Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Neuh, wij zijn op Tweakers niet zo van het linken naar andere fora, we doen het hier in een ander topic of we moeten de discussie van Whatsapp+ hier gaan beperken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Bullet NL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:53:
Neuh, wij zijn op Tweakers niet zo van het linken naar andere fora, we doen het hier in een ander topic of we moeten de discussie van Whatsapp+ hier gaan beperken.
Whatsapp+ zelf bespreken lijkt mij niet zo handig aangezien dat niet echt "mag" hè, ging om de thema's.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bullet NL schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 16:09:
Liefst in een ander topic, wat helemaal de juiste manier is; Dit topic voor stock Whatsapp te gebruiken en dan in een nieuw topic Whatsapp+ te bespreken,

Ik wil dan de laatste berichten van dit topic dan ook nog wel verplaatsen.
Duidelijk, al vind ik de suggestie van BP ook heel goed.
Ik ben overigens van mening dat je WA en WA+ niet in eigen topics moet doen. Dat versplintert de boel juist en komt de overzichtelijkheid niet ten goede.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Brad Pitt schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 17:20:
[...]

Whatsapp+ zelf bespreken lijkt mij niet zo handig aangezien dat niet echt "mag" hè, ging om de thema's.
Waarom zou Whatsapp+ niet "mogen"? Is toch niets illegaals aan? Het feit dat Google het verwijdert uit hun winkel wil alleen zeggen dat Google het niet wil (of misschien dat ze bang zijn voor rechtszaken in America, maar hier zou dat OK moeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:48

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic is alleen voor Whatsapp. De andere discussie hoort thuis in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

Graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:53

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik wordt langzaam die microfoon knop naast het invoervakje een beetje beu. Ik druk hem veel te vaak per ongeluk in. Kan daar iets aan gedaan worden? Knop eruit slopen ofzo?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 11:50:
Ik wordt langzaam die microfoon knop naast het invoervakje een beetje beu. Ik druk hem veel te vaak per ongeluk in. Kan daar iets aan gedaan worden? Knop eruit slopen ofzo?
Toen het nog een verzendknop only was drukte je even vaak op, en dat was geen probleem?

Sorry hoor, maar dan moet je welhaast motorisch iets mankeren.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:32:
[...]

Toen het nog een verzendknop only was drukte je even vaak op, en dat was geen probleem?

Toen deed die knop zelf nog niets. En daarnaast vind ik hem ook irritant, als je namelijk alleen een smiley stuurt en je bent te snel dan wil hij voice opnemen. De smiley is dan nog "onderweg".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:35:
[...]
Toen deed die knop zelf nog niets. En daarnaast vind ik hem ook irritant, als je namelijk alleen een smiley stuurt en je bent te snel dan wil hij voice opnemen. De smiley is dan nog "onderweg".
Hmm, nog voor ik de kans krijg om na het kiezen van een smiley mijn vinger naar de mic-knop te bewegen is het al een verzend-pijltje geworden, dus ik snap dit echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:57

Quad

Doof

WhatsApp+ installeren een je kan de microfoon knop eruit knallen. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tell me how, nog niet goed gekeken, maar weet ook niet in welk menu ik zou moeten zijn...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PLUS settings - 6. Andere aanpassingen - voice notes disabled aanvinken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Na intern overleg hebben we als crew toch besloten om Whatsapp en Whatsapp+ in het topic van elkaar te scheiden. Met andere woorden; In het Whatsapp topic gaan we alleen nog door met de officiële Whatsapp, dit betekend dat Whatsapp+ een eigen topic dient te krijgen.

We staan discussies over de aanpasbaarheid d.m.v. Whatsapp+ vanaf nu niet meer toe in dit topic. Wanneer er een specifiek topic over Whatsapp+ wordt aangemaakt zullen we indien daar belang voor is een groot deel van de berichten in dit topic met als onderwerp Whatsapp+ daar naar toe verplaatsen.

Discussies over de moderatie horen niet in dit topic thuis, daar hebben we ons Feedback topic voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 07-09-2013 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Daar is zeker belang voor, maakt iemand hem gewoon aan?

Graag, als iemand een mooie TS wil maken over het hoe en waarom van W+ dan zal ik zorgen dat er heen en weer gelinkt wordt met dit topic en de berichten hier die kant op verplaatsen.

