Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Patriot schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 00:55:
Meerdere karakters hè.. Ik mag hopen, mocht het waar zijn, dat zich dat dan voordoet als verschillende verhaallijnen. Niet dat je gedurende het verhaal een paar keer overstapt naar opeens iemand anders..
Nee, zoals L.A. Noire, verschrikkelijk -_-

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Sorbo

Uw hulp in huis!

De V van vismarkt...

Rockstar heeft het weer erg goed voor elkaar met dat teaser-logo. t Ding is vaag genoeg om niemand precies te laten weten waar de volgende game over gaat, maar zodra t verteld word denk ik dat alle puzzelstukjes wel op hun plek vallen.

Gelukkig nog minder dan een week wachten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Patriot schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:02:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Volgens mij was de camera hetzelfde als in San Andreas. Vanaf San Andreas veranderde het t.o.v. de voorgaande delen, namelijk van een statische camera achter de auto naar een camera die je apart moest bewegen. Het voordeel daarvan is dat je wat meer kunt inspelen op een bocht die je wilt gaan maken, omdat je van tevoren al wat die kant op kunt kijken om te zien wat er aankomt/hoe je de bocht moet maken.

Speel je toevallig met één hand, of gebruik je je 'muishand' ergens anders voor tijdens het autorijden?
Ik denk dat hij hem op console heeft gespeeld, aangezien ik zijn probleem herken. Ik vond dat camerasysteem ook niet zo fijn werken op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Rockstar en Apple stilletjes aan de top wat betreft geheimhouding en marketing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA 5! Ik kan niet wachten... Ik denk dat de release snel zal zijn nog voor kerst! Dat is natuurlijk het beste moment om de game in de winkel te leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Ik hoop op een remake van SA. Echt, die countryside, woestijnen, heerlijk! En die dam was ook geweldig.

Gewoon een gigantische map, dat lijkt me echt vet! Bovendien: als R* het gedetailleerd wil houden; in een woestijn hoeven niet veel details opgenomen te worden.

Toen ik SA speelde was ik meer in Bos-en-Woestijngebied dan in een stad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-09 17:37
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:17:
GTA 5! Ik kan niet wachten... Ik denk dat de release snel zal zijn nog voor kerst! Dat is natuurlijk het beste moment om de game in de winkel te leggen!
Dat lijkt me niet realistisch... Je gaat niet pas twee maanden van tevoren met de eerste teaser komen... volgend jaar voor de kerst misschien, als hij niet net als GTA IV uitgesteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinningLOSER
  • Laatst online: 19-01-2022
Inderdaad en GTA verkoopt zichzelf toch wel, of het nou kerst is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
bdalenoord schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

Dat lijkt me niet realistisch... Je gaat niet pas twee maanden van tevoren met de eerste teaser komen... volgend jaar voor de kerst misschien, als hij niet net als GTA IV uitgesteld gaat worden.
GTA3 kwam zowat als een donderslag bij heldere hemel, zo'n stunt is natuurlijk ook het herhalen waard.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk er in ieder geval erg naar uit! Kan niet wachten tot GTA V uit is.
Het maakt niet uit waar het zich afspeelt, dit spel kan gewoon weer bij mijn GTA collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:38
bdalenoord schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:
[...]

R* is bekend om zijn troll als het gaat om releases dus het zou zo maar kunnen dat we 2 november zon niets zeggend filmpje te zien krijgen.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
PowerUnlimited heeft een aantal geruchten op een rijtje gezet. Klinkt sowieso te mooi om waar te zijn, maar we zien wel. Wel oppassen met lezen als je niks van het mogelijke verhaal wil weten, er staan spoilers in (als we aannemen dat dit echt waar is).

http://www.pu.nl/power/gta-v-rumours-galore

Vooral het laatste stukje is interessant als bevestiging, we weten het dus woensdagavond rond de klok van 7 (waarschijnlijk later want het gehele internet zal wel weer vastlopen) om 5 uur, wel even 2 uur eerder dan ik gedacht had en beter, dan zit ik in de trein naar huis. Dus wanneer ik thuis kom kan ik meteen kijken :D
De anonieme bron liet nog wel weten dat de trailer van deze week 1 minuut en 4 seconde gaat duren en vooral de stad laat zien. Mocht hij daar gelijk in krijgen, klinkt dit allemaal een stuk aannemelijker.

