Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

In de playstore staat nog 2.3.xxx 2.9.1547 volgens mijn telefoon.

Edit: Niet goed gekeken :+

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 03-03-2013 13:21 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 15:33
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:14:
[...]

Nee, want daar staat nog steeds 2.9.1547
Was als reactie op de mensen die menen via Play Store een push bericht te hebben gekregen voor 2.9.2871.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, want dat bericht heb ik ook gekregen.....aangezien ik een geoptimaliseerde apk van XDA af had gehaald kon ik niet updaten...wat sowieso ietwat vreemd was want de versie op Google Play loopt idd behoorlijk achter!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Kan het zijn dat er een update functie in de nieuwe WhatsApp zit die buiten de Play Store om gaat? Beetje zoals met de Nova Launcher betas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het niet weten, het slaat toch nergens op dat je dan wordt gelinkt naar een oudere versie in de Play store? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hebben ze in de nieuwe WA-versie van de website de functie om uit een groep te gaan, verplaatst? Kan het niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Het Leoh-Paard schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:41:
Hebben ze in de nieuwe WA-versie van de website de functie om uit een groep te gaan, verplaatst? Kan het niet meer vinden.
Druk bovenin op groepsinfo.
Dan onderin "Groep verwijderen en verlaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ja, die knop is bij mij dus compleet verdwenen...
Maar via een longpress vanuit het chatoverzicht kan het ook, merkte ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Leoh-Paard schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:41:
staat er inderdaad bij mij ook niet meer bij, dus kan alleen nog vanuit het hoofdmenu denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:32
Heb nog steeds de oude versie die nog te downloaden is via de google play store. Wanneer zetten ze nou eindelijk eens de nieuwe versie erop. Waarom moet het toch zolang duren? En wat is overigens beter, de versie via de site van whatsapp of die in de google play store en wat is dan het verschi? Alleen de versienummer?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roald1965 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:47:
Heb nog steeds de oude versie die nog te downloaden is via de google play store. Wanneer zetten ze nou eindelijk eens de nieuwe versie erop. Waarom moet het toch zolang duren? En wat is overigens beter, de versie via de site van whatsapp of die in de google play store en wat is dan het verschi? Alleen de versienummer?

Groetjes
Sinds ik die van de website af heb ondervind ik wel wat kleine problemen met Whatsapp. Wanneer ik voorheen (Google Play Versie) Internet uitschakelde en weer aanzette na een langere tijd en er dus een stortbak aan berichten binnenkwam kon je Whatsapp gewoon openen en zag je de berichtenteller(s) alleen oplopen en de berichtjes voorbij flitsen zeg maar.

In de versie die ik van Internet heb gedownload loopt Whatsapp tijdens een overflow aan berichten (50+?) vast en moet ik eerst terug naar m'n homescreen, Whatsapp opnieuw openen/opstarten, een tijdje wachten en dan functioneert deze weer.

Verbaasde me eerlijk gezegd wel. Voorheen (vrijwel) nooit problemen gehad met Whatsapp.

Gaat overigens om versie 2.9.2871

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Heb eerlijk gezegd niet veel problemen gehad met whatsapp. De laatste versie in google play draait lekker alleen loopt achter op die van de website van whatsapp met een nieuwe interface. Moet zeggen dat ik deze minder mooi vind maar goed dat is een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:53
Ik zit nog op WApp+ 2.85 denk ik, en krijg steeds de melding dat deze versie niet meer zal werken. Heb eigenlijk geen zin om te uodaten, alles werkt prima zo maar vannacht even aankijken of die er echt mee stopt dan...

