Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
Bij mij loopt Whatsapp sinds de update vaak vast.. Tevens heb ik het idee dat mijn accu veel sneller leeg is.
Op Android 4.0.x. Standaard HTC Sense

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 17-03-2013 20:07 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Bijzonder irritant vind ik de playstore berichten van mensen die lopen te zeiken dat whatsapp betaald is geworden...tjonge jonge 1 fucking euro p/j pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik heb gedowngrade naar 2.9.1547

Had gewoon teveel gezeik met de nieuwe uitvoering. Telefoon leek trager te zijn, er werd meer accu verbruikt, en het programma liep vaak vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
marcel23456 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:04:
Bijzonder irritant vind ik de playstore berichten van mensen die lopen te zeiken dat whatsapp betaald is geworden...tjonge jonge 1 fucking euro p/j pffff.
In de playstore reageren alleen fucking gierigaards op gratis apps. Ik ga dat wel eens lezen, for the lulz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja mensen zijn vrij sneu wat dat betreft, zo'n laag bedrag voor onbeperkt messaging, foto's, video's en weet ik wat sturen is echt uniek.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:09:
[...]

In de playstore reageren alleen fucking gierigaards op gratis apps. Ik ga dat wel eens lezen, for the lulz
Niet alleen gierigaards, maar ook mensen die vinden dat het uiterlijk achteruit gegaan is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:10:
Niet alleen gierigaards, maar ook mensen die vinden dat het uiterlijk achteruit gegaan is!
dat hoor ik ook maar ik zie het niet?
Het enigste wat ik zie is dat die smiliey knop nu naast de text invoer ipv bovenaan. Maar dat vind ik makkelijker.
Voor de rest zie ik geen verschil.
Doet WA nu eindelijk animgifs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:06
persoonlijk vindt ik het ook niet erg, enigste wat ik er wel erg aan vindt is het feit dat er een creditcard voor aangeschaft moet worden, terwijl ik dat ding nooit weer zal gaan gebruiken ...

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Laten we dan niet vergeten dat de reden dat whatsapp zo groot geworden is omdat het gebruik ervan gratis was! Dat wekt natuurlijk wel wat frustraties op als ze nu geld vargen.

Ik zou geen moeite hebben met 90ct per jaar, maar als iedereen uit mijn contactenlijst over gaat stappen is dat natuurlijk wel zonde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Er zijn andere lettertypes gekomen. Andere vinkjes of een bericht verstuurd/aangekomen is. Er wordt nu ook tekst boven de tijdaanduiding geplaatst.
Veel meer wit, en wat opacity in de tekstveldjes volgens mij.
Afbeeldingen worden anders weergegeven, veel groter en meer naar hun verhoudingen..
En natuurlijk de smilieknop verplaatsing die ikzelf 10x niks vind.

Qua uiterlijk vond ik het een vooruitgang. Maar op mijn telefoon werkt het gewoon niet fris.. Dus daarom maar terug naar de oude versie.

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 18-03-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het overzicht in een gesprek met afbeeldingen en filmpjes niet echt een verbetering.. allemaal verschillende formaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

GAIAjohan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:05:
Ik heb gedowngrade naar 2.9.1547

Had gewoon teveel gezeik met de nieuwe uitvoering. Telefoon leek trager te zijn, er werd meer accu verbruikt, en het programma liep vaak vast.
Op een gegeven moment zul je wel moeten updaten.
Mijn buurvrouw update nooit apps en kwam na aantal maanden bij mij klagen dat WhatsApp het niet meer deed. Ze moest echt updaten, toen werkte alles weer.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 13:53:
[...]

Volgens mij klopt er iets niet in de 1e regel :|
whoops zie het nu pas, ik bedoelde ipod touch :P

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:09:
[...]

Ja mensen zijn vrij sneu wat dat betreft, zo'n laag bedrag voor onbeperkt messaging, foto's, video's en weet ik wat sturen is echt uniek.
Precies. Stap dan maar lekker over op een messenger die niet is gelinkt aan mobiele nummers.

Mensen die zeiken als een UI verandert moet je natuurlijk al helemaal niet serieus nemen. Die worden ook gek bij elke Windows wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Razenko schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:17:
[...]

persoonlijk vindt ik het ook niet erg, enigste wat ik er wel erg aan vindt is het feit dat er een creditcard voor aangeschaft moet worden, terwijl ik dat ding nooit weer zal gaan gebruiken ...
Je kunt whatsapp ook betalen met paypal (in de app zelf), welke je weer gewoon met elk Nederlands bank account kunt gebruiken.