[ Voor 64% gewijzigd door Bullet NL op 07-09-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 22:28

• BB333
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11-2024
Had eerder in dit gesprek een bericht geplaatst wat er zou gebeuren als ik mijn telefoon gereset terug zou krijgen van reparatie en WhatsApp opnieuw zou installeren. De telefoon is omstreeks 25 augustus in reparatie gegaan en kwam zojuist helemaal gereset terug. Ik heb WhatsApp opnieuw geïnstalleerd, maar krijg alleen de berichten vanaf 1 september. Hoe kan ik de berichten tussen 25 augustus en 1 september krijgen?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn broer heeft een app gemaakt (Whatsremote) waarmee je Whatsapp kunt gebruiken in je browser, dus bijv. op je pc, daarbij gebruik makend van je eigen contacten en chatgeschiedenis. Na installatie en activatie van de app kun je op Whatsremote.com inloggen met je google-account, waarna je automatisch verbindt met je telefoon en je in je browser kunt whatsappen :) Let op dat je toestel wel geroot moet zijn, omdat Whatsremote direct je whatsapp-data uitleest.

Zie voor meer info Google Play: WhatsRemote ★ ROOT ONLY

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:17
Artcore schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:12:
Mijn broer heeft een app gemaakt (Whatsremote) waarmee je Whatsapp kunt gebruiken in je browser, dus bijv. op je pc, daarbij gebruik makend van je eigen contacten en chatgeschiedenis. Na installatie en activatie van de app kun je op Whatsremote.com inloggen met je google-account, waarna je automatisch verbindt met je telefoon en je in je browser kunt whatsappen :) Let op dat je toestel wel geroot moet zijn, omdat Whatsremote direct je whatsapp-data uitleest.

Zie voor meer info Google Play: WhatsRemote ★ ROOT ONLY
Awesome _/-\o_ :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Brad Pitt
Artcore schreef op woensdag 11 september 2013 @ 20:12:
Mijn broer heeft een app gemaakt (Whatsremote) waarmee je Whatsapp kunt gebruiken in je browser
Werkt prima. Je kan alleen nog geen nieuwe gesprekken starten, deze moeten reeds zijn begonnen op de telefoon zelf. Niet een extreem probleem maar als dat opgelost kan worden is het helemaal über. Verwijder altijd al mijn gesprekken en da's nu niet zo handig :P Mits dat is aangepast echt een 5-sterren app :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Thanks voor de complimenten en tips/opmerkingen, deze komen op de juiste plek terecht :)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Leuke app! Is er geen lifetime purchase mogelijk trouwens?

Verder werken de desktopnotificaties niet zo goed bij mij lijkt wel, is 't mogelijk om voor Chrome 'n extensie te maken?

• Brad Pitt
Eric_Cantona schreef op woensdag 11 september 2013 @ 22:11:
Verder werken de desktopnotificaties niet zo goed bij mij lijkt wel, is 't mogelijk om voor Chrome 'n extensie te maken?
De notificatie voor Chrome doét het prima :)

• Cerberus_tm
  • Niet online
Interessant. Hoe duur is die applicatie?

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
.APK file modden ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:32:
[...]

Waar slaat die opmerking eigenlijk op? Je kon eerder drukken wat je wilde en dan gebeurde er niks, omdat je geen text had ingevoerd, als je nu perongelijk drukt(of het gebeurt met het heel erg snel typen van een bericht, wat ook veel gebeurt) dan druk je vaak de microfoonknop nog even in omdat je OF te snel bent met typen, OF je hem gewoon perongelijk aantikt.

Het is een beetje onnodig, die functie op die plaats, hat is wel handiger, maar voor mij zelf onnodig.

Over dat whatsapp in je browser gedoe: waarom gebruiken we dan nog whatsapp? ICQ bestaat al veel langer en is een crossplatform IMS die altijd al gratis is geweest en OOK op desktop werkt.
En wat dan nog beter is is dat je het op meerdere apparaten tegelijkertijd kan draaien met hetzelfde account/telefoonnummer.

Ik hoor heel veel mensen daar over "zeuren", waarom is er geen whatsapp voor op computer, waarom kan je maar aan 1 apparaat koppelen etc. etc. --> ICQ is the answer!

[ Voor 18% gewijzigd door w4v3g0d op 12-09-2013 02:01 ]

• Brad Pitt
Cerberus_tm schreef op donderdag 12 september 2013 @ 01:48:
Interessant. Hoe duur is die applicatie?
Net geen Euro voor drie maanden :)

• Cerberus_tm
  • Niet online
TecHHeaD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 01:58:
[...]

Over dat whatsapp in je browser gedoe: waarom gebruiken we dan nog whatsapp? ICQ bestaat al veel langer en is een crossplatform IMS die altijd al gratis is geweest en OOK op desktop werkt.
En wat dan nog beter is is dat je het op meerdere apparaten tegelijkertijd kan draaien met hetzelfde account/telefoonnummer.

