Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-05 11:45
Er is weer een spotter door Brein geconfronteerd met een dure beschikking (7500,-)
Zie : nieuws: Brein schikt met usenet-uploader van honderden afleveringen tv-series
Ik vermoed dat dit het einde is van spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-05 13:45

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

mesa57 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:08:
Er is weer een spotter door Brein geconfronteerd met een dure beschikking (7500,-)
Zie : nieuws: Brein schikt met usenet-uploader van honderden afleveringen tv-series
Ik vermoed dat dit het einde is van spotnet.
Nou, de apocalypse komt er aan hoor! Laten we het gewoon per dag bekijken. Het is niet alsof dat de enige was.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:16
Het mag wel duidelijk zijn dat Brein Spotnet goed in de gaten houdt...

Mij valt het op dat er steeds minder grote spots zijn, en er steeds meer losse albums/afleveringen/boeken e.d. gespot worden. Discografieën en complete series zijn een stuk zeldzamer geworden.

Dat Spotnet nu op sterven na dood zou zijn: Nou nee... >:)

Er zullen wel steeds minder grote spots geplaatst worden, denk ik zo, maar voorlopig vind ik nog steeds genoeg interessante zaken op Spotnet. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mich1966
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06-2024
Ik heb meer en meer mislukte downloads!
Werk via astraweb met telenet provider.
Wat kan het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zelfde probleem hier, twijfel om een nieuw pakket erbij te halen omdat het toch wel erg veel is de laatst tijd. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik moet zeggen dat ik het niet meer gebruik (en ook niet meer nodig heb). Muziek speel ik van Youtube of Spotify en films en series stream ik.

Ik heb nog wel ergens een terrabyte, maar het is een beetje onzinnig om die te verspillen aan onvolledige downloads. Wat ik er dan wel mee moet doen weet ik ook niet :p

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:48
Als ze spotnet plat leggen dan staat er weer een ander systeem op en zo blijft het een kat en muis-spel.
Weet iemand welk id deze persoon gebruikte ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoppers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 18:45
Het einde van Spotnet lijkt wel in zicht te komen.
QoQ zet ook geen spots meer op Spotnet maar wel op het forum waar ze actief zijn.
Alle grote release groepen lijken nu definitief weg te gaan van Spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:35
anoppers schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:18:
QoQ zet ook geen spots meer op Spotnet maar wel op het forum waar ze actief zijn.
Maar waar gaan ze heen?

Spotnet is vooral voor het gemak, betekend het dat er dus wel nog algemene index websites zijn waar alsnog alle posts/uploads te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zombymario
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
michaelw1998 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:04:
[...]

Maar waar gaan ze heen?

Spotnet is vooral voor het gemak, betekend het dat er dus wel nog algemene index websites zijn waar alsnog alle posts/uploads te vinden zijn?
De uploads zelf zullen gewoon op de index websites blijven staan (dcma's en n&t's even buitengesloten), maar ze minder (snel) vermeld worden op spotnet waardoor spotnet als "tv-gids" snel waarde verliest.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto......
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 24-08-2024
michaelw1998 schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:04:
[...]

Maar waar gaan ze heen?

Misschien had je moeten lezen waar ze heen gingen ipv downloaden en niet bedanken voor hun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:35
Roberto...... schreef op maandag 14 november 2016 @ 22:40:
[...]

Misschien had je moeten lezen waar ze heen gingen ipv downloaden en niet bedanken voor hun werk.
Dat is het nadeel van geautomatiseerd downloaden met Couchpotato/Sonarr.
Heb zojuist via Spotweb op m'n server gevonden waar ze heen zijn gegaan, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapie
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb ook veel last van downloads die niet werken. Echter als je ze een keer verwijderd en weer download werkt het vaak wel, dit lijkt een probleem te zijn van het laatste half jaar. Het zelfde voor nzb import's vaak bij de eerste keer importeren start het downloaden al halverwege de statusbalk, een keer verwijderen en weer importeren lost dit wel op.

Iemand een idee wat dit kan zijn en of er een oplossing voor is? Behalve de download regel te verwijderen en op nieuwe te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 17:07
[...]

Het nadeel van bedanken is natuurlijk wel dat je een fysieke link naar je IP aanbrengt. Ik ben er daarom altijd erg voorzichtig mee. Bovendien is het proces hier ook geautomatiseerd. Al lees ik nu dat versie 1.8.6 ook volledig gelogd wordt.