Over het nieuwe uiterlijk: vind ik persoonlijk een enorme vooruitgang. Whatsapp hield zich totaal niet aan het uiterlijk wat andere apps wel deden, nu eindelijk wel. De verplaatsing van de smileyknop vind ik ook heerlijk, nu kan ik er eindelijk bij zonder mijn telefoon los te hoeven laten en naar boven te moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:36:
[...]

Mensen die zeiken als een UI verandert moet je natuurlijk al helemaal niet serieus nemen. Die worden ook gek bij elke Windows wissel.
Que? Ik denk juist dat een verandering in de UI voorzichtig gedaan moet worden. Verder heeft iemand naar mijn mening gewoon het recht om te zeggen dat een andere UI hem totaal niet aanstaat.
Zo stond mij de nieuwe Tweakers niet aan. Verder valt het gek worden bij een Windows wissel wel mee.
Ik denk dat iedereen het erover eens was dat Windows 7 beter was dan XP en Vista. Maar nu met Windows 8 kan ik me zeer goed voorstellen dat mensen klagen. Ikzelf vind Win8 op een pc ook niet prettig, maar op een tablet werkt het best goed.

Als je niet goed luistert naar de gebruikers kan het zijn dat ze gewoon weglopen, daar zijn voldoende voorbeelden van die in het verleden een andere UI aannamen waarna de gebruikers wegliepen.

[ Voor 4% gewijzigd door GAIAjohan op 18-03-2013 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Orian schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:38:
[...]

Je kunt whatsapp ook betalen met paypal (in de app zelf), welke je weer gewoon met elk Nederlands bank account kunt gebruiken.

Over het nieuwe uiterlijk: vind ik persoonlijk een enorme vooruitgang. Whatsapp hield zich totaal niet aan het uiterlijk wat andere apps wel deden, nu eindelijk wel. De verplaatsing van de smileyknop vind ik ook heerlijk, nu kan ik er eindelijk bij zonder mijn telefoon los te hoeven laten en naar boven te moeten gaan :)
Niet meer, althans, niet met de versie uit Google Play. Die optie heeft er 1 of 2 dagen ingestaan voor 't weer verwijdert werd.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Raven schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:06:
[...]

Niet meer, althans, niet met de versie uit Google Play. Die optie heeft er 1 of 2 dagen ingestaan voor 't weer verwijdert werd.
Instellingen -> Account -> Betalings informatie -> Payments issues? -> Paypal website.

Voila there i fixed it for you.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Vandaag, ondanks de implementatie van de verschillende betaalmethodes, toch weer gratis verlenging van service gehad voor een jaar, terwijl mijn dienst nog liep tot 17-04.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
MyUtd4Life schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:17:
Vandaag, ondanks de implementatie van de verschillende betaalmethodes, toch weer gratis verlenging van service gehad voor een jaar, terwijl mijn dienst nog liep tot 17-04.
De mijne staat op levenslang 8) ik gebruik whatsapp vanaf dag 1, elke keer als ik wisselde van mobiel ( en doe dat tamelijk vaak) kwam er steeds en jaar bij. Sinds 1 jaar staat er levenslang hoe vaak ik ook van mobiel wissel oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Of gewoon keer registeren met een iPhone en je hebt ook levenslang.

Hoe dan ook, mensen die mekkeren over dat men na bepaalde tijd moet betalen voor whatsapp hebben gewoon weg niet goed gelezen. Whatsapp heeft naar mijn weten altijd al zo gehandeld, dat hun nou het telkens uitstellen voor je is een ander verhaal.

En wat is nou 1 euro per jaar...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:21:
Of gewoon keer registeren met een iPhone en je hebt ook levenslang.

Hoe dan ook, mensen die mekkeren over dat men na bepaalde tijd moet betalen voor whatsapp hebben gewoon weg niet goed gelezen. Whatsapp heeft naar mijn weten altijd al zo gehandeld, dat hun nou het telkens uitstellen voor je is een ander verhaal.

En wat is nou 1 euro per jaar...
Ik vind betalen ook geen probleem, maar die iPhone-truc werkt in de loop van dit jaar hoogst waarschijnlijk ook niet meer, want ook daarmee moet jaarlijks betaald gaan worden.
nieuws: WhatsApp stapt over op jaarabonnementen voor iOS-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:21:
[...]

