Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:36
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:02:
[...]

Ik zou het volgende doen;

WA verwijderen.
Foon uitschakelen en opnieuw starten.
** WA uit de playstore opnieuw installeren.

Oeps, dan krijg je versie 2.9.1547.
Installeer dan die nieuwe die je zelf geDL hebt.
Ik heb WA verwijderd en opnieuw geinstalleer van de website van WA, of de versie weer uit de play store, maar alleen de versie uit de playstore geeft een melding in de notoficatiebalk. Maar als bij iedereen wel de melding gegeven wordt in de notificatiebalk dan moet ik even goed kijken. Wat je zegt, eerst verwijderen, rebooten en dan weer installeren.

Maar bij jullie werkt het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Ik heb hier geen problemen met de notificaties. ( laatste versie van de website )

Je weet ook zeker dat er onder 'apps' in de instellingen, notificaties is aangevinkt ? ( of is dit weer sense-only iets ? )

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
Bij mij zie ik wel heel kort de notificatie staan als ik mijn telefoon unlock, maar hij verdwijnt dan vervolgens snel. Maar dat is dan ook als ik whatsapp open heb staan volgens mij. Ik ga het even goed in de gaten houden wanneer het nou gebeurd.

[ Voor 15% gewijzigd door tiguan op 18-02-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
Ik weet wat er bij mij aan de hand is. Het is bij mij of een melding in de notificatiebalk, of een pop up melding. Een combinatie van beide ging wel met de store versie maar niet de nieuwste. Raar maar waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 12:16
kan wel kloppen, heb hier ook de pop ups aanstaan, wellicht denkt android dat de notificatie niet meer nodig is als de pop up getoond wordt (bij screen on, zelfd onder je lockscreen)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno van Rijn
inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Mijn WhatsApp zou verlopen op 1 maart, maar hij is zojuist verlengd tot 30-5. Kan ik er weer een paar maanden tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
tweaker2010 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:26:
[...]

Wat bedoel je met "gelijk"? Binnen een paar seconden of minuten? Heeft het wel goed gewerkt?
En heb je met een andere smartphone hetzelfde probleem?
Een paar minuten tot een kwartier soms wel. Ik heb geen appkiller oid geïnstalleerd, en met zowel 3g en wifi doet dit zich voor.

En ja, nu je het zegt, op mijn hd2 gebeurde hetzelfde (ook 3g en wifi). Maar weer niet op de bold9900 van m’n vader..?

Probleem speelt al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
uit het nexus 4 topic: Google Play: Push Notifications Fixer

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:40
_/-\o_ Zo'n app zocht ik al een tijdje, aangezien ik Whatsapp op SD kaart heb staan en daardoor vergeet mijn telefoon soms om de notifications door te geven

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Ik heb geen root. Is er ook een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Renfie schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:32:
Weet niet of het enig verband heeft, maar sinds ik de nieuwe versie via de whatsapp site heb geïnstalleerd krijg ik de melding dat binnen 14 dagen het account verloopt. Hiervoor, met de versie van google play zelf, kreeg ik deze melding nooit.
Overigens ben ik niet te beroerd om voor de app te betalen, maar het viel me op dat ik nu wel een melding krijg dat over 14 dagen de licentie vervalt.
Sypher schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:19:
Mijn WhatsApp zou verlopen op 1 maart, maar hij is zojuist verlengd tot 30-5. Kan ik er weer een paar maanden tegenaan :)
Die melding had ik vanmiddag dus ook. Mijn whatsapp is ook verlengd tot 30-05. Mijn eerdere bericht van deze week kan dus de prullenbak in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:33

Roytoch

Nietes

Overigens kost whatsapp 89 cent per jaar en kan je in de versie die je op whatsapp.com zelf downloadt gewoon met paypal betalen. Heb dus die paar centen maar overgemaakt, ben ik sowieso een tijdje van de nagscreens af weer :)

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:07
Weer nieuwe versie te downloaden op whatsapp.com. Toch jammer dat er geen changelog ofzo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Roytoch schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:00:
Overigens kost whatsapp 89 cent per jaar en kan je in de versie die je op whatsapp.com zelf downloadt gewoon met paypal betalen. Heb dus die paar centen maar overgemaakt, ben ik sowieso een tijdje van de nagscreens af weer :)
Dat werkt ook goed :+

Net zolang 'dreigen' met stoppen tot de user het beu is, en betaald ;)
En ondertussen elke keer net psychologisch te kort verlengen voor de rest van de userbase.