Toch benieuwd op welke wijze de tweaker zijn eigen privacy beschermt tegen bronnen van buitenaf die downloadgedrag monitoren. Me laatst verdiept in VPN maar dat schijnt ook niet heilig te zijn...

[ Voor 23% gewijzigd door coelho op 15-11-2016 00:06 ]

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Maar goed moeten we nu concluderen dat QoQ een schikking heeft gekregen door Brein of is Spotnet te onveilig geworden. :?
Hoorde ook berichten over verbinding leggen met externe server. Wat bedoelen ze daarmee.
En ook veel geklaag over Harper of iets dergelijs. Wie is dat en hoe zit dat?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 09:51

Thasaidon

If nothing goes right, go left

[...]
Er zijn verschillende plaatsen waar men "heen" gegaan is.
Nadeel van een (die ik ken) is dat ze daar Torrents gebruiken waarvan men wil dat je die daarna ook weer beschikbaar maakt.
Daarmee word je dus ook automatisch "uploader" en dat is nou net niet wat de meesten willen.

.
coelho schreef op maandag 14 november 2016 @ 23:55:
[...]
Toch benieuwd op welke wijze de tweaker zijn eigen privacy beschermt tegen bronnen van buitenaf die downloadgedrag monitoren. Me laatst verdiept in VPN maar dat schijnt ook niet heilig te zijn...
Ik doe het lekker handmatig en maak daarbij gebruik van bv (verschillende) VPN's of bv de TOR browser.
Of dat heilig is? Niets is heilig wat dat betreft, maar het is wel beter dan helemaal niets.

[ Voor 34% gewijzigd door Thasaidon op 15-11-2016 12:32 ]

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat je iemand bedankt hebt is toch geen bewijs dat je het hebt gedownload? Misschien heb je je daarna wel bedacht of bedank je voor de moeite of omdat je iemand kent die het zoekt. Logs dat je daadwerkelijk iets gedownload hebt. Dat is bewijs.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
anoppers schreef op maandag 14 november 2016 @ 21:18:
EDIT: n.v.m.

[ Voor 7% gewijzigd door Frozenhands op 15-11-2016 14:34 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Spotnet 1.8.6.x logt helemaal niks.
En bij het plaatsen van een reactie wordt dat hooguit bij je USP gelogd.
In het bericht zelf is normaal geen verwijziging naar je IP adres te vinden tenzij je Ziggo of XS4ALL als USP gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Nieuwe release versie 1.9.0.1 is uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:23
MdO82 schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:38:
Als ze spotnet plat leggen dan staat er weer een ander systeem op en zo blijft het een kat en muis-spel.
Weet iemand welk id deze persoon gebruikte ?
trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:18
[...]

Zelf vind ik een bedankje om te downloaden ook nergens op slaan. Mensen reageren puur om te kunnen downloaden en niet om de poster te bedanken. Wat voor waarde heeft het bedankje dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 03-05 13:45

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

mesa57 schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:25:
Nieuwe release versie 1.9.0.1 is uitgebracht :)
Is dat de originele fork? Vond die 2.0 maar niks.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04 21:27
Thasaidon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:27:
[...]
Er zijn verschillende plaatsen waar men "heen" gegaan is.
Nadeel van een (die ik ken) is dat ze daar Torrents gebruiken waarvan men wil dat je die daarna ook weer beschikbaar maakt.
Ga eens naar diezelfde site maar dan .net i.p.v. .org? ;)
Zelfde maar dan met NZB's. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Tijgert schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:22:
[...]

Is dat de originele fork? Vond die 2.0 maar niks.
Zowel 1.9.0.1 als V2 zijn geforkt van het origineel 1.8.1
V2 heeft de user interface echter meer win 10 achtig gemaakt.
1.9.0.1 kent daarentegen meerdere thema's om spots te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasaidon
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-05 09:51

Thasaidon

If nothing goes right, go left

spNk schreef op zondag 20 november 2016 @ 23:46:
[...]