Ik hoor heel veel mensen daar over "zeuren", waarom is er geen whatsapp voor op computer, waarom kan je maar aan 1 apparaat koppelen etc. etc. --> ICQ is the answer!
Ik denk dat de grote reden is dat je geen personen in een contactenlijst hoeft toe te voegen, omdat alle nummers in je bestaande lijdt automatisch toegevoegd worden. Dat maakt de drempel zo laag: applicatie installeren en, hup, je kunt meteen je vrienden stalken met poezenfoto's.

• Cerberus_tm
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 12 september 2013 @ 07:49:
[...]

Net geen Euro voor drie maanden :)
Hmm dus bijna € 4 per jaar...ik heb zelf altijd liever een prijs ineens, moet ik zeggen. Maar goed initiatief.

• Quad

Quad

Doof

Whatsapp+ installeren. :)

PVOutput☀️

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Via google play zie ik dat Whatsapp is bijgewerkt. Er staat 13 september bij. Maar als ik dit controleer met de versie die ik op mijn s3 heb staat er 2.11.23. Updates zijn er niet via Googleplay
Als je gaat kijken op de website van Whatsapp staat er reeds versie 2.11.74.
Hoe kan dit? Loopt Googleplay dan zo ver achter?

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Of Google Play achterloopt weet ik niet. Maar in Google Play vind je enkel 'stable' versies terwijl op WhatsApp.com on officiële 'beta' versies staan.

Verwijderd

Roald1965 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:04:
Via google play zie ik dat Whatsapp is bijgewerkt. Er staat 13 september bij. Maar als ik dit controleer met de versie die ik op mijn s3 heb staat er 2.11.23. Updates zijn er niet via Googleplay
Als je gaat kijken op de website van Whatsapp staat er reeds versie 2.11.74.
Hoe kan dit? Loopt Googleplay dan zo ver achter?
Ja, die loopt altijd wat achter. Ik vind dat niet zo'n probleem, die update komt echt wel.
Er staat idd 13 september in de play-store, dan duurt het echt niet lang meer.

Verwijderd

agoNITE schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:23:
Of Google Play achterloopt weet ik niet. Maar in Google Play vind je enkel 'stable' versies terwijl op WhatsApp.com on officiële 'beta' versies staan.
Wat jij hier schrijft heb ik idd ook weleens ergens gelezen, het beste is dan ook idd je aan de play-store vast te houden.

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
agoNITE schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:23:
Oké dat wachten we hier nog even. Thanks

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:00
Ik download altijd van whatsapp.com, bijna elke dag wel een nieuwe versie :) Helaas al bijna een maand geen uitgebreide changelog meer :(
http://www.whatsapp.com/android/current/WhatsApp.html

• agoNITE
De versie in de Play Store is momenteel nieuwer dan die op WhatsApp.com. Play Store : 2.11.79, WhatsApp.com : 2.11.78.

Verwijderd

agoNITE schreef op donderdag 19 september 2013 @ 06:51:
De versie in de Play Store is momenteel nieuwer dan die op WhatsApp.com. Play Store : 2.11.79, WhatsApp.com : 2.11.78.
De Playstore heeft nog steeds 2.11.23 als versie, ik weet niet waar jij 2.11.79 ziet.

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 09:14:
[...]

De Playstore heeft nog steeds 2.11.23 als versie, ik weet niet waar jij 2.11.79 ziet.
Kon gisteren updaten, via Settings>About staat daar nu versie 2.11.79. Die versie nummers in de Play Store kijk ik nooit naar eigenlijk, allen in de app op mijn telefoon.

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50

Verwijderd

Dat verklaard alles, maar waarom verteld agoNITE er niet ff bij dat hij dat progje gebruikt.
Ik ga het iig niet gebruiken omdat je daarmee geen stabiele versies binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Laatst online: 13-09 19:50
Ik heb een gevoel dat er een redelijk grote update aankomt (Whatsapp 3 maybe?) aangezien ze al een tijdje de app op de officiele site niet hebben geupdate (9-10 dagen). De WP versie is ook al een tijdje nie geupdate terwijl dat de laatste tijd ook redelijk vlug ging.

En een ios7 update is er ook nog niet afaik?

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2013 @ 10:43:
[...]

Dat verklaard alles, maar waarom verteld agoNITE er niet ff bij dat hij dat progje gebruikt.
Ik ga het iig niet gebruiken omdat je daarmee geen stabiele versies binnen haalt.
Dat vertelt hij er niet bij omdat hij die app niet gebruikt/kent ;)

App op de website is onlangs (volgens mij gisteren) geüpdatet naar 2.11.85.

[ Voor 9% gewijzigd door agoNITE op 26-09-2013 12:47 ]

Verwijderd

agoNITE schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:44:
[...]
Dat vertelt hij er niet bij omdat hij die app niet gebruikt/kent ;)

App op de website is onlangs (volgens mij gisteren) geüpdatet naar 2.11.85.
Ok, maar dan begrijp ik niet hoe jij op de normale manier aan een nieuwere versie komt dan die in de store staat, want daar is het nog steeds 2.11.23.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 13:09 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:08:
[...]

