Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nickname does not reflect reality
Ik had het nog nooit gebruikt, ik gebruikte PingChatBrad Pitt schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:57:
Wat doet ie nu beter dan ervoor dan? Ik mis jouw euforie denk ik, zie/merk geen enkel verschil
Ow ok, daarmee vergeleken is het inderdaad wel Wassap FTW!DennusB schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:57:
Ik had het nog nooit gebruikt, ik gebruikte PingChat
Thx voor de update in de topicstart, ziet er een stuk beter uit..Henk schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:45:
Topicstart even een flinke uitbreiding en opfrisbeurt gegeven![]()
To-do:
- Nieuwe header image
- Screenshots
- Checken op hoofdletterfoutjes
- ???
[...]
Ik zal vanavond even opzoek gaan naar een andere header image. Screenshots maken kan ikzelf (nog) niet, aangezien m'n Desire niet geroot is. Als er mensen dat willen doen, DM mij of Henk even?
(Ben je toch nodig tijdens het maken van de TS gok ik
Probeer dit is?:
http://www.androidcentral.com/taking-screenshots-without-root
(Weet niet zeker of het wel werkt i.c.m. Sense, maar je kan het altijd proberen
Via de downloadlink kan ik WhatsApp downloaden,
maar dan is hij maar 90 dagen Free.
Mijn huidige versie is geldig tot november 2011 ofzo.
Maar ik neem toch aan dat mijn geïnstalleerde versie ook gewoon tot dan de updates krijgt?
[ Voor 42% gewijzigd door SmiGueL op 01-09-2010 13:54 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Advanced Task Killer verwijderen zal je enige optie zijn...barry457 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:03:
Whatsapp gedownload, maar krijg hem niet gestart. Hij blijft maar zeuren dat er een 3rd party task manager draait en dat ik dit moet verwijderen. Enige wat ik heb draaien is Advanced Task Killer en Astra file manager. Hier moet hij toch gewoon mee kunnen samenwerken??
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Verwijderd
(6622 --> 6647)
Ik neem aan dat dit dezelfde versie is als die van de website?
(gezien deze maar 90 dagen geldig is.... zo staat het er iig)
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
THnx, dat was het. Wel minder dat je ATK moet uninstallen hiervoor.NoReason schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:34:
[...]
Advanced Task Killer verwijderen zal je enige optie zijn...
[ Voor 17% gewijzigd door vogelaarke135 op 01-09-2010 16:23 ]
vogelaarke135
Ik vraag me af of dat echt zo'n obstakel isvogelaarke135 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:11:
Wat ik mij afvraag: volgens mij hoeven iPhone gebruikers slechts 1 keer 79 cent te betalen voor Whatsapp, daarna niks meer. Waarom moeten wij misschien binnenkort 1.99 betalen per jaar? Wat trouwens geen geld is als je genoeg mensen hebt in je lijst, maar wel een obstakel kan zijn voor bredere acceptatie van Whatsapp versus SMS/MMS
Owja, thx voor de screenshots!
Ik heb ook geen 2.1!Mark_640 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:26:
@DennusB, geen idee, probeer het eens? Ik heb hier geen 2.1 meer draaien helaas...
Owja, thx voor de screenshots!
En graag gedaan
ik heb die op 2.1 draaien ja, paar keer proberen en kwam er ineens door vandaagDennusB schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:24:
Als je de APK van de Public Beta pakt, werkt die dan wel op Android 2.1? Of werkt het ook gewoon echt niet ?
[ Voor 59% gewijzigd door IRCfreAk op 01-09-2010 19:57 ]
Maar het rare vind ik dat iPhone gebruikers één keertje 79 cent neertellen en dan klaar...De rest van de gebruikers moeten wel een jaarlijkse (kleine!) fee betalen.Ik vraag me af of dat echt zo'n obstakel is. Een jaar lang 'gratis' smsen voor de prijs van wat is het, hooguit 30-40 smsjes?
vogelaarke135
Meestal is het omgedraaid, iPhone duurder als Androidvogelaarke135 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:36:
[...]