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Ik zag dat er op de site van whatsapp alweer een nieuwe update is? Waarom komt google play nu niet met een update zeg? De laatste dateert van 31 januari. Liggen ze daar te slapen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Roald1965 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:53:
Ik zag dat er op de site van whatsapp alweer een nieuwe update is? Waarom komt google play nu niet met een update zeg? De laatste dateert van 31 januari. Liggen ze daar te slapen of zo?
Omdat de nieuwste versie nog niet goed voldoende is voor een algehele release? Gezien het update interval lijkt mij deze versie nog niet stabiel genoeg volgens het ontwikkelteam.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Dat vraag ik me af. Dat er meer als een maand tussen zit is gewoon onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Roald1965 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:51:
Zeg jij, misschien vinden de makers van Whatsapp dat niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-09 13:06
Roald1965 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:51:
De nieuwe release is gewoon nog niet af. Dat kan allerlei redenen hebben, het kan zijn dat er nog nieuwe features bij moeten, dat de performance niet goed genoeg is, dat de interne kwaliteitsnormen nog niet gehaald zijn, enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:45
heb bij de een na laatste versie al een paar x gehad dat ik de camera start vanuit wa en dat de foto verdwenen is na het maken... lijkt me een bug die groot genoeg is om deze versie nog niet in de play store te zetten

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L0we schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 08:08:
[...]
De nieuwe release is gewoon nog niet af. Dat kan allerlei redenen hebben, het kan zijn dat er nog nieuwe features bij moeten, dat de performance niet goed genoeg is, dat de interne kwaliteitsnormen nog niet gehaald zijn, enz enz.
Laten ze er dan bij zetten dat het een beta betreft en dat het aangeraden wordt die uit de playstore te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Pfrt heb met de laatste versie van de website het probleem dat niet alle contact en groepsafbeeldingen worden geladen... Alleen de eerste 5. Ga even downgraden zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Op mijn Htc One X verbruikt whatsapp plotseling al gauw 40% van de totale stroom, terwijl dit voorheen niet was. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Whatsapp deïnstalleren en opnieuw installeren?
Heb je op Whatsapp gedrukt in het Accu-menu in Instellingen, om te zien hoeveel CPU en hoeveel wake time hij heeft gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Weer een nieuwe versie te downloaden. Zie dat er nu 3 keuzes zijn om te kopen. 1 jaar, 3 jaar (10% korting) of 5 jaar (25% korting).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Cid
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Als ik achtergronddata beperk in Android, komen berichten via WhatsApp dan nog wel binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Weer een nieuwe update? Mijn god zeg...dat gaat snel. Maar wat is het advies hier; gewoon de stabiele google play versie gebruiken en wachten totdat er een nieuwe versie is of via de website van whatsapp iedere keer de allerlaatste versie downloaden? Ik mag toch aannemen dat de versie via de website van whatsapp ook gecontroleerd wordt op fouten etc. Of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
5 jaar Whatsapp voor 3,35. Netjes: http://www.androidpit.de/...estversion-3-oder-5-jahre

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Een besparing van 1.10 Euro verspreid over vijf jaar bezorgt mij geen jubelstemming. YMMV, uiteraard :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
El Cid schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:13:
Als ik achtergronddata beperk in Android, komen berichten via WhatsApp dan nog wel binnen?
Probeer het eens :) ik vermoed van niet

[ Voor 72% gewijzigd door Prulleman op 13-03-2013 13:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 18:31
Roald1965 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:59:
Weer een nieuwe update? Mijn god zeg...dat gaat snel. Maar wat is het advies hier; gewoon de stabiele google play versie gebruiken en wachten totdat er een nieuwe versie is of via de website van whatsapp iedere keer de allerlaatste versie downloaden? Ik mag toch aannemen dat de versie via de website van whatsapp ook gecontroleerd wordt op fouten etc. Of juist niet?
De stable versie is nu juist geupdate. Kijk maar in de Playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 12:57
Ik heb whatsapp levenslang gratis en ik heb eigenlijk geen idee hoe ik er aan kom.

Ik heb versie 2.9.2871 van hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
cordonbleu schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:16:
[...]