Ok, maar dan begrijp ik niet hoe jij op de normale manier aan een nieuwere versie komt dan die in de store staat, want daar is het nog steeds 2.11.23.
Staged roll-out? (https://support.google.co...oper/answer/3131213?hl=en) Kan me voorstellen dat ze dat voor populaire apps als WA doen.

Anyway - wat is nu eigenlijk het probleem? :?

Rail Away!

• agoNITE
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 13:08:
[...]

Gewoon via hier? http://www.whatsapp.com/android/

Heb zelfs aangegeven dat ik van WhatsApp.com download. En wat hierboven gevraagd wordt, wat is het probleem? Je geeft aan alleen stabiele versies te willen draaien, de enige plek daarvoor is de Play Store, aangezien op WhatsApp.com alleen 'beta' versies staan.

[ Voor 28% gewijzigd door agoNITE op 26-09-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:46
Hebben jullie op dit moment ook een storing met whatsapp. Ik was de laatste tijd blij dat we voor een lange periode geen storingen hadden bij WhatsApp, maar precies de dag dat ik WhatsApp nodig heb is er een storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb vandaag ook wat problemen met Whatapp, berichten die ik verstuur komen vertraagd aan, en ook wanneer ik berichten ontvangen krijg ik ze in eens tegelijk in een batch binnen...

Ervaren jullie dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Vandaag Whatsapp nog niet gebruikt. Kan zijn dat ik wat mis, maar dat weet ik dan nog niet :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 15:11
Bullet NL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:37:
Ik heb vandaag ook wat problemen met Whatapp, berichten die ik verstuur komen vertraagd aan, en ook wanneer ik berichten ontvangen krijg ik ze in eens tegelijk in een batch binnen...

Ervaren jullie dit ook?
Ben al vanaf 8 uur aan het whatsappen en geen problemen meer ondervonden sinds gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Bullet NL schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:37:

Ervaren jullie dit ook?
Dit heb ik altijd op het wifi van ziggo hier. Berichten komen vaak erg laat aan. Schakel ik over naar 3g komt alles direct binnen. Na het installeren van deze app is het voorbij. App is uiteraard Android (rooted) only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Grappig, in de nieuwste versie (van de site, geen idee welke versie in de Store is) kan je je abo op een ander nummer overzetten.. bovendien verschijnt er nu een laad-indicator als je een afbeelding upload :)
2.11.98 / 2013-OCT-16

2.11.97 / 2013-OCT-15

2.11.96 / 2013-OCT-14
add change number functionality
bug fixes, translations and improvements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsung Galaxy S3 Mini, waar WhatsApp op geïnstalleerd is. Ik heb een back-up gemaakt, en deze is 1,49 GB groot. Als ik de back-up kopieer naar mijn computer, is die bijna 3 GB. Waarom is dit? Heb een S4 gekocht, maar hier neemt hij door dit euvel dus 2 keer zo veel ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hoe zit het ook weer...is dataverbinding nu echt benodigd voor whatsapp, of komen berichten ook automatisch aan wanneer je alleen een wifi verbinding actief hebt (en dataverbindinding volledig uitgezet)? Ik denk aan een toepassing via Tasker waarbij dataverbinding slechts en alleen wordt geactiveerd wanneer er geen wifi verbinding (meer) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

WiFi verbinding is ook een dataverbinding. :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:37:
WiFi verbinding is ook een dataverbinding. :Y)
Yes we are aware of that :) Maw...met dataverbinding gedeactiveerd werkt whatsapp gewoon (auto. ontvangen berichten) in jouw ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Uiteraard werkt het.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:43:
Yes we are aware of that :) Maw...met dataverbinding gedeactiveerd werkt whatsapp gewoon (auto. ontvangen berichten) in jouw ervaring?
Probleem van data even uitzetten, Wifi aan, via Whatsapp één berichtje sturen en kijken wat er gebeurt is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Probleem van data even uitzetten, Wifi aan, via Whatsapp één berichtje sturen en kijken wat er gebeurt is...?
Yep begrijp ik uiteraard en had ik al aan gedacht, maar ik kan toch geen testbericht naar mijzelf sturen?

Ps dank allen voor het meedenken en de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:53:
Yep begrijp ik uiteraard en had ik al aan gedacht, maar ik kan toch geen testbericht naar mijzelf sturen?
Oh ok, ik wist niet dat jij verder nul contactpersonen met Whatsapp had. Niet aan gedacht, my bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:55:
[...]