Maar het rare vind ik dat iPhone gebruikers één keertje 79 cent neertellen en dan klaar...De rest van de gebruikers moeten wel een jaarlijkse (kleine!) fee betalen.
Geen whatsapp zo te zien voor mij
Je hebt helemaal geen Android 2.2 nodig voor Whatsapp hoor.Afiso schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:20:
Verdomme, heb een simlock vrije HTC desire toentertijd gehad bij me abbo van T Mobile, maar kan hem niet updaten naar android 2.2. Mijn vodafone sim met abo zit er nu nog in.
Geen whatsapp zo te zien voor mijof toch wel? Help iemand?
Volgens whatsapp.com/android wel (op dit moment nog):Je hebt helemaal geen Android 2.2 nodig voor Whatsapp hoor.
>>> Want to download the app? Please access this web page from your Android Browser...
Minimum requirements
Android OS 2.2 or above
Unlimited internet data plan
vogelaarke135
Onzin, ik ken meerdere mensen die hem gewoon (via de APK file) op 2.1 hebben geinstalleerd. Werkt als een tietvogelaarke135 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:58:
[...]
Volgens whatsapp.com/android wel (op dit moment nog):
[...]
ATK is helemaal niet nodig op Android. Het systeem zorgt er zelf voor. Cache Clearen af en toe werkt veel beter dan al die programma's afsluiten. Ze staan in het geheugen maar gebruiken niets, en heeft Android dat geheugen nodig gaan ze er gelijk uit...barry457 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:51:
[...]
THnx, dat was het. Wel minder dat je ATK moet uninstallen hiervoor.
Uhm, hij is sinds gister public BETA? Je hoeft dus helemaal geen BETA 'status' meer te hebbenSypher schreef op donderdag 02 september 2010 @ 08:50:
Er is een 90 dagen trial beschikbaar blijkbaar: Download!
Lijkt me dat je deze wel kan activeren zonder BETA status.
En krijg je dan meer dan 90 dagen?DennusB schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:03:
[...]
Uhm, hij is sinds gister public BETA? Je hoeft dus helemaal geen BETA 'status' meer te hebben
Een jaar kreeg ik?
Ik gebruik het ook vooral ipv MMS, dan zit je zo aan die 2 euro. Ik ben wel van mening dat het een beetje oneerlijk is, maar iets in mij zegt dat Apple de jaarlijkse fee constructie niet toe laat :X!L0we schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:05:
[...]
Ik vraag me af of dat echt zo'n obstakel is. Een jaar lang 'gratis' smsen voor de prijs van wat is het, hooguit 30-40 smsjes?
isthistheshitorwhat
registreren lukt mij ook niet, heb wel android 2.2 en gedownload van hun websiteRealityweb schreef op donderdag 02 september 2010 @ 11:56:
Ben wel benieuwd hiernaar. Maar kan hem niet activeren. Terwijl hij nu toch in open beta is?
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Verwijderd
Hoe weet je dat? Ik zie het niet op hun site staan. Weet je ook hoe lang het zal duren?Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:20:
Service is momenteel down, misschien ligt het daar aan?
Ze maken dat altijd bekend via een speciale twitteraccount: http://twitter.com/wa_statusVerwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:02:
[...]
Hoe weet je dat? Ik zie het niet op hun site staan. Weet je ook hoe lang het zal duren?
Verwijderd
Oja, bedankt. Als dit vaker gebeurt ga ik hier denk ik niet voor betalen na de beta.Pizr schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:04:
[...]
Ze maken dat altijd bekend via een speciale twitteraccount: http://twitter.com/wa_status
Hier werkt het in ieder geval wel gewoon? Het is niet rete snel, maar het werktVerwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 12:20:
Service is momenteel down, misschien ligt het daar aan?