[ Voor 9% gewijzigd door Rik027 op 31-10-2011 15:18 ]

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:27
Als het waar is, wordt het wel een vet spel. Ik ben heel benieuwd naar de trailer! Maar over je quote: wat de bron daar zegt klopt al niet helemaal.... Als je de info achter het linkje in de vorige post leest, zul je begrijpen wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als die trailer inderdaad zolang duurt als dat die persoon beweert dan wordt dat verhaal wel wat geloofwaardiger.

Het enige waar ik echt op hoop is dat ze de stad of staat wat meer opvullen met aktiviteiten die je zo on the fly kunt doen. Bijvoorbeeld een bank overvallen, warenhuis van rivaliserende bende overvallen, schietclubje binnenlopen, autootje kopen bij een specifieke shop en niet te vergeten die drugdeal minigame van Chinatown Wars! Mijn god, dat was briljant!

Al het andere zit vaak wel snor bij Rockstar - karakter waar je mee speelt, verhaal, stad enz. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:59
Meer vriendinnen :(

Ik hoop het toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blik1984 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:23:
Meer vriendinnen :(

Ik hoop het toch niet
Wrm niet? Is toch leuk? Kan je weer relaties op gaan bouwen :P

Al moet ik zeggen dat ik het alleen leuk vind als dat in het verhaal zit, en niet erbij. Als het erbij zit, zoals naar de bar gaan enzo, wordt dat echt saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:38:
[...]

Al moet ik zeggen dat ik het alleen leuk vind als dat in het verhaal zit, en niet erbij. Als het erbij zit, zoals naar de bar gaan enzo, wordt dat echt saai.
Dat hele relaties opbouwen gedoe moeten ze er gewoon uitlaten. Heb me daar behoorlijk aan geirriteerd in GTA IV, dat je lekker aan rondcrossen bent, wordt je gebeld door Roman oid. Zeg je: 'nee ik heb geen zin', verlies je respect van diegene. Wat is dat nou voor flauwekul. Alsof je niks beters te doen hebt ofzo.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:55
Afbeeldingslocatie: http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/10/gta_v_anastasiya_hrabar__1_.jpg

Vast fake maar toch post ik m.

Geen idee. iig leuk gedaan echt rockstar style.

[ Voor 25% gewijzigd door ReMCoDijKSTRa op 31-10-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-04-2021
Als die wel echt is, wat ik op dit moment nog voor geen moment geloof, weten we in ieder geval dat het inderdaad in Washington afspeelt.

[ Voor 194% gewijzigd door Gwildor op 31-10-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:35
Gwildor schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:55:
Als die wel echt is, wat ik op dit moment nog voor geen moment geloof, weten we in ieder geval dat het inderdaad in Washington afspeelt.
Inbreken in 't Pentagon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Inbreken? Safehouse! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 17:38:
[...]

Ik vind die relaties echt kul, het kost hartstikke veel tijd om daadwerkelijk een relatie op te bouwen en te onderhouden. En dan heb je ook nog eens 5 vriendinnen i.p.v. 1. De beloning die je ervoor krijgt is ook maar matig.

Nee, van mij mogen ze het eruit slopen. Hoe minder, hoe beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:44:
[afbeelding]

Vette artwork!

Maar het blijft afwachten. Ik ben benieuwd naar de eerste trailer, die komt deze week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanmil schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:24:
[...]

Vette artwork!

Maar het blijft afwachten. Ik ben benieuwd naar de eerste trailer, die komt deze week toch?
Morgen wel te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
janvanmil schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:24:
[...]

Vette artwork!

Morgenmiddag 5 uur nl tijd, maar als je keek hoe erg alles vastliep bij de 1e trailer van GTA IV (4 minuten bufferen voor per seconde) die op dezelfde manier gereleased werd, moet je je niet teveel vastbijten in die tijd.

Ik hoop dat er snel veel gemirrored zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:12
3XPER7 schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:10:
We moeten de TS dan ook nodig weer eens afstoffen :9
Jajajaja, ik ga vanavond even aan de slag! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
_/-\o_

Dat zou helemaal brilliant zijn :)

Ik kan niet wachten in ieder geval, enig idee of hij morgen dan direct op de FP komt te staan? Dan ga ik morgen om 5 uur op F5 bashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-07-2019
Joseph schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:22:
Ik hoop op een remake van SA. Echt, die countryside, woestijnen, heerlijk! En die dam was ook geweldig.
Waarom? Opnieuw verhaallijn spelen?

