Mooi progje hoor! echt heel eenvoudig en overzichtelijk.
Ben er nu even mee bezig geweest (zie tijd

), maar ik krijg het niet aan de praat hoe ik het hebben wil.
Dat is als volgt:
headers downloaden via
news2.neva.ru/eigen ISP
normale downloads via
ipv6 testserver van xsnews(heeft geen headers zie eerder dit topic).
Ik gebruik die testserver namelijk al tijden om gratis snel te kunnen downloaden, (bat bestandje + newsleecher + gogo6) het grote probleem was dat het erg omslachtig is.
Mijn bedoeling is namelijk ook om mindere "tweakers" (lees: mensen die nu downloaden via torrents) ook via nieuwsgroepen te laten downloaden. via usenet is een klein beetje omslachtiger, maar met al dat extra gedoe om het gratis te krijgen krijgen ze het nooit aan de praat.
Na wat speuren in dit topic heb ik wat dingen aangepast in settings.xml
(<Server>news2.neva.ru</Server>
<DownloadServer>127.0.0.1</DownloadServer>
<UploadServer>127.0.0.1</UploadServer>)
, echter niet met het juiste resultaat; voor server nummer 1 is geen username/pwrd nodig en voor de 2de wel(staat ook eerder in het topic dat verschillende wachtwoorden niet zou gaan werken; maarjah toch proberen he...).
Heb ook al geprobeerd om eerst de spots binnen te halen, een spot te openen, dan de server aan te passen en toen te gaan downloaden maar dit werkte ook niet.
Indien dit werkend gekregen kan worden dan denk ik dat het niet moeilijk is om een "portable" versie van spotnet te maken, men hoeft dan alleen gogo6 te installeren(of een van de andere ipv4tp6 tunnel providers) een bat bestandje in de opstart map gooien en dan kun je met je volledige snelheid downloaden.
alle hulp is welkom, excuses voor rare zinnen e.d. ik ben een beetje moe.
Het is een lang verhaal geworden dus kort wat ik graag zou willen zien:
De mogelijkheid om 1 server te gebruiken voor headers en een ander om van te downloaden.
@hierboven; comments laden duurt idd lang. dat is niet erg maar wel flauw dat er dan na een halve minuut no comments staan.
[
Voor 3% gewijzigd door
Vburen op 10-02-2011 03:20
. Reden: reactie bovenbuur ]