Verwijderd

Waarom heb je de interface van Improver versimpelt? Bij 1.2 kon je nog dingen aan en uitzetten, bij 2.0 heb je ultrasimpel gehouden?

Dat de letters eerst megagroot zijn en na de improver2.0 patch stuk kleiner zijn, waar ligt dit aan? Heeft Drazix de letters soms vergroot of ligt dit ergens anders aan?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 18:25 ]

• thisegzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-11 01:03

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Ik heb niets aan de interface veranderd. Welke dingen kon je dan aan- en uitzetten?

Het lettertype heeft Drazix bij 1.7.6 vergroot, en dat heb ik met Spotnet Improver weer verkleint naar het originele formaat.

[ Voor 44% gewijzigd door thisegzz op 30-09-2011 18:26 ]

Verwijderd

thisegzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:25:
Ik heb niets aan de interface veranderd. Welke dingen kon je dan aan- en uitzetten?

Het lettertype heeft Drazix bij 1.7.6 vergroot, en dat heb ik met Spotnet Improver weer verkleint naar het originele formaat.
We doen ff een spelletje, ontdek de 10 verschillen tussen beide interfaces.... :P

(boven is 1.2, onder is 2.0)

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/i4mjqw.jpg

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Het eerste verschil dat ik zie: bovenste heet Spotnet Improver Local Config v1.2, en de onderste heet alleen Spotnet Improver.

Oftewel, de bovenste is de lokale versie, en de onderste de online versie. Ik maak alleen de online versie. Voor de offline versie moet je bij Ps3udO zijn.

Verwijderd

thisegzz schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:33:
Het eerste verschil dat ik zie: bovenste heet Spotnet Improver Local Config v1.2, en de onderste heet alleen Spotnet Improver.

Oftewel, de bovenste is de lokale versie, en de onderste de online versie. Ik maak alleen de online versie. Voor de offline versie moet je bij Ps3udO zijn.
Aha, duidelijk. Dacht dat beide local waren maar dat je dat vergeten was in de titel erbij te schrijven.

Enne, met improver is het veiliger maar je moet slechtziende mensen ook ontzien door een keuze te kunnen geven of ze die grotere letters willen behouden of niet. Nu hebben zij de keuze tussen wel of niet installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2011 18:42 ]

• Horza2011
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06-2024
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotnet programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits

Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky

Wanneer begon je probleem?: Regelmatig

nog steeds dubbel ophalen database
probleem niet verholpen in deze versie

Voorderest super blij met spotnet bedankt drazix _/-\o_ _/-\o_

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Zo te zien gaat het nog niet helemaal goed met de genres, ook niet in de nieuwe Spotnet versie.
Hallo,

Sinds ik de laatste versie van SN heb geïnstalleerd als ik een film spot in dvd9 formaat dan plaatst hij hem in blu ray?
Erg verwarrend en vervelend aan de reacties te zien!
Het wordt nog bevestigd door een ander persoon.

Verwijderd

Nu de nieuwsgroepen hard worden aangepakt zal het hier wel drukker worden.... nieuws: Rechter: usenetprovider moet illegale content verwijderen - update

Verwijderd

Iets zegt me dat je je nog niet hebt verdiept in de werking van Spotnet ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-10 18:35

MeNTaL_TO

The future is not set

Valt wel mee, zal alleen wat langzamer gaan mocht het echt zo ver komen in Nederland, denk dat er eerst nog wat hoger beroepen zullen volgen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• n!kneem
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:19:
Waarom heb je de interface van Improver versimpelt? Bij 1.2 kon je nog dingen aan en uitzetten, bij 2.0 heb je ultrasimpel gehouden?

Dat de letters eerst megagroot zijn en na de improver2.0 patch stuk kleiner zijn, waar ligt dit aan? Heeft Drazix de letters soms vergroot of ligt dit ergens anders aan?
Je verward Spotnet Improver Local (SIL) v1.2 met deze online versie.
SIL verplaatst het script van Thisegzz van de site www.haatmij.nl naar je eigen PC
SIL v1.2 heeft inderdaad een interface zodat je zelf ID's aan de locale black/white list kunt toevoegen.

Nog ff geduld mss komt Ps3udO met een SIL voor Spotnet 1.76

• n!kneem
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:32:
[...]

We doen ff een spelletje, ontdek de 10 verschillen tussen beide interfaces.... :P

(boven is 1.2, onder is 2.0)

[afbeelding]
De bovenste is van Spotnet Improver Local

de onderste is van Spotnet Improver (de online versie www.haatmij.nl)

Verwijderd

3 zelfde reacties. Lezen jullie elkaars reacties wel ? Die misverstand is allang uit de wereld geholpen.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:33

Wildfire

Joy to the world!

Zometeen maar weer eens twee nieuwe spots plaatsen via Spotnet. Eens kijken of ook deze wederom niet in SpotGrit doorkomen. Dat zouden dan al zes spots zijn die niet in SpotGrit terecht komen, terwijl ik allerlei andere spots uit Spotnet wel gewoon netjes in SpotGrit zie staan...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Wildfire schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:29:
Zometeen maar weer eens twee nieuwe spots plaatsen via Spotnet. Eens kijken of ook deze wederom niet in SpotGrit doorkomen. Dat zouden dan al zes spots zijn die niet in SpotGrit terecht komen, terwijl ik allerlei andere spots uit Spotnet wel gewoon netjes in SpotGrit zie staan...
Klopt het dat je spots niet meer zichtbaar zijn sinds je opmerking over Drazix? :D

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:33
The pacific ep 1t/m6?

