^ Yes werkt prima
Dat is toch wel een superuitkomst, een mix tussen VC en SA
Ik kan het niet beter kunnen willen eigenlijk.
Ik zie het nu op Rockstar, is nogal traag met loaden. Ziet er wel erg goed uit! Cabrios!
Ziet er toch redelijk veelbelovend uit. Naar mijn idee zeker een goede setting.
Vinewood van Los Santos in San Andreas
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Nouja, "bron had gelijk", die zei ook dat het 1:04 zou duren en deze trailer duurt toch 1:24? Nog aan het bufferen hier dus ik heb het einde nog niet gezien
maar vooralsnog lijkt het erop dat 'ie daar geen gelijk in had.
Wow, wat een heerlijk sfeertje.
Inderdaad nu eens geen rags-to-riches (en bijbehorende etnische minderheid) verhaal (zo te zien).
Ik ben erg benieuwd hoe groot het gebied uiteindelijk is.
Inderdaad nu eens geen rags-to-riches (en bijbehorende etnische minderheid) verhaal (zo te zien).
Ik ben erg benieuwd hoe groot het gebied uiteindelijk is.
Zo te zien ook geen gangwars e.d. maar meer een latino setting deze keer (dat klopt dan weer wel).
het lijkt me gewoon weer een nieuwe serie op deze engine.Jorn1986 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:02:
Het is toch San Andreas geworden... ik zie al meteen aan de in-game beelden dat de graphics toch niet écht heel mooi zijn IMHO.
GTA Vice City was ook niet significant mooier dan GTA 3. Ik vind het wel prima, dat betekent dat het misschien nog wel gaat draaien op oudere systemen.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Inderdaad mooie setting.
Aan het einde, met die politie auto, die is best wel gedateerd. De jaren 90?
Aan het einde, met die politie auto, die is best wel gedateerd. De jaren 90?
hier nog een link:
http://www.psx-sense.nl/6...het-aftellen-is-begonnen/
Gaaf hoor met die bergen en die plantages....ben benieuwd hoe groot de map is in verglijking met andere gta games.
http://www.psx-sense.nl/6...het-aftellen-is-begonnen/
Gaaf hoor met die bergen en die plantages....ben benieuwd hoe groot de map is in verglijking met andere gta games.
[ Voor 39% gewijzigd door Wii4all op 02-11-2011 17:07 ]
Burp
Ik zie dieren in GTA. Lekker afknallen.
Het is 1 grote open wereld. Zal er altijd minder uitzien dan een gangetje gangetje shooter.Jorn1986 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:02:
Het is toch San Andreas geworden... ik zie al meteen aan de in-game beelden dat de graphics toch niet écht heel mooi zijn IMHO.
Nee nog eens bekeken, en valt best mee op de GTA 4 Rage engine. Wordt gaaf!MsG schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:05:
[...]
het lijkt me gewoon weer een nieuwe serie op deze engine.
GTA Vice City was ook niet significant mooier dan GTA 3. Ik vind het wel prima, dat betekent dat het misschien nog wel gaat draaien op oudere systemen.
Dat kan ook gewoon een belangrijk persoon in het verhaal zijn. Denk aan Ricardo Diaz van Vice City.Gusev schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:07:
Misschien meerdere personages speelbaar? Die gast in pak o.a. komt niet voor niks langs?
Welk tijdstip?
Het lijkt er ook op dat je weer je eigen huizen kan kopen en misschien zelfs wel kan kopen. En er bestaan cabrio's in het spel. Dus, je kan ook dak open en dicht doen waarschijnlijk.
Vind het wel onduidelijk of Las Venturas en San Fierro er nou ook nog in zitten. Verder vind ik de insteek nogal Oceans Eleven/Twelve en The Italian Job etc. achtig. Maar goed, ik ben benieuwd!
Vind het wel onduidelijk of Las Venturas en San Fierro er nou ook nog in zitten. Verder vind ik de insteek nogal Oceans Eleven/Twelve en The Italian Job etc. achtig. Maar goed, ik ben benieuwd!
