Intentionally left blank.
Krijg net ook een update binnen, iemand enig idee wat de veranderingen zijn ?
[ Voor 51% gewijzigd door Brummetje op 31-07-2010 13:11 ]
Intentionally left blank.
Hoe betaal je dit ? Creditcard alleen of zijn er ook andere betaal opties ? (hoop het wel want heb geen Creditcard)Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:10:
Werkt als een zonnetje. Meteen maar een licentie genomen. Vervalt 27-10-2011. Kost $1,99 [€1,57]
Verwijderd
Vanuit de app-settings via Paypal of Google Checkout. Die laatste kan op twee manieren. Via je pc of via de telefoon. Heb je geen creditcard, dan alleen via Paypal, Kan je geld naar over maken van je bankrekening.Brummetje schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 14:25:
[...]
Hoe betaal je dit ? Creditcard alleen of zijn er ook andere betaal opties ? (hoop het wel want heb geen Creditcard)
Zal het ook zo eens doen..Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 15:27:
[...]
Vanuit de app-settings via Paypal of Google Checkout. Die laatste kan op twee manieren. Via je pc of via de telefoon. Heb je geen creditcard, dan alleen via Paypal, Kan je geld naar over maken van je bankrekening.
Whatsapp Twitter:XENTiC schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:19:
Enige probleem wat ik ben tegen gekomen is dat je nog niet op hyperlinks kunt klikken! Hoop dat dit in een latere versie wel het geval is. Voor de rest werkt het goed, foto's, video verzenden werkt perfect!
@UrbanMediaUK next release (v2.5.8) will have full URL support for emails, phone numbers and of course web addresses... (but only on iOS 4)
[ Voor 43% gewijzigd door Katseviool op 31-07-2010 16:47 ]
smaak gok ik, persoonlijk vind ik het heerlijk door de simpelheidNickalicious schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:26:
Ik heb het ook maar geinstalleerd en ik meld maar even dat het hier ook gewoon probleemloos draait. Ik snap niet dat ze deze app niet mooier hebben gemaakt maargoed, dat vind ik op de iPhone ook.
Uhm, misschien omdat het een redelijk vroege beta versie is?Nickalicious schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:26:
Ik heb het ook maar geinstalleerd en ik meld maar even dat het hier ook gewoon probleemloos draait. Ik snap niet dat ze deze app niet mooier hebben gemaakt maargoed, dat vind ik op de iPhone ook.
Voor mij is het iig een verademing na pingchat.
Edit: HTC Desire 2.1
[ Voor 6% gewijzigd door Tjesus op 01-08-2010 12:09 ]
Gewoon geduld hebben, en het later op de dag weer proberenTjesus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:01:
Voor mij doet de beta het helaas niet. Ik kom niet verder dan de naam invoeren. Krijg daarna zo'n bericht dat ik niet op de lijst sta. Terwijl het versturen van een sms wel gewoon lukt.
Edit: HTC Desire 2.1
Die kan je melden bij: menu>Settings>About>Contact usaKra schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:55:
Werkt op zich wel goed, waar kunnen we bugs melden?
Dan stuurt hij ook gelijk meer info mee zoals welke phone je hebt enzo en je log files. Dat heb ik gisteravond ook gedaan en kreeg vanochtend gelijk een mail met een nieuwe build. Ik draai nu 1.0.5666, maar helaas is mijn probleem niet opgelost. Probleem is, dat ik niet probleemloos kan whatsappen met een blackberry user. Na een tijdje wordt de persoon offline weergeven en zie haar pas weer online, als ze weer een bericht terug stuurt. En op dat moment ontvangt ze dan pas al me niet verzonden berichten. Dit is trouwens op een HTC Legend.
Zou die wel mijn berichten onthouden hebben denken jullie?? Is geen ramp als t niet zo is, maar zou wel handig zijn.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Datzelfde gelazer heb ik ook ja.. omdat ik mijn desire geroot had, maar even stock rom + factory reset en daarna de 2.2 update gedraaid, en nu mag ik niet meer activerenJKratos schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:07:
Heb niet Whatsapp opnieuw ingestalleerd vanwege de update naar Android 2.2 (whatsapp werkt niet meer naar behoren) maar nu krijg ik weer de beruchte melding dat ik niet tot de beta testers hoor.Even afwachten dus weer.