Oh ok, ik wist niet dat jij verder nul contactpersonen met Whatsapp had. Niet aan gedacht, my bad.
Ja ja rustig maar...wilde graag eerst *zelf* eea nakijken/uitzoeken.

Ik weet voldoende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:02:
Ja ja rustig maar...wilde graag eerst *zelf* eea nakijken/uitzoeken.
Dat vind ik wel een grappige opmerking, na zo'n basale vraag eerst op een forum te zetten :P
Ik weet voldoende...
Da's mooi d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:49:
[...]

Waarom testen, dit werkt gewoon, zodra je je wifi aanzet gaat je data verbinding uit, want 3G is niets anders dan een soort landelijk wifi netwerk maar dan veel duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik weet ook het probleem verder niet, maar Whatsapp over WiFi gaat prima met mobiele data uit. En vice versa, waarom het getest moet worden.. I don't know.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perroire101
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 14:40
Yep. Je kunt zelfs Whatsappen met apparaten die niet eens telefoon functionaliteit of 3G hebben (tablets bijvoorbeeld). Het vergt alleen wat gekloot met telefoonnummers en non-standard manieren om apps te installeren.

[ Voor 4% gewijzigd door perroire101 op 23-10-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Quad schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:13:
Ik weet ook het probleem verder niet, maar Whatsapp over WiFi gaat prima met mobiele data uit. En vice versa, waarom het getest moet worden.. I don't know.
Sterker nog ik gebruik whatsapp op mn android zonder simkaart op een hotspot van mn windows mobile telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
brilsmurfffje schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:11:
Waarom testen, dit werkt gewoon, zodra je je wifi aanzet gaat je data verbinding uit, want 3G is niets anders dan een soort landelijk wifi netwerk maar dan veel duurder..
Ja dat weet ik uiteraard wel, maar dat leek mij makkelijker en 100x sneller dan zo'n vraag neerplempen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Ja dat weet ik uiteraard wel, maar dat leek mij makkelijker en 100x sneller dan zo'n vraag neerplempen.
Ten eerste, ik heb mijn dank al uitgesproken voor de hulp en de info. Ik heb antwoord op mijn vraag en daar ging het uiteindelijk om.

Verder loop ik al lang genoeg mee op Tweakers en is mijn ervaring dat behulpzaam zijn nooit veel moeite hoeft te kosten. Tenzij het gaat om, zoals jij zegt "meteen maar een vraag neerplempen". En dat was mijn vraag toch echt niet.

Uiteindelijk kun je nog altijd normaal en respectvol met elkaar omgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 23-10-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:38:
Tenzij het gaat om, zoals jij zegt "meteen maar een vraag neerplempen". En dat was mijn vraag toch echt niet.
Jawel. Data uit, Wifi aan, één bericht sturen, zie je één of twee vinkjes? Klaar. Duurt ongeveer drie seconden.
Uiteindelijk kun je nog altijd normaal en respectvol met elkaar omgaan.
Mee eens. Zie dan ook nergens respectloze dingen staan. YMMV, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Brad Pitt schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 15:42:
[...]

Jawel. Data uit, Wifi aan, één bericht sturen, zie je één of twee vinkjes? Klaar. Duurt ongeveer drie seconden.
Jij hebt zeer duidelijk een slechte "behulpzaam-en-respectvol-zijn-tegen-mede-tweakers" dag :P Komop..lighten up mate. Mijn vraag was zeer duidelijk verre van het type neerplempen als bijv "doet WA zonder dataverbinding?!"

Een reminder voor hoe mijn initiele vraag was opgesteld :

"Hoe zit het ook weer...is dataverbinding nu echt benodigd voor whatsapp, of komen berichten ook automatisch aan wanneer je alleen een wifi verbinding actief hebt (en dataverbindinding volledig uitgezet)? Ik denk aan een toepassing via Tasker waarbij dataverbinding slechts en alleen wordt geactiveerd wanneer er geen wifi verbinding (meer) is."

Goed...back on-topic dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ik geloof trouwens dat je 3G-verbinding weinig doet en weinig batterij kost als je met een Wifi-verbinding verboden bent, dus ik zou 3G gewoon 24/7 aan laten staan. Tenzij je ook Wifi uitzet om 's nachts batterij te besparen: dan moet je uiteraard alle dataverbindingen uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Cerberus_tm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:29:
Ik geloof trouwens dat je 3G-verbinding weinig doet en weinig batterij kost als je met een Wifi-verbinding verboden bent, dus ik zou 3G gewoon 24/7 aan laten staan. Tenzij je ook Wifi uitzet om 's nachts batterij te besparen: dan moet je uiteraard alle dataverbindingen uitzetten.
Thanks, duidelijk. Mijn tel is eigenlijk zo goed als de gehele dag met wifi verbonden (werk en thuis)...snellere verbinding en verbruikt minder accu. 's Nachts worden zowel wifi als dataverbinding automatisch uitgezet (app Nights Keeper).

