Al bezig! ;-)HardCoreGamer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:31:
Wie gaat er alvast beginnen met het maken van het GTA V topic?
Hier alvast een uitgeknipt logo:
[afbeelding]
Ziet er goed uit sfeer is ook wat minder somber om te zien zoals in GTA IV beetje het geval was.
Veel variatie in bebouwing en gebieden.
Veel variatie in bebouwing en gebieden.
Nu wachten op de grote analyse van IGN/GamesRadar/Kotaku. Het schijnt dat andere mensen veel meer kunnen ontdekken in zo'n trailer dan ik!
XBL: Sgt Rik NL
Nog een keer GTA San Andreas uitspelen; gewoon, om het af te leren.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
In de trailer komt Los Santos meerdere keren voorbij, terwijl de andere steden er niet in staan. Ik twijfel dus of het een echte remake van San Andreas wordt, of dat het enkel in Los Angeles (en omgeving) zal afspelen
Die dude die weg rent op 1:07 is volgens mij gewoon :
Carl "CJ" Johnson
De dude van san andreas!!! kijk maar goed!!

Carl "CJ" Johnson
De dude van san andreas!!! kijk maar goed!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
13 maanden omdat die is uitgesteld, anders was het 6/7 maanden geweestVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:27:
[...]
[/quote]
Grand Theft Auto IV, ook wel afgekort naar GTA IV of GTA 4, is het elfde videospel in de Grand Theft Auto-spellenreeks van Rockstar Games. Het spel maakt gebruik van een nieuwe engine (Rockstar Advanced Game Engine - RAGE) en is daarmee de eerste van de vierde generatie GTA-spellen. Het spel stond eerst gepland voor 16 oktober 2007 in de Verenigde Staten en Canada en 26 oktober in Europa, maar zijn later uitgesteld tot 29 april 2008 uitgekomen. Het spel is ontwikkeld voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360. Tevens is GTA IV op 2 december 2008 in Noord-Amerika uitgekomen voor de pc en op 3 december 2008 in Europa. Het verhaal van Grand Theft Auto IV is geschreven door de mede-oprichter van Rockstar Games Dan Houser. Volgens producent Leslie Benzies werkten er in totaal ongeveer duizend man aan GTA IV. De eerste promotiefilm van ongeveer een minuut verscheen eind maart 2007. Nadien verschenen nog vijf trailers, waarvan één promotiefilmpje voor de cover en nog een reclamespot. De laatste trailer kwam uit in april 2008.
[quote]
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV)
13 maanden inderdaad.
Verwijderd
Geweldige trailer, ben nu gelijk San Andreas maar aan het installeren, gewoon, omdat het kan
Hmm, hij lijkt er wel op inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:54:
Niemand opgevallen dat op 0:58 Niko staat?
Mwua, sommige stukjes vind er wat gemonteerd uitzien vandaar.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:03:
[...]
Tuurlijk zijn het in-game beelden, dat is toch wel redelijk duidelijk, lijkt me?
Ik zie het zelf niet. Maar goed. Meeste stemmen gelden
Vind je? Ik vind hem er totaal niet op lijken.

Ik zie ook een aantal gebieden voorbij komen waar de stad/steden nergens te bekennen zijn. Ik denk dat het best mogelijk is dat het hier gewoon weer over San Andreas gaat.
Het lijkt of die gast in de rode cabrio en die wegrent van de politie dezelfde persoon is. CJ?
En die oudere man die duidelijk in beeld komt en die ook bij de overval het voortouw neemt is ook 1 persoon. Tommie?
De voice over is niet bepaald zoals ik me CJ herinner, en ik vind het heel goed bij de oude Tommie(?) passen. Dus voor nu denk ik dat dit de hoofdpersoon is. Of in ieder geval de character waar we het meeste mee zullen spelen.
En die oudere man die duidelijk in beeld komt en die ook bij de overval het voortouw neemt is ook 1 persoon. Tommie?
De voice over is niet bepaald zoals ik me CJ herinner, en ik vind het heel goed bij de oude Tommie(?) passen. Dus voor nu denk ik dat dit de hoofdpersoon is. Of in ieder geval de character waar we het meeste mee zullen spelen.
Geweldig! Ik zit weer helemaal in the mood!
Trailer opzich is al een mooi stuk werk, toffe muziek, fijne stem, goede beelden.
Ze laten echt al veel van het spel zien, de san andreas map was ook de tofste, maar nu nog beter uitgebouwd. Bergen zijn ook prachtig.
"OMGOMGOMGOMGOMG" etc..
Trailer opzich is al een mooi stuk werk, toffe muziek, fijne stem, goede beelden.
Ze laten echt al veel van het spel zien, de san andreas map was ook de tofste, maar nu nog beter uitgebouwd. Bergen zijn ook prachtig.
"OMGOMGOMGOMGOMG" etc..
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
PS3: http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=160241
XBOX 360 :
http://www.bol.com/nl/p/g...04004011823290/index.html
Release: 26 April 2013
XBOX 360 :
http://www.bol.com/nl/p/g...04004011823290/index.html
Release: 26 April 2013
Als ik de voice-over hoor, denk ik helemaal niet aan een Latino in ieder geval. Eerder een wat oudere blanke vent
De kentekenplaten laten ook San Andreas zien. Zou me verbazen als het alleen Los Santos en buitengebied isbabbaloerie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:08:
Ik zie ook een aantal gebieden voorbij komen waar de stad/steden nergens te bekennen zijn. Ik denk dat het best mogelijk is dat het hier gewoon weer over San Andreas gaat.
Ik denk dat die gewoon in het systeem zijn gezet met een fictieve datum, april 2013 is wel erg ver weg
Aangezien de game nu officieel is aangekondigd, kunnen we hier verder: [multi] GTA V
Dit topic is gesloten.