Ga eens naar diezelfde site maar dan .net i.p.v. .org? ;)
Zelfde maar dan met NZB's. :>
Weet ik, maar ik doelde niet specifiek op die site ;)

"Hello IT, have you tried turning it off and on again?" - "Computer says no..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:09
Ik ben sinds december 2016 geswitched van usenet provider (zat eerst bij sunnyusenet nu bij cheapnews). Heb alleen het idee dat sinds de switch ik veel minder spots bij spotnet zie? Bijvoorbeeld vandaag heb ik maar zo'n 100 nieuwe spots binnen gekregen, bij sunny was dat veel meer dacht ik. Heeft dat iets te maken met de usenet provider? Dacht dat de spots die je bij spotweb binnen krijgt voor iedereen hetzelfde waren (en of je ze kan downloaden dat aan de takedowns/retentie van je provider ligt).

edit: heb een proefaccount bij tweaknews genomen en dat lost het probleem op, neem daar dus denk ik een 10GB blockaccount om de headers binnen te halen. (kost slechts 2eu)

[ Voor 14% gewijzigd door Bartske op 09-01-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iv0o
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-10-2024
Fish schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:08:
[...]

Deze template file is C:\Users\All Users\Spotnet\sabnzbd.ini (w7) die moet je aan kan passen. Deze wordt door de door spotnet gestarte sab instantie gebruikt. Spotnet vult alles wat tussen blokhaken staat in. een deel daarvan komt weer uit settings.xml

je kan (de laatste) sab ook los installeren en de nzb bestanden laten openen, of deze via de api benaderen. het voordeel van de api is dat je in spotnet ook nog de voortgang van het downloaden kunt volgen. Spotnet los installeren heeft wat mij betreft de voorkeur.
Ik liep hier dus ook al even mee te stoeien.
Ik heb nu ook sabnzbd los geïnstalleerd naast m'n installatie van Spotnet 1.9.0.3
In spotnet instellen dat je NZB's wil openen (zodat hij niet de interne downloader inschakelt dus) en Sabnzbd opent ze al.
Best easy eigenlijk maar ik zat ook zo te stoeien zoals Fish in de config -bestanden.
Je krijg op die manier simpelweg géén backup server ingesteld, ook niet in bijgeleverde sabnzbd.

dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
-weg-

[ Voor 108% gewijzigd door ByteMe_ op 19-06-2017 11:42 . Reden: Niet meer van toepassing ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 15:15

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Zijn er hier mensen die Astraweb gebruiken in combinatie met Spotnet? Sinds een tijdje werkt dat niet meer bij mij. Het lijkt erop dat Astraweb iets aan groepen of headers heeft gewijzigd. Er komen geen nieuwe spots meer binnen. Openen van reeds binnengehaalde spots werkt ook niet. Spotnet via Tweaknews werkt overigens nog prima. Weet iemand welke groepen of headers nodig zijn voor de werking van Spotnet? Ik gebruik de klassieke versie Spotnet 1.8.1

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDudez
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:12

TheDudez

Usenet stofzuiger!

Als je veranderd van Usenet provider moet je in spotnet alles opnieuw ophalen. Db bestandje al een nieuw naampje gegeven?

Kan je vinden in.

c:\documents and settings\all users.windows\application data\spotnet
cjdijk schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:09:
Zijn er hier mensen die Astraweb gebruiken in combinatie met Spotnet? Sinds een tijdje werkt dat niet meer bij mij. Het lijkt erop dat Astraweb iets aan groepen of headers heeft gewijzigd. Er komen geen nieuwe spots meer binnen. Openen van reeds binnengehaalde spots werkt ook niet. Spotnet via Tweaknews werkt overigens nog prima. Weet iemand welke groepen of headers nodig zijn voor de werking van Spotnet? Ik gebruik de klassieke versie Spotnet 1.8.1

Usenet handleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 15:15

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Ik had ook tegelijk een e-mail naar Astraweb gestuurd, en ook antwoord ontvangen:
"We had a header database upgrade last month. Could you please try purging the group and download the headers again and see if it works? If the problem persist, please mail us back. Thank you."