Ik heb ondertussen getest door een vriend een WA bericht te laten sturen, en deze ontvang ik prima (en direkt) met slechts een wifi verbinding actief. Dus dat werkt zoals ik had gehoopt (en verwacht).

Dan kan ik nu verder met Tasker opzetten waarbij : indien wifi connected > dataverbinding gedeactiveerd, en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Euhm, Android doet automatisch al z'n data uit als je wifi hebt, dus dat hoeft niet met Tasker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
maarud schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 16:40:
Euhm, Android doet automatisch al z'n data uit als je wifi hebt, dus dat hoeft niet met Tasker :)
Hmm...aha!!! Dus inderdaad zoals je zegt, lijkt erop dat ik daar al precies heb wat ik wil bereiken met Tasker :) Wanneer wifi connected dan geen data verbinding actief, en andersom.

Overigens staat de optie ""mobiele gegevens" onder het Instellingen Menu altijd op "on. Ik vermoed dat de setting "Slaapstand" (ook onder Instellingen Menu) ook een invloed heeft...die staat bij mij op "on" (automatisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Wat Maarud zegt. Probeer maar eens te Internetten wanneer je verbonden bent met een slechte Wifi-verbinding: dan krijg je helemaal geen contact met het Internet, ook niet via Wifi. Je kunt het testen door je Wifi-router aan te laten (stroom aan) maar de kabel los te trekken die naar het kastje in de muur of waar ook gaan: je mobiel ziet gewoon de Wifi-verbinding and verbindt daarmee, alleen leidt die verbinding vervolgens nergens heen. Dan zie je dat je "pagina niet gevonden" etc. krijgt: je 3G gaat absoluut niet aan. Je kunt wel instellen vanaf Android 4.2 dat hij de verbinding met Wifi verbreekt wanneer de sterkte van het signaal te slecht is, maar ook dat zal dus niet gebeuren in bovengenoemde test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Cerberus_tm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:38:
Wat Maarud zegt. Probeer maar eens te Internetten wanneer je verbonden bent met een slechte Wifi-verbinding: dan krijg je helemaal geen contact met het Internet, ook niet via Wifi. Je kunt het testen door je Wifi-router aan te laten (stroom aan) maar de kabel los te trekken die naar het kastje in de muur of waar ook gaan: je mobiel ziet gewoon de Wifi-verbinding and verbindt daarmee, alleen leidt die verbinding vervolgens nergens heen. Dan zie je dat je "pagina niet gevonden" etc. krijgt: je 3G gaat absoluut niet aan. Je kunt wel instellen vanaf Android 4.2 dat hij de verbinding met Wifi verbreekt wanneer de sterkte van het signaal te slecht is, maar ook dat zal dus niet gebeuren in bovengenoemde test.
Top...helemaal duidelijk. Precies waar ik naar op zoek ben...en geen extra geneuzel met een 3rd party app zoals Tasker. Dat verklaart ook meteen (deels) het probleem van de vertraging in het ontvangen van whatsapp berichten wanneer verbonden met Ziggo WiFi router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Tja, wat betreft die Ziggo router: ik zit bij Tele2, en ik heb ook wel eens vertraagde berichten gehad, als in soms uren later, maar vaak een half uur, getest d.m.v. een reservetelefoon. En dat terwijl ik via dezelfde router aan het Internetten was op mijn PC. Andere push-berichten, zoals Gmail, kwamen in diezelfde periode wel onmiddellijk binnen, dus de verbinding en Android zelf werken naar behoren. Dus in bepaalde gevallen althans lijkt het toch aan Whatsapp te liggen, hoewel ik dit nu al een tijd niet meer heb gezien, althans niet bewust—vaak weet je gewoon niet wanneer iemand je een bericht heeft gestuurd. Als je in een drukke conversatie zat gebeurde het trouwens meestal niet.

Maar over de router van Ziggo specifiek heb ik wel meer klachten gehoord in dit topic. Dus misschien is daar nog weer wat anders aan de hand...ingewikkeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Cerberus_tm schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:43:
Tja, wat betreft die Ziggo router: ik zit bij Tele2, en ik heb ook wel eens vertraagde berichten gehad, als in soms uren later, maar vaak een half uur, getest d.m.v. een reservetelefoon. En dat terwijl ik via dezelfde router aan het Internetten was op mijn PC. Andere push-berichten, zoals Gmail, kwamen in diezelfde periode wel onmiddellijk binnen, dus de verbinding en Android zelf werken naar behoren. Dus in bepaalde gevallen althans lijkt het toch aan Whatsapp te liggen, hoewel ik dit nu al een tijd niet meer heb gezien, althans niet bewust—vaak weet je gewoon niet wanneer iemand je een bericht heeft gestuurd. Als je in een drukke conversatie zat gebeurde het trouwens meestal niet.