De stable versie is nu juist geupdate. Kijk maar in de Playstore.
Versie 2.9.1547. Oude screenshots ook nog in de Play Store. Nou zeggen die screenshots natuurlijk niets, kunnen ze zijn vergeten. Maar volgens mij is het versie nummer nog van de non-HoLo versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-09 18:31
Zou kunnen. Heb hem nog niet geupdate. Staat wel dit: ★★★ Vernieuwde en verbeterde gebruikersinterface ★★★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 18:21
Ik heb ook Whatsapp levenslang,
Heb een HTC One S
Wellicht dat HTC een gratis levenslange licentie erbij gebundeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:19:
[...]
Versie 2.9.1547. Oude screenshots ook nog in de Play Store. Nou zeggen die screenshots natuurlijk niets, kunnen ze zijn vergeten. Maar volgens mij is het versie nummer nog van de non-HoLo versie..
Er staat idd nog steeds versie 2.9.1547, maar er staat wel "Bijgewerkt:13 maart 2013"!!!
Zo kan ik ook bijwerken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Gabriel_Knight schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:30:
Ik heb ook Whatsapp levenslang,
Heb een HTC One S
Wellicht dat HTC een gratis levenslange licentie erbij gebundeld heeft?
dan is er maar 1 mogelijkheid, je hebt ooit een iPhone aan dat nummer ooit gekoppeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Google Play store Whatsapp geeft nog steeds de versie 2.9 1547. Loopt nog steeds ver achter. Niet ge-update met de versie die je kunt krijgen op www.whatsapp.com/android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Roald1965 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:43:
Google Play store Whatsapp geeft nog steeds de versie 2.9 1547. Loopt nog steeds ver achter. Niet ge-update met de versie die je kunt krijgen op www.whatsapp.com/android
agoNITE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Nieuwe versie via de website is hier al bijna 1 maand bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Google play moet denk ik eerst de boel testen voordat ze de versie vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
denk dat whatapp zelf nog aan het testen is voor ie in play komt, zoals ik al eerder had aangegeven ben ik her en der wel wat bugs tegengekomen. Bij de eerdere versies lag bij smilies, later foto's die spontaan verdewenen als je de camera vanuit whatsapp startte. en vast nog wel meer :)

gezien de frequentie van update, zie dit maar als nightly builds, meestal prima te doen, maar zonder garanties. wel appart dat ze dat er niet bij vermelden :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb net mijn simkaart in een andere Android smartphone gedaan, en als ik Whatsapp wil installeren dan moet ik gewoon zoals altijd mijn telefoonnummer invoeren maar dan krijg ik de melding 'Het lijkt erop dat je een nieuwe toestel hebt. Download de nieuwste versie in Google Play' ???
Ik heb whatsapp nou al 5keer overnieuw geinstalleerd maar ik blijf dezeflde melding krijgen.
Iemand hulp misschien? Internet gaf ook geen antwoord.
}

Whatsapp via Whatsapp.com/android gedownload en nu doet hij het wel!
Beter onderzoeken voortaan voordat ik hier een bericht plaats :)

[ Voor 14% gewijzigd door Thenotorious op 13-03-2013 20:33 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thenotorious schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:20:
Ik heb net mijn simkaart in een andere Android smartphone gedaan, en als ik Whatsapp wil installeren dan moet ik gewoon zoals altijd mijn telefoonnummer invoeren maar dan krijg ik de melding 'Het lijkt erop dat je een nieuwe toestel hebt. Download de nieuwste versie in Google Play' ???
Ik heb whatsapp nou al 5keer overnieuw geinstalleerd maar ik blijf dezeflde melding krijgen.
Iemand hulp misschien? Internet gaf ook geen antwoord.
}