Hij geeft bij mij ook 'no connection' aan als je checked, het werkt echter prima
Idd, de service werkt wel gewoon, alleen het aanmelden enzo blijkbaar niet! Ik heb gisteren iig zeker tig keer mijn whatsapp gebruikt!Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:09:
[...]
Oja, bedankt. Als dit vaker gebeurt ga ik hier denk ik niet voor betalen na de beta.
Wat raar, probeer eens te kijken of Whatsapp CPU verbruikt (met bijv. Advanced Task Cleaner, hoewel task killers niet worden aangeraden icm Whatsapp en Pingchat e.d.)disweb schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:02:
Het werkt op mijn G1 met 2.2, maar is wel erg traag en ik merk ook dat mijn batterij echt een stuk sneller leeg gaat!
Zoals al hierboven een paar keer aangegeven, Whatsapp werkt hier prima, alleen als ik kijk in de connection status staat er: no connection?
vogelaarke135
Misschien dat hij de verbinding alleen maar aangaat op het moment van halen of brengen ?vogelaarke135 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:27:
[...]
Wat raar, probeer eens te kijken of Whatsapp CPU verbruikt (met bijv. Advanced Task Cleaner, hoewel task killers niet worden aangeraden icm Whatsapp en Pingchat e.d.)
Zoals al hierboven een paar keer aangegeven, Whatsapp werkt hier prima, alleen als ik kijk in de connection status staat er: no connection?
Ik weet niets zeker, maar ik heb (als ik de Desire reboot) staan dat 'ie 1 min connected is, tot soms wel 47 min connected. Maar de laatste paar dagen is het telkens no connection, en krijg ik pas weer berichten al ik de telefoon herstart.Dice schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 14:48:
[...]
Misschien dat hij de verbinding alleen maar aangaat op het moment van halen of brengen ?
Klopt, op mijn HTC Desire met 2.2 kreeg ik ook de melding dat een 3th party task manager roet in het eten gooide. Na verwijderen van Advanced Task Killer geen melding meer gehad.NoReason schreef op woensdag 01 september 2010 @ 14:34:
[...]
Advanced Task Killer verwijderen zal je enige optie zijn...
Op mijn eigen Desire was ik direct door de initialisatie heen.
Op de Wildfire van mijn vriendin (paar minuten later) krijg ik het vooralsnog niet voor elkaar om er doorheen te komen.
Keep you posted.
*update*
Vanochtend rond 07:45 uur nog eens geprobeerd met de Wildfire van vriendin en toen is het gelukt. Het Whatsappen gaat prima. De berichten komen direct aan (getest via Wi-Fi). Ook het versturen van een foto en een contactpersoon leverde geen probleem op.
Dus ja, Whatsapp doet het ook op de Wildfire.
De .apk heb ik gedownload via http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk.
Ik heb dus niet de 2.2 .apk geinstalleerd op mijn desire zoals ie hier staat aangeboden: Whatsapp beta android 2.2
[ Voor 56% gewijzigd door DeTjuk op 04-09-2010 19:08 . Reden: autorisatie -> initialisatie + update ]
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Verwijderd
Prima, krijg je van mij nu 80 cent, en geef je mij de rest van je leven 2 dollar per jaar.Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:53:
voor mij heeft 2 dollar per jaar hetzelfde effect als 80cent voor heel je leven, maar goed dat verschilt natuurlijk per individu
Nu serieus, het is uiteraard wel vreemd dat er zoveel verschil zit in dezelfde app.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
- Beta nu verkrijgbaar voor Android devices vanaf 2.1
- URL naar beta aangepast naar: http://www.whatsapp.com/android/
Op nokia's is het ook 2 dollar per jaar. Ik denk dat de ontwikkelaar zijn beoogde prijs 2 dollar per jaar is, maar dat de voorwaarden van Apple dit niet toestaan..madmaus schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:09:
[...]