Maar over de router van Ziggo specifiek heb ik wel meer klachten gehoord in dit topic. Dus misschien is daar nog weer wat anders aan de hand...ingewikkeld!
Exact...het schijnt iets te zijn dat kan worden veroorzaakt door Ziggo router en/of internetverbinding / poort settings router. Ik heb sinds gisteren maar eens de app PNF geinstalleerd op aanraden van mede tweakers in dit topic. Eens zien of dat een verbetering geeft. Het gaat mij erom dat ik er vanuit kan gaan dat WA berichten gewoon zonder vertraging binnenkomen. Is erg vervelend als je een 'belangrijk' bericht mist op een bepaald moment doordat het pas later binnenkomt. Niet het eind vd wereld...maar we zijn nu eenmaal tweakers...right? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:00:
Ik heb sinds gisteren maar eens de app PNF geinstalleerd op aanraden van mede tweakers in dit topic
PNF lost hier niks op qua (soms) traag binnenkomende berichten i.c.m. Ziggo helaas. Wifi uit is stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Brad Pitt schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:14:
[...]

PNF lost hier niks op qua (soms) traag binnenkomende berichten i.c.m. Ziggo helaas. Wifi uit is stabieler.
Hier werkt PNF wel, Let er even op dat je whatsapp via de home knop lang ingedrukt te houden sluit. Als WA nog open staat in dat lijstje werkt PNF niet goed icm WA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dacuuu schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:25:
Hier werkt PNF wel, Let er even op dat je whatsapp via de home knop lang ingedrukt te houden sluit. Als WA nog open staat in dat lijstje werkt PNF niet goed icm WA.
Mag aannemen dat na 39 reboots en 12 nieuw geflashte Roms WA wel een keertje "vers" is opgestart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kan je niet in whatsapp aangeven waar ik mijn fotos wilt opslaan?
Ik heb nu 1000 fotos op me intern geheugen staan namelijk..
Ik wil graag dat dit standaard mijn SD wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:28:
Waarom kan je niet in whatsapp aangeven waar ik mijn fotos wilt opslaan?
Ik heb nu 1000 fotos op me intern geheugen staan namelijk..
Ik wil graag dat dit standaard mijn SD wordt
Request doen en hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Brad Pitt schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:27:
[...]

Mag aannemen dat na 39 reboots en 12 nieuw geflashte Roms WA wel een keertje "vers" is opgestart :)
Misschien bedoelt Dacu dat het alleen werkt als Whatsapp niet in het werkgeheugen actief ik? Ik weet het ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 17:06

Nox

Noxiuz

Cerberus_tm schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 00:43:

Ik zit op een ubee en werk met een aangepaste firmware die Ziggo er op heeft gezet.

Mijn bevindingen: ik merk niet dat ik een rits apps binnen krijg in een keer dus extreme lag is uitgesloten. Echter, het verzenden van berichten (gaat geloof ik via tcp 5223, ontvangen via tcp5228) duurt soms nog wel even. Dat is hooguit een halve minuut.

Met het modem in bridge-mode heb ik nergens, maar dan ook écht nergens last van. Het lijkt hem dus in de interne router van Ziggo te zitten. Ik moet eigenlijk een groepsbericht maken en dan via een stabiele 2g/3g verbinding het e.e.a. testen op telefoons met pnf en zonder pnf. Voorheen kwamen pushmessages altijd tegelijk aan bij een groepsgesprek. Als ik dan een telefoon met pnf en zonder pnf heb weet ik gelijk of pnf werkt om het ziggoprobleem op te lossen en dat met de aangepaste firmware.

Echter, ik blijf het vreemd vinden dat gmail enzo wel aan komt. Het is echt lastig te troubleshooten dit probleem. Wat mij betreft kan Ziggo beter de TCP-time-out van hun router intern op een uur zetten. Alleen weet ik niet of dan gelijk de hele performance in elkaar zakt :P

Zal ze eens vragen wat er precies het verschil is wat ze hebben gedaan met de betafirmware.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
OK interessant. Heb je ook geprobeerd jezelf Whatsapp-berichten en e-mails te sturen vanaf een andere nummer/telefoon, en gekeken hoe lang dat duurde? Ik kreeg dan soms berichten flink later binnen met Whatsapp (half uur), maar Gmail kwam altijd meteen binnen. En ook als je je telefoon al een half uur niet meer aangeraakt had (slaapachtige stand?)?

[ Voor 18% gewijzigd door Cerberus_tm op 05-11-2013 03:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35

Wurtul

simon says.....