Bij mij ook zo hoor, ik was het afwachten op verlopen moe, en heb de 3 toestellen gewoon voorzien van een licentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzs
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
agoNITE schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:06:
Weer nieuwe versie te downloaden op whatsapp.com. Toch jammer dat er geen changelog ofzo is.
http://www.whatsapp.com/android/current/WhatsApp.html

Het is alleen niet zo gedetailleerd en soms is er niks ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Buh, kreeg melding of ik niet even alvast Whatsapp wilde kopen omdat het over 14 dagen afloopt..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:28:
Buh, kreeg melding of ik niet even alvast Whatsapp wilde kopen omdat het over 14 dagen afloopt..
Dus, wat is je punt ?

Mijn telefoonaanbieder komt 4 maanden van te voren al met aanbiedingen om een nieuw contract af te sluiten.
Mijn huurbaas wil elke 30dagen vóór het verlopen van de maand de huur hebben, terwijl ik gewoon 2 maanden borg heb betaald. Dus ik betaal gewoon 3 maanden teveel elke keer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Renzzs schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:01:
[...]

http://www.whatsapp.com/android/current/WhatsApp.html

Het is alleen niet zo gedetailleerd en soms is er niks ingevuld.
Inderdaad nogal minimaal gevuld, of erg algemene omschrijving. Meef dan nieuwe HoLo UI haal ik er niet uit, en laat die verandering dan weer overduidelijk zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

FreshMaker schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:38:
[...]

Dus, wat is je punt ?

Mijn telefoonaanbieder komt 4 maanden van te voren al met aanbiedingen om een nieuw contract af te sluiten.
Mijn huurbaas wil elke 30dagen vóór het verlopen van de maand de huur hebben, terwijl ik gewoon 2 maanden borg heb betaald. Dus ik betaal gewoon 3 maanden teveel elke keer ...
8)7

Omdat ik verwacht dat het verlengd wordt, en betalen wordt lastig omdat ik geen CC heb en whatsapp heeft Paypal eruit gesloopt.
Quad schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:21:
Ik trek mijn woorden terug, de PayPal mogelijkheid zit inderdaad in de versie verstopt die via de website binnen te halen is.
Als hij niet gratis verlengt wordt kan ik het dus in elk geval betalen _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 20-02-2013 22:21 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Quad schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:07:
[...]

8)7

Omdat ik verwacht dat het verlengd wordt, en betalen wordt lastig omdat ik geen CC heb en whatsapp heeft Paypal eruit gesloopt.
Volgens een bericht in dit topic vandaag of gisteren, kun je in de versie van de website nog wel via PayPal betalen. Of dat moet er ook echt net uit gesloopt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik trek mijn woorden terug, de PayPal mogelijkheid zit inderdaad in de versie verstopt die via de website binnen te halen is.
Als hij niet gratis verlengt wordt kan ik het dus in elk geval betalen _/-\o_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Ik kreeg ook de 2-weken-melding en dacht ook even dat ik 'm niet kon betalen (creditcard is paar maanden geleden verlopen, nooit op gelet :X), maar nu maar via PayPal betaald. Die 77 cent mogen ze van mij wel hebben :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, nieuwste versie geïnstalleerd en ik vind alles sneller werken. Mooi!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 23:27
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 22:53:
Hmmm, nieuwste versie geïnstalleerd en ik vind alles sneller werken. Mooi!
Behalve als je smileys selecteert, daar zit nog wat vertraging in.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01

Meneer iCy

swarma

Ze vinden me blijkbaar lief bij whatsapp.com. Heb net betaald omdat anders 25-02-2013 het verliep. Had de app openstaan en springt ineens na 2014. Na de app te herstarten krijg ik ineens te zien dat het verloopt op 25-02-2015.