Prima, krijg je van mij nu 80 cent, en geef je mij de rest van je leven 2 dollar per jaar.
Nu serieus, het is uiteraard wel vreemd dat er zoveel verschil zit in dezelfde app.

Ik heb net even een snelle zoektocht gedaan, en wat ik kon vinden is het mogelijk om $ 1,99 te vragen voor een app...Pizr schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 11:00:
[...]
Op nokia's is het ook 2 dollar per jaar. Ik denk dat de ontwikkelaar zijn beoogde prijs 2 dollar per jaar is, maar dat de voorwaarden van Apple dit niet toestaan..!
Maar dat zal nog steeds voor je hele leven zijn. Ik weet niet in hoeverre je in app payments mag/kan toepassen in de app-store.
Wat kan ik hier aan doen?
Je moet trouwens je browser op mobiel view zetten om de download te kunnen zien....Mark_640 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:53:
TS geüpdate:
- Beta nu verkrijgbaar voor Android devices vanaf 2.1
- URL naar beta aangepast naar: http://www.whatsapp.com/android/
Hij pushed berichten, hij hoort op no connection te staan, of zou je graag willen dat hij constant 3G staat te slurpen? Laat je maar eens pingen, of ping zelf maar eens. Je zult zien dat berichten gewoon binnen komen en de deur uit gaan.PolluxDKB schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 17:50:
Ik heb echt constant ''No Connection'' totdat ik WhatsApp uit zet met ''Gedwongen stoppen'' en dan weer handmatig opstart.
Wat kan ik hier aan doen?HTC Desire 2.2
GoT is geen helpdesk. Graag eerst zelf op onderzoek uitgaan voordat je je vraag stelt. Als je dit topic een beetje volgt, dan had je het antwoord al geweten.Kizanko schreef op woensdag 08 september 2010 @ 01:21:
Bij mij staat er: Whatsapp and your 3rd party task manager are uncompatible. Please remove your task manager and try again. Wat bedoelen ze daarmee?
Om je een beetje te helpen; kijk eens naar de posts van 1 september.
Haha die had ik beter kunnen overslaan. Loopt steeds vast en ik ontvang wel berichten alleen kan ik ze niet lezen omdat de chats leeg blijvenalwaysleft schreef op woensdag 08 september 2010 @ 22:24:
Voor de liefhebbers; er is weer een update beschikbaar sinds vanavond
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Zojuist weer een update ontvangenparagon schreef op donderdag 09 september 2010 @ 02:03:
[...]
Haha die had ik beter kunnen overslaan. Loopt steeds vast en ik ontvang wel berichten alleen kan ik ze niet lezen omdat de chats leeg blijven
Als ik een nieuwe chat start (op het plusje), dan zie ik geen enkele contact staan. Wil dit zeggen dat niemand in mijn contacts whatsapp gebruikt?
Andersom juist.Laguna schreef op donderdag 09 september 2010 @ 13:19:
Klopt het dat je nu geen jaarlijkse kosten hebt voor de iPhone en Blackberry versie (die zich niet in de BETA status bevinden) en je wel jaarlijkse kosten hebt voor de Android en Nokia S60 versie (die zich wel in de BETA status bevinden)?
Nee hoor. Op de iPhone is het éénmalig 80 cent, bij Android "moet" je jaarlijks betalen.parff schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:17:
Andersom juist.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Ja, dat klopt. Anders had je nu inderdaad een overzicht gehad van de personen die het ook geïnstalleerd hebben staan.mngm schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:16:
Net ook geinstalleerd op mijn Hero. Lijkt me wel potentieel hebben!
Als ik een nieuwe chat start (op het plusje), dan zie ik geen enkele contact staan. Wil dit zeggen dat niemand in mijn contacts whatsapp gebruikt?
Ik heb zonder te betalen een licentie tot Oktober 2011...