Zou die wel mijn berichten onthouden hebben denken jullie?? Is geen ramp als t niet zo is, maar zou wel handig zijn.
Ik ga er vanuit dat ik de historie kwijt ben, maar dat weet je natuurlijk nooit... zodra ik weer kan activeren geef ik je wel een dm om de thread schoon te houden verder
Een bugje waar ik btw nogal eens last van had is dat als mensen niet gelist staan als +316xxxxx maar als +31 6xxxx of 06 xxxx (vooral met spaties geloof ik), ik de berichten binnen zie komen van 316xxxxx ipv <contactnaam> . Zat mijn halve telefoonboek al te wijzigen
Ik ontvang wel t sms'je maar krijg bij naaminvoer te horen dat ik niet meer bij beta list zit
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Klik het al steeds weg omdat ik de app best veel gebruik.
Iedereen met Nokia laat ik het ook installeren en werkt als een zonnetje
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Met als enige beperking voor de Nokia dat die geen foto's en andere zaken als chat geen doen. Opzicht is dat de basis, maar de Symbian versie lijkt tot nu toe de meest uitgekleedste versie.Floris-K schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:38:
Met andere woorden... de update NIET installeren?
Klik het al steeds weg omdat ik de app best veel gebruik.
Iedereen met Nokia laat ik het ook installeren en werkt als een zonnetje
Weten jullie hoe de licentie werkt. Ik heb via de mobile browser betaald via Paypal, daarvan van Paypal een bevestiging gekregen. Krijg ik nog ergens een account of licentie etc van? Al was het maar een WhatsApp message dat je een license voor een jaar hebt aangeschaft.
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
En idd de Symbian versie is niet echt alles maar berichten sturen gaat redelijk goed.
Sowieso zijn er weinig echt goede Symbian apps vind ik.
Idd, ook als je hem al eerder aan de praat hebt gekregen en gaat reinstallen doet hij het niet meer.Hyp Hyper schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:39:
Ligt niet aan Froyo lijkt me. Meer aan het feit dat ze bij WhatsApp de boel weer eens hebben dichtgegooid.
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Echter is niemand meer online bij me en zie ik bijv. bij een vriendin dat ze om 16:02 voor het laatst oline was. Heb later op de avond een msg gehad en als ik er één verstuur komt deze ook direct aan en krijg ik antwoord.
jammer dat die statussen hier iig niet meer goed werken. Was eerst wel het geval namelijk
edit: Vanmorgen een nieuwe build gehad en het lijkt opgelost! Deze build is ook standaard op de website te downloaden.
[ Voor 13% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-08-2010 09:30 ]
Menu->Settings->Account Info->ExpirationGAEvakYD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:24:
[...]
Weten jullie hoe de licentie werkt. Ik heb via de mobile browser betaald via Paypal, daarvan van Paypal een bevestiging gekregen. Krijg ik nog ergens een account of licentie etc van? Al was het maar een WhatsApp message dat je een license voor een jaar hebt aangeschaft.
Staat bij mij na 1 keer betalen op okt. 2011
Ik heb trouwens een HTC Touch Pro met xandroid en whatsapp
ben benieuwd blijf proberen maar lijkt erop of ze de boel hebben dichtgegooid.
ik vond wel dat ik omdat ik betaalde en het op al 3 platformen heb gebruikt dat ie het wel zou doen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 20:12 ]
Verwijderd
Maar ik kan niet pingen naar gebruikers van de standaard ping client van BB. Deze gebruikers ziet Whatsapp niet. Dit is vrij waardeloos. Ik heb geen zin alle BB gebruikers die ik ken om te laten schakelen naar Whatsapp. Ook kan ik niet apart mensen toevoegen, je MOET je ping contacten met telefoonnummer en al in je phone book hebben staan. Dit vind ik een tegenvaller.