Dat zie ik alleen maar als voordeel! Als in, het spel kan veel sneller gereleased worden, er zullen (neem ik aan) minder bugs in zitten en hopelijk een PC release direct!Jorn1986 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:08:
[...]
Nee nog eens bekeken, en valt best mee op de GTA 4 Rage engine. Wordt gaaf!
Leuk, maar grafisch is niet echt meer anno 2012...
Als wij kijken naar BF3 is dit al achterhaald...
An a day keeps the doctor away.
In het begin, dat ze op het strand staan.
En een van de hoofdthema's is de economische recessie denk ik. Kijk maar naar het forclosure bord en hoeveelheid armoede die ze laten zien.
Film duurt 1:24.DataGhost schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:04:
Nouja, "bron had gelijk", die zei ook dat het 1:04 zou duren en deze trailer duurt toch 1:24? Nog aan het bufferen hier dus ik heb het einde nog niet gezienmaar vooralsnog lijkt het erop dat 'ie daar geen gelijk in had.
Echte footage tussen 0:06 en 1:10, dus 1:04!
Klopt dus toch:)
Grafisch ziet het er allemaal goed uit. En de wereld ziet er ook weer lekker groot uit en als het echt zoals SA zal zijn zal er afwissling in zitten in omgeving (iets waar ik op hoopte), lekker rond crossen door het bos of woestijn.
Ik hoop wel dat we weer kunnen vliegen want dat is iets wat ik miste in GTA4.
Bv in SA als je van de ene kant van de map naar de andere kant wilde was het sneller om even naar het vliegveld te gaan en daar een jet te jatten. En deze dan proberen te landen op de straat
Ik hoop ook dat de fun factor weer terug is.
In SA vond ik het leuk om soms gewoon even wat aan te kloten dit was in GTA4 veel minder.
En in SA was er tenminste nog iets te doen nadat de game voorbij was. Ook vond ik de vijanden en de vrienden van het hoofd personage interessanter en leuker in SA en VC.
Tevens was er in SA en VC veel goedkope humor welke in GTA voor mij volledig ontbrak (deels omdat de game te serieus wilde zijn). In TBOGT kwam deze humor een beetje terug.
Ik hoop wel dat we weer kunnen vliegen want dat is iets wat ik miste in GTA4.
Bv in SA als je van de ene kant van de map naar de andere kant wilde was het sneller om even naar het vliegveld te gaan en daar een jet te jatten. En deze dan proberen te landen op de straat
Ik hoop ook dat de fun factor weer terug is.
In SA vond ik het leuk om soms gewoon even wat aan te kloten dit was in GTA4 veel minder.
En in SA was er tenminste nog iets te doen nadat de game voorbij was. Ook vond ik de vijanden en de vrienden van het hoofd personage interessanter en leuker in SA en VC.
Tevens was er in SA en VC veel goedkope humor welke in GTA voor mij volledig ontbrak (deels omdat de game te serieus wilde zijn). In TBOGT kwam deze humor een beetje terug.
Is toch altijd bij GTA. Graphics zien eruit zoals ze ook in Midnight Club Los Angelos (2 jaar oud? of 1?) zaten, ik vind ze in ieder geval een hele verbetering ten opzichte van IV.HardCoreGamer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:10:
SA all over again!
Ziet er vet uit. Die setting heeft iig de potentie om er iets heel leuks van te maken.
Ziet er vet uit. Die setting heeft iig de potentie om er iets heel leuks van te maken.
HardCoreGamer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:10:
Nee, hier kan je gewoon niet op reageren.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Ik zie Chiliad. Ziet er erg netjes uit.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
ik zie aan het begin ook een hond, en hij heeft het over zijn kinderen? nog nooit eerder kinderen gezien in een gta
Geweldig. Is het nu LS of SA? Rockstar moet eventjes een pagina aanmaken waar ze vertellen wat het precies is
Dat is de bedoeling, field33P. Dingen duidelijk maken maar toch vragen openlaten. Daar is de hele trailer voor gemaakt.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
De GTA serie was nooit echt vooruitstrevend op het gebied van graphics.HardCoreGamer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:10:
mss dat we nog eens 2 trailers krijgen met daarin de andere gebieden van SA?