Ja dat lijkt me duidelijk heMarcoC schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:54:
Ik heb de app ooit al op de iPhone gekocht, maar voor de Android-versie mag ik dan zeker gewoon opnieuw betalen?
Ja, lijkt mij ook wel duidelijk maar ik wilde toch gewoon even mijn ongenoegen uitenDennusB schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:16:
[...]
Ja dat lijkt me duidelijk heMaar je kan nu nog gebruik maken van de gratis BETA.
Waar kun je dat terug vinden?Mark_640 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 09:16:
Ik heb zonder te betalen een licentie tot Oktober 2011...
Ergens eerder is al gepost van iemand die over is gestapt. Licenties gaan per nummer ipv per telefoon.MarcoC schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 08:54:
Ik heb de app ooit al op de iPhone gekocht, maar voor de Android-versie mag ik dan zeker gewoon opnieuw betalen?
Een bb-gebruiker had een licentie voor 10 jaar op zijn nummer. Allemaal terug te lezen in dit topic als je bijv. op licentie zoeken rechts boven.
In het hoofdmenu (waar je je chats ziet staan) en dan 'Settings' -> Account info.
Verwijderd
Zal je altijd zien..post je dit berichtje, dan doet ie het weer.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 14:27 . Reden: update ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Verwijderd
Klopt..krijg nu wat berichten binnen. Zal je altijd zien. Maak je je ongerust, wijdt je er een berichtje aan, is het probleem verholpen..
Interessant, dus dan is mijn Whatsapp-versie onbeperkt geldigFloris-K schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:07:
[...]
Ergens eerder is al gepost van iemand die over is gestapt. Licenties gaan per nummer ipv per telefoon.
Een bb-gebruiker had een licentie voor 10 jaar op zijn nummer. Allemaal terug te lezen in dit topic als je bijv. op licentie zoeken rechts boven.
Yep; zag ik ook. Wat dan ook gelijk opvalt is Whatsapp dan ook je telefoon op PartialAwakeState houdt waardoor de accu ook lekker leeg geslurpt wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:20:
Ligt whatsapp er bij jullie ook al een tijdje uit? Berichten worden niet verzonden en de server/connection-status geeft aan 'No connection'
Zal je altijd zien..post je dit berichtje, dan doet ie het weer.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Anders lees je de startpost ffpina schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:30:
ik vind whatsapp zelfs niet eens op de market, market enabler nochtans al geactiveerd. Waar vinden jullie die?
Ik heb sinds die update (1.0.6867) ook steeds problemen. Hele tijd crashes en laad elke keer heel sloom. Scherm gaat niet aan enzo en heb zelfs perongeluk een bericht gecopy paste en naar een onbekende gestuurd xD, toen mob in me zak zat. Dit is trouwens op de Legend, zo even een reïnstall proberen, hopelijk helpt dat.paragon schreef op donderdag 09 september 2010 @ 02:03:
[...]
Haha die had ik beter kunnen overslaan. Loopt steeds vast en ik ontvang wel berichten alleen kan ik ze niet lezen omdat de chats leeg blijven
/edit
Net reinstall gedaan vanaf http://www.whatsapp.com/android/ en versie is nu opeens 1.0.6647 en geeft aan dat dit de recenste is.Volgens mij is probleem nu wel opgelost.
[ Voor 13% gewijzigd door xileS op 10-09-2010 17:27 ]
Ook geprobeerd, maar hier sucked het nog steedsxileS schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:30:
Net reinstall gedaan vanaf http://www.whatsapp.com/android/ en versie is nu opeens 1.0.6647 en geeft aan dat dit de recenste is.Volgens mij is probleem nu wel opgelost.

Gebruik even de zoekfunctie aub. Of lees het topic ff door.Morgion schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 22:58:
Ik krijg, na installatie, bij het opstarten de melding dat Whatsapp niet compatible is met mijn third party task manager. Ik neem aan dat hiermee Advanced Task Killer wordt bedoeld? Meer mensen die dit hebben?