Heb maar voor 1 jaar betaald en voor 2 jaar gekregen =)

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 21-02-2013 12:11 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:54

Nakebod

Nope.

Had ik maar nooit betaald dan :+ Die van mij verloopt 2/1/2014. Gewoon 1 jaar gekocht/gekregen.
Als ik niet betaald had was hij waarschijnlijk gewoon gratis tot die datum gratis.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 12:33
Ik had hem een keer op me oude iPhone 3GS geinstalleerd toen die 2 dagen gratis was. Maar heb hierdoor nu op men Xperia U een gratis lifetime abonnement :+

Verwijderd

Ari Gold schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:41:
[...]

Behalve als je smileys selecteert, daar zit nog wat vertraging in.
Idd, wisselt wat bij mij, is niet consequent!

• draakhoofd
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:12:
[...]

Dat kan op Android telefoons niet
Hoop dat ze dat nog wel gaan brengen (verbergen van wanneer je laatst online was). Is daar inside info over of ze dat gelijk gaan trekken met iPhone?

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:43
Ik heb hier een Samsung Galaxy Ace 2 en daar heb ik whatsapp op geinstalleerd.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat hij de fotos en media op me telefoon zet ipv op de sd-card.

Telefoon word namelijk gezien als sdcard en me insteekkaartje als external_sdcard.

Nu heb ik me toestel al volledig hardreset maar nogsteeds krijg ik hem niet op mijn external_sd.
Wat kan er aan gedaan worden?

*Toestel is voorzien van stockrom en dus niet ge-root

[ Voor 6% gewijzigd door Chris89 op 21-02-2013 16:02 ]

Verwijderd

Chris89 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:01:
Ik heb hier een Samsung Galaxy Ace 2 en daar heb ik whatsapp op geinstalleerd.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat hij de fotos en media op me telefoon zet ipv op de sd-card.
Telefoon word namelijk gezien als sdcard en me insteekkaartje als external_sdcard.
Nu heb ik me toestel al volledig hardreset maar nogsteeds krijg ik hem niet op mijn external_sd.
Wat kan er aan gedaan worden?
*Toestel is voorzien van stockrom en dus niet ge-root
Dat kun je bij mijn weten niet wijzigen, WA heeft daar geen aparte instelling voor.

• Chris89
  • Laatst online: 16:43
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:15:
[...]

Dat kun je bij mijn weten niet wijzigen, WA heeft daar geen aparte instelling voor.
Is er niet een andere oplossing voor?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nakebod schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:23:
Had ik maar nooit betaald dan :+ Die van mij verloopt 2/1/2014. Gewoon 1 jaar gekocht/gekregen.
Als ik niet betaald had was hij waarschijnlijk gewoon gratis tot die datum gratis.
Vanmorgen werd ik wakker en had ik een bericht van WA: uw abonnement is verlengd naar 12 maart 2014 :)
Dank u, WhatsApp, dat u opgehouden bent met die lullige verlengingen van 2 maanden per keer, maar gewoon, zoals in het begin, een jaar erop knalt :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Volgens mij doen ze dat nu weer bij iedereen. Jammer dat er zo weinig berichten van WA naar buiten komen. Maar lijkt er op dat ze de betaalservice toch weer iets uitgesteld hebben voor Android, aangezien ze nu weer bij iedereen meteen met een jaar verlengen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Uhu, mijne is ook voor t eerst met een jaar verlengd tot 17 maart 2014. Hiervoor gebeurde het telkens met 2 maanden ongeveer