Audi R8 en Bentley Continental GT lijken er ook in te zitten. Plus vliegtuigen! (zie einde filmpje)
Verwijderd
ik zie een zeppelin op 0:19. dan nog vliegtuigen en helikopters. hopelijk kun je er tegenaan vliegen of er iets anders leuks mee doen.
En er hangt een zeppelin....zou ook wel gaaf zijn om te besturen.AMD1800 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:15:
Audi R8 en Bentley Continental GT lijken er ook in te zitten. Plus vliegtuigen! (zie einde filmpje)
edit spuit 11
[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 02-11-2011 17:16 ]
Burp
Ik snap niet waarom je nu al zou zeuren over de graphics, 't ziet dr best mooi uit! Natuurlijk ieder zn eigen mening ,maar allemaal beetje voorbarig niet? Wel mooie diversiteit aan voertuigen en landschappen. Heb er zin in!
japie06 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:14:
[...]
De GTA serie was nooit echt vooruitstrevend op het gebied van graphics.
VS:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=arQdjfHYGR0]
Dus ja, GTA IV was op het eerste gezicht mooier in mijn ogen. De rest moet nog komen uiteraard!
- Op 0:07 is een hond te zien
- Op 0:20 jet ski's (net zoals Vice City Stories)
- Op 0:25 cabrio's kunnen open (net zoals Midnight Club LA)
- Op 0:33 outdoor gym (net zoals SA)
- Op 0:43 klein vliegtuig (komt uit SA, ben de naam kwijt)
- Op 0:56 word een for sale bord in de grond geslagen (huizen kopen/verkopen?)
- Op 1:00 de Hydra/straaljager (net zoals SA)
- Op 1:10 private jet (net zoals SA)
Lijkt een soort combinatie tussen MC LA en GTA SA/IV geweldig
- Op 0:20 jet ski's (net zoals Vice City Stories)
- Op 0:25 cabrio's kunnen open (net zoals Midnight Club LA)
- Op 0:33 outdoor gym (net zoals SA)
- Op 0:43 klein vliegtuig (komt uit SA, ben de naam kwijt)
- Op 0:56 word een for sale bord in de grond geslagen (huizen kopen/verkopen?)
- Op 1:00 de Hydra/straaljager (net zoals SA)
- Op 1:10 private jet (net zoals SA)
Lijkt een soort combinatie tussen MC LA en GTA SA/IV geweldig
[ Voor 5% gewijzigd door SL65 op 02-11-2011 17:24 ]
Blegh San Andreas
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
De trailer laat niets zien waarvan ik zou denken dat het San Fiero of Los Venturas zou kunnen zijn.
Kan zijn dat we deze in een latere trailer te zien krijgen maar kan uiteraard ook goed zijn dat het geen nieuwe SA is en dat deze 2 er dus niet in zitten.
Kan me goed voorstellen dat we alleen een uitgebreidere versie van Los Santos en omgeving krijgen zoals de bergen in de buurt van Los Angeles etc.
Kan zijn dat we deze in een latere trailer te zien krijgen maar kan uiteraard ook goed zijn dat het geen nieuwe SA is en dat deze 2 er dus niet in zitten.
Kan me goed voorstellen dat we alleen een uitgebreidere versie van Los Santos en omgeving krijgen zoals de bergen in de buurt van Los Angeles etc.
Is dat op 0:58 Nico Bellic niet met een ouwe kop?
En die jet die tussen de gebouwen doorvliegt + een voorvork van de motor die in beeld staat. Wordt weer fijn inderdaad.Wii4all schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:16:
[...]
En er hangt een zeppelin....zou ook wel gaaf zijn om te besturen.
De setting is inderdaad positief. Nu nog de gameplay. Gezien het verhaaltje ben ik benieuwt of je als crimineel bijvoorbeeld weer gebouwen / bedrijven kan kopen en daar mee handelen. Dat miste ik echt in IV
Ziet er veelbelovend uit, jammer dat er weer geen echte merken worden gebruikt. Als Driv3r het kan, moet GTA het toch ook kunnen?