Mijn vraag dus: als BB gebruikers overschakelen naar Whatsapp, kunnen ze dan zelf wél pingen naar de standaard ping client en naar iPhones? Het lijkt omslachtig en oninteressant voor BB gebruikers om naar de standaard client ook nog Whatsapp te gaan installeren puur voor de Android en iPhone gebruikers.
Verder kan deze app alleen maar beter worden en voorzie ik een leuke toevoeging aan mijn Android toestel mits de onderlinge compatibiliteit beter wordt.
Verder worden hier op het moment ook geen berichten meer verzonden/ontvangen, maar ik heb hier al meer vertrouwen in dan in PingChat!
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Verwijderd
Pingchat werkt nooitBinnetie schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:36:
Nee berichten worden nu nog niet niet verstuurd. Of soms met enorme vertragingen van een paar uur. Pingchat werkt gek genoeg ook niet.
Server van whatsapp ligt er nog steeds uit.
http://twitter.com/wa_status?from_source=onebox
Ook het geval op de Legend van m'n vrouw. (mijn Spica heeft niet eens een ledw0ndersp00n schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:58:
Wat mij trouwens opvalt is dat het notificatie ledje niet gaat knipperen als ik een bericht heb ontvangen. De optie is wel ingeschakeld...
Dat zal wel een beta-issue zijn denk ik.
De Blackberry messenger, PingChat en Whatsapp zijn 3 los staande clients. Soort van ICQ & MSN, zijn ook 2 verschillende protocollen. Whatsapp users kunnen berichten versturen naar Whatsapp gebruikers op: Android, Iphone, Blackberry en nokia. Voor deze toestellen is de client beschikbaar. Zal ongetwijfeld (mits de ontwikkelaars API's ontwikkelen) een universele app komen die alles samen voegt. Ooit..Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:58:
Leuk en aardig dit Whatsapp. Heb er al aardig gebruik van gemaakt. Werkt prima tussen gebruikers van Whatsapp onderling.
Maar ik kan niet pingen naar gebruikers van de standaard ping client van BB. Deze gebruikers ziet Whatsapp niet. Dit is vrij waardeloos. Ik heb geen zin alle BB gebruikers die ik ken om te laten schakelen naar Whatsapp. Ook kan ik niet apart mensen toevoegen, je MOET je ping contacten met telefoonnummer en al in je phone book hebben staan. Dit vind ik een tegenvaller.
Mijn vraag dus: als BB gebruikers overschakelen naar Whatsapp, kunnen ze dan zelf wél pingen naar de standaard ping client en naar iPhones? Het lijkt omslachtig en oninteressant voor BB gebruikers om naar de standaard client ook nog Whatsapp te gaan installeren puur voor de Android en iPhone gebruikers.
Verder kan deze app alleen maar beter worden en voorzie ik een leuke toevoeging aan mijn Android toestel mits de onderlinge compatibiliteit beter wordt.
Pingchat werkt alleen op Android en Iphone
Blackberry messenger is alleen voor blackberry gebruikers.
Beetje jammer dat na een reinstall de app niet meer geactiveerd kan worden. Maakte er net gretig gebruik van. Even afwachten maar weer..
[ Voor 3% gewijzigd door leslinho op 02-08-2010 22:10 ]
Nickname does not reflect reality
\o/
Expiration staat hier op oktober 2010, status doet het ook prima (gratis beta versie).Verwijderd schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 09:49:
Nog meer mensen met een unknown account info voor zowel de status als de expiration?
Waarom snappen jullie mensen niet het verschil tussen systemen? Koop dan een Blackberry ofzo..Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:58:
Leuk en aardig dit Whatsapp. Heb er al aardig gebruik van gemaakt. Werkt prima tussen gebruikers van Whatsapp onderling.
Ik vond zijn relaas anders gewoon geheel terecht, rationeel en spot-on. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard.Nickalicious schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:04:
Waarom snappen jullie mensen niet het verschil tussen systemen? Koop dan een Blackberry ofzo..
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Gisteren wel wat probleempjes met verzenden en ook nieuwe build gehad.