• Ulysses
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Ulysses

Hyperbol

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 08:37:
[...]

Valt wel mee, zal alleen wat langzamer gaan mocht het echt zo ver komen in Nederland, denk dat er eerst nog wat hoger beroepen zullen volgen.
SpotNet, FTD etc. het zijn allemaal hele goede initiatieven om NNTP onder het brede publiek te krijgen en juist daardoor is de auteursrechtenlobby nu alweer bezig om een compleet protocol te willen verbannen. 8)7 Technisch en Juridisch gezien moet er heel wat gebeuren wil dat lukken. De rechter die dat toestaat, die mag een enkele vlucht richting China nemen wat mij betreft.

De betekenis van het leven vind je in je gave. Het doel vind je in het uitdelen er van.

• Wildfire
  • Laatst online: 17:33

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 12:46:
[...]

Klopt het dat je spots niet meer zichtbaar zijn sinds je opmerking over Drazix? :D
Welke opmerking over Drazix? Ik ben nergens beledigend of beschuldigend ofzo geweest. Heb ik ook geen enkele reden toe ook trouwens, ik ben al blij zat er nog schot in de zaak zit met Spotnet.

Daarnaast zijn mijn spots die ik in Spotnet doe gewoon in Spotnet zichtbaar. En spots in SpotGrit gemaakt zijn ook gewoon in SpotGrit zichtbaar.

-- Edit: het enige wat ik kon vinden was onderstaande opmerking n.a.v. iemand die zei dat 'ie voor het e.e.a. wel zou wachten op een nieuwe Spotnet-versie, waarvan ten tijde dat ik het tikte dus nog niet bekend was dat er überhaupt nog aan gewerkt werd door Drazix (het was daarom dan ook zeer ironisch dat Drazix amper een paar uur later aankondigde dat er binnenkort een versie 2.0 zou volgen :P).
Dan kun je wachten tot je een ons weegt. Van Drazix horen we al tijden niets meer en de ontwikkeling van Spotnet lijkt dan ook compleet stil te liggen...
Nou kan ik me indenken dat iemand die graag spijkers op laag water zoekt hier een soort belediging of beschuldiging in zou zien, maar daar zie ik Drazix iig niet voor aan.

Ik heb wel eerder aangegeven dat ik het erg jammer vond dat Drazix niets meer van zich liet horen, maar dat ik dat goed begreep met al het commentaar en gezeik dat 'ie kreeg. Alleen al daarom is het fantastisch dat 'ie nu toch weer van zich laat horen en met goed nieuws ook :)

[ Voor 79% gewijzigd door Wildfire op 01-10-2011 14:48 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-11 18:20
Ik gebruik Spotnet al een aantal maanden naar volle tevredenheid. Echter, ik loop nu tegen een aparte situatie aan. Ik heb eergisterern versie 1.7.6 geinstalleerd. Deze heeft geupdate en gaf netjes per categorie aan hoeveel nieuwe spots er waren.

Echter, ik heb blijkbaar ergens op geklikt, want ik zie nu én het nieuwe aantal spots niet meer, en de nieuwe spots, die dikgedrukt bovenaan staan, zie ik ook niet meer. Eerder vandaag deed hij het nog wel maar daarna niet meer. Nu is het net alsof er niks meer gespot wordt.

Als ik op de kolom 'leeftijd' klik om van jong naar oud of oud naar jong te sorteren werkt het ook niet. Ik weet dat bv Nightmare on elm street vandaag is gespot. Daar staat dus bij 'vandaag'. Echter, alles wat vandaag is gespot staat niet meer bovenaan.

Als ik op de kolom leeftijd klik ook niet. Overigens werkt die sortering hoe dan ook niet, want als ik van oud naar jong doe, dan zie ik spots van 6xx dagen oud, en dan 5xx dagen, en stukje naar beneden weer 6xx. De sortering lijkt dus niet te kloppen.

Mijn vraag is nu; hoe krijg ik dat terug? Ik wil de nieuwe (dikgedrukte) spots weer bovenaan hebben staan, maar ik zou niet weten hoe. Ik heb spotnet al opnieuw geinstalleerd (zonder de oude te verwijderen) maar dat heeft niet geholpen.

Iemand die hier iets over kan roepen? :)

Edit:

Net spotnet verwijderd, inclusief de map Spotnet in ProgramData op C:\. Na herinstallatie moest ik de gegevens opnieuw invullen, en hij begon de database opnieuw op te bouwen. Echter, hij laat nog steeds niks nieuws zien.

Daarnaast bemerk ik ook dat ik, als ik een filter aanmaak voor x264, dat de meest recente post van maandag 22:06 is, Bad Teacher. Wanneer ik nu zoek op 'elm street' binnen dat filter, dan is de post van vandaag ook weg. Effectief gezien heb ik dus geen nieuwe x264 spots na afgelopen maandag.

Ik zou dat toch wel heel graag opgelost zien. Ik gebruik Lightning Usenet.

edit 2:

Het ligt aan Lightning Usenet. Ik heb net ff gauw een accountje afgesloten bij Eweka, en dat account gebruikt in Spotnet, en voila, hij haalt alles t/m vandaag op. Spotnet is wel trager icm Eweka. Ik download uiteraard niet met spotnet, en downloaden gaat gewoon met de maximale snelheid van mn lijn, maar het ophalen van data in spotnet is wel trager.

Nu maar hopen dat Lightning z'n problemen gauw opgelost krijgt, want dat is wel goedkoper dan Eweka :)

[ Voor 28% gewijzigd door Just_A_User op 01-10-2011 18:35 ]

Och ja, je moet toch wat he.