Whatsapp via Whatsapp.com/android gedownload en nu doet hij het wel!
Beter onderzoeken voortaan voordat ik hier een bericht plaats :)
Het is in mijn ogen niet jouw fout, maar de fout van WA zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Zit er een foutje op de site van whatsapp van googleplay? Er staat bijgewerkt 13 maart 2013 bij de versie is nog steeds 2.9 1547. Hoe kan dit? Wat hebben ze dan bijgewerkt? Alleen de datum veranderd? Op de site van whatsapp zelf volgt de ene update naar de andere update. Daar zitten ze nu al op versie 2.9 3802.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Roald1965 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:
Zit er een foutje op de site van whatsapp van googleplay? Er staat bijgewerkt 13 maart 2013 bij de versie is nog steeds 2.9 1547. Hoe kan dit? Wat hebben ze dan bijgewerkt? Alleen de datum veranderd? Op de site van whatsapp zelf volgt de ene update naar de andere update. Daar zitten ze nu al op versie 2.9 3802.
Lees de laatste pagina van dit topic eens door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roald1965
Een antwoord wordt op deze pagina niet gegeven hoor. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Roald1965 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 12:36:
Niks veranderd, ik heb naar mijn weten ook geen update gehad gisteren toen ik keek welke apps ik moest bijwerken. Hier nog steeds dezelfde interface iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Roald1965 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:00:
Een antwoord wordt op deze pagina niet gegeven hoor. _/-\o_
Nee maar je punt is al wel eerder opgemerkt, en ik denk dat wij als Tweakers niet weten waarom Whatsapp doet wat het doet voor wat betreft Google Play release :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

agoNITE schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:04:
[...]

Nee maar je punt is al wel eerder opgemerkt, en ik denk dat wij als Tweakers niet weten waarom Whatsapp doet wat het doet voor wat betreft Google Play release :Y)
Het antwoord is de laatste tijd verschillende keren langsgekomen, hoor. De huidige versies op de website zijn simpelweg beta's en nog niet (voldoende) bugvrij.

Daarnaast heeft WA zeer recent aangekondigd Paypal betalingen opnieuw te introduceren én met abo's voor 3 en 5 jaar te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door AllSeeyinEye op 14-03-2013 13:18 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:55
agoNITE schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 06:52:
Weer een nieuwe versie te downloaden. Zie dat er nu 3 keuzes zijn om te kopen. 1 jaar, 3 jaar (10% korting) of 5 jaar (25% korting).
Heb zelf de levenslange versie, ooit eens gekocht met de iphone. Wel toevallig dat nu de Message me, gratis, bovenaan in de itunes store staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
AllSeeyinEye schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:17:
[...]

Het antwoord is de laatste tijd verschillende keren langsgekomen, hoor. De huidige versies op de website zijn simpelweg beta's en nog niet (voldoende) bugvrij.

Daarnaast heeft WA zeer recent aangekondigd Paypal betalingen opnieuw te introduceren én met abo's voor 3 en 5 jaar te komen.
Antwoord op de vraag waarom het versie nummer op Google Play aangepast is terwijl de oude versie er nog staat. Had zelf ook door dat de beta versies op de website staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

agoNITE schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 13:50:
[...]

Antwoord op de vraag waarom het versie nummer op Google Play aangepast is terwijl de oude versie er nog staat. Had zelf ook door dat de beta versies op de website staan.
Ach, ik heb me er dan ook verder niet in verdiept. Hou het wel bij WA+. Die is tenminste echt goed aan te passen naar persoonlijke voorkeuren :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom zou je uberhaupt voor WA betalen vraag ik me af? Een abbo van 3 of 5 jaar lijkt me helemaal zinloos aangezien ie elk jaar gewoon gratis verlengd wordt.

Edit: het staat nu ook op Nu.nl: http://www.nu.nl/3369038/whatsapp-komt-met-nieuwe-betaalvormen.html

[ Voor 37% gewijzigd door tweaker2010 op 14-03-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nu ze eindelijk betaalmethoden introduceren, denk je dan dat je volgend jaar weer een gratis verlenging krijgt ? ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaker2010 schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 16:05:
Waarom zou je uberhaupt voor WA betalen vraag ik me af? Een abbo van 3 of 5 jaar lijkt me helemaal zinloos aangezien ie elk jaar gewoon gratis verlengd wordt.