Dan sla ik het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Ik geloof dat ze op deze pagina http://www.rockstargames.com/videos/video/8001 de trailer zetten, dus wanneer de countdown 0 bereikt dat het filmpje er voor in de plaats komt. Misschien wel een betere manier dan de hele tijd te F5en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht het Washington worden ben ik zeer nieuwsgierig naar het verhaal. Dat wordt geen rags-to-riches verhaal. Meer iets van dat je een bodyguard voor een corrupte senator bent die in de race is voor het presidentsschap. Lijkt me een mooie basis voor een sex, drugs and political intriges verhaal met voldoende films en boeken waar ze uit kunnen putten (denk aan: Vrijmetselaars, Skull&Bones, etc.)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:37:
Mocht het Washington worden ben ik zeer nieuwsgierig naar het verhaal. Dat wordt geen rags-to-riches verhaal. Meer iets van dat je een bodyguard voor een corrupte senator bent die in de race is voor het presidentsschap. Lijkt me een mooie basis voor een sex, drugs and political intriges verhaal met voldoende films en boeken waar ze uit kunnen putten (denk aan: Vrijmetselaars, Skull&Bones, etc.)
Washington heeft wel alles voor een mooi verhaal:
- politiek (obvious)
- leger (Pentagon)
- Geschiedenis
- Landmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Blik1984 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 12:52:
[...]

Washington heeft wel alles voor een mooi verhaal:
- politiek (obvious)
- leger (Pentagon)
- Geschiedenis
- Landmarks
Als je Baltimore of Philadelphia erbij betrekt is er nog veel meer mogelijk. Ook een rags-to-riches verhaal. Ik kan me niet voorstellen dat Rockstar een GTA game alleen in Washington laat afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:44:
[afbeelding]

2 tellen zoekwerk op google had al uitgewezen dat dit gewoon fan art is.

http://indeedeegraphics.deviantart.com/art/GTA-V-265426357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Ik denk trouwens ook dat GTA V niet de officiële naam zal zijn, gtav.com en gta5.com linken beide niet door naar de rockstar site, waar gtaiv.com dat wel doet. Of het moet natuurlijk zo zijn dat Rockstar de site niet kon overnemen. (Misschien dat ze dan rockstargames.com/V gaan gebruiken..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
(jarig!)
Weet niet of het hier al gepost was, maar er zijn geruchten uitgelekt over GTA V.
Gaat een soort van remake worden van SA zo te zien :)

Op internet claimt iemand dat hij informatie heeft over de game, maar deze officieel nog niet naar buiten mag brengen. Natuurlijk zijn er altijd mensen die zich hier niet aan houden en dus zorgt dit voor onderstaande geruchten. Let wel op: het kan natuurlijk spoilers over de game bevatten en zelfs één over een andere Rockstar titel, namelijk Red Dead Redemption. Je bent gewaarschuwd.

spoiler:
- Het hoofdpersonage in de game heet Adrian en heeft een Spaanse achtergrond.
- De game speelt zich af in San Andreas binnen het jaar 2012. Het einde van de wereld, voorspeld door de Maya's, wordt hierbij regelmatig geparodieerd.
- Het spel start in Los Santos, het grondgebied van een rivaliserende bende, de Varrios Los Aztecas. Je wordt hier in elkaar geslagen en beroofd van je bezittingen.
- De verhaallijn draait om een grootse drugshandel dat in San Andreas binnenkomt per schip. Deze handel komt meermaals aan bod in de game en heeft banden met diverse families, waardoor het een diepere onderlaag krijgt.
- Er is wederom een multiplayer aanwezig met geheel nieuwe modi. Deze multiplayer is door 64 mensen op de PC te spelen en door 32 man op de consoles. Hiernaast is er een coöperatief verhaal, waarbij nog onduidelijk is of deze los staat van het hoofdverhaal.
- De PC versie moet tegelijkertijd verschijnen met de console versies en de port hiervan is in ontwikkeling bij Leeds. De game moet er hierbij beter uit gaan zien dan GTA IV.
- San Andreas bevat alle steden van Grand Theft Auto: San Andreas, echter zijn ze nu grootser opgezet en gedetailleerder.
- De Gang Turfs zijn terug, waarbij iedere bende zijn eigen graffiti heeft die je tevens aan kunt passen.
- Aan het einde van de game zal het hoofdpersonage sterven, net als bij Red Dead Redemption. Hierna speel je verder als zijn broer die tevens zijn geld erft.
- De tijdslijn loopt door vanaf Grand Theft Auto IV, er zijn namelijk vele referenties naar deze titel, waarbij de naam Niko ook regelmatig valt. Onduidelijk is echter of hij nog leeft en mogelijk voorbij komt in de game.
- Het modden van auto's is terug en dus kunnen we lowriders gaan maken.
- Er zijn negen radiostations met diverse soorten muziek. Bij de rap zijn er zowel nieuwe als oude nummers aanwezig.
- De militairen zijn terug in het Wanted systeem met zes sterren, dit keer heten ze echter The National Guard.
- Het coversysteem heeft een upgrade gekregen en verloopt vloeiender.
- De morele keuzes uit Grand Theft Auto IV keren terug, dit keer hebben ze echter meer invloed op het verhaal. Het resulteert in vier unieke eindes, twee goede en twee slechte. Of de hoofdpersoon bij al deze eindes sterft moeten we zelf gaan onderzoeken, dit wil de bron nog niet kwijt.
- Er zijn meer vriendinnen in de game.
- Er zijn parachutes en de fun cheats keren terug.