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:19:
Er is inmiddels een SIL 1.3 uit, met dank aan Ps3udO!
Hij is in Spotnet te vinden.

Verwijderd

@Wildfire, het was maar een soort van grapje. Ik zie Drazix daar heus ook niet voor aan...

@Thise: bedankt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2011 19:26 ]

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Ik krijg met lightning ook geen nieuwe spots meer binnen it seems. Tenminste, hij zegt wel dat ze er zijn, maar laat vervolgens niks zien.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@woekele: spotnet updaten met LU gaat hier prima, dus lijkt me dat er iets niet oke is/staat aan jouw kant.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Horza2011 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 19:33:
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotnet programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits

Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky

Wanneer begon je probleem?: Regelmatig

nog steeds dubbel ophalen database
probleem niet verholpen in deze versie

Voorderest super blij met spotnet bedankt drazix _/-\o_ _/-\o_
Je kan de posts niet anders sorteren, als je dat wel doet krijg je ze dubbel binnen. Iedereen heeft dat "probleem". Ik denk dat de oplossing bewaart wordt voor Spotnet 2.0.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Horza2011
nee dit probleem heeft niet smet sorteren te maken want dat doe ik niet eens

soms start ik spotnet op en haald hij opnieuw de hele database binnen
terwijl er een bestaande database is
en heb dan alles dubbel er instaan

• niki_lauda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-11 22:45

niki_lauda

3840Wp/200L zonneboiler ID3B

_/-\o_ kort gezegd is Spotnet 100 punten

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:14
Heb hetzelfde probleem als horza2011 met lightning usenet, elke dag haalt ie wel een keer de hele database opnieuw, van het moment dat ik vorige week van 1.7.4 naar 1.7.6 geupgrade heb. Ook wanneer hij nog steeds op datum gesorteerd is dus.

[ Voor 15% gewijzigd door sewer op 02-10-2011 23:09 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sewer schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:08:
Heb hetzelfde probleem als horza2011 met lightning usenet, elke dag haalt ie wel een keer de hele database opnieuw, van het moment dat ik vorige week van 1.7.4 naar 1.7.6 geupgrade heb. Ook wanneer hij nog steeds op datum gesorteerd is dus.
+1 hier. Het lijkt op zich niet aan Lighting Usenet te liggen want ook met een andere provider heb ik hetzelfde euvel helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Gianni Rombios
  • Niet online
Ik had dit probleem ook na installeren over de oude versie (1.7.4) heen, maar na een uninstall en nieuwe install werkt hij nu goed.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik had sowieso een reinstall gedaan. Hier stond dat de database gefilterd werd van die spam als je alles opnieuw binnenhaalde dus ik had alles van Spotify er maar afgegooid.

/▌

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:14
Hhhmz, ben teruggegaan naar 1.7.4 (ook na een nette deinstallatie en wat handmatig opruimen in program files en programdata), maar deze lijkt nu ook altijd de hele database op te halen :? Maar daarna heb ik geen dubbele items, en ook alleen de nieuwe items zijn vetgedrukt.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Beste Drazix, ik heb een klein bugje ontdekt. Ik kan geen dingen meer vinden zoals Red mijn vakantie en wegmisbruikers, deze kon ik wel vinden in 1.7.4/5 maar niet in 1.7.6. Voor de rest is het nog steeds een top-programma

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik ben juist hardstikke tevreden met 1.7.6. Ik heb wel een paar keer de DB opgeschoond om te ontdubbelen, maar het laden, het klikken en de response is een heel stuk sneller geworden :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
De nieuwe versie haalt eindelijk de database niet meer tig keer op. Hulde :)

• MiskentTalent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-11 16:54
Dramatic schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 20:14:
De nieuwe versie haalt eindelijk de database niet meer tig keer op. Hulde :)
Dat heb ik nou juist weer wel gehad vandaag 2x zelfs haalt ie alles op

Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1

• Horza2011
database dubbel ophalen lijkt bij versie 1.7.6 erger tezijn geworden

ondaks dat drazix er wat aan geprobeerd te doen heeft

ik heb compleete uninstal install gedaan alleen me filters en server filetje overgezet naar de niewe versie

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Horza2011 schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 21:45:
database dubbel ophalen lijkt bij versie 1.7.6 erger tezijn geworden

ondaks dat drazix er wat aan geprobeerd te doen heeft

ik heb compleete uninstal install gedaan alleen me filters en server filetje overgezet naar de niewe versie
Soms moet je van het programma ook even alle folders wegknikkeren voordat je het (her)installeert

Iperf

• ionicdog
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 31-01 15:46
de-installeren heb ik al 2 x gedaan, maar na een dag ofzo gaat hij weer een nieuwe database ophalen
die niet recent is maar een week oud, dus de laatste spots zijn niet te vinden...

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

• thisegzz

thisegzz

(-(-_(-_-)_-)-)

Bij mij ook, en ik heb nu volgens het tellertje rechtsboven meer dan 1,5 miljoen spots.

• ionicdog
ik heb nu gewoon even de 1.7.6 van de site erop gezet na een fresh install en geen improvers e.d.
nu enkele uren werkte hij toch de database weer bij t/m nu. misschien gewoon een provider hickup (itelligent)
heb nu 935000 spots

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Verwijderd

Ligt niet aan i-telligent aangezien ik 1.7.6 en Improver local 1.3 en i-telligent heb en geen problemen bij het updaten. Heb ongeveer de helft van wat jij nu claimt...