---RAWE CEEK!!!---
GTA is juist zo geniaal omdat het over parodien op maakt. Denk aan de borden van America's next top hooker, etc....NoFearCreations schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:17:
Ziet er veelbelovend uit, jammer dat er weer geen echte merken worden gebruikt. Als Driv3r het kan, moet GTA het toch ook kunnen?
Ahum, kost ze veel geld en GTA is nou niet echt goed voor je bedrijfsimago. Ten 2e, ik denk dat R* het leuker vindt om gewoon een eigen wereld te maken, afgeleid van onze wereld
Wat SL65 al zegt maar ook omdat een deel van de merken die gebruikt worden in GTA al zolang gebruikt worden dat deze merken op zich geworden zijn.NoFearCreations schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:17:
Wat mij opvalt is dat overal veel afval ligt. Naast dat dit getuigd van oog voor detail, vind ik het wel opvallend dat het zo duidelijk naar voren komt, zowel in het begin als aan het einde met de recessie.
Hoop dat de soundtrack straks een beetje leuk wordt... in GTA SA luisterde ik wel eens naar K-DST, Radio X, K-Rose... hoop dat zoiets terugkomt
Met een country-nummertje in zo'n oude pick-up truck door het platteland cruisen: geweldig!
De soundtrack van GTA 4 vond ik maar niks, en bepaalde ook een beetje de algehele kille sfeer in Liberty City. Hoop dat GTA 5 daar verandering in kan brengen!

De soundtrack van GTA 4 vond ik maar niks, en bepaalde ook een beetje de algehele kille sfeer in Liberty City. Hoop dat GTA 5 daar verandering in kan brengen!
Iemand een idee hoe lang er tussen het eerste GTA IV filmpje en de release zat?
De trailer van IV die hierboven is gepost was ook stiekem bedoeld om de "nieuwe" engine te showcasen. PERSOONLIJK vond ik de eerste trailer van IV spannender, leuker, uitdagender.
Verwijderd
Ik weet dat-ie al vaker gepost is, maar hier is het filmpje van het officiele rockstargames youtube kanaal:
GTA staat juist bekend om de parodieën van bekende merken. Een GTA met echte merken is als Comedy Central met alleen praatprogramma's als Dr. Phil en Oprah.NoFearCreations schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:17:
NoFearCreations schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:17:
Kentekenplaat op 0:50 laat 'San Andreas' zien.
Kentekenplaat op 0:48 laat San P(ontuas) zien, is wat onduidelijker, maar ik neem aan dat de steden/stad een nieuwe naam heeft
Edit:
Op 0:18 staat Los Santos Golf Club
Kentekenplaat op 0:48 laat San P(ontuas) zien, is wat onduidelijker, maar ik neem aan dat de steden/stad een nieuwe naam heeft
Edit:
Op 0:18 staat Los Santos Golf Club
[ Voor 11% gewijzigd door FrameWork. op 02-11-2011 17:26 ]
13 maanden.WouterHelm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:21:
op 0:46 op het blauwe busje staat Los Santos
Laten we hopen dat Las venturas er ook in zit!
San Fierro vond ik niks.
Laten we hopen dat Las venturas er ook in zit!
San Fierro vond ik niks.
Dat is zuur
Ach ja, ziet er weer goed uit! Hopen dat de game weer om fun draait, GTA IV werd dodelijk saai na de story te hebben uitgespeeld. SA en VC deden dit vele malen beter!
Of all tyrannies, a tyranny sincerely exercised for the good of its victims may be the most oppressive.