Hint: Zie 1 september
Ah, thanks. Wel handig om ff in de openingspost te vermelden imo.Jimster schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:00:
[...]
Gebruik even de zoekfunctie aub. Of lees het topic ff door.
Hint: Zie 1 september
Idd, werkt nog niet helemaal lkr. Blijft vooral heel vaak en heel lang op een zwart scherm hangen. Hopen op een snelle update dan maar weer.Henk schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:09:
[...]
Ook geprobeerd, maar hier sucked het nog steedsVooral het openen vanaf een notificatie duurt gewoon een aantal seconden
- Verbruikt whatsapp /ping veel data? (vooral qua polling enz.
- is dit een goed alternatief of zou m'n desire dan ook internet voor andere dingen gebruiken.
- zijn er apps waar je kan aangeven dat enkel dat programma mag dataslobberen
- is er überhaubt gprs/hsdp in de alpen/skigebied
www.casarodriguillo.com
Is data verbruik in het buitenland niet veel duurder dan die paar smsjes / belletjes die je daar doet?Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 14:58:
Ik ben niet zo'n chatter, maar op wintersport knal je er soms heel wat telefoontjes en sms doorheen.
- Verbruikt whatsapp /ping veel data? (vooral qua polling enz.
- is dit een goed alternatief of zou m'n desire dan ook internet voor andere dingen gebruiken.
- zijn er apps waar je kan aangeven dat enkel dat programma mag dataslobberen
- is er überhaubt gprs/hsdp in de alpen/skigebied
n.a.
En ik kan een blox kopen voor 20MB en dat kost 10,- en data is ook niet heel veel qua kosten (tenminste dat hangt er dus vanaf hoe veel ik ga gebruiken)
Stel dat ik met whatsapp. maar 2MB gebruik.
www.casarodriguillo.com
Whatsapp gewoon een poosje en bekijk het verbruik, dat kan je ergens in het menu vinden. Dan kan je inschatten wat het je gaat kosten in het buitenland.Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:09:
Dat weet ik niet, want dat bellen schiet wel op, zo'n 75-90 cent per belletje en sms zal wel iets van 50 cent zijn.
En ik kan een blox kopen voor 20MB en dat kost 10,- en data is ook niet heel veel qua kosten (tenminste dat hangt er dus vanaf hoe veel ik ga gebruiken)
Stel dat ik met whatsapp. maar 2MB gebruik.
iemand antwoord op vraag 3 en 4
www.casarodriguillo.com
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Vrij nutteloos allemaal, want een sms kost maar 13 cent in t buitenland en bellen iets van 45 cent per minuut ofzo. Check eerst je tarieven maar eens.Pinin schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:35:
Laat ie dan ook zien wat ie gebruikt aan pollen enz.
iemand antwoord op vraag 3 en 4
Ik merk het jaJKratos schreef op zondag 12 september 2010 @ 17:25:
Enter is geen verzenden meer namelijk.
Daarnaast: Ik vind whatsapp nog steeds ERG veel energie gebruiken. Vaak gaat me telefoon bij WEINIG gebruik slecht 6 uurtjes mee met een volle accu!!! Dit komt volgens mij echt door whatsapp, ookal kan ik het in de statistieken voor gebruik niet erg goed terugvinden.
Ik heb een G1 met android 2.1. Ik kan me goed voorstellen dat het met 2.2 veel minder energie gebruik door het gebruik van C2DM. Iemand ervaring met een 2.2 phone?
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
(amper een dag i.p.v. anderhalve dag met batterij doen)
Wel jammer... maar blijf het vooralsnog wel gebruiken.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Merk wel dat Whatsapp nog wel eens de connectie verliest (althans; dat geeft ie aan), en dan houdt de app de telefoon vaak in PatialWakeup State wat weer meer energieverbruik met zich meebrengt.
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android