Ik vind betalen ook geen probleem, maar die iPhone-truc werkt in de loop van dit jaar hoogst waarschijnlijk ook niet meer, want ook daarmee moet jaarlijks betaald gaan worden.
nieuws: WhatsApp stapt over op jaarabonnementen voor iOS-app
Het laatste zinnetje van de inleiding:
Bestaande gebruikers worden ontzien
Lijkt me ook logisch, want anders zouden de voorwaarden zomaar veranderen voor deze mensen, en dat mag vast niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

GAIAjohan schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:10:
[...]
Lijkt me ook logisch, want anders zouden de voorwaarden zomaar veranderen voor deze mensen, en dat mag vast niet zomaar.
Waarom zouden de voorwaarden van een app niet mogen veranderen? Daar zal vast iets over in de kleine regeltjes staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 14:13
Over het betalen voor whatsapp trouwens, had het ook al in de reacties gezet. Een euro per jaar is natuurlijk niks voor Whatsapp, en ben dat persoonlijk ook wel bereid te betalen. De vraag is alleen wat die drempel van gratis naar betalen gaat doen, uiteindelijk zullen er toch gebruikers zijn die liever een gratis alternatief zoeken dan dat ze jaarlijks gaan betalen en dus die ene 'drempel' over gaan, ook al is het bedrag absoluut niet hoog. Maar ik heb het idee dat het een kwestie van afwachten word tot ergens volgend jaar wanneer de eersten moeten starten met een abonnement.

[ Voor 3% gewijzigd door icratox op 19-03-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Implementeer SMS/iDeal betaling erbij, en voila.. Iedereek kán! overstappen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:27:
Implementeer SMS/iDeal betaling erbij, en voila.. Iedereek kán! overstappen.
Betalen via sms zou inderdaad nog eens knap handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
marcel23456 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:15:
[...]

De mijne staat op levenslang 8) ik gebruik whatsapp vanaf dag 1, elke keer als ik wisselde van mobiel ( en doe dat tamelijk vaak) kwam er steeds en jaar bij. Sinds 1 jaar staat er levenslang hoe vaak ik ook van mobiel wissel oOo
Je zegt het goed, hoe vaak je ook van mobiel wisselt. WA is gekoppeld aan je telefoonnummer ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, zelfde datum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik moet toch zeggen dat ik voornamelijk negatieve verhalen hoor na de grote update van Whatsapp. Eigenlijk gaan vrijwel alle klachten over de sloomheid van de app. Mijn Xperia Arc is al geen krachtpatser meer, maar ook mensen met een SGS2 en SGS3 klagen steen en been. Heb ze zelf ook even uitgeprobeerd en de vertragingen eigenlijk even erg als bij mijn eigen toestel. 't Is gewoon erg hinderlijk bij dagelijks gebruik. Ik vraag mij toch af waardoor dit komt eigenlijk, lijkt mij stug dat dit volledig te wijten is aan het nieuwe uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:16

Vis

SChief schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:11:
Ik moet toch zeggen dat ik voornamelijk negatieve verhalen hoor na de grote update van Whatsapp. Eigenlijk gaan vrijwel alle klachten over de sloomheid van de app. Mijn Xperia Arc is al geen krachtpatser meer, maar ook mensen met een SGS2 en SGS3 klagen steen en been. Heb ze zelf ook even uitgeprobeerd en de vertragingen eigenlijk even erg als bij mijn eigen toestel. 't Is gewoon erg hinderlijk bij dagelijks gebruik. Ik vraag mij toch af waardoor dit komt eigenlijk, lijkt mij stug dat dit volledig te wijten is aan het nieuwe uiterlijk.
Same here!

Galaxy Nexus

Vertraagde berichten, (soms zelfs 1 dag!!!) dit kan toch niet?! 8)7

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hm, mijn ma heeft een Galaxy Ace, sommige berichten krijgt ze inderdaad ook gewoon 12 uur later.
Heb al gecontroleerd of WiFi niet in de slaapstand ging maar dat blijkt gewoon niet zo te zijn.

Weird.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Net een test gedaan met twee telefoons: bericht kwam pas 24 minuten later aan op mijn Galaxy Nexus, met beide telefoons op hetzelfde Wifi-netwerk. Ik heb ook de hele tijd zitten internetten, dus het kan echt niet aan de verbinding liggen.