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElisabethM
  • Niet online
l3art schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 07:49:
Volgens mij doen ze dat nu weer bij iedereen. Jammer dat er zo weinig berichten van WA naar buiten komen. Maar lijkt er op dat ze de betaalservice toch weer iets uitgesteld hebben voor Android, aangezien ze nu weer bij iedereen meteen met een jaar verlengen.
Niet bij iedereen. Mijn abonnement werd van de week met 2 maanden verlengd.
(ik heb WA al 2,5 jaar en kreeg onlangs voor het eerst ook meldingen dat ik moest gaan betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 09:34

13art

Moderator Mobile
Hmmm oke niet bij iedereen dus. Al hoor je wel meer en meer nu berichten dat hij bij mensen voor een jaar verlengt is. Misschien testen ze je eerst ElisatbethM ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:01
Mijn whatsapp is nu verlengt naar 2014. Leuk dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Dacuuu schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:17:
Mijn whatsapp is nu verlengt naar 2014. Leuk dit :)
Hier ook, wel beter. Voorheen was het telkens met een paar weken :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
Bij mij is 'ie een maand van tevoren gewoon uit het niets verlengd. Geen bericht gehad van dat het binnenkort afloopt, niks :?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/2n003u0W2f0T0x0i2U1O/2013-02-22%2005.01.18.png

[ Voor 19% gewijzigd door BleuZ op 22-02-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 18:54

Nakebod

Nope.

Ik heb net WhatsApp support gewoon even gemailed, kijken wat ze doen.
Misschien verlengen ze mijn betaalde service ook wel met een jaar, of lifetime, of.. niets:+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J.Appleseed schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:51:
Bij mij is 'ie een maand van tevoren gewoon uit het niets verlengd. Geen bericht gehad van dat het binnenkort afloopt, niks :?

[afbeelding]
Is die notificatie geen bericht dan, zelfs in positieve zin :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-07 22:16
De mijne is zojuist gratis verlengd tot 10-03-2014! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig die verschillen. Ik heb de apk op m'n pc gedownload en los geïnstalleerd. Net voor de gein ff nagekeken en het loopt af op 4/2/2014. Ik vind het allemaal prima haha. Ik heb er nog nooit voor hoeven te betalen en gebruik het nu zo'n 2 jaar (2 toestellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Blijft apart dat de ene persoon er een vol jaar bij krijgt en de andere maar een maand of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De mijne is ook ineens toch nog verlengd tot in maart 2014; dit terwijl ik een paar dagen terug nog een waarschuwing kreeg dat ik binnen 14 dagen moest gaan betalen.

Ik ben er blij mee maar ik snap niet echt meer wie nu wanneer moet gaan betalen. Lijkt geen lijn op te trekken zo :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:22

Coldcat

HODL

Ik denk dat het vrij simpel is. Veel mensen in NL willen of kunnen niet betalen voor WA. Als die gaan weglopen naar een andere service wordt WA stukken minder populair. Zulke dingen kunnen hard gaan. Ik denk dat dat een grote reden is.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Idem hier, verlengt naar maart 2014 :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Coldcat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:36:
Ik denk dat het vrij simpel is. Veel mensen in NL willen of kunnen niet betalen voor WA. Als die gaan weglopen naar een andere service wordt WA stukken minder populair. Zulke dingen kunnen hard gaan. Ik denk dat dat een grote reden is.
Had ik nog niet aan gedacht; als je het per regio bekijkt zou dat inderdaad wel eens kunnen kloppen :) De credit card beperking van Google play is nogal een groot obstakel in Europa, of in elk geval binnen Nederland.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:48
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:59:
[...]

Is die notificatie geen bericht dan, zelfs in positieve zin :?
Ja maar dat is dus ineens van "ja, we hebben het voor je verlengd". Had gedacht dat ze me eerst wilden laten betalen o.i.d.