Dit was mijn probleem: Bij Spotnet starten: Er werden geen nieuwe spots gevonden en alle oude spots konden niet meer geopend worden. Mijn eerste poging was eu.news.astraweb.com.dbc en eu.news.astraweb.com.dbs hernoemen, en daarna Spotnet opnieuw starten. Dit gaf bij mij een "Out of memory" foutmelding, de eu.news.astraweb.com.dbc was nu vers aangemaakt, maar eu.news.astraweb.com.dbs helemaal afwezig. Toen heb ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs weer teruggeplaatst, in combinatie met de hiervoor gemaakte eu.news.astraweb.com.dbc. En zie daar: Alles werkt weer zoals vanouds. Zo zie je maar weer backups zijn altijd verstandig. Maar goed dat ik de oude eu.news.astraweb.com.dbs nog had bewaard.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
In de nieuwe versie van spotnet 1.9.0.4 is
- Het out of memory probleem opgelost
- Wordt een nieuwe db veel sneller geladen
- Kun je de DB vanuit het spotnet menu leegmaken
- Krijg je, indien mogelijk, een waarschuwing dat de provider de headers veranderd heeft.
Dus ik zou snel omschakelen naar 1904. Je kunt je bestaande database (behalve die van Astra) behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik heb een nieuwe installatie van sportnet 1.9.05 gedaan op een versie windows installatie, en ik ben net overgestapt naar Tweaknews.

Ik kan bij de instellingen netjes Tweaknews selecteren, maar dan krijg ik een 502 melding authentication failed.

Ik weet uiteraard zeker dat ik de juiste instellingen heb.
Wie weet met deze combinatie de oplossing?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Slasher schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:07:
Ik heb een nieuwe installatie van sportnet 1.9.05 gedaan op een versie windows installatie, en ik ben net overgestapt naar Tweaknews.

Ik kan bij de instellingen netjes Tweaknews selecteren, maar dan krijg ik een 502 melding authentication failed.

Ik weet uiteraard zeker dat ik de juiste instellingen heb.
Wie weet met deze combinatie de oplossing?
Typische ik heb alles zeker goed gedaaan. maar het werkt niet vraag.

Je vraagt een oplossing zonder te zeggen wat je doet en of hebt gedaan. nul moeite er in stoppen wel vragen iemand anders moeite te doen.

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06
https://www.vi.nl/nieuws/...7jklUOVtqlhcgbFnnhK6M8jAg
'Manchester City moet vrezen voor Europese uitsluiting'
4 dec 201809.06 uurPraat mee

'Manchester City moet vrezen voor Europese uitsluiting'
Manchester City wordt mogelijk uitgesloten van Europees voetbal wegens het overtreden van de Financial Fair Play-regelgeving van de UEFA. Dat melden The Guardian en Sky Sports dinsdagochtend.

De twee Engelse media trekken die conclusie op basis van uitspraken van UEFA-voorzitter Aleksander Ceferin. De Sloveen bevestigde zondag rondom de loting voor de EK-kwalificatie in Dublin dat de Europese voetbalbond maatregelen niet zal schuwen als de onthullingen van Football Leaks, gepubliceerd door Der Spiegel, blijken te kloppen. 'We bekijken de situatie momenteel', zei Ceferin. 'We hebben er een onafhankelijke commissie op gezet. Jullie zullen snel te weten komen wat er met deze concrete zaak gebeurt.'

City werd in 2014 al eens bestraft door de UEFA met een boete van 50 miljoen euro en ontliep destijds een zwaardere straf. Nu zou ook een Europese schorsing een reëel scenario zijn, zoals bijvoorbeeld Galatasaray in maart 2016 overkam. Volgens Football Leaks gebruikte de Engelse kampioen sponsorinkomsten om te verhullen hoeveel geld daadwerkelijk in de club is gestoken door eigenaar Sheikh Mansour (foto, midden). In de financiële regelgeving van de UEFA is daar een maximum aan verbonden.

Volgens de onthullingen van Football Leaks werden clubs als City en Paris Saint-Germain de afgelopen jaren ondanks het stelselmatig overtreden van de FFP-regels gespaard. Officials van de UEFA vrezen dat de integriteit van de Financial Fair Play-regelgeving op het spel staan. Als het klopt wat in de documenten van Football Leaks staat, wil de Europese voetbalbond hard optreden. Manchester City, dat ook moet vrezen voor een transferban, zou dan mogelijk al volgend seizoen niet mogen uitkomen in Europa.
Zal wel weer met een sisser aflopen: Paar horloges uitdelen en wat envelopjes en we lullen er niet meer over :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 14:18
Vlassie1980 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 16:17:
https://www.vi.nl/nieuws/...7jklUOVtqlhcgbFnnhK6M8jAg

[...]

Zal wel weer met een sisser aflopen: Paar horloges uitdelen en wat envelopjes en we lullen er niet meer over :')
Volgens mij zit je verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06
Klopt, moest in het buitenlandse voetbal topic :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:17

Magic666

No one's neighbour!

Net een update gehad naar de laatste Win10 versie (1903) en Spotnet doet het niet meer?