Edit: tweede test deed er precies een half uur over, zelfs terwijl ik ondertussen gewoon mijn GN aan heb gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Cerberus_tm op 22-03-2013 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
icratox schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:23:
Maar ik heb het idee dat het een kwestie van afwachten word tot ergens volgend jaar wanneer de eersten moeten starten met een abonnement.
Nee dat zie ik niet gebeuren, er liggen teveel gratis kapers op de kust om gebruikers van whatsapp over te nemen. Als whatsapp zo in zijn product had geloofd hadden ze wel 10 euro er van gemaakt ipv van een lousie 1 Euro. Vergeet niet dat whatsapp ook kosten heeft, servers, personeel ga zo maar door, ik vind in dat licht gezien 1 euro gewoon een giller.

Ook zijn mensen honkvaster als de gemiddelde tweaker die vaak wel nieuwe dingen aandurft, maar voor mij heeft het geen nut om bv over te stappen op bijvoorbeeld chaton want niemand uit mijn kring gebruikt het die zitten allemaal op whatsapp. Conclusie, niemand stapt over want je weet dan dat je contacten gaat verliezen. Bij ping van bb was dat anders, whatsapp was al een feit en toen hadden mensen dus een keus, je wist dat als je ping opzegde dat vrijwel al je contacten op whatsapp zaten dus keuze snel gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06:01

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Cerberus_tm schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 00:51:
Net een test gedaan met twee telefoons: bericht kwam pas 24 minuten later aan op mijn Galaxy Nexus, met beide telefoons op hetzelfde Wifi-netwerk. Ik heb ook de hele tijd zitten internetten, dus het kan echt niet aan de verbinding liggen.

Edit: tweede test deed er precies een half uur over, zelfs terwijl ik ondertussen gewoon mijn GN aan heb gehad.
ER is een storing bij WA. Wij, de WP8 -ers hebben er ook al dagen last van.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Oh! OK dank, goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Voor alle duidelijkheid, ik had het voornamelijk over de sloomheid van de app zelf. Berichtjes komen bij mij wel snel binnen eigenlijk. De afgelopen 24 uur heeft Whatsapp 2x een update gehad, maar veel beter is 't er niet op geworden.

EDIT: Net alweer een update gehad. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 22-03-2013 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
SChief schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:37:
Voor alle duidelijkheid, ik had het voornamelijk over de sloomheid van de app zelf. Berichtjes komen bij mij wel snel binnen eigenlijk. De afgelopen 24 uur heeft Whatsapp 2x een update gehad, maar veel beter is 't er niet op geworden.

EDIT: Net alweer een update gehad. 8)7
Ik wordt er ook een beetje gek van. Sinds de 'nieuwe whatsapp' voor mijn gevoel ongeveer elke dag een update die niets (in ieder niets dat ik merk) verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Merk ook niks van die updates. Loopt verdergoed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexz
  • Laatst online: 05-09 14:48
Helaas doet de WA een beetje raar op mijn Xperia Z - ik krijg notificaties pas 5-10 minuten nadat de berichten zijn binnengekomen, en worden berichten maar moeizaam verstuurd (lees: 1 minuut voor een 'enkel vinkje'). Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
Ja, bij mij duurt het vaak (hoewel niet altijd) nog langer, Galaxy Nexus. Iemand zei in deze thread dat er problemen zijn bij Whatsapp zelf. Hij had er ook last van op zijn Lumia. Hopelijk gaat het snel over; ik moet zeggen dat het vanmiddag toevallig wel snel ging bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:39:
Helaas doet de WA een beetje raar op mijn Xperia Z - ik krijg notificaties pas 5-10 minuten nadat de berichten zijn binnengekomen, en worden berichten maar moeizaam verstuurd (lees: 1 minuut voor een 'enkel vinkje'). Iemand anders daar ook last van?
Hier heb ik inderdaad ook last van maar dan op de Xperia U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
SChief schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:11:
Heb hier persoonlijk nog niet erg veel van gemerkt op mijn SGS3, hij is soms wat slomer met het starten van de app wanneer ik een berichtje binnenkrijgt maar daar houd het bij mij eigenlijk mee op.

De echt negatieve verhalen die ik lees her en der kom ik persoonlijk vrij weinig tegen, maar dan heb ik misschien geluk (even afkloppen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

icratox schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:51:
[...]

Heb hier persoonlijk nog niet erg veel van gemerkt op mijn SGS3, hij is soms wat slomer met het starten van de app wanneer ik een berichtje binnenkrijgt maar daar houd het bij mij eigenlijk mee op.

De echt negatieve verhalen die ik lees her en der kom ik persoonlijk vrij weinig tegen, maar dan heb ik misschien geluk (even afkloppen :+ )
Ik kom de problemen ook niet echt tegen op mijn One X, wat je zelf ook zegt; slomer met het starten van de app, maar dat is ook meteen het enige.