Nu eens kijken, die van m'n moeder loopt in april af, misschien krijgt zij wel zo'n berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:05
riickeh schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:31:
Ik had hem een keer op me oude iPhone 3GS geinstalleerd toen die 2 dagen gratis was. Maar heb hierdoor nu op men Xperia U een gratis lifetime abonnement :+
Hier hetzelfde, voorheen een iphone 4 gehad. Whatsapp gratis geinstalleerd en nu dus op m'n Nexus 4 lifetime gratis whatsapp :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet willen betalen zou een staaltje gierigheid 1e klas zijn. Op jaarbasis besparen mensen vergeleken met smsen tientallen euro's. $10 per jaar zou ook nog steeds een koopje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
idd mocht ik de volgende keer moeten betalen dan doe ik het gewoon.

Hier is hetzelfde gebeurt bij mij en mn ma, allebei verlengt met 1 jaar.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:22

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:24:
Niet willen betalen zou een staaltje gierigheid 1e klas zijn. Op jaarbasis besparen mensen vergeleken met smsen tientallen euro's. $10 per jaar zou ook nog steeds een koopje zijn.
Tsja kijk eens hoeveel mensen uit principe niet betalen voor apps. Dat zijn er best veel. Ook als ik zie hoe vaak ik niet voor gek wordt verklaart als ik een vette app of game koop dan snap ik andere mensen niet.

Naast deze groep heb je nog een groep mensen zonder CC en een groep kinderen die waarschijnlijk niets mogen van hun ouders. Dan tikt het percentage wel erg aan denk ik.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:56

Wurtul

simon says.....

Vanochtend ook een melding gekregen van Whatsapp.

Ook verlengd naar maart 2014!

_/-\o_
Thanx WhatsApp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18
via de site is gewoon via paypal te betalen

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Potverdikkie, heb ik gewoon 77 cent voor niks betaald! :P

Van mij mogen ze het hebben though, want inderdaad heeft het me vele malen meer bespaard dan die 77 cent.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coldcat schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:26:
[...]

Tsja kijk eens hoeveel mensen uit principe niet betalen voor apps. Dat zijn er best veel. Ook als ik zie hoe vaak ik niet voor gek wordt verklaart als ik een vette app of game koop dan snap ik andere mensen niet.

Naast deze groep heb je nog een groep mensen zonder CC en een groep kinderen die waarschijnlijk niets mogen van hun ouders. Dan tikt het percentage wel erg aan
Klopt! Maar de groepen waar je het over hebt zijn weer niet de mensen waar ik vertrouwen in heb qua rooten en apk's installeren ;) Ik doe er zelf ook aan mee maar ik wissel verschrikkelijk veel qua apps. Het gros van m'n vaste basis apps heb ik wel betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Had van de week nog 'n datum van 11-3-13, maar kijk zojuist en stilzwijgend ook verlengd naar 2014. Helemaal prima, al had ik 't geen probleem gevonden om gewoon te betalen.

Ik maak er gebruik van met veel plezier en wil er dan best wat voor neerleggen. Maar zo is 't ook niet erg natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-09 23:32
Jullie krijgen allemaal gratis verlenging en mij wordt nog steeds verwacht dat ik op 17 april ga betalen...:(

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyUtd4Life schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:06:
Jullie krijgen allemaal gratis verlenging en mij wordt nog steeds verwacht dat ik op 17 april ga betalen...:(
Wacht nou rustig af, jouw datum zit nog te ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flydude
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:08

Flydude

Mighty pirate

Dus we hebben allemaal een smartphone van honderden euro's en dan maken we ons druk over 80 cent voor een uitstekende service...?

Ok, dat is wat gechargeerd en er zullen ongetwijfeld geldige redenen zijn voor mensen om zich hier druk over te maken, maar een beetje vreemd vind ik het wel...

