Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
dus ik hoop dat ze met deel 5 weer van het 'serieuze' afstappen en het weer wordt zoals in gta vc ofzo:).
Verwijderd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2011 13:44 ]

Vorige poster heeft dan onderuit gehaald, wellicht dan Vegas? Stad van geld?
[ Voor 18% gewijzigd door DerOllie op 25-10-2011 13:47 ]
www.youtube.com/DerOllie
T lijkt meer op een dollar-briefje (qua font en die vage streepjes tegen het kopieren).Wii4all schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:22:
Zouden ze niet naar londen of europa gaan?
Dat groene raster lijkt wel alsof het een koepel is van een bekend gebouw.
of dwaal ik te ver af.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zou ik wel tof vinden, lekker sporten in de sportschool, tattoo's zetten ik hou er wel vanshoombak schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:50:
Ik gok toch echt op een remake van SA
Ik kan niet wachten tot de trailer live gaat.
hmm, het kan nog alle kanten op.
Ben benieuwd naar deze trailer, kan niet wachten tot woensdag! Hoop stiekem dat hij weer in Miami afspeelt, maar aan het font te zien eerder LA.
Snoz Lombardo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:54:
Die hiphop scene hoeft voor mij niet meer. Had zelfs de stille hoop dat GTA V zich niet meer in de USA zou afspelen voor de afwisseling, maar de duidelijke verwijzing naar het vijf dollar biljet hint toch naar een vervolg in de USA. Toch erg benieuwd naar de analyse van gamewebsites/magazines/gamers van deze teaser
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Me too lol.WinningLOSER schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:00:
Haha ja ik zag het ook, ik heb nog Untitled-1 t/m Untitled 11 geprobeerd, maar het haalde niks uit.![]()
Ben benieuwd naar deze trailer, kan niet wachten tot woensdag! Hoop stiekem dat hij weer in Miami afspeelt, maar aan het font te zien eerder LA.
De webdevvers bij Rockstar zullen nu wel kromliggen om al die requests
Vraag me af of er iemand is die zoiets in de gaten houdt.mrmali schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:04:
[...]
De webdevvers bij Rockstar zullen nu wel kromliggen om al die requests
Zou de trailer al klaar zijn en op de server staan? Zou niet de eerste keer zijn dat op die manier iets uitlekt.
Ik heb er iig zin in. Ooit een Xbox gekocht om GTA:IV te kunnen spelen
PS2 gekocht voor vice city enzo haha.
Het zou mij niet verwonderen moest je de nieuwe XBOX / PlayStation moet kopen om dit te kunnen spelen
---/SPECULATIE---
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Ik denk dat als ze bij Rockstar de aankondiging van de teaser/trailer al geheim kunnen houden, die teaser/trailer ook wel veilig is.Kecin schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:06:
[...]
Vraag me af of er iemand is die zoiets in de gaten houdt.
Zou de trailer al klaar zijn en op de server staan? Zou niet de eerste keer zijn dat op die manier iets uitlekt.
Ik heb er iig zin in. Ooit een Xbox gekocht om GTA:IV te kunnen spelen.
PS2 gekocht voor vice city enzo haha.
De game zou volgens ander geruchten in 2012 uitkomen, dan hadden we al wel iets van een PS4 of Xbox 720 gehoord denk ikSnake schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:09:
---SPECULATIE---
Het zou mij niet verwonderen moest je de nieuwe XBOX / PlayStation moet kopen om dit te kunnen spelen
---/SPECULATIE---
De eerste promo was in maart 2007 en op 29 april 2008 was de release.WesleyRBK schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:17:
Hoeveel maanden zat tussen de release en de eerste trailer van gta 4?
Altijd lastig.
Op een ander forum viel er weer iets te lezen over een interview waaruit zou kunnen blijken dat GTA V eventueel een of andere chinatown setting zou zijn.
Ik ben altijd zo'n nieuwsgierig aagje. Zo vervelend.