* Metian klopt het ook maar even af 8)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Iemand een idee wat er nieuw is in versie 2.9 4750?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 18:29
Roald1965 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:24:
Iemand een idee wat er nieuw is in versie 2.9 4750?
Meestal zijn het bugfixes, inmiddels is 2.9.4764 er al. Maarja veel veranderd zal er wel niet zijn.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Ik bedoel de versie die via googleplay wordt aangeboden en niet via de site van whatsapp zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Version 2.9.4207
bug and crash fixes
color and layout improvements
enable Croatian language

Dit is de laatste informatie die er in de Play Store over staat
2.9.4750 staat geen info over.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Roald1965 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:33:
Ik bedoel de versie die via googleplay wordt aangeboden en niet via de site van whatsapp zelf.
Verschil is dat de boel eindelijk weer vooruitkomt! Het werkt een heel stuk sneller, (bijna) even snel als voor de grote update.

EDIT: Hoor net dat een vriend van mij geen vooruitgang merkt, vreemd..

[ Voor 9% gewijzigd door S_Chief op 03-04-2013 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:35:
Version 2.9.4207
bug and crash fixes
color and layout improvements
enable Croatian language

Dit is de laatste informatie die er in de Play Store over staat
2.9.4750 staat geen info over.
Nu wel;
Version 2.9.4750
bug and crash fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 15:01
Heb ook ergens gelezen dat bestaande gebruikers van Whatsapp niet hoeven te betalen maar alleen nieuwe gebruikers. Maar in hoeverre dat waarheid is durf ik verder niet te zeggen.

Heb ook net weer een jaar erbij gekregen dus er lijkt wel iets van te kloppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeOO schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:20:
[...]
Heb ook ergens gelezen dat bestaande gebruikers van Whatsapp niet hoeven te betalen maar alleen nieuwe gebruikers. Maar in hoeverre dat waarheid is durf ik verder niet te zeggen.

Heb ook net weer een jaar erbij gekregen dus er lijkt wel iets van te kloppen >:)
Als bestaande gebruikers niet/nooit zouden hoeven te betalen, zouden ze wel gelijk 'Lifetime' krijgen ipv een paar maanden of 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ben ik de enige bij wie berichten wel verstuurd worden maar niet of echt een stuk later pas aankomen.
Oftewel het eerste vinkje vrijwel direct het 2e vinkje vaak pas als diegene zijn telefoon oppakt en het scherm aanzet.
Vind dit toch erg vervelend en mis hierdoor regelmatig berichten die ik enkele uren geleden had moeten krijgen of had verzonden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

Wat een gezeur om een paar euro zeg }:O Ondanks dat ik laatst nog een verlenging gekregen had tot feb 2014 heb ik zojuist voor 5 jaar velengd via PayPal. Kostte wel een hele 3 euro. Poeh poeh Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/push.gif

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja inderdaad, het gaat om 1 euro per jaar. Neem anders een SMS abo, is natuurlijk veel goedkoper. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
*weg* geen apk's uitwisselen op het forum.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 04-04-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:08:
[...]

Als bestaande gebruikers niet/nooit zouden hoeven te betalen, zouden ze wel gelijk 'Lifetime' krijgen ipv een paar maanden of 1 jaar.
Zoals ik dus, ik gebruik whatsapp vanaf dag 1 en dat zou dus verklaren waarom er bij mij staat "levenslang".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb eergisteren zomaar een melding gekregen dat ik Whatsapp nog een jaar gratis kan gebruiken. Joepiee!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:47

The Executer

Lekker belangrijk!

Gister had ik plots een vertraging van een half uur in de ontvangst van de berichten. Twijfel in hoeverre Ziggo hierin een rol speelt. Via 3G ging het voorheen goed, en Wi-Fi kon zo een half uur duren. Zette je Wi-Fi uit & 3G aan, kreeg je het spul direct binnen.

offtopic:
Jeej, post 900, op naar de 1K

[ Voor 10% gewijzigd door The Executer op 05-04-2013 00:25 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcel23456 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:51:
[...]
Zoals ik dus, ik gebruik whatsapp vanaf dag 1 en dat zou dus verklaren waarom er bij mij staat "levenslang".
Dan zul je wel een iPhone 'gehad' hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:06:
[...]