I am rubber, you are glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triest he. Vooral als je je bedenkt dat je na het betalen van 4 jaar pas op het bedrag van 1 vaasje bier zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een contact heeft een nieuw telefoonnummer gekregen. Bij contacten zijn nummer aangepast.Nu kan hem niet koppelen aan whatsapp met het nieuwe nummer, als ik een whatsapp krijg van hem, dan laat hij geen naam maar zijn oude telefoonnummer zien, Kies ik bij koppelen whatsapp dan zie ik mijn contactenlijst maar deze persoon staat er niet bij. Bij whatsapp vernieuwen gedaan, geen resultaat. Contact verwijderd en opnieuw toegevoegd, geen resultaat. Sync staat aan voor whatsapp. Bij het contact staat nu weer zijn oude nummer. Dan ontkoppel ik het contact maar ik krijg het niet voor elkaar om het nieuwe nummer bij whatsapp te krijgen
Wat zie ik over het hoofd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:39:
een contact heeft een nieuw telefoonnummer gekregen. Bij contacten zijn nummer aangepast.Nu kan hem niet koppelen aan whatsapp met het nieuwe nummer, als ik een whatsapp krijg van hem, dan laat hij geen naam maar zijn oude telefoonnummer zien, Kies ik bij koppelen whatsapp dan zie ik mijn contactenlijst maar deze persoon staat er niet bij. Bij whatsapp vernieuwen gedaan, geen resultaat. Contact verwijderd en opnieuw toegevoegd, geen resultaat. Sync staat aan voor whatsapp. Bij het contact staat nu weer zijn oude nummer. Dan ontkoppel ik het contact maar ik krijg het niet voor elkaar om het nieuwe nummer bij whatsapp te krijgen
Wat zie ik over het hoofd ?
Het probleem zit niet bij jou maar bij dat 'contact', hij moet WA verwijderen, voor de zekerheid de foon ff herstarten, WA opnieuw installeren en met zijn nieuwe nummer aanmelden.
http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20971798

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Flydude schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 08:58:
Dus we hebben allemaal een smartphone van honderden euro's en dan maken we ons druk over 80 cent voor een uitstekende service...?
Klopt, ik had geen cent meer over na het kopen van mijn smartphone.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:49
jelmervos schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 10:21:
Klopt, ik had geen cent meer over na het kopen van mijn smartphone.
Dan ga je weer gewoon SMS'en. Zit vast wel in je bundel.

Ken niémand die heeft moeten betalen vooralsnog op Android. Geen idee waar al dit gedoe voor nodig is.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:18
Nu de laatste versie geïnstalleerd echter ik ben de optie kwijt om het automatisch downloaden van foto's uit te zetten... weet iemand hoe dit kan >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jimmya3 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:06:
Nu de laatste versie geïnstalleerd echter ik ben de optie kwijt om het automatisch downloaden van foto's uit te zetten... weet iemand hoe dit kan >?
Lees eens een stukje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versies volgen elkaar snel op, nu al weer "Version 2.9.2789"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de smilies werken een stuk soepele/sneller bij de laatste versie :) een hele verbetering!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:36:
de smilies werken een stuk soepele/sneller bij de laatste versie :) een hele verbetering!
De groene vinkjes terug zou ik beter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
want de grijze vallen niet genoeg op?
vind dit een stuk mooier, groen trekt teveel de aandacht naar mijn idee, als je het wilt zien is het duidelijk leesbaar. Denk dat dit persoonlijk is :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:38:
[...]

De groene vinkjes terug zou ik beter vinden.
Man man man, hoeveel posts heb je nu al over die vinkjes gemaakt? Als het WhatsApp dev team van mening is dat hun product beter is zonder vinkjes, dan is dat toch eenmaal zo? Het is namelijk ook heel simpel:

klokje: bericht verzonden, niet door WA server ontvangen
vinkje: bericht verzonden, ontvangen door WA server, verzonden door WA server, niet ontvangen door onvanger
geen vinkjes: bericht verzonden, .... , ontvangen door ontvanger.