Van het weekend kreeg ik geregeld een pop-up om een nieuwe versie te installeren van Whatsapp. Hebben meer mensen deze melding gekregen?
Heb het niet geïnstalleerd en de pop-up komt nu steeds naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb je geen Whatsapp plus?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35

Wurtul

simon says.....

Nee, heb de gewone versie uit de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Die komt bij mij al sinds een halfjaar naar boven, als het niet langer is :P Meestal download ik dan weer gewoon de nieuwste van de site, die loopt meestal voor uit die van de Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Grappig, eergisteren stond versie 2.11.140 online, daar is nu een snelkoppeling naar de camera toegeovegd naast het tekstinvoervak zodat je direct foto's kan maken.
In versie 2.11.141 is die verdwenen... en nu zijn ze beide van de site afgehaald en staat alleen nog maar 2.11.139 online.

Schijnbaar was de functie nog niet af? :+ Gelukkig heb ik de APK nog wel, haha.

Wat helaas nog steeds irritant was is dat whatsapp een andere foto stuurt dan de voorbeeldweergave. Als ik flits is de voorbeeldweergave perfect, maar als hij verzonden word is hij zwart en donker :(

[ Voor 3% gewijzigd door maarud op 11-12-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
sowieso is de fotocompressie erg agressief in whatsapp. als ik de foto in mijn galerij bekijk zit er veel meer detail in het origineel dan in die van whatapp. ( en ik heb maar een 4mp camera in de One)

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Erg jammer dat de WhatsApp voor de iPhone de "verberg laatst gezien" optie wel heeft en de WhatsApp voor de Android nog altijd niet.

Bloedirritant dat dat nog altijd niet kan

[ Voor 15% gewijzigd door the-edge op 19-12-2013 16:59 ]

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:44

Yucko

One clown to rule them all !

the-edge schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:57:
Erg jammer dat de WhatsApp voor de iPhone de "verberg laatst gezien" optie wel heeft en de WhatsApp voor de Android nog altijd niet.

WA+ D aanschaffen en dan heb je het ook :P

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
Yucko schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:15:
[...]

WA+ D aanschaffen en dan heb je het ook :P
In mijn ogen is dat niet de bedoeling, alle versies moeten gelijk zijn vind ik.

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

the-edge schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:57:

Ben eerder benieuwd waarom sommige die graag willen. Niet dat het me uitmaakt, maar wat kan mij het boeien of iemand ziet dat ik online geweest ben om 3 uur in de nacht of iets.

Rupsen, Rapsen.

• Mizgala28
Metian schreef op donderdag 19 december 2013 @ 20:34:
[...]

Ben eerder benieuwd waarom sommige die graag willen. Niet dat het me uitmaakt, maar wat kan mij het boeien of iemand ziet dat ik online geweest ben om 3 uur in de nacht of iets.
Omdat sommigen net als ik dan vrienden hebben die je snachts lastig vallen en als je je wifi uitzet je dan bellen waardoor jij je telefoon uitzet en een belangrijk telefoontje mist.

Uit ervaring, diegene is dan ook geen vriend meer.

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Mizgala28 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:10:
[...]

Omdat sommigen net als ik dan vrienden hebben die je snachts lastig vallen en als je je wifi uitzet je dan bellen waardoor jij je telefoon uitzet en een belangrijk telefoontje mist.

Uit ervaring, diegene is dan ook geen vriend meer.
Duidelijk, dan kan ik het begrijpen. Mag in dit geval dan van geluk spreken dat ik niet zulke vrienden heb, maar daar komt ook bij dat ik gewoon er doorheen slaap.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Om ook maar een praktisch voorbeeld in deze te geven; mijn vriendin is hoogzwanger en heeft een iPhone. Die heeft dus de "last seen" optie uitgeschakeld. Omdat anders (dat weten we wel bijna zeker) familie en vrienden haar "in de gaten houden", en willen weten of het al begonnen is of niet. :)

Dat gaat ver, dat snap ik ook wel. Maar persoonlijk ben ik er ook meer voorstander van om de "last seen" uitschakel-mogelijkheid te hebben op Android. Gewoon, privacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

the-edge schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:58:
Om ook maar een praktisch voorbeeld in deze te geven; mijn vriendin is hoogzwanger en heeft een iPhone. Die heeft dus de "last seen" optie uitgeschakeld. Omdat anders (dat weten we wel bijna zeker) familie en vrienden haar "in de gaten houden", en willen weten of het al begonnen is of niet. :)
En dat valt daar uit af te leiden? Knap :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Slasher schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:21:
[...]

En dat valt daar uit af te leiden? Knap :)
Speculeren bijvoorbeeld.
Pagina: 1 ... 33 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android