• n!kneem
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:51:
Ligt niet aan i-telligent aangezien ik 1.7.6 en Improver local 2.0 en i-telligent heb en geen problemen bij het updaten. Heb ongeveer de helft van wat jij nu claimt...
Heb jij dan al improver local 2.0? ik kan alleen SIL1.3 vinden :|
Heb je een link voor mij voor 2.0???

of bedoel je dat SIL1.3 gebruikt maakt van Thisegzz spotnetimprove2.js

[ Voor 8% gewijzigd door n!kneem op 05-10-2011 21:05 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ionicdog schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 17:43:
ik heb nu gewoon even de 1.7.6 van de site erop gezet na een fresh install en geen improvers e.d.
nu enkele uren werkte hij toch de database weer bij t/m nu. misschien gewoon een provider hickup (itelligent)
heb nu 935000 spots
Ik zit op bruto 465.000 spots en deze gaan terug naar 14-12-2009. En hoewel mijn provider een retentie heeft van +1000 dagen kom ik bij lange na niet aan het aantal spots wat jij lijkt te hebben? Jij hebt dus eigenlijk het dubbele aantal van wat ik heb. Misschien toch een dubbele database?

[ Voor 8% gewijzigd door hardware-lover op 05-10-2011 22:36 ]

Testing, one, two ...

Verwijderd

n!kneem schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 21:03:
[...]

Heb jij dan al improver local 2.0? ik kan alleen SIL1.3 vinden :|
Heb je een link voor mij voor 2.0???

of bedoel je dat SIL1.3 gebruikt maakt van Thisegzz spotnetimprove2.js
Ehhhh ja, ik bedoel SIL 1.3 (waarin idd Improver 2.0 zit).

Klopt het overigens dat SIL.1.3 niet helemaal vlekkeloos werkt? White en blacklistmelding is onbereikbaar als ik op die plus druk bij een nicknaam...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2011 22:48 ]

• n!kneem
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 22:46:
Klopt het overigens dat SIL.1.3 niet helemaal vlekkeloos werkt? White en blacklistmelding is onbereikbaar als ik op die plus druk bij een nicknaam...
De Black- Whitelist meldingen lopen via de site van Thisegzz (www.haatmij.nl) Hij beheert de Black- Whitelist.
En ja als die site niet bereikbaar is (DNS probleem) werkt de Black- Whitelist meldingen ook niet.

Thisegzz heeft zijn site onlangs verhuist naar een andere server, sindsdien hebben velen (DNS) problemen de site te bereiken.

• kuwerti
  • Laatst online: 14:13
ff een kick. Ik krijg dus steeds de foutmelding:
"Gebruikersnaam verplicht, terwijl deze niet is ingevuld" ik heb alleen GEEN gebruikersnaam wachtwoord nodig (en dus ook niet gekregen) voor XMSnet. iemand een idee hoe te fixen??? _/-\o_ _/-\o_

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Is het wel mogelijk om XMSnet te gebruiken in een ander programma (bijv. SpotLite) zonder inlog?
Zo ja, dan is het een Spotnet probleem. Zo nee, dan is het een XMSnet probleem.
Mogelijk zit jou ipnummer niet (meer) in het ipbereik (pool) die verbinding kunnen maken zonder inloggen.
Met de gratis (onderdeel van isp abonnement van XMSnet) server kan verbinding gemaakt worden via news.xmsnet.nl' met maximaal 512 KB/s, maximaal 2 verbindingen en geen inlog.
Voor meer verbindingen en snelheid is een upgrade nodig en inloggegevens.
De kans bestaat dat de 2 verbindingen al in gebruik zijn en voor meer verbindingen is een inlog nodig.

Sluit andere programma's die dezelfde server gebruiken.
Als alle verbindingen (in dit geval 2) in gebruik zijn dan kan er geen verbinding gemaakt worden.
Standaard gebruik Spotnet 1.7.6 de volgende instellingen:
Headers 2 verbindingen, Downloads 1 verbinding en Uploads 1 verbinding.

servers.xml staat in:
Vista en Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP = C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Stel het volgende in via servers.xml
code:
1
2
3
4
5
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.xmsnet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="0" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.

SSL word ook door deze server ondersteund. Vervang hiervoor Port="119" SSL="0" door Port="563" SSL="1"

edit: Er mogen per internetaansluiting 2 verbindingen gemaakt worden.
Controleer dat er geen andere gebruikers (pc's) deze gebruiken via lan en/of via WiFi.

[ Voor 7% gewijzigd door qwerty_running op 08-10-2011 21:49 ]

• Bor

Bor

Waar Spotnet bij mij nog om de paar dagen de database compleet overnieuw ophaalde lijkt dit steeds vaker te gebeuren. Van de 5x dat ik vanavond alleen al heb geupdate heeft hij 3x de complete database binnengehaald met als resultaat meer dan een miljoen spots waarvan de laatste binnengehaald van 10 dagen terug (terwijl de keer ervoor veel van vandaag binnenkwam). Hopelijk komt er snel een gefixte versie uit die dit probleem verhelpt. Het ontwikkelen gaat niet erg snel de laatste tijd heb ik het idee.

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik ondervind bovenstaande nu ook, waar spotnet tot kort geleden altijd prima werkte bij mij.
Het opnieuw binnenhalen zou ik nog mee kunnen leven als dat af en toe gebeurd,
maar ik vind nu inderdaad geen spots meer van de laatste 10 dagen.

[ Voor 44% gewijzigd door M a r c o op 09-10-2011 22:54 ]

Verwijderd

Met Supernews heb ik er geen probleem mee. Echter met I-Telligent heb ik dit ook al een paar keer meegemaakt. Ook miste dan regelmatig de laatste 7-10 dagen aan spots.De volgende ochtend waren ze weer wel compleet.

Misschien heeft het alleen effect op newsservers die bij news-service.com zijn aangesloten? Ik weet niet welke servers jullie gebruiken?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 03:30 ]

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-11 14:10

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Bij mij werkt Spotnet 1.7.6 prima. Het inladen van de reacties gaat veel sneller. Voorheen leek het of hij niet alleen bij de start van Spotnet ging bijwerken, maar ook bij het openen van elke spot.

Tevens heeft Arjen van Spotplanet mij geholpen aan een script voor geautomatiseerd aanmelden. Dat gaat mij erg veel handwerk besparen. Hopelijk wordt deze functie ook in Spotnet 2.0 opgenomen.

Overgens heb ik hier geen last van dubbele spots, zoals enkelen hier melden. Ik heb hier 478.982 spots, heb mijn database niet hoeven wissen bij het updaten naar versie 1.7.6.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Verwijderd

Ik heb nu ook geen last van dubbele dingen maar hij haalt nu wel de complete database +/-480.xxx spots binnen voor de 3e keer in 1 week tijd.

Heb i-telligent als provider...

Edit: nu heb ik wel dubbele aantal spots... Grmbl...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 19:31 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 19:02:
Ik heb nu ook geen last van dubbele dingen maar hij haalt nu wel de complete database +/-480.xxx spots binnen voor de 3e keer in 1 week tijd.

Heb i-telligent als provider...

Edit: nu heb ik wel dubbele aantal spots... Grmbl...
Maar als je nu weer gaat updaten, gaat ie dan vervolgens weer alles binnenhalen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• Bor

Bor

Wat doen jullie om die dubbele spots kwijt te raken? Misschien is dat iets voor de topicstart?

• qwerty_running
  • Niet online
Een backup maken van een goede database en voor de volledigheid ook van user.config.
Deze bij een dubbele database terug plaatsen.
De user.config vermeld het aantal spots in de database. Als deze niet aanwezig is word deze opnieuw gemaakt.
Als <GoogleAnalytics>True</GoogleAnalytics> in de settings.xml staat word er extra info in de user.config vermeld.

De user.config staat in: xp = C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Spotnet\Spotnet.exe_Url_<knip>\1.7.6.0\

Heb niet getest wat er gebeurt als er een database backup gebruikt word zonder aanpassen/wissen van user.config.

Spotnet Database Cleanup gebruiken als er een versie word uitgebracht die werkt met 1.7.6.
Versie 1.0.0.6 werkt met Spotnet 1.7.4 en niet met nieuwere versies.

[ Voor 3% gewijzigd door qwerty_running op 11-10-2011 01:41 ]

Verwijderd

qwerty_running schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 21:35:
Spotnet Database Cleanup gebruiken als er een versie word uitgebracht die werkt met 1.7.6.
Versie 1.0.6 werkt met Spotnet 1.7.4 en niet met nieuwere versies.
changelog
1.0.0.7
- suggesties voor verandering van teksten door hjvbft toegepast
- max retentie van 1000 naar 2000
- spotnet 1.7.6 compatible

BtM909 schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Maar als je nu weer gaat updaten, gaat ie dan vervolgens weer alles binnenhalen?
Ik zie net dat ik ipv 9xx.xxxx nu weer de 464.xxxx spotsdatabase heb.
Edit: Nu heb ik er 14xx.xxxx. het gaat dus duidelijk niet goed.

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2011 22:50 ]

• qwerty_running
  • Niet online
Versie 1.0.0.7 van SpotnetDbCleanup is uitgebracht.
Voor degene die geen spot-net.nl account heeft SpotnetDbCleanup 1.0.0.7.
MD5 = 79c3972aed5eb88d5b937c9d47d9e5e8
SHA1 = e7a2fabdd0afdb3774cc8ee9e344bf84f09ec459
Gescand en word gezien als veilig. Scan resultaat van virustotal.com.

Verwijderd

Thnxs voor de URL, zat net al te mopperen dat ik hem nergens vandaan kon downloaden. Via spotnet vond ik hem niet en via die site ging het ook niet.

Tegenwoordig moet ik lid worden van echt alle websites om iets te kunnen downloaden of lezen.

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-11 08:00
Hallo,

Ik heb misschien een goede tip voor Spotweb gebruikers. Ik kwam er net achter dat http://xsusenet.com/ gratis 1mbit usenet accounts verstrekt. Scheelt je weer een lijntje op je abo! :D

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Bowy3r schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:31:
Hallo,

Ik heb misschien een goede tip voor Spotweb gebruikers. Ik kwam er net achter dat http://xsusenet.com/ gratis 1mbit usenet accounts verstrekt. Scheelt je weer een lijntje op je abo! :D
Thnx voor de info, heb hem meteen aangevraagd als backup voor mijn Tweak verbinding.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Hoe kan het in godsnaam gratis zijn? :S Brein honeypot? :P

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

woekele schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:09:
Hoe kan het in godsnaam gratis zijn? :S Brein honeypot? :P
Dit is de teaser, ze hebben ook een premium abo voor 3 euro ;)

Verwijderd

Op mijn laptop heb ik nog de 1.7.4 versie ( op de pc 1.7.6) en ook daar treed het verschijnsel abnormale aantal spots.

Spotnet cleaner 1.0.0.7 gebruikt en die geeft telkens een error, dat de database gelockt is. Spotnet is afgesloten....? Reboot hielp ook niet, taakbeheer nagekeken, zie niks bijzonders...

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/14t5weu.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2011 12:33 ]

Verwijderd

Bowy3r schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 23:31:
Hallo,

Als je erop klikt krijg je niet eens http of www in de URL te zien.... :?

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Als je erop klikt krijg je niet eens http of www in de URL te zien.... :?
offtopic:
Dat is nieuw in paar browsers, zoals de laatste firefox: standaard wordt http:// niet meer weergegeven. Als je het adres kopieert en plakt in bijvoorbeeld notepad, dan zie je daar weer netjes http://xsusenet.com/ staan :)

Verwijderd

Ah, ik zie nu dat het hier ook zo op GoT is. Nou, vertrouwen jullie die lifetime gratis lijntje wel? Een tijdelijke actie zou ik nog kunnen begrijpen maar lifetime gratis 1 MB lijntje? WTH? (ja H ipv F = Hell dus :P )

• qwerty_running
  • Niet online
@bitjesmaker over het xsusenet account:
Deze server toont spots na de 1e keer bijwerken tot ongeveer 80 dagen. De server word regelmatig niet bereikt en het kan even duren voordat de server reageert. Deze server kan handig zijn voor erbij maar meer ook niet. Kan wel handig zijn als het plaatsen van een reactie of toevoegen spot als er geen ipnummer of x-trace in de header word vermeld. Dan nog blijft de beperking dat de server het niet altijd doet. De kans blijft altijd bestaan dat het gratis account op een gegeven moment stop word gezet.
Enkele redenen: de usenet provider is failliet, misbruik van het account, onnodig belasten van het systeem enz.

@bitjesmaker over SpotnetDbCleanup 1.0.0.7:
Stop de service "Windows Presentation Foundation Font Cache 4.0.0.0" en probeer het nog eens.
Had deze melding ook. Stoppen kan met start, uitvoeren, cmd, net stop WPFFontCache_v0400

Als de service "Windows Presentation Foundation Font Cache 3.0.0.0" actief is deze ook stoppen
Stoppen kan met start, uitvoeren, cmd, net stop FontCache3.0.0.0

Als dit het niet oplost de service uitschakelen en stoppen. De service is voor het optimaliseren van .net programma's. De programma's werken ook zonder dat deze service gestart is. De service word weer door windows gestart als het systeem idle is.

Controleer ook in taakbeheer dat spotnet echt niet meer actief is.

@n!kneem: Spotnet Improver Local v1.4 (SIL1.4)
MD5 = 21af7948b4bc3efddc5102c4e42bf43c
SHA1 = 60a912c7efc0bf916233a1230facb0e6eca015a2
Gescand en word gezien als veilig. scanresultaat van Virustotal.com

[ Voor 9% gewijzigd door qwerty_running op 11-10-2011 16:42 ]

Verwijderd

Bedankt voor de SIL 1.4, tof dat de lettergrootte nu wel instelbaar is. Spotnet ga ik straks aanpakken, ik ga ook ff Spotgrit uitproberen.

• n!kneem
@n!kneem: Spotnet Improver Local v1.4 (SIL1.4)
MD5 = 21af7948b4bc3efddc5102c4e42bf43c
SHA1 = 60a912c7efc0bf916233a1230facb0e6eca015a2
Gescand en word gezien als veilig. scanresultaat van Virustotal.com
Thanx echter ik had SIL 1.4 al via Spotnet gevonden, gespot door Ps3udO

• qwerty_running
  • Niet online
@bitjesmaker: Met spotGrit kan beter gewacht worden tot er een update is.
De huidige versie (1.1.1.13310) heeft diverse problemen. overzicht gemelden bugs

• Gianni Rombios
  • Niet online
Spotlite in combinatie met nostalgie.spotskin (ftd skin maar belangrijker: tovert de nzb knop terug) is een aanrader, vooral als je het dubbele database probleem hebt. SpotGrit loopt bij mij ook steeds vast. En je kunt hier geen eigen filters aanmaken, erg rare tekortkoming.

De zoekmachine van de nzb knop is binsearch.info (nogal langzaam), die kun je aanpassen door het bestand spot.tpl in notepad te openen en daar wat anders van te maken (nzbindex.nl).

[ Voor 25% gewijzigd door Gianni Rombios op 11-10-2011 21:27 ]

Verwijderd

qwerty_running schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:30:
@bitjesmaker: Met spotGrit kan beter gewacht worden tot er een update is.
De huidige versie (1.1.1.13310) heeft diverse problemen. overzicht gemelden bugs
:*) :') ;(

Had ik je reactie maar eerder gezien, dat had me wat ellende bespaard.... 7(8)7

Verwijderd

qwerty_running schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:27:
@bitjesmaker over SpotnetDbCleanup 1.0.0.7:
Stop de service "Windows Presentation Foundation Font Cache 4.0.0.0" en probeer het nog eens.
Had deze melding ook. Stoppen kan met start, uitvoeren, cmd, net stop WPFFontCache_v0400

Als de service "Windows Presentation Foundation Font Cache 3.0.0.0" actief is deze ook stoppen
Stoppen kan met start, uitvoeren, cmd, net stop FontCache3.0.0.0

Als dit het niet oplost de service uitschakelen en stoppen. De service is voor het optimaliseren van .net programma's. De programma's werken ook zonder dat deze service gestart is. De service word weer door windows gestart als het systeem idle is.

Controleer ook in taakbeheer dat spotnet echt niet meer actief is.
Hij was al gestopt zonder dat ik iets moest doen. Het lost voor mij dus het probleem niet op. Ik heb de WPFFC 4.x niet, alleen de WPFFC 3.x

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/1zbcsqu.jpg

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Is het misschien een optie om alle add-on producten in een apart topic te doen? Dan wordt 't allemaal wat overzichtelijker :)

Wat vinden jullie? Alles over spotnet in een groot topic of de add-ons apart?

(ik ben in dit subforum ook gewoon gebruiker, dus wellicht dat de lokale crew het liever niet heeft. Wil eerst polsen wat men ervan denkt :))

• qwerty_running
  • Niet online
@bitjesmaker: Met unlocker de database vrijgeven en nog een keer proberen.

@BtM909: Een apart topic voor de add-ons is een mogelijkheid. Vermoed dat er dan wel minder snel antwoord word gegeven. Het zou wel beter zijn voor het overzicht. Van een paar uitbreidingen hebben de makers topics op spot-net.nl. Voor problemen kan het daar ook gevraagd worden en is de kans groter dat de maker antwoord en een oplossing heeft of een update uitbrengt.

Verwijderd

qwerty_running schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 02:10:
@bitjesmaker: Met unlocker de database vrijgeven en nog een keer proberen.
Dat had ik al geprobeerd, maar ineens heb ik een quickstoretoolbar, de unlockertoverstokje werd weergegeven rechtsonderin naast klokje maar wat ik ook probeerde, hij verscheen niet in de submenuutje als ik op een file klikte.

Ik ben nog steeds niet in geslaagd de quickstore 100% van mijn systeem af te krijgen. Uninstall gedaan van beide dingen maar toch zie ik dat kutbalkje nog steeds in FF, Unlocker is nu voor het eerst niet populair op het moment bij mij. :(

Edit: ineens is het bestand niet meer gelockt en heb ik meteen verwijderd, heb alles verwijderd wat met spotnet te maken had in diverse mappen. Dit omdat bepaalde filters die ik vaak gebruik ineens niet meer werken, ze tonen blanco paginas.

Edit2: het helpt niet, de filter tvseries en divxtvseries en hdseries werken sinds gisteren niet meer...

Edit3: alleen spotnet 1.7.6 installeren helpt niet, ik krijg op een gegeven moment toch weer een laadbalkje en wilt ie weer de hele complete database ophalen...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 14:45 ]

• Gianni Rombios
  • Niet online
Bij mij wilde hij ook weer eens een dubbele database ophalen. Headers ophalen zonder SSL lijkt het probleem op te lossen. Dit zou ook kunnen verklaren dat lang niet iedereen dit probleem heeft.

Edit: blijkt toch geen verschil te maken, hmmz dan maar verder met spotlite.

[ Voor 17% gewijzigd door Gianni Rombios op 12-10-2011 17:30 ]

• ionicdog
bij mij haalt hij continue dubbele databases binnen, nu 1,5 miljoen spots!
ik delete ze steeds maar weer, maar gebruik geen SSL.

Verwijderd

SpotLite schijnt dit probleem niet te hebben, daar ben ik nu maar ff naar overgestapt omdat ik de problemen rondom spotnet beu ben.

Er schijnt een nzbknopje te downloaden zijn voor spotlite, daar zoek ik nu naar.

Gevonden: http://nl.afterdawn.com/d...tlite_-_ftdlook_-_nzb.cfm

Overigens heb ik de nieuwste 1.0.7 geinstalleerd ipv de 1.0.5.1

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 18:01 ]

Verwijderd

Na het ophalen van een nieuwe database is het regelmatig het geval dat inmiddels spots van de laatste 15 dagen missen. Ik heb dit aan I-Telligent gemeld en deze heeft het doorgezet naar de netwerkbeheerder.

Het probleem lijkt zich voor te doen bij de newsservers die aangesloten zitten bij news-service.com. Misschien een idee dat de mensen met het probleem, dit te melden bij je USP?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 16:01 ]

Verwijderd

Iemand ook last van dat I-telligent niet werkt?

Lama, het lag aan mijn pc. SSL stond aangevinkt in newsleecher maar de poort stond ook nog op 119. SSL uitgevinkt en aangevinkt en ineens is het 563 en loopt ie als een trein nou...

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 21:54 ]

• tonber
  • Laatst online: 28-09-2021
Dubbele database tot nu geen meer.
Ik Start Spotnet met de muis.
Wacht rustig minimaal tot het draaiende rondje stopt.
Dan klik ik op bijwerken.
Heb nu al 10 dagen geen dubbele database binnen gekregen.
Tot nu toe raar maar waar.

Voor onze Genealogie zie www.tonberendsen.com

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Vandaag de nieuwste versie (SpotGrit) geinstalleerd hij staat al een dag te stampen om de headers op te halen, duurt dat altijd zo lang 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Pierre61 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:10:
Vandaag de nieuwste versie (SpotGrit) geinstalleerd hij staat al een dag te stampen om de headers op te halen, duurt dat altijd zo lang 8)7
Beetje verdwaald? Dit is het spotnet topic. Ik denk dat je hier moet zijn SpotGrit, wat vinden we ervan? ;)

Verwijderd

Ik zie dat er een topic is van Spotnet, Spotgrit, uSpotted, SpotWeb, en misschien wel nog meer maar er is geen Spotlite topic? Why not?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 23:10:
Ik zie dat er een topic is van Spotnet, Spotgrit, uSpotted, SpotWeb, en misschien wel nog meer maar er is geen Spotlite topic? Why not?
Omdat jij dat nog niet gemaakt hebt?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Aha, wacht men op mij? Dat wist ik niet. Bij deze dan he: Spotlite, wat vinden we ervan?

• Crusader
  • Laatst online: 17:55

Crusader

Arc Nature

MaTr1x schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 19:27:
[...]

Maar updaten via de US-server gaat weer fout. Spotnet vindt dan nog 39 extra spots en dan krijg ik weer die error 32.
Ik gebruik Supernews en heb nog steeds die error 32. Is daar nou een oplossing voor? Heb zowel de amerikaanse al nederlandse server gebruikt, maar maakt niet uit.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• qwerty_running
  • Niet online
Installeer Spotnet 1.7.6.

• jaaoie17
  • Laatst online: 04-11 00:23
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 15:57:
Na het ophalen van een nieuwe database is het regelmatig het geval dat inmiddels spots van de laatste 15 dagen missen. Ik heb dit aan I-Telligent gemeld en deze heeft het doorgezet naar de netwerkbeheerder.

Het probleem lijkt zich voor te doen bij de newsservers die aangesloten zitten bij news-service.com. Misschien een idee dat de mensen met het probleem, dit te melden bij je USP?
Ik heb dit dus ook. Had gister dat tie weer opnieuw de database wou downloaden en zie dat de jongste spot van 18 dagen is. Heb de database handmatig verwijderd, maar krijg geen nieuwe spots binnen.

Ik gebruik hierbij lightning usenet .

Edit: Alles doet nu weer normaal

[ Voor 4% gewijzigd door jaaoie17 op 15-10-2011 10:21 ]

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-11 16:16

jmk

Ik heb nu ook last van het :dubbele post" virus zo blijkt. Gisteren spotnet verwijderd, alle tijdeleijke mappen, opnieuw geinstalleerd, gisteren werkte alles goed, nu alles weer dubbel.

Na het uitvoeren van een cleanup tooltje voor de dubbele bestanden zie ik niet de posts van de afgelopen 16 dagen. Gewoon pleite die berichten. Schijnt aan Lightning Usenet te liggen. Die komen vast niet met een oplossing...

Yippie kayak, other buckets!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:58:
[...]

Ik heb dit dus ook. Had gister dat tie weer opnieuw de database wou downloaden en zie dat de jongste spot van 18 dagen is. Heb de database handmatig verwijderd, maar krijg geen nieuwe spots binnen.

Ik gebruik hierbij lightning usenet .

Edit: Alles doet nu weer normaal
Enigste manier dat het opgelost wordt is als iedereen met het probleem zich meld bij de helpdesk van je server. Ik heb zelfs screenshots gestuurd maar geen reactie meer gehad.

Ik heb inmiddels een andere server die wel goed werkt.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dus Lightning heeft nu ook kuren? Ik heb XSUsenet nu en merkte dat die toch net wat minder betrouwbaar was als Lightning (twee keer iets van een storing gemerkt, al vind ik dat ook weer niet heel boeiend bij een usenetserver als het even later weer wel werkt).

/▌

• Crusader
  • Laatst online: 17:55

Crusader

Arc Nature

Dat ik hier zelf niet op kwam...
Thanks, dat was 'm!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:54:
[...]

Enigste manier dat het opgelost wordt is als iedereen met het probleem zich meld bij de helpdesk van je server. Ik heb zelfs screenshots gestuurd maar geen reactie meer gehad.

Ik heb inmiddels een andere server die wel goed werkt.
In hoeverre ligt dit aan de server gezien de usenet posts / spots gewoon dezelfde lijken te zijn die gedownload worden.

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:00
jmk schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:08:
Ik heb nu ook last van het :dubbele post" virus zo blijkt. Gisteren spotnet verwijderd, alle tijdeleijke mappen, opnieuw geinstalleerd, gisteren werkte alles goed, nu alles weer dubbel.

Na het uitvoeren van een cleanup tooltje voor de dubbele bestanden zie ik niet de posts van de afgelopen 16 dagen. Gewoon pleite die berichten. Schijnt aan Lightning Usenet te liggen. Die komen vast niet met een oplossing...
Volgens mij ligt dit niet aan je provider maar aan spotnet.

Ik heb hier exact hetzelfde probleem maar dan met i-telligent.

EDIT

Nu ineens wel alles binnen.

Gewoon 10x proberen dus, komt het vanzelf een keer binnen :P

[ Voor 7% gewijzigd door knorde op 17-10-2011 10:51 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:52
Ik heb toevallig net bij lightningusenet.com een vraag gestuurd want ik heb ook last van dat de database niet wordt vernieuwd. Ligt aan hun dus zo te zien, dan is dit voor mij de laatste keer dat ik verleng want ik heb wel vaker problemen met hun.

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:33
exi22 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:00:
Ik heb toevallig net bij lightningusenet.com een vraag gestuurd want ik heb ook last van dat de database niet wordt vernieuwd. Ligt aan hun dus zo te zien, dan is dit voor mij de laatste keer dat ik verleng want ik heb wel vaker problemen met hun.
Ik draai SpotWeb met lightningusenet.com en geen problemen. Ligt dus toch aan je Spotnet installatie.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:52
Mr_Blobby schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:49:
[...]
Ik draai SpotWeb met lightningusenet.com en geen problemen. Ligt dus toch aan je Spotnet installatie.
Nou ik heb het op mijn laptop en desktop en daarbij gebruik ik spotnet en spotlite en beide geven dezelfde problemen.

* Overigens doet hij het nu wel sinds ik een mail heb gestuurd naar lightingusenet.........
Pagina: 1 ... 40 ... 48 Laatste