Of het bovenstaande enige waarheid bevat leren we morgen al, als we de man mogen geloven is de trailer van morgen één minuut en vier seconden lang en kent deze nog een vredige sfeer om vooral de stad te laten zien.

Afbeeldingslocatie: http://saveandquitgaming.com/wp-content/uploads/2011/10/sanandreasmap01.jpg

Zie bron

[ Voor 90% gewijzigd door naman op 01-11-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misschien kun je een en ander even tussen spoiler tags plaatsen. Ik kan me voorstellen dat zat mensen bovenstaande niet willen lezen, ook al is nog niet bekend of dit alles waar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
Op dezelfde pagina staat ook al een link naar precies dezelfde informatie van power unlimited

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Als dat waar is, en vooral

spoiler:
METEEN OP DE PC :D

Dan ga ik gillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik hoop ook echt dat deze versie direct op de PC uitkomt! Voorheen moesten PC gebruikers altijd wel ff een tijd wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

GTA vond ik altijd heel goed tot zn recht komen op de console.
PC daarintegen, destijds zijn er een boel mensen met problemen als framedrops geweest. Ik verwacht dan ook een "port" naar pc na circa 6-10 maanden.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 18:54
Hoop alleen niet de setting van SA. Maar van VC...

Over een kleine 24 uur zullen we het zien. Ben dan ook echt benieuwd. Was eerst al super benieuwd naar Saints Row the Third. Maar voor Gta V ben ik nog enthousiaster en nieuwsgieriger!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
(jarig!)
Rockstar heeft met de laatste GTA game meer dan genoeg ervaring op gedaan hoe ze een game met de GTA IV engine (RAGE) moeten werken en hoe ze het een beetje stabiel kunnen draaiien (porten) op PC.

Neem aan dat ze de engine verder hebben uitgebreid en geoptimaliseerd en het moet dan ook geen probleem zijn om GTA V voor PC dezelfde release date te kunnen geven als de console versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
GTA IV is juist een van de slechtste ports ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:38
Luqq schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:45:
GTA 4 is een next-gen game daar hoort ook een ditto pc bij, als je gaat spelen op een oud systeem moet je niet gaan klagen dat het een slechte port is.

Het is niet optimaal dat zeker niet maar met een normale pc is het prima te doen, ik haal op dit moment 110 fps met alles op maximaal @1920x1200 dat noem ik geen slechtste port ooit.

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
Ik heb net een half uur terug IV weer eens opgestart, voor het eerst in 2 jaar, en ik irriteer me nu alweer kapot aan die verdomde camera in de auto die niet meedraait als je de bocht omgaat. Ik hoop echt dat ze dat aangepakt hebben, want samen met het feit dat ik de gehele stad te donker vond en daardoor vrij weinig kon zien was het een grote reden om IV niet opnieuw te spelen zodra ik hem uit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
Gwildor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:04:
Ik heb net een half uur terug IV weer eens opgestart, voor het eerst in 2 jaar, en ik irriteer me nu alweer kapot aan die verdomde camera in de auto die niet meedraait als je de bocht omgaat. Ik hoop echt dat ze dat aangepakt hebben, want samen met het feit dat ik de gehele stad te donker vond en daardoor vrij weinig kon zien was het een grote reden om IV niet opnieuw te spelen zodra ik hem uit had.
Het hele nieuwe camera systeem had alleen maar voordelen (mening) lekker rustig cruisen terwijl je met de muis om je heen kijkt etc...

Maar genoeg offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
SL65 schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:08:
[...]

Het hele nieuwe camera systeem had alleen maar voordelen (mening) lekker rustig cruisen terwijl je met de muis om je heen kijkt etc...