Edit: het staat nu ook op Nu.nl: http://www.nu.nl/3369038/whatsapp-komt-met-nieuwe-betaalvormen.html
Dream On.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Nou, WA staat nu ook met z'n nieuwe look&feel als download in de store. Ik kreeg een updatemelding terwijl ik eergisteren nog de 'beta' gedownload had vanaf whatsapp.com/android. Mogelijkheid om 3 of 5 jaar te verlengen heb ik niet kunnen checken, 'k heb al levenslang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

This is how it looks like :
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/29xusm9.png

Nieuwe 'reviews' zijn weer om te janken trouwens, eerst ongelooflijk negatief over missen PayPal en het dreigen van einde gratis gebruik naar klagen over dat het er lelijk uit ziet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:40:
This is how it looks like :
[afbeelding]

Nieuwe 'reviews' zijn weer om te janken trouwens, eerst ongelooflijk negatief over missen PayPal en het dreigen van einde gratis gebruik naar klagen over dat het er lelijk uit ziet.
Wat kun je met die "betalings-url verzenden" eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Ik vind het een hele verbetering qua uiterlijk! Er zijn ook nieuwe emoticons dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:48:
[...]

Wat kun je met die "betalings-url verzenden" eigenlijk.
Je krijgt een PayPal link in je Mail :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet er een stuk hipper uit! Mooie vernieuwing van de verouderde interface :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:55:
[...]
Je krijgt een PayPal link in je Mail :)
Jammer, dan moet ik tzt maar iemand zoeken die het voor mij ff betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:05:
[...]

Jammer, dan moet ik tzt maar iemand zoeken die het voor mij ff betaald.
Je hebt én geen CC, én geen Wallet én geen Paypal?! Is er überhaupt een digitale betaalvorm die je wel hebt of wilt gebruiken? Wat moet een internationaal bedrijf nog meer aan mogelijkheden aanbieden? En kom nu niet met iDeal, dat uitsluitend in de Nederlandse markt gebruikt wordt. (Wat mij betreft wordt iDeal per direct gestopt en verwijzen ze al hun klanten naar de internationale mogelijkheden van Wallet en Paypal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

MyBank gaat uitkomst bieden in zulke gevallen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:22

DizzyWeb

Ondertiteld

Als je een bankrekening hebt, kan je die gewoon aan Paypal hangen. CC is echt niet meer noodzakelijk, al lang niet meer. De enige vraag is of je Paypal vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Je hebt én geen CC, én geen Wallet én geen Paypal?! Is er überhaupt een digitale betaalvorm die je wel hebt of wilt gebruiken? Wat moet een internationaal bedrijf nog meer aan mogelijkheden aanbieden? En kom nu niet met iDeal, dat uitsluitend in de Nederlandse markt gebruikt wordt. (Wat mij betreft wordt iDeal per direct gestopt en verwijzen ze al hun klanten naar de internationale mogelijkheden van Wallet en Paypal).
Ik hoef geen CC want dat kost je in elk geval geld als je die wilt gebruiken, meestal eerste jaar gratis maar dan zit je wel twee jaar of meer aan vast.
Prepaid moet je ook eerst betalen.

PayPal is ideaal, je gebruikt het wanneer het je uitkomt en steeds meer bedrijven bieden die betaaloptie gratis aan. Vooral kopen vanaf eBay of Chinese webshops is het handig.
Het enige wat kost is dat je een paar dagen tussen zitten ivm koppelen aan je bankrekening. Maar als je betaald met PayPal wordt het netjes van je bank afgeschreven, krijg je het terug gestort kan je het netjes naar je bank door laten stromen.

En inderdaad, iDeal :w PayPal *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 15-03-2013 11:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:00
Hmm, ik weet niet of ik de nieuwe layout wel leuk vind. Ja, hij is frisser, amar verder.. mweh..
Wel vreemd dat ze de copyright in het scherm over die info niet doorloopt tot 2013.. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kf5o8p0.png
Verder wacht ik nog ff met kopen. Zeker 5 jaar lijkt me erg veel,m en het zou me niks verbazen als er dan al een echte vervanger is.

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 15-03-2013 13:55 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
net whatsapp plus eraf gehaald en geupdate naar deze, nu kreeg ik dit o_O

https://www.dropbox.com/s...v/IMG-20130315-WA0002.jpg

ik dacht dat het geld ging kosten?

bij account staat ook levenslang

[ Voor 26% gewijzigd door Tiduz op 15-03-2013 14:07 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou niet echt positief over de update...