Tot nu toe verder weinig echte bugs tegen gekomen zoals bij PingChat!.
Overigens staat bij mij de expiration op okt. 2011 en dat is correct gezien ik een licentie heb aangeschaft voor $1,99
Een zeer goede investering voor een app als deze imho.
Ja maar je kan het ook anders bekijken. Als BB users onderling met android,iphone en symbian users willen pingen kunnen ze beter Whatsapp gebruiken. Dit is voor zover ik weet de enige applicatie die door al deze 4 platformen ondersteund wordt.Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 20:58:
Naar mijn mening is dan BB ping waardeloos en Whatsapp juist in het voordeel.
En zoals laatst te lezen was op frontpage dat verkopen van toestellen met android, BB en iphone aan het voorbij streven zijn, is het een kwestie van tijd dat de populariteit van whatsapp ook toeneemt en BB ping voorbij streeft.
[ Voor 7% gewijzigd door gebruikershaes op 03-08-2010 19:28 ]
HOI.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Af en toe proberen... heb ik ook een paar dagen volgehouden, vanochtend zag ik op de wa_status twitter ineens dat ze het systeem gerestart hadden, op goede hoop heb ik het weer eens geprobeerd...indopride7 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 00:52:
Ik had ook whatsapp geinstalleerd op mijn Desire, alleen na de froyo update was die eraf gehaald, en na een reinstall krijg ik dat ik geen beta tester ben terwijl ik er eerst wel in kwam. Ik heb al een mailtje gestuurd maar ik krijg geen reactie, iemand anders een idee wat ik kan doen behalve wachten op de open beta?
En ik mag weer meedoen

Verificatie van je telefoonnummer, zodat niet iemand jouw telefoonnummer in kan nemenDe Dona schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:34:
Wat is trouwens de bedoeling van die code die je per sms ontvangt?
Onder android hoef je hem niet eens in te typen ofzo, whatsapp kan zelf in je inbox kijken en verifieren of het de verzonden code is. Je krijgt na het intypen van je telefoonnummer een loading-schermpje, zodra de sms binnen is verdwijnt die, en krijg je nog een laatste scherm om je nickname in te vullen zoals die zichtbaar wordt voor iphone users
Onder android mag je in feite, zodra je de sms hebt ontvangen, hem alweer verwijderen
[ Voor 5% gewijzigd door Henk op 04-08-2010 09:55 ]
Vind het een erg fijn programma hoop dat het snel wordt uitgebreid.
HOI.
Vandaar dat ik er niets mee hoef te doen. Helaas kom ik niet verder omdat ik geen Authorized beta user ben. Balen!Henk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 09:54:
[...]
Onder android hoef je hem niet eens in te typen ofzo, whatsapp kan zelf in je inbox kijken en verifieren of het de verzonden code is. Je krijgt na het intypen van je telefoonnummer een loading-schermpje, zodra de sms binnen is verdwijnt die, en krijg je nog een laatste scherm om je nickname in te vullen zoals die zichtbaar wordt voor iphone usersen that's it.
HOI.
Welk device heb je trouwens?
[ Voor 17% gewijzigd door Henk op 04-08-2010 11:20 ]
Inmiddels al bezig aan mijn 5e of 6e build van WhatsApp en nog geen gezeik gehad met die licentie.
Gebruik zelf een Desire
Een Motorola Milestone die een rooted 2.1 firmware versie draait. Bij het updaten zegt die heel netjes dat ie alles bewaart en ik hoefde niet eens opnieuw in te loggen ofzo!Henk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:13:
Ik zie de update wel, maar denk dat ik even wacht met die installeren...
Welk device heb je trouwens?
HOI.
Waar kan ik een licentie aanschaffen? Ik ben ook geen officiele beta-tester maar ik wil graag gebruik maken van deze app.Floris-K schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 11:49:
Ik ben ook geen officiele beta-testers. Heb wel een licentie aangekocht en wat minor bugs gemeld.
Inmiddels al bezig aan mijn 5e of 6e build van WhatsApp en nog geen gezeik gehad met die licentie.