Dan zul je wel een iPhone 'gehad' hebben.
Nee, ik ben anti iphone, ik heb alleen androids gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerucht: Google wil Whatsapp overnemen;

Lijkt mij een slechte zaak.
nieuws: Gerucht: Google wil Whatsapp overnemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:22:

Waarom lijkt het je een slechte zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Lijkt me een goede zaak. De enige reden dat ik WA gebruik is dat mijn contacten het superieure Gtalk niet gebruiken.Als Google WA inlijft in Gtalk / Babble, is er een probleem minder.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 16:10

Slechte zaak? Hoezo?
  1. Google zal het hoogstwaarschijnlijk gewoon gratis houden/maken in tegenstelling tot WhatsApp. Ja het gaat om "centenwerk" maar toch. Het gaat om het principe.
  2. Het zal - waarschijnlijk - meerdere netwerken combineren zoals WhatsApp en Google Talk
  3. Het zal in - waarschijnlijk - tegenstelling tot mobiel dus ook op andere apparaten kunnen werken, dus ook op je desktop en bijv. vanuit je Gmail.
  4. Het zal een ongetwijfeld stuk degelijker worden, Google's diensten zijn erg stabiel terwijl WhatApp dat soms te weten over laat. Denk aan het laat afleveren van berichten.
Allemaal speculatie aangezien het puur een gerucht is, maar het ligt wel in de lijn van waarschijnlijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat Google niet te veel macht op het gebied van online zaken moet krijgen.
Natuurlijk heb ik ook een Gmail adres, maar die gebruik ik alleen voor onbelangrijke dingen en natuurlijk de toegang tot de playstore, ook mijn contacten backup ik bij Google wat ik toch wel handig vind.
Maar laten we afwachten of dit idd waarheid gaat worden, de toekomst zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:51:
Ik vind dat Google niet te veel macht op het gebied van online zaken moet krijgen.
Nog steeds geen uitleg over waarom jij dat een slechte zaak vindt :P Waar ben je bang voor? Wat verwacht je dat Google gaat doen nadat ze WhatsApp eventueel hebben overgenomen?

Kan me erg vinden in de punten hierboven, stabiliteit, evt. Google Talk opnemen in WhatsApp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:51:
Natuurlijk heb ik ook een Gmail adres, maar die gebruik ik alleen voor onbelangrijke dingen en natuurlijk de toegang tot de playstore, ook mijn contacten backup ik bij Google wat ik toch wel handig vind.
Maar laten we afwachten of dit idd waarheid gaat worden, de toekomst zal het leren.
Juist handiger.

Google weet toch al alles van me, daar kan ik me niet meer druk om maken.
Maar juist al die apps die toegang willen tot allerlei zooi wil ik niet.

Hoe meer Google zelf beheert, hoe beter.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op zondag 07 april 2013 @ 17:36:
[...]
Nog steeds geen uitleg over waarom jij dat een slechte zaak vindt :P Waar ben je bang voor? Wat verwacht je dat Google gaat doen nadat ze WhatsApp eventueel hebben overgenomen?

Kan me erg vinden in de punten hierboven, stabiliteit, evt. Google Talk opnemen in WhatsApp.
Die uitleg staat precies in de regel die je liet staan, niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:07:
[...]

Die uitleg staat precies in de regel die je liet staan, niets meer niets minder.
Snap ik. Vraag me alleen af waar je bang voor bent, stel Google krijgt teveel macht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 09:51

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Rubman schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:26:
Ben ik de enige bij wie berichten wel verstuurd worden maar niet of echt een stuk later pas aankomen.
Oftewel het eerste vinkje vrijwel direct het 2e vinkje vaak pas als diegene zijn telefoon oppakt en het scherm aanzet.
Klinkt eerder als een wifi sleep policy, waarbij wifi pas aangaat als het scherm aangaat...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarnixHobbelink
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Vind dit toch erg vervelend en mis hierdoor regelmatig berichten die ik enkele uren geleden had moeten krijgen of had verzonden.
Question Mark schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:12:
[...]
Klinkt eerder als een wifi sleep policy, waarbij wifi pas aangaat als het scherm aangaat...
Bij sommige toestellen zoals de NExus 4 is bekend dat wanneer wifi gebruikt wordt de berichten vaak vertraging hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:00
Ik ben ook overgestapt van iPhone naar Android. Bij mij is Whatsapp inderdaad levenslang gratis. Wel raar want bij de iPhone betaal je maar eenmalig 89 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
MarnixHobbelink schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:18:
[...]
Bij sommige toestellen zoals de NExus 4 is bekend dat wanneer wifi gebruikt wordt de berichten vaak vertraging hebben
Niet alleen bij de Nexus 4 hoor. Heb er zelf ook vaak last van (SGS2) en hele fora staan er vol mee dat het via Wifi gewoon soms veel en veel trager gaat. Inclusief allemaal, meestal niet werkende, tips en oplossingen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
WhatsApp vroeg mij om te betalen voor een jaar licentie gisteren. Gezegd dat ik het wel later doe en het is een maand uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Zijn er nog mensen die last hebben van trage Whatsapp-ontvangst op een WiFi netwerk?