Wat maakt het nou uit dat er geen vinkjes staan? Ik vind het persoonlijk veel logischer zonder die vinkjes, dan is immers het proces verlopen zoals het hoort. In de eerdere stappen is het nodig dat er notificaties (vinkje, klokje) zijn om je van de voortgang van het proces op de hoogte te houden.

edit: bovenstaande rant is volledig gebaseerd op de aanname dat WA (de officiele versie) eindelijk de manier van 'vinken' die door de custom apps gehanteerd wordt gevolgd heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 26-02-2013 14:48 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:46:
[...]
Man man man, hoeveel posts heb je nu al over die vinkjes gemaakt? Als het WhatsApp dev team van mening is dat hun product beter is zonder vinkjes, dan is dat toch eenmaal zo? Het is namelijk ook heel simpel:

klokje: bericht verzonden, niet door WA server ontvangen
vinkje: bericht verzonden, ontvangen door WA server, verzonden door WA server, niet ontvangen door onvanger
geen vinkjes: bericht verzonden, .... , ontvangen door ontvanger.

Wat maakt het nou uit dat er geen vinkjes staan? Ik vind het persoonlijk veel logischer zonder die vinkjes, dan is immers het proces verlopen zoals het hoort. In de eerdere stappen is het nodig dat er notificaties (vinkje, klokje) zijn om je van de voortgang van het proces op de hoogte te houden.

edit: bovenstaande rant is volledig gebaseerd op de aanname dat WA (de officiele versie) eindelijk de manier van 'vinken' die door de custom apps gehanteerd wordt gevolgd heeft.
Ik heb het niet over 'geen' vinkjes maar over groene vinkjes, want ze staan er nog steeds, alleen in vies grijs.
Er bestaan niet 16 miljoen kleuren om ze maar niet te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
wat ik zei.. dit is erg persoonlijk, ik hou wel van een "rustige" look en feel
de 1 vind alles in een paar tinten mooi en houd niet van een bonte kermis met 16 miljoen kleuren, jij blijkbaar niet, dat mag :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Yucko

One clown to rule them all !

ASE heeft het over iets wat in de Holo versie van WA+ zit, en niet over de situatie in WA :+
bij mijn weten verdwijnen de vinkjes nl. niet in de originele WA

[ Voor 29% gewijzigd door Yucko op 26-02-2013 15:18 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yucko schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:17:
ASE heeft het over iets wat in de Holo versie van WA+ zit, en niet over de situatie in WA :+
bij mijn weten verdwijnen de vinkjes nl. niet in de originele WA
Idd. Was eigenlijk in de veronderstelling dat de 'nieuwe' look van WA dat had overgenomen...
Overigens vind ik er nog altijd weinig 'holo' aan, die nieuwe UI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:40
De maker van WA+ heeft het op XDA forums erover dat het nog wel een paar weken kan duren voordat de nieuwste versie van WA+ uit komt. Dit omdat er gigantisch veel XML codes veranderd moeten worden.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA is ook een geoptimaliseerde versie te vinden. Heb 'em nog niet getest, schijnt o.a. wat sneller te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:44
Ik ben benieuwd wanneer de mijne verlengd wordt en met hoeveel. Ergens in november is hij verlengd tot 1-4-2013 :).
ALs ik de laatste berichten zo lees wellicht over een week of 2?

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-09 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ga er maar vanuit dat als 't gebeurt, 't pas 'n week (of 2) voor je "deadline" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nou, in het verleden had ik al eens via PayPal betaald voor verlenging. Ik had een abonnement tot mei 2014.

Nu kan dat dus niet meer met de laatste versies, dus ik ging even spitten in mijn email-archief naar die mail van Whatsapp met PayPal link. Blijkt dus dat die nog gewoon geldig is, ondanks de checksum.

Twee keer op geklikt, dus nu maar een abonnement tot 2016 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Kan er niet een topicwaarschuwing komen over het verlopen / betalen van WA ?
90% van de 'mededelingen' is gezeur hierover, of het ( elke keer hetzelfde ) antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
FreshMaker schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 07:19:
Kan er niet een topicwaarschuwing komen over het verlopen / betalen van WA ?
90% van de 'mededelingen' is gezeur hierover, of het ( elke keer hetzelfde ) antwoord.
Ik ben blij :) dat je het even aanhaalt, want ik was bijna vergeten hier te melden dat mijn WA gratis verlengd is met een jaar O-) .
Zoiets wil iedereen toch weten. 8)7

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Bolletje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:02:
Nou, in het verleden had ik al eens via PayPal betaald voor verlenging. Ik had een abonnement tot mei 2014.