Juist dat maakt de hele rit tussen aankondiging en release leuk!lezzmeister schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:23:
Ik ben altijd zo'n nieuwsgierig aagje. Zo vervelend.
Speculasies? Tis zeker weer bijna Sinterklaas??Snake schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:09:
---SPECULATIE---
---/SPECULATIE---
Iemand die een figuur herkent?
Maar goed, bij R* zijn ze erg goed om overal vreemde twists op aan te brengen.
[ Voor 76% gewijzigd door Brons op 25-10-2011 14:56 ]
Verwijderd
Lekker 80's radiostations , Flash FM , Emotions ... Locaties kunnen kopen en daar vanuit missies doen.
Veel cheats zoals in San Andreas vliegende auto's enz
GTA IV nam zich veels te serieus pas bij The Ballad Of Tony ging men weer naar het vertrouwde GTA gevoel ..
Ik hoop dat de locatie snel bekend wordt
Maar goed, 2 november dus een trailer. Zal uiteraard wel weer zo'n korte, vage en weinig zeggende trailer worden.
Ik denk dat de game gepland staat voor herfst of kerst 2012. En Rockstar kennende zullen er tot de release weer weinig gameplay beelden vrij gegeven worden.
Vice City vond ik ook de beste. Met name omdat het zoveel sfeer had.WinningLOSER schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:31:
Ik vond Vice City ook absoluut het tofste spel, maar ik denk niet dat áls ze het weer in VC gaan laten afspelen, dat ze het dan ook weer in de jaren '80 doen.
In San Andreas waren inderdaad de omgevingen een groot plus punt. Alleen sprak die gansta rapper shizzle me niet zo aan als Vice City dat deed.superbassie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:33:
De wereld van San Andreas was geweldig met al die afwisselende omgevingen. Daar mogen ze imo best weer naar terug.![]()
Maar goed, 2 november dus een trailer. Zal uiteraard wel weer zo'n korte, vage en weinig zeggende trailer worden.
Ik denk dat de game gepland staat voor herfst of kerst 2012. En Rockstar kennende zullen er tot de release weer weinig gameplay beelden vrij gegeven worden.
Desondanks heb ik me wel heel erg met San Andreas vermaakt.
GTA IV opzich een mooie en vermakelijke game alleen het GTA gevoel ontbrak.
Ben zeer benieuwd wat Rockstar in petto heeft.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Omgeving in San Andreas was super. Woestijn, grote dam, bos, etc.superbassie schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:33:
De wereld van San Andreas was geweldig met al die afwisselende omgevingen. Daar mogen ze imo best weer naar terug.![]()
Geweldig, dat heb ik echt gemist in IV, ook het vliegen miste ik in IV.
Heeeeel lang terug op een GoT server nog als admin gespeeld op een GTA IV multiplayer (SAMP) server.
Was echt leuk om toen cruises te doen, je auto tof te maken beetje rondrijden met vette muziek. Heerlijk.
Vice city was ook prachtig, het enige wat me tegen houdt om nu te spelen is (dat ik op het werk ben na) de besturing.
if (!coffee) {
Work = false; }
Maar dan nog uitgebreider, en wellicht multiplayer beetje richting APB:Reloaded qua Ranking en NPC's waar je wapens/customization kan kopen.
Ze zouden veel geld kunnen verdienen op de manier zoals APB het ook doet alleen daar is het spel gratis en kan je weer wapens/auto's/kleren en dergelijken kopen.
Van mij part hoeven ze niet het pay2get systeem of hoe je het ook wil noemen er in te zetten, maar toch als ze servers zelf draaien is het wellicht mogelijk.
Vraag me af hoe ver ze gaan, ze kunnen natuurlijk niet weer precies hetzelfde geven.