Plaatjes staan nu in verschillende formaten op je scherm
Overzicht van de gesprekken - het lettertype had kleiner en dikker gemogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Tiduz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:07:
net whatsapp plus eraf gehaald en geupdate naar deze, nu kreeg ik dit o_O

https://www.dropbox.com/s...v/IMG-20130315-WA0002.jpg

ik dacht dat het geld ging kosten?

bij account staat ook levenslang
Ik heb net de update voor Whatsapp geïnstalleerd, ik zag iets staan over betaling dus ik dacht laat ik eens even rondneuzen. Tot mijn verbazing zag ik ook "lifetime" staan bij mijn account. Ik vraag me af waar dat op gebaseerd is.

Uit de TS haal ik het volgende:
Verder is de licentie gekoppeld aan je telefoonnummer. Heb je eerst een Blackberry met Whatsapp gehad, en switch je nu naar de Android-variant, hoef je dus niet opnieuw te betalen.
Ik had voor mijn Android telefoon een iPhone. Dus ik vraag me af of ik een lifetime licentie heb gekregen omdat Whatsapp voor iOS gekocht moet worden en in principe een lifetime licentie heeft?

(ik heb daar voor overigens ook nog een HTC Dream/T-mobile G1 gehad (Android), maar ik kan me niet meer herinneren of ik daarop whatsapp had..
Edit: ik zie in de TS dat de minimum requirement voor whatsapp Android 2.1 was. Die werkt dus niet op de G1 :) )

Hoe zit dit bij andere lifetimers op Android? Ook ex-iOS'ers?

[ Voor 4% gewijzigd door nioz op 15-03-2013 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ex-iOS'ers hebben inderdaad een lifetime licentie als ze naar een ander platform switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik keek gisteren in mijn contactenlijst nadat ik de laatste versie van WA had geïnstalleerd, waren de groene WA-icoontjes verdwenen en vervangen door een vreemd nietszeggend icoon.
Toen een oudere versie terug gezet en het juiste icoon stond er weer, moet een bug zijn.
Meerdere mensen die dit hebben?
Heb een S2 met stock JB 4.1.2.

Edit;
Zie net dat er vandaag weer een nieuwe versie is (2.9.3936) en die lost het probleempje op.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook voor de iPhone moet er vanaf dit jaar jaarlijks betaald gaan worden.
nieuws: WhatsApp stapt over op jaarabonnementen voor iOS-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
ik heb nooit een iphone gehad. alleen iphone en ipad, ook nooit een blackberry.

eersrte keer whatsapp was op me Xperia X10 en heb nu een Xperia S.

alsnog lifetime, raar maar waar. niet dat ik klaag natuurlijk ;)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiduz schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:00:
ik heb nooit een iphone gehad. alleen iphone en ipad, ook nooit een blackberry.

eersrte keer whatsapp was op me Xperia X10 en heb nu een Xperia S.

alsnog lifetime, raar maar waar. niet dat ik klaag natuurlijk ;)
Volgens mij klopt er iets niet in de 1e regel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Dat is inderdaad zo sneu van die simpele zielen :')

In elk geval top dat ze PayPal nu standaard hebben toegevoegd. Dat is voor velen simpel aan te maken en anders kan je altijd iemand makkelijk uit je omgeving vragen of die (via de betalings-URL) even voor je wil betalen.

Ik vind het nieuwe uiterlijk ook een verbetering; vooral het lettertype. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Alleen vind ik de nieuwe versie wel heel traag met inladen, dat is wel een hinderlijk iets, vooral groepgesprekken met nieuwe berichten laden is echt verschrikkelijk..
Looks vind ik wel netjes, lettertype en dergelijke allemaal prima.
Payment voor 5 jaar is toch gewoon een koopje man..3,34..en dan nog mensen volop klagen..get a life.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Only schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:53:
Alleen vind ik de nieuwe versie wel heel traag met inladen, dat is wel een hinderlijk iets, vooral groepgesprekken met nieuwe berichten laden is echt verschrikkelijk..
Mee eens, dit is dan ook het enige minpunt voor mij aan de nieuwe versie van Whatsapp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kreeg zojuist weer een update en de Paypal mogelijkheid is er weer uit gesloopt zo te zien :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Raven schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 17:35:
Kreeg zojuist weer een update en de Paypal mogelijkheid is er weer uit gesloopt zo te zien :S
Dan download je de versie via http://www.whatsapp.com/android , zit die wel in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Paypal zat in die van de Google Play store vandaag, tot de meest recente update. Maar heb nog tot maart 2014 dus heb 't nog niet meteen nodig.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 17:37
Hoi,