Los Santos op de muur:

even mijn visie op de trailer, in de trailer is op het eind een vliegtuig te zien, in gta iv ging Packie ook met het vliegtuig weg, en ik zag ook al iemand in de trailer die daar op leek. Kan het helemaal verkeerd hebben maar ik heb een heel groot vermoeden dat een aantal characters uit GTA IV zijn teruggekomen
Het is bedoening, niet bedoeling
Verwijderd
[/quote]WouterHelm schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:21:
Grand Theft Auto IV, ook wel afgekort naar GTA IV of GTA 4, is het elfde videospel in de Grand Theft Auto-spellenreeks van Rockstar Games. Het spel maakt gebruik van een nieuwe engine (Rockstar Advanced Game Engine - RAGE) en is daarmee de eerste van de vierde generatie GTA-spellen. Het spel stond eerst gepland voor 16 oktober 2007 in de Verenigde Staten en Canada en 26 oktober in Europa, maar zijn later uitgesteld tot 29 april 2008 uitgekomen. Het spel is ontwikkeld voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360. Tevens is GTA IV op 2 december 2008 in Noord-Amerika uitgekomen voor de pc en op 3 december 2008 in Europa. Het verhaal van Grand Theft Auto IV is geschreven door de mede-oprichter van Rockstar Games Dan Houser. Volgens producent Leslie Benzies werkten er in totaal ongeveer duizend man aan GTA IV. De eerste promotiefilm van ongeveer een minuut verscheen eind maart 2007. Nadien verschenen nog vijf trailers, waarvan één promotiefilmpje voor de cover en nog een reclamespot. De laatste trailer kwam uit in april 2008.
[quote]
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV)
13 maanden inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 17:30 ]
Op die foto zie ik de Mesa Grande weer terugkeren. Mijn lievelings 4x4 van SA/VC !
Dingen die mij opvallen:
0.06 - Pleasure Pier, hond, verbeterde waterpsychics
0.09 - nog steeds Pleasure Pier, maar dan de boardwalk met véél rommel, skyscrapers op de achtergrond en de heuvels van Vinewood waarschijnlijk
0.11 - Luchtshot van suburbs met uitzicht op de skyscrapers. Bomen hebben véél meer detail
0.16 - Golfclub "Los Santos Golf Club" is aanwezig, mogelijk weer een paar missies waarbij je met je golfkar aan de slag kan? Op de achtergrond is een zeppelin te zien!
0.19 - Havengebied is ook aanwezig net zoals jetski's (Speedophile 2000)
0.20 - Een berg, waarschijnlijk Mount Chilliad. Bomen zijn ook weer veel gedetailleerder.
0.23 - Straatshot met een cabrio met bewegende softtop.
0.27 - Windmolens met heuvelgebied
0.30 - Luxe huis op de heuvels van waarschijnlijk Vinewood.
0.31 - Shot van de freeway, borden met "Downtown Little Seoul" en "North Los Puertas Freeway"
0.33 - De boardwalk weer in beeld, duidelijk geïnspireerd op die van LA/Santa Monica met veel publieke zaken
0.35 - Winkels in beeld met posters over "Going out of business". Wederom veel vuil op straat.
0.38 - Bouw van de Mile High Club skyscraper
0.39 - Man van middelbare leeftijd in een kostuum in beeld met uitzicht over de skyline van Los Santos.
0.42 - Sproeivliegtuig die over een wijngaard scheert.
0.45 - Beeld van een mogelijke missie met een busje "Bugstars - Pest Control Los Santos", met mensen in beschermende kleding en wapens. Telefoonnummer op een busje (mobieltje kun je weer gebruiken?). De gewapende personen gaan binnen bij een juwelier.
0.49 - Shot van de straat met wederom een cabrio met op de achtergrond een Pizza This en een 24/7 Supermarket. Op de achtergrond zijn heuvels en er zit een San Andreas kenteken op de auto.
0.50 - Vrachtwagen van Up'n Atom Burger in een havengebied.
0.51 - Een shot van een viaduct met veel dakloze mensen en rommel op straat. Lijken nu ook pickups te zijn die gebruikt kunnen worden om mensen te vervoeren.
0.53 - Zelfde viaduct waarschijnlijk met graffiti van Los Santos.
0.54 - Shot van een huiseigenaar die zijn huis in de openbare verkoop moet zetten. Wederom veel rommel op straat.
0.55 - Mount Chilliad op de achtergrond en hoeren bij een drankhandel. Lijkt op een woestijnachtige setting.
0.56 - Snel voorbij racende cabrio.
0.57 - Zwerver in Los Santos die bedelt om geld met een kartonnetje
0.59 - Zwervers onder een freeway.
1.00 - Straaljager tussen de skyscrapers door.
1.01 - Iemand wordt uit de club Enema gegooid, met reclame van Tequi-La-La. Op de voorgrond een motor, op straat veel rotzooi.
1.03 - Shot van Los Santos met een jaknikker op de voorgrond. Op de achtergrond de skyline, gebergte en wederom een zeppelin.
1.04 - Een politiewagen achtervolgt een rode cabrio en de cabrio komt daarbij in botsing. Op de achtergrond werk in uitvoering.
1.05 - De politie achtervolgt een getatoeëerd persoon door een steeg met een helicopter. Watereffecten komen hierbij naar voren.
1.08 - Auto in de fik, zeppelin op de achtergrond
1.09 - Shot van het Vinewood bord, met een jet in de lucht die de stad binnenvliegt.
0.06 - Pleasure Pier, hond, verbeterde waterpsychics
0.09 - nog steeds Pleasure Pier, maar dan de boardwalk met véél rommel, skyscrapers op de achtergrond en de heuvels van Vinewood waarschijnlijk
0.11 - Luchtshot van suburbs met uitzicht op de skyscrapers. Bomen hebben véél meer detail
0.16 - Golfclub "Los Santos Golf Club" is aanwezig, mogelijk weer een paar missies waarbij je met je golfkar aan de slag kan? Op de achtergrond is een zeppelin te zien!
0.19 - Havengebied is ook aanwezig net zoals jetski's (Speedophile 2000)
0.20 - Een berg, waarschijnlijk Mount Chilliad. Bomen zijn ook weer veel gedetailleerder.
0.23 - Straatshot met een cabrio met bewegende softtop.
0.27 - Windmolens met heuvelgebied
0.30 - Luxe huis op de heuvels van waarschijnlijk Vinewood.
0.31 - Shot van de freeway, borden met "Downtown Little Seoul" en "North Los Puertas Freeway"
0.33 - De boardwalk weer in beeld, duidelijk geïnspireerd op die van LA/Santa Monica met veel publieke zaken
0.35 - Winkels in beeld met posters over "Going out of business". Wederom veel vuil op straat.
0.38 - Bouw van de Mile High Club skyscraper
0.39 - Man van middelbare leeftijd in een kostuum in beeld met uitzicht over de skyline van Los Santos.
0.42 - Sproeivliegtuig die over een wijngaard scheert.
0.45 - Beeld van een mogelijke missie met een busje "Bugstars - Pest Control Los Santos", met mensen in beschermende kleding en wapens. Telefoonnummer op een busje (mobieltje kun je weer gebruiken?). De gewapende personen gaan binnen bij een juwelier.
0.49 - Shot van de straat met wederom een cabrio met op de achtergrond een Pizza This en een 24/7 Supermarket. Op de achtergrond zijn heuvels en er zit een San Andreas kenteken op de auto.
0.50 - Vrachtwagen van Up'n Atom Burger in een havengebied.
0.51 - Een shot van een viaduct met veel dakloze mensen en rommel op straat. Lijken nu ook pickups te zijn die gebruikt kunnen worden om mensen te vervoeren.
0.53 - Zelfde viaduct waarschijnlijk met graffiti van Los Santos.
0.54 - Shot van een huiseigenaar die zijn huis in de openbare verkoop moet zetten. Wederom veel rommel op straat.
0.55 - Mount Chilliad op de achtergrond en hoeren bij een drankhandel. Lijkt op een woestijnachtige setting.
0.56 - Snel voorbij racende cabrio.
0.57 - Zwerver in Los Santos die bedelt om geld met een kartonnetje
0.59 - Zwervers onder een freeway.
1.00 - Straaljager tussen de skyscrapers door.
1.01 - Iemand wordt uit de club Enema gegooid, met reclame van Tequi-La-La. Op de voorgrond een motor, op straat veel rotzooi.
1.03 - Shot van Los Santos met een jaknikker op de voorgrond. Op de achtergrond de skyline, gebergte en wederom een zeppelin.
1.04 - Een politiewagen achtervolgt een rode cabrio en de cabrio komt daarbij in botsing. Op de achtergrond werk in uitvoering.
1.05 - De politie achtervolgt een getatoeëerd persoon door een steeg met een helicopter. Watereffecten komen hierbij naar voren.
1.08 - Auto in de fik, zeppelin op de achtergrond
1.09 - Shot van het Vinewood bord, met een jet in de lucht die de stad binnenvliegt.
Wie gaat er alvast beginnen met het maken van het GTA V topic?
Hier alvast een uitgeknipt logo:

Wat leuk!rickyy schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:27:
Op die foto zie ik de Mesa Grande weer terugkeren. Mijn lievelings 4x4 van SA/VC !
Dit wordt zo awesome!!!
Heb san andreas en vice city hellemaal kapot gespeeld, gta 4 niet eens op 2 % van story zo saai, alleen online was tof.
Nu san andreas met online en mooiere graphics = GOTY guaranteed!!
Eindelijk weer vliegtuigen, en weer meer lol ipv meer serieuze gta 4
Man heb de trailer al 5 x gezien, en ga hem weer kijken.
Btw je ziet duidelijk dat de lighting en skybox van red dead meegenomen is, animaties zien er ook goed uit, en hopelijk het gezichten systeem van l.a. noire erin!!
Heb san andreas en vice city hellemaal kapot gespeeld, gta 4 niet eens op 2 % van story zo saai, alleen online was tof.
Nu san andreas met online en mooiere graphics = GOTY guaranteed!!
Eindelijk weer vliegtuigen, en weer meer lol ipv meer serieuze gta 4
Man heb de trailer al 5 x gezien, en ga hem weer kijken.
Btw je ziet duidelijk dat de lighting en skybox van red dead meegenomen is, animaties zien er ook goed uit, en hopelijk het gezichten systeem van l.a. noire erin!!
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoop dat er ook weer fietsen in zitten. Moet wel, lekker in de bergen fietsen.
Al bezig! ;-)HardCoreGamer schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:31:
Wie gaat er alvast beginnen met het maken van het GTA V topic?
[afbeelding]
Ziet er goed uit sfeer is ook wat minder somber om te zien zoals in GTA IV beetje het geval was.
Veel variatie in bebouwing en gebieden.
Veel variatie in bebouwing en gebieden.
Nu wachten op de grote analyse van IGN/GamesRadar/Kotaku. Het schijnt dat andere mensen veel meer kunnen ontdekken in zo'n trailer dan ik!
XBL: Sgt Rik NL
Nog een keer GTA San Andreas uitspelen; gewoon, om het af te leren.
In de trailer komt Los Santos meerdere keren voorbij, terwijl de andere steden er niet in staan. Ik twijfel dus of het een echte remake van San Andreas wordt, of dat het enkel in Los Angeles (en omgeving) zal afspelen
Die dude die weg rent op 1:07 is volgens mij gewoon :
Carl "CJ" Johnson
De dude van san andreas!!! kijk maar goed!!

Carl "CJ" Johnson
De dude van san andreas!!! kijk maar goed!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
13 maanden omdat die is uitgesteld, anders was het 6/7 maanden geweestVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:27:
[...]
[/quote]
Grand Theft Auto IV, ook wel afgekort naar GTA IV of GTA 4, is het elfde videospel in de Grand Theft Auto-spellenreeks van Rockstar Games. Het spel maakt gebruik van een nieuwe engine (Rockstar Advanced Game Engine - RAGE) en is daarmee de eerste van de vierde generatie GTA-spellen. Het spel stond eerst gepland voor 16 oktober 2007 in de Verenigde Staten en Canada en 26 oktober in Europa, maar zijn later uitgesteld tot 29 april 2008 uitgekomen. Het spel is ontwikkeld voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360. Tevens is GTA IV op 2 december 2008 in Noord-Amerika uitgekomen voor de pc en op 3 december 2008 in Europa. Het verhaal van Grand Theft Auto IV is geschreven door de mede-oprichter van Rockstar Games Dan Houser. Volgens producent Leslie Benzies werkten er in totaal ongeveer duizend man aan GTA IV. De eerste promotiefilm van ongeveer een minuut verscheen eind maart 2007. Nadien verschenen nog vijf trailers, waarvan één promotiefilmpje voor de cover en nog een reclamespot. De laatste trailer kwam uit in april 2008.
[quote]
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV)
13 maanden inderdaad.
Verwijderd
Geweldige trailer, ben nu gelijk San Andreas maar aan het installeren, gewoon, omdat het kan
Hmm, hij lijkt er wel op inderdaadVerwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:54:
Niemand opgevallen dat op 0:58 Niko staat?
Mwua, sommige stukjes vind er wat gemonteerd uitzien vandaar.bram1984 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 17:03:
[...]
Tuurlijk zijn het in-game beelden, dat is toch wel redelijk duidelijk, lijkt me?
Ik zie het zelf niet. Maar goed. Meeste stemmen gelden
Vind je? Ik vind hem er totaal niet op lijken.

Ik zie ook een aantal gebieden voorbij komen waar de stad/steden nergens te bekennen zijn. Ik denk dat het best mogelijk is dat het hier gewoon weer over San Andreas gaat.
Het lijkt of die gast in de rode cabrio en die wegrent van de politie dezelfde persoon is. CJ?
En die oudere man die duidelijk in beeld komt en die ook bij de overval het voortouw neemt is ook 1 persoon. Tommie?
De voice over is niet bepaald zoals ik me CJ herinner, en ik vind het heel goed bij de oude Tommie(?) passen. Dus voor nu denk ik dat dit de hoofdpersoon is. Of in ieder geval de character waar we het meeste mee zullen spelen.
En die oudere man die duidelijk in beeld komt en die ook bij de overval het voortouw neemt is ook 1 persoon. Tommie?
De voice over is niet bepaald zoals ik me CJ herinner, en ik vind het heel goed bij de oude Tommie(?) passen. Dus voor nu denk ik dat dit de hoofdpersoon is. Of in ieder geval de character waar we het meeste mee zullen spelen.
Geweldig! Ik zit weer helemaal in the mood!
Trailer opzich is al een mooi stuk werk, toffe muziek, fijne stem, goede beelden.
Ze laten echt al veel van het spel zien, de san andreas map was ook de tofste, maar nu nog beter uitgebouwd. Bergen zijn ook prachtig.
"OMGOMGOMGOMGOMG" etc..
Trailer opzich is al een mooi stuk werk, toffe muziek, fijne stem, goede beelden.
Ze laten echt al veel van het spel zien, de san andreas map was ook de tofste, maar nu nog beter uitgebouwd. Bergen zijn ook prachtig.
"OMGOMGOMGOMGOMG" etc..
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
PS3: http://www.bol.com/nl/s/a...ex.html?_requestid=160241
XBOX 360 :
http://www.bol.com/nl/p/g...04004011823290/index.html
Release: 26 April 2013
XBOX 360 :
http://www.bol.com/nl/p/g...04004011823290/index.html
Release: 26 April 2013
Als ik de voice-over hoor, denk ik helemaal niet aan een Latino in ieder geval. Eerder een wat oudere blanke vent
De kentekenplaten laten ook San Andreas zien. Zou me verbazen als het alleen Los Santos en buitengebied isbabbaloerie schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:08:
Ik zie ook een aantal gebieden voorbij komen waar de stad/steden nergens te bekennen zijn. Ik denk dat het best mogelijk is dat het hier gewoon weer over San Andreas gaat.
Ik denk dat die gewoon in het systeem zijn gezet met een fictieve datum, april 2013 is wel erg ver weg
Aangezien de game nu officieel is aangekondigd, kunnen we hier verder: [multi] GTA V
Dit topic is gesloten.