Nu kan dat dus niet meer met de laatste versies, dus ik ging even spitten in mijn email-archief naar die mail van Whatsapp met PayPal link. Blijkt dus dat die nog gewoon geldig is, ondanks de checksum.

Ik had voor de zekerheid al een mail naar mijzelf gestuurd met de paypal informatie, voor het geval ze moeilijk gaan doen na een update. :9

Ik merk wel dat het open van whatsapp wat sloom gaat, vaak denk ik dat hij niet reageert dus druk ik gauw nog een keer met als resultaat dat ik dan per ongeluk een gesprek open.

PVOutput☀️

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Bolletje schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 01:02:

in de APK die op de website staat van Whatsapp zit nog wel Paypal. maar je hebt het al opgelost :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Kreeg net een pushnotificatie naar een nieuwe versie, 2.9.2871 Werkt weer een stuk vlotter gelukkig!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
Kan ik nog steeds mijn status niet verbergen in de Android versie in de nieuwste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:37:
Kreeg net een pushnotificatie naar een nieuwe versie, 2.9.2871 Werkt weer een stuk vlotter gelukkig!
Vreemd, want in de playstore staat nog steeds de oude 2.9.1547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

De reviews in de playstore bij Whatsapp zijn ook zo kinderachtig. In plaats van eerst afwachten of het verlengt wordt..Nee gelijk 1 ster rating geven en een heel lul verhaal ophangen, jammer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:29:
De reviews in de playstore bij Whatsapp zijn ook zo kinderachtig. In plaats van eerst afwachten of het verlengt wordt..Nee gelijk 1 ster rating geven en een heel lul verhaal ophangen, jammer.
de gemiddelde reviewer in de Playstore heeft ook een IQ van 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:48:
[...]

Vreemd, want in de playstore staat nog steeds de oude 2.9.1547
Komt omdat de playstore langzamer is met updaten en wanneer je de apk van www.whatsapp.com/android binnen haalt. Ik kreeg gisteren ook een bericht dat er een nieuwe versie binnen was, en ik heb hem ook via de website download.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:30:
[...]

En dat is vrij hoog ingeschat ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:44:
[...]
Komt omdat de playstore langzamer is met updaten en wanneer je de apk van www.whatsapp.com/android binnen haalt. Ik kreeg gisteren ook een bericht dat er een nieuwe versie binnen was, en ik heb hem ook via de website download.
Die push-meldingen komen van de playstore als ik mij niet vergis, want als je er op klikt kom je in de playstore uit om hem te updaten.
Ik heb 2.9.2789 ook via www.whatsapp.com/android geïnstalleerd, maar nog geen melding gehad dat 2.9.2871 er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:30:
[...]

:Y
De Einsteins bevinden allen op GoT :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Die push-meldingen komen van de playstore als ik mij niet vergis, want als je er op klikt kom je in de playstore uit om hem te updaten.
Ik heb 2.9.2789 ook via www.whatsapp.com/android geïnstalleerd, maar nog geen melding gehad dat 2.9.2871 er is.
2.9.2871 al via de website binnengehaald aantal dagen geleden. Benieuwd of ik alsnog de update via de Play Store krijg ondanks dat het dezelfde versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:28
Ik heb net ook de nieuwe versie maar gedownload, nieuwe skin en verder niet veel veranderd volgens mij.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

agoNITE schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:30:
[...]
2.9.2871 al via de website binnengehaald aantal dagen geleden. Benieuwd of ik alsnog de update via de Play Store krijg ondanks dat het dezelfde versie is.
Nee, want daar staat nog steeds 2.9.1547
Pagina: 1 ... 26 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android