Maar genoeg offtopic
Ik had er toevallig net een gesprek over met iemand die het op de computer speelde en die zei inderdaad dat het daar goed werkt. Op de consoles is het echter één grote ramp. Een camera waarmee je kan rondkijken is meer dan prima, maar dan wel een die, als je niet aan het rondkijken bent, gewoon netjes meedraait als je de bocht omgaat en je dus niet elke andere bocht je camera weer moet bijstellen. Zo zit je op de controller terwijl je aan het rijden bent met een trigger bezig om te gassen, de linker knuppel om te sturen en de rechter om de camera te bedienen omdat dat ding maar niets automatisch doet. Ik hoop dat het wat meer naar LA Noire gaat, daar was het al een hele verbetering.

Overigens is het wel zeker ontopic, want het gaat toch gewoon over het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 13:25

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Op de PC is het werkelijkwaar heerlijk, ik heb er eigenlijk nooit bij stilgestaan dat het op de console zo slecht werkt.. Ik hoop, als ze teruggaan, dat het voor de PC dan niet *moet*, want ik vind het veel makkelijker zoals het nu is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Waar blijft de trailer? :D

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Die is er pas om 17:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
Luqq schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 17:45:
Lol. Duidelijk beide versies niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Liteiten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:33:
[...]

Inderdaad. Naar mijn mening is het geen directe port.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik had toch op VC of op een nieuwe stad gehoopt. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Gwildor schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 10:40:
[...]

Morgenmiddag 5 uur nl tijd, maar als je keek hoe erg alles vastliep bij de 1e trailer van GTA IV (4 minuten bufferen voor per seconde) die op dezelfde manier gereleased werd, moet je je niet teveel vastbijten in die tijd.

Ik hoop dat er snel veel gemirrored zal worden.
Dat komt wel goed, fansites hebben al de inloggegevens voor de FTP van Rockstar en enkele minuten voor de 'release' krijgen ze het wachtwoord voor het uitpakken van het bestand toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Liteiten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 08:33:
[...]

GTA IV is wel degelijk een hele slechte port. Er waren veel grafische glitches en de performance is slecht. Het is een rasecht graphics-from-the-past-system-requirements-from-the-future spel. Zelfs na het kopen van een nieuwe PC kan ik hem nog steeds niet met alle settings op high spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
babbaloerie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:37:
[...]

GTA IV is wel degelijk een hele slechte port. Er waren veel grafische glitches en de performance is slecht. Het is een rasecht graphics-from-the-past-system-requirements-from-the-future spel. Zelfs na het kopen van een nieuwe PC kan ik hem nog steeds niet met alle settings op high spelen.
Feit dat jij het niet op vol kan spelen maakt het niet een slechte port.

Heb sinds 2 maanden een high end systeem, 2 weken geleden alle GTA's (steam deal, 10 euro) gekocht en meteen met GTA4 begonnen.

Geen last van glitches en prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Liteiten schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:48:
[...]

Heb sinds 2 maanden een high end systeem, 2 weken geleden alle GTA's (steam deal, 10 euro) gekocht en meteen met GTA4 begonnen.

Juist dat je net een nieuwe high-end PC gekocht hebt om een 3 jaar oude game met alles op high te kunnen spelen maakt het een slechte port.
Feit is dat de systeemeisen van GTA IV torenhoog zijn en je in het spel nergens terug ziet waarom dat zo zou moeten zijn.

Nu zit ik net een trailer van Saint Row The Third aan het kijken waar net de systeemeisen van bekend zijn gemaakt. De syteemeisen zijn lager en het ziet er beter uit dan GTA IV.

Maar goed, we raken behoorlijk offtopic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
babbaloerie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:59:
[...]

Juist dat je net een nieuwe high-end PC gekocht hebt om een 3 jaar oude game met alles op high te kunnen spelen maakt het een slechte port.
Feit is dat de systeemeisen van GTA IV torenhoog zijn en je in het spel nergens terug ziet waarom dat zo zou moeten zijn.

Nu zit ik net een trailer van Saint Row The Third aan het kijken waar net de systeemeisen van bekend zijn gemaakt. De syteemeisen zijn lager en het ziet er beter uit dan GTA IV.

Ik ben het niet met je eens.
Ik beoordeel een game op de grafische pracht, gameplay en geluid.
Ik vind het alleen maar een voordeel dat GTA IV hoge systeemeisen kent, vaak is het zo dat dat dit zorgt voor meer grafische pracht en in het geval van gta IV is dit zeker zo.
Helemaal als je dan ook nog de Icenhancer + realizm mod installeert.