Besstaat er een widget die ongeveer precies hetzelfde lijkt als de iphone whatsapp notifications op het lockscreen?

ik weet dat deze bestaat alleen heb ik 4.1 android: DashClock Widget for Android

Maar zoals de iPhone dat heeft vind ik leuk :)

Iemand nog meer ideeen? behalve de notificatie van whatsapp zelf, want die vind ik niet heel mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Only schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:53:
Payment voor 5 jaar is toch gewoon een koopje man..3,34..en dan nog mensen volop klagen..get a life.
5 jaar is dan ook wel heel erg lang. Nu is het Whatsapp maar over een jaar kan Whatsapp wel eens helemaal uit zijn en dan wil iedereen weer een andere app. Nu zal het bij zoveel miljoenen gebruikers niet zo snel gaan maar je weet maar nooit. Ik denk dat de meeste mensen per jaar gaan betalen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Jezus mina, ben je nou echt serieus dat mensen bang zijn om voor 3 dollar de boot in te gaan.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:39:
Jezus mina, ben je nou echt serieus dat mensen bang zijn om voor 3 dollar de boot in te gaan.
Zie geen enkele reden om dat "risico" te nemen als je sowieso maar net even meer dan één Euro kan besparen in VIJF JAAR. Nee da's echt een mega aanbieding inderdaad.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een biertje minder in de kroeg en........oh nee wacht ff...dit is Tweakers :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
sjaool schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 22:55:
[...]

5 jaar is dan ook wel heel erg lang. Nu is het Whatsapp maar over een jaar kan Whatsapp wel eens helemaal uit zijn en dan wil iedereen weer een andere app. Nu zal het bij zoveel miljoenen gebruikers niet zo snel gaan maar je weet maar nooit. Ik denk dat de meeste mensen per jaar gaan betalen.
Wil niet vervelend zijn, maar Whatsapp is toch al echt 2 jaar lang nu al veel gebruikt door Android en IOS gebruikers. Denk dat ze dat ook de komende 2 jaar blijven, mensen lopen niet zo snel over naar een andere app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Brad Pitt schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:42:
[...]

Zie geen enkele reden om dat "risico" te nemen als je sowieso maar net even meer dan één Euro kan besparen in VIJF JAAR. Nee da's echt een mega aanbieding inderdaad.
Ik denk niet dat het slechts een euro zal besparen... zou me niks verbazen als de prijzen over een jaar weer omhoog gaan. Lekker maken noemen ze dat. Gebeurde ook al met mobiel internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 23:39:
Lol, nee. Ik denk dat je mij niet begrijpt. Ik vind een 5 jaar abonnement voor een app gewoon erg lang. Klinkt zelfs een beetje absurdistisch, zeker gezien de hoogte van het bedrag. ;)
Maar het is wel leuk dat ze het aanbieden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door sjaool op 17-03-2013 02:15 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gropah schreef op zondag 17 maart 2013 @ 00:48:
[...]

Ik denk niet dat het slechts een euro zal besparen... zou me niks verbazen als de prijzen over een jaar weer omhoog gaan. Lekker maken noemen ze dat. Gebeurde ook al met mobiel internet
Dan neem je weer een dumphone en installeer je een Android emulator op je PC/Laptop ^-^.

