Ik gebruik Spotnet al een aantal maanden naar volle tevredenheid. Echter, ik loop nu tegen een aparte situatie aan. Ik heb eergisterern versie 1.7.6 geinstalleerd. Deze heeft geupdate en gaf netjes per categorie aan hoeveel nieuwe spots er waren.
Echter, ik heb blijkbaar ergens op geklikt, want ik zie nu én het nieuwe aantal spots niet meer, en de nieuwe spots, die dikgedrukt bovenaan staan, zie ik ook niet meer. Eerder vandaag deed hij het nog wel maar daarna niet meer. Nu is het net alsof er niks meer gespot wordt.
Als ik op de kolom 'leeftijd' klik om van jong naar oud of oud naar jong te sorteren werkt het ook niet. Ik weet dat bv Nightmare on elm street vandaag is gespot. Daar staat dus bij 'vandaag'. Echter, alles wat vandaag is gespot staat niet meer bovenaan.
Als ik op de kolom leeftijd klik ook niet. Overigens werkt die sortering hoe dan ook niet, want als ik van oud naar jong doe, dan zie ik spots van 6xx dagen oud, en dan 5xx dagen, en stukje naar beneden weer 6xx. De sortering lijkt dus niet te kloppen.
Mijn vraag is nu; hoe krijg ik dat terug? Ik wil de nieuwe (dikgedrukte) spots weer bovenaan hebben staan, maar ik zou niet weten hoe. Ik heb spotnet al opnieuw geinstalleerd (zonder de oude te verwijderen) maar dat heeft niet geholpen.
Iemand die hier iets over kan roepen?
Edit:
Net spotnet verwijderd, inclusief de map Spotnet in ProgramData op C:\. Na herinstallatie moest ik de gegevens opnieuw invullen, en hij begon de database opnieuw op te bouwen. Echter, hij laat nog steeds niks nieuws zien.
Daarnaast bemerk ik ook dat ik, als ik een filter aanmaak voor x264, dat de meest recente post van maandag 22:06 is, Bad Teacher. Wanneer ik nu zoek op 'elm street' binnen dat filter, dan is de post van vandaag ook weg. Effectief gezien heb ik dus geen nieuwe x264 spots na afgelopen maandag.
Ik zou dat toch wel heel graag opgelost zien. Ik gebruik Lightning Usenet.
edit 2:
Het ligt aan Lightning Usenet. Ik heb net ff gauw een accountje afgesloten bij Eweka, en dat account gebruikt in Spotnet, en voila, hij haalt alles t/m vandaag op. Spotnet is wel trager icm Eweka. Ik download uiteraard niet met spotnet, en downloaden gaat gewoon met de maximale snelheid van mn lijn, maar het ophalen van data in spotnet is wel trager.
Nu maar hopen dat Lightning z'n problemen gauw opgelost krijgt, want dat is wel goedkoper dan Eweka
[
Voor 28% gewijzigd door
Just_A_User op 01-10-2011 18:35
]
Och ja, je moet toch wat he.