Op HSDPA krijg ik alles direct binnen maar als ik met WiFi ben verbonden zit er een vertraging van 2 tot 3 minuten per bericht op, best irritant... :/

Het versturen gaat onmiddellijk, zonder vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nope, ik zit in een hevig whatsapp gesprek maar alles gaat prima en feilloos.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05:56

HollovVpo1nt

I like gadgets

Het tweede vinkje is helemaal afhankelijk van van het toestel en internetverbinding van de ontvanger. Na het eerste vinkje ligt het bericht in de hand van de ontvanger. Als je whatsapp bijvoorbeeld met een taskkiller afsluit duurt het wel even voordat je een bericht krijgt want whatsapp moet zichzelf opstarten. Whatsapp in de achtergrond draait komt een bericht snel na het versturen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
filenox schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:59:
Zijn er nog mensen die last hebben van trage Whatsapp-ontvangst op een WiFi netwerk?

Op HSDPA krijg ik alles direct binnen maar als ik met WiFi ben verbonden zit er een vertraging van 2 tot 3 minuten per bericht op, best irritant... :/

Het versturen gaat onmiddellijk, zonder vertraging.
Had er de afgelopen dagen ook last van. Op WiFi kreeg ik een tijd geen berichten binnen, totdat ik even naar de supermarkt ging en onderweg een redelijk aantal berichten ontving, die tot een half uur daarvoor waren verstuurd.

Thuis maar even de stekker van de router eruit getrokken, en sindsdien loopt het weer 1 op 1. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:10:
[...]

Het tweede vinkje is helemaal afhankelijk van van het toestel en internetverbinding van de ontvanger. Na het eerste vinkje ligt het bericht in de hand van de ontvanger. Als je whatsapp bijvoorbeeld met een taskkiller afsluit duurt het wel even voordat je een bericht krijgt want whatsapp moet zichzelf opstarten. Whatsapp in de achtergrond draait komt een bericht snel na het versturen aan.
Of als je je dataverbindingen uit laat gaan als je toestel in slaap is. Dan krijg je de berichten ook niet binnen. Alleen SMS kan dan door de slaapstand heen prikken :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:29:
[...]

Of als je je dataverbindingen uit laat gaan als je toestel in slaap is. Dan krijg je de berichten ook niet binnen. Alleen SMS kan dan door de slaapstand heen prikken :)
Dat is bij Android niet het geval...

Op mijn Galaxy Nexus heb ik ook een tijd gehad dat berichten vertraagd aankomen, maar sinds een paar dagen lijkt het probleem opgelost te zijn! Duimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:10:
[...]

euh wattuh?

klokje = bericht wordt verstuurd (lees: er wordt een poging ondernomen)
1e vinkje = bericht is bij WA server aangekomen
2e vinkje = bericht is afgeleverd bij de geadresseerde

@hieronder:

tja, dan moeten mensen eens nadenken voor ze onjuiste informatie hier neerplempen waardoor anderen weer op het verkeerde been gezet worden.
Linkje naar WhatsApp FAQ met uitleg mbt vinkjes

[ Voor 15% gewijzigd door Yucko op 12-04-2013 09:52 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Not again deze discussie haha...paar pagina's terug is het oko, kan je helemaal teruglezen hoe het zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Ik heb sinds een week al problemen met whatsapp. Dat berichten een paar minuten tot een paar uur later aankomen. Eerst dacht ik dat het aan mijn telfoon lag. Maar volgens mij is en blijft push instant toch?
Zijn er meer mensen bij wie whatsapp erg vertraagd is? Is er een oplossing voor of heeft whatsapp zelf trouble?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Nixo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:22:
Ik heb sinds een week al problemen met whatsapp. Dat berichten een paar minuten tot een paar uur later aankomen. Eerst dacht ik dat het aan mijn telfoon lag. Maar volgens mij is en blijft push instant toch?
Zijn er meer mensen bij wie whatsapp erg vertraagd is? Is er een oplossing voor of heeft whatsapp zelf trouble?
Is dat op 3G én Wifi of voornamelijk via Wifi? In het geval van het laatste komt dat nogal vaak voor ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 12:34
Nu je het zegt ik heb het idee dat het vooral is al ik thuis ben. Dus op wifi. Ik zal er op letten of het dan zo is en paar keer naar mezelf iets sturen om te testen.
Maar via wifi betekend server side problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Nixo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:22:
zelfde probleem hier, voornamelijk op wifi, heb het sinds de laatste update, ook het verzenden duurt soms wat langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Weer ff de nieuwe WA geïnstalleerd en wéér draint de batterij stukken sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
GAIAjohan schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:42:
Weer ff de nieuwe WA geïnstalleerd en wéér draint de batterij stukken sneller..
dat is mij ook opgevallen!

waar ik eerst de hele dag met me batterij kon en aan einde van de dag nog ongv 40% over had, heb ik sinds de laatste WA update maar 20% over aan einde van de dag (als ik geluk heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Wat raar dat er niet de mogelijkheid is om slechts één bepaalde group chat te muten. Alleen tijdelijk is mogelijk: 1 uur, 1 dag, 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Volgens mij moet er een topicwaarschuwing komen mbt WhatsApp en vertraging via WiFi, ik zie nu al 3x onder elkaar dezelfde vraag voorbijkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nog versie 2.9.1547 en kreeg vanmorgen de melding dat ik moest updaten want deze versie verloopt over 5 dagen. Dus het ziet er naar uit dat ik binnenkort ook naar de nieuwe interface zal moeten.
Overigens is pas wel mijn account met een jaar verlengd. Ik heb niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:04:
Ik gebruik nog versie 2.9.1547 en kreeg vanmorgen de melding dat ik moest updaten want deze versie verloopt over 5 dagen. Dus het ziet er naar uit dat ik binnenkort ook naar de nieuwe interface zal moeten.
Overigens is pas wel mijn account met een jaar verlengd. Ik heb niet betaald.
Hetzelfde hier. Echt totaal niet blij mee. De nieuwe versie crasht om de haverklap, draint mijn batterij en werkt gewoon stukken trager.
Verder geeft de nieuwe versie vaak niet aan dat er nieuwe berichten zijn..

Ik vind dat ze eerst de ziektes uit de nieuwe variant moeten halen..

Misschien een online petitie starten?

//edit
Ik heb een mail gestuurd naar support met mijn problemen en waarom ze versie 2.9.1547 voorlopig beter kunnen behouden.

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 26-04-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik herken geen van jullie problemen, Whatsapp werkt probleemloos bij mij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Hier idem dito idd. No problemos.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke versie gebruiken jullie?
Die uit de Play Store of die van de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2.9.5196 totaal geen problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb ook wel eens vertraagde berichten of ineens compleet dubbele verhalen tot 1 enkel zinnetje dat binnen komt wat soms al 1 uur eerder verzonden en ontvangen was. Waar het probleem zit weet ik niet op Wifi heb ik geen extra problemen het gebeurt zowel via 3G als Wifi.

Ik gebruik de laatste versie met die nieuwe betere interface.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09 15:17
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 08:50:
En welke versie gebruiken jullie?
Die uit de Play Store of die van de website?
Ik gebruik de Playstore versie ja.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:59
Ok ik heb een probleem wie kan me helpen? zal het even uitleggen.

Ik heb vandaag de s4 gekregen , nou mooi ik naar de winkel om me sim te verkleinen.Daarna kwam ik er achter dat whatsapp niet automatische een backup van je gespreksgeschiedenis terug zet of opslaat. Toen werd mij verteld dat je dat gewoon kan doen met je oude mobiel op de sd kaart en de sd kaart in je nieuwe mobiel dan heb je alles terug. Maar als je dat wilt doen moet je weer whatsapp verifiëren dus de oude sim kaart terug stoppen. Dus ik naar de winkel om zo'n ding te halen dat me micro sim naar gewone sim wordt overgezet. Maar nu blijkt dat de simkaartlezer van me mobiel het niet meer doet (goede timing pff) dus kan ook niet verifiëren. Andere optie is dat whatsapp je belt maar dit doet het ook niet als ik de sim in me nieuwe mob heb . Dus mijn vraag is, is er nog een mogelijkheid om me geschiedenis terug te krijgen ?

Verhaal in het kort:
Simkaart lezer van de oude mobiel werkt niet meer (desire HD) is het mogelijk om me whatsapp geschiedenis terug te krijgen, om het op me s4 te zetten. Kan niet verifiëren omdat dus sim werkt in me oude mob.
Pagina: 1 ... 28 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android