Meer mensen hier last van?

hmm... installeren van de laatste versie wil ook niet?? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Magic666 op 19-07-2019 20:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mesa57
Spotnet 2.0 of Spotnet Classic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonzai68
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-04 14:35
Magic666 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:21:
Net een update gehad naar de laatste Win10 versie (1903) en Spotnet doet het niet meer?

Meer mensen hier last van?

hmm... installeren van de laatste versie wil ook niet?? 8)7
Heb precies hetzelfde met spotnet 2.0. Iedere keer de melding the application is too old. Denk dat het een Dotnet update is die het programma sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:17

Magic666

No one's neighbour!

Ik heb de classic versie geïnstalleerd en die werkt prima. (even wennen aan de lay-out natuurlijk)

@mesa57 was de 2.0 versie

[ Voor 13% gewijzigd door Magic666 op 31-07-2019 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is het.mogelijk om Spotnet als server te draaien en aan te sturen vanaf een externe computer in het netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Nee, dat kan niet. Wel met spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mesa57 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 21:10:
Nee, dat kan niet. Wel met spotweb.
of anders gewoon remote desktop tools draaien. rdp/teamviewer/etc ....

de download motor sabnzbd is overigens wel remote te berieken via http

beste installeer je de laats versie van sabnzbd+ en laat je spotnet dara naar wijzen en stuur je daar zelf url's of bestanden heen

[ Voor 32% gewijzigd door Fish op 08-11-2019 19:26 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgiumdevil
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-01-2021
heb spotnet weer geinstalleerd haal maar 3.4mbps donwload terwijl ik via speedtest 225 mbps haal iemand een tip om deze snelheid te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mesa57
Heb je die lage download snelheid ook met zeer recente spots ?
Verder: er is een nieuwe versie van spotnet classic : 1.9.0.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPCKippie
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Zojuist na lange tijd weer eens geprobeerd een spot te plaatsen (eigen upload).
Echter melding: key not valid for use in specific state.
Heb de upload poort of 563 gezet, waarmee ik ook de volle upload met Yenc heb gedaan.
Iemand hier een oplossing voor gevonden?

Enige wat ik kan bedenken is dat mijn publieke IP zo nu en dan verandert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

DPCKippie schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:53:
Zojuist na lange tijd weer eens geprobeerd een spot te plaatsen (eigen upload).
Echter melding: key not valid for use in specific state.
Heb de upload poort of 563 gezet, waarmee ik ook de volle upload met Yenc heb gedaan.
Iemand hier een oplossing voor gevonden?

Enige wat ik kan bedenken is dat mijn publieke IP zo nu en dan verandert.
Die heb ik ook gehad, opgelost met
https://community.powerbi...t-error-when/td-p/1188683

code:
1
I got it resolved using the suggestion of removing the RSA folder from path "C: \ Users \" NAME USER "\ AppData \ Roaming \ Microsoft \ Crypto" given in this

[ Voor 12% gewijzigd door MeNTaL_TO op 13-03-2021 22:00 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DPCKippie
  • Laatst online: 13-06-2023

DPCKippie

Team_Kwakende_kip

Top, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik krijg al een aantal dagen geen headers meer binnen. Hij zegt dat alles groen is en dat de database up-to-date is.

Ligt dit aan spotnet of aan mijn USP?

Oke het lag aan mijn USP

[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 14-04-2021 08:37 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Voor degenen die Spotnet Classic nog gebruiken, vandaag is versie 1.9.0.7 gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Er zit zo goed als geen leven in dit topic. Is Spotnet dood of zijn mensen overgeschakeld op iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
Spotnet....of het dood is weet ik niet. Welk weet ik dat die beweging waar het voor stond al sinds FTD overleed, voor mijn gevoel dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:16
Er wordt steeds minder gespot, maar Spotnet is er nog wel. De community erachter is wel weg sinds FTD...
De notice & takedowns zijn erg efficient geworden, veel materiaal is binnen een paar uur weer verdwenen.

Ik gebruik andere bronnen tegenwoordig als ik iets zoek, Spotnet is te onbetrouwbaar geworden door die N&T's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-05 13:04
Wat zijn de beste "andere bronnen" op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:36
indexsites, maar die mogen hier niet getipt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-04 23:35
vgvukhgvj

[ Voor 96% gewijzigd door pennywise666 op 27-03-2024 21:13 ]

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste