > help > systeemstatus
"Whatsapp ondervindt momenteel problemen. We zijn ermee bezig en verwachten de dienst zo snel mogelijk te kunnen hervatten. Excuses voor het ongemak."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Gabriel_Knight schreef op zondag 25 mei 2014 @ 16:54:
Doordat ik mijn telefoon geroot heb, is deze "per ongeluk" gewist
Ik had gelukkig nog een aantal backups gemaakt van de whatsapp database
Echter het terugzetten van deze databases lukt niet

Aangezien ik regelmatig een nieuwe/andere versie van whatsapp installeer heb ik geen idee welke versie exact op mijn telefoon stond.

Als ik nu whatsapp installeer uit de play store ziet deze helemaal geen backup bestanden.
En als ik whatsapp via "alternatieve wegen " installeer, ziet deze wel een backup, maar tijdens het terugzetten geeft deze een fout "Sorry we kunnen je gespreksgeschiedenis niet herstellen"
Heb 4 verschillende backups geprobeerd, zonder resultaat

Ik heb gelezen dat je exact dezelfde whatsapp versie moet gebruiken om je berichten terug te zetten, maar na 10 versies geprobeerd te hebben zakt de moed mij in de schoenen

Kan ik aan die backup bestanden op een of andere manier zien, welke whatsapp versie ik nodig heb om deze te openen / hoe ik dit probleem oplos

Alvast bedankt
Het maakt helemaal niet uit welke versie je had, tot nu toe (al ruim een jaar lang) pakt hij elke keer gewoon mijn oude backup automatisch.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zorgen dat alles in het mapje WhatsApp staat voor je de app instelt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:20
Alles staat in dezelfde whatsapp map. :(
Als ik de play store versie installeer ziet deze geen whatsapp, maar zodra ik een nieuwere alternatieve installeer ziet deze wel de backup, en vraagt dus of ik de backup wil gebruiken.
Na enkele seconden geeft ie dan dus de melding dat ie de backup niet kan herstellen, erg irritant

Ik hoop ergens iets te vinden zodat ik die backup bestanden zo kan uitlezen dat ik weet welke versie ik van Whatsapp ik moet gebruiken om die backup uit te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:48
Gabriel_Knight schreef op zondag 25 mei 2014 @ 23:10:
Ik hoop ergens iets te vinden zodat ik die backup bestanden zo kan uitlezen dat ik weet welke versie ik van Whatsapp ik moet gebruiken om die backup uit te lezen
Zoals Barfman hierboven al zei: de versie van de app maakt niet uit. Is je back-up zelf niet gewoon corrupt?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Ach ja, het probleem van de mensen die alles willen bewaren. :+

* MegaTronics pleurt na het gesprek gewoon de data weg. :P

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:26
Zei iemand niet een keer in dit topic dat je datum moest veranderen van de files?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:10
Misschien is je laatste datafile corrupt, dan moet je die weg gooien, en een andere file genaamd met de datum even renamen naar msgstore.db.crypt. Dan zet hij die backup terug, je hebt dan wel een backup die 1 dag minder data bewaard heeft.
http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/20887921#further

Je kan ook dit proberen, maar lijkt me wel wat ingewikkelder: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021

[ Voor 27% gewijzigd door Barfman op 26-05-2014 14:36 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:33
Barfman schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:34:
Misschien is je laatste datafile corrupt, dan moet je die weg gooien, en een andere file genaamd met de datum even renamen naar msgstore.db.crypt. Dan zet hij die backup terug, je hebt dan wel een backup die 1 dag minder data bewaard heeft.

Je kan ook dit proberen, maar lijkt me wel wat ingewikkelder: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021
Wat ook mogelijk is om via [TOOL] Whatsapp Xtract: Backup Messages Extractor / Database Analyzer / Chat-Backup, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583021 het bestand te openen op je pc, dan weet je zeker of er iets corrupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Viel mij vandaag op met versie 2.11.254 van de site. Als je in Whatsapp op het camera icoon klinkt en dan een foto maakt waarbij de flitser word gebruikt, krijg je een compleet zwarte foto. Zonder flitser krijg je wel de normale foto.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
MegaTronics schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:37:
Viel mij vandaag op met versie 2.11.254 van de site. Als je in Whatsapp op het camera icoon klinkt en dan een foto maakt waarbij de flitser word gebruikt, krijg je een compleet zwarte foto. Zonder flitser krijg je wel de normale foto.
Dat heb ik random ook wel eens, de afgelopen tijd minder vaak dan vroeger. Maar het viel mij dit keer wel weer op, inderdaad. Al heb ik het probleem minder (naar mijn idee) als ik niet de ingebouwde camerafunctie gebruik (die naast het tekstvak) maar de 'externe' camera (die van het paperclip-icoontje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Laatst online: 03-09 09:32
Even een vakantie vraag; ik wil in het vakantieland graag gebruik maken van een lokale provider. Ik stop dus straks een voor een maand een tijdelijke simkaart in mijn telefoon. Wat heeft dit voor consequenties voor Whatsapp? Ik neem aan dat er een nieuwe activatieproces wordt opgestart voor het lokale nummer. Wat gebeurt er dan met al mijn berichten? Met het profiel, of misschien wel betergezegd: telefoonnummer hier in Nederland: Wordt deze verwijderd? Of blijft deze bestaan? Als ik terug ben stop ik wel weer mijn huidige sim/nummer whatsappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, dat blijft gewoon zo als het nu is.
Whatsapp is al geregistreerd en start dus gewoon op.
Pagina: 1 ... 36 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android