Anyway, 3,34 voor 5 jaar is echt goedkoop. Klinkt ook best lekker, ik heb voor 5 jaar een licentie van whatsapp gekocht :-).
Anyway, ik ben nog gratis tot 2014 dus ik zie dan wel weer.. Betaallink zit iig in mijn mail 8) .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 17:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Lijkt erop dat ik met de laatste versie (2.9.3935) erg veel last van battery drains had. Ben net terug gegaan naar 2.9.1035 in de hoop het probleem weer opgelost te hebben.....
Dit in combo met een S2 Cyanogen op android 4.04. Telefoon word bloed heet als ik whatsapp open, sluit ik hem volledig af gaat het goed tot iemand me een berichtje stuurde 8)7.

Meer mensen last van?.

[ Voor 4% gewijzigd door Tortelli op 17-03-2013 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
sjaool schreef op zondag 17 maart 2013 @ 02:13:
[...]

Lol, nee. Ik denk dat je mij niet begrijpt. Ik vind een 5 jaar abonnement voor een app gewoon erg lang. Klinkt zelfs een beetje absurdistisch, zeker gezien de hoogte van het bedrag. ;)
Maar het is wel leuk dat ze het aanbieden. :)
haha oke :) ja de vijf jaar termijn is idd ook wel lang. Anything can happen! Maar gezien het zo lage bedrag zou dat voor mij deze keer geen issue zijn :D

Maar goed zo lang ze elke keer toch weer gratis verlengen.

Daarnaast, tenzij je kan betalen via een sms of telefoonrekening zullen heel veel mensen echt niet gaan betalen ook al is het maar een laag bedrag.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Raar, ik heb op m'n nieuwe Xperia Z Whatsapp geïnstalleerd, geen melding over betalen ofzo.. Gebruik al ruim 2 jaar whatsapp, krijg nu weer een jaar tegoed... Vanaf volgend jaar 0.89€ per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarryKohne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08-2021
Tortelli schreef op zondag 17 maart 2013 @ 02:30:
Lijkt erop dat ik met de laatste versie (2.9.3935) erg veel last van battery drains had. Ben net terug gegaan naar 2.9.1035 in de hoop het probleem weer opgelost te hebben.....
Dit in combo met een S2 Cyanogen op android 4.04. Telefoon word bloed heet als ik whatsapp open, sluit ik hem volledig af gaat het goed tot iemand me een berichtje stuurde 8)7.

Meer mensen last van?.
Nee geen last van Cyanogen 10.1, 4.2.2

| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bartjezz schreef op zondag 17 maart 2013 @ 07:55:
Raar, ik heb op m'n nieuwe Xperia Z Whatsapp geïnstalleerd, geen melding over betalen ofzo.. Gebruik al ruim 2 jaar whatsapp, krijg nu weer een jaar tegoed... Vanaf volgend jaar 0.89€ per jaar...
Wat is er raar aan? Whatsapp is enkel gekoppeld aan je telefoonnummer, niet aan je toestel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Ik ga binnenkort die 3.34 o.i.d. voor een vijfjarig abbo wel betalen. Heb ik de komende jaren geen omkijken meer naar.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 20:56
Ik mag niet eens betalen, heb de app op de iPhone gekocht, en heb daardoor levenslang, maar zoals de meeste, die 3,34 zou ik ook echt niet wakker van hebben gelegen...

verder helemaal stuk gelegen om die 'reviews', kijk de problemen zijn inderdaad vervelend, maar de app slecht noemen omdat het lelijk is en de vergelijking maken met Windows 8... "omdat deze er lelijk uit ziet is en vierkant is wordt het slecht ontvangen"...

Ik geniet van de nieuwe update, en de mogelijkheid om notificaties uit te klappen (Android 4.1.2+) is geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe klap je die notificaties eigenlijk uit? draai zelf CM10 android 4.1.2 op het moment maar krijg het niet echt voor elkaar. Is dat bij whatsapp anders dan dat het bij een inkomende SMS werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downloads
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-05-2023
Je moet de popup meldingen bij de instellingen van whatsapp wel aanzetten
Whatsapp>meldingen>popup aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah niet aan gedacht. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 16:57

Snippertje

Light up your life

Dan krijg je een populair die enorm irritant is. Is het niet mogelijk de melding daadwerkelijk uit te klappen? Dus op de notificatie drukken waardoor je de popup krijgt en kan reageren?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Pagina: 1 ... 27 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android