Gebruik zelf een Desire
de .apk mailen, vervolgens die laten downloaden/installeren door haarhemiparo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:43:
Voor een collega met een Desire: hoe kan ik haar uitleggen hoe ze dit moet installeren? (zelf een iPhone en moet het, indien mogelijk, per mail uitleggen...)
The devil is in the details.
Verwijderd
Anyway je kan haar verwijzen naar deze link http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Om die aan te schaffen moet je WhatsApp al draaiende hebben.De Dona schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 13:10:
[...]
Waar kan ik een licentie aanschaffen? Ik ben ook geen officiele beta-tester maar ik wil graag gebruik maken van deze app.
Daarna Menu -> Settings -> Account Info -> Purchase Now
Daar kun je voor $1.99 een licentie kopen voor 1 jaar.
Maar zelfs áls je je whatsapp registratie kunt uitbreiden met een jaar voor die 2 dollar, dan nog biedt dat geen zekerheid dat je bij een reinstall weer in de betagroep komt. Je neemt namelijk een license op je telefoonnummer, niet op device.
Wat betreft het willen-activeren kan ik alleen maar zeggen; blijf proberen. Richt een soort DM-club op, die elkaar even op de hoogte brengt van het werken van activeren. Op IRC zal ik het ook proberen bij te houden in het topic van #android, maar die van mij is al geactiveerd inmiddels, én ik ben niet 24/7 around
Wordt idd lastig... thanks! Maar... mevrouw vindt het te duur! Pfff...Verwijderd schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 14:50:
Ik denkt niet dat hij een .apk kan downloaden met een iphoneOfwel.....
Anyway je kan haar verwijzen naar deze link http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk
Net zoals mensen die kosten-wat-kost vasthouden aan BlackBerry Messenger..
Op dit moment kost het de komende maand niets hoor?hemiparo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:22:
[...]
Wordt idd lastig... thanks! Maar... mevrouw vindt het te duur! Pfff...
Net zoals mensen die kosten-wat-kost vasthouden aan BlackBerry Messenger..
BBM mensen komen vanzelf in een soort isolement... you'll see
[ Voor 29% gewijzigd door Henk op 04-08-2010 15:27 ]
Even mezelf quotenhemiparo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:29:
Toch nog overgehaald... maar ze was niet geautoriseerd...? Aangezien ik dit topic niet van a tot z heb gevolgd (al lang happy user op iPhone) - moet ze ergens nog registreren of wachten?
Henk schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:04:
Wat betreft die beta-accounts; af en toe gooien ze bij whatsapp de servers open voor nieuwe registraties heb ik het idee. Je ziet hier in het topic namelijk met vlagen dat mensen zich kunnen registreren, zoals ook vanochtend het geval was. Ik heb het idee dat ze bij whatsapp de android beta groep langzaam maar zeker gewoon uitbreiden.
[...]
Wat betreft het willen-activeren kan ik alleen maar zeggen; blijf proberen. Richt een soort DM-club op, die elkaar even op de hoogte brengt van het werken van activeren. Op IRC zal ik het ook proberen bij te houden in het topic van #android, maar die van mij is al geactiveerd inmiddels, én ik ben niet 24/7 around
(ben eigenlijk alweer veel te veel aan het doen...
[ Voor 14% gewijzigd door hemiparo op 04-08-2010 15:44 ]
De registratie zoals hij, áls het lukt, gaat, is als volgt:hemiparo schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 15:43:
En jouw reactie was nog niet zo heel lang geleden... maar hoe registreerd ze dan? Gewoon via de telefoon toch? Heeft haar nummer verified alleen daarna kwam die melding.
1) je installeert die apk
2) je start whatsapp
3) whatsapp vraagt om je telefoonnummer
4) whatsapp stuurt vanaf je eigen telefoonnummer naar je eigen telefoonnummer een sms met een verificatiecode. De SMS kun je verder negeren.
5) whatsapp vraagt om een nickname zoals iphonegebruikers die zien.
Maar, als je niet kán registreren, krijg je na het invullen van die nick in stap 5 een fout, en een knop met retry. Die alleen dus niet werkt
Hier begint het 'proberen', gewoon om de zoveel uur proberen het ding te activeren, vanwege bovengenoemde beta-gedoe. En niet alleen op retry drukken, maar echt het opnieuw invoeren van je eigen telefoonnummer...
Ow, en whatsapp geeft hier ineens serieuze problemen, krijg geen berichten verzonden. Niet eens naar de server...
Edit: Besloten om maar te betalen voor whatsapp, 5 minuten later is die 'service extended', en daarna kreeg ik alles er weer in en uit. Zou de beta nu al dicht zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 04-08-2010 16:12 ]
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem!Binnetie schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:21:
Gelukkig Whatsapp werkt weer. Kreeg ook een update gisteravond. Hebben jullie ook dat als je een berichtje hebt getypt dat je niet naar het gespreksvenster terugkeerd maar direct weer fullscreenschermpje krijgt waarin je een nieuwe bericht kan typen?
@HTC Hero
Edit: ah ik zie het bedankt

[ Voor 59% gewijzigd door vinpower op 05-08-2010 09:32 ]
Verwijderd
Enter op je keyboard...vinpower schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 09:20:
Je kan nog steeds activeren!
Alleen hoe kan je je een message versturen met de desire? trackball indrukken werkt niet voor de rest geen andere knop om het berichtje te versturen.
[This space is for rent]
ook niet met meerdere malen proberen *zucht*
had het wel leuk gevonden als het zou werken op me desire
jeej heb um ook werkend gekregen!!
vind het programma nog wel aardig kaal hoop dat er snel wat meer opties komen
[ Voor 26% gewijzigd door rynon op 05-08-2010 21:29 ]
Verwijderd
Wat zou je er nog bij willen dan?rynon schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:15:
helaas krijg hem hier niet geactiveerd UNAUTHORIZED helaas
ook niet met meerdere malen proberen *zucht*
had het wel leuk gevonden als het zou werken op me desire
jeej heb um ook werkend gekregen!!
vind het programma nog wel aardig kaal hoop dat er snel wat meer opties komen
Sinds de laatste updates geen vreemde hangende berichten meer e.d.
Zolang de push goed werkt, dat is zo cruciaal!
Taskkillers en juicedefenders en weet ik wat allemaal die gooien uiteraard wel roet in het eten. Met die apps op je phone kom je nergens.
Verwijderd
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
ik heb het gister geinstaleerd op me desire maar heb tot nu toe nog geen problemen gehad met meldings geluid krijg gewoon netjes een melding. ik draai zelf wel al op 2.2. misschien dat het daar door komt
Verwijderd
Verder gister even wezen spelen met Whatsapp, maar eigenlijk zie ik nog niet écht de meerwaarde ervan tov SMS (in mijn geval dan, m'n bundel is groot genoeg voor mijn verbruik), maar geestig vind ik het wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Halfkakkende op 07-08-2010 09:20 ]
Hier hebben we niet van die mooie abonnementen (vrouw een vrij simpele van T-Mobile en ik één van het werk met split billing) en voor sms'jes betalen we dus al snel.Halfkakkende schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 09:18:
Verder gister even wezen spelen met Whatsapp, maar eigenlijk zie ik nog niet écht de meerwaarde ervan tov SMS (in mijn geval dan, m'n bundel is groot genoeg voor mijn verbruik), maar geestig vind ik het wel.
En ik vind het heel erg handig om foto's en filmpjes mee te sturen. Dat gaat met een mms minder makkelijk imo.
Ik ben blij dat ik nu voor 17,50 onbeperkt internet naast mijn bundel heb. WhatsApp komt zeker van pas en ook bij mijn vrienden die ook regelmatig boven de bundel zitten.
Bij mij staat bij account info > experation : unknown en account status unkown.
Iemand die dit weet hoe lang ik nu gebruik kan maken van Whatsapp?
Want heb geen credit card
Als ik nu bij mijn Account Info staat, is de status: Paid, tot 6 aug 2011. Zover ik weet heb ik niets via google checkout of paypal betaald..
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android