Ik ben dan ook reuze benieuwd naar GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
[...]

Ik heb IV ook op de PC gespeeld, en ik werd nu niet bepaald weggeblazen. Daarnaast is aan de controls duidelijk merkbaar dat het een port is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Redax schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:53:
[...]

Inderdaad. Naar mijn mening is het geen directe port.
Daarom heeft er ook tot een van de latere updates een Xbox controller in het menu gestaan voor toets-instellingen op de pc :')

Ik vind GTA IV nog altijd een heerlijke game, heb 'm al meerdere keren uitgespeeld, maar daarna blijft het gewoon leuk om met een vrachtwagen door de stad te raggen of met een klein auto'tje de politie uit te lokken, en het zolang mogelijk proberen vol te houden met 1 auto :D

[ Voor 31% gewijzigd door FastFred op 02-11-2011 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik ben wel toe aan een nieuwe GTA San andreas.
Als de geruchten kloppen dan kan ik niet meer wachten op deze titel !!

GTA:SA met CJ as personage was een behoorlijke grote game.
3 grote steden, in de woestijn, Country op het platteland en dan ook nog een leuke co-op op de PS2.

Auto's pimpen, vliegen met een stunvliegtuig, Jetpack, springen van gebouwen etc.
1 nadeel waren de snelwegen, waar de AI super snel was. zelfs een vrachtwagen was net zo snel als een sport wagen en de vele ongelukken die je kreeg op de snelweg, was wel bloedirritant.

Daarnaast kende SA ook veel Humor. 1 paarse dildo waar je iedereen mee kon slaan. Ghostcare.
Fietsen door de berg waar wel eens een vliegtuig neer stort etc.

ik hoop dat de trailer wat meer laat zien over GTA V

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:24
Ben benieuwd. Ik hoop dat de release date ook bekend word, maar dat zal vast niet :). Het jammere is altijd dat je zo lang moet wachten vanaf de eerste trailer, tot aan de daadwerkelijke release.

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
2 weken geleden alle GTA's (steam deal, 10 euro) gekocht en meteen met GTA4 begonnen.
Huh, in die 10 euro deal zat GTA IV toch niet erbij? Ik heb die 10 euro deal ook gekocht en kreeg alleen GTA 1 t/m GTA SA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Ik hoop alleen dat ze het cover systeem dit keer goed uitwerken, dat was echt ruk in GTA IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

jvalks schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:08:
Ik hoop alleen dat ze het cover systeem dit keer goed uitwerken, dat was echt ruk in GTA IV
Vond het zelf prima speelbaar, op ps3 en pc. Wat mij betreft iets meer platteland alla san andreas :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je daar niet bang voor hoeft te zijn. De RAGE engine is sinds GTAIV sterk verbeterd (RDR, LA Noire, Max Payne 3) dus je mag er wel van uit gaan dat:
- Grotere omgeving
- Betere AI
- Betere physics
- Beter cover systeem
- etc etc

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de "fun factor" beter is, maar met zo'n grote titel als GTA en met de concurrentie van Saint's Row / Just Cause denk ik wel dat Rockstar er alles aan zal doen om het zo leuk mogelijk te maken. Afijn, eerst maar eens de trailer van vanmiddag afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik hoop op:

- minder relaties onderhouden met je vrienden. Ik bedoel, ik speel geen sims ofzo.
- dat je echt groeit in het verhaal en status krijgt. Dus dat je een soort van maffia baas wordt ofzo en daardoor extra privileges hebt. Mensen moeten bang voor je zijn.
- dat je iets nuttigs kan met je geld. Bijvoorbeeld politie omkopen, speciale auto's kopen in een showroom en gebouwen kan bezitten.

Ben benieuwd. :)

Verder zal ik het spel spelen op de Xbox. Zeker het besturen van voertuigen gaat toch beter met een controler? Heb niet weinig gescholden toen ik een heli moest besturen met muis en toetsenbord.

[ Voor 22% gewijzigd door magnifor op 02-11-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
(jarig!)
magnifor schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:31:

Verder zal ik het spel spelen op de Xbox. Zeker het besturen van voertuigen gaat toch beter met een controler? Heb niet weinig gescholden toen ik een heli moest besturen met muis en toetsenbord.
Speel het op de PC met een xbox controller :D Deed ik met GTA IV ook en werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
naman schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:49:
[...]