Ga dan alsjeblieft APB spelen en laat GTA voor wat het is. Dat heeft GTA allemaal niet nodig en worden de roots verloochend. Ik vond het mobieltje in IV al helemaal niets.Minaaj schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:39:
Het mooiste is natuurlijk als ze een systeem met verschillende steden introduceren zoals Just Cause 2, of zelfs Need for Speed: Hot Persuit. Waar je op een groot eiland (of meerdere) naar verschillende steden kan.
Maar dan nog uitgebreider, en wellicht multiplayer beetje richting APB:Reloaded qua Ranking en NPC's waar je wapens/customization kan kopen.
Ze zouden veel geld kunnen verdienen op de manier zoals APB het ook doet alleen daar is het spel gratis en kan je weer wapens/auto's/kleren en dergelijken kopen.
Van mij part hoeven ze niet het pay2get systeem of hoe je het ook wil noemen er in te zetten, maar toch als ze servers zelf draaien is het wellicht mogelijk.
Vraag me af hoe ver ze gaan, ze kunnen natuurlijk niet weer precies hetzelfde geven.
Idd, ik vond dat mobieltje ook niks. Je kon er gewoon niks mee. Je belt "heel random" en dan heb je opeens een date of iets dergelijks 1 uit de 7 keer rond bellen. Je kon alleen gebeld worden voor bepaalde "belangrijke" zaken, maar daar bleeft het bijme_mrtn schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:51:
[...]
Ga dan alsjeblieft APB spelen en laat GTA voor wat het is. Dat heeft GTA allemaal niet nodig en worden de roots verloochend. Ik vond het mobieltje in IV al helemaal niets.

Deze info staat op meerdere sites, hopen dat het ook zoiets gaat worden en dan de nadruk op de 'enorme spelwereld'Over het spel zelf is nog niet veel bekend. Al langer gaan geruchten dat het volgend jaar uit zal komen en een enorme spelwereld zou hebben. Mogelijk speelt de game zich af in de GTA-equivalenten van Holloywood (Vinewoord) en Los Angeles (Los Santos).
if (!coffee) {
Work = false; }
Verwijderd
Nog beter. Een pager die afgaat en zegt waar je een pre-paid mobieltje kan ophalen voor info! Wij laten geen sporen na.rain2reign schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 16:56:
[...]
Idd, ik vond dat mobieltje ook niks. Je kon er gewoon niks mee. Je belt "heel random" en dan heb je opeens een date of iets dergelijks 1 uit de 7 keer rond bellen. Je kon alleen gebeld worden voor bepaalde "belangrijke" zaken, maar daar bleeft het bij. Je kon dat mobieltje gewoon weg laten en van mijn part operbare telefooncellen zetten die je moeilijke vindt...(zult er vast wel zijn, zeker niet gezien).
Ja, dat is een leuk ideetjeVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:05:
[...]
Nog beter. Een pager die afgaat en zegt waar je een pre-paid mobieltje kan ophalen voor info! Wij laten geen sporen na.(Teveel the wire gezien)
En dan telkens weer een nieuwe pre-paid mobieltje ophalen
Mensen bellen voor wapens, prima. Gebeld worden voor leuke sidemissions, ook prima. Maar daar moet het dan ook bij blijven.
Was de eerste paar keer wel leuk, maar werd daarna wat irritant.
Verwijderd
Juistem. Zo blijven wij de rottige agenten voor!rain2reign schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:09:
[...]
Ja, dat is een leuk ideetje.
En dan telkens weer een nieuwe pre-paid mobieltje ophalen.
Ik werd namelijk ook krankjorem van die 'vrienden'. Een echte vriend snapt toch wel dat je niet met hem gaat biljarten als je ook geld kan verdienen, willekeurige passanten kan meppen, dames van lichte zeden kan bezoeken of met een RPG een vrachtwagen kan laten ontploffen om daarna door te lopen alsof er niets aan de hand is. Als ik vriend van Niko zou zijn zou ik gewoon een dagje meerijden ipv suf te biljarten/bowlen/uit eten. Of eens een andere activiteit voorstellen als ik niet als oninteressant en saai zou willen worden bekeken.
Die domme vrienden die je af en toe ook moest hebben voor missions waren mijn reden om GTA IV niet uit te spelen. Terwijl ik voorgaande delen helemaal suf heb gespeeld.
Als ze uitwillen gaan sturen ze en brief door de brievenbus maar of ze komen gewoon lekker langs je "condo"Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:28:
[...]
Juistem. Zo blijven wij de rottige agenten voor!
Ik werd namelijk ook krankjorem van die 'vrienden'. Een echte vriend snapt toch wel dat je niet met hem gaat biljarten als je ook geld kan verdienen, willekeurige passanten kan meppen, dames van lichte zeden kan bezoeken of met een RPG een vrachtwagen kan laten ontploffen om daarna door te lopen alsof er niets aan de hand is. Als ik vriend van Niko zou zijn zou ik gewoon een dagje meerijden ipv suf te biljarten/bowlen/uit eten. Of eens een andere activiteit voorstellen als ik niet als oninteressant en saai zou willen worden bekeken.
Die domme vrienden die je af en toe ook moest hebben voor missions waren mijn reden om GTA IV niet uit te spelen. Terwijl ik voorgaande delen helemaal suf heb gespeeld.
Er waren al hints gegeven met de posters op liberty city square (zoomen met sniperrifle).
Nu hopen dat de personages en het verhaal goed zit (geen homies & gangsta's).
Grafisch zal het dezelfde engine als GTA 4 zijn met een paar tweaks, nieuwe engine waarschijnelijk voor next gen consoles.
En ik denk dat het ook een beetje de spot drijven is met Saints Row logo (ook barok en stylisch).Maranello schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 13:46:
De stijl van de V en de letters "FIVE" zijn duidelijke afgeleid van een (vijf) dollar-biljet
[afbeelding]
Het zal tenminste iets zeggen over de stad lijkt me.Cubic X schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:16:
Ik houd mijn adem nog even in, waarschijnlijk krijgen we een nietszeggende trailer voorgeschoteld. Zo'n trailer die meer vragen oproept dan dat er beantwoord wordt.
Dat hoeft dus totaal niet. Rockstar geniet van dit soort dingetjes (en geef ze eens ongelijk). Waarschijnlijk zie je alleen iets van de hoofdpersoon, maar hier kan je verder weinig mee.--Christiaan-- schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:28:
[...]
Het zal tenminste iets zeggen over de stad lijkt me.
Cubic X schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 20:31:
[...]
Dat hoeft dus totaal niet. Rockstar geniet van dit soort dingetjes (en geef ze eens ongelijk). Waarschijnlijk zie je alleen iets van de hoofdpersoon, maar hier kan je verder weinig mee.
[ Voor 44% gewijzigd door fabianspoelman op 25-10-2011 21:43 ]
Edit: deze pic kreeg ik zojuist door, de link met geld blijft interessant:

Vrij fake trouwens, want op de front van 5 dollar bill staat Lincoln, en op de achterkant staat een of ander gebouw. Geen van beide kanten heeft die V.
[ Voor 67% gewijzigd door Gwildor op 25-10-2011 21:55 ]
Ik heb geen kennis van USD-biljetten, maar heb je daar niet van tijd tot tijd verschillen in de biljetten? Zoals we vroeger ook met guldens hadden. Bijvoorbeeld het briefje van 10 dat meermaals is gewijzigd. Misschien dat het biljet dan ook iets over de periodisering van het spel zegt.Gwildor schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:48:
Vrij fake trouwens, want op de front van 5 dollar bill staat Lincoln, en op de achterkant staat een of ander gebouw. Geen van beide kanten heeft die V.
Ik hoop dat het spel zich ergens in de jaren '70 afspeelt. Als ze weer inspiratie uit films willen halen, dan is het blaxploitation genre wel leuk om uit te putten.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Uit 1886

Uit 1907
Die uit het plaatje die ik hierboven plaatste heb ik echter nog niet kunnen terugvinden.

(gevonden door te googlen op 'silver certificate five')
[ Voor 6% gewijzigd door Longbowh op 25-10-2011 22:45 ]
Verwijderd
GTA4 kwamen toch rond april/mei uit?
Ik heb de eerste GTA's gespeeld, daarna (de 3D versies) overgeslagen en toen GTA4. Die heb ik niet uitgespeeld, vooral omdat je bij mislukte missies weer een heel pokke-eind opnieuw moest rijden (hoop dat ze daar wat aan doen, gewoon zoals in RDR!). Ook die vrienden entertainen werd wat vervelend. Toch vond ik het een gaaf spel
1e trailer in maart (dat toen ook echt 5 minuten duurde om 1 sec te bufferen omdat hij zovaak opgevraagd werd, want hij werd toen gereleased met countdown op de site en alles), 13 maanden later in april inderdaad de release.Tom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:02:
Ben benieuwd naar de trailer en de releasedatum
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je bedoelt dat je je mobieltje gebruikte om de missie te herstarten, en daarna weer een eind moest rijden. Ok. Tsja, wat kunnen we daar over zeggen... Gewoon niet meer zo veel falenTom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 23:02:
Ben benieuwd naar de trailer en de releasedatum
Ik heb de eerste GTA's gespeeld, daarna (de 3D versies) overgeslagen en toen GTA4. Die heb ik niet uitgespeeld, vooral omdat je bij mislukte missies weer een heel pokke-eind opnieuw moest rijden (hoop dat ze daar wat aan doen, gewoon zoals in RDR!). Ook die vrienden entertainen werd wat vervelend. Toch vond ik het een gaaf spel
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar wat het wordt. Ik gok mede door de plaatjes hierboven op Washington en als dat het niet wordt, is het denk ik wel Vice City/Miami. Dit omdat ze bij IV, net zoals bij III New York hebben gepakt. En dan komt daarna dus Vice he.
Dat zou wel interessant zijn, een setting verder in het verleden. Zou ook wel een stunt zijn van Rockstar om flink wat vernieuwing in de serie te brengen.De V met het woord Five er overheen in het logo van Grand Theft Auto V komt bijna rechtstreeks van een Amerikaans Silver Certificate-biljet van 5 dollar dat is ontworpen in 1899. Dat ontdekte een gebruiker van Reddit.
Silver Certificate-biljetten waren in omloop tot 1964. Er wordt gespeculeerd dat dit betekent dat Grand Theft Auto V zich afspeelt in de eerste helft van de vorige eeuw. Het zou voor het eerst zijn dat het verhaal van GTA zo ver in de geschiedenis duikt. ...
Silver Certificate-biljet:

[ Voor 6% gewijzigd door Snoz Lombardo op 26-10-2011 09:26 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En in die tijd, lijkt me wel jammer eigenlijk....je hebt nu al la noire wat ook een beetje in diezelfde tijd is.....
Burp
Een omgedraaide V die op een A lijkt (dat vond ik de meest geniaal gevonden 'hint') ? En dat de ruimte ertussen op een schoppenaas lijkt? Allemaal vergezocht..
Mijn eerste ingeving was Washington, om de vormgeving van de "V" en "Five". Als je dan de biljetten bekijkt van 5 dollar staat het Lincoln Memorial in Washington er op. Misschien wel weer vergezocht, maar niet zo vergezocht als sommige andere mensen..
Lees trouwens ook overal geruchten (al ver voor deze aankondiging) dat de nieuwe GTA weer in Los Santos/Los Angeles zou afspelen, dat denk ik juist weer helemaal niet. Sinds San Andreas speelden Midnight club LA en LA Noire zich beide in die stad af, zou een beetje vreemd zijn als Rockstar al weer een game met LA zou uitbrengen.
http://kotaku.com/5853279...ters?tag=grand-theft-auto
[ Voor 26% gewijzigd door Rik027 op 26-10-2011 09:56 ]
XBL: Sgt Rik NL
Wat ik in GTA4 miste was het gevoel van het harde leven op straat met strijd tussen gangs en de (corrupte) politie. Waar het zich ook afspeelt, hopelijk komt dat weer terug.
---RAWE CEEK!!!---
Lijkt me erg leuk om dat weer terug te krijgen in GTA 5.
DC/Phillidephia/Baltimore zou echt supertof zijn. Er is zoveel te doen daar in dat gebied en qua achtergrondverhaal zou het ook passen. Helemaal de huidige politiek dwars zitten.Zamorano schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:24:
Ik hoop op LA/Californië, maar Washington/Baltimore zou ook niet verkeerd zijn.
Wat ik in GTA4 miste was het gevoel van het harde leven op straat met strijd tussen gangs en de (corrupte) politie. Waar het zich ook afspeelt, hopelijk komt dat weer terug.
Of gewoon meerdere stedenme_mrtn schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:45:
[...]
DC/Phillidephia/Baltimore zou echt supertof zijn. Er is zoveel te doen daar in dat gebied en qua achtergrondverhaal zou het ook passen. Helemaal de huidige politiek dwars zitten.
V = Vegas = gokken = geld = dollar = groen = GTA V.
Simpele wiskunde d: .
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik zat ook te denken aan Washington, op basis van alle info die er nu is. Dus wellicht Washington, New York, Philadelphia?Rik027 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 09:37:
Moet altijd erg lachen om de 'aanwijzingen' die mensen in dit soort aankondigingen vinden. Vooral bij een nieuwe GTA is dit vrij erg. Deze bijvoorbeeld: http://www.rockstarnetwor...ce-of-Spades-Las-Venturas.
Een omgedraaide V die op een A lijkt (dat vond ik de meest geniaal gevonden 'hint') ? En dat de ruimte ertussen op een schoppenaas lijkt? Allemaal vergezocht..
Mijn eerste ingeving was Washington, om de vormgeving van de "V" en "Five". Als je dan de biljetten bekijkt van 5 dollar staat het Lincoln Memorial in Washington er op. Misschien wel weer vergezocht, maar niet zo vergezocht als sommige andere mensen..
Lees trouwens ook overal geruchten (al ver voor deze aankondiging) dat de nieuwe GTA weer in Los Santos/Los Angeles zou afspelen, dat denk ik juist weer helemaal niet. Sinds San Andreas speelden Midnight club LA en LA Noire zich beide in die stad af, zou een beetje vreemd zijn als Rockstar al weer een game met LA zou uitbrengen.
http://kotaku.com/5853279...ters?tag=grand-theft-auto
Die camera vond ik juist ideaal. Gewoon met je muis de camera de kant opdraaien die je wilde kijken. Ik vond dat juist erg handig. Iets dat ik erg mis als ik bijv GTA VC speel.NoFearCreations schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:28:
Ik hoop dat ze die belachelijke camera uit deel 4 eruit laten. 95% van de tijd wist je niet waar je heen ging als je een bocht maakte. En vrees nu al weer voor een console port, Rockstar staat nou eenmaal niet bekend om de "goodwill" naar PC gamers.
En ben het eens met de reactie boven mij, die camera kan niet voor niets worden gedraaid. Zou niet meer zonder kunnen, ben altijd bezig met de camera wanneer ik aan het rijden ben.
[ Voor 13% gewijzigd door Rik027 op 26-10-2011 14:51 ]
XBL: Sgt Rik NL
Verwijderd
Maar als je zo in het verleden kijkt: gta 3 (liberty city), vice city, san andreas dan lijkt mij de logische opvolger na gta IV (liberty city) toch weer een eighties setting game te worden.
Dat hoop ik ook idd.Krizzie schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:55:
Ik gok op Vice City, gewoon het rijtje wat ze in GTA 3 ook hebben gebruikt.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Waarom niet een 70's setting met de Ierse mafia in de hoofdrol, in Boston of Philadelphia?
Dat zou pas een verrassing zijn!
Denk niet dat ze een maffia2 kloon willen maken, Ik zit ook een beetje met het idee GTA 3 -> GTA 4 en GTA VC(kwam na GTA3) -> GTA 5 maar "helaas" is er voor de psp en ps2 al een vice city remake gemaakt dus ik weet niet of ze die meenemen.Zamorano schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:44:
Tja, we hebben eighties en nineties al gehad met VC en SA.
Waarom niet een 70's setting met de Ierse mafia in de hoofdrol, in Boston of Philadelphia?
Zoals Frietjemet zegt zou de setting en sfeer van Vice te samen met de vrijheid en diversiteit van de map van San Andreas in mijn ogen een winnaar zijn.
if (!coffee) {
Work = false; }
Eh, Mafia 2 speelt zich af in de jaren 40/50. Dat is nogal een verschil met de jaren 70 hoor.naaitsab schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 16:09:
[...]
Denk niet dat ze een maffia2 kloon willen maken
Dit lijkt me wel tof idd, of London. Gta London was best cool!Zamorano schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 15:44:
Tja, we hebben eighties en nineties al gehad met VC en SA.
Ik hoop eigenlijk op San Andreas, of in ieder geval zo'n hele staat-achtig idee.. 3 grote steden, kleine dorpjes er tussenin, etc. Zo'n grote map in een moderne engine, lijkt me geweldig.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Tevens allemaal fan van de serie The Wire ?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
The Wire was niet mijn serieDestianto schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 18:16:
Ik lees veel enthousiasme omtrent Washington / Baltimore / Philadelphia.
Tevens allemaal fan van de serie The Wire ?
Wat bedoel je daar precies mee? Volgens mij was de camera hetzelfde als in San Andreas. Vanaf San Andreas veranderde het t.o.v. de voorgaande delen, namelijk van een statische camera achter de auto naar een camera die je apart moest bewegen. Het voordeel daarvan is dat je wat meer kunt inspelen op een bocht die je wilt gaan maken, omdat je van tevoren al wat die kant op kunt kijken om te zien wat er aankomt/hoe je de bocht moet maken.NoFearCreations schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:28:
Ik hoop dat ze die belachelijke camera uit deel 4 eruit laten. 95% van de tijd wist je niet waar je heen ging als je een bocht maakte. En vrees nu al weer voor een console port, Rockstar staat nou eenmaal niet bekend om de "goodwill" naar PC gamers.
Speel je toevallig met één hand, of gebruik je je 'muishand' ergens anders voor tijdens het autorijden?
De verhaallijn is wat minder interessant, het random aankloten is wat minder vermakelijk, de spelwereld is wat minder boeiend, de auto's rijden net wat minder leuk, de personages zijn net wat minder. Maar echt slecht? Mnee.
Wat GTA V betreft hoop ik echt dat ze dat allemaal verbeteren en er gewoon weer een absolute topper van maken. De speler mag wat mij betreft vooral wel wat meer bij de wereld betrokken worden. Er werd een aardig levendige wereld neergezet in GTA IV, maar als speler voelde ik me eigenlijk constant een beetje een buitenstaander. Als ik wat deed dan werd daar wel op gereageerd, maar zodra je stopte dan was het weer net alsof je niet bestond. Voor je gevoel heb je geen enkele aanwezigheid in de stad, dat vind ik jammer.
[ Voor 34% gewijzigd door RedHat op 26-10-2011 20:41 ]
V van Vice Cityrickyy schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 14:25:
Lekker duidelijk. Keek net een stukje van de Gamekings redactie waarin verzonnen werd dat de V voor Vegas staat.
V = Vegas = gokken = geld = dollar = groen = GTA V.
Simpele wiskunde d: .
Verwijderd
http://uk.xbox360.ign.com/articles/121/1210745p1.html
Dit topic is gesloten.