Speel het op de PC met een xbox controller :D Deed ik met GTA IV ook en werkt perfect
Kan ook, maar heb geen zin en tijd om te kloten met instellingen, hardware en drivers. Ik stop de Xbox disc in mijn Xbox en spelen maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
babbaloerie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 10:59:
[...]

Ik heb geen nieuwe PC gekocht voor GTA. Dat zeg ik ook niet.

Ben totaal niet onder de indruk van Saints Row, ook compleet andere engine en type game.
bram1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:19:
[...]

Ik heb IV ook op de PC gespeeld, en ik werd nu niet bepaald weggeblazen. Daarnaast is aan de controls duidelijk merkbaar dat het een port is.
Weggeblazen? Heb ik het daar over?

En wat is het nu dan precies merkbaar aan de controls?
RonaldMcDonald schreef op woensdag 02 november 2011 @ 12:04:
[...]

Huh, in die 10 euro deal zat GTA IV toch niet erbij? Ik heb die 10 euro deal ook gekocht en kreeg alleen GTA 1 t/m GTA SA.
+ GTA IV en de 2 episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Aan het einde van de middag om 17:00 uur zal de trailer te bekijken zijn @ www.rockstargames.com !

Hoop dat dit deel weer ietsje meer dingetjes heeft om er naast te doen, en dat je niet constant wordt gebeld door zogenaamde vrienden om weer wat te gaan doen (bowlen, darten/kroeg, etc.). Bij S.A. kon je naar de fitness, kleding kopen voor jezelf, meedoen aan wedstrijdjes luchtvering hoppen van auto's, gang territorium overnemen, en je kon lekker tijden lang op het platteland een beetje rondrijden (vond ik een leuke toevoeging aan het stedelijke van GTA 3 en VC daarvoor).

GTA 4 heb ik nooit echt heel erg tof gevonden, door het té serieuze sfeertje, te weinig extra activiteiten die te doen waren in Liberty City, geen leuke (lekker gekke) missies... als GTA 5 die richting op terug gaat lijkt het me een gaaf deel te worden, maar wat mij betreft moet het gang-gebeuren in de ghetto's niet zo serieus neergezet worden als NiKo Bellic's bestaan in Liberty City.

Verder eens met de mensen hierboven over de manier van geld uitgeven, gebeld worden door vrienden en ervoor blijven zorgen dat de relatie-balkjes met die vrienden op peil blijft, meer humor in de game (minder serieus allemaal).

Maar... de geruchtenmolen draait op volle toeren: straks blijkt het nog Londen of Vice City te zijn... beiden ook prima wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Komt de trailer overal even laat uit? Niet dat ie in amerika een x- aantal uren eeder is ofzo.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwildor
rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:26:
Komt de trailer overal even laat uit? Niet dat ie in amerika een x- aantal uren eeder is ofzo.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Als ik kijk naar de eerste trailer van GTA IV dan is naar verwachting vanmiddag in de trailer te zien:
  • Cinematische in-game beelden (geen live action)
  • (Veel) shots van de omgeving: Dus hopelijk zekerheid over de stad waar het zich afspeelt!
  • Voorproefje van waar het verhaal om draait
  • Mogelijk shots van de hoofdpersoon, misschien wat antagonisten.
Ik schat de kans het grootst in dat de locatie bekend word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Ik hoop op Vice City. De San Andreas style laat ik dan wel over op het vervolg van GTA V.

Met GTA II werd min of meer de engine gepresenteert, d'r was relatief weinig te doen. A la GTA IV
GTA VC was al mooier en er was ook meer te doen, de engine was uitgebreider. Ik hoop dat ze dit nu dus ook doen.
Met GTA San Andreas gingen ze all out met de engine en werd er zoveel mogelijk ingepropt als mogelijk. Ik hoop dat dat het vervolg wordt op GTA V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 14:26:
Maakt dat uit dan? Al zou het een dag eerder zijn, de trailer staat binnen no-time overal op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Heeft iemand al voor de grap geprobeerd om de pc tijd vooruit te zetten zodatie de trailer kon zien? Werkt niet namelijk... :( Can't wait!

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Pas weer begonnen met SA:MP. Ik hou nog steeds ongelooflijk veel van SA, geweldig spel was het. Helaas zijn de gfx ondertussen alweer oud, het blijft een top spel. Ik hoop dan ook dat R* een remake gaat maken van GTA SA, met een andere verhaallijn maar wel een paar dingen erin houden zoals Grove Street, waar CJ wel eens te vinden is. Natuurlijk een hoop ouder, omdat ik denk dat ze het spel in 2011/2012 willen laten afspelen. Zou wel geweldig zijn, om SA te zien 13 jaar na de tijd waarin GTA:SA zich in afspeelt.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik denk dat het een totaal ander verhaal wordt als voorheen. Dus los van SA,VC,IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
BeefHazard schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:06:
Pas weer begonnen met SA:MP. Ik hou nog steeds ongelooflijk veel van SA, geweldig spel was het. Helaas zijn de gfx ondertussen alweer oud, het blijft een top spel. Ik hoop dan ook dat R* een remake gaat maken van GTA SA, met een andere verhaallijn maar wel een paar dingen erin houden zoals Grove Street, waar CJ wel eens te vinden is. Natuurlijk een hoop ouder, omdat ik denk dat ze het spel in 2011/2012 willen laten afspelen. Zou wel geweldig zijn, om SA te zien 13 jaar na de tijd waarin GTA:SA zich in afspeelt.
Rockstar heeft eerder bewezen goed te zijn met het samen laten komen van verhaallijnen. Bovenstaande zou bovenstaande ook zeer logisch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ergens heb ik het idee dat iedereen zich straks enorm genaaid voelt, omdat de trailer (gok ik) weinig laat zien, en juist weer enorm veel vragen oproept, die dan in een trailer of 50 dagen weer beantwoord worden. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De launchtrailers van SA en IV gaven al heel wat informatie, dus ik hoop dat dit nu ook weer gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 22:27
Ik sluit me aan bij wat PWM zegt. Ik denk dat het nog niet veel duidelijk gaat maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
PWM schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:14:
Ergens heb ik het idee dat iedereen zich straks enorm genaaid voelt, omdat de trailer (gok ik) weinig laat zien, en juist weer enorm veel vragen oproept, die dan in een trailer of 50 dagen weer beantwoord worden. We zullen zien :)
Hehehe daar zijn ze altijd wel goed in ja, goed voor de geruchtenmolen 8)

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liteiten
PWM schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:14:
Ergens heb ik het idee dat iedereen zich straks enorm genaaid voelt, omdat de trailer (gok ik) weinig laat zien.
Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik denk niet dat we gameplay gaan zien. Het zal een trailer worden die de sfeer zal laten zien denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik hoop dat GTA5 snel uitkomt. Niet dat we nu de trailer zien en dan nog een dik jaar kunnen wachten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
zo meteen horen we alleen een liedje en komt het logo langzaam in beeld XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Of mass rickroll. Als ze dat doen moet ik wel heel hard lachen.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
BeefHazard schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:20:
Of mass rickroll. Als ze dat doen moet ik wel heel hard lachen.
dat zou wel heel bizar zijn.
Dan zal het waarschijnlijk de grootste rickroll ooit zijn.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Raxious schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:19:
zo meteen horen we alleen een liedje en komt het logo langzaam in beeld XD
Ik denk dat je zelfs met alleen door het deuntje te horen best kan inschatten wat voor sfeer het spel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
magnifor schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:02:
[...]

Maakt dat uit dan? Al zou het een dag eerder zijn, de trailer staat binnen no-time overal op het internet.
Ja, daarom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Op het moment dat de trailer zou verschijnen mag je vanuit gaan dat het helemaal los zal gaan op social media en game sites. Je weet dus binnen enkele minuten mocht de trailer uitlekken/eerder verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
magnifor schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:33:
Op het moment dat de trailer zou verschijnen mag je vanuit gaan dat het helemaal los zal gaan op social media en game sites. Je weet dus binnen enkele minuten mocht de trailer uitlekken/eerder verschijnen.
Niet als je beneden zit te eten of net ff naar de stad bent gegaan.

Ik vroeg het omdat ik dan kon verwachten dat de trailer eerder kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En het is zo erg dat ge 'm niet om 5 pm kunt zien? :')

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Die trailer staat vanavond om 8pm ook wel online hoor.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:35:
[...]

Niet als je beneden zit te eten of net ff naar de stad bent gegaan.

Ik vroeg het omdat ik dan kon verwachten dat de trailer eerder kwam.
No worries, maar maakt het dan uit als de trailer komt terwijl je zit te eten of in de stad bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Snake schreef op woensdag 02 november 2011 @ 16:36:
En het is zo erg dat ge 'm niet om 5 pm kunt zien? :')
Het spel moet ook altijd aangeschaft worden op de release dag ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:41
Nog een kwartiertje

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.